Putin u Banjaluci

Drago Kovacevic RSS / 30.10.2007. u 10:54

Zanimljive slike su nam stigle iz Banjaluke. U znak podrške očuvanju Republike Srpske održan je skup građana u organizaciji nečega što se zove "Spona". Namerno kažem "nečega" jer po spoljnim manifestacijama to ne bi mogla biti klasična NVO kako se predstavlja, već pre nešto što je vlast napravila sebi u svrhu obezbeđivanja aplauza i podrške sa boka.

Dakle, ne bih sada da ulazim u suštinu onoga što ovih dana zastupa "Spona" jer odnosi u BIH nisu niti malo jednostavni, već mi je zanimljivije da pomenuti skup komentarišem po njegovom vizuelnom odrazu.

U prvim redovima, ali i brižljivo raspoređeni po masi bili su aktivisti "Spone" sa Putinovim slikama visoko uzdignutim iznad glave i među ćiriličnim parolama kojima se grdi zapad i traži očuvanje Republike Srpske.

Bože me prosti, kao da su iz nekoga "ideološkoga skladišta" izvađene motke i okviri za slike i parole, te na njih kaširani novi sadržaji i novi junaci. Kao u "najzlatnija vremena" antibirokratske revolucije.

Sad više nema Slobe, ali je tu Putin, parole su blago inovirane i sveže ispisane u skladu sa političkim zahtevima Dodika, Koštunice i Tadića.

Osnovni ton je potpuno antievropski i pun čežnje za jakim, moćnim vođom. Falila je još samo pesma "Pliva patka, pliva guska ova zemlja biće ruska".

Ne kažem da građani Republike Srpske nemaju razloga za brigu povodom izvesnih pokušaja unitarizacije BIH i da nema mesta njihovoj bojazni glede nekih signala koji dolaze od jednoga broja političara iz Sarajeva.

Međutim potpuno je pogrešna politička percepcija da je interese Republike Srpske i njenih građana moguće zaštititi tako što će ona biti oruđe za vitlanje i adut u rukama vlade Srbije u pregovorima oko Kosova, a još više da je garant njenoga opstanka i razvoja Putin i antizapadna histerija.

Dijalog sa zapadnim partnerima i dijalog unutar BIH sa drugim entitetom i drugim političkim snagama nemaju alternativu, a Republika Srpska bez ta dve pretpostavke nema budućnosti. Pa taman sledeće godine nosali pored Putinove slike i slike nekoga kineskoga lidera.

Atačmenti



Komentari (137)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

adam weisphaut adam weisphaut 11:04 30.10.2007

Putinovi ucenici

U prvim redovima, ali i brižljivo raspoređeni po masi bili su aktivisti "Spone" sa Putinovim slikama visoko uzdignutim iznad glave i među ćiriličnim parolama kojima se grdi zapad i traži očuvanje Republike Srpske.

Pa evidentno da je ovde u modi imitiranje putinokratije, i on ima svoju NVO koja se zove Nasi (zlobnici je zovu putinjugend) ako se ne varam i koja isto histericno cuva lik idelo ovog gorostasa i sluzi kao orudje vlasti.
Kao u "najzlatnija vremena" antibirokratske revolucije.

Romanticni neki ljudi, pa to ti je ! Voleli bi da se vrate u taj belle epoque
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 11:13 30.10.2007

Re: Putinovi ucenici

adam weisphaut
U prvim redovima, ali i brižljivo raspoređeni po masi bili su aktivisti "Spone" sa Putinovim slikama visoko uzdignutim iznad glave i među ćiriličnim parolama kojima se grdi zapad i traži očuvanje Republike Srpske.

Pa evidentno da je ovde u modi imitiranje putinokratije, i on ima svoju NVO koja se zove Nasi (zlobnici je zovu putinjugend) ako se ne varam i koja isto histericno cuva lik idelo ovog gorostasa i sluzi kao orudje vlasti.
Kao u "najzlatnija vremena" antibirokratske revolucije.

Romanticni neki ljudi, pa to ti je ! Voleli bi da se vrate u taj belle epoque

Da. Potpuno se preslikava praksa "putinokratije". Jedino ovi naši nemaju svoga Hodorkovskoga. I u Srbiji je u punom naletu kontrola i pravljenje svoga NVO sektora.
Ostalo je tek nekoliko organizacija koje ne mogu da kontrolišu.
A priča oko ponavljanja strategije i taktike "antibirokratske revolucije" govori pre o tragičnom nedostatku kreacije koja je završila kao i svaka druga srpska politička zabluda. Pogledom i lažnom nadom da "spas" dolazi sa istoka..
dragan7557 dragan7557 11:19 30.10.2007

Re: Putinovi ucenici

Da. Potpuno se preslikava praksa "putinokratije". Jedino ovi naši nemaju svoga Hodorkovskoga. I u Srbiji je u punom naletu kontrola i pravljenje svoga NVO sektora.


Imaju Bogoljuba Karića.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 11:23 30.10.2007

Re: Putinovi ucenici

dragan7557
Da. Potpuno se preslikava praksa "putinokratije". Jedino ovi naši nemaju svoga Hodorkovskoga. I u Srbiji je u punom naletu kontrola i pravljenje svoga NVO sektora.


Imaju Bogoljuba Karića.

A ne. Karić je samo potisnut glede političkih apetita. Ni jedan drugi njegov interes nije ugrožen.
Spiridon Spiridon 11:24 30.10.2007

Re: Putinovi ucenici

dragan7557
Da. Potpuno se preslikava praksa "putinokratije". Jedino ovi naši nemaju svoga Hodorkovskoga. I u Srbiji je u punom naletu kontrola i pravljenje svoga NVO sektora.


Imaju Bogoljuba Karića.


po meni sa ovim stvarima nema zajebancije.

Ovim ljudima je definitivno potrebna pomoc. Situacija nije ni najmanje ruzicasta.
Fratello Fratello 11:25 30.10.2007

Lajchak?

A ja mislim da je Lajchak tipican primer slovenskog kompleksa nize vrednosti. Nije Srbima u Bosni i Hercegovini lako, ali tvrde su to glave. Ono sto je preostalo posle Turaka, Austrijanaca&Nemaca, ustasha, komunizma, slobizma, mnogo je tvrd materijal za psihice poput Lajchaka ili, nekada Kalaja...
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 11:28 30.10.2007

Re: Lajchak?

Fratello
A ja mislim da je Lajchak tipican primer slovenskog kompleksa nize vrednosti. Nije Srbima u Bosni i Hercegovini lako, ali tvrde su to glave. Ono sto je preostalo posle Turaka, Austrijanaca&Nemaca, ustasha, komunizma, slobizma, mnogo je tvrd materijal za psihice poput Lajchaka ili, nekada Kalaja...

Nije Lajčak tamo privatno. To je politika EU i to bi trebalo imati na umu.
Fratello Fratello 11:32 30.10.2007

Re: Lajchak?

Drago Kovacevic
Fratello
A ja mislim da je Lajchak tipican primer slovenskog kompleksa nize vrednosti. Nije Srbima u Bosni i Hercegovini lako, ali tvrde su to glave. Ono sto je preostalo posle Turaka, Austrijanaca&Nemaca, ustasha, komunizma, slobizma, mnogo je tvrd materijal za psihice poput Lajchaka ili, nekada Kalaja...

Nije Lajčak tamo privatno. To je politika EU i to bi trebalo imati na umu.


pa da iskoristi priliku i bude veci katolik od pape. O "politici" EU ne bih trosio reci...Ma, Corovica u shake...
semele semele 11:36 30.10.2007

Re: Lajchak?

Dijalog sa zapadnim partnerima i dijalog unutar BIH sa drugim entitetom i drugim političkim snagama nemaju alternativu,


odavno je liotard proklamovao da je sila jedini nacin legitimizacije u postmodernim vremenima
a iz njih jos nismo izasli.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 11:55 30.10.2007

Re: Putinovi ucenici

Spiridon
dragan7557
Da. Potpuno se preslikava praksa "putinokratije". Jedino ovi naši nemaju svoga Hodorkovskoga. I u Srbiji je u punom naletu kontrola i pravljenje svoga NVO sektora.


Imaju Bogoljuba Karića.


po meni sa ovim stvarima nema zajebancije.

Ovim ljudima je definitivno potrebna pomoc. Situacija nije ni najmanje ruzicasta.

Nije. I budu li pratili zvaničnu srpsku politiku biće još manje ružičasta.
49 41 49 41 16:18 30.10.2007

Re: Putinovi ucenici

Drago Kovacevic

dragan7557
Da. Potpuno se preslikava praksa "putinokratije". Jedino ovi naši nemaju svoga Hodorkovskoga. I u Srbiji je u punom naletu kontrola i pravljenje svoga NVO sektora.Imaju Bogoljuba Karića.A ne. Karić je samo potisnut glede političkih apetita. Ni jedan drugi njegov interes nije ugrožen.


Mnogi su potisnuti glede politickih apetita;
Moj, otac sa Milosem Minicem; proteran iz Cacanske gimnazije '34-zbog pevanja: "Pod Crvenim Barjakom Slobode"
(Moj otac nikad nije bio komunista; pomagao "sakom i kapom NASE"- reskirao u "Trepci"- Kosovskoj Mitrovici
'43 da ga izvedu iz kancelaruje i za NAUK drugima; streljaju a DA MU ista OBJASNJAVAJU; Umro je 1969.)
Kad je i dal' je Milos Minic Umro- ne secam se.
Koliko i zasto je bilo njih u Gulagu, Golom Otoku ili Gvantanamu- ne znam.
Dostojevski je bio 9 godima u Sibiru; U, "Svom Mrtvom Domu"-glede politickih (pogleda) apetita.
Napisao je samo zapise o tome.

Neki nisu stizali ni da se ISPOVEDE ikome; glede SVOJIH ili TUDJIH politickih apetita.
Jedan od njih je; moj OTAC-izmedju ostalih-kad DIZE svoje OVOZEMALJASKO Kosovsko sidro- kad mi je bilo 18 god. i spremao prve ispite na Fukultetu u Beogradu. Ocu, ubise jedinog BRATA; (kad mu je bilo 2 god.) 1914. u Pirotu u starosti 12. godina.
... sve GLEDE POLITICKIH APE(TITA)!
mayo1 mayo1 01:25 31.10.2007

Re: Putinovi ucenici

Ne znam, ali ovo doista liči na događanja naroda iz devedesetih.
Ako postoji problem, ovo nikako nije način rješavanja.
Metodologija je definitivno loša i oni koji se "broje" to neće progutati.

Naslov iz "Economist"-a (Oct 25th 2007) :

"Spurred by Russia, the Bosnian Serbs are making trouble again"

A kako prolaze troublemakers...

članak:
[url=http://www.economist.com/world/europe/displaystory.cfm?story_id=10026370][/url]
Kasper Kasper 10:22 31.10.2007

Re: Lajchak?

Nije Lajčak tamo privatno. To je politika EU i to bi trebalo imati na umu.


Onda je politika EU okupaciona, antidemokratska , te je svaki oblik samoorganizovanja legitiman.
Kasper Kasper 10:59 31.10.2007

Re: Lajchak?

Da pojasnim. Nedavno se nemacki ambasador u BiH zalozio za stvaranje jedinstvene bosanske nacije sa bosanskim jezikom? Ako pomenuti gospodin nije ozbiljno mentalno oboleo, onda je njegova izjava klasican primer genocidnih namena. " Ukinuti" jedan narod i utopiti ga u nesto drugo, sto , uzgred, taj narod ne zeli je sustina definicije genocida. Ako ovo nije dovoljan primer kakvu politiku EU vodi u kolonijama ( BiH, Kosovo) onda zaista... Ljudi se od takvih ataka brane kako umeju. Pa i Putinovom slikom
МАРШАЛ ЖУКОВ МАРШАЛ ЖУКОВ 11:17 31.10.2007

Re: Putinovi ucenici

mayo1

"Spurred by Russia, the Bosnian Serbs are making trouble again"


Чиста замена теза. Овде Лајчак хоће да ради нешто што је преко његових овлашћења, па кад се Срби тамо са правом против тога побуне, онда Срби праве проблеме.
tuzlanac tuzlanac 16:09 31.10.2007

Re: Lajchak?

Fratello
A ja mislim da je Lajchak tipican primer slovenskog kompleksa nize vrednosti. Nije Srbima u Bosni i Hercegovini lako, ali tvrde su to glave. Ono sto je preostalo posle Turaka, Austrijanaca&Nemaca, ustasha, komunizma, slobizma, mnogo je tvrd materijal za psihice poput Lajchaka ili, nekada Kalaja...



prebrodila je bosna i karadjordjevice i njihovu nacionalizaciju zemlje u bosni i agrarnu reformu 1918-19. oteto je prokleto, ma koliko "tvrde glave su to glave".
J. Winter J. Winter 14:27 01.11.2007

Re: Putinovi ucenici

Stara shema je Putin drzi vodu dok Deripaska i sl. njegovi sponzori ne pokupuju sve rafinerije rudnike i slican hardveraj.( Rusija se uspjesno lisila kadra za nesto slozenije osim hardveraja. Utekli im skolovani mangupi na zapad. ) Kasnije ce kad majstori odu, Kosovo dobiti sto trazi, a RS ostati gdje je i sad.Putin je prije perestroike bio agent KGB u DDR-u i ne drzi bez veze u Gazpromu Schrodera. Nada se povratku socijaldemokrata u Njemacku i dobrom i sigurnom utjecaju na kupnju nafte i plina u EU preko njeamckog utjecaja.. Nece to pokvariti radi nekakvog Kosova i sl.
Naravno ako se moze malo preznojiti da se pokupi hardveraj, priliku ce dok car vrzi vodu iskoristiti carevi sponzori -oligarsi.Ako si RS navuce vize i sl. a stvari ispadnu kako sam rekao, moglo bi malo duze trajati dok se vrati povjerenje.Iako je i savez sa Rusijom i Bjelorusijom sasvim demokratska opcija. Pa ko prezivi.
Kasper Kasper 17:35 01.11.2007

Re: Lajchak?

prebrodila je bosna i karadjordjevice i njihovu nacionalizaciju zemlje u bosni i agrarnu reformu 1918-19. oteto je prokleto, ma koliko "tvrde glave su to glave".


Ono , kad je reformisana drzava i ukinuti ostaci feudalizma ( otomanskog - dakle okupatorskog, ili za tebe otomansko carstvo nije bilo okupatorsko?) .Stvarno oteto-prokleto!
Jelena Milić Jelena Milić 11:18 30.10.2007

cela prica

oko situacije u bh je vrlo bitna.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 11:23 30.10.2007

Re: cela prica

Jelena Milić
oko situacije u bh je vrlo bitna.

Hajde. Baš me zanima šta o tome misliš..
Jelena Milić Jelena Milić 11:32 30.10.2007

Re: cela prica

kostunicin primarni cilj nije kosovo nego rs
marumi marumi 11:35 30.10.2007

Putin anegdota

E, Drago, bas me prepade da je Putin stvarno stigao u Banja Luku.:)))

U vezi sa ovim imam jednu anegdotu. Ja je nazva Putin anegdota.:)))
Posaljem ja Politici komentar na tu vest sa Putinovom slikom i to ali cenzori to naravano ne objave. Treba li spominjati cinjenicu da Politika objavljuje iskljucivo patriJotske komentare.
Odem ja ponovo na njihov sajt da dozivim atmosferu :))) tamo kad ja tamo a ono meni neko od cenzora odgovorio zasto nosaju Putinovu sliku. U stilu - mi nosimo Putinovu sliku zato...''
He, he, posaljem ja ponovo komentar da zahvaljujem ceznoru na odgovoru a cenzor opet dobaci neku kojom dokazuju da oni u urednistvu odlucuju sta i KAKO ce se komentarisati, da su ustvari ONI i komentatori vesti.
He, he, sto ti je sloboda medija u SerBIA. C...c...c...c..cccc..
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 11:40 30.10.2007

Re: cela prica

Jelena Milić
kostunicin primarni cilj nije kosovo nego rs

Slažem se. Ali to je ono najgore što se RS može dogoditi.
МАРШАЛ ЖУКОВ МАРШАЛ ЖУКОВ 11:40 30.10.2007

Re: cela prica

Јуче је у Немачкој штампи било наслова и коментара да је проблем БиХ за Немачку
много важнији од проблема Косова.

Ово никако не би требало бити занемарено.
Covek u belom Covek u belom 11:50 30.10.2007

Re: cela prica

Drago Kovacevic
Jelena Milić
kostunicin primarni cilj nije kosovo nego rs

Slažem se. Ali to je ono najgore što se RS može dogoditi.
Jes vala, kad vec ne moze ponovo da im se dogodi . . . Drago.
milosib milosib 11:53 30.10.2007

Re: cela prica

@marumi,
vidim u vise vasih javljanja da vam uredjivacka politika u "Politici" smeta i da smatrate da ne dopustaju drugacija misljenja. Politika je privatna firma i to je njihovo pravo. Dopustaju i drugacije misljenje, ali u meri kojoj smatraju da im to ne skodi. Ne vidim da je u Evropskoj uniji ista drugacije, jer i tamo svaki list ima politicki pravac koji sledi uz minimum drugacijih stavova.
Atomski mrav Atomski mrav 11:54 30.10.2007

Re: cela prica

kostunicin primarni cilj nije kosovo nego rs

I ja mislim da je tako. Lajčakove mere su mu dale povoda da konačno jasno i decidirano poveže te dve stvari. Do sada je to bilo nekako "u prenesenom značenju".

Nije Lajčak tamo privatno. To je politika EU i to bi trebalo imati na umu.

Lajčak je egzekutor te politike, "čovek uloge" kako reče neki političar na TV neko veče - fudbalskim rečnikom, Đenaro Gatuzo. Dakle, sa njim nema šale i nema igre đonom (obrnuto ne važi)...

Zaključak: politika zakuvavanja još jednom na delu. Koliko je dobra od toga proisteklo, svedoci smo poslednje dve decenije. Nažalost, ko ne izvuče pouke iz svoje istorije, osuđen je da je ponavlja.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 12:05 30.10.2007

Re: Putin anegdota

marumi
E, Drago, bas me prepade da je Putin stvarno stigao u Banja Luku.:)))

U vezi sa ovim imam jednu anegdotu. Ja je nazva Putin anegdota.:)))
Posaljem ja Politici komentar na tu vest sa Putinovom slikom i to ali cenzori to naravano ne objave. Treba li spominjati cinjenicu da Politika objavljuje iskljucivo patriJotske komentare.
Odem ja ponovo na njihov sajt da dozivim atmosferu :))) tamo kad ja tamo a ono meni neko od cenzora odgovorio zasto nosaju Putinovu sliku. U stilu - mi nosimo Putinovu sliku zato...''
He, he, posaljem ja ponovo komentar da zahvaljujem ceznoru na odgovoru a cenzor opet dobaci neku kojom dokazuju da oni u urednistvu odlucuju sta i KAKO ce se komentarisati, da su ustvari ONI i komentatori vesti.
He, he, sto ti je sloboda medija u SerBIA. C...c...c...c..cccc..

Baš Putin anegdota...
A "Politika" je jedan od važnih instrumenata vlasti. Pored obilja dokaza da je to tako, dodatni dokaz je da je Koštunica nije hteo dati DS-u isto kao ni policiju, DB i RTS...o)))
МАРШАЛ ЖУКОВ МАРШАЛ ЖУКОВ 12:09 30.10.2007

Re: Putin anegdota

Drago Kovacevic
marumi

A "Politika" je jedan od važnih instrumenata vlasti.


Извињавам се, у чијем је власништву "Политика" сада ?
Стварно не знам, не постављам провокативно питање.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 12:13 30.10.2007

Re: cela prica

Atomski mrav
kostunicin primarni cilj nije kosovo nego rs

I ja mislim da je tako. Lajčakove mere su mu dale povoda da konačno jasno i decidirano poveže te dve stvari. Do sada je to bilo nekako "u prenesenom značenju".

Nije Lajčak tamo privatno. To je politika EU i to bi trebalo imati na umu.

Lajčak je egzekutor te politike, "čovek uloge" kako reče neki političar na TV neko veče - fudbalskim rečnikom, Đenaro Gatuzo. Dakle, sa njim nema šale i nema igre đonom (obrnuto ne važi)...

Zaključak: politika zakuvavanja još jednom na delu. Koliko je dobra od toga proisteklo, svedoci smo poslednje dve decenije. Nažalost, ko ne izvuče pouke iz svoje istorije, osuđen je da je ponavlja.

Eh, Atomski...
Ispade da nije Lajčaka da bi Koštunica ostao "bez dobrog razloga"..o))
Seti se ranijih izjava, seti se prodaje Telekoma, seti se dolazaka i odlazaka kod Dodika. Koštunica i Tadića sa svim ministrima po više puta, pa Dodik na svim njihovim promocijama, pa priča o referendumu, pa...
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 12:17 30.10.2007

Re: Putin anegdota

МАРШАЛ ЖУКОВ
Drago Kovacevic
marumi

A "Politika" je jedan od važnih instrumenata vlasti.


Извињавам се, у чијем је власништву "Политика" сада ?
Стварно не знам, не постављам провокативно питање.

Politika je državno većinsko vlasništvo. U ime države sa njom upravljaju Kusturica, zet Matije Bećkovića i Ljiljana Smajlović.
МАРШАЛ ЖУКОВ МАРШАЛ ЖУКОВ 12:19 30.10.2007

Re: Putin anegdota

Drago Kovacevic
МАРШАЛ ЖУКОВ
Drago Kovacevic
marumi

A "Politika" je jedan od važnih instrumenata vlasti.


Извињавам се, у чијем је власништву "Политика" сада ?
Стварно не знам, не постављам провокативно питање.

Politika je državno većinsko vlasništvo. U ime države sa njom upravljaju Kusturica, zet Matije Bećkovića i Ljiljana Smajlović.


Хехе...

Не сећам се најбоље, али зар није Бодо Хомбах куповао "Политику" пре, или тако нешто ?
milosib milosib 12:32 30.10.2007

Re: Putin anegdota

G. Drago posto sam i ja tako olako napisao kao i vi da razjasnimo. Vlasnistvo je pola pola izmedju nemacke firme i drustvenog kapitala. Bar tako pise u privrednom registru za preduzece koje se bavi novinarstvom.
Atomski mrav Atomski mrav 12:49 30.10.2007

Re: cela prica

Ispade da nije Lajčaka da bi Koštunica ostao "bez dobrog razloga"..o))

U pravu si, trebalo je da napišem "povod" umesto "razlog". Što se Telekoma, poseta i sličnih stvari tiče, to se sve podvede pod "specijalne veze Srbije i Republike Srpske", tj. pod Dejtonski sporazum. Sad, što Guča i Dodik nemaju ama baš nikakve veze, ni obične ni specijalne... otprilike kao i Putin sa Banjalukom :)

Inače, u Bosni dijaloga nema - a pokušaji nasilne secesije ili unitarizacije mogu da budu fatalni. S druge strane, stvari prepuštene same sebi imaju tendenciju da se menjaju od lošeg prema gorem...
marumi marumi 12:52 30.10.2007

Re: cela prica

milosib@ vidim u vise vasih javljanja da vam uredjivacka politika u "Politici" smeta i da smatrate da ne dopustaju drugacija misljenja. Politika je privatna firma i to je njihovo pravo. Dopustaju i drugacije misljenje, ali u meri kojoj smatraju da im to ne skodi. Ne vidim da je u Evropskoj uniji ista drugacije, jer i tamo svaki list ima politicki pravac koji sledi uz minimum drugacijih stavova.

Naravno da mi smeta krsenje ljudskih prava i sloboda na svoje misljenje i slobodno izrazavanje. Kome tako nesto ne smeta? Sto se ''privatnosti firme'' tice zaista sta reci. Zar to nisu dnevne novine koje su po novinarskoj etici duzne da informisu objektivno odnosno da salusaju i DRUGU stranu i sta ona misli? Kakve su to novine ako seckacju drugacija misljenja, ono sto propuste kroz cenzuru oni iseku na pola. Pa bolje onda da ne pustaju nista i da kazu nema drugog misljenja osim NASEG.
I koja je to mera koja NJIMA ne skodi? Ko odredjuje tu meru i koji se parametri tu primenjuju? I kakve veze s tim u vezi ima sada Evropska Unija. Ako tamo mozda nisu propustili Vase misljenje zato propustaju mnoga druga. Uostalom, cemu poredjenje Srbije sa EU kada ona jos nije ni kandidat za prikljucenje niti ce biti ikada na celu sa Kostunicom.
Srbima u BiH bi bolje bilo da slede SVOJ put a ne put Srbije koja izostaje za SVIM zemljama u okruzenju po pitanju prikljucenja EU. Lidere cije se fotke nosaju kao ikone i koji se uzdizu kao sveci ne zanima EU i sloboda kretanja ljudi i kapitala. Njih zanima sto duzi opstanak na vlasti.
Halo, decko, demokratija je smenjivost vlasti ako neko nije znao.

vlada dvm vlada dvm 13:01 30.10.2007

Re: Putin anegdota

marumi
E, Drago, bas me prepade da je Putin stvarno stigao u Banja Luku.:)))U vezi sa ovim imam jednu anegdotu. Ja je nazva Putin anegdota.:)))Posaljem ja Politici komentar na tu vest sa Putinovom slikom i to ali cenzori to naravano ne objave. Treba li spominjati cinjenicu da Politika objavljuje iskljucivo patriJotske komentare. Odem ja ponovo na njihov sajt da dozivim atmosferu :))) tamo kad ja tamo a ono meni neko od cenzora odgovorio zasto nosaju Putinovu sliku. U stilu - mi nosimo Putinovu sliku zato...'' He, he, posaljem ja ponovo komentar da zahvaljujem ceznoru na odgovoru a cenzor opet dobaci neku kojom dokazuju da oni u urednistvu odlucuju sta i KAKO ce se komentarisati, da su ustvari ONI i komentatori vesti. He, he, sto ti je sloboda medija u SerBIA. C...c...c...c..cccc..


Meni se slicna stvar desila na sajtu LDP-a. To samo dokazuje da su "komunisti" jos uvek medju nama. Topli zec sada ima malo drugaciju formu, a Goli otok.....doci cemo i do toga.
milosib milosib 13:16 30.10.2007

Re: cela prica

@marumi,
mnogo pitanja ste pokrenuli i nisam siguran da decko (hvala) kao sto sam ja moze na sve da vam odgovori.
Moj komentar je bio stoga sto imam utisak da u Srbiji zahtevate nesto sto nigde ne postoji, pa ni u EU, tj. da je vas stav cista utopija. Uredjivacka politika u svakoj novini postoji i samo je pitanje da li vam se ona dopada ili ne. To sto vi ne delite takve stavove ne znaci da oni nisu u redu. Drugacijih misljenja u Politici ima i to svako ko cita te novine zna. Verovatno vam ne smeta uredjivacka politika Danasa, a tamo je isto stanje, a smeo bih da kazem i da je losije.
Sto se prava i slobode izrazavanja tice komentar vam je promasio temu. Ona nema veze sa Politikom vec sa drzavom. Nije obaveza drzave da vam to omoguci vec da vas u tome ne sprecava ili ne daj boze kaznjava zbog vaseg misljenja.
Da demokratija podrazumeva smenjivost vlasti je zaista velika mudrost. Hvala na prosvetljenju.
sentinel26 sentinel26 13:27 30.10.2007

Re: cela prica

Drago Kovacevic
Jelena Milić
kostunicin primarni cilj nije kosovo nego rs

Slažem se. Ali to je ono najgore što se RS može dogoditi.

U jeku kampanje za Zakon o državljanstvu ja sam na jednom blogu napisao da Vlade Srbije i RS planiraju referendum u RS za osamostaljenje, odnosno podizanje nezavisnosti najmanje na onaj nivo koji bude dat Kosovu, ili malo više od toga uz zadržavanje podele na Kosovu.
Sve to treba da se dovede do tačke "svršenog čina", svesno rizikujući neke manje sankcije.
Rusija je s time upoznata ali nije jasno je li saglasna.

*************
Oj Putine, zdravo, zdravo,
Nisi više crven Djavo,
Ti si sada naša Dika,
Razbićemo protivnika.



silver bullet silver bullet 13:39 30.10.2007

Re: Putin anegdota

Mala ilustracija za pitanje "cija je stvarno Politika". Udarni naslovi na prvoj strani Politike u proteklih nekoliko dana:
26.10. petak - Srbija podrzava Srpsku
27.10. subota- Zbogom, Karla ; Ce je i moj tata
29.10. ponedeljak - Antiratni marsevi u SAD
30.10. utorak - Borimo se za RS a ne protiv BIH

Kosmar! Ko kaze da tocak istorije ne moze da se pokrene u nazad? Pa kome ni sad nije jasno cija je Politika... onda nista.
blackbox blackbox 14:59 30.10.2007

Re: cela prica

Jelena Milić
kostunicin primarni cilj nije kosovo nego rs

Njegov cilj je isti kao i Miloševićev, s tim da on to , za razliku od Miloševića, iskreno misli. To je bio i osnovni razlog neslaganja i glavna zamerka Miloševiću je to što nije završio "projekat". Vidite da ko i sada podržava taj
projekat SANU, SPC, neki osvedočeni akademici i književnici i političke opcije i snage koje su vodile ratove.
Naravno da znaju da je projekat bespovratno propao, ali je dobar za domaću upotrebu u predstojećem prekomponovanju političke scene.
Uglavnom,ovim je postignut još jedan cilj u strategiji svađanja sa susedima.Ostalo je još da nešto izmisli sa Bugarskom i Rumunijom, da se i sa njima posvađamo i , konačno, uživamo u svojoj neutralnosti i samoizolaciji.
koristeći samo specijalne veze.
Inače, za sve ovo što se događa, i što će se događati u BiH, kriva je međunarodna zajednica koja je Dejtonskim sporazumom stvorila nešto za šta su znali da ne može da funkcioniše, ali je glavni cilj bio da prestane rat.
Pošto se u BiH sve dešavalo radikalno i krvavo, rešenje je moralo biti takođe radikalno. Da li podela i stvaranje tri nezavisne državice ili totalna pacifizacija i stvaranje unitarne, uz zabranu nacionalističkih ratnih partija, to je drugo pitanje.Očito da u BiH pomaka nema.
sentinel26 sentinel26 15:32 30.10.2007

Re: cela prica

blackbox
Uglavnom,ovim je postignut još jedan cilj u strategiji svađanja sa susedima.Ostalo je još da nešto izmisli sa Bugarskom i Rumunijom, da se i sa njima posvađamo i , konačno, uživamo u svojoj neutralnosti i samoizolaciji.


Ima vremena, to će kada (Bugarska medju prvima) budu priznale Kosovo.



marumi marumi 16:54 30.10.2007

Re: cela prica

mnogo pitanja ste pokrenuli i nisam siguran da decko (hvala) kao sto sam ja moze na sve da vam odgovori.
Moj komentar je bio stoga sto imam utisak da u Srbiji zahtevate nesto sto nigde ne postoji, pa ni u EU, tj. da je vas stav cista utopija. Uredjivacka politika u svakoj novini postoji i samo je pitanje da li vam se ona dopada ili ne. To sto vi ne delite takve stavove ne znaci da oni nisu u redu. Drugacijih misljenja u Politici ima i to svako ko cita te novine zna. Verovatno vam ne smeta uredjivacka politika Danasa, a tamo je isto stanje, a smeo bih da kazem i da je losije.
Sto se prava i slobode izrazavanja tice komentar vam je promasio temu. Ona nema veze sa Politikom vec sa drzavom. Nije obaveza drzave da vam to omoguci vec da vas u tome ne sprecava ili ne daj boze kaznjava zbog vaseg misljenja.
Da demokratija podrazumeva smenjivost vlasti je zaista velika mudrost. Hvala na prosvetljenju.

Volim da pokrecem pitanja.:))) Zato sam na blogu.
Od Srbije ne zahtevam nista ni manje ni vise nego sto mi pripada a to je sloboda izrazavanja, oravo na svoje misljenje jer sam ja individua a ne ovca iz stada koje bleji za glavnim ovnom. Meni u vreme raspada SFRJ NIJEDNE strane novine (na ''trulom'' Zapadu') nisu odbile ponudjen clanak. A moj stav je bio da MZ treba da promeni jednostrani stav da je slika na Balkanu crno-bela i da se zaustavi satanizacija samo jedne strane u konfliktu. Medjutim, kasnije se uverim da ta jedna strana i nije bas samo ''satanizovana'' vec da je bilo sta je bilo.
A u Politici (dnevnom listu) NEMA drugacijeg misljenja. Ako se neki cenzor i prevari pa objavi neko onda nastaje lavina napada od dezurnih patriJota i (sad cu nesto da kazem sto nije u mom maniru) - komunjara.
Ja ne prosvetljujem nikoga ja samo volim da ukazem i ponovim da je demokratija smenjivost vlasti.
To vlast ne voli da cuje jer je vlast slast pa se bori da osptane i kad vidi da ne moze na kontu Kosova ona se okrece Republici Srpskoj. Zavadi pa vladaj, deviza je vlasti.
milosib milosib 09:09 31.10.2007

Re: cela prica

A u Politici (dnevnom listu) NEMA drugacijeg misljenja. Ako se neki cenzor i prevari pa objavi neko onda nastaje lavina napada od dezurnih patriJota i (sad cu nesto da kazem sto nije u mom maniru) - komunjara

Ako sam dobro razumeo vase stavove evo vam neki od kolumnista koji nisu na liniji sa uredjivackom politikom
Stojicevic, Jaksic, Liht i dr.
marumi marumi 09:18 31.10.2007

Re: cela prica

Stojicevic, Jaksic, Liht i dr.

Ali citas li ti komentare na njihove kolumne. Moj komentar na Jaksicevu kolumnu nisu hteli da objave bas zbog toga sto njega moraju da tolerisu ali zato nece da tolerisu citaoce koji ga podrzavaju. He, he.
milosib milosib 11:06 31.10.2007

Re: cela prica

marumi
Stojicevic, Jaksic, Liht i dr.Ali citas li ti komentare na njihove kolumne. Moj komentar na Jaksicevu kolumnu nisu hteli da objave bas zbog toga sto njega moraju da tolerisu ali zato nece da tolerisu citaoce koji ga podrzavaju. He, he.

Govorimo li mi o netu ili o dnevnom listu?
marumi marumi 12:23 31.10.2007

Re: cela prica

Govorimo li mi o netu ili o dnevnom listu?

Govorimo o Internet izdanju Politike.
milosib milosib 12:30 31.10.2007

Re: cela prica

marumi
Govorimo li mi o netu ili o dnevnom listu?Govorimo o Internet izdanju Politike.

To je sasvim druga prica. Ne slazem se sa bilo kakvom cenzurom na netu jer u krajnjoj liniji prostora ima dovoljno. Sa druge strane ne ljutim se ni sto su blogeri ovde strogo selektovani po politickim opredeljenjima (mislim na to ko ima pravo postavljanja osnovnog teksta), jer to je pravo vlasnika.
Sve u svemu mislim da preozbiljno dozivljavate pisanje na mrezi.
marumi marumi 10:57 01.11.2007

Re: cela prica

Sve u svemu mislim da preozbiljno dozivljavate pisanje na mrezi.

Moguce je ali mi ''misljenja'' i ''pisma citalaca'' u listovima govore mnogo toga. Ne znam kako je sa Vama?
semele semele 11:28 30.10.2007

monica lewinsky

ako postoji bulevar monike lewinsky u juznoj srpskoj pokrajini,
logicno je da se pojavljuju putinovi posteri u zapadnim srpskim krajevima
mora se odrzati neka slovesna ravnoteza, zar ne
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 11:31 30.10.2007

Re: monica lewinsky

semele
ako postoji bulevar monike lewinsky u juznoj srpskoj pokrajini,
logicno je da se pojavljuju putinovi posteri u zapadnim srpskim krajevima
mora se odrzati neka slovesna ravnoteza, zar ne

Nema toga gde ti nisi u stanju da napraviš neku naopaku analogiju.
Nije tako. Simbol Putina u srpskoj politici je antievropski simbol. Ne pravi se nevešta.
semele semele 11:39 30.10.2007

Re: monica lewinsky

gospodine drago
ne secam se kad smo presli na ti

pretpostavljam da je bulevar monike lewinsky pacifisticki simbol u vasoj anti-razumskoj politici
nestorijanac nestorijanac 11:45 30.10.2007

Re: monica lewinsky

mora se odrzati neka slovesna ravnoteza, zar ne

Hej, ljudi, sada bas gledam neke ljude koji ovde (u Babusnici) nose slike Jumzagina Cedenbala !!!
Zna li neko o kakvoj se ravnotezi tu radi ?
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 11:53 30.10.2007

Re: monica lewinsky

semele
gospodine drago
ne secam se kad smo presli na ti

pretpostavljam da je bulevar monike lewinsky pacifisticki simbol u vasoj anti-razumskoj politici

Eto, zaboravio sam se...glede "Vi", lejdi Semele...
A razum. Čini mi se da vi imate sasvim osobene poglede na razum. Kad ste lično u pitanju, onda "zapad", kad su u pitanju drugi Srbi onda "istok" i sve njegove prednosti računajući i "putinizam"..

semele semele 11:54 30.10.2007

Re: monica lewinsky

Zna li neko o kakvoj se ravnotezi tu radi ?


mislim da se tu radi o tome da oni zele da se spale zene i starci radi perpetuiranja adolescentokratije
49 41 49 41 13:45 30.10.2007

Re: monica lewinsky

Drago Kovacevic

semeleako postoji bulevar monike lewinsky u juznoj srpskoj pokrajini,logicno je da se pojavljuju putinovi posteri u zapadnim srpskim krajevimamora se odrzati neka slovesna ravnoteza, zar neNema toga gde ti nisi u stanju da napraviš neku naopaku analogiju.Nije tako. Simbol Putina u srpskoj politici je antievropski simbol. Ne pravi se nevešta.

Da, dodam balkanskom miljeu; jednu IZOSTAVLJENU figuru.

Kad su Aliju Izetbegovica na medjunarodnoj konferenciji novinara; upitali STRANI novinari; da POSTOJI dokument i njegova slika (i sta ima da IZJAVI)
sa Bin Ladenom; koja je napravljena u Sarajevu.
Odgovorio im je: "Istorija je puna nepravdi"!

P.S.
Tada sam bio daleko od Bosne, sada jos dalje!
Jos manje sam nevest u pamcenju; ponekad pamtim- ko slon STO NO KAZU!

Drago Kovacevic Drago Kovacevic 15:04 30.10.2007

Re: monica lewinsky

semele
gospodine drago
ne secam se kad smo presli na ti

pretpostavljam da je bulevar monike lewinsky pacifisticki simbol u vasoj anti-razumskoj politici

Pa otkada vam je Priština uzor, lejdi Semele..o)))
adam weisphaut adam weisphaut 15:28 30.10.2007

Re: monica lewinsky


Eto, zaboravio sam se...glede "Vi", lejdi Semele...
A razum. Čini mi se da vi imate sasvim osobene poglede na razum. Kad ste lično u pitanju, onda "zapad", kad su u pitanju drugi Srbi onda "istok" i sve njegove prednosti računajući i "putinizam"..

Razumom je na zapadu, srcem na istoku daddy's
semele semele 19:35 30.10.2007

Re: monica lewinsky

lilit lilit 21:06 30.10.2007

Re: monica lewinsky

Simbol Putina u srpskoj politici je antievropski simbol.


A ko je to boga ti Drago aminovao?
Daklem, postoji veoma striktan vrednosni sistem u Srbiji, a regulise ga NGO sektor (mislim ovaj prvi, ne ovaj sto su Putin i Dodik copy-peistovali; videli ljudi sta znaci tehnologija, oce i oni plisane revolucije da prave, oj sto ce tu biti zabavno, ceracete se bogme, iha....znam da mlogo volis da citiram tvog omiljenog pisca!)

Pa ima valjda i ta Rusija neke vrednosti, aman!

adam weisphaut adam weisphaut 21:34 30.10.2007

Re: monica lewinsky

To ste ti i Kristina xxx na slici [ ?
Aleksandar T Aleksandar T 11:34 30.10.2007

Dijalog?!

Dijalog je naravno jedino rješenje u BiH. Jednih sa drugima i sa međunarodnom zajednicom.
Upravo zato je politika u BiH je koncipirana tako da dijalog građana po svaku cjenu sprječi i onemogući.
Na taj način zavađene zajednice u našoj zemlji imaju čim da se zabave umjesto svojim ličnim problemima. Kojih je bezbroj.
Juče je na plakatima koji pozivaju na miting pisalo Izadjite sa posla, vaš glavni posao je na Trgu danas .
Dok smo mi danas na ulicama, juče na ratištima, naša politička elita ne prestaje da radi.
Radili su jedni sa drugima tokom cjelog rata, rade i sada i nemaju problem s tim.
Nažalost, Haksli je onomad rekao, Svjetina je spremna na sve osim na realnost.
A realnost je bolna i uznemiruje, gotova kao i ove nevjerovatne slike unutrasnjosti nove zgrade Vlade RS, vjerovatno jednog od najskupljih i najraskosnijih administrativnih zdanja u regiji.






Broj spratova: 17
Ukupna površina: 50.000 kvadratnih metara
Kancelarijski prostor: 30.000 kvadratnih metara
Parking prostor: 12.000 kvadratnih metara
Cijena izgradnje: 185 miliona KM
Kamate na kredite: 35 miliona KM
Rokovi izgradnje: jesen 2006. - proljeće 2008.
Cijena kvadratnog metra: 3.500 KM








marumi marumi 11:43 30.10.2007

Privatizacija u BiH



P.S. U RS ustvari treba da nosaju Kostunicicnu fotku. :))
Ljahze Ljahze 11:58 30.10.2007

Re: Dijalog?!

''Dijalog je naravno jedino rješenje u BiH.'' !?!

Naravno da dijalog NIJE jedino rjesenje i kao cinjenica tome je period od Dejtona pa do dan danas.Ako se za 12 godina nismo uspjeli dogovoriti oko osnovnih stvari (i ako jesmo oko nekih,to su suštinski ne bitne stvari) ne vjerujem da cemo to uraditi ni u narednih 12 godina.Jedino pravo i realno rjesenje za BiH je da zivimo jedni pored drugih,a ne jedni sa drugima.Na koji nacin to izvesti,a da nema''posljedica''ne bi vam znao reci...
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 12:07 30.10.2007

Re: Dijalog?!

Ljahze
''Dijalog je naravno jedino rješenje u BiH.'' !?!

Naravno da dijalog NIJE jedino rjesenje i kao cinjenica tome je period od Dejtona pa do dan danas.Ako se za 12 godina nismo uspjeli dogovoriti oko osnovnih stvari (i ako jesmo oko nekih,to su suštinski ne bitne stvari) ne vjerujem da cemo to uraditi ni u narednih 12 godina.Jedino pravo i realno rjesenje za BiH je da zivimo jedni pored drugih,a ne jedni sa drugima.Na koji nacin to izvesti,a da nema''posljedica''ne bi vam znao reci...

To u globalizaciji nije moguće, čak kad bi bila istina to što tvrdiš...
semele semele 13:00 30.10.2007

Re: Dijalog?!

To u globalizaciji nije moguće


jos se bavite ideoloskim antikvitetima?
taj catch word "globalisation" je davno prestao da bude aktuelan
osim na kursevima za pocetnike
telekomunista telekomunista 17:09 30.10.2007

sloboda izbora

Potpisujem sve sto si rekao.
Samo me nervira sto ti i ja moramo kupiti Slobodnu Bosnu da bi saznali kako izgleda nas Kremlj ili, kako ga raja jos zove, Plavo Cudoviste iznutra.
Sta zelim da kazem. Kad zivimo u nezapamcenom medijskom mraku, kad djecu pustaju iz skole da idu na miting, kad ne cinimo nista da se to bar malo promijeni onda se ne treba cuditi da na letcima koji pozivaju na miting stoje takve nebuloze.
milosib milosib 12:09 30.10.2007

Lajcakove mere

su takve da se nicemu ne treba cuditi. Imajuci iskustva sa prethodnim guvernerima i njihovim merama, ljudi u Republici Srpskoj su istinski uplaseni. To sa sobom povlaci reakciju koja bas zbog straha moze biti svakakva. Za to odgovornost snosi Evropska unija, ali to nije od velike pomoci ljudima u celoj BiH, jer ovo nikako ne valja.
Sto se Putinovih slika tice, davljenik se za slamku hvata.
semele semele 12:33 30.10.2007

Re: Lajcakove mere

Sto se Putinovih slika tice, davljenik se za slamku hvata.


nije prvi put da se pronose slike rusa, gruzijanaca, i sionskih mudraca po zemljama nastanjenim srpskim stanovnistvom
ako je suditi po efektu koji su proizveli, mislim da su bili jaci od slamcica.
pravilo broj 1. "ne potcenjuj protivnike..."
marumi marumi 12:57 30.10.2007

Re: Lajcakove mere

su takve da se nicemu ne treba cuditi. Imajuci iskustva sa prethodnim guvernerima i njihovim merama, ljudi u Republici Srpskoj su istinski uplaseni. To sa sobom povlaci reakciju koja bas zbog straha moze biti svakakva. Za to odgovornost snosi Evropska unija, ali to nije od velike pomoci ljudima u celoj BiH, jer ovo nikako ne valja.
Sto se Putinovih slika tice, davljenik se za slamku hvata.

Ljudi u RS dozvoljavaju da ih lideri i lidercici plase kao sto su to dozvoljavali i 90-ih. Oni su naivni. Ne glupi, vec naivni.
A ovo u vezi slamke i fotke je bas biser. Ako se nisu do sada udavili udavice se sve dok budu bili poslusnici Srbije. Nije Srbija nikakva matica, Srbija je maceha a to najbolje znaju Srbi emigranti sirom sveta.
semele semele 13:13 30.10.2007

Re: Lajcakove mere

Nije Srbija nikakva matica, Srbija je maceha a to najbolje znaju Srbi emigranti sirom sveta.


srecom imamo taticu Lajceka i mamicu Evropu.

sve je u glavi
milosib milosib 13:24 30.10.2007

Re: Lajcakove mere

Nije Srbija nikakva matica, Srbija je maceha a to najbolje znaju Srbi emigranti sirom sveta.

Pa sad, kada deca odu od kuce postaje prilicno nevazno da li je tamo majka ili maceha.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 14:06 30.10.2007

Re: Lajcakove mere

semele
Nije Srbija nikakva matica, Srbija je maceha a to najbolje znaju Srbi emigranti sirom sveta.


srecom imamo taticu Lajceka i mamicu Evropu.

sve je u glavi

Pa kad smo već kod "tatice" Semele, je li stigao agreman..o))) Kad se putuje u taj "mrski" latinski Rim..o)))

semele semele 14:20 30.10.2007

Re: Lajcakove mere

Pa kad smo već kod "tatice" Semele, je li stigao agreman..o))) Kad se putuje u taj "mrski" latinski Rim..o)))


drzite se teme drago ne zastranjujte jos dalje (ako je to moguce)
i onako delujete konfuzno za jednog dobrog domacina bloga b92.
marumi marumi 16:17 30.10.2007

Re: Lajcakove mere

Pa sad, kada deca odu od kuce postaje prilicno nevazno da li je tamo majka ili maceha.

Koja su to deca otisla od kuce? Mislis na onu koju je eksportovao Broz posle 45-e ili 60-ih da bi donosili devize?
Ako vec nije majka onda joj i ne trebaju ''decije'' devize. A tek maceha nema prava na njih.
pozz.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 16:26 30.10.2007

Re: Lajcakove mere

marumi
Pa sad, kada deca odu od kuce postaje prilicno nevazno da li je tamo majka ili maceha.

Koja su to deca otisla od kuce? Mislis na onu koju je eksportovao Broz posle 45-e ili 60-ih da bi donosili devize?
Ako vec nije majka onda joj i ne trebaju ''decije'' devize. A tek maceha nema prava na njih.
pozz.

Oh Marumi, ne diraj devize...pa toliko ih "dečica" ovamo pošalju da i pored domaće inflacije vrednost evra prema dinaru pada..o)) To nigde na svetu nema...dečica su čudo...o)))
marumi marumi 16:43 30.10.2007

Re: Lajcakove mere

srecom imamo taticu Lajceka i mamicu Evropu.

sve je u glavi

Ima glava u kojima je sve i onih u kojima nije nista.:)))

Glasam za ''tatitu Lajceka i mamicu Evropu''.
Barem me nece izrabljivati novopeceni biznismeni koji su se navatirali bas od mamice Evrope dok su majcici Rusiji ispratili one koji sada tamo mirno zive od narodnih para.

P.S. RepublikaSrpskanci su do juce na mitinzima vikali ''cupacemo obrve'' jednom od lidera koji je sad u Hagu (Krajisniku) a sad nosaju Putinov portret. Bas su oni neki portret.
marumi marumi 17:01 30.10.2007

Re: Lajcakove mere

Oh Marumi, ne diraj devize...pa toliko ih "dečica" ovamo pošalju da i pored domaće inflacije vrednost evra prema dinaru pada..o)) To nigde na svetu nema...dečica su čudo...o)))

Da, da, Drago, decica su cudo. A tek majcica? Bure bez dna. Dubooooko. :)))
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 17:11 30.10.2007

Re: Lajcakove mere

marumi
Oh Marumi, ne diraj devize...pa toliko ih "dečica" ovamo pošalju da i pored domaće inflacije vrednost evra prema dinaru pada..o)) To nigde na svetu nema...dečica su čudo...o)))

Da, da, Drago, decica su cudo. A tek majcica? Bure bez dna. Dubooooko. :)))


A vidi ove mere Marumi...da se i sa ove strane ne potiče antiameričko raspoloženje...o))

M. Mišković ne može u SAD
30. oktobar 2007. | 15:50 | Izvor: B92
Beograd -- Kako saznaje B92, Miroslav Mišković je na spisku osoba kojima se ne odobrava ulazak u SAD. Osnova: sumnja za umešanost u korupciju.

Miroslav Mišković (FoNet)
Miroslav Mišković (FoNet)
U obrazloženju predloga za stavljanje na listu, kako saznaje B92, navodi se da je vlasnik kompanije Delta Miroslav Mišković u vreme Miloševića imao povlašćen položaj čime je stekao bogatstvo; posle demokratskih promena uspeo je da se približi DOS-u i tako zadrži svoje bogatstvo, a da u vreme Vlade Vojislava Koštunice proces privatizacije drži pod svojom kontrolom.

Prema saznanjima B92, u predlogu za stavljanje na listu navodi se da vlasnik kompanije Delta mesečno finansira sve relevantne političke partije i da na taj način štiti svoju poziciju.

Tokom 2007. godine, kako saznaje B92, predlog je dopunjen dodatnim dokazima o poslovanju Miroslava Miškovića u vreme Miloševića, čime je njegovo ime stavljeno pod oznaku 212f što je skraćenica za spisak koji se sastavlja po predsedničkoj naredbi Džordža Buša.

Tom naredbom, na spisak se stavljaju lica za koja se sumnja da se u svom poslovanju služe podmićivanjem i uticajem na sudsku i izvršnu vlast.

Zbog navedenog predloga, Miroslav Mišković, prema saznanjima B92, od sredine 2007. ne može dobiti nijednu vrstu vize za ulazak u SAD.



marumi marumi 21:06 30.10.2007

Re: Lajcakove mere

A vidi ove mere Marumi...da se i sa ove strane ne potiče antiameričko raspoloženje...o))

Upravo citam reakcije na ovu vest o Misku. F-E-N-O-M-E-N-A-L-N-O! A ja se nesto mislim da nije ovo neko pustio buvu kao hint da Misko otputuje u neku protivteznu destinaciju kod bratka Ratka ili Bokija Karica. :)))
lilit lilit 21:49 30.10.2007

Re: Lajcakove mere

semele
Sto se Putinovih slika tice, davljenik se za slamku hvata.nije prvi put da se pronose slike rusa, gruzijanaca, i sionskih mudraca po zemljama nastanjenim srpskim stanovnistvom ako je suditi po efektu koji su proizveli, mislim da su bili jaci od slamcica.pravilo broj 1. "ne potcenjuj protivnike..."


Ma, bre Semele, mlogo je to banalnije nego sto izgleda. A rekla mi jedna devojcica sa Kosova, u kolektivnom centru u Kraljevu: "Voli onog ko te voli makar bio kamen goli!"
Da ti se sledi krv. Tako i ovi jadni ljudi iz RS, nemaju kud.
Nisu hteli da ruse Jugoslaviju al sad moraju da izgradjuju sloznu i nadasve multikuluralnu Bosnu.
Imaju ovde neki blogovi, neces verovati, gde Hrvati pozivaju Srbe da se ujedine, zaborave i ime hriscanstva razmirice i posvete se svako svojemu otcepljenju Bosne a protivu muslimanskoga zlotvora. Ja nisam mogla da verujem, to su ti delirijumi svoje vrste. A sve postovani sajtovi. I neces verovati, nasi se ljudi sjajno ponasaju na tim blogovima, ja sve mislim, bogme je ova Kandicka ipak odlican posao odradila kad cemio mi izaci iz tog vrtloga, izgleda veoma brzo.
Pozdrav Semele

milosib milosib 09:17 31.10.2007

Re: Lajcakove mere

M. Mišković ne može u SAD
30. oktobar 2007. | 15:50 | Izvor: B92
Beograd -- Kako saznaje B92, Miroslav Mišković je na spisku osoba kojima se ne odobrava ulazak u SAD. Osnova: sumnja za umešanost u korupciju.

G.Drago, pa nisu blogeri aminovali Miskovicevo bogacenje (mozda su bili neki izuzetci ko ce ga znati). Koliko mi je poznato dobar deo vrha vase stranke(koalicije) je to ucinio 2000.godine.
Jel' ovo samokritika?
rayzippo rayzippo 13:11 30.10.2007

cenzura


marumi
Naravno da mi smeta krsenje ljudskih prava i sloboda na svoje misljenje i slobodno izrazavanje. Kome tako nesto ne smeta? Sto se ''privatnosti firme'' tice zaista sta reci. Zar to nisu dnevne novine koje su po novinarskoj etici duzne da informisu objektivno odnosno da salusaju i DRUGU stranu i sta ona misli? Kakve su to novine ako seckacju drugacija misljenja, ono sto propuste kroz cenzuru oni iseku na pola. Pa bolje onda da ne pustaju nista i da kazu nema drugog misljenja osim NASEG.

zar se to isto ne desava i na b92 !? nije radi cenzure nego radi kvaliteta...'ajte,nismo mala deca

a vi ste Drago ocigledno zaboravili kad su ti isti Srbi iz RS ginuli po velebitskim vrletima...
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 14:09 30.10.2007

Re: cenzura

rayzippo

marumi
Naravno da mi smeta krsenje ljudskih prava i sloboda na svoje misljenje i slobodno izrazavanje. Kome tako nesto ne smeta? Sto se ''privatnosti firme'' tice zaista sta reci. Zar to nisu dnevne novine koje su po novinarskoj etici duzne da informisu objektivno odnosno da salusaju i DRUGU stranu i sta ona misli? Kakve su to novine ako seckacju drugacija misljenja, ono sto propuste kroz cenzuru oni iseku na pola. Pa bolje onda da ne pustaju nista i da kazu nema drugog misljenja osim NASEG.

zar se to isto ne desava i na b92 !? nije radi cenzure nego radi kvaliteta...'ajte,nismo mala deca

a vi ste Drago ocigledno zaboravili kad su ti isti Srbi iz RS ginuli po velebitskim vrletima...

A šta sam ja napisao protiv Srba iz RS....
Ili ti misliš da su Srbi iz BIH po definiciji nositelji Putinovih slika..
rayzippo rayzippo 14:28 30.10.2007

Re: cenzura

Putinova slika je verovatno tu radi njegovog cvrsceg stava prema politici zapada koji pokazuje u poslednje vreme...a mi Srbi volimo da se svrstavamo uvek uz one koji imaju ili pare ili moc...izbor po volji...
Sto se tice nvo imam pitanje.Posto su nevladine,moraju li konstantno da pljuju po vlasti ili mogu ponekad i da podrze vlast ako je to u interesu naroda ?
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 14:50 30.10.2007

Re: cenzura

rayzippo
Putinova slika je verovatno tu radi njegovog cvrsceg stava prema politici zapada koji pokazuje u poslednje vreme...a mi Srbi volimo da se svrstavamo uvek uz one koji imaju ili pare ili moc...izbor po volji...
Sto se tice nvo imam pitanje.Posto su nevladine,moraju li konstantno da pljuju po vlasti ili mogu ponekad i da podrze vlast ako je to u interesu naroda ?

NVO su u principu korektiv vlasti i njihovo nije da budu ni pro ni kontra nego da imaju incijativnost, ukazuju na ono što nije u redu te obavljaju poslove koju vlast zbog svoje prirode, nefleksibilnosti, nedovoljnih državnih kapaciteta i birokratske okoštalosti ne radi a trebala bi raditi. U suštini delovanja NVO je promena na bolje.
E, sad, ova "Spona" ili kako li se to zove je zapravo NVO u putinovskom smislu. Ona je Dodiku poslužila da bude urađeno ono što on iz taktičkih razloga ne treba da radi. Ona je zamaskirana državna struktura i kladio bih se da je finansirana od strane budžeta. U ovom slučaju uopšte nije važno je li radila, u kako ti kažeš, "narodnom interesu"..
marumi marumi 16:14 30.10.2007

Re: cenzura

zar se to isto ne desava i na b92 !? nije radi cenzure nego radi kvaliteta...'ajte,nismo mala deca

Ha, ha, ovo me slatko nasmejalo. Neko ovde hoce da kaze da su komentari i komentatori u Politici kvalitetni. Otkad je to jednoumlje kvalitet? Humor na blogu. Bas smesno.
marumi marumi 21:16 30.10.2007

Re: cenzura

rayzippo
Putinova slika je verovatno tu radi njegovog cvrsceg stava prema politici zapada koji pokazuje u poslednje vreme...a mi Srbi volimo da se svrstavamo uvek uz one koji imaju ili pare ili moc...izbor po volji...Sto se tice nvo imam pitanje.Posto su nevladine,moraju li konstantno da pljuju po vlasti ili mogu ponekad i da podrze vlast ako je to u interesu naroda ?

Evo ja se zalazem da se podrzi Ministar Pravde Dusan Petrovic da nastavi razresenja sudija sirom Srbije. I to je nesto po pitanju podrske jer bi imalo neke svrhe i nije pljuvanje. Pljuvanje je kad Kostunica podrzava Srbe u RS kad je zagustilo oko Kosova i kad se blizi rasplet a on zivi jos uvek u ''Godinama raspleta'' autora i uzora mu Slobodana Milosevica pa racuna da malo potpale nove vatre moze da produzi vladavinu NJEGOVOG prava kao sto je to uspevalo i Milosevicu.
Pljuvanje je i kad Kostunica ''upozorava Ameriku'' i ostali svet na postovanje medjunarodnog prava dok u njegovoj krivnoj drzavi ni sudije ne postuju prava gradjana vec cene samo prava krimosa koji su se navatirali tokom ratova u okruzenju. To je tek pljuvanje a kad je o pljuvanju rec.
Zasto bi neko podrzavao vlast koja mu radi o glavi izolovajuci ga od citavog sveta i svih njegovih tokova. Srbija nece u NATO, nece u EU (osim kad njo odgovara), odbacuje ovaj predlog, pa onaj.... valjda je umislila da je ona miss univerzum kojoj treba ceo svet da se klanja i limunom na tacni moli je da se smili.
U kojem prostoru i vremenu zivi vlast koju ''treba podrzati''?
rayzippo rayzippo 08:37 31.10.2007

Re: cenzura


marumi
Ha, ha, ovo me slatko nasmejalo. Neko ovde hoce da kaze da su komentari i komentatori u Politici kvalitetni. Otkad je to jednoumlje kvalitet? Humor na blogu. Bas smesno/quote]

citate li vi ono obavestenje posle ostavljenog komentara na b92 koji lepo kaze da radi kvaliteta diskusija eto oni ce malo da procesljaju vasa pisanija !? bez obzira sto su Politika i B92 dve krajnosti cenzura im je zajednicka.Mozete vi da se smejete koliko vas volja,i sam se smejem na vase reci o slobodi izrazavanja...ali da Politika je to...
Atomski mrav Atomski mrav 09:08 31.10.2007

Re: cenzura

A šta sam ja napisao protiv Srba iz RS....

Npr. "Republika Šumska", nebrojeno puta na ovom blogu...
marumi marumi 09:14 31.10.2007

Re: cenzura

citate li vi ono obavestenje posle ostavljenog komentara na b92 koji lepo kaze da radi kvaliteta diskusija eto oni ce malo da procesljaju vasa pisanija !? bez obzira sto su Politika i B92 dve krajnosti cenzura im je zajednicka.Mozete vi da se smejete koliko vas volja,i sam se smejem na vase reci o slobodi izrazavanja...ali da Politika je to...

Vama ocito na b92 ne objavljuju VASE komentare. Moje objave skoro uvek i onda one dobiju najveci broj preporuka. A ja ne pricam toliko o cenzuri urednistva koliko pricam o komentatorima i ''kvalitetima'' tih komentara. Pa ko svrati na sajt Politike i iscita komentare na neku vest i uporedi te komentare sa komentarima na b92 taj ce zakljuciti razliku i u kvalitetu komentatora vesti i u kvalitteu urednistva. Ono sto Politika propusta cesto ni psi ne bi kusali ali se za b92 to ipak ne moze reci ma koliko se Vi ovde trudili.
A sloboda izrazavanja? Mozda cete i Vi jednoga dana ukapirati sta to znaci.
rayzippo rayzippo 09:45 31.10.2007

Re: cenzura

Vama ocito na b92 ne objavljuju VASE komentare. Moje objave skoro uvek i onda one dobiju najveci broj preporuka.

Nasmejali ste me...ha ha ha


.zar je tako tesko priznati pa reci da i Vas omiljeni b92 koristi cenzuru...
marumi marumi 10:03 31.10.2007

Re: cenzura

zar je tako tesko priznati pa reci da i Vas omiljeni b92 koristi cenzuru...

A gde je bilo mojih tvrdnji da to nije tako?
Mislim da je se radilo o Politici i tamosnjoj cenzuri a ne o b92.
Cemu forsiranje necega o cemu se ovde ne radi?
marumi marumi 10:03 31.10.2007

Re: cenzura

P.S. Zasto Vi onda svracate na b92 ako Vam je tako mrzak ili nije ''omiljen''?
rayzippo rayzippo 13:56 31.10.2007

Re: cenzura

Meni b92 nije ni malo mrzak kao ni Politika ili neki drugi medij...Srbiju ne cine ni samo radikali ni samo LPD-ovci
milosib milosib 14:21 31.10.2007

Re: cenzura

rayzippo
Meni b92 nije ni malo mrzak kao ni Politika ili neki drugi medij...Srbiju ne cine ni samo radikali ni samo LPD-ovci

Potpisujem i preporuka.
marumi marumi 10:59 01.11.2007

Re: cenzura

...Srbiju ne cine ni samo radikali ni samo LPD-ovci

Evo ja nisam ni jedno ni drugo. Cak nisam ni trece ili bilo koje.
mikimedic mikimedic 13:30 30.10.2007

Da li opet zaobilazimo sustinu?

Drago, zaista hvala na temi koja zaista jeste goruca, i mozda vaznija od svih drugih pitanja srpskog naroda. Ali opet i vi se bavite formom, a ne sustinom. Da li 'miting' (uopste, sta znaci rec 'miting' -- na engleskom meeting ima potpuno drugo znacenje...) u Banja Luci ima slicne obrise kao i antibirokratska revolucija tesko je reci, ali na kraju krajeva to je sporedna stvar. Na koji nacin se moze protestovati protiv potpuno nelegalnih odluka Visokog predstavnika? Sta god da se desilo, uvek bismo nasli reci kritike za protest, nedaj boze sukob sa medjunarodnom zajednicom... ili je trebalo mirno sedeti i cutati i ne raditi nista?

Hajmo o sustini -- Dejtonski sporazum je sklopljen izmedju tri strane i predstavlja medjunarodni ugovor. Potpisnici tyog ugovora su samo: SR Jugoslavija, Republika Hrvatska i 'Republika Bosna i Hercegovina'. Nijedna druga drzava nije potpisnik sporazuma. Najproblematicniji je kapacitet 'Republike Bosne i Hercegovine' -- koja potpisivanjem tog sporazuma sama sebe ukida?? Ali ako ostavimo problem kapaciteta, Dejtonski sporazum uspostavlja u medjunarodnom pravu poznatu kategoriju 'objektivnog rezima'... sto znaci da vazi prema svim stranama -- erga omnes. Dejtonski sporazum je moguce menjati samo uz saglasnost svih strana (opet - problem kapaciteta, jer Republika Bosna i Hercegovina vise ne postoji). Odakle mandat Visokom predstavniku? iz samog sporazuma, po kome je on 'Vrhovni tumac' sporazuma, sto, na Lajcakovu zalost, ne dozvoljava promenu sporazuma, a mogucnost preglasavanja sustinski upravo bi cinilo promenu sporazuma. Bonska ovlascenja iz odluke Saveta za implementaciju mira? Naravno, Savet moze doneti ta ovlascenja, ali opet ne da menja sporazum. Savet je osnovan u okviru sporazuma, tako da su osnivaci... pogadjajte, ko? tri potpisnice.... Moze li telo osnovano sporazumom da menja sam sporazum bez saglasnosti potpisnika? U pravu, naravno, ne moze. Ako to medjutim radi, onda dolazimo na teren neprava i tu je sve vec moguce. Da li smo za vladavinu prava ili anarhiju, pa makar ta anarhija dolazila iz medjunarodne zajednice? Ako krsimo Dejtonski sporazum time sto uvodimo preglasavanje i time krsimo osnov medjunarodnog prava sadrzanog u pricnipu Pacta sunt servanda, time otvaramo put drugoj strani da proglasi suspenziju ako ne i ponistenje sporazuma zbog nepostovanja bas tog principa...

Podestimo se, koje su glavne poruke skupa u Banja Luci? Koja strana trazi striktno ispunjenje sporazuma a koja to odbija?

pozdrav, miki







Slavko oci moje Slavko oci moje 14:16 30.10.2007

Re: Da li opet zaobilazimo sustinu?

U pravu si Miki..
Cini mi se da je vise uzbudjenja donijela slika Putina i Kostunicina ( i da dodam Tadiceva ) podrska RS nego sam povod dogadjaja u RS.
semele semele 14:28 30.10.2007

Re: Da li opet zaobilazimo sustinu?

Hajmo o sustini


na nasim kratkim kursevima za nvo radnike agitpropa "sustina" ne postoji, postoji samo moc
ono sto vi mislite da je sustina je bolje da ostane vasa tajna, da ne bi otkrili vase slabe tacke
jer sve sto postoji je tekst i reci
morate znate kako "oni" razmisljaju pre nego sto im iznesete vase misli na javnu dekonstrukciju.
dejton je stvoren kao balans militaristicke moci,
moc ga moze i oboriti
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 14:35 30.10.2007

Re: Da li opet zaobilazimo sustinu?

Miki, ja sam zaista ovoga puta namerno zaobišao političku analizu toga što se događa u BIH i naročito onoga što se događa u Republici Srpskoj. Podelio sam sa blogovskim auditorijem za mene veoma neugodne asocijacije proizašle iz forme, ali nekada mnogo rečitije od bilo kakve analize.
Jeste, pravno stvar stoji onako kako ste napisali. Treba li da kažem da sam lično za poštovanje prava. Međutim i ja i vi znamo da je međunarodno pravo vrlo relativan odnos, i da je u mnogim slučajevima više stvar odnosa snaga nego pravo. Znamo isto tako da insistiranje na međunarodnom pravu znači i pravno ponašanje i da loše zvuče argumenti onoga ko traži da se međunarodno pravo primenjuje samo kad njemu odgovara ali kad sam treba da neštu učini onda se na to ne osvrće. Uostalom, saradnja sa haškim tribunalom je također obaveza po dejtonskom sporazumu, pa znamo kako tu stojimo.
Zamislite kako u svetu stoje države i kakav su one subjekt međunarodnog prava ako svim institucijama svetskog, evropskog i regionalnog poretka tvrde da ne mogu naći jednoga čoveka.
Nije Republika Srpska u poziciji da baš šalje poruke kako će je zaštititi Putin koji je, usput, čim je preuzeo vlast u Rusiji pokupio sve svoje krpice i izašao i iz BIH i sa Kosova. Prosto, to je guranje prsta u oko onima koji su zaista tamo prisutni i koji donose odluke. Neće Republici Srpskoj baš biti u interesu da Koštunica koristi njene tanke političke kapacitete pokušava njenim položajem ucenjivati međunarodnu zajednicu.
Ja lično jesam za očuvanje Republike Srpske i smatram da ona ima svoje mesto u jednoj funkcionalnoj BIH. To se može postići dijalogom unutar BIH i sa međunarodnom zajednicom.
Smatram da ovome procesu smetaju i politički stavovi bošnjačkih nacionalista i unitarista kao i separatističke tendencije među hrvatskim nacionalistima u BIH. BIH je potrebno graditi dugo i strpljivo. U ostalom i Švajcarskoj je trebalo mnogo godina da bude ono što je danas..

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana