In memoriam| Životni stil

ČMŽ

margos RSS / 11.08.2009. u 15:40

ili Čovek Mog Života

Da je živ, Čovek Mog Života bi danas napunio 95 godina.

Da se ne uvredi čovek koji me je stvorio - moj tata... da se ne uvredi brat, da se ne uvredi (prvi) muž, da se ne uvrede sve moje ljubavi, da se ne uvrede svi značajni muškarci koji su moj život menjali, ulepšavali i ponekad kvarili - na dosadašnjem konkursu za ČMŽ-a, pobedio je Hoze Silva.

Ni kao dete nisam imala idola, omiljenog pevača, pevačicu, sportistu... uvek bi moje oduševljenje bivalo šire - Moka, Kića, Kaponja... Lola, Gabi, Bisera... Čola, Dejvid Eseks, Tom Džons... Bitlsi, Temptejšnsi, Korni Grupa... Ma... uvek mi se činilo da sam  malo bzvz, jer sve moje drugarice nekog obožavaju, a ja uvek više njih... Kad uporedim Čolu i Dadu - ma ne mogu da se odlučim.

Bila sam oduvek navijač Zvezde, igrač, sportista (ne fermam te rodno ispravne izraze kada o sebi pričam) a opet sam volela Grobare, njihove pesme, radovala se uspesima. Lokalpatriota - a Planeta je moja. Cvrc...

E da, nek se ne uvrede ni Josip Broz i ini koji su se nametali za titulu ČMŽ-a 

Danima me progone nekakva razmišljanja o muškarcima u mom životu, o njihovim lepim i manje lepim tragovima, oplakujem smrt jednog važnog i meni vrednog, i ujedno se smejem prisećajući se njegovih gluposti - a posebno se zahvaljujem zbog onog što sam od njega naučila... i tako dođoh i do kriterijuma za izbor za ČMŽ-a.

Znači, uslovi su sledeći:124_SilvaSpiral.JPG

- naučio me nečemu trajno korisnom,

- promenio mi život i razmišljanja,

- kad pomislim na njega, zaigra mi osmeh i na licu i u duši,

- ne bih to iskustvo dala za brdo karamela.

 

Možda vam se čine slabi kriterijumi - meni su ok.

Elem. dođoh ja do (dosadašnjeg) dobitnika titule. Pa da vam ga predstavim.


Jose_Silva.jpgRođen 11.avgusta 1914. u gradiću Laredo na obalama čuvene Rio Grande (sad u mojoj glavi scena: prašina, vrućina, pustinjski vetar, reka...) u kakvoj bi, no siromašnoj porodici. Rano ostaje bez oca i sa pet godina počinje da zarađuje prodajući novine i čisteći cipele. Klinac, a već pomaže majci i ujaku da prehrane porodicu.

Vispren i radoznao, samouk, prijavljuje se za dopisni kurs elektronike, no, pita berberina kod kog je radio da li može tu da mu stiže pošta - a berberin velikodušno pristane, uz uslov da diploma bude na njegovo ime. Tako Hoze završi kurs, a diploma ostade da krasi berbernicu.

Pravi biznis na održavanju antenskih stubova a posebno se 'obogati' na prepravci starih radio aparata u koje je ugrađivao antene i pravio tranzistore. Kakve su to vredne sprave bile... pored i-podova, mp3 i mp4 plejera, verujem da bi klinci popadali od smeha da čuju ono šuštanje, traženje stanice, gubljenje zvuka u odsudnim trenucima prenosa derbija. :) 

Opravdana mi je bojazan da se ne rasplinem, jer bih danima mogla pričati o Hozeu, onome šta je ostavio iza sebe:

- od 28 patenata iz oblasti elektronike, pa preko desetoro dece do meni najznačajnijeg - Silva metoda;

- o njegovom raskošnom pevačkom talentu;

- o njegovom uticaju na mene (o tome ionako non-stop pričam);

- o njegovom boravku u Beogradu '95. te (mada bi Kru to mnogo bolje :) ),

- o mnogim zanimljivim ljudima koje sam za ovih 17 godina upoznala otkako sam upoznala njega;

- o tome da je bio nominovan za Nobelovu nagradu za mir - no su mu je odneli ispred nosa Begin i Arafat;

- o njegovim istraživanjima, o jasnovidosti i psihousmeravanju;

- o njegovom učenju da smo na Planeti da bismo rešavali probleme i da je jedino pravo pitanje 'Jesam li deo problema ili deo rešenja?';

- i da posle nas Zemlja ostane bolje mesto život onima koji posle nas dolaze....

Uh, dok nabrojah teze, već vidim da nemam vremena za pisanje. I ovako odužih...

A tek za ona natezanja:

- mora da je sekta (ma kako da ne, evo ja sam guruica)

- čuo/la sam.... svašta nešto ljudi čuli.

Možda najvažniju promenu koju je Hoze uneo u moj život, jeste ta da ne mora da je ozbiljno - da bi bilo ozbiljno, da ne mora s grčevima i borama na licu - da bi delovalo odgovorno, da šale i vicevi (a posebno je voleo one o Muji i Hasi) mogu biti mnogo bolje lekcije od teških i zvučnih reči, da život nije sedamdesetogodišnja pauza za kafu nego da se dela korisno svugde i na svakom mestu i da je jednako važno biti učenik i učitelj celog života.

Često me pitaju 'pa dobro, koji je tvoj najveći uspeh zahvaljujući Silva metodu?' - a ja im kažem: živa sam.

Malo li je?

 

Hoze, HVALA :) I srećni nama bili tvoji rođendani!

 

PS. Konkurs za ČMŽ-a 2009/2010. počinje u ponoć. Hoze je i dalje kandidat, a i svi ostali meni važni...;)

Tagovi



Komentari (152)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

rapunzel rapunzel 15:44 11.08.2009

prva?

biti il ne biti
prvi pitanje je?
margos margos 16:02 11.08.2009

Re: prva?

rapunzel
biti il ne biti
prvi pitanje je?

Za prvu novi logo SM -a:

albireo albireo 22:36 11.08.2009

Re: prva?

Mene novi logo podseća na spermatozoid & jajnu ćeliju! Evo trudim se da vidim nešto drugo, al' ne ide.
margos margos 22:51 11.08.2009

Re: prva?

albireo
Mene novi logo podseća na spermatozoid & jajnu ćeliju! Evo trudim se da vidim nešto drugo, al' ne ide.

E, je l veruješ da nisam ni razmišljala o njemu - al sad kad me prenu - ono što vidim su boje čakri - od solarne do krunske koje čine spiralu. Šta su autori zamislili - zaista ne znam. Raspitaću se.
albireo albireo 22:59 11.08.2009

Re: prva?

Mada može da bude i seme koje klija, što je opet slično. Vidi šta znači, baš me zanima.
margos margos 23:13 11.08.2009

Re: prva?

Hoću... sad i mene zaitrigiralo :)
j.bre j.bre 15:56 11.08.2009

Konkurs otvoren

PS. Konkurs za ČMŽ-a 2009/2010. počinje u ponoć. Hoze je i dalje kandidat, a i svi ostali meni važni...

Sta sad ovo znaci, da samo oni smeju da komentarisu?
Ili dozvoljavas da mi sugerisemo?

A dok se ne pojavi dasa koji ce Gosn Hozeu da preotme titulu, ja mora da kazem:

Kume, srecan ti rodjendan i dobar ti pustinjski vetar!
margos margos 16:12 11.08.2009

Re: Konkurs otvoren

Ili dozvoljavas da mi sugerisemo?

Vazda dobrodošle sugestije. Skapirala si da ja sve slušam... i ono, lako je sa mnom, naizgled.

E, a zahvaljujući Hozeu, sam i uspostavila ovaj konkurs - da mi njega nije bilo i čuvenog ''Zakona opraštanja'' - znaš kad bih ja skapirala da treba da se zahvalim i za teže lekcije i da mi u konkurenciji za titulu bude i bivši muž, i ... svi, takorekuć :)


j.bre j.bre 18:27 11.08.2009

Re: Konkurs otvoren

margos
Vazda dobrodošle sugestije. Skapirala si da ja sve slušam... i ono, lako je sa mnom, naizgled.
E, a zahvaljujući Hozeu, sam i uspostavila ovaj konkurs - da mi njega nije bilo i čuvenog ''Zakona opraštanja'' - znaš kad bih ja skapirala da treba da se zahvalim i za teže lekcije

Ono sto sam ja skapirala je da slusas i upijas i ono neizgovoreno. I jos nesto - da je bolje s tobom biti iskren, ma sta da je u pitanju, jer sve ima sansu da prodje (ma koliko da je ekstremno) pre nego lazi i foliranja.
E sad, da li na tome treba da zahvalimo H. Silvi... mozda, naizgled... ali ne bih rekla. Mozda tek kod ovog "Zakona oprastanja" :)
margos margos 19:17 11.08.2009

Re: Konkurs otvoren

Lagala bih kad bih rekla da i sama ne poželim da manje vidim, manje čujem, manje znam.... Reče mi VP juče neku rusku poslovicu da ko puno pamti, puno i pati - pa se makar trudim da zaboravljam, ali ne mogu da ne vidim.
maksa83 maksa83 15:57 11.08.2009

'fala

Margita. :)
margos margos 16:20 11.08.2009

Re: 'fala

Molim, uvek... :)

Protreslo me jer sam čula da mi je jedan dragi - najpre učitelj - o'šo u drugu dimenziju još davno, pre 4 godine. Pa razmišljam koliko ja ljudi držim u glavi kao da je juče bilo, a prolaze meseci, godine, decenije - meni svi oni egzistiraju u sadašnjosti, svakodnevno... Tako i Hoze. Kao 'kad je bio u Beogradu...'.. a tome već 14 godina... :)

Izgleda da sam smlatila i prevazišla vreme... sad samo još prostor i da načinim od sebe hologram - makar da mogu više blogova da pratim odjednom, aktivno:)
dusanovaiivanovamama dusanovaiivanovamama 17:24 11.08.2009

Re: 'fala

margos
Molim, uvek... :)

Izgleda da sam smlatila i prevazišla vreme... sad samo još prostor i da načinim od sebe hologram - makar da mogu više blogova da pratim odjednom, aktivno:)



A kao ne mozes, gde god odem, svratim, ti vec bila pre dva sata pa jos i svoj blog
margos margos 17:36 11.08.2009

Re: 'fala

A kao ne mozes, gde god odem, svratim, ti vec bila pre dva sata

Hahahahah, to je sve u domenu 'vremena' :)))
Mislila sam na aktivno aktivno - baš aktivno, a ne to jedan ili dva komentara...
ssvetlana92 ssvetlana92 16:09 11.08.2009

Sladak čikica!

Nek mu je sa srećom! Nije lako u nečijem životu zauzeti tako važno mesto!
margos margos 16:22 11.08.2009

Re: Sladak čikica!

E, stvarno je bio mnogo sladak čikica... i stamen. Jak. Sjajno pevao... imao izvrstan tenor, al nije imao novca da ga dalje školuje. I nije mu teško da nosi ovu titulu - ne brinem.:)
vracarac92 vracarac92 16:19 11.08.2009

Navijacica ZVEZDE.........

...............Vidi se da si "klasa"
margos margos 16:25 11.08.2009

Re: Navijacica ZVEZDE.........

Dobrodošao :)

Nije ti valjda promakao Kića iz onog mog nabrajanja? A opet, nije se znalo ko ima bolji skok šut Duci ili Praja... izeš ga, to sve momci s Malog Kalemegdana - naši. :)))
vracarac92 vracarac92 16:33 11.08.2009

Re: Navijacica ZVEZDE.........

naši. :)))

Pa sad.......
Blade Runner Blade Runner 16:35 11.08.2009

Čuo ali

nisam puno znao ni o njemu ni o metodu. Čovek se uči dok je živ.
margos margos 16:41 11.08.2009

Re: Čuo ali

Blade Runner
nisam puno znao ni o njemu ni o metodu. Čovek se uči dok je živ.

Neobično interesantan, vredan, radoznao, uporan, istrajan i mudar čovek. Biografija mu je za film.
Ima Vesna Jugović 4 sata nemontiranog materijala razgovora sa njim, ali - nije bilo zgodno propagirati nekoga ko te uči da misliš svojom glavom - pa tako nije imalo prođu na RTS-u. Biće.... :)
vanja.t vanja.t 09:42 12.08.2009

Re: Čuo ali

nisam puno znao ni o njemu ni o metodu. Čovek se uči dok je živ

davno sam, čini mi se '96 dobio od druga knjigu Metod kontrole uma, čini mi se baš od ovog autora,
više sam je prelistao nego pročitao, tako da u suštini i ne znam o čemu se radi. priznajem da imam predrasude o temama kao što su kontrola uma i sl. (recimo nlp, geštalt), a s druge strane mi je i interesantno po nešto od toga.

da li bi mogla da napišeš jedan o blog o samom metodu?
margos margos 11:00 12.08.2009

Re: Čuo ali

priznajem da imam predrasude o temama kao što su kontrola uma i sl. (recimo nlp, geštalt), a s druge strane mi je i interesantno po nešto od toga.

Iako su ovo sve različite stvari, NLP, Geštalt, Kontrola uma i imaju čudne nazive - sve su dobre.na svoj način i sve su stvorene da pomognu čoveku. Do problema dolazi kod interpretacija. Imam ja tu svoju tezu da je psihologija postala sluškinja ekonomiji, kao i medicina farmakologiji te je skepsa dobrodošla.

Kod Silva metoda, radi se o kontroli sopstvenog uma - ili bolje rečeno - kontroli sopstvenih misli, što je prilično težak zadatak za svakog. Namenjen je pojedincu da, popularno rečeno, radi na sebi.

Geštalt je pak jedan psihoterapeutski modalitet i koliko znam - njihova škola je kod nas dosta jaka i imaju dobre terapeute.

NLP - Neurolingvističko programiranje je takođe vrlo zanimljivo, u osnovi je namenjeno pojedincu da bolje ovlada sobom, ali je nama uvek lakše da pobegnemo od sebe i analiziramo druge, pa otud mnoštvo loših interpretacija.

Hoću, napisaću. :)
vanja.t vanja.t 11:24 12.08.2009

Re: Čuo ali

hvala, biće interesantno,
pozdrav :)
mashha mashha 02:04 13.08.2009

Re: Čuo ali

Hoću, napisaću. :)


Baš me zanima jer sam vrlo malo upoznata sa temom a zvuči interesantno!
AlexDunja AlexDunja 17:34 11.08.2009

:)

lepo kad mozes:))

sigurno je dar koji ti je dao veliki.
meni, pomalo neshvatljiv...
ja biih svog coveka trazila
u manjim brojevima...bliskijim, tj
margos margos 17:52 11.08.2009

Re: :)

sigurno je dar koji ti je dao veliki.

Da, to pre i posle svega... trajan poklon.
ja biih svog coveka trazila
u manjim brojevima...bliskijim, tj

Tražim tražim...
ili čekam čekam...
ili tražim i čekam
ili čekam i tražim ...:)
vishnja92 vishnja92 18:14 11.08.2009

otpr. '89 godine

se Silva metod pojavio kod nas, jel tako? bili su vikend seminari u SC.

sekto jedna! :)
margos margos 18:18 11.08.2009

Re: otpr. '89 godine

vishnja92
se Silva metod pojavio kod nas, jel tako? bili su vikend seminari u SC.

sekto jedna! :)

Prvi seminar bio decembra 90. I da, vikend seminari... i dalje....:)

Ja sam guruica, ako nisi pročitala

PS Jel nauči ti ono za svađu? Da vedžbamo?
vishnja92 vishnja92 18:25 11.08.2009

Re: otpr. '89 godine

jel mozemo kasnije o tome? (to je sa onog drugog spiska. sad ti)

ps - a to za cmz - hoces li da nas prozivas ili kako se ko oslobodi? (scaaabiiieees !!)
margos margos 18:33 11.08.2009

Re: otpr. '89 godine

ps - a to za cmz - hoces li da nas prozivas ili kako se ko oslobodi? (scaaabiiieees !!)

Ma jok, bre... ne prozivam ni ČMŽ-ove, a kud ću vas
Neko ima problem pa pamti najlošije stvari, a ja samo lepo prikupim - kad preživim.


Please keep talking to me.
antioksidant antioksidant 18:43 11.08.2009

Re: otpr. '89 godine

ja zene pojma nema o cemu vi pricate ali evo slike coveka mog zivota

margos margos 18:47 11.08.2009

Re: otpr. '89 godine

On osmislio IKEU il se varam?


Višnja i ja vodimo dva paralelna dijaloga - tako da nije čudo ako ne razumeš... Uskoro nećemo ni mi.:)
antioksidant antioksidant 19:21 11.08.2009

Re: otpr. '89 godine

On osmislio IKEU il se varam?



naravno da ne
margos margos 19:24 11.08.2009

Re: otpr. '89 godine

Pa ko je... daj bre podatke... ne znam... eto - ne znam čoveka... Ne brini, neću ti ga uzmem, mamemi...


Edit: tek sad vidim kako sam lupila... ona Ikeina slika me zekila... posle samo neki klipovi... i dalje ne znam ko je
vishnja92 vishnja92 19:26 11.08.2009

Re: otpr. '89 godine

pa naravno da ne prozivas cmz-ove, oni se ne prozivaju, oni samo postoje :)

You always do that.
margos margos 19:34 11.08.2009

Re: otpr. '89 godine

vishnja92
pa naravno da ne prozivas cmz-ove, oni se ne prozivaju, oni samo postoje :)

You always do that.

Postoje:) I kad ne znaju da su ČMŽ.-ovi :)


I hadn’t thought of it that way before.
vishnja92 vishnja92 19:47 11.08.2009

Re: otpr. '89 godine

da prostis, Margita, onaj gore meni lici na Harvija :)

ps - nijedan pravi cmz ne zna da je cmz....

pps - Never mind (sigh), it’s not important.
margos margos 19:53 11.08.2009

Re: otpr. '89 godine

Kog Harvija? piše na slici 'kinnbremser/de'' - pojma nemam, a Zlatko* neće da mi kaže.

*AO = Zlatko

ps - Misliš li da im treba reći - dok su još u ovoj dimenziji?

pps - What are we really fighting about?
antioksidant antioksidant 19:59 11.08.2009

Re: otpr. '89 godine

*AO = Zlatko

antioksidant antioksidant 20:01 11.08.2009

Re: otpr. '89 godine

onaj gore meni lici na Harvija :

vishnja92 vishnja92 20:16 11.08.2009

Re: otpr. '89 godine

ao ja tebe nista ne razumem

ps - ne, nikako! dozivece neki poremecaj...

pps - What’s that supposed to mean, dodjavola?
antioksidant antioksidant 20:18 11.08.2009

Re: otpr. '89 godine

ao ja tebe nista ne razumem
ni ja tebe. koji harvi?
ps: preskacem
pps: nothing
margos margos 20:21 11.08.2009

Re: otpr. '89 godine

antioksidant
*AO = Zlatko


Zaboravio si kad smo smišljali razne kratice za tvoj nik, na nekom davnom Kru blogu, pa kao kratica za zlato je Au... pa mogli bismo tako... pa smo nešto silno izmišljali i ostade AO - al ja se setih maločas, pa te nazvah ''Zlatko''.

Vidiš kako ja tebe nećem da držim u neizvesnosti - a ti nama nikako da kažeš ko je onaj batica...
margos margos 20:23 11.08.2009

Re: otpr. '89 godine

vishnja92
ao ja tebe nista ne razumem

ps - ne, nikako! dozivece neki poremecaj...

pps - What’s that supposed to mean, dodjavola?

Reko' mu ja šta sam imala...

ps. Hm... sve mislim da nema pravila - da pravi to može da podnese.


pps Please try to understand my point of view.
maksa83 maksa83 20:26 11.08.2009

Re: otpr. '89 godine

pps Please try to understand my point of view.

Before you criticize a man, walk a mile in his shoes. That way, when you do criticize him, you'll be a mile away and have his shoes.
dragoljub92 dragoljub92 20:29 11.08.2009

Re: otpr. '89 godine

maksa83
pps Please try to understand my point of view.

Before you criticize a man, walk a mile in his shoes. That way, when you do criticize him, you'll be a mile away and have his shoes.

a šta ako ima atletsko stopalo pa se inficiram
Blade Runner Blade Runner 20:31 11.08.2009

Re: otpr. '89 godine

a šta ako ima atletsko stopalo pa se inficiram

uvaljaš cipele, kupiš kremu, a za resto duneš pivo
vishnja92 vishnja92 20:36 11.08.2009

Re: otpr. '89 godine

Before you criticize a man, walk a mile in his shoes

gle sad ovo, margita! sad cu ja ispasti losa. hoces malo da se menjamo?
ustvari ne, ubrzanje je ubrzanje, idemo dalje.

@ao -ehehe, e vidis sad kako to izgleda? :)

ps - pravi moze sigurno, al ja svejedno volim da ih postoji nekoliko, pa zasto cackati mecku...

pps - Haven’t we already had this conversation?
antioksidant antioksidant 21:04 11.08.2009

Re: otpr. '89 godine

ao -ehehe, e vidis sad kako to izgleda?

zar sam ja kriv sto ga vi ne prepoznajete?
margos margos 21:17 11.08.2009

Re: otpr. '89 godine

gle sad ovo, margita! sad cu ja ispasti losa. hoces malo da se menjamo?
ustvari ne, ubrzanje je ubrzanje, idemo dalje.

@ao -ehehe, e vidis sad kako to izgleda? :)

ps - pravi moze sigurno, al ja svejedno volim da ih postoji nekoliko, pa zasto cackati mecku...

pps - Haven’t we already had this conversation?

Ispala ne ispala - nji'ov point of view

ps. Dobro mi reče.... a ja se uvek pitam kako to ne mogu da podnesu - to kad ih je više. Samo spazim da se ponašaju ko besne mečke.... sad otkrih zašto. Kad sam čačkalica, ko mi kriv. :(

pps This is important to me. Please listen.
margos margos 21:21 11.08.2009

Re: otpr. '89 godine

AO
zar sam ja kriv sto ga vi ne prepoznajete?

Nisi ti kriv što ga ne prepoznajemo - nego zato što ne'š da nam kažeš ko je.

maksa
Before you criticize a man, walk a mile in his shoes. That way, when you do criticize him, you'll be a mile away and have his shoes.

Uvek se prevrnem od smeha i zamišljam lika milju daleko, kako štrika a cipele mu velike i klaparaju, skida ih, stavlja ispod miške, usput baci pogled na gilje i glasno uzdahne ''Uuu, dobro sam proš'oo... zamisli da me još davi svojom pričom...''
builderka builderka 21:37 11.08.2009

Re: otpr. '89 godine

zar sam ja kriv sto ga vi ne prepoznajete?

ovaj?
margos margos 21:43 11.08.2009

Re: otpr. '89 godine

ovaj?

Ček da vidimo...


Moše biti...
trener92 trener92 21:44 11.08.2009

Re: otpr. '89 godine

Pa koji si ti zvezdaš (zvezdašica kad ne prepoznaješ ...
edit: sad sam video da si pronašla, izvinjavam se. Jedan zvezdaš takvu facu ne zaboravlja...zadnji minut 2:2 malo li je?
margos margos 21:56 11.08.2009

Re: otpr. '89 godine

Nisam ja . Builderka je i za to dobija :



Coach, košarka je bila moja preferencija - a non stop pričam da se aktivno, najaktivnije i najsvesrdnije trudim da ne pamtim ružno.
vishnja92 vishnja92 22:03 11.08.2009

Re: otpr. '89 godine

ok, ja uopste nemam u planu da znam ko je dok mi neko ne kaze (ovo je bez podteksta, imam hitnocu s decom)
margos margos 22:09 11.08.2009

Re: otpr. '89 godine

Klaus Augenthaler
builderka builderka 22:18 11.08.2009

Re: otpr. '89 godine

i za to dobija :

sve za mene?

trener92 trener92 22:22 11.08.2009

Re: otpr. '89 godine

margos
Nisam ja . Builderka je i za to dobija :

Coach, košarka je bila moja preferencija - a non stop pričam da se aktivno, najaktivnije i najsvesrdnije trudim da ne pamtim ružno.


Moka, Kića, Kaponja.

Sve je to lepo , ali Duci je zakon !
edit:
što je dobar ovaj smajli , l
margos margos 22:25 11.08.2009

Re: otpr. '89 godine

Sve je to lepo , ali Duci je zakon !

Zbog njega, jer sam mu aplaudirala na jednoj godišnjoj skupštini Zvezde - odoh na rđav glas i uskoro napustih košarku.
margos margos 22:30 11.08.2009

Re: otpr. '89 godine

sve za mene?


evo piše, sve za builderku .. crno na belom...
trener92 trener92 22:40 11.08.2009

Re: otpr. '89 godine

margos
Sve je to lepo , ali Duci je zakon !

Zbog njega, jer sam mu aplaudirala na jednoj godišnjoj skupštini Zvezde - odoh na rđav glas i uskoro napustih košarku.


Pa dobro i ja sam .. išao je sa mojim ujakom u školu i počeli su zajedno da treniraju košarku
margos margos 22:46 11.08.2009

Re: otpr. '89 godine

Pa dobro i ja sam ..

Znači na toj otporaškoj antiptotivnoj liniji smo se našli druže Treneru , pssstttttt....
antioksidant antioksidant 08:20 12.08.2009

Re: otpr. '89 godine

builderka
zar sam ja kriv sto ga vi ne prepoznajete?

ovaj?


margos margos 11:06 12.08.2009

Re: otpr. '89 godine

Nebo se otvorilooooo.....

E, jesi me namučio, al ti praštam zbog ovog klipa.
Imaš pravo, brzinska energizacija - za samo 28 sekundi :)))
dusanovaiivanovamama dusanovaiivanovamama 16:10 12.08.2009

Re: otpr. '89 godine

margos




a non stop pričam da se aktivno, najaktivnije i najsvesrdnije trudim da ne pamtim ružno.



To po Silva metodu? ukapirala
margos margos 16:18 12.08.2009

Re: otpr. '89 godine

To po Silva metodu? ukapirala

Ajd, uslovno rečeno - nije samo po Silva metodu -ali jednostavno, mentalna higijena jeste jedna od bitnih stavki.

A može i po Gabi Novak :)
vladimir petrovic vladimir petrovic 18:52 11.08.2009

Dobar izbor

Boga mi, umela si da izabereš.

Baš me zanima da li će nam sada neki blogokolega, ponukan tvojim primerom, ispričati priču o ŽNJŽ (ženi njegovog života), he, he, he...
Ili su muškarci stidljiviji u biranju i - izjašnjavanju?
margos margos 18:58 11.08.2009

Re: Dobar izbor

Ne bih rekla da su stidljiviji - svakodnevno se neke blogokolege izjašnjavaju, ali nam se kriterijumi maklice razlikuju.

Ja polazim od toga da svako ko me dotakne i trajno načini neku promenu u mom životu - ima moje poštovanje i ljubav. Trajno. Nekada to podrazumeva fizički kontakt, a nekada ne. Gde god da je, u kojoj god dimenziji bio, ako mi pomisao na njega izazove osmeh i toplinu - moj je.:)
dragoljub92 dragoljub92 19:39 11.08.2009

Re: Dobar izbor

ČMŽ--tčemu
margos margos 19:48 11.08.2009

Re: Dobar izbor

Drakče, ako pitaš čemu traženje, čekanje i nalaženje - bemliga - valjda biologija...
A ako pitaš otkud da nekog definišem kao ČMŽ - e, to se samo nametnulo.
I mi plavuše ponekad razmišljamo, pa pravimo reminiscencije, analize, sinteze, zaključke. Desi se.
niccolo niccolo 19:49 11.08.2009

Re: Dobar izbor

svakodnevno se neke blogokolege izjašnjavaju, ali nam se kriterijumi maklice razlikuju

Bog ih poživio (različite kriterijume)...
margos margos 19:58 11.08.2009

Re: Dobar izbor

Bog ih poživio (različite kriterijume)...

Tebi, bre, ili tenis ili seks ili paragrafi na pameti...
Ajd po teniskim i sexy kriterijumima možemo i da razglabamo - al' ovi paragrafski su mi totalno strani...

Ja sam govorila o sličnim kriterijuma ovim mojim i da neke naše kolege pričaju o ŽNJŽ svakodnevno, što je lepo i različito od onog pobrojanog. Dobro, ne baš uvek... i ne baš sasvim različito... O čemu smo ono pričali, podseti me ...
niccolo niccolo 20:02 11.08.2009

Re: Dobar izbor

Tebi, bre, ili tenis ili seks ili paragrafi na pameti...

Nemoj tako, volim ja i karamele
dragoljub92 dragoljub92 20:22 11.08.2009

Re: Dobar izbor

margos
Drakče, ako pitaš čemu traženje, čekanje i nalaženje - bemliga - valjda biologija...
A ako pitaš otkud da nekog definišem kao ČMŽ - e, to se samo nametnulo.
I mi plavuše ponekad razmišljamo, pa pravimo reminiscencije, analize, sinteze, zaključke. Desi se.

ma meni žemska filozofska misao(crna ili plava) je uvek izmicala.
vladimir petrovic vladimir petrovic 20:25 11.08.2009

Re: Dobar izbor

Margos
.. svakodnevno se neke blogokolege izjašnjavaju, ali nam se kriterijumi malkice razlikuju.

Priznajem da sam bio malo zbunjen, nisam znao iz prve na koga si mislila... pa sam se setio da upravo imamo slučaj blogokolege koji piše tekstove u nastavcima o jednoj minornoj pevačici, ali poznatoj medijskoj ličnosti. Medjutim, po načinu kako on to čini, ne bi se reklo da je dotična osoba ŽNJŽ, već pre bi se moglo reći - BNJŽ (boginja njegovog života). Naime, postoje nijanse izmedju simpatisanja, poštovanja, voljenja, obožavanja, zaludjivanja i tako to...

Svako ima pravo na svoj život, naravno. Što se mene tiče, ja se čuvam ulaska u stadijum obožavanja, to može na loše da se završi po čoveka.. Rano mi je da gubim glavu, he, he, he...

I još nešto:
Gde god da je, u kojoj god dimenziji bio, ako mi pomisao na njega izazove osmeh i toplinu - moj je.:)

Ma, ovo je u redu, samo se ja pitam, u stilu malog Djokice, da li bi se ovo ČMŽ moglo zameniti sa LJMŽ (ljudi mog života), pošto polazim da nije valjda samo jedan (jedini) čovek bio u stanju da izazove osmeh i toplinu u tebi, o Margos!

Pitam li previše? Naravno, tvoje je pravo da ne - odgovoriš.
margos margos 20:25 11.08.2009

Re: Dobar izbor

drakče
ma meni žemska filozofska misao(crna ili plava) je uvek izmicala.

Nikad nije kasno da je u'vatiš!!!

Al mi ne reče da l se 'čemu' odnosilo na prvo, drugo ili je samo omaž VP-u?
margos margos 20:45 11.08.2009

Re: Dobar izbor

Priznajem da sam bio malo zbunjen, nisam znao iz prve na koga si mislila...

Mislila sam i na Alexa i njegovo - u pravu si - obožavanje Madone - ali bi se moglo reći da je ona ŽNJŽ - očigledno je imala i ima ogroman uticaj na njega... Ali sam prevashodno mislila na Milorada, NNN-a, Krosa i druge koji tu i tamo provuku neku lepu, ali jaku misao i reč o svojim damama.
Ma, ovo je u redu, samo se ja pitam, u stilu malog Djokice, da li bi se ovo ČMŽ moglo zameniti sa LJMŽ (ljudi mog života), pošto polazim da nije valjda samo jedan (jedini) čovek bio u stanju da izazove osmeh i toplinu u tebi, o Margos!

Pitam li previše? Naravno, tvoje je pravo da ne - odgovoriš.

A ovo si potpuno u pravu - moglo bi se zameniti, ali sam danas tako sve to skockala u glavi. Iz zahvalnosti.

Od pre desetak dana kako sam čitala/gutala Mladenove pesme, tekstove, pa jedan komentar njegove sestre (dok još nisam znala da mu je sestra), preko vesti o smrti vrlo dragog i značajnog prijatelja, svaka sitnica - pa i šala - vraćala me je na promišljanje o značajnim muškarcima u mom životu... i eto danas se skockalo u ovu priču. Današnji saldo! Za par dana, ko zna kakva bi priča bila.

I rekoh da mi svaka pomisao na njih izazove osmeh i toplinu - takvih nema baš puno. Bogu hvala, onih koji to mogu da učine na dnevnoj bazi - ima mnogo više. Između to dvoje - trenutno i trajno - ima još mnogo čega. :)
vishnja92 vishnja92 21:12 11.08.2009

Re: Dobar izbor

Što se mene tiče, ja se čuvam ulaska u stadijum obožavanja, to može na loše da se završi po čoveka.

pizone, ti si nepresusni izvor svega, jel smem pliiiiiiz ovo da stavim u profil? citat sam ukrala, avatar sam ukrala, jos samo ovo da ukradem, pliz?

molim te?

ap-so-lu-tno radosna i unapred zahvalna
ja.
vladimir petrovic vladimir petrovic 06:58 12.08.2009

Re: Dobar izbor

Margos
Tebi, bre, ili tenis ili seks ili paragrafi na pameti...
Niccolo
Nemoj tako, volim ja i karamele


Pravo, tenis, seks (nije bitan redosled) jeste, svakako, dobra kombinacija.
Na često postavljano pitanje "Malo li je?", odgovor je da nije malo.
Premda, ruku na srce, mogla bi da se ubaci i neka umetnička dimenzija (sviranje klavira ili trube, bavljenje literaturom ili slikanjem i slično), he, he, he...
Krugolina Borup Krugolina Borup 19:53 11.08.2009

Jako čudno pišu ČMŽ...

Znači, uslovi su sledeći:

- naučio me nečemu trajno korisnom,

- promenio mi život i razmišljanja,

- kad pomislim na njega, zaigra mi osmeh i na licu i u duši,

- ne bih to iskustvo dala za brdo karamela.


Dobro, bre, Margos, mogu da prihvatim da su ovo kriterijumi za Mudrog Čoveka ili tako nešto.
Ali, gde ga nazva Čovek Mog Života, leba ti...
margos margos 20:02 11.08.2009

Re: Jako čudno pišu ČMŽ...

Ali, gde ga nazva Čovek Mog Života, leba ti...

Nisam jasno objasnila?
Srećem ja mudre ljude, pa jopet...


Edit:
Setih se naknadno - pominjala si mi nekakve plejade u horoskopu - možda one objašnjavaju ? :)
dunja73 dunja73 20:27 11.08.2009

--

Veliki vernik ,parapsihoog i mudar bezgranicno..
Umece spoja Silve i zivota je kreacija boljeg istog ..
preporuka i pohvala za paralelu koju nekako osecam ..
Da , ovo oko idola ,licno ih nemam ...i nisam nikada bila dobar sagovornik
na temama sta je bolje ? , ili obrnuto sta je losije ?
margos margos 20:50 11.08.2009

Re: --

...i nisam nikada bila dobar sagovornik
na temama sta je bolje ? , ili obrnuto sta je losije ?

Da... ni ja... uvek pričam meni, za mene, iz moje pozicije, iz mog ugla, ja bih tako ili ovako... Kažu mi 'kako bre ne znaš šta je bolje?' Pa otkud ja znam za tebe ili iz tvojih cipela?
mudar bezgranicno..

:) Jest' on bio hriščanin, al mi mnogo više liči na Budu. Posebno po onom - proveri sam/a.
dunja73 dunja73 21:31 11.08.2009

Re: --

Jest' on bio hriščanin, al mi mnogo više liči na Budu. Posebno po onom - proveri sam/a

Zato sam se i izrazila Veliki vernik



margos margos 21:38 11.08.2009

Re: --

Zato sam se i izrazila Veliki vernik

Ima jedna anegdota kad ga je jedan polaznik seminara pitao, pošto je Hoze rekao kako se on zahvali Bogu na svemu: ''A šta da radimo mi ateisti?'', a Hoze, onako usput reče ''Pa ništa, vi se zahvalite Bogu što ste ateisti.''
dunja73 dunja73 21:41 11.08.2009

Re: --

Bogu što ste ateisti.''

Da , i to je dobro za pocetak ..( nema Culta srecom ovih dana )
miloradkakmar miloradkakmar 20:30 11.08.2009

Antenski stub

Pravi biznis na održavanju antenskih stubova

Ako nekom treba antenski stub neka mi se javi na PP.

Čim je voleo antenske stubove znam da nisi pogrešila u izboru.

shumska shumska 20:40 11.08.2009

kapljica i kišica

ćao, Margić
margos margos 21:05 11.08.2009

Re: Antenski stub

Čim je voleo antenske stubove znam da nisi pogrešila u izboru.

Hvala Milorade... Često tako razvijam filmove o ljudima koji su nešto radili i uradili, kao što sam zamišljala tu 1914. na obali Rio Grande.. pa sam zamišljala njega u nekoj Teksaškoj nedođiji koji stvara, smišlja, pakuje, kombinuje... koji se radoznalošću deteta pita 'a kako stvari funkcionišu?'

Nekoliko godina je sarađivao sa Uri Gelerom (to je onaj dasa koji savija viljuške i kašike i bio je blizak prijatelj Majkl Džeksona poslednjih godina). Hoze je radio istraživanja sa njim. Šta je sa tim materijalima - nemam pojma - ali je na kraju rekao : 'Jeste, može on da ih savija svojim mislima ali ja imam jedan problem s tim - on ne može da ih ispravi, a ja smatram da smo mi na Planeti da ispravljamo probleme, a ne da ih pravimo.'
margos margos 21:08 11.08.2009

Re: kapljica i kišica

shumska
ćao, Margić

Ćao, Šumi...
shumska shumska 22:30 11.08.2009

Re: kapljica i kišica

slabo se razumem u Silva metod (ali si me ponukala da prošvrljam netom i potražim makar neku oficijelnu definiciju) no to nije razlog da ti se ne javim, kažem ćao Margić - želim ti da još srećeš ČMŽove, neke nove takodje, koji će ti (uz ove postojeće) prirasti za srce
margos margos 22:44 11.08.2009

Re: kapljica i kišica

Na netu ćeš naći, između ostalog, i mnogo gluposti, slobodnih interpretacija i mnogo priče šta Metod nije. Oficijelna definicija je da je to naučno proveren i potvrđen metod za veće korišćenje prirodnog umnog potencijala.

A na željici ti hvala - kako kažu Englezi, neko nam dođe u život for reason, neko for season, a neko for life time. Ja sve ove s razlogom i sezonske profiltriram, odbacim ono što treba i sačuvam za life time.
miloradkakmar miloradkakmar 23:29 11.08.2009

Re: Antenski stub

ja smatram da smo mi na Planeti da ispravljamo probleme, a ne da ih pravimo.'

Čini se da nepravilno koristimo glagol praviti.
margos margos 23:51 11.08.2009

Re: Antenski stub

Čini se da nepravilno koristimo glagol praviti.

Može se reći i tako :)
Da... u pravu si - al samo tako što nešto pokvarimo, pa popravimo, nešto naučimo. Tak'i smo :)
niccolo niccolo 08:51 12.08.2009

I, Margita

Konkurs za ČMŽ-a 2009/2010. počinje u ponoć

hoćeš da nas apdejtuješ? Mislim, ko trenutno vodi u generalnom plasmanu?
margos margos 11:10 12.08.2009

Re: I, Margita

niccolo
Konkurs za ČMŽ-a 2009/2010. počinje u ponoć

hoćeš da nas apdejtuješ? Mislim, ko trenutno vodi u generalnom plasmanu?

Bih ja, al mi administrator na mom ličnom najličnijem računaru - lenj - i pravi listu kad se njemu 'oće.
Uzme pa podvuče crtu, i izbaci podatak. Kao npr - juče.
Mogu samo da ti kažem da Hoze nije bio prvi muškarac na kog sam pomislila po buđenju.
Toliko. Idemo dalje...
leopold_lady leopold_lady 10:57 12.08.2009

Čovek mog života ....

je moj Nebojša .... Shvatila sam da nisam zaista znala šta je ljubav - dok njega nisam upoznala ....

BTW., zanimljiv ti je taj čika Hose ....
reanimator reanimator 11:04 12.08.2009

Re: Čovek mog života ....

leopold_lady
je moj Nebojša .... Shvatila sam da nisam zaista znala šta je ljubav - dok njega nisam upoznala .... BTW., zanimljiv ti je taj čika Hose ....

A, pa ne može to tek tako...kao, Nebojša i ćao, do vidjenja :) Daj neke detalje. Npr, koji Nebojša? Želim da verujem da je Čović :)

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana