Politika

Zavođenje za NATO planinu...

Drago Kovacevic RSS / 20.01.2010. u 14:36

Evo, da se jednom složim sa urednikom NSPM Đorđem Vukadinovićem. Naime, naslov njegova teksta u NSPM preuzeo sam bez rezerve, jer zaista mislim da on i još 199 njegovih istomišljenika što su potpisali proglas o referendumu protiv članstva u NATO, koji vredno objavljuju kao plaćeni oglas po štampanim medijima u Srbiji, na udarnim stranicama (danas je proglas i imena potpisnika objavila Politika i to negdje na samom početku i na cjeloj stranici, pa prepostavljam da je oglas samo tu objavljen koštao više nego li je godišnja cijena održavanja sajta NSPM), ne rade ništa drugo nego pokušavaju zavesti srpsku javnost za "NATO planinu"..

Otkuda se pojavila ova peticija - proglas potpisana od dvesta javnih ličnosti, akademika, profesora univerziteta,književnika, novinara, filmskih umjetnika, vladika SPC, penzionisanih generala, bivših ministara policije, Vojislava Koštunice lično, njegovih formalnih i neformalnih savjetnika i njegovih ražalovanih ambasador. Čitava društvena elita koja je uz male izuzetke to bila i prije 25 godina. Pomenuću samo neka imena; Dobrica Ćosić, Matija Bećković, mitropolit Amfilohije,Milorad Vučelić, Vasilije Krestić, Mihajlo Marković, Smilja Avramov - sve imena iz proteklih "sivih" decenija.

Naravno, legitimno je biti protiv članstva u NATO savezu. Mnogo je mislećih ljudi u zapadnim zemljama, pa i u Srbiji koji se aktivno protive tom vojnom savezu.  Antiglobalisti, anarhosindikalisti, zeleni, komunisti i mnoštvo drugih formalnih i neformalnih grupacija imaju svoje argumente protiv NATO saveza. 

No, grupacija od 200 potpisnika čiji proglas možemo čitati ovih dana nema namjeru razložno kritikovati NATO, nego nametnuti jednu potpuno neproduktivnu temu kao sadržinu svoje politike udarajući u emocije srpskoga puka, parazitirajući na njoj dok je to moguće.

Zašto je ta tema neproduktivna?

Srbija je zemlja koja posebnom parlamentarnom deklaracijom definiše vlastitu vojnu neutralnost. U skoro usvojenim strategijama bezbednosti i odbrane NATO se nigdje ne pominje. Vlada i zvanični organi Srbije ne rade kampanju za pristupanje NATO savezu.  NATO savez nije pozvao Srbiju u članstvo, niti je pak zvanična Srbija zatražila prijem u članstvo. Srbija čak nije iskoristila ni elementarne mogućnosti vojne saradnje kroz Partnerstvo za mir. Mislim da naša zemlja još nema zvaničnog predstavnika u centrali NATO u Briselu. O kakvom je onda referendumu moguće govoriti. Tako su mogli istaći zahtjev za referendum o gradnji tramvaja za Mars..

No, posebna je priča sam tekst proglasa - peticije. Da da vidjeli o čemu se tu radi, prenijeću čitav tekst..

Građani Srbije su jedini pozvani da odlučuju o svojoj budućnosti. U takve odluke spada i pitanje članstva Srbije u NATO, na koje se legitiman odgovor može dati samo na demokratskom referendumu.

Mi dole potpisani zahtevamo blagovremeno raspisivanje referenduma kako građani Srbije ovo pitanje ne bi ostavili bez verodostojnog odgovora i tako nepozvanima i neovlašćenima omogućili da na njega odgovore po svojoj volji umesto građana Srbije.

Rečju da je „Srbija istok zapadu i zapad istoku“ određen je i njen put i njen identitet i njen položaj među narodima. Srbija nikad nije bila član ni jednog, bilo istočnog bilo zapadnog vojnog saveza. A kad nije do sad, bilo bi nerazumno i pogubno da to učini baš sad ulaskom u jedini još preostali vojni savez.
Ostajući verna sebi i svojim tradicijama, vojno neutralna Srbija nije nikakav izuzetak. I niz evropskih država, članica EU, nisu članice NATO iz svojih principijelnih, istorijskih, političkih, ekonomskih, ideoloških, moralnih razloga.

Za takav status, uz sve te razloge, Srbija ima i jedan razlog više, razlog kakav nema ni jedna druga država, razlog poznat čitavom svetu, a to je zločinačko bombardovanje i uništavanje Srbije i njenog naroda, od strane NATO alijanse, uz gaženje svih osveštanih normi međunarodnog prava. Taj razlog nije izvučen iz nezapamćenih vremena, niti je za taj zločin odgovoran neki drugi, a ne ovaj isti NATO.

Preko tog razloga srpski narod ne može preći, a da ne pređe preko svog pamćenja i svog dostojanstva. Uz to, sa najvažnijih govornica sveta, Srbija je više puta objavila „da nikada neće priznati nezavisnu državu Kosovo“. A to znači i da nikada neće ući u NATO. “Nezavisno Kosovo“ je delo NATO alijanse koja je tu lažnu državu stvorila i u njoj sebi dodelila vrhovnu i neprikosnovenu vlast. Ulaskom u NATO Srbija bi zato jednovremeno priznala nezavisnost Kosova.

Kao i druge evropske države koje nisu članice NATO, ni Srbija ne bi bila ni manje evropska, ni manje demokratska, ni manje uspešna. Ostajući vojno neutralna, ni Srbija se ni sa kim ne konfrontira, pa ni sa NATO.

Na putu napretka, stabilnosti i mira, otvorena za saradnju sa svima, čuvajući svoj suverenitet, Srbija bi sačuvala svoju čast i obezbedila dostojnu budućnost novim naraštajima. Zato je neophodno da se o ovom sudbonosnom pitanju izjasne građani Srbije i na referendumu kažu poslednju reč.

Jezik i retorika me asocira na čuveni skup "Za spas Kosova" i vrijeme kad su po Beogradu gorile strane ambasade dok se trista metara odatle služio moleban. Zato tekst ne mogu nazvati komičnim, iako ima nevjerovatno komičnih elemenata.

Pogledajte upotrebu ove rečenice koju je navodno izgovorio Sveti Sava prije 800 godina i njeno pretvaranje u nepromjenjivi kanon. Ovo o Srbiji kao istoka zapadu, i zapada istoku.E, sad zamislite društvenu elitu koja bi spoljnu politiku Srbije vodila po srednjovjekovnim pravilima i uređenju srednjevjokvnih poredaka. Mogao bi čovjek da im povjeruje kad bi se odlučili da i oni danas jašu magarca, a ne da se voze "audijima","mercedesima" ili da ne lete avionom. Da li će neki od vajnih potpisnika zbog te rečenice recimo odustati i od ljetovanja po destinacijama nepoznatim Svetom Savi i njegovu vremenu, pa odustati od Kariba i uputiti se u Bugarsku, ili prestati pušiti havane i preći na grickanje gorkih trava zbog vjerodostojnosti.

Kako da se čovjek gorko ne nasmije kad toliko brojni akademici, profesori univerziteta i pisci potpišu tekst u kome stoji.."Srbija nika nije bila član ni jednog, bilo istočnog bilo zapadnog vojnog saveza." Takva netačnost nikako ne može biti slučajna niti su ti ljudi neznalice. To će najprije biti pokšaj jeftinog manipulisanja srpskim javnim mnenjem. Istorija Srbije puna je vojnih saveza. Od onih srednjevjekovnih sa papom do onih Titovih. Zar savez pred Balkanske ratove 1912. nije bio vojni savez, ili zar "Mala antanta" sa Čehoslovačkom i Rumunijom nije vojni savez?

O formulacijama tipa "Nato država" i glupostima da bi Srbija članstvom u NATO "jednovremeno" priznala Kosovo da i ne govorim, ali ne mogu a da ne upitam kako to Španija, Rumunija, Grčka i Slovačka članice NATO-o ne priznaju Kosovo i kažu da ga nikada neće priznati....gdje je tu "jednovremenost"?

I da više ne davim...Kad čovjek čovjek čita ovaj proglas, čini mu se da je u odnosu na potpisnike sam Jeremić majka mara, a Tadić dobar da bolji ne može biti...Jebiga, sve je relativno..

 



Komentari (78)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

stefan.hauzer stefan.hauzer 14:51 20.01.2010

drviti majmuna

NATO savez nije pozvao Srbiju u članstvo, niti je pak zvanična Srbija zatražila prijem u članstvo. Srbija čak nije iskoristila ni elementarne mogućnosti vojne saradnje kroz Partnerstvo za mir. Mislim da naša zemlja još nema zvaničnog predstavnika u centrali NATO u Briselu. O kakvom je onda referendumu moguće govoriti



NSPM i ljudi oko nje su cisti demagozi...jer i Aristotel je govorio da je stvaranje anarhije u demokratiji(ondasnjoj)i odstupanje od iste,javlja stvaranjem demagoga i demagogije!
mariopan mariopan 15:18 20.01.2010

Re: drviti majmuna

O formulacijama tipa "Nato država" i glupostima da bi Srbija članstvom u NATO "jednovremeno" priznala Kosovo da i ne govorim, ali ne mogu a da ne upitam kako to Španija, Rumunija, Grčka i Slovačka članice NATO-o ne priznaju Kosovo i kažu da ga nikada neće priznati....gdje je tu "jednovremenost"?

Kosovo nije deo Spanije, Grcke ili Rumunije i tvoje poredjenje je neumesno.

Navedi jednu zemlju clanicu NATO da su joj oteli deo teritorije, prognali onoliko stanovnistvo, aminovali zlocine i sami ga cinili, i napravili NATO drzavu,( izraz je bas odgovarajuci) . Naravno da bi samo uclanjenje znacilo oprostaj zlocina pocinjenog nad nasom zemljom i narodom. I znacilo bi priznanje da je taj zlocin opravdano ucinjen a kao posedica tog "opravdanog" zlocina i njihova "opravdana" zlocinacka tvorevina na jugu nase zemlje bi bila "priznata". Ne vidis "jednovremenost" i dalje? Imas NATO ruzicaste naocare?
Onda taj narod treba i pitati da li taj zlocin oprasta.
Postoji bojazan da ce neko za saku dolara da sve te zlocine oprosti a da nas o tome nista ne pita. Recimo, ti bi Drago to uradio i dzabe.
Otuda ovakvi oglasi i pamfleti, rade ljudi svoj posao.

Kao i ti ovde na blogu.

Drago Kovacevic Drago Kovacevic 15:24 20.01.2010

Re: drviti majmuna

Dok je tebe Maro, potpisnici ne moraju brinuti za fanove...
bjes bjes 15:31 20.01.2010

Re: drviti majmuna

ма...
mariopan mariopan 15:57 20.01.2010

Re: drviti majmuna

Drago Kovacevic
Dok je tebe Maro, potpisnici ne moraju brinuti za fanove...

Naravno, tu sam
Pritom , nisam fan, ti ljudi me ne zanimaju uopste. Kazem da rade svoj posao kao sto ga i ti radis ovde na blogu. Ja pratim i jedno i drugo. Biram sta mi se vise svidja.
Nisam za NATO i nedam ,bre, Kosovo .Opstepoznat moj stav o tome.
Pozdrav
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 16:19 20.01.2010

Re: drviti majmuna

Kazem da rade svoj posao kao sto ga i ti radis ovde na blogu. Ja pratim i jedno i drugo. Biram sta mi se vise svidja.

Eto ga na..Svi rade, samo ti biraš...
mariopan mariopan 23:01 20.01.2010

Re: drviti majmuna

Drago Kovacevic
Kazem da rade svoj posao kao sto ga i ti radis ovde na blogu. Ja pratim i jedno i drugo. Biram sta mi se vise svidja.

Eto ga na..Svi rade, samo ti biraš...

Ne radim ja sam u penziji, kad ces ti u penziju, naradio si se onoliko?
cabot cabot 15:39 20.01.2010

Kako naplatiti angazman....

Bez panike...Oni za i oni protiv NATO-a su potrebni jedni drugima...da naplacuju od naroda....A NATO ko NATO, eno opet preti Srbima iz susedne drzave clanice i to kroz usta predsednika licno...Valjda se i to racuna ...
Filip2412 Filip2412 15:42 20.01.2010

...

O kakvom je onda referendumu moguće govoriti. Tako su mogli istaći zahtjev za referendum o gradnji tramvaja za Mars..
Upravo tako. Zamajavanje i niska propaganda. Kakav referendum kakve gluposti kad nismo ni blizu ulaska u NATO.

I da više ne davim...Kad čovjek čovjek čita ovaj proglas, čini mu se da je u odnosu na potpisnike sam Jeremić majka mara, a Tadić dobar da bolji ne može biti...Jebiga, sve je relativno..
pa jeste, ne treba gubiti iz vida...

Pogledajte upotrebu ove rečenice koju je navodno izgovorio Sveti Sava prije 800 godina i njeno pretvaranje u nepromjenjivi kanon. Ovo o Srbiji kao istoka zapadu, i zapada istoku
Nema mesta ovakvoj logici, odavno je glavni meridijan postavljen da prolazi kroz Greater London UK tako da mi zapravo jesmo na istoku... e sad sto nam je na istoku NATO, bas kao i na zapadu to je tek posebna prica.

mariopan
Navedi jednu zemlju clanicu NATO da su joj oteli deo teritorije, prognali onoliko stanovnistvo, aminovali zlocine i sami ga cinili, i napravili NATO drzavu,( izraz je bas odgovarajuci)
Ovo su sve argumenti zasnovani na proslosti, gde je danas i sutra u ovoj prici? Ne mozemo ovako iz emocija razmisljati. It's only business... niko nas nije bombardovao zarto sto nas mrzi. Niti znaci da smo oprostili bombardovanje ako se uclanimo u NATO
Inner Party Inner Party 16:30 20.01.2010

Re: ...

Filip2412
O kakvom je onda referendumu moguće govoriti. Tako su mogli istaći zahtjev za referendum o gradnji tramvaja za Mars..
Upravo tako. Zamajavanje i niska propaganda. Kakav referendum kakve gluposti kad nismo ni blizu ulaska u NATO.


Pa da, to bi se govorilo sve dok se jednog dana ne bi probudili u NATO-u.

Objektivno ako se u Srbiji organizuje referendum oko ulaska u NATO, Srbija nikad, nikad, pa ni za 100 godina, nece imati tih 51% glasaca koji ce biti za to. Zato su potpisnici za referendum. Srbija moze u NATO samo tako sto ce se stranke na vlasti dogovoriti i preko noci usvojiti takvo nesto... I to ce se najverovatnije i desiti jednog dana.

Drago Kovacevic Drago Kovacevic 16:35 20.01.2010

Re: ...

Objektivno ako se u Srbiji organizuje referendum oko ulaska u NATO, Srbija nikad, nikad, pa ni za 100 godina, nece imati tih 51% glasaca koji ce biti za to.

Nemoj biti dijete....
Ne plaši se referenduma. To će kao i kod drugih biti vladina odluka. A čak kad bi respisali referendum, kad vlast hoće, sve može..Seti se referenduma za Ustav....
mariopan mariopan 16:54 20.01.2010

Re: ...

Ovo su sve argumenti zasnovani na proslosti, gde je danas i sutra u ovoj prici?

Kojoj proslosti, mislim od kada je racunas za proslost?
Ovo je za mene od juce, gledajuci duzinu jednog ljudskog zivota.
Sacekaj bar da pomremo mi, prva generacija onih koje su bombama ubijali ili izbeglica kojima je sve oteto pa ga proglasi za proslost.

Nemati emocija u ovom slucaju, kada smo nas dvoje zivi i zdravi da mozemo da pisemo na blogu o tome, a mnogi nisu, za mene je nedostatak empatije i humanosti...a cilj biznisa je da se drustvo dehumanizuje ne bi li lakse progutalo njihove zlocinackeili kriminalne biznis pohode? U ime toga sto nas nisu bombardovali zato sto nas mrze taj zlocin proglasavas za prihvatljiv kao sredstvo postizanja cilja - biznisa?
.........
Znaci da smo oprostili a znacice i da smo priznali da je pohod pa i zlocini koji su tada ucinjeni prema svima nama bio prihvatljiv gubitak da bi njihov biznis mogao da cveta i da smo mi taj gubitak prihvatili.

Niti znaci da smo oprostili bombardovanje ako se uclanimo u NATO

Gde je danas i sutra u ovoj prici?
Danas nas pljackaju, sutra cemo biti opljackani to je nase i "danas" i "sutra".
Pod strucnim rukovodstvom i savetima onih sto nas ne mrze, to ce da odradi nasa Vlada, ne moraju oni da prljaju ruke, ali je sve to u cilju biznisa pa se moze oprostiti jer nas ne mrze.
Filip2412 Filip2412 21:10 20.01.2010

Re: ...

U ime toga sto nas nisu bombardovali zato sto nas mrze taj zlocin proglasavas za prihvatljiv kao sredstvo postizanja cilja - biznisa?

Zlocin nije prihvatljiv ali ajde reci mi kako cemo izraziti to neprihvatanje zlocina jel ovako:
- Odlascima u NATO (Grcku i Hrvatsku a uskoro i CG) na more,
- Turistickim odlascima i kupovinom robe u NATO (skoro sve susedne zemlje),
- Masovnom voznjom automobila iz NATO (Nemacka, Italija, Francuska, USA)
- Sklapanjem biznisa sa NATO zemljama (italijanski FIAT, Philip Morris, US Steel...)

Meni je licemerno da sam protiv ulaska u NATO a da idem u Grcku na more.


Eto, to je realnost to je danas. Drugo, zar ne treba procenjivati situaciju sa stanovista zastite nacionalnih interesa umesto sa stanovista afekta i ljutnje, besa i ocaja?
Inner Party Inner Party 22:31 20.01.2010

Re: ...

Filip2412

- Odlascima u NATO (Grcku i Hrvatsku a uskoro i CG) na more,
- Turistickim odlascima i kupovinom robe u NATO (skoro sve susedne zemlje),
- Masovnom voznjom automobila iz NATO (Nemacka, Italija, Francuska, USA)
- Sklapanjem biznisa sa NATO zemljama (italijanski FIAT, Philip Morris, US Steel...)


Pa kakav je ovo argument?! Kao da si rek'o da je isto sa nekim pricati i imati seks!
To ne moze biti isto - sa nekim zajedno trgovati i zajedno ratovati. Naravno da Srbija treba da ekonomski saradjuje sa svima, naravno da ljudi iz Srbije treba da putuju gde god zele, ali to veze nema sa ratovanjem i pomaganjem ratnih napora. Cak i kada im se prodaje oruzije, to nije isto!

Da, Srbija, ako bi postala clanica NATO, bi bila neprijatelj svim drzavama sa kojima NATO (po pravilu naprasno, politicki, oflje, ne pitajuci za argumente) odluci da zarati. A NATO se svakakvim drzavama zamerao bez nekog opravdanog razloga, kao na primer nama 1999. Danas eno ih ginu bezveze u Avganistanu. Ko zna koja jadna drzava ce to biti sutra...

NATO je zver koju treba demontirati, a ne joj se pridruzivati.
Filip2412 Filip2412 23:38 20.01.2010

Re: ...

Inner Party
Pa kakav je ovo argument?! Kao da si rek'o da je isto sa nekim pricati i imati seks!
kako da ti kazem... mislim da nam sex ne gine, a ako nismo clan neke vece bande bicemo opet yebena strana, to je fakat.

Inner Party
Da, Srbija, ako bi postala clanica NATO, bi bila neprijatelj svim drzavama sa kojima NATO (po pravilu naprasno, politicki, oflje, ne pitajuci za argumente) odluci da zarati.
pa valjda je najbitnije da budemo prijatelj susednim drzavama koje su sve clanice NATO nego nekim tamo sa druge strane planete?!

and with all respect... zarad ocuvanja naroda i drzave ne bih da bas mi budemo ti koji ce demontirati NATO, dakle ovaj argument nije ozbiljan. Ne govorimo o tome da li je NATO kao institucija pozitivan ili ne, govorimo o sebicnim nasim interesima - da li je za Srbiju dobro ili ne da bude clan alijanse. Osim toga, i kao clan alijanse zemlja moze da odbije ucesce u nekoj konkretnoj operaciji.

Druga stvar, da li zaista mislis da Srbija moze u sadasnjoj situaciji kada joj je jedini geografski sused NATO priustiti sebi taj luksuz da bude prijatelj sa nekim sa kime je NATO zaratio?!
Don Salieri Don Salieri 07:20 21.01.2010

Re: ...

Inner Party
Objektivno ako se u Srbiji organizuje referendum oko ulaska u NATO, Srbija nikad, nikad, pa ni za 100 godina, nece imati tih 51% glasaca koji ce biti za to...

1683-te, 150-300 000 vojnika Osmanske imperije je drzalo Bec pod opsadom u kome je ostalo izmedju 15-20 000 Austrijanaca. Turski inzinjerci su iskopali tunele, u koje su postavili eksploziv kojim su razorili nekoliko bastiona. Polako su pripremali teren za opsti napad. Nisu se zurili, jer je Bec bio u potpunosti blokiran. Nisu ocekivali da Austrijancima u pomoc dodje neko ozbiljnije pojacanje. 12. septembra 1683, nakon neuspelog napada pesadije udruzenih trupa koje su krenule da pomognu Austrijancima, usledio je napad konjice koju su 2/3 sacinjavali Poljaci. Napad je predvodio poljski kralj Sobjeski. Ta vojska je razbila Turke i naterala ih na povlacenje. Te 1683-te Poljaci su spasili Austrijance. Da je Bec te godine pao, tok evropske istorije bi bio najverovatnije drugaciji.
Stotinjak godina kasnije Austrijanci su zajedno sa Prusima i Rusima raskomadali Poljsku...


30-ih godina proslog veka Hitler je uspeo da se domogne vlasti u Nemackoj, nakon cega je izvrsio agresiju na skoro sve okolne drzave. Rodjeni Austrijanac, Hitler je prvo zajedno sa SSSR-om raskomadao Poljsku, nakon cega je napao i SSSR. U 2. svetskom ratu nacisticku Nemacku su bombardovali nasi tadasnji saveznici SAD i Britanci, na Nemacku su istresli preko 1.5 miliona tona bombi. Od tih bombi poginulo je po najnizim procenama preko pola miliona civila. Gradovi koji su najvise unisteni su bili Bohum 83%, Hamburg 75%, Kasel 69%, Hagen 67%, Dizeldorf 64%, Manhajm 64%, Keln 61%...
Hitler je pao 1945, Z. Nemacka je sklopila vojni savez sa SAD i Britancima (NATO) 1955 godine, DDR je postao deo NATO 1990...
1999-te, izraz "kolateralna steta" (Kollateralschaden), koji je NATO koristio za civilne zrtve, proglasen je za najruzniju rec te godine u Nemackoj...
adam weisphaut adam weisphaut 15:45 20.01.2010

Secite me gde sam najtanji,

Za takav status, uz sve te razloge, Srbija ima i jedan razlog više, razlog kakav nema ni jedna druga država, razlog poznat čitavom svetu, a to je zločinačko bombardovanje i uništavanje Srbije i njenog naroda, od strane NATO alijanse, uz gaženje svih osveštanih normi međunarodnog prava. Taj razlog nije izvučen iz nezapamćenih vremena, niti je za taj zločin odgovoran neki drugi, a ne ovaj isti NATO.

Preko tog razloga srpski narod ne može preći, a da ne pređe preko svog pamćenja i svog dostojanstva. Uz to, sa najvažnijih govornica sveta, Srbija je više puta objavila „da nikada neće priznati nezavisnu državu Kosovo“. A to znači i da nikada neće ući u NATO. “Nezavisno Kosovo“ je delo NATO alijanse koja je tu lažnu državu stvorila i u njoj sebi dodelila vrhovnu i neprikosnovenu vlast. Ulaskom u NATO Srbija bi zato jednovremeno priznala nezavisnost Kosova.

ako autor ovog teksta nije Vojislav Ka "njim samim". Očajnički trzaj njega i njegovih akdemsko-crkveno-analitičko-estradnih satrapa da se ne ode na "ropotarnicu povijesti"..
skener92 skener92 15:49 20.01.2010

Re: Secite me gde sam najtanji,

adam weisphaut
"rotoparnicu povijesti"..


?
adam weisphaut adam weisphaut 15:54 20.01.2010

Re: Secite me gde sam najtanji,

Typo.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 16:02 20.01.2010

Re: Secite me gde sam najtanji,

ako autor ovog teksta nije Vojislav Ka "njim samim". Očajnički trzaj njega i njegovih akdemsko-crkveno-analitičko-estradnih satrapa da se ne ode na "ropotarnicu povijesti"..

Apsolutno....Stil potpuno njegov uz neke Amfilohijeve "pozlate"...
Pogledaj u današnjoj "Politici" spisak poptpisnika. On, Jočić, savetnici, Siniša Kovačević, Mantija,njegovi ambasadori koji su povučeni,Rade Bulatović itd....
adam weisphaut adam weisphaut 16:17 20.01.2010

Re: Secite me gde sam najtanji,

Apsolutno....Stil potpuno njegov uz neke Amfilohijeve "pozlate"...
Pogledaj u današnjoj "Politici" spisak poptpisnika. On, Jočić, savetnici, Siniša Kovačević, Mantija,njegovi ambasadori koji su povučeni,Rade Bulatović itd

Komotno bi moglo da se preimenuje u politički savet DSS-a.
drug.clan drug.clan 17:12 20.01.2010

Re: Secite me gde sam najtanji,

Drago Kovacevic
ako autor ovog teksta nije Vojislav Ka "njim samim". Očajnički trzaj njega i njegovih akdemsko-crkveno-analitičko-estradnih satrapa da se ne ode na "ropotarnicu povijesti"..

Apsolutno....Stil potpuno njegov uz neke Amfilohijeve "pozlate"...
Pogledaj u današnjoj "Politici" spisak poptpisnika. On, Jočić, savetnici, Siniša Kovačević, Mantija,njegovi ambasadori koji su povučeni,Rade Bulatović itd....



meni ovde nesto nije jasno. Amfilohije se ovde pojavljuje u ulozi konzervativca, protiv napretka i zapada a u crkvenim okrsajima Amfilohije slovi za prozapadnog, naprednog i liberalnog vladiku?

jel ja nesto propustam?
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 17:18 20.01.2010

Re: Secite me gde sam najtanji,

drug.clan
Drago Kovacevic
ako autor ovog teksta nije Vojislav Ka "njim samim". Očajnički trzaj njega i njegovih akdemsko-crkveno-analitičko-estradnih satrapa da se ne ode na "ropotarnicu povijesti"..

Apsolutno....Stil potpuno njegov uz neke Amfilohijeve "pozlate"...
Pogledaj u današnjoj "Politici" spisak poptpisnika. On, Jočić, savetnici, Siniša Kovačević, Mantija,njegovi ambasadori koji su povučeni,Rade Bulatović itd....



meni ovde nesto nije jasno. Amfilohije se ovde pojavljuje u ulozi konzervativca, protiv napretka i zapada a u crkvenim okrsajima Amfilohije slovi za prozapadnog, naprednog i liberalnog vladiku?

jel ja nesto propustam?

Ja ne mogu govoriti kakav je Amfilohije vladika....No, vidi se dobro njegov politički angažman.Vidi se i stravična volja za moć.
Ako on spada u progresivniji dio crkve, kakvi li su onda konzervativci...
drug.clan drug.clan 18:39 20.01.2010

Re: Secite me gde sam najtanji,

Ako on spada u progresivniji dio crkve, kakvi li su onda konzervativci...



pa to i mene buni jer je on u crkvenim prepucavanjima predvodnik (zajedno sa Irinejom) grupe koja hoce reformu, stemi zapadu i boljim odnosima sa katolickom i protestantskim crkvama
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 18:45 20.01.2010

Re: Secite me gde sam najtanji,

drug.clan
Ako on spada u progresivniji dio crkve, kakvi li su onda konzervativci...




pa to i mene buni jer je on u crkvenim prepucavanjima predvodnik (zajedno sa Irinejom) grupe koja hoce reformu, stemi zapadu i boljim odnosima sa katolickom i protestantskim crkvama

Moguće...ali moj je utisak da on nioje dobar sa Irinejom Bulovićem zbog borbe za tron...Biće zanimljiv izborni sabor u nedjelju...
Domazet Domazet 01:55 21.01.2010

Pa shta sad ti hoces...

skener92
adam weisphaut
"rotoparnicu povijesti"..


?
...da se chovek nickuje Weishaupt pa i da se chudimo...
adam weisphaut adam weisphaut 07:30 21.01.2010

Re: Pa shta sad ti hoces...

...da se chovek nickuje Weishaupt pa i da se chudimo...

Da pretpostavim: i ti si jedan od "ranohrišćana"?
dusavu dusavu 15:48 20.01.2010

Политика Đorđe i referendum

Drago, evo kako su dva od mnoštva "komentatora" reagovala na tekst Đorđa Vukadinovića koji je tema tvog bloga:

Prvi:
Не бих се сложио са господином Вукадиновићем у оцени да је појава петиције изавала "сихронизован одговор" (читај) капмањски, оних који се не слажу са овом иницјативом. А да има политике и са једне и са друге стране, има. Нема разлога питање сарадње и уласка у тај савез не третиирати другачије него као политичко питање јер од те одлуке ( за или против) много шта ће зависти у Србији у будућности. То је важно питање и добро је да се о њему чује глас јавности. Као што и сам аутор текста ЗАВОЂЕЊЕ ЗА НАТО ПЛАНИНУ има јасан став о томе, чак прекорева инспираторе петиције да су то могли и боље да одраде тако има и оних који мисле да покртетање петиције јесте једна политичка активност, наравно потпуно легитимна, личности (у не малом броју) које "не седе на партијским састанцима" али јесу "сиве еминенције" српске политике. Можда је и о неутралности Србије требало расписивати референдум а можда је довољно погледати у две стратегије о националној безбедности и одбрани Србије па наћи решење.

Drugi:
Referendum je ozbiljan vid demonstriranja neposredne demokratije. On ne treba da sluzi manipulacijama i verifikacijama NATO clanstva ili neclanstva, kao ni potpisivanja pocetka ''igara'' 1999. Kada znate da je narod neinformisan i neupucen i da ce vas podrzati pribegavanje referendumu daleko vise lici na manipulaciju masama nego li na neposrednu demokratiju. Sa referendumima se ne treba igrati, pogotovo ako se zeli kriti iza neupucenog naroda. Realno, koliko ljudi zna sta je neutralnost, kako se stice neutralnost i sta je NATO, kako funkcionise NATO i kakva su prava drzava clanica. Verovatno manje od 5%, ali da ostale ne bi bilo sramota svi ce reci da vrlo dobro znaju o cemu se radi. Mislim da je u tome glavni problem, nebitno da li se radi o referendumu za NATO clanstvo ili prenos ovlascenja u upravljanju sumama na lokalne samouprave. Ovo nije Svajcarska, i nije konventski sistem. Politicari su dobili mandat, neka odlucuju i odgovaraju za svoje odluke. Izbori su pravi referendum!
Filip2412 Filip2412 15:51 20.01.2010

Re: Политика Đorđe i referendum

Kada znate da je narod neinformisan i neupucen i da ce vas podrzati pribegavanje referendumu daleko vise lici na manipulaciju masama nego li na neposrednu demokratiju.
da, o tome se radi
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 16:03 20.01.2010

Re: Политика Đorđe i referendum

Da...čak i tamo...
jednatanja jednatanja 15:54 20.01.2010

Sazrevanje

Mogao bi čovjek da im povjeruje kad bi se odlučili da i oni danas jašu magarca, a ne da se voze "audijima","mercedesima" ili da ne lete avionom.



ja bih baš u NATO, ali ne zbog neke "xyz preteće sile" nego zbog suseda. Hrvatska, Mađarska, Rumunija, Bugarska su u NATO-u. Lakše ćemo rešiti sporove unutar jednog istog vojnog saveza, a na Balkanu će ih biti uvek, pogotovo oko granica. S tim u vezi, treba dati dovoljno vremena za otvorenu diskusiju u narodu dok odluka ne sazri.

Drago Kovacevic Drago Kovacevic 16:07 20.01.2010

Re: Sazrevanje

jednatanja
Mogao bi čovjek da im povjeruje kad bi se odlučili da i oni danas jašu magarca, a ne da se voze "audijima","mercedesima" ili da ne lete avionom.



ja bih baš u NATO, ali ne zbog neke "xyz preteće sile" nego zbog suseda. Hrvatska, Mađarska, Rumunija, Bugarska su u NATO-u. Lakše ćemo rešiti sporove unutar jednog istog vojnog saveza, a na Balkanu će ih biti uvek, pogotovo oko granica. S tim u vezi, treba dati dovoljno vremena za otvorenu diskusiju u narodu dok odluka ne sazri.


Da...u potpunom NATO okruženju nije održiv položaj neutralnosti, to i ja mislim. Danas je NATO bezbedonosni kišobran...Doslovno, kisnuće lakše oni van kišobrana...
stefan.hauzer stefan.hauzer 16:09 20.01.2010

Re: Sazrevanje

Je l' bezbodnosni kisobran?
Prikazali su ga u Gruziji...taj njihov sigurnosni stit zavisi samo od onoga ko je na drugoj strani !
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 16:16 20.01.2010

Re: Sazrevanje

Prikazali su ga u Gruziji...taj njihov sigurnosni stit zavisi samo od onoga ko je na drugoj strani !

Zavisi i od toga, ali recimo i to da Gruzija nije bila pod kišobranom..nije bila članica...
stefan.hauzer stefan.hauzer 16:26 20.01.2010

Re: Sazrevanje

Zavisi i od toga, ali recimo i to da Gruzija nije bila pod kišobranom..nije bila članica...

Istina,nije bila clanica ali bila je pod nekakvom zastitom...samo izgleda kisobran prokisnjavao!
U svakom slucaju mi nismo pozvani,a niti smo se mi pozvali u NATO i mislim da je za sada ta prica zavrsena...dok ne dobijemo poziv nema smisla polemisati o necemu sto se ne desava!
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 16:30 20.01.2010

Re: Sazrevanje

.dok ne dobijemo poziv nema smisla polemisati o necemu sto se ne desava!

Saglasan, kao što znam da oko toga, kad budemo pozvani neće biti nikakvog referenduma...Pa taman bio Koštunica premijer a ostalih 199 savetnici, ministri i diplomate...
stefan.hauzer stefan.hauzer 16:39 20.01.2010

Re: Sazrevanje

neće biti nikakvog referenduma


Apsolutno tacno!
Mnoge zemlje su pristupile NATO paktu iako je narod u vecini bio protiv,Ceska npr.!
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 16:43 20.01.2010

Re: Sazrevanje

Mnoge zemlje su pristupile NATO paktu iako je narod u vecini bio protiv,Ceska npr.!

Pa ja nebih mogao reći koje od ovih primljenih ove decenije imao referendum..
stefan.hauzer stefan.hauzer 16:46 20.01.2010

Re: Sazrevanje

Bila je anketa povodom toga da li su Cesi zadovoljni prijemom u NATO i mnogo je njih odgovorilo sa ˝ne˝...cak su i neki vidjeniji Cesi bili protiv toga,protiv stupanja u pakt,ali bezuspesno!
drug.clan drug.clan 17:17 20.01.2010

Re: Sazrevanje

stefan.hauzer
neće biti nikakvog referenduma


Apsolutno tacno!
Mnoge zemlje su pristupile NATO paktu iako je narod u vecini bio protiv,Ceska npr.!

ne samo narod vec je i predsednik bio protiv - to je valjda demokratija

PS. Slovenija je odrzala referendum o ulasku u NATO 23. Marta 2003. sa 66.08% "ZA"
drug.clan drug.clan 17:18 20.01.2010

Re: Sazrevanje

stefan.hauzer
neće biti nikakvog referenduma


Apsolutno tacno!
Mnoge zemlje su pristupile NATO paktu iako je narod u vecini bio protiv
stefan.hauzer stefan.hauzer 17:28 20.01.2010

Re: Sazrevanje

eh...to vec nisam znao

Ok,ali mislim da je Slovenija izolovan slucaj ili ces me opet ispraviti?
Opet kod nas je vecina protiv i mislim da je ovo cist pokusaj elektrosoka jedne stranke na aparatima !
NATO je poslednja slamka spasa i uhvatili su se za nju,iako mi jos uvek nismo ni uzeti u razmatranje za clanstvo,a niti smo mi uospte i uzeli razmatranje samog prijema u pakt!
drug.clan drug.clan 19:08 20.01.2010

Re: Sazrevanje

stefan.hauzer
eh...to vec nisam znao

Ok,ali mislim da je Slovenija izolovan slucaj ili ces me opet ispraviti?
Opet kod nas je vecina protiv i mislim da je ovo cist pokusaj elektrosoka jedne stranke na aparatima !
NATO je poslednja slamka spasa i uhvatili su se za nju,iako mi jos uvek nismo ni uzeti u razmatranje za clanstvo,a niti smo mi uospte i uzeli razmatranje samog prijema u pakt!



Madjarska odrzala referendum za ulazak u NATO 16. 11. 1997. sa 85% "ZA"
Slovacka je odrzala referendumski debakl u maju 1997. kada je vecina od 10% izaslih bila protiv ulaska u NATO.
Gruzija odrzala referendum za ulazak u NATO 5.01.2008. sa 77% "ZA"
gorran2 gorran2 15:55 20.01.2010

Meni se čini

da je po sredi zavera.
Ili zavera, ili ogromna glupost.
Ovi autori peticije nisu postigli ništa drugo, nego ogromnu pomoć zagovornicima NATO-a.

Pre su zagovornici NATO-a morali da mucaju i trabunjaju kako članstvo u NATO donosi investicije i slične nemoralne nonsense.

Sad samo mogu da, kad kod se neko suprotstavi NATO-u, dreknu: Đorđe Vukadinović!
I postide protivnika i uteraju ga u mišju rupu.

Dakle, "peticija", Đorđe Vukadinović + 199 "indelektualaca", sve je to veliki dobitak za pro-NATO profesionalne agitatore.
Samo ih posmatrajte kako to eksploatišu...
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 16:11 20.01.2010

Re: Meni se čini

Dakle, "peticija", Đorđe Vukadinović + 199 "indelektualaca", sve je to veliki dobitak za pro-NATO profesionalne agitator

Nije mi se teško složiti....
Domazet Domazet 03:54 21.01.2010

Je&o te bog...

gorran2
da je po sredi zavera.
Ili zavera, ili ogromna glupost.
Ovi autori peticije nisu postigli ništa drugo, nego ogromnu pomoć zagovornicima NATO-a.

Pre su zagovornici NATO-a morali da mucaju i trabunjaju kako članstvo u NATO donosi investicije i slične nemoralne nonsense.

Sad samo mogu da, kad kod se neko suprotstavi NATO-u, dreknu: Đorđe Vukadinović!
I postide protivnika i uteraju ga u mišju rupu.

Dakle, "peticija", Đorđe Vukadinović + 199 "indelektualaca", sve je to veliki dobitak za pro-NATO profesionalne agitatore.
Samo ih posmatrajte kako to eksploatišu...
...pa taj Djordje para vredi ovdashnim antiglobalistima, slobodnim filozofima i levim jugonostalgicharima. Mogu da gutaju kojekakve nemoralne nonsense a sve bez grizhe savesti. Ma chuj da gutaju nemoralne nonsense. Mogu bre i da pishu shlagvorte(?) profesionalnim NATO agitatorima. Samo ih posmatrajte kako to eksploatishu...
sentinel26 sentinel26 16:18 20.01.2010

Šta se čudiš ?

Drago,
zar nije jasno da je DSS, tj. Vojislav Koštunica dobio besplatne reklame za sebe i stranku u propadanju. Ustvari nije besplatno - to sve ide o trošku naroda.

I Tadić i Koštunica znaju koliko je mnogo godina potrebno da prodje od momenta kada bi Srbija izrazila želju za ulazak u NATO do stvarnog prijema.

Najprije bi morala da prihvati sve programe PzM a ne da bira ovo hoću a ovo neću..
Nismo u poziciji u kojoj se nalaze zemlje članice tog Saveza a koje su u njega ušle u vrijeme hladnog rata..

Drugo Koštunica je uvideo da DS ne može da unovči viznu liberalizaciju jer nisu Tadić i Jeremić čekali u redovima pred ambasadama nego gradjani..

Dvije posljednje izjave koje je dao Tadić koje liče kao jaje jajetu, idu na ruku DSS-u (ojačanom od SANU i SINOD-a ).

Izjavio je prvo da će Srbija ući u EU zajedno sa Kosovom kao njenim sastavnim dijelom, a na Kosovu u poruci Albancima da želi da i Kosovo udje u EU kada i Srbija (ali bez onog "dodatka" )..

Aprlikaciju za članstvo je predao Švedskoj za prijem Srbije u EU bez Kosova, jer drugačije i ne može...

U Beogradu je bila prava uzbuna kada je izvestilac EU za Srbiju, Jelko Kacin, pozdravio poslanike na srpskom i na albanskom, a niti jedan jedini novinar u Srbiji se nije usudio ni da prenese ni da komentariše Tadićevu poruku Albancima na Kosovu - čestitku za Novu godinu...("Urime Viti i Ri" ).

Put u EU ne mora da vodi preko Kosova, ali u NATO neće moći bez normalizacije odnosa sa Kosovom a do toga je dosta daleko..
To znaju i Koštunica i njegovi prijatelji ali što da ne iskoriste šansu za besplatnu reklamu..

Nije Koštunica slijep ni gluv da ne vidi i ne čuje da Tadiću ne odgovara Koštunica ali da mu je "koštunizam" veoma prirastao za srce pa još podvučen žutim..
Tadić je sve vrijeme vodio Koštuničinu politiku i prema Kosovu i prema susjedima i to neuspješno i sada se javlja autor i hoće dividende...

PS. Moje lično mišljenje (ne od juče ) je da za Srbiju ulazak u NATO nema alternativu.. To sam više puta napisao i obrazložio..

Drago Kovacevic Drago Kovacevic 16:21 20.01.2010

Re: Šta se čudiš ?

Ma, tako je Sent....Rekao si sve kao i ja, samo direktnije...
pavinho pavinho 18:24 20.01.2010

Re: Šta se čudiš ?

sentinel26
..Drugo Koštunica je uvideo da DS ne može da unovči viznu liberalizaciju jer nisu Tadić i Jeremić čekali u redovima pred ambasadama nego gradjani....


malo je off-topic.al odusevilo me je kad je jeremic u ponoc,simbolicki prvi presao granicu bez vize.umisto da je pustio nekog normalnog gradanina koji je stvarno bio u "zatvoru srbija" zbog viza,nego je "simbolicki" presao on,koji se prvo skolovao u inozemstvu(vizama unatoc) a onda kao diplomat putovao sa diplomatskim vizama.bas simbolicki
s druge strane,kad bolje promislin,vjerojatno da je pustio nekog drugog,nebi kamere uopce snimale jeremica.a cemu onda ukidanje viza ako se vuk ne moze slikavat.
background noise background noise 22:20 20.01.2010

Re: Šta se čudiš ?

A kad je Milosavljevic da pokaze solidarnost sa siromasnim potrosacima kupio tortu?
mirakulus mirakulus 17:09 20.01.2010

Proglas

Evo, da se jednom složim sa urednikom NSPM Đorđem Vukadinovićem. Naime, naslov njegova teksta u NSPM preuzeo sam bez rezerve, jer zaista mislim da on i još 199 njegovih istomišljenika što su potpisali proglas o referendumu protiv članstva u NATO, koji vredno objavljuju kao plaćeni oglas po štampanim medijima u Srbiji, na udarnim stranicama (danas je proglas i imena potpisnika objavila Politika i to negdje na samom početku i na cjeloj stranici, pa prepostavljam da je oglas samo tu objavljen koštao više nego li je godišnja cijena održavanja sajta NSPM), ne rade ništa drugo nego pokušavaju zavesti srpsku javnost za "NATO planinu"..

Ne znam zasto no samo ime proglas budi mi asocijacije na istoimeni proglas srpskom narodu iz 1941 kada je intelektualna, politicka i crkvena krema drustva koja je ostala zivjeti u Srbiji uputila Srbima.
Evo prvih 75 potpisnika tog proglasa:
1. episkop niski dr. Jovan
2. episkop zvorničko-tuzlanski Nektarije
3. episkop budimljanski Valerijan, vikar
4. Njegove Svetosti Patrijarha dr. Košta Kumanudi, bivši predsednik Narodne skupštine
5. dr. Miroslav Spalajković, poslanik u penziji
6. Aleksandar Cincar-Marković, bivši ministar inostranih poslova
7. Josif Kostić, senator i armiski đeneral u penziji
8. Petar V Košić, armiski đeneral
9. dr. Velizar Janković, ministar u penziji
10. Dragutin Pećić, bivši ministar
11. Aleksandar Mijović, bivši ministar
12. Milan Aćimović, bivši ministar
13. dr. Svetislav Popović, bivši ministar
14. Dušan Letica, bivši ministar
15. Dimitrije Ljotić, bivši ministar
16. Rista Jojić, bivši ministar
17. dr. Lazar Marković, bivši ministar
18. Žika Rafajlović, bivši ministar i ban
19. Dura Janković, bivši ministar
20. Spasoje Piletić, bivši ministar
21. Panta Jovanović, bivši ministar
22. Vojislav Dorđević, bivši ministar
23. Vaša Jovanović, bivši ministar
24. Dušan Pantić, bivši ministar
25. Ugrin Joksimović, bivši senator
26. dr. Jovan Radonjić, senator i elan Srpske Kraljevske akademije nauka
27. Momčilo Janković, advokat i bivši narodni poslanik
28. Tasa (Tanasije) Dinić, pukovnik i bivši narodni poslanik
29. Dura Kotur, bivši senator
30. Jovan Radulović, bivši narodni poslanik
31. Milan Stoimirović-Jovanović, bivši narodni poslanik
32. Dragomir Stojadinović, bivši narodni poslanik
33. dr. Aleksandar Belić, pretsednik Srpske Kraljevske akademije
34. inženjer Petar Micić, rektor Univerziteta
35. Rusomir Janković, pretsednik Kasacionog suda
36. Milan N. Jovičić, pretsednik Apelacionog suda
37. Dragiša Leovac, zamenik pretsednika Državnog saveta
38. Milivoje Purić, pretsednik Glavne kontrole
39. dr. Milan Radosavljević, guverner Narodne banke
40. Toma Rosandić, vajar i rektor Umetničke likovne akademije
41. dr. Aleksandar Jovanović, rektor Ekonomsko-komercijalne škole
42. Petar Konjović, rektor Muzičke akademije
43. dr. Miloslav Stojadinović, potpretsednik Beogradske opštine
44. Nikola Belović, pretsednik Trgovačke omladine
45. dr. Jovan Mijuškovič, potpretsednik Lekarske komore
46. Vlada Ilić, pretsednik Industriske komore
47. Mihailo L. Đurić, pretsednik Trgovačke komore
48. Milan Stojanović, tašner i pretsednik Zanatske komore
49. inženjer Dušan Glišić, pretsednik Inženjerske komore
50. Ivan M. Milićević, potpretsednik Beogradske opštine
51. Boško Bogdanović, pomoćnik ministra prosvete u penziji
52. Veljko Petrović, književnik i član Srpske Kraljevske akademije nauka
53. Doka Jovanović, vajar i član Srpske Kraljevske akademije
54. Ranislav Avramović, pomoćnik ministra u penziji
55. dr. Laza Stanojević, profesor Univerziteta
56. dr. Svetomir Ristić, profesor Više pedagoške škole
57. Velibor Jonić, profesor
58. dr. Mihailo Ilić, profesor Univerziteta
59. dr. Ljubomir S. Dukanac, profesor Univerziteta
60. Radivoje Nikolić, državni savetnik u penziji
61. dr. Miloš Radojković, profesor Univerziteta
62. dr. Miloš Moskovljević, profesor Više pedagoške škole
63. Radoje Janković, ministar na strani u penziji
64. Miloš Lazarević, ministar na strani
65. Branko Lazarević, ministar na strani
66. dr. Milan Horvatski, pomoćnik ministra
67. Mirko Košić, profesor Univerziteta i bivši narodni poslanik
68. Nikola Stanarević, direktor Poštanske štedionice
69. dr. Milan Kašanin, književnik i direktor Muzeja
70. dr. Svetislav Stefanović, književnik
71. inženjer Milosav Vasiljević
72. dr. Stevan Ivanić, pomoćnik ministra
73. inženjer Stanislav Josifović, pomoćnik ministra
74. Buda Cvijanović, pomoćnik ministra
75. Aleksa Matanović, državni savetnik
Ne sjecam se najbolje no mislim kako je spisak iznosio preko 500 imena.
djole63 djole63 18:03 20.01.2010

Bre Drago ...

... ti bas udario po teskim temema.

Emotivno gledano iz ove perspektive - u NATO cemo uci nikad. I ja sam deo tog nacina vecinskog razmisljanja.

Realno gledano, ekonomsko priblizavanje EU dovesce i do politickog, sto neminovno pre ili kasnije dovodi i do vojnog zblizavanja. Do tada ce proci dosta vremena, tako da ko god bude pokusavao da nas prikljuci treba da saceka - sada bi eventualni ulazak bio polticki autogol (doduse - ne znam ni da li je iko sa njihove strane i uputio poziv)

Ima i pitanja kao sto su:
Recimo NATO optuzi NN drzavu za krsenje ljudskih prava ili recimo krsenje nuklearnog programa, ili recimo za nepostovanje ugovora o koriscenju zelenih tehonologija. Da li Srbija (u okviru NATO) treba (i za cije babe zdravlje) bombarduje ili na bilo koji drugi nacin maltretira stanovnike tamo neke drzave? Imali smo to 90-tih ali izglda se nekako brzo zaboravilo. Mozda bi bilo bolje da neko vreme vojno apstiniramo ko Nemci posle WW2?
bellakafa bellakafa 18:17 20.01.2010

to

da čovek bude kontra samo da ne bi imao ništa zajedničko sa navedenim spodobama
lilit66 lilit66 00:32 21.01.2010

Re: to

bellakafa
da čovek bude kontra samo da ne bi imao ništa zajedničko sa navedenim spodobama


Pazi ti koji su to infantilni argumenti...dakle nije bitan predmet peticije nego ko ga je potpisao, nisu ljudi dovoljno provincijalni verovatno nego imaju svoj stav a to nikako nije moderno...
Evo, ja ću baš da se im pridružim i da potpišem peticiju u inat vama konformistima...
Treba samo 100.000 glasova da bi se referendum održao...
background noise background noise 22:16 20.01.2010

Bilo bi smesno

Da nije tuzno koliko je glupo, besmisleno, koliko je izlisan taj njihov poduhvat. Izlisnost, sumorna izlisnost.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 22:28 20.01.2010

Re: Bilo bi smesno

background noise
Da nije tuzno koliko je glupo, besmisleno, koliko je izlisan taj njihov poduhvat. Izlisnost, sumorna izlisnost.

Sumorna, olovna izlišnost začinjena političkim očajem...ehhhh...
lilit66 lilit66 00:39 21.01.2010

Re: Bilo bi smesno

Drago Kovacevic
background noise
Da nije tuzno koliko je glupo, besmisleno, koliko je izlisan taj njihov poduhvat. Izlisnost, sumorna izlisnost.

Sumorna, olovna izlišnost začinjena političkim očajem...ehhhh...


Umesto da idemo u svetlu budućnost zvanu NATO! kako li smo samo glupi što vas ne slušamo da šaljemo svoju decu po belom svetu a vi lepo da nastavite da ovde piskarate i čuvate svoje guze na toplom...NEĆEMO HVALA, IDITE VI!
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 10:24 21.01.2010

Re: Bilo bi smesno

lilit66
Drago Kovacevic
background noise
Da nije tuzno koliko je glupo, besmisleno, koliko je izlisan taj njihov poduhvat. Izlisnost, sumorna izlisnost.

Sumorna, olovna izlišnost začinjena političkim očajem...ehhhh...


Umesto da idemo u svetlu budućnost zvanu NATO! kako li smo samo glupi što vas ne slušamo da šaljemo svoju decu po belom svetu a vi lepo da nastavite da ovde piskarate i čuvate svoje guze na toplom...NEĆEMO HVALA, IDITE VI!

Od početka sledeće godine u Srbiji neće biti obaveznog vojnog roka. Dakle, deca neće u vojsku ako to ne odaberu kao profesiju. To nije argumenat. Osim toga, "po belom svetu" se ne ide bez odluke skupštine....ni za te profesionalce..
lilit66 lilit66 11:00 21.01.2010

Re: Bilo bi smesno

Osim toga, "po belom svetu" se ne ide bez odluke skupštine..



To rekoše i Slovencima pa eto ih sada po afganistanskim čukama...traže Bin Ladena pevajući Oleleihu...
lilit66 lilit66 23:08 21.01.2010

Re: Bilo bi smesno

lilit66
Osim toga, "po belom svetu" se ne ide bez odluke skupštine..



To rekoše i Slovencima pa eto ih sada po afganistanskim čukama...vabe Bin Ladena pevajući Oleleihu...

pedja1008 pedja1008 00:06 21.01.2010

Ako su

Vucelic i Kostunica protiv ulaska u NATO onda sigurno ulazimo
lilit66 lilit66 00:34 21.01.2010

Re: Ako su

pedja1008
Vucelic i Kostunica protiv ulaska u NATO onda sigurno ulazimo


Ma ti uđi odmah, svoj stan, ako ga imaš izvoli pa uvedi u NATO i stavi tamo radare i šta oćeš a ti se dobrovoljno prijavi za sutrašnji let za Kabul...i molim te, obeli obraz Srbiji kad već ideš, onako, herojski...
pedja1008 pedja1008 01:34 21.01.2010

Re: Ako su

Mislis kao sto su to ucinili gore pomenuti...ili kao tvoj blazenopocivsi heroj borbe protiv novog svetskog poretka koji sada lezi pod lipom u Pozarevcu...
sybil sybil 09:05 21.01.2010

Re: Ako su

ovi toboz akademivci skupljaju jeftine poene, a vlast ne sme da uradi sto joj srce nalaze- da raspise referendum. jer- ne mozemo mi da priustimo jos jedno istorijsko ne zapadu. prvo ne se zavrsilo tragicno po nas, drugo bi se zavrsilo jos gore.
lilit66 lilit66 10:08 21.01.2010

Re: Ako su

pedja1008
Mislis kao sto su to ucinili gore pomenuti...ili kao tvoj blazenopocivsi heroj borbe protiv novog svetskog poretka koji sada lezi pod lipom u Pozarevcu...


Oh ne, mnogo, mnogo bolje...onako svetski...moderno. Kao braća vam po NATO-u Clinton i Bush.
lilit66 lilit66 11:10 21.01.2010

Re: Ako su

ne se zavrsilo


ne se završilo e ne se budne završi za vjek i vjekov
Domazet Domazet 02:02 21.01.2010

Ja stvarno mislim...

...da ovi potpisnici mlate praznu slamu. Referendum, normalno, treba raspisati ali ne o tome da li treba u NATO ili ne vec o tome kod koga Buduce Majke u Crnom treba da shalju delegacije. Kod tebe ili kod Jelene. A glasove na referendumu bi mogao da prebrojava Amad Rotoparnik. Da i on zasluzhi spomenicu...

Nego nisam hteo o tome. Omakla ti se jedna materijalna greshka. U spisku javnih lichnosti iz Sivih Vremena ne vidim ime Draga Kovachevica...
lilit66 lilit66 11:07 21.01.2010

Re: Ja stvarno mislim...

kod koga Buduce Majke u Crnom treba da shalju delegacije. Kod tebe ili kod Jelene.


Sas sve zastavama Peace, Pace, Mir u duginim bojama...i bez TV kamera, onako po savesti, ne i u moje ime da se ubijaju tuđa deca...a nema nam nešto Tešanovićke da podrže proglas, baš me čudi...
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 07:12 21.01.2010

Pomozi

Drago, ako izdejstvuješ da nam vrate stari Blog daću ti prepeoruku za ovaj tekst
Ovaj novi izgled Bloga nikako da mi legne. A što se preglednosti tiče stari je bio perfektan a ovaj je pluskvamperfektan i nikakav. A ima i grešaka. I ružan je. Ne mili mi se da ga čitam.
gorran2 gorran2 07:31 21.01.2010

*

*
Goran Vučković Goran Vučković 08:31 21.01.2010

Re: Pomozi

Ovaj novi izgled Bloga nikako da mi legne. A što se preglednosti tiče stari je bio perfektan a ovaj je pluskvamperfektan i nikakav. A ima i grešaka. I ružan je. Ne mili mi se da ga čitam.

Vaše veličanstvo, svratite do Maksinog bloga, tamo smo napravili ponešto sa par sijalica i malo žice, što bi rekao Duško Dugouško..
hazar hazar 10:18 21.01.2010

Година кампање

Било је одавно јасно да је 2010.-а, година кампање за улазак Србије у НАТО, а званично ју је отпочео министар Шутановац. У том смислу је јасна и ова петиција за референдум и ја бих је тумачио, код већине потписника, као жељу да се ствар истера на чистац и онемогући Влада да неком својом одлуком заобиђе референдум. Мислим да већина потписника искрено верује да садашња власт ради оно што јој наложе из ЕУ и САД, па ми је овакав потез са те стране разумљив.

Наравно да овде постоји и политички мотив, превасходно ДСС, да наметне ову тему јер је већинско расположење грађана Србије против уласка у НАТО. Све у свему поклопили су се интереси и жеље, а за резултат имамо овај проглас.

Ви г.Ковачевићу, као и остали заступници чланства, сте једва дочекали ову тему да се исто тако политички вратите у живот после изборног дебакла на Вождовцу. Када је већ тако, требало би да бар осмислите аргументе.
O formulacijama tipa "Nato država" i glupostima da bi Srbija članstvom u NATO "jednovremeno" priznala Kosovo da i ne govorim, ali ne mogu a da ne upitam kako to Španija, Rumunija, Grčka i Slovačka članice NATO-o ne priznaju Kosovo i kažu da ga nikada neće priznati....gdje je tu "jednovremenost"?

Замена узрока и последица. Србији нико неће тражити да призна независност Косова као чланици НАТО (што је случај са наведеним државама), већ је без тога неће примити у НАТО. Признаћете да је разлика велика.
lilit66 lilit66 10:53 21.01.2010

Re: Година кампање

Наравно да овде постоји и политички мотив, превасходно ДСС, да наметне ову тему јер је већинско расположење грађана Србије против уласка у НАТО. Све у свему поклопили су се интереси и жеље, а за резултат имамо овај проглас.


A čemu služi politika nego da razmatra interese većine i nadmudruje se demokratski koji nam je interes veći?

hazar hazar 11:14 21.01.2010

Re: Година кампање

lilit66

A čemu služi politika nego da razmatra interese većine i nadmudruje se demokratski koji nam je interes veći?

Потпуно сте у праву. Што се мене тиче овај потез ДСС је сасвим у реду и не слажем се са г.Ковачевићем да је непродуктиван.
mariopan mariopan 13:56 21.01.2010

Re: Година кампање

Мислим да већина потписника искрено верује да садашња власт ради оно што јој наложе из ЕУ и САД, па ми је овакав потез са те стране разумљив.

Za saku dolara i ispod zita ce nas prodati.
drug.clan drug.clan 14:12 21.01.2010

Re: Година кампање

Мислим да већина потписника искрено верује да садашња власт ради оно што јој наложе из ЕУ и САД, па ми је овакав потез са те стране разумљив.



i vlast i opozicija rade ono sto im se nalozi
lilit66 lilit66 23:01 21.01.2010

Re: Година кампање

hazar
lilit66

A čemu služi politika nego da razmatra interese većine i nadmudruje se demokratski koji nam je interes veći?

Потпуно сте у праву. Што се мене тиче овај потез ДСС је сасвим у реду и не слажем се са г.Ковачевићем да је непродуктиван.

Apsolutno.
lilit66 lilit66 23:02 21.01.2010

Re: Година кампање

mariopan
Мислим да већина потписника искрено верује да садашња власт ради оно што јој наложе из ЕУ и САД, па ми је овакав потез са те стране разумљив.

Za saku dolara i ispod zita ce nas prodati.


Ma kakvi, pokloniće nas!

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana