Društvo| Ljudska prava| Satira

Nale, jel može blokče na zajam?

Predrag Azdejković RSS / 22.01.2010. u 00:53

 natasa-kandic-023.9887.jpg

Kao što dobro znate, put do muškog ku***, mislim srca, vodi preko stomaka. Zato ja jadan po ceo dan gledam one emisije o kuvanju, čitam samo kuvare, smaram Jelicu Greganović da razmenjujemo recepte, ali sve je to džabe kada sam totalni antitalenat za kuvanje. A znate šta narod kaže, kome se u rukama testo ne diže, njemu neće ni...

Jedno veče seo ja tako da se malo odmorim. Pustim televiziju, a ono emisija o kuvanju. Na prvi pogled izgleda jednostavno, mogao bih i ja to da napravim. Počeo da tražim po sobi neko blokče da zapišem recept, ali kao za inat nijedno ne mogu da nađem. I šta Srbin radi kad mu nešto u kući fali? Tako je, ide u komšiluk da uzajmi i nikad ne vrati. Padne tako meni na pamet, komšinica Nataša Kandić sigurno ima neko blokče na zajam.

Zazvonim komšinici na vrata i nisam mnogo čekao da mi otvori.

- Dobro veče. Nale, jel može blokče na zajam?

- Naravno komšija. Pođi za mnom.

Išli smo tako desetak minuta kroz stan i stigli do jednog dugačkog hodnika.

- Pa da vidimo šta ovde imamo. Soba za pakovanje poklona, - pokazivala je prstom na vrata, zamrzivač, diskoteka, autoperionica... A sa ove strane imamo sobu za olovke, štampani materijal, fascikle i... evo sobe za blokčiće.

 natasa-kandic-024.9886.jpg

Otvorila je velika tapacirana vrata iza kojih je bila soba od nekih 50 kvadrata prepuna blokčića, u vrednosti od 30 hiljada evra po mojoj slobodnoj proceni.

- Koliko vam treba komšija? - upita me Nataša.

- Ma jedan Nale, šta će mi više, - odgovorih zbunjeno količinom blokćića. Bilo ih je raznih, srcastih, u svim bojama duge, sa plišanim koricama... Ma raznih.

- Jedan. Evo ti sto komada, da ti se nađe. Ja tako pred Svetog Savu napunim džaku pun blokčića i odem do kolektivnog smeštaja gde su ove jadne izbeglice, pa ih delim deci da imaju za školu. Oh, da znaš komšija kako se deca silno obraduju kad vide moje blokčiće. Sve im suzice idu niz musave obraze, a meni srce puno. Joj komšija, a ovi naši političari nemaju pojma kako narod teško živi.

- Istina komšinice, ovi naši političari na ovu krizu troše pare na gluposti dok narod umire od gladi. A odakle vama ovoliki blokčići?

- A to? To je od ove Koalicije za REKOM.

- Šta je sad pa to? Ma, neka naša inicijativa koja zagovara osnivanje nezavisne komisije koja može da ustanovi i javno saopšti činjenice o ratnim zličinima.

- Pa, ako su to njihovi blokčići onda bolje da ne uzimamo?

- Ma jok. Sad smo dobili dva ipo miliona evra za tu koaliciju, imamo 30 hiljada evra u budžetu za blokčiće i te štampane pizdarije. Slobodno uzmi koliko god hoćeš.

- U bre komšinice. To su baš velike pare.

- Jesu, ali ako mi ne veruješ možeš da pogledaš na sajtu www.korekom.org. Mnogo dobar sajt. Samo za njegovo održavanje smo dobili 11 hiljada evra.

- Kod vas baš nema krize.

- Ma ćuti, ima. Sve je manje i manje para. Ne znam kako ćemo da preživimo, a toliko je puno posla. Ti ratni zločini nikako da se rasvetle, a mi radimo i radimo i radimo, a rezultata nigde. Strašno.

- Jeste. I Borka je prošle godine u CZKD rekla kako ona već dvadeset godina priča jednu te istu priča, a narod nikako da shvati i da se stvari promene.

- Pa o tome ti ja i pričam.

- Hvala komšinice na blokčićima, idem da zapisujem recepte za mog čoveka.

- Neka, neka, važno je da se vi mladi volite. Laku noć.

- Laku noć komšinice.

 

Predrag M. Azdejković
www.azdejkovic.com

 

Atačmenti



Komentari (429)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

veliot veliot 21:19 22.01.2010

Re: Секс у најави

Ma ko zna, Dunja, takvi samo traze razlog. Mene nista ne cudi. Veruj da ima i onih koji su 'izvalili' da sam gej zato sto, pazi sad, nosim djozle! Ima ih svakakvih...

edit: a o pink estradi koja puca od gejovstine i pederluka necu ni da diskutujem.
filantrop filantrop 21:20 22.01.2010

Re: Секс у најави

on misli da ce mu se decica
zaraziti pgresnom sexualnom orijantacijom,
zamisli gde: na pedjinom blogu!


ako vec nisu na tatinom kompu
veliot veliot 21:22 22.01.2010

Re: Секс у најави

ako vec nisu na tatinom kompu


u bookmarks ima sajt www.siseikite.com ?
filantrop filantrop 21:24 22.01.2010

Re: Секс у најави

u bookmarks ima sajt www.siseikite.com ?


pa jeeebi ga...
ko sta voli nek izvoli


pa neka posle kaze da nema tolerancije

(tako li se to zove danas)

AlexDunja AlexDunja 21:26 22.01.2010

Re: Секс у најави

ako vec nisu na tatinom kompu

mis'is latentno
filantrop filantrop 21:28 22.01.2010

Re: Секс у најави

AlexDunja
ako vec nisu na tatinom kompu

mis'is latentno


pa da,
inace bi probudio mamu u drugoj sobi
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 21:29 22.01.2010

Re: Секс у најави

Iskreno, jedino sto meni nije ovde jasno je kakav bi to bio zenski ku***.


To bi bio ku*** od ovce
AlexDunja AlexDunja 21:31 22.01.2010

Re: Секс у најави

To bi bio ku*** od ovce


dakle:))!
veliot veliot 21:35 22.01.2010

Re: Секс у најави

dakle:))!


dakle zoofilija!
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 21:55 22.01.2010

Re: Секс у најави

kako volite da trolujete!!!
veliot veliot 22:02 22.01.2010

Re: Секс у најави

kako volite da trolujete!!!


Nismo mi, iseljenik je prvi poceo
Bili Piton Bili Piton 22:59 22.01.2010

Re: Секс у најави

JJ Beba



Shemale


To su vec finese za starije razrede, zahtevaju poseban blog

dacana dacana 11:29 22.01.2010

Natasa, Natasa..c,c,,c,c

Seks, blokcic, recept, milioni...
SMEH DO SUZA
neverovatnimiki neverovatnimiki 11:42 22.01.2010

Re: Natasa, Natasa..c,c,,c,c

dacana
Seks, blokcic, recept, milioni...
SMEH DO SUZA

Mislim da Natasi K. to nije ni malo smesno.Sve te nevine zrtve srebrenickog masakra.Natasi K. su se usta osusila pricajuci o tome.Mora i ona malo da plakne suva usta Sidecar-om.
bellakafa bellakafa 22:39 22.01.2010

Re: Natasa, Natasa..c,c,,c,c

neverovatnimiki
dacana
Seks, blokcic, recept, milioni...
SMEH DO SUZA

Mislim da Natasi K. to nije ni malo smesno.Sve te nevine zrtve srebrenickog masakra.Natasi K. su se usta osusila pricajuci o tome.Mora i ona malo da plakne suva usta Sidecar-om.



e ovo je dno.
neverovatnimiki neverovatnimiki 23:05 22.01.2010

Re: Natasa, Natasa..c,c,,c,c

bellakafa
neverovatnimiki
dacana
Seks, blokcic, recept, milioni...
SMEH DO SUZA

Mislim da Natasi K. to nije ni malo smesno.Sve te nevine zrtve srebrenickog masakra.Natasi K. su se usta osusila pricajuci o tome.Mora i ona malo da plakne suva usta Sidecar-om.



e ovo je dno.


Hvala na komplimentu,ali nism se dovoljno nisko spustio u potrazi za 'istinom,odgovornoscu,pomirenjem'koje ovde veoma uspesno,volonterski izgleda, propagiraju Natasa K. i njena vesela druzina.Svecom ne bih morao da trazim ljude vec dela.Res non verba.
Goran Miletic Goran Miletic 12:00 22.01.2010

Tuga

Tužno je kada se svi nalože na poluistinu.

Prvo, navedeni novac nije planiran ni za kakve blokčiće već za SAV štampani materijal (bez knjiga naprimer).

Drugo, novac se odnosi na CEO region i na CEO proces konsultacija. U tom procesu je 2009 ucestvovalo oko 3000 ljudi, a do kraja ove godine ce ucestvovati jos toliko. Ukoliko se oduzme priprema i materijali koji idu za skupove u lokalnim zajednicama (ne radi ga FHP vec sve clanice KOREKOM-a) dobija se sasvim druga finansijska slika.

Trece, ovo je jedan od bas retkih primera da neka NGO tj. ogromna koalicija NGO objavi budzet koji imaju.

Cetvrto, u budzetu se opis svake stavke daje veoma skraceno pa se dobija utisak da se naprimer neka linija trosi "na blokcice" umesto na "na sve stampane stvari". Kao neko ko je u ulozi donatora vec 5 godina, to vrlo dobro znam, a i ti Pedja to znas kao neko ko aplicira za projekte.

Peto, reci da je Natasa ustvari Milka Forcan NVO sektora i da je poznata po luksuznom ukusu za odevanje je u najmanju ruku smesno. Pedja, ti vrlo dobro znas da to nije tako,a i svako ko pogledao Natasu (u smislu oblacenja) zna da se nikada nije oblacila luksuzno.

Sesto, ruzno je sto kazes da nije poenta "kako FHP trosi pare" nego kako "NVO trose pare". Niti su sve NGO iste, niti imaju isti novac, niti rade na isti nacin itd. Stavljati sve u istu ravan i govoriti da sve NVO rade na isti nacin je u najmanju ruku smesno.

Naravno da cinjenice koje navodim nece niko prihvatiti. Lepse i lakse je prihvatiti price (pa makar i u stilu Kurira, Pravde i Press-a) o nekim "kradjama", zaverama i sl. To je mnogo vise sexy nego cinjenice, a i narod se pali na to, zar ne ?

Veoma dobro se secas kako je Seselj govorio da dok ima ovoliko nepismenih i polupismenih on ne mora da se brine za svoju karijeru. Ti ne moras da se brines za publicitet, sve dok "narod" vise veruje da "ONI kradu pare" nego cinjenicama. Tako je bilo i sa navodnim ogromnim parama koje uzima Labris (tokom Prajda), a tako je i sa ovim blogom o NK/FHP.
alselone alselone 12:08 22.01.2010

Re: Tuga

Goran Miletic

Prvo, navedeni novac nije planiran ni za kakve blokčiće već za SAV štampani materijal (bez knjiga naprimer).


Ahaaaa, pa onda dobro, onda je sve OK.
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 12:35 22.01.2010

Re: Tuga

Prvo, navedeni novac nije planiran ni za kakve blokčiće već za SAV štampani materijal (bez knjiga naprimer).


Public Outreach (publication - final report on the consultation process) -10,000.00 €
Development and maintenance of the CORECOM web portal - 11,000.00 €
Stationary (folders, notepads, pens) - 10,000.00 €
Printed materials - 11,000.00 €
Promotional materials (leaflets) - 9,000.00 €

Pa Laguna manje troši na štampanje. Ode 100 hektara šuma za REKOM. Još ćeš na kraju da mi kažeš da izrada i održavanja sajta košta 11 hiljada evra. Ja bih ga uradio i održavao za 500.

Peto, reci da je Natasa ustvari Milka Forcan NVO sektora i da je poznata po luksuznom ukusu za odevanje je u najmanju ruku smesno. Pedja, ti vrlo dobro znas da to nije tako,a i svako ko pogledao Natasu (u smislu oblacenja) zna da se nikada nije oblacila luksuzno.


Posebno je smeštno što to kažu i druge ljubomorne žene iz NVO sektora, ali samo njoj iza leđa.

Naravno da cinjenice koje navodim nece niko prihvatiti. Lepse i lakse je prihvatiti price (pa makar i u stilu Kurira, Pravde i Press-a) o nekim "kradjama", zaverama i sl. To je mnogo vise sexy nego cinjenice, a i narod se pali na to, zar ne ?


Činjenice? E to je već zabavno. Činjenica je da pošten čovek u ovoj zemlji mora da radi oko osam godina da bi zaradio ono što će ova koalicija da potroši na štampani materijal. I to je OK, ali onda Nataša Kandić & CO ne smeju više da pričaju o socijalnoj pravdi i kako naši političari ne znaju kako narod teško živi. Žao mi je, ne može.


marija.mt marija.mt 12:37 22.01.2010

Re: Tuga

prvo - prokomentarisao alselone

drugo - nije bitno koliko je ljudi ucestvovalo, vec sta su radili, za sta trosili pare i kakvi su im rezultati

trece - to sto je neko objavi budzet ne znaci automatski da je on opravdan

cetvrto = trece

peto - poredjenje sa Milkom Forcan je fora

sesto - nisam kompetentna

Veoma dobro se secas kako je Seselj govorio da dok ima ovoliko nepismenih i polupismenih on ne mora da se brine za svoju karijeru. Ti ne moras da se brines za publicitet, sve dok "narod" vise veruje da "ONI kradu pare" nego cinjenicama.


Glupo poredjenje

Tako je bilo i sa navodnim ogromnim parama koje uzima Labris (tokom Prajda), a tako je i sa ovim blogom o NK/FHP.


Niko Vama ne brani da objavite tekst o tome, ali sad to nije tema.

Goran Miletic Goran Miletic 12:41 22.01.2010

Re: Tuga

Posebno je smeštno što to kažu i druge ljubomorne žene iz NVO sektora, ali samo njoj iza leđa.


Stigli smo do "rekla-kazala" ? Znam da to "narod" na blogu itekako zeli da cuje, ali nisam verovao da ces TI za tim da posegnes.

Činjenice? E to je već zabavno. Činjenica je da pošten čovek u ovoj zemlji mora da radi oko osam godina da bi zaradio ono što će ova koalicija da potroši na štampani materijal. I to je OK, ali onda Nataša Kandić & CO ne smeju više da pričaju o socijalnoj pravdi i kako naši političari ne znaju kako narod teško živi. Žao mi je, ne može


To je demagogija i ti to dobro znas. Ovo nije koalicija od par organizacija, vec koalicija od nekoliko stotina organizacija iz regiona. Broj konsultacija je OGROMAN i to sve moze da se nadje na sajtu. Kada se neke stvari podele sa brojem ljudi, cifra nije tako glamurozna kako pokusavas da je predstavis.

Jos nesto, kada je to NK govorila o socijalnoj pravdi ? Ona se od 1991 bavi iskljucivo ratnim zlocinima.
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 12:48 22.01.2010

Re: Tuga

Jos nesto, kada je to NK govorila o socijalnoj pravdi ? Ona se od 1991 bavi iskljucivo ratnim zlocinima.


Skoro je izjavila da naši političari nemaju svest kako narod teško živi.

To je demagogija i ti to dobro znas.


Super - damagogija, i mislim da smo završili dalju raspravu, jer si me ubedio da to sve vredi 2,5 miliona evra. Mada, voleo bih da vidim originalni, pošto je ovo revidirani (smanjeni?!) budžet.
alselone alselone 12:54 22.01.2010

Re: Tuga

Goran Miletic
Kada se neke stvari podele sa brojem ljudi, cifra nije tako glamurozna kako pokusavas da je predstavis.


Razumem zasto stvari delis brojem ljudi, mora svako da se ovajdi.
Ali kreni obrnutom logikom, na primer podeli po proizvodu:
Stationary (folders, notepads, pens) - 10,000.00 €


Na primer, da ne kopam dalje, Ovde su olovke max 0.099 €. Sad, da li ce kupiti 101010 olovaka ili ce omastiti brk, prosudi sam.
neverovatnimiki neverovatnimiki 12:54 22.01.2010

Re: Tuga

Goran Miletic
...Broj konsultacija je OGROMAN i to sve moze da se nadje na sajtu. Kada se neke stvari podele sa brojem ljudi, cifra nije tako glamurozna kako pokusavas da je predstavis....

Izvinite sto Vam upadam u diskusiju,ali vidim da vec drugi put spominjete te konsultacije,OGROMAN broj konsultacija.Hteo sam da Vas pitam,ako znate,oko cega je taj OGROMAN broj kosultacija?Da li se posle tih kosultacija izvuce neki zakljucak,povuce crtan,napravi neki prlan rada i delovanja?
Hteo bih,u stvari,da postavim jedno filozofsko pitanje-cemu sve to?Koji je smisao svega toga?
Znam da je tesko da raspravu o necemu tako prizemnom kao sto je novac i skupocena garderoba spustamo na filozofski nivo,ali ja bih voleo da pokusam da dobijem odgovore na ova metafizika pitanja.
Da li su NVO u Srbiji uspele da,makar,uticu na stav da je ubijanje dobro?Da li je jedan Srbin ili gradjanin Srbije bio ubedjen da je ubijanje i genocid los,ako su naravno imali predhodno suprotne predubedjenje.Da li je i jedan gradjanin Srbije delovanjem NVO sektora promenio misljenje o dobru i zlu,o ispravnom i pogresnom?
Goran Miletic Goran Miletic 12:54 22.01.2010

Re: Tuga

Super - damagogija, i mislim da smo završili dalju raspravu, jer si me ubedio da to sve vredi 2,5 miliona evra. Mada, voleo bih da vidim originalni, pošto je ovo revidirani (smanjeni?!) budžet.



Zatrazi, pa ce ti ga poslati. Mogu takodje i ja da posaljem koliko je "Queeria" dok si bio u njenom upravnom odboru i radio njen web trosila na iste stavke u projektu koji smo mi finansirali.

Recices da nemas nista protiv, ali ako razmislim koliko je projekat trajao i gde i koji je bio fokus, bice da si ti i organizacija u kojoj si radio imala mnogo veci iznos. Tada se nisi bunio.
alselone alselone 12:56 22.01.2010

Re: Tuga

Goran Miletic

Zatrazi, pa ce ti ga poslati. Mogu takodje i ja da posaljem koliko je "Queeria" dok si bio u njenom upravnom odboru i radio njen web trosila na iste stavke u projektu koji smo mi finansirali.


A i ovo je jako zanimljivo, ako nastavite frku ima da se saznaju jos neke pikanterije. Srbija, brale, pukla ljubav zbog para. Klasika.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 12:58 22.01.2010

Re: Tuga

ovo bre kao Dinastija. Čekam nastavak...
Atomski mrav Atomski mrav 13:02 22.01.2010

Re: Tuga

Ona epizoda kad se počupaju Kristl i Aleksis?
neverovatnimiki neverovatnimiki 13:02 22.01.2010

Re: Tuga

Srđan Mitrović
ovo bre kao Dinastija. Čekam nastavak...

A ko je tu lord Karinkton koji je svoje bogatstvo stekao na alemijskim marifetlucima pretvaranja sume u blokcice?
Exitus Letalis Exitus Letalis 13:06 22.01.2010

Re: Tuga

Mogu takodje i ja da posaljem koliko je "Queeria" dok si bio u njenom upravnom odboru i radio njen web trosila na iste stavke u projektu koji smo mi finansirali.

blokčići, upravni odbor, neke pare za materijal, nekih 3000 jura, u šta potrošeno, u kalendare ...
to je stvarno pomoglo onoliko u demokratizaciji društva...
neodgovarajući tretman, šta li?
nisi postao predsednik upravnog odbora?
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 13:08 22.01.2010

Re: Tuga

Ona epizoda kad se počupaju Kristl i Aleksis?

ta!
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 13:10 22.01.2010

Re: Tuga

Mogu takodje i ja da posaljem koliko je "Queeria" dok si bio u njenom upravnom odboru i radio njen web trosila na iste stavke u projektu koji smo mi finansirali.


Hajde objavi ga.

Recices da nemas nista protiv, ali ako razmislim koliko je projekat trajao i gde i koji je bio fokus, bice da si ti i organizacija u kojoj si radio imala mnogo veci iznos. Tada se nisi bunio.


Slobodno ga objavi sa sve fokusom i koliko je trajao. A mene neće mrzeti da pišem tvojim pretpostavljenima da po blogovima koristiš svoju ulogu donatora da lažeš, manipulišeš i ucenjuješ
alselone alselone 13:11 22.01.2010

Re: Tuga

Exitus Letalis

Goran Miletic


Nastavite, nastavite.
Goran Miletic Goran Miletic 13:14 22.01.2010

Re: Tuga

Slobodno ga objavi sa sve fokusom i koliko je trajao. A mene neće mrzeti da pišem tvojim pretpostavljenima da po blogovima koristiš svoju ulogu donatora da lažeš, manipulišeš i ucenjuješ


Policy organizacije u kojoj radim je transparentnost. Just do it !
Atomski mrav Atomski mrav 13:16 22.01.2010

Re: Tuga

Dosta je profitabilno raditi u NVO sektoru, kad se ima i za donacije... Ili se tako pare vrte, jedni drugima doniraju?
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 15:20 22.01.2010

Re: Tuga

Dosta je profitabilno raditi u NVO sektoru, kad se ima i za donacije... Ili se tako pare vrte, jedni drugima doniraju?


Evo možeš da se prijaviš za posao:

http://poslovi.infostud.com/posao/Fond_za_humanitarno_pravo/PR_konsultativnog_procesa/o52804

Ja sam CV poslao
milisav68 milisav68 19:08 22.01.2010

Re: Tuga

alselone
A i ovo je jako zanimljivo, ako nastavite frku ima da se saznaju jos neke pikanterije. Srbija, brale, pukla ljubav zbog para. Klasika.

Znači, stvarno udarila kriza, kad krenuo da leti prljav veš.
bellakafa bellakafa 21:37 22.01.2010

Re: Tuga

Goran Miletic

Sesto, ruzno je sto kazes da nije poenta "kako FHP trosi pare" nego kako "NVO trose pare". Niti su sve NGO iste, niti imaju isti novac, niti rade na isti nacin itd. Stavljati sve u istu ravan i govoriti da sve NVO rade na isti nacin je u najmanju ruku smesno.

Naravno da cinjenice koje navodim nece niko prihvatiti. Lepse i lakse je prihvatiti price (pa makar i u stilu Kurira, Pravde i Press-a) o nekim "kradjama", zaverama i sl. To je mnogo vise sexy nego cinjenice, a i narod se pali na to, zar ne ?

Veoma dobro se secas kako je Seselj govorio da dok ima ovoliko nepismenih i polupismenih on ne mora da se brine za svoju karijeru. Ti ne moras da se brines za publicitet, sve dok "narod" vise veruje da "ONI kradu pare" nego cinjenicama. Tako je bilo i sa navodnim ogromnim parama koje uzima Labris (tokom Prajda), a tako je i sa ovim blogom o NK/FHP.

u tome je problem sa ovim blogom o nataši kandić, što podilazi priči da se radi o "stranim plaćenicima" koji se bave time čime se bave samo zato "jer su za to plaćeni"
Exitus Letalis Exitus Letalis 22:12 22.01.2010

Re: Tuga

Posebno je smeštno što to kažu i druge ljubomorne žene iz NVO sektora, ali samo njoj iza leđa.

al tebi šanu na uvce...
kao osobi od velikog poverlja...
Nataša Kandić & CO ne smeju više da pričaju o socijalnoj pravdi i kako naši političari ne znaju kako narod teško živi.

što da ne smeju?
ko to propisuje ko sme a ko ne sme šta da kaže?
ti, možda, il ko?

p.s. samo da nema nataše & com. de bi nam bio kraj...
samo ona sreću kvari.
Exitus Letalis Exitus Letalis 22:16 22.01.2010

Re: Tuga

Znači, stvarno udarila kriza, kad krenuo da leti prljav veš.

ako nešto postoji na zvaničnom sajtu, onda to nije prljav veš, nego zvanični izveštaj dostupan svima.
al, eto, peđa ima insajdere koji pričaju da se pazare cipele od 300 jura i da se jede po restoranima i da se ima gajba koja ne može da se premeri...
ima adresa fonda (i ostalih ngo), mailovi, telefoni... odeš, vidiš, pitaš ...
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:19 22.01.2010

Re: Tuga

samo da nema nataše & com. de bi nam bio kraj...
samo ona sreću kvar


Pa sad....
A ko je taj sto nam samo on srecu kvari?

Svi po malo i ode sreca u ... (vis kako sam fin, a iseljenik?)

Ovo sto ti radis mi zaista lici na "to se ne dira"
A zasto se ne bi diralo?
Jelena Gall Jelena Gall 22:41 22.01.2010

Re: Tuga

u tome je problem sa ovim blogom o nataši kandić, što podilazi priči da se radi o "stranim plaćenicima" koji se bave time čime se bave samo zato "jer su za to plaćeni"

ovo je tutto completto promašen tekst. i postavljen na pogrešno mesto.

nemoj se, peđa, čuditi, kad se upravo oni koje s pravom najdublje prezireš budu pozivali na tebe u svojim verbalnim linčovanjima nataše kandić.

došla sam do ovog komentara i dalje ne mogu da čitam.

troši se velika lova nenamenski? ok, ako je to problem, udri po tome.

ali - prevodi na tri jezika? nacrtala je EL gore u komentaru kako to funkcioniše sa transkribovanjem i lektorisanjem, ali to ćemo u naletu blogoslave i uspeha da ignorišemo, tome ćemo da se iscerimo kao da nije rečeno i govorićemo ladno i dalje, baš kao da smo boga upravo uhvatili za k... (pardon, kuk), kako se radi o prevodima. i dobijati preporuke, jašta, našla zloba blog da se omrsti.

o luksuznoj gajbi (ok, raskrinkano kao fikcija) i luksuznoj garderobi nataše kandić (pouzdan izvor: ljubomora koleginica) - pitaću te samo, ko je sledeći? na vrh jezika mi je ime jedne žene koju volimo i ti i ja, možda joj je olakšavajuća okolnost što pare koje slupa po buticima ne zarađuje u NVO? TO blato na natašu kandić zaista nisi morao da baciš, jer si bacio kosku među gladne pse.

stop, odoh, sve najbolje.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 22:46 22.01.2010

Re: Tuga

jer si bacio kosku među gladne pse.

malo ti je metafora bezobrazna. malo je glupo da tako generalizuješ
bellakafa bellakafa 22:47 22.01.2010

Re: Tuga

Jelena Gall
u tome je problem sa ovim blogom o nataši kandić, što podilazi priči da se radi o "stranim plaćenicima" koji se bave time čime se bave samo zato "jer su za to plaćeni"

ovo je tutto completto promašen tekst. i postavljen na pogrešno mesto.

nemoj se, peđa, čuditi, kad se upravo oni koje s pravom najdublje prezireš budu pozivali na tebe u svojim verbalnim linčovanjima nataše kandić.

došla sam do ovog komentara i dalje ne mogu da čitam.

troši se velika lova nenamenski? ok, ako je to problem, udri po tome.

ali - prevodi na tri jezika? nacrtala je EL gore u komentaru kako to funkcioniše sa transkribovanjem i lektorisanjem, ali to ćemo u naletu blogoslave i uspeha da ignorišemo, tome ćemo da se iscerimo kao da nije rečeno i govorićemo ladno i dalje, baš kao da smo boga upravo uhvatili za k... (pardon, kuk), kako se radi o prevodima. i dobijati preporuke, jašta, našla zloba blog da se omrsti.

o luksuznoj gajbi (ok, raskrinkano kao fikcija) i luksuznoj garderobi nataše kandić (pouzdan izvor: ljubomora koleginica) - pitaću te samo, ko je sledeći? na vrh jezika mi je ime jedne žene koju volimo i ti i ja, možda joj je olakšavajuća okolnost što pare koje slupa po buticima ne zarađuje u NVO? TO blato na natašu kandić zaista nisi morao da baciš, jer si bacio kosku među gladne pse.

stop, odoh, sve najbolje.

nisam ni ja mislila da kažem da namerno podilazi tim pričama nego da je takvo faktičko stanje, čak i da je napisano u najboljoj nameri.
Jelena Gall Jelena Gall 22:55 22.01.2010

Re: Tuga

Srđan Mitrović
jer si bacio kosku među gladne pse.

malo ti je metafora bezobrazna. malo je glupo da tako generalizuješ

srđane, veruj mi da nemam iluzija, ama ni mrvu. ali pogledaj ovaj blog, pogledaj komentare, pogledaj tu nasladu - pa se čudi, ako ti još ostane energije. jel uradila ta nataša kandić nešto? aha, jeste, spičkala veliku lovu ni na šta i ošamarila srbina s kosova. NEMOJ DA ME ZEZAŠ! mene ne brinu činjenice, ali mi se nimalo ne dopada učinak ovog bloga. zaista, nimalo, iako svete krave za mene - ne postoje.
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 22:58 22.01.2010

Re: Tuga

ovo je tutto completto promašen tekst. i postavljen na pogrešno mesto.


Ako je pogrešno mesto, onda će sutra da izađe u Pravdi

nemoj se, peđa, čuditi, kad se upravo oni koje s pravom najdublje prezireš budu pozivali na tebe u svojim verbalnim linčovanjima nataše kandić.


Nemam problem s tim...

troši se velika lova nenamenski? ok, ako je to problem, udri po tome.


Problem je genocid u najavi nad šumama, a mene kao ekološki svesnu osobu boli to uništavanje prirode

na vrh jezika mi je ime jedne žene koju volimo i ti i ja, možda joj je olakšavajuća okolnost što pare koje slupa po buticima ne zarađuje u NVO?


Ne postoje svete krave. Svakog koga sam kritikovao u prethodne četiri godine su to po mom mišljenju i zaslužili. Posebno su mi dragi za kritikovanje oni koji spadaju u korpus "naši", a izneverili su moje simpatije i poverenje.

TO blato na natašu kandić zaista nisi morao da baciš, jer si bacio kosku među gladne pse.


Žao mi gladnih kuca, moraju i oni nešto da jedu.




Srđan Mitrović Srđan Mitrović 23:02 22.01.2010

Re: Tuga

ali pogledaj ovaj blog, pogledaj komentare, pogledaj tu nasladu

ni prvi ni poslednji put. naslađivalo se ovde za sve i svakog. to mu dođe sloboda govora valjda.
milisav68 milisav68 11:52 23.01.2010

Re: Tuga

Exitus Letalis
Znači, stvarno udarila kriza, kad krenuo da leti prljav veš.

ako nešto postoji na zvaničnom sajtu, onda to nije prljav veš, nego zvanični izveštaj dostupan svima.
al, eto, peđa ima insajdere koji pričaju da se pazare cipele od 300 jura i da se jede po restoranima i da se ima gajba koja ne može da se premeri...
ima adresa fonda (i ostalih ngo), mailovi, telefoni... odeš, vidiš, pitaš ...

A što bi ja to trebao da radim?
Koliko sam shvatio to nisu pare iz budzeta Srbije.
Ono dalje ne razumijem
izgleda mi kao mrtva straža.....
Unfuckable Unfuckable 14:40 23.01.2010

Re: Tuga

,a i svako ko pogledao Natasu (u smislu oblacenja) zna da se nikada nije oblacila luksuzno.

Miletiću, briljiraš, po običaju.
Mene sasvim offtopic zanima da li Natašu K. neko možda posmatra "u pogledu svlačenja" kad već ovako pametno koristimo srpski jezik i pripadajuću mu književnos'
Ne prekidaj, sjajno ti ide.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 12:04 22.01.2010

Nale, jel može blokče na zajam?

Exitus Letalis Exitus Letalis 13:07 22.01.2010

Re: Nale, jel može blokče na zajam?

Srđan Mitrović

može. ima peđa i svoje.
samo cicijaši.
deli samo nevladinom sektoru:)))
i pasoše.
al to nevladinom.

p.s. možda ih skine sa bele šengenske... šta znaš...
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 13:14 22.01.2010

Re: Nale, jel može blokče na zajam?

samo cicijaši.

nije peđa cicija. eto meni je bio poslao kalndar prošle godine. a nisam nevladin sektor. nisam ničiji sektor, ali to nema veze.
jacHa. jacHa. 19:38 22.01.2010

Re: Nale, jel može blokče na zajam?

meni je ovo veoma gorko i žalosno. politička i nvo scena je spala na par široj javnosti poznatih ličnosti koje imaju moralni kredibilitet da se bave poslom kojim se bave.
stopalo stopalo 13:09 22.01.2010

pitanje za EL?

samo da pitam zasto je problem to sto je pedja napisao?
Exitus Letalis Exitus Letalis 13:18 22.01.2010

Re: pitanje za EL?

samo da pitam zasto je problem to sto je pedja napisao?

zato što je neistina/poluistina.
zato što je i sam bio u upravnom odboru.
zato što laže kad poredi nk i milku forcan.
zato što žena živi u dvosobnom stanu sa sinom.
zato što nema auto.
zato što se to odnosi na nekoliko stotina nvo i ceo region.
zato što mu nije smetalo dok je bio tamo.
zato što je i on primao pare od stranaca i to je prilično
netransparentno.
a sam kaže - prvo svoje dvorište.
zato što je ko lud bez medijske slave.

meni je sve ovo ogavno i ne bih dalje.

pozz i uživajte...
alselone alselone 13:21 22.01.2010

Re: pitanje za EL?

Exitus Letalis

a sam kaže - prvo svoje dvorište.


Termin "svoje dvoriste" dobija najneverovatnije dimenzije. Po svemu sudeci se odnosi na "sve osim mene". Ciste li ciste ljudi i uzivaju. Kupuju 100 iljada olovaka.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 13:22 22.01.2010

Re: pitanje za EL?

Ciste li ciste ljudi i uzivaju.

pa što ne kupiše metle onda!
neverovatnimiki neverovatnimiki 13:22 22.01.2010

Re: pitanje za EL?

stopalo
samo da pitam zasto je problem to sto je pedja napisao?

Zato sto EL izgleda radi za te blokcice.A cini se da nije pristojno gledati u tudje blokcice.
alselone alselone 13:23 22.01.2010

Re: pitanje za EL?

Srđan Mitrović

pa što ne kupiše metle onda!


Veci rabat na olovke.
marija.mt marija.mt 13:25 22.01.2010

Re: pitanje za EL?

zato što je neistina/poluistina.


Neistina ili poluistina?

Predrag Azdejković Predrag Azdejković 13:27 22.01.2010

Re: pitanje za EL?

zato što je neistina/poluistina.


istina je, živim preko puta Nataše i sinoć sam bio kod nje da uzajmim bloke i ima autoperionicu u stanu, video sam sopstvenim očima...

zato što je i sam bio u upravnom odboru.


UO Queeria centra da uđe u zapisnik...

zato što laže kad poredi nk i milku forcan.


Marc Jacobs tvrdi suprotno

zato što žena živi u dvosobnom stanu sa sinom.


i sastavlja kraj s krajem

zato što se to odnosi na nekoliko stotina nvo i ceo region.


i na mnoga gladna usta

zato što je i on primao pare od stranaca i to je prilično


i od domaćih, da uđe u zapisnik

meni je sve ovo ogavno i ne bih dalje.


i ružne su vam cipele od 300 evra.
Goran Miletic Goran Miletic 13:32 22.01.2010

Re: pitanje za EL?

Uh dobro, sad tek kapiram da se ti sve vreme ustvari samo salis...

Exitus Letalis Exitus Letalis 14:06 22.01.2010

Re: pitanje za EL?

Neistina ili poluistina?


kako šta.
uglavnom su ove najkrupnije stvari neistinite.
Exitus Letalis Exitus Letalis 14:08 22.01.2010

Re: pitanje za EL?

Goran Miletic
Uh dobro, sad tek kapiram da se ti sve vreme ustvari samo salis...


da se bar šalio. nego oće da iskoči od zlobe iz sopstvene kože.
obrisan mi je ovakav komentar il se negde zaturio.
al sećajući se prethodnog bloga o kalendaru, ne bih se čudila.
pobrisano je sve što smo pisale jj i ja.
Exitus Letalis Exitus Letalis 14:15 22.01.2010

Re: pitanje za EL?


i na mnoga gladna usta

to je pitanje za vladu srbije a ne za nvo sektor.

i sastavlja kraj s krajem
ne sastavlja kraj s krajem.
ne sastavljam ni ja.
a bogami ni ti.
i ružne su vam cipele od 300 evra.

nisu ružne, ljubičaste su.
ima da padneš u nesvest kad ih vidiš.
300 na kućnoj rasprodaji kod milke, bile 'iljadu!
alselone alselone 14:18 22.01.2010

Re: pitanje za EL?

Exitus Letalis

nego oće da iskoči od zlobe iz sopstvene kože.


Zadivljen sam!
Takni mi u kintu, kidisacu na tebe pa da si mi brat rodjeni.

neverovatnimiki neverovatnimiki 15:32 22.01.2010

Re: pitanje za EL?

Exitus Letalis
Neistina ili poluistina?


kako šta.
uglavnom su ove najkrupnije stvari neistinite.


A koliko kostaju sitnice?
vladimir petrovic vladimir petrovic 16:36 22.01.2010

Re: pitanje za EL?

EL
...zato što je neistina/poluistina.
zato što je i sam bio u upravnom odboru.
zato što laže kad poredi nk i milku forcan.
zato što žena živi u dvosobnom stanu sa sinom.
zato što nema auto.
zato što se to odnosi na nekoliko stotina nvo i ceo region.
zato što mu nije smetalo dok je bio tamo.
zato što je i on primao pare od stranaca i to je prilično
netransparentno.
a sam kaže - prvo svoje dvorište.
zato što je ko lud bez medijske slave.

meni je sve ovo ogavno i ne bih dalje.


Sve ovo što EL navodi mi izgleda beznačajno, osim da si ti, Pedja, ko lud bez medijske slave.

U to ime, šaljem ti preporuku za ovaj post. Zaslužuješ medijsku slavu.
Drugim rečima, ko ovako piše, taj mora da je MOMAK I PO.
Cheers!
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 16:44 22.01.2010

Re: pitanje za EL?

I slikaću se go za Playboy, jer sam ko lud bez medijske slave
bellakafa bellakafa 19:07 22.01.2010

Re: pitanje za EL?

Exitus Letalis
samo da pitam zasto je problem to sto je pedja napisao?

zato što je neistina/poluistina.
zato što je i sam bio u upravnom odboru.
zato što laže kad poredi nk i milku forcan.
zato što žena živi u dvosobnom stanu sa sinom.
zato što nema auto.
zato što se to odnosi na nekoliko stotina nvo i ceo region.
zato što mu nije smetalo dok je bio tamo.
zato što je i on primao pare od stranaca i to je prilično
netransparentno.
a sam kaže - prvo svoje dvorište.
zato što je ko lud bez medijske slave.

meni je sve ovo ogavno i ne bih dalje.

pozz i uživajte...


što me razočara a taman sam se ponadala da ima ovo.:(
zaslužila je i dvorac.
bellakafa bellakafa 21:59 22.01.2010

Re: pitanje za EL?

stopalo
samo da pitam zasto je problem to sto je pedja napisao?


problem je jer doliva ulje na vatru priči da se radi o stranoj plaćenici koja sve što radi radi jer je za to plaćena (pa i izdaje sopstveni narod itd. itd. kako već idu radikalske priče. prodane duše, izdajnici i strani plaćenici)
bellakafa bellakafa 22:57 22.01.2010

Re: pitanje za EL?

neverovatnimiki
stopalo
samo da pitam zasto je problem to sto je pedja napisao?

Zato sto EL izgleda radi za te blokcice.A cini se da nije pristojno gledati u tudje blokcice.

eto. plaćenik stranih plaćenika te domaćih izdajnika.

koliko koštaju sitnice? premalo.:(
neverovatnimiki neverovatnimiki 23:27 22.01.2010

Re: pitanje za EL?

bellakafa
stopalo
samo da pitam zasto je problem to sto je pedja napisao?


problem je jer doliva ulje na vatru priči da se radi o stranoj plaćenici koja sve što radi radi jer je za to plaćena (pa i izdaje sopstveni narod itd. itd. kako već idu radikalske priče. prodane duše, izdajnici i strani plaćenici)


Mi mozemo da dodajemo ulje na vatru,ali ovo domace "Sunce".A 'strani placenici' mogu da dolivaju i maslinovo ulje.
eugensavojski eugensavojski 23:37 22.01.2010

Re: pitanje za EL?

zato što laže kad poredi nk i milku forcan.

Milka Forcan je časna žena

krkar krkar 16:12 22.01.2010

Cipele Milke Forcan

Živeći dugo u velikom, lepom i atraktivnom inostranskom gradu i baveći se poslom kakvim se bavim više puta sam domaćinovao pripadnicima i cama našeg NGO sektora. Nekoliko istaknutih dama neizostavno su me, ama baš svaki put, kumile da ih vodim u šoping. Srećom da to nit' umem nit' hoću, ali kao mlad i zelen prvih 2-3 puta sam se hudo prevario i izigravao im eskorta. Bio sam zapanjen cenama (što redovnim što sniženim), najvećma cipela no bijaše tu bogami i tašni, bluza, kompleta... koje su Ugledne Nevladinke kupovale. Istine radi moram da napomenem da građanka Kandić nije ni jednom bila među tima, no da se skupo nosi to vidim čak i ja koji ne znam da ponovim ni jednu žensku marku.

Kad smo već kod toga moram da spomenem i muške Nevladince i One-koji-nisu-tad-bili-u-Vladi-a-nameravali-su-itekako. Većinom ista meta isto odstojanje samo što su se uglavnom kupovale iste te cipele i tašne što ženama što švalerkama. Na vlastitu polzu većina Nevladinaca i Nejošuvladinaca preferirala je dobro krkanje i pijenje (uglavnom u skladu sa opšte kulturnim ili češće nekulturnim nivoom). Kao retko pozitivne i skromne izdvajam Rasima i Žarka Koraća koji nit su ikad šopingovali nit kermesovali. A ostali... srečom sam diskretan pa samo mogu da kažem da im je uglavnom količina seljačke alavosti bila obrnuto proporcionalna godinama u školi i na asvaltu uopšte.

Samo piči, Pederaže!

Čim neko postane sveta krava ne valja rabota. Živeli oni kojima ništa nije sveto.

P.S.
A jesu u štampane materijale uključene i kese?
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 16:16 22.01.2010

Re: Cipele Milke Forcan

A jesu u štampane materijale uključene i kese?


Louis Vuitton kese
mariopan mariopan 17:29 22.01.2010

Re: Cipele Milke Forcan

krkar

bellakafa bellakafa 19:20 22.01.2010

Re: Cipele Milke Forcan

krkar


Samo piči, Pederaže!

Čim neko postane sveta krava ne valja rabota. Živeli oni kojima ništa nije sveto.

P.S.
A jesu u štampane materijale uključene i kese?



Pa ako neko nije sveta krava onda je to Kandićka, teško da ima više pljuvana osoba od nje.
jacHa. jacHa. 19:21 22.01.2010

Re: Cipele Milke Forcan

Moja podrška čačkalu mečke pod plećku
Peđice, kissovi!

ps što je ružan ovaj novi design blogeta. kanda su ga volonteri pravili :-p
krkar krkar 19:23 22.01.2010

Re: Cipele Milke Forcan

Pa ako neko nije sveta krava onda je to Kandićka. teško da ima više pljuvana osoba od nje.


Ne razumeš ti ni ŠTA je sveta krava ni KOME.

Ja ću prvi da je branim od tih koji je pljuju. Ovo je nešto drugo.
jacHa. jacHa. 19:30 22.01.2010

Re: Cipele Milke Forcan

Ja ću prvi da je branim od tih koji je pljuju. Ovo je nešto drugo.

živio!
Doctor Wu Doctor Wu 22:09 22.01.2010

Re: Cipele Milke Forcan

krkar
Živeći dugo u velikom, lepom i atraktivnom inostranskom gradu i baveći se poslom kakvim se bavim više puta sam domaćinovao pripadnicima i cama našeg NGO sektora. Nekoliko istaknutih dama neizostavno su me, ama baš svaki put, kumile da ih vodim u šoping. Srećom da to nit' umem nit' hoću, ali kao mlad i zelen prvih 2-3 puta sam se hudo prevario i izigravao im eskorta. Bio sam zapanjen cenama (što redovnim što sniženim), najvećma cipela no bijaše tu bogami i tašni, bluza, kompleta... koje su Ugledne Nevladinke kupovale. Istine radi moram da napomenem da građanka Kandić nije ni jednom bila među tima, no da se skupo nosi to vidim čak i ja koji ne znam da ponovim ni jednu žensku marku.Kad smo već kod toga moram da spomenem i muške Nevladince i One-koji-nisu-tad-bili-u-Vladi-a-nameravali-su-itekako. Većinom ista meta isto odstojanje samo što su se uglavnom kupovale iste te cipele i tašne što ženama što švalerkama. Na vlastitu polzu većina Nevladinaca i Nejošuvladinaca preferirala je dobro krkanje i pijenje (uglavnom u skladu sa opšte kulturnim ili češće nekulturnim nivoom). Kao retko pozitivne i skromne izdvajam Rasima i Žarka Koraća koji nit su ikad šopingovali nit kermesovali. A ostali... srečom sam diskretan pa samo mogu da kažem da im je uglavnom količina seljačke alavosti bila obrnuto proporcionalna godinama u školi i na asvaltu uopšte.Samo piči, Pederaže! Čim neko postane sveta krava ne valja rabota. Živeli oni kojima ništa nije sveto.P.S.A jesu u štampane materijale uključene i kese?

A ti si onako junacki trpeo i drzao to u sebi sve ovo vreme, dok Azdejkovic nije izneo neke stvari o gradjankama i gradjanima. He he, kakav lik...
JJ Beba JJ Beba 22:19 22.01.2010

Re: Cipele Milke Forcan

Ovo je nešto drugo.

a zašto?
Exitus Letalis Exitus Letalis 22:37 22.01.2010

Re: Cipele Milke Forcan

Živeći dugo u velikom, lepom i atraktivnom inostranskom gradu i baveći se poslom kakvim se bavim više puta sam domaćinovao pripadnicima i cama našeg NGO sektora.

kako možeš da napišeš ovako depersonalizovan komentar?
ako si spomenuo žarka i rasima, reci i ostale.
inače živiš napolju a kad te cimnu, ne javiš se na telefon i eto,
izbegneš neprijatnosti što si otkrio da pazare na angro.
jer ne postoji niko ovde ko nije odmah pomislio na samo nekoliko žena iz nvo.
niko!
ako ti je to bio cilj, uspeo si.
dobio si lepu podršku.
svaka čast!
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 01:20 23.01.2010

Re: Cipele Milke Forcan

oho! wu, zar se ti nisi "odjavio"?
(nemoj da bi ti palo napamet drugi put!)
troll off.
krkar krkar 14:05 23.01.2010

Re: Cipele Milke Forcan

a zašto?


A zato što mi se čini (ne poznajem čoveka ali takav imam utisak) da Peđa ne spada ni u fašiste, ni u apologete zločina, ni u šoviniste nit u bilo koju od tih prljavih kategorija moralnog posrnuća.

Ne znam radi li se o endžioerskoj zavisti, moguće. Pratim godinama kako se donacije tanje i kako u tome uspešnije preživljavaju snalažljiviji u biznisu nego pošteniji u aktivizmu.

Dakle, nit' ću se svrstati međ' one koji Natašu pljuju zbog toga ŠTA radi (u potpunosti je podržavam, smatram je časnom, poštenom i predanom osobom), niti mislim da Nataša Kandić radi to što radi kako bi zgrtala pare (za cipele od 300 € ili bilo šta drugo). Normalno je da i ona i ostali koji rade primaju platu za to što rade, i to platu primerenu angažmanu, predanosti, kvalifikacijama itd, NE platu kakvu bi im u najboljem slučaju davali populisti i demagozi.

Isto tako dobro znam kakvog je sve rasipanja, kakvih sve malverzacija (sa predumišljajem i oportunističkih) ima u NGO sektoru. (Napominjem da NE govorim o Nataši Kandić, niti sam sa njom direktno išta radio niti imam saznanja). Isto tako znam mnogo slučajeva vrlo nesavesnog poslovanja, čak i kada je bez namere da se proneveri ili ukrade na bilo koji način (opet NE govorim o NK). Znam za cene usluga i robe koje nikada ne bih prihvatio, za potpuno nepotrebne projekte i podprojekte samo da bi se potrošile pare (u NGO-univerzumu ako pare ostanu nepotrošene nikako ne valja).

Upravo zato pozdravljam svako preispitivanje svih SEKUNDARNIH pojava u NGO-univerzumu (one PRIMARNE krađe su posao za istražne organe). Časnim i poštenim endžioerima samo može da šteti rasipanje gomile para na šarene laže i nepotrebne stvari.
krkar krkar 14:19 23.01.2010

Re: Cipele Milke Forcan

kako možeš da napišeš ovako depersonalizovan komentar?
ako si spomenuo žarka i rasima, reci i ostale.
inače živiš napolju a kad te cimnu, ne javiš se na telefon i eto,
izbegneš neprijatnosti što si otkrio da pazare na angro.
jer ne postoji niko ovde ko nije odmah pomislio na samo nekoliko žena iz nvo.
niko!
ako ti je to bio cilj, uspeo si.
dobio si lepu podršku.
svaka čast!


Naravno da mi ne pada na pamet da ikoga denunciram, po blogu ili inače.

A inače to kad te cimnu, ne javiš se na telefon i eto ne funkcioniše baš tako. Cimnu me unapred, pa im organizujem konferencije, prijeme kod raznih ministara, u parlamentu, predavanja na univerzitetima i institutima, kontakte sa potencijalnim donatorima i svašta još, pritom i ne pomišljajući na ičije cipele.

I onda se desi da izađemo iz parlamenta i kaže mi osoba "ajd sad molim te odvedi me da kupim cipele". Srećom, umem da kažem jasno i otvoreno da ni sa svojom ženom ne idem u šoping, eventualno ih odvedem u kraj grada za šoping i tu se moj "angažman" završava.

O paranoičnim asocijacijama, tvojim i koznačijim, i o tome ko je na koje endžioerke pomislio - nemam komentara. Na tu temu zaista ništa pametno ne bih umeo da ti kažem.

Osim možda da jedna od endžioerki koja mi je tražila da je vodim da kupuje cipele, inače moja dobra drugarica, ima zaista sjajne noge i da sam umalo pao u iskušenje da zaista s njom obigravam po prodavnicama obuće.
krkar krkar 14:26 23.01.2010

Re: Cipele Milke Forcan

izbegneš neprijatnosti što si otkrio da pazare na angro.


Pošto ovde slabo ko čita sa razumevanjem, samo i jedni i drugi gledaju kako da nađu kakav "argument" za međusobno pljuvanje i opanjkavanje, osećam se pozvanim da izjavim:

Tih nekoliko situacija kada sam svedočio ženskom šopingu naših endžioerki bili su mi praktično jedino iskustvo u ženskom šopingu. Ni majku ni taštu nisam vodao po radnjama. Tako da možda iste takve cipele, po istim cenama, redovnim i akcijskim, kupuje i moja žena ali o tome zaista ništa ne znam. Možda bi me šokiralo i da sa njom uđem u radnju. Zato i izbegavam.
Exitus Letalis Exitus Letalis 15:54 25.01.2010

Re: Cipele Milke Forcan

Tih nekoliko situacija kada sam svedočio ženskom šopingu naših endžioerki bili su mi praktično jedino iskustvo u ženskom šopingu.

kažeš da ne čitamo dobro.
pre bih rekla da ti ne pratiš sebe baš najbolje.
pročitaj šta si napisao prethodno da ne citiram.
oma je iznad, dva, tri posta.
sad se svelo na tih nekoliko situacija.
ženske, muške, ženama, švalerkama... ne samo cipele...
tašne, bluze, džipove ...
to si napisao.
čitaj pažljivo, pa stisni pregledaj, pa ako se slažeš sa sobom, tek onda objavi, mada bi bilo bolje da si pritisno odustani.

Istine radi moram da napomenem da građanka Kandić nije ni jednom bila među tima, no da se skupo nosi to vidim čak i ja koji ne znam da ponovim ni jednu žensku marku.


kako vidiš ako ne znaš?
rekla ti žena, koja zna?
il neka nevladinica koja zna?
ako ne znaš, ne znaš?

p.s. i pliz, nemoj da mi pričaš o svojim ličnim problemima sa ženom i taštom, nije zanimljivo ... a malo viče na ono - ne kara majka sina što se kocka ...
mostarac mostarac 16:55 22.01.2010

Vala...

...cim te ova EL napada, u pravu si.
bellakafa bellakafa 19:25 22.01.2010

Re: Vala...

mostarac
...cim te ova EL napada, u pravu si.


čim te ovaj mostarac brani, zamisli se.

to predrag:

znaš šta se kaže kad nešto ide mnogo glatko tj. u ovom slučaju ima mnogo podrške. možda ide nizbrdo.
Exitus Letalis Exitus Letalis 22:39 22.01.2010

Re: Vala...

...cim te ova EL napada, u pravu si.

a ti bi mogo iz solidarnosti nekad da me propustiš.
ipak smo oboje iz mostara:)))
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 22:45 22.01.2010

Re: Vala...

ipak smo oboje iz mostara:)))


to se više ne važi, sad si iz centra Beograda...
mostarac mostarac 22:49 22.01.2010

Re: Vala...

ipak smo oboje iz mostara:)))

Iz koje si mahale?
Exitus Letalis Exitus Letalis 23:05 22.01.2010

Re: Vala...

mostarac
ipak smo oboje iz mostara:)))

Iz koje si mahale?

iz husrefovića sokaka.
poslednja kuća, gleda na neretvu.
jedan mali sokak iz fejićeve prema kujundžiluku.
Exitus Letalis Exitus Letalis 23:08 22.01.2010

Re: Vala...

Predrag Azdejković
ipak smo oboje iz mostara:)))


to se više ne važi, sad si iz centra Beograda...

važi se ono što ti kažeš.
to sam već ukapirala.
mostarac mostarac 23:12 22.01.2010

Re: Vala...

iz husrefovića sokaka.

koji sece ulicu Ose Grebe
Exitus Letalis Exitus Letalis 23:18 22.01.2010

Re: Vala...

mostarac
iz husrefovića sokaka.

koji sece ulicu Ose Grebe


ma jok, ne seče.
to je tamo, kod torle, brice.
ne seče ništa, počinje iz fejićeve i završava u ... neretvi...
znači, od stare pošte prema kujundžiluku ...prva desno ...
mostarac mostarac 23:30 22.01.2010

Re: Vala...

ma jok, ne seče.
to je tamo, kod torle, brice.

Znam otprilike gde.
Blizu Kina Zvijezde
Exitus Letalis Exitus Letalis 00:32 23.01.2010

Re: Vala...

Korać

blizu, al ovamo prema staroj pošti, znači prema musali.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana