Astrologija

A čime se vi bavite?

Krugolina Borup RSS / 27.08.2009. u 22:31

church_astrology.jpg 

Uvek su me uveseljavale reakcije ljudi kada bih im rekla šta sam po profesiji. U poslednje vreme - posebno! U poslednja tri dana, dva puta mi se dešava da ljudima kažem: "Astrolog", a oni meni ponavljaju: "Astronom?", pa se na kraju sve završi skoro pa prepirkom: "-nom?", "-log!", "-nom?", "-log!" Nedoumicu definitivno razvejem tek kada im kažem: "Ne oni što gledaju u zvezde, e, da bi gledali, već oni što gledaju u zvezde i vide u tome neko značenje!" Tada, skoro po pravilu, sledi - zapanjena faca. Iz nje se uglavnom može pročitati da me do tog trenutka nisu smatrali baš tako glupom kao što to moja profesija implicira. I zbunjenost, beskrajna zbunjenost.

Ako sam posebno raspoložena, te hoću da ih potpuno dotučem, uzgred napomenem da sam trenutno na postdiplomskim studijama iz kulturološke astronomije i astrologije na jednom Britanskom državnom fakultetu, kao i da su mi Britanci čak dali stipendiju, nakon što sam dokazala da sam sposobna funkcionisati na akademskom nivou na stranom jeziku.

Kako to? Svi znaju da su astrolozi i oni koji u astrologiju veruju, potpuno naivni, glupi, neobrazovani, zatucani, zaostali, povodljivi, slabe ličnosti, i štatijaznam sve slično. I šta traži reč "astrologija" u nazivu magistarske titule i katedre na bilo čijem državnom univerzitetu? Mora da su Britanci potpuno poludeli.

Da li su?

Istraživanja javnog mnjenja dosledno pokazuju da preko 90% ljudi makar i samo povremeno čita horoskopske prognoze u novinama. Čak i oni koji deklarativno "ne veruju" u astrologiju. Moja lična iskustva potvrđuju ovaj postotak, jer je oko 90% ljudi na koje sam u životu nailazila i s njima o svojoj profesiji pričala, uglavnom izražavalo oduševljenje, odobravanje i/ili zdravu radoznalost. Samo 10% su militantno nastrojeni prema astrologiji.

Da li je 90% populacije stvarno glupo, naivno, neobrazovano, zatucano, povodljivo, spada u slabe ličnosti? Da li su preostalih 10% neshvaćeni prosvetitelji? Kako je moguće da u 21. veku tako mnogo ljudi, makar i povremeno i površno, obraća pažnju na te "astrološke gluposti"?

Upravo tim fenomenima bave se studije iz kulturološke astronomije i astrologije. Shvatili Britanci da nešto što je tako žilavo i na prosvetiteljstvo otporno, ne treba negirati već - proučavati. Shvatili Britanci i da doskorašnji pristup falsifikovanja istorije astronomije, kojim su se iz biografija velikih astronoma prošlosti oprali svi tragovi njihovog interesovanja za astrologiju, jednostavno - ne isplati. Shvatili Britanci da se mnogi istorijski događaji, čak, potpunije i bolje mogu razumeti ako se ne negira da je astrologija, možda, bila na samom njihovom izvoru i/ili da se koristila za razne oblike manipulacije. Na primer, istorija građanskog rata u Britaniji između rojalista i parlamentaraca dobija potpuno novu dimenziju kada se u obzir uzmu uticaji koje su prognoze dva poznata astrologa, Vilijama Lilija i Džona Gadburija, imale na moral i opšte raspoloženje vojske i naroda. Vilijam Lili je bio pristalica parlamentaraca, Džon Gadburi pristalica rojalista. Svaki je potpomagao "svoju stvar" najbolje što je znao i umeo, kroz almanahe koje su objavljivali, a koji su bili bestseleri. Bili su ljuti politički protivnici, ali je Lili znao da se zauzme za Gadburija kada je ovaj pao u nemilost parlamentaraca, nakon što su osvojili vlast, a Gadburi mu je uzvratio uslugu kada je došlo do restauracije monarhije, pa se Lili našao u nebranom grožđu. Esnafska solidarnost, što bi rekli. Potpuno drugačija od bilo čega što imamo na današnjoj astrološkoj sceni Srbije. Ali to je neka sasvim druga priča...

To je bilo u 17. veku, a kako je danas?

Na međunarodnoj astrološkoj sceni, u krugovima poznatih astrologa, u poverenju se prepričava koji državnik, predsednik, političar i poznata ličnost angažuje kog astrologa. Ali, ništa od toga ne ide u javnost, niti se priča u širim astrološkim krugovima. Zašto? Zato što to etički kodeks ne dozvoljava. Javno obelodaniti da radite za neku poznatu ličnost ili političara predstavlja profesionalno samoubistvo. Primer je astrološkinja Lejdi Di, koja je još za Dajaninog života objavila knjigu o astrološkim uslugama koje joj je pružala. Danas je ona potpuno izopštena iz Britanske i svetske astrološke zajednice, obeležena i na stub srama stavljena. Ni imena joj ne znam, čak!

Nešto blaže se gleda na javno priznavanje da ste bili ili da jeste nečiji astrolog ukoliko neko drugi pre vas to otkrije u javnosti. Primer je Džoan Kvigli, astrološkinja Reganovih, koju je kao njihovog astrologa javnosti prvi put predstavio jedan Reganov rođak, u autobiografiji koju je napisao. S obzirom da je to diglo dosta prašine u medijima, da su krenula nagađanja i kojekakve manipulacije, Džoan se nakon toga odlučila da napiše knjigu i detaljno objasni svoj rad za Reganove.

Dobro de, ludi Britanci, ludi Amerikanci... ali tih ludosti kod nas sigurno nema. Zar ne?

Bogami ima.

Kolega bloger, gospodin Milan M. Ćirković, nedavno je objavio sjajan tekst o iracionalnoj histeriji koju smo imali u avgustu 1999. godine, kada smo se našli na liniji totalnog pomračenja Sunca. I kako je ministarstvo zdravlja pozivalo da se ostane u kućama, uz vrlo sumnjiva objašnjenja opasnosti po zdravlje, i kako su avioni stali, i kako su roletne navlačene na prozore... sve je gosn. Ćirković odlično opisao, kako je i bilo, samo nije ponudio mogući odgovor na najvažnije pitanje: zašto? Zašto je ministarstvo zdravlja imalo tako žestoku i uspešnu kampanju zastrašivanja naroda, i pokušaja da ih zadrži u kućama?

Meni, koja sam u astrologiju i određena dešavanja na međunarodnoj astrološkoj sceni upućena, nameće se odgovor koji glasi: zbog strah vladara da će to pomračenje označiti njegov pad sa trona. Za tu tvrdnju nemam niti jedan jedini direktan dokaz, ali imam nekoliko posrednih. Izneću vam ih, pa prosudite i presudite sami.

1. Otkada je sveta i veka, pomračenje Sunca smatra se vrlo nepovoljnim predznakom za "važne ljude države", naročito za "kralja". Uglavnom označava i najavljuje njegov pad s vlasti, ili smrt (što je prošlosti uglavnom vuklo jedno drugo).

2. U biografskoj knjizi porodice Milošević "On, ona i mi", Slavoljub Đukić (na strani 40) citira određene delove intervjua koji je Mirjana Marković dala novinarima časopisa "Žena": "Zanima je astrologija i izučavanje horoskopa. Tu svoju naklonost je prenela na supruga i decu: 'Ja često kažem, sa malo tuge i nešto ironije, da ono što ne može da reši neka vlada, ili njeno ministarstvo, možda mogu zvezde.' Čitanje zvezda koristi i kao društvenu igru. Pomoću tumačenja pojedinih zodijačkih znakova kaže svojim prijateljima ono što o njima misli. I svojoj ljubavi prema muzici daje astrološko tumačenje: 'Za rođene u znaku raka, u horoskopu piše da im je muzika isto što i život. Muzika je jedna od kultnih tačaka moga života.'"

3. U martu 2001. godine u Beogradu je održana Prva Balkanska astrološka konferencija, ugostivši 8 predavača sa tri kontinenta, i 155 posetilaca što iz Srbije, što iz Hrvatske, Slovenije, Bosne, Japana, Italije, Grčke, Australije, Britanije, SAD-a, i da ne nabrajam više. Konferenciju je otvorio Nikolas Kampion, u međunarodnim astrološkim krugovima poznat kao THE stručnjak za mundanu (tj. političku) astrologiju. On je, pored toga, i doktor istorijskih nauka, kao i šef katedre za pominjane postdiplomske studije na Britanskom univerzitetu Lampeter u Velsu. Tokom svog govora, podelio je s nama nešto što je doživeo desetak godina ranije - situaciju u kojoj su ga "naše vlasti" izmanipulisale. Parafraziraću šta je otprilike rekao: Pred raspad Jugoslavije, angažovala me je ambasada Jugoslavije u Londonu da ih posavetujem o najboljim načinima delovanja u razrešavanju problema u državi, koji su već tada bili očigledni. Nakon što sam proučio situaciju, moj savet je glasio da se moraju učiniti svi mogući napori da se problemi razreše na miran način, jer ako bi došlo do rata, on bi bio dug i krvav, i mora se izbeći po svaku cenu. Nekoliko meseci kasnije, čitam jedne britanske novine, i u njemu članak koji prenosi tekst iz nekih srpskih novina, gde se tvrdi kako je jedan britanski astrolog predvideo da je rat neizbežan, da će biti dug i krvav. Čitam to i mislim se: koja je ovo budala rekla? Kad, par redova kasnije, naiđem na sopstveno ime.

4. Kad se naprave i pogledaju astrološke karte za neke bitne događaje tokom vladavine Miloševića, pod uslovom da se u astrologiju razumete - ne možete a da ne pomislite da je to neko "nameštao" i "gađao" i "tražio najpovoljniji trenutak". Previše je tu egzaktnih aspekata, previše je tu udžbenički "preporučenih" pozitivnih stvari.

Ali, pomračenje Sunca je pomračenje Sunca. Tu se slabo šta može "namestiti". To se ne može izbeći. To se eventualno može pokušati ublažiti, a kako? Bežanjem u kuće da se ne bi "upila nepovoljna kosmička situacija". Drugim rečima, mišljenja sam da u korenu iracionalne kampanje ministarstva zdravlja koja je pozivala da se ostane u kućama, stoji strah "kralja i kraljice" od onoga što im pomračenje Sunca predskazuje.

Astrološko pravilo glasi: uticaj pomračenja Sunca traje onoliko godina koliko minuta traje pomračenje. Pomračenje Sunca od 11. avgusta 1999. godine trajalo je 2 minuta i 38 sekundi.

Astrolog bi rekao: izgleda da zatvaranje u kuće ipak kralju nije pomoglo.

Bilo kako bilo, verovali vi u astrologiju ili ne, verovali vi u to da je Slobu skinulo pomračenje ili ne, ostaje verodostojna mogućnost da je astrologija tokom devedesetih godina igrala određenu ulogu u onome što nam se dešavalo, ako ne direktnim zvezdanim "uticajima", a ono preko ljudi koji su nam krojili sudbinu, a koji su je shvatali ozbiljno.

Zar to akademici i naučnici, a naročito istoričari, ne bi trebalo da proučavaju?

 



Komentari (414)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Krugolina Borup Krugolina Borup 23:33 27.08.2009

Re: --

Za vreme bombardovanja, u početku ja i još jedna žena jedine u skloništu u zgradi.
Za vreme pomračenja, ja jedijna napolju sa cvikama.


Preracionalno ponašanje za Srbiju, Maco.
Jesi ti sigurna da ovde pripadaš?
Krugolina Borup Krugolina Borup 23:34 27.08.2009

Re: --

Nešto razmišljam, to pomračenje Sunca, tj. propaganda u medijima je izgleda u većini nas probudila neki iskonski, paganski strah koji je tada bio jači i od našeg poslovičnog inata


Sklona sam složiti se s ovim.
maca22 maca22 23:50 27.08.2009

Re: --

Krugolina Borup
Za vreme bombardovanja, u početku ja i još jedna žena jedine u skloništu u zgradi.
Za vreme pomračenja, ja jedijna napolju sa cvikama.


Preracionalno ponašanje za Srbiju, Maco.
Jesi ti sigurna da ovde pripadaš?

Ima da popravim Srbiju pa da mi legne. Od nekud se mora početi, pa što ne bi od porodilišta. (previše mi mučna stradanja životinja (i malih nedužnih vanžemaljaca))
maca22 maca22 00:04 28.08.2009

Re: --

Krugolina Borup
Nešto razmišljam, to pomračenje Sunca, tj. propaganda u medijima je izgleda u većini nas probudila neki iskonski, paganski strah koji je tada bio jači i od našeg poslovičnog inata

Sklona sam složiti se s ovim.

Da iskoristimo? npr. da isprepadamo nekako dr od Olimpa da su u Delfima rekli štogod strašno ako ne poželi isto što mi. :)
zilikaka zilikaka 08:13 28.08.2009

Re: --

Ja se od svega sećam da tog dana nije bilo lubenica ni za lek.
Svi prodavci se razbežali!
4krofnica 4krofnica 09:01 28.08.2009

Re: --

Ja gled'o pomračenje kroz rendgenski snimak sopstvenih sinusa

Sjajno!
Ja ispred zgrade nasla komsiju koji ima onaj stit za zavarivanje pa smo kroz to...
bas me cudi, kako to da nikog nije bilo napolju, a svi mi na blogu gledali pomracenje sa ulice..
Krugolina Borup Krugolina Borup 09:17 28.08.2009

Re: --

bas me cudi, kako to da nikog nije bilo napolju, a svi mi na blogu gledali pomracenje sa ulice..


Ja nisam bila napolju.
spartanka_afrodita spartanka_afrodita 10:16 28.08.2009

Re: --

Ja gled'o pomračenje kroz rendgenski snimak sopstvenih sinusa...

Ovo mi je fenomenalno!!!!!
spartanka_afrodita spartanka_afrodita 10:18 28.08.2009

Re: --

bas me cudi, kako to da nikog nije bilo napolju, a svi mi na blogu gledali pomracenje sa ulice..

Ja gledala, al nisi mogla da me vidis, ja sam bila u Kikindi, gde je k'o za inat bilo oblacno
Atomski mrav Atomski mrav 10:28 28.08.2009

Re: --

spartanka_afrodita
Ja gled'o pomračenje kroz rendgenski snimak sopstvenih sinusa...

Ovo mi je fenomenalno!!!!!

Skroz nadrealno iskustvo...
S tim u vezi, jedna stvar koja je na mojoj all-time top-10 listi:

maca22 maca22 13:53 28.08.2009

Re: --

Krugolina Borup
Ja nisam bila napolju.
Iz kosmičkih i astroloških razloga, ili neki sporedni razlog?
4krofnica 4krofnica 14:17 28.08.2009

Re: --

(sedela je na terasi, pila picenje- nonsalantno i trljala ruke, jer je za razliku od nas, znala za kralja)
milojko92 milojko92 17:02 28.08.2009

Re: --

4krofnica
Ja gled'o pomračenje kroz rendgenski snimak sopstvenih sinusa

Sjajno!
Ja ispred zgrade nasla komsiju koji ima onaj stit za zavarivanje pa smo kroz to...
bas me cudi, kako to da nikog nije bilo napolju, a svi mi na blogu gledali pomracenje sa ulice..
Na Kalisu ispred opservatorije bilo bar 200 ljudi, ja isto gledao kroz zavarivacko staklo, cak i RTS posle intervjuisao drugara koji nije stigao da ih pita sa koje su televizije (sklonili ono RTS sa mikrofona), i naravno pitali ga odmah, a jel se vi ne plasite pomracenja?!!!!
maca22 maca22 17:15 28.08.2009

Re: --

4krofnica
(sedela je na terasi, pila picenje- nonsalantno i trljala ruke, jer je za razliku od nas, znala za kralja)

A nas sa vlas' ubeđivala da će goreti Pariz jer je tako rekao Nostradamus.
margos margos 18:40 28.08.2009

Re: --

A ja baš tad ogladnela i izašla do kioska da nešto kupim, pa mi dali specijalne cvikere da pogledam kroz njih:)
Bio je divan miran dan - oposlila sam tog dana ono što mi se prethodno nagomilalo - ni telefon da zazvoni. Divota:)

PS Ako ti zafale ispitanici za anketu - tu sam.:)
die hard die hard 22:07 28.08.2009

Re: --


Nosim se mišlju da mi tema magistarskog rada bude upravo to - poređenje ulica Beograda tokom bombardovanja i ulica Beograda tokom pomračenja Sunca.


Kao, po difoltu, ne verujem u mambo-jambo.Al kad se Krugolina bavi time - mozda je vreme da se zapitam.Makar na kratko.Zanimljivo je ako nista drugo.
die hard die hard 22:18 28.08.2009

Re: --

Ja se od svega sećam da tog dana nije bilo lubenica ni za lek.


Znaci, bilo pomracenje lubenica.
die hard die hard 22:21 28.08.2009

Re: --

S tim u vezi, jedna stvar koja je na mojoj all-time top-10 listi:


I meni brate, tu stvar iz devedesetih bas pamtim.A nisam fan SG, al taj spot i pesma me nece napustiti nikad, cini mi se.
sima-kosmos sima-kosmos 15:22 29.08.2009

Re: --

Krugolina Borup

"Najbolji način da naučite astrologiju" - Džoan Mekevers i Marion Marč.
Izdavač: Dečje novine, Gornji Milanovac

Ja sam od njih kupovao samo albume sa samolepljivim slicicama "Nindza Kornjace", kad sam imao 9 godina. Ozbiljna neka izdavacka kuca za naucnu literaturu.

mrvicak mrvicak 16:13 29.08.2009

Re: --

Hvalim se time, može mi se.


A hajte molem vas lepo - ipak nas je bilo vise od komada/dva napolju, rasejanih doduše:)

Ja bila na ravnom krovu moje zgrade sa bratom i još dvoje ljudi, isto opremljeni cvikama i rentgentskim snimcima... a okolo pustoš: samo sa obližnje zgrade Politike neki snimaju...
A najurnebesniji momenat: u jednom trenutku izilazi na terasu susedne zgrade dečko od svojih cca12tak godinica, obmotan u ogroman peškir, tako da mu samo šiške i ogromantne sunčane naočari vire:)) I radoznalo dete u nebo pogledava, al se prolomi panični glas majke koja ga je pritom (i ne izlazeći slučajno na terasu) samo rukom dohvatila iza dovratka i uvukla unutra - na sigurno:)))
E, tad što kameru nisam imala, pojedoh se živa
Atomski mrav Atomski mrav 23:14 27.08.2009

Horoskop

Nisam nešto previše verovao horoskopima, numerologiji, hiromantiji, gledanju u šolju od kafe (Krugolina, izvinjavam se što stavljam te stvari u isti koš, ali to je čisto taksativno nabrajanje)... onaj dnevni horoskop u novinama sam čitao zabave radi i zaboravljao sam sadržaj istog čim pređem na sledeću stranicu (sport )...
E onda, pre jedno 2 godine, izradi meni koleginica s posla natalnu kartu uz pomoć nekog softvera ali nije znala da je protumači. Odem ja kod svoje drugarice koja, zajedno sa svojom sestrom, obožava sve ono gore navedeno (da ne nabrajam taksativno još jednom). I tu mi njena sestra krene tumačiti tu natalnu kartu... te ovo, te ono, te planete po kućama, imam para ali nemam sreće u ljubavi, te kakve su devojke prave za mene... i onda mi je rekla nešto u stilu da mi Saturn prelazi preko natalnog Saturna (tj. nalazi se otprilike na istom mestu kao i kada sam se rodio) i da to donosi jedan težak period u mom životu, pun raznih iskušenja, teških odluka... ali da Saturn i nije loša planeta jer unosi nekakav red u svačiji život te da sve to može dovesti do velikih promena i to nabolje... i gle, tako je i bilo. Svašta mi se izdešavalo u sledećih 5-6 meseci i sve se na kraju lepo završilo. Od tada više pažnje posvećujem astrologiji, kao i gatanju iz šolje od kafe (to isto nakon nekih događaja ali oni nisu tema večerašnje emisije...). I često znam da preporučim prijateljima i poznanicima koji su tu negde u dobu kada im Saturn prelazi preko natalnog Saturna (samo se nadam da sam ovo dobro zapamtio i da ne šuketam gluposti) da izrade natalnu kartu... pa im ispričam svoj slučaj.

Eto, tol'ko od mene
Krugolina Borup Krugolina Borup 23:20 27.08.2009

Re: Horoskop

i onda mi je rekla nešto u stilu da mi Saturn prelazi preko natalnog Saturna (tj. nalazi se otprilike na istom mestu kao i kada sam se rodio) i da to donosi jedan težak period u mom životu, pun raznih iskušenja, teških odluka...


Jao... Saturnov povratak... strah i trepet! )

Na svakih 28 do 30 godina od rođenja (kako kod koga), Saturn se vraća na mesto na kome je bio prilikom rođenja, i taj period je baš takav kakvog ti je prijateljica opisala. Prelomni trenuci. Prvi Saturnov povratak - tada žanješ šta si u prethodnih 28 godina sejao. Ako si sejao kako ne valja, ume da bude jaaaaako nezgodno. Ako si dobro posejao, nakon prekretnice bude još bolje nego pre. U svakom slučaju, Saturnov povratak se OSETI, jako se lepo i dobro OSETI. Ume da zbriše s lica zemlje sve u šta si do tada verovao i čega si se držao, i da te natera da kreneš ispočetka, a u blažoj formi, ume da donese povećan stepen odgovornosti u životu.
Atomski mrav Atomski mrav 23:30 27.08.2009

Re: Horoskop

Povratak Saturna - zvuči pomalo kao "Povratak džedaja"
E, baš tako kao što si rekla - svi izgleda osete taj njegov povratak. Evo baš mi dobra drugarica izgleda prolazi kroz taj period, a kako mislim da je dobro sejala do sada, nadam se da će i žetva biti uspešna.

Elem, sviđa mi se ta planeta - stroga, ali pravična!


A kako je došlo do toga, do te natalne karte... šef je doneo jednog dana na posao jednu knjigu o astrologiji, koja je objašnjavala osnovne karakteristike pojedinih astroloških znakova (opšte, za muškarce, žene, decu, radnike i šefove). Autorka je neka američka astrološkinja, viđam često tu knjigu po knjižarama. Elem, čovek je doneo knjigu da bi nam pročitao kombinaciju koja se odnosi na našeg direktora i mi smo se valjali od smeha koliko je svaka rečenica odgovarala činjeničnom stanju

I tako, spomenu koleginica da ima taj softver za izradu natalnih karata, ja tražio od nje da mi je izradi i odštampa... and the rest is history. Možda to ne bi radili da su znali da će me taj Saturn "odneti" iz firme za 6 meseci...
maca22 maca22 23:41 27.08.2009

Re: Horoskop

Ok, da čekam sledeći krug kad Krugolina opet dođe na mesto zdravstva u Srbiji, pa da se raspišem. Moj Mars u trigonu sa Suncem se na to namerio.

A inače ja sam auto-tumač svoje naFtalne karte. Tamo je "mož da bidne, a ne mora da znači" ali ne zato što je to moj stav prema astrologiji (a jeste), već zato što svaka planeta ima jedan trigon i jedan kvadarat. Pa tako u krug.
Unfuckable Unfuckable 06:05 28.08.2009

Re: Horoskop

Ume da zbriše s lica zemlje sve u šta si do tada verovao i čega si se držao, i da te natera da kreneš ispočetka,

uf, pa ja onda imam jedno tristotinak godina, tj bar jedno desetak tih "Saturnovih povrataka"
lenamur lenamur 11:04 28.08.2009

Re: Horoskop

Krugolina Borup
Na svakih 28 do 30 godina od rođenja (kako kod koga), Saturn se vraća na mesto na kome je bio prilikom rođenja, i taj period je baš takav kakvog ti je prijateljica opisala. Prelomni trenuci. Prvi Saturnov povratak - tada žanješ šta si u prethodnih 28 godina sejao. Ako si sejao kako ne valja, ume da bude jaaaaako nezgodno. Ako si dobro posejao, nakon prekretnice bude još bolje nego pre. U svakom slučaju, Saturnov povratak se OSETI, jako se lepo i dobro OSETI. Ume da zbriše s lica zemlje sve u šta si do tada verovao i čega si se držao, i da te natera da kreneš ispočetka, a u blažoj formi, ume da donese povećan stepen odgovornosti u životu.

Ijaao ja to nisam znala a Saturn mi valjda vladajuca planeta (Jarac sam), i bas smo se (i suprug je Jarac) u 30-oj godini vencali Divna nam je promena zivota bila (dobro, i nekoliko meseci nakon toga)
alexlambros alexlambros 16:17 29.08.2009

Re: Horoskop

Ume da zbriše s lica zemlje sve u šta si do tada verovao i čega si se držao, i da te natera da kreneš ispočetka, a u blažoj formi, ume da donese povećan stepen odgovornosti u životu.


meni zbriso veru u astrologiju
margos margos 23:17 27.08.2009

....

Bilo bi zanimljivo astrološki analizirati sve datume kada su se održavali izbori - pričalo se da Mirjana Marković koristi usluge astrologa i u tu svrhu - određivanje najpovoljnijih datuma. Verujem da je to istina.



albireo albireo 10:15 28.08.2009

Re: ....

Astrologa??? Možda, al za Kleopatru, "krunisanu kraljicu među prorocima", sam siguran, i sama se hvalila ko su joj klijenti.
margos margos 18:48 28.08.2009

Re: ....

Ne sećam se da sam ikog čula da se hvali javno ( verujem da je Kleopatra to mogao/la u ono vreme - uostalom ko je pa to pažljivo slušao), ali se pričalo o mnogima.
Jelica Greganović Jelica Greganović 23:20 27.08.2009

Darling,

umorna sam ko pseto, a ovaj tvoj blog bih htela baš natenane da pročitam, sa uživanjem. Zato eto mene nazad, čim sutra poradim svašta nešto. Do tada imaš preporuku na poverenje i prvih 10-ak rečenica, baš mi se sviđaju. A, do tada, logos je logos, u ovom slučaju o zvezdama, ma šta ko mislio.
Bik
Dawngreeter Dawngreeter 23:25 27.08.2009

Vera u rekurzivnost vere

Bilo kako bilo, verovali vi u astrologiju ili ne, verovali vi u to da je Slobu skinulo pomračenje ili ne, ostaje verodostojna mogućnost da je astrologija tokom devedesetih godina igrala određenu ulogu u onome što nam se dešavalo, ako ne direktnim zvezdanim "uticajima", a ono preko ljudi koji su nam krojili sudbinu, a koji su je shvatali ozbiljno.

Zar to akademici i naučnici, a naročito istoričari, ne bi trebalo da proučavaju?


Postoji osnovana sumnja da je NATO dosao na Kosovo jer tamo postoji veci broj napustenih vanzemaljskih baza. Pisalo u Trecem Oku, najozbiljnije. Ti mozda u to ne verujes, i to mozda cak i nije istina, ali ostaje mogucnost da je to i dalje igralo vaznu ulogu jer su ljudi koji nam kroje sudbinu verovali u to.

Kako Leonard Nimoy kaze u jdnoj epizodi Simpsonsa, u ulozi glavnog naratora:
"Hello. I'm Leonard Nimoy. The following tale of alien encounters is true. And by true, I mean false. It's all lies. But they're entertaining lies. And in the end, isn't that the real truth? The answer is: No."
Jelica Greganović Jelica Greganović 23:33 27.08.2009

Re: Vera u rekurzivnost vere

A, mali marsovac, što su ga zlotvori udavili...siroče jedno vanzemaljsko...došao sa zvezda, a oni ga utepali...

Atomski mrav Atomski mrav 23:34 27.08.2009

Re: Vera u rekurzivnost vere

Znači, tako u stvari izgleda Mali Princ?
Dawngreeter Dawngreeter 23:35 27.08.2009

Re: Vera u rekurzivnost vere

Atomski mrav
Znači, tako u stvari izgleda Mali Princ?

Jelica Greganović Jelica Greganović 23:36 27.08.2009

Re: Vera u rekurzivnost vere

Verovatno...jadničak. Prvo što je seljacima palo na pamet je da ga ubiju. Izem ti civilizaciju...i posle se čudimo što se kriju od nas...a lepo bi mogli da nam stanu na crtu...
cbronson cbronson 23:37 27.08.2009

Re: Vera u rekurzivnost vere

procitao sam da je u pitanju vrsta malog majmuna
Jelica Greganović Jelica Greganović 23:38 27.08.2009

Re: Vera u rekurzivnost vere

Kao još uvek ne znaju el primat el vanzemoljac...meni izgleda baš marsovski...pa valjda bi zoolozi provalili da je majmunče... a vidi ga količki je...
Krugolina Borup Krugolina Borup 23:43 27.08.2009

Re: Vera u rekurzivnost vere

Kako Leonard Nimoy kaze u jdnoj epizodi Simpsonsa, u ulozi glavnog naratora:
"Hello. I'm Leonard Nimoy. The following tale of alien encounters is true. And by true, I mean false. It's all lies. But they're entertaining lies. And in the end, isn't that the real truth? The answer is: No."


E, upravo tako zvuče ovi silni sociolozi što nas masiraju na tim studijama da ih proučavamo i čitamo i učimo šta su sve pametno u životu rekli. I svašta su pametno rekli, ali svako za sebe, i suprotno onom pametnom što su drugi rekli. Te magija je religija, te nije, te religija je magija, te nauka je iz magije, te nije u stvari je iz religije, te sve te tri stvari su iste, te nikako nisu iste, te ovo, te ono... I tako već decenijama, nikako da se išta dogovore. Ko astrolozi, božemeoprosti, kad počnu debatu koji sistem kuća treba da se koristi. Koliko su astrolozi blizu konsenzusa, toliko su i sociolozi blizu konsenzusa. Ama, priča se, uči se, može se...
Dawngreeter Dawngreeter 23:47 27.08.2009

Re: Vera u rekurzivnost vere

Sociolozi su prava napast ovih dana, slazem se. Jedan mi bas iskocio pre neki dan sa jako dugackim papirom i trazio da definisem precizna mesta preklapanja i razlike izmedju Emo i Goth podkultura, sa usmerenim dijagramima kako koja podsekcija ovih demografija dozivljava metalce. Ja mu kazem, pusti me covece jedem picu, on dodaje na legendi simbol za oznacavanje pod-pod-kategorije u okviru demografije koja ima pozitivna iskustva sa picama. Sva sreca stig'o mi autobus.
maca22 maca22 00:00 28.08.2009

Re: Vera u rekurzivnost vere

Dawngreeter
Sociolozi su prava napast ovih dana, slazem se. Jedan mi bas iskocio pre neki dan sa jako dugackim papirom i trazio da definisem precizna mesta preklapanja i razlike izmedju Emo i Goth podkultura, sa usmerenim dijagramima kako koja podsekcija ovih demografija dozivljava metalce. Ja mu kazem, pusti me covece jedem picu, on dodaje na legendi simbol za oznacavanje pod-pod-kategorije u okviru demografije koja ima pozitivna iskustva sa picama. Sva sreca stig'o mi autobus.

die hard die hard 22:39 28.08.2009

Re: Vera u rekurzivnost vere

.. a vidi ga količki je...


Jes mali al tehnicar, kad je uspeo dovde da stigne.Mucenik mali, doso da ga zgaze ko bubu.Ej zivote, lutalico.
xenonbg xenonbg 23:35 27.08.2009

...

Zar to akademici i naučnici, a naročito istoričari, ne bi trebalo da proučavaju?


Ne. Zato što to nije ništa relevantnije od, recimo, čitanja linija na dlanu. Ili gledanja u kristalnu kuglu.
Fizika. Čista.
Dawngreeter Dawngreeter 23:38 27.08.2009

Re: ...

To be fair, ono sto je Krugolina linkovala je ogranak katedre Antropologije koja se nacelno bavi bilo cime sto ima veze sa ponasanjem ljudskog drustva. Ako univerzitet ista vredi to nema nikakve veze sa onime sto Krugolina radi, naravno, jer se do sada demonstrabilno pokazalo da ljudi mogu da veruju, i veruju, u svakakve gluposti te predmet verovanja nije od vaznosti. Ali je svakako vazno za Antropologiju prouciti podizanje astrologije na status najrasirenije religije u svetu.
cbronson cbronson 23:41 27.08.2009

Re: ...

mislim da gresite, astrologija vam moze pokazati koja vrata ce vam u zivotu uvek biti otvorena, a na koja morate ponekad i pokucati ili ih nogom otvarati
Dawngreeter Dawngreeter 23:42 27.08.2009

Re: ...

Pali brate, pasulj je zakon.
maca22 maca22 23:43 27.08.2009

Re: ...

Dawngreeter
To be fair, ono sto je Krugolina linkovala je ogranak katedre Antropologije koja se nacelno bavi bilo cime sto ima veze sa ponasanjem ljudskog drustva. Ako univerzitet ista vredi to nema nikakve veze sa onime sto Krugolina radi, naravno, jer se do sada demonstrabilno pokazalo da ljudi mogu da veruju, i veruju, u svakakve gluposti te predmet verovanja nije od vaznosti. Ali je svakako vazno za Antropologiju prouciti podizanje astrologije na status najrasirenije religije u svetu.

True.
maca22 maca22 23:45 27.08.2009

Re: ...

Dawngreeter
Pali brate, pasulj je zakon.

Gledanje u čašu od jogurta dobija.
Krugolina Borup Krugolina Borup 23:45 27.08.2009

Re: ...

Ali je svakako vazno za Antropologiju prouciti podizanje astrologije na status najrasirenije religije u svetu.


Pa, to ti kažem!

S tim što - da li je religija ili je magija ili je i jedno i drugo ili nije ni jedno ni drugo, i šta je prvo nastalo: astrologija ili religija ili magija - to ti je sve jedna velika konfuzija koju sociolozi i antropolozi nikako da razmrse, mada se trude, trude se već decenijama... ali od konsenzusa ni traga ni glasa. Mislim, bar nas tamo tako uče.
Dawngreeter Dawngreeter 23:49 27.08.2009

Re: ...

Ta vrsta terminologije je zaista nebitna jer nesto znaci samo ljudima koji vec ucestvuju u tim pricama. Sve je to religija.
Krugolina Borup Krugolina Borup 23:53 27.08.2009

Re: ...

Sve je to religija.


Meni mi ravno do Kosova dal je religija ili je magija ili je nauka ili je veština ili je umetnost.
Šta god da je, volim je.
A ti to objasni ovim sociolozima, jerbo bi i meni studije ondak bile mloooogo lakše.
maca22 maca22 23:53 27.08.2009

Re: ...

Dawngreeter
Ta vrsta terminologije je zaista nebitna jer nesto znaci samo ljudima koji vec ucestvuju u tim pricama.
True.

edit: "društvena pojava"?
maca22 maca22 00:21 28.08.2009

Re: ...

xenonbg
Zar to akademici i naučnici, a naročito istoričari, ne bi trebalo da proučavaju?
Ne. Zato što to nije ništa relevantnije od, recimo, čitanja linija na dlanu. Ili gledanja u kristalnu kuglu.
Fizika. Čista.
Nisam shvatila da istoričari treba da proučavaju astrologiju radi nje same, već ako su u nju verovali oni koju su donosili odluke, onda šta je tu sve bilo.
Jelica Greganović Jelica Greganović 00:57 28.08.2009

Re: ...

Ako je zapržen, pogled je malo mutan...al ako gvire rebarca, svašta može da se pročita...
xenonbg xenonbg 13:00 28.08.2009

Re: ...

To je nešto drugo, i meni sasvim ok. To treba da proučavaju i antropolozi i svi drugi, što su ljudi, koliko vidim, i rekli. Ali te nauke ne treba da se bave da li je, recimo, neki vojskovođa dobio bitku baš zato (ili delom zato) što je neki kosmički objekat bio u određenom položaju u odnosu na neki drugi... to bi već smatrao besmislenim.
alexlambros alexlambros 16:20 29.08.2009

Re: ...

To be fair, ono sto je Krugolina linkovala je ogranak katedre Antropologije koja se nacelno bavi bilo cime sto ima veze sa ponasanjem ljudskog drustva


true. htedoh da prokomentarisem isto
darkonduty darkonduty 23:52 27.08.2009

.....

Prestala sam prije nekoliko godina govoriti ljudima da se bavim astrologijom. Postalo mi je naporno svakome objašnjavati što astrologija ustvari jest i koliko praktična može biti u realnim situacijama.
Nažalost to i nije tako lako objasniti u par rečenica, ljudi je površno percipiraju, isključivo iz vizure svakodnevnih horoskopa koje pročitaju u novinama ( a njih najčešće 'pišu' neki novinski pripravnici o astorlogiji ustvari neznaju ništa).

Mene je zaintrigirala još odmalena, ali sam tek u ranim dvadesetima imama priliku krenuti u dublje istraživanje i učenje materije. Završila sam četiri godine u astrološkoj školi u Zg koju je neko vrijeme držala Sonja Marković ( vjerujem da ste čuli za nju), ali kod nas nažalost ne postoji mogućnost za dobivanje diplome ili nastavak obrazovanja. Ako bude sreće i prilike možda se i ja jednog dana uputim preko La Manchea na edukaciju :).

Veliki pozdrav od jupiterovog djeteta!
Krugolina Borup Krugolina Borup 23:55 27.08.2009

Re: .....

Sonja Marković ( vjerujem da ste čuli za nju),


Ma, znamo se Sonja i ja. Pozdravite mi je, molim vas, ako je budete videli ili ste u nekom kontaktu s njom. Dugo se nismo ni čule ni videle.
maca22 maca22 23:58 27.08.2009

Re: .....

Ja odatle znam samo za Drago Plećko-a.

(ok, nije meni bilo upućeno, znam)
darkonduty darkonduty 23:59 27.08.2009

Re: .....

Krugolina Borup
Sonja Marković ( vjerujem da ste čuli za nju),


Ma, znamo se Sonja i ja. Pozdravite mi je, molim vas, ako je budete videli ili ste u nekom kontaktu s njom. Dugo se nismo ni čule ni videle.

Hoću naravno, moram da joj se javim, već dugo nisam, sigurno se ljuti što me nema.....
darkonduty darkonduty 00:03 28.08.2009

Re: .....

maca22
Ja odatle znam samo za Drago Plećko-a.

(ok, nije meni bilo upućeno, znam)

On je stručnjak za alternativu općenito, ali da stvar bude interesantnija nije ljubitelj astrologije. Prije par godina smo pokušali progurati zakon o alternativi u Saboru, pisali smo neke zakonske okvire i prijedloge, ali na kraju to nije upalilo. On je bio u drugom taboru ( član je stranke Demokratski centar) i zalagao se za legalizaciju pojedinih alternativnih područja djelatnosti, ali astrologiju redovito omalovažava.
Što nije u redu sa njegove strane jer niti se njome bavi, niti je sa njom upoznat.
Krugolina Borup Krugolina Borup 00:05 28.08.2009

Re: .....

Prije par godina smo pokušali progurati zakon o alternativi u Saboru, pisali smo neke zakonske okvire i prijedloge, ali na kraju to nije upalilo.


E, sećam se te frtutme.
Beše to baš velika frtutma!
darkonduty darkonduty 00:09 28.08.2009

Re: .....

Krugolina Borup
Prije par godina smo pokušali progurati zakon o alternativi u Saboru, pisali smo neke zakonske okvire i prijedloge, ali na kraju to nije upalilo.


E, sećam se te frtutme.
Beše to baš velika frtutma!


Joj bogme jest. Nekoliko sam dana (i noći) prevodila ISAR-ov etički kodeks na kroejšn, kasnije ga je neka Sonjina prijateljica pravnica dodatno revidirala i onda opet ništa.....a o lobiranjima po saboru i zivkanju uokolo da ne govorim.

Najgora u svemu bila je ukupna alternativna zajednica koja se, sastavljena od niza klanova i skupinica, čerupala i međusobno kljucala gore nego kokoši u kavezu. To je bilo najporaznije u cijeloj stvari.
Krugolina Borup Krugolina Borup 00:12 28.08.2009

Re: .....

Najgora u svemu bila je ukupna alternativna zajednica koja se, sastavljena od niza klanova i skupinica, čerupala i međusobno kljucala gore nego kokoši u kavezu. To je bilo najporaznije u cijeloj stvari.


I ovdi ista situacija, čak i bez bilo kakve saborske frtutme.
Vodzo Modzo Vodzo Modzo 00:12 28.08.2009

Decoder needed

E, sećam se te frtutme.
Beše to baš velika frtutma!

Izvinite, molicu lepo, koje je znacenje reci - frtutma?
darkonduty darkonduty 00:13 28.08.2009

Re: .....

Krugolina Borup
I ovdi ista situacija, čak i bez bilo kakve saborske frtutme.

Krugolina ja to sve zovem - Balkan beat!
topcat topcat 00:14 28.08.2009

Re: .....

darkonduty

On je stručnjak za alternativu općenito,.


On je jedan najobičniji šarlatan, a tim zakonima si je pokušao osigurati monopol.
darkonduty darkonduty 00:16 28.08.2009

Re: .....

topcat
darkonduty

On je stručnjak za alternativu općenito,.


On je jedan najobičniji šarlatan,a tim zakonima si je pokušao osigurati monopol.


Top s drugim dijelom tvrdnje se mogu složit, ali nije on šarlatanković, ima čo'ik dosta znanja i iskustva u pojedinim segmenitima. Samo malo je preagresivan u nastupu, ak se mene pita.....
topcat topcat 00:25 28.08.2009

Re: .....

Ma, znam neke koji su išli...
U pojedinim segmentima sigurno ima iskustva. Ali...
die hard die hard 22:55 28.08.2009

Re: .....

Što nije u redu sa njegove strane jer niti se njome bavi, niti je sa njom upoznat.


Gledao sam ga par puta u emisijama na Hrt-u i nekako mi je bio bas previse besan i neprijatan.Mislim za coveka koji se bavi tim stvarima.Kao da mu nesto smeta kod svih sagovornika ...
Bojan Budimac Bojan Budimac 23:05 28.08.2009

Re: .....

Gledao sam ga par puta u emisijama na Hrt-u i nekako mi je bio bas previse besan i neprijatan.Mislim za coveka koji se bavi tim stvarima.Kao da mu nesto smeta kod svih sagovornika ...

Jes' da poznajem Draga od pre 30 i (dobar) kusur godina (naime, isto toliko godina ga nisam video ni kontaktirao sa njim), ali ono što mogu da kažem o njemu je da je izuzetno inteligentna i prijatna (zabavna) osoba za druženje.
srdjan.pajic srdjan.pajic 02:48 28.08.2009

mortalna karta

Astrologija, religija, blablabla, truc, truc

Ja sam 'skeptik', kako me je jedan prevarant u pokusaju da mi na silu uradi horoskop od miloste nazvao. Kako se samo taj covek izlupetao, trebalo je da hvatam beleske pa da stavim ovde na blog. A jos vazi i za nekog "majstora".

Nego da se mi ne zezamo, daj ti neciju natalnu i mortalnu kartu, da podvucemo crtu, pa da uporedimo - sta kaze astrologija a sta je covek zaista doziveo u zivotu. Dakle kad vise nema mesta za muvanje sa rezultatima predvidjanja. Jel' postoji to? Mislim, kad su vec zaludni, jel' se bave astrolozi prikupljanjem takvih podataka, cisto ono da koriguju i eventualno unaprede svoju prevarantsku metodu? Sigurno dobar materijal za te njihove "konferencije".



ssvetlana92 ssvetlana92 02:52 28.08.2009

Drage moje

Evo kratke priče o onom čuvenom pomračenju Sunca.
Moj prijatelj i ja krenemo brodom do Šapca sa idejom da se vozamo i uživamo. Pridružili su nam se još neki zaljubljenici u plovidbu, i nastavismo put svi tako vezani (brod za brod) ili pojedinačno. Tu je bilo pet šest muškaraca, neki pecaroši a neki samo zaljubljenici i povela se verbalna bitka oko pomračenja i praznoverja. Ja sam naravno, i verovala i nisam, nisam bila opredeljena, nego onako ženski možda ih i poslušam pa se skembam u kabinu. Ostali gorostasi su me zezali celim putem i i birali najskrovitije mesto za moje skembavanje, a oni će da mi prepričavaju kako je bilo.
Došao je i taj trenutak, kada je reka Sava potpuno utihnula..umirila se i kao da se voda prestala kretati, nijedna riba se nije praćaknula u reci. Ni daška vetra nije bilo..sve je zamrlo. Nisam izdržala, radoznalost je pobedila.. pa sam izašla kada je sve počelo, na pramac, da zapamtim tu divnu pojavu. Medjutim, niko mi se nije pridružio. Ostali brodovi su lelujali, pozatvaranih prozora, zamandaljeni, onako avetinjski.
Provirila sam u jedan da vidim jednog od vlasnika, koji je najviše galamio da je to glupost, bio je pokriven ćebetom. Za džabe sam ih sve dozivala, da pogledaju makar na tren tu fascinaciju kada, u sred bela dana pada suton..skoro mrak. Nije moglo biti lepše i tajansvenije..nekako vanzemaljski.
Kad se ponovo zabeleo dan, smislili su foru da su zaspali..baš u tom trenutku! Eto, ako budeš pisala nešto na tu temu, imaš moju priču!
Edit. Ovakav odnos se može 'ladno primeniti na sve koji negiraju Astrologiju. Moje iskustvo sa takvima je slično! :)
leopold_lady leopold_lady 03:54 28.08.2009

Ne verujem astrolozima....

ne kažem da ne verujem tebi - nego astrolozima uopšte ...

Mislim,ja i dalje čekam tog nekog visokog,sa problemima sa kožom ili bubrezima.... Koji je neki direktor u Telekomu,Telenoru ili ima nešto vezano za internet i komunikaciju ... Možda samo radi u Pošti .... U stvari,ne nije on radnik,on je rikovodilac (pardon) ... Ima veliki taman auto,živi u novijem delu grada (što stvarno sve ide uz rukovodioca)..... Dobro je - bar on ima vozačku dozvolu .... Na stranu što sam već trebala da rodim oba deteta .... I da imaju već 4-odnosno 3 godine....

Ja ne znam hoću li se ikada udavati .Hoću li ikada i imati decu (nisam baš ni raspoložena ovih dana da mislim o tome).... Ali,kako sam juče Gorančetu rekla - mora biti vozač i to profesionalac.... To će mu biti zanimanje.... Kakav direktor Telenora ili Telekoma (ima sad i VIP sorry,nemoj da mi se neko uvredi).... To što je vredelo - se odavno poženilo,ono što i nije baš mnogo vredelo se i oženilo i razvelo (ili nije razvelo,ali ima ljubavnice) .... Dakle ostali su - nesposobni.... Ja nesposobnog neću..... I tačka.... Mislim nesposobnog u emotivnom i profesionalnom smislu.... Ne da bude baraba,da krade ili da se lakta - takve bi spalila na sred Terazbija ..... Ali,da bude sposoban... Ne neki mlakonja koji će da klima glavom i da ima mekan stav o svemu.... Znači,šta ono rekoh ... Da,profesionalni vozač,sa čvrstim stavom i odlučnošću da uradi nešto na pošten način za sebe i svoju porodicu ..... I znam jednog.... Njega i volim..... Ali.... Ali.... Nema dva ista - ebi ga ....

Šta ja radim ?Učim - grafički dizajn,vozam dodatne časove (u nadi da ću jednom i položiti vožnju) .... Emotivno se stabilizujem .... Eto ....
Filip2412 Filip2412 04:12 28.08.2009

Re: Ne verujem astrolozima....

leopold_lady
Šta ja radim ?

cekaj da se sve desi, onda astrolozi prelistaju knjige i objasne ti tacno zbog kog aspekta je sve to bas tako bilo....

tako to sa astrologijom sljaka
srdjan.pajic srdjan.pajic 04:21 28.08.2009

Re: Ne verujem astrolozima....

leopold_lady
ne kažem da ne verujem tebi - nego astrolozima uopšte ...

Mislim,ja i dalje čekam tog nekog visokog,sa problemima sa kožom ili bubrezima.... Koji je neki direktor u Telekomu,Telenoru ili ima nešto vezano za internet i komunikaciju ... Možda samo radi u Pošti .... U stvari,ne nije on radnik,on je rikovodilac (pardon) ... Ima veliki taman auto,živi u novijem delu grada (što stvarno sve ide uz rukovodioca)..... Dobro je - bar on ima vozačku dozvolu .... Na stranu što sam već trebala da rodim oba deteta .... I da imaju već 4-odnosno 3 godine....

Ja ne znam hoću li se ikada udavati .Hoću li ikada i imati decu (nisam baš ni raspoložena ovih dana da mislim o tome).... Ali,kako sam juče Gorančetu rekla - mora biti vozač i to profesionalac.... To će mu biti zanimanje.... Kakav direktor Telenora ili Telekoma (ima sad i VIP sorry,nemoj da mi se neko uvredi).... To što je vredelo - se odavno poženilo,ono što i nije baš mnogo vredelo se i oženilo i razvelo (ili nije razvelo,ali ima ljubavnice) .... Dakle ostali su - nesposobni.... Ja nesposobnog neću..... I tačka.... Mislim nesposobnog u emotivnom i profesionalnom smislu.... Ne da bude baraba,da krade ili da se lakta - takve bi spalila na sred Terazbija ..... Ali,da bude sposoban... Ne neki mlakonja koji će da klima glavom i da ima mekan stav o svemu.... Znači,šta ono rekoh ... Da,profesionalni vozač,sa čvrstim stavom i odlučnošću da uradi nešto na pošten način za sebe i svoju porodicu ..... I znam jednog.... Njega i volim..... Ali.... Ali.... Nema dva ista - ebi ga ....

Šta ja radim ?Učim - grafički dizajn,vozam dodatne časove (u nadi da ću jednom i položiti vožnju) .... Emotivno se stabilizujem .... Eto ....


maca22 maca22 07:58 28.08.2009

Re: Ne verujem astrolozima....

Filip2412
cekaj da se sve desi, onda astrolozi prelistaju knjige i objasne ti tacno zbog kog aspekta je sve to bas tako bilo....
tako to sa astrologijom sljaka
Ih, naknadna pamet svima sljaka.
Filip2412 Filip2412 03:55 28.08.2009

....

Ma, ženo, to ti je kad na osnovu datuma, vremena i mesta rođenja astrolog izračuna sliku neba kakva je bila i kakva se videla s mesta u kome si se rodila,
a po kom kalendaru se gleda rodjendan, julijanskom, gregorijanskom, indijanskom ili kineskom?

Uzgred, ozbiljno pitanje, ja sam Jarac u horoskopu ali definitivno mi se osobine ne poklapaju sa tim znakom i resio sam na svoju ruku da postanem strelac, jel moze to nekako da se sredi?

mislio sam da manipulacija kalendarom pomaze....

Unfuckable Unfuckable 06:12 28.08.2009

Re: ....

i resio sam na svoju ruku da postanem strelac

ja sam ovo primenjivao negde do petnaeste i skoro pa je ferceralo.
Eh, ta sklonost ka prikrivanju identiteta...
duchesse duchesse 07:47 28.08.2009

Re: ....

Filip2412
i resio sam na svoju ruku da postanem strelac


Ja sam blizanac-vodolija. Kadgodj to kažem nekome ko se "razume" u astrologiju, dobijem reakciju: "Ti mora da si odvratna osoba." Zato sam odlučila da na svoju ruku postanem blizanac-jarac. Pomerila sam datum rodjenja za sat vremena, i sad dobijam mnoooogo bolji feedback. Drago mi je da nisam jedina koja lažira horoskop!!!
maca22 maca22 08:01 28.08.2009

Re: ....

duchesse
Ja sam blizanac-vodolija. Kadgodj to kažem nekome ko se "razume" u astrologiju, dobijem reakciju: "Ti mora da si odvratna osoba." Zato sam odlučila da na svoju ruku postanem blizanac-jarac. Pomerila sam datum rodjenja za sat vremena, i sad dobijam mnoooogo bolji feedback. Drago mi je da nisam jedina koja lažira horoskop!!!
Evo, ja cenima da od juce na blogu ima ljudi koji misle da si odvratna, i bez horoskopa. Prihvati to, zeno.
kiselkasta kiselkasta 08:08 28.08.2009

Re: ....

hmmm ja sam skepticnija prema karakteru osoba koje misle da je jedna blizanac-vodolija odvratna osoba.
ali tu je Kru da da objasnjenje.

ja sam strelac, ascedent u ovnu, mesec u lavu, venera u strelcu, u strelcu imam i nekakakv stelijum

mada sve nesto mislim da sam koji minut kasnije rodjena da bi mi zivot bio pesma, ovako je ipak roman sa elementima melodrame :)))

jedva cekam da Kru krene da radi sa klijentima, pa da se upisem na listu cekanja :)
tompinchns tompinchns 08:25 28.08.2009

Re: ....

... a po kom kalendaru se gleda rodjendan, julijanskom, gregorijanskom, indijanskom ili kineskom?


Pa, po bilo kom da gledas, to ti je isti dan, samo se negde zove ovako, a negde onako. Taj dan je bio, samo je u razlicitim kalendarima zaveden pod drugim imenom i prezimenom.

...
resio sam na svoju ruku da postanem strelac, jel moze to nekako da se sredi?


Ja sam strelac i veruj mi ni kod nas nista bolje nije. Sve samo lepo pise, covek bi rekao, vidi ovi strelci, kako im je dobro. A ono - cabar. Stoj tu gde jesi, mozda ti nekad krene. Javljam ako se kod nas situacija promeni.
duchesse duchesse 08:30 28.08.2009

Re: ....

maca22
Evo, ja cenima da od juce na blogu ima ljudi koji misle da si odvratna, i bez horoskopa. Prihvati to, zeno.


ne mogu da se pomirim s time, boli.


maca22 maca22 08:35 28.08.2009

Re: ....

kiselkasta
jedva cekam da Kru krene da radi sa klijentima, pa da se upisem na listu cekanja :)

Isto. :)
duchesse duchesse 08:35 28.08.2009

Re: ....

kiselkasta
hmmm ja sam skepticnija prema karakteru osoba koje misle da je jedna blizanac-vodolija odvratna osoba.


Pričao mi je ex, koji je devica-strelac, da mu se jednom desilo da na žurci startuje ribu koja ga je odmah pitala šta je u horoskopu. Kad je čula, okrenula se i otišla bez reči. Tako da ne prolaze loše samo blizanci-vodolije.
Ludi ljudi, šta reći za nekoga ko te okarakteriše kao skota a da nije 3 reči progovorio s tobom, a na račun horoskopa.
Atomski mrav Atomski mrav 09:07 28.08.2009

Re: ....

Ja sam blizanac-vodolija. Kadgodj to kažem nekome ko se "razume" u astrologiju, dobijem reakciju: "Ti mora da si odvratna osoba."

Hm, blizanci generalno nisu naročito popularni kod takvih "poznavalaca" astrologije. Mnogi kažu da su dvolični, ali ja ne mislim tako. To je znak koji ima neku svoju dualnu prirodu, a čini mi se da je tako i kod Riba.
E sad, Blizanac - Vodolija nije ništa spram moje kombinacije: Riba - Blizanac Ja imam 4 stepena slobode A jednom mi reče jedna devojka onako sažaljivo: Pa ti si sam sebi kvadrat! Kako ti živiš sam sa sobom?! (Ne znam šta to znači, kontam da ima veze sa natalnom kartom i položajem planeta). I stvarno, prilično sam komplikovan, znam da budem težak kao Trepča i zajeban kao kratko ćebe a znam i da budem duša od čoveka...
maca22 maca22 09:15 28.08.2009

Re: ....

Atomski mrav
Riba - Blizanac Ja imam 4 stepena slobode

Ma ti samo neumorno fantaziraš, dok ne napraviš sebi problem.
(nisam astrolog, ja to onako :))
Krugolina Borup Krugolina Borup 09:21 28.08.2009

Re: ....

Kadgodj to kažem nekome ko se "razume" u astrologiju, dobijem reakciju: "Ti mora da si odvratna osoba."


Možeš biti sigurna da taj ko ti tako kaže, sigurno se NE razume u astrologiju.
Krugolina Borup Krugolina Borup 09:22 28.08.2009

Re: ....

Pa, po bilo kom da gledas, to ti je isti dan, samo se negde zove ovako, a negde onako. Taj dan je bio, samo je u razlicitim kalendarima zaveden pod drugim imenom i prezimenom.


Jasno!
duchesse duchesse 09:31 28.08.2009

Re: ....

Atomski mrav
Hm, blizanci generalno nisu naročito popularni kod takvih "poznavalaca" astrologije.


Da, da! Kažu "blizanci su dvolični a vodolije nestalne"!! Verovatno potajno žale mog muža jerbo ko zna šta mu jedno takvo djubre, kakvo blizanac-vodolija može biti, radi iza ledja.

A što se komplikovanosti tiče... ma komplikovani smo svi mi na svoj način. Ako misliš da neki nije komplikovan, to je zato što ga nisi dovoljno dobro upoznao. Ili bar ja to tako vidim.
duchesse duchesse 09:38 28.08.2009

Re: ....

Krugolina Borup
Možeš biti sigurna da taj ko ti tako kaže, sigurno se NE razume u astrologiju.


Aham. Zato sam stavila "razume" pod znake navoda. To su likovi koji čitaju dnevni horoskop i one rubrike u novinama "kako se slažete sa tim i tim znakom", pa misle da se razumeju. Takvim likovima, kad počnu da buncaju, mi je najsladje da kažem: "Ne verujem u horoskop", veoma ozbiljnim i odsečnim glasom. U većini slučajeva se postide i prestanu s buncanjem.

A koliko mi se puta desilo da me na razgovoru za posao pitaju šta sam u horoskopu!!! Jedna gospodja mi je objasnila da svaki znak ima poslove koji mu odgovaraju, tako npr. nikada ne bi meni dala da radim u magacinu (as if I would) već nekoj devici. Mislim, Kru, da one reakcije koje dobijaš od ljudi kad kažeš čime se baviš velikim delom imaju korena u ponašanju gorenavedenih budala, koje se u to "razumeju". Ali u Srbiji se svi razumeju u sve, te nije tu ništa čudno. Svi u sve, ali najviše u fudbal i politiku.
Atomski mrav Atomski mrav 09:56 28.08.2009

Re: ....

Da, da! Kažu "blizanci su dvolični a vodolije nestalne"!!

A Vage su neodlučne - znaš ono, "Moj najveći problem je što sam toliko neodlučan... a možda i nisam?"
maca22 maca22 10:02 28.08.2009

Re: ....

Vage koje ja znam su udavače. :) To su ih oženili, da ih uhvate, jer su nedolučne, pa će da se izmigolje.
duchesse duchesse 10:17 28.08.2009

Re: ....

maca22
Vage koje ja znam su udavače.


Fascinantno. Sad kad sam prebrojala, ne znam puno vaga, svega 2, ali su obe udavače, u punom smislu te reči. Ima tu nešto, imaima!
lenamur lenamur 11:26 28.08.2009

Re: ....

Filip2412
ja sam Jarac u horoskopu ali definitivno mi se osobine ne poklapaju sa tim znakom i resio sam na svoju ruku da postanem strelac,

Ja sam jarac/strelac.
Pozdrav Filip2412 pretpostavljam da smo rodjeni istog dana.
Moj suprug i ja bas obozavamo taj datum- rodjeni smo istog dana (i iste godine) ...
darkonduty darkonduty 12:04 28.08.2009

Re: ....

Filip2412
resio sam na svoju ruku da postanem strelac, jel moze to nekako da se sredi?



Može, evo u zamjenu dobivaš od mene steliji u strijelcu ( merkur, mjesec, neptun, sunce), sve u 12 kući, pa uživaj u tome svaki dan!
darkonduty darkonduty 12:05 28.08.2009

Re: ....

lenamur

Ja sam jarac/strelac.


Vidiš ja sam obrnuta kombinacija - strijelac s ascedentom i venerom u jarcu.
I baš mi dobro dođe malo taj jarac da me spusti na zemlju...
kiselkasta kiselkasta 12:27 28.08.2009

Re: ....

darkonduty

Filip2412resio sam na svoju ruku da postanem strelac, jel moze to nekako da se sredi?/quote]

evo jos jedna strelacka ponuda, nudim : stelij u strelcu ali u 8 kuci, pa ako volis ti izvoli, ali u paketu sa njim dajem i "divni" saturn u raku, svakako u ponudu ulaze i nekakvi simpaticni kvadrati u koje se bas ne razumem...

i sve nesto mislim da sam jarac; eh gde bi mi kraj bio

kiselkasta kiselkasta 12:31 28.08.2009

Re: ....

izvinjavam se
eto ovo gore izgleda kao tipicna strelacka brljotina, nemam pojma kako je sve ispalo kao quote, a ne znam ni da popravim

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana