Društvo| Gradjanske inicijative| Hronika| Ljudska prava| Mediji| Moj grad| Planeta| Region| Sport| Život| Životni stil

Traži se naziv za zlo bez razloga

Dragan Jakovljević. RSS / 21.08.2009. u 13:25

Plemeniti su oni koji zaboravljaju na sebe kako bi se posvetili pomaganju drugih. Prosti su oni koji čine dobročinstva samo onda kada im to nije na sopstvenu štetu. Zlotvori su oni koji naude i svojim bližnjima kako bi iz toga izvukli dobit. Ali kako nazvati one koji čine zlo bez ikakvog razloga?

Atačmenti



Komentari (152)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

libkonz libkonz 13:29 22.08.2009

Re: pitanje

a u čemu je problem kod ovog snimka? Navijači se malo zezali, oni Česi koji su ovo gledali mogli su da osete samo simpatije. I voditelj samo što nije prasnuo u smeh.
jeli istina da je neko od ovih navijaca krao?
ako jeste onda je svaka rasprava suvisna !

zamisli, među navijačima ima i lopova. Što bi Lale rekle: Ju, strašno!
A priča se da je jedan i podrigivao u autobusu, čak dva puta !

pix3lchick pix3lchick 13:52 22.08.2009

Re: pitanje

vracarac92
P.S. Ambasada Srbije u Pragu i MIP Srbije su uputili protestnu notu Ceskoj zbog ponasanja policije koja je izazvala incidenete. Za lopove sa pumpe se niko nije zalio, dobili su sta su zasluzili.

Pretpostavljam da ih je policija ničim izazvano isprovocirala i na demoliranje kafića i žvrljanje grafita? Hajde, kad kažeš nek ti bude.
Kazezoze Kazezoze 14:15 22.08.2009

Re: pitanje

a u čemu je problem kod ovog snimka? Navijači se malo zezali, oni Česi koji su ovo gledali mogli su da osete samo simpatije. I voditelj samo što nije prasnuo u smeh.

bash simpatichni dechki, a posebno onaj shto telefonira mami
podseca me na tashka nachica u filmu davitelj protiv davitelja...obaveshtava mamu da je prodao sve karanfile
Unfuckable Unfuckable 14:23 22.08.2009

Re: pitanje

i žvrljanje grafita?

meni je posebno zanimljiv podatak da je to u Češkoj krivično delo, ako sam dobro pročitao u vestima
libkonz libkonz 14:28 22.08.2009

Re: pitanje

znaš, u pravu si ti. Kako ceo svet ima mirne navijače, samo ovi naši ludi. A ovde se prave Englezi:
medjutim92 medjutim92 16:33 22.08.2009

Re: pitanje

vracarac92
"ubi hrvata da šiptar nema brata".

Ovu pesmu nikada nisam cuo. slicne jesam ali ovu nisam.


proplakni usi i pogledaj ovaj snimak s novinarom pa ces da cujes
pix3lchick pix3lchick 16:48 22.08.2009

Re: pitanje

libkonz
znaš, u pravu si ti. Kako ceo svet ima mirne navijače, samo ovi naši ludi. A ovde se prave Englezi:

Hm, teško da igde piše da su navijači diljem sveta fina gospoda na note, a samo ovi naši divlji. Problematično ponašanje navijača je globalni problem. Ono što jeste naš specijalitet je insistiranje na tome da je divljanje normalno ponašanje i povlađivanje takvom ponašanju.

Hajde pogledaj engleski "lek" za problematične navijačke grupe (i pojedince), ili kako npr. francuska policija tretira navijače koji su se malo "zaneli".
libkonz libkonz 17:17 22.08.2009

Re: pitanje

Hajde pogledaj engleski "lek" za problematične navijačke grupe (i pojedince), ili kako npr. francuska policija tretira navijače koji su se malo "zaneli".

to sam ovde i napisao (pogledaj gore moj komentar). Nisam ja za huligane, ali me nervira prenemaganje, koje je ovde prisutno.
vracarac92 vracarac92 17:31 22.08.2009

Re: pitanje

Pretpostavljam da ih je policija ničim izazvano isprovocirala i na demoliranje kafića i žvrljanje grafita? Hajde, kad kažeš nek ti bude.

Za grafite si u pravu, ali sta je bilo sa kaficima?
kazes demolirani.
OK
Ali kada su se uopste desili incidenti i ko ih je inicirao to te izgleda ne zanima.
U ostalom i kazne od 8 (osam) evrica dovoljno govore o ozbiljnosti celog incidenta.
proplakni usi i pogledaj ovaj snimak s novinarom pa ces da cujes

Prvi put cujem tu pesmicu.
A ne mogu se setiti da je pevene na bilo kojoj utakmici.
Imas li neku drugaciju informaciju.


scabies scabies 17:48 22.08.2009

Re: pitanje

Za grafite si u pravu, ali sta je bilo sa kaficima?
kazes demolirani.
OK
Ali kada su se uopste desili incidenti i ko ih je inicirao to te izgleda ne zanima.
I ja sam ubedjena da su kafici inicirali incident!
medjutim92 medjutim92 18:07 22.08.2009

Re: pitanje

vracarac92
Prvi put cujem tu pesmicu.
A ne mogu se setiti da je pevene na bilo kojoj utakmici.
Imas li neku drugaciju informaciju.


Ne idem dovoljno na vase utakmice da bih ispratio sta se sve i kad peva, ali ako ti kazes, verujem ti.

Ne znam samo gde je ovaj nesrecnik cuo pesmu. Gde li se tako nesto uopste peva?
medjutim92 medjutim92 18:11 22.08.2009

Re: pitanje

razmisljam
Koliko para su ti navijaci DONELI svom klubu tako sto su ga atmosferom progurali u sledece kolo?



И то им онда даје за право да се мало као занесу, па ,,заборављају'' да плате и носе спремљене шаблоне и спрејеве да се баве уметношћу!? Зар прави ПРАВИ навијачи не би требало да промовишу свој толико вољени клуб, а и своју земљу на неки мало смисленији и лепши начин од тог?


Taman posla da im ljubav prema klubu daje pravo da kradu.

Ali recimo da bez tih navijaca koji su bili tamo, ne bi ni doslo do utakmice Slavija - zvezda, jer bi Dinamo Tbilisi prosao dalje.

Nikad nisam video da neko kaze "Navijaci su doneli toliko i toliko para klubu", nego samo kostaju toliko i toliko.. Recimo da to ne vidim kao fer izvestavanje..

vracarac92 vracarac92 18:29 22.08.2009

Re: pitanje

Ne znam samo gde je ovaj nesrecnik cuo pesmu. Gde li se tako nesto uopste peva?

mozda je sam smislio tu pesmicu?
I ja sam ubedjena da su kafici inicirali incident!

Da li ovo treba da bude duhovito?
Imas saopstenje Zvezde, MIP-a, ambasade..............procitaj.
I jos jedna stvar je veoma simptomaticna, postoji na desetine snimaka uhapsenih navijaca, tuce itd ali ne postoji NI JEDAN snimak pocetka tog incidenta?
Kako je to moguce ukoliko se zna da su Delije sve vreme bile pod striktnim policijskim nadzorom?
Da li se Cesi trude da se ne sazna kako je sve pocelo?
Bio sam tamo, sve sam gledao tako da zaista znam ceo tok dogadjaja, a kakve ti imas informacije? Ceskih medija?
P.S.
Predstavnika nasih medija ( ili nekih drugih medija koji nisu iz Ceske) na Vaclavskim Namjestima nije bilo tako da cela situacija lici na ono cuveno "Kadija te tuzi, kadija ti sudi".

medjutim92 medjutim92 18:44 22.08.2009

Re: pitanje

vracarac92
Ne znam samo gde je ovaj nesrecnik cuo pesmu. Gde li se tako nesto uopste peva?

mozda je sam smislio tu pesmicu?


Mozda

A mozda se samo pravis nevest..
scabies scabies 19:03 22.08.2009

Re: pitanje

Da li ovo treba da bude duhovito?
Da li ti uvek pomislis kad se neko slaze sa tobom da poqsava da bude duhovit?

Bio sam tamo, sve sam gledao tako da zaista znam ceo tok dogadjaja, a kakve ti imas informacije?
Ako ce ti biti lakse, nemam nikakve informacije. Samo licno misljenje o navijacima. Nema potrebe da se zbog toga uznemiravas.
Pozdravljam te.
vracarac92 vracarac92 19:17 22.08.2009

Re: pitanje

Mozda

A mozda se samo pravis nevest..

Nevest ili ne, pesmicu sam sada prvi put cuo a ti zakljuci sta god ti se dopada.
jedna stvar mi je veoma interesantna, s' obzirom da:

Ne idem dovoljno na vase utakmice da bih ispratio sta se sve i kad peva

nesto olako donosis zakljucke i kritikujes a izgleda da pratis i blogove ne tu temu.
Posto te te stvari izgleda veoma zanimaju preporucujem ti da se informises iz prve ruke a ne da se bavis nagadjanjima i raznoraznim besmislenim medijskim izvestajima.
Sutra je utakmica sa Radom.
Dodji i informisi se iz prve ruke.
vracarac92 vracarac92 19:19 22.08.2009

Re: pitanje

Ako ce ti biti lakse, nemam nikakve informacije. Samo licno misljenje o navijacima. Nema potrebe da se zbog toga uznemiravas.
Pozdravljam te.

Dakle pricas tek tako. Dopada ti se da kritikujes.
Lepo.
Da li ti uvek pomislis kad se neko slaze sa tobom da poqsava da bude duhovit?

Oprosti ali komentar o kaficima ti je zaista izgledao kao neuspela sala.
Da li bi mogao da budes lubazan pa da mi objasnis na osnovu cega se ne slazes sa mojim (Zvezdinim, MIP-ovim, ambasadinim) vidjenjem pocetka nereda?
Da li ti nije bar malo sumnjivo sto ne postoji ni jedan snimak samog pocetka sukoba i sto famozni megafon vise niko ne pominje?
Kako mozes da tvrdis da su navijaci izazvali ovaj incident?
medjutim92 medjutim92 19:45 22.08.2009

Re: pitanje

vracarac92
Mozda

A mozda se samo pravis nevest..

Nevest ili ne, pesmicu sam sada prvi put cuo a ti zakljuci sta god ti se dopada.
jedna stvar mi je veoma interesantna, s' obzirom da:

Ne idem dovoljno na vase utakmice da bih ispratio sta se sve i kad peva

nesto olako donosis zakljucke i kritikujes a izgleda da pratis i blogove ne tu temu.
Posto te te stvari izgleda veoma zanimaju preporucujem ti da se informises iz prve ruke a ne da se bavis nagadjanjima i raznoraznim besmislenim medijskim izvestajima.
Sutra je utakmica sa Radom.
Dodji i informisi se iz prve ruke.


Na VASE utakmice idem kad igrate protiv nas, hvala na pitanju. Tri puta prosle godine, meni dovoljno.

Sto ne znaci da totalno nemam predstavu sta se kod vas dogadja, i da svi mediji lazu a samo ti govoris istinu.

Najprostiji gugl upit mi na petom mestu izbaci ovo



Zamisli naslov, zvezda Srbija nikad Jugoslavija.. Ko bi to ocekivao.. Postoji mnogo linkova

Da na utakmici od sebe ne cujes nista sto peva neko drugi, ok, to mogu da razumem, i meni se cesto dogadja. Ali da ti verujem da nikad nisi cuo da navijaci pevaju ovako nesto.. Izvini, al ne ide mi.

I izvini jos jednom sto pisem latinicom

Edit: Nisam razmisljao, probao sam gramaticki pravilno. Ako se trazi po "Ubi Hrvata" umesto "Ubij", izadje vise rezultata. Recimo, prica coveka koji je bio u Velenju

Не, нема тог закона, који може да ме од тебе отера...' орило се на стадиону Рудара из Велења у Словенији пред почетак прве званичне утакмице нашег тима у новој сезони, уједно и првог гостовања у Евро купу.

Након што су око 150 Делија заузели део трибине домаћих присталица формиран је коп у којем су нам се придружили и Звездаши из Словеније и остатка Европе. Подршка нашем тиму је била на одличном нивоу, без икаквих осцилација у навијању. Уз стандардан репертоар песама нисмо изоставили ни нашу свету српску земљу Косово и Метохију.

Неколико пута спонтано је кренуло гурање, поливање водом, скидање мајица, зачињено уз бакљу и две ракете. Након позива на "ко не скаче тај је хрват" и "уби, закољи, да шиптар не постоји" спонтано је настало и ново скандирање са "уби хрвата да шиптар нема брата!"

Пред крај утакмице отпевана је и нова песма која је брзо и лако научена:
"Од рођења мог, није прошло без имена твог,
ни дан, ни година, Звездо црвена,
само с'тобом ја, бићу увек Звездо Црвена,
с' тобом бићу ја, Звездо Црвена"

Mozda nisi bio u Velenju?
razmisljam razmisljam 21:14 22.08.2009

Re: pitanje

Recimo da to ne vidim kao fer izvestavanje..



Фер извештавање је једна ствар, а понашање навијача сасвим друга. Наравно да су они ти који пуне касе својих клубова и на чијим крилима играчи постижу по некад и немогуће. Но, то им и даље не даје за право да се понашају у најмању руку неодговорно (не бих да употребим тежу реч, иако их имам пар на уму) и да ту клупску касу празне на тако непримерен начин.
pix3lchick pix3lchick 21:59 22.08.2009

Re: pitanje

vracarac92
Da li ti nije bar malo sumnjivo sto ne postoji ni jedan snimak samog pocetka sukoba i sto famozni megafon vise niko ne pominje

Sve ti je to zavera, šta da ti kažem!

Zvezdini navijači su među najdisciplinovanijim i najmiroljubivijim navijačima na svetu. Do sada su zabeleženi tek sporadični incidenti u vezi sa navijačima, a i to je bilo delo tek ponekog nezrelog i pripitog klinca, nikako delo grupe navijača. Za vreme utakmica, šire i uže okruženje stadiona je savršeno bezbedno. Na samom stadionu je situacija takođe vedra, odiše radovanjem zbog sporta, te je Zapad prepun porodica sa decom koje se tu nalaze jer su sigurne da do incidenta ne može doći, jer navijači Zvezde incidente nikada ne izazivaju, ne napuštaju svoja sedišta, ne trče po tribinama, ne izvikuju rasističke ili nacističke parole, niti ističu transparente takve sadržine, ne utrčavaju na teren niti bacaju išta na isti, ne nose nikakva pirotehnička sredstva, a pripadnike MUPa pozdravljaju toplim i bratskim osmehom, zbog čega je prisustvo policije na utakmicama tek simbolično. Navijači takođe nikada ne učestvuju u ičemu što se ne tiče striktno fudbala (npr. politika, društvene teme itd.). U gostima se ponašaju kako svaki domaćin može poželeti. Zvezda je u proteklih deset godina čak i platila 485 000 eura kao mali znak zahvalnosti zbog miroljubivosti i discipline svojih navijača.

Bilo kakva suprotna tvrdnja je plod prljave mašte podzemnog međunarodnog udruženja policajaca, koji su svi do jednog pi*de grobarske, i udružuju se zarad zločinačkog delovanja - a to je da se uruši ugled našeg najboljeg kluba, i da se isti istisne sa međunarodne fudbalske scene, po kojoj nezaustavljivo hrli ka vrhu.

A onda je mrmot zavio čokoladicu u foliju, a meda se zaljuljao na vrhu jelke i tako stvorio neponovljiv vazdušasti ukus Milke sa mehurićima...
vracarac92 vracarac92 12:03 23.08.2009

Re: pitanje

Sve ti je to zavera, šta da ti kažem!

Zvezdini navijači su među najdisciplinovanijim i najmiroljubivijim navijačima na svetu. Do sada su zabeleženi tek sporadični incidenti u vezi sa navijačima, a i to je bilo delo tek ponekog nezrelog i pripitog klinca, nikako delo grupe navijača. Za vreme utakmica, šire i uže okruženje stadiona je savršeno bezbedno. Na samom stadionu je situacija takođe vedra, odiše radovanjem zbog sporta, te je Zapad prepun porodica sa decom koje se tu nalaze jer su sigurne da do incidenta ne može doći, jer navijači Zvezde incidente nikada ne izazivaju, ne napuštaju svoja sedišta, ne trče po tribinama, ne izvikuju rasističke ili nacističke parole, niti ističu transparente takve sadržine, ne utrčavaju na teren niti bacaju išta na isti, ne nose nikakva pirotehnička sredstva, a pripadnike MUPa pozdravljaju toplim i bratskim osmehom, zbog čega je prisustvo policije na utakmicama tek simbolično. Navijači takođe nikada ne učestvuju u ičemu što se ne tiče striktno fudbala (npr. politika, društvene teme itd.). U gostima se ponašaju kako svaki domaćin može poželeti. Zvezda je u proteklih deset godina čak i platila 485 000 eura kao mali znak zahvalnosti zbog miroljubivosti i discipline svojih navijača.

Bilo kakva suprotna tvrdnja je plod prljave mašte podzemnog međunarodnog udruženja policajaca, koji su svi do jednog pi*de grobarske, i udružuju se zarad zločinačkog delovanja - a to je da se uruši ugled našeg najboljeg kluba, i da se isti istisne sa međunarodne fudbalske scene, po kojoj nezaustavljivo hrli ka vrhu.

A onda je mrmot zavio čokoladicu u foliju, a meda se zaljuljao na vrhu jelke i tako stvorio neponovljiv vazdušasti ukus Milke sa mehurićima...


Ne filosofiraj bez potrebe.
Optuzujes nekoga za nesto o cemu kako stvari stoje pojma nemas dok te se svi moguci argumenti strane koju napadas uopste ne ticu.
Formirala si svoje misljenje bez minimuma neophodnih saznanaja i sada lupetas sta ti padne na pamet.......lepo, klasicna prica kao iz miloseviceva TV Bastilje.
Cilj da se neko sto vise naruzi je bitan, dokazi koji tome ne idu u prilog su nebitni......cilj opravdava sredstvo.
vracarac92 vracarac92 12:21 23.08.2009

Re: pitanje

Sto ne znaci da totalno nemam predstavu sta se kod vas dogadja, i da svi mediji lazu a samo ti govoris istinu.

Oprosti, ali izgleda da nemas pojma

A sto se tice tog spota, ko ga je napravio?
grupoa delije ili neki pojedinac?
A i (osim vuka i Mladica) mu nista ne fali.
Zvezda Srbija - nikad jugoslavija koju smo sa ponosom pevali.
Kazes, bio si prosle sezone tri puta na utakmicama protiz Zvezde........lepo.
Nego kako si propusti da pomenes Skandiranja za Karadzica i Mladica, radikalske zastave, sve vodje grobara clanovi JUL-a......haosu u Mostaru a sve to su priredili navijaci JSD Partizana.
siguran sam da si slucajno zaboravio to da pomenes. A i ukoliko zaista ides na utakmice kao sto kazes onda ti je verovatno prilicno jasno koliko cesto neredi nastaju upravo zbog ponasanja policije.

I sta je porblematicno sa pesmom nema tog zakona, kao i sa pesmamao o Kosovu?
Bio sam u Velenju i nista nije odudaralo od uobicajenog repertoara ali pomenutu pesmo o siptaru i njegovom bratu nisam cuo.

Nego jedna druga stvar me zanima:

Da li bi mogao da budes lubazan pa da mi objasnis na osnovu cega se ne slazes sa mojim (Zvezdinim, MIP-ovim, ambasadinim) vidjenjem pocetka nereda?
Da li ti nije bar malo sumnjivo sto ne postoji ni jedan snimak samog pocetka sukoba i sto famozni megafon vise niko ne pominje?
Kako mozes da tvrdis da su navijaci izazvali ovaj incident?


Mozes li mi odgovoriti na to konkretno pitanje.
pix3lchick pix3lchick 13:34 23.08.2009

Re: pitanje

vracarac92
Optuzujes nekoga za nesto o cemu kako stvari stoje pojma nemas dok te se svi moguci argumenti strane koju napadas uopste ne ticu.

Ma jeste, niko osim tebe ne ide na utakmice, i niko osim tebe (ups, i Sunđer Bob Jeremića) nema pojma.

Kad već spominješ miloševićevu Bastilju... upravo su oni briljirali u poricanju neporecivog. Vidim da si to masterovao.
vracarac92 vracarac92 14:22 23.08.2009

Re: pitanje

Ma jeste, niko osim tebe ne ide na utakmice, i niko osim tebe (ups, i Sunđer Bob Jeremića) nema pojma.

Oprosti, ali da si bila u Pragu ne bi napisala to sto si napisala.
Vidim da si to masterovao.

Laskas mi............ipak sam za tebe tezak amater.
pix3lchick pix3lchick 15:29 23.08.2009

Re: pitanje

vracarac92
Oprosti, ali da si bila u Pragu ne bi napisala to sto si napisala.

Uh, šta bi tek bilo da postoji neki magični sistem koji može da prenese slike na daljinu? Onda bi svi ljudi na svetu koji poseduju čarobni prijemnik mogli da vide hm, ne znam, recimo uzorno ponašanje navijača? Srećom da tako nešto ne postoji, pa ćemo ipak pre verovati tebi neko svojim očima.

Podsećaš na Pahomija koji je uhvaćen u vrtiću sa spuštenim gaćama, pa se silno uvredi što ga neko sumnjiči...
demonus demonus 15:57 23.08.2009

Re: pitanje

pix3lchick, znaš dobro da male ribe plivaju u jatima, pa to važi i za naše dobre navijače. Jadnici su verovatno neostvareni u privatnom i poslovnom smislu, jedino kao navijači ostavljaju utisak sile i moći. Krdo.

By the way, crnjak je kad neko sa tako očitim miloševićevskim pretenzijama (vracarac92) projektuje svoje osobine na nekog poput tebe. No, demo(n)kratija daje svakom pravo da izrazi svoje mišljenje. Ako.
Unfuckable Unfuckable 16:02 23.08.2009

Re: mali prilog diskusiji

asparagus asparagus 16:05 23.08.2009

Re: pitanje

pix3lchick

Uh, šta bi tek bilo da postoji neki magični sistem koji može da prenese slike na daljinu?


Srecom takav magicni sistem postoji, ali nekim ljudima su predrasude ipak ispred onoga sto vide svojim ocima.

http://www.youtube.com/watch?v=6V8TM686I3E

http://www.youtube.com/watch?v=salbRUqteiA



Pozdrav od jos jednog jadnika neostvarenog u privatnom i poslovnom smislu (grohotom se smejem).
demonus demonus 17:53 23.08.2009

Re: pitanje

Za asparagus-a: Iskreno rečeno, vidim ogromnu gomilu mladih momaka do kolena u srči u centru grada. Mislim da je glupo pretpostaviti da su češki panduri doneli srču sa sobom da bi ih optužili za nerede. Osim toga, nekako ne verujem da su ti isti policajci porazbijali one izloge da bi opravdali intervenciju. Hajde, molim te, objasni, kako drugačije zauzdati napaljene navijače nego policijskim kordonom? Pa, već ste razbijali po Novom Sadu, čak ste i izboli jednog starca, mog komšiju! Šta može biti razlog za to? Uopšte, glupo je opravdavati instinkt čopora koji preovladava u suženim svestima velikog broja navijača. Čast izuzecima, moj bivši kolega, izuzetan momak, uvek je uživao u utakmicama, čak je i navijač inkrimisanog kluba. Ipak, uvek sam ili u malom društvu ide na utakmice i izbegava čoporenje da ga ne bi zamenili za nekog kao što su ovi "navijači" na snimcima koje si postovao. Sam si sebe najbolje demantovao.
asparagus asparagus 22:30 23.08.2009

Re: pitanje

Momci su saterani u kafice sok bombama. Otud srca. To se i vidi na drugom klipu.
Naravno, potpuno je suludo pomisliti da je policija napala navijace; ali se zato kao aksiom uzima da su navijaci napali turiste... Rezon za medalju.

Ali dzaba ja to tebi pricam, ti si svoju verziju vec smislio...

Pozdrav.
demonus demonus 11:36 24.08.2009

Re: pitanje

asparagus
Momci su saterani u kafice sok bombama. Otud srca. To se i vidi na drugom klipu. Naravno, potpuno je suludo pomisliti da je policija napala navijace; ali se zato kao aksiom uzima da su navijaci napali turiste... Rezon za medalju.Ali dzaba ja to tebi pricam, ti si svoju verziju vec smislio... Pozdrav.


Ma, ako ima neko da sumnja u zvanicne verzije dogadjaja, onda ja potpadam u tu kategoriju. Ali, kao sto rekoh, poucen iskustvom iz Novog Sada, slobodno mogu da kazem da je mnogo veca sansa da su navijaci vise odgovorni za svinjarije. Sa druge strane, sigurno je i da su policajci u pricu krenuli sa odredjenim predubedjenjima, tim pre sto su imali problema sa hrvatskim navijacima. Za svadju su potrebne dve strane. Sve u svemu, sami navijaci treba bolje da se organizuju, da se razbiju u manje grupice, i time izbegnu mogucnost da budu prepoznati kao pretnja po javni "red i mir".
asparagus asparagus 13:44 24.08.2009

Re: pitanje

Pazi, znam da je prilicno glupo to reci, ali zar zaista mislis da bi delije dozvolile da budu prebijene i da ih 150 bude uhapseno bez ikakvog "otpora" ? Radi se o 800 ljudi sa prilicno povelikim "iskustvom" u slicnim situacijama...

Meni je to dovoljan pokazatelj da momci nisu hteli da prave probleme i da su uvuceni u frku...
vracarac92 vracarac92 14:48 25.08.2009

Re: pitanje

pa ćemo ipak pre verovati tebi neko svojim očima.

Odlicno, to sam cekao.
Molim te linkuj bilo koji snimak na kojem se vidi da Zvezdini navijaci zapocinju sukob!!!!!!!!
Molim te, budi postena i ucini to.
Za asparagus-a: Iskreno rečeno, vidim ogromnu gomilu mladih momaka do kolena u srči u centru grada. Mislim da je glupo pretpostaviti da su češki panduri doneli srču sa sobom da bi ih optužili za nerede.

Za asparagus-a: Iskreno rečeno, vidim ogromnu gomilu mladih momaka do kolena u srči u centru grada. Mislim da je glupo pretpostaviti da su češki panduri doneli srču sa sobom da bi ih optužili za nerede.

Linkuj.
bas bih voleo da vidim taj snimak pocetka sukoba u Pragu.
Da li se bilo gde vidi da delije prave nered?
Ili bi tvoj podrepaski um voleo da je tako?
011-495 011-495 23:14 21.08.2009

Jedan profesor

sa univerziteta u Leceu je podelio ljude u tri grupe
Dobar covek - onaj koji cini dobro drugima i sebi
Los covek - onaj koji cini lose drugima a sebi dobro
Glup covek - onaj koji cini lose i sebi i drugima
Celt Celt 23:27 21.08.2009

naziv

Ja to zovem 'svinjsko zlo', kad zasvetluca u sparkle zlobe u očima, postanu sitne i vodnjikave kao u svinje
lavandablue lavandablue 00:15 22.08.2009

savest - nesavest

"Ali kako nazvati one koji čine zlo bez ikakvog razloga?"

ljudi bez savesti.

ili ludaci-bolesnici.

oni koji cine zlo sa razlogom su proracunati, makijavelisti. ali su takodje ljudi bez savesti.

zli ljudi nemaju savest.

NNN NNN 02:32 22.08.2009

Slika

FUCK PAOK FUCK ARIS!!!

U odnosu na tu solunsku huligansku stoku koja bode noževima po kafićima ljude s klincima, čak i ova domaća džiberska gamad deluje kao ekskurzija nižih razreda osnovaca.

Ujedno je slika i jedino što povezuje tekst sa svežim praškim divljanjem.

Ima i drugoh zala bez razloga koja zaslužuju da budu pomenuta:
Npr. kad je neki &%#$ demolirao internet park u Studentskom parku.
ili kad neko šrafcigerom (ključevima...) izgrebe nečiji auto, čisto eto
ili kad neko muči pasa/mačku/čoveka...
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 09:55 22.08.2009

UEFA izbacuje Crvenu zvezdu?

22. avgust 2009. | 10:18 | Izvor: B92, Sport
UEFA izbacuje Crvenu zvezdu?

Postoje različiti aršini za navijače iz različitih zemalja.

Mi smo pod posebnim režimom, recimo da smo na uslovnoj slobodi. I gledaju nas i tretiraju posebno.
Neko mora da prekine tu višegodišnju prikrivenu "igru" klubova i države sa navijačima. Inače će navijači potpuno uzeti poluge vlasti u državi. Npr. Delije uzmu MUP a grobari MIP.
Sada samo čekam da na utakmici sa Francuzima počne masovno zviždanje francuskoj Marseljezi i lajanje crnim fudbalerima pa će i reprezentaciju da nam izbace.

NNN NNN 10:45 22.08.2009

Re: UEFA izbacuje Crvenu zvezdu?

Pod jurisdikcijom UEFA je samo ono što se dešava na stadionima, tako da bi ovo bio presedan.

Turci, Talijani (Rim) i Grci tj. njihovi huligani svake godine zakolju nekog (normalno, ne na stadionu) i njihovi klubovi zbog toga nikad nisu kažnjeni ni jedan cvonjak (o izbacivanju da i ne govorimo).
Englezi, Nemci, Poljaci ... su poznati po sranjima.
A mi i Hrvati još i po fašističkim ispadima (posebno komšije), čak i u sportskim objektima.

Ali nijedan klub u istoriji nama poznatog univerzuma nije suspendovan zato što su njegovi huligani opljačkali benzinsku pumpu ili razbijali po kafani ili žvrljali sprejom.

ps. Ovakvoj Zvezdi ni eutanazija ne bi "pomogla".
medjutim92 medjutim92 11:02 22.08.2009

Re: UEFA izbacuje Crvenu zvezdu?

KRALJMAJMUNA
22. avgust 2009. | 10:18 | Izvor: B92, Sport
UEFA izbacuje Crvenu zvezdu?

Postoje različiti aršini za navijače iz različitih zemalja.

Mi smo pod posebnim režimom, recimo da smo na uslovnoj slobodi. I gledaju nas i tretiraju posebno.
Neko mora da prekine tu višegodišnju prikrivenu "igru" klubova i države sa navijačima. Inače će navijači potpuno uzeti poluge vlasti u državi. Npr. Delije uzmu MUP a grobari MIP.


Grobari ministarstvo vojske, da bude sve po tradiciji.

btw, jel' bi se izbacivanje odnosilo na ovu godinu u kojoj svakako ispadaju, ili na sledecu?
NNN NNN 11:24 22.08.2009

Re: UEFA izbacuje Crvenu zvezdu?

jel' bi se izbacivanje odnosilo na ovu godinu u kojoj svakako ispadaju, ili na sledecu?
Lopta je okrugla (samo mi nemamo pojma. )
Oni obično "čašćavaju" suspenzijom na godinu dana, tako da bi se odnosilo i na sledeću jer ne bismo mogli da započnemo kvalifikacije u Evropi.
gbls gbls 14:21 22.08.2009

Re: UEFA izbacuje Crvenu zvezdu?

scenario je sasvim jasan, uslovna kazna za zvezdu, provokacija od strane policije u pragu, uslovna kazna postaje pravosnazna i ode zvezda iz takmicenja... slican scenario je odigran i sa partizanom protiv zrinskog, ako se ne varam, nase navijace ne zele u eu, a klubovi koje zrebom dobiju organizuju ovakve provokacije kako bi sebi obezbedili prolaz u narednu fazu takmicenja.
jedino resenje je da nasi klubovi ne vode navijace na gostovanja, jednostavno i prakticno, i zalosno...ili da vode one koji nece praviti nikakve probleme...
NNN NNN 14:34 22.08.2009

Re: UEFA izbacuje Crvenu zvezdu?

slican scenario je odigran i sa partizanom protiv zrinskog
Osim u jednoj "sitnici",
tamo su se tukli i na stadionu.
gbls gbls 15:31 22.08.2009

Re: UEFA izbacuje Crvenu zvezdu?

NNN
slican scenario je odigran i sa partizanom protiv zrinskog
Osim u jednoj "sitnici",
tamo su se tukli i na stadionu.

jesu se tukli, ali obostrano, a kaznjeni su samo navijaci partizana, odnosno klub partizan i to izbacivanjem iz daljeg takmicenja. na snimcima sa utakmice se opet jasno vide provokacije navijaca zrinskog koje su izazvale tucu.
vracarac92 vracarac92 17:44 22.08.2009

Re: UEFA izbacuje Crvenu zvezdu?

Delije uzmu MUP a grobari MIP.

MUP grobarima..........Ivica Dacic je predsednik rukometnog kluba Partizan a ranije je bio predsednik kosarkaskog kluba.
mogul_sad_ja_kasti mogul_sad_ja_kasti 10:38 22.08.2009

nema pozitivnog zla...


paul chauchard:

“…zlo moze biti samo odbrambeni stav nesigurne,isfrutrirane i nedorasle osobe, jednom recju psiho bolesnika, gde se u ovom smislu podrazumeva osoba koja nije vaspitana, eticki osvestena i pravilno edukovana…nikakvo zlo se ne moze greskom, ili zabludom izazvati, niti zlo moze biti opravdan motiv… kao sto nas ima plavookih, crnookih, zelenookih …postoje i zli, koji namernio destruktivnim delvanjem ruse postavljene norme i nacela iz cistog hira… zasticeni svescu gomile… najlakse se prepoznaju u grupi…takve izgrednike treba uporno kaznjavati da se njihov zao naum ne ponavlja, niti da postane modelom ponasanja…”

/nesto kao “tipologija/ili vladanje sobom/ili psihofiziologija volje …” (ne secam se tacno celog naslova, davno bese)


POKAZALI SMO SE…...i potvrdili da je ispravna i ona:

BUDALU NE MORAS TRAZITI, TA, SAMA CE SE VEC POKAZATI!
demonus demonus 15:45 23.08.2009

Hemijsko čišćenje

Sva ova strka dobro je došla upravi kluba (čitaj: tajkunima) da operu još koji milion (€, ne DIN) preko računa kluba. Zato se i bore da budu u upravi. Kupi igrača, prodaj igrača, daj donaciju, podigni troškove, kupi kineske dresove po ceni originalnih... Divota. Sve već viđeno. Višak vrednosti stvoren od robova koji ti rade u preduzeću preliješ u lični kapital sa vrlo malim troškovima, bez plaćanja PDV ili bilo kojeg drugog poreza. Pa vi navijajte u ZOO vrtu Srbija.
lula953 lula953 12:10 24.08.2009

Navijaci


Otkako je demokratija usla na velika vrata u porodicu, skolu i drustvo evidentno je doslo do porasta kriminala, do krize morala, savesti i mogucnosti i zelje da se sopstvena licnost kanalise.
Zar navijaci nisu iste face sa protesnih mitinga koji se po pravilu zavrsavaju unistavanjem sopstvenog grada? Ili za tu priliku mi uvozime huligane iz drugih zemalja?
Odavno kod mladih postoji zivotna filozofija - Ja mogu sve. Meni niko nista ne moze. Da u svojoj zemlji.
Zasto li nas ne voli niko u inostranstvu? Ljubomorni su na nase lepo vaspitanje? A mi se svojski trudimo da ostavimo dobar utisak. Prisetite se novinskih clanaka koji su puni "hvale" za nasu omladinu na ekskurzijama, kako u zemlji tako i u inostranstvu. Treba se pokazati u sto gorem svetlu - Mi Srbi, nebeski narod!
Ima li sta sramnije od izbacivanja srpskih ucenika zbog nedolicnog ponasanja iz hotela usred noci?
Nasa "nezasticena" deca demoliraju hotelske sobe, lome kupatila, izazivaju tuce na ulicama i u diskotekama, bacaju otpad nde stignu, deru se i bahato ponasaju bez obzira gde se nalaze. Sta rade u svom zivotu ovakvi navijaci? Znaju li da vole? Imaju li devojke, ili se prazne tako sto izazivaju tuce?
Kada ce ukapirati da su IZMANIPULISANI i od svog kluba i od drzave? A kada ce drzava shvatiti da se ta masa vrlo lako moze okrenuti protiv njih?
Ko im placa putovanja?
Da li je ljubav prema klubu i otadzbini u dignuta tri prsta? Bilo bi veoma interesantno testirati sve navijace. Uraditi samo dva testa. Test licnosti i test opste informisanosti.
Mogu samo da kazem da se STIDIM i u ime navijaca i u ime kluba. I izvinjavam se cesima.
asparagus asparagus 13:50 24.08.2009

Re: Navijaci

Gospodjice, previse paranoisete.
Sami placamo putovanja, cca. 120 evra po osobi = put, viza, osiguranje, nocenje i karta za utakmicu. Ovo je bilo za Prag, naravno.

Za sledece gostovanje cu da vam javim cenu, pa mozete s nama.


Lep pozdrav.
lula953 lula953 12:56 25.08.2009

Re: Navijaci


Asparaguse, ako ti je od celog teksta samo to zasmetalo onda primi moje izvinjenje.
asparagus asparagus 13:20 25.08.2009

Re: Navijaci

Ne bih da ulazim u neku vecu raspravu, to je samo mala ilustracija o tome kako izvodite zakljucke iz pogresnih pretpostavki. Da ne kazem predrasuda (o devojkama, broju zuba i testovima opste informisanosti)...

Neko im placa putovanja -> rade za neciji interes -> Kostunica ih salje da prave sranja po Pragu kako nam ne bi odobrili beli sengen.

120 evra i nije neka velika para, znate.

Pozdrav.
wukadin wukadin 11:54 25.08.2009

Carevi!

Ali kako nazvati one koji čine zlo bez ikakvog razloga?

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana