Društvo| Eksperimenti u blogovanju| Mediji| Politika| Život

"Đe je zapelo bo`na?

trener92 RSS / 13.08.2009. u 19:18

 

 

Nagrada za hrabrost, talenat i pristojnost  t1813.gif

antonela-riha.jpg

 Letnji prelazni rok je u punom jeku , ali ovaj transfer ...

Čuo sam još pre neki dan , ali  se niko odavde ne oglašava, bar od blogera koji pišu blogove o politici.

Ne mogu da verujem da im je ovo promaklo, ili možda ne sme niko da piše o ovome,... pogotovo što ovde

na blogu ima toliko tekstova o RTS-u, pa ....

Inspirisan pisanjem jednog izvanrednog blogera , reših da otvorim blog , pa možda će neko imati nešto da kaže.

A evo šta kaže Antonela :

"Za mene je prelazak na RTS, zaista, novi izazov. Mislim da je došao trenutak da se profesionalno izrazim u drugoj medijskoj kući, onoj čiji se auditorijum razlikuje i sigurna sam da ću moći to da uradim na profesionalniji način. Imaću novu autorsku političku emisiju, ideja postoji i tek ćemo je razvijati. Naravno, biće to nešto po mojoj meri. Prelazak na Javni medijski servis je, svakako, iskorak u mojoj karijeri i profesionalnom razvoju. U "Devedesetdvojci" sam stekla ime i status i formirala se kao novinar. Sigurna sam da će i na RTS to da se prepozna i da će to biti novi kvalitet za RTS, kao što ću ja od RTS dobiti novi prostor i novu publiku".

 

Ovo je kao da je Maradona počeo da igra za Brazil, onomad...ili...još samo  da Mrs.  počne da piše kolumne u Politici, onda možemo da    ... pevamo

 Ala se ovde nešto ne rimuje ...u tom smislu

 

 

 


 

 


 

 



Komentari (439)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

trener92 trener92 02:00 14.08.2009

Re: Hajde da...

marco_de.manccini
тренеру, кад неки сасвим ок коментар буде пријављен то само значи да је неко хтео да лупи препоруку па је промашио дугме у брзини, немарности, или спетљаности. дешава се стално.


Pa i ja mislim , ali rekoh hajde da pružim priliku ako je baš neko zapeo, da vidim šta je.
dragoljub92 dragoljub92 02:23 14.08.2009

Re: ...

Celo veče mi pušta džez iz Nišvila, i na kraju kaže da je Cindy Dulfer mrak!

ma ja se uspavao a mislio sam da se prošetam do tvrđave da čujem žemsku,al đaba komšije se baš sad rešile da ne dižu galamu.
trener92 trener92 02:35 14.08.2009

Re: ...

dragoljub92
Celo veče mi pušta džez iz Nišvila, i na kraju kaže da je Cindy Dulfer mrak!

ma ja se uspavao a mislio sam da se prošetam do tvrđave da čujem žemsku,al đaba komšije se baš sad rešile da ne dižu galamu.


Evo da vidiš gde sam bio večeras ...


meni neće nešto da otvori, ne znam šta je

edit: ala vrišti ovo čudo , snimanje mob. telefonom je truba

Drugar je postao otac, pa je bilo prilično raspevano društvo, a stari meni pušta jazz ....pa gde da slušam džez u ovakvom okruženju dragoljube
dragoljub92 dragoljub92 02:45 14.08.2009

Re: ...

bogme,žestoko
margos margos 02:45 14.08.2009

Re: ...

Ej, godine mlade, ej godine lude... :)))
trener92 trener92 02:55 14.08.2009

Re: ...

margos
Ej, godine mlade, ej godine lude... :)))


Pazi kad sam tražio (pevao) jednu pesmu nije mi snimio . `beš spravu
Ovae bila , ali ja bolje pevam


a i ovo



tih sunce ti poljubim... da popijemo po jednu

edit: ` izeš antonelu daj muziku i nešto da se popije , pa nek ide život
trener92 trener92 02:58 14.08.2009

Re: ...

dragoljub92
bogme,žestoko


vrštidu ove žemskinje ...čoveče
margos margos 03:01 14.08.2009

Re: ...

Joj, Coach, ona me malopre nasmešila i bacila u neka davna klinačka vremena, a s ovom se sad stužih... još ako je pevaš onako kako ja zamišljam - verujem da bih se rasplakala i zavapila za mučenicom.
trener92 trener92 03:01 14.08.2009

Re: ...

margos
Ej, godine mlade, ej godine lude... :)))


mi mladi , šta da ti kažem , to sve mlado i ludo
trener92 trener92 03:03 14.08.2009

Re: ...

margos
Joj, Coach, ona me malopre nasmešila i bacila u neka davna klinačka vremena, a s ovom se sad stužih... još ako je pevaš onako kako ja zamišljam - verujem da bih se rasplakala i zavapila za mučenicom.


Pevaću ti jednom , da znaš. E, neka sam ti rek`o.
dragoljub92 dragoljub92 03:04 14.08.2009

Re: ...

e umroi Les Pol u 94g.,sad čuh
trener92 trener92 03:05 14.08.2009

Re: ...

dragoljub92
e umroi Les Pol u 94g.,sad čuh


Nemoj zezati?
edit: u pravu si

"Američki gitarist Les Paul, čije su ideje i inovacije omogućile rock'n'rollu da dobije svoj prepoznatljiv zvuk, umro je u 95. godini. Svojim idejama i električnom gitarom promijenio je tijek razvoja glazbene industrije dvadesetog stoljeća.



Paul je umro od komplikacija nakon upale pluća u bolnici u gradu White Plains.



Godine 1952. tvrtka Gibson Guitars počela je proizvoditi Paulove gitare koje su s vremenom postale vrlo popularne među glazbenicima. Svirali su ih, među ostalima, Pete Townsend iz grupe Who, Steve Howe iz skupine Yes, velikan jazza Al DiMeola i Jimmy Page iz Led Zeppelina. Bob Marley oporučno je tražio da njegov Les Paul ode s njim u grob.

Sve do smrti Les Paul je svaki ponedjeljak navečer svirao u njujorškom klubu Iridum.

Za album Les Paul & Friends: American Made World Played koji je snimio nakon 90. godine, Paul je 2006. godine dobio dva Grammyja.

S Mery Ford, kojom je bio oženjen od 1949. do 1962. godine, imao je 36 zlatnih ploča i 11 hitova koji su zauzimali prva mjesta svih top ljestvica na američkom tlu."

Od naših niko nije objavio
marco_de.manccini marco_de.manccini 03:06 14.08.2009

Re: ...

dobra gitara. bolja od fendera.
dragoljub92 dragoljub92 03:10 14.08.2009

Re: ...

trener92
dragoljub92
e umroi Les Pol u 94g.,sad čuh


Nemoj zezati?

sad na vesti u 4 na b92 javili.još jedna legenda otišla u legendu
margos margos 03:12 14.08.2009

Re: ...

Pevaću ti jednom , da znaš. E, neka sam ti rek`o.

E, neka si...

trener92 trener92 03:12 14.08.2009

Re: ...

marco_de.manccini
dobra gitara. bolja od fendera.


I Za mene jeste,
trener92 trener92 03:13 14.08.2009

Re: ...

margos
Pevaću ti jednom , da znaš. E, neka sam ti rek`o.

E, neka si...



Tako znači ,
margos margos 03:17 14.08.2009

Re: ...

Mislila sam da ćeš da pitaš 'gde je nađe?' pa da ti odgovorim 'tamo gde si je ostavio...' al se setih da si je onomad i ispraznio :))
dragoljub92 dragoljub92 03:19 14.08.2009

Re: ...

trener92
marco_de.manccini
dobra gitara. bolja od fendera.


I Za mene jeste,

a stratokaster,el beše tate svirao na njuma
trener92 trener92 03:21 14.08.2009

Re: ...

dragoljub92
trener92
marco_de.manccini
dobra gitara. bolja od fendera.


I Za mene jeste,

a stratokaster,el beše tate svirao na njuma


Jeste , ali on je znao šta da radi sa njom, doduše
trener92 trener92 03:23 14.08.2009

Re: ...

margos
Mislila sam da ćeš da pitaš 'gde je nađe?' pa da ti odgovorim 'tamo gde si je ostavio...' al se setih da si je onomad i ispraznio :))


Ima druga , pamtim ja , " kajsiju ,pa šljivu, pa...tako nekako
margos margos 03:32 14.08.2009

Re: ...

Ima druga , pamtim ja , " kajsiju ,pa šljivu, pa...tako nekako

Dobro pamtiš :)
Ima kod mame još malko jedne kajsije iz 2003 - čuva je k'o lek - ljuta, preljuta. Pekli su rakiju, pa je tata otišao nešto da završi, i mama ostala kraj kazana. Tako je bila ljuta na njega što se zadržao, da je stalno zezamo kad god nam je ponudi. - 'aha, ona tvoja...' :)
trener92 trener92 03:44 14.08.2009

Re: ...

i mama ostala kraj kazana. Tako je bila ljuta na njega što se zadržao, da je stalno zezamo kad god nam je ponudi. - 'aha, ona tvoja...' :)


To je znači onda prava ljuta , takva nama treba. Moraćemo da uradimo nešto po tom pitanju.
margos margos 03:56 14.08.2009

Re: ...

To je znači onda prava ljuta , takva nama treba. Moraćemo da uradimo nešto po tom pitanju.

Znaš kako se pije? Onako, drmne se iz zgloba, pa se se streseš, pa upitaš 'Uh, kako li je žene piju kad je 'vako ljuta?!'


Coach, dobro ti jutro :)
Ja brišem brzinom munje da uhvatim parčence mraka za spavanjac.
marco_de.manccini marco_de.manccini 03:59 14.08.2009

Re: ...


dragoljub: a stratokaster,el beše tate svirao na njuma
trener: Jeste , ali on je znao šta da radi sa njom, doduše

да, музичар јесте много важнији.

е сад, да ли и за свирање на б92 или на ртс важи да највише зависи од музичара?
trener92 trener92 08:39 14.08.2009

Re: ...

Coach, dobro ti jutro :)
Ja brišem brzinom munje da uhvatim parčence mraka za spavanjac.


D
dobro jutro i tebi,
Atomski mrav Atomski mrav 08:49 14.08.2009

Re: ...

marco_de.manccini
dobra gitara. bolja od fendera.

Ne znam je li bolja, ali je po meni najlepša gitara ikada napravljena...

trener92 trener92 09:09 14.08.2009

Re: ...

Atomski mrav
marco_de.manccini
dobra gitara. bolja od fendera.

Ne znam je li bolja, ali je po meni najlepša gitara ikada napravljena...



A

Lucille..
trener92 trener92 09:30 14.08.2009

Re: ...

е сад, да ли и за свирање на б92 или на ртс важи да највише зависи од музичара?


Trebalo bi da je tako , iako na rts si video onu jednu scenu sa Olja klopka, kada je Tijanić uleteo u studio usred emisije?
crossover crossover 09:32 14.08.2009

Re: Gibson Les Paul - Dark Fire

Atomski mrav
marco_de.manccini
dobra gitara. bolja od fendera.

Ne znam je li bolja, ali je po meni najlepša gitara ikada napravljena...

Јесте, стварно је много лепа.

jesen92 jesen92 10:12 14.08.2009

Re: ...

` izeš antonelu daj muziku i nešto da se popije , pa nek ide život
...tako je...Nista nije kao sto je bilo , u vrhu vlasti sede oni protiv kojih smo se borili sa onima sa kojima smo se borili...a mi sad treba da pricamo gde ce koji novinar da radi...mene, licno, to vise ne pogadja ni u petu ...

u to ime..
trener92 trener92 10:21 14.08.2009

Re: Ne znam...

sreca_srneca
... ali, te španske serije i emisije sličnog tipa uopšte mi ne idu uz B92.
Mada, poslednjih godina je postalo popularno to izvesno seljenje voditelja iz jedne u drugu kuću.
B92 - vesti su mi tako profesionalni, da ih ne propuštam.
Emisije političkog tipa ne pratim, ali znam da sam volela ''Klopku'' na ''onoj'' nekadašnjoj televiziji.
I voditeljku iste. Otkako su počeli da, iz njima samo poznatog razloga, odlaze i dolaze,
ni čari gledanja više nisu iste. I onda se mi pitamo koji je razlog njihovog prelaska?!
Veća popularnost konkurentske kuće?!
Novac?!

***


Slično i ja mislim i imam slične dileme kao i ti ,
trener92 trener92 10:36 14.08.2009

Re: ...

jesen92
` izeš antonelu daj muziku i nešto da se popije , pa nek ide život
...tako je...Nista nije kao sto je bilo , u vrhu vlasti sede oni protiv kojih smo se borili sa onima sa kojima smo se borili...a mi sad treba da pricamo gde ce koji novinar da radi...mene, licno, to vise ne pogadja ni u petu ...

u to ime..



Nekako su se stopili, čini mi se....
za tebe i mene

trener92 trener92 10:38 14.08.2009

Re: Gibson Les Paul - Dark Fire

crossover
Atomski mrav
marco_de.manccini
dobra gitara. bolja od fendera.

Ne znam je li bolja, ali je po meni najlepša gitara ikada napravljena...

Јесте, стварно је много лепа.



Džipson vs Fender kao

Beatles vs Stones
( moj ("opinjon"
trener92 trener92 10:39 14.08.2009

Re: ...

Znaš kako se pije? Onako, drmne se iz zgloba, pa se se streseš, pa upitaš 'Uh, kako li je žene piju kad je 'vako ljuta?!'


margos


Vidi ti nju ( "ispod Mire sto đavola....
Atomski mrav Atomski mrav 10:44 14.08.2009

Re: Gibson Les Paul - Dark Fire

Džipson vs Fender kao

Beatles vs Stones

Jes' vala... ajd' da ne ostanemo dužni i ovoj drugoj polovini tog dueta:



Kažu ako se navikneš da jednu od njih dve da je teško svirati onu drugu... opet, čini mi se da ih Mark Knopfler koristi obe bez problema...



trener92 trener92 10:47 14.08.2009

Re: ...

Pa valjda prestale dotacije, a mora se od necega ziveti.

mostarac


Mislim da je ovo presudno
buba_truba buba_truba 10:52 14.08.2009

Re: Gibson Les Paul - Dark Fire

trener92
Džipson vs Fender kao
Beatles vs Stones

Glas za Fender.
crossover crossover 11:25 14.08.2009

Re: Gibson Les Paul - Dark Fire

trener92
Džipson vs Fender kao

Beatles vs Stones
( moj ("opinjon"

Кад могу да бирам ја узимам све :))
dragoljub92 dragoljub92 11:27 14.08.2009

Re: Gibson Les Paul - Dark Fire

fali nam jjbeba da presudi
trener92 trener92 14:33 14.08.2009

Re: Hajde da...

Ipak , mislim da je u pitanju dokazivanje moći. Eto, RTS može da dovede u svoje redove bilo koga , pa i izvanrednu novinarku sa B92.

miloradkakmar


Moguće Milorade , sve je moguće
trener92 trener92 14:38 14.08.2009

Re: Gibson Les Paul - Dark Fire

buba_truba
trener92
Džipson vs Fender kao
Beatles vs Stones

Glas za Fender.



p.s. uvek sam ih više voleo , iako ne mogu da se porede ali ....
trener92 trener92 14:39 14.08.2009

Re: Gibson Les Paul - Dark Fire

dragoljub92
fali nam jjbeba da presudi


, ne da fali nego samo za JJ Bebu

trener92 trener92 14:41 14.08.2009

Re: Gibson Les Paul - Dark Fire

crossover
trener92
Džipson vs Fender kao

Beatles vs Stones
( moj ("opinjon"

Кад могу да бирам ја узимам све :))

A ja baš hteo da napišem da ih ne razdvaja ! Iako Gibson mi je nekako više za blues , bolje leži ( a i zvuk je
trener92 trener92 15:30 14.08.2009

Re: Gibson Les Paul - Dark Fire

Kažu ako se navikneš da jednu od njih dve da je teško svirati onu drugu... opet, čini mi se da ih Mark Knopfler koristi obe bez problema...

Atomski mrav


Za pravog majstora nikada nije bilo pitanje , samo postoji nešto kao kod BB Kinga , sa koliko ljubavi on priča o Lucille ,
jesen92 jesen92 15:37 14.08.2009

Re: ...

za tebe i mene
.....kisss....obozavam ovu izvedbu belih ruza....
trener92 trener92 15:43 14.08.2009

Re: ...

jesen92
za tebe i mene
.....kisss....obozavam ovu izvedbu belih ruza....


Odlična je , pretpostavio sam da će ti se dopasti
lektor lektor 17:06 14.08.2009

Objašnjenje u pokušaju

Ne znam šta je, možda sam i ja greškom... PC mi sinoć poludeo... Sorry
lektor lektor 17:09 14.08.2009

Da, ali...

Vrlo moguće. Dokazivanje moći. I to onoliko liči na Tijanića. Mada bih ja akcenat pre stavio ne na njegovo dokazivanje moći, već na činjenicu da je jedna žena, dokazana u svom poslu, sada na RTS-u.
trener92 trener92 17:40 14.08.2009

Re: Da, ali...

Mada bih ja akcenat pre stavio ne na njegovo dokazivanje moći, već na činjenicu da je jedna žena, dokazana u svom poslu, sada na RTS-u.


G
Da ovo si dobro rekao
Hemičarka Hemičarka 19:05 14.08.2009

Re: Gibson Les Paul - Dark Fire

Džipson vs Fender kao

Beatles vs Stones
( moj ("opinjon"


Kad se već troluje o gitarama, da prosledim ovaj link. Inače, mentalfloss.com je jedan od mojih omiljenih sajtova, imaju odlične tekstove.
trener92 trener92 19:17 14.08.2009

Re: Gibson Les Paul - Dark Fire

Hemičarka
Džipson vs Fender kao

Beatles vs Stones
( moj ("opinjon"


Kad se već troluje o gitarama, da prosledim ovaj link. Inače, mentalfloss.com je jedan od mojih omiljenih sajtova, imaju odlične tekstove.


Hvala Hemičarka priča o gitarama nikako nije trol , bar ne ovde i uvek je dobrodošla
Hvala i za link , pogledaćemo :
jedan poklon od mene , neko ko zna kako to treba da zvuči

njanja_de.manccini njanja_de.manccini 19:40 14.08.2009

Re: Gibson Les Paul - Dark Fire

fali nam jjbeba da presudi

fali ona stvarno. gde je?

p.s marco kaci slike dylanove fenderke iz hard rock-a
trener92 trener92 19:44 14.08.2009

Re: Gibson Les Paul - Dark Fire

njanja_de.manccini
fali nam jjbeba da presudi

fali ona stvarno. gde je?

p.s marco kaci slike dylanove fenderke iz hard rock-a


Valjda će se pojaviti jednog dana .
Ćao njanjo , hvala za sliku
die hard die hard 21:17 14.08.2009

Re: ...

kad sam prvi put video spansku seriju na B92


Na koju spansku seriju mislis?Ako je Un paso adelante onda si se malo preso.
die hard die hard 22:41 14.08.2009

Re: ...


Ne znam je li bolja, ali je po meni najlepša gitara ikada napravljena...


Pravo kazes, lepa je ki lutkica.A kad smo bilili klinci delili se i po tome ko koju gitaru vise voli.Tj koju dasku svira nas omiljeni gitarista.Bese neko bezbrizno vreme kad smo imali vremena za to, eh.
trener92 trener92 02:03 15.08.2009

Re: ...

die hard

Ne znam je li bolja, ali je po meni najlepša gitara ikada napravljena...


Pravo kazes, lepa je ki lutkica.A kad smo bilili klinci delili se i po tome ko koju gitaru vise voli.Tj koju dasku svira nas omiljeni gitarista.Bese neko bezbrizno vreme kad smo imali vremena za to, eh.

Spiridon Spiridon 09:27 15.08.2009

Re: Gibson Les Paul - Dark Fire

evo je moja dzitra

trener92 trener92 10:33 15.08.2009

Re: Gibson Les Paul - Dark Fire

Spiridon
evo je moja dzitra



Majstore , znao sam da ima nešto tako kod tebe, ja sam imao "samo Customa ali ovakvog


ali prodao , , davnih dana
Spiridon Spiridon 15:50 15.08.2009

Re: Gibson Les Paul - Dark Fire

Spir

Majstore , znao sam da ima nešto tako kod tebe, ja sam imao "samo Customa ali ovakvog


moja dzitra je Epiphone Les Paul "birdseye"

a ti ako si imao Les Paul Custom to bi ti sad brat-bratu vredelo 3 somica evra (minimum)

ima jos jedna ljepotica koju je svirao George Benson (ona je takodje oko 3 soma dolara)


trener92 trener92 19:27 15.08.2009

Re: Gibson Les Paul - Dark Fire

Spiridon
Spir

Majstore , znao sam da ima nešto tako kod tebe, ja sam imao "samo Customa ali ovakvog


moja dzitra je Epiphone Les Paul "birdseye"

a ti ako si imao Les Paul Custom to bi ti sad brat-bratu vredelo 3 somica evra (minimum)

ima jos jedna ljepotica koju je svirao George Benson (ona je takodje oko 3 soma dolara)




( soma i po dolara i to sa koferom trebala mi lova, hitno a kad ti treba hitno onda ne biraš, kasnije sam se kajao , ali posle ... nema kajanja. )

Benson :"The other side of Abbey road ", šeta sa gitarom pod miškom , imam ploču ovde , baš je lepotica, dobro si me podsetio nisam ga slušao odavno .
trener92 trener92 20:01 15.08.2009

Re: Gibson Les Paul - Dark Fire

Prvu el. gitaru, na kojoj sam uopšte svirao je bio bass , Dragana Jankovića ( znam da je čovek otišao kasnije) u Londru ( njegov i moj ćale su radili zajedno)( trebalo bi da znaš ko je ), imao je neko kućno pojačalo i nekoliko bass gitara, koliko se sećam u to vreme četiri , sve različite boje ali isti model , ne sećam se koji "Rickenbacker" , iako mi je zvučalo bez veze kad sam kao ja nešto svirao ( pustio neku ploču i kao pičim bas. Kad je on došao i odsvirao par stvari , samo što se nisam "uneredio u gaće. Posle me je vodio da vidim Zlatkove gitare , ono je tek bilo fantastično izgubio sam se, tada je čovek imao gomilu, i zna da svira , a posle sam kupio Jolanu. Onda je to bila premija za mene , posle Eco, i na kraju Castuma . Sada imam samo akustičnu Melodiju , imaoko 6 banki, ( ćale je kupio davno, posle sam je nasledio)
dragoljub92 dragoljub92 21:06 15.08.2009

Re: Gibson Les Paul - Dark Fire

imaoko 6 banki,

taman je lepo usvirana
trener92 trener92 21:49 15.08.2009

Re: Gibson Les Paul - Dark Fire

dragoljub92
imaoko 6 banki,

taman je lepo usvirana

Sirota , ko da je preživela Solunski front, koliko smo samo kilometara prešli zajedno ... slikaću jednom pa ću postaviti,
trener92 trener92 23:08 15.08.2009

Re: Gibson Les Paul - Dark Fire

Spiridon


Pozdrav od starog, i mene


( Sad je na koncertu ovog tipa što svira gitaru Irving Louis Latin )
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 22:33 13.08.2009

.

if you don't know what to do, follow the money line...sto reko jedan covek. tu leze svi odgovori na sva pitanja. cenim.
dragoljub92 dragoljub92 23:18 13.08.2009

Re: .

BebaOdLonchara
if you don't know what to do, follow the money line...sto reko jedan covek. tu leze svi odgovori na sva pitanja. cenim.

lova
trener92 trener92 19:25 14.08.2009

Re: .

BebaOdLonchara
if you don't know what to do, follow the money line...sto reko jedan covek. tu leze svi odgovori na sva pitanja. cenim.

Moguće
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 02:55 15.08.2009

Re: .

Moguće

mada, verovatno je bilo pitanje: sad ili nikad. ne verujem da se takva ponuda dobija vise puta u zivotu. jos jedna stvar, kako ja razmisljam, mozda sam potpuno u krivu: antonela je od osnivanja na b92 i bila je od onih prvih redova novinara b92, ali ne i prva. cesto su je mesali sa bojanom koja je kasnije presla na tv i postala jos vidljivija. tu je bio i timofejev sa studia b koji je bio dosta agresivan u nastupima, prepoznatljiv dok je antonela, kakobihrekla, pristojna.
bojana je otisla, antonela je ako se ne varam i dalje bila na radiju, poceo je poligraf i stigao - ćosić. cini mi se da je njena sansa da bude prva medj' prvim upravo sad, na rts-u. ima dosta novinarske piletine na rts-u i previse tikijevih "ucenica", tako da ce antonela biti dobar kontrast! zato i nije mogla da odbije ponudu (obaska kinta...).
darko54 darko54 00:04 14.08.2009

Ko je stvarno državni medij?

Obzirom da B92 iznosi iste ako ne i manje negativne komentare na račun DS - u ovom slučaju izvršne vlasti, ozbiljno treba da se porazmisli koji je realno, a ne na papiru državni medij.
trener92 trener92 01:46 14.08.2009

Re: Ko je stvarno državni medij?

darko54
Obzirom da B92 iznosi iste ako ne i manje negativne komentare na račun DS - u ovom slučaju izvršne vlasti, ozbiljno treba da se porazmisli koji je realno, a ne na papiru državni medij.


Čekaj ....a zašto onda ljudi odlaze odavde?
darko54 darko54 18:41 14.08.2009

Re: Ko je stvarno državni medij?

Ne sviđa im se da rade za režimsku televiziju?
trener92 trener92 18:51 14.08.2009

Re: Ko je stvarno državni medij?

darko54
Ne sviđa im se da rade za režimsku televiziju?

U kontekstu ovoga što si napisao, da , onda smatraš da na rts nema pritiska u tom smislu? Znači smatraš da je uređivačka politika na rts liberalnija, dozvoljava slobodu jednom novinaru da se izrazi onako kako on to smatra da treba ?
topcat topcat 01:44 14.08.2009

...

Inspirisan pisanjem jednog izvanrednog blogera , reših da otvorim blog , pa možda će neko imati nešto da kaže.

Ja zaista nemam što reći...ali "sve ti vjerujem"
trener92 trener92 01:47 14.08.2009

Re: ...

topcat
Inspirisan pisanjem jednog izvanrednog blogera , reših da otvorim blog , pa možda će neko imati nešto da kaže.

Ja zaista nemam što reći...ali "sve ti vjerujem"


Cat a kome ćeš verovati ako ne mačoru
4krofnica 4krofnica 07:35 14.08.2009

*

mislim da gledaoci rts-a nemaju pojma ko je Riha, to je Tijaniceva licna onanija.
u ekipi b92 nije ista atmosfera odavno, mozda zena hoce promenu a nece da bude 'druga violina'.
koje je to prodavanje kad je b92 odavno na rasprodaji...
trener92 trener92 08:58 14.08.2009

Re: *

4krofnica
mislim da gledaoci rts-a nemaju pojma ko je Riha, to je Tijaniceva licna onanija.
u ekipi b92 nije ista atmosfera odavno, mozda zena hoce promenu a nece da bude 'druga violina'.
koje je to prodavanje kad je b92 odavno na rasprodaji...


Ovo je zanimljivo, interesantno viđenje, misliš na odnos Jugoslav- Antonela pretpostavljam?
4krofnica 4krofnica 09:02 14.08.2009

Re: *

upravo to.
a sto se tice b92, jaksa je najbolje opisao-kriza identiteta, nek im je sa srecom
trener92 trener92 09:29 14.08.2009

Re: *

4krofnica
upravo to.
a sto se tice b92, jaksa je najbolje opisao-kriza identiteta, nek im je sa srecom


Tu sada dolazimo do suštine , onoga što sam hteo da kažem, na b92 ostaje Jugoslav i Olja Bećković , a kako se vidi i iz Jakšinog komentara ( pardon Brajovićevog ), i njoj je ponuđeno da ode (dođe ) na rts,,dobro i Brankica Stanković i šta se onda dešava sa b92? takva TV bez takvih novinara može da se napravi na svakom ćošku, dve serije, gomila reklama, i
4krofnica 4krofnica 11:49 14.08.2009

Re: *

Olja nece nigde, rekla bih, ona je od druge sorte.
kad ovako postavis- B92 samo i ima: puno reklama, losih serija, retkih i krs folmova, bbs ri-ransa, nekoliko dobrih novinara i sve treba preziveti da bi dosao do nekog poligrafa ili Utiska.
(kad se samo setim nocnog programa 'neon' i ciklotrona...mislim -sta bi?i gde je tu muzika i kultura???)
a rts ima malo reklama, bolje serije, mnogo bolje filmove, fin dok i naucn,obr. program, sve vise dobrih novinara (ako prezivis Svadbu i Kljuc)
and the winner is...?!
Atomski mrav Atomski mrav 12:17 14.08.2009

Re: *

4krofnica
Olja nece nigde, rekla bih, ona je od druge sorte.
kad ovako postavis- B92 samo i ima: puno reklama, losih serija, retkih i krs folmova, bbs ri-ransa, nekoliko dobrih novinara i sve treba preziveti da bi dosao do nekog poligrafa ili Utiska.
(kad se samo setim nocnog programa 'neon' i ciklotrona...mislim -sta bi?i gde je tu muzika i kultura???)
a rts ima malo reklama, bolje serije, mnogo bolje filmove, fin dok i naucn,obr. program, sve vise dobrih novinara (ako prezivis Svadbu i Kljuc)
and the winner is...?!


Da neće Nataša Miljković da pređe u obrnutom smeru? Da ne ispadne neki trejd?
ivana23 ivana23 12:18 14.08.2009

Re: *

Kljuc

Koga neko vreme nece biti na programu zbog porodiljskog Natase Miljkovic.
Tu se otvorilo...
4krofnica 4krofnica 12:50 14.08.2009

Re: *

zbog porodiljskog

eto koliko gledam ono sto placam...nisam ni znala.
zivo me zanima kakva ce biti ta Rihina emisija na rts-u.
jes da je drugo, al kad vidim onog sto vodi jutarnji program i Aleksandra iz sportske redakcije...a obojica sa b92, ne da su ispeglani..! cakli se i okce i manzetna, i sve fino, lepim recnikom, da svi razumeju...fini prezenteri
ivana23 ivana23 12:56 14.08.2009

Re: *

Kad spomenu Jutarnji program, zar nije mozda prvi koji je sa B92 otisao na RTS bio bas Srdjan Predojevic.
4krofnica 4krofnica 13:36 14.08.2009

Re: *

moz' biti.
a on bas ode da napravi zescu karijeru- na rts, tako je bilo najavljivano...
e sad...sa miss Evrovizije...
sta znam, zna covek koliko moze i/ili koji su mu ciljevi
trener92 trener92 14:45 14.08.2009

Re: *

Da neće Nataša Miljković da pređe u obrnutom smeru? Da ne ispadne neki trejd?

Atomski mrav


Ne staj na muku ... Meni je bila dobra ona emisija kad je bio Jovo Taševski , Ona ga ubeđuje u jedno jedno , on priča svoju priču i tako celu emisiju, živi piš.
jaksa scekic jaksa scekic 14:47 14.08.2009

Re: *

ivana23
Kad spomenu Jutarnji program, zar nije mozda prvi koji je sa B92 otisao na RTS bio bas Srdjan Predojevic.


Svi smo zaboravili sta se desilo sa kultnom emisijom sa B92 "Kulturni nokaut" koja se jednostavno igubila kad je autor presao na RTS.

Jednostavno neki formati sa B92 ne igraju na RTS-u i obrnuto.



J
trener92 trener92 14:48 14.08.2009

Re: *

a rts ima malo reklama, bolje serije, mnogo bolje filmove, fin dok i naucn,obr. program, sve vise dobrih novinara (ako prezivis Svadbu i Kljuc)
and the winner is...?!

Mislim svakom je jasno da je b92 imao i odradio svoj posao kada je trebalo, e sada to više nije priča koja treba da se gura i šta se dešava? baš ovo što si napisala. Izgleda mi da je tako.
ivana23 ivana23 17:03 14.08.2009

Re: *

jaksa scekic

ivana23
Kad spomenu Jutarnji program, zar nije mozda prvi koji je sa B92 otisao na RTS bio bas Srdjan Predojevic.
Svi smo zaboravili sta se desilo sa kultnom emisijom sa B92 "Kulturni nokaut" koja se jednostavno igubila kad je autor presao na RTS.
Jednostavno neki formati sa B92 ne igraju na RTS-u i obrnuto.J

Da, ali se Maja vec spremala da predje u agenciju Meken Erikson.
Kulturni nokaut joj vise nije predstavljao izazov.
gretel gretel 21:37 14.08.2009

Re: *

Brate Jaksa, kolko se ja secam, i kad vidim tako nesto, transferi se dogadjaju. Kad neko odluci da ode sa nekog mesta, na drugo, veruje da je napravio bolji posao. Da ce bolje da radi. Da ima mozda bolje uslove. Vise para? Sta li je u pitanju. Zidan, Figo, Ronaldinjo, svi se negde transferisu. Uzeli su lovu. Tako da, zasto je neki novinar promenio kucu, nije do nas. Mene nisu trazili. Ne vredim tolko.
4krofnica 4krofnica 22:00 14.08.2009

Re: *

mislim da jaksa ima istu poentu komentar nize.
die hard die hard 23:00 14.08.2009

Re: *

Kulturni nokaut joj vise nije predstavljao izazov.


Ma super za nju, al sta je sa nama koji smo voleli da gledamo?U stvari nista, gledajte nesto drugo.Kljuc?Ma nije nego.
Internet je zakon, skidamo filmove i serije dok nam i to ne zabrane.
jaksa scekic jaksa scekic 08:07 14.08.2009

Sasma normalna pojava

1. To sto je Antonela ucinila je sasvim normalna pojava, i nista to nije cudno. Ona je jednostavno procenila da treba da promeni sredinu i to je OK. BTW u svetu je normalno da covek promeni jedno 5-6 firmi i to se zove ako se ne varam "self managment career". Jer, ako isuvise kratko, ali i isuvise dugo ostanete u jednoj firmi-znaci nesto nije uredu.
Bice takvih prelazaka jos vise, kako se TV trziste bude razvijalo.
2. Ja jedino nisam siguran, da ce Antonela imati na RTS-u toliko "umetnicke" slobode koliko je imala na B92, ali daj boze da se varam.
Ako Antonela samo "prebaci" format Poligrafa na RTS-u dobicemo jos jedan "talk show" tipa "jedan na jedan" kojih vec ima isuvise.
Ako Antonela krene emisiju koja ce biti istrazivackog tipa, van studija, onda ce to biti pun pogodak. Jer, za sad ne vidim mogucnost da ce dobiti sansu da intervjuise Tadica ili Cvetkovica jer RTS jos uvek funkcionise po principu-Glavni gosti su rezervisani za Glodura INF programa-a ne za specijalistu novinara ciji je to "sektor".

3. Sto se tice B92, oni imaju po meni krizu indentiteta, i traze se u ovim post Slobinim vremenima, kad postoji surovo trziste koje se meri po rejtingu.

Inace dobro je da postoji novinarsko trziste-od toga mogu da imaju koristi svi, i novinari, ali i gledaoci.

4. U svakom slucaju, ovo je dobar potez, kako za Antonelu, tako i za B92 kao i za RTS, a bogami i za nas gledaoce


PS:ma veoma mnogo talentovanih ljudi koji tavore po manjim TV, recimo licno mi je zao sto recimo Bora Otic (sa RT Vojvodina) jedan od najboljih reportera koji spartaju po Vojvodini-muci se tamo u uzasnim uslovima umesto da bude u nekoj velikoj TV.

.
Atomski mrav Atomski mrav 08:51 14.08.2009

Re: Sasma normalna pojava

Slažem se. Preporuka za komentar.
trener92 trener92 08:56 14.08.2009

Re: Sasma normalna pojava

jaksa scekic


Hvala za komentar, Jakša, kao neko ko ima bolju predstavu o medijima i ovim stvarima o kojima se govori.
Možda sam ( vidim i još neki ) još uvek pod utiskom one stare slike o rts devedesetih , pa se u tom smislu,
ovakva reakcija , na taj događaj , sama nameće.
Iako mogu da se složim sa vašim navodima, sasvim razumljivim, ipak smatram da je ovo
pod 3. i to ovaj deo

Sto se tice B92, oni imaju po meni krizu indentiteta,


ono što je najbitnije u celoj priči .

p.s.
dodao bih još i ovaj navod pod 2.
Ja jedino nisam siguran, da ce Antonela imati na RTS-u toliko "umetnicke" slobode koliko je imala na B92, ali daj boze da se varam.
Ako Antonela samo "prebaci" format Poligrafa na RTS-u dobicemo jos jedan "talk show" tipa "jedan na jedan" kojih vec ima isuvise.


što nekako ide uprilog onome što sam napisao, jer ima dosta novinara i na rts ( pomenuo je Predrag Brajović u komentaru Nenada Lj. Stefanović, ) pa Olju klopku, p i onog, ne mogu da sesetim imena ( da ne tražim sada), vodi razgovore u udarnom terminu, bez obzira štose mnogima ne dopada, pa imamo tu i možda najbolju
Lilu R, koja po meni ima najbolju emisiju na rts( ali je nekako izvan cele priče možda je i sama tako odlučila), nju pominjem iz razloga o "umetničke" slobode, koju ste pomenuli, pa kada se pogleda ne manjka novinara na rts, takvog profila , kao što je Antonela, tako mi se čini.
U nastavku ste dobro rekli, ostaje nam da vidimo , šta će se dogoditi.
antioksidant antioksidant 09:27 14.08.2009

Re: Sasma normalna pojava

sasvim normalna pojava koja je jos jedan od pokazatelja da se strasti smiruju.

iskreno se nadam da je novac jedna od kljucnih motiva za prelazak (uz zelju za promenom sredine jer kreativci gube ostrinu kada se usede) jer volim kada profesionalci naplate svoje znanje
trener92 trener92 09:32 14.08.2009

Re: Sasma normalna pojava

antioksidant
sasvim normalna pojava koja je jos jedan od pokazatelja da se strasti smiruju.

iskreno se nadam da je novac jedna od kljucnih motiva za prelazak (uz zelju za promenom sredine jer kreativci gube ostrinu kada se usede) jer volim kada profesionalci naplate svoje znanje


Ako je to u pitanju, onda je ok, što se poklapa sa komentarom, PBrajovića, angie, unfa i Šćekića, iako ja sam uvek sklon da poverujem u neku teoriju zavere
Atomski mrav Atomski mrav 09:45 14.08.2009

Re: Sasma normalna pojava

Eto, kritikuje se B92 zbog komercijalizacije a 'vamo vodeći novinari odlaze u RTS zbog više para... mislite o tome.
Vremena se menjaju, nije to više onaj B92 koji nisam skroz kontao ali koji me je neodoljivo privlačio.
trener92 trener92 09:49 14.08.2009

Re: Sasma normalna pojava

Vremena se menjaju, nije to više onaj B92 koji nisam skroz kontao ali koji me je neodoljivo privlačio.


Da , u pravu si.
Bilo bi zanimljivo čuti šta bi Jelica napisala oovome, ali ne vredi, šta ko radi ,ona samo renovira po onoj kući,
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 10:08 14.08.2009

Re: Sasma normalna pojava

Ima veoma mnogo talentovanih ljudi koji tavore po manjim TV, recimo licno mi je zao sto recimo Bora Otic (sa RT Vojvodina) jedan od najboljih reportera koji spartaju po Vojvodini-muci se tamo u uzasnim uslovima umesto da bude u nekoj velikoj TV.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana