Društvo| Zabava| Život

'Ajde ti mi kaži,

Biljana 77 RSS / 07.12.2009. u 19:56

ja nisam pametna.. šta da (ti) radim...

Rekoh prošli put  pisaću o Tempu. Nije baš mnogo zanimljivo. Ali je poučno. Prošle nedelje rešim ja da odem u veliku nabavku. Ne idem u Tempo što volim Miška nego što daju na odloženo. Blagodeti finansijske politike&života sa jednom platom... I tako zaputim se ja .. Da vas sad ne zamaram detaljima vijuganja kroz prolaze među gigantskim rafovima i savdavanje kolica u krvinima, posebno pred sam kraj nabavke kada su već uveliko teža od mene. Prelazimo odmah na kasu.

hipermarket_1.jpgNe volim da gnjavim na kasi i da se iza mene stvori kolona k' o iza traktora natovarenog senom. Pošto sam sama, trudim se da  što brže spakujem stvari, a da baš ne bude omekšivač u kesi sa čajnom. (Kad smo kod omekšivača, nije bilo belog lenora.. neki šareni koji imaju previše mirisa za nešto što bi trebalo samo da omekša stvari. Kupih beli bohor.. Jbt.. koliko to jako miriše. Glava me zabolela dok sam okačila veš.) Elem, žurim ja tako .. jer dok stavim sve na traku, pa spakujem u kese, pa ispišem čekove, a ovi rade do 5 jer imaju popis, srušiće se na mene buka i bes novopridošlih na kasu, radim, pakujem, glavu ne dižem. Tek ponekad da pogledam cifru na displeju .. petoznamenkastu. Završih pakovanje, ispisah čekove, proćaskah sa prodavačicom o nekim letnjima papučama koje sam izbunarila za 300 dindži, sve sjajno...Iza mene nikog.  I izvezoh kolica da sačekam druga Paju i njegovu novu mašinu koja će puna bakaluka da me preveze do kuće. U tom čekanju, razvučem onu glistu od računa, mada je po dužini ravan nekoj omanjoj guji i krenem da gledam. Sve radujući se kako sam samo čuvarna domaćica i koliko sam uštedela kupujući tamo a ne u našoj lokalnoj prodavnici. Eto, voćni jogurtići koje Srećica obožava jeftiniji 7 dinara, a mleko više od deset, banane 30 dinara jeftinije po kilogramu. Ma isplati se stvarno ovaj Tempo. Čokolino jeftiniji 20 dinara nego u Maksiju, a izbor juvitaninih kašica ogorman.  Fino. Ček, šta je ovo det ves Duel Planin. sve 337.00 din? Da nije to omekšivač? Ne, evo ga dole. Prašak nisam kupila. Devet kilograma kupljenih prilikom neke akcije izgleda da imaju neku čarobnu moć, tek odolevaju svim mojim pokušajima da ih potrošim. I tako, ja sa glistom-gujom u rukama, vratim se do kase: Izvinite, šta je ovo?- pokazujem na inkrimisani zapis. -To? Prašak! - Ali ja nisam kupila nikakav prašak.- Pa kako je gospođo to da znam? Idite tamo na ulaz, pa na informacije pa pišite reklamaciju. -Dobro, hvala doviđenja.  I sad, mislim se ja... Šta i da odem do tamo? Kako da dokažem da nisam prašak kupila, izvadila ga usput iz kolica i došla da se žalim. Nema veze. Možda je neka glupa greška. Sad će i Pajica da stigne. Lep je dan. Neću da se nerviram. Požalim se usput malo Paji i tako to prođe. 

Ali ne da mi đavo mira. Predveče opet uzmem glistu-guju i redom.. Da vidim još jednom kako sam lepo sve kupila jeftinije nego što bih inače, a i neke stvari je baš teško naći.. Evo ova juvitana sa teletinom, nigde bre nema,  a Srećica je obožava. I ove papuče, plave za plažu sa cvetićima, božanstveno vesele, sa onim đonom od kanapa...299 din.. Sjajno!  Vidiš, setila sam se i žutog šećera iako nisam zapisala. O majku mu! Šta je bre ovo? Deo sprej Dove D-light 249.50din ? Kupila sam samo jedan dezodorans i to muški, Denim black, srednjoškolska fascinacija... Firma nas godinama zasipa astronomskim osmomartovskim čestitkama u Jasminu, tako da kozmetiku kupujem samo na poklon. Ček da vidim da nije neka greška.. možda sličan kod.. Ma ne, evo i ovog Denima otkucanog. I tako red po red. Sve ponovo. Slučajnost.. Teško. 'ajde da je dva puta otkucano nešto, pa da kažem slučajno ili da nešto fali na računu pa kao pogrešno očitan kod.

I tako.. Džaba što sam ja vredna i čuvarna, džaba što sam cimala Pajicu da me voza u nedeljno popodne, džaba što sam propustila nedeljnu šetnju po Adi sa Srećom&Srećicom.. Neko je rešio da me uprkos svem mom trudu  spreči da uštedim... Kasirka kojoj je zatrebao prašak i dezodorans? Tempo i Zli Miško koje sistemski pljačkaju naivne kupce sa veeelikim računima? 

Tek, naravoučenije.. jedan pakuje, drugi gleda u monitor. A šta ste ovo sad otkucali? Pa gde je? Ovako, ja zagubljena među kesama sa računom koji je uveliko premašio pisanje tri čeka, idealan sam slučaj za .. pljačku? Posle se ja čudim onim ljudima sa troje dece od kojih je dvoje spavalo u kolicima (bez pretrivanja, jedno na jaknama, drugo čučeći unutra)..  

Ovoliko cimanje i priča i drama zbog manje od 600 dinara? Pa kad razmislim da.. Znam ljude koji rade za deset hiljada. Koliki su njima tih 600 dinara? I na kraju krajeva pitanje je reda i zakona. I pristojnosti. Mene su učili da ne kradem. 

I uostalom i Džorža je izdala kasirka. 

Atačmenti



Komentari (159)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Biljana 77 Biljana 77 17:55 08.12.2009

Inkriminisani elementi

Drugovi Duel i Dove:

Predrag Brajovic Predrag Brajovic 18:14 08.12.2009

Re: Inkriminisani elementi

Треба нам заглавље и подножје рачуна. На првом је прецизирано који је трговински објекат и предузеће (понеки пут пише и "Хвала на посети", "Дођите опет" итсл.), а на крају рачуна, у подножју, дат је број фискалног рачуна, тачно време куповине, начин плаћања и, најважније, ко је у том трену био оператор за касом (касир-касирка). А то је оно што нам треба, то јест то треба вођи смене и објекта да би размотрили ко је одговоран за могућне пропусте. (Иначе, мислим да плате у Темпу нису сјајне, па верујем, у твом случају, да се неко досетио како да допуни кућни буџет.)

Иначе, без притиска, и то јавног, ниједна инертна управљачка структура неће се покренути, чему је доказ и ова ситуација са Инсајдером и Бранкицом. Значи, треба непрекидно чинити притисак...
Biljana 77 Biljana 77 18:27 08.12.2009

Re: Inkriminisani elementi

то јест то треба вођи смене и објекта

Upravo. Zato i nisam okačila te delove. Ima i ime i prezime kasirke, ali bi to već bilo ... U pitanju je Tempo na Vilinim vodama. Toliko.

Inače, na site-u se može ostaviti samo primedba bez mogućnosti da se "zakače" propratna dokumenta. Tako da ako niko ne odgovori na primedbu, jedino što mogu je da se lično tamo zaputim. Iskreno ne znam da li ću imati baš toliko energije. Radije bi se igrala beži-beži sa Srećicom.
ps. obavesti nas ako tebi odgovore, a i ja ću naravno, ako dobijem neki odgovor.

Poslala sam ovako nešto:
U vašem Tempo objektu na Vilinim vodama obavila sam kupovinu 29.11. 2009. u vrednosti od 1X.017,06 dinara. Naknadnom proverom sam na računu pronašla dva artikla koja nisam kupila: Duel prašak (u vrednosti od 337.00 din), šifra DET.1480 i Dove dezodorans (u vrednosti od 249.50 din), šifra HIG.1202.
Kasa je broj XX, račun broj 21090X
Ukoliko je potrebno rado ću vam dostaviti i druge podatke vezane za kupovinu, kao i fiskalni račun.

Kao Vaš redovni kupac, a u cilju razrešavanja ove neprijatne situacije, nadam se brzom odgovoru.
Poštovanje,
B.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 18:40 08.12.2009

Re: Inkriminisani elementi

Biljana 77

Пошаљи им писани допис са повратницом, с тим што мораш наћи нечије име, то јест ко је главни менаџер објекта или флор-менаџер или особа задужена за рекламације, али никако било ко из реда ситне бораније. Докле год немаш конкретну особу којој си се обратила, систем је обично тако направљен да перпетуира назови-предузимљивост (до у бескрај даје утисак да се нешто ипак подузима, исто као администрација), а у стварности се мало шта разрешава.

Потом, ако се испостави да нема одговора, онда се можеш на исти начин пожалити врховном (директор Темпо центара, даћу ти име и презиме и адресу) да тај и тај није ништа предузео да заштити потрошача (случајно овај пут тебе) и његову компанију износи на лош глас.
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 19:25 08.12.2009

Re: Inkriminisani elementi

boze ljudi celu ratnu strategiju ste razvili ovde?
ide bre tamo i lepo sa osmehom im kazi da ti vrate pare.
prosto ko pasulj jer si u pravu.


Biljana 77 Biljana 77 19:28 08.12.2009

Re: Inkriminisani elementi

boze ljudi celu ratnu strategiju ste razvili ovde? .... .... prosto ko pasulj
Eh, njanja

Jeste tamo gde je sistem napravljen da funkcioniše. Ništa ovde nije prosto.
antioksidant antioksidant 22:03 08.12.2009

Re: Inkriminisani elementi

samo budi svesna da ce neko ostati bez posla
zasluzeno svakako ali ce ipak ostati bez posla
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 22:12 08.12.2009

Re: Inkriminisani elementi

da i kad sledeci put nadje drugi posao radice ga valjda kako treba.
Biljana 77 Biljana 77 22:43 08.12.2009

Re: Inkriminisani elementi

samo budi svesna da ce neko ostati bez posla

Ovo nije nužno. Ne ostaje se bez posla na osnovu nečije reči. Valjda treba da postoje i neki dokazi za to što ja tvrdim. Ako nije moguće dokazati, pretpostavljam da će proći samo sa nekom opomenom ili će se i sama osoba uzeti u pamet (u smislu da suviše rizikuje). A ukoliko se ispostavi da je svesno i namerno krala, kad ..
sledeci put nadje drugi posao radice ga valjda kako treba.
Rekoh već negde gore, nije OK da zbog jedne kasirke u Tempu gledamo na sve prodavce/prodavačice kao na lopove.
antioksidant antioksidant 23:52 08.12.2009

Re: Inkriminisani elementi

da i kad sledeci put nadje drugi posao radice ga valjda kako treba.

da li si ikada otpustila nekog?
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 23:54 08.12.2009

Re: Inkriminisani elementi

samo budi svesna da ce neko ostati bez posla
zasluzeno svakako ali ce ipak ostati bez posla

pa neka drugi put misli. i treba da ostane bez posla. lopov je i dalje samo lopov.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 23:56 08.12.2009

Re: Inkriminisani elementi

antioksidant
da li si ikada otpustila nekog?

Због крађе? Да.

ЕДИТ:
Ух, извини, видим да није мене питало ;-)
antioksidant antioksidant 00:04 09.12.2009

Re: Inkriminisani elementi

ne, pitanje je za sve
lakse ce se komentarisati kada se ima cela situacija u glavi
ja jesam. ne zbog kradje.
ruzno
mnogo ruzno

inace oko kradje - meni je potrebno razjasnjenje - zasto provlace bar kodove kroz kasu? u cemu je korist? da odnese tih par artikala kuci? zasto ih samo ne odnese (ako je odgovor da neko ne bi primetio - nelogican je jer svaki prodajni objekat ima predvidjen rastur za sitne kradje - jednostavno bi mogli da se uklope u to). kako nose te stvari kuci pored kontrole objekta? (krenes kuci sa posla sa kesom punom provijanta i pita te onezbedjenje "kuda s tim?" ti kazes "placeno je" - trazice ti odsecak) da uzmu pare iz kase ne mogu....
gde je korist?

Biljana 77 Biljana 77 00:17 09.12.2009

Re: Inkriminisani elementi

meni je potrebno razjasnjenje

I meni.. Otkud dva nekupljena artikla kod mene na računu?
EDIT: Nisam nikad nikog otpustila. I kao što rekoh, ne tražim da ikoga otpuste. Samo objašnjenje. Ukoliko nije u pitanju nikakva krađa, ni prevara, ne vidim što bi nekog otpuštali. Izvinite, gospođo, bila je greška! Neće se ponoviti. Fine by me!
antioksidant antioksidant 00:26 09.12.2009

Re: Inkriminisani elementi

I meni.. Otkud dva nekupljena artikla kod mene na računu?

ne znam i nadam se razjasnjenju ili bar da se takve stvari ne desavaju cesto

ne tražim da ikoga otpuste. Samo objašnjenje. Ukoliko nije u pitanju nikakva krađa, ni prevara, ne vidim što bi nekog otpuštali

ok si ti ali ako se masinerija u maksiju pokrene to drugacije igra
lakse je kazniti nego razmisljati
nekada uvredjena musterija bude zadovoljna zbog reakcije (mada je steta na imidzu vec napravljena - ovo je obican damage control)
a salje i poruku ostalim zaposlenima
sto uz poslovicno jak sindikat u maksiju biva dovoljno

ali ja ocito preterujem (sto vec prelazi granicu trola)
desava mi se to pred spavanje
laku noc
ljubi srece
obe
Biljana 77 Biljana 77 01:03 09.12.2009

Re: Inkriminisani elementi

desava mi se to pred spavanje

Ima i boljih stvari za pred spavanje.
U to ime, laku noć! X 4
shumska shumska 02:19 09.12.2009

Re: Inkriminisani elementi

javi nam epilog, u svakom slučaju
Unfuckable Unfuckable 11:40 09.12.2009

Re: Inkriminisani elementi

ne vidim zašto bi se Biljana The Pokradena više plašila za nečiji posao, tj više i od samog uposlenika The Lopova - koji upravo takvim delanjem pokazuje šta ga i koliko zabolllle za taj njegov posao ?

antioksidant antioksidant 11:54 09.12.2009

Re: Inkriminisani elementi

ne vidim zašto bi se Biljana The Pokradena više plašila za nečiji posao, tj više i od samog uposlenika The Lopova - koji upravo takvim delanjem pokazuje šta ga i koliko zabolllle za taj njegov posao ?

vidim ja da ti ne vidis
a vidim i da vidis da ima kradje a znas i ko je lopov
lepo sto si tako vidovit
pomaze to u zivotu
Unfuckable Unfuckable 12:04 09.12.2009

Re: Inkriminisani elementi

pa nisam baš najbolje razumeo šta to tačno vidiš, ako bi moglo pojašnjenje za mene The Neupućenog sa jeftinijom kartom ?
antioksidant antioksidant 12:29 09.12.2009

Re: Inkriminisani elementi

neupucen ali bi tako rado sudio, presudio i izvrsio presudu...
Unfuckable Unfuckable 12:53 09.12.2009

Re: Inkriminisani elementi

e, halo : ja ne kradem, kapiraš ?
I malo mi smeta ta filipmladenovićevska patetika tipa "pomislimo malo i na Njih"
Pa, neću da mislim o Njima, kad ne misle ni oni o Nama, a ni o sebi.
Da misle, ne bi radili to što rade, a - rade, opisano na dosta primera.
Ne unižavam im ja odnos prema poslu,posao kao takav i moral, sami to rade.
Ako sami ne cene to što imaju, s kojim bi pravom neko od mene mogao tražiti da ga ja cenim, ili razmišljam o tome.
Da li se krađa u supermarketima opisana u ovom tekstu odvija uz znanje nadređenih, koja je tvoja procena ?
I, koliko to "visoko" ide ?
Do najviših vrhova vlasti, je l'?
Hajde da ne pravimo famu oko običnog pilićarenja, dakle.
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 15:18 09.12.2009

Re: Inkriminisani elementi

i ja ne razumem sta AO vidi moram da priznam.
otpustila bi je nakon 3 takve greske
i kao sto vec rekoh kad opet nadje posao radice ga kako valja - valjda.
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 15:36 09.12.2009

Re: Inkriminisani elementi

i ja ne razumem sta AO vidi moram da priznam.
otpustila bi je nakon 3 takve greske

Ja nakon dve jer je prvo krala,pa onda nije marila za upozorenje i pokazanu toleranciju,
ali ne bih odmah otpustila.
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 15:49 09.12.2009

Re: Inkriminisani elementi

ja sam otpustila jednog studenta ovde prosle godine. zaposlili smo ga da pomaze na jednom veoma bitnom projektu a on se nikad nije pojavljivao, a i kad bi dosao radio je domaci. na kraju sefica kaze ja ne mogu ajde ti ga otpusti jer je svakako on tvoja briga. dobro reko ajde ja cu. al sve sa osmehom sam mu rekla da nama treba drugaciji profil studenta koji ce da se posveti ovom projektu a u njemu ne vidim zelju za takvu posvecenost i gotovo.

a dala sam jednom otkaz u firmi na veoma ruzan nacin jer me jedna koleginica vredjala. dobila je sto je trazila od mene a ja sam se okrenula i otisla. otvorila sam svoj biznis i mnogo mi lepo bilo.
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 15:53 09.12.2009

Re: Inkriminisani elementi

Moji roditelji imaju malu firmu u kojoj ja stalno dajem otkaz, al' me niko ne ferma
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 16:29 09.12.2009

Re: Inkriminisani elementi

dobrosavljevic_m
Moji roditelji imaju malu firmu u kojoj ja stalno dajem otkaz, al' me niko ne ferma

eh bre milena, da zovemo child protection agency?
antioksidant antioksidant 16:33 09.12.2009

Re: Inkriminisani elementi

Moji roditelji imaju malu firmu u kojoj ja stalno dajem otkaz, al' me niko ne ferma

kako ne ferma? pa zar nisu prestali da te placaju?
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 16:36 09.12.2009

Re: Inkriminisani elementi

eh bre milena, da zovemo child protection agency?


Ma i njima ima da daju nešto da rade.
kako ne ferma? pa zar nisu prestali da te placaju?

Nikad nisu ni počeli.
mirelarado mirelarado 18:05 09.12.2009

Re: Inkriminisani elementi

antioksidant
ok si ti ali ako se masinerija u maksiju pokrene to drugacije igra
lakse je kazniti nego razmisljati
nekada uvredjena musterija bude zadovoljna zbog reakcije (mada je steta na imidzu vec napravljena - ovo je obican damage control)


Штета је настала јер је ово већ ко зна који по реду случај појаве фантомских артикала на рачуну за који чујем. Уверила сам се и да нису похитали с реакцијом. Послала сам им, наиме, и ја прексиноћ мејл сличне садржине као Предрагов и поставила питање како се тако нешто може догодити. Од одговора нема ни трага ни гласа. Да су мејл морали добити, видим већ по томе што ме софтвер на том сајту препознаје.

П.С. И мој муж често одлази у крупнију набавку у тај Темпо на Вилиним Водама и увек проверава "глисту", јер смо виђали овакве рачуне попут Биљиног.
maksa83 maksa83 19:31 09.12.2009

Re: Inkriminisani elementi

dete milena
Moji roditelji imaju malu firmu u kojoj ja stalno dajem otkaz, al' me niko ne ferma

Samoproglasi se za vođu sindikata i povedi sebe u protest, pa onda pregovaraj sa poslodavcima i onda izigraj bazu (sebe) tako što ćeš da sklopiš neki separatni dil sa gazdama. Bitno je da pokažeš da si organizovana i da nisi sama.

Biljana 77 Biljana 77 19:33 09.12.2009

Re: Inkriminisani elementi

Bitno je da pokažeš da si organizovana i da nisi sama.

dobrosavljević the milenaS
NNN NNN 20:06 09.12.2009

Re: Inkriminisani elementi

maksa83

Makso, je l' možeš da meni dunsteru odgovoriš na konkretno pitanje iz tvoje struke, da nekako podesim RSS feed ili kukavicu iz sata ili štagod da me obavijesti "maksa just has spoken" (makar samo na b92logu)
Unfuckable Unfuckable 20:17 09.12.2009

Re: Inkriminisani element je u poslu

Makso, je l' možeš...

ne može.
Ima neka posla, trenutno.
Duva, naime....
...svećice.






srećan rođendan
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 20:19 09.12.2009

Re: Inkriminisani elementi

Samoproglasi se za vođu sindikata i povedi sebe u protest, pa onda pregovaraj sa poslodavcima i onda izigraj bazu (sebe) tako što ćeš da sklopiš neki separatni dil sa gazdama. Bitno je da pokažeš da si organizovana i da nisi sama.

Ok, idem da ispred ogledala vežbam govore za pokratanje mase i da poradim na svojoj harizmi,
ili možda da blokiram ulaz u zgradu da skrenem pažnju na svoj problem
Bitno je da pokažeš da si organizovana i da nisi sama.

Moji roditelji bi rekli neorganizovani kriminal.

Ovakvi istorijski momenti me navedu da zažalim što sam jedinče,
ali kad stojim ispred tog ogledala, stiče se utisak da me je više.
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 20:29 09.12.2009

Re: Inkriminisani elementi

jao jeste danas 9-ti Dicembre!
Makso srecan ti rodjus vraze



dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 20:35 09.12.2009

Maksooooo!

maksa83 maksa83 20:36 09.12.2009

Re: Inkriminisani element je u poslu

srećan rođendan

Hvala!

Super ti ova XML torta!

Ubi' se od nekog čizkejka (samo 5 gigakalorija po milimetru kubnom) koji su mi kupili ovde, pufćem ne dišem. Stavili mi 9 (?!) svećica.

Preporučujem toplo cheesecakeshop. Dedli.
crossover crossover 20:50 09.12.2009

Re: Inkriminisani element je u poslu

Макс, срећан ти рођендан!

Ево, једна це-олика торта за све:

mirelarado mirelarado 20:51 09.12.2009

Re: Inkriminisani element je u poslu

Максо, ја ти већ честитала на Тренеровом блогу, као и Маргос и Тренер. :)
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 20:54 09.12.2009

Re: Inkriminisani element je u poslu

maksa83
Hvala!

Јбт., жив био и велики порас'о, не могу да верујем да овоме сведочим: рођендан мог идола! (Има ли неко идеју шта је електронски пандан српском честитарском тропољупцу, да заспемо, уместо цвећем, слављеника?)
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 20:56 09.12.2009

Re: Inkriminisani element je u poslu

(Има ли неко идеју шта је електронски пандан српском честитарском тропољупцу, да заспемо, уместо цвећем, слављеника?)

evo nesto ovako:

<html>
<head>
<style type="text/css">

body {
font-size: 14pt;
font-family: arial,helvetica,sans-serif;
color: #000000;
background-color: #FFFFFF;
margin-left: auto;
margin-right: auto; }

hr {
height: 20px;
color: blue;
background-color: blue; }

</style>
</head>

<body>
<h1>Srecan Rodjendan Makso</h1>
<hr />

<img src="about.jpg" alt="image and then came css" width="500" height="334" />

</body>
</html>
maksa83 maksa83 21:37 09.12.2009

Re: Inkriminisani element je u poslu

'Fala 'fala 'fala svi drugari, i drugaricama poljubac (i Brajoviću, slab sam na Pitralon).

Love you all!
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 21:43 09.12.2009

Re: Inkriminisani element je u poslu

a jel moze ovo?
scabies scabies 23:49 09.12.2009

Re: Inkriminisani elementi

jao jeste danas 9-ti Dicembre!
Makso srecan ti rodjus vraze
Znala sam ja da je 9.ecembar, ali nisam znala za rodjendan
Srećan rođendan i sve najbolje momku zbog kog sam počela da pišem kukice
tyson tyson 13:56 10.12.2009

Re: Inkriminisani elementi

ne, pitanje je za sve
lakse ce se komentarisati kada se ima cela situacija u glavi
Ja jesam, jednog potpuno beskorisnog lenjivca kome je bilo sasvim OK da drugi ljudi odrađuju njegov posao i da se od njega ni ne očekuje da išta uradi. Pri tom je stalno izmišljao neke glupave razloge da ne dolazi na posao, hteo da vodi ženu na službena putovanja, imao jako loš odnos sa partnerima i blamirao firmu. Sto puta mu je bila skrenuta pažnja da mora da promeni svoj odnos ka poslu, i sto i jedan put ga je bilo baš briga.

Obrva mi se nije pomerila kad sam mu dao otkaz.

Ne znam što bi to bio neki problem, kada si siguran da je ta osoba otkaz i zaslužila. Jbg, i otkaz je jedna od sastavnih komponenti kapitalizma.


teodorakaze teodorakaze 14:42 09.12.2009

Uh


Meni se isto desilo nekoliko puta ovde na trulom zapadu u supermarketu u koji redovno idem. Na isti fazon skroz - ja se trudim da se sto pre sklonim (t.j. sto brze popakujem nedeljnu kupovinu) i nema sanse da pratim ekran. Cak i sada kad znam da se desava, ne setim se da proverim racun odmah. Odnosno, blam me da stojim tu i proveravam, a naknadno bi me bilo blam da se vracam, tako da sam do sada samo jednom poslala zmua od kuce da on obavi taj neprijatni zadatak (jer su me bas bili iznervirali, a provalila sam "slag na racunu" tek kad sam dosla kuci). On, posto je Nemac, nema blama za te stvari (rad, red i disciplina), ali su ga toliko iscimali na reklamaciji, da smo oboje odustali, i sad ni ne pregledam racun - what I don't know can't hurt me. Debil sam, znam. N'umem ni da se cenjkam.
Biljana 77 Biljana 77 15:03 09.12.2009

Re: Uh

N'umem ni da se cenjkam



On, posto je Nemac, nema blama za te stvari (rad, red i disciplina), ali su ga toliko iscimali na reklamaciji, da smo oboje odustali
I to mi je neki Nemac!
teodorakaze teodorakaze 16:22 09.12.2009

Re: Uh

I to mi je neki Nemac!

I to sto kazes, trebalo bi to da mu je vrhunsko zadovoljstvo. A i ja bi po tome trebalo da sam lajava, al' ne vredi, doooooooobri smo
dunja73 dunja73 17:21 09.12.2009

Re: Uh

On, posto je Nemac, nema blama za te stvari (rad, red i disciplina), ali su ga toliko iscimali na reklamaciji, da smo oboje odustali, i sad ni ne pregledam racun



Nema to veze ko je ko i sta je ko .

Racun je racun , musterija - musterija , trgovac - trgovac .

Ko radi taj i gresi ( rece jez i sidje sa tschetke ) .

Blam , sta znaci blam?

Blam je samo za.... nema tu blama , apsolutno nikakvog , sigurno da ne treba nositi djozle , plajvaz i digitron u schoping , ali baciti pogled , zasto da ne ?

Kljucna stvar je , ako se ne slaganje primeti ,
upotreba feedback-a u komunikaciji ...i problem resen .I tako do samog vrha (ako je potrebno) .
NNN NNN 18:19 09.12.2009

Re: Uh

teodorakaze
I to mi je neki Nemac!

I to sto kazes, trebalo bi to da mu je vrhunsko zadovoljstvo. A i ja bi po tome trebalo da sam lajava, al' ne vredi, doooooooobri smo
Vas dvoje ste bruka za svoje narode
shumska shumska 21:02 09.12.2009

hej Makso

srećan rodzendan!
sve ti najlepše želim -

NNN NNN 21:47 09.12.2009

Maksin rođendan?! JEEEEEEEAAAAAA!!!!!!!!

maksa83 maksa83 22:00 09.12.2009

Re: Maksin rođendan?! JEEEEEEEAAAAAA!!!!!!!!

NNN

O, Nenade, ovo je najdirljiviji prizor koji sam video u mom ne više tako mladom životu.
Biljana 77 Biljana 77 13:57 10.12.2009

Re: Maksin rođendan?! JEEEEEEEAAAAAA!!!!!!!!

Ja samo da podvučem kako sam srećna&ponosna što se na mom blogu zadesilo ovo čestitanje. Maksa je genije. Ali to nije ništa novo.
S moje strane:
scabies scabies 23:52 09.12.2009

sreda

Biljo, naravno da kasnim kad sam bila ubeđena da ti samo sredom objavljuješ
Biljana 77 Biljana 77 14:13 10.12.2009

Re: sreda

kad sam bila ubeđena da ti samo sredom objavljuješ

Nisi daleko od istine. Naterala si me da se malo pozabavim stastistikom od kad pišem na svom nalogu. Vikendom nisam objavljivala uopšte, jedan tekst u četvrtak, petkom i utorkom po četiri, pet u ponedeljak i čak osam u sredu. Dvadeset i dva teksta za malo više od pola godine. -Doktore, pomozite! Da li sam ja skriboman?
NNN NNN 14:27 10.12.2009

Re: sreda

Biljana 77
kad sam bila ubeđena da ti samo sredom objavljuješ

Nisi daleko od istine. Naterala si me da se malo pozabavim stastistikom od kad pišem na svom nalogu. Vikendom nisam objavljivala uopšte, jedan tekst u četvrtak, petkom i utorkom po četiri, pet u ponedeljak i čak osam u sredu. Dvadeset i dva teksta za malo više od pola godine. -Doktore, pomozite! Da li sam ja skriboman?
Unf gađa petak veče, gosn Чер je objavljivao standardno utorkom, a Drago i mrs Milić mesecima u isti dan, Omega kad popije 5 ( pet ) piva...
Biljana 77 Biljana 77 14:44 14.12.2009

Zaključak...

Ovaj blog se danas zaključava, pa da zaključim. Najkolokvijalnije moguće, a da opet bude relativno pristojno: Zabole njih! Dobili su tri email-a, od Predraga, Mirele i mene pre nedelju dana. Koliko vidim nisu odgovorili nikom. Toliko o kulturi komunikacije, elektronske. Toliko o brizi za imidž kompanije. Toliko o poštovanju redovnih kupaca. Toliko o želji da se ispitaju i otklone eventualne nepravilnosti ili greške. Kao da sam se nečem drugom i nadala. No,ukoliko usledi bilo kakva reakcija na moje pritužbe, blogonarod će biti obavešten prvi.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana