Društvo| Politika

O izdajniku, sukobu interesa i koječemu

Nebojsa Krstic RSS / 27.11.2009. u 01:33

Bio sam na koncertu Dijane Kral. Fina je žena, ali malo mi je dosadilo da dajem pare za svetske zvezde koje mi deluju kao neko ko se na binu popeo ne da bi ga ocenila publika, već da bi on tj. ona ocenila publiku tj. nas. Da li znamo pesme, znamo li engleski, da li razumemo šale između pesama, sve se to ocenjuje...i ako sam u pravu, onda umesto da ja plaćam kartu, trebalo bi da dobijem honorar za uspešno praćenje koncerta.

Moguće da grešim. Sedeo sam u blizini jednog lokalnog nazovi političara, pa mi je njegovo štetno zračenje uzrokovalo da budem negativan više nego je to u skladu sa mojim karakterom i godinama.

Taj nazovi političar, to svako zna, ništa korisno nije radio, nit šta zna, nit šta ume, ničemu ne vredi, al' oseća se ta važnost koju širi. Za dva sata provedena u njegovoj blizini bio sam toliko kontaminiran da mi se koncert više nije ni slušao.

Potom me je svojim zrakama kroz zrak zračio, putem medija, Vojislav Koštunica. Statut Vojvodine, kaže, stvara državu u državi. Pa kaže, cela je ta tvorevina skupa i nefunkcionalna i korak je u razgradnji države Srbije. Šta Koštunica zna o razgradnji države? Bogami podosta. U godinama kad je on po funkciji bio najjača, samim tim i najodgovornija figura u državi, otišla je Crna Gora, a potom je Kosovo jednostrano proglasilo nezavisnost. Koštunica verovatno intimno misli da je sve što je uradio, ili što nije uradio, bilo dobro. Duboko u sebi krivi Tadića za sve, iako se onoliko upinjao da ga prvo proglasi marketinškim manekenom, a tek napose Judom, izdajnikom. E sad, da bi teza o Judi bila revitalizovana mora da šilji o Vojvodini.

Onda Vučić: savetnik  iz kabineta Borisa Tadića zvao je RTS i naredio im da prekinu program povodom smrti Patrijarha, tvrdi Aleksandar na talasima TV B92. Koristim priliku da obavestim javnost da je Vučić ovim izrekao neistinu koja se u narodu zove još i laž, jerbo se tako nešto nije dogodilo.

To s Vučićevom fantazmagorijom nisam gledao u originalu već u Utisku. Profesor Rajić je bio nazočan. Mimo svega što je rekao i što se svodi, uglavnom, na prepričavanje sadržaja Peščanika, jedan detalj mi je pao u oči. G. Rajić kaže, u jednom trenutku, da Tadić ima Ustavom jasno definisana ovlašćenja, a on govori i o ekonomiji, i o zakonima, i...u sve se meša.

E to je zanimljiva teza!

Dakle, osoba koja je dva puta izabrana na direktnim izborima ne sme da ima stav, i da javno iznosi mišljenje o različitim temama, a Rajić, ja, Petar Luković, Djordje Vukadinović, Vučić, Šormaz, Živković, Nikitović i drugi, za koje niko nikad nije glasao, možemo da do mile volje raspredamo o svemu što nam padne na pamet. Neće biti da tu ima logike.

Potom me je narodni poslanik Markićević optužio da sam u sukobu interesa jer obnašam funkciju savetnika i nisam se odrekao upravljačkih prava u «kompaniji» kojoj sam vlasnik. I kaže, trebalo bi ispitati sve ugovore sa javnim preduzećima koje sam zaključio do sad. Hvala mu za ono «kompanija», jer agencija sa manje od deset ljudi to teško može da bude, ali pokazalo se da je Markićeviću neko podvalio jer dokument 4249-1/2005 od 7. 3. 2005. godine, zaveden u Agenciji za privredne registre, kaže da sam se još tada odrekao upravljačkih prava, upravo onako kako zakon nalaže. Ja tvrdim, a svako može da proveri, da moja «kompanija» (Nova Communications) nikada nije radila za neko javno preduzeće. Nije radila, niti radi sada. Samim tim ne radi ni od kako sam savetnik.

I šta sad? Ko će da mi nadoknadi duševnu bol koju mi je Markićević naneo?

Ko će da nadoknadi urušavanje ugleda moje firme?

Da tužim Markićevića ne vredi, štiti ga poslanički imunitet. Pošto situacija u kojoj narodni poslanik zloupotrebljava svoj položaj nanoseći štetu meni, građaninu Republike Srbije, nije fer,  predlažem sledeće: da se g. Markićević odrekne imuniteta i da mi priliku da ga tužim. Ili neka mi se javno izvini. U suprotnom posumnjaću da mu namere nisu bile časne.

Dajana Krol je fina osoba, naročito mi se dopalo njeno izvođenje nekih pesama Džoni Mičel. Šteta što nisam sedeo u nekom delu Sava centra u kome nije bilo štetnog zračenja...

 

 

 



Komentari (329)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

ninasimone ninasimone 05:55 27.11.2009

Re: so close so fare away

Jel' ovo neka epizoda iz Mad Men?
shumska shumska 07:28 27.11.2009

savetniče,

nek' ste vi nama otvorili dušu.
nego moja malenkost bi vas posavetovala da malo pažljivije savetujete gdina koga savetujete.
jerbo sudeći po razniijem njegovim postupcima predsednikovanja ispada da on nikako nije savetovan
ili može biti da ne sluša savete?
p.s. pojačajte savete.
mislim, savetovanje
sesili sesili 08:05 27.11.2009

Re: savetniče,

I ja mislim da nas ozračiše preko svake mere. "Uveli" su totalnu nekulturu, laži i neodgovornost u naše živote, a ne odovaraju nizašta. Na koncertu nisam bila.
Rejlem Rejlem 10:02 27.11.2009

Re: savetniče,

jerbo sudeći po razniijem njegovim postupcima predsednikovanja ispada da on nikako nije savetovan
ili može biti da ne sluša savete?

Ili nije bas najbolje savetovan?
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 17:24 28.11.2009

Re: so close so fare away

Tako je to u VIP lozama. Sa obicnijih mesta bolje se cuje i vidi. Sto si dalje sve je jasnije:)

U Sava Centru nema vip loža.
sveti_gral sveti_gral 19:22 29.11.2009

Re: savetniče,

shumska
nego moja malenkost bi vas posavetovala da malo pažljivije savetujete gdina koga savetujete.

Ma taman posla! Samo neka obojica nastave -ovaj da ga savetuje, a onaj da radi s tim savetima šta već radi. Nema bržeg načina da odu. Pošto su posle onolike podrške i očekivanja maja 08. urnisali sve što se moglo urnisati, red je da pokupe pinkle pa laganica u dvorište. Dok se ne dovedu u red.
marco_de.manccini marco_de.manccini 08:04 27.11.2009

тако су и мени рекли

Sedeo sam u blizini jednog lokalnog nazovi političara, pa mi je njegovo štetno zračenje uzrokovalo da budem negativan više nego je to u skladu sa mojim karakterom i godinama.

ништа не брини, негативан налаз после зрачења је добра ствар.
angie01 angie01 08:16 27.11.2009

:))))))))))))))))))

Sedeo sam u blizini jednog lokalnog nazovi političara, pa mi je njegovo štetno zračenje uzrokovalo da budem negativan više nego je to u skladu sa mojim karakterom i godinama.

iako nije bila namera-odlichan fazon!

velkambek!



antioksidant antioksidant 09:06 27.11.2009

Re: :))))))))))))))))))

Sedeo sam u blizini jednog lokalnog nazovi političara, pa mi je njegovo štetno zračenje uzrokovalo da budem negativan više nego je to u skladu sa mojim karakterom i godinama.



dobrodosao
opet menjamo ustav?
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 14:45 27.11.2009

Re: :))))))))))))))))))

opet menjamo ustav?

Ne znam da li će opet da kradu novi (p)Ustav, ali nešto spremaju čim su Krleta poslali da "vrši" skretanje pažnje, ili da, kako to Braća Englezi kažu, "run interference" - recimo kao onaj PsIIčki rat iz Asteriksa:

                                                        

silver bullet silver bullet 08:40 27.11.2009

zakon

E to je zanimljiva teza!

Dakle, osoba koja je dva puta izabrana na direktnim izborima ne sme da ima stav, i da javno iznosi mišljenje o različitim temama, a Rajić, ja, Petar Luković, Djordje Vukadinović, Vučić, Šormaz, Živković, Nikitović i drugi, za koje niko nikad nije glasao, možemo da do mile volje raspredamo o svemu što nam padne na pamet.


Tacno tako!

Nece biti da tu ima logike


Al ima zakona.

Pozdrav
angie01 angie01 09:04 27.11.2009

Re: zakon

Dakle, osoba koja je dva puta izabrana na direktnim izborima ne sme da ima stav, i da javno iznosi mišljenje o različitim temama, a Rajić, ja, Petar Luković, Djordje Vukadinović, Vučić, Šormaz, Živković, Nikitović i drugi, za koje niko nikad nije glasao, možemo da do mile volje raspredamo o svemu što nam padne na pamet.


prvo- ne vidim da nema logike da i drugi iznose svoja mishljenja i stavove o odredjenim temama-narochito u demokratskom drushtvu,..sukob interesa je vec neka druga stvar-a bilo bi super, da svi rade na reshavanju problema, ove potpuno unishtene zemlje, gde nishta ne funkcionishe kako treba, gde vecina zivi veoma teshko- al to bi vec bilo previshe i nelogichno-zar ne/

a i nije bash tachno da niko za pomenuta nije glasao-vucic je nazalost, stalno u nekoj kombinaciji za koje glasa vecina-josh sada ovako prepodobljen u karikaturu nechega shto treba da je idealni politichar,...dok ostali imaju , svako svoju, prilichnu plejadu obozavaoca.

a i ovaj izabrani- dvaput, pa na direktnim...-zar on to nije u ime biracha, a da za njih obavlja poslove na nivou drzave, a u skladu sa onim shto je nudio pre tog glasanja-jer je u odnosu na to i biran, pa bi u skladu sa tim-da on to ispunjava i mogla da se vodi dalja diskusija, da li je nechija kritika opravdana ili nije, ako je vec referentno to glasanje u odnosu na to , da l sme stav ili ne-kako kazesh.
'oma mogu da se setim- neizglasane koalicije sa sps-om, gde sad imamo dachicha za ministra policije-i to josh uspeshnijeg od izglasanih, pa gde cesh vecu ironiju!
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 15:13 27.11.2009

Re: zakon


i drugi, za koje niko nikad nije glasao, možemo da do mile volje raspredamo o svemu što nam padne na pamet.

Tacno tako!
Nece biti da tu ima logike

Al ima zakona.


Eh, Zakoni su za Plot, a ova država se odavno deli na Jupitera, par Satelita ... a ostatak su Volovi, pa je osnovno (jedino) pravilo koje se ovde smatra kao "podoban zakon" - Quod licet Iovi, non licet bovi

A to što Drug Jupiter smatra da o svemu mora da se čuje (i vidi) to samo govori koliko su izgrađene institucije i koliko iko i išta "vredi". Pa tako kada se uhite par seckiesa i dilera, to je vest od ržavnog značaja (u svetu se predsednik obraća medijima i građanima za nešto što je važno - i to ne za njegov izgled, nego baš za tu državu i njene građane) pa se odmah juri na Javni Servis (sic!) da se pohvali, e da ne bi zasluge što su dileri uhićeni preuzeo neko drugi.

Naravno, kada treba da se javi i kaže nešto što nije marketinški odobreno i poželjno - recimo da osudi ponašanje i Vlade i medija posebice kalbovskih operatera tijekom upravo minulih pedesetisedam Dana Žalosti, e onda to nije "u opisu radnog mesta". Kao što mu nije bilo u opisu radnog mesta da zna za brojne stvari proteklih desetak godina.
Atomski mrav Atomski mrav 09:17 27.11.2009

Sad kad se nisam šlogirao...

... neću nikad!
ana_radmilovic ana_radmilovic 09:28 27.11.2009

Re: Sad kad se nisam šlogirao...

Atomski mrav
... neću nikad!



silver bullet silver bullet 09:43 27.11.2009

Re: Sad kad se nisam šlogirao...

Atomski s leva!

joseywales joseywales 09:44 27.11.2009

Propade...

... prva jutarnja kafa.
niki m niki m 10:09 27.11.2009

Nikitovic?!

a Rajić, ja, Petar Luković, Djordje Vukadinović, Vučić, Šormaz, Živković, Nikitović i drugi, za koje niko nikad nije glasao,

Posebno je nezgodno kada pomenuti Nikitovic sedne za kucni kompjuter, ode na sajt APR i povadi zvanicne podatke o tome kako su prijatelji naseg predsednika po brzini uvecanja profita uveliko presisali Bil Gejtsa. I to sve, prodajuci maglu.
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 10:17 27.11.2009

Re: Nikitovic?!

Niki
Posebno je nezgodno kada pomenuti Nikitovic sedne za kucni kompjuter, ode na sajt APR i povadi zvanicne podatke o tome kako su prijatelji naseg predsednika po brzini uvecanja profita uveliko presisali Bil Gejtsa. I to sve, prodajuci maglu.


Niki, pretpostavljam da nisam jedini neupuceni - ko je taj Nikitovic? Jel imas neki link koji upucuje na njega i ocigledno interesantne stvari kojima se on bavi i o cemu pise?
Zen Master Zen Master 10:31 27.11.2009

Re: Nikitovic?!

Virtuelni Vasilije

Niki, pretpostavljam da nisam jedini neupuceni - ko je taj Nikitovic? Jel imas neki link koji upucuje na njega i ocigledno interesantne stvari kojima se on bavi i o cemu pise?


Aleksandar Nikitović naslednik Ljiljane Nedeljković na mestu savetnika V. Koštunice.
niki m niki m 10:41 27.11.2009

Re: Nikitovic?!

ko je taj Nikitovic?


Nikitovic je savetnik V Kostunice ali to nije uopste bitno za pricu. Bitno je sto je pre mesec, dva objavo kratak clanak u Danasu u kome je prikazao podatke o neverovatnom uvecanju zarada firmi marketinskih genija iz okruzenja predsednika Tadica u periodu od 2005 do 2008. Podatke je, inace, pokupio sa sajta APR.
Inner Party Inner Party 16:03 27.11.2009

Re: Nikitovic?!

Virtuelni Vasilije
... ko je taj Nikitovic? ...


Navodno radnik u fotokopirnici, pa savetnik Premijera i siva eminencija u DSS-u.
Na neki nacin ono sto je bio Beba za Zivkovicev DS.





mariopan mariopan 22:55 27.11.2009

Re: Nikitovic?!

U suprotnom posumnjaću da mu namere nisu bile časne.

Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 00:05 28.11.2009

Re: Nikitovic?!

Nikitovic je savetnik V Kostunice ali to nije uopste bitno za pricu. Bitno je sto je pre mesec, dva objavo kratak clanak u Danasu u kome je prikazao podatke o neverovatnom uvecanju zarada firmi marketinskih genija iz okruzenja predsednika Tadica u periodu od 2005 do 2008. Podatke je, inace, pokupio sa sajta APR.


Ima tu jedna mala caka: naime podaci su javno objavljeni i ne radi se o zaradi nego o prometu, tj. obrtu. A to su razlićite stvari kao grendmaders end frogs.
ninasimone ninasimone 06:14 28.11.2009

Re: Nikitovic?!

Nebojsa Krstic
Nikitovic je savetnik V Kostunice ali to nije uopste bitno za pricu. Bitno je sto je pre mesec, dva objavo kratak clanak u Danasu u kome je prikazao podatke o neverovatnom uvecanju zarada firmi marketinskih genija iz okruzenja predsednika Tadica u periodu od 2005 do 2008. Podatke je, inace, pokupio sa sajta APR.


Ima tu jedna mala caka: naime podaci su javno objavljeni i ne radi se o zaradi nego o prometu, tj. obrtu. A to su razlićite stvari kao grendmaders end frogs.

Fenomenalni rezultati, nevrdles. Po nekim procenama, promet celokupne marketing&advertising industrije u Srbiji (tv, radio, print, billboards, internet) je u istom periodu bio oko 600M evra.
kamichak92 kamichak92 08:17 28.11.2009

Re: Nikitovic?!

Nebojsa Krstic
Nikitovic je savetnik V Kostunice ali to nije uopste bitno za pricu. Bitno je sto je pre mesec, dva objavo kratak clanak u Danasu u kome je prikazao podatke o neverovatnom uvecanju zarada firmi marketinskih genija iz okruzenja predsednika Tadica u periodu od 2005 do 2008. Podatke je, inace, pokupio sa sajta APR.


Ima tu jedna mala caka: naime podaci su javno objavljeni i ne radi se o zaradi nego o prometu, tj. obrtu. A to su razlićite stvari kao grendmaders end frogs.


ma daj.
hoces da kazes da nije bilo povecanja dobiti?
ako stvarno tako mislis, moze biti da te vaćare ..
Doctor Wu Doctor Wu 09:00 28.11.2009

Re: Nikitovic?!

Kad smo već kod prostih, elementarnih istina i law of diminished returns, ono što je najsmešnije u čitavoj priči oko srpskih PR firmi je da se uprkos svoj lovi spucanoj u reklame i poruke raspodela glasova između radikalske i evropske Srbije nije u ovih 9 godina (a verovatno ni u odnosu na ranije) promenila ni za 1K glasova- rezultati iz septembra 2000. su gotovo do u glas isti kao rezultati poslednjih izbora. Ispada da glavni posao PR firmi i nije uopšte politička propaganda i ubeđivanje glasača za koga da glasaju, nego, naprotiv, ubeđivanje političara da su im PR firme neophodne.

A možda su baš PR firme krive što imamo tako glupe i sirove političare, :)?
blogovatelj blogovatelj 16:44 28.11.2009

Re: Nikitovic?!

hoces da kazes da nije bilo povecanja dobiti?
ako stvarno tako mislis, moze biti da te vaćare ..


Ekstremni slucaj ovoga moze biti i bankrot.
ninasimone ninasimone 16:55 28.11.2009

Re: Nikitovic?!

kamichak92

hoces da kazes da nije bilo povecanja dobiti?

Znas li ti koliki su samo operativni troskovi za agenciju od desetak ljudi, na primer?
sveti_gral sveti_gral 19:30 29.11.2009

Re: Nikitovic?!

Nebojsa Krstic
Ima tu jedna mala caka: naime podaci su javno objavljeni i ne radi se o zaradi nego o prometu, tj. obrtu.


Što će reći da si na gubitku? Koga bre interesuju te gluposti, nije ono nego je ovo. Provalili te, bolje da ćutiš mego da se zaglibljuješ.
wd-40 wd-40 10:18 27.11.2009

Bez sumnje

Divljan & Kolar > Šaper & Krstić

Toliko.
maksa83 maksa83 11:11 27.11.2009

Re: Bez sumnje

Divljan & Kolar > Šaper & Krstić

Definitivno.
Šteta što ne mogu da iskopam onu verziju Vlada Divljan & Old Stars Bend, meni bolja:

Rejlem Rejlem 12:29 27.11.2009

Re: Bez sumnje

wd-40
Divljan & Kolar > Šaper & KrstićToliko.

Uvek bili!
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 23:31 27.11.2009

Re: Bez sumnje

A kako bi tek ova pesma bila dobra da je odsvira Van Morison!
Najbolje je u to sto je to moja pesma, naime autori smo Šaper i ja!
maksa83 maksa83 23:36 27.11.2009

Re: Bez sumnje

Najbolje je u to sto je to moja pesma, naime autori smo Šaper i ja!

U tom slučaju najdublje izvinjenje i kapa dole.
Goran Vučković Goran Vučković 23:37 27.11.2009

Re: Bez sumnje

U tom slučaju najdublje izvinjenje i kapa dole.

Ako blog do sada nije imao smisao - dobio je
tyson tyson 01:16 28.11.2009

Re: Bez sumnje

wd-40
Divljan & Kolar > Šaper & Krstić
Who cares.



wd-40 wd-40 13:47 28.11.2009

Re: Bez sumnje

tyson
wd-40
Divljan & Kolar > Šaper & Krstić
Who cares.

Who cares who cares...
wukadin wukadin 11:33 27.11.2009

Savetnik

Jel' se potpisao kao Savetnik?
NIje.
Onda nista...
umetnik na violini umetnik na violini 11:43 27.11.2009

savetnice predsednika srbije...

...vi zaboraviste da ste bili kreator kampanje "zna srbija" iz 2002. godine, kad ste radili zajedno sa srdjanom saperom za predsednickog kandidata vojislava kostunicu? ko je bio meta tadasnjih napada vas i srdjana sapera, marketinskih gurua, u toj kampanji? secate se ili ne? podseticu i vas i posetioce ovog bloga...dr zoran djindjic, premijer srbije...svidja mi se da vam bude neprijatno, recce majstor zeleni zub...
Inner Party Inner Party 16:07 27.11.2009

Re: savetnice predsednika srbije...

umetnik na violini
...vi zaboraviste da ste bili kreator kampanje "zna srbija" iz 2002. godine, kad ste radili zajedno sa srdjanom saperom za predsednickog kandidata vojislava kostunicu? ko je bio meta tadasnjih napada vas i srdjana sapera, marketinskih gurua, u toj kampanji? secate se ili ne? podseticu i vas i posetioce ovog bloga...dr zoran djindjic, premijer srbije...svidja mi se da vam bude neprijatno, recce majstor zeleni zub...




blogovatelj blogovatelj 17:13 27.11.2009

Re: savetnice predsednika srbije...

svidja mi se da vam bude neprijatno, recce majstor zeleni zub...


Krajnje bistrog uma, Zeleni Zub se ne razlikuje mnogo od svojih prijatelja Mandraka, Fantoma i Betmena !
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 23:27 27.11.2009

Re: savetnice predsednika srbije...

Bio sam autor kampanje Zna Srbija, naravno. I ne da se ne stidim nego se ponosim jer je se vi i dalje sećate...to znači da je bila dobra. Kad se vi kandidujete za predsednika savetujem vam - zovite me. Najbolji sam.
Unfuckable Unfuckable 23:31 27.11.2009

Re: savetnice predsednika srbije...

meni ta cela dvojba oko kampanje - malo trula, priznajem :
kao kad bi pitali advokata zašto brani nekog tipa koji je silovao i usmrtio od batina trogodišnje dete.
Radi čovek svoj pos'o, jbg.
Alava Alava 23:34 27.11.2009

Re: savetnice predsednika srbije...

Unfuckable
meni ta cela dvojba oko kampanje - malo trula, priznajem :
kao kad bi pitali advokata zašto brani nekog tipa koji je silovao i usmrtio od batina trogodišnje dete.
Radi čovek svoj pos'o, jbg.


Meni se Anfače nešto čini da si se ti malo uplašio za svoju poziciju najskromnijeg na blogu

Kad se vi kandidujete za predsednika savetujem vam - zovite me. Najbolji sam.

Najbolje je u to sto je to moja pesma,

Unfuckable Unfuckable 23:42 27.11.2009

Re: savetnice predsednika srbije...

Meni se Anfače nešto čini da si se ti malo uplašio za svoju poziciju najskromnijeg na blogu

nek' prvo stane na crtu sa profilom, pa posle će se merkamo
Nego nije mi da cimam čo'eka - rukija, grehota
Alava Alava 23:47 27.11.2009

Re: savetnice predsednika srbije...

nek' prvo stane na crtu sa profilom, pa posle će se merkamo
Nego nije mi da cimam čo'eka - rukija, grehota

Bogami, kako je krenulo sa samim komentarima, ja se plašim u tvoje ime.

Nego, ja bih da pitam gospodina Krstića da li će Tadić biti doživotni predsednik? Ili, ako ne zna odgovor na to pitanje, onda - šta bi mu on savetovao?
Jelena Gall Jelena Gall 00:22 28.11.2009

Re: savetnice predsednika srbije...

Nego, ja bih da pitam gospodina Krstića da li će Tadić biti doživotni predsednik? Ili, ako ne zna odgovor na to pitanje, onda - šta bi mu on savetovao?

tyson tyson 01:20 28.11.2009

Re: savetnice predsednika srbije...

ko je bio meta tadasnjih napada vas i srdjana sapera, marketinskih gurua, u toj kampanji? secate se ili ne? podseticu i vas i posetioce ovog bloga...dr zoran djindjic, premijer srbije...
Ma nije moguće! Đinđić? Kako su samo smeli!



blogovatelj blogovatelj 07:37 28.11.2009

Re: savetnice predsednika srbije...

Kad se vi kandidujete za predsednika savetujem vam - zovite me. Najbolji sam.

Najbolje je u to sto je to moja pesma,


Najbolja reklama je samolepljiva reklama. Ko se bavi marketingom to najbolje zna.
kamichak92 kamichak92 11:58 28.11.2009

Re: savetnice predsednika srbije...

Nebojsa Krstic
Bio sam autor kampanje Zna Srbija, naravno. I ne da se ne stidim nego se ponosim jer je se vi i dalje sećate...to znači da je bila dobra. Kad se vi kandidujete za predsednika savetujem vam - zovite me. Najbolji sam.


kaakva prepotencija
pazi, ovo mi moglo da stoji kada bi ti mogao da dokazes da je ovaj pobedio na izborima zbog kampanje,
to jest da on ne bi bio predsednik da nije bilo bas te kampanje.
ti to ne mozes da dokazes, stavise ne ocekuje se da dokazes, mozes slobodno da se busas u prsa junacka, ovako prostacki prepotentno.
to, avaj, u medicini ne bi mogao.
a to, avaj, moze da objasni neke tvoje career choices.
tyson tyson 16:32 28.11.2009

Re: savetnice predsednika srbije...

kaakva prepotencija
Beati pauperes spiritu...





Lionsgate Lionsgate 18:11 28.11.2009

Re: savetnice predsednika srbije...

to, avaj, u medicini ne bi mogao.
a to, avaj, moze da objasni neke tvoje career choices.

Kamicak, bas si sisa . . . pusti coveka da i dalje raste kao kvasac.
Rip Kirbi Rip Kirbi 11:44 27.11.2009

?

И ја био на концерту.

Лепо је видети звезду, која се са толико шарма и непосредности обраћа публици. И захваљује на аплаузима.

Дајана Крол је изузетна певачица и пијаниста. Не треба, стога, говорити о знању енглеског и разумевању шала и пошалица, већ о музици. Језик музике је универзалан, свакоме разумљив.

Говорити о цени карте за њен концерт је неумесно, ако си до ње (карте) већ дошао, тј. пристао да је купиш. Иначе, било је, заиста, скупо, за наше прилике. Али, вреди.



П.С. Да, био је, на концерту, и шеф неке странке. Седео у средини првог реда.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 00:10 28.11.2009

Re: ?

Дајана Крол је изузетна певачица и пијаниста. Не треба, стога, говорити о знању енглеског и разумевању шала и пошалица, већ о музици. Језик музике је универзалан, свакоме разумљив.

Говорити о цени карте за њен концерт је неумесно, ако си до ње (карте) већ дошао, тј. пристао да је купиш. Иначе, било је, заиста, скупо, за наше прилике. Али, вреди.

Izvinjavam se, ne razumem zašto je neumesno?!
milolovan milolovan 14:43 28.11.2009

Re: ?

Neumesno je, najpre, govoriti o Čedomiru Jovanoviću, ako je tema koncert Diane Krall. Ali, Vama je, očigledno, jači utisak bio Čeda nego muzika. A zašto se niste premestili? Ja sam sedeo na pomoćnom sedištu i, bez ikakvih problema, uživao u sjajnom koncertu.

Rekao bih i da je publika uživala. Nesumnjivo. To se oseti. (Molio bih da se ne javljaju oni koji nisu čuli koncert. Jer, živo izvođenje je, ipak, nešto više od snimka.)

"Da li znamo pesme, znamo li engleski, da li razumemo šale između pesama, sve se to ocenjuje... " Diana Krall je, ipak, mnogo više pevala i svirala nego što je govorila. A svirala je pesme koje su POZNATE svakom ljubitelju džeza. To su tzv. jazz standardi. Da, svirala je i kompozicije Antonija Karlosa Žobima (Jobim). Koje su, takođe, poznate. Vama nisu? U Brazilu svako dete zna za njega.

Cena karte je bila paprena, kao što rekoh. Cena karte za VIP sedište je, nadam se, bila još paprenija. Pa, neko ko je spreman da plati tu cenu, očigledno ima i mogućnosti da je plati.
Alava Alava 14:52 28.11.2009

Re: ?

govoriti o Čedomiru Jovanoviću

A Čeda je taj lokalni, nazovi političar?
milolovan milolovan 14:55 28.11.2009

Re: ?

Čedomir Jovanović je sedeo u sredini prvog reda. A pored njega su sedeli, kao što vidimo, neki manje poznati.
Goran Vučković Goran Vučković 15:13 28.11.2009

Re: ?

Čedomir Jovanović je sedeo u sredini prvog reda. A pored njega su sedeli, kao što vidimo, neki manje poznati.

A ispred njega pećina stroga, u kojoj živi baba-roga.
brankapop brankapop 16:49 28.11.2009

Re: ?

Oprostite što uopšte pitam, ali da li je g. savetnik uopšte bio na tom koncertu?

Ja bila, al ga nisam primetila.

neoplant neoplant 11:58 27.11.2009

žao mi je...

Ožuči se, eto, gospodin Krstić što ga ozrači neka samozvana politička veličina i pokvari mu uživanje u koncertu. Žao mi gospodina Krstića što bar on nije mogao da se opusti i prepusti ocenjivanju kad ja, i pored svog rada, nisam često u mogućnosti da delim isti prostor sa zvezdama i političarima.
Ja sam tu u prednosti jer mene zrače samo preko ekrana, ali s druge strane, možda je to i gore jer tada zrače selektovane najubojitije zrake.
S druge strane, postoje ljudi koji zrače pozitivne zrake. Takav je bio i gospodin Krstić u jednom od stubova našeg roka, kada se njegova uloga i svodila uglavnom na to.
Ozrači ga onda i jadni Koštunica svojim stavom o statutu Vojvodine. Tu se gospodin Krstić i ja slažemo. Kao Vojvođaninu, meni je baš drago što će da se u administraciji otvori još više radnih mesta. Drago mi je i što će sada više para iz Kikinde odlaziti u Novi Sad umesto u Beograd. A verovatno će i NIS da se vrne u Zrenjanin, odakle je premešten u Novi Sad. Drago mi je i zbog Vanu. Pa i fakultete su pojedine stranke otvorile da bi imale rukovodstvo sa diplomama, a sad ćemo da imamo i akademike.
Ma nije ovde stvar u tome, malo sam se zaneo. Ja sam počeo da pišem kako je meni žao gospodina Krstića. Žao mi ga je što je čak i na ovaj blog morao da dođe da bi rekao kako je bez razloga nabeđen. Ma žao mi je i što uopšte postoje stranke iz kojih dolaze ljudi koji ga zrače.
pnbb pnbb 17:06 30.11.2009

Re: žao mi je...

Drago mi je i što će sada više para iz Kikinde odlaziti u Novi Sad umesto u Beograd.

o al ste napali s tom kinkindom vise..
a jel pita neko te iz kikinde gde bi oni radije da im idu pare ... ili one iz subotice? indjije? panceva?
maksa83 maksa83 12:26 27.11.2009

sinnne

ala se ooovde brišeeee.
Supermod Supermod 12:43 27.11.2009

Obaveštenje

maksa83
'ala se ooovde brišeeee.


Obrisan je komentar koji je sadržao uvredljivu kvalifikaciju žena, a s njim su automatski obrisane i replike koje se nisu odnosile na prvu recenicu komentara zbog koje je komentar obrisan.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 12:57 27.11.2009

kad ste već tu

prenestite predsedniku tadiću da više nikad neću glasati za njega niti njegovi stranku.
pa sledeći put neka pravi ustupke huliganima i priča okolo kako smo divna tolerantna zemlja.
Rejlem Rejlem 13:11 27.11.2009

Re: kad ste već tu

prenestite predsedniku tadiću da više nikad neću glasati za njega niti njegovi stranku.

Pridruzujem se.
Na predsednickim izborima sam oba puta glasao samo u 2. krugu za Tadica. Ono glupavo glasanje protiv (povratka radikala i slicnih) a ne za. Ali gotovo je sa tim.
Na parlamentarnim i lokalnim poslednji put vec nisam glasao za DS. Peti park, poplocavanje jednim te istim blokovima svih gradova gde je DS u Srbiji na vlasti, Luka Beograd, CK iliti Usce, ... ima jos podosta...
Jedino mi je problem sto su mi se svi smucili, tako da cu po svoj prilici apstinirati od izbora.
pa sledeći put neka pravi ustupke huliganima i priča okolo kako smo divna tolerantna zemlja

Tatona, povorku, visegodisnje titranje Kostunici, pa sad visegodisnje po svoj prilici titranje Dacicu...ne mogu da zaboravim.
maksa83 maksa83 13:23 27.11.2009

Re: kad ste već tu

prenestite predsedniku tadiću da više nikad neću glasati za njega niti njegovi stranku.
pa sledeći put neka pravi ustupke huliganima i priča okolo kako smo divna tolerantna zemlja.

Ja bih dodao da su, zbog Zvezdarske Šume i prateće sprege sa građevinskom mafijom kod mene izduvali i za sve lokalne izbore do toplotne smrti univerzuma.
Rip Kirbi Rip Kirbi 14:10 27.11.2009

Re: kad ste već tu

Srđan Mitrović

prenestite predsedniku tadiću...


Придружујем се.
Atomski mrav Atomski mrav 20:22 27.11.2009

Re: kad ste već tu

Srđan Mitrović
prenestite predsedniku tadiću da više nikad neću glasati za njega niti njegovi stranku.
pa sledeći put neka pravi ustupke huliganima i priča okolo kako smo divna tolerantna zemlja.


+1
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 00:13 28.11.2009

Re: kad ste već tu

prenestite predsedniku tadiću da više nikad neću glasati za njega niti njegovi stranku.


Vazi, preneću.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 00:17 28.11.2009

Re: kad ste već tu

Vazi, preneću.

zahvaljujem.
die hard die hard 01:20 28.11.2009

Re: kad ste već tu

prenestite predsedniku tadiću da više nikad neću glasati za njega niti njegovi stranku.
pa sledeći put neka pravi ustupke huliganima i priča okolo kako smo divna tolerantna zemlja

Opet kazem da mi ultra-dosadno da preporucujem srdjanove tekstove-komentare al moram opet.To sto ta ekipa predstavlja
vise nikako nije moja prica.Nekako vuce na jad i bedno slihtanje vec bednom narodu - i da, ni ja vise necu glasati za njih nikada.
sveti_gral sveti_gral 02:09 28.11.2009

Re: kad ste već tu

Nebojsa Krstic
prenestite predsedniku tadiću da više nikad neću glasati za njega niti njegovi stranku.

Vazi, preneću.

Ajd kad je već tako, prenesi i pučanstvu odgovor predsedatela.
mariopan mariopan 15:15 28.11.2009

Re: kad ste već tu

Srđan Mitrović
prenestite predsedniku tadiću da više nikad neću glasati za njega niti njegovi stranku.
pa sledeći put neka pravi ustupke huliganima i priča okolo kako smo divna tolerantna zemlja.

Rip Kirbi Rip Kirbi 13:27 27.11.2009

Саветник и коментари

Имате ли намеру, господине Крстићу, да гостујете на сопственом блогу, па и да одговорите на неко питање?

Силом прилика (или неприлика), повлашћени ВИП статус блогера Б92, подразумева и јавно излагање, дискусију, па и неразумевање.

Šta Koštunica zna o razgradnji države? Bogami podosta. U godinama kad je on po funkciji bio najjača, samim tim i najodgovornija figura u državi, otišla je Crna Gora, a potom je Kosovo jednostrano proglasilo nezavisnost.


Отишла је Црна Гора, својом вољом. Ту нити Коштуница, нити било ко други није могао ништа да учини. Можемо се само питати о мотивима грађана Црне Горе, који су их довели до такве одлуке.

Не браним Коштуницу, нити било кога.

Косово прогласило независност?
Руку на срце, а истине ради, иза платформе за преговоре о Косову, вођених у Бечу, стајали су, здушно, подједнако и Коштуница и Тадић и друге, мање знани. А знамо, каква је била платформа: више од аутономије, мање од независности. Штагод то било. Или, како неко рече: Србији треба само столица (или троножац) у Уједињеним нацијама, ништа више. Исправите ме ако грешим. Или?

Сада, нека нам и један и други господин објасне: због чега су ти преговори завршени на штету наше стране?

Dakle, osoba koja je dva puta izabrana na direktnim izborima ne sme da ima stav, i da javno iznosi mišljenje o različitim temama


Један француски филозоф, а звао се Монтескје (Montesquieu) увео је принцип тзв. "поделе власти". Сходно том принципу, у демократској држави постоје три типа власти: законодавна, извршна и судска.

Законодавну власт заступа Народна скупштина, извршну власт - Влада, а судску власт - судови. Главни принцип гласи: ова три облика власти треба да буду међусобно НЕЗАВИСНА. То значи, да Народна скупштина не треба и НЕ СМЕ да се меша у рад Владе и судова, да Влада не сме да се меша у рад осталих облика власти, а што важи и за судове. Ово је принцип усвојен је у свим европским земљама.

Ово, речено, важи и за институцију Председника републике.

Шта, дакле, Ви заступате?

Наравно, да и Председник републике може имати сопствено мишљење. Он, међутим, не би смео (а не би ни требало) да то мишљење износи у таквом облику да то утиче (ма на који начин) на рад законодавне, извршне и судске власти.
Unfuckable Unfuckable 13:35 27.11.2009

Re: Саветник и коментари

ok, Ripe
mali si oštar prema debitantu : ja ne očekujem od nekoga ko radi za naše pare da bloguje u radno vreme.
Dajmo malo vremena čoveku, ako nije problem.
antioksidant antioksidant 13:38 27.11.2009

Re: Саветник и коментари

Наравно, да и Председник републике може имати сопствено мишљење. Он, међутим, не би смео (а не би ни требало) да то мишљење износи у таквом облику да то утиче (ма на који начин) на рад законодавне, извршне и судске власти.

cisto da razjasnimo teoriju - a koju granu vlasti predstavlja predsednik?

Председник Републике:

1. представља Републику Србију у земљи и иностранству,

2. указом проглашава законе, у складу с Уставом,

3. предлаже Народној скупштини кандидата за председника Владе, пошто саслуша мишљење представника изабраних изборних листа,

4. предлаже Народној скупштини носиоце функција, у складу са Уставом и законом,

5. поставља и опозива указом амбасадоре Републике Србије на основу предлога Владе,

6. прима акредитивна и опозивна писма страних дипломатских представника,

7. даје помиловања и одликовања,

8. врши и друге послове одређене Уставом.


Председник Републике, у складу са законом, командује Војском и поставља, унапређује и разрешава официре Војске Србије.




Односи председника Републике с другим државним органима заснивају се на сарадњи и обавештавању, у складу са Уставом, законом и другим прописима и одвијају се без одлагања кад то изискује несметано извршавање надлежности председника Републике.
Народна скупштина и Влада дужне су да председника Републике на његов захтев обавештавају о питањима из своје надлежности која су битна за извршавање надлежности председника Републике.
Председник Републике обавештава Народну скупштину или Владу на њихов захтев о питањима из своје надлежности која су битна за остваривање надлежности Народне скупштине или Владе.

antioksidant antioksidant 13:39 27.11.2009

Re: Саветник и коментари

mali si oštar prema debitantu

у ком контексту дебитант?
па човек се професионално бави медијима и комуникацијом.

измена/додатак:
а писао је небојша већ овде врло интензивно једно време
Rip Kirbi Rip Kirbi 13:50 27.11.2009

Re: Саветник и коментари

Unfuckable

mali si oštar prema debitantu


Јао нама, ако је г. Крстић дебитант.
Жао ми је, али таква су, хоћеш-нећеш, правила блоговања. Пиши док је "вруће", док то има још неко да прочита. Док од тебе то очекују.

Rip Kirbi Rip Kirbi 13:57 27.11.2009

Re: Саветник и коментари

cisto da razjasnimo teoriju - a koju granu vlasti predstavlja predsednik?


Не бих да посебно улазим у то, јер је то питање за експерте. Ради се, иначе, о елементарном познавању политичке теорије. Ја говори о ономе што знам.

Председник не доноси законе (то ради Народна скупштина) - он их само, указом, проглашава. Нити представља извршну, нити судску власт. (У САД је другачије. Нећу о томе.)

Међутим, уколико бациш поглед на ово што наводиш - претпостављам да је то извод из Устава Србије (важећег) - видећеш да је једна од главних улога Председника да представља државу. Другим речима, у лику Председника држава се препознаје, он је њен (на неки начин) заступник.

Улога Председника је, у ваљаној демократији, подоста церемонијална.

Ја бих издвојио још један важан задатак Председника: он предлаже председника Владе. Међутим, када је премијер (председник Владе) једном изабран, ту ингеренције Председника престају.

П.С. Ако инсистираш, завирићу у књиге, па да разјаснимо ствар... Шта ради Председник?

Unfuckable Unfuckable 13:58 27.11.2009

Re: Саветник и коментари

@ AO & RK
nisam siguran da ste uopšte pročitali ono što sam napisao, pa bi bilo najbolje da probate ponovo, naime - ima samo dve rečenice.
Osim toga, ja u blog istoriji ovog novajlije ne vidim da ima objavljenih tekstova.
Može da bude i Josip Broz lično, ali na ovom mestu i u ovoj ulozi koju ima je - nov
Rip Kirbi Rip Kirbi 14:00 27.11.2009

Re: Саветник и коментари

Прочитао. Како да не. Господин Крстић мора да промптно реагује, јер то захтева ситуација. Ово иде у јавност.

Али, у реду, сачекаћу крај радног времена. Сада је негде око 14 часова.
Unfuckable Unfuckable 14:09 27.11.2009

Re: Саветник и коментари

Господин Крстић мора да промптно реагује, јер то захтева ситуација

čak ni sa ovim ne mogu sasvim da se složim ( moranje, čemu ? ) ali, hajde da ne širim priču.
Atomski mrav Atomski mrav 14:10 27.11.2009

Re: Саветник и коментари

Osim toga, ja u blog istoriji ovog novajlije ne vidim da ima objavljenih tekstova.

Možda u arhivi?
antioksidant antioksidant 14:22 27.11.2009

Re: Саветник и коментари

nisam siguran da ste uopšte pročitali ono što sam napisao, pa bi bilo najbolje da probate ponovo, naime - ima samo dve rečenice.

preporucio bih isto i tebi

napisao si da je covek debitant

nije
pisao je veoma aktivno

a ovo koko profesije to je vezano za drugi deo tvoje recenice - radno vreme i taj rad
covek je placen da se bavi medijima i komunikacijom
da savetuje a povremeno malo i da opljune politicke protivnike (koji zrace i razgradjuju drzave)
margos margos 14:24 27.11.2009

Re: Саветник и коментари

Rip
да напишем нешто о музици Дајане Крол.

savetnk
Bio sam na koncertu Dijane Kral.

I dobro, kome ja sad da verujem kako se ta žena zove ?
antioksidant antioksidant 14:29 27.11.2009

Re: Саветник и коментари

Ако инсистираш, завирићу у књиге, па да разјаснимо ствар... Шта ради Председник?

nisam ti napisao nista da bih ti nesto zamerio nego da probamo da razjasnimo

u pravu si - kod nas je predsednik po ovlascenjima vise ceremonijalna uloga (sto je u nesaglasju sa nacinom izbora) a ima i elemenata izvrsne vlasti (imenovanje ambasadora, oficire (inae je komandovanej vojskom najizvrsniji deo ovlascenja))
tadic inace ima vise uticaja od ovlascenja kao posledica cinjenice da kontrolise najvecu stranku (operativni uticaj) i cinjenice da je direktno izabran od strane celog glasackog tela (moralni uticaj)...

sa ovim se samo ne bih slozio

Улога Председника је, у ваљаној демократији, подоста церемонијална.

zavisi to vise od uredjenja a ne od "valjanosti" demokratije.
francuska i amerika na primer imaju veoma "jake" predsednike (i to je definisano njihovim propisima a ne nametnutim autoritetom)
antioksidant antioksidant 14:31 27.11.2009

Re: Саветник и коментари

I dobro, kome ja sad da verujem kako se ta žena zove ?

gospodja kostelo (pa da skratimo muke)
Supermod Supermod 14:40 27.11.2009

Obaveštenje

antioksidant


pisao je veoma aktivno





Nebojša Krstić je na tzv. "starom blogu" (drupalu) 2006. godine napisao tri bloga, što se ne bi moglo okarakterisati kao "pisao je veoma aktivno".


antioksidant antioksidant 14:47 27.11.2009

Re: Obaveštenje

Nebojša Krstić je na tzv. "starom blogu" (drupalu) 2006. godine napisao tri bloga, što se ne bi moglo okarakterisati kao "pisao je veoma aktivno".

tad je bio aktivniji od mene
ok, nije bio "aktivan" a nije ni "debitant"
krstica dakle mozemo smestiti u grupu "sophomore"

Rip Kirbi Rip Kirbi 14:50 27.11.2009

Re: Саветник и коментари

antioksidant

sa ovim se samo ne bih slozio

"Улога Председника је, у ваљаној демократији, подоста церемонијална."


У праву си, погрешио сам, тј. нисам то добро формулисао. Требало је да кажем: у оваквом типу демократије (какав је наш), улога председника је, мање-више, церемонијална.

Зар то не произилази из ових овлашћења, која си навео?

Дакле, то не важи за неке друге типове демократије, где је улога председника много важнија.

Само да напоменем: у Немачкој је најважнија функција премијера, а у Великој Британији - краљ краљује, али не влада. Влада, опет, премијер.

antioksidant antioksidant 14:56 27.11.2009

Re: Саветник и коментари

у оваквом типу демократије (какав је наш), улога председника је, мање-више, церемонијална.

s tim se slazem
Rejlem Rejlem 14:57 27.11.2009

Re: Саветник и коментари

( moranje, čemu ? )

Dr M Dr M 15:55 27.11.2009

Re: Саветник и коментари

Само да напоменем: у Немачкој је најважнија функција премијера, а у Великој Британији - краљ краљује, али не влада. Влада, опет, премијер.


Malo preciznije, ako dozvoljavas..

Kralj vlada, ali ne upravlja.
Upravlja Vlada.
Vlada zakonitost.
antioksidant antioksidant 15:59 27.11.2009

Re: Саветник и коментари

Kralj vlada, ali ne upravlja.
Upravlja Vlada.
Vlada zakonitost.

to tako moze jer oni nemaju ustav

s ustavom ne moze vladati zakonitost vec samo ustavnost
blogovatelj blogovatelj 17:21 27.11.2009

Re: Саветник и коментари

Пиши док је "вруће


Кине то лево ћевру
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 17:54 27.11.2009

Re: Саветник и коментари

Šta je pitanje? Da li prihvatam podelu vlasti? Pretpostavio sam da je pitanje retoričko, ili da se šalite.
Rip Kirbi Rip Kirbi 18:38 27.11.2009

Re: Саветник и коментари

Не, није питање, г. Крстићу, да ли Ви прихватате поделу власти. Наиме, у Вашем случају, то би била ствар вашег личног става или убеђења. Питање је да ли принцип поделе власти прихвата г. Тадић.

Пошто је г. Тадић истовремено Председник Србије и председник Демократске странке, најјаче странке у владајућој коалици, г. Тадић је у опасном искушењу да својим деловањем утиче на министре у Влади Србије и посланике у Народној скупштини.

Самим тим, да прекорачи Уставом му дата овлашћења.
Rip Kirbi Rip Kirbi 18:40 27.11.2009

Re: Саветник и коментари

Господине Крстићу, да ли сте сагласни са принципом поделе власти?
sandra969 sandra969 19:35 27.11.2009

Re: Саветник и коментари

Potpuno ste u pravu.
Nije mi jasno zasto bi uopste nas obavestavao Predsednik o svojem misljenju.
I zasto je to uopste pitanje postavljeno, od strane Nebojse?
Komentar na koncert O.k., uticaj i kontaminacija od strane "nekog" politicara,ajde neka bude, ali pitanje o iznosenju Predsednikovog misljenja-nepotrebno.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana