djilas vs sapatero ili "4 zida" vs "sloboda"

antioksidant RSS / 12.08.2009. u 09:55

nesumnjivo je da je najavljena parada ponosa manifestacija "povisenog rizika". u tom kontekstu mogu da razumem pravac djilasovog razmisljanja o posledicama eventualne (ocekivane?) rusilacke reakcije na paradu. placen je da vodi racuna o ovom gradu i ok je sto razmislja o "najgorem mogucem scenariju". ali zakljucak koji on izvlaci je apsolutno pogresan. zakljucak da je najbolji nacin da se rusenje izbegne otkazivanje cele manifestacije. i vuk sit i ovce na broju!

wrong!

bio gradonacelnik konzervativan ili ne, bio on zabrinut za ugled beograda ili ne, odrzavanje parade ponosa regulisano je ustavnim i zakonskim odredbama. duznost gradonacelnika je da bez obzira sta misli o razlozima odrzavanja manifestacije, u okviru svojih ovlascenja i nadleznosti, radi na odrzavanju reda i bezbednosti na najavljenom skupu (uz ostale nadlezne organe). bez obzira na svoje stavove. prihvata li gradonacelnik homoseksulanost kao drustveno prihvatljivu ili ne nije bitno za odrzavanje parade i djilasovu ulogu kao gradonacelnika u organizaciji iste.

sad dolazimo i do stavova i politickih pozicija. djilas je u par recenica izneo (iskreno) svoj stav o seksualnoj razlicitosti. "ok je ali molim u 4 zida". legitimno. sasvim. ali uz jedan mali problem - djilas je "visoki funkcioner" stranke koja je clanica socijalisticke internacionale

socijalisticka internacionala je svetska organizacija politickih partija "leve" pozicije koje u svoje prioritete, stavljaju aktivnu politicku borbu za pravedniji svet. u dokumentu pod nazivom "moralna povelja", usvojenom 2003. godine u sao paolu, iskazani su stavovi socijalisticke internacionale o mnogim pitanjima a izmedju ostalog stoji i:

 

Our support to these values implies that we apply in the strictest way possible, the following code of conduct : .....To defend pluralistic democracy. This implies :...........

respect of the rights of minorities and individuals

.................

To respect and reinforce the fundamental human rights, be they individual rights (respect of private life, freedom of thought, belief, education, sexual orientation and right to equal treatment etc.), social rights (freedom of trade unions, right to strike, social protection etc.) or political rights (freedom of association, universal vote).

..................

To fight against all forms of discrimination based on gender, race, ethnical origin, sexual orientation, language, religion, philosophical or political beliefs.

 

tu nastaje problem oko stava "moze ali u 4 zida". to nije stav koji bi mogla da zastupa demokratska stranka kao clanica socijalisticke internacionale. ukoliko se zele drugi prioriteti, podjednako legitimni za definisanje neke druge ideoloske pozicije, postoje druge organizacije koje zastupaju "porodicu kao osnovnu celiju drustva",  "patrijahalno vaspitanje" i "tradicionalne vrednosti". postoje druge stranke kojima su to prioriteti.

A strong and stable family provides children with the security and affection they need. By supporting the family, we can increase opportunity and ensure everyone has the best possible start in life. Our ambition is to make Britain the most family-friendly country in the world.

postoje takve stranke i kod nas naravno.

i na kraju, ok je, razumem ja i specificnosti kulturoloskih obrazaca u razlicitim drzavama, pa cak donekle razmisljanje o "tradicionalnost srpskog drustva" i to da  neke stvari kod nas jednostavno nisu sazrele....ali... stranke leve orjentacije bi morale da budu ledolomci u borbi za pravedniji i ravnopravniji svet. ugledajte se na premijera spanije sapatera za pocetak. u svom govoru povodom usvajanja zakona kojim se legalizuje homoseksualna bracna zajednica u spaniji izmedju ostalog je receno:

 

With the approval of this Bill, our country takes another step in the path of liberty and tolerance that was begun by the democratic change of government. Our children will look at us incredulously if we tell them that many years ago, our mothers had less rights than our fathers, or if we tell them that people had to stay married against their will even though they were unable to share their lives. Today we can offer them a beautiful lesson: every right gained, each access to liberty has been the result of the struggle and sacrifice of many people that deserve our recognition and praise.

ocekivano bi bilo da, upravo iz politicke pozicije koju bi kao clan demokratske stranke trebalo da podrzava, djilas pruzi aktivnu podrsku paradi ponosa. jer sloboda ne postoji u 4 zida. sloboda je biti vidjen u svojoj razlicitosti. a parada ponosa je upravo o tome. biti vidjen i prihvacen kao razlicit. a politicka organizacija koja zeli pravedniji svet bi trebala biti tu da pruzi podrsku i pomogne.

 

We are not legislating, honorable members, for people far away and not known by us. We are enlarging the opportunity for happiness to our neighbors, our co-workers, our friends and our families: at the same time we are making a more decent society, because a decent society is one that does not humiliate its members

ugledajte se na sapatera. i obracam se u mnozini jer mi je zalosni utisak da je djilas samo izgovorio ono sto jeste vecinski stav danasnje demokratske stranke.

tuzno

 

 

 

nevazno: a sto se tice koalicija i koalicija (moze se primeniti i na trenutne pregovore oko vozdovca) u gore pomenutoj povelji pise i:

 "To fight against all ultra nationalist, fundamentalist, xenophobic and racist trends and to refrain from all forms of political alliance or co-operation, at any level, with any political party inciting or trying to inflame prejudices, ethnic or racial hatred."

dopuna: djilas je sklon da istice svoj stav da je ovoj zemlji potrebno da se politikom bave ljudi "dokazani u drugim poslovima (kao on na primer) koji onda mogu (amaterski, sta li?) da se posvete politici". greska. politika je profesija. i kao svaka profesija trazi profesionalce. i kao svaka profesija ima odredjeni set pravila. a jedno od osnovnih pravila politike je "svaka ptica svome jatu".

 toliko

 --------------------------------------------------

 



Komentari (426)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

faramir faramir 23:28 13.08.2009

Re: mislim

A sta kazes na onaj deo biblije koji kaze da je bogatas samim tim sto je bogat vec gresan i nema potrebe da cini druge grehove?



Imas nekoliko slucajeva da su hriscani bili jako bogati ljudi a i onaj slucaj kada je Isus rekao jednom bogatasu da proda sve i da mu se pridruzi i pri tom da novac da siromasnima, ovaj je samo otisao od Isusa u zbunu. Dakle nije poenta da li si bogatas vec sta radis u svom zivotu.

Sto se tice ostalih stvari o kojima sam pisao, dokaza o istinitosti Biblije ima toliko da bi ti trebali dani i dani da ih sve proveris. Druga je stvar sto ljudi ne zele da veruju Bibliji, da li zbog crkvi i njihovih zala kroz istoriju ili ko zna vec zbog cega. Jos jedan podatak za tebe je rastuci broj izuzetnih i svetski priznatih naucnika koji prelaze na stranu Biblije jer prosto dokazi koje oni pronalaze u svom polju istrazivanja im govore o onom sto je Biblija govorila.
faramir faramir 23:31 13.08.2009

Re: mislim

jesu li andjeli bili mushkog ili zhenskog pola?


Andjeli su bespolna bica. Zamisli stepen devijacije Sodomljana kada su hteli i andjele da siluju...
drug.clan drug.clan 01:53 14.08.2009

Re: mislim

faramir
A sta kazes na onaj deo biblije koji kaze da je bogatas samim tim sto je bogat vec gresan i nema potrebe da cini druge grehove?



Imas nekoliko slucajeva da su hriscani bili jako bogati ljudi a i onaj slucaj kada je Isus rekao jednom bogatasu da proda sve i da mu se pridruzi i pri tom da novac da siromasnima, ovaj je samo otisao od Isusa u zbunu. Dakle nije poenta da li si bogatas vec sta radis u svom zivotu.


Isus je bio jasan po pitanju bogatih ali da se ne nadovezujem jer sa vernicima, pogotovo bogatim i onima koji to zele da budu nema razgovora.

faramir


Sto se tice ostalih stvari o kojima sam pisao, dokaza o istinitosti Biblije ima toliko da bi ti trebali dani i dani da ih sve proveris. Druga je stvar sto ljudi ne zele da veruju Bibliji, da li zbog crkvi i njihovih zala kroz istoriju ili ko zna vec zbog cega. Jos jedan podatak za tebe je rastuci broj izuzetnih i svetski priznatih naucnika koji prelaze na stranu Biblije jer prosto dokazi koje oni pronalaze u svom polju istrazivanja im govore o onom sto je Biblija govorila.


nemoj vise da zasmejavas

koja je to strana biblije? Kakvi su to naucnici? Imas neko ime?
topcat topcat 01:58 14.08.2009

Re: mislim

Bili Piton

To nije uvreda, da podjemo od toga, vec iskren izraz sazaljenja.


Uočiti razliku:

Baš mi je žao

Baš mi je žao

Baš mi je žao

topcat topcat 02:04 14.08.2009

Re: mislim

drug.clan

To smo videli na onom tvom primeru tumacenja biblije

Tamo smo vidjeli jedino da ti o istoj nemaš pojma
( mislim, i dalje to gledamo...)
topcat topcat 02:06 14.08.2009

Re: mislim

drug.clan

koja je to strana biblije?

lijeva
Bili Piton Bili Piton 08:03 14.08.2009

Re: mislim

topcat

Baš mi je žao
Baš mi je žao
Baš mi je žao


Ako su smajliji kao dodatak tekstu toliko challenging for your pretty little brain, evo, necu ih vise koristiti u komunikaciji s tobom da te ne zbunjuju dodatno.
Kazezoze Kazezoze 08:04 14.08.2009

Re: mislim

Andjeli su bespolna bica. Zamisli stepen devijacije Sodomljana kada su hteli i andjele da siluju..

znachi oralno, k'o bivshi americhki preCednik bili.
i shta je dalje bilo u toj bibliji...bog se naljutio shto neko hoce da mu razjebe harem i iz svoje ljubomore poslao munje i gromove da sprzhi te greshnike ?
antioksidant antioksidant 08:28 14.08.2009

@ faramir

kad vec tako bukvalno verujes svakoj reci napisanoj u bibliji, pojasni mi ovo sta se desilo sa lotom i njegovim kcerima posle napustanja sodome?


[
30 A Lot otide iz Sigora i stani se na onom brdu s dve kćeri svoje, jer se bojaše ostati u Sigoru; i živeše u pećini s dve kćeri svoje.


1 Moj. 19:17, 1 Moj. 19:19

31 A starija reče mlađoj: Naš je otac star, a nema nikoga na zemlji da dođe k nama, kao što je običaj po svoj zemlji.


1 Moj. 16:2, 1 Moj. 16:4, 1 Moj. 38:8, 5 Moj. 25:5

32 Hajde da damo ocu vina neka se opije, pa da legnemo s njim, eda bismo sačuvale seme ocu svom.


Mk. 12:19, Lk. 21:34, 1 Kor. 15:33

33 I dadoše ocu vina onu noć; i došavši starija leže s ocem svojim, i on ne oseti ni kad ona leže ni kad ustade.

34 A sutradan reče starija mlađoj: Gle, noćas spavah s ocem svojim. Da mu damo vina i doveče, pa idi ti i lezi s njim, eda bismo sačuvale seme ocu svom.

35 Pa i to veče dadoše ocu vina, i ustavši mlađa leže s njim, i on ne oseti ni kad ona leže ni kad ustade.

36 I obe kćeri Lotove zatrudneše od oca svog.

37 I starija rodi sina, i nadede mu ime Moav; od njega su Moavci do današnjeg dana.


5 Moj. 2:9

38 Pa i mlađa rodi sina, i nadede mu ime Ven-Amije; od njega su Amonci do današnjeg dana.


5 Moj. 2:19

faramir faramir 11:58 14.08.2009

Re: @ faramir

kad vec tako bukvalno verujes svakoj reci napisanoj u bibliji, pojasni mi ovo sta se desilo sa lotom i njegovim kcerima posle napustanja sodome?



Evo pojasnjavam;

Kada su izbegli unistenje, Lotova zena se okrenula i pored izricite zabrane andjela i postala stub soli. Ostavsi sami Lotove cerke su zakljucile da ce se izbrisati ime njihovog oca i opivsi ga imale seksualno odnose i od toga su nastale dve nacije Moav a Amon koje su kasnije istrebljene. Kao sto vidis i sam to sto su uradile i nije bilo bas dobro.
Drugo, Biblija se ne shavta bukvalno u svemu jer je viseslojna knjiga.
Trece, istorijskim delovanjem raznih crkava i religija i njihovim zlim postupcima Bog se odrekao skoro svih onih koji sebe nazivaju "Hriscanima" ili izabranim narodom. Ono sto je Isus pricao je daleko iznad religija ili danasnjeg sistema verovanja. Ljudi imaju strahovito veliki ego i ne zele verovati jednostavnim stvarima koje je Isus rekao ili sto je bilo zapisano pre Isusa.

Cetvrto, kako objasnjavas cinjenicu da sve vise vodecih naucnika koji su bili zestoki protivnici Biblije i veliki zagovornici teorije evolucije upravo se dokazima koje pronalaze u svojim poljima odlucuju da ponovo istraze sta je zapisano u Bibliji?

Peto, ko olako odbaci Sveto Pismo , olako odbacuje velicanstvena saznanja koja su data covecanstvu od , mozemo i ovim terminom, nadljudske inteligencije.

Sesto, u samoj Bibliji je zapisano da se zbog vas (misleci na tadasnje Jevreje ali i na sve religije koje su organizovane da im to bude posao posrednika izmadju Boga i ljudi) huli na Bozje ime medju nacijama.

Sedmo, kao malo humoristickog pristupa seti se i cuvene Nicheove izjave pred smrt (on je bio poznati borac protiv Boga ceo zivot) - Boze -pobedio si!

Osmo, Isac Newton i Nikola Tesla- najveci naucnici modernog sveta su bili prosto opsednuti Bibijom i verovali su u Boga, cak sta vise Tesla koji je otac moderne nauke i ovog istog PC-a (u nekom smislu) i struje bez koje nas dvojica ne bi mogli razmenjivati misljenja sada na daljinu je duboko postovao Bibliju shvativsi da je od uzvisenog izvora- og uzvisenog Stvoritelja koji je svojo deci dao svoju rec da ih nauci zivotu , moralu, cestitosti i da od njih napravi ljude koji ce biti jednog dana spremeni istraziti svemir uz puni moralni i covecanski kvalitet jer jer bez toga ne moguce kontrolisati moc i sve sto je covek kadar uciniti i izmisliti.
marco_de.manccini marco_de.manccini 13:57 14.08.2009

Re: @ faramir

Sedmo, kao malo humoristickog pristupa seti se i cuvene Nicheove izjave pred smrt (on je bio poznati borac protiv Boga ceo zivot) - Boze -pobedio si!

Ја не знам за ову изјаву, али Ниче је полудео око годину дана пред смрт. Шта ћеш, дешава се.
drug.clan drug.clan 14:13 14.08.2009

Re: @ faramir

.
drug.clan drug.clan 14:13 14.08.2009

Re: @ faramir

Drugo, Biblija se ne shavta bukvalno u svemu jer je viseslojna knjiga.


A ta viseslojnost se koristi po potrebi, kada je bogatsvo i kamata u pitanju onda "Nije Isus bas tako mislio" (oni znaju bolje od samog Isusa sina bozijeg sta je on hteo da kaze) Da je hteo da kaze drugacije rekao bi, sta ga je sprecavalo, nije valjda sin bozji hteo da se zavitlava sa ljudima?
Kada su homoseksualci u pitanju onda je bas onako kako je nepoznati autor pre zilion godina napisao - bukvalno.

Ovaj primer bogatih je banalan ali najbolje pokazuje licemerje onih koji se kriju iza Biblije citirajuci ili slobodno tumaceci po potrebi.

PS. Tesla nije verovao u boga u religijskom smislu kako ti tvrdis a ponajmanje je bio hriscanin i verovao sta pise u bibliji.

faramir faramir 14:30 14.08.2009

Re: @ faramir

drug.clan
Drugo, Biblija se ne shavta bukvalno u svemu jer je viseslojna knjiga.


A ta viseslojnost se koristi po potrebi, kada je bogatsvo i kamata u pitanju onda se kaze "nije isus bas tako mislio". Kada su u pitanju homoseksualci bas je onako kako nepoznati pisac kaze negde u osvetnickom starom zavetu. Neko zna bolje od samog "sina bozijeg" sta je hteo da kaze. Da je to drugo hteo da kaze rekao bi, zar ne?

Mislim ovaj primer sa bogatima je banalan ali najbolje pokazuje licemerje svih onih koji se kriju iza boga citirajuci bukvalno ili tumaceci pogresno delove iz Biblije.

PS Tesla nije verovao u boga a ponajmanje je bio hriscanin u crkvenom smislu te reci.



U pravu si kada kazes da svako koristi Bibliju kako mu se hoce ali Biblija ne osudjuje bogatstvo vec govori da mnogi koji su bogati (materijalno) imaju strahovit problem da bogatstvo upravllja njima a ne oni bogatstvom. Ali naprotiv homoseksualnost se osudjuje kao i bludnicenje i besramnost, sve je to Bogu odvratno kao i bogatasi koji to isto bogatstvo koriste u sebicne svrhe dok oko njih ljudi umiru od gladi.... "lakse je kamili da prodje kroz iglene usi nego bogatasu uci u kraljevstvo nebesko"... Tesla JE verovao u Boga i govorio o tome dok ono sto si posednje napisao o "crkvenom" hriscanstvu je potpuna istina jer crkva je sve samo ne hriscanska, sve crkve. Crkve na sebi imaju toliko krvi i zala da ih sva voda Planete Zemlje ne moze oprati. Biblija prva osudjuje crkvu i njene licemerne postupke jer jer upravo crkva svojim delima odvratila milione od Boga i istine. "Crkveno" hriscanstvo = moderni paganizam,mitologija,legende,seksualni kultovi mracne proslosti,Vavilonska religija,astrologija,tarot,vidovnjaci i jos toga zamesano sa onim sta je Hrist govorio. Biblija i Hristove reci su daleko od crkve i njenih zala koliko i istok od zapada...

Omiljena Djavolova delatnost-mesanje lazi sa istinom ... ili jos jedan njegov uspeh -da ubedi ljude da ne postoji... Majstor -nema sta... Samo blizi se dan kad ce da plati ceh za sve sto je zamesio ...
drug.clan drug.clan 14:37 14.08.2009

Re: @ faramir

faramir
drug.clan
Drugo, Biblija se ne shavta bukvalno u svemu jer je viseslojna knjiga.


A ta viseslojnost se koristi po potrebi, kada je bogatsvo i kamata u pitanju onda se kaze "nije isus bas tako mislio". Kada su u pitanju homoseksualci bas je onako kako nepoznati pisac kaze negde u osvetnickom starom zavetu. Neko zna bolje od samog "sina bozijeg" sta je hteo da kaze. Da je to drugo hteo da kaze rekao bi, zar ne?

Mislim ovaj primer sa bogatima je banalan ali najbolje pokazuje licemerje svih onih koji se kriju iza boga citirajuci bukvalno ili tumaceci pogresno delove iz Biblije.

PS Tesla nije verovao u boga a ponajmanje je bio hriscanin u crkvenom smislu te reci.



U pravu si kada kazes da svako koristi Bibliju kako mu se hoce ali Biblija ne osudjuje bogatstvo vec govori da mnogi koji su bogati (materijalno) imaju strahovit problem da bogatstvo upravllja njima a ne oni bogatstvom. Ali naprotiv homoseksualnost se osudjuje kao i bludnicenje i besramnost, sve je to Bogu odvratno kao i bogatasi koji to isto bogatstvo koriste u sebicne svrhe dok oko njih ljudi umiru od gladi.... "lakse je kamili da prodje kroz iglene usi nego bogatasu uci u kraljevstvo nebesko"... Tesla JE verovao u Boga i govorio o tome dok ono sto si posednje napisao o "crkvenom" hriscanstvu je potpuna istina jer crkva je sve samo ne hriscanska, sve crkve. Crkve na sebi imaju toliko krvi i zala da ih sva voda Planete Zemlje ne moze oprati. Biblija prva osudjuje crkvu i njene licemerne postupke jer jer upravo crkva svojim delima odvratila milione od Boga i istine. "Crkveno" hriscanstvo = moderni paganizam,mitologija,legende,seksualni kultovi mracne proslosti,Vavilonska religija,astrologija,tarot,vidovnjaci i jos toga zamesano sa onim sta je Hrist govorio. Biblija i Hristove reci su daleko od crkve i njenih zala koliko i istok od zapada...

Omiljena Djavolova delatnost-mesanje lazi sa istinom ... ili jos jedan njegov uspeh -da ubedi ljude da ne postoji... Majstor -nema sta... Samo blizi se dan kad ce da plati ceh za sve sto je zamesio ...



Da nije bilo crkve ne bi bilo ni biblije a samim tim ni isusa. Kako onda mislis da treba verovati u hristovu rec" a ne u crkvu kada je crkva osmislila te reci?

Ja sam malo zbunjen. U cije ti reci verujes i na osnovu kojeg zapisa (pisanog tonskog itd.)
margos margos 14:53 14.08.2009

Re: @ faramir

Ja sam malo zbunjen.

Nisi jedini.
Mene zbunjuju ovakve tvrdnje:
sve je to Bogu odvratno

faramir faramir 15:01 14.08.2009

Re: @ faramir


Da nije bilo crkve ne bi bilo ni biblije a samim tim ni isusa. Kako onda mislis da treba verovati u hristovu rec" a ne u crkvu kada je crkva osmislila te reci?

Ja sam malo zbunjen. U cije ti reci verujes i na osnovu kojeg zapisa (pisanog tonskog itd.)



Pa vidi, Biblija na latinskom znaci skup knjiga. Sastoji se od 66 knjiga pisanih u periodu od 1500 godina i sve se savrseno slaze u slovo i detalj. Crkva znaci druzina ljudi koja obozava Boga, prvobitno se koristila rec skupina ili skpustina ljudi koji obozavaju Boga. Isus je rekao da gde je samo dvoje koji pricaju o Bogu-to je vec crkva u pravom smislu reci , ne u danasnjem jer je danasnja crkva (sve religije i crkve) u stvari mega korporacija ,hobotnica koja upravlja zivotima ljudi na planeti. Crkva nije osmislila Hristove reci vec ih je on sam izgovorio. Takodje je jednom sam Isus rekao : " Kad se vrati sin covecji ,hoce li naci veru na zemlji?" ... Ovo sve govori jer su ljudi pod plastom crkve toliko izopacili Bibliju i Hriscanstvo da se i danas vode rasprave o tome sta je istina. Sta mislis zasto svestenici ne ohrabruju pastvu da cita Bibliju? Zasto su milone pobili u inkviziciji, zasto su ubijali i one koji su imali ili citali Bibliju? Zasto ? Zato sto ih Biblija prva osudjuje, zato sto otvara ljudima oci koje crkva uprono zeli drzati zatvorene po svaku cenu zbog dalje manipulacije i iskoriscavanja. Uzmi procitaj Bibliju ,bez religioznih predrasuda i videces cega se crkva boji i sta se valja iza brda... Videces i mnoge druge stvari, istraj ,progutaj sta ne razumes ,citaj ponovo, istina uvek boli ali ako si covek koji traga za istinom ,koji ne zeli biti manipulisan, koji hoce da zna ,koji zeli biti bolji u zivotu citaj Bibliju , uporedjuj sa otkricima u arheologiji, kopaj o naucnicima koji dokazuju sve sto je zapisano u Bibliji , sagledaj monumentalnu borbu i hajku koja se vekovima vodi protiv Biblije jer ona govori istinu ma koliko se to nekome ne svidjalo,jer je to ziva rec Bozja.
drug.clan drug.clan 16:28 14.08.2009

Re: @ faramir

faramir

Da nije bilo crkve ne bi bilo ni biblije a samim tim ni isusa. Kako onda mislis da treba verovati u hristovu rec" a ne u crkvu kada je crkva osmislila te reci?

Ja sam malo zbunjen. U cije ti reci verujes i na osnovu kojeg zapisa (pisanog tonskog itd.)



Pa vidi, Biblija na latinskom znaci skup knjiga. Sastoji se od 66 knjiga pisanih u periodu od 1500 godina i sve se savrseno slaze u slovo i detalj. Crkva znaci druzina ljudi koja obozava Boga, prvobitno se koristila rec skupina ili skpustina ljudi koji obozavaju Boga. Isus je rekao da gde je samo dvoje koji pricaju o Bogu-to je vec crkva u pravom smislu reci , ne u danasnjem jer je danasnja crkva (sve religije i crkve) u stvari mega korporacija ,hobotnica koja upravlja zivotima ljudi na planeti. Crkva nije osmislila Hristove reci vec ih je on sam izgovorio. Takodje je jednom sam Isus rekao : " Kad se vrati sin covecji ,hoce li naci veru na zemlji?" ... Ovo sve govori jer su ljudi pod plastom crkve toliko izopacili Bibliju i Hriscanstvo da se i danas vode rasprave o tome sta je istina. Sta mislis zasto svestenici ne ohrabruju pastvu da cita Bibliju? Zasto su milone pobili u inkviziciji, zasto su ubijali i one koji su imali ili citali Bibliju? Zasto ? Zato sto ih Biblija prva osudjuje, zato sto otvara ljudima oci koje crkva uprono zeli drzati zatvorene po svaku cenu zbog dalje manipulacije i iskoriscavanja. Uzmi procitaj Bibliju ,bez religioznih predrasuda i videces cega se crkva boji i sta se valja iza brda... Videces i mnoge druge stvari, istraj ,progutaj sta ne razumes ,citaj ponovo, istina uvek boli ali ako si covek koji traga za istinom ,koji ne zeli biti manipulisan, koji hoce da zna ,koji zeli biti bolji u zivotu citaj Bibliju , uporedjuj sa otkricima u arheologiji, kopaj o naucnicima koji dokazuju sve sto je zapisano u Bibliji , sagledaj monumentalnu borbu i hajku koja se vekovima vodi protiv Biblije jer ona govori istinu ma koliko se to nekome ne svidjalo,jer je to ziva rec Bozja.


Bas to sto si rekao, biblija je skup knjiga i bas crkva, ta ista korporativna totalitarno ustrojena crkva, je odredila sta moze u taj skup a sta ne. Tako su se neki delovi u kojima je Isus govorio neke druge stvari nasli izvan Biblije. Znaci crkva je napravila bibliju selektivno stavljajuci u nju ono sto joj je odgovaralao a spaljujuci sve ostalo.

I ti sada posle ovako jasne ljudski napravljene selektivne sadrzine napravljene od strane crkve - korporacije tako samouvereno stojis iza nje smatrajuci je istinom nad istinama.


No poenta cele moje price nije da li ce gay ili bogat u raj ili ne, vec da ako nesto iz jedne u stilu bajke napisane knjige (ma koje) tumacimo bukvalno onda sve treba tumaciti bukvalno ili ako jednu stvar mozemo tumaciti u nekom drugom kontekstu onda celu knjigu treba tako da tumacimo. Svaki drugi nacin tumacenja je licemerje. (tacka)

I ono sto je najuzasnije je da najbajkoviti deo knjige vi tumacite bukvalno a najrealisticniji vi tumacite kao bajku.

Ovo vec ima veze sa logikom.
faramir faramir 19:56 14.08.2009

Re: @ faramir


Bas to sto si rekao, biblija je skup knjiga i bas crkva, ta ista korporativna totalitarno ustrojena crkva, je odredila sta moze u taj skup a sta ne. Tako su se neki delovi u kojima je Isus govorio neke druge stvari nasli izvan Biblije. Znaci crkva je napravila bibliju selektivno stavljajuci u nju ono sto joj je odgovaralao a spaljujuci sve ostalo.

I ti sada posle ovako jasne ljudski napravljene selektivne sadrzine napravljene od strane crkve - korporacije tako samouvereno stojis iza nje smatrajuci je istinom nad istinama.


No poenta cele moje price nije da li ce gay ili bogat u raj ili ne, vec da ako nesto iz jedne u stilu bajke napisane knjige (ma koje) tumacimo bukvalno onda sve treba tumaciti bukvalno ili ako jednu stvar mozemo tumaciti u nekom drugom kontekstu onda celu knjigu treba tako da tumacimo. Svaki drugi nacin tumacenja je licemerje. (tacka)

I ono sto je najuzasnije je da najbajkoviti deo knjige vi tumacite bukvalno a najrealisticniji vi tumacite kao bajku.

Ovo vec ima veze sa logikom.


Na dobrom si tragu! Crkva je odredila sta ce uci u konacnu verziju Biblije ali se ista crkva ne pridrzava onoga sta je napisano u Bibliji. Postoje stotine rukopisa i manuskripata koji su "izvisili" jer jednostavno su razne sekte pisale sta im volja zbog tekucih potreba tadasnjeg vremena. Vidi se kako citas Novi zavet da pred kraj je osuda sve veca onih koji unose razne mitove ,legende i ostalu Vavilonsku tradiciju u Hriscanstvo koje se upravo i bori protiv mitova i lazi. Do 6 og veka crkva je potpuno postala ono sto je i danas mega korporacija. Ali Biblija se nije promenila.

Drugo , u Bibliji nema bajki.

Trece postoje ozbiljni naucni radovi o praistoriji i mnostvo dokaza da to nisu Bajke vec suva istina sta se zbilo tada. Uzrok ovakvog stava kakav je danas o Bibliji i omalovazavanje iste i njene poruke se moze naci pocev od 1798 i Francuskih delovanja u Evropi od te godine. Oni su postavili za cilj da eliminisu Bibliju iz zivota ljudi i od tada krece satanizacija Biblije. U isto vreme crkva se udruzila sa drzavom na aktivnom unistavanju Biblijske istine jer njima smeta ,javno to nisu radili ali ispod zita ruku pod ruku sa drzavama protiv Biblije.

Zalosno je sto vecina "obrazovanog" sveta je prosto slepa da vidi argumente jer je masinerija koja je pokrenula indokrinaciju protiv Biblije ogromna. Poturena je evolucija ( tj teorija a ne dokaz o evoluciji) iako je cak i sam Darwin izjavio da nije siguran u to sto je napisao.

Jos veca je zalost sto vecina "obrazovanih" ljudi cesto citira nesto iz Biblije ne znajuci da to cini, kao na primer da trebamo ciniti drugima ono sto bi voleli da se i nama cini. To su Isusove reci a on nije okolisao i nije govorio pozitivno o razvratu gde pripada i homoseksualnost.

I na kraju pitanje, sta mislis zasto su ljudi spremni diskutovati o svemu i svacemu i biti istrajni u tome ali kad se razgovor povede o Bibliji, odmah se menja tema ili krece otvoreni bunt? Nauceni su vec dva veka da Bibliju treba iskoreniti , da je to skup bajki, da je to zaostala knjiga i sve lose o tome.

Biblija osudjuje homoseksualnost i tu nema daljeg govora.


dragoljub92 dragoljub92 20:04 14.08.2009

Re: @ faramir

Biblija osudjuje homoseksualnost i tu nema daljeg govora.

i šta to koga briga,crkva samo u svoja četiri zida može da sprovodi svoje ideje i nigde više.ko oće nek se pridržava toga.crkva nije ni dsržava ni narod .crkva su samo onaj deo naroda koji veruje u nju.ona nema pravo da se meša u poslove države i tačka.
margos margos 20:08 14.08.2009

Re: @ faramir

I na kraju pitanje, sta mislis zasto su ljudi spremni diskutovati o svemu i svacemu i biti istrajni u tome ali kad se razgovor povede o Bibliji, odmah se menja tema ili krece otvoreni bunt? Nauceni su vec dva veka da Bibliju treba iskoreniti , da je to skup bajki, da je to zaostala knjiga i sve lose o tome.

Ovo nije tačno. Najčešće se izbegava razgovor o Bibliji baš zbog ogromnog broja interpretacija i različitih doživljaja napisanog - i kulturan svet niti hoće da njega neko ubeđuje u sopstvenu interpretaciju, niti dopušta sebi ubeđivanje drugog.

Da li je možda neko pre Isusa Hrista izgovorio iste te reči 'Ne čini drugom...'? Imate li pouzdan dokaz da je baš on prvi u istoriji civilizacije izgovorio te reči, e da bi tvrdili da ljudi koji to kažu - citiraju Bibliju?
drug.clan drug.clan 21:12 14.08.2009

Re: @ faramir

Biblija osudjuje homoseksualnost i tu nema daljeg govora.



Ovo ja nisam sporio nigde. Ali ista ta biblija osudjuje i bogate ali niko da se uhvati za taj redak u bibliji pa pocne da progoni bogate kao sto progoni homoseksualce.

Ajd lepo da se svi ovi sto su protiv paradiranja homoseksualaca zaloze za ukidanje svake parade bogatstva ukljucujuci: skupe odevne predmete, skupe satove i nakit, skupe automobile, skupe kuce i vile, skupe frizure, skupe diplome, skupe mobilne itd. Zatim da se bogatima zabrani da se vencaju i da imaju decu jer su gresni.

Kada vi, u bibliju verujuci ljudi, uradite ovo gore zato sto to pise u Bibliji ja javno obecavam da cu poceti da protestvujem protiv homoseksualaca i ostalih od strane biblije "gresnicima" nazvanim. Do tada svi ti "gresnici" imaju moju punu podrsku.
Kazezoze Kazezoze 22:02 14.08.2009

Re: @ faramir

faramir, mishob, prosvetitelj itd
I na kraju pitanje, sta mislis zasto su ljudi spremni diskutovati o svemu i svacemu i biti istrajni u tome ali kad se razgovor povede o Bibliji, odmah se menja tema ili krece otvoreni bunt? Nauceni su vec dva veka da Bibliju treba iskoreniti , da je to skup bajki, da je to zaostala knjiga i sve lose o tome.

Biblija osudjuje homoseksualnost i tu nema daljeg govora.

a ti bash uporno pokushavash da nam predochish neku svoju istinu o bibliji.
kako ne vidish da ljudi ne zhele da prihvate tudju interpretaciju biblije.
dosta im i crkvenih tumachenja pa sad moraju da slushaju i tvoja.
koji ti je ovo nik po redu i znash li ti o nechem drugom da diskutujesh osim o bibliji?
nije valjda to jedina knjiga koju si prochitao...

ps. ako biblija, kao shto tvrdish, osudjuje homoseksualnost, morash li da ga osudjujesh i ti.
Goran Vučković Goran Vučković 22:44 14.08.2009

Bliži se dan


Omiljena Djavolova delatnost-mesanje lazi sa istinom ... ili jos jedan njegov uspeh -da ubedi ljude da ne postoji... Majstor -nema sta... Samo blizi se dan kad ce da plati ceh za sve sto je zamesio ...

faramir faramir 23:29 14.08.2009

Re: @ faramir

i šta to koga briga,crkva samo u svoja četiri zida može da sprovodi svoje ideje i nigde više.ko oće nek se pridržava toga.crkva nije ni dsržava ni narod .crkva su samo onaj deo naroda koji veruje u nju.ona nema pravo da se meša u poslove države i tačka.



Tu si u pravu 100 %. Ja nisam pricao o crkvi ,toj izopacenoj ljudskoj tvorevini, klanici ljudskih dusa.
Ako bi se crkva pitala srednji vek bi trajao zauvek a sa njim i mrak kojim oni vladaju.
Goran Vučković Goran Vučković 00:11 15.08.2009

Ne me quitte pas

Dok se ne desi promena u vasim glavama -nema dalje rasprave o ovoj temi.

Nećeš valjda sad da odeš, kad je najinteresantnije...
faramir faramir 00:26 15.08.2009

Re: Ne me quitte pas

Nećeš valjda sad da odeš, kad je najinteresantnije..


[url=http://www.youtube.com/watch?v=BhtVjYDChcg&feature=related][/url]

prvih 25 sekundi...



margos margos 00:33 15.08.2009

Re: Ne me quitte pas

prvih 25 sekundi...

A ja baš htela da pitam da l je ono na 1:30 ?
faramir faramir 01:04 15.08.2009

Re: Ne me quitte pas

A ja baš htela da pitam da l je ono na 1:30 ?


Moze i to samo bi to tebe povredilo jer sta ja tebi da uopste objasnjavam? Sto da se trudim? Ti ionako sve znas
faramir faramir 01:08 15.08.2009

Re: Ne me quitte pas

Moze i to samo bi to tebe povredilo jer sta ja tebi da uopste objasnjavam? Sto da se trudim? Ti ionako sve znas

*novo 


Ali se ipak izvinjavam , nisi ucestvovala u raspravi a mene poneo zar borbe... pardoniram!
margos margos 01:34 15.08.2009

Re: Ne me quitte pas

Ok je, hvala. Zaista je ok. :). Mene tvoja priča uveravanja tj uvođenja u verovanje podseća na uterivanje demokratije 'Milosrdnim anđelom' i zato reagujem. i zato sam pitala.
Unfuckable Unfuckable 01:48 15.08.2009

Re: Ne me quitte pas

Faramire ti briljiraš citirajući samogsebekaotakvog, ja sam iskreno zadivljet, skoro pa udrvljen od presenečenja
antioksidant antioksidant 07:51 15.08.2009

Re: @ faramir

porodice kao osnovne celije ljudskog drustva

netacno.
osnovna celija drustva je idividua
ovo sto ti pricas moze za dss, hdz, engleske konzervativce, republikance u sad... ne za ds

(da se malo vratimo na temu)
faramir faramir 10:16 15.08.2009

Re: @ faramir


netacno.
osnovna celija drustva je idividua
ovo sto ti pricas moze za dss, hdz, engleske konzervativce, republikance u sad... ne za ds

(da se malo vratimo na temu)



Pa i nije bas tako. Nisi sam dosao na svet jel? Nisi sam odrastao vec su te odgajili roditelji . Upravo sam pricao o tome da je krajnji cilj unistenje porodice pod plastom ljudskih prava ...

MOLIM te nemoj da mi spominjes DSS & crew... sve moj do mojega... Blic strip ih razvaljuje do koske!!!
A republikanci u USA... nema gorih radikala nego njih sa sve novcima i strahovitom moci...
Njihove demokrate su malo drugacije ali isto tako mocne i sveprisutne... samo su kozmeticke razlike izmedju jednih i drugih.

Nas DS?

kuku leleeeee... sto bi rekli nasi sa juga Srbije.

Blic strip ih sve razotkriva i ne bi me cudilo da je sve i istina !
faramir faramir 11:15 15.08.2009

Re: Ne me quitte pas

Ok je, hvala. Zaista je ok. :). Mene tvoja priča uveravanja tj uvođenja u verovanje podseća na uterivanje demokratije 'Milosrdnim anđelom' i zato reagujem. i zato sam pitala.



Nisam ja uveravao nikaga vec objasnjavao svoj stav kao sto gospoda sa druge strane objasnjavaju njihov stav. Samo ima jedna razlika sto danasnji kvazi intelektualci, ateisti i po neko neinformisan ima obicaj da smatra idiotom svakog ko se sa njima ne slaze a pogotovo one koji veruju u Boga, Bibliji a nisu zadrti religionisti.
Takav stav jednostavno ne tolerisem.
Ja ne volim nista sto je vezano za bilo koju religioznu organizaciju (vec sam to objasnio) ali Bibliju postujem i uvek rado citam iznova jer sto se vise cita sve vise se saznanje u kakvom svetu zivimo .
A ovi sto su smislili Milsordnog andjela u ime Boga...da u ime boga ali njihovog zvanog Lucifer... ali su to sve lepo uvaljali u "hriscanstvo" i eto mrznje masa prema Hristu bez razloga...
faramir faramir 11:20 15.08.2009

Re: Ne me quitte pas

Faramire ti briljiraš citirajući samogsebekaotakvog, ja sam iskreno zadivljet, skoro pa udrvljen od presenečenja



Sta cu, taka mi je narav kao odzak star i garav...

Mada tvoj nick govori o tvojoj nepobedivosti


dragoljub92 dragoljub92 15:05 15.08.2009

Re: @ faramir

faramir
i šta to koga briga,crkva samo u svoja četiri zida može da sprovodi svoje ideje i nigde više.ko oće nek se pridržava toga.crkva nije ni dsržava ni narod .crkva su samo onaj deo naroda koji veruje u nju.ona nema pravo da se meša u poslove države i tačka.



Tu si u pravu 100 %. Ja nisam pricao o crkvi ,toj izopacenoj ljudskoj tvorevini, klanici ljudskih dusa.
Ako bi se crkva pitala srednji vek bi trajao zauvek a sa njim i mrak kojim oni vladaju.

posle ovakvog stava o crkvi ,odakle tebi smelosti da tumači bibliju,njenu(crkvenu) svetu knjigu i odakle ti smelosti da govoriš o bogu i njegovom izaslaniku.ti koji si se odreko crkve.ti,koji se jeretički ponaša prema svetoj materi crkvi.
ove reči koje si ti izgovorio o crkvi ,izgovaraju samo jeretici i sektaši.ja jesam jeretik a ti si u sukobu samnom,znači..
o bibliji mogu da se vode svetovne rasprave i da u sebi ne nose ništa religijsko.ali ti ovde to ne radiš .ti pokušavaš da širiš božju reč,a to te čini...šta si ti ?sa koje platforme ti širiš božju reč ovde među nas,stanovnoke sodome.po tebi.’el ti imaš neku misiju?
ako nemaš nikakvu nisiju,bojim se da nemaš ni pravo,posle gore izrečenih tvojih stavova,da se uopšte pozivaš na primere iz biblije i da ih uzimaš kao zakon.
dakle , ko si ti ,novi mesija?
dragoljub92 dragoljub92 16:34 15.08.2009

Re: @ faramir

Biblija na latinskom znaci skup knjiga.

ne lupaj biblija je dobila ime po gradu biblosu
marco_de.manccini marco_de.manccini 16:40 15.08.2009

Re: @ faramir

evo malo etimologije na tu temu.

(скроз си неписмет, бре, драгољубе).
antioksidant antioksidant 17:07 15.08.2009

Re: @ faramir

Nisi sam odrastao vec su te odgajili roditelji .

otkud znas?
antioksidant antioksidant 17:08 15.08.2009

Re: @ faramir

crkva samo u svoja četiri zida može da sprovodi svoje ideje

joj dragoljube nemoj...

i djilas je krenuo sa 4 zida pa mu se na vrat nakacilo i kuso i repato
faramir faramir 17:12 15.08.2009

Re: @ faramir

posle ovakvog stava o crkvi ,odakle tebi smelosti da tumači bibliju,njenu(crkvenu) svetu knjigu i odakle ti smelosti da govoriš o bogu i njegovom izaslaniku.ti koji si se odreko crkve.ti,koji se jeretički ponaša prema svetoj materi crkvi.
ove reči koje si ti izgovorio o crkvi ,izgovaraju samo jeretici i sektaši.ja jesam jeretik a ti si u sukobu samnom,znači..
o bibliji mogu da se vode svetovne rasprave i da u sebi ne nose ništa religijsko.ali ti ovde to ne radiš .ti pokušavaš da širiš božju reč,a to te čini...šta si ti ?sa koje platforme ti širiš božju reč ovde među nas,stanovnoke sodome.po tebi.’el ti imaš neku misiju?
ako nemaš nikakvu nisiju,bojim se da nemaš ni pravo,posle gore izrečenih tvojih stavova,da se uopšte pozivaš na primere iz biblije i da ih uzimaš kao zakon.
dakle , ko si ti ,novi mesija?



Ja sam obican stanovnik ovoga grada koji posteno radi svoj posao i nisam nikome na teretu. Ne bavim se filozofijom vec zdravim razumom. Biblija je knjiga koja govori istinu onakva kakva jeste, jednostavna i od viseg izvora. Volim da diskutujem o ovoj temi zato sto su ljudi puni predrasuda o njoj i skloni su mitovima i legendama a ne istini i cinjenicama. Proputovao sam planetom ,video razne kulture i upoznao sve vrste ljudi,za svaku svoju tvrdnju ili stav imam razlog koji me je uverio u to. Ljudi su svuda isti i svi u sustini imaju iste probleme.Smatram sebe Hriscaninom , ne i pravoslavcem, katolikom ili protestantom jer u Bibliji ne postoji ni jedan od ovih naziva vec samo"Hriscani", cesto ne uspevam biti dosledan i gresim ali se ipak trudim. Crkve smatram duhovnim odpadom od Boga jer uce sve samo ne ono sto je Isus i Sveto Pismo govorilo.
Cilj ove diskusije je razmena misljenja na ovom blogu, za to ne treba misija.
Volim da citam razne stvari od mnogih autora knjige na engleskom i srpskom, istrazujem po netu svakodnevno gomile topic-a koji me interesuju. Uz sve to radim dnevno preko 9 sati , imam vremena za putovanja i sve drugo kao i normalni ljudi tako da i nemam vremena za baciti kao sto je mi je neko AMPUTIRAO ovde...

Kada bi smo cesce razmenjivali misljenja manje bi bilo problema. Na primer ja apsolutno ne podrzavam nasilje prema homoseksualcima i vredjanje njih. Zasto oni vole da to isto rade straight ljudima u nekoj meri... Ne znam, svoje stavove branim vatreno i rado cu poslusati savet drugih ako se ispostavi kao tacan. Ja pokusavam da razumem homoseksualce i da vidim sve njihove tvrdnje i taman se pocele kockice slagati kad oni frontalno u napad po svima drugima koji ih apriori ne podrzavaju.
Takav pristup ima potpuni kontraefekat u razmeni misljenja stoga i reakcija koju ste videli.

Ako hocemo biti ljudi moramo se izdici iznad mrznje i predrasuda i ako hocemo napred , nema mesta agresiji.

dragoljub92 dragoljub92 17:27 15.08.2009

Re: @ faramir

Cilj ove diskusije je razmena misljenja na ovom blogu, za to ne treba misija.

nije tačno,opet ne razumeš pročitano,cilj ove rasprave je pravo jedno grupacije ljudi na protest i njihov zahtev za poštovanje njihovih manjinskih prava.
to što si se ti pozvao na bibliju može da bude argument ,ali samo u tvojim očima.pozivanje na bibliju i njene stavova i tražanje da se oni prvenstveno poštuju je tradicija klerikalnih država.sekularne države ne ,one imaju svoje zakone i svoja pravila.
drugo ti si odbacio mišljenja najvećih crkava i priklonio se mišljenju sekti,i sad propagiraš ovde sktaštvo.
tvoj argument da u bibliji piše ovo /ono je dobačen od većine kao irelevanta.prema tome svako tvoje dalje insistiranje na tome samo izaziva reakciju koja se ogleda u tome da svi učesnici ovde teraju sprdnju sa tvojim stavovima jer niko ne želi ozbiljno da uđe u tu raspravu pod zato što si pokazao nedovoljno sposobnosti da razumeš napisano .
miloradkakmar miloradkakmar 15:38 12.08.2009

Najtužnije

je kada u jednoj opciji, u ovom slučaju političkoj , nema jedinstvenog mišljenja o pojedinim pitanjima ili kada ih njeni ugledni članovi i simpatizeri lično, na pogrešan način, tumače i prezentuju. Nemam ništa protiv ličnog stava i mišljenja, ali da se neko igra sa pojmom " slobode ", daje je ili uskraćuje , itekako imam...

Hteo sam još da pišem , al' videh Dragoljubov komentar, slučajno, pa nema smisla kad on reče sve.
Bravo , Dragoljube !

PS AO za tekst preporuka.
drug.clan drug.clan 15:44 12.08.2009

Re: Najtužnije

miloradkakmar
Nemam ništa protiv ličnog stava i mišljenja, ali da se neko igra sa pojmom " slobode ", daje je ili uskraćuje , itekako imam...

Ja mislim da je problem u definiciji "slobode" a ne u igranju sa njom.
miloradkakmar miloradkakmar 22:24 12.08.2009

Re: Najtužnije

drug.clan
miloradkakmar
Nemam ništa protiv ličnog stava i mišljenja, ali da se neko igra sa pojmom " slobode ", daje je ili uskraćuje , itekako imam...

Ja mislim da je problem u definiciji "slobode" a ne u igranju sa njom.

Pa to sam i ja rekao , samo drugačije .
da se neko igra sa pojmom " slobode "
a ne sa njom !
sybil sybil 15:42 12.08.2009

moj stav

je poznat. duznost gradonacelnika nije da konstatuje opasnost od nasilnika, nego da nasilje spreci i uveri ljude da preduzima sve moguce mere bezbednosti.
Bili Piton Bili Piton 15:55 12.08.2009

Re: moj stav

sybil
je poznat. duznost gradonacelnika nije da konstatuje opasnost od nasilnika, nego da nasilje spreci i uveri ljude da preduzima sve moguce mere bezbednosti.


Ili makar da ostane neutralan i postuje zakon, pa kaze (a tad bi u mojim ocima ispao baja a ne slina) - "ja se s tim ne slazem, ja sam za family values bla bla bla, ali se ja i ne pitam, pita se zakon, a on kaze to to i to."

E, TO bi vec bila poruka koju bi mnogi razumeli na mnogo bolji nacin. Ovako ispada da je njemu bilo bitnije da se licno ogradi od necega nego da se drzi zakona i propisa (a sve najverovatnije iz trivijalnog straha da mu neko nece prilepiti i da je sam peder cim se zalaze za pederska prava, jer to mora da je to).
sybil sybil 16:04 12.08.2009

Re: moj stav

po tome sto je izjavio, on nasilnicima daje podrsku, trebao bi da kaze odlucno cemo spreciti pokusaje nasilja.
Bili Piton Bili Piton 16:09 12.08.2009

Re: moj stav

sybil
po tome sto je izjavio, on nasilnicima daje podrsku, trebao bi da kaze odlucno cemo spreciti pokusaje nasilja.


Upravo to, indirect endorsement of violence by simple deduction. A to nije smelo da mu se desi kao gradonacelniku.
antioksidant antioksidant 17:09 12.08.2009

Re: moj stav

ja se s tim ne slazem, ja sam za family values bla bla bla, ali se ja i ne pitam, pita se zakon, a on kaze to to i to

baja ili slina ali ovo bi bila recenica koju ja ocekujem od dragana markovica palme.

u pitanju je visoki funkcioner demokratske stranke?

po kojim kriterijumima ljudi biraju stranke kroz koje zele da zastupaju svoje politicke stavove?
vishnja92 vishnja92 17:23 12.08.2009

Re: moj stav

hm, pa suvise si podvukao temu ispod teme, a drugari su se, jasno, uhvatili za ocigledniju, tim pre sto je stvarno problematicna.

tvoje pitanje je ustvari: na koji nacin ljudi biraju stranke u koje ce se uclaniti, ako ne prema programu koji se najvise poklapa sa njihovim licnim stavom (sa naglaskom na onima koji su u tim strankama dogurali do visokih funkcija) - tj, sta je, konkretno, zajednicko Djilasu i DS-u.

tako nesto otprilike, sad i ja nagadjam napamet.
g.radicevic g.radicevic 17:43 12.08.2009

Re: moj stav

po kojim kriterijumima ljudi biraju stranke kroz koje zele da zastupaju svoje politicke stavove?

josh uvek po kriterijumu manje shtete (ako mislish na izbore)
u mom sluchaju


EDIT: za neshto vishe od toga, nema se vremena. Postoje drugi prioriteti
vishnja92 vishnja92 17:51 12.08.2009

Re: moj stav

nenene
po kom kriterijumu ljudi koji se opredele za politiku kao profesiju biraju stranku koja ce ih javno zastupati, i obrnuto?


volim kad ao i ja upadnemo u ovu pomrit/krompirici zbrku pa dupliramo stvari podjednako nejasno :)))
g.radicevic g.radicevic 18:05 12.08.2009

Re: moj stav

po kom kriterijumu ljudi koji se opredele za politiku kao profesiju

a 'de tu ima ljudi ????????????


EDIT: Liche oni na ljude, na prvi pogled. Al samo liche.....
vishnja92 vishnja92 18:29 12.08.2009

Re: moj stav

pa sad, ne znam gde se stize sa takvim stavom.

ljudi se opredeljuju za politiku kao profesiju i mogu u tome biti odgovorni i kvalitetni kao i u svakom drugom poslu - a iskusenja su mnogo veca nego na drugim mestima.

potrazis oko sebe primer koji ti uliva veru i onda od njega pravis generalizaciju, a ne od ovih drugih.

uvek me sokiralo sto ljudi ne vide da:
- nije lakse crtati pogresno nego tacno
- nije lakse misliti lose nego dobro
antioksidant antioksidant 18:46 12.08.2009

Re: moj stav

nije lakse crtati pogresno nego tacno

dragoljub92 dragoljub92 19:14 12.08.2009

Re: moj stav

antioksidant
nije lakse crtati pogresno nego tacno


ma,crtati uopće nije lako,mi ovako ni onako.
AlexDunja AlexDunja 19:17 12.08.2009

Re: moj stav

antioksidant
nije lakse crtati pogresno nego tacno


ao, sve te razumem:))
g.radicevic g.radicevic 19:20 12.08.2009

Re: moj stav

nije lakse crtati pogresno nego tacno


tachno, mada hvala bogu i ACAD-u, pa je muka manja.
kad neshto radim, uvek polazim od najnepovoljnijeg polozzaja
i najnepovoljnije kombinacije opterecenja,
to se zove temeljan pristup ili zicerash (kako vishe volish)
sarkazam je najefikasniji nachin, da se na neshto skrene pazznja.
Nisi valjda pomislila da sam stvarno dark ???
iiiiiidiiiiiiii breeeee vishnjooooooo

gbls gbls 20:20 12.08.2009

Re: moj stav

vishnja92
pa sad, ne znam gde se stize sa takvim stavom.

ljudi se opredeljuju za politiku kao profesiju i mogu u tome biti odgovorni i kvalitetni kao i u svakom drugom poslu - a iskusenja su mnogo veca nego na drugim mestima.

potrazis oko sebe primer koji ti uliva veru i onda od njega pravis generalizaciju, a ne od ovih drugih.

uvek me sokiralo sto ljudi ne vide da:
- nije lakse crtati pogresno nego tacno
- nije lakse misliti lose nego dobro

vishnja92 vishnja92 20:31 12.08.2009

Re: moj stav

prijavila sam te, bolesna drukaro :)

i ovom prilikom molim moderaciju da ovaj nedvosmisleno asocijativan nick zameni nekim prikladnijim, da se blogokolega ne bi vredjao svaki put i time privlacio paznju koju nicim drugim ne zasluzuje.

pozdrav za Supermoda: zdravo, zdravo, zdravo!
sybil sybil 12:35 13.08.2009

Re: moj stav

po kom kriterijumu ljudi koji se opredele za politiku kao profesiju biraju stranku koja ce ih javno zastupati, i obrnuto?

po kriterijumu licne koristi.
Unfuckable Unfuckable 12:37 13.08.2009

Re: moj stav

pozdrav za Supermoda: zdravo, zdravo, zdravo!

eno otpozdravio ti kod šjentinela

edit : otpozdrav je izgleda bio malo ozbiljniji nego što sam mislio, izvinjavam se višnji a vi ostali ovo shvatite kao crni humor (neduhovit, naravno)
g.radicevic g.radicevic 13:16 13.08.2009

Re: moj stav

eno otpozdravio ti kod šjentinela


izgleda,
koje li je duzzine odpozdrav
filantrop filantrop 06:46 13.08.2009

Krivica

Mozemo mi o Djilasu na jos X blogova, ali njegovo je ponasanje posledica ,
uzrok loseg polozaja homosa u Srbiji lezi u vladi i odredjenim ministarstvima koja ne cine ama bas nista da se taj polozaj poboljsa. Sem onog u pogledu primene nejasnog a-d zakona, nista za 9 godina demokrtaske vlasti nije ucinjeno po tom pitanju.
5 ministarstava treba da se upusti u resavanje prob;ema homoseksualaca u Srbiji:
zdravlja, prosvete, ljudska i manjinska prava, pravde i policije.
A i ministarstvo vera bi moglo da se angazuje.
Djilas je samo jedna pucla ove nezainteresovane garniture, onje jos i najmanje kriv.
Daleko bilo da imam lepo misljenje o njemu i da ga pravdam.
antioksidant antioksidant 11:58 13.08.2009

konkretno

ko god da je brisao - nije trebalo
wukadin wukadin 13:32 13.08.2009

Teofil o Đilasu

Teofil Pančić nije propustio da kaže svoju o četiri zida

Otpisao bih ja njemu, radio sam to pre i objavljivali su pisma, ali nešto me mrzi. Osim toga dalje ću se baviti nagađanjima i veoma neproverenim govorkanjima.

Pančićeva linija objašnjavanja ide ukratko ovako: Jeste privatna je stvar, nešto se mnogo ne govori ali ipak znamo da je Đilas bio oženjen Milicom Delević (BTW, nisam o tome mnogo ni razmišljao, a Đilasa ima raznih ) ima dvoje dece. Zašto se to zna? Pa prosto, nije ni krio. A što bi krio. E, da je Đilas derpe, to bi moralo da se krije. I zato je nužna gay parada. "Jer tako? Tako je!" To je linija zaključivanja, koga zanimaju njegove bravure ima link.

I Teofil je, kao i često donekle u pravu. Jeste, ne bi mogao javno da kaže... Tako se smatra. Ali da li stvarno ne bi mogao?!?
Sad prelazim na nagađanja. Gej aktivisti kažu da te populacije ima nekoliko procenata. Sasvim je logično da među svim pslanicima i javnim dužnosnicima iz DS, G17+ i LDP (računajmo samo one koji se bore za te liberalne vrednosti) ima bar nekoliko njih koji su gay.
E onda, kad dođu na emisije obično čujemo ovu priču "ja sam (naravno) hetero, ali mi homoseksualci ne smetaju, podržavam paradu... ići ću tamo..." A niko bre da ponovi onaj Peđin primalni krik "Ja sam peder majke vam ga!"
Pričao je Azdeljković kako nije smeo tako da se izjasni u društvu. Da li bi neki poslanik LDP-a zbog toga dobio batine? Ne bi! Pa šta je problem... Što "konzervativna javnost ne shvata", a izgleda i oni koji glasaju liberalno su u stvari konzervativni, pa im se baš ne veruje... Da skratim - boje se bre da ne izgube glasače ako se javno deklarišu.

Da pređem malo na govorkanja. Pa ono što je statistički logično, govorka se da je tačno. Da ima gej političara koji se kriju. Imaju i supruge. E onda ih nekom prilikom "provale". Koliko je tačno, ne znam... Moguće da ima i među konzervativnijim političarima. Licemerno je i oni da se kriju, ali logično ako nešto javno zastupaju. Zapravo, to bi bilo posebno pitanje. A šta reći za one koji su i javno liberalni, samo ih je strah pred biračima da to isuviše budu?!
Samo mi deluje ljigavo da ti licemeri guraju aktiviste da paradiraju i prave cirkus po gradu, a mnogo više bi doprineli stvari za koju se navodno bore, kada bi se javno deklarisali. Ali to bi nosilo rizik da se ne izgubi koja hiljada glasača. Nekima je ipak pitanje prelaska cenzusa...
antioksidant antioksidant 13:45 13.08.2009

Re: Teofil o Đilasu

Teofil Pančić nije propustio da kaže svoju o četiri zida

boris dezulovic 04.08.2009. pescanik.net

antioksidant antioksidant 14:26 13.08.2009

Re: Teofil o Đilasu

wukadin wukadin 14:29 13.08.2009

Re: Teofil o Đilasu

Gasterbajter Dežulović ide donekle drugom linijom, pa mi se čini da malo skrećeš, mada nije loše videti ni taj tekst. No dobro, nisam od tebe kao blogoautora ni tražio da kažeš svoje mišljenje o mojim konstatacijama.

Uzgred, ovaj navodni citat smatram potpuno tačnim: „Osuđujem što pijani muškarci po periferiji grada noću siluju mlade devojke. To uvek pošalje pogrešnu sliku o gradu, kako smo netolerantni i necivilizovani. Bojim se da će uz svu aktivnost policije biti teško zaštititi polugole, oskudno odevene devojke koje plešu po splavovima. Smatram da takvo ponašanje i odevanje treba izbegavati.“
Elemenat provociranja ni tu nije nešto što ne postoji. Roditelji treba da imaju to u vidu, a Đilas ako bi imao hrabrosti da iznese tu činjenicu, ja bih mu prvi čestitao.
Sad se već neki liberalista narogušuje, a ću podsettiti na često viđenu tezu kako su Milošević i njegovi SrBovi isprovocirali Ameriku. Dakle logika žrtva-je-kriva nije uopšte strana domaćim liberalistima!

A sad da se vratim na licemerje domaćih političara. Teofil je u pravu kada kaže da ne možemo suditi iz svoje perspektive o nekoj konkretnoj manjini.
S tim u vezi direktno pitam Azdeljkovića: Da li ti smeta što se nijedan uticajniji političar iz LDP-a nije javno deklarisao ka gej?!
antioksidant antioksidant 14:52 13.08.2009

Re: Teofil o Đilasu

No dobro, nisam od tebe kao blogoautora ni tražio da kažeš svoje mišljenje o mojim konstatacijama.

nisam dezulovica stavio kao odgovor na tvoje konstatacije a iskreno malo mi je i tesko da komentarisem. s jedne strane iznosis sasvim korektan stav da bi jako znacilo kada bi se neki politicar deklarisao kao homoseksualac i neka to bude odgovor.

a zasto je tesko - pa u sledecem postu vec izjavljujes da se slazes sa izjavom (srecom niko je nije ozbiljno dao - vec je deo ironicnog teksta) u kome se zrtve silovanja optuzuju da nose (deo) krivicu za ono sto im se desilo.

pogledaj ovaj film kada stignes. mozda shvatis koliko je duboko pogresno to sto si napisao

Goran Vučković Goran Vučković 17:21 13.08.2009

Re: Teofil o Đilasu

pogledaj ovaj film kada stignes. mozda shvatis koliko je duboko pogresno to sto si napisao

Hm... plašim se jedino ako isprovicira Peđu svojim homo-sexappeal-om, pa ga Peđa siluje
Blade Runner Blade Runner 15:25 13.08.2009

my 2 cents

Meni nije sporno da homoseksualci treba da imaju sva prava i obaveze kao i heteroseksualci. Ali ...
1. Protiv sam toga da mogu da usvajaju decu.
2. Protiv sam parade koja je običan egzibicionizam. Ako hoće da se organizuju, uvek to mogu da urade kao grupa gradjana (kao što i svi ostali rade). Ne vidim nikakav pride u nečemu što se dobija (kako sada tvrde) rodjenjem.
margos margos 13:05 14.08.2009

.....

Naravno da imaju pravo na paradu, i da je policija dužna da im omogući bezbednost. Reagovala sam, što neko reče k'o baba 'nemojte deco ako je rizično'. Pitanje je, zapravo, ko diže tenziju i jedan ovakav skup zaista dovodi na nivo 'skup visokog rizika'. Iskreno, draže mi je da se moj grad kao kulturan u svetu promoviše kroz pozorište, muziku, film, a usput 'postoji i gej parada', nego da se sve druge vrednosti potru zato što je grad poznat po krvavom pokušaju održavanja gej parade.

I još se zapitah za koliko tih agresivnih homoseksualnih aktivista sam ja čula?
Peđa, priznajem, dosadan je sa svojom identifikacijom kroz homoseksualnost, ume da bude drzak i neukusan, ali ga ne doživljavam kao agresivnog. Uostalom aktivizam i znači da bude dosadan i istrajan - aktivan - u svojim zahtevima. Pored njega znam za dva imena - Boban Stojanović i Atila Kovač (koji se među prvima pojavljivao u medijima zastupajući gej prava). Ne znam više ni jedno ime. Ko su ti koji su agresivni, i kako izgleda ta njihova agresivnost?


PS Danima se glavna priča vodi o homoseksualcima, pitam se, da li smo i mi, lično, rešili sve svoje probleme pa nam oni ostali jedina briga?

g.radicevic g.radicevic 13:12 14.08.2009

Re: .....

PS Danima se glavna priča vodi o homoseksualcima, pitam se, da li smo i mi, lično, rešili sve svoje probleme pa nam oni ostali jedina briga?

ochigledno da jesmo
antioksidant antioksidant 13:18 14.08.2009

Re: .....

g.radicevic
margos
PS Danima se glavna priča vodi o homoseksualcima, pitam se, da li smo i mi, lično, rešili sve svoje probleme pa nam oni ostali jedina briga?
ochigledno da jesmo
pa da

margos margos 13:28 14.08.2009

Re: .....

ochigledno da jesmo

pa da

Dobro je:)
Sad možemo i na paradu
Unfuckable Unfuckable 20:55 14.08.2009

posle prvog

poluvremena,
Faramir je u ubedljivom vođstvu po količini istipkanih karaktera,
broju šuteva u okvir i van okvira gola, žutih i crvenih kartona, ofsajda kao i počinjenih / pretrpljenih prekršaja.
Jedino golova još nema, ali - zapitajmo se : da li bi Hrist to uopšte želeo ?
Sa radošću očekujemo nove podvige u drugom polčasu !

(skrolujem nosem jer se držim obema rukama za glavu)

ps : da ne bude nesporazuma - ja da istipkam ovoliko komentara, morao bih na rehabilitaciju, dakle : čisto divljenje
dragoljub92 dragoljub92 20:58 14.08.2009

Re: posle prvog

(skrolujem nosem jer se držim obema rukama za glavu)

a ja se pitam gde si do sad,reko da ci na oceanima netkim
Unfuckable Unfuckable 21:15 14.08.2009

Re: posle prvog

čitam, brate...čitam
treba ovo ...pročitati !
Bili Piton Bili Piton 23:52 14.08.2009

Re: posle prvog

Unfuckable
(skrolujem nosem jer se držim obema rukama za glavu)




Da sam se nanervirao - jesam - ali ovo me podiglo.

dakle : čisto divljenje


Jeste. Skrolujem i ja i gde god mi padne pogled ili "Biblija" ili neki citati iz nje, na temi o Djilasu i socijalistickoj internacionali.

Unfuckable Unfuckable 00:13 15.08.2009

Re: posle prvog

ček' Bili polako, ima tu još da se sigra - mislim ako može holibajbl kao trol a što ne bi....
a da se nađemo malo na Galagerovim rifovima ?
Bili Piton Bili Piton 00:21 15.08.2009

Re: posle prvog

Mega im je ta stvar
Unfuckable Unfuckable 00:27 15.08.2009

Re: posle prvog

eto Bili
a, šta bi Isus rekao na sve to, hajde da se zapitamo ?
Da li bi rekao "Do jaja je." ?
Ja tvrdim da bi,
i baš bih voleo da me neko nekim citatom demantuje

Dakle Bili - svi smo mi pomalo - Isus
topcat topcat 00:46 15.08.2009

Re: posle prvog

Unfuckable

Sa radošću očekujemo nove podvige u drugom polčasu !

Čini mi se da malo kasniš jer je utakmica nekako gotova.
Ili ovo čoporativno sprdanje i opljuvavanje nazivamo sportom?
A.
Pa šta niste odmah rekli i poslali čovjeku pp da se ne muči.
Goran Vučković Goran Vučković 00:52 15.08.2009

Re: posle prvog

Pa šta niste odmah rekli i poslali čovjeku pp da se ne muči.

Nije se još desila promena u našim glavama...
Bili Piton Bili Piton 00:55 15.08.2009

Re: posle prvog

Unfuckable
svi smo mi pomalo - Isus


This one is off to bed....now....
Goran Vučković Goran Vučković 00:57 15.08.2009

Re: posle prvog

This one is off to bed....now....

Ja ću još malo, pa ću i ja na spavanje - što reče mače iz vica...
Unfuckable Unfuckable 01:52 15.08.2009

Re: posle prvog

Nije se još desila promena u našim glavama...

...Vučkoviću...
zezaš se na krajnje ozbiljnom topicu, obešenjački i - pa što ne reći - nespoznajno

edit : evo još jedne za koju mi je posvedočeno da je do dž (šta ja ima da slušam svojim ušima)
dakle, Bili :
kada otvoriš oke i skapiraš da nema Toplane okolo i da je To što vidiš ipak - Tamo
klikni ovde
ili ovde
ili ovde
(thanks 2 gordanac)
ili bilo gde okolo,
pa mi posle reci da sav ovaj nacionalsocijalkrizirajućetranzitornikapitalizam oko nas što divlja.
nije izrodio sasma pristojnu, dolično proleterski produciranu verziju obožavljenog Videosexa, primeti !
topcat topcat 09:00 15.08.2009

Re: posle prvog

Unf radi party sam sa sobom...

Meni na ovakvim temama uopće nije do muzike i piva.
Osjećam se kao na pogrebu - na pogrebu društva, društvene odgovornosti, savjesti i morala.
Na pogrebu inteligencije, logičkog razmišljanja i sposobnosti sagledavanja činjenica van lokalnih (u ovom slučaju Đilas) priča.

Netko je davno napisao da će društvo na kraju otimati djecu normalnim i davati je homoseksualnim parovima i svi su se sprdali (uključujući i mene). Odgovora niotkuda, ali je autor uredno proglašen budalom.

kao skoro u Engleskoj, kada je oduzela dvoje dece od jednog bracnog para engleza koji su toj deci baka i deka. Cerka im je narkoman pa su deca bila dodeljena baki i deki ...al su se sada predomislili pa pored zive majke i zivih njenih roditelja su oduzeli decu i dali na usvajanje paru pedera.


Ovo nije jedini slučaj - čemu smo se smijali se već događa.
Počinje paradom "za prava"...ali tu ne ostaje i mislim da je dugoročno puno gore i opasnije od 3 grafita nekakvog "napaljenog" debila.
Pa vi paradirajte...ispijajte pića i đuskajte u njihovom ritmu.
Up to you.
Jakaoprozvana, u svom "pretjerivanju" (što ne reći "ograničenosti" i "primitivizmu" ) nisam u stanju.

Pozdrav iz Istre,
over & out
faramir faramir 11:30 15.08.2009

Re: posle prvog

poluvremena,
Faramir je u ubedljivom vođstvu po količini istipkanih karaktera,
broju šuteva u okvir i van okvira gola, žutih i crvenih kartona, ofsajda kao i počinjenih / pretrpljenih prekršaja.
Jedino golova još nema, ali - zapitajmo se : da li bi Hrist to uopšte želeo ?
Sa radošću očekujemo nove podvige u drugom polčasu !

(skrolujem nosem jer se držim obema rukama za glavu)

ps : da ne bude nesporazuma - ja da istipkam ovoliko komentara, morao bih na rehabilitaciju, dakle : čisto divljenje



Milan je sve ovo o cemu sam pricao prelepo uokviro u pesmi i otisao u legendu.
Unfe-otvori oci u usi jer tebe posebno cenim međ blogerima i ne povodi sa za gomilom...

prijatelj i ja sedimo na klupi
gledamo zvezde
slušamo vesti što su upravo stigle
kažu da imamo
još samo par godina za nas

imali smo igračke i živeli smo sve
sve one igre na sreću
one igre za ljude
što je smislio neko
pre samo par godina za nas

da li znaš kako želim da te nađem
da li znaš šta treba da znam
voli me kako nikad nisi volela

voli me onako kako nikad nisi volela
voli me onako kako nikad nisi volela

[ Find more Lyrics on www.mp3lyrics.org/d9U ]
živimo u pričanju, branimo
se, hodamo i slavimo
neke bezvezne stvari
neke bezvezne priče
što je smislio neko
u samo par godina za nas

nisu dovoljne reči, samo
obične reči
da me vrate u život
nije dovoljan dodir
ni da znam da te imam
još samo par godina za nas

voli me onako kako nikad nisi volela
voli me onako kako nikad nisi volela

raste kao nada, kao more, kao govor
kao pokret, kao zora, kao dete, kao krv
kao želja među nama
raste kao bol
i grize sve pred našim očima

voli me onako kako nikad nisi volela
voli me onako kako nikad nisi volela
faramir faramir 11:36 15.08.2009

Re: posle prvog


Čini mi se da malo kasniš jer je utakmica nekako gotova.
Ili ovo čoporativno sprdanje i opljuvavanje nazivamo sportom?
A.
Pa šta niste odmah rekli i poslali čovjeku pp da se ne muči.



Ako misle da ce me uvrediti spradnjem ... Utakmica ne da nije gotova nego je ovo samo zagrevanje momci i devojke!
Mislim da neki odustaju jer nemaju izgradjen stav koji tako neizgradjen samo onako saspu u lice drugima. Ako nemas izgradjen stav za koji se mozes boriti ako teba i danima onda si vrlo podlozan da te neko preoblikuje kako hoce jer postajes simbolicno testo ,spremno za oblikovanje po zelji i obicno bezukusno i bez vitamina i minerala ...
Bili Piton Bili Piton 11:39 15.08.2009

Re: posle prvog

Unfuckable
pa mi posle reci da sav ovaj nacionalsocijalkrizirajućetranzitornikapitalizam oko nas što divlja. nije izrodio sasma pristojnu, dolično proleterski produciranu verziju obožavljenog Videosexa, primeti !


Preslusao, i pazljivo (s te ploce najvise mi se uvek dopadao Brazil). Sigurno je Stanje sposobno da izrodi mnogo toga sjajnog.

The point is - kad otvorim oke, ono sto prvo vidim je to koliko je (moja) Toplana fakin daleko od onog Tamo (koje nije moje ali gdje je sve po mom). I jasno je da nisam jedini koji to (moze da) vidi. Sigurno je da takodje nisam jedini cija to bitka nije, striktli spiking, ali kome nije bas ni svejedno, akomerazumes. A znam damerazumes
Goran Vučković Goran Vučković 12:05 15.08.2009

Ćaožurim

Mislim da neki odustaju jer nemaju izgradjen stav koji tako neizgradjen samo onako saspu u lice drugima. Ako nemas izgradjen stav za koji se mozes boriti ako teba i danima onda si vrlo podlozan da te neko preoblikuje kako hoce jer postajes simbolicno testo ,spremno za oblikovanje po zelji i obicno bezukusno i bez vitamina i minerala ...

Iskreno govoreći, ja obično odustanem od polemike kad neko počne da mi priča kako mi je mozak ispran i kako treba da se desi promena u mojoj glavi i kako treba da čitam neku knjigu u krug, dok se ta promena ne desi i mozak prestane da mi bude ispran (!?).

Imaš knjigu koju ti je Bog poslao, da ti objasni koga da voliš a koga da mrziš - šta bih ti ja pričao kako bi bilo red dozvoliti nekim ljudima da imaju prava koliko i drugi - kad nisam Bog. Još ćeš doći na ideju da me ubeđuješ kako me je Đavo obuzeo da se zalažem za njih, pa će smaranje dobiti novi nivo (u stvari već si počeo).

Ako ti vera ne dozvoljava da primetiš neke ljude i njihove probleme - što bih gubio vreme hraneći tvoj misionarski ego i osećaj nadmoći jednog Nosioca Božje Reči.

Uživaj u ovom agregatnom stanju - brzo će Sudnji dan, a posle će biti dosadno bez nas grešnih.

Što reče jedan: "Vanity... is my favourite sin".
faramir faramir 12:59 15.08.2009

Re: Ćaožurim


Ako ti vera ne dozvoljava da primetiš neke ljude i njihove probleme - što bih gubio vreme hraneći tvoj misionarski ego i osećaj nadmoći jednog Nosioca Božje Reči.

Uživaj u ovom agregatnom stanju - brzo će Sudnji dan, a posle će biti dosadno bez nas grešnih.

Što reče jedan: "Vanity... is my favourite sin".
*novo



Zdrav razum je kljuc u ovoj raspravi, pro gay su prvi ispalili plotun zadovoljno se smeskajuci i slaveci pobedu ljubavi, slobode i parade razvrata uvijene u predhodni opis.

Samo sto i niste ocekivali odgovor pa eto vam ga pravo u lice a vi samo kukajte i dalje, lamentirajte kako smo mi drugi nazadni, ne tolerantni, bolesni, fasisti,primitivni...
Samo nastavite da zamenjujete teze, bolje od toga ne znate.
I neka se odrzi parada ...
I sta onda?
Hoce li pederi biti postovaniji -NE
Hoce li pederi izazvati simpatije drugih straight ljudi-NE
Hoce li se o pederima dalje razgovarati sa postovanjem -NE
Hocete li svi vi pro gay dobiti neku satisfakciju paradom -NE
Hoce li biti problema-DA

I zato slobodno ih podrzavajte.
Upravo svi vi koji ste pro gay niste nasli za shodno da istrazite tu temu sa svih strana, da jeste ne bismo ovako razgovarali. Uvek lako optuzite druge da nista ne citaju i nista ne znaju.
UKLJUCI mozak i zdrav razum-pederastija je poremecaj i devijacija i kao takva treba biti prihvacena.
Nista vise ,nista manje. Mozes ti crno zvati belim ili sivim ili tamno plavim, ali ono ipak ostaje crno...
Bili Piton Bili Piton 13:16 15.08.2009

Re: Ćaožurim

faramir


Hoce li pederi biti postovaniji -NE
Hoce li pederi izazvati simpatije drugih straight ljudi-NE
Hoce li se o pederima dalje razgovarati sa postovanjem -NE
Hocete li svi vi pro gay dobiti neku satisfakciju paradom -NE
Hoce li biti problema-DA



Hoce li pederi biti postovaniji -NE, vremenom da
Hoce li pederi izazvati simpatije drugih straight ljudi-NE, vremenom da
Hoce li se o pederima dalje razgovarati sa postovanjem -NE, vremenom da
Hocete li svi vi pro gay dobiti neku satisfakciju paradom -NE, vremenom da
Hoce li biti problema-DA, vremenom ne

ako je suditi po ekvivalentnim primerima iz blizeg i daljeg komsiluka.


Samo za Vucka (pokidao sam se kad sam video)





faramir faramir 13:24 15.08.2009

Re: Ćaožurim


Hoce li pederi biti postovaniji -NE, vremenom da
Hoce li pederi izazvati simpatije drugih straight ljudi-NE, vremenom da
Hoce li se o pederima dalje razgovarati sa postovanjem -NE, vremenom da
Hocete li svi vi pro gay dobiti neku satisfakciju paradom -NE, vremenom da
Hoce li biti problema-DA, vremenom ne


Na zapadu i nisu postovani ili sve ovo sto si dopisao, samo to straight ljudi ne smeju javno da kazu jer se plase da ce ih neko tuziti.. bas je to demokraticno-ne smes da javno kazes svoj stav da te neko ne bi tuzio....
...ali zato kada malo popiju sve ti kazu sta misle...
Goran Vučković Goran Vučković 13:25 15.08.2009

Re: Ćaožurim

Samo sto i niste ocekivali odgovor pa eto vam ga pravo u lice a vi samo kukajte i dalje, lamentirajte kako smo mi drugi nazadni, ne tolerantni, bolesni, fasisti,primitivni...

Hajde... a zameraš drugima na nedostatku zdravog razuma.

Hajd sad ti prebaci mozak sa rezerve na sekund, ako nije problem:
UKLJUCI mozak i zdrav razum-pederastija je poremecaj i devijacija i kao takva treba biti prihvacena.

Homoseksualnost je urođena osobina. Poremećaj i devijacija je koliko su i levorukost, zelene oči, tršava kosa, piskav glas ili nizak rast poremećaji i devijacije. Inače su homoseksualni ljudi koliko su i drugi - i nema razloga da nemaju koliko god slična prava i obaveze kao i drugi.

Tvoja Knjiga ne obećava katran i sumpor ni zelenookima ni tršavima, ali zato osuši smokvu jer nema ploda. Savetuje Knjiga i zatiranje nevernika (brojevi 33:50-55), kad pravovernima zatreba životnog prostora - ima ona finih delova za one koji svoje osećanje Boga vide u odobrenju da čiste svet od "grešnih". Ako ti je Knjiga jedino moralno merilo, mislim da gubimo vreme, izvini. Kako boje izgledaju gledane kroz stranice Knjige, ostavljam tebi.
Bojan Budimac Bojan Budimac 14:58 15.08.2009

400

Da nije bilo Biblijskih merila ,makar i zestoko danas iskrivljenih, danas bi ziveli u anarhiji.



Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana