Društvo| Eksperimenti u blogovanju| Mediji| Politika| Život

"Đe je zapelo bo`na?

trener92 RSS / 13.08.2009. u 19:18

 

 

Nagrada za hrabrost, talenat i pristojnost  t1813.gif

antonela-riha.jpg

 Letnji prelazni rok je u punom jeku , ali ovaj transfer ...

Čuo sam još pre neki dan , ali  se niko odavde ne oglašava, bar od blogera koji pišu blogove o politici.

Ne mogu da verujem da im je ovo promaklo, ili možda ne sme niko da piše o ovome,... pogotovo što ovde

na blogu ima toliko tekstova o RTS-u, pa ....

Inspirisan pisanjem jednog izvanrednog blogera , reših da otvorim blog , pa možda će neko imati nešto da kaže.

A evo šta kaže Antonela :

"Za mene je prelazak na RTS, zaista, novi izazov. Mislim da je došao trenutak da se profesionalno izrazim u drugoj medijskoj kući, onoj čiji se auditorijum razlikuje i sigurna sam da ću moći to da uradim na profesionalniji način. Imaću novu autorsku političku emisiju, ideja postoji i tek ćemo je razvijati. Naravno, biće to nešto po mojoj meri. Prelazak na Javni medijski servis je, svakako, iskorak u mojoj karijeri i profesionalnom razvoju. U "Devedesetdvojci" sam stekla ime i status i formirala se kao novinar. Sigurna sam da će i na RTS to da se prepozna i da će to biti novi kvalitet za RTS, kao što ću ja od RTS dobiti novi prostor i novu publiku".

 

Ovo je kao da je Maradona počeo da igra za Brazil, onomad...ili...još samo  da Mrs.  počne da piše kolumne u Politici, onda možemo da    ... pevamo

 Ala se ovde nešto ne rimuje ...u tom smislu

 

 

 


 

 


 

 



Komentari (439)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

trener92 trener92 10:30 14.08.2009

Re: Sasma normalna pojava

PS:ma veoma mnogo talentovanih ljudi koji tavore po manjim TV, recimo licno mi je zao sto recimo Bora Otic (sa RT Vojvodina) jedan od najboljih reportera koji spartaju po Vojvodini-muci se tamo u uzasnim uslovima umesto da bude u nekoj velikoj TV.


Ovo se slažem, ali opet i TV Vojvodina ima pretenzija da postane vodeća ili bar malo gledanija u Vojvodini, pa u tom smislu ne bih opravdao takav odlazak.
bjes bjes 12:29 14.08.2009

Re: Sasma normalna pojava

ево Боре и једног госта...



trener92 trener92 14:52 14.08.2009

Re: Sasma normalna pojava

bjes
ево Боре и једног госта...




Dobar je bio i u Rakovcu kada je snimio tipa koji je napravio ski lift na delu puta kojim prolaze automobili ( jednom kada sam išao tim putem imam kućicu tamo kad se nisam šlogirao izleću skijaši , ja gledam gde sam došao čoveče
Colin_bgd Colin_bgd 09:34 14.08.2009

Hrabro...

Da se ovo ne desava u Srbiji, rekao bih “normalna stvar”. Vrlo cesto gledamo prebege novinara, voditelja, vrlo sposobnih ljudi na relaciji BBC (pravi javni servis), Sky (ozloglaseni Murdoch, najkrupniji kapital koji mozete da zamislite). E sad, ljudi prelaze zbog para u 90% slucajeva, ali prelaze i jer ljudima jednostavno treba promena. Medjutim, ko god da ode/dodje, niti BBC, niti Sky gubi svoju prirodu i sustinu, suvise su velike te masine da bi nekoliko (cak i veci broj) ljudi uticao na promenu.

Kod nas je naravno malo drugacije, ali mozda i nije? Mozda je ovo znak da se nesto ipak pomera, da se medijska scena “slaze”, i da ulazimo u neki period gde nece vise biti “borbe do istrebljenja” (jer ako se nismo istrebili do sada, mislim da nikad necemo), nego se stvaraju, kao i u vecini normalnih drzava, dva sanca, dva rova, liberalniji i konzervativniji. Problem je jedino sto je kod nas javni servis, koji po prirodi stvari MORA da naginje liberalnijoj opciji iskljucivo iz razloga da bi bio stvarno javni servis, kod nas RTS je vise nego mocan predvodnik konzervativnije struje. I to je problem, jer utakmica nije ravnopravna.

Ne bih da ulazim u razloge zasto je to tako, ali nije tako jer je Tijanic na celu (on jeste “njihov”, ali nije on glavni), a niti ce se to smanjiti prelaskom Rihe u Takovsku. Videcemo kako ce se ona snaci tamo i sta ce joj dozvoliti da radi. Nebitan je format koji ce da koristi, ali ako malo siroj publici (jer ipak RTS gledaju vece mase nego B92) uspe da “pokaze” da nije strasno, nego i neophodno resetati javne licnosti za drzavne pare, mozda ce i biti neke koristi.

U svakom slucaju, treba da joj pozelimo srecu, jer je uradila hrabar potez.
trener92 trener92 09:46 14.08.2009

Re: Hrabro...

Colin_bgd

Da se ovo ne desava u Srbiji, rekao bih “normalna stvar”.

Ovo bih posebno istakao,
Odličan komentar, hvala ti.
Colin_bgd Colin_bgd 10:05 14.08.2009

Re: Hrabro...

trener92
Colin_bgd

Da se ovo ne desava u Srbiji, rekao bih “normalna stvar”.

Ovo bih posebno istakao,
Odličan komentar, hvala ti.
Ma kod nas se nikad ne zna da li su u pitanju "samo" pare ili licni motiv, nego je sve pod znakom pitanja, i teorije zavere konzumiramo kao jogurt za dorucak... Nadam se da u ovom slucaju nema nista "skriveno"... A u sustini ovo i ne bi trebao da bude "slucaj". Zena nasla novi posao, i gotovo, kakve veze ima... Ali mora ali...
trener92 trener92 10:27 14.08.2009

Re: Hrabro...

Colin_bgd
trener92
Colin_bgd

Da se ovo ne desava u Srbiji, rekao bih “normalna stvar”.

Ovo bih posebno istakao,
Odličan komentar, hvala ti.
Ma kod nas se nikad ne zna da li su u pitanju "samo" pare ili licni motiv, nego je sve pod znakom pitanja, i teorije zavere konzumiramo kao jogurt za dorucak... Nadam se da u ovom slucaju nema nista "skriveno"... A u sustini ovo i ne bi trebao da bude "slucaj". Zena nasla novi posao, i gotovo, kakve veze ima... Ali mora ali...


Da, takoo sam nešto i napisao u nekom komentaru , a pogotovo je indikativno za ovaj blog da se nije komentarisalo. Napravio sam u tekstu malu digresiju sa Ms ( kolumnama), iako bi možda "jače" bilo da sam upotrebio ime Draga Kovačevića,
buba_truba buba_truba 10:32 14.08.2009

Re: Hrabro...

Colin_bgd
Ma kod nas se nikad ne zna da li su u pitanju "samo" pare ili licni motiv, nego je sve pod znakom pitanja, i teorije zavere konzumiramo kao jogurt za dorucak... Nadam se da u ovom slucaju nema nista "skriveno"... A u sustini ovo i ne bi trebao da bude "slucaj". Zena nasla novi posao, i gotovo, kakve veze ima... Ali mora ali...

Kod nas je, zaista, svašta moguće... Ipak, ubeđena sam, da se ovde ne krije ništa baš. Prosto, profesionalni izazov, bolji uslovi rada, veća plata. I? Ko ne bi, a zašto ne bi... I da se ne lažemo, niti je RTS (ni Politika) ono što smo zapamtili i toliko mrzeli, niti su ta vremena...

Antoneli želim uspešan nastavak karijere... zar nije dobra stvar što će Antonela Riha dopreti i do onih gledalaca koji tvrdoglavo gledaju i najviše veruju onome što im poručuje RTS?
trener92 trener92 10:44 14.08.2009

Re: Hrabro...

Antoneli želim uspešan nastavak karijere... zar nije dobra stvar što će Antonela Riha dopreti i do onih gledalaca koji tvrdoglavo gledaju i najviše veruju onome što im poručuje RTS?

buba_truba


Da, samo tu dolazi i ona dilema koju je napisao i Jakša, da li će to moći baš kako ona želi da bude " umetnička sloboda"?
dragoljub92 dragoljub92 11:08 14.08.2009

Re: Hrabro...

Da, samo tu dolazi i ona dilema koju je napisao i Jakša, da li će to moći baš kako ona želi da bude " umetnička sloboda"?

ma nema ništa od toga ,ovde se radi o otupljivanju oštrice opozicije.skupljaju sve relevantne ljude na jedno mesto da bi im začeili usta.kao što je uradio i milošević samo na perfidniji način.
dok se obrneš više neće biti ni jedan nezavistan novcinar,a dok se izgrade neki novi klinci ode voz.
ev šta bi sa miladinom,date javne pare za rešavanje privatnih problema razbojnika i trtmrt i šuneli.nema ko da im kljuca u glavu.
buba_truba buba_truba 11:10 14.08.2009

Re: Hrabro...

trener92
Da, samo tu dolazi i ona dilema koju je napisao i Jakša, da li će to moći baš kako ona želi da bude " umetnička sloboda"?

Možda sam naivna, ali verujem 100% da na drugačije neće pristati.
dragoljub92 dragoljub92 11:24 14.08.2009

Re: Hrabro...

buba_truba
trener92
Da, samo tu dolazi i ona dilema koju je napisao i Jakša, da li će to moći baš kako ona želi da bude " umetnička sloboda"?

Možda sam naivna, ali verujem 100% da na drugačije neće pristati.

naivna si ,lova krši sve principe.
buba_truba buba_truba 11:35 14.08.2009

Re: Hrabro...

dragoljub92
naivna si...

Neka... bar sam mlađana.
trener92 trener92 14:54 14.08.2009

Re: Hrabro...

buba_truba
dragoljub92
naivna si...

Neka... bar sam mlađana.

poseban za ovo
trener92 trener92 15:17 14.08.2009

Re: Hrabro...

dragoljub92
Da, samo tu dolazi i ona dilema koju je napisao i Jakša, da li će to moći baš kako ona želi da bude " umetnička sloboda"?

ma nema ništa od toga ,ovde se radi o otupljivanju oštrice opozicije.skupljaju sve relevantne ljude na jedno mesto da bi im začeili usta.kao što je uradio i milošević samo na perfidniji način.
dok se obrneš više neće biti ni jedan nezavistan novcinar,a dok se izgrade neki novi klinci ode voz.
ev šta bi sa miladinom,date javne pare za rešavanje privatnih problema razbojnika i trtmrt i šuneli.nema ko da im kljuca u glavu.


dragoljube i ova teorija mi se dopada , kao vrlo moguća ( šta ti je školovan kadar
trener92 trener92 15:33 14.08.2009

Re: Hrabro...

naivna si ,lova krši sve principe.

dragoljub92


.....
buba_truba


Neka... bar sam mlađana.

...

U to ime ovako nešto ;




dragoljub92 dragoljub92 15:38 14.08.2009

Re: Hrabro...

šta ti je školovan kadar

isplatila se ona dva mala i jedan veliki odmor ,a?
trener92 trener92 15:41 14.08.2009

Re: Hrabro...

dragoljub92
šta ti je školovan kadar

isplatila se ona dva mala i jedan veliki odmor ,a?


Jesu bogami ( sećaš se kako su Mikija Manojlovića u "Samo jednom se ljubi " spakovali u ludaru , dok si reko keks!
dragoljub92 dragoljub92 15:43 14.08.2009

Re: Hrabro...

davno bilo
lektor lektor 17:19 14.08.2009

Predrasude

Ako ne bude imala "umetničku slobodu", i na to pristane, onda smo mi svi, kao njena publika, bili naivni.
Al ubedjen sam da će Riha, ostati Riha.
trener92 trener92 17:44 14.08.2009

Re: Predrasude

Al ubedjen sam da će Riha, ostati Riha.


Nadam se i ja , sećam se kako se samo iznervirao ministar prosvete u poligrafu To je bilo ono pravo , i treba da se znoje i da ih davi kravata kada treba da odgovaraju pitanje novinara. Gaće da im se tresu , to će tek biti ono pravo
buba_truba buba_truba 17:51 14.08.2009

Re: Predrasude

lektor
Ako ne bude imala "umetničku slobodu", i na to pristane, onda smo mi svi, kao njena publika, bili naivni.
Al ubedjen sam da će Riha, ostati Riha.

I ja...

p.s. dragoljubu i treneru

trener92 trener92 18:07 14.08.2009

Re: Predrasude

buba_truba
[quote=

p.s. dragoljubu i treneru



iris.davidovich iris.davidovich 15:04 16.08.2009

Re: Predrasude

Al ubedjen sam da će Riha, ostati Riha.

malo kasnim, jelte
iskreno, meni ona nije nesto posebno autenticna. letos sam naletela na "epizodu" u kojoj je s djilasom zvucala kao malji deca (mo's misliti, s djilasom!), dobila je par poklapaca, verujem da joj je zujalo u usima.
i taj transfer mi nije neka velika senzacija, jos davno kad je maja uzelac prelazila na rts, rekla je da joj to bilo nesto poput (prepricavam) prelaska sa neke tv za rodjake i prijatelje (u smislu auditorijuma) na nesto vece, pretpostavljam da je i rihi to negde palo na pamet. plus, ako ce da nastavi ono sto vec radi, i nije tako lose da je cuje sto vise ljudi.
leopold_lady leopold_lady 12:08 14.08.2009

A ja ne mogu ....

na Tv-ej .... Ni lokani,a ne globalni ....

E,jesam na ekranu (vaših monitora) ... A to mi više znači ....
trener92 trener92 14:55 14.08.2009

Re: A ja ne mogu ....

leopold_lady
na Tv-ej .... Ni lokani,a ne globalni ....

E,jesam na ekranu (vaših monitora) ... A to mi više znači ....


I nama lady
darko54 darko54 18:52 14.08.2009

Nije stvar u novcu!

Mišljenja sam da nije stvar u novcu jer novinarsku strast ne može kupiti novac.
Tako ni za koje pare devedesetih nisi mogao da kupiš, i da si hteo, Dragana Kojadinovića i Olju Bećković sa Studija B da pređu na RTS.
Mislim da je nešto truli na B92?
Možda su postali isuviše konvencionalni.
dragoljub92 dragoljub92 18:57 14.08.2009

Re: Nije stvar u novcu!

Dragana Kojadinovića i Olju Bećković sa Studija B da pređu na RTS.

a to kao rts ih teo,iz kog li si ti filma
trener92 trener92 19:09 14.08.2009

Re: Nije stvar u novcu!

darko54
Mišljenja sam da nije stvar u novcu jer novinarsku strast ne može kupiti novac.
Tako ni za koje pare devedesetih nisi mogao da kupiš, i da si hteo, Dragana Kojadinovića i Olju Bećković sa Studija B da pređu na RTS.
Mislim da je nešto truli na B92?
Možda su postali isuviše konvencionalni.

Kad ovo povežem sa tvojim jučarašnjim i današnjim komentarom, dolazimo do odgovora da b92 propada zato što je "režimska" provladin servis..a rts prozor u svet .? <To je tvoj zaključak ?

Ne bih upoređivao vreme početka devedesetih sa ovim vremenom, nema smisla upoređivati tako nešto
darko54 darko54 22:07 14.08.2009

Re: Nije stvar u novcu!

Dragoljube, ako nisi primetio napisao sam " i da si hteo" nisi mogao da ih kupiš.
A ovo za film je lična kultura komunikacije.
dragoljub92 dragoljub92 22:11 14.08.2009

Re: Nije stvar u novcu!

darko54
Dragoljube, ako nisi primetio napisao sam " i da si hteo" nisi mogao da ih kupiš.
A ovo za film je lična kultura komunikacije.

ma čoveče svaka pomisao na transfewr u tim okolnostima je van pametirts je smišljao kako da ih pobije a ne kupi.
darko54 darko54 22:13 14.08.2009

Re: Nije stvar u novcu!

Kad ovo povežem sa tvojim jučarašnjim i današnjim komentarom, dolazimo do odgovora da b92 propada zato što je "režimska" provladin servis..a rts prozor u svet .?

To što je ovde napisano su već suprotnosti, a njih u našim medijima nema baš toliko!
I naravno, nisam to nigde ni napisao

trener92 trener92 02:13 15.08.2009

Re: Nije stvar u novcu!

darko54
Kad ovo povežem sa tvojim jučarašnjim i današnjim komentarom, dolazimo do odgovora da b92 propada zato što je "režimska" provladin servis..a rts prozor u svet .?

To što je ovde napisano su već suprotnosti, a njih u našim medijima nema baš toliko!
I naravno, nisam to nigde ni napisao



Ne , ne prozivam te, samo pokušavam da zaokružim ono što si pisao, pa sam na osnovu toga doneo neki zaključak, ili teoriju, a i zbog čega bi to bilo loše ako tako misliš,
jer gore si naveo da ljudi odavde odlaze jer im se ne sviđa da rade na režimskom mediju ( doduše stavio si i ? ali mislim da to nije bilo pitanje, ) , znači odlaze na medij koji je , po tebi ,slobodniji ,nerežimski, kritički prema vlasti i tako dalje da ne nabrajam , (
Moguće da sam pogrešno zaključio.
darko54 darko54 23:06 15.08.2009

Re: Nije stvar u novcu!

trener92
darko54
Kad ovo povežem sa tvojim jučarašnjim i današnjim komentarom, dolazimo do odgovora da b92 propada zato što je "režimska" provladin servis..a rts prozor u svet .?

To što je ovde napisano su već suprotnosti, a njih u našim medijima nema baš toliko!
I naravno, nisam to nigde ni napisao



Ne , ne prozivam te, samo pokušavam da zaokružim ono što si pisao, pa sam na osnovu toga doneo neki zaključak, ili teoriju, a i zbog čega bi to bilo loše ako tako misliš,
jer gore si naveo da ljudi odavde odlaze jer im se ne sviđa da rade na režimskom mediju ( doduše stavio si i ? ali mislim da to nije bilo pitanje, ) , znači odlaze na medij koji je , po tebi ,slobodniji ,nerežimski, kritički prema vlasti i tako dalje da ne nabrajam , (
Moguće da sam pogrešno zaključio.


Upravo sada dok sam čitao tvoj odgovor na moju repliku, prošlo mi je kroz glavu šta to najviše zameram u poslednjih 6-7 godina svim oblicima medija u okviru B92.
Mislim da se sve više trude da svoju publiku usmere na koji način da razmišljaju, umesto da ih razdrmaju da sami razmisle svojom glavom, što je inače bila glavna krakteristika B92 od osnivanja.
trener92 trener92 00:36 16.08.2009

Re: Nije stvar u novcu!

Mislim da se sve više trude da svoju publiku usmere na koji način da razmišljaju, umesto da ih razdrmaju da sami razmisle svojom glavom, što je inače bila glavna krakteristika B92 od osnivanja


Da , mislim da je to dilema koju i ja imam , doduše ne toliko dugo, ali u poslednje vreme što se tiče tv programa, počinje da smeta baš taj izbor tema pitanja , jednostavno te navode , radio slabo slušam, a ako si mislio na blog , može da ima uticaj na nečije mišljenje( konstantno ponavljanje istih teza),ali samo na nekog ko nije siguran
marco_de.manccini marco_de.manccini 03:02 15.08.2009

Gibson, King, Lucy

ево још један Gibsonovac (додуше није Les Paul) са презименом King и гитаром званом Lucy (додуше није Lucille)

Born under a bad sign

више ми лежи Cold feet, али се тамо не види гитара (а и звук је безвезе).
trener92 trener92 10:28 15.08.2009

Re: Gibson, King, Lucy

marco_de.manccini
ево још један Gibsonovac (додуше није Les Paul) са презименом King и гитаром званом Lucy (додуше није Lucille)

Born under a bad sign

више ми лежи Cold feet, али се тамо не види гитара (а и звук је безвезе).


Albert je majstor, on je imao "možda " najviše uticaja na
SRV i njegovu svirku
marco_de.manccini marco_de.manccini 14:55 15.08.2009

Re: Gibson, King, Lucy

Ја сам га чуо на радију пре хиљаду година и рекао себи морам да запамтим ово име (иначе сам невероватно тежак и глуп за имена). И прошло је 5-6 година пре него сам имао прилике да нађем његову музику и купим. Успео сам да запамтим.
trener92 trener92 19:18 15.08.2009

Re: Gibson, King, Lucy

marco_de.manccini
Ја сам га чуо на радију пре хиљаду година и рекао себи морам да запамтим ово име (иначе сам невероватно тежак и глуп за имена). И прошло је 5-6 година пре него сам имао прилике да нађем његову музику и купим. Успео сам да запамтим.


Imam nekoliko njegovih ploča, mnogo mi prija njegova svirka, nije žestok previše, a nikada ne može da dosadi !

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana