Olovno biserje...

Drago Kovacevic RSS / 18.11.2007. u 17:10

U ovim kasnojesenjim, sivim, olovnim i snežnobljutavim danima, valjda po instinktu sam pronšao ličnu odbranu od deprseije. Čitam razne tekstove, vesti i komentare i onda u njima tražim apsurde. Po ličnoj meri, dakako, jer valjda drugčije i nije moguće. To liči na proletnje buljenje u travnjak i potragu za detelinom od četiri lista, gde priznajem nisam baš uspešan. No, kako zbog "infekcije", šta li, čitam skoro isključivo političke tekstove, onda je moj "travnjak" skoro do neverovatnih razmera blgorodan.

Evo što sam sve danas pronašao:

 

"Bila je nadzirana nezavisnost, pa ograničena, zatim konfederacija, pa razne varijacije modela dve Nemačke, zaključno sa neutralnim statusom. Sada je vreme da međunarodni posrednici pokažu objektivnost i predlože neki oblik suštinske autonomije. Mi ćemo im u tome u Briselu pomoći, tako što ćemo pokazati kako u svetu uspešno funkcionišu suštinske autonomije".

( Vojislav Koštunica o tome kako će pojasniti model "Kosovo Hong - Kong")

"Govorićemo više i dublje o određenim aspektima modela Hong Konga kao primera suštinske autonomije koja može da funkcioniše. Osvrnućemo se i na druge modele, ranije pomenuta Olandska ostrva",

( Vuk Jeremić saopštava najnoviju nameru)

Pa dalje objašnjava kako će to izgledati.

"funkcionalna paralela, komparacija između modela koji predstavljaju suštinsku autonomiju pod zajedničkim suverenim krovom i dokaz da takvi modeli mogu da funkcionišu u životu".

Ide Vuk Jeremić i dalje pa kaže:

"Nismo spremni da odustanemo od svih nadležnost i to ne može da bude prihvatljivo. To bi bilo implicitno ili eksplicitno priznavanje prava na nezavisnost. Mi to nećemo da učinimo"

E sad malo o reakcijama na izveštaj MDRI o žalosnom stanju u ustanovama za decu sa posebnim potrebama.

"To je jedna organizovana kampanja. Pre svega, činjenica da je taj izveštaj objavljen prošle nedelje u svim međunarodnim manje-više značajnijim medijima, a tek onda ovde, a tek onda ministarstvima, odnosno Vladi, ubeđuje me da iza toga ne stoji dobra namera"

( Rasim Ljajić koji je zadnjih godina glavni amortizer svih negativnih poruka koje vlasti u Srbiji šalju u svet)

Odmah nakon njega reaguje Koštunica i u priču uvlači antifašizam.

"Svedoci smo da se sistematski vodi propaganda kako je Srbija zahvaćena fašizmom, iako svaki građanin naše zemlje oseća najdublje ogorčenje i prema fašizmu i prema fašistima koji su pobili stotine hiljada nevinih pripadnika našeg naroda"

Naravno sve ovo ne može bez večitog ministra zdravlja Tomice Milosavljevića koji je na nivou svoje poslovične veštine u obmanjivanju javnosti,a istim povodom kaže:

"Uvek je naravno dobrodošla svaka ocena međunarodne zajednice, kakva god ona bila, međutim kada neko izađe u medije prvo, na televiziju, pa kaže da četiri godine istražuje jedan problem, a da pritom nikada nije imao kontakt sa zvaničnim institucijama, onda to ne deluje ozbiljno i dobronamerno već deluje kao politička zloupotreba".

Da nebi izostala ili da ne daj bože ko ne bi pomislio da vladajuća većina nema po svim pitanjima jeidinstvo i sabornost, pogotovo danas kad se "rešava Kosovo", oglasila se i šefica poslaničke grupe DS-a, Nada Kolundžija tražeći istragu o verodostojnosti izveštaja:

"To je izuzetno važno jer ako nije verodostojan postavlja se pitanje čiji je i kakav interes da podmeće takav izveštaj u ovom trenutku Srbiji".

E, sad dva moja "favorita" u Vladi. Boža Đelić i Predrag Bubalo.

"Kao što svi koji rade, i ovi koji su gradili su kritikovani. Ja bih hteo da kažem šta mi, Vlada Srbije, očekujemo od Delte. Prvo, očekujemo da budu ledolomci u regionu i da omuguće našoj građevini i našim proizvođačima da se predstave na svim tržištima, kao što su neke druge zemlje uspele da urade sa svojim firmama. To je prvi državnički zadatak"

( Božidar Đelić na otvaranju Deltinog tržnoga centra, 31. oktobra 2007. godine)

No, 1. novembra, Đelić pojašnjava:

"Naravno da svi koji rade u Srbiji su kritikovani i naravno da se ono šta sam rekao ne odnosi na odluku bilo koga. Podržavam rad Antimonopolske komisije i niko se ne meša u rad"

U danu kada je Delta tužila Vericu Barać (5. novembra), oglasio se Bubalo tvrdeći što i Đelić:

"Srbiji je potreban regionalni ekonomski lider i nije svako ko je dominantan na tržištu istovremeno i monopolista".

A onda je dodao još ponešto:

"Nisam spreman da tvrdim i da stanem na stranu onih koji proizvoljno daju ocenu da u Srbiji postoje monopoli".

No Bubala je silno oneraspoližio nalaz komisije za sukob interesa a vezano za Milku Forcan, pa je ovako reagovao pokazujući ko je važniji, Milka ili institucije, a glede Saveta za brendiranje:

"Da li će doći do promene predsednika Saveta, to ćemo videti"

A evo kako Bubalo na konferenciji za štampu 8.11.2007. objašnjava činjenicu da je hrana u Srbiji skupa, da nebi ko pomislio kako je to zbog monopola:

"Pošto nemamo državne cene, dolazi do razlike u cenama istih proizvoda između gradova, velike su marže, skupa je hrana".

Evo kako je Đelić najavio susret i zaštitu Verice Barać od pritisaka iz Delte:

"Važno je da se ne krši zakon. Niko nije iznad zakona, ni ja, ni predsednik republike, ni predsednik vlade, ni bilo koji predsednik bilo koje privatne grupe, ni bilo koji član Saveta za borbu protiv korupcije. Mi smo jednaki pred zakonom".

( tužbu protiv Baraćeve podneo je advokat "Delte" koji je istovremeno i predsednik pravnog saveta Đelićeve stranke).

I tako, "bisera" koliko hoćete...A vreme ide...

 



Komentari (26)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

AlexDunja AlexDunja 18:02 18.11.2007

umesto deteline:))

predlazem: branko m.
Raskovnik

To je nekakva (može biti izmišljena) trava za koju se misli da se od nje (kad se njome dohvati) svaka brava i svaki drugi zaklop otvori sam od sebe.
Vuk St. Karadžić

Otvori kam u kom iskra malaksava,
Da lepši od praznika običan dan bude.
Iznesi blago iz lažnih ostava,
Iz izmišljenog pakla lekovit jed rude.
Pokloni svoju biljnu mudrost danu.
Otvori put u reči, u riznicu golje.
Oko zahodi za suncem, ne srce. Osvanu
Varka, rekavši: hajdemo u polje!
Biljni sezame otvori obzorje
Za sve koji su se rodili prerano;
Nek uđu u tuđe srce ako su otvorili svoje,
Otvori semenku u kojoj nežno čami
Zaboravljeno proleće. Otvori
Kamen što prećuta zvezde svojoj tami.
Otvori put ptici, čoveku i zori.

poezija ce da spase svet:)))
nestorijanac nestorijanac 18:05 18.11.2007

Re: umesto deteline:))

poezija ce da spase svet:)))

Spasice i sve apsurde u svetu, valjda ?
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 18:21 18.11.2007

Re: umesto deteline:))

Raskovnik? Divno...
A ovo oko poezije, voleo bih da si u pravu..
AlexDunja AlexDunja 18:39 18.11.2007

Re: umesto deteline:))

nestorijanac
poezija ce da spase svet:)))
Spasice i sve apsurde u svetu, valjda ?

naravno. kakav bi to svet bio, kada u njemu ne bi bilo pripadajucih mu,
apsurda?
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 18:40 18.11.2007

Re: umesto deteline:))

AlexDunja
nestorijanac
poezija ce da spase svet:)))
Spasice i sve apsurde u svetu, valjda ?

naravno. kakav bi to svet bio, kada u njemu ne bi bilo pripadajucih mu,
apsurda?

To bi bila nula od sveta...o))
AlexDunja AlexDunja 18:45 18.11.2007

Re: umesto deteline:))

Drago Kovacevic
Raskovnik? Divno...
A ovo oko poezije, voleo bih da si u pravu..

naravno,da sam u pravu:)

Mudrosti, jači će prvi posustati!
Samo nitkovi znaju šta je poezija,
Kradljivci vatre, nimalo umiljati,
Vezani za jarbol lađe koju prati
Podvodna pesma javom opasnija.
Onesvešćeno sunce u zrelom voću će znati
Da zameni poljubac što pepeo odmara.
Al niko posle nas neće imati
Snagu koja se slavujima udvara
Kad isto je pevati i umirati.

Smrtonosan je život, al smrti odoleva.
Jedna strašna bolest po meni će se zvati.
Mnogo smo patili. I, evo, sad peva
Pripitomljeni pakao. Nek srce ne okleva.
Isto je pevati i umirati.
blackbox blackbox 18:05 18.11.2007

Olovno biserje...

Lepo Drago,

ali zaboravili ste Molotovljeve koktele kojom je čašćena ona poslanica iz G17.Ona kaže da su je častili Srbi a Samardžić da takva čast može da dođe samo od Šiptara.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 18:20 18.11.2007

Re: Olovno biserje...

blackbox
Lepo Drago,

ali zaboravili ste Molotovljeve koktele kojom je čašćena ona poslanica iz G17.Ona kaže da su je častili Srbi a Samardžić da takva čast može da dođe samo od Šiptara.

Jesam, priznajem. Našlo bi se tu još svašta...
ruza26 ruza26 18:40 18.11.2007

...a tekstovi o izborima u Hrvatskoj...

... nije ih bilo il' vam promaklo... organizovan, besplatan prevoz glasaca u Hrvatsku na izbore... vi ste sigurno upuceni pa znate placaju li to hrvatski (cisto sumnjam) ili srpski poreski obveznici?
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 18:42 18.11.2007

Re: ...a tekstovi o izborima u Hrvatskoj..

ruza26
... nije ih bilo il' vam promaklo... organizovan, besplatan prevoz glasaca u Hrvatsku na izbore... vi ste sigurno upuceni pa znate placaju li to hrvatski (cisto sumnjam) ili srpski poreski obveznici?

Čudi me da ti ne znaš...
ruza26 ruza26 18:46 18.11.2007

Re: ...a tekstovi o izborima u Hrvatskoj..

Čudi me da ti ne znaš...


??????
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 08:50 19.11.2007

Re: ...a tekstovi o izborima u Hrvatskoj..

ruza26
Čudi me da ti ne znaš...


??????

Čemu upitnici, kad si u prvom postu pokazala da znaš ko organizuje i ko plaća.
No i ti što putuju su valjda poreski obaveznici...
blackbox blackbox 19:15 18.11.2007

Govorićemo više i dublje

"Bila je nadzirana nezavisnost, pa ograničena, zatim konfederacija, pa razne varijacije modela dve Nemačke, zaključno sa neutralnim statusom. Sada je vreme da međunarodni posrednici pokažu objektivnost i predlože neki oblik suštinske autonomije. Mi ćemo im u tome u Briselu pomoći, tako što ćemo pokazati kako u svetu uspešno funkcionišu suštinske autonomije".( Vojislav Koštunica o tome kako će pojasniti model "Kosovo Hong - Kong"

Ispada da je našoj strani stalo da pregovarački proces pretvori u akademsku raspravu i da to traje što duže.
Da li to naš premijer najavljuje promenu uloga pa da naš tim bude medijator i uvodničar a Trojka i Albanci neka pregovaraju na zadatu temu i zadato rešenje.Možda će zbog toga pojačati naš tim sa gsn Đurićem, za svaki slučaj, da može promptno da se reaguje na svaki ispad međunarodnih zvaničnika.
Inače, primetno je da naša delegacija na pregovorima broji više od dva aviona članova, nek se nađu, a neka i vide.Pa više nego multietnička, sve sa Egipćanima, delegacija u Rambujeu. Ako je po broju članova i nivou gledati, nema čega da se plašimo, uspeh neće izostati, pa makar to bilo i ishodovanje da se pregovori oroče do 2050.
sashaNS sashaNS 19:52 18.11.2007

Re: Govorićemo više i dublje

Sve cemo da im objasnimo.
Oci da im otvorimo :)
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 08:53 19.11.2007

Re: Govorićemo više i dublje

blackbox
"Bila je nadzirana nezavisnost, pa ograničena, zatim konfederacija, pa razne varijacije modela dve Nemačke, zaključno sa neutralnim statusom. Sada je vreme da međunarodni posrednici pokažu objektivnost i predlože neki oblik suštinske autonomije. Mi ćemo im u tome u Briselu pomoći, tako što ćemo pokazati kako u svetu uspešno funkcionišu suštinske autonomije".( Vojislav Koštunica o tome kako će pojasniti model "Kosovo Hong - Kong"

Ispada da je našoj strani stalo da pregovarački proces pretvori u akademsku raspravu i da to traje što duže.
Da li to naš premijer najavljuje promenu uloga pa da naš tim bude medijator i uvodničar a Trojka i Albanci neka pregovaraju na zadatu temu i zadato rešenje.Možda će zbog toga pojačati naš tim sa gsn Đurićem, za svaki slučaj, da može promptno da se reaguje na svaki ispad međunarodnih zvaničnika.
Inače, primetno je da naša delegacija na pregovorima broji više od dva aviona članova, nek se nađu, a neka i vide.Pa više nego multietnička, sve sa Egipćanima, delegacija u Rambujeu. Ako je po broju članova i nivou gledati, nema čega da se plašimo, uspeh neće izostati, pa makar to bilo i ishodovanje da se pregovori oroče do 2050.

Sve ima svoje vreme...bez obzira na želje.
dobronamjeran dobronamjeran 21:33 18.11.2007

Iako je tekst saljiv ja bih dotaknuo

ozbiljnu temu oko smjestaja i uvjeta u kojima zive osobe sa smanjenim mogucnostima. Cijeli problem zadire u dublju proslost kada se islo na institucionaliziranje smjestaja tih ljudi jer i oni su ljudi ma kako vam na prvi pogled izgledali. Takav stav institucija vladao je dugi niz godina i u Hrvatskoj se jos i danas ponegdje kod lijecnika mogu susresti ideje odvajanja prvo djece od svojih roditelja i smjestanja u institucije. U institucijama koje su na skrbi ministarstava uglavnom postoji nekoliko problema od broja strucnih osoba koje rade do materijalnih sredstava za zbrinjavanje od kojih necete vjerovati cesto su pelene najveci problem. Vjerujem da je vezivanja djece za krevete bilo i to je vise nuzda nedovoljnog broja onih koji se o njima brinu nego zlostavljanja. Drzava za socijalne potrebe nikada nema dovoljno novca i iz tog proizlaze mogu reci svi problemi. Vjerojatno ce sada u Srbiji biti pokrenute akcije poboljsavanja uvjeta u ustanovama a kako sam procitao u jednoj zivi preko 400 osoba sto je strasno. Taj je put iako poplocan dobrim namjerama potpuno pogresan jer treba se raditi na tome da se sto vise ljudi koji danas borave u ustanovama deinstitucionalizira i kroz projekte inkluzije i potpore roditeljima sto vise njih degetoizirati i pruziti im priliku za zivot dostojan covjeka. Ako postoji volja neka iskustva iz Hrvatske mogla bi se lako prenijeti i u Srbiju.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 09:00 19.11.2007

Re: Iako je tekst saljiv ja bih dotaknuo

dobronamjeran
ozbiljnu temu oko smjestaja i uvjeta u kojima zive osobe sa smanjenim mogucnostima. Cijeli problem zadire u dublju proslost kada se islo na institucionaliziranje smjestaja tih ljudi jer i oni su ljudi ma kako vam na prvi pogled izgledali. Takav stav institucija vladao je dugi niz godina i u Hrvatskoj se jos i danas ponegdje kod lijecnika mogu susresti ideje odvajanja prvo djece od svojih roditelja i smjestanja u institucije. U institucijama koje su na skrbi ministarstava uglavnom postoji nekoliko problema od broja strucnih osoba koje rade do materijalnih sredstava za zbrinjavanje od kojih necete vjerovati cesto su pelene najveci problem. Vjerujem da je vezivanja djece za krevete bilo i to je vise nuzda nedovoljnog broja onih koji se o njima brinu nego zlostavljanja. Drzava za socijalne potrebe nikada nema dovoljno novca i iz tog proizlaze mogu reci svi problemi. Vjerojatno ce sada u Srbiji biti pokrenute akcije poboljsavanja uvjeta u ustanovama a kako sam procitao u jednoj zivi preko 400 osoba sto je strasno. Taj je put iako poplocan dobrim namjerama potpuno pogresan jer treba se raditi na tome da se sto vise ljudi koji danas borave u ustanovama deinstitucionalizira i kroz projekte inkluzije i potpore roditeljima sto vise njih degetoizirati i pruziti im priliku za zivot dostojan covjeka. Ako postoji volja neka iskustva iz Hrvatske mogla bi se lako prenijeti i u Srbiju.

Sada se vlast iz petnih žila trudi da pokaže brigu za socijalne ustanove. Ministri uz pratnju kamera ne izbivaju iz njih.
No, to su stvari koje se ne rešavaju kratkoročnom kampanjom nego temeljnom, potpunom promenom odnosa i percepcije ili kako bi rekli "reformom ukupnoga sistema"..
Slažem se da je deo rešenja u otvorenim oblicima zaštite, ali i u promeni ukupnih standarda. Socijalna funkcija države je njena najtemeljnija funkcija.
dobronamjeran dobronamjeran 11:07 19.11.2007

Re: Iako je tekst saljiv ja bih dotaknuo

Sada se vlast iz petnih žila trudi da pokaže brigu za socijalne ustanove. Ministri uz pratnju kamera ne izbivaju iz njih.
No, to su stvari koje se ne rešavaju kratkoročnom kampanjom nego temeljnom, potpunom promenom odnosa i percepcije ili kako bi rekli "reformom ukupnoga sistema"..
Slažem se da je deo rešenja u otvorenim oblicima zaštite, ali i u promeni ukupnih standarda. Socijalna funkcija države je njena najtemeljnija funkcija.

Upravo o tome i govorim da se treba napraviti korijenita promjena a ne pisati po vatri. U tome bi mogle pomoci i nevladine organizacije kroz pritisak na one koji odlucuju o tome. Mi iz Hrvatske mozemo vam u tome pomoci sa svojim iskustvima jer kroz zadnjih desetak godina kod nas su napravljeni veliki pomaci no po nama roditeljima jos uvijek nedovoljni.
marumi marumi 22:03 18.11.2007

jednakost pred zakonom

Evo kako je Đelić najavio susret i zaštitu Verice Barać od pritisaka iz Delte:

"Važno je da se ne krši zakon. Niko nije iznad z[b]akona[/b], ni ja, ni predsednik republike, ni predsednik vlade, ni bilo koji predsednik bilo koje privatne grupe, ni bilo koji član Saveta za borbu protiv korupcije. Mi smo jednaki pred zakonom".


He, he, NJIHOVO niko nije iznad zakona me uvek podseti na NJEGOVO; - Niko ne sme da vas bije'' (osim moje policije) Svi smo jednaki pred zakonom samo je Misko zajedno sa nama malo jednakiji.

adam weisphaut adam weisphaut 23:07 18.11.2007

Feeling sick

E sad malo o reakcijama na izveštaj MDRI o žalosnom stanju u ustanovama za decu sa posebnim potrebama.

"To je jedna organizovana kampanja. Pre svega, činjenica da je taj izveštaj objavljen prošle nedelje u svim međunarodnim manje-više značajnijim medijima, a tek onda ovde, a tek onda ministarstvima, odnosno Vladi, ubeđuje me da iza toga ne stoji dobra namera"

( Rasim Ljajić koji je zadnjih godina glavni amortizer svih negativnih poruka koje vlasti u Srbiji šalju u svet)

Odmah nakon njega reaguje Koštunica i u priču uvlači antifašizam.

"Svedoci smo da se sistematski vodi propaganda kako je Srbija zahvaćena fašizmom, iako svaki građanin naše zemlje oseća najdublje ogorčenje i prema fašizmu i prema fašistima koji su pobili stotine hiljada nevinih pripadnika našeg naroda"

Naravno sve ovo ne može bez večitog ministra zdravlja Tomice Milosavljevića koji je na nivou svoje poslovične veštine u obmanjivanju javnosti,a istim povodom kaže:

"Uvek je naravno dobrodošla svaka ocena međunarodne zajednice, kakva god ona bila, međutim kada neko izađe u medije prvo, na televiziju, pa kaže da četiri godine istražuje jedan problem, a da pritom nikada nije imao kontakt sa zvaničnim institucijama, onda to ne deluje ozbiljno i dobronamerno već deluje kao politička zloupotreba".

Da nebi izostala ili da ne daj bože ko ne bi pomislio da vladajuća većina nema po svim pitanjima jeidinstvo i sabornost, pogotovo danas kad se "rešava Kosovo", oglasila se i šefica poslaničke grupe DS-a, Nada Kolundžija tražeći istragu o verodostojnosti izveštaja:

"To je izuzetno važno jer ako nije verodostojan postavlja se pitanje čiji je i kakav interes da podmeće takav izveštaj u ovom trenutku Srbiji".

Navikao sam vec na svakve odvratnosti i bestijalnosti u srpskoj politici ali koliko puta da procitam ne mogu da ne osetim potpuno gadjenje.
vladimir petrovic vladimir petrovic 23:38 18.11.2007

Iznenadjen sam...

Kada ste poceli da redjate "bisere", ono sto vi smatrate da ne valje, napadajuci vladu i event. tajkune (ruzna rec), ocekivao sam da cete pomenuti i ono sto je cesto vasa omiljena tema napada - SPC, te toboznju klerikalizaciju Srbije koja vuce nazad. To me je iznenadilo, ali u pozitivnom smislu. Naime, to sto napadate vladu, to mozete raditi jer nema vlade ne samo u Srbiji nego i u srecnijim drzavicama koju gradjani, pa i vajni intelektualci, ne mogu kritikovati. Sa Crkvom je nesto drugo, pogotovu u sekularnoj drzavi kao sto je nasa.
By the way, da li ste mozda i vi jedan od onih koje je, pod stare dane, krstio mitropolit Amfilohije, kao sto je to slucaj sa nekima drugima, kako besmo podseceni veceras na TV, pa da ste se pokajali i sada drvlje i kamenje na SPC... Sve je bilo namestaljka...
marumi marumi 23:51 18.11.2007

Re: Iznenadjen sam...

napadajuci vladu i event. tajkune

Da li je to mozda zabranjeno ''napadati'' vladu cak i onda kada ta vlada samo vlada?
Ili ja pogresno razumem da se ovde radi o Vasem strahu od napada na vladu a koja je ''divna i krasna''?
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 09:04 19.11.2007

Re: Iznenadjen sam...

vladimir petrovic
Kada ste poceli da redjate "bisere", ono sto vi smatrate da ne valje, napadajuci vladu i event. tajkune (ruzna rec), ocekivao sam da cete pomenuti i ono sto je cesto vasa omiljena tema napada - SPC, te toboznju klerikalizaciju Srbije koja vuce nazad. To me je iznenadilo, ali u pozitivnom smislu. Naime, to sto napadate vladu, to mozete raditi jer nema vlade ne samo u Srbiji nego i u srecnijim drzavicama koju gradjani, pa i vajni intelektualci, ne mogu kritikovati. Sa Crkvom je nesto drugo, pogotovu u sekularnoj drzavi kao sto je nasa.
By the way, da li ste mozda i vi jedan od onih koje je, pod stare dane, krstio mitropolit Amfilohije, kao sto je to slucaj sa nekima drugima, kako besmo podseceni veceras na TV, pa da ste se pokajali i sada drvlje i kamenje na SPC... Sve je bilo namestaljka...

Pa naučite Vladimire da je religioznost duboko intimna stvar. Što se krštenja tiče moji su to uradili u prvim mesecima moga života, tako da nisam imao prilike da lično odlučujem. Da sam imao, ko zna...
G r o f G r o f 23:52 18.11.2007

aaaaaaaa......

Drago, opet si gledao crtane filmove...
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 09:05 19.11.2007

Re: aaaaaaaa......

G r o f
Drago, opet si gledao crtane filmove...

Ma pre bih rekao da sam gledao horor...o)))
pozz
dragan7557 dragan7557 15:13 19.11.2007

Re: aaaaaaaa......

Ma pre bih rekao da sam gledao horor...o)))


Pre bi se reklo da vi živite u hororu koji je realnost ili svakodnevnica.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana