Poltronstvo razara

Aleksandar Stosic RSS / 13.10.2009. u 20:52

"...stajao sam medju njima ne osecajuci da im pripadam,
u gomili misli koje nisu bile kao njihove..."
LB

Za Spiridona, jedinog ovde sa stavom.  

Going to a Town, Rufus Wainwright



Komentari (167)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

JJ Beba JJ Beba 12:52 15.10.2009

Re: JJ,

angie01
al imash kolekshn-svaka chas'!

hahha si vid'la?
A sad EPP
malo viski, malo koka kola
gucci gucci i dolce gabbana
crno meče

cvexkeks cvexkeks 09:42 14.10.2009

Baš mi je

dosadno
bocvena bocvena 17:32 14.10.2009

Re: Baš mi je

cvexkeks

Ko tebi, bre, daje ove silne preporuke?

O čemu je, inače, ovaj blog?
O zlatnim vremenima kada se znalo ko kosi, ko vodu nosi?
Ko je baja, a ko je ljakse?
Ko je skrenuo sa pravog puta, a ko i dalje nosi baklju istine?

Mala bara, mnogo krokodila!
Meni ste svi super: i levičari, i desničari, i emigracija, i moderacija, i oni banovani, i oni koji će tek biti banovani, i oni što odlaze i oni što ostaju, i naučnici, i dokone domaćice, i doktori, i astrolozi, i drugovi i drugarice, i filmski kritičari, i izvidjači, i klanovi, i klovnovi, mislim doktori...

A sad ću da okačim pesmu koja nema nikakvu mudru poruku, samo je zabavna. Je l' sme na blogu samo da se zabavlja? Mislim, ima ih dosta ozbiljnih. I pametnih. I zaslužnih. I mi sitna bornija dušu imamo!
PARMIGIANINO - ŽeneKese
pnbb pnbb 17:39 14.10.2009

Re: Baš mi je

Mislim, ima ih dosta ozbiljnih. I pametnih. I zaslužnih. I mi sitna bornija dušu imamo!

jok, zajebo si se
samo lepi maldi pametni nasmejani

ko kula strazara jebote
maksa83 maksa83 20:59 14.10.2009

Re: Baš mi je

Ko je baja, a ko je ljakse?

...i ko je ljaksa83.
skorpija007 skorpija007 11:41 14.10.2009

Ne volim

ovako smrdljive autiore, ali hoću da pitam ... kada već slutiš seljaštvo, da li to znači da često analiziraš svoj liku u ogledalu



Molim te požuri kod moderacije da se žališ na mene, ipak nisi ti sposoban da sam izađeš na kraj sa jednom škorpijom.
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 12:08 14.10.2009

Re: Ne volim

skorpija007

drago mi je da ti se svideo blog. Kao autior ovog najboljeg bloga u istoriji poklanjam ti ovaj rucni rud. Uzivaj! MIslim da ti divno pristaje - tarana-ti-tti-ti-ti- titi--...
samo siiiiiiiiiiitnoooooooooo

medjutim92 medjutim92 14:31 14.10.2009

Re: Ne volim

skorpija007
ovako smrdljive autiore, ali hoću da pitam ... kada već slutiš seljaštvo, da li to znači da često analiziraš svoj liku u ogledalu



Molim te požuri kod moderacije da se žališ na mene, ipak nisi ti sposoban da sam izađeš na kraj sa jednom škorpijom.


pobogu, retko kad se slazem sa Stosicem, ali ako vec oces nesto da kazes, probaj za pocetak da se ponasas bolje od njega.. sve i da si mu skroz potreVio sklop licnosti, dosta bi nam bio jedan takav, ne treba nam jos da pokazu da se slicno u slicnom rastvara..
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 14:34 14.10.2009

Re: Ne volim

dosta bi nam bio jedan takav, ne treba nam jos da pokazu da se slicno u slicnom rastvara..

moze jedno pitanje, kakav?bas me zanima da mi kazes kakav sam to ja.
medjutim92 medjutim92 15:38 14.10.2009

Re: Ne volim

Aleksandar Stosic
dosta bi nam bio jedan takav, ne treba nam jos da pokazu da se slicno u slicnom rastvara..

moze jedno pitanje, kakav?bas me zanima da mi kazes kakav sam to ja.


il ti ne citas pazljivo, il se ja ne izrazavam precizno.

sve i da jesi smrdljiv autor, dosta bi nam bio ti jedan, ne treba nam jos i on da se ponasa onako kako se ponasa onaj kog je dosao da opljune i ode..

konkretno, nema smisla gadjati se ovakvim ad hominem kvalifikacijama.. nit je lepo, nit ima ikakvog smisla..
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 15:56 14.10.2009

Re: Ne volim

il ti ne citas pazljivo, il se ja ne izrazavam precizno.

sve i da jesi smrdljiv autor, dosta bi nam bio ti jedan, ne treba nam jos i on da se ponasa onako kako se ponasa onaj kog je dosao da opljune i ode..

konkretno, nema smisla gadjati se ovakvim ad hominem kvalifikacijama.. nit je lepo, nit ima ikakvog smisla..

mislim da si s ovim rekao sve. Sve je potpuno jasno iz ovog tvog iskaza.
gentedimare gentedimare 17:30 14.10.2009

Re: Ne volim

sto se skorpija tice
,sorry,nismo sve ovakve.kakve gluposti ,gore ispisane!kao da si dosao i istresao smece nasred ulice,sto govori o tebi. uzivam u ovom blogu,i inace u stosicevom pisanju(i ,naravno, muzickom "dozivljaju",priustenom nam).

Aleksandre,don't give up.

skorpija007 skorpija007 17:43 14.10.2009

Re: Ne volim

Kao autior ovog najboljeg bloga u istoriji poklanjam ti ovaj rucni rud. Uzivaj!


Hvala. Nisam do sada cuo ovu stvar, ali ti ocigledno jesi.
Kada vec volis da slutis...slutim da si ti vodio kolo
pnbb pnbb 14:53 14.10.2009

c2h2o5

posast koja unistava dansnju omladinu... usporava reflekse, zatupljuje .... svest se suzava, kao i vidno polje
psihomotoricke funkcije organizma degradiraju...
rad na preveniranju alkoholizma je istovremeno strucni,naucni i drustveni zadatak kome je osnovni preduslov drustvena podrska kao rezultat drustvene ocene problema alkoholizma...
sama prevencija podrazumeva preduzimanje mera radi sprecavanja javljanja alkoholizma.osnovne mere su sistematsko informisanje stanovnistva,posebno dece,o uzrocima i posledicama alkoholizma,rad na menjanju stavova prema upotrebi alkoholnih pica,primeni opstih mentalno-higijenskih mera ciji je cilj da se formira takva licnost koja nece u konfliktnim situacijama i teskim trenucima posezati za alkoholom....
narocitu paznju u preventivnom radu, podvlacim preventivnom, treba obratiti umerenim i prekomernim potrosacima alkohola jer se iz njih regrutuju buduci alkoholicari.

Ribozom Ribozom 18:17 14.10.2009

Re: c2h2o5

Sve si u pravu, samo ti ova empiriska formula alkohola (predpostavljam etanola) pogresna.
Dakle:
C2H5OH
pnbb pnbb 18:39 14.10.2009

Re: c2h2o5

Ribozom
Sve si u pravu, samo ti ova empiriska formula alkohola (predpostavljam etanola) pogresna.
Dakle:
C2H5OH

jes vala mora da bude oh
davno bila organska, a nisam je ni voleo
Biljana 77 Biljana 77 14:57 14.10.2009

Poltronstvo zaista

.. kao i nevaspitanje, zavist, olajavanje razaraju. A svesno zanemarivanje činjenica onda kada ti ne idu u prilog i manipulacija poluinformacijama doprinose opštoj ružnoj slici koju si stvorio kometarima na ovom blogu.

BLOG
...onako kako je bio zamisljen u pocetku, kao angazovano mesto u kojem ce ljudi dati neku kriticku dimenziju. Barem je tako nekad bilo, dok nisu dosle na red tufahije, zuto lisce, kornjace i slicno. Hocu da kazem da mi ni to ne smeta dogod ne postane nepodnosljivo dosadno i dogod ne provalim da se tekstovi svake godine maltene ne ponavljaju, kao kopi-pejst, a da s druge strane ozbiljne teme dramaticno nestaju.
Blog je i u početku bio veoma raznoliko mesto, prošetaj po arhivi, pročitaj ponovo tekstove Jelice Greganović, Dejana Stankovića, Bojane Maljević, Veljka Popovića, Olge Medenice i da ne nabrajam dalje.. niti su svi angažovani, niti su svi o tufahijama. Dovoljno sam dugo ovde da mogu sebi da dozvolim da se nasmejem svaki put kad neko priča o prošlim, divnim, vremenima na blogu kada je blog izvlačio Srbiju iz srednjovekovnog mraka. Blog je virtuelni dnevnik. Neko će jednog dana pisati o Biljani Plavšić, a sledećeg o dunjana i dulecima. Ozbiljnost je labava kategorija. Za nekog je ozbiljna tema budžet, za nekog punoletstvo deteta, za nekog ugrožena prava gej populacije. Za nekog sve to. Mi ne možemo jedni drugima da određujemo teme za pisanje. Samo da komentarišemo. Ako je moguće kulturno i civilizovano, ako ne, onda da ih zaobiđemo. Ozbiljna tema je poslednji blog njanje_de. manccini ili albicille. Zahvaljući odluci da svi mogu da pišu, koja je posebno zabolela poneke, izašla je na videlo priča o porodilištima u Srbiji, jedna vrlo ozbiljna tema, ili priča o problemima inkluzije dece sa posebnim potrebama.
onda ti preporucujem da prevazidjes grance bloga
Takođe. Neko ko ovde piše o zekama i jeseni, drugde se bavi ozbiljnim poslom, kao i neko ko ovde kači muzičke klipove. I jedna preporuka za tebe: prevaziđi granice starog bloga.. ima veoma zanimljivih autora, ljudi sa stavom i mišljenjem, sa veoma lepim manirima u komunikaciji i koji odlično pišu. Nadam se da ne vidiš nikakvu zlu nameru u ovom postu. Samo mi je zasmetalo što se često komentariše neki bloger (pa čak i oni koji ne mogu ništa da kažu u svoju odbranu) ili nečiji tekstovi na nekom trećem mestu. Glupo je da inteligentni ljudi nalikuju na dokone strine koje ogovaraju komšinicu.


Spiridon Spiridon 15:32 14.10.2009

Re: Poltronstvo zaista

Neko ko ovde piše o zekama i jeseni, drugde se bavi ozbiljnim poslom, kao i neko ko ovde kači muzičke klipove.


i onda kada se spomene Biljana Srbljanovic ili Petar Lukovic, ti isti (sto pisu o zekama i ostalim stvarima) skacu direktno za oci kao divlje macke. Takva je klima napravljena. "Pojavi se ako smes".

ako si vec pratila blog od pocetka onda ovaj detalj nije mogao da ti promakne.

Ni slucajno.

Trenutno je mnogo VIP blogera koji su se stavili u odbranu Sandica (koji je svojevremeno pisao blog "Hvala ti komandante" o Radovanu Karadjicu) pod firmom "svako ima pravo da pise ono sto oseca" ali su uvek bili medju prvima kada treba da se popljuje Srbljanovicka, Lukovic, Srdja Popovic, Pescanik i sl.

Jebe se meni za blogove elektroinzenjera i matematicara ako uz to ne mogu da procitam kritiku postojece situacije u Srbiji iz ugla ljudi cije misljenje cenim.

Ako ovde na blogu moram da vodim racuna kad pisem o stvarima koje mi smetaju, normalno je da se stvara tenzija.

Ja se vec danima zajebavam sa Stosicem da je tuzno sto nas dvojica jos uvek branimo neke stavove (za koje mi smatramo da su ispravni) jer su svi drugi, mnogo pismeniji i bolji od nas, otisli.

Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 15:44 14.10.2009

Re: Poltronstvo zaista

Blog je i u početku bio veoma raznoliko mesto, prošetaj po arhivi, pročitaj ponovo tekstove Jelice Greganović, Dejana Stankovića, Bojane Maljević, Veljka Popovića, Olge Medenice i da ne nabrajam dalje.. niti su svi angažovani, niti su svi o tufahijama. Dovoljno sam dugo ovde da mogu sebi da dozvolim da se nasmejem svaki put kad neko priča o prošlim, divnim, vremenima na blogu kada je blog izvlačio Srbiju iz srednjovekovnog mraka. Blog je virtuelni dnevnik. Neko će jednog dana pisati o Biljani Plavšić, a sledećeg o dunjana i dulecima. Ozbiljnost je labava kategorija. Za nekog je ozbiljna tema budžet, za nekog punoletstvo deteta, za nekog ugrožena prava gej populacije. Za nekog sve to. Mi ne možemo jedni drugima da određujemo teme za pisanje. Samo da komentarišemo. Ako je moguće kulturno i civilizovano, ako ne, onda da ih zaobiđemo. Ozbiljna tema je poslednji blog njanje_de. manccini ili albicille. Zahvaljući odluci da svi mogu da pišu, koja je posebno zabolela poneke, izašla je na videlo priča o porodilištima u Srbiji, jedna vrlo ozbiljna tema, ili priča o problemima inkluzije dece sa posebnim potrebama.

o ovome sto si napisala nemam niti zelim bilo sta da komentarisem jer svako razvodnjava na sopstvenu vodenicu. Mozda bih mogao da dodam da zaista imas pravo na sopstveno misljenje, pa onda dozvoli i meni pravo na svoje. I ja sam na blogu odavno, a nisam ni toliko senilan.
jedna preporuka za tebe: prevaziđi granice starog bloga.. ima veoma zanimljivih autora, ljudi sa stavom i mišljenjem, sa veoma lepim manirima u komunikaciji i koji odlično pišu.

Biljana, hvala na predlogu. Nazalost, ja sam na ovaj blog dosao pre svega zbog nekih ljudi koje postujem i koji su mi dali nadu u jedno drustvo (nase, srpsko) kakvo nisam poznavao ili ako sam i poznavao bilo je na marginama, nebitno i prilcno neprimetno . NIsam dosao zbog ljudi iz potpalublja, niti me zanima da cesljam svakog blogera. Svakako da tu ima dosta kvalitetniih ljudi, koji imaju sta da napisu, ali zaista to nije deo prica u kojoj bih ja nasao sebe i koja me interesuje. Cak i moji blogovi, ja ne pisem zbog blogera VIP, bez VIPa ili iz potpalublja. Posto je Blog B92 javno mesto ja ga pisem da bi ga citali svi, ne samo registrovani blogeri i to je moja prva orjentacija. Eh, sad sto je danas takva klima, pa je moja malenkost nepopularna ovde, to je druga stvar. Ja se sigurno nisam promenio, promenio se blog.
Nadam se da ne vidiš nikakvu zlu nameru u ovom postu. Samo mi je zasmetalo što se često komentariše neki bloger (pa čak i oni koji ne mogu ništa da kažu u svoju odbranu) ili nečiji tekstovi na nekom trećem mestu.

Cak i ako je vidim nije bitno. Dovoljno je da si komentar zavrsila ublazenim tonom, sto je meni drago. Znam sta ti je zasmetalo, kao i vecini na blogu, eno citam neke poznate blogere (iz potalublja, javljeno mi je da sam tema) neki traze reakciju urednistva, drugima je muka, treci bi da me#$#$#%>.
Glupo je da inteligentni ljudi nalikuju na dokone strine koje ogovaraju komšinicu.

Ako si s ovim htela da kazes da sam inteligentan, onda hvala ti. Ovo je jedini kompliment od tebe za ovih, koliko 3 godine
buba_truba buba_truba 15:45 14.10.2009

Re: Poltronstvo zaista

Biljana 77
... Glupo je da inteligentni ljudi nalikuju na dokone strine koje ogovaraju komšinicu.

Baš! I još - počinju da dovode u dilemu, sumnju ono inteligentni ljudi.
medjutim92 medjutim92 15:52 14.10.2009

Re: Poltronstvo zaista

Spiridon
Neko ko ovde piše o zekama i jeseni, drugde se bavi ozbiljnim poslom, kao i neko ko ovde kači muzičke klipove.


i onda kada se spomene Biljana Srbljanovic ili Petar Lukovic, ti isti (sto pisu o zekama i ostalim stvarima) skacu direktno za oci kao divlje macke. Takva je klima napravljena. "Pojavi se ako smes".

ako si vec pratila blog od pocetka onda ovaj detalj nije mogao da ti promakne.

Ni slucajno.


Cinjenica. No, BS BS je aktivno ucestvovala na blogu i nije mnogo pomogla da klima bude drugacija, naprotiv..

Topli zec na blogu nije nastao 2008, bio je tu i mnogo ranije..

Spiridon
Trenutno je mnogo VIP blogera koji su se stavili u odbranu Sandica (koji je svojevremeno pisao blog "Hvala ti komandante" o Radovanu Karadjicu) pod firmom "svako ima pravo da pise ono sto oseca" ali su uvek bili medju prvima kada treba da se popljuje Srbljanovicka, Lukovic, Srdja Popovic, Pescanik i sl.


Vip blogeri? Koji? Video sam blogere iz "srednje klase" koji se zale, ali VIPove ne, mozda nisam pazio na casu..

Sandic je dosao kao anonimus i izbacen kao anonimus. Vecina registrovanih citalaca nije procitala nijedan njegov blog, a kamoli neregistrovani, koji su Supermodu mnogo bitni ovih dana..

S druge strane, BS BS je bivsa kandidatkinja za gradonacelnicu, Lukovic je jedan od najpoznatijih novinara, Pescanik najslusanija radio emisija u Srbiji, tako bar kazu. Cela ekipa je ovde agitovala za BS BS, bilo je blogova i blogova (ona nije ucestvovala).

Meni je sasvim logicno da se vise komentarise njihovo misljenje nego Sandicevo.

Spiridon
Jebe se meni za blogove elektroinzenjera i matematicara ako uz to ne mogu da procitam kritiku postojece situacije u Srbiji iz ugla ljudi cije misljenje cenim.


Koliko ljudi koje cenis je banovano, a koliko njih su sami otisli jer biraju drustvo?

Spiridon
Ako ovde na blogu moram da vodim racuna o tome da pisem o stvarima koje mi smetaju, normalno je da se stvara tenzija.


Jel to bilo nesto o cemu si hteo da pises, pa nisi da ne bi talasao?
Spiridon Spiridon 16:03 14.10.2009

Re: Poltronstvo zaista

Cinjenica. No, BS BS je aktivno ucestvovala na blogu i nije mnogo pomogla da klima bude drugacija, naprotiv..


=]

Prosto neverovatno =)

Koliko je proslo? 30 sekundi?

ovo ostalo nije bitno, a i pola nisam razumeo ...

palim drugari
maksa83 maksa83 16:08 14.10.2009

Re: Poltronstvo zaista

i onda kada se spomene Biljana Srbljanovic

pnbb pnbb 16:19 14.10.2009

Re: Poltronstvo zaista

maksa83
i onda kada se spomene Biljana Srbljanovic


sta, vodio si je na veceru???
zar nije trebao ninoslav

ti si zapravo ninoslav?
Biljana 77 Biljana 77 16:22 14.10.2009

Re: Poltronstvo zaista

Takva je klima napravljena. "Pojavi se ako smes".

ako si vec pratila blog od pocetka onda ovaj detalj nije mogao da ti promakne.

Ni slucajno.
Ne slažem se sa ovim. Ne vidim da je ikome nešto zafalilo. Koliko shvatam većina ljudi na koje misliš, a koja je otišla, otišla je svojom voljom. Klima pojavi se ako smeš zavisi od samog autora svakog bloga. Kod nekih su nepoželjni liberali, kod nekih desničari, kod nekih gej populacija, kod nekih komunisti, vernici... svako ima svoju ekipu nepoželjnih kad su zapaljive teme u pitanju.
O Sandiću ne bih da polemišem, niti sam ga čitala, niti sam ga pomenula. A ako je već banovan, znači da ne može da se uključi u raspravu, pa je tim pre, bespredmetno i nepristojno povlačiti ga po ovoj raspravi.

Jebe se meni za blogove elektroinzenjera i matematicara ako uz to ne mogu da procitam kritiku postojece situacije u Srbiji iz ugla ljudi cije misljenje cenim.
Ovo je opet stvar interesovanja i stava. Mene zanima šta neko ima da kaže o tome na koji način se radi sa decom sa problemima, kakvu hranu jedemo, šta je novo zanimljivo u italijanskoj književnosti ili kako izgleda Island iz prve ruke. Blog je izraz ličnog stava, koji ne mora biti isključivo politički. Ja volim da čitam o raznim stvarima, valjda je profesionalna deformacija, šta li.. A volim i da nekad pročitam ponešto lepo o postojećoj situaciji u Srbiji. Ima i toga.. u ponečemu, ako ne na javno-političkoj sceni.

Ja se vec danima zajebavam sa Stosicem da je tuzno sto nas dvojica jos uvek branimo neke stavove (za koje mi smatramo da su ispravni) jer su svi drugi, mnogo pismeniji i bolji od nas, otisli.
Rekoh jednom u nekoj raspravi sa Aleksandrom: Mnogi su nam stavovi isti, samo nam se razlikuje način na koji ih prezentujemo. Otud i moja lična odvratnost prema "stilu" napred pomenutog Lukovića.


antioksidant antioksidant 16:28 14.10.2009

Re: Poltronstvo zaista

Ne slažem se sa ovim

ja se slazem
maksa83 maksa83 16:34 14.10.2009

Re: Poltronstvo zaista

pnbb
maksa83
i onda kada se spomene Biljana Srbljanovic


sta, vodio si je na veceru???
zar nije trebao ninoslav

Trebao je, ali je na kraju ipak odveo Spira.
ti si zapravo ninoslav?

Jok, ja mogu da istrčim 3.5-4km prosečnom brzinom od 10 km/h, a Ninoslav 42km (10x više), pa ti vidi. Mislim, za početak.
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 16:35 14.10.2009

Re: Poltronstvo zaista

. Otud i moja lična odvratnost prema "stilu" napred pomenutog Lukovića.

i posle svega mi ovde raspravljamo, o cemu? ako ti nisi skuzila peru,onda nista!
Biljana 77 Biljana 77 16:39 14.10.2009

Re: Poltronstvo zaista

niti me zanima da cesljam svakog blogera
Ti si na gubitku.

Dovoljno je da si komentar zavrsila ublazenim tonom, sto je meni drago.
Nisam, ton je isti na početku i na kraju. I uvek je isti.

Znam sta ti je zasmetalo
Omalovažavnje aktivnih i bivših blogera, potreba za cenzurom... ništa više, ništa manje.

Ovo je jedini kompliment od tebe za ovih, koliko 3 godine
Ne mogu se pohvaliti istim. Ko zna zašto je to dobro.


Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 16:42 14.10.2009

Re: Poltronstvo zaista

Biljana, kazes:
Ne vidim da je ikome nešto zafalilo. Koliko shvatam većina ljudi na koje misliš, a koja je otišla, otišla je svojom voljom.

Jel ' svojom voljom kao sto i Vesna odlazi svoom voljom? Mislim, 'ajde malo da budemo objektivni, niko ne trazi da ih volis ili ne, ali da budes objektivna to je minimum koji je potreban za razumnu komunikaciju. Ljudi su otisli zato sto nisu hteli da budu nicije marionete.
angie01 angie01 16:48 14.10.2009

Re: Poltronstvo zaista

Klima


na ovakvom mediju zavisi od toga kako je orkestrirana!
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 16:52 14.10.2009

Re: Poltronstvo zaista

Ti si na gubitku.

pa to je kao i ona prica o intelektualcu i komsinici. Recimo da mene cudi da jedna intelektualka gubi vreme na blogovima ljudi o kojima ne zna nista.
Nisam, ton je isti na početku i na kraju. I uvek je isti.

to ti mislis. veruj mi da nije, ma koliko se trudila da izgledas da jeste.
Omalovažavnje aktivnih i bivših blogera, potreba za cenzurom

svakom po zasluzi, i ja sam predmet istog tog omalovazavanja, pa ne kukam. Kakva potreba za cenzurom, to nisam razumeo
Ne mogu se pohvaliti istim. Ko zna zašto je to dobro.

pa da si probala da pristupis drukcije...
medjutim92 medjutim92 17:03 14.10.2009

Re: Poltronstvo zaista

Aleksandar Stosic
Ti si na gubitku.

pa to je kao i ona prica o intelektualcu i komsinici. Recimo da mene cudi da jedna intelektualka gubi vreme na blogovima ljudi o kojima ne zna nista.


kad bi ljudi išli samo na blogove onih o kojima znaju nešto, koliko bi ljudi u startu došlo na tvoj blog?

Kad si prvi put čuo Nežnog Dalibora, nije ti bilo bezveze da gubiš vreme na grupu o kojoj ne znaš ništa?

Što ne znaš kad vidiš nick, vidiš iz postova, vidiš iz tekstova, pa ako ti se ne sviđa, ne biju ko ne čita

Aleksandar Stosic
svakom po zasluzi, i ja sam predmet istog tog omalovazavanja, pa ne kukam


Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 17:07 14.10.2009

Re: Poltronstvo zaista

kad bi ljudi išli samo na blogove onih o kojima znaju nešto, koliko bi ljudi u startu došlo na tvoj blog?

Kad si prvi put čuo Nežnog Dalibora, nije ti bilo bezveze da gubiš vreme na grupu o kojoj ne znaš ništa?

Što ne znaš kad vidiš nick, vidiš iz postova, vidiš iz tekstova, pa ako ti se ne sviđa, ne biju ko ne čita

da ne duzim, ne zanima me potpalublje.
ostalo, nije vredno komentarisati
pnbb pnbb 17:07 14.10.2009

Re: Poltronstvo zaista

kao angazovano mesto u kojem ce ljudi dati neku kriticku dimenziju. Barem je tako nekad bilo, dok nisu dosle na red tufahije, zuto lisce, kornjace i slicno. Hocu da kazem da mi ni to ne smeta dogod ne postane nepodnosljivo dosadno

evo meni na primer smeta kad postane nepodnosljivo neoriginalno.. kriticka dimenzija uratka na temu zasto volim jesen je sasvim ok ukoliko je korisceno pri tom manje od 2 opsta mesta...
evo jednog primera.. prilikom svakog opisa bilo kakve proevropske manifestacije, neizostavno se tu ' okupilo dosta mladog lepog pametnog i nasmejanog sveta..' ...
sta, sredovecni namcori, [palite kuci? ovo nije mesto za vas?
i kakvu sad konstruktivnu kriticku dimenziju postojeceg stanja mozes da ocekujes kad procitas prvu recenicu? mozes da se kladis u 2 gajbe piva da si isto to, ne cak i malo drukcije, vec 101 put video u slicnim opisima te ili druge proevropskoliberalne manifestacije
Biljana 77 Biljana 77 17:11 14.10.2009

Re: Poltronstvo zaista

Vesna odlazi svoom voljom?

Opet o nekom trećem. I da odlazi svojom voljom. I ti (i mnogi drugi) si bio ražalovan pa nisi tako regaovao. Ne bih ni ja. Sve je stvar ličnog izbora.

Ljudi su otisli zato sto nisu hteli da budu nicije marionete.
Znači li to da mi koji ostajemo jesmo? I ti?

da jedna intelektualka gubi vreme na blogovima ljudi o kojima ne zna nista.
Sve pogrešne premise, logično pogrešan i zaključak. Sebe niti zovem, nit doživljavam intelektualkom (to mi zvuči onako malo komsomolski), a o ljudima koje čitam znam podosta. O nekima i suviše. Gubljenje vremena ne može biti ako se čovek bavi (čita, polemiše) nečim što ga zanima.

potreba za cenzurom
... kao potreba da se određuje drugima šta je podobno, uputno, zanimljivo pisati.

ako ti nisi skuzila peru,onda nista!
Nije stvar u razumevanju već u stilu. Takav kakav je na mene ne ostavlja željeni utisak. Preferiram stil Ljube Živkova.

pa da si probala da pristupis drukcije.
Kao što ti reče
svakom po zasluzi


I da ne trolujemo dalje, ovo je ipak blog (o) Spiri.
Biljana 77 Biljana 77 17:23 14.10.2009

Re: Poltronstvo zaista

antioksidant
Ne slažem se sa ovim

ja se slazem
Rekoh već, ali da ponovim: Klima pojavi se ako smeš zavisi od samog autora svakog bloga.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 17:35 14.10.2009

Re: Poltronstvo zaista

maksa83
i onda kada se spomene Biljana Srbljanovic

Огладнех. Где се плаћа, Максо?
Biljana 77 Biljana 77 17:40 14.10.2009

Re: Poltronstvo zaista

Где се плаћа, Максо?

Taj voli da se smuca po Japanskoj bašti. Mada, malo je hladno sad..
antioksidant antioksidant 18:43 14.10.2009

Re: Poltronstvo zaista

Rekoh već, ali da ponovim: Klima pojavi se ako smeš zavisi od samog autora svakog bloga.

pricam o celom vipblogub92 (i svom utisku)
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 19:42 14.10.2009

Re: Poltronstvo zaista

Ljudi su otisli zato sto nisu hteli da budu nicije marionete.

verovatno je zato otisao i bivsa velika VIP zvezda bloga b92, VIP Bloger sa VIP Bloga Dule Nedeljkovic - Glavonja

(nisam mogla da odolim, bilo je jace od mene. zaista dobijam dijareju na lament@stari blog...)
medjutim92 medjutim92 20:06 14.10.2009

Re: Poltronstvo zaista

BebaOdLonchara
Ljudi su otisli zato sto nisu hteli da budu nicije marionete.

verovatno je zato otisao i bivsa velika VIP zvezda bloga b92, VIP Bloger sa VIP Bloga Dule Nedeljkovic - Glavonja

(nisam mogla da odolim, bilo je jace od mene. zaista dobijam dijareju na lament@stari blog...)


a Sergej Trifunovic i njegov politicki nekorektni vic zbog koga je ceo stari blog uglas skocio na njega?

kad se setim kako je kod banovanja Zokstera bilo frke oko zabrane slobode govora. kao dobar je on, ponekad pretera ali samo izrazava svoj stav.. danas oni koji su ga branili kukaju na previse slobode..
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 20:15 14.10.2009

Re: Poltronstvo zaista

kad se setim kako je kod banovanja Zokstera bilo frke oko zabrane slobode govora. kao dobar je on, ponekad pretera ali samo izrazava svoj stav.. danas oni koji su ga branili kukaju na previse slobode..

ko to bese zokster...?
jassystar jassystar 20:36 14.10.2009

Re: Poltronstvo zaista

Evo da se javim iz potpalublja samo da primetim da je
Ja se sigurno nisam promenio, promenio se blog.
, istu stvar u ime odjave sa blogojavljanja, spomenula i BKC
maksa83 maksa83 20:38 14.10.2009

Re: Poltronstvo zaista

Predrag Brajovic
maksa83
i onda kada se spomene Biljana Srbljanovic

Огладнех. Где се плаћа, Максо?

Zavisi...

Dokle ćemo?

BebaOdLonchara BebaOdLonchara 20:50 14.10.2009

Re: Poltronstvo zaista

BKC

los tag, nema nista na linku...
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 20:53 14.10.2009

Re: Poltronstvo zaista

Zavisi...

Dokle ćemo?

Goran Vučković Goran Vučković 20:55 14.10.2009

Re: Poltronstvo zaista

Malo pornografije razbije dosadu...
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 20:58 14.10.2009

Re: Poltronstvo zaista

Malo pornografije razbije dosadu...

u slavu starog bloga
tyson tyson 21:07 14.10.2009

Re: Poltronstvo zaista

Dokle ćemo?
Pa do kraja

Može da se plati i bisernom ogrlicom umesto pljeske





antioksidant antioksidant 21:20 14.10.2009

Re: Poltronstvo zaista

Goran Vučković
Malo pornografije razbije dosadu...

zasto stati?
ako je malo - dobro, sta je mnogo?
pnbb pnbb 21:23 14.10.2009

Re: Poltronstvo zaista

a Sergej Trifunovic i njegov politicki nekorektni vic zbog koga je ceo stari blog uglas skocio na njega

e bas mi ga nesto zao... eno snima film s monikom ...
Filip2412 Filip2412 21:26 14.10.2009

Re: Poltronstvo zaista

Ja se vec danima zajebavam sa Stosicem da je tuzno sto nas dvojica jos uvek branimo neke stavove (za koje mi smatramo da su ispravni) jer su svi drugi, mnogo pismeniji i bolji od nas, otisli.
Pa vidi se. A i vama dvojici je nekako lakse da olajavate druge blogere nego da pisete o tim svojim stavovima. Ovo prvo je valjda lakse i zabavnije.
jassystar jassystar 23:21 14.10.2009

Re: Poltronstvo zaista

Evo da ponovim, setila sam se da nisam izbacila duplo http na URLu, ali nisam htela da editujem .
JJ Beba JJ Beba 12:58 15.10.2009

Re: Poltronstvo zaista

ako je malo - dobro, sta je mnogo?

malo je dovoljno.
dovoljno je suviše

kozaračko kolo
bubamarac bubamarac 16:38 14.10.2009

Sokolacki lola



Ako ste besposleni poslusajte i ovu.
Filip2412 Filip2412 20:12 14.10.2009

Demokratija

Stosicu, stvari shvatas licno, napadas blogere zato sto pisu o sarmi ili ustipcima itd. Koji ti je moj? Ovo je blog opste namene, otkud ti ideja da svi treba da pisu o onome sta ti hoces, i jos preciznije, sta te zabole o cemu drugi pisu?

Da li to kad sam nemas o cemu da pises ti resis da opletes druge?!

Nekoliko puta pravis ovde vec post da bi kritikovao druge, aman, ovde razgovaramo o raznim temama mozemo da se slazemo ili ne i gotova stvar. Ali ko se za sta interesuje, ko o slatkishima i prolecu i jeseni a ko o politici to je licni izbor.

U tom smislu, sasvim je legitimno pravo blogera da ne zeli politiku i da mu se yebe za sve te stvari koje su tebi bitne.
honey_bunny honey_bunny 20:23 14.10.2009

Re: Demokratija

Filip
ovde razgovaramo o raznim temama mozemo da se slazemo ili ne i gotova stvar. Ali ko se za sta interesuje, ko o slatkishima i prolecu i jeseni a ko o politici to je licni izbor.

U tom smislu, sasvim je legitimno pravo blogera da ne zeli politiku i da mu se yebe za sve te stvari koje su tebi bitne


Hvala Filipe :)
Šetam oko ovog bloga i pitam se vredi li išta reći. Reči su ti na mestu i ja ću ih samo citirati.
Filip2412 Filip2412 20:46 14.10.2009

Re: Demokratija

thanks honey
pnbb pnbb 21:09 14.10.2009

Re: Demokratija

thanks honey

but it's just for the money?
Filip2412 Filip2412 21:33 14.10.2009

Re: Demokratija

pnbb
thanks honeybut it's just for the money?
oh no, just 4 fun

iskreno, na preskok citam sve blogove i smesno mi je kad vidim da neki ljudi do u detalja poznaju sta se dogadjalo pre i ko je sta radio i ko je sta gde tacno govorio bla bla

get life

Pozdravljam sve koji se potrude da iznesu misljenje i razumno mogu da razgovaram o svemu, ali neki ne shvataju da je ovo samo blog koji ipak cita limitiran broj ljudi.

Ne Stosicu, neces na blogu promeniti svet. Od mojih prijatelja niko ne cita blog recimo. Citaju Pescanik, E-Novine neki citaju cak i vecernje novosti, skoro svi pogledaju Blic, neki citaju Politiku ali blog verovali ili ne samo ja od 10-15 ljudi sa kojima cesto komuniciram i svi su oni jako upuceni u stanje stvari i ne misle svi isto ali eto, smatraju da je blogovanje bezveze i ne interesuje ih i nemaju pojma cemu blogovanje uopste. A sta tek reci o onima koji ne vise na internetu i koji su lenji na trazenje alternatiunih izvora informacija.

bindu bindu 21:34 14.10.2009

Re: Demokratija

Nekoliko puta pravis ovde vec post da bi kritikovao druge, aman, ovde razgovaramo o raznim temama mozemo da se slazemo ili ne i gotova stvar. Ali ko se za sta interesuje, ko o slatkishima i prolecu i jeseni a ko o politici to je licni izbor.



pa rece covek gore, ( ne pratis na casu) ne bi mu smetalo da ljudi pisu o kolacima kruskama jabukama liscu leptiricama i ostalim tricama i kucinama, ukoliko ti isti blogeri ne bi skakali sa isukanim kandzama na druge bogere koji imaju neke svoje price; naprimer da su nekih drugacijih politickih sadrzaja. kao napr. kod milice tomic!!!

ovde je rec valjda da grupa blogera odredjenih drustveno / polititickih kao i kulturnih stavova napusta blog b92. e sad ni meni nije jasno ko kome sta radi. ne pratim ni ja sve ali znam sta je bilo kod milice! tako da se ne ponavljamo svako moze da pogleda.....
pnbb pnbb 21:50 14.10.2009

Re: Demokratija

oh no, just 4 fun

ma zezam se

i ja mislim (ozbiljno) da mnogi preozbiljno shvataju svoju ulogu u svetskoj revoluciji...

a ona je tu... nemojte se zavaravati, braco i sestre, na vratima
JJ Beba JJ Beba 13:04 15.10.2009

Re: Demokratija

a ona je tu... nemojte se zavaravati, braco i sestre, na vratima

i da citiramo Zorana Radmilovića : Važna je galaaaaamaaaaa!
bindu bindu 21:13 14.10.2009

.this is halloween

bocvena bocvena 21:17 14.10.2009

Za sve one

seljopesme sa početka pozdrav od cvexkeksa ( bocvena konstantno prijavljena i ja se nikad ne setim da je odjavim ).



Spiridon Spiridon 21:42 14.10.2009

..

Teco, skinuli te sa VIP liste.

Propali smo ko testisi kroz pocepane gace.

Zovi hitno Rasteka, a ja idem da blokiram Gazelu.

Sastanak na starom mestu tacno u ponoc. Ponesi malo duvke (ako se setis) i ostani online na blogu da nas ne provale da smo odsutni.

ps. mojne da panicis, Angie je vec potegla neke veze preko Antonica i Vukadinovica da ti se vrati VIP status

spira gerilac



Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana