Abbasolutely

Srđan Mitrović RSS / 15.11.2007. u 00:28

10%20In%20Concert.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Uh. Ne pamtim kada sam se ovako dobro proveo na koncertu kao večeras. Možda na koncertu Kool and the Gang. Takođe ne pamtim beogradsku publiku koja je u Sava centru provela pola koncerta na nogama, i igrala. I to sve zbog jedne švedske grupe - Abba Arrival. Možda nisu original, ali su bili jedinstveni. I perfektni. Još mi dlanovi bride, pa je malo neprijatno za kuckanje po tastaturi.

I što bi Abba rekla: Thank you for the music

 

 

Za sve one koji nisu bili evo malo fotki iz Sava centra (hvala miljo!)

:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Atačmenti



Komentari (95)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

angie angie 00:52 15.11.2007

ne znam Srki,

neshto mi zvuche ko karaoke kopija, a ni svako pojedinachno nema nikakvu harizmu- shto ne znachi da koncert na kojem si bio nije mogao biti tako dobar kao shto kazesh, vishe verujem tebi, nego mogucnosti po ovome shto sam videla i chula da je bilo tako.

isto me je razocharao i mjuzikl mama mia, koji je ovde bio atrakcija, chak se prodavao u turistichkim aranzmanima, jedva si mogao da dodjesh do skupe karte, a radjen je kao pricha koja povezuje najpoznatije abbine hitove- pazi kada imash takvu podlogu koja je vec svuda u svetu poznata i hit i da napravish- nishta, i za to je potreban neki talenat, valjda.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 00:56 15.11.2007

Re: ne znam Srki,

ne znam da li su karaoke kopija, ali sviraju i pevaju fantastično.
inače, publika je najbolje reagovala na pesmu:

ovo je original
Dragan Vujanović Dragan Vujanović 01:20 15.11.2007

Topli letnji pljusak..!!


Prospu na nas posetioce blogova pun kamion šuta, odnosno političkih komentara, procena, intriga, vekovnih pouka, ostrašćenosti, sujete, lažne brige za naciju, imperativnih poruka o ljudskim pravima... Ponekad - kad se izmigoljimo iz te gomiletine, prašnjavi, izgrebani i sluđeni - spusti se na naša tela prijatan letnji pljusak u obliku ovakve vrste teksto-sounda... Pozdrav
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 01:24 15.11.2007

Re: Topli letnji pljusak..!!

upravo sam se ja tako osećao na koncertu. potpuno izmešten, van vremena i prostora. i ono prijatno osećanje poznatog.
i moja omiljena nostalgija. baš su me vratili u detinjstvo.
šteta što danas nise subota pa da još ceo dan mogu da ostanem ukući i uživam u ovom osećaju koji me još drži. sutra je ipak novi radni dan.
dunjica dunjica 09:58 15.11.2007

Re: Topli letnji pljusak..!!

e, vala, pravo velis, Dragane. dodjoh ovdje da predahnem od onolike kolicine negativnih energija, sto krenula ovih dana po Blogu.
vucko vucko 01:32 15.11.2007

A jel bilo ovo?



Takoreći još malo pa r'n'r
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 01:34 15.11.2007

Re: A jel bilo ovo?

čuj, jel bilo! bilo je zaista fenomenalno. čak sve mnogo bolje zvuču uživo. ipak mi je možda najprijatnije iznenađenje - publika. e svaka nam čast!
AlexDunja AlexDunja 01:35 15.11.2007

Re: A jel bilo ovo?

vucko


Takoreći još malo pa r'n'r

ma daj!
vucko vucko 01:37 15.11.2007

Re: A jel bilo ovo?

ma daj!

"Yes, it's like goldy and bronzy only it's made out of iron." :)

EDIT: a sama pesma... ZZ top bez brada? :)
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 01:43 15.11.2007

Re: A jel bilo ovo?

ABBA ARRIVAL je obisao ceo svet, izvodeci hitove najveceg svedskog benda. ARRIVAL nastupa u kostimima radjenim po nacrtima ABBA-inog kostimografa Uvea Sandstroma. Na bini se nalazi, uz cetvoro glavnih izvodjaca, i bend od osam muzicara, od kojih su neki svirali i sa originalnom ABBA-om. ARRIVAL ce ove godine izdati i album na kojem ce se naci i pesma "Just a notion" - ABBA-ina pesma koju ABBA nikada nije snimila!
vucko vucko 01:50 15.11.2007

Re: A jel bilo ovo?

ABBA ARRIVAL je obisao ceo svet, izvodeci hitove najveceg svedskog benda. ARRIVAL nastupa u kostimima radjenim po nacrtima ABBA-inog kostimografa Uvea Sandstroma. Na bini se nalazi, uz cetvoro glavnih izvodjaca, i bend od osam muzicara, od kojih su neki svirali i sa originalnom ABBA-om. ARRIVAL ce ove godine izdati i album na kojem ce se naci i pesma "Just a notion" - ABBA-ina pesma koju ABBA nikada nije snimila!

Gore u Skandinaviji se vrti, čini mi se, nekolicina tih ABBA-kopija bendova, par puta su imali koncerte u Aalborgu dok smo mi bili tamo, čak je jednom bilo jedno 2-3 kopije na istoj fešti (nisam bio, na žalost, ali video program posle). Podsetilo me na ono takmičenje u imitiranju Čarlija Čaplina, gde je učestvovao i sam Čarli Čaplin - i osvojio odlično treće mesto (bilo nekad u Politikinom Zabavniku).
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 01:54 15.11.2007

Re: A jel bilo ovo?

abba arrivali su učestvovali na švedskom radiju, i publika je glasala koja je pesma original, njihova ili abbina. i abba je izgubila
abba arrival je jedini zvanični tribute band koji ima blagoslov same abbe.
bauer bauer 07:07 15.11.2007

a fernando?

jel' bio fernando?



mladjani smo bili, L se seca neko kad su pustili buvu da su ABBA poginuli u saobracajki?
dunjica dunjica 09:55 15.11.2007

Re: a fernando?

L se seca neko kad su pustili buvu da su ABBA poginuli u saobracajki?

ja se sjecam. ne sjecam se sta sam tada mislila o tome.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 11:07 15.11.2007

Re: a fernando?

bauer
jel' bio fernando?

kakav bi to bio abin koncert bez Fernanda
bauer bauer 16:50 15.11.2007

Re: a fernando?

ja se sjecam. ne sjecam se sta sam tada mislila o tome.

meni bilo krivo, onoliko. mislim da mi je to bilo prvo iskustvo sa podvalama za mase. podvale koje su dolazile kasnije su bile mnogo gore.
irvas irvas 07:35 15.11.2007

trol

strava ti je blog srdjane. lepo se slaze sa prethodna 3 na naslovnoj, tj lepo razvodnjava naslovnu

ajmo sad, brisanje...

Srđan Mitrović Srđan Mitrović 08:46 15.11.2007

Re: trol

irvas
strava ti je blog srdjane. lepo se slaze sa prethodna 3 na naslovnoj, tj lepo razvodnjava naslovnu

ajmo sad, brisanje...



da li sam dužan da sledim ldp niz?
ne znam što bih te brisao. samo ti sinko radi svoj posao.
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 08:37 15.11.2007

ABBA, Šostakovič, Swingle Singersi

Hoće to sa godinama kod nekih proizvoda-lepše zvuče, imaju sve bolji ukus i miris i izgledaju sve bolje kako vreme prolazi. Dal' je do proizvoda ili do tebe ili obe stvari utiču?! Ali i kod mene isti simptomi. U to ime idem da slušam i gledam Swingle Singerse za koji dan u Beogradu.
Ja bio onomad u Sava centru i gledao Londonski simfonijski orketar + Geringas na violončelu + on peva! Baš mi je prijalo iako sam sedeo odmah pored i iza raznoraznih političara (sve moj do moga).
Taman sam tog dana dodao dve-tri glavice kupusa u kacu (sleglo se pa posle par dana moraš da dodaš). Dakle, tog dana red čiste seljačke proze pa red odlične muzike i dobro izvođenje(Veber, Šostakovič, Brams). Ne znam šta mi je više prijalo.



Unfuckable Unfuckable 12:32 15.11.2007

Osvežavajuće, kao i uvek !

...a sa temom si zabo u centar, tj verovatno u jednu od temeljnih tačaka odrastanja "moje generacije", formiranja muzičkog ukusa i poimanja pop muzike.. - da upotrebim olinjalu frazu : ko je odrastao uz njihovu muziku, imao je sreće...ostali, sorry...
Sećam se rođendana školskih drugova u to vreme gde je glavni poklon bio ABBA "bilokoji" album...dešavalo se da slavljenik zabode po 5-6 istih poklona ...ne zato što su gosti bili nemarni ili nisu razmišljali.. - tada si kupovao ploču koji si želeo da slušaš i koja se tebi dopada ( klinci sve mere po sebi)...toliko o popularnosti i kvalitetu....na odmorima se prepričavalo & fantaziralo o tome da li su se poubijali u saobraćajki ili ne & ko se od koga razvodi & dolaze - ne dolaze u Bg... Posle je svako - muzički - otišao na neku svoju stranu ali je zajedničko ostalo poštovanje prema ABBA ...mislim da - dan danas - da pitate nekog okorelog pankera iz tog vremena, da bi - najmanje - rekao da poštuje opus ABBE, ali ne sluša to više, razumljivo....
I dan - danas većina pesama koje su uradili stoje ...izmislili su pop muziku, bukvalno - tj dali joj pravac kojim treba da se razvija - verovatno je i to razlog što - predpostavljam - 99% urbanih moje generacije nije završio na bilo kom obliku folka..
Mogao bih da raspredam još 2 sata o njihovom direktnom i indirektnom uticaju na muziku - kod nas i šire - koji je, po meni, ravan uticaju Beatlesa - mislim prevashodno na muziku, da se razumemo....
Srđanu predlog da otvori kafanče ovde na blogu sa jeftinom cirkom ( ali ne previše ! ) i juke-boxom pop muzike - da se vaskoliki umorni borac za političku stvar odmori i okrepi, pred povratak u nove političko ideološke pobede & poraze.. (preporuka included)
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 12:55 15.11.2007

Re: Osvežavajuće, kao i uvek !

dogovor. ja sam svojevremeno imao blog ODUŠAK. vremena su se promenila. vidiš da ljudima smeta sve što nije politika, pa još po mogućnosti jedne partije.
abu možeš da voliš, možeš da mrziš, ali oni su večni.
mislim da je ona svima nama na ovaj ili onaj način uticala na život. a kad nije to aba direktno, onda su to radili erasure sa abinim obradama ili u poslednje vreme madona sa abinim semplovima.
oni su uvek tu, prisutni, što je prilično zanimljivo.
sinoć u sava centru šaroliko društvo. od 3 do 63 godina. muško, žensko, svi skakali, pevali... činilo se u jednom trenutku da su bolji i od originala.
u to ime, jedna od najbizarnijih abinih pesama:
margos margos 12:57 15.11.2007

Re: Osvežavajuće, kao i uvek !

Unfuckable
Srđanu predlog da otvori kafanče ovde na blogu sa jeftinom cirkom ( ali ne previše ! ) i juke-boxom pop muzike - da se vaskoliki umorni borac za političku stvar odmori i okrepi, pred povratak u nove političko ideološke pobede & poraze.. (preporuka included)

Absolutely! Ne zna se šta je lepše, post ili komentari... Živo, toplo... baš baš... Sve u svemu sjajno!
... I može kafanče!!!:)))
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 12:57 15.11.2007

Re: Osvežavajuće, kao i uvek !

kaže se abbasolutely
margos margos 15:39 15.11.2007

Re: Osvežavajuće, kao i uvek !

Srđan Mitrović
kaže se abbasolutely

Vidi se da ni ovaj tmuran dan ne može da abbasolutno (srpski prevod) poništi radost, je l' da?
:)))
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 15:42 15.11.2007

Re: Osvežavajuće, kao i uvek !

ne može!
mogu neki idioti da pomute, ali sam ih na vreme izolovao.

ivana23 ivana23 13:05 15.11.2007

Ovako nesto...

Srđan Mitrović Srđan Mitrović 13:08 15.11.2007

Re: Ovako nesto...

može
a može i ovako, samo da je društvo ok
ivana23 ivana23 13:26 15.11.2007

Re: Ovako nesto...

Srđan Mitrović
može a može i ovako, samo da je društvo ok

Naravno, ko ima kondiciju i iskustvo u pentranju...
Unfuckable Unfuckable 14:22 15.11.2007

Re: Ovako nesto...

Naravno, ko ima kondiciju i iskustvo u pentranju...


.

..ili..u bežanju... ?!?!?!
rayzippo rayzippo 15:10 15.11.2007

Re: Ovako nesto...

preporuka...al' od moje supruge....
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 15:17 15.11.2007

Re: Ovako nesto...

koja mi više znači od tvoje ))
hvala i tebi
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 16:42 15.11.2007

ma daj!!!!!

Mislim da bi muzicki komentari Srdjana Mitrovica trebalo da budu zabranjeni i skinuti s bloga. Prvo Marry Blidge, sada ABBA, pa daj covece, nije ovo Huper. Ovde pricamo o visokoj estetici u muzici, kulturi, politici....
Evo, ja promovisem za sutra uvece jedan veoma bitan koncert, rec je o virtuozima na instrumentima, koncert je u SKC i sviraju Kanadjani - NomeansNo.
Da se razumemo, Srdjana Mitrovica s zadovoljstvom citam, njegovi politicki clanci su sjajni, drustvena percepcija veoma precizna, ali muzicki ukus ne prati taj estetski nivo o kojem sam upravo napisao.
Malanika Malanika 17:09 15.11.2007

Re: ma daj!!!!!

Ma sve je ok... Opustite se... Red slanine, pa red sunke. Vino i knjiga vs. pivce za zivce
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 18:46 15.11.2007

Re: ma daj!!!!!

dragi aleksandre,
koja bre Marry Blidge? kad sam ja o njoj pisao?

za ostalo hvala.

moj muzički ukus je moj, šta da ti kažem. kome se ne sviđa, jedno klik i nije tako teško. ne može se svima ugoditi, a to je nešto što neću da radim.

inaće što se tiče tvog stava "zabraniti i skinuti s bloga", mislim da prilično utiče na tvoj kredibilitet. razmisli o tome.
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 19:09 15.11.2007

Re: ma daj!!!!!

inaće što se tiče tvog stava "zabraniti i skinuti s bloga", mislim da prilično utiče na tvoj kredibilitet. razmisli o tome.

pa nisi valjda mislio da sam ozbiljno mislio,vise kao nenad canak....
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 19:17 15.11.2007

Re: ma daj!!!!!

ma da.
ja stavrno pomislio ozbiljno. bilo je ranije nekakvih akcija da se ja zabranim na blogu, tako da tvoja ideja nije ništa originalno. koga zmija jednom ujede....

e ako je nenda čanak, onda znam da nije ozbiljno

ma sve je ok.

treba se neki put opustiti.

Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 19:22 15.11.2007

Re: ma daj!!!!!

dragi aleksandre,
koja bre Marry Blidge? kad sam ja o njoj pisao?

Upsssssssssssssssss, sorry upravo mi zena rece da ti zaista nemas veze s Mary J Blige, vec Dule Nedeljkovic... dupli pardon...eto desava se:)
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 19:23 15.11.2007

Re: ma daj!!!!!

da sam znao da vec ima neko ko hoce da te odstreli ne bih se zezao na taj nacin...
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 19:34 15.11.2007

Re: ma daj!!!!!

e ovo za duleta već treba da se izvinjavaš.
nije da nešto fali MJB, ali je ne slušam. ali pisao sam o kristini agileri )
što se odstrela tiče, toga je bilo i biće. pogotovo kad krene predizborna kampanja. već se oseća napetost.
već su me optužili da ovja post ublažava naslovnu stranu bloga b92. ja stavrno ne mogu da se bavim politikom, tadićem i koštunicom, kosovom... 24 sata dnevno, sedam dana u nedelji. ima života i izvan politike.
filmom mogu da se bavim 24/7
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 22:22 15.11.2007

Re: ma daj!!!!!

Srđan Mitrović
e ovo za duleta već treba da se izvinjavaš.
nije da nešto fali MJB, ali je ne slušam. ali pisao sam o kristini agileri )
što se odstrela tiče, toga je bilo i biće. pogotovo kad krene predizborna kampanja. već se oseća napetost.
već su me optužili da ovja post ublažava naslovnu stranu bloga b92. ja stavrno ne mogu da se bavim politikom, tadićem i koštunicom, kosovom... 24 sata dnevno, sedam dana u nedelji. ima života i izvan politike.
filmom mogu da se bavim 24/7


eto mene posle dva sata, sta ces dete hoce da ga zanimam, crtaci, knjige i tako to...
nego ...ti filmom,ja muzikom...pa otud i onakva reakcija... ali kao u svakom dobrom filmu ja bih sada trebalo da priznam kako i ja s vremena a vreme, u dobrom ambijentu i uz nekoliko zidarskih flasa pocnem da vrckam uz dancing queen, a da ni slavuj iz Mrcajevaca nije los... sve u duhu pomirljivog tona:)))
nego kad rece politika, danas sam na poslu napisao u dahu nesto na svilanovicevom blogu i to zacudonije otislo i bas se iznervirah...pa onda videh tvoj abbasolutny blog i eto kad krv provri onda pomesam i duleta i tebe i ...i ja isto tako samo osetim trenutak kada je stomak prepun politike i onda pocne da izlazi sve, u suprotnom pravcu...
eto, odoh na trcanje, da probam da skinem 99.5kg na neku normalnu meru...4 dan uzastopce!!!
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 22:26 15.11.2007

Re: ma daj!!!!!

ako ti supe to sa kg, javi mi. i ja sam tu negde.
zbog mentalnog zdravlja, ja više i ne idem na "političke" blogove. bio, video i smučilo mi se. uvek isto. ekipe se menjaju, ali ideologija ostaje.
crtaći su zakon! ja ponovo počeo da gledam mijazakija. neki ljudi nikako da odrastu.
Unfuckable Unfuckable 06:40 16.11.2007

Re: ma daj!!!!!

ja bih sada trebalo da priznam kako i ja s vremena a vreme, u dobrom ambijentu i uz nekoliko zidarskih flasa pocnem da vrckam uz dancing queen, a da ni slavuj iz Mrcajevaca nije los... sve u duhu pomirljivog tona:)))



ne kapiram baš neku vezu između jednog od najboljih švedskih brandova 20 veka & najboljih pop grupa ever i "slavuja iz Mrčajevaca" ali radosno čekam da mi je pokažeš....
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 09:19 16.11.2007

Re: ma daj!!!!!

ne kapiram baš neku vezu između jednog od najboljih švedskih brandova 20 veka & najboljih pop grupa ever i "slavuja iz Mrčajevaca" ali radosno čekam da mi je pokažeš....


pa, ti je ne vidis a ja vidim... da li vidis razliku izmedju magazina i slavuja... eto meni je taj najbolji svedski brend ever isto sto i magazin ... ... eto da li sam te obradovao
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 09:23 16.11.2007

Re: ma daj!!!!!

ako ti supe to sa kg, javi mi. i ja sam tu negde.
zbog mentalnog zdravlja, ja više i ne idem na "političke" blogove. bio, video i smučilo mi se. uvek isto. ekipe se menjaju, ali ideologija ostaje.
crtaći su zakon! ja ponovo počeo da gledam mijazakija. neki ljudi nikako da odrastu.


pa laske trcim posle cetiri dana...odem pesaka na Olimp, reba mi desetak minuta, pa onda jedan krug setam pa jedan trcim i tako 45-50 minuta...dodjem kuci i krevet....ja sam nestrpljiv ali mi moja draga zenica kaze da mi se rezultati nece videti ni posle mesec dana, ali upornost je majka....
ma mi gledamo Nodija, Finding Nemo, Snezanu i 7 Patuljaka... pa moja zena glumi Snezanu, sin je princ na belom konju koji je ljubi i budi, a ja patuljak....
Unfuckable Unfuckable 09:37 16.11.2007

Re: ma daj!!!!!

eto da li sam te obradovao




pa...bilo je zabavno čitati ovaj crno - beli svet...moram priznati. Ne moram se složiti, ali poštujem.
Koliko kapiram - tebi je pop muzika samo međufaza prelaza ka folku & slavujima.... - očigledno se radi o uglu gledanja
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 10:08 16.11.2007

Re: ma daj!!!!!

Unfuckable
eto da li sam te obradovao
pa...bilo je zabavno čitati ovaj crno - beli svet...moram priznati. Ne moram se složiti, ali poštujem.Koliko kapiram - tebi je pop muzika samo međufaza prelaza ka folku & slavujima.... - očigledno se radi o uglu gledanja


otprilike
Unfuckable Unfuckable 10:22 16.11.2007

Re: ma daj!!!!!

..pa to ti velim...
Moje mišljenje je da je pop muzika klica svega dobrog u muzici koju danas poznajemo, kao i da je najprijatnija i najmuzikalnija (pazi ovo !) muzika koja postoji ( o klasici ne diskutujem )....uopšte mi ne smeta to što je slušaju "široke narodne mase" i na to ne obraćam pažnju - sama pesma je primarna, a elita "istančanog" ukusa nek se slika .
Što se ABBA tiče...samo mala dorada aranžmana bi ih totalno uvukla u neku mekšu varijantu rock n rolla, to sam siguran - dakle - udaljeni su od svake primisli na folk bar nekoliko svetlosnih godina
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 10:47 16.11.2007

Re: ma daj!!!!!

a sad malo ja:
dobra pesma je dobra pesma, ma kog žanra bila
ili U svakom žitu ima kukolja.

pop muzika je čini srećnim, dok ovi ostali žanrovi me čine depresivnim. pa zamisli da samo slušam Nirvanu ili bauhaus. verovatno bih završio kao i oni.
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 13:48 16.11.2007

Re: ma daj!!!!!

Moje mišljenje je da je pop muzika klica svega dobrog u muzici koju danas poznajemo, kao i da je najprijatnija i najmuzikalnija

Za mene je pop muzika nesto kao zabokrecina... niti smrdi niti mirise, ne znas da li je lepa ili ruzna... kada razgovaramo o muzici ili bilo kojoj drugoj umetnosti, onda ja ipak mislim na alternativnu umetnost, malo angazovaniju od standardne... Znas to mi je kao i u knjizevnosti kad neko kaze da voli Kuelja, ok voli ga ali to nije moj coup of tea...Jer da u svetu nema avangarde civilizacija ne bi ni mrdnula od svog pocetka, ne bi se razbijali tabui i tako to... Eto zato ja piskim po popu.
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 13:50 16.11.2007

Re: ma daj!!!!!

pop muzika je čini srećnim, dok ovi ostali žanrovi me čine depresivnim. pa zamisli da samo slušam Nirvanu ili bauhaus. verovatno bih završio kao i oni.


pa nirvanu ne mozes nikako da sparis s bauhasom...
imam jedno pitanje - koliko yazedniuckog vidite u Zdravku Colicu i ABBI?
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 13:53 16.11.2007

Re: ma daj!!!!!

nisam ih ni spario. postoji ono ILI.
ali zašto odbijaš mogućnost da neko može da sluša baha, nirvanu i abbu. i da uživa u svemu.
mrzim isključivosti.
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 15:20 16.11.2007

Re: ma daj!!!!!

ali zašto odbijaš mogućnost da neko može da sluša baha, nirvanu i abbu. i da uživa u svemu.
mrzim isključivosti.


pa nije iskljucivost ako mislim da nirvana i magazin ne mogu zajedno... to je kao da navijas za zvezdu i partizan istovremeno... inace, upravo mi svira vltava, slusam zatim rolling stonse i bittlse, clash i ramonse, bad religion i fugazzi, sonic youth i pixies, a volim i prva dva tri albuma bajage, postujem van morisona ali i Metalicu. Ocigledno nisam iskljuciv... Ali ne podnosim lake note a ABBA je za mene, stvarno izvinite, jedno takvo sranjce da njih mogu da slusam jedino kad slusam i pomenutog slavuja iz mrcajevaca. zato i pitam koliko zajednickog vidite u Zdravku Colicu i ABBI?
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 15:24 16.11.2007

Re: ma daj!!!!!

Srđan Mitrović
nisam ih ni spario. postoji ono ILI.
ali zašto odbijaš mogućnost da neko može da sluša baha, nirvanu i abbu. i da uživa u svemu.
mrzim isključivosti.

i jos nesto baha obozavam, to je prva avangarda, ona gudala koja vrte li vrte, zaceci depresive...potpuno ludilo!!!!
Unfuckable Unfuckable 15:31 16.11.2007

Re: ma daj!!!!!

Za mene je pop muzika nesto kao zabokrecina... niti smrdi niti mirise, ne znas da li je lepa ili ruzna... kada razgovaramo o muzici ili bilo kojoj drugoj umetnosti, onda ja ipak mislim na alternativnu umetnost, malo angazovaniju od standardne... Znas to mi je kao i u knjizevnosti kad neko kaze da voli Kuelja, ok voli ga ali to nije moj coup of tea...Jer da u svetu nema avangarde civilizacija ne bi ni mrdnula od svog pocetka, ne bi se razbijali tabui i tako to... Eto zato ja piskim po popu.




..bez uvrede, al lupaš ko Maxim po diviziji...jedno je ukus i to razumem & poštujem...ali - pop muzika je lepa, just like that...alternativno, angažovano, avangardno ....koje bi šanse imalo da nije pop muzike kao pluripotentnog centra iz koje će džikljati specifikumi....
Da nema pop muzike, ne bi bilo ni new wave, aj da kažem onako ......bez gledanja.....a kamoli bilo kakve alternative i avangarde... Upravo je pop music bio uvod u rušenje tabua...po današnjim standardima - Beatlesi su rock n roll ?.... sve se plašim...
Prištedi to što sipaš po popu....izgleda da ga pogrešno povezuješ sa ljudima ili događajima, a ne sa evoluiranjem muzike.
Slažem se sa Srđanom oko isključivosti, mada sam ti to gore već napisao ...al ok, tvoj stav...
Takođe stoji - može se slušati različito : najsmešnijemi je kad mi neko kaže - "slušam to i to." - super, znači ništa drugo ne postoji ? Ja slušam od svega po malo, a narodnu nikako + etno me smara...dakle našao sam neki svoj energetski nivo & zvuka ...ali to nalazim na 100 strana : i u ekv, i u partibrejkersima, i u oasis, opo, eva braun, bowieu, RW , roxette....priznaješ da je šareno, zar ne ? Štos je što se ja ne kunem u sve što su navedeni - a namerno sam nabacao samo deo "extrema" sa moje "liste" - ikada snimili. Ne pada mi na pamet da verujem baš u sve što je Gallagher naškrabao, al volim Rock n Roll Star više nego leba da jedem...Pa sad akosi shvatio - nice....
Odgovor : ZČ je bio jako blizu ABBA dok je furao Lokice okolo i na albumima koje mu je spremao Bregović & Kornelije - Malo pojačaj radio, Zbog tebe... - posle se moralo malo plaćati računa a i tržište počelo da se smanjuje ...pa je završio gde je završio...ovaj sada ZČ ne liči i nema dodirnih tačaka sa onim ZČ, da se razumemo - lik je postao kompozitor, aranžer i tekstopisac ( malo da se prištedi...), i pošto je mlad u tom poslu - očekujem od njega napredak u sledećih 10-15 god...akomekapiraš....
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 15:50 16.11.2007

Re: ma daj!!!!!


..bez uvrede, al lupaš ko Maxim po diviziji...jedno je ukus i to razumem & poštujem...ali - pop muzika je lepa, just like that...alternativno, angažovano, avangardno ....koje bi šanse imalo da nije pop muzike kao pluripotentnog centra iz koje će džikljati specifikumi....
Da nema pop muzike, ne bi bilo ni new wave, aj da kažem onako ......bez gledanja.....a kamoli bilo kakve alternative i avangarde... Upravo je pop music bio uvod u rušenje tabua...po današnjim standardima - Beatlesi su rock n roll ?.... sve se plašim...
Prištedi to što sipaš po popu....izgleda da ga pogrešno povezuješ sa ljudima ili događajima, a ne sa evoluiranjem muzike.
Slažem se sa Srđanom oko isključivosti, mada sam ti to gore već napisao ...al ok, tvoj stav...
Takođe stoji - može se slušati različito : najsmešnijemi je kad mi neko kaže - "slušam to i to." - super, znači ništa drugo ne postoji ? Ja slušam od svega po malo, a narodnu nikako + etno me smara...dakle našao sam neki svoj energetski nivo & zvuka ...ali to nalazim na 100 strana : i u ekv, i u partibrejkersima, i u oasis, opo, eva braun, bowieu, RW , roxette....priznaješ da je šareno, zar ne ? Štos je što se ja ne kunem u sve što su navedeni - a namerno sam nabacao samo deo "extrema" sa moje "liste" - ikada snimili. Ne pada mi na pamet da verujem baš u sve što je Gallagher naškrabao, al volim Rock n Roll Star više nego leba da jedem...Pa sad akosi shvatio - nice....
Odgovor : ZČ je bio jako blizu ABBA dok je furao Lokice okolo i na albumima koje mu je spremao Bregović & Kornelije - Malo pojačaj radio, Zbog tebe... - posle se moralo malo plaćati računa a i tržište počelo da se smanjuje ...pa je završio gde je završio...ovaj sada ZČ ne liči i nema dodirnih tačaka sa onim ZČ, da se razumemo - lik je postao kompozitor, aranžer i tekstopisac ( malo da se prištedi...), i pošto je mlad u tom poslu - očekujem od njega napredak u sledećih 10-15 god...akomekapiraš....


pa dobro lupam, ako ti se tako svidja...Vidim svidja ti se rani ZColic, vidim svidja ti se Roxette i Robi Wiliams, super., pa to je strava! ...odoh ja jos da lupam, a ti uzivaj u svojoj muzici... sta ima da se s tobom raspravljam oko muzike... covece slusas roxete i robija wilijamsa. DOVIDJENJA

Srđan Mitrović Srđan Mitrović 16:24 16.11.2007

Re: ma daj!!!!!

au, gde sve ovo ode, a mislio sam biće samo dobro zezanje.
neka cveta hiljadu cvetova, ljudi!
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 16:48 16.11.2007

Re: ma daj!!!!!

neka cveta hiljadu cvetova, ljudi!

pa i bilo je dobro zezanje, ali "bez uvrede, al lupaš ko Maxim po diviziji" je previse. Covek te jos moli da se ne uvredis jer ce da te uvredi.... SRBIJA!!!!!!!!!!!!!!!!!
nego, neka cveta cvece, nek se radja dan...
bauer bauer 17:29 16.11.2007

Re: ma daj!!!!!

kada vidim da se ljudi oko necega podzapaju, ja odem na pecanje:
(nema na you tube, pa evo lyrics)

I'm gone fishing
I got me a line
Nothing I do is gonna make the difference
So I'm taking the time

And you ain't never gonna be happy
Anyhow, anyway
So I'm gone fishing
And I'm going today

I'm gone fishing
Sounds crazy I know
I know nothing about fishing
But just watch me go

And when the time has come
I will look back and see
Peace on the shoreline
That could have been me

You can waste a whole lifetime
Trying to be
What you think is expected of you
But you'll never be free

May as well go fishing

Srđan Mitrović Srđan Mitrović 18:43 16.11.2007

Re: ma daj!!!!!

ma stavi sve u fioku
"zabraniti i skinuti s bloga"
i idemo dalje.
svi imamo loš trenutak.

.
angie angie 19:32 16.11.2007

Re: ma daj!!!!!

ok voli ga ali to nije moj coup of tea...



e Aleksandre, bez loshih namera, samo da pitam, zar nije bilo bolje da si se zadrzao kod ove konstatacije,
ja ne razumem ovo insistiranje na nechemu shto nije tvoj izbor, a koji je prilichno uvredljiv za domacina, koji je krajnje korektan?
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 19:47 16.11.2007

Re: ma daj!!!!!

e Aleksandre, bez loshih namera, samo da pitam, zar nije bilo bolje da si se zadrzao kod ove konstatacije,
ja ne razumem ovo insistiranje na nechemu shto nije tvoj izbor, a koji je prilichno uvredljiv za domacina, koji je krajnje korektan?

pa, ok verovatno da si u pravu, ali diskusija nekad ponese... nego, zasto to vezujes za domacina kada je to bila diskusija s gospodinom "unfuckableom", a posto je gdin doticni prilcno navalentan onda sam i ja reagovao. Koliko sam primetio, s domacinom Srdjanom sam u prilicno dobrim odnosima. A, Srdjane?
angie angie 19:54 16.11.2007

Re: ma daj!!!!!

pa nema veze s kim si vodio raspravu, nego shto si prilichno netaktichno karakterisao neshto shto je tema ovog bloga- a i nekih ranije, a shto domacin ochigledno voli- pa ako ti ne, a ti ok, kazi svoje mishljenje, ali mi je nekako insistiranje previshe- dovoljno je da odesh tamo gde ti je zadodovoljavajuci izbor, zar ne?
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 20:07 16.11.2007

Re: ma daj!!!!!

naravno.
sve je ok.
Unfuckable Unfuckable 00:27 17.11.2007

Re: ma daj!!!!!

diskusija s gospodinom "unfuckableom", a posto je gdin doticni prilcno navalentan onda sam i ja reagovao.


.
Ok, da raspravimo :
Kao prvo - ako sam bio navalentan - izvinjenje. Ako kažem nekom da lupeta ko Maxim - to je više drugarski, umem da budem mnogo nepristojniji i oštriji.... - dokazano - ali ovaj blog nije mesto za to, a i tema nije takva da bi sad trebalo baš vaditi utoke & haubitze
Meni se čini da sam poštovao tvoj ukus i nisam te pljuvao zbog njega. Pola bandova koje si kasnije naveo slušam i ja - tj, da preciziram : po neku njihovu pesmu, kao i za sve ostale moje "favorite" koje sam naveo. ( ...ovu "Vltavu" ne slušam , odakle su.....?!?!?!?!
Nije mi baš jasan nastup tipa : " Slušaš to i to - nema šta da se priča sa tobom..." - al to više govori o nečijoj isključivosti nego o nečijem neukusu - mogao bih čak i fuckin RW da branim ovde jedno dva dana bez problema - tj par njegovih pesama. Za Roxette - kao logičnoj evoluciji zdrave skandinavske klice pop-a tek ne treba da brinem...
O muzici se može raspravljati desetljećima tisućleća....ali je osnovno da svako ima pravo na svoj ukus i svi mi različito doživljavamo & čitamo & osećamo poruke koje nam muzika šalje.
Osnova moje reakcije je tvoje piškanje po ABBA. Domaćin je lepo primetio u jednom ranijem komentaru gore - Možete ih mrzeti ili voleti, ali oni su večiti.
Hajde da vidimo da li je to istina i da li sva ta priča ima neku trajniju vrednost & utjecaj na pop music i rock n roll.. ili je sve to samo pisovšit vredan mokrenja... - zbog ovih par stvari koje kačim dole sam ti rekao da prištediš urin za neke bolje targete...

1) Well, J.H.Peathe you frankly take me aback with ur scathing and mis-placed criticism! I feel you are not wholly serious and I suspect u may in fact be a prankster who calls himself "Michael Lee". If you are not then accept my deepest apologies as he is a crazed hippie! Your poor grammar: "They're" suggested that you are he although your spelling is decent, unlike his.(They're should be uesd as a shortened version of "they are"
In reply to your question, Abba are truly the greatest and most iconic band ever! Despite the fact that you are a homosexual, you needen' t feel left out of the Abba club. You have far too much hate inside of you, as displayed by your uncouth, and rude remark regarding my face! It is well known that U2 are greatly influenced by Abba, in fact "with or without you" pays homage to Benny! The anti-Abba society is for sad little geeks and i consider you in that group(i bet u still live at home!). I am cool and hip as reflected by the high ratings i have from customers! Thak you for your insight into the life of a pleb!

http://en.allexperts.com/q/ABBA-367/Anit-Abba-Society.htm

2)The Rock and Roll Hall of Fame should not only be ashamed not to have ABBA in the hall already, but not to have nominated a band as important as they are. ABBA has influenced pretty much every pop band that followed, and their sound has put its stamp on bands from Sweden (easily the best non-anglophone pop/rock nation on the planet) from The Cardigans to Peter Bjorn & John. Moreover, musicians from Elvis Costello (already an inductee!) to Madonna count ABBA as an influence; even Kurt Cobain was said to be an ABBA fan.
I have a suspicion the Rock Hall powers-that-be are not interested in nominating ABBA as they are fairly sure the band is not going to reunite for the induction. "If we can't get a big performance from them, why bother?" That's no way to treat one of the most important bands of the last three decades. R.E.M., Grandmaster Flash, and The Pretenders are worthy of being in the Hall, but not ABBA? Elvis Costello, who cops to stealing piano riffs from "Dancing Queen," can get in, but not ABBA? Ridiculous.

http://www.futurerockhall.com/artist.php?artist_id=ABBA

pozdrav !
Unfuckable The Sloohista
( copyright by Mungos The Bro )
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 21:56 17.11.2007

Re: ma daj!!!!!

Angie, dozvoli mi da imam svoje misljenje... Da li mislis da si sada ti netakticna.. ja pa ja... Ako Srdjan ili bilo ko stavi neku temu na blog to znaci da ja mogu da reagujem dokod me Srdjan ne skloni jer na to ima pravo. A nacin na koji ja interpretiram svoje stavove i komentarisem tudje je moje pravo, i ja tako radim otkad znam za sebe... Ako neko ne voli nesto a ja volim, ili obrnuto to nije razlog da napustim ovaj blog nego valjda da se tema rasiri. Ja ne znam, mozda te nerviram, moze moj i mene mnogi nerviraju, ali srdjan, unfuc... i ja razmenili smo sijaset teza, stavova i razmisljanja, mozda se nismo i necemo slozili ali smo potrosili jedno vreme na odredjenoj temi i razmisljali posle toga o tome... Konacno, isto kao sto mi preporucujes da odem tamo gde mi je zadodovoljavajuci izbor, to mogu da kazem i za tebe jer uopste nisi morala da otvaras ovu raspravu samnom...klik na sledecu temu, ili preskocis moje ime i kraj.... Eto vidim da pratis moje ucesc na ovom blogu, shvaticu to kao nesto pozitivno u mom pisanju, jer sam dosad bio siguran da sam samo jedan od milion koji nesto doda o necemu. Sad znam da imam i obozvatelje i one koji me ne podnose... to mi se bas svidja.... Cao :::::::)))))))))
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 22:14 17.11.2007

Re: ma daj!!!!!

Ok, da raspravimo :
Kao prvo - ako sam bio navalentan - izvinjenje. Ako kažem nekom da lupeta ko Maxim - to je više drugarski,


Izvinjenje prihvaceno...

Nije mi baš jasan nastup tipa : " Slušaš to i to - nema šta da se priča sa tobom..."

Eto sada ti te sa ja izvinjavam... cisto potpuno se razlikujemo i ja mislim da je tema izlisna za debatovanje...ja cu uvek u klin a ti u plocu... jednostavnu ti abbu vidis mnogo lepse nego sto je ja vidim... za mene je ona vrendosno ista kao i Miroslav Ilic, Zdravko Colic, koji su mi odvratni... kao sto su tebi ili nekom drugom recimo odvratni punk bandovi ili neki grunge bandovi.Kao grobar i zvedas kada se raspravljaju koji je bolji klub...

al to više govori o nečijoj isključivosti nego o nečijem neukusu

da, mogao bih da se slozim da sam kada su muzicki ukusi u pitanju veoma iskljuciv... ali ne shvataj to kao manu, vec samokao zelju da se odrzi nesto sto umire... Vidi ja svake nedelje idem na neke koncerte na koje dolazi od 20 do 60 ljudi... recimo u SKC, ljudi dolaze da sviraju pred tako malo ljudi i lepo im je... dolaze iz raznih delova sveta, sviraju muziku koja je potpuno oslobodjena komercijalnosti, ne zanima ih promocija,nece intervjue, reklame, televiju i radio... kapiras ja o tome pricam, to branim i veoma sam iskljuciv jer nas je svega stotinak

Možete ih mrzeti ili voleti, ali oni su večiti

Pa i tu se slazem ali moje teziste nije bilo na tome da su oni veciti... jer ce i Ceca u Srbiji biti vecita, zar ne. dakle toje veoma relativna stvar, sta je sve vecitona ovom svetu a nije dobro...

moje pisanje pa moje pisanje... ti sve bukvalno shvatas,,, to je izraz ... ok.. ne idem ja ulicom i piskim po onima koji me nerviraju


t is well known that U2 are greatly influenced by Abba

U2 ne volim

u vezi poslednjeg pasusa-pa ni ja ne mislim da ABBA treba da bude u hall of fame...

Unfuckable Unfuckable 22:50 17.11.2007

Re: ma daj!!!!!

U2 ne volim

u vezi poslednjeg pasusa-pa ni ja ne mislim da ABBA treba da bude u hall of fame...



..ok, opet stvar ukusa ....pitam se šta bi Kurt Kobejn rekao o svemu tome .... ; ))))).....nekako si promašio taj deo...
Drago mi je da smo prevazišli nesuglasice - i zbog naskaotakvih...i zbog domaćina. Priznajem da volim da se malo sočnije izražavam, ali mislim da me ljudi - većinom - kapiraju. Jako retko idem lično

Ni ja ne volim U2 ...pogotovu njihov nemuzički angažman....ali imaju par pesama za koje skidam kapu, jbg...mene više zanima muzika od ličnosti, tj interpretatora.
ivana23 ivana23 23:33 17.11.2007

Re: ma daj!!!!!

Unfuckable
U2 ne volimu vezi poslednjeg pasusa-pa ni ja ne mislim da ABBA treba da bude u hall of fame...
..ok, opet stvar ukusa ....pitam se šta bi Kurt Kobejn rekao o svemu tome .... ; ))))).....nekako si promašio taj deo...Drago mi je da smo prevazišli nesuglasice - i zbog naskaotakvih...i zbog domaćina. Priznajem da volim da se malo sočnije izražavam, ali mislim da me ljudi - većinom - kapiraju. Jako retko idem lično Ni ja ne volim U2 ...pogotovu njihov nemuzički angažman....ali imaju par pesama za koje skidam kapu, jbg...mene više zanima muzika od ličnosti, tj interpretatora.

Njihovo "cmakanje"....
Unfuckable Unfuckable 00:29 18.11.2007

Re: ma daj!!!!!

...znaš me .... ; - ))))
mada mi to manje smeta od Bonovog "Fuck the Revolution" u sred " Sunday, bloody Sunday" u US dok su "radili" prvobitnu akumulaciju sredstava .... - pitam se što to negde u Evropi nije uradio ...posle toga mu Revolutionary Boys poslali free advice da ne dolazi kući da svira - jerbo će ga vinuti visoko u zrak... - malo se digla frka ...a onda se sve naglo sleglo ...platio čovek malo bakšiš i sve 5...
Malo mi je ....licemeran.... - to !
Al ima fuckin voice. I to.
angie angie 04:43 18.11.2007

Re: ma daj!!!!!

Aleksandre, pa ja sam i rekla da kazesh svoje mishljenje, a reagovala sam samo kada si preshao u insistiranje koje je malo bilo netaktichno i nishta vishe- znachi dobronamerno sam ti samo to rakla, niti te pratim, niti sam te do sada primetila, a kamo li da te obozavm ili ne podnosim- uopshte ne znam ni ko si,
tako da ne laskaj sebi unapred:)))
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 00:36 19.11.2007

Re: ma daj!!!!!

tako da ne laskaj sebi unapred:)))

to nije laskanje.... vec samo odgovor na to da sam i ranije imao istupe, tako da je protivrecno to "niti te pratim, niti sam te do sada primetila" s prethodnom porukom... ali to sad zaista nije bitno... peti dan smo na istoj temi i red je da se razilazimo... do sledeceg bloga :)))
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 00:38 19.11.2007

Re: ma daj!!!!!

pitam se šta bi Kurt Kobejn rekao o svemu tome .... ; ))))).....nekako si promašio taj deo...

nirvanu ne podnosim...:)))
angie angie 21:50 20.11.2007

Re: ma daj!!!!!

pazi- ako sam ti se ikada pre ovoga obratila, verovatno samo zbog toga shto si napisao, al' i to bi trebalo da me potsetish, kad vec tako istupash- to da te neko opsednuto prati i ispoljava neki filing prema tebi, podrazumeva neku prilichnu kolichinu deshavanja i susreta, a pre svega poznavanje, a ja nemam pojma ko si ti, niti se secam da smo ikada komunicirali, niti sa bilo kim na blogu imam bilo shta pataloshki- ovde samo samo rekla to shto sam mislila, bez bilo kakve druge, a kamo li loshe namere, pa ako je tebi tako malo potrebno da to shvatish dramatichno-pa izvini.
Unfuckable Unfuckable 10:36 21.11.2007

Re: ma daj!!!!!

nirvanu ne podnosim...:)))



..pa jasno ...zato što ne podnosiš ABBA ...ne mreš ni Nirvanu .... : - )))))))))))))))))))))))))
Malanika Malanika 17:05 15.11.2007

Uzivancija

Da, dakle nauzivah se kako vec dugo nisam. I sto rece Dunjica, da se odmorimo od besova i gnevova ne-istomisljenika na strahotnim ego-tripovima na drugim blogovima. Slotera Nika za predsednika, Miki Mausa za kalifa umesto kalifa...! Abbu mesto 48 sati svadbu!

Ja sam pozvala i svoju cerku i njenu drugaricu u poseti (broje svaka po 6 godina) da gledaju sta ima je mama /a bogami i baka i deka/ slusala kad je bila mala.. Pijuckamo kakao, grickamo Spekulatius-kekse i pevusimo... Gledam im u zastakljene okice, a jenda od njih ce: "kako je ovo lepo..."

Hvala bauer za postavku onih sabranih dela, mi odgledavamo svaku po nekoliko puta i ne zelimo da prestanemo...

Ps. osim keksa i kakaa ide dobro i caj, pa nalozis vatricu i samo se smeskas i pevusis
bauer bauer 17:21 15.11.2007

Re: Uzivancija

Hvala bauer za postavku onih sabranih dela

izgleda da i ja po nekad nesto dobro uradim a da ni ne znam sta sam uradio? koja sabrana dela? :)
Malanika Malanika 18:02 15.11.2007

Re: Uzivancija

pa evo, i ja nekad da budem dobra vila nekome, i javim mu dobru vest o njemu samome - naime u 7:07 dana danasnjeg si postavio link na youtube kojemu kliknes li mu na menu imas 15 Abinih stvarcica, lepo imentovanih, pa krenes redom. Uzivancija, kako rekoh za koju si zasluzio preporuku koju dodelih, lepo, zar ne?
bauer bauer 18:29 15.11.2007

Re: Uzivancija

lepo, lepo, hvala :) ama, to bi se isto desilo da si kliknula na bilo koji link na ABBA, odozgo. ali ako, pohvale uvek prijaju :)
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 19:47 15.11.2007

uticaj abbe na filmsku umetnost

Unfuckable Unfuckable 21:36 15.11.2007

Pa da...

kako možeš da pišeš ovakve blogove dok.................................... ( upisati šta treba )
moj tips : ...dok gladuju polarni medvedi u zoo vrtu....
(.jer - ko ne voli polarne medvede - ne voli ni medvede a ni sneg - a ko ne voli medvede - ne voli ni zeke, a ko ne voli sneg ne voli ni decu...a ko ne voli zeke - ne voli ni kupus, a ni prirodu, a time ni društvo....znači, ne voli nikoga - a pošto ne voli ni decu - ugrožava nam budućnost...ako ne voliš nikoga & ugrožavaš budućnost ....ti si prošlost u ovom progresivnom - open - mind - okruženju....)
Ublaživaču Jedan Ublaživački Svih Boja
tztztztztztztztztztztz
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 21:40 15.11.2007

Re: Pa da...

jes, majku mu.
sad se stidim. evo 2 minuta stida zbog ublažavanje.
a sad odoh da čitam proglase svih nvo u srbiji. i da okajam grehe
Unfuckable Unfuckable 22:02 15.11.2007

Re: Pa da...

i da okajam grehe



.aaaaaaa nenenenene tako jeftino....!
Odeš, uzmeš sve ABBA vinile koje možeš naći, polupaš & klečiš na krhotinama - za ublažavanje bola & efekat prosvetljenja koristiti joint od tamjana ko palac debeo
...valjda će te to opametiti & osvestiti & otvoriti oči za sve strahote, pretnje & opasnosti koje nas genocidno (a, kako bi? ) napadaju sa svih strana & ugrožavaju nam naša manjinsko - većinska ljudska prava & dostojanstvo
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 22:13 15.11.2007

Re: Pa da...

mislim da će biti dovoljno da otvorim i pročitam par blogova meni "omiljenih" autora sa sve komentarima. efekat je isti.
ivana23 ivana23 22:13 15.11.2007

Re: Pa da...

Unfuckable
kako možeš da pišeš ovakve blogove dok.................................... ( upisati šta treba )moj tips : ...dok gladuju polarni medvedi u zoo vrtu....(.jer - ko ne voli polarne medvede - ne voli ni medvede a ni sneg - a ko ne voli medvede - ne voli ni zeke, a ko ne voli sneg ne voli ni decu...a ko ne voli zeke - ne voli ni kupus, a ni prirodu, a time ni društvo....znači, ne voli nikoga - a pošto ne voli ni decu - ugrožava nam budućnost...ako ne voliš nikoga & ugrožavaš budućnost ....ti si prošlost u ovom progresivnom - open - mind - okruženju....)Ublaživaču Jedan Ublaživački Svih Bojatztztztztztztztztztztz

Srđan Mitrović Srđan Mitrović 22:15 15.11.2007

Re: Pa da...

slike govore hiljadu reči.
Filip2412 Filip2412 22:16 15.11.2007

odlicno

ja sam uvek neka teska alternativa bio ali kako vreme prolazi kapiram ove stvari :)
pretpostavljam da je provod bio odlican, mozda je i bolje videti ovako neki bemd koji obradjuje nego original jer je opustenije...
Unfuckable Unfuckable 06:36 16.11.2007

Re: odlicno

bolje videti ovako neki bemd koji obradjuje nego original jer je opustenije...


.
...original je nemoguće videti iz objektivnih razloga.....
Filip2412 Filip2412 07:05 16.11.2007

Re: odlicno

ma da bre nego mislio sam generalno...
ne volim ove prolupane rokere sto se okupljaju da razlvlace staru pesmu pod stare dane
Umetnica Umetnica 11:11 17.11.2007

ABBA-so-f"kin-lutely!

Srđane, svečano se prvi put u potpunosti slažem sa nekim od tvojih muzičkih blogova. Bila sam u SC u sredu uveče, i iako sam bila veoma skeptična, sa koncerta sam otišla high na endorfinu... Fantastičan nastup.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 11:20 17.11.2007

Re: ABBA-so-f"kin-lutely!

draga umetnice, jako mi je drago. za sve postoji prvi put
ne moramo uvek da se slažemo, važno je da se dobro provodimo.
Fridolina Fridolina 17:00 17.11.2007

Re: ABBA-so-f"kin-lutely!

Ja se registrovah samo zbog ove teme i odusevljena sam sto nisam jedini ABBA fan u ovoj zemlji hehe! :)
Znaci bilo je ludilo, koncert im je bio pravi ROOF RAISER! Odlicni su, devojke prave odlicne harmonije i takodje, bas kao i Agnetha i Frida, svojim glasovima stvaraju taj specificni "treci glas". Ipak, nista nije bolje od originala :) Da li je iko slusao na primer ABBA na koncertima u Hamburgu 77 ili u Milvokiju 79?? Popadali biste u nesvest!

Inace sto se tice originalnih ABBA muzicara, bio je samo Roger Palm koji je svirao bubnjeve na samo nekoliko Abbinih pesama kao sto su Rock&Roll Band, Mamma Mia, Dancing Queen, Thank You For The Music i Take A Chance On Me. Njihov bubnjar koji je svirao na vecini pesama je bio Ola Brunkert.

Takodje ni muzicari kao sto su Lasse Wellander (umetnik na gitari a narocito na DYMK uzivo i Our last summer) Janne Schaffer (gitara), Per Lindvall (bubnjevi ali kasnije), Rutger Gunnarson (bas gitara), Mike Watson (bas gitara) se nisu pojavili, sto znaci da je samo jedan muzicar iz Abbinog benda bio tu. Jedan ali vredan, i on mi je posle potpisao prastari omot od singla Mamma Mia.

Procitah negde gore o tim glasinama o Abbinoj saobracajki tamo u sedamdesetim. Bio je to grozan dan za mojih 12 godina, plakala sam ko kisa. Medjutim do nas tada stize pogresna glasina. "Prava" glasina bila je da se avion sa Abbom srusio na aerodromu Tempelhof u Berlinu i da su svi poginuli sem Frida koja je bila jako tesko povredjena i nikad nece pevati. Hvala nebesima da je to bila samo glasina.
A Frida ce ponovo pevati i to mozda uskoro, u saradnji sa Jonom Lordom iz Deep Purple, sa kojim je vec otpevala fabuloznu pesmu The Sun Will Shine Again.

Ziveli ABBA fanovi!

Ivana
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 17:05 17.11.2007

Re: ABBA-so-f"kin-lutely!

e pa Ivana, dobor došla.
ima puno abinih fanova, samo ih se dosta stidi da to prizna. inače ne bi sava centar bio pun
nažalost, nikad nisam bio na abinom koncertu. zato sam pogledao neke na DVDju. to su bila vremena.
Fridolina Fridolina 19:46 17.11.2007

Re: ABBA-so-f"kin-lutely!

Hvala Srdjane, bolje nasla tebe i sve ostale ljubitelje Abbe ovde!

Nisam ni ja bila na koncertima, ali ovaj koncert u sredu mi je dao predivnu iluziju da sam zaista bila. (grand illusion, I let the music speak) To su samo snimci fanova ali bas dobri.

Evo ko hoce da vidi Knowing Me Knowing You - znaci veoma malo se razlikuje od onoga kako Frida peva KMKY na koncertima. Neverovatno, jos uvek prezivljavam divne trenutke i ne mogu da se smirim..;-)

Srđan Mitrović Srđan Mitrović 20:06 17.11.2007

Re: ABBA-so-f"kin-lutely!

važno je da je rts snimio koncert, pa se nadam da će uskoro biti i na televiziji. bar za novu godinu.
samo da ti kažem da su Abba Arrival bili oduševlejni publikom i da im je ovo bio najbolji koncert na turneji. posle koncerta su svi zajedno uživali do jutra u jednoj beogradskog diskoteci.
Fridolina Fridolina 10:12 18.11.2007

Re: ABBA-so-f"kin-lutely!

BIlo bi dobro da ga izdaju na DVDju!

Valjda ga necu propustiti ako bude bio na TV, ne gledam ga bas cesto..

Nadam se da su se super proveli kod nas! ;-)

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana