Društvo

Blamaga Update 2

jaksa scekic RSS / 19.09.2009. u 10:50

ZEM-BEOGRAD-PARADA PONOSA (KRACHA VERZIJA)
Otkazana Parada ponosa

BEOGRAD, 19. septembra 2009. (Beta) - Povorka ponosa, koja je trebalo
da se odrzzi u nedelju u Beogradu, otkazana je, saopsstili su danas
organizatori.
Oni su kazali da su dobili ressenje MUP-a Srbije u kojem se navodi da
ne postoje uslovi da se povorka odrzzi bez incidenata na Platou ispred
Filozofskog fakulteta gde je bila zakazana.
Organizatori su naveli da im je policija predlozzila da paradu odrzze
na Usschu, ali da oni to nisu prihvatili, te su ressili da otkazzu
manifestaciju.

 

"Povorka ponosa" neće se održati
19. septembar 2009. | 11:13 -> 11:42 | Izvor: B92

Beograd -- Organizatori Povorke ponosa dobili su rešenje da ne može da se garantuje bezbednost skupa i kažu da zbog toga nema osnova da se manifestacija održi.

Na vanrednoj konferenciji za novinare organizatori Povorke saopštili su da su, posle sastanka s premijerom Srbije Mirkom Cvetkovićem, dobili rešenje od nadležnih da je skup visoko rizičan, i da ne može da im se garantuje bezbednost. "To nije zabrana de jure, ali je zabrana de fakto", rekao je Dušan Kosanović iz organizacionog odbora Povorke.


TANJUG 19U063 1303 1909
UPR:VLADA-PPONOSA-SAOPSSTENJE

Vlada odobrila odrzzavanje parade i preporuccila izmesstanje
BEOGRAD, 19. septembra (Tanjug) - Vlada
Srbije je, uprkos svim bezbednosnim rizicima, odobrila
odrzzavanje „Parade ponosa“ i organizatorima preporuccila da se
skup izmesti na plato ispred Palate Srbije.
"Ministarstvo unutrassnjih poslova je procenilo
da bi na toj lokaciji bila obezbedjena puna sigurnost uccesnika
skupa i ostalih gradjana, osiguran potpuni javni red i mir i
zasstichena imovina gradjana, imovina grada Beograda i
diplomatsko-konzularna predstavnisstva", navedeno je u
saopsstenju Vlade Srbije.
Odrzzavanje "Parade ponosa" bilo je predvidjeno
na platou kod Filozofskog fakulteta u centru Beograda.
Podsecha se da je plato ispred Palate Srbije
odlukom Skupsstine Grada Beograda odredjen za mesto
bezbednog odrzzavanja javnih skupova.
"Vlada Srbije je nalozzila nadlezznim organima
da preduzmu sve mere i sprecce nasilje, otkriju i privedu pravdi
sve one koji prete nasiljem. Vlada che osigurati javni red i mir,
bezbednost gradjana i imovine i obezbediche pravo svakog
gradjanina da izrazzava svoje ustavom i zakonom zagarantovane
slobode", isticce se u saopsstenju.
(Kraj) zn/jzz
 SSSS
TANJUG 19U067 1311 1909
UPR:VLADA-TUCCA-HAPSSENJE

Vlada pozdravila hapssenje odgovornih za tuccu

BEOGRAD, 19. septembra (Tanjug) - Vlada
Srbije pozdravila je danas aktivnosti Ministarstva unutrassnjih
poslova na hapssenju, kako se navodi, deset lica odgovornih za
napad na francuske drzzavljane u ccetvrtak u centru Beograda.
Vlada je, kako je saopssteno, nalozzila nadlezznim
organima da nastave aktivnosti kako bi u potpunosti bio ressen
ovaj sluccaj.
Navodi se da je vlada nalozzila i da se identifikuju
lica koja prete nasiljem, kako bi u skladu sa zakonom bila
izvedena pred lice pravde.
Vlada che nastaviti dijalog sa svim
predstavnicima gradjana koji smatraju da su im na bilo koji
naccin prava ugrozzena, navodi se u vladinom saopsstenju.
U ccetvrtak u jednom kafichu na Obilichevom
vencu, uocci odrzzavanja utakmice Srbija - Tuluz, dosslo je do
tucce dve grupe navijacca u kojoj je visse lica povredjeno, a jedan
drzzavljanin Francuske je zadobio tesske povrede.
On je jucce operisan u Klinicckom centru Srbije
i njegovo stanje je kriticcno. 

Resenja MUP-a
Resenja MUP-a
   NNNN

 

 

 

 

Atačmenti



Komentari (185)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Drago Kovacevic Drago Kovacevic 12:09 19.09.2009

Kakav blam...

Ljudi moji..Mislio sam ipak da se na ovo neće odlučiti...Kakav blam i kakav mrak..
Vlast koja ovako nastupa morala bi reći..Evo dragi građani mi ne možemo vršiti elementarne funkcije i zbog toga dajemo ostavke....Kako će tadić "spsiti" Kosovo kad ne može da obezbedi održavanje nekog skupa u skladu sa Zakonom...
Ludilo je ovo i ništa drugo..
adam weisphaut adam weisphaut 12:12 19.09.2009

Re: Kakav blam...

Drago Kovacevic
Ljudi moji..Mislio sam ipak da se na ovo neće odlučiti...Kakav blam i kakav mrak..

Ovo pokazuje da se sve u ovojj državi menja, samo državana bezbednost ostaje ista...
mostarac mostarac 12:13 19.09.2009

Re: Kakav blam...

Ljudi moji..Mislio sam ipak da se na ovo neće odlučiti...Kakav blam i kakav mrak..

Meni najzalije tvog burazera.
A bas se covek bio spremio.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 12:17 19.09.2009

Re: Kakav blam...

mostarac
Ljudi moji..Mislio sam ipak da se na ovo neće odlučiti...Kakav blam i kakav mrak..

Meni najzalije tvog burazera.
A bas se covek bio spremio.

Ma lako je za burazera...Ali mi živimo zaista u državi kakva nigde ne postoji...Mene to užasava..
AlexDunja AlexDunja 12:21 19.09.2009

Re: Kakav blam...

Kakav blam i kakav mrak..

Dragan Pavlicevic Dragan Pavlicevic 12:36 19.09.2009

Re: Kakav blam...

Drago Kovacevic
Ljudi moji..Mislio sam ipak da se na ovo neće odlučiti...Kakav blam i kakav mrak..Vlast koja ovako nastupa morala bi reći..Evo dragi građani mi ne možemo vršiti elementarne funkcije i zbog toga dajemo ostavke....Kako će tadić "spsiti" Kosovo kad ne može da obezbedi održavanje nekog skupa u skladu sa Zakonom...Ludilo je ovo i ništa drugo..


Potpuno si u pravu..sve ovo...Za ovo treba da padne vlada...Drzava Srbija danas je opet sramota za njene gradjane.
Exitus Letalis Exitus Letalis 14:03 19.09.2009

Re: Kakav blam...

Ma lako je za burazera...Ali mi živimo zaista u državi kakva nigde ne postoji...Mene to užasava..

nemoj tako drago, a putinova rusija?
pa, zar se ne ugledamo na nju.

Moskovske vlasti zabranile gej paradu
Cetvrtak, 7. maj 2009. 14:53


Moskovske vlasti neće dozvoliti gej paradu koja je planirana u vreme održavanja Evrovizije, javljaju ruske novinske agencije.

Portparol gradskih vlasti Sergej Tsoi rekao je ruskim agencijama da "u Moskvi nikada nije bilo gej parada i da ih neće ni biti".

Gradonačelnik Moskve Jurij Luškov izazvao je kritike svetske javnosti nazvavši homoseksualnost "satanskom".

Vođa ruskog pokreta za prava homoseksualaca Nikolaj Aleksejev najavio je za 16. maj gej paradu i izrazio nadu da će joj se priključiti i učesnici Evrovizije koja se istog dana održava u Moskvi.

Rusija je 1993. godine legalizovala homoseksualnost, ali je i dalje veoma rašireno protivljenje borbi za prava gej osoba.




ugrožena bezbednost, šta li?
spartanka_afrodita spartanka_afrodita 14:08 19.09.2009

Re: Kakav blam...

Drzava Srbija danas je opet sramota za njene gradjane.

Kao gradjanka ove drzave danas se osecam ovako
dragonKa dragonKa 00:26 20.09.2009

Re: Kakav blam...

a ja zhalim tebe mostarac. mozhe mi se i svakog dana mi dajesh materiJala.
radi na sebi! radi na sebi....
dragonKa dragonKa 00:26 20.09.2009

Re: Kakav blam...

dragonKa dragonKa 00:33 20.09.2009

Re: Kakav blam...

fck u, dodje mi da preporuchim samu sebe
dragonKa dragonKa 00:33 20.09.2009

Re: Kakav blam...

Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 12:09 19.09.2009

Vec sam dodao blog o retrovizoru..

koji je jako kompatibilan sa Jaksinim blogom....na zalost! Naravno da nije u pitanju Parada, vec Drzava koja je javno priznala svoju nemoc!!!!! BRUKA I SRAMOTA! Da ne podsecam na prethodne dogadjaje, pa ni nedavni sa francuskim navijacima....
BKC
leeanna leeanna 12:10 19.09.2009

pun mesec nad beogradom

baš me zanima šta je sledeće. i dokle.
NNN NNN 12:29 19.09.2009

Jedina DOBRA stvar u vezi otkazivanja

je što će sledeća SIGURNO da se održi (što pre to bolje)!
lutherblisset lutherblisset 12:30 19.09.2009

Narodna (policija)-karaoke





Lopovi ne kradu
Ubice ne kolju
Mulci ne siluju
I krv ne liju

Nijedne nema bolje od naše policije uaaa

Lopove zatvaraju
Ubice kaznjavaju
Mulce miluju
I rane zalivaju

Nijedne nema bolje od nase policije uaaa

Licnu kartu imaš
Zato šamar nemas
Kod nas to je tako
Završi brzo lako

Nijedne nema bolje od naše policije uaaa







Ovako se sprema tema koje nema
ali svi se veselimo i ovome što imamo

Ni jedne nema bolje od dobre policije,
ni jedne nema bolje od dobre policije,
ni jedne nema bolje od dobre policije,
ni jedne nema bolje uaaaaaa.

Druga strofa kaze da u nas nitko ne laže,
jer oni na to paze, da oni na to paze


Ali mi se razumijemo i slozno pjevamo






Ko ste vi, sive eminencije
Ko ste vi, što meni ne date mira
Gde ste vi, sive eminencije
Gde ste vi, što moj život pod vašom lupom analizirate

Ko ste vi, pripadnici tame
Ko ste vi, što me tako drsko onemogućavate
Gde ste vi, sive eminencije
Gde ste vi, što na svakom koraku moju grupu stopirate

Ko, ko, Ko vam je dao ta prava

Ko ste vi, sive eminencije
Ko ste vi, što meni ne date mira
Gde ste vi, sive eminencije
Gde ste vi, što moj život pod vašom lupom analizirate

Ko ste vi, čuvari dvostrukog morala
Ko ste vi, da mlade ljude u svoje kalupe stavljate
Gde ste vi, sive eminencije
Gde ste vi, što perfidne poteze protiv mene povlačite

Ko, ko, Ko vam je dao ta prava
nicolaus_liesinich nicolaus_liesinich 12:35 19.09.2009

Slobina skola

Koliko ja znam, u nijednom gradu u Evropi se parada ne odrzava u SAMOM CENTRU, gde je obicno veliki trg i CRKVA, nego se odrzava po nekom sirokom bulevaru. Posto je ovo prva takva parada u Srbiji i posto su mediji i obe strane napumpale situaciju do usijanja, logicno je da se parada premesti negde van CENTRA, a u CENTRU ne bi ni trebala da se organizuje ni ubuduce. Bas bi bilo SIMBOLICNO da su organizatori prihvatili i POENTIRALI prihvatanjem da se parada premesti ispred PALATE SRBIJA, ovako se stice utisak da im uopste nije ni stalo do parade, nego samo do stvaranja sto vece frke. Ovo je na nivou SLOBINOG "NE", tipicni SRBI, kad bi mogli da unovcimo INAT, vladali bi svetom.
adam weisphaut adam weisphaut 12:43 19.09.2009

Re: Slobina skola

de je obicno veliki trg i CRKVA

Da se slučajno neki mantijaš ne sablazni?
Narvno samo se sablažnjavaju na pedere, pedofili im u sinodu ne smetaju...
pix3lchick pix3lchick 12:46 19.09.2009

Re: Slobina skola

nicolaus_liesinich
...

A sada nek dođe tetkica da pusti vodu...
nicolaus_liesinich nicolaus_liesinich 12:49 19.09.2009

Re: Slobina skola

Da se slučajno neki mantijaš ne sablazni?
Narvno samo se sablažnjavaju na pedere, pedofili im u sinodu ne smetaju...

Ne, nego iz postovanja prema njihovoj, uglavnom katolickoj crkvi.
adam weisphaut adam weisphaut 12:57 19.09.2009

Re: Slobina skola


Ne, nego iz postovanja prema njihovoj, uglavnom katolickoj crkvi.

Sećam se kroz maglu nešto o katoličkoj crkvi, pedofiliji i zataškavanju...ma mora da mi se čini
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 12:58 19.09.2009

Re: Slobina skola

Sećam se kroz maglu nešto o katoličkoj crkvi, pedofiliji i zataškavanju...

a i pacovskim kanalima...
nicolaus_liesinich nicolaus_liesinich 13:00 19.09.2009

Re: Slobina skola

OK pametnjakovici, navedite mi gde se ovakva parada odrzava u centru, u pesackoj zoni.
AlexDunja AlexDunja 13:01 19.09.2009

Re: Slobina skola

Sećam se kroz maglu nešto o katoličkoj crkvi, pedofiliji i zataškavanju

fight the real enemy!
Bili Piton Bili Piton 13:01 19.09.2009

Re: Slobina skola

nicolaus_liesinich
OK pametnjakovici, navedite mi gde se ovakva parada odrzava u centru, u pesackoj zoni.


U Londonu, na primer. Prolazi posred Pikadilija, nema pesacke zone ali je najstroziji centar. Oces jos?
Atomski mrav Atomski mrav 13:02 19.09.2009

Re: Slobina skola

Koliko ja znam, u nijednom gradu u Evropi se parada ne odrzava u SAMOM CENTRU

Bio si na povorkama ponosa po Evropi? Wow... i kakvi su još tvoji utisci?
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 13:03 19.09.2009

Re: Slobina skola

nicolaus_liesinich
OK pametnjakovici, navedite mi gde se ovakva parada odrzava u centru, u pesackoj zoni.

na primer u Berlinu.
Bojan Budimac Bojan Budimac 13:10 19.09.2009

Re: Slobina skola

OK pametnjakovici, navedite mi gde se ovakva parada odrzava u centru, u pesackoj zoni.

U Istanbulu na primer
nicolaus_liesinich nicolaus_liesinich 13:15 19.09.2009

Re: Slobina skola

Jebi ga, gledao sam Becku i Berlinsku na TV-u .. meni je ono izgledalo kao siroki bulevar ... ok, svejedno mislim da je trebalo da se izmesti barem ova prva, pa nek se onda s godinama primicu centru ...
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 13:21 19.09.2009

Re: Slobina skola

trebalo da se izmesti barem ova prva, pa nek se onda s godinama primicu centru ...

gde, na mars?
nicolaus_liesinich nicolaus_liesinich 13:23 19.09.2009

Re: Slobina skola

pa ispred Palate SRBIJA zvuci kao sasvim dobar pocetak ...
Bili Piton Bili Piton 13:28 19.09.2009

Re: Slobina skola

nicolaus_liesinich
pa ispred Palate SRBIJA zvuci kao sasvim dobar pocetak ...



Posto smo vec ustanovili da nemas pojma o cemu pricas, ajde postedi nas novih svojih analiza, pliz.
Exitus Letalis Exitus Letalis 13:33 19.09.2009

Re: Slobina skola

nicolaus_liesinich
OK pametnjakovici, navedite mi gde se ovakva parada odrzava u centru, u pesackoj zoni.


a ona litija?
jel možda bila na ušću?

i de beše ono "patike za kosovo"?
isto na ušću?



nisam bila u sao paolu, ne znam jel pešačka zona il šta.
al bilo tri i po miliona ljudi.
nicolaus_liesinich nicolaus_liesinich 13:34 19.09.2009

Re: Slobina skola

poenta mog posta je INAT, ovo saopstenje je zvucalo kao Karadjordjevicevsko, ima SVI ga izginemo da bi dobili ONOLIKU Jugoslaviju, ili Slobino, ili cela Jugoslavija ili rat. Obrenovici i Djindjic to rade drugacije.
angie01 angie01 13:44 19.09.2009

Re: Slobina skola

Koliko ja znam, u nijednom gradu u Evropi


a ti si kao bio negde van tvog sela?!
nicolaus_liesinich nicolaus_liesinich 13:49 19.09.2009

Re: Slobina skola

a ti si kao bio negde van tvog sela?!


Canadian citizen, well travelled . Imas moj pogled na zivot gejeva u Torontu kod Ms. Milic na blogu.
spartanka_afrodita spartanka_afrodita 13:55 19.09.2009

Re: Slobina skola

logicno je da se parada premesti negde van CENTRA, a u CENTRU ne bi ni trebala da se organizuje ni ubuduce

Nijedan protest niti skup koji se organizuju od strane bilo koje grupe ili stranke ne realizuju se VAN CENTRA. bez obzira na njihovu orjentaciju i vrednosti.
Da bi ovo sto ti kazes imalo logike ne bi trebalo ni da je bilo dopusteno obrazovcima i drugim militaristickim i destrukrivnim grupacijama da mesecima blokiraju centar Beograda zbog svojih protesnih setnji povodom hapsenja Karadzica i njegovog izrucenja sudu u Hagu. Sto oni nisu setali i protestvovali na Uscu?! Zasto je vlast tada to tolerisala? Zasto gradjani nisu digli glas protiv toga?
Takodje, neces videti NIJEDNU POLITICKI PARTIJU da organizuje protesni skup ili predizborni skup VAN NAJUZEG CENTRA GRADA bez obzira na njihovu orjentaciju!!!! To rade i Seseljevci i socijalisti i DS i DSS i ostale nase cvecke!
Ako je to za sve njih legitimno i JEDINO POZELJNO mesto izrazavanja stava to se mora dozvoliti i svim ostalim grupama. To je onda ravnopravnost izrazavanja misljenja koja vodi i ka drugim oblicima ravnopravnosti.
Bas bi bilo SIMBOLICNO da su organizatori prihvatili i POENTIRALI prihvatanjem da se parada premesti ispred PALATE SRBIJA, ovako se stice utisak da im uopste nije ni stalo do parade, nego samo do stvaranja sto vece frke.

Ne, upravo obratno! Kukavicka i licemerna drzava, koju vode beskicmenjaci, htela je na perfidan nacin da ubere politicke poene kao eto mi smo tolerantni, Parada Ponosa se odrzala u Beogradu (i da se onda sepuri po svetu pozivajuci se na to), a to sto smo je skrajnuli i cusnuli tamo gde to nema nikakvog smisla ni odjeka, gde je njeno odrzavanje isto kao i njeno guranje pod tepih to je vec irelevatno! Svaka cast ovima u OO Parade Ponosa, i dobro je da su otkazali i sprecili beskicmenjake predvodjene Tadicem da ih kroz "kompromisno resenje" iskoriste za svoju politicku promociju!
Da su prihvatili predlog za Usce, prihvatili bi time i simuliranje umesto realnog dogadjaja, a rezultati svega bi bili samo FIKTIVNI.
ispred Palate SRBIJA zvuci kao sasvim dobar pocetak

NE!!!! Pocetak mora biti U CENTRU, U SRCU svega da bi se onda krvotokom ta energija prosirila dalje.
nicolaus_liesinich nicolaus_liesinich 14:05 19.09.2009

Re: Slobina skola

Za politicke proteste se slazem i da je predlozen protest samo, onda bi trebao biti u centru, medjutim ovde je i setnja ukljucena, mada stvarno kratka, to stoji, ali je ipak setnja rizicna, ne sam protest. I dalje mislim da bi se Djindjic slozio sa mnom a Sloba sa tobom .
angie01 angie01 14:13 19.09.2009

Re: Slobina skola

well travelled


pa ako znash- zashto prichash gluposti!?

U Torontu isto tako piche glavnom dzadom i svi se ludo zezaju, grad od iste napravio turistichku atrakciju i odlichno inkasira od iste!
nicolaus_liesinich nicolaus_liesinich 14:17 19.09.2009

Re: Slobina skola

Jeste, al' Toronto nema centar i pesacku zonu . Ima downtown. U Becu ne idu po pesackoj zoni nego okolo centra a onaj Sao Paolo gore je bulevar za 4 trake. A i ne bi mogli da proture kamione sa ozvucenjem po centru i pesackoj zoni i da hoce, na to sam mislio. Pikadili u Londonu je skver.
Kazezoze Kazezoze 14:22 19.09.2009

Re: Slobina skola

nicolaus_liesinich
OK pametnjakovici, navedite mi gde se ovakva parada odrzava u centru, u pesackoj zoni.

u amsterdamu i ne samo u centru, mada je tu gro okupljanja, nego i u ostalim delovima grada.
amsterdamski kanali su pricha za sebe...









a i ministri su se dobro proveli, kao shto vidimo na slici gde ministar za shkolstvo Plasterk ochito uzhiva u paradi...

Bili Piton Bili Piton 14:25 19.09.2009

Re: Slobina skola

nicolaus_liesinich
Jeste, al' Toronto nema centar i pesacku zonu . Ima downtown. U Becu ne idu po pesackoj zoni nego okolo centra a onaj Sao Paolo gore je bulevar za 4 trake. A i ne bi mogli da proture kamione sa ozvucenjem po centru i pesackoj zoni i da hoce, na to sam mislio. Pikadili u Londonu je skver.


O kakvim bre kamionima sa ozvucenjem pricas, jesi li ti pri sebi? Gde si ti video da je neko hteo da protera kamione kroz Knez Mihailovu?

Kakve veze ima pesacka zona s bilo cime? Koja je tvoja poenta? Jesmo li ti objasnili vec lepo da se te stvari u normalnom svetu odrzavaju u najstrozijem centru a ne na nekakvom "Uscu kod palate Srbija"?

Kakve veze ima sto je Pikadili skver?
nicolaus_liesinich nicolaus_liesinich 14:25 19.09.2009

Re: Slobina skola

Njima su kanali bulevari .
angie01 angie01 14:27 19.09.2009

Re: Slobina skola

ma koje proseravanje!

zar nisi pocheo sa - da ne treba u centru, jer se ona nigde u centru i ne odrzava, pa se ispostavilo- da se SVUDA odrazva u centru,...a shta je Slavija-nego skvre, molicu lepo-a je l to centar ili nije?

Ti bi malo da eto bude, al da se ne vidi- pri tome, svaki grad sa svojim uslovima nudi mogucnosti za adekvatan oblik- al su sve parade u samom jezgru grada!!
nicolaus_liesinich nicolaus_liesinich 14:29 19.09.2009

Re: Slobina skola

Pa po skveru mogu da prodju kamioni a po pesackoj zoni ne, govorio sam o sadasnjim paradama koje se odrzavaju po evropi po sirokim bulevarima gde idu kamioni sa ozvucenjem,ne idu po pesackoj zoni, sta ti nije jasno?
nicolaus_liesinich nicolaus_liesinich 14:31 19.09.2009

Re: Slobina skola

Govorio sam o strogom centru i pesackoj zoni aman ljudi.
spartanka_afrodita spartanka_afrodita 14:32 19.09.2009

Re: Slobina skola

medjutim ovde je i setnja ukljucena, mada stvarno kratka, to stoji, ali je ipak setnja rizicna, ne sam protest.

I crkveni "velikodostojnici" i obrazovcu redovno organizuju setnje. Prema tome ako mogu oni, mogu SVI! To mora biti omoguceno ili SVIMA ILI NIKOME!
I dalje mislim da bi se Djindjic slozio sa mnom a Sloba sa tobom .

Djindjic bi se prevrnu u grobu da te cuje!
Bili Piton Bili Piton 14:35 19.09.2009

Re: Slobina skola

nicolaus_liesinich
sta ti nije jasno?


U principu mi nije jasno sto se javljas za rec tamo gde pojma nemas o cemu se prica, no neka to ostane moj problem, ima ovde bistrijih ljudi za razgovor.
Dragan Pavlicevic Dragan Pavlicevic 14:52 19.09.2009

Re: Slobina skola

nicolaus_liesinich
Koliko ja znam, u nijednom gradu u Evropi se parada ne odrzava u SAMOM CENTRU, gde je obicno veliki trg i CRKVA, nego se odrzava po nekom sirokom bulevaru. Posto je ovo prva takva parada u Srbiji i posto su mediji i obe strane napumpale situaciju do usijanja, logicno je da se parada premesti negde van CENTRA, a u CENTRU ne bi ni trebala da se organizuje ni ubuduce. Bas bi bilo SIMBOLICNO da su organizatori prihvatili i POENTIRALI prihvatanjem da se parada premesti ispred PALATE SRBIJA, ovako se stice utisak da im uopste nije ni stalo do parade, nego samo do stvaranja sto vece frke. Ovo je na nivou SLOBINOG "NE", tipicni SRBI, kad bi mogli da unovcimo INAT, vladali bi svetom.


Ne zaboravi da je vlada/policija do danas saradjivala sa organizatorima na bezbedonosnom aspektu parade/povorke. To sto su se danas setili da bi mozda neko drugo mesto bilo bolje samo implicira da su prizeljkivali da do parade ne dodje... a organizatore su stavili pred nemoguc izbor ovako kasnom reakcijom.

bindu bindu 14:53 19.09.2009

Re: Slobina skola

nicolaus_liesinich
OK pametnjakovici, navedite mi gde se ovakva parada odrzava u centru, u pesackoj zoni.



5 avenija u new york city-u (centar grada) u junu svake godine prodefiluje i do 100 +hiljada ljudi.

bindu bindu 14:53 19.09.2009

Re: Slobina skola

ups evo jos jedne slikice

corn mouth corn mouth 15:53 19.09.2009

Re: Slobina skola

OK pametnjakovici, navedite mi gde se ovakva parada odrzava u centru, u pesackoj zoni.

evo Bruxelles 2009


















Exitus Letalis Exitus Letalis 16:32 19.09.2009

Re: Slobina skola

jel si isto govorio i bunio se kad su dva (2) meseca se okupljali ovi razni tražeći slobodu za dr dabića.
dva meseca na trgu.
dva meseca preko bulevara, kneza miloša, srpskih vladara, pa natrag na trg.
il ti ta parada baš legla?
sveti_gral sveti_gral 19:57 19.09.2009

Re: Slobina skola

nicolaus_liesinich
a ti si kao bio negde van tvog sela?!

Canadian citizen, well travelled . Imas moj pogled na zivot gejeva u Torontu kod Ms. Milic na blogu.


Jebi ga, i Kanada itekako ima selo. Sorry.
dragonKa dragonKa 00:37 20.09.2009

Re: Slobina skola

ama nije logichno da se to desi dan pre odrzhavanja. da su makar sve vreme od objavljivanja onih njiovih, kako se to beshe zvashe, studija o sigurnosti, spominjali rezervnu lokaciju, bilo bi. ovako mrtva pushka. da ne kaem drzhava.
dragonKa dragonKa 00:40 20.09.2009

Re: Slobina skola

braco moderatori, spremna sam vecheras da idem do banovanja. i zabole me zato moje zgodno pedersko dupe.
i'm pissed off a vi radite svoj pos'o.
dragonKa dragonKa 00:40 20.09.2009

Re: Slobina skola

dragonKa dragonKa 00:56 20.09.2009

Re: Slobina skola

pardon i sestre moderatori.(ju shto volim da chatam sam sa sobom :) odo po pivo prilichno sam zhenstvena a mushka, ako se ne vratim,zabrinite se :)
(hbote sama sebi dodjem ko vishnja :)
dragonKa dragonKa 01:10 20.09.2009

Re: Slobina skola

vratila sam se. u centru par zgodnih policajaca nekoliko "dece" i ja :) lelujava
dragonKa dragonKa 01:11 20.09.2009

yo borise !


dajte mashti na volju.
vi koji je imate.
cult cult 12:49 19.09.2009

vlada odobrila i preporučila izmeštanje

kakvo licemerje u naslovu ove vesti.
jajarizam i ziheraštvo.
U stvari
Mi smo ovde samo zbog para.






screwdriver screwdriver 12:54 19.09.2009

Lobotomirana država

Ajmo- lobotomija za sve!
Vratite lobotomiju i elektrošokove za sve koji misle drugačije!
Ne znam kako vi, ali ja počinjem da se osjećam tako nemoćno..
Atomski mrav Atomski mrav 12:58 19.09.2009

Predsednik opet otišao da tetki da lek

Protest protiv proglašenja nezavisnosti Kosova + moleban nije predstavljao problem po pitanju bezbednosti a Povorka Ponosa predstavlja? U oba slučaju Predsednika nigde... otišao da tetki da lek ili da zavrne plin na biciklu?


Tužna je ovo država. Ako nam ipak ukinu vize, bez obzira na ovu blamažu, odo ja u Gvadalaharu, tamo kante uopšte ne govore...
screwdriver screwdriver 13:11 19.09.2009

Re: Predsednik opet otišao da tetki da lek

Jok Atomski, preCednik je trenutno na akvapiling tretmanu, poslije na algama, a onda čaj u 5 , gledanje vilidž pipl, pa izbjeljivanje zuba.
Tužna država, tužna.
Učim svahili, 4 južnoafrička dijalekta i nadam se poslu u Africi.


Atomski mrav Atomski mrav 18:53 19.09.2009

Re: Predsednik opet otišao da tetki da lek

preCednik nije podržao gej paradu ali je svakako ispao peder...
Milan M. Ćirković Milan M. Ćirković 15:09 19.09.2009

Trijumf Sluzbe...

...jos jednom demonstrirano da Sluzba vlada i strankama, a takodje i paravojnim i paranormalnim formacijama koje je sama osnovala (Obraz, 1389 i slicno). Ali, to se jedino i moglo ocekivati, nakon sto su toliko isprali mozak ljudi nacional-socijalistickim, antiliberalnim i antizapadnim mantrama. Sad je jasno da na raspolaganju imaju armadu varvara i degenerika, kako za izbore, tako i za ulicne akcije...
milisav68 milisav68 16:17 19.09.2009

Re: Trijumf Sluzbe...

Milan M. Ćirković
...jos jednom demonstrirano da Sluzba vlada i strankama, a takodje i paravojnim i paranormalnim formacijama koje je sama osnovala (Obraz, 1389 i slicno). Ali, to se jedino i moglo ocekivati, nakon sto su toliko isprali mozak ljudi nacional-socijalistickim, antiliberalnim i antizapadnim mantrama. Sad je jasno da na raspolaganju imaju armadu varvara i degenerika, kako za izbore, tako i za ulicne akcije...


+1
Kraja Kraja 15:22 19.09.2009

.....Organizatori ....

...nisu smeli da prihvate zabranu donetu 24h pre "parade"...

...u vreme demontaze SM-a ni jedna povorka, setnja ili sl. nije imala odobrenje vlasti, dapace... huligani su nosili drzavne uniforme koje smo im mi kupili odvajajuci pare od decjeg dorucka, isli su zavrnutih rukava pored nas po ulicama i razvaljivali sve bandere pored kojih su prolazili smejuci se krezavim ustima...tukli su nas do krvi, neke i do smrti....mi smo ipak preziveli, ali me vise boli sto su preziveli i oni...
...djindjic je jednom davno dao obecanje da ce njihova imena biti objavljena na javnim mestima uz prigodan text ispod...nije ga odrzao, ili nije stigao...
...da skratim, konsolidujte svoja muda i izadjite sutra, uprkos zabrani...posle toga se zna sta ceka ovu vlast....jedno im se mora priznati, PREVAZISLI SU SVOG UCITELJA....

...i da se pridruzim nekom gore - setite se svega ovoga na izborima...

PS nemam feeling za ovakvu manifestaciju, ali imam feeling za gradjanske slobode..........
Unfuckable Unfuckable 16:25 19.09.2009

ovo je

vruća šamarčina po obrazu svakog poštenog i slobodoumnog Srbina, ali i prvi zaista veliki gaf ministra policije, skoro pa možemo reći - spektakularan autogol u raklje Antidiskriminacije i to u zaustavnom vremenu, što celoj priči daje poseban "šarm".
Slažem se sa komentatorima koji zastupaju stav da je ovo 1-0 za huligane i pomalo mi pada na pamet ona Djilasova izjava u UN, kod Olje, na temu o kladionicama i opštem džiberaju koji prati celu tu hajdučiju ( i - koja uopšte nije tako loše zvučala tada)
da "svako ko se kačio s Državom nije dobro prošao" - a koja je najnovijim razvojem događaja upala u apsolutni besmisao i kontradikciju.
Ili se može razumeti tako da Država u stvari nije ni rešila da se zaista ozbiljno pozabavi problemom javnog nasilja nad sopstvenim građanima, što je opet jako simptomatično jer je potpuno jasno da bilo kakvo odlaganje ili oklevanje vodi u još veću nevolju.
Svako od nas ko ima iq veći od bezbol palice ne može se osećati dobro u ovom trenutku.
Milan M. Ćirković Milan M. Ćirković 16:40 19.09.2009

Re: ovo je

Unfuckable

Svako od nas ko ima iq veći od bezbol palice ne može se osećati dobro u ovom trenutku.

Jel ti to prozivas jos jednu manjinu u Srbiji?
Unfuckable Unfuckable 01:59 20.09.2009

Re: ovo je

a je l' treba neki deo da se titluje, Ćirkoviću - priznajem da mi pada koncentracija pa k'o velim - da pitam pre nego što boldujem da je sezona pecanja somova jul i avgust, ali ne i septembar ?
Milan M. Ćirković Milan M. Ćirković 14:13 20.09.2009

Re: ovo je

Unfuckable
a je l' treba neki deo da se titluje, Ćirkoviću - priznajem da mi pada
koncentracija pa k'o velim - da pitam pre nego što boldujem da je
sezona pecanja somova jul i avgust, ali ne i septembar ?

Ama zahebavam se, covece, relax - mada, priznajem, nije za zahebanciju cinjenica da nema empirijskih dokaza da pomenuta grupacija (IQ veci od bezbol palice) NIJE doista i manjina...
Unfuckable Unfuckable 15:42 20.09.2009

Re: ok, shvaćeno : )

da, na žalost ispada da je većina 'ladno "preglasana" bučnom, dobro organizovanom, efikasnom i odlučnom manjinom, pa se u tom vrenju realnost potpuno drugačije očitava.
Kao što rekoh : 1-0 za Njih, jbg
Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 17:12 19.09.2009

Pravda za nas!

Kakva sramota, kakav uzas, kakva nemoc! Dokle cemo biti taoci siledzija?

Samo mi nije jasno zasto ovde svi pricaju samo o paradi a niko o onom jadnom Francuzu?
Ili ja ne vidim nijedan blog na tu temu?

Zasto se ne organizuje neka parada protesta protiv nasilja, povorka za ovog decka, ni krivog ni duznog, koji je dosao u Srbiju sa najotvorenijim srcem, a sada je otvorenog srca na hirurskom stolu?
Zasto neko ne organizuje akciju pisanja grafita: "Pravda za Tatona" ili "Pravda za sve nas"?

LBGT zajednica je sasvim lepo eksponirala ono sto i nije nameravala, da imamo mnogo veci problem u zemlji: demokratija je samo rec, i nista vise.
U ovoj zemlji, vlada sila.
Exitus Letalis Exitus Letalis 17:57 19.09.2009

Re: Pravda za nas!

U ovoj zemlji, vlada sila.

regularne i paravojne formacije.
a što malovićka kaže da niko nije jači od države,
samo znači jedno - da država nije htela da obezbedi paradu.
odnosno, može pod 2 da se kaže da gospođa ne goviri istinu.
spartanka_afrodita spartanka_afrodita 19:03 19.09.2009

Re: Pravda za nas!

što malovićka kaže da niko nije jači od države,

Po meni to znaci da je obrazovce i ostale militaristicke formacije prihvatila kao svoje, tj identifikovala se sa njima. Ako nisu jaci od drzave, znaci da drzava njih dozvoljava jer se slaze sa onim sto promovisu.
Doctor Wu Doctor Wu 17:22 19.09.2009

Šta to znači kad Vlada kaže

da ne može nekom da garantuje sigurnost na nekom delu teritorije kojom vlada? I to od koga. Od 50-60 mentola. Mislim, šta reći? S kojim pravom oni od bilo koga u zemlji naplaćuju porez, s kojim se pravom predstavljaju kao neki narod, neku zemlju, čega se oni igraju? Miševi, ajde u rupe.
Milan M. Ćirković Milan M. Ćirković 19:30 19.09.2009

Re: Šta to znači kad Vlada kaže

Doctor Wu
da ne može nekom da garantuje sigurnost na nekom delu teritorije kojom
vlada? I to od koga. Od 50-60 mentola. Mislim, šta reći? S kojim pravom
oni od bilo koga u zemlji naplaćuju porez, s kojim se pravom
predstavljaju kao neki narod, neku zemlju, čega se oni igraju? Miševi,
ajde u rupe.

Aman, doktore, nemoj sad da se pravis nevest. Nije to 50-60 mentola, nego je to aparat i mreza koju je stvorio DB, uz saradnju sa VSB-om. Pa odavno se zna da su, recimo, obrazovci ispostava VSB (bivsi KOS); 1389 ima patrone u DB-u i medju bivsim jso-ovcima, a u sve navijacke grupe Sluzba je poodavno infiltrirana. Ovo je samo normalan ishod desavanja u zemlji u kojoj se sve bitne odluke donose u netransparentnim centrima moci (sto bi englezi rekli, "intelligence community", a pred njima u strahu drhte svi (toboznji) "narodni predstavnici". Posto Sluzba forsira putinovski kurs, zasto je prajd nepozeljan je sasvim ocigledno...svakom ko zeli da vidi.
Doctor Wu Doctor Wu 19:56 19.09.2009

Re: Šta to znači kad Vlada kaže

Aman, doktore, nemoj sad da se pravis nevest. Nije to 50-60 mentola, nego je to aparat i mreza koju je stvorio DB, uz saradnju sa VSB-om. Pa odavno se zna da su, recimo, obrazovci ispostava VSB (bivsi KOS); 1389 ima patrone u DB-u i medju bivsim jso-ovcima, a u sve navijacke grupe Sluzba je poodavno infiltrirana. Ovo je samo normalan ishod desavanja u zemlji u kojoj se sve bitne odluke donose u netransparentnim centrima moci (sto bi englezi rekli, "intelligence community", a pred njima u strahu drhte svi (toboznji) "narodni predstavnici". Posto Sluzba forsira putinovski kurs, zasto je prajd nepozeljan je sasvim ocigledno...svakom ko zeli da vidi.

Ćirkoviću, ti mene svojim pisanjem sve više podsećaš na onog Zdravića. Meni se čini da je za intelektualca kakvim sebe držiš strašno lako (a pomalo i detinjasto) sve objašnjavati teorijama zavere i "zlim čikama". Parada nije zabranjena nego je Cvetković organizatorima rekao da država ne može da im garantuje bezbednost u centru Beograda a to je mnogo gore od ovoga o čemu ti pišeš.

Ako današnje vesti uzmemo kao face value- a njih gotovo svi prikazuju i čitaju kao kapitulaciju države pred nekim marginalcima- onda jasno sledi da je Srbija u totalnom haosu jer je Vlada svojim priznanjem da ne može obezbediti nekome bezbednost u centru Beograda nedvosmisleno rekla da ne može da obavlja svoj posao (tj da upravlja zemljom) . To dalje znači da je nekompetentna i da ne može da ispunjava svoje društvene i međunarodne obaveze. Isto važi i za Tadića.

Tvoje pisanje implicira da u celom tom ludilu ima nekog sistema, da postoji neka struktura, i da neko ipak kontroliše situaciju. Problem koji ti vidiš se lako rešava- pohapsi ili eliminiši kontrolore iz senke i uspostavi normalnu vlast. Problem koji ja vidim je mnogo teži jer on implicira da Srbija, kao država, praktično, ne postoji.
Milan M. Ćirković Milan M. Ćirković 23:29 19.09.2009

Re: Šta to znači kad Vlada kaže

Doctor Wu

Ćirkoviću, ti mene svojim pisanjem sve više podsećaš na onog Zdravića.

Pazi, dok ti mene ne podsetis na onog domazeta, dobro je zbilja...

Doctor Wu

Meni se čini da je za intelektualca kakvim sebe držiš strašno lako (a
pomalo i detinjasto) sve objašnjavati teorijama zavere i "zlim čikama".
Parada nije zabranjena nego je Cvetković organizatorima rekao da država
ne može da im garantuje bezbednost u centru Beograda a to je mnogo gore
od ovoga o čemu ti pišeš.

Prvo, ne drzim ja sebe ni za koga vise ili manje od drugih blogera, tako da je taj tvoj amaterski pokusaj psihoanalize izlisan, irelevantan i vrlo unsolicited. A sto se tice Cvetkovica: pa naivan li si bas toliko da si poverovao da ce on da im kaze: cujte, gospodje i gospodo, premisljali smo se dugo i mucno, jal da vam omogucimo bezbednost (a la EU) ili da vas zahebemo (a la Putin), pa smo odlucili da nam je Putin ipak blizi, tako da se gonite... Pa sigurno ce da smisli neku takvu zvaku koju je i smislio, a da li je to gore ili ne, to zavisi od stanovista posmatraca. Za putinovsku vecinu u Srbiji svakako je bolje, a ako je tebi gore, ne znam sta da ti kazem. Ti si ovde u mnogim ranijim prilikama velicao (nepismeno-polupismenu) vecinu, pa sad, sta je tu je, ta vecina sad mirno spava...

Doctor Wu

Tvoje pisanje implicira da u celom tom ludilu ima nekog sistema, da postoji neka struktura, i da neko
ipak kontroliše situaciju. Problem koji ti vidiš se lako rešava-
pohapsi ili eliminiši kontrolore iz senke i uspostavi normalnu vlast.
Problem koji ja vidim je mnogo teži jer on implicira da Srbija, kao
država, praktično, ne postoji.

Ja cu te pitati samo jedno (ali obavezno da odgovoris):

Postoji li drzava u Rusiji?

Mislim da to neces dovesti u pitanje, jel' tako? E pa sad sto je ta ruska drzava malo "manje nezno" uradila isto sto i ova - tj. zabranila prajd - ta razlika u stilu je za tebe znacajnija od razlike u sustini. Alo, covece, pa evo ga Medvedev tu za koju nedelju da pregovara o kupovini aerodroma (kad je mogao NIS onako jeftino...), jos ko zna cega pride i o placanju ekstremno visoke cene sa nase strane da Rusi srede nuklearni otpad iz Vince, ti sedis tamo gde sedis i uopste ne kapiras da (kroz aktivnosti Sluzbe) rapidno postajemo "gubernija", sto rekao nas buduci premijer...

I konacno, ako si ti u pravu, a ja ne i problem je veci - sta da ti kazem nego da se secam jedno 3 ili 4 prilike u kojima si ti mene optuzivao da preuvelicavam probleme...pa rekoh daj da ih malo smanjimo...
jesen92 jesen92 00:26 20.09.2009

Re: Šta to znači kad Vlada kaže

Pa odavno se zna da su, recimo, obrazovci ispostava VSB (bivsi KOS); 1389 ima patrone u DB-u i medju bivsim jso-ovcima, a u sve navijacke grupe Sluzba je poodavno infiltrirana.
...i da se ne zna videlo se pre neki dan kad sef Obraza izvesni, cini mi se,Mladen sedi u fotelji, ispred njega ogroman pisaci sto....ima covek kabinet iz koga daje pretece izjave za tv.....samo corav ne vidi o cemu se tu radi....
sybil sybil 04:22 20.09.2009

Re: Šta to znači kad Vlada kaže

pohapsi ili eliminiši kontrolore iz senke i uspostavi normalnu vlast.


hteo je djindjic pa su ga zbog toga ubili. kako da se pohapse kad imaju svu vlast? jel moze neko da uhapsi putinovu ekipu i napravi drugaciju drzavu?
sveti_gral sveti_gral 19:51 19.09.2009

Ipak je Tanjug nenadjebiv

U lidu ni reči da nema skupa, nigde u tekstu nema background da je sve otkazano. Svi mediji već imaju celu storiju, a Tanjug u 13:03 mrsi saopštenje i nigde ne kaže da je sve finito. Koji su to kreteni. Baš kao i ovi što su preporučili.
Inner Party Inner Party 18:08 20.09.2009

Bruka!

Da, ovo je bruka ogromnih razmera!

Mislim pre svega na hendlovanje problema.

Budale na vlasti su prvo dopustile da projekat Parade naraste kao jedan ogroman balon uzbudjenja i napetosti da bi ga onda, dan pre pustanja, naprasno probusili bez nekog uverljivog objasnjenja (strah od nasilja nije objasnjenje jer se sa time od pocetka racunalo). Ovo je zaista neoprostivo i ostavke bi morale da padnu, pocevsi od Dacica koji je sef policije koja nije u stanju da garantuje bezbednost svojih gradjana (sto je policiji jedini posao) ...



Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana