Ponovo o licemerju!

angie RSS / 13.11.2007. u 02:52

Politika, 12-11-2007. (izvodi)

-Питање Космета је национално питање које се тиче свих нас и наше будућности, јер друштво које није заинтересовано за своју државу неће бити у могућности да се суочи ни са другим проблемима који нас притискају.-

-На четрдесетак рекламних паноа у Београду и двадесет широм Србије од данас ће се наћи плакати који ће сваког грађанина Србије натерати да се запита да ли му је заиста свеједно. Реч је о Косову и Метохији, људима који тамо живе и будућем статусу ове јужне српске покрајине. После плаката на којима су реченице „Кад неког туку, ја не окрећем главу”, „Кад неко пати, ја не ћутим” и „Кад неко плаче, ја не затварам очи”, као и телевизијских спотова у којима учествује 26 јавних личности, „Активни центар” овим билбордима улази у други део кампање ради очувања Косова и Метохије у саставу Србије.-

-Ова акција својим стилом и учесницима у кампањи на сасвим другачији начин говори о косовском питању: без запаљивих речи, ван дневнополитичког контекста и милитантне реторике, и свакако да неће моћи да буде повезана с групама које су до сада биле најгласније за очување Покрајине, чији је тон и карактер иритирао јавност. С друге стране, кампања представља и одговор делу нашег друштва и политичке елите, који чланови ове кампање оцењују као „мањи, али гласнији”, а који на питање Косова гледају као на проблем из прошлости и бреме с којим Србија не може да иде путем европских интеграција.-

-Циљ кампање „Активног центра” је и био да окупи што већи број наших познатих личности које су својим делом, животом и радом признате не само код нас него и у свету. Међу њима су Јован Колунџија, Сергеј Трифуновић, Мики Јевремовић, Емир Кустурица, Влада Јелић, Жика Јелић, Дуле Савић, Слађана Милошевић, Бата Живојиновић, Катарина Радивојевић, Светлана Бојковић, Калина Ковачевић, Драган Јовановић, Андреј Шепетковски, Драган Бјелогрлић, Љиљана Смајловић, Ненад Јездић, Марина Рајевић-Савић, Милан Калинић, Бора Ђорђевић, Ђорђе Давид, Иван Милинковић, Вања Булић, Мерима Његомир, Марко Булат и Виктор Савић.-

 

Reakcija?
Motivi? Pa uglavnom jasni.Mučno.
Umoran, malodušan, eto ne mogu, moram da pokušam, skupa sa Vama, da pokrenemo nešto,ili da opet tvrdimo da nismo krivi.
Valja nam se opet jogurt-balvan revolucija, stupidno obučena u
,,tehnološku suverenost,, klero-fašističke modernosti.
Moram da verujem  da možemo premostiti sve hebene razlike i pokušati da pronađemo sopstveni konsensus (ako nećeš ti ko će, ako nećeš sada kad ćeš) i pokušati da budemo inicijalna kapisla nekakvog integrisanja razuma, ako ga ima, i svi skupa (blogeri, univerzitetski ljudi, nezavisni intelektualci, stranački ljudi ali kao privatne ličnosti...) potpišemo jednu Deklaraciju koja će imati neophodnu snagu i uticaj u Javnosti.
Umesto analiza (ima li se šta više analizirati?), treba biti funkcionalan i organizovan.Svako treba poslati mejlove ljudima koje poznaje i u koje veruje.
Nekakav organizacioni odbor treba da pripremi tekst Deklaracije, odredi datum i mesto i onda da se to potpiše i uputi Javnosti.
Nekakav pritisak, organizovan se mora učiniti.I to civilni, građanski.Sada je već posle.
Krivi možda nismo, ali moramo osvojiti svoje pravo na Odgovornost.
U suprotnom, Krivi smo!

Ruben (gost bloger)



Komentari (212)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Tibor Jóna Tibor Jóna 08:42 13.11.2007

Kad neko trpi...

... ja ne zatvaram oci.

Kad vidim hladnjacu ja pomislim maline.
Kad se zacrni visoka pec u Smederevu, ja pomislim krenula prozivodnja.
Kad raskopavaju policijske baze po Beogradu, ja mislim sade deca luk srebrenac.
Kad izvode decu iz kamiona vezanih ruku, ja mislim vode ih na ekskurziju.
Kad zaustave autobus i izvedu muslimane , ja se cvsto drzim za svoju kartu i znam da zato nece kontrola mene.
Kad se iseljavaju jer im po zidovima pisu svasta, ja pomislim turizam.
Kad ih teraju da razmenjuju kuce, ja pomislim berza nekretnina.
Kad tri godine ospedaju grad, ja... hebem li ga sta.
Kad ubiju dvoje vojnika ja mislim pederi.

I da, kad neko trpi nepravdu, ja mu prvo prebrojim krvna zrnca....
marumi marumi 09:36 13.11.2007

Re: Kad neko trpi...

Kad vidim hladnjacu ja pomislim maline.
Kad se zacrni visoka pec u Smederevu, ja pomislim krenula prozivodnja.
Kad raskopavaju policijske baze po Beogradu, ja mislim sade deca luk srebrenac.
Kad izvode decu iz kamiona vezanih ruku, ja mislim vode ih na ekskurziju.
Kad zaustave autobus i izvedu muslimane , ja se cvsto drzim za svoju kartu i znam da zato nece kontrola mene.
Kad se iseljavaju jer im po zidovima pisu svasta, ja pomislim turizam.
Kad ih teraju da razmenjuju kuce, ja pomislim berza nekretnina.
Kad tri godine ospedaju grad, ja... hebem li ga sta.
Kad ubiju dvoje vojnika ja mislim pederi.


Kad spomenu dijasporu ja mislim treba im vojska za njihove vecite ratove
Kad ukljucim televizor ja mislim eksplodirace od terorizma (kosovskog naravno)
Kad cujem Kosovo spopadnu me ospice
Kad kazu da se Kosovo tice svih nas (koji zivimo sirom planete) spopadne me nasilni smeh
Kad spomenu sudjenja za ubistva (premijera/novinara/vojnika...) meni se jauce na sav glas
Kad sudovi strajkuju ja mislim konacno pocele da rade ''jake institucije pravne drzave''
Kad ih vidim za mikrofonom meni zeludac i debelo crevo prorade
Kad ............
[nastavice se a vi dodajte]
semele semele 16:07 13.11.2007

Re: Kad neko trpi...

marumi
debelo crevo prorade



Ruben Ruben 16:58 13.11.2007

Re: Kad neko trpi...

Tibor Jóna
... ja ne zatvaram oci.

Kad vidim hladnjacu ja pomislim maline.
Kad se zacrni visoka pec u Smederevu, ja pomislim krenula prozivodnja.
Kad raskopavaju policijske baze po Beogradu, ja mislim sade deca luk srebrenac.
Kad izvode decu iz kamiona vezanih ruku, ja mislim vode ih na ekskurziju.
Kad zaustave autobus i izvedu muslimane , ja se cvsto drzim za svoju kartu i znam da zato nece kontrola mene.
Kad se iseljavaju jer im po zidovima pisu svasta, ja pomislim turizam.
Kad ih teraju da razmenjuju kuce, ja pomislim berza nekretnina.
Kad tri godine ospedaju grad, ja... hebem li ga sta.
Kad ubiju dvoje vojnika ja mislim pederi.

I da, kad neko trpi nepravdu, ja mu prvo prebrojim krvna zrnca....

Potpuno savršeno.Ovo treba na bilbord.
marumi marumi 00:33 14.11.2007

Re: Kad neko trpi...

dok citam sta sve servira semele bogami prorade svi unutrasnji organi. c.c.c.c.c....
Rasejani Rasejani 10:32 13.11.2007

Sta je Ruben ´teo da kaze

Ako sam zna, lepo bi bilo da nam objasni posto je poruka nejasna.
Sta treba da stoji u toj Deklaraciji?
Sta on zamera ljudima koji su izneli svoje legitimno misljenje koje mozda ne odgovara mom/tvom/njegovom?
Skupili se ljudi koji imaju slicno misljenje i javno ga izneli. Zasto je to licemerje?

Ne insinuiram, pitam.
Dax Dax 11:02 13.11.2007

Ja se zabunio

...Активни центар” овим билбордима улази у други део кампање ради очувања Косова и Метохије у саставу Србије.-

Ljudi ja mislio da se o statusu Kosova odlucuje na neki drugi nacin a ono ni manje ni vise nego kampanjom.
Ruben Ruben 12:32 13.11.2007

Re: Sta je Ruben ´teo da kaze

Rasejani
Ako sam zna, lepo bi bilo da nam objasni posto je poruka nejasna.
Sta treba da stoji u toj Deklaraciji?
Sta on zamera ljudima koji su izneli svoje legitimno misljenje koje mozda ne odgovara mom/tvom/njegovom?
Skupili se ljudi koji imaju slicno misljenje i javno ga izneli. Zasto je to licemerje?

Ne insinuiram, pitam.


Lepo što pitaš.
Moj odgovor- skupio se ološ.
E sad, ili ćeš s njima ili ćeš protiv.
angie angie 15:43 13.11.2007

Re: Sta je Ruben ´teo da kaze

Skupili se ljudi koji imaju slicno misljenje i javno ga izneli. Zasto je to licemerje?




pa zar nisu malo zakasnili- da ne cute i ne zatvaraju ochi- napr bata, dok je podrazavao i stajao iza svog vodje, dok je on sa svojim vojnim i paravojnim trupama fashirao albansko stanovnishtvo, zbog chega smo mi btw bili bombardovani.

Rasejani Rasejani 15:48 13.11.2007

Re: Sta je Ruben ´teo da kaze

skupio se ološ.

Nazivati nekoga pa i one s kojima se ne slazete olosem je kontraproduktivno.
Ljudi na slici nisu pocinili nikakvo krivicno delo niti pravdaju bilo sta sto se ne moze opravdati.

Ovo iznosim nezavisno o svom stavu o Kosovu za koje me, najiskrenije, bas briga. Kao za Tahiti. Ili mozda malo manje.
Rasejani Rasejani 15:53 13.11.2007

Re: Sta je Ruben ´teo da kaze

napr bata


OK za Batu. A sta su ovi ostali skrivili. Neki od njih su bili deca u to doba.
Ceca Bojkovic je strajkovala zbog bpmbardovanja Srahjeva, ili me pamcenje vara.
Zasto ih ovako povlaciti po blatu samo zato sto drugacije gledaju svet.
Uopste ih ne branim, samo preispitujem vase metode koji su, cini mi se, prilicno neprimerene.
angie angie 15:59 13.11.2007

Re: Sta je Ruben ´teo da kaze

Nazivati nekoga pa i one s kojima se ne slazete olosem je kontraproduktivno.
Ljudi na slici nisu pocinili nikakvo krivicno delo niti pravdaju bilo sta sto se ne moze opravdati.



ako tvoj komentar moze da bude ovako konstruisan- znachi da nishta ne razumesh.

kako mislish pravdaju bilo shta shto se ne moze opravdati- pa jel ti mislish da de smogu oravdati onolika smrt?
semele semele 16:08 13.11.2007

Re: Sta je Ruben ´teo da kaze

Ruben

Lepo što pitaš.
Moj odgovor- skupio se ološ.
E sad, ili ćeš s njima ili ćeš protiv.

Covek u belom Covek u belom 16:09 13.11.2007

Re: Sta je Ruben ´teo da kaze

angie
on sa svojim vojnim i paravojnim trupama fashirao albansko stanovnishtvo, zbog chega smo mi btw bili bombardovani.
Kako vas vise ne mrzi da uporno ponavljate jedne iste lazi kao mantre. Vi vrlo dobro znate zasto smo mi bombardovani. Takodje ste u stanju da razlikujete stvarne razloge od kvazi povoda.
A kao vrhunac nacin na koji ste formulisali recenicu direktno proizvodi zakljucak da smo mi bombardovani zbog odmazde.
Covek u belom Covek u belom 16:12 13.11.2007

Re: Sta je Ruben ´teo da kaze

angie
kako mislish pravdaju bilo shta shto se ne moze opravdati- pa jel ti mislish da de smogu oravdati onolika smrt?
Vrlo lako, opravdanje se zove kolateralna steta, oruzje za masovno unistenje, war on terror, you name it. Samo sto za to opravdanje moras da se zoves US and A, a ne Srbija.
angie angie 16:34 13.11.2007

Re: Sta je Ruben ´teo da kaze

Samo sto za to opravdanje moras da se zoves US and A, a ne Srbija.



a onaj deo gde su pavkovicevci, frekijevci, arkanovci i co odradjivali sa posledicom prevozenja u hladnjachama, koga tu da zovem?
angie angie 16:38 13.11.2007

Re: Sta je Ruben ´teo da kaze

Uopste ih ne branim, samo preispitujem vase metode koji su, cini mi se, prilicno neprimerene.



shta je tu neprimereno- shto smatram da je ovakava kapanja licemerna, shto dezavuishe i vredja intelekt u trenutku, koji je vec ionako veoma zakasneo za osveshcenje, a o nekom pravilnom delovanju da i ne govorimo, shta je opravdeanje za ovako neshto?
Covek u belom Covek u belom 16:47 13.11.2007

Re: Sta je Ruben ´teo da kaze

angie
shta je tu neprimereno- shto smatram da je ovakava kapanja licemerna, shto dezavuishe i vredja intelekt u trenutku, koji je vec ionako veoma zakasneo za osveshcenje, a o nekom pravilnom delovanju da i ne govorimo, shta je opravdeanje za ovako neshto?
A sta je opravdanje za vasu peticiju? Moralni razlozi, briga za Albance na Kosovu, briga za mentalno ozdravljenje srpskog drustva? Ili politicka borba, borba za vlast, materijalni interes i briga za sopstveno dupe?
Ko je tu licemeran?
angie angie 16:55 13.11.2007

Re: Sta je Ruben ´teo da kaze

Ili politicka borba, borba za vlas, materijalni interes i briga za sopstveno dupe?
Ko je tu licemeran?




ja nisam nikad bila- niti sam sada politichki angazovana, te brigu o sopstvenom dupetu u glavnom sprovodim strogo privatno.
a ova vasha pitanja bi veshe odgovarala kampanji koja se ovde kritikuje, jer je samo i upravo to.



Covek u belom Covek u belom 17:19 13.11.2007

Re: Sta je Ruben ´teo da kaze

angie

ja nisam nikad bila- niti sam sada politichki angazovana, te brigu o sopstvenom dupetu u glavnom sprovodim strogo privatno.
a ova vasha pitanja bi veshe odgovarala kampanji koja se ovde kritikuje, jer je samo i upravo to.

Prvo ne morate biti clan neke partije da biste ucestvovali u politickoj borbi. Drugo mozete biti deo necije politicke borbe a da toga niste ni svesni. Trece, iz vasih stavova iznesenih ovde na blogu skroz je ocigledno da vi toj kampanji upravo najvise i zamerate jer je to kampanja partija na vlasti (mada je ovo krajnje diskutabilno), a ne sto zato sto je kamapnja nemoralna ili licemerna. Cetvrto vecina (doduse ne svi) ljudi aktivni u toj kampanji moze da da aposlutno isti odgovor kao i vi (citiran ovde) na vase optuzivanje da je u pitanju kampanja vlasti.
Po cemu ste vi bolji ili gori od njih? Zato sto ste pripadnici "druge, bolje i lepse" Srbije? Zato sto ste ubedjeni da ste u pravu?
A argumentacija o hladnjacama je vama samo politicki argument, a ne moralna kategorija, hteli vi to da priznate ili ne.
mariopan mariopan 19:31 13.11.2007

Re: Sta je Ruben ´teo da kaze

Rasejani
Ako sam zna, lepo bi bilo da nam objasni posto je poruka nejasna.
Sta treba da stoji u toj Deklaraciji?
Sta on zamera ljudima koji su izneli svoje legitimno misljenje koje mozda ne odgovara mom/tvom/njegovom?
Skupili se ljudi koji imaju slicno misljenje i javno ga izneli. Zasto je to licemerje?

Ne insinuiram, pitam.

Da dodam , zasto je licemerno braniti svoju zemlju a nije licemerno otimati tudju zemlju?Jer zemlja koju su sada Albanci oteli nije placena ni prodata kako nas ovde LICEMERNO UBEDJUJU , ta zemlja je OTETA.

Zato imamo pune supe i rupe "interno raseljenih " koji se i ne zovu "izbeglice" jer su lica iz iste zemlje samo "preseljena" pod terorom iLICEMERNO je cutati o tome. Zatvoriti oci i pred tim a otvoriti oci za njihovu patnju a ne i za grehe je zaista LICEMERNO.

Licemerno je spomenuti zrtve srpskog terora a ne spomenuti zrtve albanskog terora. LICEMERNO je o tim zrtvama CUTATI. LICEMERJA KOLIKO HOCETE DODAJTE PO ZELJI......

Na Kosovu se vije crvena zastava sa dva lesinara na njoj i bilbordi koji velicaju nezavisnoKosovo...zar to nije LICEMERNO ne spomenuti bar u istom kontekstu?

Molim gospodje koje tako sigurno tvrde da su Srbi za milione prodavali svoja imanja i to ovde iznose kao argument , da mi jave kome mogu za toliko miliona da prodam moju otetu dedovinu, jer ovde se tvrdi da je to sto se Kosovo daje , nekakva fikcija...nesto nestvarno i samo mit o kolevci...meni je stvarno i opipljivo..moze se dodirnuti i izmeriti.koliko zemlje ,koliko stanova ili kuca su Srbi morali da napuste pritisnuti terorom....Pa vi koji tamo nikada nista niste ni imali i kojima je Kosovo samo mit VI GA NAJLAKSE I DAJETE...zar to nije LICEMERNO?

Antifasisti a cute o progonu 17-og marta ..cist fasizam pred njihovim ocima..ali ko ne zeli da vidi taj najbolje ne vidi.Cute o otetima i ubijenima, cute o teroristima i njhovim zlocinima ..nikome se ne sudi ako ubije srpsko dete... Zar to podrzavate?Kako mislite da osvestite bilo koga sa tako selektivnim pristupom i tako pristrasnim stavom i jos iznosite gomilu neistinitih tvrdnji da siu Srbi prodali Kosvo.Ko je prodao i za koliko?Gde su im pare i sta su u Srbiji kupili? Pa oni su onda bogatiji od Miskovica , hajde sa njima na blog da ih pretresemo pa da se onda ne svadjamo...ako su ga prodali da im ga damo?to bi bilo posteno.
blackbox blackbox 19:52 13.11.2007

Re: Sta je Ruben ´teo da kaze

Licemerno je spomenuti zrtve srpskog terora a ne spomenuti zrtve albanskog terora. LICEMERNO je o tim zrtvama CUTATI

Licemerno je uopšte deliti žrtve, pa još potencirati samo decu, žene, starce, pripadnike svoje nacije, a za isto takve žrtve na drugoj strani baš nas briga ili tako im i treba.
Tako su Srbi za Albance agresori i zločinci a Albanci za Srbe teroristi i zločinci, generalno kao narodi. Pa još kao očekujemo da se dogovore.
LICEMERNO je :
- manipulisati sa narodom na Kosovu zarad jeftinih poena u Beogradu
- nuditi im lažnu nadu
- tražti od njih da se ponašaju kao da ive u Kragujevcu a ne u enklavama
- tražiti od njih da ostanu tamo a da ne učestvuju na izborima
- plačati one koji povremeno borave na Kosovu
- zalagati se da Kosovo ostane u sastavu Srbije a Albance i dalje generalno smatrati teroristima sa kojima je život nemoguć
- zloupotrebljavati patriotska osećanja ljudi za pravljenje jeftinih kampanja kao što je ova o kojoj je reč
itd, itd, dodajte sami
SaleKostolac SaleKostolac 20:06 13.11.2007

Re: Sta je Ruben ´teo da kaze

Visak emocija a manjak realisticnosti,koncept koji Srbiji i Srbima nikad dobrog nije doneo.Ako imas (imate) ,bilo kakvo smisleno resenje ,i da svima bude dobro,kazite.Ja imam. BTW,Kosovo i jeste mit,bar u onom obliku kakvog nam ga predstavlja pravnik,filozof,romanticar Slobodan Kostunica njegovi jahaci Apokalipse...
mariopan mariopan 20:15 13.11.2007

Re: Sta je Ruben ´teo da kaze

Da , Blackbox, jeste i to sve licemerno pod uslovom da je tacno. Zaso i ja da spominjem i prebrojavam albanske zrtve kada ih ovde svakodnevno prebrojavaju i bolje od mene sve znaju o njima ali nista ne znaju o nasim zrtvama , niti znaju niti ih broje, ne spominju ih ...to im je izgleda zadatak..broje se samo jedni preko drugih se gazi pa onda nas optuzuju za isto?

Manipulisati Srbima na kosovu pozivajuci ih na izbore a da se tim nista za njih nije promenilo u stvarnom zivotu. Izbori valjda postoje da se PROMENI uzasan zivot koji tamo SRBI ZIVE ,ne Albanci. Albanci su slobodni i da ubiju koga hoce bez da ikome za to odgovaraju pa je licemerno naord po enklavama , koji ne sme dvesta metara od sela na groblje da ode , pozivati da izadje na izbore.

Zasto mislite da je to lazna nada? Ako se dogovori neki obema stranama prihvatljiv model Srbima koji tanmo zive moze biti daleko bollje jer Albanci , kako ih ja pamtim , postuju datu rec. Dakle ako oni priistanu na neki dogovor to nije lazna nada ...zato se sada pregovara.

Niko od njih ne trazi da zive kao u Kragujevcu..niti oni to mogu niti smeju...ne daju im Albanci.

Izbore sam vec pomenula a niko ne trazi da oni ostanu tamo...dokaz za to je i sto se moja celokupna familija iselila...ne moze se ziveti...kada sam na jednoj temi opisala kako su opljackali kucu mog ujaka dobila sam LICEMERNO pitanje 'sta im je uradio" Ovde na blogu. Pa neki mozda ne znaju , ja sam penzionerka , sta mislite koliko onda godina ima moj ujak?Imao je tada 79 godina i njegova kuca nije samo opljackana nego je i razvaljeno sve da ne bude upotrebljiva. Kome trebaju njegove stare stvari...na stranu to sto je i nasao ko mu je opljackao i dobio odgovor od KFORa da to nije njihov posao da cuvaju nekoga tamo.....pa to je uradjeno da bi se iselio. Ne moze star covek ceo zivot da pocinje iz pocetka..umori se.

Eto , zato kazem da mi javite kome mi za te silne milione da isprodajemo sve sto su nam tamo oteli pa da se i ja odmorim od vasih nakaznih "razloga" za sve i svasta.

Albance samo vi na ovim blogovima disete u nebesa i to generalno , tamo na Kosvu , zna se ko je zlocinac a ko je posten i medju Srbima i medju Albancima. Tako pausalno sve nas optuziti da sve Albance smatramo teroristima samo pokazuje da vi o Kosovu nemate pojma. Ni o nama ni o njima a to vam ne smeta da se izjasnjavate i agitujete..takodje agitujete za nesto u sta verujete jer vam je neko rekao? Zasto onda ne verujete meni? Neko vam je rekao da Srbi generalno lazu?
blackbox blackbox 21:45 13.11.2007

Re: Sta je Ruben ´teo da kaze

Albance samo vi na ovim blogovima disete u nebesa i to generalno , tamo na Kosvu , zna se ko je zlocinac a ko je posten i medju Srbima i medju Albancima. Tako pausalno sve nas optuziti da sve Albance smatramo teroristima samo pokazuje da vi o Kosovu nemate pojma. Ni o nama ni o njima a to vam ne smeta da se izjasnjavate i agitujete..takodje agitujete za nesto u sta verujete jer vam je neko rekao? Zasto onda ne verujete meni?

Pitate zašto ne verujem vama. Ja vam verujem ali vas pitam zašto vi sami sebi ne verujete nego ponavljate ono što vam drugi kažu. Sve se bojim da će vam pomoći likovi poput Jakšića i Ivanovića.
Kad sam rekao za izbore samo sam preneo šta traže ljudi iz Novog Brda, jer ako ne izađu na izbore neće biti na vlasti u opštini gde su većina.
Ja ne prebrojavam, već kažem da ne treba manipulisati žrtvama.
I konačno, ne agitujem i bio bi najsretniji da se ništa od ovog jada poslednjih 20 godina nije desilo i pitam se u čijem je interesu to bilo.Je li možda u srpskom??
mariopan mariopan 21:55 13.11.2007

Re: Sta je Ruben ´teo da kaze

blackbox
Albance samo vi na ovim blogovima disete u nebesa i to generalno , tamo na Kosvu , zna se ko je zlocinac a ko je posten i medju Srbima i medju Albancima. Tako pausalno sve nas optuziti da sve Albance smatramo teroristima samo pokazuje da vi o Kosovu nemate pojma. Ni o nama ni o njima a to vam ne smeta da se izjasnjavate i agitujete..takodje agitujete za nesto u sta verujete jer vam je neko rekao? Zasto onda ne verujete meni?

Pitate zašto ne verujem vama. Ja vam verujem ali vas pitam zašto vi sami sebi ne verujete nego ponavljate ono što vam drugi kažu. Sve se bojim da će vam pomoći likovi poput Jakšića i Ivanovića.
Kad sam rekao za izbore samo sam preneo šta traže ljudi iz Novog Brda, jer ako ne izađu na izbore neće biti na vlasti u opštini gde su većina.
Ja ne prebrojavam, već kažem da ne treba manipulisati žrtvama.
I konačno, ne agitujem i bio bi najsretniji da se ništa od ovog jada poslednjih 20 godina nije desilo i pitam se u čijem je interesu to bilo.Je li možda u srpskom??

I ja bih bila najsretnija ..a ljudi iz Novog Brda ako misle da treba da idu na izbore ne treba nikoga da slusaju nego neka idu. Ako je njima bilo bolje dok su sami odlucivali i ako su time sebi doneli neki boljitak svakako da treba da se sami o sebi brinu. Oni tamo zive i oni treba da odluce.
pufna pufna 23:56 13.11.2007

Re: Sta je Ruben ´teo da kaze

A argumentacija o hladnjacama je vama samo politicki argument, a ne moralna kategorija, hteli vi to da priznate ili ne.

coveku u belom kao ''visoko moralnoj osobi'' pominjanje hladnjaca i ne moze biti moralni stav, jer je to njemu normalno. On se verovatno kao i Kosta Cavoski zalaze za ideju da su to Avganistanske izbeglice, a da se pritom ni ne upita sta oni rade u Batajnici , na primer.

Prvo ne morate biti clan neke partije da biste ucestvovali u politickoj borbi

da, verovatno je angie clan kucnog saveta pa ucestvuje u politickoj kampanji... to je ustvari zavera stanara iz Kanade...
bravo beli, visokoumno kao i uvek
jeca jeca 12:54 13.11.2007

Boli me glava od ovakvih akcija

Ne znam ko je smislio ovu akciju, ali ne samo da nema nikakvog praktičnog smisla, već malo podseća na period 90-tih. I naravno da sve što se dešava na političkoj sceni Srbije, se mora posmatrati imajući u vidu šta se sve događalo 90-tih godina. Jer problem Kosova je počeo da se razrešava upravo tada, da bi se završio bombardovanjem i gubitkom tog dela teritorije. Zašto je to tako bilo, pa zbog naše politike, naših izbora. Jedini cilj ove akcije može biti da stimuliše građane Srbije da uključe svoje emocije, odnosno ne racionalni deo svoje ličnosti, jer se samo sa takvim građanstvom može ići dalje u radikalizaciju odnosa sa ostatkom (razvijenog) sveta. To bi bila dobra baza za nastavak ne racionalne i gubitničke politike. Pitanje Kosova je završeno 1999., a sada se traži način da ono što postoji na terenu već 8 godina, bude i na papiru. Vlast u Srbiji igra opasnu igru, investirajući sve svoje kapacitete, u političko pitanje koje najblaže rečeno nema velike šanse da bude rešeno u našu korist, već naprotiv. Ova akcija je zato totalni promašaj i može samo da naškodi građanima Srbije. Toga bi trebalo da budu svesni i njeni učesnici.
Ruben Ruben 13:17 13.11.2007

Re: Boli me glava od ovakvih akcija

jeca
Ne znam ko je smislio ovu akciju, ali ne samo da nema nikakvog praktičnog smisla, već malo podseća na period 90-tih. .


Niko nije smislio ,,akciju,,.Izneo sam stav.
Na 90-te ne podseća ova ,,akcija,, protesta.Na to podseća ova akcija spotova i bilborda sa dotičnim javnim ličnostima.
Sve to je trijumfalna pobeda kontinuiteta 90-tih.
I šta?
Pravilno razumemo i definišemo ,,pojavu,, i ...šta?
Mungos Mungos 15:26 13.11.2007

Re: Boli me glava od ovakvih akcija

Ruben
Ne znam ko je smislio ovu akciju, ali ne samo da nema nikakvog praktičnog smisla, već malo podseća na period 90-tih. .

Niko nije smislio ,,akciju,,.Izneo sam stav.
Na 90-te ne podseća ova ,,akcija,, protesta.Na to podseća ova akcija spotova i bilborda sa dotičnim javnim ličnostima.
Sve to je trijumfalna pobeda kontinuiteta 90-tih.
I šta?
Pravilno razumemo i definišemo ,,pojavu,, i ...šta?


Mr. Ruben, jedan od najgorih zlocina (nakon Holokausta, u kojem je stradalo vise desetina miliona Slovena i nekoliko miliona Jevreja) koji mi je ostao u secanju je "poravnavanje" palestinskih naselja na Zapadnoj obali, sa sve zivim ljudima (I zenama i decom!), buldozerima i tenkovima, pod "komandom" izraelskog premijera Begina...

Mungos, The Da Podsetim Dasenezaboravi
Ruben Ruben 15:39 13.11.2007

Re: Boli me glava od ovakvih akcija

Mungos

Ne razumem.To je verovatno tačno.Ali nije o tome reč.Nema nikakvog smisla raspravljati o tome ili o tome ko je prvi došao na Kosovo, ko koga oterao.
Ja nisam istoričar, i ne želim niti mi je bila namera da se time bavim.
Post je upućen Beogradu, bestidnoj kampanji, ljudima u njoj, ko to finansira, kakav politički smisao ima, kome je upućen....šta to sve skupa znači?
Može li se Javno reći i imati uticaja u tomeOSTA!
Post je o Odgovornosti, ne tih manijaka već onih koji sebe smatraju normalnim.Jesu li?
Mungos Mungos 15:47 13.11.2007

Re: Boli me glava od ovakvih akcija

Ruben
Mungos

Ne razumem.To je verovatno tačno.Ali nije o tome reč.Nema nikakvog smisla raspravljati o tome ili o tome ko je prvi došao na Kosovo, ko koga oterao.
Ja nisam istoričar, i ne želim niti mi je bila namera da se time bavim.
Post je upućen Beogradu, bestidnoj kampanji, ljudima u njoj, ko to finansira, kakav politički smisao ima, kome je upućen....šta to sve skupa znači?
Može li se Javno reći i imati uticaja u tomeOSTA!
Post je o Odgovornosti, ne tih manijaka već onih koji sebe smatraju normalnim.Jesu li?


Nazalost, nemam vremena da vam crtam. Moracete da nastavite dijalog sami.

Mungos, The Busy
pufna pufna 16:04 13.11.2007

Re: Boli me glava od ovakvih akcija

bezis, bezis... he,he
a kad se vise prica ne vrti oko godina i cara dusana, i prica se o morali i opravdanosti nekih populistickih gestova, onda busy
Mungos Mungos 16:10 13.11.2007

Re: Boli me glava od ovakvih akcija

pufna
bezis, bezis... he,he
a kad se vise prica ne vrti oko godina i cara dusana, i prica se o morali i opravdanosti nekih populistickih gestova, onda busy


Cool!

Mungos, The Pobeg'o
semele semele 16:27 13.11.2007

Re: Boli me glava od ovakvih akcija

Ruben

Ne razumem.To je verovatno tačno.Ali nije o tome reč.Nema nikakvog smisla raspravljati o tome ili o tome ko je prvi došao na Kosovo, ko koga oterao.
Ja nisam istoričar, i ne želim niti mi je bila namera da se time bavim.
Post je upućen Beogradu, bestidnoj kampanji, ljudima u njoj, ko to finansira, kakav politički smisao ima, kome je upućen....šta to sve skupa znači?
Može li se Javno reći i imati uticaja u tomeOSTA!
Post je o Odgovornosti, ne tih manijaka već onih koji sebe smatraju normalnim.Jesu li?


Ruben, October 1917
adam weisphaut adam weisphaut 16:59 13.11.2007

Re: Boli me glava od ovakvih akcija


Ruben, October 1917

Semele, Gazimestan, 28. jun 1989
jesen jesen 22:15 13.11.2007

Re: Boli me glava od ovakvih akcija

...i mene boli glava od ovakvih akcija....cinjenica je da niko ne govori o srbima koji su ostali na kosovu, o tome kakav ce njihov zivot biti, kakav je danas.....ali ovo sa bilbordima je licemerno zato sto se zna da je Kosovo izgubljeno ..Raspravljati sada o krivici i ko je prvi poceo nema nikakvog smisla...vreme je da gledamo u buducnost a da se srbima koji zive na Kosovu nekako pomogne ako ne zele tamo da ostanu...
pufna pufna 14:38 13.11.2007

...

meni je ova kampanja ( prazno slovo) samo dokaz iracionalnosti. Onoga ko finansira i onoga koji ucestvuje.
Da nema poslednje recenice jos bi mogla da prodje kao humanitarna, a tada im verovatno ne bi bila toliko interesantna. Mislim na okupljene vrle intelektualce, koji jelte sem sto su ispoljili svoje nezadovoljstvo postojecim stanjem su pomislili da je to dovoljno kao dokaz promisljanja o nasem gordijevom cvoru.
Mi ni nemamo tradiciju gradjanskog agitovanja i organizovanja.
Tako da je Gradjanski deo okupljen oko ''pescanika''.
A mnogi intelektualci su bas zbog onog o cemu bol prica ( nemogucnosti da se ''uzleti'' i nametne) presli i pridruzili se jednoj ne toliko (koliko bi neki zeleli) maloj ali glasnoj partiji.
Dok ovi ''nicim iskvareni ''intelektualci iz kampanje ne preuzimaju odgovornost za svoje marionetsko delovanje, Srbija se valja u blatu.
sramota koliko smo nezreli.

aa, samo ne znam na koju inteligenciju mislis da reaguje i donese neki proglas mislis? Jel zelis da ih kontaktiras? ili stvarno mislis da se oni bave blogovima?
i svo ovo dss-ds mlacenje prazne slame i jebavanje ala je samo odlaganje tog trenutka otvaranja granica. NJihov jedini projekat je ako nekako moze, da ostanemo iza zida dok oni ne odu u penziju.
adam weisphaut adam weisphaut 14:51 13.11.2007

Re: ...

NJihov jedini projekat je ako nekako moze, da ostanemo iza zida dok oni ne odu u penziju.

Jeste jedini ali im dobro ide ode od ruke
Ruben Ruben 14:53 13.11.2007

Re: ...

pufna: aa, samo ne znam na koju inteligenciju mislis da reaguje i donese neki proglas mislis? Jel zelis da ih kontaktiras? ili stvarno mislis da se oni bave blogovima?

Ne znam ni sam na koji inteligenciju mislim.Ali ako ja mogu da pošaljem mejl Čupiću, Borki, Kandić, Luković....nema smisla da nabrajam, mogu i drugi.(koliko može da okupi Peščanik?)
I može neko da organizuje jednu salu u Beogradu, pa da se tu neko skupi (ne blogerski skup) pa da se kaže i sastavi nekakav papir sa nekim stavom.
Ima li smisla?Kakav učinak?
Ta pitanja se ne postavljaju.Ima, naravno.
pufna pufna 15:11 13.11.2007

Re: ...

ok shvatila
pufna pufna 15:17 13.11.2007

Re: ...

da , ide im odlicno. Ja sam iskreno, ponekad, ocajna. Svi te teraju da pevusis pesmu-sunce sija, vetar carlija.... a ti uprkos svemu lazno nasmejanom vidis da smo u buli strasnoj. Nama treba 10 godina krvavog rada da bismo se vratili na 80. -te!!!
Nedavno sam cula da poslanici posle 2 godine rada idu u penziju. A ko ce to da plati?! Nasa deca kojima ce se kicma savijati od rada jer su im ocevi i dede pojeli sve. Puna nam usta kritikovanja Tita zbog kredita, a ovde se radi isto. Samo jos da skupstinu prosire sa 250 na 900 mesta ( jer svacija rodbina tu zeli da se uglavi) i eto nama blagostanja.
Sve ovo nam se desava iz neobrazovanosti prosecnog gradjanina. I TO EKONOMSKE. jer da zna da sabere dva i dva, pitao bi se gde pare idu, a ne bi sledio populisticke tragove.
Jaril Jaril 17:53 13.11.2007

Re: ...

Sve ovo nam se desava iz neobrazovanosti prosecnog gradjanina. I TO EKONOMSKE. jer da zna da sabere dva i dva, pitao bi se gde pare idu, a ne bi sledio populisticke tragove.


Ако смо већ лоцирали проблем, онда да кренемо са решењем? Да кренемо са образовањем проченог грађанина, макар и по систему - од врата до врата?

Ако се сви сложимо да је ово проблем, онда више нема смисла помињати га, а ништа не радити да се он отклони. Зар не?
Domazet Domazet 15:23 13.11.2007

Ako je kampanja imala...

...za cilj Druge i Bolje onda je potpuno promasila. Ne mozes ti pozivati ljude kojima je profesija da se bave krivicom drugih za patnje trecih da se bave patnjama drugih zbog krivice trecih. To bi, na neki nacin, bilo mesanje privatnog i poslovnog. Sto je, priznacete, krajnje neprofesionalno...

Pardon, recenica je trebalo da glasi:
Ne mozes ti pozivati ljude kojima je profesija da se bave krivicom prvih za patnje trecih da se bave patnjama prvih zbog krivice trecih. To bi, na neki nacin, bilo mesanje privatnog i poslovnog. Sto je, priznacete, krajnje neprofesionalno...
Drugi ne mogu biti krivi. Drugi mogu biti samo Bolji...
Atomski mrav Atomski mrav 15:30 13.11.2007

Još jedan autor?

Kad ćemo Rubena videti sa desne strane u samostalnim projektima?
angie angie 15:39 13.11.2007

Re: Još jedan autor?

Kad ćemo Rubena videti sa desne strane u samostalnim projektima?



evo i moj glas-za!
Ruben Ruben 15:40 13.11.2007

Re: Još jedan autor?

Atomski mrav
Kad ćemo Rubena videti sa desne strane u samostalnim projektima?

Nećeš videti.O.K.?
Atomski mrav Atomski mrav 16:40 13.11.2007

Re: Još jedan autor?

Nikad ne reci nikad. Nemoj da te negativni komentari spreče u pisanju.
A sada nešto bih pitao sve koji diskutuju na temu Srba i Albanaca/Albanaca i Srba na Kosovu - zašto svi govore/pišu samo o jednoj strani i sa jednog stanovišta? Srbi pate na Kosovu - ko im je kriv, to su zaslužili jer su glasali za Slobu, jer nisu zaštitili svoje komšije Albance od zločina... Albanci su stradali na Kosovu od srpskih vojnih i paravojnih snaga - ko im je kriv, prvi su počeli, iredenta, bla, bla... Ostali mediji samo izveštavaju o Srbima sa Kosova, zato ja pišem na blogu samo o Albanicma a Srbi me ne interesuju... Na blogu se piše samo o Albancima, nikad o Srbima jer ste izdajnici i prodane duše.... a vi ste srBske patriJote... kao deca predškolskog uzrasta kad se svađaju i inate...
semele semele 16:57 13.11.2007

Re: Još jedan autor?

Atomski mrav

Na blogu se piše samo o Albancima, nikad o Srbima jer ste izdajnici i prodane duše.... a vi ste srBske patriJote... kao deca predškolskog uzrasta kad se svađaju i inate...


One flew over the coockoos nest!
Atomski mrav Atomski mrav 17:09 13.11.2007

Re: Još jedan autor?

Semele, imaš neki problem?
semele semele 17:20 13.11.2007

Re: Još jedan autor?

da. šta si ti u stvari hteo da izjaviš?
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 17:23 13.11.2007

Re: Još jedan autor?

semel, the bomber. the bad one.
Atomski mrav Atomski mrav 18:59 13.11.2007

Re: Još jedan autor?

da. šta si ti u stvari hteo da izjaviš?

Ono što piše... postavio sam jedno pitanje, niko za sada ne odgovara.
semele semele 19:19 13.11.2007

Re: Još jedan autor?

atomski mrav:
zato ja pišem na blogu samo o Albanicma a Srbi me ne interesuju... Na blogu se piše samo o Albancima, nikad o Srbima jer ste izdajnici i prodane duše....


teško je čitati tri točkice.

ako je ovo pitanje:
zašto svi govore/pišu samo o jednoj strani i sa jednog stanovišta?


ko su "svi"?
Brooklyn Brooklyn 16:38 13.11.2007

ja mislim da bilo sta da se desi

i sa srbijom i sa kosovom, obe ce zauvek ostati zatucane, siromasne vukojebine, tako da je u sustini sve jedno.
semele semele 16:58 13.11.2007

Re: ja mislim da bilo sta da se desi

Brooklyn
i sa srbijom i sa kosovom, obe ce zauvek ostati zatucane, siromasne vukojebine, tako da je u sustini sve jedno.



The next one flew over Brooklyn!
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 17:25 13.11.2007

Re: ja mislim da bilo sta da se desi

Brooklyn
i sa srbijom i sa kosovom, obe ce zauvek ostati zatucane, siromasne vukojebine, tako da je u sustini sve jedno.

tako je brook, tebi je sasvim svejedno jer sedis malo dalje, bese us, uk? stimuvezi, zar nije malo degutantno (nepristojno?) da dajes ovakve komente? nitsa licno, samo pitam...onako, sporCki.
Ruben Ruben 17:30 13.11.2007

Re: ja mislim da bilo sta da se desi

Ja vas molim, tema nije Kosovo, Albanci etc....

Tema je staro-nova Kampanja Beograda.
Mi razgovaramo o Vlasti, našoj, ovde i nama u toj vlasti.
O istoriji, Kosovu i čemu već, može na drugom mestu.
sonja k. sonja k. 17:31 13.11.2007

Re: ja mislim da bilo sta da se desi

Brooklyn
i sa srbijom i sa kosovom, obe ce zauvek ostati zatucane, siromasne vukojebine, tako da je u sustini sve jedno.


al bolje da su dve nego jedna pa jos velika.
semele semele 17:44 13.11.2007

Re: ja mislim da bilo sta da se desi

al bolje da su dve nego jedna pa jos velika






mozda bolje za vas jedan malecki oblacak
semele semele 17:47 13.11.2007

Re: ja mislim da bilo sta da se desi

Ja vas molim, tema nije Kosovo, Albanci etc....

Tema je staro-nova Kampanja Beograda.
Mi razgovaramo o Vlasti, našoj, ovde i nama u toj vlasti.
O istoriji, Kosovu i čemu već, može na drugom mestu.


gospodine Ruben
gledali one flew over the coockoos nest. jednom kad se ludaci uzbude......
morate da posaljete.....DOKTORKU
Brooklyn Brooklyn 18:00 13.11.2007

Re: ja mislim da bilo sta da se desi

stimuvezi, zar nije malo degutantno (nepristojno?) da dajes ovakve komente?


naravno da nije. ja sedim tu gde sedim upravo zato sto ovako mislim.

jedan moj prijatelj ima prijateljicu koja je rekla da se osecala prljavo kada je primala uk drzavljanstvo. ja mislim da sere ko foka (ta prijateljica).
sonja k. sonja k. 18:04 13.11.2007

Re: ja mislim da bilo sta da se desi

mozda bolje za vas jedan malecki oblacak


a el ti znas i da nam objasnis sta znace ti oblaci ili si se samo malo uzbudio?
Ruben Ruben 18:05 13.11.2007

Re: ja mislim da bilo sta da se desi

Dušo, to što ste okačili iz one flew over the coockoos nest, nije doktorka.
To je fucking nurs.

Sem izvesne raspevanosti u Vašim komentarima i sklonosti ka tabelama, moram da priznam da ništa ne razumem.
Neka razjarenost, euforičnost, to da.To primećijem.No, to ne mora da bude problem, mislim za doktora.


angie angie 18:07 13.11.2007

Re: ja mislim da bilo sta da se desi

pa semele shta reci- bash mi je drago da si sam izabrao primer koji jasno pokazuje kako ti nishta i ne kapirash!
adam weisphaut adam weisphaut 18:18 13.11.2007

Re: ja mislim da bilo sta da se desi

Dušo, to što ste okačili iz one flew over the coockoos nest, nije doktorka.
To je fucking nurs.

Pa dobro, malo se pile tatino zbunilo
semele semele 18:58 13.11.2007

odgovor kolektivu i sonji k.

divno je što u ovom globalnom cuckoolendu ima i jedan kutak za nas.

može to biti i oblačak. recimo ako postoji jedan suvereni oblacak za Albance jedan za Srbe

a treci za DRUGU SRBIJU.
Atomski mrav Atomski mrav 19:03 13.11.2007

Re: odgovor kolektivu i sonji k.

Semele, možda smo svi mi ovde malo "cookoo" a ti si OK, ali verovatnoća je ipak protiv takve mogućnosti :)
angie angie 19:08 13.11.2007

Re: odgovor kolektivu i sonji k.

semele- jel zavrshi ti taj kurs o netvorkingu i indetifikaciji, il samo postavljash grafikone?
semele semele 19:10 13.11.2007

Re: ja mislim da bilo sta da se desi

Tema je staro-nova Kampanja Beograda.
Mi razgovaramo o Vlasti, našoj, ovde i nama u toj vlasti.


Ako niste primetili gospodine Rubene kampanja je staro-nova jer entiteti koji se zovu države nemaju preča posla na ovom svetu nego da se brinu o tome šta sačinjava državu. Na žalost upalo vam je da živite u našoj državi koja ima tako burnu istoriju, ali dok se ona (istorija) dešava malo je dosadno i mučno.

Kampanja nije radi kampanje. Niti je to ona ista kampanja koju je vodio CK Srbije. Ako se sećate ratovi su bili još mučniji. Sad definitivno nema rata. Ali ako svaka šuša ima pravo na glas u ovoj državi tj. svaka šuša koja je novinar ili neka javna ličnost koja nešto izjavljuje za novine, ONDA sigurno ima i država pravo da se OGLASI. Zato ste i išli na neke izbore, da bi birali ko je među vama najpametniji da vas zastupa. I izabrali ste demokratsku skupštinu, koja je izabrala najbolje što je mogla. Jer, mogla je i gore.

Mislim da ste vi ti koji ništa ne shavate i koji se uzbuđujete kad vidite plakate na ulicama. Verovatno posledice rata. Rata siročad. Šta je bilo sa svim oni dotacijama za lečenje ratnih žrtvi? Zaboravili ste na sebe? Prijavite se. Nemojte patite u tišini i samoći.
Ruben Ruben 19:29 13.11.2007

Re: ja mislim da bilo sta da se desi

Mislim da ste vi ti koji ništa ne shavate i koji se uzbuđujete kad vidite plakate na ulicama. Verovatno posledice rata. Rata siročad. Šta je bilo sa svim oni dotacijama za lečenje ratnih žrtvi? Zaboravili ste na sebe? Prijavite se. Nemojte patite u tišini i samoći.


E g.semele, obratite pažnju.
Ja sam u principu vrlo tolerantan čovek.
Sem u slučaju gluposti, bezobrazkuka i podlosti.
Sve to ste demonstrirali i to vrlo uspešno.
S toga ti se sad obraćam sa Ti, jer mi je kratak fitilj pri susretu sa pomenutim osobinama i namerama.
Dakle, briši odavde.Šetaj to što već imaš na nekom drugom mestu.
semele semele 19:39 13.11.2007

Re: ja mislim da bilo sta da se desi

Oprostite ako sam vas sad šokirala više nego plakati ALI radi se ipak o ozbiljnim stvarima, o našim životima.

Ako ste vi tolerantni kako to da ne podnosite ceo srpski parlament? Kakva ekskluziva!?


Evo jednog članka iz REPUBLIKE objavljen 1998 godine. Videćete da DRUGA SRBIJA drvi sasvim isto što je drvila tada.



Dve Srbije
Mozda nigde nije ocitija prica o dve, paralelne Srbije - »zvanicnoj« i »drugoj Srbiji« - nego ako se uporedi pisanje vladinih i nevladinih medija. Samo sto se u ovom slucaju ne radi ni o kakvom konceptu izgradnje nove i bolje Srbije mimo one »zvanicne«, kako su to autori sintagme »druga Srbija« zamislili. Radi se o tumacenju istih zivotnih uslova na istoj teritoriji. U vladinim i provladinim medijima zivot u Srbiji opisuje se u terminima uspeha, pobede, napretka - mada u uslovima punim prepreka i spolja izazvanih problema. U isto vreme se isto stanje u velikom delu nezavisnih medija opisuje, da parafraziram nekoliko naslova iz lokalne stampe, kao »crno da crnje ne moze biti«, »zlo i naopako« ili »potop na pomolu«. Kategorije koje se pri tom najcesce koriste su poraz, propast, katastrofa i sl.

Postojanje dve interpretacije jedne te iste stvarnosti, cak i ako su ovako radikalno suprotstavljene, nije samo po sebi nista lose ako se radi o argumentovanom nadmetanju za interpretaciju u nepristrasnim uslovima delovanja. Medjutim, ako se radi o nasilnom nametanju jedne slike stvarnosti sa jedne strane i njenom odbacivanju sa druge, uz obostrano obracanje istomisljenicima, onda je problem ozbiljan. Utoliko ozbiljniji sto se radi o formiranju dve paralelne, radikalno podeljene javnosti na istoj teritoriji izmedju kojih je svaka komunikacija unapred osujecena. Stoga nije ni cudo sto je odsustvo dijaloga osnovna karakteristika zivota u Srbiji. Na agresivnu okupaciju javnog od strane socijalisticke vlasti, veliki deo nezavisnih medija odgovorio je zatvaranjem u, kako ih ponekad zovu, »oaze slobode«. Mozda je to bio neophodan prvi korak da bi se opstalo, ali sta dalje? Da li je belezenje propasti, uz cekanje i osluskivanje promene resenje? Ili, sto je jos gore, da li je to samo ocuvanje stanja u kojem svi mogu da pricaju i pisu sve, a samo poneki da rade sta hoce. Samo u radikalno segmentiranoj javnosti javno izrecena rec ne obavezuje. Ona samo podleze drugacijoj, neiskrivljenoj interpretaciji.

Stoga ne cudi sto malo koga brine ono sto se pise po stampi u Srbiji. Za jedne je vec sve napisano, dok je drugima jedino vazno da karavani mogu i dalje da prolaze. Gotovo neverovatno deluje cinjenica da je ogromnoj vecini toliko lose, a da gotovo niko nista ne cini da bi to stanje promenio. Ali, ako neko nema prostora za javno artikulisanje svoga delovanja, njegovo delovanje nece ni postojati za javnost. Zato pri ovakvom rasporedu snaga u Srbiji, svaki pokusaj da se stanje naknadno razume logicno godi samo onima koji pokusavaju da okupiraju i prisvoje sve sto se moze iskoristiti. Ako nema druge pameti osim one naknadne, kao sto tvrdi Matija Beckovic u valjevskoj reviji Kolubara, onda, mozemo dodati u Srbiji, a i drugde, nikada nece ni biti javnosti u pravom smislu reci, pa ni one lokalne. Sva je sreca da cinjenice mogu demantovati i akademike. Ovakav stav o naknadnoj pameti mozda ima ograniceno vazenje u nekim oblastima u nauci ili u nekim kulturnim ili umetnickim pravcima, ali one sfere gde se dogadjanja ne samo interpretiraju nego i oblikuju to sigurno ne vazi. Naknadna pamet u Srbiji moze reci samo da je sve »crno da crnje ne moze biti«. To nam se kroz stampu najcesce i kaze. Verovatno je da je to i tacno, medjutim, izmedju onoga sta jeste i onoga sta mozemo i treba da cinimo postoji jaz koji treba popuniti. Stoga se naknadna pamet mora dopuniti, ako pamet treba uopste da nam bude orijentir u delovanju.

Proizvoljna i naknadna pamet
Dok raspojasana pamet vladinih i provladinih medija proizvoljno govori o necemu sto ne postoji - uspesnom i lepom zivotu u Srbiji, deo lokalne stampe u Srbiji, o kojoj ce ovde biti reci, svojom naknadnom pamecu se trudi da nam prikaze stvarne ucinke ove vlasti. Medjutim, stice se utisak da se realizam ovih prikaza ponekad pretvara u manir. A kada se to dogodi tanka je granica koja ga razdvaja od cinizma, apatije ili defetizma.



Citirani gospodin kaže:

"Postojanje dve interpretacije jedne te iste stvarnosti, cak i ako su ovako radikalno suprotstavljene, nije samo po sebi nista lose"


Da li je to tačno da "postojanje dve interpretacije iste stvarnosti, nije samo po sebi ništa loše"?

Ovo mi liči na definiciju šizofrenije. ŠTO ZNAČI DA JE LEČENJE POTREBNO I DA ĆE DOĆI KAD TAD U NEKOM OBLIKU KOJI MOŽDA I NE ŽELIMO.

KLEROFAŠIZAM? Šta god to značilo za vas!




mariopan mariopan 19:47 13.11.2007

Re: ja mislim da bilo sta da se desi

Ruben
Ja vas molim, tema nije Kosovo, Albanci etc....

Tema je staro-nova Kampanja Beograda.
Mi razgovaramo o Vlasti, našoj, ovde i nama u toj vlasti.
O istoriji, Kosovu i čemu već, može na drugom mestu.



Kako tema nije Kosovo? Pa mi smo onda debelo skrenuli sa teme? Ovde se Kosovom placa neciji put u Evropu i bolji zivot...nekima se uzima da bi imao neko drugi...prirodno je da se ja bunim jer meni uzimate ( licno ) a za ves je prirodno stanje da se necijim tudjim placa ta karta za bolji zivot? LICEMERNO. To je tema zar ne?

Posto Vi zelite u Evropu na tudjum ledjima , mojim , mojom imovinom placate tu kartu , zar nemam pravo da se pobunim? Kazete da je licemreno boriti se i tako , bilbordima , za nesto nase , a nije licemerno da Vi od svoje borbe imate licne koristi..to bi bila ta Evropa u koju Vi hocete preko moje imovine , preko 250 000 proteranih sa kosova , preko nestalih i nikad ne procesuiranih i sudjenih za ta ubistva....preko previse neresenih pitanja Vi olako prelazite a hocete u Evropu?

Atomski mrav Atomski mrav 19:50 13.11.2007

Re: ja mislim da bilo sta da se desi

Ja vas molim, tema nije Kosovo, Albanci etc....

Tema je staro-nova Kampanja Beograda.

Nije mi baš jasno... to neka generička kampanja? Kampanja o kojoj si pisao je o Kosovu, zar ne?
Ruben Ruben 20:09 13.11.2007

Re: ja mislim da bilo sta da se desi

Atomski mrav
Ja vas molim, tema nije Kosovo, Albanci etc....

Tema je staro-nova Kampanja Beograda.

Nije mi baš jasno... to neka generička kampanja? Kampanja o kojoj si pisao je o Kosovu, zar ne?


Kampanja jeste o (za) Kosovo.Ali nije predmet posta Kosovo, već način na koji postojeća vlast vodi tu kampanju i učesnici u njoj, toj bestidnoj i lažnoj manipulaciji samim Kosovom, građanima i državom.

mariopan:
Posto Vi zelite u Evropu na tudjum ledjima , mojim , mojom imovinom placate tu kartu , zar nemam pravo da se pobunim?


Pa pobunite se.Zar mislite da će vam Koštunica sačuvati ,,imovinu,,?Eto, ja se bunim.

semele:
Ovo mi liči na definiciju šizofrenije. ŠTO ZNAČI DA JE LEČENJE POTREBNO I DA ĆE DOĆI KAD TAD U NEKOM OBLIKU KOJI MOŽDA I NE ŽELIMO.



Eto, gotovo da smo se složili.Ja uporno tvrdim da se radi o patologiji jednog naroda.
sonja k. sonja k. 20:13 13.11.2007

Re: odgovor kolektivu i sonji k.

odgovor kolektivu i sonji k.

divno je što u ovom globalnom cuckoolendu ima i jedan kutak za nas.

može to biti i oblačak. recimo ako postoji jedan suvereni oblacak za Albance jedan za Srbe

a treci za DRUGU SRBIJU.


semele d'prostis, nista ne razumem, osim da crtas oblacke za albance, srbe i drugu srbiju i da nisi musko.
angie angie 20:30 13.11.2007

Re: ja mislim da bilo sta da se desi

to bi bila ta Evropa u koju Vi hocete preko moje imovine


ne mariopan, nego zbog onoga shto su srbi radili na kosovu albancima, smo stigli do toga da nismo ni u evropi , niti nas rachunaju bilo gde drugde- kako tada niste zainteresovani i za taj kljuchni deo priche?
mariopan mariopan 20:30 13.11.2007

Re: ja mislim da bilo sta da se desi

Pa evo bunim se ali vi me udarate po prstima...kazete da sam zaostala..sad je valjda moderno otimati..sta ga ja znam u moje vreme se za to islo na robiju. Mislim moje je moje a tudje je tudje. Ja nista tudje nemam u kuci..ali pola moga vi dajete s punim pravom i jos me udarate po prstima sto se i dalje tvrdoglavo drzim za to moje?

A vidite uopste se ne uzdam u Kostunicu...tu sasvim gresite ..uzdam se u medjunarodno pravo ..koje drzi svet da se ne raspadne, i uzdam se u pamet pregovaraca sa obe strane, da svako odvagne sta dobija i sta gubi , i da se svako pomiri da ne moze dobiti sve. Pritom mislim i na Srbe i Albance , zato valjda i pregovori? Onda cu i ja moci..u nekoj skoroj buducnosti da ostvarim moje gradjansko pravo da uzivam ili ne na mojoj imovini , da je prodam ili da je poklonim , da uradim sa njom ono sto ja hocu a ne ono sto VI hocete.Ili Albanci. Moje je valjda moje , nije vase ni njihovo?

A protiv vlasti ovakve kakva je sada i ja se bunim gde god stignem i nema sta im ne zameram , gotovo za sve mislim da bi moglo i vise i bolje..ali otom potom ...bice valjda jos izbora.Ovo sto vi radite nije borba protiv vlasti kakva je , jer to je uvek legitimna borba , ovo sto vi radite zove se borba protiv interesa sopstvenog naroda. Ja sam taj narod , moj interes nije da se Kosvo odcepi. Ako se ne postigne dogovor postenije je da se podeli. Zna se ko je sta imao i ko je sta prodao...pa podelite ga.
mariopan mariopan 20:39 13.11.2007

Re: ja mislim da bilo sta da se desi

angie
to bi bila ta Evropa u koju Vi hocete preko moje imovine


ne mariopan, nego zbog onoga shto su srbi radili na kosovu albancima, smo stigli do toga da nismo ni u evropi , niti nas rachunaju bilo gde drugde- kako tada niste zainteresovani i za taj kljuchni deo priche?

Naravno , Angie, ja sam zainteresovana za Evropu i vise od vas, ali na put ne zelim da ponesem nista tudje pa tako ne dozvoljavam ni da se neko sanka na mojim ledjima. To je moje osnovno ljudsko pravo. Pitanje zlocina koje stalno spominjete , pokusajte da se setite ko je uzeo oruzje i poceo sa terorom i zsto je vojska uopste dosla na Kosvo. Ako slusate samo jednu stranu necete nikad doci do istine.

A ovde u Srbiji ima tako mnogo posla pre nego sto i pomislimo na Evropu da mi je muka i da pocnem o tome. Skoro na svim temama obradjujemo korupciju , pljackasku privatizaciju , opste siromastvo, zavisno i vlasti uvlakacko sudstvo...da ne redjam sve to treba i moze da se uradi bez zrtvovanja dela naseg naroda koji jeste propatio i kojima se ovde samo rugaju sto je ruzno i licemerno. Neposteno nam je implicirati da mrzimo Albance i da njima ne priznajemo pravo da zive na Kosovu . Nije tacno . Oni ne samo da imaju pravo nego i jesu tamo ziveli oduvek i ako se ne nadje resenje bolje je i podeliti Kosvo nego ga tajko odoka i celo poklanjati . To je necija imovina, nije vasa i nemojte njome raspolagati , to nije vase pravo.A zlocinima neka se bave sudovi , nije moje ni vase ni da sudimo ni da presudjujemo.

Meni se zapravo cini cela tema kao sudjenje i kao presuda.
Covek u belom Covek u belom 20:47 13.11.2007

Re: ja mislim da bilo sta da se desi

Ruben
Ja uporno tvrdim da se radi o patologiji jednog naroda.
Onaj ko je u stanju da ceo narod proglasava patoloskim slucajem, zaista nije daleko od ideologa treceg rajha. Mislim da ste preterali sve mere i da bi ovde vec i moderator mogao da reaguje.
angie angie 20:52 13.11.2007

Re: ja mislim da bilo sta da se desi

[quoteMeni se zapravo cini cela tema kao sudjenje i kao presuda.]

ne, tema je o licemernoj manupulaciji, jer presuda se desila bez sudjenja, kada je zlobica to odluchio, a ovi sada ni jednom odlukom nisu zashtitili srbe koji su tamo ostali, nego ih samo koriste za svoje kampanje, a vi ako ste odande, onda valjda iz prve ruke znate kako je sve to izgledalo i duboko verujem, ma koliko se ne slagali oko mnogih pitanja, da ni vi ne opravdavte ta stravichna deshavanja.
adam weisphaut adam weisphaut 20:53 13.11.2007

Re: ja mislim da bilo sta da se desi

Covek u belom
Ruben
Ja uporno tvrdim da se radi o patologiji jednog naroda.
Onaj ko je u stanju da ceo narod proglasava patoloskim slucajem, zaista nije daleko od ideologa treceg rajha. Mislim da ste preterali sve mere i da bi ovde vec i moderator mogao da reaguje.

Pa on nije rekao patoloski narod nego patologija naroda sto je sasvim legitimna tema za diskusiju.
mariopan mariopan 21:33 13.11.2007

Re: ja mislim da bilo sta da se desi

angie
[quoteMeni se zapravo cini cela tema kao sudjenje i kao presuda.]

ne, tema je o licemernoj manupulaciji, jer presuda se desila bez sudjenja, kada je zlobica to odluchio, a ovi sada ni jednom odlukom nisu zashtitili srbe koji su tamo ostali, nego ih samo koriste za svoje kampanje, a vi ako ste odande, onda valjda iz prve ruke znate kako je sve to izgledalo i duboko verujem, ma koliko se ne slagali oko mnogih pitanja, da ni vi ne opravdavte ta stravichna deshavanja.


Naracvno da ne opravdavam meni samo smeta sto pod "stravicna desavanja " podrazumevate samo ono sto se desilo Albancima. Nema nikoga ko je stravicna desavanja doziveo od Albanaca. Ne moze se sve pravdati ludim Slobom , Sloba je imao pandana sa druge strane takodje ludog.....stradao je narod.

Ja jesam rodjena na Kosvu i tamo mi je najveci deo porodice ostao..udajom sam u Vojvodini i opet zivim u mesovitoj sredini koja je za razliku od Kosva tolerantno razlicita. Meni je i porodica mesovita..a na Kosvu nemam vise od najblizih nikoga svo su se iselili. Ne svojm voljom ako treba da naglasim. I taj narod ima prava da zivi na svojoj zemlji...kada pominjete prava Albanaca da zive na SVOJOJ zemlji..isto Kosovo..onda pomenite i Srbe koji isto to pravo treba da imaju. Nemaju ga .
AlexDunja AlexDunja 22:04 13.11.2007

Re: ja mislim da bilo sta da se desi

taj narod ima prava da zivi na svojoj zemlji...kada pominjete prava Albanaca da zive na SVOJOJ zemlji..isto Kosovo..onda pomenite i Srbe koji isto to pravo treba da imaju. Nemaju ga .

evo ja pominjem. treba da imaju!
Ruben Ruben 22:18 13.11.2007

Re: ja mislim da bilo sta da se desi

Dosta sa perverzijama.
Ne dozvoljavam.
SaleKostolac SaleKostolac 22:20 13.11.2007

Re: ja mislim da bilo sta da se desi

Svako od nas je nekad,negde,imao neku sljivu u vlasnistvu,na nekom zemljistu koje vise nije njegovo,samim tim i sljiva je promenila vlasnika...Sticaj okolnosti,losa politika,'medjunarodna zajednica',ratovi...sta god...dovelo je do toga da i Kosovo,danas,jeste sve samo nije Srpsko vlasnistvo...dokazite suprotno!Pa i Turci su vladali ovim prostorima vremenski duze nego sve srpske drzave (despotovine,knezevine,kraljevine,republike..) zajedno...dokazite suprotno!Posmatrajte Srbiju kao organizam ciji je jedan deo zahvatio tumor koji preti da unisti,pa i usmrti celo telo.Odstranimo,amputirajmo bolesni deo,da bi ziveo ostatak.Jeste bolno,ostaju oziljci,ali moze se,mora se,dalje.Ja nisam neCovek,neSrbin (ako hocete),razumem savrseno patnju,bol i ocaj onih koji su izgubili najmilije,decu,bracu i sestre,roditelje,kuce i imanja (namerno tek na kraju),ali,molim odgovor na pitanje...sta i ako se,nekim neverovatnim nacinom,vratite dole i nastavite da zivite,kako zamisljate zivot u tako neprijateljskom okruzenju?Da li je vredno,i dostojno coveka da mu vojska,policija bude pratnja do prodavnice,skole,bioskopa...spavace sobe?Kako,ali zaista kako,zamisljate da izbrisete milion i kusur Albanaca,jer je savrseno jasno,s pravom ili ne,svejedno,da je tkz.SUZIVOT nemoguc?Ne propagiram defetizam,hocu samo da kazem da je zivot tako jedinstven,lep i neponovljiv,prozivite ga sa svojom decom u miru i sreci,ako vec ne na Kosovu,a onda tamo gde vas vole,postuju i cene.To sto imamo razlicito misljenje o ovoj tragediji ( za sve),ne znaci da se mrzimo.Bar ja ne...
Ruben Ruben 22:20 13.11.2007

Re: ja mislim da bilo sta da se desi

Covek u belom
Ruben
Ja uporno tvrdim da se radi o patologiji jednog naroda.
Onaj ko je u stanju da ceo narod proglasava patoloskim slucajem, zaista nije daleko od ideologa treceg rajha. Mislim da ste preterali sve mere i da bi ovde vec i moderator mogao da reaguje.


Priznajem krajnje sam radikalan kad je u pitanju glupost i izvedeno svaka vrsta nacionalnog primitivizma.
Tine i Radojka Tine i Radojka 00:32 14.11.2007

Svako od nas je negde imao neku sljivu


ti kume nisi imao ni noksir
SaleKostolac SaleKostolac 01:05 14.11.2007

Re: Svako od nas je negde imao neku sljivu

Mi nismo,srecom ocigledno,nikakvi kumovi..Uostalom,kako zasluzujete tako cete i proci.Problem je sto smo svi u istom loncu,voda vri a nema nikog da odskrine poklopac i smanji pritisak.Imam sina,dvadesetogodisnjaka,student DIF-a,dobar...i nedam da izgubi sutra glavu zbog Radojka,Tine i inih slicnih...zbog svih onih koji smatraju da je vaznije biti Srbin nego biti covek..i sasvim jasno vam kazem da mi se GADITE.
Tine i Radojka Tine i Radojka 03:12 14.11.2007

sljiva je promenila vlasnika

To sto imamo razlicito misljenje o ovoj tragediji ( za sve),ne znaci da se mrzimo. Bar ja ne...
Mada
dobar savet zlata vredi
tudje sljive manje vise
al za moj NOKSIR mogu dubijem
mariopan mariopan 15:12 14.11.2007

Re: ja mislim da bilo sta da se desi

AlexDunja
taj narod ima prava da zivi na svojoj zemlji...kada pominjete prava Albanaca da zive na SVOJOJ zemlji..isto Kosovo..onda pomenite i Srbe koji isto to pravo treba da imaju. Nemaju ga .

evo ja pominjem. treba da imaju!

Hvala AlexDunja...najzad neko i to da kaze)))
milosib milosib 15:31 15.11.2007

Re: ja mislim da bilo sta da se desi

Ruben
Dosta sa perverzijama.Ne dozvoljavam.

Tolerantno nema sta. Malom diktatoru se ne svidja kritika?
Dušo, to što ste okačili iz one flew over the coockoos nest, nije doktorka.
To je fucking nurs.

Jel' ovo pokusaj diskreditovanja zenske osobe koja iznosi svoj stav tamo gde joj nije mesto (u ozbiljnom drustvu).
Domazet Domazet 00:51 14.11.2007

Kako ja to vidim...

Po meni, sustina je u tome sto Ruben and Co. vide sebe i svoj put u Evropu (i bolji zivot) kao zatocenike Srba sa Kosova. I to im jako smeta i oni se bune. Nezgodacija je u tome sto i njihov put u Evropu (i bolji zivot) pravi od Srba sa Kosova njihove zatocenike. Pa im je onada malo neprijatno, vise zbog toga sto je to poprilicno vidljivo nego zbog toga sto ih je previse briga za sopstvene zatocenike. Otuda i tolika zestina u njihovim reakcijama. Jedini nacin da u ovom nasem svetu sivila medjusobnih nepravdi zadrze u sopstvenim ocima image vitezova (i viteskinja, ako je ovo pravilno) u sjajnom oklopu je da svoje zatocenike farbaju u azdaje. Otuda price o Srbima sa Kosova koji bi da uzmu natrag ono sto su prodali za velike pare. I price da svako ko nece da okrene glavu od njihovog (Srba sa Kosova) jada podrzava hladnjace.

Dobro, neko moze da kaze: definisao si problem (tacno ili netacno, nije u ovom trenutku vazno), ali kazi ti nama imas li ti kakvo resenje. Pa imam. Ja odavde ne mogu mnogo vise osim da im se podsmevam (jeste malo nepravda sto to cinim na mestu na kome su se okupili da se oni podsmevaju, ali boze moj). A vi tamo, ako vam Ruben i Co. smetaju, pazite kako glasate. I pazite da glasate...
angie angie 01:01 14.11.2007

Re: Kako ja to vidim...

Domazet, obichno razumem shta pishesh, evo sada chitam drugi put i nije mi bash najjasnije- poshto pretpostavljam da sam ja u and co, al shta god da sam nazrela u ovim radovima nije ni blizu onoga shto zastupam.
Domazet Domazet 01:10 14.11.2007

Angie...

angie
Domazet, obichno razumem shta pishesh, evo sada chitam drugi put i nije mi bash najjasnije- poshto pretpostavljam da sam ja u and co, al shta god da sam nazrela u ovim radovima nije ni blizu onoga shto zastupam.

Uz svo uvazavanje tvoje pameti i iskrenosti, dozvolicu sebi da kazem sledece: mislim da ti je sasvim jasno sta sam napisao i mislim da ti nije naj-jasnije sta zastupas.
angie angie 02:11 14.11.2007

Re: Angie...

Uz svo uvazavanje tvoje pameti i iskrenosti, dozvolicu sebi da kazem sledece: mislim da ti je sasvim jasno sta sam napisao i mislim da ti nije naj-jasnije sta zastupas.



ovo zvuchi isto kao kada ti se neko obrati sa-drago dete, iako to svakako nisi- dete mislim, a i to je u funkciji da te spusti malo nize od sebe, da bi ti na kraju rekao da si kreten- pa mi u tim okolnostima nije bash prihvatljivo da treba da dam neko objashnjenje.
Domazet Domazet 02:49 14.11.2007

Nisam hteo da ti se obratim sa...

angie
ovo zvuchi isto kao kada ti se neko obrati sa-drago dete, iako to svakako nisi- dete mislim, a i to je u funkciji da te spusti malo nize od sebe, da bi ti na kraju rekao da si kreten- pa mi u tim okolnostima nije bash prihvatljivo da treba da dam neko objashnjenje.
...'drago dete' jer ne mislim da si dete. Ne pada mi na pamet da te spustam nize od sebe i ni slucajno nemam nameru sda ti na kraju kazem da si kreten. Ja kazem nekom da je kreten samo ako mislim da je kreten.. Pa ni tada ne kazem uvek, valjda zato sto nisam sasvim pobegao od svoje malogradjanstine. U svakom slucaju, da ovo ne ispadne relativizacija, ne mislim da si kreten.
Ono sto mislim je da se po ovom pitanju jako razlikujemo i to je sve. Cak nisam ocekivao ni da mi za svoje misljenje das bilo kakvo obavestenje.
adam weisphaut adam weisphaut 07:51 14.11.2007

Re: Kako ja to vidim...

Po meni, sustina je u tome sto Ruben and Co. vide sebe i svoj put u Evropu (i bolji zivot) kao zatocenike Srba sa Kosova. I to im jako smeta i oni se bune. Nezgodacija je u tome sto i njihov put u Evropu (i bolji zivot) pravi od Srba sa Kosova njihove zatocenike. Pa im je onada malo neprijatno, vise zbog toga sto je to poprilicno vidljivo nego zbog toga sto ih je previse briga za sopstvene zatocenike.

Domazete mali hint: Duandan.
semele semele 11:04 14.11.2007

Re: Kako ja to vidim...

Domazet:


A vi tamo, ako vam Ruben i Co. smetaju, pazite kako glasate. I pazite da glasate...

Bonner D Bonner D 11:08 14.11.2007

Okruglo pa na ćoše, ko razume shvatiće!

Ili kako mali Perica zamišlja akciju, reakciju, revoluciju, Deklaraciju i Javnost sa velikim J!

Reakcija? Motivi? Pa uglavnom jasni. Mučno.” – O kakvim jasnim, mučnim motivima je reč? Reakcija, Re-Akcija, Kontraakcija, Akcija-Reakcija to je tek nepoznanica.

„..pokušati da pronađemo sopstveni konsensus“ – iliti sopstvenu kohabitaciju, sa sve samim sobom, šta li?!

pokušati da budemo inicijalna kapisla nekakvog integrisanja razuma, ako ga ima“ – u ovom vašem pisaniju ga definitivno nema! Dakle razuma, da ne bude zabune!

„...potpišemo jednu Deklaraciju koja će imati neophodnu snagu i uticaj u Javnosti. “ – pošto ta čudovišna Deklaracija udje u Javnost, i ispuni je snagom i uticajem! Do kraja, razume se!

„...treba biti funkcionalan i organizovan.Svako treba poslati mejlove ljudima koje poznaje i u koje veruje. “ – Vrlo konspirativno, da ne kažem revolucionarno, naravno mail treba da bude šifrovan, posle čitanja obavezno progutati, ovaj ubaciti u Recyle Bin, da „neprijatelj“ ne dodje do važnih podataka!

Nekakav organizacioni odbor treba da pripremi tekst Deklaracije, odredi datum i mesto i onda da se to potpiše i uputi Javnosti. “ – Ima na Kusovčevom blogu moj predlog za organizacioni odbor sa razlozima zašto bi baš oni trebalo da sede u "nekakvom organizacionom odboru". A kako da se uputi Javnosti, mail-om ili poštom? Ah ne poštom nikako, Pošta je srpska. Fuj! A čiji beše mail?

Nekakav pritisak, organizovan se mora učiniti.I to civilni, građanski. “ – A koga treba pritiskati, takoreći pritisnuti? Organizovano, civilno i građanski?! Možda onu Javnost iz gorepomenutih citata sa sve velikim J?! Da joj ne bude muka od tolikog pritiskanja, a ko zna, možda joj se i omili, pa zaište još?


Mislim smejurija, niša više, al' samo još jedna u nizu ovde na blogu...

*smeh*

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana