Društvo| Kultura| Politika| Reč i slika

Teško je ne prokomentarisati...

Srđan Mitrović RSS / 27.10.2009. u 20:13

čisto sa umetničke strane...

Inače spot su radili naša braća Izraelci iz kompanije Saatchi & Saatchi 

A evo šta se snima za naše pare...

 

 

 

 



Komentari (158)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

4krofnica 4krofnica 20:15 27.10.2009

*

jel ovo ono nase o cemu je pricao Pera Lukovic?

a ovo Kosovo mnogo lepo, bato!
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 20:23 27.10.2009

Re: *

ne znam ko je taj čovek niti šta on priča.
naroz naroz 20:30 27.10.2009

Re: *

jel ovo ono nase o cemu je pricao Pera Lukovic??


jeste. Ja se secam samo dela o tome kako na tom spotu nema ljudi.... i crkva iz Rumunije

Edit...
ovo mora da je neki drugi spot ali nista bolji...osim sto nema crkvu iz Rumunije
ivana23 ivana23 20:34 27.10.2009

Re: *

naroz
jel ovo ono nase o cemu je pricao Pera Lukovic??
jeste. Ja se secam samo dela o tome kako na tom spotu nema ljudi.... i crkva iz Rumunije

Kako nema ljudi u spotu? Ja ih videh...
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 20:35 27.10.2009

Re: *

da je bar spot snimljen, nego povadili iz arhive RTS-a sa razjebanih beta.
mirelarado mirelarado 20:37 27.10.2009

Re: *

Блогер loader је објавио текст о косовском рекламном споту.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 20:38 27.10.2009

Re: *

ups. nisam video.
e sad dilema: brisati ili ne.
izvinjavam se Loaderu.
naroz naroz 20:38 27.10.2009

Re: *

ups sorry promakli mi pri prvom gledanju ali sam se vec ispravio (:
ali ne verujem da se tebi ovo svidja
mirelarado mirelarado 20:45 27.10.2009

Re: *

Srđan Mitrović
ups. nisam video.
e sad dilema: brisati ili ne.


Никако не брисати! Доле гумица!!! Ти си поставио и овај наш бисер. Поређење је занимљиво. :)
solcence solcence 20:59 27.10.2009

Re: *

Srđan Mitrović
ups. nisam video.
e sad dilema: brisati ili ne.
izvinjavam se Loaderu.


navikli smo na "dupliranje blogova"...2 o pusenju...2 o Kosovu...


Srđan Mitrović Srđan Mitrović 21:00 27.10.2009

Re: *

velike su to teme. neiscrpne.
roseblue roseblue 21:29 27.10.2009

Re: *

Jbt, pa moraju s krstić da nas obeleže, da nas lociraju. Ovo na početku me podseća na ono 1999 target.
loader loader 01:20 28.10.2009

Re: *

Srđan Mitrović
ups. nisam video.
e sad dilema: brisati ili ne.
izvinjavam se Loaderu.
Kakvo brisanje! Nipošto. To je samo ista polazna tema, ali pristup nije isti. Stoga je čak i dobro da postoje dva bloga. Samo se još bolje vidi kako se neki događaj može prikazati na više načina.

Srđan Mitrović Srđan Mitrović 01:24 28.10.2009

Re: *

Kakvo brisanje! Nipošto.

zahvaljujem.
loader loader 01:25 28.10.2009

Re: *

Sad shvatam da moram da vas vadim kod Angie !
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 01:30 28.10.2009

Re: *

nadam se da nije ništa ozbiljno.
loader loader 01:35 28.10.2009

Re: *

Hm... Ne znam šta će ispasti.. jer, napisali ste gore, u jednom komentaru, da niste videli da je već objavljen blog sa tom temom. To samim tim znači... (šapućem) da se niste odlučili na čitanje posta sa naslovne koji je potpisala Angie. Ona te propuste ne podnosi :)) . .
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 01:40 28.10.2009

Re: *

pa obično zaobilazim političke blogove, i retko ih i ja pišem (osim kad po*izdim), tako da kad sam video naslov "Kosovo nebesko, Srbija zemaljska!", rešio sam da ne kliknem, pa makar to bila i Angie
ali eto, prevario sam se.
loader loader 01:48 28.10.2009

Re: *

Danas je, koliko sam uspeo da vidim, dobre volje, pa će vam, valjda, progledati kroz prste :)

Nego, šalu na stranu, baš je interesantno uporediti ona dva spota gore. Moram da priznam da je "albanski" ipak inventivniji i bolji u odnosu na naš, koji je stereotipan, monoton, "već sto puta viđen", bez dovoljno svetlosti...
bosko92 bosko92 06:50 28.10.2009

Re: *

loader
. Moram da priznam da je "albanski" ipak inventivniji i bolji u odnosu na naš, koji je stereotipan, monoton, "već sto puta viđen", bez dovoljno svetlosti...


Kol'ko para tol'ko muzike.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 08:47 28.10.2009

Re: *

Kol'ko para tol'ko muzike.

samo se bojim da su skoro iste pare uložene samo je neko naše verovatno stavio u džep, a povadio kadrove iz arhive.
Rejlem Rejlem 10:19 28.10.2009

Re: *

velike su to teme. neiscrpne.

Da, i odbrana Kosova do iznemoglosti iritira kao i odbrana pušenja. Bar mene.
mariopan mariopan 14:58 28.10.2009

Re: *

loader
Danas je, koliko sam uspeo da vidim, dobre volje, pa će vam, valjda, progledati kroz prste :)

Nego, šalu na stranu, baš je interesantno uporediti ona dva spota gore. Moram da priznam da je "albanski" ipak inventivniji i bolji u odnosu na naš, koji je stereotipan, monoton, "već sto puta viđen", bez dovoljno svetlosti...

Pa nisu imali pet miliona i kusur...
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 20:27 27.10.2009

Zuto

Zuto u smedjem prostoru.
A ovo drugo mnogo, sareno, bre!
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 20:31 27.10.2009

Re: Zuto

šta li radi ovdašnja kancelarija Saatchi & Saatchi, osim što su u Gospodar Jovanovoj.
nsarski nsarski 00:47 28.10.2009

Re: Zuto

šta li radi ovdašnja kancelarija Saatchi & Saatchi, osim što su u Gospodar Jovanovoj.

Mozda zaradjuju lovu?
ivana23 ivana23 00:57 28.10.2009

Re: Zuto

nsarski
šta li radi ovdašnja kancelarija Saatchi & Saatchi, osim što su u Gospodar Jovanovoj.
Mozda zaradjuju lovu?


COMING SOON
johnny011 johnny011 11:41 28.10.2009

Re: Zuto

ivana23
nsarski
šta li radi ovdašnja kancelarija Saatchi & Saatchi, osim što su u Gospodar Jovanovoj.
Mozda zaradjuju lovu?


COMING SOON

Znači, u Gospodar Jovanovoj su
markonio92 markonio92 20:35 27.10.2009

Fly...

Ne kontam baš reklamu, Kosovo bi kao da poleti a ovi mu kao ne daju?
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 20:36 27.10.2009

Re: Fly...

mislim da kosovo teži nebeskoj srbiji čiji je deo, što zna svaki dobronamerni građanin ove zemlje.
golub_tica golub_tica 20:47 27.10.2009

Re: Fly...

Srđan Mitrović
mislim da kosovo teži nebeskoj srbiji čiji je deo, što zna svaki dobronamerni građanin ove zemlje.


Pa cekaj ko je radio reklamu Saatchi & Saatchi ili Heckler and Koch?!
markonio92 markonio92 20:52 27.10.2009

Re: Fly...

Srđan Mitrović
mislim da kosovo teži nebeskoj srbiji čiji je deo, što zna svaki dobronamerni građanin ove zemlje.

Ne, siriozli, nisam uspeo da skontam do kraja simboliku. Tj., logičnije mi je bilo da je odletelo, ovako se zapita čovek zašto su uopšte vezivali balone-oblake za slagalicu-mapu.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 20:53 27.10.2009

Re: Fly...

teško pitanje.
nimulid nimulid 20:59 27.10.2009

Re: Fly...

Ne, siriozli, nisam uspeo da skontam do kraja simboliku. Tj., logičnije mi je bilo da je odletelo, ovako se zapita čovek zašto su uopšte vezivali balone-oblake za slagalicu-mapu.


Simbolika je odlicna. Najmladja drzava sa najmladjom populacijom putuje u ostarelu Evropu. Pogled u buducnost-integracija.

Ovo je za svaku pohvalu.

Ostadoh bez reci od neverice.
markonio92 markonio92 21:03 27.10.2009

Re: Fly...

nimulid
Ne, siriozli, nisam uspeo da skontam do kraja simboliku. Tj., logičnije mi je bilo da je odletelo, ovako se zapita čovek zašto su uopšte vezivali balone-oblake za slagalicu-mapu.

Najmladja drzava sa najmladjom populacijom putuje u ostarelu Evropu.

Pa kako putuje, kada su se baloni otkačili a slagalica ostala?
filvas filvas 22:13 27.10.2009

Re: Fly...

Napravili su vestacku drzavu od nekih plasticnih parcica. Morali su da stave i lazne oblake. Nista narocito lepo. Vidi se da je radjeno za debele pare, i samo za pare. A to sto smo mi bacili nase pare je potpuno druga stvar. Srecom, ovi spotovi koji se pustaju na CNNu su toliko besmisleni i neproduktivni da cak nema ni neke stete.

Sto se PRa tice, razlika je u tome sto mi imamo Exit, Beograd i trubace, a oni imaju pajdo i mafiju. Isto smo tako mi imali Partizane i Prvi Svetski rat, a Hrvati Jasenovac, pa nista nismo uradili. Serija hvalospeva beogradskom nocnom zivotu je verovatno posledica pametnog kintiranja, ali dobro bi bilo da se i u politici nesto slicno radi.
miloradkakmar miloradkakmar 23:19 27.10.2009

Re: Fly...

markonio92
Srđan Mitrović
mislim da kosovo teži nebeskoj srbiji čiji je deo, što zna svaki dobronamerni građanin ove zemlje.

Ne, siriozli, nisam uspeo da skontam do kraja simboliku. Tj., logičnije mi je bilo da je odletelo, ovako se zapita čovek zašto su uopšte vezivali balone-oblake za slagalicu-mapu.

Baloni nisu njihovi, a i za to što su podizali nisu sigurni.
Rejlem Rejlem 10:23 28.10.2009

Re: Fly...

ovi spotovi koji se pustaju na CNNu su toliko besmisleni i neproduktivni da cak nema ni neke stete.


Nema štete, eto svi su mogli da saznaju iz spota da se mi uglavnom bavimo metanisanjem po crkvama (makar i rumunskim) i provodom po klubovima i kafićima Dakle bogougodni smo i veselog duha...
Unfuckable Unfuckable 20:42 27.10.2009

šta da kažem

ovaj naš spot kao da se nije odmakao od onih čuvenih osamdesetih i "Belgrade, my Belgrade" kojim smo se eliminisali od Olimpijade (neko bi rekao kandidovali, ali ja ne mislim tako) , samo fale umašćeni ali raspevani kuvari i praseća glava iz lonca koja namiguje šeretski.
Albanski spot je radio neko ko nije "onaj moj mali zna nešto oko kamere" to se lepo vidi i sa ove amaterske distance, i zavidim im zbog toga
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 20:45 27.10.2009

Re: šta da kažem

Belgrade, my Belgrade"

Srđan Mitrović Srđan Mitrović 20:48 27.10.2009

Re: šta da kažem

a ovo je bilo prošle godine!
4krofnica 4krofnica 20:54 27.10.2009

Re: šta da kažem

a ovo je bilo prošle godine!

t-r-a-g-e-d-i-j-a
(koja je ova pesma? aaa -destiiini )
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 20:55 27.10.2009

Re: šta da kažem

engleska verzija pesme Molitva, marije šerifović.
Unfuckable Unfuckable 21:00 27.10.2009

Re: šta da kažem

Belgrade, my Belgrade"

ne taj.
Na ovaj sam mislio




...boli, ha ?
4krofnica 4krofnica 21:05 27.10.2009

Re: šta da kažem

(ko li sve ovo kaci na you tube??!)
Bili Piton Bili Piton 21:18 27.10.2009

Re: šta da kažem

Unfuckable




...boli, ha ?


Cuti bre, sav sam se skvrcio.
roseblue roseblue 21:25 27.10.2009

Re: šta da kažem

Jaooooooo, setih se ovog spota. Al izgleda mi kao da je iz 60-ih.

Ko je ovo beše pevao ?
roseblue roseblue 21:36 27.10.2009

Re: šta da kažem

Auuu, bas boli !

Ovaj je kao iz '75.
roseblue roseblue 21:37 27.10.2009

Re: šta da kažem

Pa oni iz RTS-a, da se hvale.
AlexDunja AlexDunja 21:41 27.10.2009

Re: šta da kažem




...boli, ha ?

dugo.
noboole noboole 21:53 27.10.2009

Re: šta da kažem

Unfuckable
Belgrade, my Belgrade"
ne taj.
Na ovaj sam mislio




...boli, ha ?


Haha, meni je simpaticno. A cekao sam namigujucu prasecu glavu. Ono prase ni da mrdne.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 21:55 27.10.2009

Re: šta da kažem

imali su i hrvati na isti fazon za univerzijadu sa marinom Perazić "U ritmu me okreni".
izgleda da je isti režiser.
maksa83 maksa83 04:18 28.10.2009

Re: šta da kažem

...boli, ha ?

To? Sitno peckanje.

Ovo je recimo ozbiljan klizeći po cevanicama: moj Beograde.
annmay annmay 08:55 28.10.2009

Re: šta da kažem

Srđan Mitrović
a ovo je bilo prošle godine!

Užas! Nema razlike, isti su!A i ovaj prethodni je bio zastareo u to vreme.
Rejlem Rejlem 10:29 28.10.2009

Re: šta da kažem

...boli, ha ?

Što, baš je cool Shalim se naravno
A ono sa Vladom/Bajkom/Kojom/Bjelom/Borom/Draganom, to je tek bilo ljigavoooo...
bobo92 bobo92 20:45 28.10.2009

Re: šta da kažem

Srđan Mitrović
imali su i hrvati na isti fazon za univerzijadu sa marinom Perazić "U ritmu me okreni".
izgleda da je isti režiser.

Daaaaa...srebrne cipelice po mletackim plocnicima
Taj mi je bio omiljeni!
oskar-z-wild oskar-z-wild 21:09 27.10.2009

Mucnina

Nemam pojma sta si hteo da kazes sa svojim komentarima. Mozda je tebi sve ocigledno, narocito tvoj novcani udeo!!
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 21:12 27.10.2009

Re: Mucnina

Nemam pojma sta si hteo da kazes sa svojim komentarima. Mozda je tebi sve ocigledno, narocito tvoj novcani udeo!!

može malo objašnjenje za nas sa jeftinijim ulaznicama?
4krofnica 4krofnica 21:17 27.10.2009

Re: Mucnina

ili nas sto smo usli na indexe?
srdjan.pajic srdjan.pajic 21:13 27.10.2009

Kosovo

Lepe ove cice u spotu.

Ivana Knežević Ivana Knežević 21:26 27.10.2009

Re: Kosovo

srdjan.pajic
Lepe ove cice u spotu.


Svi su lepi. Sjajan spot. Jedino nije jasno sta konkretno prodaju, osim lepih mladih ljudi. Turizam? Povoljne uslove za investicije? Ili - dodjite, pa cemo se dogovoriti?
Doctor Wu Doctor Wu 21:31 27.10.2009

Re: Kosovo

cice


Šefe, ti, izgleda, baš dugo nisi bio kući.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 21:37 27.10.2009

Re: Kosovo

Doctor Wu
cice


Šefe, ti, izgleda, baš dugo nisi bio kući.

Да, докторе, али спот им је сјајан. Неко је питао шта продају? Себе.
Bili Piton Bili Piton 21:46 27.10.2009

Re: Kosovo

Predrag Brajovic
Doctor Wu
cice


Šefe, ti, izgleda, baš dugo nisi bio kući.

Да, докторе, али спот им је сјајан. Неко је питао шта продају? Себе.


Ja moram da priznam da se nisam usrao na spot. Izgleda mi kao reklame za Halifax building society ili sta vec, i to od pre 5-6 godina.

Ali i takav je svakako profesionalnije i bolje zapakovan nego onaj nas za CNN.
Spiridon Spiridon 21:48 27.10.2009

Re: Kosovo

Doctor Wu
cice


Šefe, ti, izgleda, baš dugo nisi bio kući.

Unfuckable Unfuckable 21:48 27.10.2009

Re: Kosovo

o tome i pričamo.
Bolje spakovan, više uloženo i bolje urađen.
Jbg kad imaju sve, a mi ništa !
(šala, šala....)
AlexDunja AlexDunja 21:50 27.10.2009

Re: Kosovo


Ja moram da priznam da se nisam usrao na spot. Izgleda mi kao reklame za Halifax building society ili sta vec, i to od pre 5-6 godina.

bili, budi pristojan.

spot je drugorazredni, alli
nas sa natasom se jos vrti:)))
edit:)
ili trece???
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 21:57 27.10.2009

Re: Kosovo

AlexDunja

Ja moram da priznam da se nisam usrao na spot. Izgleda mi kao reklame za Halifax building society ili sta vec, i to od pre 5-6 godina.

bili, budi pristojan.

spot je drugorazredni, alli
nas sa natasom se jos vrti:)))

Не знам, ја мислим да је јако ефикасан. Асоцијација је јасна: младост која гради нову, младу државу. Визуелно јако лепо, са нотом романтике (облаци који подижу ка небу слагалицу), а сама слагалица асоцира на процес док се он не оконча. Потом, уграђена је једна апсолутна бенигност свега тога. Једном речју, као несуђени копирајтер, ја сам задовољан радом агенције. Мислим да су заслужили свој хонорар.
Bili Piton Bili Piton 22:00 27.10.2009

Re: Kosovo

AlexDunja

bili, budi pristojan.




Taj sa Natasom-Zanom se, nagadjam, danas vrti kao uzasna kic-nostalgija, jedino tako to mogu da shvatim.
AlexDunja AlexDunja 22:06 27.10.2009

Re: Kosovo


uuuh:)
brajovicu se svideo spot:)
Doctor Wu Doctor Wu 22:08 27.10.2009

Re: Kosovo

Не знам, ја мислим да је јако ефикасан. Асоцијација је јасна: младост која гради нову, младу државу. Визуелно јако лепо, са нотом романтике (облаци који подижу ка небу слагалицу), а сама слагалица асоцира на процес док се он не оконча. Потом, уграђена је једна апсолутна бенигност свега тога. Једном речју, као несуђени копирајтер, ја сам задовољан радом агенције. Мислим да су заслужили свој хонорара.

Pa to je super. Mislim da svi treba da budemo zadovoljni što su (i ako su) Albanci počeli da razmišljaju o tome kako da privlače investicije, kako da se razvijaju (ako je to uopšte bila svrha spota). Što se oni pre i brže budu razvili pre će se dovesti u red. Ovakvo kakvo je trenutno, Kosovo je mali Avganistan u Evropi.
noboole noboole 22:22 27.10.2009

Re: Kosovo

Doctor Wu
Što se oni pre i brže budu razvili pre će se dovesti u red.


No sh...
Blade Runner Blade Runner 23:04 27.10.2009

Re: Kosovo

Неко је питао шта продају?

Slagalice?
Spot izgleda kao reklama za igre bez granica.
sinergija92 sinergija92 23:33 27.10.2009

Re: Kosovo

Blade Runner
Неко је питао шта продају?

Slagalice?
Spot izgleda kao reklama za igre bez granica.


Mislim da je bio najpriblizniji istini Brajovic, kada je napisao da prodaju-sebe...ma kakav turizam, kakve investicije, to je jos uvek u drugom planu, tu se radi o promovisanju tzv. drzave, "Kosovo-republika" je jos uvek najbolja hrana kojom politicki oligarsi hrane sirotinju raju...a sebe usput hrane provizijama ...

Na blogu kod Loadera, na slicnoj temi sam vec napisao i o ovom slucaju:
Nedavno su se toliko zaneli u svojoj "samosvojnosti", pa su na zvanicnom sajtu u turisticke ekskluzivitete, pored ostalog (recimo da su srednjevekovni srpski manastiri, zapravo-albanski ), naveli i da na Brezovici (Sar planini) zive beli medvedi!!!

Posto je ta besmislica, po otkrivanju, bila predmet velikog ismejavanja, ubrzo su je uklonili sa sajta...


Inace, blizi se 1.decembar, svetski dan borbe protiv side, pa se setih ovog klipa,
(naravno, nisu snimili Izraelci) :

...............................................




srdjan.pajic srdjan.pajic 23:34 27.10.2009

Re: Kosovo

Doctor Wu
cice


Šefe, ti, izgleda, baš dugo nisi bio kući.


Aha, evo vec mesec dana .
myredneckself myredneckself 00:24 28.10.2009

Re: Kosovo

Потом, уграђена је једна апсолутна бенигност свега тога. Једном речју, као несуђени копирајтер, ја сам задовољан радом агенције. Мислим да су заслужили свој хонорар.

тако ми облачића који лете по небу
онда, да престанемо да се самосажаљевамо, да још једаред одрешимо кесу и да унајмимо те сачијеве?
myredneckself myredneckself 00:33 28.10.2009

Re: Kosovo

Inace, blizi se 1.decembar, svetski dan borbe protiv side, pa se setih ovog klipa,
(naravno, nisu snimili Izraelci) :


qq
samo jedan pogodio ako sam dobro videla
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 00:34 28.10.2009

Re: Kosovo

myredneckself
Потом, уграђена је једна апсолутна бенигност свега тога. Једном речју, као несуђени копирајтер, ја сам задовољан радом агенције. Мислим да су заслужили свој хонорар.

тако ми облачића који лете по небу
онда, да престанемо да се самосажаљевамо, да још једаред одрешимо кесу и да унајмимо те сачијеве?
Косову, у властитој муци, оваква реклама неће много помоћи. Не би ни нама.

Али може мало да побољша туђу перцепцију Косова. Само закратко? Врло вероватно, уколико се нешто значајно не промени.

Ми имамо људе који су способни паметно брендирати Србију. За тo нам не треба нико из иностранства. Али, да би се нешто брендирало, мора прво да се направи производ који стоји иза створене слике. Иначе су домети рекламе врло краткотрајни и мали.
sinergija92 sinergija92 00:47 28.10.2009

Re: Kosovo

Predrag Brajovic
myredneckself
Потом, уграђена је једна апсолутна бенигност свега тога. Једном речју, као несуђени копирајтер, ја сам задовољан радом агенције. Мислим да су заслужили свој хонорар.

тако ми облачића који лете по небу
онда, да престанемо да се самосажаљевамо, да још једаред одрешимо кесу и да унајмимо те сачијеве?
Косову, у властитој муци, оваква реклама неће много помоћи. Не би ни нама.

Али може мало да побољша туђу перцепцију Косова. Само закратко? Врло вероватно, уколико се нешто значајно не промени.

Ми имамо људе који су способни паметно брендирати Србију. За ти нам не треба нико из иностранства. Али, да би се нешто брендирало, мора прво да се направи производ који стоји иза створене слике. Иначе су домети рекламе врло краткотрајни и мали.

Pa vidis...jedan od tih "proizvoda" mogu biti upravo ti sposobni ljudi.....
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 01:06 28.10.2009

Re: Kosovo

sinergija92
Pa vidis...jedan od tih "proizvoda" mogu biti upravo ti sposobni ljudi.....

Неки од њих то већ и сада јесу.

Него, сетио сам се нечега: наравно, постоје и кампање које имају за циљ да у негативном светлу представе производ (и нека држава је производ, само смо ми тога мало свесни, за разлику од Американаца). Њих најчешће раде конкуренти, а дешава се, каткад, да њихов нехотични покретач буде сам власник тог производа. Када су рађена маркетиншка испитивања, установљено је да ће једну негативну вест о неком производу успешно анулирати тек десет позитивних.

Мислим да већ ово буди довољно асоцијација.
sinergija92 sinergija92 01:36 28.10.2009

Re: Kosovo

Predrag Brajovic
sinergija92
Pa vidis...jedan od tih "proizvoda" mogu biti upravo ti sposobni ljudi.....

Неки од њих то већ и сада јесу.

Него, сетио сам се нечега: наравно, постоје и кампање које имају за циљ да у негативном светлу представе производ (и нека држава је производ, само смо ми тога мало свесни, за разлику од Американаца). Њих најчешће раде конкуренти, а дешава се, каткад, да њихов нехотични покретач буде сам власник тог производа. Када су рађена маркетиншка испитивања, установљено је да ће једну негативну вест о неком производу успешно анулирати тек десет позитивних.

Мислим да већ ово буди довољно асоцијација.


Ali, ako krenemo nekom antilogikom, mozemo da se zamislimo i nad podatkom da je jedan od nasih najvecih brendova (danas), po kojem nas najbrze prepoznaju, zapravo - srpski borac, vojnik! Uprkos negativnom kontekstu svih ovih godina, cini se da je steceno znanje na tom polju nesto sto moze, u nekim okvirima, da bude i izvozni "artikal"
myredneckself myredneckself 02:39 28.10.2009

Re: Kosovo

постоје и кампање које имају за циљ да у негативном светлу представе производ (и нека држава је производ, само смо ми тога мало свесни, за разлику од Американаца

установљено је да ће једну негативну вест о неком производу успешно анулирати тек десет позитивних.


ха, ха..саундс фамилијар
колико дуго нас рекламирају, а ми ни не знамо
solcence solcence 03:38 28.10.2009

Re: Kosovo

Predrag Brajovic
sinergija92
Pa vidis...jedan od tih "proizvoda" mogu biti upravo ti sposobni ljudi.....

Неки од њих то већ и сада јесу.

Него, сетио сам се нечега: наравно, постоје и кампање које имају за циљ да у негативном светлу представе производ (и нека држава је производ, само смо ми тога мало свесни, за разлику од Американаца). Њих најчешће раде конкуренти, а дешава се, каткад, да њихов нехотични покретач буде сам власник тог производа. Када су рађена маркетиншка испитивања, установљено је да ће једну негативну вест о неком производу успешно анулирати тек десет позитивних.

Мислим да већ ово буди довољно асоцијација.





ko je glavni osumnjiceni?
edit. cekaj 1+10+1+10..(da pocnemo da sabiramo.) tj. da se presaberemo...
Ivana Knežević Ivana Knežević 04:04 28.10.2009

Re: Kosovo

Predrag Brajovic

Неко је питао шта продају? Себе.


Ja sam pitala. Da bi izgradili sebe kao proizvod ili brend bice potrebno mnogo vise. Ovaj konkretni spot izgleda kao reklama za moderniji i cistiji Vudstok. Kao takav, on moze da privuce pare onih koji daju u dobrotvorne svrhe a koji su eventualno bili na originalnom Vudstoku, moze da privuce i neke turiste, ali ne verujem da moze ista vise od toga.
Previse je dobrih reklama i previse dobrih mesta da bi ovako jedna neosporivo euforicna reklama ali i fantazija imala trajniji efekat.

A ako nista ne prodaje, kao sto se meni cini, vec je celebration... to je vec cisti eksces. I sto da ne, ako mogu iako jos jedna nova drzava iz bivse Jugoslavije zaista nije neka novost.

Slazem se da bi bilo dobro za svakoga i da svakome dobro krene. To bi u stvari bilo daleko najbolje.
bjes bjes 09:02 28.10.2009

Re: Kosovo

srdjan.pajic
Lepe ove cice u spotu.



богме, ти као неко коме је српски матерњи, не би смео ни слике од албанских цица да погледаш...
да те браћа од тих цица дохвате, пало би штрој..., пардон, кастрација, и то не нека хемијска и безболна, него она механичка, оштрим металним предметом :)
Jelena Gall Jelena Gall 11:33 28.10.2009

Re: Kosovo

Ivana Knežević
Predrag Brajovic

Неко је питао шта продају? Себе.


Ja sam pitala. Da bi izgradili sebe kao proizvod ili brend bice potrebno mnogo vise. Ovaj konkretni spot izgleda kao reklama za moderniji i cistiji Vudstok. Kao takav, on moze da privuce pare onih koji daju u dobrotvorne svrhe a koji su eventualno bili na originalnom Vudstoku, moze da privuce i neke turiste, ali ne verujem da moze ista vise od toga.
Previse je dobrih reklama i previse dobrih mesta da bi ovako jedna neosporivo euforicna reklama ali i fantazija imala trajniji efekat.

A ako nista ne prodaje, kao sto se meni cini, vec je celebration... to je vec cisti eksces. I sto da ne, ako mogu iako jos jedna nova drzava iz bivse Jugoslavije zaista nije neka novost.

Slazem se da bi bilo dobro za svakoga i da svakome dobro krene. To bi u stvari bilo daleko najbolje.

odlicno zapazanje o zelji da se privuku donacije, meni se cini da se na to mislilo u prvom redu. s druge strane, moguce je asocirati i preko vudstoka, celebration itd, ali mislim da je poenta ipak u onome "the young europeans" - naglasak na odluci da se ide u evropu, naglasak na mladosti (bukvalno: mnogo mladih ljudih, dakle, radni potencijal). ne treba zaboraviti i da je evropa puna izbeglica sa kosova, to ovaj spot "zna" i sracunat je ocigledno i na to da se tim mladim ljudima pruzi ruka. u skladu sa onom brajinom opaskom o jednoj losoj i deset dobrih reklama, ovo je jedna od tih deset dobrih, koja cilja na rusenje stereotipa o kosovskim albancima kao primitivcima i mafijasima i sklapanje nove slike, predstave (puzle) o tim ljudima.
spot je prvoklasan, tako se radi dobra reklama!
JJ Beba JJ Beba 11:40 28.10.2009

Re: Kosovo

spot je prvoklasan, tako se radi dobra reklama!

savršen!
vidi se da nije odrađen, otezgaren...da se niko nije učipio, da je profi rađen
radojicic92 radojicic92 13:20 28.10.2009

Re: Kosovo

Vudstok

blizu si kad pominjes Vudstok. Saatchijev gazda vec godinama tvrdi da je brendiranje zastarelo jer se zasniva na racionalnom, dok su Lovemarks buducnost. LOVE i emocije pobedjuju (i sad ovde nema mesta cinizmu inace sve pada u vodu).
Ovaj spot je i napravljen tako i ne laze.
Kosovo jeste najmladja evropska drzava i po granicama i po prosecnim godinama. Zuto je zato sto je zuto na zastavi. Svi donose svoj deo pazla i kad se sklopi i poleti, nezno (opet ljubav) ga spustaju rukama na zemlju jer ima tu jos svasta da se radi da bi zivot bio bolji.
Cheesy malo jeste jer iz ociglednih razloga nema humora, u ovom slucaju i ne nedostaje.
Pustaju ga na sest velikih televizija i popravice imidz Kosova.
Kostao ... skoro 10 mil dolori dobro ulozenih za razliku od nasih 500 000 evrica (realno mozda 100 evra) za ovaj koji je Srki postavio.



Kosovski ide gore desno, bez ovoga ne mogu
Ovaj nas CNN dole levo, nije bas ono sto hocu al' 'bemliga jeftino je

ps. evo jedan, meni bar dobar, ljubavni isto









BebaOdLonchara BebaOdLonchara 13:40 28.10.2009

Re: Kosovo

radojcicu...
dopada mi se tvoja analiza reklame za kosovo.

taj hajneken je meni potpuno super! jos jedan koji doduse ne ide tu Love foru ali mi je zanimljiv (pored same ideje i lepote!) jer se ne fokusira na proizvod kao takav, vec na deo slogana, ili imena proizvoda, i od toga pravi celu pricu. te reklame su im najuspesnije. ova i ona sa harvi kajtelom (mislim da sam ga postavljala cca dvajs puta).

Predrag Brajovic Predrag Brajovic 14:43 28.10.2009

Re: Kosovo

radojicic92

Радојичићу, дај неку литературу, треба да продам, на дуже стазе, нешто (себе?), па да се научно утемељим.
mariopan mariopan 15:09 28.10.2009

Re: Kosovo

Jedino nije jasno sta konkretno prodaju, osim lepih mladih ljudi.

Pa lepe mlade ljude - nezaposlene.
radojicic92 radojicic92 23:51 28.10.2009

Re: Kosovo

Predrag Brajovic
radojicic92

Радојичићу, дај неку литературу, треба да продам, на дуже стазе, нешто (себе?), па да се научно утемељим.


pusti marketing Brajovicu, daj ti mene literaturu, pa da kupujem... na duze staze.
evo ti ovo


i jos neka pravila
#1 - The first rule of Fight Club is, you do not talk about Fight Club.
#2 - The second rule of Fight Club is, you DO NOT talk about Fight Club.
#3 - If someone says stop, goes limp, taps out, the fight is over.
#4 - Two guys to a fight.
#5 - One fight at a time.
#6 - No shirts, no shoes.
#7 - Fights will go on as long as they have to.
#8 - If this is your first night at Fight Club, you have to fight.

evo ti i emotivni Saatchijevac

i jos nesto na PP
background noise background noise 21:52 27.10.2009

Sta reci a ne zaplakati?

Kosovska je, u tradiciji Saatchi, plastična i tupava, ofucana i šta sve ne . . .

Ali naša?! Još mi nikako nije jasno da povodom iste niko nije uhapšen, niko nije odgovarao za uvredu imena države, zastave i svega što bi moglo da se smisli i natovari na teret autora odnosno onih koji su ih angažovali. Koliko znam nije mnogo ni objavljivana? Srećom?

Neviđen blam!

Pa kad se sve sabere, eh da nam je kosovska . . .

noboole noboole 21:58 27.10.2009

ama

ko se jos lozi na te reklame.
bandina bandina 22:04 27.10.2009

......


Mene je uvek fasciniralo sledece: otkud toliko lepih i zgodnih ljudi na jednom mestu....

Izdjem na ulicu, gledam okolo, trazim nasmejane, privlacne mlade ljude al sve nesto...Ne kao na reklami...
AlexDunja AlexDunja 22:09 27.10.2009

Re: ......


Izdjem na ulicu, gledam okolo, trazim nasmejane, privlacne mlade ljude al sve nesto...

debeljuce na sve strane:)))
bandina bandina 22:17 27.10.2009

Re: ......


ma vise je u pitanju taj neki entuzijazam kako to da nazovem...

svi su skroz carefree, leprsavi, lepo obuceni....marketing, nema sta
solcence solcence 03:53 28.10.2009

Re: ......

background noise

Još mi nikako nije jasno da povodom iste niko nije uhapšen, niko nije odgovarao za uvredu





ili jos gore - u Hagu zavrsio...
Pa takve filmove snimaju o nama...sta vas cudi. Ne verujem da je iko normalan mogao da snimi ovako nesto...za ma koje pare. Jel bila neka afera oko toga ranije ili mi se cini?

p.s.stranci su se plasili da dodju ovde...ne znam da li to jos uvek traje....
libkonz libkonz 22:27 27.10.2009

Ova naša

ne znam ko je radio, ali se vidi da je rađena da se dopadne naručiocu, koji je verovatno neki balvan postavljen po partijskoj liniji. Totalno se uklapa u militantne stereotipe o Srbima.
Ova Kosovska je dobro urađena, pogođena je ciljna grupa. Pa nisu je radili da se nama dopadne, već da svetu pokaže kako su "mladi, lepi i slobodni".
bandina bandina 22:36 27.10.2009

Re: Ova naša


Ok,oradili su reklamu da se dopadnu mladim ljudima...

Mladi ljudi u toj Evropi na koju ciljaju znaju da je najveca stopa kriminala na Kosovu...neko ko ima dva grama mozga, moze da ukapira da je to jedna zajebancija bez trunke logike. Bar za sada...

Isto vazi i za " nasu " reklamu...Jei, vidite nas-imamo dosta hramova i gust saobracaj...

poenta: trebalo bi da prestanemo da se reklamiramo za milionske iznose uz pomoc sladunjavih crtaca, nego da se reklamramo na pravi nacin...

Platis milionce da nas vide a onda navijaci divljaju po Pragu...Sjajno

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana