Pismo opasnih namera

Drago Kovacevic RSS / 19.11.2007. u 21:26

Evo već neko vreme svakodnevno se bavimo Miškovićem, monopolima, ministrima koji mu idu na noge, njegovim pritiskom na Vladine komisije za korupciju i zaštitu konkurencije, pritiskom na medije.

Sinoć je u emisiji "Utisak nedelje" o tome na direktna pitanja OB govorio i ČJ. Jelena je, mislim dobronamerno, otvorila čak dva bloga na koji se javio veliki broj diskutanata, zamerajući mu što nije govorio o globalizmu, NATO paktu i EU perspektivi smatrajući da su to relevantne teme u predsedničkoj kampanji, nasuprot toga što je odgovarao na pitanja o Miškoviću, Matiji Bećkoviću i Amfilohiju. Da su zaista raspisani predsednički izbori ( a sam bog zna kad će) i da traje predsednička kampanja, te bi primedbe bile na mestu jer su sa građanskoga aspekta potpuno legitimne i potpuno relevantne.

Samo nekoliko sati nakon najžešće diskusije na blogu, gde je Jelena dobila sve pohvale od onih koji su je ranije revnosno kudili kad je pisala u antiustavnoj kampanji ili o stradanju vojnika, pokazalo se da je Čedomir Jovanović ipak dobro znao o čemu priča. Došlo je otvoreno pismo MM koje je meni veoma zlosutno i koje govori da se vladajuća politička klasa, njeni mehanizmi i njen vrh, prilično uspaničio, te da sa strahom gleda na formiranu i vrlo žilavu alternativu koja je, istraživanja govore, iz dana u dan sve brojnija, te je nije moguće blokirati zatvaranjem medija, negativnom kampanjom i dugogodišnjim provlačenjem kroz blato njenog nespornoga lidera Čedomira Jovanovića.

Ja pismo neću posebno postirati, ono se nalazi na ovome sajtu u vestima B92 i svakome je lako dostupno, ali stil, jezik, optužbe i ukupan kontekst u kome živimo posle 12. marta 2003. godine, govore mi da to nije samo nastavak svakodnevne negativne kampanje protiv ČJ nego nešto mnogo opasnije. Već sledećih dana videćemo kuda će ići cela ta stvar.

Ne znam kako vi, ali mene je sadržaj toga pisma podestilo na kampanju koja se vodila protiv Zorana Đinđića krajem 2002. i početkom 2003. godine.

Nadam se, da pored svih čuda koja svakodnevno proživljavamo, u institucijama ove zemlje postoji dovoljno odgovornih ljudi da ne dozvole političko nasilje ili sudsku farsu. Na kraju, mislim da smo danas građanski svesniji nego pre četiri godine i da će javno mnenje prepoznati sve opasnosti koje pismo MM nosi.

U ostalom, mali indikator je prošlovečernja povolja reakcija gledalaca na ono što je ČJ govorio.

 



Komentari (141)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

adam weisphaut adam weisphaut 21:51 19.11.2007

Dejavu

Ja pismo neću posebno postirati, ono se nalazi na ovome sajtu u vestima B92 i svakome je lako dostupno, ali stil, jezik, optužbe i ukupan kontekst u kome živimo posle 12. marta 2003. godine, govore mi da to nije samo nastavak svakodnevne negativne kampanje protiv ČJ nego nešto mnogo opasnije. Već sledećih dana videćemo kuda će ići cela ta stvar.

Skoro da me je podsetilo na ono cuveno "Slavko je docekao svoje bombe"
Vasa S Tajcic Vasa S Tajcic 04:50 20.11.2007

Re: Dejavu

Za razliku od ovih, Miskovica i Jovanovica, Curuvija je bio pavi borac za demokratiju. Bez Milosevcievih i stranih para, on je sam samcat vodio borbu protiv Miloseviceve-Seseljeve-Mirine diktature u Srbiji. Zato je tako lako bio i ubijen. Curuvija je ubijen u haustoru kada je ulazio u svoj stan. Bez telohranitelja, policije, Db a ili zebre. Bas me itneresuje, kada bi kojm slucajem, Miskoivca ili Cedu neko pkusao da ubije ispred njihove kuce, da li bi to bio smrdljivi haustor ili velelepna vila. zato je neumesno uporedjivati jednog Curuciju sa ovom dvojicom.

Drago brisi me slobodno.
Vasa S Tajcic Vasa S Tajcic 05:45 20.11.2007

Re: Dejavu

A slavio je Ceda isporuku Milosevica, zajedno sa Miskovicem. Miskoviceva kafana. Dosao i Mihajlovic. Kaze Ceda, vidjali su se i posle. Nista ne razumeme. Miskovic je bio tajkun i ratni profitr i 5. oktobra 2000. Pa 2001., pa 2002., pa 2003. What the fuck happened?? Zasto nije uhapsen tada. Ja ovde nista ne razumem.
doktorka doktorka 05:46 20.11.2007

Re: Dejavu

Vasa S Tajcic
A slavio je Ceda isporuku Milosevica, zajedno sa Miskovicem. Miskoviceva kafana. Dosao i Mihajlovic. Kaze Ceda, vidjali su se i posle. Nista ne razumeme. Miskovic je bio tajkun i ratni profitr i 5. oktobra 2000. Pa 2001., pa 2002., pa 2003. What the fuck happened?? Zasto nije uhapsen tada. Ja ovde nista ne razumem.

kad porastesh , kazace ti se samo
Vasa S Tajcic Vasa S Tajcic 06:17 20.11.2007

Re: Dejavu

sta to znaci doktorka? Kad porastem sta ce to da mi se kaze?? Da je Ceda bio na vlasti dok je MIskovic bio tajkun. Ako nemas nista pametno da kazes bolje cuti.
doktorka doktorka 06:53 20.11.2007

Re: Dejavu

Vasa S Tajcic
sta to znaci doktorka? Kad porastem sta ce to da mi se kaze?? Da je Ceda bio na vlasti dok je MIskovic bio tajkun. Ako nemas nista pametno da kazes bolje cuti.


DOS je bio na vlasti , a 17 stranaka je cinilo DOS.
Evo ti link i idi procitaj ako te zanima odgovor. http://www.ldp.org.yu/info/news.jsp?id=541
a imash i ovde
http://www.zamislisrbiju.org/idc_govori_im_djiki.htm
adam weisphaut adam weisphaut 07:41 20.11.2007

Re: Dejavu

Za razliku od ovih, Miskovica i Jovanovica, Curuvija je bio pavi borac za demokratiju. Bez Milosevcievih i stranih para, on je sam samcat vodio borbu protiv Miloseviceve-Seseljeve-Mirine diktature u Srbiji.

A LDP se finasira "MIlosevicevim i stranima parama"? Glupost karkteristicna za nove srpske politicke mislioce
Curuvija je ubijen u haustoru kada je ulazio u svoj stan. Bez telohranitelja, policije, Db a ili zebre

Sto sae sada ne moze desiti CJ na vasu veliku zalost. Ali ovo ubacivanje zebre me odusevljava, podseca me na ono sto je Anstajn rekao o gluposti.

Drago brisi me slobodno.

A sto da vas brise, pa vasi komentari trebaju da ostanu, oni najbolje govore o vama.
zgubidubi zgubidubi 13:38 20.11.2007

Re: Dejavu

Za razliku od ovih, Miskovica i Jovanovica, Curuvija je bio pavi borac za demokratiju.

Samo mrtav Indijanac je pravi Indijanac. Kad ubiju Miškovića ili Jovanovića, znaćemo koji od njih je bio pravi borac za demokratiju.
Kakav nik, takva i pamet.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 17:10 20.11.2007

Re: Ma neću te brisati..Evo nešto za tebe

Vasa S Tajcic
Za razliku od ovih, Miskovica i Jovanovica, Curuvija je bio pavi borac za demokratiju. Bez Milosevcievih i stranih para, on je sam samcat vodio borbu protiv Miloseviceve-Seseljeve-Mirine diktature u Srbiji. Zato je tako lako bio i ubijen. Curuvija je ubijen u haustoru kada je ulazio u svoj stan. Bez telohranitelja, policije, Db a ili zebre. Bas me itneresuje, kada bi kojm slucajem, Miskoivca ili Cedu neko pkusao da ubije ispred njihove kuce, da li bi to bio smrdljivi haustor ili velelepna vila. zato je neumesno uporedjivati jednog Curuciju sa ovom dvojicom.

Drago brisi me slobodno.


Čedomir Jovanović

Transkript govora u Skupštini Srbije

Gospodine predsedavajući, poštovano Predsedništvo, gospodine ministre, dame i gospodo narodni poslanici, javio sam se u skladu sa članom 226. Poslovnika o radu Narodne skupštine Republike Srbije, u kojem se kaže, citiram zbog vremena: "Narodni poslanik ima pravo da traži obaveštenja i objašnjenja od predsednika Narodne skupštine, predsednika odbora Narodne skupštine, ministara i funkcionera u drugim republičkim organima i organizacijama o pitanjima iz okvira prava i dužnosti ovih funkcionera iz nadležnosti organa na čijem se čelu nalaze, a koja su mu potrebna za ostvarivanje funkcije narodnog poslanika".

Iz ovog člana Poslovnika ja proizvodim pravo da, u skladu sa primedbama o kojima govori tokom današnje diskusije čitava poslanička grupa LDP, postavim dva pitanja: Vama kao predsedavajućem, dakle zastupniku predsednika parlamenta, gospodinu Petroviću kao ministru u Vladi Republike Srbije, a direktno se vezuju za pojavu koju otvoreno ili indirektno osuđujemo svi. Ne tražim od vas da proveravate verodostojnost optužbe koje na moj račun iznosi predsednik jedne privatne kompanije, mislim da za to postoje druge institucije i ono što mogu da vam kažem jeste da sam spreman u svakom trenutku, kao što sam to radio i do sada, uvek pred tim institucijama odgovorim na svako pitanje koje mi se postavlja, bez obzira na očiglednu nameru da se tim pitanjima diskredituje moja politička uloga u društvu. Ako vam to nešto znači, i po ovom pitanju se neću pozivati na poslanički imunitet, kao što se nisam pozivao ni do sada, a od parlamenta neću tražiti, niti u ovoj diskusiji tražim, da odgovori na ona pitanja na koja mora odgovoriti sud, a koja je u svom pismu meni i ko zna kome još, s obzirom da je polupismeno, postavio predsednik Kompanije "Delta" Miroslav Mišković.

Ono što tražim od parlamenta, od vas gospodine ministre, posebno od vas gospodine Aligrudiću, jesu odgovori na jednu pojavu i oni se vezuju za tu neprirodnu ulogu i odnos politike i biznisa, u kojem je jedna kompanija pomislila da je veća ne samo od našeg društva, nego i od bilo koje stranke u ovom društvu. Zato me interesuje da u skladu sa članom Poslovnika dobijem odgovor od predsednika Vlade, gospodina Koštunice. Da li je ikada ovlastio predsednika Kompanije "Delta" Miroslava Miškovića da preko svojih posrednika u kontaktima sa ambasadorom SAD ponudi kooperativnost Vlade Republike Srbije u procesu kosovskih pregovora za kooperativnost Vlade SAD u skidanju sa crne liste na kojoj se nalazi on i neki istaknuti činovnici njegove kompanije? Mislim da to nije tačno. Mislim da nije tačna konstatacija koju je tokom tih razgovora on izneo, a u kojoj je predsednika države, predsednika Vlade, potpredsednika, Vas gospodine ministre, i Vaše kolege okarakterisao kao svoje službenike koji će bezpogovorno uraditi ono što on od vas zatraži. I ja sam se nasmejao kao što se sada smejete Vi, ali bi bilo dobro da se za takav postupak sankcioniše Miroslav Mišković, kako nikome više ne bi palo na pamet da može na takav način da se ponaša. Ćutanje pred tim problemom je ili dokaz slabosti i nemoći, ili potvrda ispravnosti iznetih stavova.

Drugo veoma važno pitanje je pitanje na koje odgovor ne želi da dâ Miroslav Mišković, a koje pokušava da gurne u drugi plan. Vezuje se za odluku antimonopolske komisije. Kada će Vlada Republike Srbije primeniti Zakon o zaštiti konkurencije i naplatiti 10% prometa kao kaznu od Kompanije "Delta" zbog dvogodišnjeg kršenja antimonopolskog zakona, s obzriom da je predviđeni profit u ovoj godini te kompanije, tj. promet, 1.700.000.000 evra, mi procenjujemo da se radi o sumi od oko 400.000.000 evra. Ta suma je velika, ona je ovom društvu potrebna, imamo toliko predloga i načina na koji bi mogao taj novac da se potroši i samo nas interesuje kada će Vlada Republike Srbije primeniti zakon i naplatiti tu kaznu od Miroslava Miškovića, i na takav način pokazati svoju nepristrasnost i demantovati sve ono što inače tokom ove rasprave iznosimo kritikujući pojedine postupke vladinih predstavnika u kontaktima sa Kompanijom "Delta", u kojima se oni sami predstavljaju kao službenici Miroslava Miškovića, a ne Vojislava Koštunice ili predsednika Republike Borisa Tadića.

Dakle, dva pitanja. Proverite odakle pravo za trgovinu. Mislim da niko u ovom parlamentu neće dati saglasnost na tu vrstu trgovine kojom se jedna viza plaća Kosovom, a da će svi u parlamentu sankcionisati tu bahatost, i odgovorite kada će biti naplaćena kazna i u budžet uplaćeno 400.000.000 evra koliko mora da plati Kompanija "Delta" zbog kršenja zakona.

Gospodine predsedavajući, poštovano Predsedništvo, dame i gospodo narodni poslanici, gospodine ministre, u skladu sa članom 226. postavio bih upravo vama pitanje, nakon završenog izlaganja, Vi ste mi u prolazu ovde, izvinjavam se ako je to zloupotreba, ali zaista rekli da se vaše ime ne nalazi na spisku onih kojih je gospodin Mišković u kontaktima sa američkom ambasadom pomenuo kao svoje službenike u Vladi Republike Srbije, koji će u ime njegovog skidanja sa crne liste SAD-a biti kooperativni u procesu traganja za konačnim rešenjem kosovskog problema.

Ja sam iz podatka da je Vama poznato da se na tom spisku ne nalazi vaše ime, zaključio da je Vama poznato da neki spisak postoji, i da li Vi kao ministar pravde možete ovde preuzeti odgovornost u ime Vlade koju predstavljate, i obavestiti parlament kada će Vlada raspravljati o ovom pitanju, i potom kada ćete nas upoznati sa zaključcima Vlade. To nije tako kompolikovana situacija. Vlada može konstatovati da mi govorimo besmislice, i neka sa tim upozna javnost, ali vas unapred upozoravamo da mi posedujemo dokumenta koja potkrepljuju ovo o čemu govorimo, i ta dokumenta danas postaju optužnica, ne za onog ko je to uradio, ne za Miroslava Miškovića i njegove predstavnike u kontaktima sa Ambasadom SAD-a, već postaju optužnica za one koji pred tim ćute, a za to znaju, a to je Koštuničin kabinet. Čime je to Miroslav Mišković zaslužio tako poseban status, i ko još osim njega ima takav status u našem društvu? Ovo su važna politička pitanja. Ona nisu ni malo lična. Ja ne optužujem Koštunicu u ovom slučaju, sve dok on ne zauzme jasan stav. A ko bi taj stav da zauzme, nakon ovoga što smo mi rekli, i nakon naše spremnosti da mu prosledimo materijale koji potvrđuju autentičnost tog bahatog postupka? Onda će se potvrditi ono što smo mi do sada toliko puta rekli, a to da je zaista kompanija "Delta" postala veća od ove Srbije, a vlasnik kompanije "Delta" sebe doživljava većim i važnijim od vlasti same Srbije.

Inače, Vi kao ministar pravde vrlo dobro znate težinu optužbi koje iznosi u javnosti na moj račun gospodin Mišković, i vrlo dobro znate koliko je fer moj odgovor na tako nešto, kada kažem da sam spreman da u okviru institucije ponudim odgovor na to pitanje, ne u kampanji u javnosti, ili ovde za skupštinskom govornicom, nego u okviru institucije. Zato ću i zatražiti razgovor sa specijalnim tužiocem, kako bi se otvorilo ponovo to pitanje, ukoliko postoji prostor za tako nešto. Od vas tražim kao predstavnika Vlade da se izjasnite o tome i da kažete šta će Vlada preduzeti, ukoliko je to tačno, odnosno šta ćete Vi kao zamenik predsednika DS-a i ministar pravde u toj Vladi učiniti kako bi sankcionisali takvu zloupotrebu kakva je počinjena od strane gospodina Miškovića, a na račun ovog društva i same Vlade koja ga predstavlja. Mi možemo da se ne slažemo i ne slažemo se po brojnim pitanjima, ali ova zemlja mora da ima Vladu i mora da ima parlament. Taj parlament može biti loš i ta Vlada može biti loša, ali i u jednom i u drugom slučaju ne pristajemo na to da jedna kompanija bude zamena za jednu i drugu instituciju. Citirao sam član.

Gospodine predsedavajući, poštovano Predsedništvo, dame i gospodo narodni poslanici, gospodine ministre, dopuštam da ste me dobro slušali u kolima, ali me niste dobro slušali ovde tokom rasprave. Bio sam vrlo jasan. Postavio sam dva pitanja kao predstavniku Vlade. Kada će se Vlada izjasniti o situacijama o kojima mi ovde govorimo? Kada će ponuditi odgovor na dva jednostavna pitanja? Da li je tačno ili ne da je Miroslav Mišković trgovao Kosovom za svoju vizu, i kada će Vlada naplatiti kaznu od kompanije "Delta" zbog toga što je kompanija "Delta" zloupotrebila svoj položaj na tržištu i opljačkala naše građane. To je 10% dvogodišnjeg prometa. Zakon je jasan. Vi od mene tražite da Vam mi prosledimo dokumentaciju. To smo toliko puta do sada uradili. Toliko puta, i tužilaštvu, i policiji, i nadležnim ministarstvima. Gospodin Batić je rekao kako je reagovao u slučaju bivšeg predsednika Ustavnog suda gospodina Vučetića. Vas je pitao. Vi ste rekli da ste Vi to pitanje prosledili na drugu adresu. Ta druga će proslediti na treću. Sa te treće adrese neće odgovor nikada stići.

Pogledajte kako prolaze Vaše inicijative. Zatražite razrešenje sudija zbog kriminalnog ponašanja u slučaju Ilarion. Kako je reagovao Vrhovni sud? Baš ga briga za Vašu inicijativu. Mi smo vam rekli pre sedam dana da će se isto desiti i sa slučajem Pahomije. Zašto? Zato što znamo da je predsednica Vrhovnog suda ta koja je vršila pritisak na Sud u Vranju. Jedina dva suda koja su nju interesovala bila su Sud u Vranju da bi zaštitila vladiku Pahomija, i Specijalni sud u kome se obračunavala u ime prethodne Vlade sa sudijama i tužiocima koji su vodili najznačajniji proces našeg pravosuđa, a to je proces protiv ubica Zorana Đinđića. Vi treba da nam odgovorite kada će se Vlada o tome izjasniti. Mi nismo dužni da sada ovde budemo ti koji će dodatno Vladu snabdevati informacijama, pre svega zbog toga što vrlo dobro znamo da su Vam te informacije poznate i da sami znate da je to tako, i da ne znate šta ćete sada da radite sa tim Miškovićem.

Obaveze i veze su isuviše čvrste. Zbog toga je moguće da potpredsednik Vlade u četvrtak glorifikuje "Deltu" i obračunava se sa svakim normalnim čovekom u ovoj zemlji kome se ne dopada to što ta kompanija radi, a u ponedeljak se solidariše sa onima koje je napao u četvrtak. Mi smo rekli da ćemo u okviru institucija ponuditi odgovore na svako pitanje, a od Vas tražimo da ovde u parlamentu kažete šta ćete Vi preduzeti da možete da zatražite od nas podršku. Dajte mi te materijale koje imate, eto, potrebni su mi za sednicu Vlade koja će biti u četvrtak. Ne da kažete, izjasniće se nadležne institucije. Te institucije ne postoje. To neće uraditi tužilaštvo, jer je tužilac bio u zagrljaju sa Miškovićem, dok je Mišković bio obuhvaćen policijskom akcijom "Mreža". To neće uraditi BIA, jer je Mišković bio počasni gost na prijemu BIA. To neće uraditi ministar policije Jočić, jer zna da je bio Mišković u boljem i povlašćenijem statusu od njega. Vi treba da odgovorite na ta pitanja, mnogo više javnosti nego nama.

Gospodine predsedavajući, poštovano predsedništvo, dame i gospodo narodni poslanici, gospodine ministre, član 226. Rekao sam vam kako prolaze inicijative koje poštuju procedure o kojima Vi govorite. Da li ste Vi lično spremni da preuzmete odgovornost za inicijativu koju bi pokrenuli tako što bi Vama predali, kao ministru pravde, ta dokumenta, pa da onda Vi, kao ministar pravde, pokrenete u okviru Vlade tu raspravu, pa da onda dobijemo od Vlade taj odgovor i od Vas da dobijemo ostavku ukoliko taj odgovor Vlada ne bude spremna da da. Sve drugo nam izgleda vrlo neozbiljno. Vi sami znate koliko smo toga mi pokrenuli. Ovde smo sa ministrom policije razgovarali o temama o kojima razgovaramo sada sa Vama, i sve je na proveri i biće na proveri još mesecima. Ono o čemu mi vodimo danas ovde raspravu jeste nešto što je nametnuto. Slažem sa da treba da se vratimo raspravi o Ustavnom sudu. Za nas je to pitanje veoma važno. O tome smo toliko puta do sada govorili. Pokušajte da shvatite način na koji mi otvaramo ovo pitanje. Vas ne optužujem. Od Vas tražim, kao od osobe koja je preuzela veliku odgovornost kroz funkciju na kojoj se nalazi, kroz funkciju ministra pravde, da ponudi odgovor javnosti na tu neprirodnu situaciju u kojoj se nalazimo. Da li bilo koja kompanija može biti veća od bilo koje vlasti? Da li bilo čiji lični ili privatni interes može biti izraženiji od javnog? Sva druga pitanja treba svoje odgovore da dobiju na drugim mestima. Ovde je vrlo jasno: da li Vlada uopšte ima spremnost da sama krene u raščišćavanje tog problema? Da li traži pomoć opozicije, tj. LDP? Ako vam je potrebna naša pomoć, onda mi tražimo od Vas podršku za formiranje anketnog odbora, u kojem ćemo imati samo jednog predstavnika, na kojem ćemo o svemu tome vrlo jasno i argumentovano razgovarati, pred očima javnosti i pred predstavnicima svih parlamentarnih grupa.

Pred tim anketnim odborom će moći da se pojavi svako ko smatra da može da doprinese utvrđivanju pune istine. To neće biti anketni odbor na kojem će se tražiti rešenja za probleme koje treba da rešavaju neke druge institucije, samo ovo par ekselance političko, definisanje odnosa politike i poslovnog sveta, na vrlo jasan način utvrđivanja pravila igre, koja nikome neće dopustiti da pomisli kako Vlada, predsednik Vlade, predsednik države, bilo koji ministar, potpredsednik Vlade, može istovremeno biti i njegov privatni službenik.

Poštovani predsedavajući, dame i gospodo narodni poslanici, gospodine ministre, nama nije potrebna vaša privatna inicijativa. Vi ste predstavnik jedne institucije. Nama nije potreban poštar, da mi vama damo nešto i da Vi onda to prosledite nekom drugom. Kome ćete proslediti izveštaj sa sastanka, koji je održan uz posredovanje novinara Grubačića, u američkoj ambasadi, tokom koga je pobrojan čitav niz ministara, uključujući potpredsednika Vlade i premijera, kao osobe koje su službenici Miroslava Miškovića, spremni da urade bilo šta za njega? Kome ćete to proslediti, Boži Đeliću, BIA, tužilaštvu?

Da li vidite šta se dešava? Da li osećate obavezu pred činjenicom da je, recimo, Odbor za trgovinu ovog parlamenta raspravlja o pritiscima kojima je izložena institucija koju je formirao ovaj parlament, da su članove te institucije- Antimonopolske komisije, rekli da su vršeni pritisci, spomenuli ministre koji sprovode te pritiske, a onda je većina konstatovala da nema pritisaka? O tome se radi.

Znači, Vi ste predstavnik institucije. Naravno da ću vam vrlo rado proslediti sve materijale. U tom postupku nema ničeg ekskluzivnog. I do sada smo to radili. Da li smo na Odboru za bezbednost ministru policije predali pod rednim brojevima spisak predmeta iz beogradske gradske policije, u kojima je procesuirana kompanija ''Delta'' i koji su izvađeni i arhivirani, a da nisu rešeni?

Da li ovde sve vreme naši poslanici govore o brojnim prekršajima? Da li sam unapred iskazao spremnost da uopšte ovu raspravu ne opterećujem svojim ličnim odnosom ili ulogom koju imam u tom problemu o kome u ovom trenutku razgovaramo?

Od Vas samo tražim da, kao predstavnik jedne institucije, preduzmete na sebe tu odgovornost, a ne da mi kažete ''pitajte Ministarstvo finansija'', nego da kažete kada će Vlada reagovati i primeniti zakon. Vi treba da kažete- insistiraću, kao ministar pravde, da se zakoni ove zemlje poštuju, a ne da kažete ''pitaću ministra finansija''. Koga će pitati ministar finansija- potpredsednika Vlade, a potpredsednik Vlade u tom trenutku neće biti u prilici da mu odgovori, pošto će biti na otvaranju nekog od Potemkinovih sela kompanije ''Delta''.

Vi ćete dobiti sve materijale, dobiće ih Specijalno tužilaštvo, ali mi od tužilaštva i od pravosuđa očekujemo jednu reakciju, a od vas, gospodine ministre, očekujemo političku reakciju. Distancirajte se od tog utiska koji je stvoren o Vladi Republike Srbije, kao jednoj od ekspozitura kompanije ''Delta''.

Pogledajte na šta liče današnji mediji. Kada predsednik ove države napiše pismo, nema takav tretman. Danas je naša državna delegacija počela pregovore o Kosovu. Pogledajte ko je značajniji i čiji stavovi imaju više prostora u medijima, da li stavovi koji promovišu interes ove države ili interes jednog čoveka koji je podredio ovu državu samom sebi, ucenama, korupcijom, pretnjama, pritiscima? O tome Vi treba da razmišljate.


nestorijanac nestorijanac 17:15 20.11.2007

Re: Ma neću te brisati..Evo nešto za tebe

Trebalo bi ovo postaviti i kao tekst na naslovnoj strani ovog Bloga. Pa da vide ljudi !!!!!
Doctor Wu Doctor Wu 17:45 20.11.2007

Samo dosledno...

Lider LDP-a optužio je Miškovića da kontroliše Vladu Srbije. Jovanović je izneo informacije da je u maju ove godine novinar Bratislav Grubačić, kao posrednik, od ambasade SAD zatražio da Miškovićevo ime bude sklonjeno sa liste onih kojima je zabranjen ulazak u SAD, a da će Mišković zauzvrat uticati na promenu kursa Vlade Srbije oko Kosova i približavanje američkom stavu. Grubačić to negira.

Posle ovoga ne bi začudilo ni da Jovanović stane na sam "branik otadžbine".
Kasper Kasper 17:51 20.11.2007

Re: Dejavu

1. Curuvija je i sam bio operativac DB ( Uprava za analitiku)
2. Bolje da nam ministri posecuju Miskovica nego corkirane pripadnike zemunskog klana

Drago ce da me brise i ,pride , cinkari moderatoru.

Pozdrav
surabya johnny surabya johnny 22:07 20.11.2007

titanske stranke


Ono što tražim od parlamenta, od vas gospodine ministre, posebno od vas gospodine Aligrudiću, jesu odgovori na jednu pojavu i oni se vezuju za tu neprirodnu ulogu i odnos politike i biznisa, u kojem je jedna kompanija pomislila da je veća ne samo od našeg društva, nego i od bilo koje stranke u ovom društvu.


To je samo potvrda moje teze da se politika u Srbistanu do te mere emancipirala od građanstva da živi svoj samosvršni život. neverovatno ...
MilosP MilosP 21:56 19.11.2007

Sudska farsa

Miškovićevo pismo bi svoj epilog moralo da dobije na sudu. Optužbe iznesene u njemu su nesumnjivo nešto čime trebaju da se pozabave i tužilac i Čeda Jovanović. Ako dokazi za ono što je izneto u pismu mogu da se nadju, Čeda bi trebalo krivično da odgovara. U suprotnom Miškoviću bi trebalo debelo naplatiti za uvrede nanete ovim pismom.
Cika Miloje Cika Miloje 22:08 19.11.2007

Re: Sudska farsa

Samo nekoliko sati nakon najžešće diskusije na blogu, gde je Jelena dobila sve pohvale od onih koji su je ranije revnosno kudili kad je pisala u antiustavnoj kampanji ili o stradanju vojnika, pokazalo se da je Čedomir Jovanović ipak dobro znao o čemu priča

Ovo samo znaci da ima i objektivnih blogera koji postuju kvalitetne i nepristrasne komentare.

Sto se tice "javnog pisma" , znajuci u kojoj zemlji zivimo, plasim se da se njime priprema teren za politicki linc g. Jovanovica. Po principu modernog novinarstva onaj ko prvi vikne LOPOV! mora da je u pravu a onaj drugi mora da dokazuje. Na stranu sto ne postoji mehanizam kojim bi, ako nije onako kako g. Miskovic tvrdi, g. Jovanovic mogao da dobije zadovoljenje.
Dapace svedoci koji bi se pojavili imaju i te kakav motiv da potvrde navode g. Miskovica, jer su svi na odsluzenju jako dugackih vremenskih kazni. Mada g. Miskovic i ne iznosi neke tvrdnje koji nisu javno dostupne, a na osnovu njih kreira "predpostavke" koje citaoce navode da sami izvedu zakljucke. Znaci g. Miskovic i ne moze da odgovara za iznosenje dokazanih cinjenica - bliske veze g. Jovanovica sa kriminalnim klanom, i njegov uticaj na drzavni i kazneno/sudski sistem. A za predpostavke koje iducira u glavama citalaca koliko znam nije moguce odgovarati.
g. Jovanovic je za g. Miskovica toliko sitna figura da cisto sumnjam da bi sebi dopustio propust tog tipa, bez obzira koliko iznerviran bio. Sto nas ostale sve gura jos malo dublje u srpsku politicku mocvaru. Da bar ima u Delta sitiju da se kupe dugacke slamke....
Nenad M. Nenad M. 23:55 19.11.2007

Re: Sudska farsa

Miškovićevo pismo bi svoj epilog moralo da dobije na sudu. Optužbe iznesene u njemu su nesumnjivo nešto čime trebaju da se pozabave i tužilac i Čeda Jovanović. Ako dokazi za ono što je izneto u pismu mogu da se nadju, Čeda bi trebalo krivično da odgovara. U suprotnom Miškoviću bi trebalo debelo naplatiti za uvrede nanete ovim pismom.


e pazi da neko ne presudi Miskovicu u srpskim sudovima. A CJ ne mogu nista, to pokazuje i bezuspesno drzanje u pritvoru Terzica, tema je bila ista - pustanje iz pritvora Spasojevica i Kuma
zgubidubi zgubidubi 13:40 20.11.2007

Re: Sudska farsa

g. Jovanovic je za g. Miskovica toliko sitna figura

Zašto se baš sada našao da mu piše ljubavno pismo, ako mu je toliko sitna figura?
Doctor Wu Doctor Wu 22:03 19.11.2007

Drago, pola posta si posvetio

"drugarskoj kritici" Jelene, a jednom rečju nisi pomenuo Kusovčevu nedeljnu pohvalu Miškovića u njegovoj "titanskoj borbi" protiv Smajlovićke. Zašto?
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 22:10 19.11.2007

Re: Drago, pola posta si posvetio

Doctor Wu
"drugarskoj kritici" Jelene, a jednom rečju nisi pomenuo Kusovčevu nedeljnu pohvalu Miškovića u njegovoj "titanskoj borbi" protiv Smajlovićke. Zašto?

Doktore, stvar nije za nadmudrivanje ni za nadgornjavanje...zaista..
doktorka doktorka 23:03 19.11.2007

Doctor Wu

Doctor Wu
"drugarskoj kritici" Jelene, a jednom rečju nisi pomenuo Kusovčevu nedeljnu pohvalu Miškovića u njegovoj "titanskoj borbi" protiv Smajlovićke. Zašto?


Vi ocigledno ne shvatate sarkazam.
jananderson jananderson 22:07 19.11.2007

preporuka

odlican post, bojim se samo da ovakve analize ne izazivaju paznju kao "dobronamerne kritike" nastupa Cede Jovanovica na ulosku nedelje
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 22:08 19.11.2007

Evo šta na pismo kaže LDP..

Liberalno demokratska partija će vrlo rado gospodinu Miškoviću pomoći da, kako kaže, svoju istinu o predsedniku LDP-a Čedomiru Jovanoviću, posle svih mafijaških medija, potraži na bilo kom sudu.

Istovremeno mu predlažemo da se kandiduje na izborima, sam ili u okviru koalicije ratnih zločinaca, ratnih biznismena i ratnih političara, svih onih sa kojima je napravio svoju kompaniju, a uništio našu zemlju.

Mislimo da će pre uveriti građane da im je bolje da žive u Delti, nego nas da odgovorimo na besmislena pitanja kojima konačno potpisuje kampanju koju već godinama vodi protiv suštinskih promena u zemlji.

Verujemo da gospodin Mišković zna da se, za razliku od svega drugog, istina ne može monopolizovati. Ako je to u svoj svojoj moći zaboravio, podsećamo ga su pre njega to neuspešno pokušavali mnogi koje on danas citira od Miloševića do Legije.
marumi marumi 22:34 19.11.2007

Re: Evo šta na pismo kaže LDP..

Liberalno demokratska partija će vrlo rado gospodinu Miškoviću pomoći da, kako kaže, svoju istinu o predsedniku LDP-a Čedomiru Jovanoviću, posle svih mafijaških medija, potraži na bilo kom sudu.

Naivno je ovo sto su izjavili u saopstenju LDP-a. Osim ako su mislili na medjunarodni sud koji ovaj slucaj sigurno nece prihvatiti jer jednostavno nije nadlezan za unutrasnje stvari (osim ako se gradjanski proces vodi duze od 5 godina). Dakle, naivno je misliti kako ce ''bilo koji sud'' reagovati neutralno. To prvo.
Drugo, Srbija ima v.d. republickog javnog tuzioca koji je u svojoj karijeri kao javni tuzilac sistematski odbijao krivicne prijave protiv gradskih mocnika u svom gradu (KG) i promovisan je upravo zbog toga jer je maksimalno stitio lopurde. Isti v.d. republicki javni tuzilac vidjen je na koktelu u britanskoj ambasadi u drustvu sa MM & Co iz sluzbi tako da je ovo ozbiljna stvar za mladog Jovanovica.
Ne treba ni trenutka smetnuti sa uma da je razularena mocna banda rezima II u fraku i pod maskom legalizma i demokratije direktno nagovestila ''obracun mafije'' u Beogradu sto jednostavno moze da znaci mi cemo likvidirati a javnost ce misliti kako se to mafija obracunava medjusobno.
Srbija se vratila u 90-e u potpunosti!!!
milosib milosib 13:05 20.11.2007

Re: Evo šta na pismo kaže LDP..

Ma Drago sto se uzbudjujete, ovo vam je odlicna reklama. Krenuli ste na Miskovica sa racunicom da cete bas ovo dobiti. Svaki dnevni list ce narednih mesec dana na naslovnoj strani imati LDP i g.Jovanovica da nesto objasnjava. Oni koji vas ne vole cinice to jos malo vise, a privucicete ponekog iz DS-a kao pravoverni borci za istinu, a protiv tajkuna.
zgubidubi zgubidubi 13:44 20.11.2007

Re: Evo šta na pismo kaže LDP..

milosib
Ma Drago sto se uzbudjujete, ovo vam je odlicna reklama. Krenuli ste na Miskovica sa racunicom da cete bas ovo dobiti. Svaki dnevni list ce narednih mesec dana na naslovnoj strani imati LDP i g.Jovanovica da nesto objasnjava. Oni koji vas ne vole cinice to jos malo vise, a privucicete ponekog iz DS-a kao pravoverni borci za istinu, a protiv tajkuna.

Milosibe, čudna računica. Možda je ustvari LDP naveo (da ne kažem platio) Miškovića da sada (a u ime narednih mesec dana slave) napiše to pismo? To mislite?
milosib milosib 14:01 20.11.2007

Re: Evo šta na pismo kaže LDP..

zgubidubi

milosibMa Drago sto se uzbudjujete, ovo vam je odlicna reklama. Krenuli ste na Miskovica sa racunicom da cete bas ovo dobiti. Svaki dnevni list ce narednih mesec dana na naslovnoj strani imati LDP i g.Jovanovica da nesto objasnjava. Oni koji vas ne vole cinice to jos malo vise, a privucicete ponekog iz DS-a kao pravoverni borci za istinu, a protiv tajkuna.Milosibe, čudna računica. Možda je ustvari LDP naveo (da ne kažem platio) Miškovića da sada (a u ime narednih mesec dana slave) napiše to pismo? To mislite?

Na neku reakciju je racunao sigurno.
Sad ako krenete po teoriji igara mozete svasta da smislite, npr. prosto pitanje zasto je LDP napao g.Miskovica bas sada, a ne pre godinu dana?
zgubidubi zgubidubi 14:39 20.11.2007

Re: Evo šta na pismo kaže LDP..

Na neku reakciju je racunao sigurno.
Sad ako krenete po teoriji igara mozete svasta da smislite, npr. prosto pitanje zasto je LDP napao g.Miskovica bas sada, a ne pre godinu dana?

A kakva je uloga Politike u svemu tome?
Eto, pa da se igramo igara bez granica.
milosib milosib 14:52 20.11.2007

Re: Evo šta na pismo kaže LDP..

zgubidubi
Na neku reakciju je racunao sigurno.Sad ako krenete po teoriji igara mozete svasta da smislite, npr. prosto pitanje zasto je LDP napao g.Miskovica bas sada, a ne pre godinu dana?A kakva je uloga Politike u svemu tome?Eto, pa da se igramo igara bez granica.

Prvo intervju sa Cedomirom, pa primedbe glodura Miskovicu.....??????!
A sta ako su LDP i g.Miskovic u dogovoru? Uh gde ovo ode.
No bilo kako bilo LDP ima prostor u medijima bas pred pocetak kampanje.
peoplefox peoplefox 14:53 20.11.2007

Re: Evo šta na pismo kaže LDP..

Ma Drago sto se uzbudjujete, ovo vam je odlicna reklama. Krenuli ste na Miskovica sa racunicom da cete bas ovo dobiti. Svaki dnevni list ce narednih mesec dana na naslovnoj strani imati LDP i g.Jovanovica da nesto objasnjava. Oni koji vas ne vole cinice to jos malo vise, a privucicete ponekog iz DS-a kao pravoverni borci za istinu, a protiv tajkuna.


Ne, ovo samo znaci da ce narednih mesec dana na naslovim stranama biti da je ceda kriminalac, i ponavljace iste lazi bez obzira sto je na njih tako puno puta odgovoreno, sto na sudu, sto npr vrlo dobro i jasno jutros u kaziprstu.


http://www.pressonline.co.yu/vest.jsp?id=24190&sectionId=37
http://www.pressonline.co.yu/vest.jsp?id=24192&sectionId=37
http://www.politika.co.yu/


da ne nabrajam dalje...
milosib milosib 16:04 20.11.2007

Re: Evo šta na pismo kaže LDP..

To u ovoj zemlji nije bitno, posebno ako se podsetimo svih prica od pre. G.Jovanovic je i u Utisku nedelje i u intervjuu Politici pokusao da pridobije glasace DS-a tako sto je umirio svoju uobicajenu retoriku, tj. primakao se centru. Ti ljudi i tako nece verovati prici koju gura Kurir&Co, a price LDP ce biti svuda. Negativna kampanja je bitna samo ako pucate na pobedu na izborima, a ovde se radi o povecanju izborne baze za par procenata.
NoSurrender NoSurrender 16:20 20.11.2007

Re: Evo šta na pismo kaže LDP..

Ma Drago sto se uzbudjujete, ovo vam je odlicna reklama. Krenuli ste na Miskovica sa racunicom da cete bas ovo dobiti. Svaki dnevni list ce narednih mesec dana na naslovnoj strani imati LDP i g.Jovanovica da nesto objasnjava. Oni koji vas ne vole cinice to jos malo vise, a privucicete ponekog iz DS-a kao pravoverni borci za istinu, a protiv tajkuna.


Aaaa, sad je meni jasno! Pa to u stvari DSS-DS-NS-SPS-SRS koalicija kleveće i pljuje po Čedi i LDP da bi im podigli rejting! Verovatno su mu i kola minirali iz istih razloga.
Blago nama sa takvim "marketinškim agencijama".Jednoga, koga su isti "stručnjaci" besomučno "reklamirali" godinama, više nema među nama.Treba li da dozvolimo da se scenario odigra još jednom da bi se opametili?

Lociranje najvećeg izdajnika je obavljeno konsenzusom referendumske koalicije+crkve+akademije+BIA+glavnih tajkuna. Sezona lova može da počne! Deja vu
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 16:22 20.11.2007

Re: Evo šta na pismo kaže LDP..

milosib
To u ovoj zemlji nije bitno, posebno ako se podsetimo svih prica od pre. G.Jovanovic je i u Utisku nedelje i u intervjuu Politici pokusao da pridobije glasace DS-a tako sto je umirio svoju uobicajenu retoriku, tj. primakao se centru. Ti ljudi i tako nece verovati prici koju gura Kurir&Co, a price LDP ce biti svuda. Negativna kampanja je bitna samo ako pucate na pobedu na izborima, a ovde se radi o povecanju izborne baze za par procenata.

Ne od par procenata, nego ukupno biračko telo DS-a iz Đinđićevog vremena. To je tu na oko 400.000 birača. Tadić je svojom politikom oterao te birače bar onoliko koliko ih je ČJ privukao.
Sadašnji DS je uzeo bolji deo biračkog tela SPS-a, koje je odmah nakon 5. oktobra otišlo Koštunici. To je zapravo ključni rezultat Borisa Tadića. Njegovim dolaskom na čelo DS, on je Koštunici pokupio birače koji su dva puta glasali za njega na predsedničkim izborima 2002. godine. Ostatak birača SPS-a je otišao ka radikalima a sa dačićem je ostalo nešto Slobinih nostalgičara i ta stranka će odumreti kao dinosaurus. Sada je problem u onom bivšem, najortodoksnijem delu biračkog tela koje je nekada glasalo za SPO. Oni danas glasaju za Velju i Koštunicu i isto tako su u nestajanju. Sudbina mlađeg dela te grupacije je DS.
Iznenađuje me da ova pomeranja ne vide razni analitičari, a vidljivo je kao nadlanu.
milosib milosib 16:32 20.11.2007

Re: Evo šta na pismo kaže LDP..

Drago Kovacevic

milosibTo u ovoj zemlji nije bitno, posebno ako se podsetimo svih prica od pre. G.Jovanovic je i u Utisku nedelje i u intervjuu Politici pokusao da pridobije glasace DS-a tako sto je umirio svoju uobicajenu retoriku, tj. primakao se centru. Ti ljudi i tako nece verovati prici koju gura Kurir&Co, a price LDP ce biti svuda. Negativna kampanja je bitna samo ako pucate na pobedu na izborima, a ovde se radi o povecanju izborne baze za par procenata.
Ne od par procenata, nego ukupno biračko telo DS-a iz Đinđićevog vremena. To je tu na oko 400.000 birača. Tadić je svojom politikom oterao te birače bar onoliko koliko ih je ČJ privukao.Sadašnji DS je uzeo bolji deo biračkog tela SPS-a, koje je odmah nakon 5. oktobra otišlo Koštunici. To je zapravo ključni rezultat Borisa Tadića. Njegovim dolaskom na čelo DS, on je Koštunici pokupio birače koji su dva puta glasali za njega na predsedničkim izborima 2002. godine. Ostatak birača SPS-a je otišao ka radikalima a sa dačićem je ostalo nešto Slobinih nostalgičara i ta stranka će odumreti kao dinosaurus. Sada je problem u onom bivšem, najortodoksnijem delu biračkog tela koje je nekada glasalo za SPO. Oni danas glasaju za Velju i Koštunicu i isto tako su u nestajanju. Sudbina mlađeg dela te grupacije je DS. Iznenađuje me da ova pomeranja ne vide razni analitičari, a vidljivo je kao nadlanu.

G.Drago, mislio sam na predstojecu kampanju i par procenata. Ovo je takticki potez, a ne dugorocna strategija. Sve te optuzbe ce i tako biti zaboravljene od strane vecine birackog tela vec naredne godine.
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 17:21 20.11.2007

Re: Evo šta na pismo kaže LDP..

I to ce da citaju citaoci Kurira, Pravde i ostalih javnih, zabavljackih glasila. Zahvaljujuci zutoj stampi zamasan broj citalaca i ce se pozivati na naslove i slike i tvrditi kako je Ceda kriminalac: "Jesi li videla sta pisu/? Ma on je mafijas, bre." I tako to ja slusam godinama. A da nam sudovi rade, ne samo da ne bismo slusali, nego ni gledali ove bljuvotine. Sramota da se Srbija vraca, cak ne u stanje mirovanja, nego da kliza u shaht iz koga je Miskovic izasao, u svakom slucaju.
vladimir petrovic vladimir petrovic 22:09 19.11.2007

Ne mesati loncice!

CJ je sinoc bio los u Utisku nedelje.
Steta!
Podrzavam svakog lildera opozicije koji razumno (makar i sa uzavrelim strastima) napada vlast i nudi bolja resenja. Samo ta licnost mora biti integralna, postena, cista.
Nesto mnogo ima napada, sa svih strana, na CJ. Olja juce bezobrazno provocira kako je i sam Djindjic jednom bio zabrinut zbog onoga sto je cuo oko CJ.
Vase je pravo, Drago, da ga branite "na slepo", ali preterujete ako ga uporedjujete sa Djindjicem (Kazete: Ne znam kako vi, ali mene je sadržaj toga pisma podestilo na kampanju koja se vodila protiv Zorana Đinđića krajem 2002. i početkom 2003. godine. ). Nista nije slicno, a ponajmanje isto. Svaka situacija je drukcija. Makoliko da su blisko saradjivali u jednom vremenu, oni (Djindjic i CJ) su daleko, mnogo daleko jedan od drugog, i taj jaz vide oni koji su dobronamerni.
Zao mi je CJ, Srbija zasluzuje boljeg opozicionara broj jedan.

G r o f G r o f 23:59 19.11.2007

Re: Ne mesati loncice!

CJ je sinoc bio los u Utisku nedelje.
Steta!


Gledao sam Utisak i nisam primetio da je neko loš.
Više mi je zapelo za oko, da je taj neko morao paziti da ne nagazi na verbalne mine, koje su mu poturane tokom čitave emisije.
Bilo bi smešno u tako neozbiljnoj emisiji govoriti o nekim teškim temama.
mocna malena79 mocna malena79 09:46 20.11.2007

Re: Ne mesati loncice!

vladimir petrovic
CJ je sinoc bio los u Utisku nedelje. Steta!Podrzavam svakog lildera opozicije koji razumno (makar i sa uzavrelim strastima) napada vlast i nudi bolja resenja. Samo ta licnost mora biti integralna, postena, cista. Nesto mnogo ima napada, sa svih strana, na CJ. Olja juce bezobrazno provocira kako je i sam Djindjic jednom bio zabrinut zbog onoga sto je cuo oko CJ.Vase je pravo, Drago, da ga branite "na slepo", ali preterujete ako ga uporedjujete sa Djindjicem (Kazete: Ne znam kako vi, ali mene je sadržaj toga pisma podestilo na kampanju koja se vodila protiv Zorana Đinđića krajem 2002. i početkom 2003. godine. ). Nista nije slicno, a ponajmanje isto. Svaka situacija je drukcija. Makoliko da su blisko saradjivali u jednom vremenu, oni (Djindjic i CJ) su daleko, mnogo daleko jedan od drugog, i taj jaz vide oni koji su dobronamerni.Zao mi je CJ, Srbija zasluzuje boljeg opozicionara broj jedan.


recimo Nikolica, a ? mislim resenja su mu prosto fantasticna, a i cist je integralan, posten..dopisi sam jos sta ti se dopada
Lektorka Lektorka 22:13 19.11.2007

pismo

ovo pismo je pravi test za srbiju, da.

napisah već kod jelene da mislim da su se vlast i novac slizali ("nežno" smajlovićkino upozorenje miškoviću u politici rezultira njegovom odlukom da ostane moćan i bude još moćniji), napravili par lukavih koraka (zvali čedu da za istu politiku priča o delti, tako da mišković ima dobro opravdanje da se propisno razgoropadi), potegli šta drugo do "istinoljubivi" kurir da kokodače ono što treba na polusvetu razumljivi način - ja to zapravo vidim kao uzajamnu ucenu vlasti i miškovića. a neko mora da bude kriv - ko će drugi ako ne čeda?

drago, poz.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 22:17 19.11.2007

Re: pismo

Lektorka
ovo pismo je pravi test za srbiju, da.

napisah već kod jelene da mislim da su se vlast i novac slizali ("nežno" smajlovićkino upozorenje miškoviću u politici rezultira njegovom odlukom da ostane moćan i bude još moćniji), napravili par lukavih koraka (zvali čedu da za istu politiku priča o delti, tako da mišković ima dobro opravdanje da se propisno razgoropadi), potegli šta drugo do "istinoljubivi" kurir da kokodače ono što treba na polusvetu razumljivi način - ja to zapravo vidim kao uzajamnu ucenu vlasti i miškovića. a neko mora da bude kriv - ko će drugi ako ne čeda?

drago, poz.

Pozdrav leks...
Ima u tome što si napisala, "soli"...
Svetlana S. Svetlana S. 22:19 19.11.2007

G. Drago,

Kako se to Vlast uspaničila narastajuće snage LDP-a, kako kažete, kada izbori još nisu raspisani a i ’’a sam bog zna kad će biti’’, kako takođe sami kažete?
I to u ‘’ovom odsudnom trenutku’’ kada je toj istoj Vlasti Kosovo pitanje svih pitanja.
Nije mi jasno.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 22:25 19.11.2007

Re: G. Drago,

Svetlana S.
Kako se to Vlast uspaničila narastajuće snage LDP-a, kako kažete, kada izbori još nisu raspisani a i ’’a sam bog zna kad će biti’’, kako takođe sami kažete?
I to u ‘’ovom odsudnom trenutku’’ kada je toj istoj Vlasti Kosovo pitanje svih pitanja.
Nije mi jasno.

Pogledajte istraživanja javnoga mnenja...i probajte uraditi analizu političkih očekivanja za, recimo, jesen 2008. godine kada će verovatno biti predsedničkih i lokalnih izbora..

Ruben Ruben 22:28 19.11.2007

Re: G. Drago,

Dugo putovanje u noć

Za ove a protiv onih?Pa, dobro.
Sa ovima a protiv onih?Pa, dobro.

Ali ja nekako mislim da treba da dođe šumar, i skine nam sa grbače i ove i one.
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 22:29 19.11.2007

Re: G. Drago,

Drago
Pogledajte istraživanja javnoga mnenja...i


A da istrazivanje ne radi ona ista firma koja je tvrdila da ce LDP na proslim izborima imati duplo vise glasova nego sto je na kraju imao?
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 22:31 19.11.2007

Re: G. Drago,

Virtuelni Vasilije
Drago
Pogledajte istraživanja javnoga mnenja...i


A da istrazivanje ne radi ona ista firma koja je tvrdila da ce LDP na proslim izborima imati duplo vise glasova nego sto je na kraju imao?

Ne Vaso, nego ona koja je tvrdila da nema šanse preći cenzus...o))
A ni jedna nije tvrdila da će biti duplo, mada bi bilo da zadnje nedelje DS nije napravio prevaru birača isturivši lažnoga kandidata za premijera...
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 22:35 19.11.2007

Re: G. Drago,

Ne Vaso, nego ona koja je tvrdila da nema šanse preći cenzus...o))


Hahaha pa ok, ova druga je bila mnogo bliza istini ... jedva ste nekako presli cenzus.

A ni jedna nije tvrdila da će biti duplo


Hm, ok onda si to bio ti koji je izmisljao i tvrdio da ce biti dvocifrena brojka :))) A sad izmisljas "paniku u protivnickim redovima"
Solomon Solomon 22:36 19.11.2007

Re: G. Drago,

Takodje, moze se ocekivati skoro resenje (proglasenje nezavisnosti) Kosova.
Resavanjem Kosova se procenjuje da SRS, SPS, DSS itd gube veliku (i mozda JEDINU) platformu.
Posto se Kosovo skine sa stola (nezavisnost, autonomija ili podela), partije cija je platforma bila "Srpstvo" i anti-evropsko nastrojenje - automatski gube uticaj i glasove.
Zamislite? Sta imaju SRS, DSS i slicni da ponude Srbiji sem "NE DAMO KOSOVO!" i "Dole USA!" ?
Navedite i jednu jedinu stavku ekonomskog plana SRS-a.

Svetlana S. Svetlana S. 22:37 19.11.2007

Re: G. Drago,

Ja sam laik za politiku, ali rekla bih da je jesen 2008. prilično daleko, i da do tada svašta može da se desi. Kako kažu iskusni političari, politika je kao lopta, začas se okrene … A do jeseni može da se okrene mnogo puta.
Pa se samo pitam, što je Vlast krenula na Čedu u ‘’ovom odsudnom trenutku’’ kad ima preča posla a izbori su daleko? To mi nije logično.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 22:45 19.11.2007

Re: Evo jedne zanimljive vesti...

Novo rešenje o "C marketu"
19. novembar 2007. | 10:40 -> 17:37 | Izvor: B92, Beta
Beograd -- Komisija za zaštitu konkurencije donela novo rešenje kojim se zabranjuje spajanje "Primera C" i "C marketa", u vlasništvu Delte.

Podsećamo, prvo rešenje Komisije poništio je Vrhovni sud Srbije zbog, kako su objasnili, grešaka u upravnom postupku. Predsednica Komisije Dijana Marković-Bajalović za B92 kaže da je Komisija novo rešenje donela na osnovu ranije utvrđenog stanja, ali i novih dokaza da kompanija Delta, Miroslava Miškovića, na tržištu ima dominantan, odnosno monopolski položaj.

U vlasništvu kompanije Delta je 55 posto tržišta Beograda, čime ova kompanija ostvaruje monopol. Tako stoji u drugom po redu rešenju Komisije za zaštitu konkurencije.

Kako za B92 objašnjava predsednica Komisije Dijana Marković-Bajalović, Miroslav Mišković nezakonito je postao vlasnik "C marketa" jer je prvo kupio akcije tog trgovinskog lanca, a tek posle je za kupovinu tražio odobrenje Komisije koje još nije ni dobio.

"Mi smo s tim u vezi podneli zahtev sudiji za prekršaje, tražeći da se Delta kazni jer je sprovela koncentraciju bez odobrenja, sudija za prekršaje je to odbio sa obrazloženjem da nisu bili dužni, i mi smo zbog toga podneli žalbu drugostepenom organu", kaže Dijana Marković-Bajalović.

Ona kaže da je nekadašnjoj Antimonoplskoj komisiji, koja je ranije ispitivala slučaj Delta, bilo potrebno mnogo vremena da utvrdi da iz "Primera C" stoji kiparska firma "Hemslejd", koja je u vlasništvu Miroslava Miskovića.

Dijana Marković-Bajalović je rekla i da će od javnog republičkog tužioca tražiti da ispita da li je Vrhovni sud Srbije prekršio zakon kada im je poništio prvo rešenje kojim se zabranjuje spajanje "Primera C" i "C marketa".

"Mi ćemo čekati sada reakciju kompanije Delta, za koju znamo da će biti negativna, a mi se i dalje bavimo analizom tržišta jer je to za sve građane važno i našli smo ko će da nam radi analizu tržišta i u Beogradu i u Srbiji", rekla je ona.

U kompaniji Delta za B92 nisu želeli da komentarišu najnoviju odluku Komisije za zaštitu konkurencije jer, kako je rečeno za B92, takvo rešenje njima zvanično nije još stiglo. U Delti kažu da sama činjenica da se Komisija prvo obratila novinarima govori sama za sebe.

Međutim, predsednica Komisije Dijana Marković-Bajalović kaže da je odluka već doneta, a da kompanija Delta zvanično rešenje može da očekuje narednih dana.

Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 22:45 19.11.2007

Re: G. Drago,

Solomon
Zamislite? Sta imaju SRS, DSS i slicni da ponude Srbiji sem "NE DAMO KOSOVO!" i


Pa ok imace jednu vaznu temu manje ali nemojte se zavaravati: desnica (i to jaka) postoji u svim zapadnim demokratijama .. i cesto (mozda i pretezno) je na vlasti. Bilo bi samo logicno da se vecina te podrske desnici pomeri sa SRS na DSS ... sto je vec samo po sebi pozitivno...
dezelin dezelin 22:48 19.11.2007

Re: G. Drago,

Pa ok imace jednu vaznu temu manje ali nemojte se zavaravati: desnica (i to jaka) postoji u svim zapadnim demokratijama .. i cesto (mozda i pretezno) je na vlasti.


Problem je u tome sto mi sa ovom nasom "desnicom" necemo nikad da postanemo zapadna demokratija, pa stoga vasa analogija ne pije vodu...
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 22:49 19.11.2007

Re: G. Drago,

Svetlana S.
Ja sam laik za politiku, ali rekla bih da je jesen 2008. prilično daleko, i da do tada svašta može da se desi. Kako kažu iskusni političari, politika je kao lopta, začas se okrene … A do jeseni može da se okrene mnogo puta.
Pa se samo pitam, što je Vlast krenula na Čedu u ‘’ovom odsudnom trenutku’’ kad ima preča posla a izbori su daleko? To mi nije logično.

Naravno da je daleko. No moguće je da budu brže..Pa zato što će jedino Čeda potsećati javnost na marifetluke, promašaje, na nezakonito odlaganje izbora, i ponuditi se kao drugčiji i bolji. Ostali će sve više biti percipirani kao isti..

Solomon Solomon 22:52 19.11.2007

Re: G. Drago,

Normalne podele na Desnicu i Levicu za Srbiju ne vaze.
Ono sto SRS zagovarava nije Desnica poput Torijevaca i Republikanaca - ono sto SRS zagovara je skoro na nivou Franko-a. Ovo su IDEOLOSKA pitanja koja jos uvek kolju Srbiju. Dakle, pitanja - u kakvoj cemo zemlji ziveti.
Tori i Labor partija se ne slazu po mnogo cemu - ali se slazu na osnovni poredak u UK. Takodje to vazi za Demokrate i Republikance.
SRS se ne moze porediti s desnicom u 'normalnim' zemljama.

Ali slazem se da bi dosta strastvenih podrzavaoca SRS preslo za neku "normalniju" desnicu tipa DSS.
Svetlana S. Svetlana S. 23:26 19.11.2007

Re: G. Drago,

Drago Kovacevic


Svetlana S.Ja sam laik za politiku, ali rekla bih da je jesen 2008. prilično daleko, i da do tada svašta može da se desi. Kako kažu iskusni političari, politika je kao lopta, začas se okrene … A do jeseni može da se okrene mnogo puta.Pa se samo pitam, što je Vlast krenula na Čedu u ‘’ovom odsudnom trenutku’’ kad ima preča posla a izbori su daleko? To mi nije logično.

Naravno da je daleko. No moguće je da budu brže..Pa zato što će jedino Čeda potsećati javnost na marifetluke, promašaje, na nezakonito odlaganje izbora, i ponuditi se kao drugčiji i bolji. Ostali će sve više biti percipirani kao isti..


E sad ste me skoro pa ubedili.
Ali šta ćete ako se do izbora pojavi neka nova alternativa, pa vi izgubite monopol na to da ste Drugačiji i Bolji samo zato što su svi ostali Isti?
vlada dvm vlada dvm 00:28 20.11.2007

Re: G. Drago,

Drago Kovacevic

Svetlana S.Kako se to Vlast uspaničila narastajuće snage LDP-a, kako kažete, kada izbori još nisu raspisani a i ’’a sam bog zna kad će biti’’, kako takođe sami kažete?I to u ‘’ovom odsudnom trenutku’’ kada je toj istoj Vlasti Kosovo pitanje svih pitanja.Nije mi jasno.Pogledajte istraživanja javnoga mnenja...i probajte uraditi analizu političkih očekivanja za, recimo, jesen 2008. godine kada će verovatno biti predsedničkih i lokalnih izbora..


Pobogu, ko se jos oslanja na "istrazivanja javnog mnenja" kada se to moze vrlo lako i vrlo jeftino (onome kome su potrebna) kupiti??? Da li je moguce da ste toliko naivni???
marumi marumi 01:01 20.11.2007

Re: G. Drago,

Za ove a protiv onih?Pa, dobro.
Sa ovima a protiv onih?Pa, dobro.

Ali ja nekako mislim da treba da dođe šumar, i skine nam sa grbače i ove i one.

:))))
Ja nekako mislim da ni sumar to ne moze nego drvoseca.
Drvoseca treba da posece svo drvece od kojeg ni sumar vise ne vidi sumu.
pozz. :)))
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 22:24 19.11.2007

Pismo

Drago Kovacevic

Ne znam kako vi, ali mene je sadržaj toga pisma podestilo na kampanju koja se vodila protiv Zorana Đinđića krajem 2002. i početkom 2003. godine.


Ma kakva kampanja protiv Djindjica, nema ovo sad blage veze sa tim. Ceda je optuzen za tesko krivicno delo i to od strane Kurira. Ne vidim da on ovo moze da precuti i da ih ne tuzi (nije to neko rekla-kazala o svaleraciji). A ako on ne reaguje morali bi da reaguju drzavni organi ... pa cemo valjda imati i sudski epilog cele stvari...

Ja licno ne verujem ni Kuriru a ni Cedi ... Sto se tice konkretnog clanka, tesko je poverovati i da Kurir zbilja ima dokaze za to sto tvrdi - valjda bi policija pronasla te dokaze pre njih ...

Naravno da bi Ceda trebalo da tuzi i Miskovica (sto je vec i najavio). Ali koliko vidim najveci deo Miskovicevog pisma se svodi na pitanje "da li je ovo sto pise Kurir tacno" ... ili, drugim recima, tesko da Miskovic moze da odgovora sto prenosi/poziva se na pisanje Kurira - pa to bi valjda svako na njegovom mestu radio ...
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 22:27 19.11.2007

Re: Pismo

I šta ti Vaso misliš, ja stvarno nisam pohvatao u ovom silnom lavirintu tvojih nedoumica..o)))
pozz
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 22:30 19.11.2007

Re: Pismo

Drago Kovacevic
I šta ti Vaso misliš, ja stvarno nisam pohvatao u ovom silnom lavirintu tvojih nedoumica..o)))pozz


pa citaj vise puta Drago, nije zabranjeno ... pa ako opet ne ukapiras pitaj malo konkretnije :)))))
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 22:32 19.11.2007

Re: Pismo

Virtuelni Vasilije
Drago Kovacevic
I šta ti Vaso misliš, ja stvarno nisam pohvatao u ovom silnom lavirintu tvojih nedoumica..o)))pozz


pa citaj vise puta Drago, nije zabranjeno ... pa ako opet ne ukapiras pitaj malo konkretnije :)))))

U ovim časopisima za rebuse, pare bi zaradio..o))
Nego, da ne trolujemo, imamo vrlo ozbiljnu temu.
marumi marumi 22:39 19.11.2007

Re: Pismo

pa citaj vise puta Drago, nije zabranjeno ... pa ako opet ne ukapiras pitaj malo konkretnije :)))))

... pa cemo valjda imati i sudski epilog cele stvari...

- valjda bi policija pronasla te dokaze pre njih ...

Pa evo da ja pitam posle ovih citata KOJI su i CIJA policija bi ovo trebala da ''epilogira'' celu stvar i pronadje dokaze?
marumi marumi 22:42 19.11.2007

sudski epilog/policijski dokazi

Bas me zanima kakav bi to sudski epilog bio a o policijskim dokazima da i ne razmisljamo kad ni jedna ni druga (a ni ostale sluzbe i druzbe u Srbijici) nisu lustrirane..
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 22:51 19.11.2007

Re: Pismo

marumi
Pa evo da ja pitam posle ovih citata KOJI su i CIJA policija bi ovo trebala da ''epilogira'' celu stvar i pronadje dokaze?


pa zakljucak je vrlo prost: MOJA ocekivanja su da Kurir nece moci to da dokaze i da ce OVE optuzbe protiv Cede pasti u vodu (pa bi onda i Kurir morao debelo da plati jos). Sudski epilog nije samo kad se optuzbe dokazu, nego i kad padnu u vodu...

Ali to su samo moje pretpostavke ... mozda Kurir ipak ima dokaze? Ko zna, videcemo ...

Jel sad jasnije sta je "pesnik hteo da kaze"?

pozz

ps. Evo jos jedan dodatak za Draga: Zasto mislim da Kurir nece moci da dokaze svoje tvrdnje? Policija se (jos za vreme Mihajilovica a i kasnije) bavila tim slucajem u vise navrata pa nije uspela da nadje dokaze za Cedinu umesanost ... pa mi zvuci malo verovatno da ce Kurir uspeti da ih nadje.


Drago Kovacevic Drago Kovacevic 22:59 19.11.2007

Re: Pismo

Virtuelni Vasilije
marumi
Pa evo da ja pitam posle ovih citata KOJI su i CIJA policija bi ovo trebala da ''epilogira'' celu stvar i pronadje dokaze?


pa zakljucak je vrlo prost: MOJA ocekivanja su da Kurir nece moci to da dokaze i da ce OVE optuzbe protiv Cede pasti u vodu (pa bi onda i Kurir morao debelo da plati jos). Sudski epilog nije samo kad se optuzbe dokazu, nego i kad padnu u vodu...

Ali to su samo moje pretpostavke ... mozda Kurir ipak ima dokaze? Ko zna, videcemo ...

Jel sad jasnije sta je "pesnik hteo da kaze"?

pozz


Vala nije Vaso. Čas višak vode, čas višak brašna..o)))
doktorka doktorka 23:00 19.11.2007

Drago, sadrzaj pisma je

i mene podsetio na kampanju koja se vodila protiv Zorana Đinđića krajem 2002. i početkom 2003. godine.
Sjajano zapazanje, imate moju preporuku


AlexDunja AlexDunja 23:06 19.11.2007

Re: Pismo

Vala nije Vaso. Čas višak vode, čas višak brašna..o)))

sad bih ja mogla da se javim da ti objasnim sta je pesnik vasa hteo da kaze.
ali necu.
ti si juce kopao po vestima da pronadjes apsurd koji bi nam
ovde prezentirao, secas,se?
vidi danas!!! vreme je za antiapsurd. :)))
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 23:10 19.11.2007

Re: Pismo

AlexDunja
Vala nije Vaso. Čas višak vode, čas višak brašna..o)))

sad bih ja mogla da se javim da ti objasnim sta je pesnik vasa hteo da kaze.
ali necu.
ti si juce kopao po vestima da pronadjes apsurd koji bi nam
ovde prezentirao, secas,se?
vidi danas!!! vreme je za antiapsurd. :)))

Danas apsurd sam sebe preskače...o))
pozz
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 23:14 19.11.2007

Re: Pismo

Drago
Vala nije Vaso. Čas višak vode, čas višak brašna..o)))


hahaha Drago, eno dodao sam jos jedan ps gore u mom objasnjenju valjda ce biti jasnije ...

Ja mislim da je nerazumevanje pre svega zato sto ti ne mozes da verujes da ja ne optuzujem Cedu unapred i za sve ...

Tacno je da ja njemu ne verujem i nisam njegov fan ... i mislim da se suvise druzio sa zemunicima za jednog demokratskog politicara.

Ali ne verujem da sa bavio kriminalom ... niti Miskovicevom otmicom. Ali ako ne verujem, ne znaci da sam siguran (sigurni su samo pravi politcki vernici ... najbolje je da se to proveri pred nadleznim organima ...

pozz
G r o f G r o f 23:48 19.11.2007

Re: Pismo

Jel sad jasnije sta je "pesnik hteo da kaze"?



Opet Kurir. To žuto djubre što zaviruje pod suknje sad treba uzeti za ozbiljno??????????????????????
Pesnik kao da voli te novine,
" Pesniče, sa dugom kosom,
obrišeš mi .... nosom"
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 23:56 19.11.2007

Re: Pismo

Opet Kurir. To žuto djubre što zaviruje pod suknje sad treba uzeti za ozbiljno??????????????????????
Pesnik kao da voli te novine


Pogledaj SVE danasnje (sutrasnje) novine - sve citiraju Kurir i Miskovica ... i optuzbe upucene Cedi za tesko kriminalno delo ...

A ti kad nemas nista pametno da kazes aj' psuj Kurir ... tu si na sigurnom ... pesnice
marumi marumi 00:05 20.11.2007

Re: Pismo

Jel sad jasnije sta je "pesnik hteo da kaze"?

Pesnik izgleda nista ne razume. Jednostavnim recima receno sud kakav je njega svaki tajkun moze kupiti za lulu duvana a nista nije bolje ni sa policijom a o ostalim sluzbama da i ne govorimo.

Uostalom, o Cedi Jovanovicu su mnogo toga tvrdili ali nista nisu dokazali, stavljali su ga i na Poligraf, ministar (ne)prade mu je pretio tuzbama ali fijoku nije otvarao jer nije imao dokaza iako je upravljao sudom.

Bice da je neko u panici ali Ceda ipak mora biti obazriv a kako mu se ne bi desila sudbina Zorana Dindjica.
marumi marumi 00:07 20.11.2007

Re: Pismo

Vala nije Vaso. Čas višak vode, čas višak brašna..o)))

:)))
marumi marumi 00:10 20.11.2007

Re: Pismo

Opet Kurir. To žuto djubre što zaviruje pod suknje sad treba uzeti za ozbiljno??????????????????????
Pesnik kao da voli te novine,
" Pesniče, sa dugom kosom,
obrišeš mi .... nosom"

:)))))
G r o f G r o f 00:13 20.11.2007

Re: Pismo

A ti kad nemas nista pametno da kazes aj' psuj Kurir ... tu si na sigurnom ... pesnice


Nemam ništa pametno da kažem, Virtuelni. Edukujem se tvojim nadahnutim i visokoumnim pisanjem.
Psovanje pre spavanja, kvari snove. Izbegavam ga.
marumi marumi 00:15 20.11.2007

Re: Pismo

Nemam ništa pametno da kažem, Virtuelni. Edukujem se tvojim nadahnutim i visokoumnim pisanjem.
Psovanje pre spavanja, kvari snove. Izbegavam ga.

:))))))))
KafaJeGotova KafaJeGotova 23:09 19.11.2007

opasnost br.2

opasnost br. 2
sad ce djelic da ide kod cede da ga smara kako on ne dozvoljava da se bla bla bla... opasan smor
pidola pidola 23:22 19.11.2007

Re: opasnost br.2

ali prvo na neko otvaranje,podrska miskovicu.zna se redosled.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 23:26 19.11.2007

Re: opasnost br.2

pidola
ali prvo na neko otvaranje,podrska miskovicu.zna se redosled.

Da se uspostavi balans i nakloni na sve četri strane...
KafaJeGotova KafaJeGotova 23:53 19.11.2007

Re: opasnost br.2

uh, ako je do redosleda, samo da ne pocne opet da pise blogove ovde... buh, da ne cuje zlo
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 23:57 19.11.2007

Re: opasnost br.2

KafaJeGotova
uh, ako je do redosleda, samo da ne pocne opet da pise blogove ovde... buh, da ne cuje zlo

Hoće sigurno. Tamo pred izbore...
marumi marumi 00:06 20.11.2007

Re: opasnost br.2

opasnost br. 2
sad ce djelic da ide kod cede da ga smara kako on ne dozvoljava da se bla bla bla... opasan smor

:)))
pufna pufna 23:27 19.11.2007

drago

gde je Jelena dobila sve pohvale od onih koji su je ranije revnosno kudili kad je pisala u antiustavnoj kampanji ili o stradanju vojnika, pokazalo se da je Čedomir Jovanović ipak dobro znao o čemu priča.

dobila je pohvale i od onih , i to vecinom , koji je ne kude kad pise o antiustavnoj kampanji i o stradalim vojnicima.



zamerajući mu što nije govorio o globalizmu, NATO paktu i EU perspektivi smatrajući da su to relevantne teme u predsedničkoj kampanji, nasuprot toga što je odgovarao na pitanja o Miškoviću, Matiji Bećkoviću i Amfilohiju

govor o Miskovicu i ostalima ne iskljucuje ono prethodno nabrojano, kao sto mu je i zamerila da je o njima mogao i vise i bolje. Citirala je nacin komentarisanja istih.
Meni je bas falilo i metodama Miskovicevog stvaranja monopola, kao sto i nije pomenuto i insistirano na tome da on ima 3 milijarde i odakle mu to.
ALi to nije tema ovog posta i taj nastup sad vise nije bitan. Bitno je ovo blato sto se valja kroz sve medije i ovaj primitivizam od pisma.
Sada cemo zaboraviti ko je MM i pocece organizovana hajka na Cedu Jovanovica.
Azil za sve nas normalne?!
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 23:36 19.11.2007

Re: drago

Ha, dobro Pufna..
Samo jedna mala korekcija. Organizovana hajka na ČJ neće početi sada. Ona različitim intezitetom traje već godinama.
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 23:40 19.11.2007

Re: drago

pufnica
Meni je bas falilo i metodama Miskovicevog stvaranja monopola


Ma nije ni bitno sta Cedica (ni)je rekao sinoc ... Mnogo vaznije je da se vlast bori protiv monopola (gore je Drago citirao celu vest):


Novo rešenje o "C marketu"
19. novembar 2007. | 10:40 -> 17:37 | Izvor: B92, Beta
Beograd -- Komisija za zaštitu konkurencije donela novo rešenje kojim se zabranjuje spajanje "Primera C" i "C marketa", u vlasništvu Delte.


Hm, jedino je malkice problematicno sto neki medju nama uvek moraju da hvale neke partije ... a druge uvek da kude ...

pozz
peoplefox peoplefox 23:51 19.11.2007

Re: drago

uhmmm, neee ne bori se vlast protiv monopola.

ajde ponovo procitaj vest. dakle Komisija za zaštitu konkurencije.
Istu onu kojoj je Mišković pretio tužbama što im uopšte pada na pamet da ispituju njegovo poslovanje.
Pa sad prelistaj malo novine iz prethodne dve-tri nedelje pa da vidimo na čiju su stranu zvaničnici ove države stali u tom sukobu.
Izuzev, eto, Đelića koji je posetio tu Komisiju ali dan nakon što je otvorio Delta City i tamo rekao šta je rekao.
ivana23 ivana23 23:56 19.11.2007

Re: drago

peoplefox
uhmmm, neee ne bori se vlast protiv monopola.ajde ponovo procitaj vest. dakle Komisija za zaštitu konkurencije.Istu onu kojoj je Mišković pretio tužbama što im uopšte pada na pamet da ispituju njegovo poslovanje.Pa sad prelistaj malo novine iz prethodne dve-tri nedelje pa da vidimo na čiju su stranu zvaničnici ove države stali u tom sukobu.Izuzev, eto, Đelića koji je posetio tu Komisiju ali dan nakon što je otvorio Delta City i tamo rekao šta je rekao.

Nije to ta komisija.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 23:59 19.11.2007

Re: drago

peoplefox
uhmmm, neee ne bori se vlast protiv monopola.

ajde ponovo procitaj vest. dakle Komisija za zaštitu konkurencije.
Istu onu kojoj je Mišković pretio tužbama što im uopšte pada na pamet da ispituju njegovo poslovanje.
Pa sad prelistaj malo novine iz prethodne dve-tri nedelje pa da vidimo na čiju su stranu zvaničnici ove države stali u tom sukobu.
Izuzev, eto, Đelića koji je posetio tu Komisiju ali dan nakon što je otvorio Delta City i tamo rekao šta je rekao.

Zna to Vaso peoplefox, nego se pravi nevešt.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 00:03 20.11.2007

Re: drago

ivana23
peoplefox
uhmmm, neee ne bori se vlast protiv monopola.ajde ponovo procitaj vest. dakle Komisija za zaštitu konkurencije.Istu onu kojoj je Mišković pretio tužbama što im uopšte pada na pamet da ispituju njegovo poslovanje.Pa sad prelistaj malo novine iz prethodne dve-tri nedelje pa da vidimo na čiju su stranu zvaničnici ove države stali u tom sukobu.Izuzev, eto, Đelića koji je posetio tu Komisiju ali dan nakon što je otvorio Delta City i tamo rekao šta je rekao.

Nije to ta komisija.

Nije to komisija Verice Barać, ali je isto merom postala neomiljena i ministrima i Miškoviću. Čak i više jer njena rešenja imaju najdirektnije posledice. To je antimonpolska komisija ili komisija za zaštitu konkurencije.
Nenad M. Nenad M. 00:06 20.11.2007

Re: drago

[quote]a nije ni bitno sta Cedica (ni)je rekao sinoc ... Mnogo vaznije je da se vlast bori protiv monopola (gore je Drago citirao celu vest):


e moj Virtuelni, ne prodje ni dan od kada si izrazavao sumnju da li je Miskovic uopste monopolista jer to kako si napisao " nije jos dokazano" ali eto sad kada se vlast bori sa monopolima sta tu ima vise da se diskutuje.

Problem monopola jeste sto je uopste dopusteno da se formira i za to bi neko trebalo da snosi odgovornost, sve ostalo je ublazavanje poseldica ako ih uopste i bude.

A i nije da nije bitno sta je Cedica sinoc rekao, pitaj Kurir i Miskovica sta misle o tome! Samo naivan moze da pomisli da se Miskovicev javni istup desio slucajno!
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 00:09 20.11.2007

Re: drago

peoplefox
Komisija za zaštitu konkurencije.
Istu onu kojoj je Mišković pretio tužbama što im uopšte pada na pamet da ispituju njegovo poslovanje.
Pa sad prelistaj malo novine iz prethodne dve-tri nedelje pa da vidimo na čiju su stranu zvaničnici ove države stali u tom sukobu.
Izuzev, eto, Đelića koji je posetio tu Komisiju ali dan nakon što je otvorio Delta City i tamo rekao šta je rekao.


pa ta Komisija je telo formirano od organa drzavne vlasti (i samim tim njihov deo - kako bi onda mogla da donosi resenja?) ... I sta je tu cudno/lose sto je Miskovic pretio tuzbama? - to je njegovo pravo. I sta ima uopste neko da brani komisiju u tom slucaju? To sto Miskovic tuzi ne znaci i da bio dobio na sudu ...

Pa i Bil Gejts/Microsoft su se bunili/tuzili/sudili pa su na kraju platili ... U prirodi svakog kapitaliste je da se bori da osvoji sto veci deo deo trzista (po mogustvu kompletno - bas njega brige za monopol ... i to nije nikakvo pitanje moralno-politicke podobnosti). Ali su zato odgovarajuca drzavna tela tu da to ne dozvole ... kao ova nas komisija ...
peoplefox peoplefox 00:09 20.11.2007

Re: drago

Nije to komisija Verice Barać, ali je isto merom postala neomiljena i ministrima i Miškoviću. Čak i više jer njena rešenja imaju najdirektnije posledice. To je antimonpolska komisija ili komisija za zaštitu konkurencije


Možda sam ja bio nevešt u odgovoru... No suština je ista..

marumi marumi 00:14 20.11.2007

Re: drago

Hm, jedino je malkice problematicno sto neki medju nama uvek moraju da hvale neke partije ... a druge uvek da kude ...

Ma samo da ne kude vladajucu koja sa 10% podrske vlada li vlada. C.c.c.c.c....
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 00:14 20.11.2007

Re: drago

peoplefox
Nije to komisija Verice Barać, ali je isto merom postala neomiljena i ministrima i Miškoviću. Čak i više jer njena rešenja imaju najdirektnije posledice. To je antimonpolska komisija ili komisija za zaštitu konkurencije


Možda sam ja bio nevešt u odgovoru... No suština je ista..


Slika govori više od hiljadu reči, mister...o)))
pufna pufna 00:18 20.11.2007

Re: drago

da, u pravu si. samo sto sad ulazimo u drugopoluvreme i ovo je ozbiljno. Zebra i dzip su za ovo decije igracke.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 00:19 20.11.2007

Re: drago

Virtuelni Vasilije
peoplefox
Komisija za zaštitu konkurencije.
Istu onu kojoj je Mišković pretio tužbama što im uopšte pada na pamet da ispituju njegovo poslovanje.
Pa sad prelistaj malo novine iz prethodne dve-tri nedelje pa da vidimo na čiju su stranu zvaničnici ove države stali u tom sukobu.
Izuzev, eto, Đelića koji je posetio tu Komisiju ali dan nakon što je otvorio Delta City i tamo rekao šta je rekao.


pa ta Komisija je telo formirano od organa drzavne vlasti (i samim tim njihov deo - kako bi onda mogla da donosi resenja?) ... I sta je tu cudno/lose sto je Miskovic pretio tuzbama? - to je njegovo pravo. I sta ima uopste neko da brani komisiju u tom slucaju? To sto Miskovic tuzi ne znaci i da bio dobio na sudu ...

Pa i Bil Gejts/Microsoft su se bunili/tuzili/sudili pa su na kraju platili ... U prirodi svakog kapitaliste je da se bori da osvoji sto veci deo deo trzista (po mogustvu kompletno - bas njega brige za monopol ... i to nije nikakvo pitanje moralno-politicke podobnosti). Ali su zato odgovarajuca drzavna tela tu da to ne dozvole ... kao ova nas komisija ...

Vaso ti kao da pišeš o Luksemburgu..o)))
Komisiju nije pravila vlada nego parlament a što se tiče Vrhovnog suda on je već ukidao jedno njeno rešenje kontra Miškovića. I znaš na osnovu kojih argumenata. Na osnovu argumenata koje je dala privredna komora koju je tada vodio sadašnji ministar poljoprivrede koji je opet koristio nalaze konzultantske firme koju vodi njegova žena. I pogodi iz koje je stranke taj ministar...o))
marumi marumi 00:20 20.11.2007

Re: drago

Slika govori više od hiljadu reči, mister...o)))

Ima i ona fotka na kojoj Miskovic sa v.d. Republickim tuziocem Radovanovicem i Bulatovicem na koktelu uz smeh i sampanjac u ruci razgovara o ozbiljnom biznisu. Brrrrrrrr.......!
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 00:20 20.11.2007

Re: drago

Nenad
e moj Virtuelni, ne prodje ni dan od kada si izrazavao sumnju da li je Miskovic uopste monopolista jer to kako si napisao " nije jos dokazano" ali eto sad kada se vlast bori sa monopolima sta tu ima vise da se diskutuje.

Problem monopola jeste sto je uopste dopusteno da se formira i za to bi neko trebalo da snosi odgovornost, sve ostalo je ublazavanje poseldica ako ih uopste i bude.


Pa sta ... nije bilo dokazano (i ja to pomenuo samo kao pitanje) ... sad jeste. Mozda ce se Miskovic zaliti pa dokazati da nije bas tako. Ja niti branim Miskovica niti napadam po tom pitanju ... to o monopolu si ti i ubacio u nasu sinocnu diskusiju (moja tvrdnja je bila: krupni kapitalisti su po definiciji za liberlani kapitalizam ... a protiv uplitanja drzave).

Inace kao sto rekoh dole, svi krupni kapitalisti teze monopolu a na drzavi je da to spreci (zato oni i ne vole uplitanje drzave izmedju ostalog. Inace to nije nista retko i neobicno i u razvijenim zemljama. I nije primer samo Microsoft nego nekad ranije i AT&T. Ili bas ovih dana u Nemackoj se vode diksuje o tome da se veliki proizvodjaci i distributeri energije razdvoje bas zbog monoplskog polozaja ...
AlexDunja AlexDunja 00:25 20.11.2007

Re: drago

Ima i ona fotka na kojoj Miskovic sa v.d. Republickim tuziocem Radovanovicem i Bulatovicem na koktelu uz smeh i sampanjac u ruci razgovara o ozbiljnom biznisu. Brrrrrrrr.......!

mislis ova
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 00:26 20.11.2007

Re: drago

Drago
Komisiju nije pravila vlada nego parlament a što se tiče Vrhovnog suda on je već ukidao jedno njeno rešenje kontra Miškovića.


Pa ja sam i rekao da je formirana od organa valsti ... a parlament je najvisi organ vlasti. A u njemu imaju vecinu iste one politicke opcije koje cine i vladu. Za te tvoje primere ne znam. Ne tvrdim da u vlasti nema propusta i podrzavam svaku argumentovanu kritiku ... ali ne i partijsko-ideolosku...
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 00:29 20.11.2007

Re: drago

Virtuelni Vasilije
Drago
Komisiju nije pravila vlada nego parlament a što se tiče Vrhovnog suda on je već ukidao jedno njeno rešenje kontra Miškovića.


Pa ja sam i rekao da je formirana od organa valsti ... a parlament je najvisi organ vlasti. A u njemu imaju vecinu iste one politicke opcije koje cine i vladu. Za te tvoje primere ne znam. Ne tvrdim da u vlasti nema propusta i podrzavam svaku argumentovanu kritiku ... ali ne i partijsko-ideolosku...

Ma dobro. Nego nenapisa mi šta misliš iz koje je stranke rečeni ministar..o)))
peoplefox peoplefox 00:29 20.11.2007

Re: drago

Slika govori više od hiljadu reči, mister...o)))


To sam i mislio, ali da ne bude samo na slici.
Obe komisije sa bave istim slucajem, svaka u svojoj nadležnosti, jedna za utvrdjivanje monopolskog položaja, druga omogućavanjem tog monopolskog položaja i ko je odgovoran i kriv za takvo stanje.
Jeste, odluke prve komisije imaju konkretne posledice po Deltu, i to samo u jednom segmentu, koji se tiču

http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php?yyyy=2007&mm=10&dd=15&nav_id=267952
http://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2007&mm=11&dd=06&nav_category=11&nav_id=271100

Dakle, prvo je Mlađan Dinkić otvorio fabriku vode koja je u vlasništvu Miroslava Miškovića. Zatim je potpredsednik Vlade Božidar Đelić otvorio tržni centar koji je u vlasništvu Miroslava Miškovića, odnosno kompanije "Delta". U isto vreme, šef resornog odbora pravnog tima DS je advokat Miroslava Miškovića koji tuži jedan državni organ za nešto što je uradio. Na kraju, današnja odluka Predraga Bubala da izmeni odluku o osnivanju Saveta za brendiranje Srbije i na taj način ipak omogući Milki Forcan da bude na čelu tog saveta. To su sve stvari koje se dešavaju u isto vreme kada Vrhovni sud Srbije poništava odluku Antimonopolske komisije i Komisije za zaštitu konkurencije i Saveta za borbu protiv korupcije i kada na očigled svih nas, mi kada izađemo, mi vidimo da postoji monopol u ovoj zemlji, ne treba nama Vrhovni sud da na nekad jako čudan način poništava odluke.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana