Amnezija

Vesna Knežević Ćosić RSS / 18.11.2007. u 06:48

- Tomica Milosavljević tvrdi da prvi put čuje za MDRI, a pre pet godina se pozivao na njihov izveštaj - piše Jasmina Paunović u GAZETI (17.-18. novembar).

- Ne mogu da se setim, zaista. Strašno sam zauzet. Pošaljite mi pitanje pismenim putem - Tomica Milosavljević, Ministar zdravlja

Ministar zdravlja Tomica Milosavljević ili ima blaži oblik amnezije, ili vešto pokušava da diskredituje izveštaj organizacije MDRI u kojem je navedeno da se zlostavljaju deca u specijalnim ustanovama u Srbiji.

Milosavljević je posle objavljivanja ovog izveštaja izjavio da prvi put čuje za MDRI, iako je pre pet godina najoštrije osudio nehumano ponašanje Albanaca prema pacijentima na Kosovu i Metohiji, koje je na videlo izbilo baš na osnovu izveštaj ove organizacije!

Londonski list "Gardian" je avgusta 2002. objavio izveštaj MDRI o stanju u socijalnim ustanovama na KiM.

Srpsko ministarstvo zdravlja, na čijem čelu je tada bio Milosavljević, povodom toga izdalo je saopštenje u kome "obaveštava domaću i međunarodnu javnost da su navodi MDRI potpuno tačni i skreće pažnju na nedopustivo i krajnje nehumano ponašanje Albanaca zaposlenih u zdravstvu." Uz to, Milosavljević je o ovom problemu razgovarao i sa predstavnicima UNMIK!

Tomica Milosavljević sada, međutim, tvrdi da nikada nije kontaktirao sa MDRI.

- Kada bilo ko napravi izveštaj naslovljen "Mučenje umesto lečenja", kao što je to učinila MDRI, sa kojom nikada nisam imao kontakt, i kada taj izveštaj objave strani mediji, onda kao ministar zdravlja moram da kažem da sam ogorčen - rekao je Milosavljević.

- Ne mogu da se setim, zaista. Strašno sam zauzet. Posaljite mi pitanja pismenim putem - rekao nam je.

Odgovor našoj redakciji, takođe nepotpun, stigao je iz i iz Ministastva zdravlja.

- Moguće je da su se saznanja naše inspekcije poklopila sa izveštajem MDRI o Kosovu i da smo se javnosti obratili u istom periodu - poručeno je iz ovog ministastva.

TAD SU BILI OK

Inače, pre pet godina, kada su svetski mediji objavili izveštaj MDRI o Kosovu, zvanični sajt Vlade Republike Srbije istog dana je preneo njegov nezvanični prevod. Isto tako, na sajtu VladeSrbije stajalo je da su istragu snimali i sproveli stručnjaci MDRI.

- Tokom svake posete, istražitelji MDRI snimali su svoja zapašanja. Istrage je sprovodio tim sastavljen od 10 stručnjaka. Na osnovu veština i iskustva advokata, stručnjaka za mentalno zdravlje, mentalno obolelih osoba i njihovih porodica, MDRI se bori protiv diskriminacije i zloupotreba osoba sa mentalnim poremećajima širom sveta", stajalo je na zvaničnoj prezentaciji Vlade Srbije, koja je pet godina kasnije MDRI optužila za političku zloupotrebu.

(GAZETA, dnevne novine, vikend izdanje)

http://www.arhiva.srbija.sr.gov.yu/vesti/2002-08/16/328648.html

http://www.bbc.co.uk/serbian/news/2003/07/030717_kosovomental.shtml

psihijatrijskE institucijE Ujedinjenih nacija na Kosovu

Pacijenti silovani i fizicki napadani pred ocima osoblja UN

STIMLJE%20-%20MENTALNA%20BOLNICA.jpg

Pacijenti u psihijatrijskim institucijama Ujedinjenih nacija na Kosovu silovani su i fizicki napadani pred ocima osoblja UN, prenosi britanski "Gardijan" delove izvestaja americke nevladine organizacije "Mental Disability Rights International" (MDRI) koja se bori za prava mentalno obolelih.
Kako pise "Gardijan", prema juce objavljenim rezultatima u Njojorku, pacijenti su drzani u prljavim i ponizavajucim uslovima, uz pretnju da ce biti kaznjeni ukoliko prijave zlostavljanja.
MDRI je tokom dve godine pratio situaciju u ustanovama za mentalno bolesne u Stimlju i Pristini. Aktivisti americke organizacije su u nekoliko navrata zatekli obolele kako leze na betonu u naslagama ljudskog izmeta.
Jedan neimenovani predstavnik UNMIK-a rekao je Gardijanu da izvestaj "generalno nije netacan".
On je dodao da su pacijenti uglavnom Srbi, dok je okolno stanovnistvo u vecini albansko, tako da pacijenti mogu da budu "maltretitrani ili ubijeni" ako ih otpuste iz bolnica, pise "Gardijan".
Prema pisanjima "Gardijana", MDRI je optuzio UN zato sto nastavlja da finansira renoviranje institucija umesto da ulaze u programe za ukljucivanje pacijenata u programe rehabilitacije.
Izvrsni direktor MDRI Erik Rozental (Eric Rosenthal) rekao je da je njegova organizacija za potrebe tog izvestaja ispitivala stanje u glavnim psihijatrijskim centrima na Kosovu - na psihijatrijskom odeljenju univerzitetske bolnice u Pristini (75 kreveta), domu za starije osobe (165 kreveta) i "specijalnom centru" u Stimlju (285 kreveta).
Prema njegovim recima, pacijentima je pripreceno od strane osoblja da cute. "Ako kazete nesto ruzno o zaposlenima, Bog ce vas kazniti", preneo je jedan od aktivista MDRI reci medicinske sestre zaposlene u pristinskoj Univerzitetskoj bolnici.
"Nedostatak zastite od fizickog i seksualnog zlostavljanja predstavlja, prema medjunarodnom pravu, nehuman i ponizavajuci cin. Sramota je da UN nisu nista uradile da to istraze", rekao je izvrsni direktor MDRI.
Doktor Robert Okin, nacelnik psihijatrijske bolnice u San Francisku i jedan od autora izvestaja, rekao je da je UN zanemario svoje standarde za zastitu i tretman mentalno hendikepiranih osoba u dve institucije na Kosovu - u Stimlju i u Pristini.
Sa druge strane, UNMIK je saopstio da je u toku rad na specijalnim programima za upoznavanje osoblja i medicinskih sestara o ovom problemu, kao i da su deca iz ustanove u Stimlju prebacena i vise nisu izlozena maltretiranju.
"Potrebno je vise vremena da se izgradi, na lokalnom nivou, struktura i mahanizam za borbu protiv ovakvog fenomena", navodi se u saopstenju UNMIK-a a prenosi "Gardijan".



Komentari (131)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

njegos njegos 16:49 19.11.2007

Re: Zasto bas sada

A i nista ne mora tako. Niko Vas ne mora operisati, ne morate primati terapiju, ne morate ni zivjeti.
Krugolina Borup Krugolina Borup 17:01 19.11.2007

Re: Zasto bas sada

njegos:
Mi ocigledno imamo druge izvore saznanja - Vi se stalno pozivate na ono sto u MDRI pise, a ja sam vec rekao da je to za mene nistavno.


Ok, kapiram: njegos MDRI izveštaj smatra ništavnim.


njegos:
Pa pogledajte one fotografije, dijete je vezano gazom dok prima terapiju - preslikano iz onog americkog protokola.


Koje fotografije? MDRI fotografije? Pa, zar ne rekoste sad da vam je to ništavno, da se na to nema šta pozivati? Pa sad ste rekli da su sve izmislili, da lažu, da su falsifikovali dokaze, snimke, izjave... što onda da uopšte pričamo o falsifikovanoj fotografiji?

Ajde, odlučite se, ako Boga znate, jel' se u ovoj epskoj raspravi vi i ja pozivamo na ono što MDRI kaže/objavljuje ili se ne pozivamo?


njegos:
Uporedite s izjavama osoblja - ne tajnim, nego javnim. Te izjave koje su tajne, ja imam puno pravo da se zapitam da li uopste i postoje. Mislim da ne postoje.


A ja mislim da postoje.
Vaše mišljenje i moje mišljenje - egal, dragi njegoše.


njegos:
Bas bi neko rekao tim dusebriznicima iz MDRI "Slobodno vi dodjete, pogledajte kako mi imamo logore za djecu, kako ih mucimo i kako pojma nemamo o medicini!" Pa niko nije lud da sebe tako optuzuje! Upravo zbog tih izjava Vi ih saljete na doobuku, nazivate neznalicama i govorite kako nikakvi protokoli ne postoje. Pa nisu ti ljudi valjda blesavi pa da sami sebe inkriminisu na taj nacin.


Ne, naravno. Ali, ja ne mislim da je priča tako tekla. Ja zamišljam (dakle, ne znam pouzdano, samo zamišljam - ali ni vi ne znate pouzdano, samo zamišljate, pa smo opet egal) da je priča tekla ovako:

Pojavi se MDRI u ustanovi u kojoj je stanje katastrofalno. Osoblje iskreno odgovara na pitanja, nadajući se da će privući pažnju na probleme s kojima se stalno sreću, a ti se problemi svode uglavno na nedostatak osoblja. Zato oni kažu onako kako jeste: on je vezan stalno, jer nema ko da ga pazi. Nema radnika, nema osoblja. Ja jedna na njih 97 ne mogu ništa drugo nego da vežem, i držim ih tako.

Jel' totalno nebulozno da je moglo biti i tako?


njegos:
Nase protokole vjerovatno necete ni naci na google jer na zalost nasi sistemi jos nisu informaticki sredjeni. Ali, fino napravite jednu popodnevnu setnju pa u knjizaru medicinskih knjiga (znao sam i kako se zove, ali sam zaboravio) pa kupite neki prirucnik iz medicinske prakse ili deontologije, pa uporedjujte...


Ma, nema toga u knjigama. Protokole propisuju bolnice, ne udžbenici. Zato se i zovu "bolnički protokoli".


njegos njegos 17:04 19.11.2007

Re: Zasto bas sada

Protokoli za ove stvari su uniformni. Podjite, kupite prirucnik i pogledajte. Inace, jeste li gledali film "Sisters". Ja ga upravo gledam. Preporucujem ga.
Krugolina Borup Krugolina Borup 17:23 19.11.2007

Re: Zasto bas sada

njegos:
Ma ko Vama kaze da to ne mora da izgleda tako?


Zdrav razum, pre svega.


njegos:
Mozda mora.


A možda i ne mora.


njegos:
Niste Vi psihijatar, tako da Vase misljenje ne mogu uzeti za relevantno.


Niste ni vi, pa ni ja vaše ne mogu uzeti za relevantno.


njegos:
Naravno, imate pravo da iznosite svoje misljenje, ali zaista ponekad neko i pretjera. I ponavljam - Vama je izvjestaj MDRI jedini izvor i gradivo koje se ne dovodi u pitanje - meni nije.


Ko kaže da je meni MDRI izveštaj jedino gradivo? Bila ja u bolnici (porodilištu) lično. Iz ličnog iskustva tvrdim da su naši bolnički protokoli totalni, apsolutni, stoprocentni idiotizam koji kasni za svetom od 10 do 50 godina. Iz ličnog iskustva tvrdim da naše medicinsko osoblje (lekari i ostali podjednako) nemaju adekvatno znanje za to što rade, u velikoj većini slučajeva.

Ako se naš i kanadski bolnički protokol u porodilištu (a u tu sam problematiku, verujte mi, ušla 100%) razlikuju u tolikoj meri, mogu samo da zamislim kako je na polju psihijatrije i dece sa posebnim potrebama.


njegos:
A i nista ne mora tako. Niko Vas ne mora operisati, ne morate primati terapiju, ne morate ni zivjeti.


Pa jes, ne mora.

Nego, Njegose, da ja nesto predlozim? Dva se dana ćeramo ovde na blogu, i kako ja vidim, šanse nema da jedno drugo uverimo ili razuverimo u bilo šta. Pa, šta kažete da se mi lepo složimo da se ne slažemo, da popijemo po jednu pa d'idemo? Ili da se ćeramo još?
Krugolina Borup Krugolina Borup 17:25 19.11.2007

Re: Zasto bas sada

njegos
Protokoli za ove stvari su uniformni. Podjite, kupite prirucnik i pogledajte. Inace, jeste li gledali film "Sisters". Ja ga upravo gledam. Preporucujem ga.


Ok, trazicu, kupicu.
Ne, nisam gledala film. O čemu je?
Jeste vi gledali "Lorencovo ulje"?
njegos njegos 17:34 19.11.2007

Re: Zasto bas sada

Pa moze kako hocete. Provalio sam ja jos juce da se necemo ubijediti nikako. Al ne znam sta da popijemo...
njegos njegos 17:37 19.11.2007

Re: Zasto bas sada

Krugolina Borup

njegosProtokoli za ove stvari su uniformni. Podjite, kupite prirucnik i pogledajte. Inace, jeste li gledali film "Sisters". Ja ga upravo gledam. Preporucujem ga.Ok, trazicu, kupicu.Ne, nisam gledala film. O čemu je?Jeste vi gledali "Lorencovo ulje"?

Nisam. Sisters je film o sijamskim bliznakinjama koje su posle razdvojene pa jedna umrla i o ludom psihijatru koji je odredjene stvari radio... Nije poenta da Vam prepricavam. Ako imate brzi internet dacu Vam link da gledate...
njegos njegos 17:54 19.11.2007

Re: Zasto bas sada

Mada znam sta je Lorencovo ulje, al nisam cuo za film.
Krugolina Borup Krugolina Borup 18:28 19.11.2007

Re: Zasto bas sada

njegos
Pa moze kako hocete. Provalio sam ja jos juce da se necemo ubijediti nikako. Al ne znam sta da popijemo...


Ja slabo taj alkohol varim, izuzev kad se valja i mora, jel'.
Pelinkovac?
Mada mogu da trgnem i lozu i domacu, ako se bas mora... Samo da nisu neki likeri, neki slatki buckurisi, to ne mogu nikako...
Krugolina Borup Krugolina Borup 18:29 19.11.2007

Re: Zasto bas sada

Nisam. Sisters je film o sijamskim bliznakinjama koje su posle razdvojene pa jedna umrla i o ludom psihijatru koji je odredjene stvari radio... Nije poenta da Vam prepricavam. Ako imate brzi internet dacu Vam link da gledate...


Ma, kamo lepe srece da imam brzi internet... Ali, naći ću ja film već nekako.
njegos njegos 18:31 19.11.2007

Re: Zasto bas sada

E pa moze loza onda, to vise volim od pelinkovca. Ni ja nisam za likercice.
Krugolina Borup Krugolina Borup 18:36 19.11.2007

Re: Zasto bas sada

njegos
Mada znam sta je Lorencovo ulje, al nisam cuo za film.


Vredi pogledati. Po istinitoj priči, a o tome kako je Lorencovo ulje otkriveno kao lek.
njegos njegos 19:23 19.11.2007

Re: Zasto bas sada

Pretpostavio sam da je to. Pogledacu...
Krugolina Borup Krugolina Borup 19:27 19.11.2007

Re: Zasto bas sada

njegos
E pa moze loza onda, to vise volim od pelinkovca. Ni ja nisam za likercice.


Ajd', u zdravlje, onda!
njegos njegos 19:35 19.11.2007

Re: Zasto bas sada

Ziveli!
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 12:16 18.11.2007

jos oko fantoma

pogledajte ovaj izvestaj
http://www.mdri.org/pdf/Kosovo%20Report%20Serbian.pdf
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 13:41 18.11.2007

donacije

izvestaj MDRI je kljucan za donacije. mene zanima kako ce da pomire napadanje MDRI i pozivanje na MDRI oko love.
zgubidubi zgubidubi 14:28 18.11.2007

Re: donacije

Vesna Knežević Ćosić
izvestaj MDRI je kljucan za donacije. mene zanima kako ce da pomire napadanje MDRI i pozivanje na MDRI oko love.

Vesna, preporuka za hrabar post!
KafaJeGotova KafaJeGotova 14:48 18.11.2007

sjajno, vesna!

izgleda da je srbija fantomska drzava... bog te, koliko smo zaglibili...
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 15:56 18.11.2007

Re: sjajno, vesna!

nikako ne valja ni ovaj pokusaj vlasti da mobilise zdravstvene radnike, kao izvestaj je protiv njih. a nije. zdravstveni radnici koji rade u bolnicama gde su smesteni ljudi sa posebnim potrebama su isto ugrozeni. osudjivati njih je isto kao osudjivati siromasne uciteljice koje rade u skolama bez zdrave vode i toaleta zato sto se deca razboljevaju.



nestorijanac nestorijanac 16:01 18.11.2007

izvestaj

Izvinite, a kada cete Vi dati izvestaj o onoj akciji (koju ste pre par meseci najavili na Blogu) za devojcicu "iz slama" ?
Pozdrav !
Krugolina Borup Krugolina Borup 17:16 18.11.2007

Re: sjajno, vesna!

Vesna Knežević Ćosić
nikako ne valja ni ovaj pokusaj vlasti da mobilise zdravstvene radnike, kao izvestaj je protiv njih. a nije. zdravstveni radnici koji rade u bolnicama gde su smesteni ljudi sa posebnim potrebama su isto ugrozeni. osudjivati njih je isto kao osudjivati siromasne uciteljice koje rade u skolama bez zdrave vode i toaleta zato sto se deca razboljevaju.


Pa jeste, lakše ih je nahuškati nego dovesti u red.

Ne slažem se potpuno s tezom da ti radnici ništa nisu krivi. Nisu najkrivlji, naravno, ali nisu ni potpuno nevini (čast izuzecima kojih, naravno, uvek ima). Mislim da se velika većina tih radnika drži minimuma rada kao pijan plota, jer im je mrsko bilo šta što bi im savest nalagala uraditi. Neko mora na to da ih primora, neko mora da promeni protokole i kaže im da je u opisu radnog mesta od danas i ovo, ovo i ovo, a ne samo presvuci, nahrani i veži. Ipak, držati se pukog presvuci, nahrani, veži samo zato što tako protokol kaže, pa onda reći: nismo mi ništa krivi... ne znam... stvarno ne znam... ja ne bih mogla. Ili bih to radila kako treba, ili ne bih ni radila. Ne bih se krila iza neodgovarajućih protokola.
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 17:25 18.11.2007

Re: izvestaj

nestorijanac, ja ne dajem izvestaje, a vi ste neverovatno bezobrazni. lepo sam vam objasnila da nema vise pisanja o toj devojcici jer je tako najbolje za nju. napisah vam i zasto jer ste bili neprijatno navalentni. sta hocete jos? da ponovim objasnjenje?

nestorijanac nestorijanac 17:56 18.11.2007

Re: izvestaj

lepo sam vam objasnila da nema vise pisanja o toj devojcici jer je tako najbolje za nju.

Niste mi to tako objasnili. Rekli ste samo da je neprimereno da na Vasem blogu o carapama pominjem Vase obecanje da cete na Blogu detaljnije obavestiti o humanitarnoj akciji koju ste najavljivali kada ste pisali o devojcici "iz slama". Izvinite, necu vas vise ovim uznemiravati.
sentinel26 sentinel26 17:59 18.11.2007

Re: sjajno, vesna!

Krugolina Borup

Pa jeste, lakše ih je nahuškati nego dovesti u red.

Ne slažem se potpuno s tezom da ti radnici ništa nisu krivi. Nisu najkrivlji, naravno, ali nisu ni potpuno nevini (čast izuzecima kojih, naravno, uvek ima).

Krugolina, prvo da vam čestitam na upornosti i strpljenju da razotkrijete jednu perfidno smišljenu relativizaciju i to na najteži način.

Primjećujem da jednom broju ("neobaviještenih" blogera, nije poznato:
- da MDRI istraživanje nije započeo u tajnosti. Bez toga donatori ne daju novac.
- Da su ministarstva i prateće službe bile upoznate da se vrši istraživanje i da će biti objavljen izveštaj.
- Da su znali dužinu trajanja istraživanja - 4 godine.
- Da su nadležne službe u svakom momentu znale šta se radi.
- Da su ljudi iz MDRI stalno kontaktirali osobe iz nadležnih službi i sa istima vodili razgovore o svemu.
- Da je to sve lijepo zabilježeno i snimljeno.

Iz MDRI su izjavili da će oni ako budu morali objaviti i sve te podatke. Jasno je zbog čega to nijesu uradili sada, pa hteli su da zaštite osoblje koje je zapošljeno u tim ustanovama koje je najmanje krivo (nije nevino).

Jedino što vladini službenici i gospoda ministri "nijesu znali" je da će izveštaj biti objavljen bez njihove saglasnosti (tj. prethodnog iščitavanja i odobravanja).

Ako pokušamo da na trenutak uklonimo naslove: "logori za decu" i "mučenje kao lečenje", pa pogledamo materijal i ono što preostaje od kvalifikacija istog, onda se ne može braniti sljedeći zaključak:

- Postoji dugotrajno (konstantno) zlostavljanje te djece !

To je dovoljno da u jednoj državi sa nekim nižim stepenom demokratije nadležni ministri podnesu ostavke zbog postojanja objektivne odgovornosti.

Kao drugi korak normalno bi bilo reći - hvala za do sada uloženi novac i trud, hvala za upozorenje i nadamo se da ćete nam i dalje pomagati. Tačka.
Ono što poslije toga treba da uslijedi možda i može da se proglasi "unutrašnjim pitanjima".



njegos njegos 18:39 18.11.2007

Re: sjajno, vesna!

Neki nasi blogeri nece da shvate sljedece:
1. Da istrazivanje nije tajna - to svi znaju.
2. Da duzina istrazivanja nije utvrdjena na 4 godine.
3. Da su ti ljudi kontaktirali s osobljem, nadleznim organima itd, pa je prosto neshvatljivo kako bi neko sebi dozvolio da im pruza obavjestenja i daje dozvole za snimanje kojima ti ljudi sami sebe optuzuju.
Zaista nevjerovatno. Ministar, nacelnici klinika, ljekari i tehnicko osoblje kazu MDRI-u "Da, mi mucimo djecu. Ovo su logori, a mi smo sadisti. Izvolite slobodno udjite, snimite, pa nas poslije optuzite za sve to"... Ma dajte...
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 20:38 18.11.2007

Re: izvestaj

pobogu, covece, nije rec o mom uznemiravanju li ne. receno vam je i napisano da se devojcica vratila kuci iz internata, u slam, da se sa svojom porodicom nada da ce dobiti ljudski stan, napisan je i broj racuna njen kao i preporuke da se cacka odvec slucaj, da ne ispadne kontraproduktivno, da imaju nesto, a nemaju nista, a sve su nade u resavanje stambenog pitanja uprte. dal sad malo razbirate? ili cete opet da vam se crta?
BRATISLAV BRATISLAV 21:14 18.11.2007

SA OVE ILI ON STRANE ZIVOTA

Bilo bi idealno dragi moji blogeri kada bi svako od vas virtualno na godinu dana imao po jedno svoje dete ometeno u razvoju i tada bi verovatno cela ova prica izgledala humanija i mnogo bliza nama roditeljima za ciju dobrobit se i vi ovde zalazete. Elem posle prvog soka pre devet godina kada mi je receno od cega boluje moj najstariji sin i alternative dom ili kuca , ja sam obisao domove jos tada su bili u ovakvom i gorem stanju. Zatim kratki obilazak nekoliko nevladinih organizacija za pomoc isledi odluka OK SAM ZIV BICE PORED MENE. Da ga dam u dom da ga vezuju necu mada mi dodje nekad da ga vezem ili njega za krevet ili sebe za luster kad ima aktivaciju bolesti. Da uzimam milostinju a da ne znam cije su te pare ni to necu.Veliki broj dece je tamo jer ih se porodica odrekla nemajuci snage da sa sobom uklope i nekog sa drugacijim potrebama.Tu bi trebalo pomoci roditeljima da sto vise takve dece ako za to postoje ikakve sanse ostane u porodoci pa bi imalo manje toga ruznog da se iznese.Vise socijalizovane dece oslobodilo bi vise mesta u domovima koji bi onda mogli da rade to sto moraju po zakonu i kvalitetno.
Goran Miletic Goran Miletic 01:56 19.11.2007

pridruzujem se

svaka cast, steta sto nema medija koji ce ovo da prenese vec ce izvestaj i dalje da bude "kontroverzan"
oort oort 08:31 19.11.2007

sredstva komunikacije

ma tomica je uopšte u velikoj svađi sa sredstvima komunikacije. on je probao da kontaktira ljude iz MDRI, ali se oni eto nisu javljali na telefon. a kad je ljuba mi u narodnog fronta sedela u hodniku i kusala supu jer su je primili ali nisu imali slobodan krevet, pa ja raspalio po emailu i tomici i savetniku za prava pacijenata, inbox mi ostade prazan. ne mere tomice, ljubav se ljubavlju vraća...
Solomon Solomon 18:17 19.11.2007

Hvala Vesna

Hvala sto ste objavili tekst JP i sto ste stavili link na stranicama kako bi SVI mogli da de uvere kakve LJUDE ova Drzava ima na svom celu. Narod obmanjuju i lazu dok deca umiru vezana za krevete.
Pomislih, bar iz opste ljudskosti da ce neko, bilo ko, dati ostavku (ili bar simbolicno ponuditi ostavku).... Jok.... Uzas.
Hvala jos jednom, uz pomoc tvog Bloga sam zapusio usta nekoliko ljudima koji su branili nasu Vladu, pominjuci teorije zavere.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana