Društvo| Gradjanske inicijative| Hronika| Ljudska prava| Mediji| Moj grad| Planeta| Region| Sport| Život| Životni stil

Traži se naziv za zlo bez razloga

Dragan Jakovljević. RSS / 21.08.2009. u 13:25

Plemeniti su oni koji zaboravljaju na sebe kako bi se posvetili pomaganju drugih. Prosti su oni koji čine dobročinstva samo onda kada im to nije na sopstvenu štetu. Zlotvori su oni koji naude i svojim bližnjima kako bi iz toga izvukli dobit. Ali kako nazvati one koji čine zlo bez ikakvog razloga?

Atačmenti



Komentari (152)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

medjutim92 medjutim92 13:30 21.08.2009

Cekaj dok se vrati vracarac..

ima onaj blog sto ga je kacio 3-4 puta pod raznim imenima..
margos
ja navijac, ja huligan, ja drzavni neprijatelj, na taj fazon..

Vračarac je sve blogove postavljao pod svojim nikom. Jednom ili dvaput ga je Constrictoria linkovala na naslovnu i to je sve. Nikad se nije lažno predstavljao.


e, moja omaska u izrazavanju. Postavljao ih je pod svojim nikom, ali sa razlicitim imenom teksta. Valjda nisam napravio vecu zabunu..
libkonz libkonz 15:14 21.08.2009

Re: Cekaj dok se vrati vracarac..

ima onaj blog sto ga je kacio 3-4 puta pod raznim imenima..

koji?
medjutim92 medjutim92 15:24 21.08.2009

Re: Cekaj dok se vrati vracarac..

libkonz
ima onaj blog sto ga je kacio 3-4 puta pod raznim imenima..

koji?


ja navijac, ja huligan, ja drzavni neprijatelj, na taj fazon..
margos margos 15:37 21.08.2009

Re: Cekaj dok se vrati vracarac..

ja navijac, ja huligan, ja drzavni neprijatelj, na taj fazon..

Vračarac je sve blogove postavljao pod svojim nikom. Jednom ili dvaput ga je Constrictoria linkovala na naslovnu i to je sve. Nikad se nije lažno predstavljao.

Dragane,
ja pokušavam da povežem jačinu naslova i teksta sa izgredima u Pragu - i ne uspevam.
Ne mislim da su slatki navijači koji kradu, urliču po gradu, zaustavljaju saobraćaj i tuku se sa policijom, ali ne vidim da je to to zlo koje treba imenovati.
pix3lchick pix3lchick 15:55 21.08.2009

Re: Cekaj dok se vrati vracarac..

margos
ja pokušavam da povežem jačinu naslova i teksta sa izgredima u Pragu - i ne uspevam.
Ne mislim da su slatki navijači koji kradu, urliču po gradu, zaustavljaju saobraćaj i tuku se sa policijom, ali ne vidim da je to to zlo koje treba imenovati.

Pogledaj po netu fotografije onoga što je polomljeno, isprevrtano, razbijeno... To se teško može nazvati "neslatkim". To jest može, u istoj meri u kojoj se uragan može nazvati "laganim vazdušnim strujanjem" ili poplava "blagim porastom vodostaja".

Slično kao i Torcidaši u Slovačkoj. Dok biju, mnogo su jaki. Kada počnu da budu bivena strana, onda krene cmizdrenje i kukanje.

No, da sačekamo Vračarca, koji će lepo da objasni kako je policija bez ikakvog razloga nasrnula na goloruke navijače, koji su miroljubivo sedeli u kafiću jedući voćne kupove i pevušeći Dvoržaka.
Kazezoze Kazezoze 15:58 21.08.2009

Re: Cekaj dok se vrati vracarac..

a jesu li pustili vracharca ili je josh pritvoren?
Bojan Budimac Bojan Budimac 16:01 21.08.2009

Re: Cekaj dok se vrati vracarac..

a jesu li pustili vracharca ili je josh pritvoren?

uze mi pitanje sa kaskature
Kazezoze Kazezoze 16:07 21.08.2009

Re: Cekaj dok se vrati vracarac..

Bojan Budimac
a jesu li pustili vracharca ili je josh pritvoren?

uze mi pitanje sa kaskature

ako je josh pritvoren da napishe neko ko ima vremena blog "pravda za vracharca"
margos margos 16:17 21.08.2009

Re: Cekaj dok se vrati vracarac..

Pogledaj po netu fotografije onoga što je polomljeno, isprevrtano, razbijeno... To se teško može nazvati "neslatkim". To jest može, u istoj meri u kojoj se uragan može nazvati "laganim vazdušnim strujanjem" ili poplava "blagim porastom vodostaja".

Ok, priznajem, čitala sam samo vesti na b92 sajtu i na osnovu njih postavila pitanje. Pogledaću.
No, i pored toga stoji da je po mom sudu naslov prejak i pretežak iako nikakvo razbijanje ne smatram slatkim.
Očekivanim, na žalost, da - jer su gotovo svi ljudi postali tempirane bombe, a posebno kad zamislim 8oo navijača na gomili, dovoljna je iskra za detonaciju.
medjutim92 medjutim92 16:19 21.08.2009

Re: Cekaj dok se vrati vracarac..

margos
ja navijac, ja huligan, ja drzavni neprijatelj, na taj fazon..

Vračarac je sve blogove postavljao pod svojim nikom. Jednom ili dvaput ga je Constrictoria linkovala na naslovnu i to je sve. Nikad se nije lažno predstavljao.


nikako da uspem da postavim komentar..

moja omaska u izrazavanju, znaci objavljuje sve pod istim nikom, ali vise istih tekstova sa razlicitim imenom teksta

nadam se da nisam napravio veliku zabunu..
margos margos 16:48 21.08.2009

Re: Cekaj dok se vrati vracarac..

nadam se da nisam napravio veliku zabunu..

Nisi:)
vracarac92 vracarac92 17:14 21.08.2009

Re: Cekaj dok se vrati vracarac..

Vidim pojedine kolege blogeri su bili jako zabrinuti za moju sudbinu......dirljivo.
Nadam se da ce vam kamen pasti sa srca - nisam niti uhapsen niti povredjen.
Vratio sam se ziv i zdrav tako da ne morate da angazujete raznorazne NVO i placene borce za ljuCka prava da rade za moje "dobro".
Nikada se nisam krio a svoj tekst sam objavio samo jednom i jos jednom sam ga upotrebio kao uvod za drugi tekst. Ukoliko imas drugacije informacije molim te da dokumentujes.
Upravo sam se vratio iz Praga.
Citam novine i ne mogu da verujem.
Gostovanje k'o gostovanje.
Klinci napravili glupost. Krali po pumpama i zasluzeno su uhapseni. Bez pogovora, zasluzili su.
U samom Pragu situacija je bila malo drugacija. Ceo dan je bilo odlicno zezanje bez ikakvog nasilja i bez ikakvih incidenata, bili smo prava turisticka atrakcija, mirno, opusteno zezanje uz obilje piva. Klasicno gostovanje. Nikakvih sukoba ni sa policijom ni sa protivnickim navijacima. Karneval.
Sa malo"starijom" ekipom odlazim u Hradcane a posle toga u cuvenu Flekovu pivnicu. Incidenata nema ni u najavi.
Ceski mediji javljaju da je sve OK i da nema razloga za bilo kakvu brigu...Posle par sati vracamo se na Vaclavske Namjesti i zaticemo pocetak ludila. Nekom policajcu je posle celog dana pevanja i navijanja zasmetao, kako oni kazu, megafon!!! Besmisleno. Jednoj blogokoleginici sam na sam dan puta najavio slican scenario. Nista se ne bi ni dogodilo da policija nije iznenada resila da malo “trenira strogocu”. Sve je bilo pod kontrolom i nije bilo nikakve potrebe za policijskom provokacijom koja je i dovela do ovih nereda. Mladji navijaci i gastarbajteri su jednostavno naseli na provokaciju. U ostalom, siguran sam da ce se dosta pisati o tome.
Ukoliko imate neke drugacije podatke iz prve ruke, molim vas objavite ih.
Klinci i razni gasterbajteri su se, pod uticajem piva pobili sa policijom.
Nekolicina je uhapsena ali smo jutros dobili uveravanja da ce biti pusteni.
Sve u svemu jerdno obicno gostovanje............nista spektakularno ali su iz nekih razloga mediji to drasticno napumpali. Vece gluposti su se desile prosle subote na gostovanju u Jagodini.

Opsirnije veceras ili sutra kada se malo odmorim.
switch92 switch92 15:27 22.08.2009

Re: Cekaj dok se vrati vracarac..

Sve u svemu jerdno obicno gostovanje............


Slavia - Zvezda 3:0
purenjak purenjak 10:45 26.08.2009

Re: Cekaj dok se vrati vracarac..

switch92
Sve u svemu jerdno obicno gostovanje............Slavia - Zvezda 3:0

Kako su spakovali "cigane"na patos kao haringice. Mislili su da su u Bgd pa da mogu da rade sta hoce....nece da moze.To je jos jedan dokaz da je u Srbiji sve falsh.Sportisti,muzicke zvezde,politicari,huligani.....
Verovatno su ocekivali da ih policija moli ceo dan da se smire.To samo u Srbiji ima.Svuda prvo ide suzavac,pa lisice a onda pricamo.
Jos su primili tri komada.Ne zelim da ovo neko smatra provokacijom jer je situacija u Partizanu vrlo,vrlo slicna.To su klubovi u samrtnom ropcu i treba ih pustiti da odu.Oba su opustosena od" ZVEZDA" koje su tu igrale,radile...Zvezda i Partizan nece nikog pobediti na posteno u Srbiji.15 godina pocinju utakmice sa 2 razlike.U Evropi ih naprase trecerazredne ekipe i tutanj kuci. Navijace takodje.
drug.clan drug.clan 13:39 21.08.2009

sta reci

Mene samo zacudjava ko je tim ljudima dao vize?

Od nase drzave niko i ne ocekuje vise nista, nase pasose dobija ko god zamisli zelju.
mikimedic mikimedic 14:19 21.08.2009

Re: sta reci

nase pasose dobija ko god zamisli zelju.


sta je tu sporno? ili bi trebalo da komitej odlucuje ko sme a ko ne sme da ima pasos?
drug.clan drug.clan 14:25 21.08.2009

Re: sta reci

mikimedic
nase pasose dobija ko god zamisli zelju.


sta je tu sporno? ili bi trebalo da komitej odlucuje ko sme a ko ne sme da ima pasos?



Tako to rade u zapadnim zemljama pa engleska huliganima pre velikih utakmica ili takmicenja pooduzima pasose.

Jel to komitet u UK odlucuje?
gorran2 gorran2 14:32 21.08.2009

Re: sta reci

Jel to komitet u UK odlucuje?
CK SK UK. Komisija za idejni rad među huliganima.
Strongman Strongman 15:31 21.08.2009

Re: sta reci

Ja stvarno ne razumem zasto nazivati huliganima nekog ko se krece u rulji, opija se, drogira i pravi manje probleme sa veoma retkim smrtnim ishodom.
libkonz libkonz 15:37 21.08.2009

Re: sta reci

Ja stvarno ne razumem zasto nazivati huliganima

i ne zovu ih tako.
Nego treba kao Englezi da donesemo zakone i sprovodimo ih, pa nek divlja ko voli zatvor!
drug.clan drug.clan 16:24 21.08.2009

Re: sta reci

Strongman
Ja stvarno ne razumem zasto nazivati huliganima nekog ko se krece u rulji, opija se, drogira i pravi manje probleme sa veoma retkim smrtnim ishodom.


Kada je u pitanju unistavanje imovine i tuca sa policijom taj izraz je adekvatan. Da se tuku izmedju sebe i da ne unistavaju imovinu ja ih ne bi ni dirao.
mikimedic mikimedic 17:01 21.08.2009

Re: sta reci

Tako to rade u zapadnim zemljama pa engleska huliganima pre velikih utakmica ili takmicenja pooduzima pasose.


svasta sam na blogu cuo, ali ovo...

kako to? idu bobiji od kuce do kuce i pitaju 'jel'si ti huligan, ako jesi, daj pasos'?
ili daju oglas: 'molimo sve huligane da od tad do tad predaju svoje pasose na adresi toj i toj'?

lidiaz lidiaz 17:30 21.08.2009

Re: sta reci

Tako to rade u zapadnim zemljama pa engleska huliganima pre velikih utakmica ili takmicenja pooduzima pasose.

Ovde i pobrkao. Oni za koje se sumnjalo da mogu da izazovu incidente su ostajali u kucnom pritvoru na dan utakmice, kod nas i u Engleskoj. Takvih je uvek bilo relativno malo.
Pritom, Englezima vec dugo ne trebaju pasosi za odlazak u vecinu evropskih zemalja.

drug.clan
Mene samo zacudjava ko je tim ljudima dao vize?

Od nase drzave niko i ne ocekuje vise nista, nase pasose dobija ko god zamisli zelju.

Svako ima pravo da dobije pasos, ne onaj koga ti proglasis podobnim.
drug.clan drug.clan 17:46 21.08.2009

Re: sta reci

mikimedic
Tako to rade u zapadnim zemljama pa engleska huliganima pre velikih utakmica ili takmicenja pooduzima pasose.


svasta sam na blogu cuo, ali ovo...

kako to? idu bobiji od kuce do kuce i pitaju 'jel'si ti huligan, ako jesi, daj pasos'?
ili daju oglas: 'molimo sve huligane da od tad do tad predaju svoje pasose na adresi toj i toj'?




Sta se cudis? To u UK praktikuju vec duze vreme

Hooligans face jail if they miss passport deadline

Police to withhold passports of 1,000 English hooligans before World Cup

Svako ima pravo da dobije pasos, ne onaj koga ti proglasis podobnim.


nema svako pravo da dobije pasos. Postoje pravila u svim dzravama sveta i najdemokratskijim po kojima moze da se uskrati to pravo. Na kraju krajeva samo oni koji mogu da plate izradu pasosa mogu imati pasos.
dj dj 17:49 21.08.2009

Re: sta reci

mikimedic


svasta sam na blogu cuo, ali ovo...

kako to? idu bobiji od kuce do kuce i pitaju 'jel'si ti huligan, ako jesi, daj pasos'?
ili daju oglas: 'molimo sve huligane da od tad do tad predaju svoje pasose na adresi toj i toj'?



miki miki i..bas si ti vrcav decko. jel treniras ili je to bio trenutak nadahnuca?

policija registruje prestupnike nakon izvrsenog dela a jedna od kaznenih mera je i njihova obaveza da se ubuduce jave policiji neposredno pre vaznijih sportiskih dogadjaja
mikimedic mikimedic 18:55 21.08.2009

Re: sta reci

Sta se cudis? To u UK praktikuju vec duze vreme


da, i ne samo u UK, vec i u mnogim drugim zemljama, i ne samo prema huliganima nego prema mnogima koji spadaju u kategoriju 'convicted' -- rec koju si prevideo da napomenes u svom komentaru.
mikimedic mikimedic 18:56 21.08.2009

Re: sta reci

nema svako pravo da dobije pasos. Postoje pravila u svim dzravama sveta i najdemokratskijim po kojima moze da se uskrati to pravo. Na kraju krajeva samo oni koji mogu da plate izradu pasosa mogu imati pasos.


moze, npr. convicted persons, u mnogim zemljama. u pravu si.
drug.clan drug.clan 19:09 21.08.2009

Re: sta reci

mikimedic
Sta se cudis? To u UK praktikuju vec duze vreme


da, i ne samo u UK, vec i u mnogim drugim zemljama, i ne samo prema huliganima nego prema mnogima koji spadaju u kategoriju 'convicted' -- rec koju si prevideo da napomenes u svom komentaru.



pa convicted se podrazumeva, kako bez ranije presude uopste znati ko je huligan?

Vazno je da se razumemo.
mikimedic mikimedic 02:26 22.08.2009

Re: sta reci

pa convicted se podrazumeva, kako bez ranije presude uopste znati ko je huligan?


pa kome onda da uzmemo pasos? urosu?
drug.clan drug.clan 02:48 22.08.2009

Re: sta reci

mikimedic
pa convicted se podrazumeva, kako bez ranije presude uopste znati ko je huligan?


pa kome onda da uzmemo pasos? urosu?


svakome ko je ikada ugapsen zbog huliganstva (prvi put mozemo i oprostiti) cak i ako je prosao samo prekrsajno posle hapsenja.
mikimedic mikimedic 03:18 22.08.2009

Pravda za druga.clana

svakome ko je ikada ugapsen zbog huliganstva (prvi put mozemo i oprostiti) cak i ako je prosao samo prekrsajno posle hapsenja.


ajde da se dogovorimo -- kome?

uhapsen ili osudjen?

poceli smo sa

nase pasose dobija ko god zamisli zelju.


pa presli na

huliganima pre velikih utakmica


pa se dogovorili da ipak treba da budu

pa convicted se podrazumeva, kako bez ranije presude uopste znati ko je huligan


da bi sad opet dosli do

svakome ko je ikada ugapsen zbog huliganstva (prvi put mozemo i oprostiti) cak i ako je prosao samo prekrsajno posle hapsenja.


pa kome cemo onda? i sta cemo sa onima koji nisu prosli prekrsajno posle hapsenja? kako se to uklapa sa

svakome ko je ikada ugapsen zbog huliganstva (


drug.clan drug.clan 14:50 22.08.2009

Re: Pravda za druga.clana

mikimedic
svakome ko je ikada ugapsen zbog huliganstva (prvi put mozemo i oprostiti) cak i ako je prosao samo prekrsajno posle hapsenja.


ajde da se dogovorimo -- kome?

uhapsen ili osudjen?

poceli smo sa

nase pasose dobija ko god zamisli zelju.


pa presli na

huliganima pre velikih utakmica


pa se dogovorili da ipak treba da budu

pa convicted se podrazumeva, kako bez ranije presude uopste znati ko je huligan


da bi sad opet dosli do

svakome ko je ikada ugapsen zbog huliganstva (prvi put mozemo i oprostiti) cak i ako je prosao samo prekrsajno posle hapsenja.


pa kome cemo onda? i sta cemo sa onima koji nisu prosli prekrsajno posle hapsenja? kako se to uklapa sa

svakome ko je ikada ugapsen zbog huliganstva (





slusaj bre ti miki, kada panduri uhapse nekoga zbog tuce ili razbijanja po gradu pre ili posle utakmice taj prodje bar sa prekrsajem, ne hapse nevine ili ne postaju dok ne osude ( tumaci kako ti drago)

Sistem dobro funkcionise u UK i sada mu ti trazis falinke koje ne postoje,

oces i tebi da oduzmu?
mikimedic mikimedic 18:43 22.08.2009

Re: Pravda za druga.clana

oces i tebi da oduzmu?


ne, ali banovanje stvarno nekad nije izlisno.
wukadin wukadin 12:00 25.08.2009

Re: sta reci

Kada je u pitanju unistavanje imovine i tuca sa policijom taj izraz je adekvatan.


Suviše kapitalistički stav, druže članu.
Sad si me razočarao.
Nećeš valjda i Grke da optužiš što su napravili pičvajz kad je policija ubila klinca
"Rušilačka strast je kreativna strast" Bakunjin
gorran2 gorran2 13:58 21.08.2009

Hate is fun

kako nazvati one koji čine zlo bez ikakvog razloga?
Veseljaci?
Postoji "tiha moralna većina" koja voli da mrzi, ali nikoga ne maltretira otvoreno (samo svoje bližnje, i to mučki). A postoje i oni koji vole da se izraze...
vladimir petrovic vladimir petrovic 14:08 21.08.2009

Ima ih

Dragan Jakovljević
... Ali kako nazvati one koji čine zlo bez ikakvog razloga?

Dobro pitanje.

Literatura se time često bavi.
Ukazujem da je Andre Žid (Andre Gide) zlo bez razloga nazivao "l'acte gratuit", što bi se moglo prevesti kao bezrazložni čin. (Žid je o tome posebno govorio u "Podrumima Vatikana". I oni koji to čine iz toga izvlače zadovoljstvo. Perverzno, ali zadovoljstvo.
Najopštija reč kriminalci pokriva i njih.
Exitus Letalis Exitus Letalis 15:16 21.08.2009

Re: Ima ih

ostanulo im iz ratnih vremena, prenosi se s kolena na koleno.
za vreme rata stadioni su bili poligoni za mobilizaciju.
ništa novo.
nema rata pa moraju negde da se šibaju.
da ostanu u kondiciji, zlu ne trebalo...
medjutim92 medjutim92 16:20 21.08.2009

Re: Ima ih

Exitus Letalis
ostanulo im iz ratnih vremena, prenosi se s kolena na koleno.
za vreme rata stadioni su bili poligoni za mobilizaciju.
ništa novo.
nema rata pa moraju negde da se šibaju.
da ostanu u kondiciji, zlu ne trebalo...


a od kog rata je to ostalo Englezima, jesu ih Folklandi bas tako jako pogodili?
Exitus Letalis Exitus Letalis 16:50 21.08.2009

Re: Ima ih

a od kog rata je to ostalo Englezima, jesu ih Folklandi bas tako jako pogodili?

a što amerikanci muče crnce itajrad...
libkonz libkonz 18:30 21.08.2009

Re: Ima ih

Exitus Letalis.

obrisali su mi komentar gde te kritikujem. nadam se da ću ovaj put imati više sreće.
Ti stalno, kada ti neko postavi konstruktivno pitanje na koje nemaš odgovor (konkretno: a od kog rata je to ostalo Englezima, jesu ih Folklandi bas tako jako pogodili? ) gađaš tvojom čuvenom rečenicom:
a što amerikanci muče crnce itajrad...

aj bar budi malo maštovitija.
Exitus Letalis Exitus Letalis 19:32 21.08.2009

Re: Ima ih

obrisali su mi komentar gde te kritikujem.

žao mi je što su te obrisali. šteta. uvek tako u metu.
da, i da ne zaboravim, maštovito...
Ti stalno, kada ti neko postavi konstruktivno pitanje na koje nemaš odgovor (konkretno: a od kog rata je to ostalo Englezima, jesu ih Folklandi bas tako jako pogodili? ) gađaš tvojom čuvenom rečenicom:

navedi gde?
mnoooogo je češći slučaj kad se pomene neka nepodopština koju neko od "naših" napravi da komentari uglavnom
budu tipa
- to ima svuda u svetu...
- a šta rade ameri....
- a naser orić, thaçi, haradinaj, tuđman ...
- dodaj po želji... recimo, foklande...

na ovaj moj komentar moglo je bez foklanda da se odgovori.
tako da je odgovor jedini logičan...

uživaj...
odo' da gledam tenis.
tu su navijači još uvek pristojni...
libkonz libkonz 19:42 21.08.2009

Re: Ima ih

prenosi se s kolena na koleno.

nema rata pa moraju negde da se šibaju.
da ostanu u kondiciji, zlu ne trebalo...

puna si mržnje, to ova rečenica posebno dokazuje:
prenosi se s kolena na koleno.

Exitus Letalis Exitus Letalis 21:33 21.08.2009

Re: Ima ih

puna si mržnje

prema kome?

stvar tumačenja.
šta je mržnja a šta kritika?
jel praviš razliku?

p.s. i ti vrlo argumentovano odgovaraš.
medjutim92 medjutim92 23:00 21.08.2009

Re: Ima ih

Exitus Letalis
a od kog rata je to ostalo Englezima, jesu ih Folklandi bas tako jako pogodili?

a što amerikanci muče crnce itajrad...


Ne, uopste.

Nasilje na stadionima i oko njega je kod nas i u mnoge druge zemlje uvezeno sa strane. Koliko ozbiljnijih incidenata mozes da se setis u SFRJ pre Hejsela ili Hilzboroa?

Upravo zato te pitam ovo za Engleze, u zemlji u kojoj je cela prica pocela nije bilo ratova, i nista od ovog sto si rekla tamo ne stoji. Pa opet, pogledaj kako izgleda gostovanje navijaca Engleske na kontinentu. Jesi bas sigurna da se sve ovo dogadja samo zbog ratova?

Najlakse je pricati jednu istu pricu sve vreme i ne udubljivati se.
Exitus Letalis Exitus Letalis 23:21 21.08.2009

Re: Ima ih

Jesi bas sigurna da se sve ovo dogadja samo zbog ratova?

naravno da nisam. nisam ni pomislila.

samo me nervira očigledna relativizacija večito istog tipa - toga ima svuda i slično.
treba nedvosmisleno osuditi te izgrednike a ne govoriti da toga ima svugde.
znam/o da ima.

evo dole link je neko stavio.
vidiš šta su radili onom češkom novinaru.

i pročitao si da su ih odveli na pumpu i suočili sa video snimcima.

naša policija bi trebalo da ih sve privede i kazni, sve sa tog snimka.

ni malo se ne stide.
klibere se i slikaju.
i izbovaraju te jezive parole.

engleski navijači su problem engleske.
hrvatski hrvatske.
a naši su problem naše zemlje.

mislim da se razumemo.
medjutim92 medjutim92 23:41 21.08.2009

Re: Ima ih

Exitus Letalis
Jesi bas sigurna da se sve ovo dogadja samo zbog ratova?

naravno da nisam. nisam ni pomislila.

samo me nervira očigledna relativizacija večito istog tipa - toga ima svuda i slično.
treba nedvosmisleno osuditi te izgrednike a ne govoriti da toga ima svugde.
znam/o da ima.


uopste nisam imao nameru da relativizujem ista, samo me je isprovocirao tvoj prilicno neumesan komentar o ratovima i "ostanulo im iz ratnih vremena, prenosi se s kolena na koleno." Jako povrsno i uvredljivo gledanje na stvari koje ocigledno ne razumes.

Exitus Letalis
evo dole link je neko stavio.
vidiš šta su radili onom češkom novinaru.

i pročitao si da su ih odveli na pumpu i suočili sa video snimcima.

naša policija bi trebalo da ih sve privede i kazni, sve sa tog snimka.

ni malo se ne stide.
klibere se i slikaju.
i izbovaraju te jezive parole.


Svako ko je radio protivzakonite radnje treba da odgovara po zakonu. Nebitno sto se licno ne slazem sa nekim zakonima.

Exitus Letalis
engleski navijači su problem engleske.
hrvatski hrvatske.
a naši su problem naše zemlje.

mislim da se razumemo.


eto, da se razumemo, mene nervira kad se sve sto se dogadja kod nas komentarise sa "mi smo najgori", samo u razlicitim formama. I to nije problem Engleske, ni Hrvatske, vec nase zemlje.
ervetor ervetor 22:17 22.08.2009

Re: Ima ih

Nasilje na stadionima i oko njega je kod nas i u mnoge druge zemlje uvezeno sa strane.


Tako je i drugi svetski rat uvezen, isto, pa 95% Jevreja u Srbiji ,hop, nestade...

libkonz libkonz 22:58 22.08.2009

Re: Ima ih

Tako je i drugi svetski rat uvezen, isto, pa 95% Jevreja u Srbiji ,hop, nestade...

Hajde nas prosvetli, šta si mislio ovim da kažeš?
scabies scabies 23:02 22.08.2009

Re: Ima ih

Hajde nas prosvetli, šta si mislio ovim da kažeš?
Da se neke stvari ovde brzo primaju. Plodno tlo, šta li...
libkonz libkonz 23:22 22.08.2009

Re: Ima ih

Da se neke stvari ovde brzo primaju. Plodno tlo, šta li...

Dođe naoružani okupator koji ubija 100 Srba za jednog ubijenog Nemca, koji vrši genocid nad Jevrejima u celoj Evropi, pa tako i u Srbiji, gde Srbi čine sve što je u njihovoj moći da spasu svoje komšije Jevreje krijući ih. I šta se brzo prima???????????
scabies scabies 23:42 22.08.2009

Re: Ima ih

Za sve sa čim se ne slažeš moraš se obratiti autoru komentara. Ja sam samo poqšala da objasnim šta je možda hteo da kaže.
medjutim92 medjutim92 00:05 23.08.2009

Re: Ima ih

ervetor
Nasilje na stadionima i oko njega je kod nas i u mnoge druge zemlje uvezeno sa strane.


Tako je i drugi svetski rat uvezen, isto, pa 95% Jevreja u Srbiji ,hop, nestade...





da nismo mozda mi zapoceli drugi svetski rat i holokaust?
ervetor ervetor 16:17 23.08.2009

Re: Ima ih

Hajde nas prosvetli, šta si mislio ovim da kažeš?


Pa prvo posto smo na ti, onda ti mene prosvetli sta to znaci da je "nasilje uvezeno sa strane" ?
Ja kazem da je takvom istom logikom i II s.r. uvezen.
Ako tako gledas, da stvarno nismo mi zapoceli II s.r. ali ne mozemo kriviti ni one koji su ga zapoceli za ono za sta je on samo posluzio kao alibi, a to je krvavi gradjanski rat koji veze nije imao sa II s.r.
Tako da to uvezen ili domaceg porekla je potpuno irelevantno za ovu pricu.
ervetor ervetor 16:20 23.08.2009

Re: Ima ih

da nismo mozda mi zapoceli drugi svetski rat i holokaust?


Pa ja upravo i rekoh da nismo.
Rekoh i ja da je uvezen.
Ali da li je uvezen ili nije je nebitno za likove koji oberucke prihvate nasilje kao model ponasanja. Takvi likovi nisu uvezeni, a to je ono sto je bitno. Taj domaci proizvod mi moramo da napravimo da ne bude lako kvarljiv, jel da ?
ervetor ervetor 16:25 23.08.2009

Re: Ima ih

gde Srbi čine sve što je u njihovoj moći da spasu svoje komšije Jevreje krijući ih. I šta se brzo prima???????????


E molim te.
Poenta i jeste u tome da su Srbi potkazivali svoje komsije Jevreje.
U suprotnom ne bi u tolikom procentu bili pobijeni i tako brzo ?
Nemcima je neko morao davati informacije.
Naravno bilo je svetlih primera ali manje nego u nekim drugim zemljama gde su na primer mestani organizovali masovna bekstva Jevrejima na sigurnija mesta...
lidiaz lidiaz 17:20 23.08.2009

Re: Ima ih

ervetor
gde Srbi čine sve što je u njihovoj moći da spasu svoje komšije Jevreje krijući ih. I šta se brzo prima???????????


E molim te.
Poenta i jeste u tome da su Srbi potkazivali svoje komsije Jevreje.
U suprotnom ne bi u tolikom procentu bili pobijeni i tako brzo ?
Nemcima je neko morao davati informacije.
Naravno bilo je svetlih primera ali manje nego u nekim drugim zemljama gde su na primer mestani organizovali masovna bekstva Jevrejima na sigurnija mesta...

Nemci su informacije dobili iz knjiga iz jevrejskih opstina, tako da su tacno znali gde i akko da traze.
ervetor ervetor 21:52 24.08.2009

Re: Ima ih

Nemci su informacije dobili iz knjiga iz jevrejskih opstina, tako da su tacno znali gde i akko da traze.


Kada bi sad opet dosli neki Nemci ili slicno, i trazili Siptare ili Rome ili pak pedere, onako posteno, sta mislite da bi se desilo ?
Da li bi im trebale opstinske knjige ?
Naravno, koristili su oni to, ali nisu bas ni Jevreji, a pogotovo malo kasnije, bas sedeli na adresama i cekali.
U pocetku jesu, ali malo kasnije, bogami pokusavali su i oni da pobegnu. Ali iz nekog razloga im bas nije islo.
Ja sam to dosta proucavao. Retke su porodice koje su uspele. Morali su da menjaju prebivaliste tokom celog rata na u proseku svake dve nedelje. Da ih okolina nebi otkucavala Nemcima morali su da placaju.
To Vam je ono sto danas takodje mozemo cuti " Pa mora se ziveti od necega".

Strongman Strongman 15:19 21.08.2009

pravda za Urosa

Dokle vise da se hapse navijaci koji samo skrecu paznju javnosti na sebe. Pa sta je to par pumpi, malo auto laka i napad na policajce. Missim setimo se bombardovanja ili svinjskog gripa.

Niko se ne seti da pohvali monolitno jedinstvo navijaca i uprave a da nije bilo samaranja ovih drugih ili lomljenja stakala na kolima.

Jedva cekam da moja deca napune barem 20 godina, da im kupim pancire i stitnike za muda pa da odu na stadion da navijaju i oni. Naravno za nas tim koga je osnovao Krcun a ne vojska kao sto se spocitava onom drugom klubu koji nije ni srpski.

I ako moze da se jos jednom razmotri ona bezazlena igra sa upaljenom bakljom i licem onog pokvarenog policajca za koga su mislili da je navijac pogresne ekipe. Ajte molim vas... Kakav pokusaj ubistva. Pa on da je hteo da ga ubije, ubio bi ga. Ono je bila samo bezazlena decja igra.
leopold_lady leopold_lady 16:57 21.08.2009

Re: pravda za Urosa


I ako moze da se jos jednom razmotri ona bezazlena igra sa upaljenom bakljom i licem onog pokvarenog policajca za koga su mislili da je navijac pogresne ekipe. Ajte molim vas... Kakav pokusaj ubistva. Pa on da je hteo da ga ubije, ubio bi ga. Ono je bila samo bezazlena decja igra.



Prvi put u životu da se ja ne slažem sa tobom..... Kakav bre Uroš... Kakva pravda.... Zamisli da stvarno nije bio policajac - nego neko dete - iz suprotne navijačke grupe ??? Nepa opravdanja za to što je uradio.... Da nije bio policajac - mali kriminalac bi se izvukao.... Kako možeš to da opravdaš.... Ajde,da se potukao,nego je krenuo sa bakljom na bilo kog čoveka.... Ispostavilo se da je policajac....


Ja ga ne bi puštala na slobodu nikada - opasan je po okolinu..... Izvini,upaljena baklja - nekome u lice - ne može da bude i nije igra.... Da je šutiranje ili udaranje ili šta ja znam.... Nego baklja!!! Razmisli malo....

Obožavam te,ali si me sada šokorao.....
mikimedic mikimedic 17:02 21.08.2009

Re: pravda za Urosa

cek cek LL,

ironija...
leopold_lady leopold_lady 17:04 21.08.2009

Re: pravda za Urosa

mikimedic
cek cek LL,

ironija...


Kako god... Može da bude i patetika ... Kažem šta mislim i kažem kako se osećam.... Baš me šokirao....
NNN NNN 18:56 21.08.2009

Re: pravda za Urosa

Strongman
I ja sam ubeđen da je to zbog Krcuna.
Strongman Strongman 20:46 21.08.2009

Re: pravda za Urosa

Prvi put u životu da se ja ne slažem sa tobom..... Kakav bre Uroš... Kakva pravda.... Zamisli da stvarno nije bio policajac - nego neko dete - iz suprotne navijačke grupe ??? Nepa opravdanja za to što je uradio.... Da nije bio policajac - mali kriminalac bi se izvukao.... Kako možeš to da opravdaš.... Ajde,da se potukao,nego je krenuo sa bakljom na bilo kog čoveka.... Ispostavilo se da je policajac....


Ja ga ne bi puštala na slobodu nikada - opasan je po okolinu..... Izvini,upaljena baklja - nekome u lice - ne može da bude i nije igra.... Da je šutiranje ili udaranje ili šta ja znam.... Nego baklja!!! Razmisli malo....

Obožavam te,ali si me sada šokorao.....


Jao bre LL..

Citas li ti sta isem? Pa ovo je bila ljuta ironija. kakva bre bezazlena igra bakljom simpaticnog mladica? naravno da ga ne treba pustati do olimpijade u Jagodini
leopold_lady leopold_lady 22:08 21.08.2009

Re: pravda za Urosa

Jao bre LL..

Citas li ti sta isem? Pa ovo je bila ljuta ironija. kakva bre bezazlena igra bakljom simpaticnog mladica? naravno da ga ne treba pustati do olimpijade u Jagodini



Aaaaaaaaa.... Ma,danas nisam baš u elementu .... me po koji put - da dojđem sebi....

Hvala što si mi objasnio.... Sad mi lakše.....
leopold_lady leopold_lady 16:52 21.08.2009

U psihologiji ...

koju ja nisam učila,ali eto znam - postoji opisano da čovek ako se nalazi u masi - dobija sindrom mase i radi ono što rade - svi oko njega.... Možda to zaista ne želi,nego ga ta masa ponese.... Nisam izučavala mnogo psihološke profile ljudi (a možda je trebalo - razumela bi možda mnogo bolje neke ljude),ali toga se vrlo dobro sećam.....

Moj deda je bio fudbaler.... U životu me odveo - samo na jednu utakmicu.... I hvala mu - što me poštedeo mnogih stvari.... Čujem od drugara - koji su oženjeni i imaju klince 5-10 godina kako žele da decu odvedu na derbi (derbi je zakon),ali se plaše.... Kad se desi da rakete lete,da pokušavaju da ubiju policajca - na tribinama.... Kako da vode svoju decu ???
Jelica Greganović Jelica Greganović 17:08 21.08.2009

Meni ovo

pitanje prevazilazi priču o fudbalu i navijačima

Plemeniti su oni koji zaboravljaju na sebe kako bi se posvetili pomaganju drugih. Prosti su oni koji čine dobročinstva samo onda kada im to nije na sopstvenu štetu. Zlotvori su oni koji naude i svojim bližnjima kako bi iz toga izvukli dobit. Ali kako nazvati one koji čine zlo bez ikakvog razloga?


ali mislim da se svako zlo čini sa nekim razlogom koji predstavlja dobit za osobu koja to čini, makar to bilo devijantno zadovoljstvo.
Ipak, koliko vidim ovde je priča zapravo svedena na navijače i poslednji slučaj u Pragu. Iako to spolja izgleda bez razloga, verujem da postoje razlozi i za tu vrstu zla i dobit, samodokazivanje i zadovoljstvo zbog makar privremenog osećaja moći.
Mislim da zlo bez razloga ne postoji. Razlog može samo biti sakriven.
lidiaz lidiaz 17:15 21.08.2009

Re: U psihologiji ...

Kojih stvari? U vreme kad je deda mogao da te vodi na utakmice nista opasno se nije desavalo na stadionima, narocito ne na istoku i zapadu gde su ocevi i dede vodili decu.
Da te je vodio, mozda bi znala da nisu svi navijaci huligani, vecina nije, znala bi i ko su huligani.

Čujem od drugara - koji su oženjeni i imaju klince 5-10 godina kako žele da decu odvedu na derbi (derbi je zakon),ali se plaše....

Dobar izgovor para vredi. Ne bi oni decu vodili na utakmice ni u jednoj zemlji. Moj brat vodi klinca od pet godina, kao i mnogi moji prijatelji. Vrlo je jednostavno, ne ides na jug/sever.
Jel' ne pustaju klince ni u parko jer neko moze da im proda drogu? ili ih ne vode u crkvu da ih ne napadne pop pedofil?
leopold_lady leopold_lady 22:11 21.08.2009

Re: U psihologiji ...

Da te je vodio, mozda bi znala da nisu svi navijaci huligani, vecina nije, znala bi i ko su huligani.


Moj deda i ja smo se radije vozili čamcem po Dunavu,išli u Baošiće na more ... Pričali o nekim pametnim stvarima.... Fudbal je bio njegova ljubav.... I voleo je C. Zvezdu više od svega.... Ali,poslednjih 10 godina njegovog života - slušao je samo prenose na radiju...

lidiaz lidiaz 08:22 22.08.2009

Re: U psihologiji ...

leopold_lady
... Pričali o nekim pametnim stvarima....


Posto je fudbal glupa stvar za glupane. Hvala
leopold_lady leopold_lady 11:45 22.08.2009

Re: U psihologiji ...

lidiaz
leopold_lady
... Pričali o nekim pametnim stvarima....


Posto je fudbal glupa stvar za glupane. Hvala


Ja to nisam rekla ...... Ne stavljaj mi reči u usta koje nisu moje.....

Predpostavka - je osnovna stvar zajeba.... Ti si predpostavila i zaključila sama - iz mog konteksta - ono što si želela.....

Istina je da volim fudbal .... Ali iz fotelje,sa bratom i mamom - u poslednje vreme i tata gleda.... Tako da - gledam i volim fudbal - na televiziji.....
ervetor ervetor 22:47 22.08.2009

Re: Meni ovo

Mislim da zlo bez razloga ne postoji. Razlog može samo biti sakriven.


Da, ali to je sad baš filozofsko pitanje...
Razlog... šta je to razlog....
Razlog može biti i genetski kod učitan homoerektusu da ponekad flipne zarad održanja prirodne ravnoteže i stabilnosti brojčanog stanja vrste.
A takav razlog je za obične smrtnike bezrazložan.
Ja sam samo siguran u jednu stvar, a to je da se holokaust može sutra ponoviti. Potrebno je samo da ljude stavite u tu ulogu i oni dalje nastavljaju sami...
Posmatram malo oko sebe, mnogi nisu ni svesni na šta su spremne njihove komšije,prijatelji, kolege na poslu, šefovi... ... samo ako se okolnosti malo promene i situacija postane vanredna. A to je isti mehanizam koji se dešava kod navijača.
Uostalom, očigledno je odsustvo emocija, saosećajnosti, tolerancije, strpljenja, razumevanja i svih ostalih "ljudskih" osobina u svakodnevnom životu. Na osnovu čega se onda možemo nadati u "ljudskost" u slučaju još složenijih i težih okolnosti ?
Ja se plašim da u ljudima čuči zlo. Plašim se da je ono prirodno, kao i dobro.
I to ide ciklično tokom istorije. Nekad preovladava dobro, a nekad zlo.
Setimo se onog starog domaćeg filma " Ritam zločina"...
sentinel26 sentinel26 17:17 21.08.2009

Ne postoji

zlo sa razlogom, osim u samoodbrani.

Ovo zlo čine neki koji su ne tako davno služili državi a sada došlo vrijeme da država malo služi njima, no ona se nećka, ne zna šta bi bilo bolje... Čuvati glasove za fotelje ili čuvati obraz države, biti ili ne biti, pitanje je jučer, danas i sjutra.


lidiaz lidiaz 17:25 21.08.2009

Re: Ne postoji

sentinel26
zlo sa razlogom, osim u samoodbrani.

Ovo zlo čine neki koji su ne tako davno služili državi


Nerede su cinili ljudi u ranim dvadesetim i tinejdzeri, bili su prva bebeca jurisna, ili pionirska ceta?
margos margos 17:35 21.08.2009

Re: Ne postoji

E, Lidiaz, šteta što ne osta ovde da se baviš sportom nego cepaš te atome po belom svetu.:)
Nasmeja me, baš! Hvala ti.
lidiaz lidiaz 17:52 21.08.2009

Re: Ne postoji

:) Pa dapodnosim izvestaj ko Vracarac .

Najvece tragedije na fudbalskim utakmicama su vzane za Engleze, Hejsel, Shefild. Jos nisam cula da se u Engleskoj poziva na ukidanj navijaca, ukidanje fudbala, zabrane za odlaske na utakmice i slicno.
Doneti su ostriji zakoni (koliko pratim i kod nas).

Sta je to zlo o kome autor prica? Opljackana pumpa? Krali, ili kako b92 napisa, uzeli a da im nije palo na pamet da plate, uhvaceni, vraceni.
A vraceni i oni sto nisu imali potvrde o osiguranju koje nisu morali da imaju.
Dok nije poceo incident niko nije uznemiravan, maltretiran, nista nije polomljeno. I vrlo je problematicno ko i kako je zapoceo incident. Sve posle toga je stihija.
Lako je optuziti navijace, I tvrditi da je policija nevina. U takvoj situaciji treba se setiti Milosevicevih batinasa (svi smo bili na tucenoj strani), Zute grede, i slicnih situacija. Njima ne treba mnogo, zar ne?

sentinel26 sentinel26 18:12 21.08.2009

Re: Ne postoji

lidiaz
sentinel26
zlo sa razlogom, osim u samoodbrani.
Ovo zlo čine neki koji su ne tako davno služili državi
Nerede su cinili ljudi u ranim dvadesetim i tinejdzeri, bili su prva bebeca jurisna, ili pionirska ceta?
Ah, da. Ovo nijesu bili neredi.

Ovo su igre, igrale se delije u Pragu kraj Slavije.

Svaki račun ima da se plati.
UEFA će da gleda snimke a neće da odlučuje na osnovu saopštenja klubova.
Zvezdi ovo nije prvina.

Češki ministar (unutrašnjih poslova ) policije će imati šta da kaže kada se bude glasalo o Šengen listi najesen.

Još samo i navijači Partizana u Slovačkoj da ponove "igru", pa će da puknu novčane kazne a može i nešto teže.
Što bi zvezdini navijači bili "bolji".


vracarac92 vracarac92 18:18 21.08.2009

Re: Ne postoji

Fudbalski klub Crvena zvezda izdala je saopštanje povodom događaja koji su se odigrali u Pragu pre, tokom i posle utakmice sa Slavijom.


„Bez namere da umanjimo ono sto je naš sportski protivnik FK „Slavija“ postigla na terenu želimo da javnost upoznamo sa činjenicama i ponašanjem prema našem klubu i građanima Srbije koje nisu bile u skladu sa sportskim fer plejom kao i domaćinskim ponašanjem jedne države i kluba prema svojim gostima“, kaže se u saopštenju.

Saopštenje prenosimo u celosti:

„Crvena zvezda je pre odigravanja utakmice tražila od Slavije i češke policije da se obezbedi policijska pratnja navijačkim autobusima na putu kroz Češku. Da je naš savet poslušan ne bi bilo incidenata na putu do Praga“.

„Dan pre meča iz Češke je proterano, između ostalih i 15 državljana Srbije kojima je češka policija kao jedini prekršaj utvrdila to da nemaju dokaz o uplaćenom zdravstvenom osiguranju, iako su imali uredne vize koje nije moguće dobiti bez priloženog zdravstvenog osiguranja. Srbija i Češka imaju bileteralni sporazum po kojem građanima dveju zemalja prilikom posete drugoj državi nije potrebno zdravstveno osiguranje, pa to nije mogao da bude osnov ni za privođenje, ni za proterivanje“.

„Češka policija privela je 60 građana Srbije nekoliko sati pre odigravanja utakmice. Izjava portporola češke policije da su policajci bili napadnuti nije tačna. Postoji desetine svedoka koji su videli da su pristalice našeg kluba potpuno mirno i bez ijednog incidenta krenule iz centra grada ka metro stanici kako bi došli na stadion. Policija ih je potpuno opkolila u jednoj uskoj ulici i zabranila ulazak u metro. Kada je jedan od njih prišao policiji i samo pitao kuda smeju da idu policija je počela, bez ikakvog razloga i povoda, da ih batina“.

„Tokom popodneva u četvrtak nije se desio nijedan incident između građana Praga, turista i navijača Slavije i naših pristalica. Sve incidente izazvala je češka policija prekomernom upotrebom sile“.

„Češki mediji su danima pred utakmicu sa Crvenom zvezdom do usijanja podizali tenziju, najavljujući „pravu invaziju huligana sa Balkana“. Ova kampanja je imala elemente rasizma i širenja mržnje na nacionalnoj osnovi o čemu mogu da posvedoče brojni žitelji Praga našeg porekla. Ovakva kampanja nikako nije doprinosila smirivanju strasti. Kampanja širenja mržnje je nastavljena i danas brojnim naslovima u češkoj štampi u kojoj se vređaju naše pristalice i u kojoj nas izjednačavaju sa fašistima“.

„Na samom stadionu, veliki broj naših pristalica doveden je u nemoguću situaciju, na zahtev FK Slavija pri ulasku na stadion od njih je zahtevano pokazivanje pasoša. Međutim, uprave hotela i hostela u kojima su, kao po dogovoru, insistirale da pasoši ostanu u njima. Zbog toga više od stotinu naših pristalica nije moglo da uđe u stadion, iako su uredno platili karte. Među oštećenima su i državljani Kanade, Švedske i nekoliko zapadnoevropskih država. Tek posle intervencije srpske ambasade u Pragu i ultimativnog zahteva našeg kluba da utakmica neće početi dok se ne omogući našim pristalicama sa uredno kupljenim kartama da uđu na stadion ova odluka je promenjena“.

„Češka policija nije čak ni poštovala sopstvene zakone i o uhapšenim državljanima Srbije nije obavestila ambasadu Srbije u Češkoj republici. Ko je uhapšen morali su da saznaju sami zamenik ambasadora Suzana Bošković Prodanovič i naš generalni sekretar Andrija Kleut obilazeći policijske stanice po Pragu“.

„Češki mediji i policija koji su obaveštavali javnost o divljanju navodnih „huligana“ na kraju su te iste „huligane“ koji su prema njihovim rečima „srušili Prag“ kaznili prekršajnim kaznama u iznosu od 200 kruna (8 evra). Toliko o huliganstvu“.

„Dok se sve ovo dešavalo, naši domaćini iz FK „Slavija“ odbijali su svaku saradnju sa Zvezdom, ambasadom Srbije i našim državljanima u rešavanju ove situacije“.

„FK Crvena zvezda nikada i nigde neće opravdati vršenje bilo kog krivičnog ili prekršajnog dela od strane naših članova i naših pristalica. Uvek i svuda podsećamo one koji navijaju za nas na neophodnost poštovanja zakona kako domaćih, tako i zemalja domaćina. Uvek i svuda pozivamo na fer i sportsko navijanje i poštovanje protivnika. Međutim, ne možemo da ne kažemo kada su događaji koji su se desili u Pragu u pitanju da je uzrok nemilih događaja , grubost i prekomerna upotreba sile od strane češke policije i očigledna želja naših domaćina da Zvezda nema podršku na utakmici u Pragu“.

„Crvena zvezda se zahvaljuje ambasadoru Srbije u Pragu Vladimiru Verešu i njegovoj zamenici Suzani Bošković Prodanović na pomoći koju su pružili državljanima Srbije i FK Crvena zvezda“, kaže se u saopštenju.
Jelica Greganović Jelica Greganović 18:19 21.08.2009

Re: Ne postoji

zlo sa razlogom, osim u samoodbrani.


Ako je samoodbrana, zakonom dopuštena, u meri koja odgovara napadu, onda ona i ne može biti zlo. A ako pređe granicu dozvoljenog, onda sigurno postoji i razlog za to (naravno da postojanje razloga ne podrazumeva i opravdanost istog).
vracarac92 vracarac92 18:41 21.08.2009

Re: Ne postoji

Саопштење за јавност


Обраћамо се јавности да бисмо изнели истину о догађају пре утакмице у Прагу. Припадници полиције без икаквог повода насрнули су на поворку навијача која је кренула ка метро станици и притом брутално претукли свакога ко им се нашао на путу. У вези с овим испадом огласила се Амбасада Србије у Прагу која је послала протесну ноту министру чешке полиције и чешкој Влади, а на чији предлог је и српско Министарство иностраних послова учинило исто. Полиција чак није испунила законску обавезу да обавести Амбасаду о ухапшеним држављанима Србије. Не знамо који је разлог за овакву бруталност и непрофесионалност чешке полиције, али позивамо српску јавност да објективно извештава о споменутом догађају, без тенденциозности.
lidiaz lidiaz 18:46 21.08.2009

Re: Ne postoji

sentinel26
lidiaz
sentinel26
zlo sa razlogom, osim u samoodbrani.
Ovo zlo čine neki koji su ne tako davno služili državi
Nerede su cinili ljudi u ranim dvadesetim i tinejdzeri, bili su prva bebeca jurisna, ili pionirska ceta?
Ah, da. Ovo nijesu bili neredi.

Ovo su igre, igrale se delije u Pragu kraj Slavije.

Svaki račun ima da se plati.
UEFA će da gleda snimke a neće da odlučuje na osnovu saopštenja klubova.
Zvezdi ovo nije prvina.

Češki ministar (unutrašnjih poslova ) policije će imati šta da kaže kada se bude glasalo o Šengen listi najesen.

Još samo i navijači Partizana u Slovačkoj da ponove "igru", pa će da puknu novčane kazne a može i nešto teže.
Što bi zvezdini navijači bili "bolji".



A sve na tvoju srecu i zadovoljstvo.
libkonz libkonz 19:49 21.08.2009

Re: Ne postoji

Češki ministar (unutrašnjih poslova ) policije će imati šta da kaže kada se bude glasalo o Šengen listi najesen.

dusanovaiivanovamama dusanovaiivanovamama 20:52 21.08.2009

Re: Ne postoji

vracarac, Zvezda je u mojoj kuci institucija, oduvek, sa sest godina sam sa ocem na Marakani. Nema utakmice koju nisam gledala, sto domaceg sampionata, kup utakmice, i sve ekipe koje su gostovale u Beogradu do 1988. Moja Zvezda i klub i navijaci bi bili najveci na svetu kada bi uzeli spisak tih proteranih koji su pravili nerede u Pragu i zabranili im dozivotno da se pojave na Marakani.
sentinel26 sentinel26 21:05 21.08.2009

Re: Ne postoji

lidiaz
A sve na tvoju srecu i zadovoljstvo.

Žalosno je ako ti tako vidiš sreću i zadovoljstvo i iz svojeg ćoška.
Kada sam ja išao na utakmice ti nijesi bila ni rodjena, pa ću se uzdržati od komentarisanja tvojeg zaključka.

Bez obzira na tvoje eventualno nezadovoljstvo - ponoviću - navijači partizana nijesu ni za jotu bolji od zvezdinih, samo oni imaju bolju logistiku kluba i pomoć države kada naprave slično s*anje.
taube taube 19:39 21.08.2009

,

odličan blog

misliću o tome da pronađem tu reč
dunja73 dunja73 20:17 21.08.2009

--

pa bolesnici to je ta rec ..
taube taube 20:41 21.08.2009

Re: --

dunja73
pa bolesnici to je ta rec ..


da, u pravu si, htela sam da izbegnem grubost u rečniku ali to se nekad ne može izbeći, nekad se stvari moraju nazvati imenom koje zaslužuju, svojim pravim imenom!
yngwie92 yngwie92 20:27 21.08.2009

pitanje

jeli istina da je neko od ovih navijaca krao?
ako jeste onda je svaka rasprava suvisna !
mostarac mostarac 21:07 21.08.2009

Re: pitanje

jeli istina da je neko od ovih navijaca krao?

Ma jok.
Samo su poneki zaboravili platiti.
Exitus Letalis Exitus Letalis 21:30 21.08.2009

Re: pitanje

jeli istina da je neko od ovih navijaca krao?
ako jeste onda je svaka rasprava suvisna !


vracarac:
Klinci napravili glupost. Krali po pumpama i zasluzeno su uhapseni.


šta znaju klinci sta je tuđe...
wd-40 wd-40 21:35 21.08.2009

Re: pitanje

yngwie92
jeli istina da je neko od ovih navijaca krao?


Link na vest o kradji

Inace, u sutrasnjem Blicu ce izaci interesantan clanak o cehu koji se placa zbog huligana (deo teksta).

Fini neki svet:



margos margos 21:59 21.08.2009

Re: pitanje

Jeste.
gbls gbls 22:13 21.08.2009

Re: pitanje

wd-40

Fini neki svet:



Svaka cast ovom Lubosu sta je sve morao da trpi, covek je profesionalac, steta sto im je policija manje profesionalna
Exitus Letalis Exitus Letalis 22:40 21.08.2009

Re: pitanje

wd-40
yngwie92
jeli istina da je neko od ovih navijaca krao?


Link na vest o kradji

Inace, u sutrasnjem Blicu ce izaci interesantan clanak o cehu koji se placa zbog huligana (deo teksta).

Fini neki svet:




kaže vracarac klinci.
pa, ne izgledaju bas ko klinci.

"ubi hrvata da šiptar nema brata".
klinci...
dadaddadaadadadadada...
kako da ne!

novinar je profi.
svaka mu cast kad je ostao miran na provokacije ove dečice.
medjutim92 medjutim92 22:52 21.08.2009

Re: pitanje

wd-40
Inace, u sutrasnjem Blicu ce izaci interesantan clanak o cehu koji se placa zbog huligana (deo teksta).


Standardno, kukumavke o tome kako su navijaci kostali toliko i toliko za tolike godine.

Koliko para su ti navijaci DONELI svom klubu tako sto su ga atmosferom progurali u sledece kolo? A da se ne lazemo, bez ekipe koja ide na gostovanje nema atmosfere i nema onih lepih stvari o kojima se posle prica. Nece sigurno oni koji se sete svog kluba za derbi ili evro utakmice da organizuju bakljadu, koreografiju (ko voli), sinhronizaciju pevanja i sta sve jos treba..

Ako cemo o parama, ajde da pricamo o ukupnom profitu, a ne samo o troskovima.
gbls gbls 22:52 21.08.2009

Re: pitanje

Exitus Letalis


"ubi hrvata da šiptar nema brata".
klinci...
dadaddadaadadadadada...
kako da ne!


kakvo skandalozno skandiranje, exitus da li su hrvat i siptar zaista braca?
Exitus Letalis Exitus Letalis 23:12 21.08.2009

Re: pitanje

kakvo skandalozno skandiranje, exitus da li su hrvat i siptar zaista braca?

u očima srpskih nacoša izgleda da jesu.
osim toga, tu je arsenal malo veći.
ima za svaku priliku...
stanujem u blizini turske ambasade i čula svojim ušima "ubij, zakolji, da turčin ne postoji"

možda im se dopada što se rimuje...

p.s. mislim da znaš i sam odgovor. i ne znam što pitaš.
meni je to oslovljavanje sa "brate" inače prilično odvratno u svakom kontekstu.
razmisljam razmisljam 00:31 22.08.2009

Re: pitanje

Koliko para su ti navijaci DONELI svom klubu tako sto su ga atmosferom progurali u sledece kolo?



И то им онда даје за право да се мало као занесу, па ,,заборављају'' да плате и носе спремљене шаблоне и спрејеве да се баве уметношћу!? Зар прави ПРАВИ навијачи не би требало да промовишу свој толико вољени клуб, а и своју земљу на неки мало смисленији и лепши начин од тог?
Unfuckable Unfuckable 00:55 22.08.2009

Re: pitanje

meni je to oslovljavanje sa "brate" inače prilično odvratno u svakom kontekstu.

čekaj malo bratesestro (eng: bradrsistr) Exitus
a hipi faza, to je bilo ok ?
Dragan Jakovljević. Dragan Jakovljević. 11:21 22.08.2009

Re: pitanje

Posle ovog snimka, sve je jasno. Evropo oprez, stizu ljudi iz kaveza! wd-40, hvala ti na ovoj ilustraciji.
vracarac92 vracarac92 12:00 22.08.2009

Re: pitanje

kaže vracarac klinci.

Kaze vracarac klinci krali i tukli se....................izgleda da ti je povrsno citanje i izvlacenje iz konteksta polako ulazi pod kozu.
šta znaju klinci sta je tuđe...

Krali, uhapseni, proterani - kraj price.
Ozbiljna drzava (Ceska) je ucinila ono sto treba da ucini,
Ili ih mozda treba lincovati?
"ubi hrvata da šiptar nema brata".

Ovu pesmu nikada nisam cuo. slicne jesam ali ovu nisam.
Nego bas me zivo zanima kako si pored silne (placene) brige za ljuCka prva i (placenu) borbu iz fotelje za raznorazne tzv. "gradjanske" ideje uspela da postanes i ekspert za navijacka pitanja?
Cini mi se da postajes "strucnjak za sve" bas kao sto je to nekada bio i Raka Radovic..........jedino sto i dalje imas problem sa citanjem pa ti se slucajno desi da neke stvari potpuno izvuces iz konteksta (poput Mile Stule, Komrakova.......pa da, u stvari ista ste skola).
Ili to mozda cinis svesno?

P.S. Ambasada Srbije u Pragu i MIP Srbije su uputili protestnu notu Ceskoj zbog ponasanja policije koja je izazvala incidenete. Za lopove sa pumpe se niko nije zalio, dobili su sta su zasluzili.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana