Hitler, žene, seks, AIDS...

Vojislav Stojković RSS / 08.09.2009. u 23:17

Da je Adolf Hitler bio masovni ubica i zlotvor kome je teško pronaći sličnog u dugoj istoriji ljudskog roda ne treba posebno dokazivati. Sida je, također, masovni ubica i bolest kojoj je teško pronaći sličnu.  Od te proste analogije pošla je i  nemačka marketinška agencija  Comitee u komercijalnom filmu AIDS je masovno ubistvo,  koji bi trebao biti prikazan 1.decembra ove godine u sklopu Svetskog dana protiv AIDS-a. Da zaključivanje analogijom ne mora uvek biti tačno pokazuje, čini se, i reklamni spot za navedeni film.U njemu počivši kancelar Trećeg rajha  žestoko kara, pretpostavljamo bez kondoma, veoma seksipilnu damu i to na  različite načine uključujući i odpozadi.

Uostalom, pogledajte spot i uverite se i sami.


Gledajući spot, bilo jednom ili analizirajući ga više puta, daleko lakše je zaključiti da  nam nemačka marketinška agencija pokazuje kako je firer bio žestok ljubavnik, muškarčina, sexualni ubermensch.... a ne kako je, zbog side, opasno voditi ljubav bez zaštite.

Šta god mi danas mislili o Hitleru, istorijska je činjenica da je on u svoje vreme bio harizmatska ličnost. Taj oniži ružnjikavi muškarac snagom svoje hraizme magnetski je privlačio žene, a od mnogih, ne samo od Nemica, i doslovno je bio obožavan. Odnos žena prema Hitleru nije teško objasniti, jer je moć, a ne fizička lepota i snaga, osećajnost ili um, za većinu žena na prvom mestu u rangu privlačnosti. Daleko teže je objasniti odnos Hitlera prema ženama.

 Među ženama za koje se Hitler zanimao moguće je razlikovati dve kategorije, uglavnom određene njihovim društvenim položajem. U prvu kategoriju spadaju žene koje odskaču svojim bogatstvom, socijalnim statusom, ili slavom, pre svega glumačkom. Tu, pored mlade i zgodne Stefani iz Linca, u koju je je bio ludo zaljubljen, ali se nikada nije usudio čak ni da joj se obrati, spadaju brojne postarije dame iz bogatog društva u Minhenu koje su ga uvele u život i običaje više klase i koje su njega lično i njegovu partiju materijalno pomagale. U drugu grupu spadaju žene koje su na društvenoj lestvici znatno ispod njega.

U toj grupi je njegova polunećakinja Angela Geli Raubel (na slici) i  dugogodišnja ljubavnica Eva Braun.

Hitlerov seksualni život bio je predmet mnogih nagađanja. Mnogi su tvrdili da je vođa Trećeg rajha bio homoseksualac, ali za takve tvrdnje ne postoje dokazi. Međutim, nema ni dokaza da su njegovi seksualni odnosi sa ženama bili normalni, pa čak ni da je bio seksualno potentan.

Geli Raubel je izjavljivala svom prijatelju: Moj stric je monstrum. Nitko ne može ni zamisliti šta sve traži od mene!

Rene Miler, filmska glumica, poverila je svom direktoru A. Cajsleru šta se dogodilo one večeri koju je provela u Hitlerovoj kancelariji: Oboje su se svukli i Rene je bila sigurna da firer s njom namerava imati seksualni odnos. Međutim, Hitler se bacio na pod i preklinjao je da ga udari nogom u stražnjicu. Ona se uplašila, ali on je bio uporan govoreći joj kako je bezvredan i puzao pred njom u agoniji. Na kraju ga je udarila kako je zahtevao i to je Adolfa snažno uzbudilo. Preklinjao je da ga udara sve više i jače. Što ga je više udarala nogom, on je postajao sve uzbuđeniji. Kratko posle te večeri 1943.g. Rene Miler je izvršila samoubistvo.

Neobično je velik broj žena koje su bile bliske Hitleru, a koje su izvršile ili pokušale izvršiti samoubistvo: Geli Raubel, Eva Braun, Rene Miler i Unity Mitford (na slici).

 

Psihoaanalitičari tvrde da su Hitlerove seksualne želje bile voajerističke, analno sadističke prema inferiornom tipu žena i mazohističke prema tipu žena kojima se divio.

Bilo kakva da je bila priroda Hitlerove seksualne perverzije, ona ima korene u njegovom destruktivnom (narcističko- nekrofilnom) karakteru.

 

 

 

Atačmenti



Komentari (124)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

mladen.mladen mladen.mladen 23:52 08.09.2009

...

ajd da ne bude da cekam sta ce stariji da kazu... trenutno ne vidim nijedan komentar...

dakle.. veoma cesto kad otvorim VIP setim se Barta S. kako pokusava da uzme sir pod naponom.. pacov je skontao na prvi dodir.. a ja klikcem i dalje.. doup doup doup
die hard die hard 23:58 08.09.2009

Re: ...

Gledajući spot, bilo jednom ili analizirajući ga više puta, daleko lakše je zaključiti da  nam nemačka marketinška agencija pokazuje kako je firer bio žestok ljubavnik, muškarčina, sexualni ubermensch.... a ne kako je, zbog side, opasno voditi ljubav bez zaštite.


Da i ja sam imao taj utisak, gledao sam spot juce, cini mi se.Da su uspeli da izazovu paznju, sigurno jesu.Poz
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 13:53 09.09.2009

Re: ...

mladen.mladen
ajd da ne bude da cekam sta ce stariji da kazu...

Ti si jedan od retkih, mladene, koji čeka na starije.
Hvala, na (prvom) javljanju.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 13:55 09.09.2009

Re: ...

die hard

Da i ja sam imao taj utisak, gledao sam spot juce, cini mi se.Da su uspeli da izazovu paznju, sigurno jesu.Poz


To im je sigurno i bio cilj, reč je o makentiškoj agenciji.:)
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 00:00 09.09.2009

glupa kampanja

i to prilično.
die hard die hard 00:04 09.09.2009

Re: glupa kampanja

glupa kampanja


Nadam se samo glupa a ne i zlonamerna.I onda mislimo da se samo ovde rade takve nebuloze.
Milan Novković Milan Novković 09:33 09.09.2009

Re: glupa kampanja

Srđan Mitrović
i to prilično.

Da, iako radi posao šanse su da nanosi više štete nego koristi. Obrazac koriste u UK već godinama. Npr prekinu ti dobru muziku da bi pustili zvuk kola koja udaraju dete pri prevelikoj brzini. I ne možeš da izbegneš promeru raspoloženja, ma kako pažljiv vozač bio. A ovo je samo radio, pa onda dođe TV sa svom svojom višedimenzionalnošću.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 13:56 09.09.2009

Re: glupa kampanja

Savremeni markenting je svojevrsni terorizam.
Time Bandit Time Bandit 00:09 09.09.2009

siroti mali firer

Neobično je velik broj žena koje su bile bliske Hitleru, a koje su izvršile ili pokušale izvršiti samoubistvo: Geli Raubel, Eva Braun, Rene Miler i Unity Mitford


nije ni čudo

Psihoaanalitičari tvrde da su Hitlerove seksualne želje bile voajerističke, analno sadističke prema inferiornom tipu žena i mazohističke prema tipu žena kojima se divio.


podseća na italijansku porno industriju



Vojislav Stojković Vojislav Stojković 17:20 09.09.2009

Re: siroti mali firer

Svaka porno industrija, pa i italijanska, samo je materijalizacija stavova i ideja opšteg, ponekad i posebnog, kulturnog miljea u kome je nastala.
loader loader 00:20 09.09.2009

Fensi brčići

Taj oniži ružnjikavi muškarac snagom svoje hraizme magnetski je privlačio žene, a od mnogih, ne samo od Nemica, i doslovno je bio obožavan.
On je bio vođa čopora u Nemačkoj onog doba. Prvi. Žene se lože na uspeh. Vole blizinu moći. Moć znači sigurnost, znači ...

Ali, caka kod Hitlera si i brčići. Bez njih ništa :)
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 17:34 09.09.2009

Re: Fensi brčići

loader


Ali, caka kod Hitlera si i brčići. Bez njih ništa :)


Kao dete, čini se, da nije imao brkove, a ni razdeljak.


arheolog1981 arheolog1981 01:44 10.09.2009

Re: Fensi brčići

Vojislav Stojković
loader


Ali, caka kod Hitlera si i brčići. Bez njih ništa :)


Kao dete, čini se, da nije imao brkove, a ni razdeljak.




Lepo dite, ko bi rekao da ce da postane onakav monstrum
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 12:33 10.09.2009

Re: Fensi brčići

Sve ozbiljne analize pokazale su da je mali Adolf rastao u normalnoj građanskoj porodici, da su mu i majka Klara i otac Alojz bili brižni roditelji i zdravi ljudi. Adolf se nije razlikovao od druge dece, nije mučio mačke i sl. U ranoj mladosti bio je stidljiv mladić. A, eto....
miloradkakmar miloradkakmar 00:23 09.09.2009

Reč

je o masovnim ubicama, a Hitler bi trebao da podstakne na zaštitu od AIDS? Apsurd . Pa, on i ne zna šta je seks.
loader loader 00:26 09.09.2009

Re: Reč

Pa, on i ne zna šta je seks.
Ali zna šta su batine radi uzbuđenja .. :) Opasan bio Hića !
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 17:39 09.09.2009

Re: Reč

O Hitlerovim seksualnim opredeljima najviše je znala Eva Braun. Ona je vodila dnevnik. Međutim, u njenom dnevniku nema ni reči o seksu sa svojim verenikom .

cult cult 00:29 09.09.2009

sex n drugs n rocknroll

bio homoseksualac, ali za takve tvrdnje ne postoje dokazi.


Mene ovo podsetilo na dnevnike erteesa devedesetih kad su objavljivali debeovske izveštaje o otporašima.
Završavalo se sa ."...ali .nema dokaza da je homoseksualac"
Kakva pefridnost. Poseban kov čoveka treba za te sluzbe.

Hitler je bio ludak, a ova kampanja je glupa kao noć.
Ali setio se neki "kriejtiv" da ce sigurno privuci paznju bizarnost.
margos margos 00:35 09.09.2009

Re: sex n drugs n rocknroll

Hitler je bio ludak, a ova kampanja je glupa kao noć.
Ali setio se neki "kriejtiv" da ce sigurno privuci paznju bizarnost.


Bizarnost i zastrašivanje... sve je lepo i zanosno dok ne vidiš njegovi facu . pa je poruka, između ostalog i ono 'nemoj mnogo da se smeješ - plakaćeš' tj 'nemoj mnogo da uživaš - debelo ćeš platiti'.
Prezirem zastrašivanje kao metod edukacije i upozoravanja.
cult cult 00:45 09.09.2009

Re: sex n drugs n rocknroll

valjda zato sto se jako tesko odupreti se nagonima, zavisnostima.
Samo strah moze da ih nadvlada...that s the idea.

One "zastrasujuce" poruke na kutijama cigareta koje si primecivao prva dva dana kad se pojavise
imaju svoju jezovitiju varijantu u Singapuru, cini mi se. Tamo su na kutijama umesto reci "...cesce oboljevaju od raka" nalepili fotografije toga.
Grozota. Medjutim, of kors da je broj pusaca isti.
margos margos 01:03 09.09.2009

Re: sex n drugs n rocknroll

Samo strah moze da ih nadvlada...that s the idea.

Pogrešna je...:(
Grozota. Medjutim, of kors da je broj pusaca isti.

Sve si rekao.
I broj obolelih od side raste.
I broj obolelih od drugih bolesti protiv kojih se borimo zastrašivanjem.
sinergija92 sinergija92 02:13 09.09.2009

Re: sex n drugs n rocknroll

cult

Hitler je bio ludak, a ova kampanja je glupa kao noć.
Ali setio se neki "kriejtiv" da ce sigurno privuci paznju bizarnost.


Sta reci za onaj hotel u Beogradu, u cijim su sobama bile "okacene" Hitlerove (umetnicke) slike?
Da l' je i tu Hidza imao ulogu da opomene na preventivu? Human neki tip taj moler...
Milutin Milošević Milutin Milošević 08:59 09.09.2009

Re: sex n drugs n rocknroll

'nemoj mnogo da uživaš - debelo ćeš platiti'

Ovo je očigledno seksualna kontrarevolucija, koja je deo odgovora na slobodni hipi pokret šezdesetih godina.
loader loader 15:51 09.09.2009

Re: sex n drugs n rocknroll




A tu je i prava XXX
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 17:43 09.09.2009

Re: sex n drugs n rocknroll

margos
Hitler je bio ludak, a ova kampanja je glupa kao noć.
Ali setio se neki "kriejtiv" da ce sigurno privuci paznju bizarnost.


Bizarnost i zastrašivanje... sve je lepo i zanosno dok ne vidiš njegovi facu . pa je poruka, između ostalog i ono 'nemoj mnogo da se smeješ - plakaćeš' tj 'nemoj mnogo da uživaš - debelo ćeš platiti'.
Prezirem zastrašivanje kao metod edukacije i upozoravanja.


margos, misliš li zaista da nema žena koje se i danas lože na Hitlerovu facu, kao i na facu nekih, nama vremenski i prostorno, bližih diktatora?
Seksualnost je velika tajna, pogotovo ženska seksualnost.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 18:43 09.09.2009

Re: sex n drugs n rocknroll

cult
valjda zato sto se jako tesko odupreti se nagonima, zavisnostima.
Samo strah moze da ih nadvlada...that s the idea.



Strah i lopata.


Vojislav Stojković Vojislav Stojković 18:45 09.09.2009

Re: sex n drugs n rocknroll

Milutin Milošević
'nemoj mnogo da uživaš - debelo ćeš platiti'

Ovo je očigledno seksualna kontrarevolucija, koja je deo odgovora na slobodni hipi pokret šezdesetih godina.

Sudbina svake revolucije je kontarevolucija, važi i obrnuto.
margos margos 01:39 10.09.2009

Re: sex n drugs n rocknroll

margos, misliš li zaista da nema žena koje se i danas lože na Hitlerovu facu, kao i na facu nekih, nama vremenski i prostorno, bližih diktatora?
Seksualnost je velika tajna, pogotovo ženska seksualnost.

Džeremaja, izvini, ne vidoh ovo danas - sportski dan stavio i sex i ovu kampanju u drugi plan:)

Ima verovatno onih kojima je Hitler lep, pametan, sposoban itd, pa i erotski privlačan, ali verujem da je daleko više onih kojima pomisao na dotičnog ugrožava seksualnu želju.

Što više razmišljam o kampanji - sve mi se manje sviđa tj sve mi je gluplja i besmislenija.

Vojislav Stojković Vojislav Stojković 12:28 10.09.2009

Re: sex n drugs n rocknroll

Stvari, glede seksualnih strasti, nisu uvek jednostavne kako nam se ponekad čini.
Jesi li gledala film Noćni portir?
U konc. logoru:



Mnogo kasnije:

margos margos 13:05 10.09.2009

Re: sex n drugs n rocknroll

Stvari, glede seksualnih strasti, nisu uvek jednostavne kako nam se ponekad čini.

Gledala.
Ma kakvi jednostavne, daleko su od jednostavnih i uslovljene s mnogo činilaca.Nemoguće je odvojiti civilizacijski i sociološki trenutak, plus sve što pojedinac nosi kroz porodicu i lično iskistvo.

Rajh je dobro analizirao seksualnost 'malog čoveka' u prvoj polovini 20.veka kada je po njegovoj klasifikaciji većina ljudi bila rigidne karakterne strukture. Poznata je veza blizine smrti i seksualnosti i znam za slučajeve kad ih proživljeno negativno iskustvo u isto vreme uzbuđuje i plaši, pa teže da ga ponove (ponavljaju) - psiholozi smatraju da bi ga nadvladali, da bi nadvladali umiranje.

karalejla.superbljuh karalejla.superbljuh 00:56 09.09.2009

Hm

Pa on i nije imao seks sa ženama, nego sa masama, dok je držao govore, tad je svršavao.
E, sad, sa druge strane, masa baš, ispostavilo se, i nije baš bila svesna ko je jebe; sveopšti zanos.
Tako posmatrano, analogija na reklami stoji. Nasty, svakako.
cult cult 01:00 09.09.2009

Re: Hm

hm.
ovo je tačno.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 17:47 09.09.2009

Re: Hm

karalejla.superbljuh
Pa on i nije imao seks sa ženama, nego sa masama, dok je držao govore, tad je svršavao.
E, sad, sa druge strane, masa baš, ispostavilo se, i nije baš bila svesna ko je jebe; sveopšti zanos.
Tako posmatrano, analogija na reklami stoji. Nasty, svakako.

Hitler je govorio da voli i da je venčan samo sa Nemačkom.
Međutim, bio je veliki narcis - voleo je samo sebe.
eizo eizo 01:50 09.09.2009

...

Super kampanja, eto ja vise necu voditi ljubav sa hitlerom bez zastite, evo dabogda mi u kafani svirali narodnjaci ako lazem...
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 08:56 09.09.2009

Re: ...

eizo
ja vise necu voditi ljubav sa hitlerom bez zastite,

Pametna odluka.
drug.clan drug.clan 04:13 09.09.2009

ima ih jos samo su omiljeni

Da je Adolf Hitler bio masovni ubica i zlotvor kome je teško pronaći sličnog u dugoj istoriji ljudskog roda ne treba posebno dokazivati. Sida je, također, masovni ubica i bolest kojoj je teško pronaći sličnu.  Od te proste analogije pošla je i  nemačka marketinška agencija


Slicnog zlocinca nije tako tesko naci cak je i ziveo u isto vreme kao gore pomenuti Hitler - Leopold II, a analogija je jos bolja jer je on ubijao bas tamo gde SIDA danas najvise ubija - u subsaharskoj Africi.

Uzasavajuce je da tog Hitleru ravnog zlikovca umesto u reklamu za smrt stavljaju na jubilarne EURO novcice valjda u znak zahvalnosti sto je pobio i osakatio pola stanovnika "slobodne drzave Kongo" (Congo free state - État indépendant du Congo). Nazalost ta sirotinja u Africi nije u poziciji ni da se pozali na velicanje zlocinaca od strane sarih "demokrata" a pogotovo da ih spreci.
albicilla albicilla 07:06 09.09.2009

Re: ima ih jos samo su omiljeni

tesko naci cak je i ziveo u isto vreme kao gore pomenuti Hitler - Leopold II, a analogija je jos bolja jer je on ubijao bas tamo gde SIDA danas najvise ubija - u subsaharskoj Africi.

Uzasavajuce je da tog Hitleru ravnog zlikovca umesto u reklamu za smrt stavljaju na jubilarne EURO novcice valjda u znak zahvalnosti sto je pobio i osakatio pola stanovnika "slobodne drzave Kongo" (Congo free state - État indépendant du Congo). Nazalost ta sirotinja u Africi nije u poziciji ni da se pozali na velicanje zlocinaca od strane sarih "


ma, kongo je bio njegova privatna svojina, dok tamo nije tako zakuvao, da je drzava belgija uskocila da vadi kestenje i svom kralju oduzme imanje, pa ga sada svojom kolonijom proglasi
duchesse duchesse 07:26 09.09.2009

Re: ima ih jos samo su omiljeni

Da je Adolf Hitler bio masovni ubica i zlotvor kome je teško pronaći sličnog u dugoj istoriji ljudskog roda ne treba posebno dokazivati. Sida je, također, masovni ubica i bolest kojoj je teško pronaći sličnu.


Staljin? Kuga?
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 08:24 09.09.2009

Re: ima ih jos samo su omiljeni

Naravno da istorija obiluje sa zlotvorima. Šeli Klajn u knjizi Najveći zlotvori i diktatori, pored Hitlera, navodi još četrnaest..

-Herod Veliki - koljač votlejemske djece
- Džingis kan - vladar Mongolskog carstva
- Šaka Zulu - bič Južne Afrike
- Josif Staljin - najokrutniji masovni ubica u modernoj istoriji
- Mao Cetung - zloglasni podstrekivač kineske kulturne revolucije
- Anastasio Somoza - ozloglašeni nikaravganski diktator
- Fransoa Duvalje-vudu vrač sa Haitija
- Kim li Sung - "Voljeni vođa" Sjeverne Koreje
- Augusto Pinoče - čileanski vojni diktator
- Nikolaj Čaušesku - rumunski komunistički tiranin
- Pol Pot - tvorac kambodžanskih "Polja smrti"
- Idi Amin - ludak ubica iz Ugande
- Sadam Husein - kralj rata Iraka
- Robert Mugabe - konstruktor anarhije u Zimbabveu.
gorran2 gorran2 11:03 09.09.2009

Re: ima ih jos samo su omiljeni

Pored Leopolda, zanimljivo da nema npr. ni jedne od zvezda viktorijanske Britanije - oni su pomorili glađu više desetina miliona stanovnika Indije u drugoj polovini devetnaestog veka.
gorran2 gorran2 13:00 09.09.2009

Re: ima ih jos samo su omiljeni

Mada bi trebalo razmotriti i kandidaturu američkih činilaca koji su poubijali milione Vijetnamaca iz vazduha i sa zemlje.
One koje nisu poubijali, poprskali su čuvenim narandžastim agensom - Sadam Husein je za njjih početnik...
drug.clan drug.clan 13:08 09.09.2009

Re: ima ih jos samo su omiljeni

Vojislav Stojković
Naravno da istorija obiluje sa zlotvorima. Šeli Klajn u knjizi Najveći zlotvori i diktatori, pored Hitlera, navodi još četrnaest..

-Herod Veliki - koljač votlejemske djece
- Džingis kan - vladar Mongolskog carstva
- Šaka Zulu - bič Južne Afrike
- Josif Staljin - najokrutniji masovni ubica u modernoj istoriji
- Mao Cetung - zloglasni podstrekivač kineske kulturne revolucije
- Anastasio Somoza - ozloglašeni nikaravganski diktator
- Fransoa Duvalje-vudu vrač sa Haitija
- Kim li Sung - "Voljeni vođa" Sjeverne Koreje
- Augusto Pinoče - čileanski vojni diktator
- Nikolaj Čaušesku - rumunski komunistički tiranin
- Pol Pot - tvorac kambodžanskih "Polja smrti"
- Idi Amin - ludak ubica iz Ugande
- Sadam Husein - kralj rata Iraka
- Robert Mugabe - konstruktor anarhije u Zimbabveu.


nije lako neprimetiti nedostatak cuvenih evropskih zlikovaca pa ni Leopolda dok se istovremeno na listi pojavljuju likovi koji u istorijskim i svetskim razmerama ne bi dosli ni na 500-to mesto ovakve liste a neki ni na kakvu listu ovog tipa. Ne znam na kog Shaka Zulu je autor mislio i koji je to tako strasan zlocin ovaj pocinio da je na listi pretekao cak i Leopolda i vodje aparthejda koje su ih ubijali. Verovatno mu je najveci zlocin bio taj sto je stvorio mocnu drzavu i reformisao vojsku koja se kasnije dosta uspesno branila od nasrtaja Engleza koji su zeleli da ih civilizuju tako sto bi ih zaposlili u svoje rudnike. Daleko od toga da branim zlikovce (naprotiv svaki od njih je uzasan) ali je potpuno neumesno stavljati pored Hitlera i Leopolda likove poput Mugabea koji je ubio manje ljudi nego prosecan najnize rangirani kolonijalni vojnik i koji je sve do skora bio omiljen gost na svetskim dvorovima pa cak i proglasen Vitezom velikog krsta od strane britanske kraljice. Zatim Sadam koji je verovatno dosao na listu zbog nepostojeceg arsenala za masovno unistavanje (osudjen za smrt 150 ljudi). Pa Ceusesku, pa Somoza, pa .... - dajte molim vas oni u 15 najvecih zlikovaca koji su ikada ziveli.

Nigde na listi onih zlikovaca koji su unistili citave civilizacije i istrebljivali citave rase u novom svetu, koji su stotine hiljada i milione odveli u robstvo, koji su evropu zavijali u crno svakih 50 godina, koji su pokretali kontinentalne i svetske ratove, koristili oruzje za masovno ubijanje, nigde Leopolda koji je ubio 10 miliona ljudi i osakatio jos ko zna koliko ....

Izgleda se zlocin meri po rasi, veri i ideologiji zrtava a ne po broju unistenih zivota. Ova lista je vise nego ocevidno ideoloski obojena i samo pokazuje krizu morala i uzasno licemerje koje vlada danasnjim svetom.
niccolo niccolo 13:16 09.09.2009

Re: ima ih jos samo su omiljeni

Kad već govorimo o tome ko je trebao a ko nije trebao da se nađe na listi, ja se nešto ne sećam istorijskih potvrda da se pokolj vitlejemske dece zaista i dogodio...
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 13:45 09.09.2009

Re: ima ih jos samo su omiljeni

Top liste zločinaca su kao i sve ostale top liste - mnogo govore i o sastavljaču, autoru.
gorran2 gorran2 15:41 09.09.2009

Re: ima ih jos samo su omiljeni

Đeneral Douglas MacArthur, jedan od najpoznatijih komandanata WW2, pokušavao je iz sve snage da se upiše na listu, vehementno zastupajući ideju da se na Kinu 1951. baci nekoliko desetina atomskih bombi.
Ali nije imao "sreće", ideja nije prošla...
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 17:53 09.09.2009

Re: ima ih jos samo su omiljeni

gorran2
Đeneral Douglas MacArthur, jedan od najpoznatijih komandanata WW2, pokušavao je iz sve snage da se upiše na listu, vehementno zastupajući ideju da se na Kinu 1951. baci nekoliko desetina atomskih bombi.
Ali nije imao "sreće", ideja nije prošla...

Kad je već reč o tom generalu, nije li on bio homoseksualac?
CIA je imala dokumentovane dokaze o tome kako je u J. Koreji pokupio jednog regruta u WC-u, ali Truman je zabranio da se isto obnaroduje, čak i onda kad je McArtur vodio veliku političku kampanju protiv njega.
drug.clan drug.clan 18:10 09.09.2009

Re: ima ih jos samo su omiljeni

Vojislav Stojković
gorran2
Đeneral Douglas MacArthur, jedan od najpoznatijih komandanata WW2, pokušavao je iz sve snage da se upiše na listu, vehementno zastupajući ideju da se na Kinu 1951. baci nekoliko desetina atomskih bombi.
Ali nije imao "sreće", ideja nije prošla...

Kad je već reč o tom generalu, nije li on bio homoseksualac?
CIA je imala dokumentovane dokaze o tome kako je u J. Koreji pokupio jednog regruta u WC-u, ali Truman je zabranio da se isto obnaroduje, čak i onda kad je McArtur vodio veliku političku kampanju protiv njega.


on ima toliko zla na dusi da ne postoji nikakva potreba za takvim kvalifikacijama

on je recimo onog zlocinca cara hirohita i njegovu svitu spasao sudjenja za uzasne zlocine koje su cinili.
gorran2 gorran2 20:01 09.09.2009

Re: ima ih jos samo su omiljeni

Kad je već reč o tom generalu, nije li on bio homoseksualac?
CIA je imala dokumentovane dokaze o tome kako je u J. Koreji pokupio jednog regruta u WC-u, ali Truman je zabranio da se isto obnaroduje, čak i onda kad je McArtur vodio veliku političku kampanju protiv njega.
To što je neki oficir trpao regruta, još ne znači da je gej. Možda se loži na tu foru submisije i dominacije... U tom slučaju je to kakvu igračku neko ima u gaćama od sekundarnog značaja. Otprilike kao Hitler.
Inače, FBI-ju je to bilo u opisu poslova, da produkuje dokaze da je neko gej. Možda je i CIA koristila tu tehniku u slučaju potrebe - zašto ne?
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 21:12 09.09.2009

Re: ima ih jos samo su omiljeni

Naravno, da način kako McArthur koristi ono što ima u gaćama nije od značaja glede njegovih zahteva za desetak A-udara po Kinezima, ali tematika ovog bloga je takva.:))
Jedan drugi američki general je nastavio sa McArthurovom strategijom i čim mu se pružila prilika udario po kineskoj exteritoriji.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 02:15 10.09.2009

Re: ima ih jos samo su omiljeni

Vojislav Stojković
Naravno da istorija obiluje sa zlotvorima. Šeli Klajn u knjizi Najveći zlotvori i diktatori, pored Hitlera, navodi još četrnaest..

-Herod Veliki - koljač votlejemske djece
- Džingis kan - vladar Mongolskog carstva
- Šaka Zulu - bič Južne Afrike
- Josif Staljin - najokrutniji masovni ubica u modernoj istoriji
- Mao Cetung - zloglasni podstrekivač kineske kulturne revolucije
- Anastasio Somoza - ozloglašeni nikaravganski diktator
- Fransoa Duvalje-vudu vrač sa Haitija
- Kim li Sung - "Voljeni vođa" Sjeverne Koreje
- Augusto Pinoče - čileanski vojni diktator
- Nikolaj Čaušesku - rumunski komunistički tiranin
- Pol Pot - tvorac kambodžanskih "Polja smrti"
- Idi Amin - ludak ubica iz Ugande
- Sadam Husein - kralj rata Iraka
- Robert Mugabe - konstruktor anarhije u Zimbabveu.


a gde je tu onaj majmun general sto je klao po Ruandi?
ovo za sadama huseina...mozda je on i bio kralj rata iraka ali je za rat potrebno vise od jednog lidera
Blade Runner Blade Runner 04:49 09.09.2009

Bljutavo

u svakom pogledu.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 08:15 09.09.2009

Re: Bljutavo

Ne samo da je bljutavo, već se može postaviti i pitanje da li je Comitee, pored profita, imao i druge ciljeve glede bivšeg im firera.
sybil sybil 05:27 09.09.2009

zasto glupo?

i mi bi da je srece stavljali bracni par milosevic na slicnim reklamama- glasajte za njima slicne i dobicete ............. neka se uce mlade generacije.
albicilla albicilla 07:07 09.09.2009

Re: zasto glupo?

sybil
i mi bi da je srece stavljali bracni par milosevic na slicnim reklamama- glasajte za njima slicne i dobicete ............. neka se uce mlade generacije.


da.. na onom gore plakatu, zameni devojcino lice mirom markovic sa sve cvetom u kosi, i eto para
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 08:10 09.09.2009

Re: zasto glupo?

Za politički marketing to bi bilo OK, ali za bilo šta vezanao za erotiku i sex - ne salažem se. Mnogi bi apstinirali.:)
sybil sybil 13:19 09.09.2009

Re: zasto glupo?

da, nekad se postize suprotan efekat. pre nekog vremena gledam live sa gostima voditeljka dovela devojku od 20 godina, porno super star, glumila u 200 filmova od 18-te do dvadesete, lici na cecu i tajizrazlica. cilj emisije je da se upozore mladi da ne idu u pornografiju zbog lake zarade, opasnosti od side i hiljadu bolesti, o moralnom aspektu cele price i da ne govorimo. i sada instant na prvi pogled, svi su na strani voditeljke, naravno. medjutim, voditeljka je htela da ispadne velika moralne gromada ponizavajuci porno ribu odvratnim moralisanjem tipa vidi sebe, a vidi mene jaku, veliku, nikada nisam imala takav zivot itakoto, velike li mudrosti. mislim , sve je to tacno, ali nacin na koji prezentuje te "velike istine", podseca na jednu politicku partiju. postigla je potpuno suprotan efekat, svi su navijali za porno ribu. postalo je groteskno do kraja. pita je voditeljka (sa izrazom zgrazavanja na licu i moralnoosudjujucim tonom) kako ti je bilo kada si prvi put bila pred kamerama, ocekujuci da kaze uzas, jedva sam cekala kraj, a porno riba ce na to - imala sam tremu kakva ce mi biti performansa, htela sam da budem savrsena, i ona ukapirala pa je zajebava. sta je voditeljka po zanimanju? manekenka, mosh misliti nasla se pametna da moralise.

takve emisije gde porno zvezda ispadne heroj bolje da ne prikazuju. e, a onda se desilo nesto sto je imalo pravi efekat. ta porno riba je izjavila za rolling stone kako ce da se umota u palestinsku zastavu gola ispod i da ode u emisiju kod howarda koji je rasista i pro-izrael. u sledecoj svojoj emisiji haward napravo sou-ona meni da kaze da sam rasista, she s..ks .... for a living. prica o tome da je ona inteligentna porno zvezda i da je njen porno political statement, to je totalni apsurd. i cuje se iz pozadine- ona je izjavila da cita i zna sve filozofe, Kant (hm, da cunt i svi u smeh). a onda puste audio, ne video, isecak iz njenog porno filma koji se zove ne znam, too drunk for facial valjda, i nacin na koji vristi i sta govori, pa to mislim da je i porno momku neprijatno.

efektno. howard je car.


Unfuckable Unfuckable 07:59 09.09.2009

spot je krajnje

nedefinisan i plitko urađen.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 08:07 09.09.2009

Re: spot je krajnje

Mislim da je, gle čuda, profit u pitanju. Tri akvarela za koje se smatra da ih je naslikao Hitler prodati su na aukciji u Nirbergu za 40.000 E.
Hitler se u Nemačkoj, a i šire, vraća u modu, ako je ikad i bio demode.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 02:19 10.09.2009

Re: spot je krajnje

Hitler se u Nemačkoj, a i šire, vraća u modu, ako je ikad i bio demode.

neonacista je uvek bilo i bice, u nemackoj i van nje. mislim da je hitler u modi onoliko koliko su majice sa likom tita bile moderne kod nas i u exyurepublikama pre par godina. moda je, srecom, prolazna.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 12:17 10.09.2009

Re: spot je krajnje

Bravara što se tiče, on ne izlazi iz mode. Naprotiv.
Interesovanje za lik i delo doživotnog predsednika exYU sve je veće.
Knjiga Tito - tajna veka obara rekorde u gotovo svim bivšim republikama, a prevodi se i na jezike zemalja u okruženju. Ne damo mi da se naš Joška zaboravi.:)

leopold_lady leopold_lady 08:02 09.09.2009

Pošto učim sada grafički dizajn....

čula sam da je u reklamama sve moguće i sve dozvoljeno..... Da li ???

Pričalo se danima - ti si Vojislave stavio link ovde - pa sam i videla.... Užas! To je moj komentar....

Pitam se - čemu sve one organizacije poput našeg JAZAS-a u celom svetu ???Njihove tribine,predavanja,seminari....

Ne može niko da mi kaže da je ova reklama toliko važna i toliko bitna - bitnija od učenja dece i omladine kako stvarno da se čuvaju i zaštite ne samo od HIV - a i AIDS-a ,već i svih ostalih seksualno prenosivih bolesti....

Godinama nemam ništa sa JAZAS-om,ali pošto znam čime se ti ljudi bave i pratila sam njihov rad ,kao i organizaciju - razočarana sam - takvom reklamom..... Jer mislim da to ni jedna organizacija koja edukuje decu i omladinu,pa i starije ne zaslužuje da bude toliko omalovažena .... Ova reklama baš kao da pljuje po svim tim ljudima koji su dali svoj život i doprinos za zdravlje i očuvanje zdravlja ....

Mislim - Hitler !!! Hej ?!!!

Toliko.....
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 17:55 09.09.2009

Re: Pošto učim sada grafički dizajn....

leopold_lady


Mislim - Hitler !!! Hej ?!!!

Toliko.....

Sasvim dovoljno, l_lady.
vladimir petrovic vladimir petrovic 08:51 09.09.2009

Šta je normalno u seksu?

Vojislav Stojković
Taj oniži ružnjikavi muškarac snagom svoje hraizme magnetski je privlačio žene, a od mnogih, ne samo od Nemica, i doslovno je bio obožavan. Odnos žena prema Hitleru nije teško objasniti, jer je moć, a ne fizička lepota i snaga, osećajnost ili um, za većinu žena na prvom mestu u rangu privlačnosti. Daleko teže je objasniti odnos Hitlera prema ženama.


Hm. Znam još jednog tipa od Hitlerove fele, kome bi opis koji si dao - veoma odgovarao.
Mislim na Gabrijela Danuncija (Gabriele D'Anunzio), koji je, uprkos velikoj ružnjikavosti i niskom rastu - važio za velikog švalera, te su padale i izrazito lepe i slavne žene (mislim na Eleonoru Duze). A tip je bio i fašista. I osrednji, ali veoma popularan književnik.
Pisaću jednog dana o Danunciju.
Međutim, nema ni dokaza da su njegovi seksualni odnosi sa ženama bili normalni

Ovde si malo uprskao.
Šta znače normalni seksualni odnosi sa ženom?
Da li misliš da je normalan samo tzv. misionarski položaj?
pa čak ni da je bio seksualno potentan.

Seksolozi tvrde da je za seksualni odnos poželjna potencija muškarca, ali nije apsolutno obavezna. (Osim u slučajevima kada se prave deca).
Uostalom, i sam si naveo jedan od načina koji su tvog protagonistu karakterisali, što je sa njegove tačke gledanja svakako bio - seksualni odnos.
mirelarado mirelarado 10:00 09.09.2009

Re: Šta je normalno u seksu?

vladimir petrovic

Hm. Znam još jednog tipa od Hitlerove fele, kome bi opis koji si dao - veoma odgovarao.
Mislim na Gabrijela Danuncija (Gabriele D'Anunzio), koji je, uprkos velikoj ružnjikavosti i niskom rastu - važio za velikog švalera, te su padale i izrazito lepe i slavne žene (mislim na Eleonoru Duze). A tip je bio i fašista. I osrednji, ali veoma popularan književnik.
Pisaću jednog dana o Danunciju.


Чињеница да моћ и слава привлаче жене повезује све моћне и славне мушкарце. Изван тога нема никакве сличности између Хитлера и Д'Анунција у сексуалном погледу. Овај потоњи био је женскарош чије су еротске пустоловине и љубавне афере пуниле новинске ступце крајем 19. и почетком 20. века. Био је велики егоиста и сноб, али у његовим односима са женама нема ни трага од Хитлерове изопачености о којој Војислав говори.


Vojislav Stojković Vojislav Stojković 10:12 09.09.2009

Re: Šta je normalno u seksu?

vladimir petrovic

Međutim, nema ni dokaza da su njegovi seksualni odnosi sa ženama bili normalni

Ovde si malo uprskao.
Šta znače normalni seksualni odnosi sa ženom?
Da li misliš da je normalan samo tzv. misionarski položaj?

Vladimire, uvek sam raspoložen da pojasnim:
Još uvek ima nas koji pod normalnim seksualnim odnosom podrazumevamao odnos dvoje ljudi različitog pola između kojih postoji, ako ne ljubav, ono bar emotivna privlačnost i svakako obostrana želja i koji posle kraće ili duže ljubavne predigre stupaju u odnos u kome muškarac svoj polni organ (penis) pentrira u ženski polni organ (vaginu) u jednom od za to mogućih položaja.

Ukoliko su potrebana dodatna pojašnjenja, samo pitaj.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 10:22 09.09.2009

Re: Šta je normalno u seksu?

mirelarado
vladimir petrovic

Hm. Znam još jednog tipa od Hitlerove fele, kome bi opis koji si dao - veoma odgovarao.
Mislim na Gabrijela Danuncija (Gabriele D'Anunzio), koji je, uprkos velikoj ružnjikavosti i niskom rastu - važio za velikog švalera, te su padale i izrazito lepe i slavne žene (mislim na Eleonoru Duze). A tip je bio i fašista. I osrednji, ali veoma popularan književnik.
Pisaću jednog dana o Danunciju.


Чињеница да моћ и слава привлаче жене повезује све моћне и славне мушкарце. Изван тога нема никакве сличности између Хитлера и Д'Анунција у сексуалном погледу. Овај потоњи био је женскарош чије су еротске пустоловине и љубавне афере пуниле новинске ступце крајем 19. и почетком 20. века. Био је велики егоиста и сноб, али у његовим односима са женама нема ни трага од Хитлерове изопачености о којој Војислав говори.

Upravo sam hteo da pitam vladimira zašto misli da je Gabrijele od Hitlerove fele. Mislim da poređenje nikako ne stoji. Naravno, ne samo zato što je Danuncio spevao jednu od najlepših pesama posvećenih srpskom narodu i objavio je 1915. g. u Milanu.

„Какав то крик непрестани недра планинска пара? Какав то вапај заумни потреса густе шуме, дах леденим рекама гуши, немир у изворима ствара? О Србијо Стефанова, о краљевство Лазарово!...”
...
О Маркова Србијо, где су сада твоји пернати буздовани? Зар те нико не чује? Хајде, народе Марков, храбар буди! Имај срце јарко, срце челично пред судбином! Ти си, ох људи: располућен, подељен, цинично на два дела, на два трупла крвава, као на кули што погођен би Хајдук Вељко...”
libkonz libkonz 10:23 09.09.2009

Re: Šta je normalno u seksu?

Još uvek ima nas koji pod normalnim seksualnim odnosom podrazumevamao odnos dvoje ljudi različitog pola između kojih postoji, ako ne ljubav, ono bar emotivna privlačnost i svakako obostrana želja i koji posle kraće ili duže ljubavne predigre stupaju u odnos u kome muškarac svoj polni organ (penis) pentrira u ženski polni organ (vaginu) u jednom od za to mogućih položaja.

ima nas ! Bravo za definiciju!
vladimir petrovic vladimir petrovic 11:44 09.09.2009

Re: Šta je normalno u seksu?

Vladimir Petrović: Hm. Znam još jednog tipa od Hitlerove fele, kome bi opis koji si dao - veoma odgovarao.
Mislim na Gabrijela Danuncija (Gabriele D'Anunzio), koji je, uprkos velikoj ružnjikavosti i niskom rastu - važio za velikog švalera, te su padale i izrazito lepe i slavne žene (mislim na Eleonoru Duze). A tip je bio i fašista. I osrednji, ali veoma popularan književnik.
Pisaću jednog dana o Danunciju.

Mirelarado: Чињеница да моћ и слава привлаче жене повезује све моћне и славне мушкарце. Изван тога нема никакве сличности између Хитлера и Д'Анунција у сексуалном погледу. Овај потоњи био је женскарош чије су еротске пустоловине и љубавне афере пуниле новинске ступце крајем 19. и почетком 20. века. Био је велики егоиста и сноб, али у његовим односима са женама нема ни трага од Хитлерове изопачености о којој Војислав говори.

Vojislav Stojković: Upravo sam hteo da pitam vladimira zašto misli da je Gabrijele od Hitlerove fele. Mislim da poređenje nikako ne stoji.

Vojislave, nisi obratio pažnju na ono što sam lepo napisao: A TIP JE BIO I FAŠISTA. U tome je veza Hitlera i Danuncija. A seksualnost njihova je bila - drugorazredna stvar. Nobody really cares? Jer oni su prvenstveno ostali upamćeni po prvome, a ne po drugome. Dakle, ja nisam tvrdio da su bili isti po pitanju seksualnosti, osim da su kao ružni primerci privlačili žene, a nisam pominjao šta i kako su radili ženama, te da li je neko od njih to činio na više ili manje izopačen način
mirelarado mirelarado 13:07 09.09.2009

Re: Šta je normalno u seksu?

vladimir petrovic
Vojislave, nisi obratio pažnju na ono što sam lepo napisao: A TIP JE BIO I FAŠISTA. U tome je veza Hitlera i Danuncija. A seksualnost njihova je bila - drugorazredna stvar. Nobody really cares? Jer oni su prvenstveno ostali upamćeni po prvome, a ne po drugome. Dakle, ja nisam tvrdio da su bili isti po pitanju seksualnosti, osim da su kao ružni primerci privlačili žene, a nisam pominjao šta i kako su radili ženama, te da li je neko od njih to činio na više ili manje izopačen način


Ех, Владимире, поређење једноставно није добро. Д'Анунцио је своју националистичку и империјалистичку реторику, у духу времена и естетицизма којем је припадао, преточио у сензационалистичке, саморекламерске војно-политичке подухвате у доба Првог светског рата. Могло би се рећи да је био претеча фашизма, да су га фашисти славили као свог идеолога, али у власти није учествовао. Зашто онда ниси упоредио Хитлера с Мусолинијем? Њега су Италијанке обожавале, баш као и Немице Хитлера.

Све ми се чини да си само хтео да најавиш да ћеш писати о Д'Анунцију, а сад још и спинујеш, хе, хе, хе...
vishnja92 vishnja92 13:11 09.09.2009

Re: Šta je normalno u seksu?

osim da su kao ružni primerci privlačili žene

a kakve pa veze sad ima privlacnost sa lepotom, kada je zenska percepcija u pitanju?
nikakve.

kreatura o kojoj se govori u oba slucaja spada u ne-kategoriju, i za mene ce ta pomama uvek ostati totalna misterija.
a muskarci koji imaju moc mogu biti veoma smesni, cesce nego privlacni. shvataju sebe suvise ozbiljno :)
niccolo niccolo 13:20 09.09.2009

Re: Šta je normalno u seksu?

Њега су Италијанке обожавале, баш као и Немице Хитлера.

Postavlja se pitanje koliko je uticaja na ta obožavanja imala propaganda tih godina u tim zemljama, koja je vođe prikazivala kao ne znam šta tj. koliko su ih Italijanke, odnosno Nemice obožavale svojevoljno a koliko zbog indoktrinacije...
mirelarado mirelarado 13:25 09.09.2009

Re: Šta je normalno u seksu?

niccolo
Њега су Италијанке обожавале, баш као и Немице Хитлера.

Postavlja se pitanje koliko je uticaja na ta obožavanja imala propaganda tih godina u tim zemljama, koja je vođe prikazivala kao ne znam šta tj. koliko su ih Italijanke, odnosno Nemice obožavale svojevoljno a koliko zbog indoktrinacije...


Под утицајем пропаганде, разуме се. И то тек пошто су споменути зликовци дошли на власт, тј. стекли моћ.
vladimir petrovic vladimir petrovic 10:03 10.09.2009

Re: Kobojagi, moj obračun sa njima (I)

Rukovodeći se onim sartrovskim načelom da treba osporavati ono što zaslužuje da bude osporavano (šta ja mogu, još uvek sam u debovuarsko-sartrovskom fazonu, pošto sam nedavno kratko pisao o Simoni de Bovuar, ali brzo će me to proći, he, he, he), moram se naknadno osvrnuti na neka reakcije uvaženog domaćina ovog bloga, Vojislava Stojkovića, i veoma cenjene sinjore Mirelarado.

Verujući da sam shvatio suštinu onoga što je autor bloga hteo da kaže, a što nagoveštava i sam naslov (Hitler, žene, seks, AIDS...), ja sam se setio Gabrijelea Danuncija tek onda kada sam, kao što sam već rekao, naišao na ove Vojislavljeve reči za Hitlera:
Taj oniži ružnjikavi muškarac snagom svoje hraizme magnetski je privlačio žene, a od mnogih, ne samo od Nemica, i doslovno je bio obožavan. Odnos žena prema Hitleru nije teško objasniti, jer je moć, a ne fizička lepota i snaga, osećajnost ili um, za većinu žena na prvom mestu u rangu privlačnosti. Daleko teže je objasniti odnos Hitlera prema ženama.

I rekao sam da ja tako vidim Danuncija – čoveka omanjeg rasta, ružnog, proćelavog, krivozubog, koji je, u svojim tridesetim godinama bio, kako se to u petparačkim pričama kaže, «fenomenalni zavodnik i lomitelj ženskih srdaca» (pomenuo sam neizbežno Danuncijevu vezu sa slavnom glumicom Eleonorom Duse). A usputno sam rekao, da bi to pominjanje bilo svrsishodno, da je sam Danuncio bio «jedan od hitlerovske fele», zapravo – fašista.

I još nešto – tada sam se izlanuo (a nije trebalo) da imam u glavi da napišem blog o Danunciju, jer ga smatram veoma koloritnom ličnošću italijanske književne, ali i političke povesti, koji je imao odredjene relacije sa nama na ovim prostorima bivše jugoslovenske države.

A Mirelarado ukazuje:
Чињеница да моћ и слава привлаче жене повезује све моћне и славне мушкарце. Изван тога нема никакве сличности између Хитлера и Д'Анунција у сексуалном погледу. Овај потоњи био је женскарош чије су еротске пустоловине и љубавне афере пуниле новинске ступце крајем 19. и почетком 20. века. Био је велики егоиста и сноб, али у његовим односима са женама нема ни трага од Хитлерове изопачености о којој Војислав говори.

Slažem se. I ponavljam. Ja sam samo tvrdio ovo prvo, ne ovo drugo. Tvrdio sam da je i Danuncio, slično Hitleru, bio (relaltivno) ružan čovek, ali poznata ličnost (iako ne, naravno, koliko i Hitler), te je žestoko privlačio žene.
I tu sam stao. Dakle, ne smatram da je Danuncio u krevetu sa ženama radio (ili nije mogao da radi) ono što je radio ili nije mogao da radi Hitler. To mi ni na kraj pameti nije palo.

To nije razumeo Vojislav pa me pita:
Upravo sam hteo da pitam Vladimira zašto misli da je Gabrijele od Hitlerove fele. Mislim da poređenje nikako ne stoji. Naravno, ne samo zato što je Danuncio spevao jednu od najlepših pesama posvećenih srpskom narodu i objavio je 1915. g. u Milanu.

Poredjenje izmedju Danuncija i Hitlera stoji (njihov fizički izgled i privlačenje žena), itekako stoji.
A dalje ukazivanje da je Danuncio napisao pohvalnu pesmu srpskim junacima je potpuno izvan konteksta. Jer, bila je reč o tome da je ružnjikavi Danuncio privlačio žene, a da je bio, kako sam ja lakonski rekao, «iz Hitlerove fele», jer je bio žestoki nacionalista, odnosno fašista, a ne o njegovom sveukupnom književnom stvaralaštvu.

Mirelarado me s pravom ispravlja da je Danuncio bio – preteča fašista.
Могло би се рећи да је био претеча фашизма, да су га фашисти славили као свог идеолога, али у власти није учествовао. Зашто онда ниси упоредио Хитлера с Мусолинијем? Њега су Италијанке обожавале, баш као и Немице Хитлера.

Ovo je nesporno tačno.
On je zapravo bio žestoki nacionalista, što je itekako imalo fašističkih konotacija, pa sam ga ja zato olako nazvao fašistom, iako je ispravnije reči da je bio «preteča fašista». (Uzgred da ukažem da je on zbog svog nacionalizma, na predlog Musolinija, bio nagradjen plemićkom titulom od kralja Vitorija Emanuelea III, te, kada je umro, po nalogu Musolinija, imao državnu sahranu na nacionalnom groblju “ Il Vittoriale degli Italiani”).
Prema tome, prihvatam ukazivanje da je Danuncio bio preteča fašizma, znajući činjenicu da je njegov lični uticaj u italijanskom društvu bio počeo opadati pojavom Musolinija na političkoj sceni.

Da rezimiram: ja nisam ulazio u kvalitet Danuncijevih seksualnih odnosa sa ženama, niti tvrdio da su oni imali ičega sličnog sa Hitlerovim seksualnim odnosima sa ženama. To mi je bilo sporedno, setio sam se Danuncija samo da bih ukazao na poznatu činjenicu da ružnjikavi muškarci, a posebno ako su poznate ličnosti, mogu da "bare" najlepše žene.

I prihvatam da je ispravnije reći da je Danuncio bio "preteča fašista", nego da je bio "fašista".

A la vista.

vladimir petrovic vladimir petrovic 10:15 10.09.2009

Re: Kobojagi, moj obračun sa njima (II)

Na ukazivanje Vojislava
Međutim, nema ni dokaza da su njegovi seksualni odnosi sa ženama bili normalni

ja sam bio slobodan da pitam šta on podrazumeva pod «normalnim seksom».
Pitao sam ovako:
Ovde si malo uprskao. Šta znače normalni seksualni odnosi sa ženom?
Da li misliš da je normalan samo tzv. misionarski položaj?

A Vojislav odgovara:

Vladimire, uvek sam raspoložen da pojasnim:
Još uvek ima nas koji pod normalnim seksualnim odnosom podrazumevamao odnos dvoje ljudi različitog pola između kojih postoji, ako ne ljubav, ono bar emotivna privlačnost i svakako obostrana želja i koji posle kraće ili duže ljubavne predigre stupaju u odnos u kome muškarac svoj polni organ (penis) pentrira u ženski polni organ (vaginu) u jednom od za to mogućih položaja. Ukoliko su potrebana dodatna pojašnjenja, samo pitaj

Ovo je staromodno. Naravno, ne i netačno, samo staromodno. Sliči stavovovima hrišćanskih popova. (Toga sam se bojao, kada sam pomenuo “misionarski položaj”).

Iako vidim da je ovakav odgovor Vojislavljev pozdravljen od nekih blogera, ja želim da ukažem na jednu činjenicu iz književne povesti.

Američki pisac Sinkler Luis (Sinclair Lewis, 1885-1951), u besedi prilikom prijema Nobelove nagrade za književnost, 1930. godine, našao je za shodno da ukaže da u Americi postoje neki uticajni ljudi “koji su uznemireni pojavom svih mladjih pisaca kojima toliko nedostaje ukus da sugerišu da se muškarci i žene ne vole uvek u skladu sa molitvenikom”. Ovo se može lako proveriti, čitanjem beseda dobitnika Nobelove nagrade.

Ja mislim, da na početku 21. stoleća, percepcija seksualnih odnosa izmedju dve odrasle osobe ne mora obavezno da bude “u skladu sa molitvenikom”, a ovo što je Vojislav naveo mi upravo liči kao propagiranje seksa u skladu sa molitvenikom. Onog prokreacionističkog.

Seksanje danas (izmedju dve odrasle osobe, muškarca i žene) je malo sofisticiranije nego što podvlači Vojislav /odnos u kome muškarac svoj polni organ (penis) penetrira u ženski polni organ (vaginu) u jednom od za to mogućih položaja. A da ostane u granicama normalnog, obostrano saglasnog/.

Prihvatam da svako od nas ima pravo da tumači “normalno” na svoj način. Toliko.


Milan Novković Milan Novković 11:32 10.09.2009

Re: Kobojagi, moj obračun sa njima (II)

ne mora obavezno da bude “u skladu sa molitvenikom”,

Mož se moliš koliko hoćeš, uvek ispadne neka improvizacija, pa ako imaš sreće sve se lepo završi
Seksanje danas (izmedju dve odrasle osobe, muškarca i žene) je malo sofisticiranije

Ti prizivaš Marca i tenzorski račun - ako ga prizoveš i bude ti postavljao pitanja sam si kriv
mirelarado mirelarado 10:14 11.09.2009

Re: Kobojagi, moj obračun sa njima (I)

cult cult 10:30 11.09.2009

Re: Kobojagi, moj obračun sa njima (I)

eh. bela zastava.
ja se taman spremio za kobajagi obracun, tu su kokice, tu coke zero.
blaga asocijacija na:





Vojislav Stojković Vojislav Stojković 12:09 11.09.2009

Re: Kobojagi, moj obračun sa njima (II)

vladimir petrovic


vladimire, sebe ne smatram pozvanim da opovrgavam bilo čija shvatanja seksa, pa ni tvoja moderna. Ne znam samo zašto dovodiš u vezu moje shvatanje sa popovima i molitvenikom.


mirelarado mirelarado 12:17 11.09.2009

Re: Kobojagi, moj obračun sa njima (I)

cult
eh. bela zastava.
ja se taman spremio za kobajagi obracun, tu su kokice, tu coke zero.


Ћути, Култе, видиш да је Пижон нервозан због женидбе, треба показати мало разумевања.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 12:25 11.09.2009

Re: Kobojagi, moj obračun sa njima (I)

Ženidbe???
niccolo niccolo 12:26 11.09.2009

Re: Kobojagi, moj obračun sa njima (I)

Vojislav Stojković
Ženidbe???

Bre, Jeremija, pa nemaš pojma šta si propustio...trk na Pižonov zadnji blog, ionako smo se raspitivali za tebe
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 12:36 11.09.2009

Re: Šta je normalno u seksu?

Nemoj da me teraš da čitam sve komentare, jer ja sam mislio da se vladimirov blog odnosi na utakmicu, a ne na ženidbu, dakle, da li se narečeni oženio ili nije?
vishnja92 vishnja92 13:39 11.09.2009

Re: Šta je normalno u seksu?

Vojislav Stojković Vojislav Stojković 18:51 11.09.2009

Re: Šta je normalno u seksu?

O tome odlučuju učesnici tokom samog čina.
(Mislim da bi ovu definiciju mogao da prihvati i vladimir petrović).
Milutin Milošević Milutin Milošević 08:57 09.09.2009

ŽeMske

jer je moć, a ne fizička lepota i snaga, osećajnost ili um, za većinu žena na prvom mestu u rangu privlačnosti
Ovo je zanimljivo zapažanje
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 09:17 09.09.2009

Re: ŽeMske

Danas se moćnim, pored političara i bogataša, smatraju lekari hirurzi, menadžeri, poznati umetnici i muškarci iz sveta šou biznisa. Oni su u vrhu poželjnih za udavače i ostale.
Malo je novoga u muško - ženskim odnosima, bez obzira na položaj tokom koitusa.:)))
leeanna leeanna 11:40 09.09.2009

Re: ŽeMske

Danas se moćnim, pored političara i bogataša, smatraju lekari hirurzi, menadžeri, poznati umetnici i muškarci iz sveta šou biznisa. Oni su u vrhu poželjnih za udavače i ostale.

jeste, ali to je moć koja obezbeđuje pre svega društveni (materijalni included) status "udavačama i ostalim", tako da može ali ne mora da ima veze sa seksualnom željom.
postoji i ona Moć (u adlerovskom smislu), moć da bukvalno upravljaš ljudskim dušama. to kod nekih žena (i muškaraca) izaziva jak seksualni nagon u odnosu na "imaoca Moći". mislim da je to ta priča sa hitlerovim (i onih u "raznim varijantama hitlera" likovima ) uspehom kod žena.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 13:50 09.09.2009

Re: ŽeMske

Svakako.
Hirurg, primera radi, ne mora biti i bogat, ali ima moć - u njegovim rukama je život i smrt pacijenata.
libkonz libkonz 09:39 09.09.2009

Glupo

da bi neko napravio reklamu koja svojim emitovanjem šokira da bi ostavila poruku, mora da poznaje osnovna pravila marketinga, psihologiju, trendove, kao i da ima nešto mozga u glavi. Ovde mi se čini da su "kreativci" iz pomenute agencije zalutali u ovaj posao. Video sam za ovih 12 godina koliko sam u marketingu mnogo takvih "talenata" koji smatraju da su toliko genijalni da ih niko ne razume. Sudeći prema tim mojim iskustvima pre bih rekao da se radi o netalentovanim autorima. Međutim, zabrinjava onaj koji je tu reklamu odobrio, tj. platio, umesto da im je rekao: "Promašili ste profesiju". Kod naručioca posla se vidi žal za firerom. Ne kažem da su znali da će Hitler biti u spotu, ali "nešto nedefinisano u spotu im se dopalo, pa su ga odobrili".
Vojislave, baš se pitam gde si, dugo te već nema.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 09:52 09.09.2009

Re: Glupo

ova reklama uznemirava na sve moguće načine osim onog zbog čega je i pravljena.
čudi me da je ovo prošlo u nemačkoj.

Advertising Agency: das comitee, Hamburg, Germany
Creative Director: Hans Weishäupl, Dirk Silz
Director: Ivo Wejgaard
Published: September 2009
libkonz libkonz 10:07 09.09.2009

Re: Glupo

čudi me da je ovo prošlo u nemačkoj.

da je Austrija, ne bih se iznenadio.
Stvarno, zaista je neverovatno da ovo prođe u Nemačkoj.
karalejla.superbljuh karalejla.superbljuh 10:09 09.09.2009

Re: Glupo

Sigurno su pomislili "ovo sa ogromnim lutkama u obliku kondoma više ne ide, isuviše je simpatično" i pljas! sex&nazi - uvek dovoljno šokantan set. Jeftin, ali hm, pa o toj reklami se raspravlja + there is no such thing as bad publicity. Mada ima i toga da je Nemcima dosadilo da se ustežu od eksplicitne moći posle rata i da se iskupljuju, došlo je vreme da i oni brendiraju svoju "bête noire"
karalejla.superbljuh karalejla.superbljuh 10:11 09.09.2009

Re: Glupo

zaista je neverovatno da ovo prođe u Nemačkoj


Zašto?
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 10:17 09.09.2009

Re: Glupo

Zašto?

pa eto, onako.
zbog nekih nemačkih zakona npr.
karalejla.superbljuh karalejla.superbljuh 10:27 09.09.2009

Re: Glupo

Kojih zakona? Koji bi zabranili šta iz ove reklame? Pitam jer ne znam.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 10:35 09.09.2009

Re: Glupo

zakon o zabrani korišćenja nazi simbola. doduše dozvoljeni su samo ako je u pitanju umetnost ili obrazovanje. e sad to je veoma siva zona. ova reklama niti je umetnost a još manje obrazuje.
karalejla.superbljuh karalejla.superbljuh 11:33 09.09.2009

Re: Glupo

E, tu je verovatno stvar u tome što se brkovi možda tu i ne ubrajaju, a oni su jedino u reklami što se može uzeti kao simbol: nema uniforme, nema svastike, nema pozdrava, čini mi se da je ovo slalom kroz takve zakone. A možda akcije protiv side i spadaju pod obrazovanje. Meni se čini logičnim da ovo sad Nemačka radi, to su sve faze kroz koje oni pred svim drugim zemljama savlađuju svoju traumu i pritisak bliske istorije i obezbeđuju svoje ravnopravno mesto bez da ih svi večno peckaju za Hitlera. I to je sve dakako vrlo paradno.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 13:43 09.09.2009

Re: Glupo

libkonz

Vojislave, baš se pitam gde si, dugo te već nema.

lib, hvala na pitanju.
Bio jedno vreme na odmoru, bez TV-a, novina, računara i net-a. Za to vreme obaveze se nagomilale.
Eto.
libkonz libkonz 14:00 09.09.2009

Re: Glupo

bez TV-a, novina, računara i net-a.

kako to dobro zvuči! Dobro nam se vratio, spominjali smo te.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 14:05 09.09.2009

Re: Glupo

Hvala, hvala.:))

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana