PROGLAS FRONTA SLOBODE

Milica Tomić RSS / 05.10.2009. u 20:41

 

 

 

Svjesni da politike koje su vodile ratove '90-tih, sada potpomognute Europskom Unijom,
svakim danom sve više osiromašuju i destabiliziraju region, promoviraju etničku podjelu
i rasnu diskriminaciju, dok i dalje kradu javno dobro;
- Istrajni u borbi protiv terora politike nejednakosti koju provode političko-verski moćnici
podržani mafijaškim kapitalom a koji upravljaju životima svih ljudi u zemljama bivše SFRJ;
- Odlučni da se jedinstveno borimo u ime jednakosti za sve ljude, a ne kao žrtve nacionalnih
politika ili promotori oportunih pojedinačnih interesa;
- Suprotstavljeni politici revizionizma koja nekažnjeno provodi posljednju fazu genocida,
poput nedavnih izjava Milorada Dodika o masakru na tuzlanskoj Kapiji, osude Ilije Juri
šića i rehabilitacije rasističkih snaga koje stoje iza Holokausta i genocida danas;
- Potaknuti politikom nejednakosti Europske Unije, kojom se i dalje getoiziraju Bosna i
Hercegovina i Kosovo u viznom režimu, a koja hvali i nagrađuje otvoreno priznavanje
nemoći pred naletom jačajućih militantnih rasističkih snaga, što dokazuju nedavna dešavanja
u Srbiji;

DONOSIMO
Deklaraciju Fronta slobode
1. Front slobode ujedinjuje sve slobodne ljude koji se na sve legitimne i dokazane načine bore
za slobodu i jednakost a protiv agresivnih, represivnih i rasističkih politika vandržavnih, državnih i međunarodnih organizacija i aparata moći.
2. Front slobode solidariše sa svim obespravljenim i osiromašenim u cilju postizanja slobode, pravde i jednakosti.
3. Front slobode usmjeren je na razvoj otpora svim vrstama ugnjetavanja i nasilja a posvećen
je širenju prostora slobode u cilju pravednije budućnosti za sve nas podjednako.
4. Front slobode poziva sve koji dele ove ciljeve da zajedno sprovodimo konkretne lokalne i
međunarodne akcije u svim vidovima javnog života.
5. Front slobode stoji u ime prava i obaveze da se u borbi protiv fašizma na vatru odgovori
vatrom!
Tuzla, 2. oktobra 2009. godine


Razglas Fronte svobode

−    Zavedajoč se, da politike, ki so vodile vojne v 90ih, sedaj še s podporo Evropske unije vsak dan vse bolj osiromašujejo in destabilizirajo regijo, promovirajo etnično razdeljenost in rasno diskriminacijo, medtem ko še naprej kradejo javno dobro;
−    vztrajni v boju proti terorju politike neenakosti, ki jo izvajajo politično-verski mogočneži podprti z mafijskim kapitalom, ki upravljajo življenja vseh ljudi v državah bivše SFRJ;
−    odločeni, da se združeno borimo v imenu enakosti za vse ljudi in ne kot žrtve nacionalnih politik ali promotorji oportunističnih posamičnih interesov;
−    v nasprotovanju politiki revizionizma, ki nekaznovano izvaja zadnjo fazo genocida, kot so nedavne izjave Milorada Dodika o masakru na tuzlanski Kapiji, obsodba Ilije Jurišića in rehabilitacija rasističnih sil, ki stojijo za holokavstom in genocidom danes;
−    spodbujeni s politiko neenakosti Evropske unije, ki še naprej getoizira Bosno in Hercegovino in Kosovo v viznem režimu in ki hvali ter nagrajuje odprto priznanje nemoči pred naletom okrepljenih militantnih rasističnih sil, kar dokazujejo nedavni dogodki v Srbiji;


Objavljamo
Deklaracijo Fronte Svobode


1.    Fronta svobode združuje vse svobodne ljudi, ki se na vse legitimne in preverjene načine borijo za svobodo in enakost in proti agresivnim, represivnim in rasističnim politikam izvendržavnih, državnih in mednarodnih organizacij in aparatov moči.
2.    Fronta svobode se solidarizira z vsemi, ki so ostali brez pravic in bili potisnjeni v revščino, v imenu doseganja svobode, pravice in enakosti.
3.    Fronta svobode je usmerjena k razvoju odpora vsem vrstam zatiranja in nasilja ter posvečena širjenju prostora svobode s ciljem pravičnejše prihodnosti za vse nas enako.
4.    Fronta svobode poziva vse, ki delijo te cilje, k izvajanju konkretnih lokalnih in mednarodnih akcij na vseh področjih javnega življenja.
5.    Fronta svobode deluje v imenu pravice in obveznosti, da se na boju proti fašizmu na ogenj odgovori z ognjem!

Tuzla, 2. oktober 2009.


              LAJMERIM NGA FRONTI I LIRISE
  Te vetedijshem se politikat te cilat kane udhehequr lufterat e '90-ve, tani me ndihmen e
Unionit Europian, cdo dite me shume varferojne dhe destabilizojne regjionin, promovojnendarjen ne principin etnik dhe diskriminimin ne principin e rases, derisa me tutje plackisinte mirat publike;
 
Te vendosur te luftojme kunder terorit te politikes te pabarazise te cilen e aplikojne
udheheqesit politikor dhe fetare te perkrahur me kapitalin e ma se te cilet drejtojne jeten
e te gjithe njerezve te vendeve te ish RFSJ;Te vendosur te luftojme te uni kuar per barazi e te mos jemi viktima te politikave na-cionalistike dhe promotoreve te intereseve individuale dhe oportune;
 
 Duke kundershtuar politiken e revizionizmit e cila e padenuar perfundon fazen e fundit tegjenocidit, sic veproi Milorad Dodik na fjalimin lidhur me masakrin ne porten e Tuzles,
denimi i Ilija Jurisicit dhe rehabilitimi i forcave rasiste te cilat jane fajtore per holokaustin
dhe gjenocidin e te sotmes;
 
 Te vetedijshem se politika e Unionit Evropian eshte politike e pabarazise, e cila me tutje
trajton Bosnien dhe Hercegovinen e Kosoven si geto kur eshte ne pyetje rezhimi i vizave,
dhe lavderon e shperblen ate qe haptazi pranojne se nuk mund te kundershtojne forcimin
e forcave rasiste militante, qe deshmojne rastet e fundit ne Serbi;

SJELLIM
DEKLARATEN E FRONTIT TE LIRISE


1. Fronti i lirise bashkon te gjithe njerezit e lire te cilet ne ne menyre legjitime dhe te vertet-uar luftojne per liri dhe barazi, kunder politikave jashteshteterore, shteterore, organizatavenderkombetare dhe fuqive tjera agresive, represive e rasiste.

2. Fronti i lirise ofron solidaritet per te varferuarit dhe ate te cilat kane mbetur pa te drejta,
e me qellim te sigurimit te lirise, te drejtes dhe barazise.

3. Fronti i lirise eshte i drejtuar kah zhvillimi i rezistences kunder te gjitha formave te
shtypjes dhe violences dhe eshte i dedikuar perhapjes se lirise me qeillim te sigurimit te
se ardhmes me te drejte per te gjithe barabarte.
4. Fronti i lirise fton te gjithe te cilet ndajne keto qellime qe se bashku te realizojme akcione
locale e nderkombetare ne te gjitha aspektet e jetes publike.
5. Fronti i lirise qendron prapa te drejtave dhe obligimeve ne luften kunder fashizmit i bindurse kunder zjarrit duhet pergjegjur me zjarre!

Tuzell, 2 tetor 2009

PROGLAS FRONTA SLOBODE

Svesni da politike koje su vodile ratove '90-tih, sada potpomognute Evropskom Unijom,
svakim danom sve više osiromašuju i destabiliziraju region, promovišu etničku podelu
i rasnu diskriminaciju, dok i dalje kradu javno dobro;
- Istrajni u borbi protiv terora politike nejednakosti koju provode političko-verski moćnici
podržani mafijaškim kapitalom a koji upravljaju životima svih ljudi u zemljama bivše SFRJ;
- Odlučni da se jedinstveno borimo u ime jednakosti za sve ljude, a ne kao žrtve nacionalnih
politika ili promotori oportunih pojedinačnih interesa;
- Suprotstavljeni politici revizionizma koja nekažnjeno provodi posljednju fazu genocida,
poput nedavnih izjava Milorada Dodika o masakru na tuzlanskoj Kapiji, osude Ilije Juršića i rehabilitacije rasističkih snaga koje stoje iza Holokausta i genocida danas;
- Potaknuti politikom nejednakosti Europske Unije, kojom se i dalje getoiziraju Bosna i
Hercegovina i Kosovo u viznom režimu, a koja hvali i nagrađuje otvoreno priznavanje
nemoći pred naletom jačajućih militantnih rasističkih snaga, što dokazuju nedavna dešavanja
u Srbiji;
DONOSIMO
Deklaraciju Fronta slobode
1. Front slobode ujedinjuje sve slobodne ljude koji se na sve legitimne i dokazane načine bore
za slobodu i jednakost a protiv agresivnih, represivnih i rasističkih politika vandržavnih, državnih i međunarodnih organizacija i aparata moći.
2. Front slobode je solidaran se sa svim obespravljenim i osiromašenim u cilju postizanja slobode, pravde i jednakosti.
3. Front slobode usmeren je na razvoj otpora svim vrstama ugnjetavanja i nasilja a posvećen
je širenju prostora slobode u cilju pravednije budućnosti za sve nas podjednako.
4. Front slobode poziva sve koji dele ove ciljeve da zajedno sprovodimo konkretne lokalne i
međunarodne akcije u svim vidovima javnog života.
5. Front slobode stoji u ime prava i obaveze da se u borbi protiv fašizma na vatru odgovori
vatrom!
Tuzla, 2. oktobra 2009. godine


Nakon 25h od postavljanja posta.

BLOGERIMA posta "PROGLAS FRONTA SLOBODE"

Na dan godisnjice oslobodjenja Tuzle od nacista i kvislinga, 1943. godine, dakle drugog oktobra ove godine, su u Tuzli, Ljubljani i Pristini moje kolege i prijatelji delile letke Proglasa Fronta Slobode. S obzirom da blog B92 vidim kao siroku gradsku ulicu, a blogere kao setace-gradjane, ja sam svoje letke podelila vama. Ocekivala sam naivno da ce vasi komentari, bez obzira na vasa politicka opredeljenja, analizirati tekst i interveniseti u probleme vezane za sam tekst deklaracije. Uvek se iznova iznenadim kako se lako i brzo formira gomila razularenih i detinjastih, ali time nista manje opasnih progonitelja. Kad bolje razmislim to je na nivou govora, ona ista gomila koja je devedesetih drzala u opsadi Tuzlu i granatirala je  - potpomognuta ovim istim cinizmom i bezosecajnoscu gomile koja kamenuje i sa distance "uziva" u nesreci bliznjih. Iako napadnuta i izolovana, Tuzla je sve vreme bila jednako otvorena za sve nacije i vere, bila je grad koji za vreme ovog poslednjeg rata nije imao nijedno medju-etnicko ubistvo, i u kome je porastao broj mesovitih brakova. Ovo su jednostavne cinjenice koje cine ovaj grad simbolom gradjanske solidarnosti i danas. Grupa ljudi koja je ucestvovala u pisanju i delenju Proglasa identifikuje se sa ovim primerom gradjanske solidarnosti ---- bratstva i jedinstva. Moja namera je bila da u sledecem postu objavim tekst Sejle Sehabovic, ali to je umesto mene ucinila match_girl.
Zahvalna sam i njoj i svim blogerima koji su bili solidarni sa deklaracijom, ili su na bilo koji nacin reagovali na ponavljanje dobro poznate politike. Ostalim blogerima hvala sto su nam omogucili ultra brzinski reality check!!!!

Atačmenti



Komentari (911)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

jakob_inac jakob_inac 21:43 06.10.2009

Re: Mislim da je odlična prilika...

Nemojte te vjersko-moralizirajuce kategorije--grijeh i tako...A vidim -- fantazija je sve 'vjera i vojska'--te grijeh, te konjica: mislio sam da bismo se mogli odmaci malo od tih tropa.
Milica Tomić Milica Tomić 21:47 06.10.2009

Re: Mislim da je odlična prilika...

radojicic92
Ovo više liči na versku sektu.

nije verska sekta vec porodicna stvar
Pozdrav Trshi i dobrodosao makar i u jakobinskom izdanju

Milice
bilo bi mnogo jasnije i manje zabune unosilo ako bi ovakve blogove nazvala onim sto jesu.
Ovaj naprimer Sloboda za Jurisica jer to i jeste umesto da zapocinjete novu jakobinsku revoluciju i sprovodite teror ovde na blogu proglasavajuci svakog ko zucne za cetnike i ratne zlocince.
Ovako se osvaja samo sloboda od razuma.

i stavi linkove da ne moram ja

front slobode
facebook front slobode
Vedad Pasic

ps. javi se nekad i 'nako




Ocigledno te mrzi da citas! Vec je neko na pocetku postavio ove linkove. Nije novost.
Branimir Stojanovic zvani Trsa ima svoj pristup sa svojim imenom. Ni on ni ja ne krijemo identitet, niti dupliramo identitete. Zao mi je Radojcicu.
Zaista si se pojavio kao deus ex machina, u pravom momentu....

PS
kome da se javim 'nako?
jakob_inac jakob_inac 21:49 06.10.2009

Re: Mislim da je odlična prilika...

a ima i Proglas i Deklaracija--hajdemo konkretno. Ovo sto radite je gradjenje straw-man-a.
Bojan Budimac Bojan Budimac 21:52 06.10.2009

Re: Mislim da je odlična prilika...

Nemojte te vjersko-moralizirajuce kategorije--grijeh i tako...A vidim -- fantazija je sve 'vjera i vojska'--te grijeh, te konjica: mislio sam da bismo se mogli odmaci malo od tih tropa.

Kažem. pravi inkvizitor, "čita" mi misli (i podsvest) ko otvorenu knjigu, samo još da priznam
Spiridon Spiridon 21:52 06.10.2009

Re: Mislim da je odlična prilika...

a onda si resio da se opustis i maksimalno uzivas!


sto bi nas prost narod rekao - opustio misic
Goran Vučković Goran Vučković 21:54 06.10.2009

Re: Mislim da je odlična prilika...

Kažem. pravi inkvizitor, "čita" mi misli (i podsvest) ko otvorenu knjigu, samo još da priznam

Jedino što još nije naučio da citira tekst onoga kome se obraća, pa izgleda kao da priča sam sa sobom.
Goran Vučković Goran Vučković 21:55 06.10.2009

Re: Mislim da je odlična prilika...

sto bi nas prost narod rekao - opustio misic

Šta da radi prost narod, ako se i naš intelektualac zaglavi u podzemnoj železnici u Štutgartu, Londonu i drugim gradovima, pa ne ume sebi da kupi kartu.
jakob_inac jakob_inac 21:56 06.10.2009

Re: Mislim da je odlična prilika...

citam samo sadrzaj post-a na blogu sto je vec samo priznanje.
Jelica Greganović Jelica Greganović 21:56 06.10.2009

Re: Mislim da je odlična prilika...

ja sam u onoj kategoriji neznanih junaka :)


Kamo ga onaj lekić...
ivana23 ivana23 21:57 06.10.2009

Re: Mislim da je odlična prilika...

Pozdrav Trshi i dobrodosao makar i u jakobinskom izdanju

Branimir Stojanovic zvani Trsa ima svoj pristup sa svojim imenom. Ni on ni ja ne krijemo identitet, niti dupliramo identitete.

Jako binac je klon...
vishnja92 vishnja92 21:58 06.10.2009

Re: Mislim da je odlična prilika...

citam samo sadrzaj post-a na blogu sto je vec samo priznanje.




sta si rekao sad?
Bojan Budimac Bojan Budimac 21:58 06.10.2009

Re: Mislim da je odlična prilika...

Jedino što još nije naučio da citira tekst onoga kome se obraća, pa izgleda kao da priča sam sa sobom.

Nepripremljen, naučiće (ali mislim da će ovaj let leptira trajati koliko i ovaj blog)
vludvig vludvig 21:59 06.10.2009

Re: Mislim da je odlična prilika...

Letkić?
Kakva frojdovska omaška!
vishnja92 vishnja92 21:59 06.10.2009

Re: Mislim da je odlična prilika...

ivana23


vishnja92 vishnja92 22:01 06.10.2009

Re: Mislim da je odlična prilika...

cek bre malo, trol pauza za

:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

ovo je taaaako obesmisljeno :))))))
neozbiljno i glupavo do bola. kakva vecernja zabava :))))))))))
Jelica Greganović Jelica Greganović 22:03 06.10.2009

Re: Mislim da je odlična prilika...

Valjda da ne čita komentare, nego samo post, a i post se ima time smatrati počašćen...
Milica Tomić Milica Tomić 22:03 06.10.2009

Re: Mislim da je odlična prilika...

niccolo
Milica Tomić

Ocekivala sam naivno da ce vasi komentari, bez obzira na vasa politicka opredeljenja analizirati tekst i interveniseti u probleme vezane za sam tekst deklaracije.

Pa evo na prethodnoj strani je Vučko analizirao deo proglasa o o getoizaciji BIH u viznom režimu a ja se nadovezao na njega sa pričom o tome da su uslovi za Šengen zaista tehničke prirode. Ja bih rekao da smo time "analizirali tekst i intervenisali u probleme vezane za sam tekst deklaracije", ali još uvek ne vidim da nam je iko ko se slaže sa deklaracijom odgovorio bilo šta u vezi sa Šengenom...Naravno, jasno je meni da je to tako zato što se nema šta odgovoriti jer Bosna još nije ispunila zahteve ne zato što je neko maltretira već zato što im je rukovodstvo nesposobno (bilo je tako i u Srbiji godinama, prvo pustite nas jer smo dugo imali Slobu, pa pustite nas jer su nam ubili Premijera, pa pustite nas jer su nam uzeli Kosovo, a onda smo najzad odlučili da donesemo i počnemo da primenjujemo tih par zakona koje je potrebno doneti i primeniti da bi se ispunili uslovi za Šengen (koji su, još jednom ponavljam tehničke prirode))...


U pravu si, nisam reagovala! ispravicu gresku.
Meni se cini totalno naivnim da neko smatra da su tehnicki uslovi samo tehnicki, a ne i politicki. Sto se tice Srbije, u nasem slucaju, beli sengen se nije pominjao dok nisu predali karadzica, tek tada su diskutovani tehnicki uslovi. Tehnicke pripreme pocinju, tek kad se dobije politicki mig. zar je tesko promeniti nekoliko zakona i popuniti stotinu formulara. Republika Srpska opstruira rad na donosenju zakona koji Bosnu priblizavaju Evropi - svojim ucenama.
Jelica Greganović Jelica Greganović 22:09 06.10.2009

Re: Mislim da je odlična prilika...

u nasem slucaju, beli sengen se nije pominjao dok nisu predali karadzica,

To tek nije tačno. Saradnja sa Hagom je bila uslov upravo za Beli šengen, što se inače duže zvalo liberalizacijom viznog režima. Do koje mere će biti liberalizovan je zavisilo upravo od mere saradnje sa Hagom. Tek onda su došle na red tehnikalije. Bar mi je rekao izvestilac EP za Srbiju. To mi je potvrdio i gos'in Solana. Koji mi je pored rerne više puta pomenuo Beli šengen, još pre godinu dana.
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 22:11 06.10.2009

Re: Mislim da je odlična prilika...

Sram te bilo, Milice.

da te bude sram
Bojan Budimac Bojan Budimac 22:11 06.10.2009

Re: Mislim da je odlična prilika...

Ali vase presucivanje i nereagovanje na Arkana traju i trajace mnooogo dugo.

a to ti mene nešto pitao? e 'leba ti ne bilo ti zapoveđeno svrati do mog profila, pa će ti se valjda (računam na veći od jednocifrenog broja moždanih ćelija) reći samo.
vishnja92 vishnja92 22:11 06.10.2009

Re: Mislim da je odlična prilika...

Ali vase presucivanje i nereagovanje na Arkana traju i trajace mnooogo dugo.

@budimac

prvo si osujetio povorku ponosa a posle ni arkana nisi uhapsio, evo ti , ha!
mislis da bi ti ipak na kraju prijao :)

letkic?

edit - pajz taj iq koji menja komentar usred histericnog bloga, majkomilaisvisveci....
Goran Vučković Goran Vučković 22:12 06.10.2009

Re: Mislim da je odlična prilika...

To tek nije tačno. Saradnja sa Hagom je bila uslov upravo za Beli šengen, što se inače duže zvalo liberalizacijom viznog režima. Do koje mere će biti liberalizovan je zavisilo upravo od mere saradnje sa Hagom.

Zar nije već duže vreme u opticaju "mapa puta" (duže nego Babić/Karadžić), a zar nije "saradnja sa Hagom" uslov za SAA?
Spiridon Spiridon 22:12 06.10.2009

Re: Mislim da je odlična prilika...

Goran Vučković
sto bi nas prost narod rekao - opustio misic

Šta da radi prost narod, ako se i naš intelektualac zaglavi u podzemnoj železnici u Štutgartu, Londonu i drugim gradovima, pa ne ume sebi da kupi kartu.


Evo upravo sam preveo i iskopirao ovu foru na jedan poznati britanski komicarski blog i vec mi se javilo 10 vlasnika klubova da mi ponude solo nastupe subotom uvece.

Daj budi drugar pa napisi jos nekoliko fazona jer ce ovo brzo da se izlize pa cu da ispadnem glup u drustvu.

iskreno tvoj Spira
jakob_inac jakob_inac 22:14 06.10.2009

Re: Mislim da je odlična prilika...

Jelica Greganović
u nasem slucaju, beli sengen se nije pominjao dok nisu predali karadzica,To tek nije tačno. Saradnja sa Hagom je bila uslov upravo za Beli šengen, što se inače duže zvalo liberalizacijom viznog režima. Do koje mere će biti liberalizovano je zavisilo upravo od mere saradnje sa Hagom.


I sad je po Jelici Trecem Licu Jednine suradnja sa Hagom dovoljna, to sto je dr Dabic malo ceprkao po Srbiji i lijecio gradjane to nikom nista, i sto se Mladic jos negdje seta. Mladic---sjecate se njega ako se vec Arkana ne mozete sjetiti?
vishnja92 vishnja92 22:14 06.10.2009

Re: Mislim da je odlična prilika...

evo ga i spira, nastupio u ime necega.
Jelica Greganović Jelica Greganović 22:15 06.10.2009

Re: Mislim da je odlična prilika...

Jesi našao idola, je l' ti lepo?...
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:15 06.10.2009

Re: Mislim da je odlična prilika...

Ali vase presucivanje i nereagovanje na Arkana traju i trajace mnooogo dugo.


E jbg jakobinac, ovo nisi trebao da napises.

Pokazao si da su te isprovocirali onim " ne zna da citira" pa ti brze - bolje da im pokazes da si naucio.

Prica o Arkanu nema veze sa temom pa tako pokazujes da ne znas vise sta bi pricao.

Istina, i do sad si pricao gluposti ali mozda si i mogao da se pohvalis onima koji su te ovde uputili "al sami ih razbio", ali sad si bas totalno uprskao.

Pazi drugi put.

I da, promeni nik.

Spiridon Spiridon 22:15 06.10.2009

Re: Mislim da je odlična prilika...

Sram te bilo, Milice.
Sram te bilo djubre jedno
Da te bude sram


eno je Goca bloguje!
Goran Vučković Goran Vučković 22:16 06.10.2009

Re: Mislim da je odlična prilika...


Daj budi drugar pa napisi jos nekoliko fazona jer ce ovo brzo da se izlize pa cu da ispadnem glup u drustvu.

Da bi ispao glup u društvu ja ti uopšte nisam potreban.
Milica Tomić Milica Tomić 22:16 06.10.2009

Re: Mislim da je odlična prilika...

Jelica Greganović
u nasem slucaju, beli sengen se nije pominjao dok nisu predali karadzica,

To tek nije tačno. Saradnja sa Hagom je bila uslov upravo za Beli šengen, što se inače duže zvalo liberalizacijom viznog režima. Do koje mere će biti liberalizovan je zavisilo upravo od mere saradnje sa Hagom.


kako to tek nije tacno? saradnja sa hagom je uslov za beli sengen! Isporucivanje karadzica je znak saradnje sa hagom. sta ovde nije tacno.
Jelica Greganović Jelica Greganović 22:18 06.10.2009

Re: Mislim da je odlična prilika...

a zar nije "saradnja sa Hagom" uslov za SAA?

Ama, za sve je uslov...tek pokazana namera da se zaista sarađuje je otvorila pitanja tehničkih "dostignuća".
Ljuttko Ljuttko 22:21 06.10.2009

Re: Mislim da je odlična prilika...


Ne moze Budimac tu nista da reaguje, omerta ga obavezuje a i on je novi tajni decko na cecu Smuvo je kad je bila na letovanju u Bodrumu Mada se prica da je prethodno ipak reagovao i na njega istogonomad kad su ga upucavali al to nema veze sa politikom i nece ga oprati niucije oci, samo su zene bile u pitanju da se i on latio reagovanja. Tako da nadam se da razumes , on se inace bio prijavio i u gardu al su ga odbili jer je iz ravnicarskih krajeva i divani madzarski i tajno se javlja na jednom madzaronskom radiju.

Ali vase presucivanje i nereagovanje na Arkana traju i trajace mnooogo dugo.

Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 22:23 06.10.2009

Re: Mislim da je odlična prilika...

Nije lepo da se potpises nadimkom a da pricas o licnim stvarima onih koji su se potpisali imenom.
Lako je nama anonimnima to ali nije lepo.

ali kad druge vi napusavate (ne samo ti, nego svi behemoti, ipsiji, vracarci i slicni) onda je to ok.

Licno mislim da kada govorimo o politici i nekim slicnim vaznim pitanjima treba da ucestvuju samo oni sa punim imenom i prezimenom. Pa da vide nickovi koliko je tesko izgovoriti neke reci koje tako olako izgovaraju sakriveni iza nickova. To je moje misljenje ali ne pitam se ja. Mada bih voleo da se to promeni i da se ucesce u politickom delu bloga dozvoli samo ljudima sa imenom i prezimmenom. Ono kad se zezamo, zezamo se i tu nije frka, ali ovaj blog e eklatantan primer koliko sam ja bio na meti kukavica koji se kriju iza nickova, recimo.
Jelica Greganović Jelica Greganović 22:23 06.10.2009

Ajmo opet

Sto se tice Srbije, u nasem slucaju, beli sengen se nije pominjao dok nisu predali karadzica, tek tada su diskutovani tehnicki uslovi.

Iz ovoga što si napisala sledi da Beli šengen nije pominjan dok nije predat Karadžić.
Pa sam ti ja odgovorila da je Beli šengen jeste pominjan pre predaje Karadžića...itd...
Milice, daj stvarno počni da pratiš šta i kako pišeš, inače ovo oduzima previše vremena.
Milica Tomić Milica Tomić 22:25 06.10.2009

Re: Mislim da je odlična prilika...

Jelica Greganović
a zar nije "saradnja sa Hagom" uslov za SAA?

Ama, za sve je uslov...tek pokazana namera da se zaista sarađuje je otvorila pitanja tehničkih "dostignuća".


to i kazem
Spiridon Spiridon 22:25 06.10.2009

Re: Mislim da je odlična prilika...

Goran Vučković

Daj budi drugar pa napisi jos nekoliko fazona jer ce ovo brzo da se izlize pa cu da ispadnem glup u drustvu.

Da bi ispao glup u društvu ja ti uopšte nisam potreban.


ali si mi potreban zbog nekih drugih stvari. Na primer kad mi dodje ono "koga cu da podjebavam veceras na blogu"? Neka to bude, neka to bude ...na primeeer ... Vucko!

vishnja92 vishnja92 22:27 06.10.2009

Re: Mislim da je odlična prilika...

ali ovaj blog e eklatantan primer koliko sam ja bio na meti kukavica koji se kriju iza nickova, recimo.



jos da mi neko objasni vezu izmedju behemota i ipsija pa da nasmejana odem na spavanje, vec me pluca bole.
Goran Vučković Goran Vučković 22:28 06.10.2009

Re: Mislim da je odlična prilika...


Ama, za sve je uslov...tek pokazana namera da se zaista sarađuje je otvorila pitanja tehničkih "dostignuća".

Karadžić je uhapšen u julu 2008 (evo link).

Mapa puta je objavljena u Maju 2008 (evo link). Kaže:
"The time of isolation for Serbia is over. With the recently signed Stabilisation and Association Agreement this roadmap constitutes the opening of the doors of the EU to all citizens of Serbia and their welcoming in the great family of a united Europe," Barrot said during the presentation.

Znači vezuje za potpisivanje SAA.
Bosna je potpisala SAA u julu 2008 (evo link).

Milica kaže da Republika Srpska ucenjuje - jel može neki link na to, da vidimo kakve su to ucene? Nezavisno od toga - da nije malo sramno, ko god u okviru BiH ucenjivao jedan drugoga oko tehničkih kriterijuma, da se napiše nešto ovako u proglasu:
- Potaknuti politikom nejednakosti Europske Unije, kojom se i dalje getoiziraju Bosna i
Hercegovina i Kosovo u viznom režimu, a koja hvali i nagrađuje otvoreno priznavanje
nemoći pred naletom jačajućih militantnih rasističkih snaga, što dokazuju nedavna dešavanja
u Srbiji;
Goran Vučković Goran Vučković 22:30 06.10.2009

Re: Mislim da je odlična prilika...


ali si mi potreban zbog nekih drugih stvari. Na primer kad mi dodje ono "koga cu da podjebavam veceras na blogu"? Neka to bude, neka to bude ...na primeeer ... Vucko!

Čudim se tvome nastranom hobiju (ili kako ono pevaše Rambo).
Jelica Greganović Jelica Greganović 22:35 06.10.2009

Re: Mislim da je odlična prilika...

Milice, daj stvarno počni da pratiš šta i kako pišeš, inače ovo oduzima previše vremena.
Milica Tomić Milica Tomić 22:37 06.10.2009

Re: Ajmo opet

Jelica Greganović
Sto se tice Srbije, u nasem slucaju, beli sengen se nije pominjao dok nisu predali karadzica, tek tada su diskutovani tehnicki uslovi.

Iz ovoga što si napisala sledi da Beli šengen nije pominjan dok nije predat Karadžić.
Pa sam ti ja odgovorila da je Beli šengen jeste pominjan pre predaje Karadžića...itd...
Milice, daj stvarno počni da pratiš šta i kako pišeš, inače ovo oduzima previše vremena.


pa ne pisem ja izvestaj za dnevnik, jelice!
naravno da je pominjan, podrazumeva se, poenta je da predaja karadzica i zlocinaca, kako ti kazes saradnja sa hagom uslovlajva sengen.
Jelica Greganović Jelica Greganović 22:38 06.10.2009

Re: Mislim da je odlična prilika...

Karadžić je uhapšen u julu 2008 (evo link).

Mapa puta je objavljena u Maju 2008 (evo link). Kaže:

Blizu ovi datumi...kakva koincidencija slučajnosti I dr. Dabić u busu i iju, iju, vidi koga smo slučajno navatali...
Goran Vučković Goran Vučković 22:40 06.10.2009

Re: Mislim da je odlična prilika...


Blizu ovi datumi...kakva koincidencija slučajnosti I dr. Dabić u busu i iju, iju, vidi koga smo slučajno navatali...

Ako se dobro sećam, postavljanje Ivice Dačića za ministra policije je bilo još bliže hapšenju Karadžića, mora da je to bilo presudno
schweppes92 schweppes92 22:47 06.10.2009

Re: Mislim da je odlična prilika...

Milica Tomić

BLOGERIMA posta "PROGLAS FRONTA SLOBODE" dugujem objasnjenje:Na dan godisnjice oslobodjenja Tuzle od nacista i kvislinga, 1943. godine, dakle Drugog oktobra ove godine, su u Tuzli, Ljubljani i Pristini moje kolege i prijatelji delile letke Proglasa Fronta Slobode. S obzirom da blog B92 vidim kao siroku gradsku ulicu, a blogere kao setace-gradjane, ja sam svoje letke podelila vama. Ocekivala sam naivno da ce vasi komentari, bez obzira na vasa politicka opredeljenja analizirati tekst i interveniseti u probleme vezane za sam tekst deklaracije. Uvek se iznova iznenadim kako se lako i brzo formira gomila razularenih i detinjastih, ali time nista manje opasnih progonitelja. Kad bolje razmislim to je na nivou govora, ona ista gomila koja je devedesetih drzala u opsadi Tuzlu i granatirala je. Potpomognuti ovim istim cinizmom i bezosecajnoscu gomile koja kamenuje i sa distance "uziva" u nesreci bliznjih, napadnuta i izolovana Tuzla je sve vreme bila jednako otvorena za sve nacije i vere, grad koji za vreme ovog poslednjeg rata nije imao nijedno medju-etnicko ubistvo, i u kome je porastao broj mesovitih brakova. Ovo su jednostavne cinjenice koje cine ovaj grad simbolom gradjanske solidarnosti i danas. Grupa ljudi koja je ucestvovala u pisanju i delenju ovog teksta identifikuje se sa ovim primerom gradjanske solidarnosti ---- bratstva i jedinstva. Moja namera je bila da u sledecem postu objavim tekst Sejle Sehabovic, ali to je umesto mene ucinila match_girl. Zahvalna sam i njoj i svim blogerima koji su bili solidarni sa deklaracijom, ili na bilo koji nacin reagovali na ponavljanje dobro poznate politike. Ostalim blogerima hvala sto su nam omogucili ultra brzinski reality check!!!!


Ovo je toliko glupo i nepismeno, kao da je Angie pisala .
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:48 06.10.2009

Re: Mislim da je odlična prilika...

ali ovaj blog e eklatantan primer koliko sam ja bio na meti kukavica koji se kriju iza nickova, recimo.


Ako mislis na ono "trecerazredni novinar" ne smatram to licnom stvari. Neko te tako rangirao i boze moj. Valjda zna zasto je to uradio.
Da je neko rekao da je Jelica Greganovic trecerazredni novinar takodje ne bih smatrao da je to nekorektno, ali bih da taj ne zna da rangira novinare.
Izvini Jelice, sad si samo primer :)

Inace, desavalo se da se sa JG ne slazem na ovom blogu, pa zaboravi tezu o fanovima, coporima i sl koju nagovestavas

(ne samo ti, nego svi behemoti, ipsiji, vracarci i slicni)


Ja sigurno nikada nikog nisam prozivao po licnom.

I ne vidim razlog zasto ne bi i nikovi ucestvovali u diskusiji do momenta dok postuju pravila bloga ali i ona nepisana .
"Tuca" ali fer.


Jelica Greganović Jelica Greganović 22:49 06.10.2009

Vučko

Ma kakvi, slučajnos'...vidi ruke...
Jelica Greganović Jelica Greganović 22:52 06.10.2009

Re: Ajmo opet

pa ne pisem ja izvestaj za dnevnik, jelice!

Na svu sreću, inače bi to stvarno bio pogrom.
Jelica Greganović Jelica Greganović 22:57 06.10.2009

Re: Mislim da je odlična prilika...

Izvini Jelice, sad si samo primer :)

Ma, nema frke, ako mogu da budem najcrnja četnička dijaspora, mogu da budem i primer, šta je to za mene...
niccolo niccolo 23:04 06.10.2009

Re: Mislim da je odlična prilika...

Goran Vučković

Ama, za sve je uslov...tek pokazana namera da se zaista sarađuje je otvorila pitanja tehničkih "dostignuća".

Karadžić je uhapšen u julu 2008 (evo link).

Mapa puta je objavljena u Maju 2008 (evo link)

A osim toga poenta je u donošenju odgovarajućih zakona. Zbog čega je nas nehapšenje Karadžića sprečavalo da ranije usvojimo novi zakon o strancima kojim smo, između ostalog, upodobili naš vizni režim sa pravilima Šengena (ono vize tipa A, B, C i D) ili da izdamo nove pasoše?

Nezavisno od toga - da nije malo sramno, ko god u okviru BiH ucenjivao jedan drugoga oko tehničkih kriterijuma, da se napiše nešto ovako u proglasu

Pa da, oni sami ne mogu da urade šta treba pa im je onda kriva EU (to ti je kao ono što na Balkanu nikad nisi sam kriv za poraz nego te uvek zajebo sudija...)
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 00:47 07.10.2009

И ја Mislim da je odlična prilika...

Milica Tomić
... Tuzla je sve vreme bila jednako otvorena za sve nacije i vere, grad koji za vreme ovog poslednjeg rata nije imao nijedno medju-etnicko ubistvo, i u kome je porastao broj mesovitih brakova. Ovo su jednostavne cinjenice koje cine ovaj grad simbolom gradjanske solidarnosti i danas.




schweppes92 schweppes92 01:04 07.10.2009

Re: И ја Mislim da je odlična prilika...

Predrag Brajovic

Milica Tomić... Tuzla je sve vreme bila jednako otvorena za sve nacije i vere, grad koji za vreme ovog poslednjeg rata nije imao nijedno medju-etnicko ubistvo, i u kome je porastao broj mesovitih brakova. Ovo su jednostavne cinjenice koje cine ovaj grad simbolom gradjanske solidarnosti i danas.


Milica je konceptualni umijetnik sa politikantskim ambicijama. Otkuda pretpostavka da će se zamarati kojekakvim brojkama.... to je sterilno... i nije nimalo IN...
Ona da je htela da bude analitičar (kvantitativni) studirala bi turizam, kao Angie...
NNN NNN 01:05 07.10.2009

'de si, bre, dosad, jakobe inče?!

jakob_inac
@Budimac:
Ali vase presucivanje i nereagovanje na Arkana traju i trajace mnooogo dugo.

To je ona karika koja nam je nedostajala u vezi (višestrukog tajnog agenta, provereno, a sada i potvrđeno) Budimca, sada su se sve kockice konačno složile.


mariopan mariopan 02:04 07.10.2009

Re: match girl

Bojan Budimac
match_girl
Dobro, ajde de, spisateljica saljivih prirucnika za savremeno domacinstvo i porodicu u dijaspori :)

Za čitavih 24 sata si postala autoritet za klasifikaciju blogera, ocenjivanje njihovog spisateljstva i političke podobnosti. Malo li je? Svaka čast i da, zaboravih juče -- dobrodošla

Bojane, aj polako sa tim cvetićima :
Ako nađeš smrdljevak ondak nemam protiv..
shumska shumska 02:09 07.10.2009

Re: Mislim da je odlična prilika...

.
mariopan mariopan 02:12 07.10.2009

Re: Mislim da je odlična prilika...

ivana23
vishnja92
sve se to registrovalo juce, bozemesacuvajisakloni
(za one koji ne kapiraju budimceve cvetice dobrodoslice)
skupila publiku pa objavila blog, hit ! :))))
tako cu i ja kad porastem.
ali ja nikad, nikad, nikad necu biti Milica Tomic.

Necu ni ja...

Ma ne možete sve i da hoćete, bez brige deco, mirno spavajte, i ovo je fatamorgana
mariopan mariopan 02:21 07.10.2009

Re: Mislim da je odlična prilika...

Bojan Budimac
Potrebno je, Budimac, unijeti malo svjezine na blog. Hvala sto ste primijetili :)

Greh bi bio ne primetiti sveže pozvanog inkvizitora, koji poput konjice dolazi sa nešto zakašnjenja, ali na vreme.

Slabo kapiram u ovaj pozni čas

Jel to neko pr*nuo da dođemo do svežeg lufta na blogu?
mariopan mariopan 02:46 07.10.2009

Re: И ја Mislim da je odlična prilika...

Milica Tomić
... Tuzla je sve vreme bila jednako otvorena za sve nacije i vere, grad koji za vreme ovog poslednjeg rata nije imao nijedno medju-etnicko ubistvo, i u kome je porastao broj mesovitih brakova. Ovo su jednostavne cinjenice koje cine ovaj grad simbolom gradjanske solidarnosti i danas.



Jednostavna je činjenica da ovo nije tačno.

U Tuzli je na samom početku rata pobijena na zverski način kolona vojnika koji su se po dogovoru i bez naoružanja povlačili iz Tuzle - čist zločin. kako ste to tako brzo zaboravili?
mariopan mariopan 18:03 07.10.2009

Re: И ја Mislim da je odlična prilika...

mariopan
Milica Tomić
... Tuzla je sve vreme bila jednako otvorena za sve nacije i vere, grad koji za vreme ovog poslednjeg rata nije imao nijedno medju-etnicko ubistvo, i u kome je porastao broj mesovitih brakova. Ovo su jednostavne cinjenice koje cine ovaj grad simbolom gradjanske solidarnosti i danas.



Jednostavna je činjenica da ovo nije tačno.

U Tuzli je na samom početku rata pobijena na zverski način kolona vojnika koji su se po dogovoru i bez naoružanja povlačili iz Tuzle - čist zločin. kako ste to tako brzo zaboravili?

Ja naivno očekivala odogovor na ovu očiglednu laž ali niko da mi odogovori?
Domaćice? Može li konkretan odgovor na konkretno pitanje ?
die hard die hard 20:21 06.10.2009

nacin obracanja ...?


vrlo je zanimljivo u ovoj prepisci Aleksndra Stosica i Jelice Greganovic kako se obracaju jedno drugom.On njoj sve vreme sa Jelice a ona njemu sa Stosicu.U tome se prilicno toga da videti.
margos margos 20:28 06.10.2009

Re: nacin obracanja ...?

Njegovo ime, a njeno prezime je dugačko. Meni se čini da je to jedini razlog.
Kad se kaže Jelica na blogu, zna se na koga se odnosi, Aleksandara ima više.
libkonz libkonz 23:07 06.10.2009

Re: nacin obracanja ...?

On njoj sve vreme sa Jelice a ona njemu sa Stosicu.U tome se prilicno toga da videti.

u pravu si. vidi se da većina nas blogera Jelicu Greganović zove Jelice, a Aleksandra Stošića zove Stošiću.
johnny011 johnny011 21:18 06.10.2009

Milice,

a baš mi palo na pamet ovih dana da te pohvalim za rad na Krambu, sa UĐ-uom. I ok, pohvale za to.

Ali ovaj proglas, ili šta je već - kakav je ovo infantilni bull***t?!

Poslednja faza genocida (?!), represivni aparati moći (drugačijih nema, niti ih je ikada bilo), politika nejednakosti EU (jel znaju potpisnici ovoga šta su mape puta), odbrana onog zločinca Jurišića (ajmo jednu inicijativu za bulevar s njegovim imenom) pominjanje nekakve vatre na vatru..... Toliko političkog amaterizma na jednom mestu, a možda i loših namera. Povrh svega taj autoritarni um koji iz svega izbija....


Milica Tomić Milica Tomić 21:30 06.10.2009

Re: Milice,

johnny011
a baš mi palo na pamet ovih dana da te pohvalim za rad na Krambu, sa UĐ-uom. I ok, pohvale za to.

Ali ovaj proglas, ili šta je već - kakav je ovo infantilni bull***t?!

Poslednja faza genocida (?!), represivni aparati moći (drugačijih nema, niti ih je ikada bilo), politika nejednakosti EU (jel znaju potpisnici ovoga šta su mape puta), odbrana onog zločinca Jurišića (ajmo jednu inicijativu za bulevar s njegovim imenom) pominjanje nekakve vatre na vatru..... Toliko političkog amaterizma na jednom mestu, a možda i loših namera. Povrh svega taj autoritarni um koji iz svega izbija....




E pa bas mi je zao Johny sto sam ti radost pokvarila!
johnny011 johnny011 21:46 06.10.2009

Re: Milice,

Milica Tomić

E pa bas mi je zao Johny sto sam ti radost pokvarila!

Ništa, proglase ću ubuduće da izbegavam i vratiću se Krambu

Nego, šta misliš o Kolinsovom radu na Oktobarskom? I, breee, zašto te nema među artistima?

Mada, ne moraš da odgovaraš na ovakva pitanja ako ne želiš, vidim da ste trenutno ovde u nekom drugačijem... štimungu.
Milica Tomić Milica Tomić 21:50 06.10.2009

Re: Milice,

Nego, šta misliš o Kolinsovom radu na Oktobarskom?


mene jako zanima sta ti mislis? odgledao si ga?
johnny011 johnny011 21:59 06.10.2009

Re: Milice,

Milica Tomić
Nego, šta misliš o Kolinsovom radu na Oktobarskom?


mene jako zanima sta ti mislis? odgledao si ga?

Jesam neke inserte, nisam još bio na salonu da pogledam ceo.
Deluje snažno, kao i ostali njegovi radovi (fotogafije "srpske dece", karaoke Smitsi, onaj rad sa učlesnicima reality shows). Nešto sam i pisao o njemu. Zato me i zanimalo šta ti misliš o svemu, pošto te kao umetnicu cenim.
Milica Tomić Milica Tomić 22:08 06.10.2009

Re: Milice,

johnny011
Milica Tomić
Nego, šta misliš o Kolinsovom radu na Oktobarskom?


mene jako zanima sta ti mislis? odgledao si ga?

Jesam neke inserte, nisam još bio na salonu da pogledam ceo.
Deluje snažno, kao i ostali njegovi radovi (fotogafije "srpske dece", karaoke Smitsi, onaj rad sa učlesnicima reality shows). Nešto sam i pisao o njemu. Zato me i zanimalo šta ti misliš o svemu, pošto te kao umetnicu cenim.


zato i pitam, jer nisam stigla na otvaranju da vidim rad. ti pises? gde objavljujes?
johnny011 johnny011 22:16 06.10.2009

Re: Milice,

Milica Tomić
johnny011
Milica Tomić
Nego, šta misliš o Kolinsovom radu na Oktobarskom?


mene jako zanima sta ti mislis? odgledao si ga?

Jesam neke inserte, nisam još bio na salonu da pogledam ceo.
Deluje snažno, kao i ostali njegovi radovi (fotogafije "srpske dece", karaoke Smitsi, onaj rad sa učlesnicima reality shows). Nešto sam i pisao o njemu. Zato me i zanimalo šta ti misliš o svemu, pošto te kao umetnicu cenim.


zato i pitam, jer nisam stigla na otvaranju da vidim rad. ti pises? gde objavljujes?

Ima te neke zanimljive začkoljice sa upotrebom jezika i identitetima, a sve u kontekstu ljudi s Kosova i tamošnje "situacije". Ima i taj kontekst individualnog suočavanja i obračuna s traumom, mini-katarze, kao i u njegovim ranijim radovima.
Pišem, hahaha, čistu politiku i njome se uglavnom "bavim". O detaljima ovde ovako javno, ne bih. Umetnost je neka vrsta mog privatnog ventila. A ovo o Kolinsu sam pisao za potrebe akademske, nije publikovano.

Milica Tomić Milica Tomić 22:29 06.10.2009

Re: Milice,

johnny011
Milica Tomić
johnny011
Milica Tomić
Nego, šta misliš o Kolinsovom radu na Oktobarskom?


mene jako zanima sta ti mislis? odgledao si ga?

Jesam neke inserte, nisam još bio na salonu da pogledam ceo.
Deluje snažno, kao i ostali njegovi radovi (fotogafije "srpske dece", karaoke Smitsi, onaj rad sa učlesnicima reality shows). Nešto sam i pisao o njemu. Zato me i zanimalo šta ti misliš o svemu, pošto te kao umetnicu cenim.


zato i pitam, jer nisam stigla na otvaranju da vidim rad. ti pises? gde objavljujes?

Ima te neke zanimljive začkoljice sa upotrebom jezika i identitetima, a sve u kontekstu ljudi s Kosova i tamošnje "situacije". Ima i taj kontekst individualnog suočavanja i obračuna s traumom, mini-katarze, kao i u njegovim ranijim radovima.
Pišem, hahaha, čistu politiku i njome se uglavnom "bavim". O detaljima ovde ovako javno, ne bih. Umetnost je neka vrsta mog privatnog ventila. A ovo o Kolinsu sam pisao za potrebe akademske, nije publikovano.



hmmm.... zanimljivo
znala sam o cemu se tacno radi u tom videu, ali kako nisam videla rad, zaboravila sam... ici cu na miru i pogledati sve radove.
johnny011 johnny011 22:35 06.10.2009

Re: Milice,

Milica Tomić
johnny011
Milica Tomić
johnny011
Milica Tomić
Nego, šta misliš o Kolinsovom radu na Oktobarskom?


mene jako zanima sta ti mislis? odgledao si ga?

Jesam neke inserte, nisam još bio na salonu da pogledam ceo.
Deluje snažno, kao i ostali njegovi radovi (fotogafije "srpske dece", karaoke Smitsi, onaj rad sa učlesnicima reality shows). Nešto sam i pisao o njemu. Zato me i zanimalo šta ti misliš o svemu, pošto te kao umetnicu cenim.


zato i pitam, jer nisam stigla na otvaranju da vidim rad. ti pises? gde objavljujes?

Ima te neke zanimljive začkoljice sa upotrebom jezika i identitetima, a sve u kontekstu ljudi s Kosova i tamošnje "situacije". Ima i taj kontekst individualnog suočavanja i obračuna s traumom, mini-katarze, kao i u njegovim ranijim radovima.
Pišem, hahaha, čistu politiku i njome se uglavnom "bavim". O detaljima ovde ovako javno, ne bih. Umetnost je neka vrsta mog privatnog ventila. A ovo o Kolinsu sam pisao za potrebe akademske, nije publikovano.



hmmm.... zanimljivo
znala sam o cemu se tacno radi u tom videu, ali kako nisam videla rad, zaboravila sam... ici cu na miru i pogledati sve radove.

Pa da, na otvaranja se ide zbog drugih (i uglavnom lošeg pića), a koji dan posle zbog samog sebe
vludvig vludvig 21:41 06.10.2009

Juriš na neprijatelja!

Može se a i trebalo bi antifašizam na jedan normalniji način približiti ljudima tj. prenositi. U vašem tekstu, tom famoznom proglasu, ja vidim pominjanje Srbije po zlu a takvog pominjanja nema glede ostalih naroda i njihovih nedela. I ja sam netrpeljiv prema takvim budalesinama i bolesnicima ali ne bih se tako lako zaleteo da i vas uvredim samo ako se sa vama ne slažem.
Vidim da neki u komentarima spominju vaš angažman u svemu ovome.
Milice, ideja prosvetiteljstva je svoj highlight doživela već u klanici Prvog svetskog rata, pa bi mogli biti malo originalniji, ličniji kaogod i manje angažovani (ovo pod znacima navoda), kada širite takve ideje. Manje jurišanja, više iskrenosti.
ps. mali disclaimer: nisam nacionalista pa neka me pregorni zaobiđu komentara toga tipa.
V. Ludvig
Goran Vučković Goran Vučković 22:01 06.10.2009

Re: Juriš na neprijatelja!

ps. mali disclaimer: nisam nacionalista pa neka me pregorni zaobiđu komentara toga tipa.

Naravno, sinjor Pančo - nisi ti nacionalista, ti si fašista, iako to nisi ni znao - i sad će jakobinac da ti da lekić.
vludvig vludvig 22:14 06.10.2009

Re: Juriš na neprijatelja!

Valjda nisam fašista, pa još i da ne znam da sam to? Možda je to podsvesno u srpskom narodu? Šta misliš jakobinče?
Misliš li da je neko ovde podržao Arkana? Neki baš mantraju pogrešne mantre....
Jelica Greganović Jelica Greganović 22:19 06.10.2009

Re: Juriš na neprijatelja!

Letkić, Vučko, ne lekić.
mostarac mostarac 22:20 06.10.2009

Re: Juriš na neprijatelja!

Misliš li da je neko ovde podržao Arkana? Neki baš mantraju pogrešne mantre....

Ma cim nestane argumenata, odmah se prelazi na Arkana, Mladica, Dabica ili jednostavno na....... - a tebi su usi klempave.
jakob_inac jakob_inac 22:20 06.10.2009

Re: Juriš na neprijatelja!

vludvig
Valjda nisam fašista, pa još i da ne znam da sam to? Možda je to podsvesno u srpskom narodu? Šta misliš jakobinče?Misliš li da je neko ovde podržao Arkana? Neki baš mantraju pogrešne mantre....

Evo Gorana Vuckovica koji zna za razliku izmedju nacionalizma i fasizma, pa neka objasni Vludvigu i usput ga okarakterise, jer mu ne da nijednu trecu opciju.
vludvig vludvig 22:33 06.10.2009

Re: Juriš na neprijatelja!

Dobro je, ne moram se još uvek pravdati...
Razumem ogorčenje građana Tuzle, i dobro znam šta su im radili tokom rata.
Ali što se sada bune što bi mi trebalo da pređemo na belu listu? Pa čak i ako je odluka delom politička, znači li to da bi oni bili srećni da ostanemo zatvoreni u ovom našem ćumezu?
Ne znam za Jurišića, teško da iko od nas zna taj sudski postupak. A opet mi je žao što sud u Bosni nije procesuirao nikoga zbog smrti sve te dece iz vojne kolone.
vludvig vludvig 22:55 06.10.2009

Re: Juriš na neprijatelja!

Kažu da su proročice udisale neke opojne mirise pre no bi smislile odgovore.
match_girl match_girl 22:58 06.10.2009

Re: Juriš na neprijatelja!

vludvig
Dobro je, ne moram se još uvek pravdati...
Razumem ogorčenje građana Tuzle, i dobro znam šta su im radili tokom rata.
Ali što se sada bune što bi mi trebalo da pređemo na belu listu? Pa čak i ako je odluka delom politička, znači li to da bi oni bili srećni da ostanemo zatvoreni u ovom našem ćumezu?
Ne znam za Jurišića, teško da iko od nas zna taj sudski postupak. A opet mi je žao što sud u Bosni nije procesuirao nikoga zbog smrti sve te dece iz vojne kolone.



nije mi jasno odakle izvlacis taj zakljucak da se neko 'buni' sto srbija prelazi na beli sengen.
evo linka, pa mozda malo bolje skapiras o cemu je rec:


[url=http://www.balkangoeseurope.eu/?p=12&lang=en][/url]
jakob_inac jakob_inac 22:58 06.10.2009

Re: Juriš na neprijatelja!

vludvig
Dobro je, ne moram se još uvek pravdati...Razumem ogorčenje građana Tuzle, i dobro znam šta su im radili tokom rata.Ali što se sada bune što bi mi trebalo da pređemo na belu listu? Pa čak i ako je odluka delom politička, znači li to da bi oni bili srećni da ostanemo zatvoreni u ovom našem ćumezu?Ne znam za Jurišića, teško da iko od nas zna taj sudski postupak. A opet mi je žao što sud u Bosni nije procesuirao nikoga zbog smrti sve te dece iz vojne kolone.

Vludvig, evo sad znas za slucaj Jurisic. Dalje, odakle ti molim te da se neko buni sto cete 'vi' (valjda Srbija?) preci na bezvizni rezim?
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:06 06.10.2009

Re: Juriš na neprijatelja!

Dalje, odakle ti molim te da se neko buni sto cete 'vi' (valjda Srbija?) preci na bezvizni rezim?


nije mi jasno odakle izvlacis taj zakljucak da se neko 'buni' sto srbija prelazi na beli sengen.



Jeste li vi citali taj vatreni proglas ili pisete 'nako, vatre radi?

Potaknuti politikom nejednakosti Europske Unije, kojom se i dalje getoiziraju Bosna i
Hercegovina i Kosovo u viznom režimu, a koja hvali i nagrađuje otvoreno priznavanje
nemoći pred naletom jačajućih militantnih rasističkih snaga, što dokazuju nedavna dešavanja
u Srbiji;
vludvig vludvig 23:11 06.10.2009

Re: Juriš na neprijatelja!

Kada kažem da teško da iko od nas zna sudski slučaj Jurišić, mislim pritom da ga ne možemo kriviti niti braniti sa sigurnošću. Osim nako odokativno...

A za bezvini režim, evo ti citat: "- Potaknuti politikom nejednakosti Europske Unije, kojom se i dalje getoiziraju Bosna i Hercegovina i Kosovo u viznom režimu, a koja hvali i nagrađuje otvoreno priznavanje
nemoći pred naletom jačajućih militantnih rasističkih snaga, što dokazuju nedavna dešavanja
u Srbiji;"

Kako EU hvali i nagrađuje rasizam u Srbiji?
Bezviznim režimom...
Tko je lud?
match_girl match_girl 23:12 06.10.2009

Re: Juriš na neprijatelja!

vludvig
Kada kažem da teško da iko od nas zna sudski slučaj Jurišić, mislim pritom da ga ne možemo kriviti niti braniti sa sigurnošću. Osim nako odokativno...

A za bezvini režim, evo ti citat: "- Potaknuti politikom nejednakosti Europske Unije, kojom se i dalje getoiziraju Bosna i Hercegovina i Kosovo u viznom režimu, a koja hvali i nagrađuje otvoreno priznavanje
nemoći pred naletom jačajućih militantnih rasističkih snaga, što dokazuju nedavna dešavanja
u Srbiji;"

Kako EU hvali i nagrađuje rasizam u Srbiji?
Bezviznim režimom...
Tko je lud?



ŠTA TI MISLIŠ?

vludvig vludvig 23:19 06.10.2009

Re: Juriš na neprijatelja!

Uspela si da me zbuniš!
To "tko je lud" je samo umetnička opservacija na slučaj rašomonijade koju imamo ovde. Nema ljutnje.
Niko nije lud osim što je Milica Tomić u pogrešnoj metodi.
noboole noboole 22:05 06.10.2009

kraj

Kraj, kraj ljudi KRAAAAAAJ!
libkonz libkonz 22:57 06.10.2009

čudo jedno

odem da okupam dete i pročitam bajku za laku noć, a ono još 150 komentara.
A šta je tema?
Neki patriJota, sa gledištima ekvivalentnim onim junošama iz Obraza se iznervira što je tamo neki njegov heroj Jurišić dobio 12 godina zatvora i napiše "proglas". I mi o tom proglasu razglabamo li, razglabamo.
Da li je vredelo?
Naravno! Ni jednom na blogu nisam ovoliko uživao.
Inner Party Inner Party 01:58 07.10.2009

Potpisnik

Ah, da! Ne znam kako mi je ovo promaklo ...

Петиција против кршења косовског суверенитета

Група источноевропских интелектуалаца
четвртак, 17. септембар 2009.

...
21) Branimir Stojanović, Philosopher, Belgrade
22) Milica Tomić, Artist/Theoretician, Belgrade
...


Na svu srecu, samo dvoje potpisnika iz Srbije tj. Beograda.



vludvig vludvig 02:03 07.10.2009

Re: Potpisnik

Upisali se među besmrtne pošto je prvi na spisku Žižek.
Čuj, kršenje suvereniteta, he, he...
Milica Tomić Milica Tomić 06:42 07.10.2009

Re: Potpisnik

Inner Party  01:58 07.10.2009 Preporuči  |  Obavesti moderatora   Preporuka: 5
Potpisnik #Link  Replika: 1
Ah, da! Ne znam kako mi je ovo promaklo ...

Петиција против кршења косовског суверенитета

Група источноевропских интелектуалаца
четвртак, 17. септембар 2009.

...
21) Branimir Stojanović, Philosopher, Belgrade
22) Milica Tomić, Artist, Belgrade
...


Na svu srecu, samo dvoje potpisnika iz Srbije tj. Beograda.


Vidim da citas Novu srpsku politicku misao. Odlican izbor!
Tine i Radojka Tine i Radojka 07:37 07.10.2009

uspavanka za iliju ju

Milica Tomić
Vidim da citas

pa zar i u ovom svetom casu

mesto
daje
uzo
smajser
johnny011 johnny011 08:32 07.10.2009

Re: Potpisnik

Inner Party
Ah, da! Ne znam kako mi je ovo promaklo ...

Петиција против кршења косовског суверенитета

Група источноевропских интелектуалаца
четвртак, 17. септембар 2009.

...
21) Branimir Stojanović, Philosopher, Belgrade
22) Milica Tomić, Artist/Theoretician, Belgrade
...


Na svu srecu, samo dvoje potpisnika iz Srbije tj. Beograda.


Ova peticija je tačna u delu koji opisuje stanje na Kosovu.

Problem je u poslednjem pasusu, gde se nakon manje-više tačne dijagnoze nudi pogrešni recept.

Vidim da je Irwin među potpisnicima... Lično meni, njihovo prisustvo ovoj peticiji daje najveću težinu.

Naravno, na planu realnog političkog uticaja, dokument je potpuno nevažan.
nsarski nsarski 11:13 07.10.2009

Re: Potpisnik

Ah, da! Ne znam kako mi je ovo promaklo ...


Hvala za link! Koga mrzi da cita Peticiju protiv krsenja kosovskog suvereniteta, evo dve prve i udarne recenice:

Ми у Републици Косова суочени смо са колонијалном ситуацијом. Укратко, ствари нису онакве какве изгледају.

Ne znam za druge, ali svaki tekst koji se zasniva na tezi da "stvari nisu onakve kakve izgledaju" na mene deluje magicno. Posebno u ovoj godini, ovih dana, kada se oznacava 40 godina pojave Monty Python-a (5. oktobar 1969). Ako stvari nisu onakve kakve izgledaju, to znaci da ne treba da verujete svojim ocima - draga, sve ti mogu objasniti bez obzira kako to neverovatno izgledalo, rece muz koga je zena zatekla u krevetu sa drugom zenom. Potpisujem.
mariopan mariopan 11:17 07.10.2009

Re: uspavanka za iliju ju

Tine i Radojka
Milica Tomić
Vidim da citas

pa zar i u ovom svetom casu

mesto
daje
uzo
smajser

Domazet Domazet 05:53 07.10.2009

Samo da vidim da li sam dobro razumeo...

...Oni bi da dizhu Revoluciju. Pa su uputili proglas Masama. Medjutim Mase su glupe i primitivne i umesto da krenu da Ginu one udarile u sprdachinu i zahebanciju. Shto su oni i ochekivali...

Pa shto su onda uopshte objavljivali proglas? Shta fali kamernoj revoluciji? Em se uchesnici svi odreda poznaju, em ne moraju ni da izlaze iz pomenute sobe...
rayzippo rayzippo 08:11 07.10.2009

Re: Samo da vidim da li sam dobro razumeo...

ako moze jos neki proglas slicnog karaktera;ovo je bolje od mucki...
Goran Vučković Goran Vučković 10:21 07.10.2009

Balkanska groteska

...Oni bi da dizhu Revoluciju. Pa su uputili proglas Masama. Medjutim Mase su glupe i primitivne i umesto da krenu da Ginu one udarile u sprdachinu i zahebanciju. Shto su oni i ochekivali...

Pa shto su onda uopshte objavljivali proglas? Shta fali kamernoj revoluciji? Em se uchesnici svi odreda poznaju, em ne moraju ni da izlaze iz pomenute sobe...

Koliko sam uspeo da shvatim, posle 500 komentara i malo guglovanja:

1. Povod za ovo "samoorganizovanje" Tuzlaka je osuda Jurišića pred specijalnim sudom u Beogradu. Oni su ubeđeni da je suđenje bilo nepravedno i da nisu pozvani svedoci koji bi pomogli odbrani. Više ima u ovom tekstu na e-novinama.

2. Bombastično ime Front Slobode je naziv ugašenih lokalnih novina (a najverovatnije je i logo preuzet od njih). Šta tačno to ime i ovakav tekst znači Tuzlacima - verovatno ne isto što i nama - ali smo pažljivo uskraćeni za objašnjenje.

3. Poziv je pisan na puno jezika i pisama, ali je po sadržaju ostao veoma lokalan, uključujući (osim ovog naziva i logoa) lamentiranje protiv EU zbog zbog "osiromašivanja i destabilizovanja regiona, promocije etničke podele i rasne diskriminacije", "nagrađivanja" Srbije belim šengenskim statusom a "getoiziranja" BiH i slično.

4. Milica (ili Grupa "Spomenik", pošto ovde očigledno ima nekoliko pomoćnika) je preuzela nekoliko varijanti teksta odavde, pažljivo izbegavajući ćirilične verzije (koje su takođe tamo) i napravila od toga (uz par stihova Oskara Daviča) petooktobarski "antifašistički" performans ovde na blogu, provocirajući negativne reakcije publike.

Možda se ja ne razumem u ekspresivne izraze moderne umetnosti, ali meni ovo što je urađeno ovde na blogu izgleda otprilike suprotno onome što su Tuzlaci, u svojoj najboljoj volji, hteli da urade.

Tuzlaci, u svojoj ojađenosti onim što su doživeli kao vrhunsku nepravdu - jedu što je neko, ko ih je branio za vreme rata i o čijem moralu imaju visoko mišljenje, osuđen kao ratni zločinac, "prizivaju stare bogove" antifašističke borbe, narodne slobode i jednakosti, pišući proglas na jezicima bivše države, uključujući albanski i slovenački - i očekujući da iz zemlje niknu divizije mladih proletera, koji će doneti kraj fašizmu. Kult - naivan, besmislen (kao i svaki kult) - ali čovek nekako ne može a da ne oseti neku setnu simpatiju prema njima - bar ako je dovoljno star da se seća nekih srećnijih trenutaka u toj staroj državi i ideologije koja je tada promovisana.

Milica (ili Grupa "Spomenik" ) svesno i bezočno "režiraju" ovaj događaj (kao što sam opisao gore), ruše koliko god tanke emotivne "mostove" koje bi blogeri odavde mogli da "uspostave" sa Tuzlacima, dalje izvrću ruglu pojmove poput antifašizma, dalje produbljuju jaz između Srbijanaca i Tuzlaka i seire nad reakcijama blogera.

Što je najgore, oni će otići u Tuzlu da se hvale kako su ovo uradili, kako su pokazali koliko je fašistička ta svetina na blogu b92. Njihova organizacija se potpisuje da je sa sedištem u Tuzli na ovoj peticiji za ukidanje međunarodne uprave na Kosovu.

Ko kaže da "angažovana umetnost" ne menja svet? Korak po korak...
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 11:11 07.10.2009

Re: Balkanska groteska

Давно је то било, Горане, када сам у биографији Вернера Хајзенберга прочитао једну јадноставну а упечатљиву мисао: "Немојте судити о некој политици само по циљевима које прокламује, већ по средствима која користи да би те циљеве достигла." Једнако тако о некој политици говори и то ко је и како заступа.

Твој престрпљиви горњи коментар пренебрегава овај приступ. Не осећам сетну симпатију према онима који ишчекују дивизије пролетера; не надам се да глупе политичке платформе могу донети паметну политику; не верујем људима, попут ових писаца Прогласа, који захтевају туђу несрећу да би се угодније осећали у властитој судбини. А поврх свега, тај голуб антифашистичког мира којег су надалеко разаслали код нас се појавио у прилично бедном обличју.

Имам поштовања за твоју благонаклоност и стрпљење у ишчитавању још једног случаја-перформанса у режији М.Т. Али некако заборављаш оно што је важно... Негде, међу овом гомилом коментара, били су и неки у којима је тврдила да ова фаланга фашиста са Б92 ужива и радује се пропасти свих других, као и да је та фаланга налик онима који су се без ралога гранатама иживљавали над опкољеним градом. Но од тога да уживаш у туђој несрећи можда је горе од ње живети. И свој уметнички и свој стварни живот.

Племенити циљеви траже племените људе.
А отпаду је природно окружење ђубриште.
Goran Vučković Goran Vučković 11:33 07.10.2009

Re: Balkanska groteska

Predrag Brajovic
Давно је то било, Горане, када сам у биографији Вернера Хајзенберга прочитао једну јадноставну а упечатљиву мисао: "Немојте судити о некој политици по циљевима које прокламује, већ по средствима која користи да би те циљеве достигла." Једнако тако о некој политици говори и то ко је и како заступа.

Твој престрпљиви горњи коментар пренебрегава овај приступ. Не осећам сетну симпатију према онима који ишчекују дивизије пролетера; не надам се да глупе политичке платформе могу донети паметну политику; не верујем људима, попут ових писаца Прогласа, који захтевају туђу несрећу да би се угодније осећали у властитој судбини. А поврх свега, тај голуб антифашистичког мира којег су надалеко разаслали код нас се појавио у прилично бедном обличју.

Имам поштовање за твоју благонаклоност и стрпљење у ишчитавању још једног случаја-перформанса у режији М.Т. Али некако заборављаш оно што је најважније... Негде, међу овом гомилом коментара, били су и неки у којима је тврдила да ова фаланга фашиста са Б92 ужива и радује се пропасти свих других, као и да је та фаланга налик онима који су се без ралога гранатама иживљавали над опкољеним градовима. Но од тога да уживаш у туђој несрећи можда је горе од ње живети. И свој уметнички и свој стварни живот.

Племенити циљеви траже племените људе.
А отпаду је природно окружење ђубриште.

Shvatam da ti se ne sviđaju pozivi na "uzvraćanje vatre vatrom" ali meni se čini da je taj rečnik izraz nemoći i bekstva u iracionalno, a ne stvarni poziv na oružani ustanak ili terorizam. Možda nisam u pravu, naravno. Nadam se da me vreme neće korigovati.

Što se tiče Miličinog "doprinosa" antifašizmu i pomirenju među ljudima i narodima, ja sam bio onoliko eksplicitan koliko sam želeo. A nadam se da je poruka nedvosmislena.
Jelica Greganović Jelica Greganović 11:35 07.10.2009

Re: Balkanska groteska

i napravila od toga (uz par stihova Oskara Daviča) petooktobarski "antifašistički" performans ovde na blogu, provocirajući negativne reakcije publike.

Vučko, bojim se da u Miličinoj nameri vidiš više no što zaista postoji. Sumnjam ja da je ona išta provocirala, prosto je verovala da će se i ovde naći ljidi koji će leći na rudu i početi da viču "Ura! Živeli! Juriš!" čim pročita opeglavanje EU, krađu javnih dobara i slična opšta mesta...Nema u ovoj priči više od običnog politikanstva. Ono što mene u ovom "performansu" najviše nervira je kalkulativnost i neverovatna činjenica da se još uvek može naći grupa ljudi spremna da zaboravi da je do juče silan narod ginuo i zbog tuđih naklapanja i parola, da su reči ponekad teže od đuladi i da je neodgovorno pozivati na nasilje i sa bezbednih pozicija se igrati revolucije preko tuđe grbače.
Goran Vučković Goran Vučković 11:38 07.10.2009

Re: Balkanska groteska

Vučko, bojim se da u Miličinoj nameri vidiš više no što zaista postoji. Sumnjam ja da je ona išta provocirala, prosto je verovala da će se i ovde naći ljidi koji će leći na rudu i početi da viču "Ura! Živeli! Juriš!" čim pročita opeglavanje EU, krađu javnih dobara i slična opšta mesta...Nema u ovoj priči više od običnog politikanstva.

Mislim da nisi u pravu. Ali efekat je svakako isti.
Ono što mene u ovom "performansu" je kalkulativnost i neverovatna činjenica da se još uvek može naći grupa ljudi spremna da zaboravi da je do juče silan narod ginuo i zbog tuđih naklapanja i parola, da su reči ponekad teže od đuladi i da je neodgovorno pozivati na nasilje i sa bezbednih pozicija se igrati revolucije preko tuđe grbače.

Ovi ljudi su živeli "plodove" te borbe, ne verujem da je iko od njih iskusio koliko je ona koštala. Oni su samo osetili na svojoj koži koliko je koštalo odustajanje od tih "ideala". I hteli bi da se vrate tamo, u "srećnu prošlost".

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana