Politika

Deset godina Putinove vlasti u Rusiji...

Drago Kovacevic RSS / 10.08.2009. u 17:04

Najbolji je dok je u Rusiji
Najbolji je dok je u Rusiji
Vladimir Putin je, pre deset godina došao na čelo ruske države, i ostavio neizbrisiv trag, ma ko šta o njemu mislio. Kad ga je Boris Jeljcin označio svojim naslednikom, Putin nije bio naročito poznat ni široj ruskoj a kamo li svetskoj javnosti.

Tek je Jeljcinova supruga iskusnim okom videla potencijale ovoga moga vršnjaka, i proročanski kazala kako od njega očekuje da "sredi Rusiju" i napravi njen uzlet do nekih ranije poznatih visina.

I zaista, kad danas pogledamo rusku poziciju u međunarodnim okvirima, Putinova Rusija i Jeljcinova Rusija, razlikuju se kao bog i šeširdžija. Jeljcin je stvorio uslove da se pojavi Putin, ali mu je ostavio zemlju koja je bila pred raspadaom, silno zadužena, u neredu, sa gubernijama i guberantorima koji su igrali svoju "pipirevku", ogromnim socijalnim problemima, tajkunima koji su nesputano u raznoraznim kriminalnim operacijama radili čuda, pljačkali zemlju i basnoslavno se bogatili. Bogate se i danas tamo, čak i neki naši "biznismeni" daleko poznati po poštenju, ali su okolnosti i pravila igre drastično promenjeni. Uspeo je Putin da konsoliduje to stanje, da vrati državne dugove, napravi suficit, disciplinuje guberantore i regione, pozatvara neposlušne tajkune i natera ih da plaćaju poreze, preuzme medije i napravi od sebe,ruskoga imperatora. Postao je veći i jači od Ustava, jer imperijalna ruska politička kultura voli vođu, veruje u njega. I kad je iscrpeo dva predsednička mandata, a u instituciji predsednika je skoncentrisana sva ustavna vlast, otišao je na poziciju premijera, ali je sva moć tamo preselila sa njim. Ne postoji ozbiljan poznavalac političkih prilika koji danas smatra da je vlast u Rusiji u rukama Medvedeva kome ustav daje sve ovlasti, nego da je kod Putina koga formalno postavlja Medvedev.Najmanje sledećih petnaest godina u političkoj stvarnosti Rusije pripadaće Putinu kao domionantnom imeperatoru, bez obzira ko formalno tamo bio na kojoj funciji. To su čak i Guči shvatili, pa su u nepristojnom i pretencioznom pozivu upućenom najvećim svetskim liderima pozvali zajedno Obamu i Putina da nazoče sledećoj pijanki na livadi. U toj nepristojnoj ponudi su se naknadano setili i Medvedeva pa su i njega pozvali. Po sistemu, "hajde da mi budeš kum ako ne nađem kuma"ili na intervenciju nekoga malo obazrivijega iz te "antizapadne elite" koja još drma Srbijom.

I nemam ja ništa protiv Putina. Njega hoće ruski narod, desetine miliona građana Rusije smatra da im je on pravo rešenje i tome se ništa ne može prigovoriti. Nemam naravno ništa ni protiv toga što je tu veliku zemlju konsolidovao i što tamo vlada stabilnost bitna za čitav svet. Dapače...

On nije po mom ukusu zbog populizma kojim vlada, nije mi po ukusu zbog ograničavanja ljudskih prava i sloboda što se ovde diže na nivo neke vrednosti. Nije mi po ukusu što se u zemlji u kojoj dominira događa to da slikara koji ga je naslikao u za njega neprihvatljivoj formi uhapsi policija i onda sedam sati neprekidno tuče, da se tamo nekažnjeno ubijaju novinari koji kritički pišu o režimu, da se ubijaju borci za ljudska prava, da se zabranjuju nevladine organizacije i građanska incijativa, da se premlaćuje i hapsi opozicija...nije mi po ukusu što priređuje "pozorište" sa svojim tajkunima poput Deripaske i onda pred kamerama preteći prstom kaže, hajde, daj da ova fabrika radi a radnici dobiju platu, ili kad uđe u supermarket kaže šefu, snizi cene, isto pred kamerama...to je politika koju bi rado vodio recimo Vučić, Đelić ili Dinkić, samo da imaju uslove, ili da su im Rusi birači.Ono što je onomad radio Bojić obilazeći zdravstvene ustanove. Ta politika ne vodi boljitku ali političari populisti bez nje ne mogu. No, to je stvar građana Rusije...i jedino oni mogu tu uraditi promenu, ako smatraju da im promena treba.

Dakle, nemam ništa protiv Putina i smatram ga objektivno uspešnim.

E, ali imam protiv srpske zloupotrebe Putina.I to zloupotrebe koja ide na raboš građana Srbije. Protiv čitave jedne politički dirigovane histerije koju politička klasa u Srbiji forsira kako bi Srbiju ostavila u ovom limbu, i mimo modernizacije koja je uslov da bi Srbija preživela. Protiv potpuno bespotrebne i štetočinske krađe vremena svakome ko živi u Srbiji.

Srpski propagandni aparat diže Putina na nivo božanstva, prosečan čovek u Srbiji, žrtva te propagande očekuje od njega spas, misli da je još "hladni rat" i da će spas doći sa njegove strane. Pritom ga obmanjuju raznim lažima, od one da privilegovano tamo izvozimo, a mi u Rusiji izvozimo deset puta manje nego što od nje uvezemo, Poređenja radi, u Makedoniju izvezemo tri puta više nego u Rusiju. Rusija je kod srpske političke klase najveći unutrašnji izgovor za izostanak modernizacije. I za čuvanje monopola. I za nastavak lošega života. I za državu koja je u velikom procentu nesolidna i skupa. I za stalno traganje za "dušmanima" na Zapadu, u redovima onih kojima objektivno pripadamo i sa kojima Rusija izvanredno sarađuje.I za uspostavljanje ekvivalentaa koji ne postoje. I lažnih nada, i raznih, najšarijih laža....

E, zato ne volim u Srbiji na nekom političkom skupu videti Putinovu sliku, mada nemam ništa protiv Putina. Putin je ovde samo izgovor i antimodernizacijsko nastojanje. To ima veze sa srpskom političkom klasom, to nema direktne veze sa Putinom i Rusijom...

Atačmenti



Komentari (104)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

gbls gbls 17:29 10.08.2009

e

Srpski propagandni aparat diže Putina na nivo božanstva, prosečan čovek u Srbiji, žrtva te propagande očekuje od njega spas, misli da je još "hladni rat" i da će spas doći sa njegove strane.

Pa Drago, mislim stvarno, kako ste dosli do ovog zakljucka, molim Vas?
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 17:31 10.08.2009

Re: e

gbls
Srpski propagandni aparat diže Putina na nivo božanstva, prosečan čovek u Srbiji, žrtva te propagande očekuje od njega spas, misli da je još "hladni rat" i da će spas doći sa njegove strane.

Pa Drago, mislim stvarno, kako ste dosli do ovog zakljucka, molim Vas?

Uh, pa zar to treba posebno dokazivati...ja mislim da je to notorna činjenica..
sybil sybil 17:33 10.08.2009

Re: e

gbls
Srpski propagandni aparat diže Putina na nivo božanstva, prosečan čovek u Srbiji, žrtva te propagande očekuje od njega spas, misli da je još "hladni rat" i da će spas doći sa njegove strane.Pa Drago, mislim stvarno, kako ste dosli do ovog zakljucka, molim Vas?

krenuo od pocetka i zakljucio.
mostarac mostarac 17:33 10.08.2009

Re: e

prosečan čovek u Srbiji, žrtva te propagande očekuje od njega spas

Mislim da je ovo bas, bas preterano
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 17:35 10.08.2009

Re: e

mostarac
prosečan čovek u Srbiji, žrtva te propagande očekuje od njega spas

Mislim da je ovo bas, bas preterano

Nije....Seti se zborova po Republici Srpskoj..Čije slike tamo vidiš...
gbls gbls 17:37 10.08.2009

Re: e

Drago Kovacevic
mostarac
prosečan čovek u Srbiji, žrtva te propagande očekuje od njega spas

Mislim da je ovo bas, bas preterano

Nije....Seti se zborova po Republici Srpskoj..Čije slike tamo vidiš...

Ako se povremeno iskoristi za skakanje po zivcima amerima, onda ok, ali da ga ovde neko drzi kao ikonu, ne stoji.
mostarac mostarac 17:42 10.08.2009

Re: e

Nije....Seti se zborova po Republici Srpskoj..Čije slike tamo vidiš

Republika Srpska nije Srbija.
Bar ne jos
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 17:48 10.08.2009

Re: e

Ako se povremeno iskoristi za skakanje po zivcima amerima, onda ok,

Skakati po živcima Amerima, otprilike je produktivno koliko i vući tigra za rep ili gađati se sa međedom cjepanicama....
adam weisphaut adam weisphaut 17:52 10.08.2009

Re: e

ali da ga ovde neko drzi kao ikonu, ne stoji.



Drago Kovacevic Drago Kovacevic 17:56 10.08.2009

Re: e

Republika Srpska nije Srbija.
Bar ne jos

Nije..Ali sam hteo da kažem kako Srbi infantilno doživljavaju stvari...Odnosno, doživljaj Putina je jednak među Srbima u RS ili u Srbiji...zar ne..
Pa i naš Vaso je u Nemačkoj pa ga tako vidi, kladim se...
mostarac mostarac 18:02 10.08.2009

Re: e

Nije..Ali sam hteo da kažem kako Srbi infantilno doživljavaju stvari...Odnosno, doživljaj Putina je jednak među Srbima u RS ili u Srbiji...zar ne

Pa nije tu u pitanju sam Putin. Razlog je mnogo dublji i siri.
Obracanje majcici Rusiji je Srbima vec u genima, osobito kad je tesko.
A sam si naveo u tekstu razloge obracanja bas njemu. On je uspio od gotovo raspadnute zemlje napraviti relativno stabilnu drzavu i to za kratko vreme.
sybil sybil 18:05 10.08.2009

Re: e

Pa nije tu u pitanju sam Putin. Razlog je mnogo dublji i siri.Obracanje majcici Rusiji je Srbima vec u genima, osobito kad je tesko.

mislis ubistvo obrenovica i okretanje rusiji i slicna situacija u novojoj istoriji. ubijemo najbolje, tesko nam pa se obratimo rusima.
A sam si naveo u tekstu razloge obracanja bas njemu. On je uspio od gotovo raspadnute zemlje napraviti relativno stabilnu drzavu i to za kratko vreme.

u, a sta su sve ameri uspeli u dva veka, po toj logici bi trebali da se okrenemo njima 1000 puta vise.
pavinho pavinho 18:13 10.08.2009

Re: e

Drago Kovacevic

mostarac
prosečan čovek u Srbiji, žrtva te propagande očekuje od njega spasMislim da je ovo bas, bas preteranoNije....Seti se zborova po Republici Srpskoj..Čije slike tamo vidiš...


Jbt,odes na godisnji i saznas da je RS odsad u Srbiji.majke mi ja mislia da je jos u Bosni.

a sta se putina tice,jedini njegov pravi potez je nacionalizacija energetskog i rudarskog sektora.to je i jedini razlog zasto je ovako uspjesan,i zasto rusija ima suficit i od tu dolazi lova za sve drugo(zato ih je jako i pogodija pad cjena nafte i ruda jer Rusija ipak uvelike zavisi od toga).i uspia je donekle zauzdat oligarhe,sta milom sta silom.i na tome mu svaka cast,mada je rusija i dalje bez sumlje oligarhijsko drustvo(samo sad su oligarsi ipak odgovaraju Putinu,nema vise apsolutne samovolje).inace sve ostalo od korupcije(kako salterske tako i "visoke",politickih, gradanskih i medijskih sloboda,autokratskog nacina vladanja,ne ucinkovitosti uprave,opce radne neproduktivnosti itd,tu je vise manje zali Boze.
premda bi i ja zaklucija da je upravo Putin bia pravi covik za rusiju posli Jelcina,jer je cvrston rukon donia bar nekakav mir i prosperitet.zato ga Rusi i obozavaju.
sentinel26 sentinel26 18:13 10.08.2009

Re: e

adam weisphaut
.. stoji...

Ovo je iz Srbije



Putinova odbrana Kosova.


sentinel26 sentinel26 18:14 10.08.2009

Re: e


gorio92 gorio92 18:29 10.08.2009

Re: e

....Seti se zborova po Republici Srpskoj..Čije slike tamo vidiš...

Nešto mi se čini da Republika Srpska nije u Srbiji.
gbls gbls 18:35 10.08.2009

Re: e

sentinel26
adam weisphaut
.. stoji...

Ovo je iz Srbije



Putinova odbrana Kosova.



Vidju ti naseg Sentija, ako neko ima koju prozborit o ljubavi prema Rusiji, velim to je Senti, ako ne e onda niko drugi.
mikimedic mikimedic 20:39 10.08.2009

Re: e

Nešto mi se čini da Republika Srpska nije u Srbiji.


bice.
libkonz libkonz 21:01 10.08.2009

Re: e

Nešto mi se čini da Republika Srpska nije u Srbiji.


bice.

Daće Bog!
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 21:03 10.08.2009

Re: e

Nešto mi se čini da Republika Srpska nije u Srbiji.

Naravno da Republika Srpska nije u Srbiji. Ona je deo BIH...
Ne želim da me krivo tumačite..Ja sam kazao da Srbi, pa bili u Srbiji ili Republici Srpskoj, Rusiju jednako nerelano doživljavaju...
gorio92 gorio92 21:25 10.08.2009

Re: e

Nešto mi se čini da Republika Srpska nije u Srbiji.


bice.
Daće Bog!

Iskreno se nadam da ne mislite ozbiljno.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 21:31 10.08.2009

Re: e

gorio92
Nešto mi se čini da Republika Srpska nije u Srbiji.


bice.
Daće Bog!

Iskreno se nadam da ne mislite ozbiljno.

Hajde, da sada ne pravimo oko ovoga priču....Republika Srpska je BIH i svako drugo nastojanje je prekrajanje granica, a to nije dozvoljeno. Molim Vas, sve koji diskutuju da se blog ne pretvara u nešto što mi nije namera. Inače ću morati brisati..
Exitus Letalis Exitus Letalis 22:07 10.08.2009

Re: e

Republika Srpska nije Srbija.
Bar ne jos

neće ni biti.
Exitus Letalis Exitus Letalis 22:14 10.08.2009

Re: e

zato ga Rusi i obozavaju.

stvarno!
jel neko na ovom blogu i od ovih obožavatelja putina čitao "putinovu rusiju" od politkovske, koju je ubio
režim pred redakcijom.
ko kod nas ćuruviju.

knjiga je poučna za ove koji pojma nemaju šta je rusija.
počev od odnosa prema svojim vojnicima, stručnjacima, običnim ljudima, pa preko čečena koji žive u rusiji do čečena u čečenije. i zločina koje je tamo počinio ruski režim.

uklonio je sve koji mu smetaju.
drži sve novine.

nedavno je ubijena i njena saradnica.
putin ne da da se obnovi proces o atentatu na politkovsku.

jednom kgb, uvek kgb.
ne zavaravajte se pričom koju plasiraju mediji.

pričale su se bajke i šminkao režim čaušeskog do samog kraja.
mikimedic mikimedic 22:20 10.08.2009

Re: e

Iskreno se nadam da ne mislite ozbiljno.


skroz ozbiljno.

istog trenutka kad kosovo bude bilo nezavisno.
mikimedic mikimedic 22:22 10.08.2009

Re: e

Hajde, da sada ne pravimo oko ovoga priču....Republika Srpska je BIH i svako drugo nastojanje je prekrajanje granica, a to nije dozvoljeno.


drago -- valjda se bolje razumemo od toga. jel to vazi i za kosovo?
mikimedic mikimedic 22:23 10.08.2009

Re: e

neće ni biti.


hoce, cekaj da vidis kako ce da se zavrsi prica sa kosovom. sa osetijom je vec gotova.
libkonz libkonz 23:09 10.08.2009

Re: e

Hajde, da sada ne pravimo oko ovoga priču....Republika Srpska je BIH i svako drugo nastojanje je prekrajanje granica, a to nije dozvoljeno.


drago -- valjda se bolje razumemo od toga. jel to vazi i za kosovo?


Republika Srpska nije Srbija.
Bar ne jos

neće ni biti.

samo ti laži sebe, ali neke su stvari neminovne.
Sasa70 Sasa70 18:29 11.08.2009

Re: e

SVAKA MU ČAST!!! samo licemeri poput tebe mogu izvoditi takve zaključke.
Hladni rat je realnost, ne naša propaganda, neka oko tvoje kuće postavljaju bombe, da vidimo da li bi se ti ponašao nonšalantno!!!
sybil sybil 17:38 10.08.2009

drago

propustio si da ruski lobi u srbiji vrsi anti-zapasnu propagandu- mrznja, bombardovanje, nikada im necemo oprostiti. taj lobi je podrzan od strane rusije i sluzi jednom jedinom cilju- da nas spreci da udjemo u NATO.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 17:45 10.08.2009

Re: drago

sybil
propustio si da ruski lobi u srbiji vrsi anti-zapasnu propagandu- mrznja, bombardovanje, nikada im necemo oprostiti. taj lobi je podrzan od strane rusije i sluzi jednom jedinom cilju- da nas spreci da udjemo u NATO.

Ma ovi naši ne šmirglaju ni Ruse..I njih bi oni varali...i varaju..Vidiš li ovo oko završnoga računa za NIS..Sve je to igra sa figom u džepu...
Rusima odgovora da ne uđemo u NATO, ali presudno je što našima ne odgovora..Ulazak u NATO je put modernizacije...Njima to ne odgovara. I hiljadu će razloga potražiti. A među tim razlozima jeste stvarno ta infantila veza prosečnoga Srbina sa "majkom Rusijom" koja je onako, za neku kolektivnu psiho - terapiju n...
gbls gbls 17:54 10.08.2009

Re: drago

sybil
propustio si da ruski lobi u srbiji vrsi anti-zapasnu propagandu- mrznja, bombardovanje, nikada im necemo oprostiti. taj lobi je podrzan od strane rusije i sluzi jednom jedinom cilju- da nas spreci da udjemo u NATO.

Pa sta tu ima da se lobira? To je tako samo po sebi.
U NATO ulazimo 100 posto, vremenom ce se bombardovanje zaboraviti, ali mislim da nikada nece biti oprosteno.
sybil sybil 17:56 10.08.2009

Re: drago

ali presudno je što našima ne odgovora..Ulazak u NATO je put modernizacije

da, naravno, nasima prvenstveno ne odgovara pa su nasli saveznike. nigde u celoj istocnoj evropi rusi nemaju saveznika, jedino u srbiji.
sybil sybil 17:57 10.08.2009

Re: drago

Pa sta tu ima da se lobira? To je tako samo po sebi.

nije. to je propaganda.
adam weisphaut adam weisphaut 17:57 10.08.2009

Re: drago

U NATO ulazimo 100 posto

Slažem se
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 17:58 10.08.2009

Re: drago

Slažem se

I ja..Ali ne za to što bi naši to hteli, nego što drugačije neće moći...
gbls gbls 18:06 10.08.2009

Re: drago

sybil
Pa sta tu ima da se lobira? To je tako samo po sebi.

nije. to je propaganda.

Pitaj rodbinu nastradalih i raseljenih za vreme i posle bombardovanja.
sybil sybil 18:07 10.08.2009

Re: drago

gbls

sybil
Pa sta tu ima da se lobira? To je tako samo po sebi. nije. to je propaganda. Pitaj rodbinu nastradalih i raseljenih za vreme i posle bombardovanja.

a ti pitaj ceo japan i nemacku i ostatak evrope pride.
gbls gbls 18:08 10.08.2009

Re: drago

Drago Kovacevic
Slažem se

I ja..Ali ne za to što bi naši to hteli, nego što drugačije neće moći...

Budimo prakticni, to je ono sto nam vec vekovima nedostaje. Razlozi su manje bitni i krace se pamte
adam weisphaut adam weisphaut 18:09 10.08.2009

Re: drago

I ja..Ali ne za to što bi naši to hteli, nego što drugačije neće moći...

Naravno, ili ćemo mi u NATO ili će biti vice versa
gbls gbls 18:10 10.08.2009

Re: drago

sybil
gbls

sybil
Pa sta tu ima da se lobira? To je tako samo po sebi. nije. to je propaganda. Pitaj rodbinu nastradalih i raseljenih za vreme i posle bombardovanja.

a ti pitaj ceo japan i nemacku i ostatak evrope pride.

Hocu
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 18:13 10.08.2009

Re: drago

Pitaj rodbinu nastradalih i raseljenih za vreme i posle bombardovanja.

Pitao bih da oni o nečemu odlučuju....i molio ih da se opredele za NATO kad bi od njih zavisilo....
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 19:11 10.08.2009

Re: drago

Drago Kovacevic
Slažem se

I ja..Ali ne za to što bi naši to hteli, nego što drugačije neće moći...


Jer, sila boga ne moli.

Ljudi ce i dalje da gladuju, ekonomija ce da se malo survava, malo klacka-gore, malo dole, ali ce zato uvek biiti topovske hrane.
mikimedic mikimedic 20:37 10.08.2009

U al si im rekla

drago

propustio si da ruski lobi u srbiji vrsi anti-zapasnu propagandu- mrznja, bombardovanje, nikada im necemo oprostiti. taj lobi je podrzan od strane rusije i sluzi jednom jedinom cilju- da nas spreci da udjemo u NATO.


sybil,

propustila si da nato lobi u srbiji vrsi anti-istocnu propagandu - mrznja, blogovanje, nikada im necemo oprostiti. taj lobi je podrzan od strane amerike i sluzi jednom jedinom cilju - da nas spreci da udjemo u rusiju.
drug.clan drug.clan 21:11 10.08.2009

Re: drago

Ulazak u NATO je put modernizacije...



A jes vala, kakav bi drugi put mogao biti kada vodi u vojni savez hladnoratovskog tipa koji vec 20 godina nema nikakvog smisla, strategije, doktrine...

pravo u modernizaciju
adam weisphaut adam weisphaut 21:11 10.08.2009

Re: U al si im rekla

taj lobi je podrzan od strane amerike i sluzi jednom jedinom cilju - da nas spreci da udjemo u rusiju.

Sva sreća pa su se lektori u pokušaju koji žive na rmskom zapadu digli u odbranu vekovnog bratstva
mikimedic mikimedic 22:25 10.08.2009

Re: U al si im rekla

Sva sreća pa su se lektori u pokušaju koji žive na rmskom zapadu digli u odbranu vekovnog bratstva


ako bog da ja sledece godine odoh u rusiju pa ti vidi...
dragan7557 dragan7557 15:22 12.08.2009

Re: drago

Ulazak u NATO je put modernizacije..

ČEGA ?

dragan7557 cerski
loader loader 18:03 10.08.2009

Sloba je imao viziju

Nema zbora da bi sve drukčije bilo da je Slobina akcija podrške Jeljcinovim protivnicima prošla. Kakav Putin, kakvi bakrači! Puč u Rusiji, da je uspeo, vratio bi "stari dobri sistem" u kome su svi ovde izgleda bili srećni. Jes da bi se malo čekalo u redovima, ali pevušile bi se pesme slobode i sve bi bilo na svom mestu. I, ko zna kolika bi Srbija danas bila !! A Putin bi bio, eventualno, šef neke policijske stanice u Moskvi... Ma, ludilo..
adam weisphaut adam weisphaut 18:13 10.08.2009

Re: Sloba je imao viziju

Da behaj mali ali sećam se tog vremena, ljubavi prema društvu iz Belog doma i nakdnadnog razočarenja pa i konstrukcija kao "Parameciju Kozirev" no oni koji ne mirišu Jelcina, mirišu Putina i sve se vajaju e da je on bio na vlasti 90-ih...
loader loader 19:21 10.08.2009

Re: Sloba je imao viziju

Ko god da je bio na vlasti 90-tih ne bi mogao da "nadoknadi" našu samoubilačku politiku koja je razarala društveno tkivo, a gojila račune tajkuna !!
sentinel26 sentinel26 18:20 10.08.2009

Kamo ti koja

riječ o panegiriku Putinu na deržavnoj javnoj TV kući gdje se njegov "uspjeh" tumači dovodjenjem kadrova KGB na ključne funkcije oko njega ?

NNN NNN 02:06 11.08.2009

Re: Kamo ti koja

Ova slika ima isceljujuće dejstvo (samo ako se dovoljno dugo gleda; držanje u džepu ne pomaže)!
dali76 dali76 18:36 10.08.2009

Putini

Imamo li mi svog Putina na balkanu?
Koji se seta od mjesta predsjednika do mjesta primijera a za njim nepogresivo hodi vlast I moc.
Jednom je ima premijer pa predsjednik pa jopet premijer a ono sve isti lik.
Slazem se da je Putin zloupotrebljen od strane onih kojinemogu navesti niti jedan jedini primjer kad je to Rusija pomogla Srbiji.
Ne mislim da je to toliko rasprostranjeno pogotovu ne zbogradi Putinovih slicica po okupljanjima.
dragan7557 dragan7557 15:27 12.08.2009

Re: Putini

Slazem se da je Putin zloupotrebljen od strane onih kojinemogu navesti niti edan jejdini primjer kad je to Rusija pomogla Srbiji.

Kupili (?!) NIS.

dragan7557 cerski
Ivan Marović Ivan Marović 19:12 10.08.2009

Izdao nas Putin!

Vole Srbi Putina dok ne saznaju sta je pricao sa Merkelovom.
mikimedic mikimedic 20:48 10.08.2009

Re: Izdao nas Putin!

Vole Srbi Putina dok ne saznaju sta je pricao sa Merkelovom.


sta je ovde problematicno?
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 21:12 10.08.2009

Re: Izdao nas Putin!

Ivan Marović
Vole Srbi Putina dok ne saznaju sta je pricao sa Merkelovom.

Pa gde si ti Ivane....
jaksa scekic jaksa scekic 21:18 10.08.2009

Re: Izdao nas Putin!

Ivan Marović
Vole Srbi Putina dok ne saznaju sta je pricao sa Merkelovom.



Russia to recognize Kosovo if Serbs do
By
Published: Mar 09, 2008 5:00 am
E-mail and share

NOVO-OGARYOVO, Russia - President Vladimir Putin said Saturday Russia could recognize Kosovo's independence only in line with international law, and if Serbia agrees to that.

Asked at a press conference after a meeting with German Chancellor Angela Merkel whether Russia could later recognize Kosovo's independence, Putin said: "This variant exists, but it lies in the framework of international law."

He said it could happen "with consent of all parties, in this case, Serbia." "Should such a compromise be found, we will agree with it," the outgoing Russian leader said.
German leader arrives in Moscow

MOSCOW - German Chancellor Angela Merkel has arrived in Moscow for a series of important meetings.

Merkel, the leader of Russia's largest European trading partner, will hold talks with outgoing Russian President Vladimir Putin and his successor Dmitry Medvedev, who won just over 70 percent of the vote in last Sunday's presidential elections. Medvedev is to be inaugurated as Russia's new president on May 7.

Merkel is to discuss the Nord Stream pipeline project and international issues such as Kosovo and Iran during her visit, a Kremlin source said Friday.

"The meetings are expected to include discussions of bilateral relations between Russia and Germany, emphasizing the need to ensure their continuity and further advancement, as well as compare positions on pressing international issues," the source said.

The Russian diplomat said the Nord Stream pipeline, which Russian energy giant Gazprom is building together with Germany's E.ON under the Baltic Sea to pump Russian natural gas to Germany, was a priority project in bilateral cooperation. The project is also designed to enhance Europe's energy security.
Ivan Marović Ivan Marović 22:03 10.08.2009

Re: Izdao nas Putin!

mikimedic
sta je ovde problematicno?
Kako šta je problematično? Zašto nije rekao "nikad" ? Meni ovo sumljivo.
Drago Kovacevic
Pa gde si ti Ivane....
Evo me, vratio sam se, bio sam malo u Hondurasu.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 22:10 10.08.2009

Re: Izdao nas Putin!

Evo me, vratio sam se, bio sam malo u Hondurasu.

OK..drago mi je si tu, pa došao odakle god...
mikimedic mikimedic 22:28 10.08.2009

Re: Izdao nas Putin!

Kako šta je problematično? Zašto nije rekao "nikad" ? Meni ovo sumljivo.


zasto bi morao da kaze nikad? pa normalno je da stav svake drzave koja postuje medjunarodno pravo da ce priznati svaku drzavu nastalu dogovorom sa prethodnom drzavom. ako srbija i kosovo postignu sporazum i srbija prizna kosovo ja zaista ne znam zasto bi putin trebalo da kaze 'nikad'?
Ivan Marović Ivan Marović 22:53 10.08.2009

Re: Izdao nas Putin!

mikimedic
... ja zaista ne znam zasto bi putin trebalo da kaze 'nikad'?
Kako zašto? Pa da nas okuraži. Mi smo se jadni taman ponadali da ćemo biti moneta za potkusurivanje u rusko-američkom odmeravanju snaga, kad Putin kaže "kako vi 'oćete". Pa mi da znamo šta 'oćemo mi bi to već 'oćeli, mi se nadamo da će on da nam kaže šta 'oćemo.
gbls gbls 22:59 10.08.2009

Re: Izdao nas Putin!

Ivan Marović
mikimedic
... ja zaista ne znam zasto bi putin trebalo da kaze 'nikad'?
Kako zašto? Pa da nas okuraži. Mi smo se jadni taman ponadali da ćemo biti moneta za potkusurivanje u rusko-američkom odmeravanju snaga, kad Putin kaže "kako vi 'oćete". Pa mi da znamo šta 'oćemo mi bi to već 'oćeli, mi se nadamo da će on da nam kaže šta 'oćemo.

mikimedic mikimedic 23:00 10.08.2009

Re: Izdao nas Putin!

Kako zašto? Pa da nas okuraži. Mi smo se jadni taman ponadali da ćemo biti moneta za potkusurivanje u rusko-američkom odmeravanju snaga, kad Putin kaže "kako vi 'oćete". Pa mi da znamo šta 'oćemo mi bi to već 'oćeli, mi se nadamo da će on da nam kaže šta 'oćemo.


a sto da nas kurazi ako nismo u pravu?
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 09:27 11.08.2009

Re: Izdao nas Putin!

Pa mi da znamo šta 'oćemo mi bi to već 'oćeli,

Ne znaš ovaj jezik...ne kaže se "oćeli" nego "ćeli"...
jaksa scekic jaksa scekic 19:52 10.08.2009

Ovo samo mogu Rusi

sto rece moj drug

gbls gbls 20:33 10.08.2009

Re: Ovo samo mogu Rusi

jaksa scekic
sto rece moj drug


kakav crnjak
olivera2804 olivera2804 20:39 10.08.2009

Re: Ovo samo mogu Rusi

jaksa scekic
sto rece moj drug


Ne verujem svojim ocima...a deca idalje masu!
Exitus Letalis Exitus Letalis 23:04 10.08.2009

Re: Ovo samo mogu Rusi

jaksa scekic
sto rece moj drug


to je putinova rusija.
mikimedic mikimedic 23:18 10.08.2009

Re: Ovo samo mogu Rusi

to je putinova rusija.



ajde?

a ovo je obamina amerika?

Exitus Letalis Exitus Letalis 10:35 11.08.2009

Re: Ovo samo mogu Rusi

ajde?

a ovo je obamina amerika?


obama je tu nekoliko meseci a putin 20 i kusur godina.
i biće u raznim formama doživotno.
ne bih poredila ameriku i rusiju.

ali nije reč o obami, već o putinu.
međutim, o obami nabolje govori njegovo angažovanje protiv ratova koje je amerika ili vodila ili inicirala.
a o građanima izbor obame za predsednika.

sada ima veću podršku nego na izborima ( u procentima)
mostarac mostarac 11:55 11.08.2009

Re: Ovo samo mogu Rusi

obama je tu nekoliko meseci a putin 20 i kusur godina.

To mu beneficirani staz racunas!?
mostarac mostarac 11:56 11.08.2009

Re: Ovo samo mogu Rusi

sada ima veću podršku nego na izborima ( u procentima)

Pa da budemo realni, Putin po najnovijim istrazivanjima ima preko 70% podrske Ruskih gradjana
mikimedic mikimedic 12:18 11.08.2009

Re: Ovo samo mogu Rusi

ali nije reč o obami, već o putinu.
međutim, o obami nabolje govori njegovo angažovanje protiv ratova koje je amerika ili vodila ili inicirala.
a o građanima izbor obame za predsednika.

sada ima veću podršku nego na izborima ( u procentima)


sacekao bih malo sa procenama o podrsci, dok se ne vidi sta ce biti sa health care i avganistanom.

a za gornji post si u pravu. nije obamina amerika.

klintonova/busova?
Exitus Letalis Exitus Letalis 13:44 11.08.2009

Re: Ovo samo mogu Rusi

Pa da budemo realni, Putin po najnovijim istrazivanjima ima preko 70% podrske Ruskih gradjana

samo što putin broji ko milošević - 2 za 1.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 13:48 11.08.2009

Re: Ovo samo mogu Rusi

samo što putin broji ko milošević - 2 za 1.

Ote mi ono što sam hteo napisati..
Stepen podrške je tako promenjiv, a u Rusiji kao i u Srbiji je u rukama "lože"...
Osim u retkim trenucima...
011-495 011-495 15:02 11.08.2009

Re: Ovo samo mogu Rusi

mikimedic
ali nije reč o obami, već o putinu.
međutim, o obami nabolje govori njegovo angažovanje protiv ratova koje je amerika ili vodila ili inicirala.
a o građanima izbor obame za predsednika.

sada ima veću podršku nego na izborima ( u procentima)


sacekao bih malo sa procenama o podrsci, dok se ne vidi sta ce biti sa health care i avganistanom.

a za gornji post si u pravu. nije obamina amerika.

klintonova/busova?


Jadni Obama :), pravo sa farme pamuka dospeo u fotelju predsednika, nije imao uticaj na politiku i zivote svojih sugradjana, dok se bavio istom?
Vladimir Maričić Vladimir Maričić 20:39 11.08.2009

Re: Ovo samo mogu Rusi

Exitus Letalis
jaksa scekic
sto rece moj drug


to je putinova rusija.


exitus, mogla bi da praviš propagandne filmove za druga STALJINA! živa naiva.
leopold_lady leopold_lady 20:41 10.08.2009

Kako vreme leti ....

.... Strašno ....
sentinel26 sentinel26 21:02 10.08.2009

Putinova himna...

Oliver Klaćik Oliver Klaćik 22:02 10.08.2009

Poređenje

Drago, da li zaista i svesno možeš da staviš Đelića u isti koš sa Vučićem i Dinkićem? Ili su po tebi svi političari u Srbiji podjednako loši? Ja ne kažem da nisu loši, samo kažem da uvek može biti gore.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 22:08 10.08.2009

Re: Poređenje

Drago, da li zaista i svesno možeš da staviš Đelića u isti koš sa Vučićem i Dinkićem?

Po količini demagogije, apsolutno...No, nije štetočina poput ove dvojice, priznajem...
Exitus Letalis Exitus Letalis 22:38 10.08.2009

Putinova Rusija

Iz knjige "Putinova Rusija"

Ova knjiga je o Vladimiru Putinu ali na njega gleda drugačije nego što ga obično vide na Zapadu. Dakle, ne kroz ružičaste naočare.

Zašto je teško podržati ružičastu tačku gledišta kad se suočite sa stvarnošću u Rusiji? Zato što Putin, proizvod najmračnije tajne službe ove zemlje nije uspeo da prevaziđe svoje poreklo i da prestane da se ponaša kao potpukovnik KGB-a. Još je zauzet sređivanjem svojih zemljaka – ljubitelja slobode; ne odustaje od uništavanja slobode, baš kao što je radio u svojoj prethodnoj karijeri.

Ova knjiga je i o činjenici da nije svako u Rusiji spreman da podnosi Putinovo ponašanje. Zahtevamo pravo da budemo slobodni.

Ova knjiga nije analiza Putinove politike. Ja nisam politička analitičarka. Ja sam smo jedno od mnogih ljudskih bića, lice iz gomile u Moskvi, Čečeniji, Sankt Petersburgu i drugde. Ovo su moje emocionalne reakcije, pribeležene na marginama života kakav se danas živi u Rusiji. Previše je rano za distancu koja je neophodna kada se želi nepristrasna analiza. Ja živim u sadašnjosti i beležim šta vidim.

Često sam se pitala zašto sam se ovako obrušila na Putina? Šta mi se kod njega toliko ne sviđa da sam morala da napišem knjigu o tome? Ja nisam njegov politički suparnik, već samo žena koja živi u Rusiji. On je rođen kao tiranin; prosto je naručen da razmišlja u kategorijama KGB-a. Zbog toga Putin, čim se neko s njim ne slaže, odlučno zahteva da se "prekine sa histerijom".

Zašto toliko ne volim Putina? Ne volim ga zbog činjeničnog stanja goreg od zločina, zbog njegovog cinizma, njegovog rasizma, gasa koji je upotrebio u pozorištu, ubijanja dece, masakriranja nevinih. Ne volim ga zato što on prezire narod. On nas prezire.

Ana Politkovska
ruska novinarka,
ubijena u liftu svoje zgrade oktobra 2006. godine


mostarac mostarac 23:04 10.08.2009

Re: Putinova Rusija

I Gandiju se mogu naci mane.
lutherblisset lutherblisset 02:35 11.08.2009

Re: Putinova Rusija

mostarac
I Gandiju se mogu naci mane.



Kakva glupost. Oni se ne mogu ni porediti.

Gandi nije bio autoritarni obaveštajac.


Putinova Rusija:





Koliko je ljudi (uglavnom obične sirotinje u potrazi za hlebom) stradalo za vreme vladavine ovog komičnog, ali i veoma opasnog, pajaca i njegove klike, i niko ni prstom da mrdne. Monstruozno!





Exitus Letalis Exitus Letalis 09:16 11.08.2009

Re: Putinova Rusija

Koliko je ljudi (uglavnom obične sirotinje u potrazi za hlebom) stradalo za vreme vladavine ovog komičnog, ali i veoma opasnog, pajaca i njegove klike, i niko ni prstom da mrdne. Monstruozno!

upravo tako.
al gore od nas (zbog nekritičke ljubavi prema rusima) proći će sam ruski narod.
tamo vlada diktatura na čelu sa putinom i nekoliko oligarha koje on reketira.
uz kadar kgb-a koji je sada pod novim imenom.
nešto kao federalna tajna služba...
sybil sybil 10:12 11.08.2009

Re: Putinova Rusija

uz kadar kgb-a koji je sada pod novim imenom.
nešto kao federalna tajna služba...

mislis kao slobizam svojevremeno.
deset_slukom deset_slukom 11:25 11.08.2009

Re: Putinova Rusija

Exitus Letalis

"Zašto toliko ne volim Putina? Ne volim ga zbog činjeničnog stanja goreg od zločina, zbog njegovog cinizma, njegovog rasizma, gasa koji je upotrebio u pozorištu, ubijanja dece, masakriranja nevinih. Ne volim ga zato što on prezire narod. On nas prezire."

Istini za volju, ovo je primer upotrebe zlonamernih i paušalnih ocena... Možda bi ona drugačije postupila, da je bila u prilici, u onim situacijama u pozorištu i u školi, pa bi učinila mnogo veće zlo - ko zna?
Naravno, to ne znači da ju je trebalo ubiti. Ali, isto ne znači da ju je ubio Putin. A ne znači ni to da je bio jako potresen tim ubistvom...
011-495 011-495 15:07 11.08.2009

Re: Putinova Rusija

Naucna analiza, pogotovo ono da se rodio kao tiranin. Vrlo tuzno ako neko pada na ovakve floskule. Zar nisu fasisti govorili da se drugi radjaju kao niza vrsta i sl., a neki ZNAJU da su se drugi rodili kao tirani?! Ovaj mali isecak iz "knjige"(pamflet je bolja rec) vise govori o onima koji su je pisali nego o onome o kme su pisali.
Vladimir Maričić Vladimir Maričić 19:27 11.08.2009

Re: Putinova Rusija

upravo tako.
al gore od nas (zbog nekritičke ljubavi prema rusima) proći će sam ruski narod.
tamo vlada diktatura na čelu sa putinom i nekoliko oligarha koje on reketira.
uz kadar kgb-a koji je sada pod novim imenom.
nešto kao federalna tajna služba...


a radi KRITIČKE ljubavi prema MI5, MI6, FBI, CIA, USA, UK sve će biti OK
garantuje Vam naša dušebrižnica EXITUS LETALIS
NNN NNN 02:03 11.08.2009

Ovako


Zamišljam Draga u Krajini
Slažem se sa tekstom, Putim je čvrstom rukom vratio Rusiju u igru, a ovde se pravi mit od njega (mi uvek čekamo Ruse).
Sofroniye Sofroniye 04:38 11.08.2009

Samo malo drugaciji akteri

Isto kao sto je ruski car pomagao Linkolnu u borbi protiv protiv Rotsildove imperije tako pretpostavljam u Rusiji postoje 2 izbora :) ili ce vlasnik nafte i gasa biti Rotsild & co ili ce biti Putin i njegova svita koji (mozda) nisu jos kupljeni. U svakom slucaju igra se jos, ocekuje se borba na centru terena pa ce neko vec zabiti gol u narednih 10ak godina :)
011-495 011-495 14:49 11.08.2009

Ne mogu da se odlucim

Ako gledam kolicinu reci o Rusiji i Putinu i uporedim je sa kolicinom reci o Srbiji - jasno je da je tekst usmeren na Rusiju i Putina. Ako, pak, uzmem u obzir sta je izjavljeno onda je obrnuto.
To sto nas narod drzi slike Putina nesto govori o nasim politicarima. I nije u pitanju populizam nego neodlucnost,neodredjenost nasih politicara i njihove politike, koja vec duze vreme razjeda nesrecnu zemlju kao rak. To je vise poruka da se nesto konacno uradi ili bar pocne da se radi i prestanje cinculiranje.
Ako posmatramo zemlju kao preduzece, mi smo bankrot i to ne zbog nedostatka finansiranja nego zbog pogresnog tj.nesposobnog menadzmenta tj. menadzera.
Vladimir Maričić Vladimir Maričić 19:01 11.08.2009

Da li ste sinhronizovani?

Ili vam to ide onako od ruke? Mislim da ste već spontano uigrani. Ranije je postojalo logično objašnjenje: radite za tuđince. Sad je jasno da ste samo zaludni.

Vidi tri današnja posta:

1. Kritika Rusije - komesar Drago.
2. Kritika pravoslavlja - drug Cole.
3. Kritika srpskog naroda kroz pomračenje uma - gospodin Ćirković


REZULTAT: rat protiv Srba se nastavlja. Osvešćena inteligencija drži čas. Blogovsko ispiranje mozgova.

Jadni ljudi poput Dragoljuba92. Već je počeo da se mrzi, razmekšan je: "Kaki smo mi narod?! Puj, puj po sebi."



PS: Rusija je veoma uspešno multi-kulturno i multi-konfesionalno društvo. Pa se vi češite koliko hoćete.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 21:18 11.08.2009

Re: Da li ste sinhronizovani?

Vladimir Maričić
Ili vam to ide onako od ruke? Mislim da ste već spontano uigrani. Ranije je postojalo logično objašnjenje: radite za tuđince. Sad je jasno da ste samo zaludni.

Vidi tri današnja posta:

1. Kritika Rusije - komesar Drago.
2. Kritika pravoslavlja - drug Cole.
3. Kritika srpskog naroda kroz pomračenje uma - gospodin Ćirković


REZULTAT: rat protiv Srba se nastavlja. Osvešćena inteligencija drži čas. Blogovsko ispiranje mozgova.

Jadni ljudi poput Dragoljuba92. Već je počeo da se mrzi, razmekšan je: "Kaki smo mi narod?! Puj, puj po sebi."



PS: Rusija je veoma uspešno multi-kulturno i multi-konfesionalno društvo. Pa se vi češite koliko hoćete.

Ovde se jedino ti češeš....koliko vidim..
I stvarno, da nije nas troje i Dragoljuba, Srbija i Rusija bi bile sretne zemlje..
adam weisphaut adam weisphaut 21:32 11.08.2009

Protestujem

I stvarno, da nije nas troje i Dragoljuba, Srbija i Rusija bi bile sretne zemlje..

Gde sma ja na spisku "navodnog nepvijatelja" ?
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 21:57 11.08.2009

Re: Protestujem

adam weisphaut
I stvarno, da nije nas troje i Dragoljuba, Srbija i Rusija bi bile sretne zemlje..

Gde sma ja na spisku "navodnog nepvijatelja" ?

Da, stvarno...
uros_vozdovac uros_vozdovac 22:06 11.08.2009

Re: Da li ste sinhronizovani?

Vladimir Maričić
I

1. Kritika Rusije - komesar Drago.
2. Kritika pravoslavlja - drug Cole.
3. Kritika srpskog naroda kroz pomračenje uma - gospodin Ćirković


Stavke pod 2 i tri se nisu ni desile, plod su bolesne mašte autora. Ukoliko se se ipak desile u šta iskreno sumnjam, autori ih prikazuju kroz sasvim zakrivljeno ogledalo, zlonamerno izvrčući činjenice i pojave potpuno nespojive sa srpskim društvom. Pravi patriota bi na ovake pojave (koje ne postoje, osim u bolesnoj mašti) reagovao poricanjem, odbijanjem i potpunim pobijanjem očiglednog, koristeći argumentaciju

1. šta su nama radili
2. NATO bombardovanje bez odluke Saveta bezbednosti
3. strani plaćenici NVO neprijatelji srpskog naroda a i šire

dancerupstairs dancerupstairs 09:14 12.08.2009

Putin

V.V.Putin je neosporno uzdigao Rusiju na noge posle katastrofalne Jeljcinove vladavine i povratio joj barem delić nekadašnje moći,kao što je obezbedio i prosečnom Rusu dostojanstven život i ponovni ponos da bude državljanin RF.

E sad,Srbinu su očigledno u genetskom kodu dve stvari:neizmerna ljubav prema jakom vođu(s očiglednim prezirom za političke agende i fancy reči,jer "stoka kandžijom najbolje shvata"i neizmerna i ničim utemeljena ljubav prema Kremlju.U ovo drugo neću da ulazim,jer je to već odlično opisano.

Pošto su u našoj lepoj Srbiji i opozicija i pozicija u bezglavom haosu,prosečni Srbin se okreće Rusiji,jer odatle dolazi moć.Još je tu jedan bitan faktor: smatramo da što je Rusija jača,to je Amerika slabija.Time Putin postaje za Srbe ono što su Che Guevara,Castro i Chavez za antiglobaliste.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana