In memoriam| Moj grad

Pokolj platana na Bulevaru je počeo!

Srđan Mitrović RSS / 26.02.2010. u 10:17

22639_1314543776585_1020406674_964828_1860071_n.jpg25530_329570124751_644724751_3333787_929625_n.jpg22639_1314544456602_1020406674_964829_3906548_n.jpg22639_1314545136619_1020406674_964835_8268796_n.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Iako ovo nije direktno povezano sa podelom drva ugrozenim porodicama, ovde cu napisati komentar u vezi sa secom platana. Naime, kao i mnogima, i meni je u neko trenutku bilo zanimljivo, zasto se sada seku platani, zasto ako su oboleli ranije,zasto se seku samo do Batutove a ne i nakon nje...I kao i u slucaju Vudforda i Bernstina...i ovde ce biti "follow the money". I sve je mnogo "jednostavnije" od toga da neko hoce parking mesta ili pare u javnoj nabavci novih platana.

 Kao prvo, nadam se da vecina vas vidi da se na bulevaru nista ne zida iako su sve okonlne ulice kako ka vracaru tako i ka zvezdari krcate novim zgradama i da se investitori prosto utrkuju ko ce pre da kupi neki plac. Zasto to nije slucaj sa Bulevarom? Zasto na Bulevaru i dalje ima gomila udjerica (daleko od toga da mislim da ih sve treba srusiti, samo konstatujem) koje niko ne rusi i ne gradi LEGO zgrade kakve mozemo videti po Djermu i Crvenom Krstu? Jednostavno. NIje dozvoljeno.

 Ne mogu da se grade zgrade na bulevaru, izuzev na uglovima sa drugim ulicama. Zasto? Zato sto gradjevinska dozvola ne moze da se dobije za zgradu koja nema garazu. A ulaz u garazu je, uglavnom, sa prednje strane zgrade, sto bi znacilo da sa Bulevara mora direktno da se udje u garazu, a to je nemoguce. Em imaju shine em imaju platani i pitanje je da li bi se uklopili projekti zgrada tako da garazama moze da se pristupi. Zgrade na coskovima pak mogu da se zidaju jer ulaz u garazu moze da bude i iz sporedne ulice a ne direktno sa Bulevara. I zato se shine izmestaju na sredinu bulevara i zato se ne zna kada ce poceti sadjenje novih platana. Jednostavno.

Nakon sto bude izdato xy dozvola kojima ce zgrade moci da se zidaju tamo gde su danas udjerice, ulaz u garaze diretno sa bulevara ce biti moguc, nece biti shina da smetaju (bice na sredini ulice), nece biti platana ili ce biti udaljeni dovoljno da se moze prici garazi. I vuk..pardon..investitor miran i ovce..pardon..platani na broju. Sve je tako jednostavno a istovremeno i tako tuzno. Zbog dozvola za gradnju srusiti nesto sto predstavlja simbol jednog dela grada..tuzno. A da, zasto se seku samo do Batutove? Pa zato sto nakon Batutove sa obe strane imaju izgradjeni blokovi zgrada i nije moguce zidati (ima zgrada i na drugim delovima Bulevara) ali ne sa obe strane u dugackom nizu.

I ova kvazi pobuna gradjana. Iskreno, zacudio bih se da je na protestima bilo bilo kog od stanara udjerica, posto verovatno jedva cekaju da im se sruse zgrade za sta ce ih investitori obilato nagraditi parama/kvadratima. O protestima omladine LDP-a kako bi se napravila halabuka nakon koje ce predsednik iste stranke aminovati secu platana u nadleznom skupstinskom odboru, nekom drugom prilikom na temu "politicka trgovina"...

(Neko tamo, 25. februar 2010 13:34)

Sa sajta B92



Komentari (305)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

JJ Beba JJ Beba 12:37 26.02.2010

Re: deco

ono je za bogu plakati.
jebem im mater ja rusiteljsku.
pozdrav Djilasu, i srecan put u potpuno bescasce zelim.

i onda će posle opet svi da glasaju za njih jer su oni manje zlo. Od koga?
vishnja92 vishnja92 12:50 26.02.2010

Re: deco

jedan manje glas ce da dobiju, to je jedino sto ja mogu da garantujem.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 13:02 26.02.2010

Re: deco

Ovi su poludeli ali skroz. Ne moze se drugacije reagovati nego kao ti Visnja i opet ostaje samo osecanje bespomocnosti. Sta je sa onim da ce Djilas dati vremena da se pogleda izvestaj? Pogledali smo i nasli puno rupa kojih je puna i njegova gadna ekipa rusitelja. I sad hocemo da pricamo o tim RUPAMA. Ne oni ce spreciti svaku pricu tako sto ce poslati pandure, pa sta je to, Mira Markovic. Mada sumnjam da bi to nesto promenilo, jako mi je zao da nisam u BG, rado bi da me uhapsi takva bagra zbog onog sto rade. Direktna potvrda fuseraja koju je pomenuo Nune, i negacija nade da ce u Srbiji neko moralno neuprljan biti na nekoj poziciji zbog strucnosti.
rapunzel rapunzel 13:35 26.02.2010

Re: deco

višnjoooo, nisam ni sujmala u tebe
Bili Piton Bili Piton 13:50 26.02.2010

Re: deco



Bravo Visnja
maca22 maca22 22:36 26.02.2010

Re: deco

vishnja92
ps - dala sam izjavu za neki radio

Dragan Pavlicevic Dragan Pavlicevic 03:48 27.02.2010

Re: deco

Sta je sa onim da ce Djilas dati vremena da se pogleda izvestaj? Pogledali smo i nasli puno rupa kojih je puna i njegova gadna ekipa rusitelja. I sad hocemo da pricamo o tim RUPAMA. Ne oni ce spreciti svaku pricu tako sto ce poslati pandure, pa sta je to, Mira Markovic.


to je farsa...pa ima dovoljno dobro utemeljenih primedbi - kako je sve proslo bez ucesca gradjana, kvalitet studije ukljucujuci i osnovno- zdravlje i moguci zivotni vek platana,pa onda plan rekonstrukcije, tender za tramvaj itd - da bi se sve trebalo krenuti od pocetka, transparentno i uz ucesce javnosti i strucnjaka

a ovo sa policijom - jos jedno dno dna!
Aleksandar Vasović Aleksandar Vasović 12:23 26.02.2010

platani

dame i gospodo,

platani su samo, što bi drugovi komunisti rekli, jedan od pojavnih oblika. ima i crnje i grdje od platana...

ivana23 ivana23 12:30 26.02.2010

Re: platani

Aleksandar Vasović
dame i gospodo, platani su samo, što bi drugovi komunisti rekli, pojavni oblik. ima i crnje i grdje od platana...

Tom pojavnom obliku je cak i ON doprinosio:

Aleksandar Vasović Aleksandar Vasović 12:50 26.02.2010

Re: platani

ivana, zaboga, i seča platana je spin. što da se javnost zamara sa nekim stvarima koje objektivno bole mnogo više? drveće je zgodnije, a i kad ga isečeš, nema ga...
ivana23 ivana23 13:03 26.02.2010

Re: platani

Aleksandar Vasović
ivana, zaboga, i seča platana je spin. što da se javnost zamara sa nekim stvarima koje objektivno bole mnogo više? drveće je zgodnije, a i kad ga isečeš, nema ga...

Jasno mi je, al' ovde je bar postojala izvesna doza nade da se nesto moze uciniti.
I ovo je dobra lekcija!

Sada definitivno znamo da nista, ama bas nista ne zavisi od nas. Cak ni rezultati nekih buducih izbora.
ssvetlana92 ssvetlana92 00:38 27.02.2010

Re: platani

Sada definitivno znamo da nista, ama bas nista ne zavisi od nas. Cak ni rezultati nekih buducih izbora.

Odavno smo shvatili da nas niko ništa ne pita, samo otimaju. Neka mala nada je postojala..i to je ugašeno.
G r o f G r o f 12:25 26.02.2010

heh...

Djilas se nije mnogo promenio u svojoj aroganciji. Oduvek je bio takav. Beogradjani su ga izabrali.
U čemu je sad problem?
Čak mogu da razumem drvo kao neprijatelja moderne arhitekture, (i ako mislim da je ovde u pitanju lopovluk). Deluje suviše toplo pored betona i željeza. Tako je i rekonstrukcija trga na Zlatiboru počela sečom stabala. Divota jedna.
Medjutim, kad se ovakva nebriga odvija pred očima javnosti, mošete zamisliti šta se tek dogadja sa običnim stablima u šumi, koji nisu medijske zvezde.
Tu arči tko stigne.
Pored toga ogromne količine drveta naprosto se unište nestručnim odnosom tokom pripreme materijala kao polusirovine i neprimenjivanjem adekvatne hemiske zaštite.
Ma tko o tome još razmišlja.....?
vishnja92 vishnja92 12:36 26.02.2010

Re: heh...

Djilas se nije mnogo promenio u svojoj aroganciji. Oduvek je bio takav. Beogradjani su ga izabrali.
U čemu je sad problem?

u cemu nije?
sta to znaci "izabrali ga"? niko ga nije ovlastio da ruinira grad i odlucuje o bitnim pitanjima bez javnih rasprava i pravovremenog informisanja gradjana.
on je gradski cinovnik koga mi placamo, nama treba da polaze racune.
a isto ovako kako je izabran, tako sledeceg puta nece biti. i bice jednom obican gradjanin koga ce biti sramota da prodje ulicama ovog grada (nadam se)
Čak mogu da razumem drvo kao neprijatelja moderne arhitekture

a vidis, ja ne mogu a arhitekta sam po struci.

samo nemojte ljudi, ko boga vas molim, da govorite "sami ste izabrali". izabrali smo ono sto nam je u tom trenutku izgledalo kao najbolje resenje. svako ima pravo na promenu stava i misljenja. muka me hvata od tih konacnih izbor/kazna konstrukcija. sve je promenljivo, sve, a Djilas ponajvise.

jbte toliko sam besna da sam pocela da boldujem
Aleksandar Vasović Aleksandar Vasović 12:45 26.02.2010

Re: heh...

izabrali smo ono sto nam je u tom trenutku izgledalo kao najbolje resenje.


svi dosadašnji izbori bili su refrendumski - glasalo se protiv nečega, da veće zlo ne dodje na vlast, itd... šta ćemo na narednim izborima? možda da glasamo ZA nešto, a ne protiv nečega... da opet ne moramo da gutamo žabu pa da se onda nakon nekog vremena grozimo i vičemo, fuj, pi kakva je....

edit. vidim gore slične komentare, tako da ovaj zanemarite ako je očigledno ponavljanje onoga što je rekla (mislim) jj beba
mariopan mariopan 12:53 26.02.2010

Re: heh...

možda da glasamo ZA nešto,

Ok, ZA šta?Koga, čega?
Daj predlog tu smo.
Meni su se svi toliko smučili da mi je zlo, možda zato ne vidim nikoga u toj masi intersno povezanih protuva za koga bih glasala, daj predlog, ako je dobar usvajam.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 12:54 26.02.2010

Re: heh...

Daj predlog tu smo.

Jogi letači!
mariopan mariopan 12:56 26.02.2010

Re: heh...

Srđan Mitrović
Daj predlog tu smo.

Jogi letači!

Usvojeno
aleksandarz92 aleksandarz92 12:58 26.02.2010

Re: heh...

Ok, ZA šta?Koga, čega?


Za prinudnu upravu.
Daj da napravimo neko veliko sranje, da nas okupiraju i naprave protektorat. Bolje da je NATO okupirao celu Srbiju, a ne samo Kosovo, imali bi pošteniju i bolju vlast.
Aleksandar Vasović Aleksandar Vasović 13:08 26.02.2010

Re: heh...

Daj predlog tu smo


da imam stranku, rekao bih glasajte za mene.

valjda umete da procenite kome možete da verujete?

evo na primer ovako, gledate im fizionomije i pitate se "da li bih ja ovom čoveku pozajmio(la) 100 eura na nedelju dana"

ivana23 ivana23 13:11 26.02.2010

Re: heh...

Aleksandar Vasović
evo na primer ovako, gledate im fizionomije i pitate se "da li bih ja ovom čoveku pozajmio(la) 100 eura na nedelju dana"

A sta, kada takvog nema?
Aleksandar Vasović Aleksandar Vasović 13:17 26.02.2010

Re: heh...

A sta, kada takvog nema?


smanjite cifru na 50 eura, i tako dalje
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 13:19 26.02.2010

Re: heh...

smanjite cifru na 50 eura, i tako dalje

e pa ovima ne bih dao ni nacrtanu ovcu da čuvaju.
mariopan mariopan 13:26 26.02.2010

Re: heh...

Srđan Mitrović
smanjite cifru na 50 eura, i tako dalje

e pa ovima ne bih dao ni nacrtanu ovcu da čuvaju.

Tačno, sutra bi ti je prodali kao ćevape.
ivana23 ivana23 13:29 26.02.2010

Re: heh...

Srđan Mitrović
smanjite cifru na 50 eura, i tako dalje
e pa ovima ne bih dao ni nacrtanu ovcu da čuvaju.


JJ Beba JJ Beba 14:00 26.02.2010

Re: heh...

Ok, ZA šta?Koga, čega?

i ne glasanje, ako nemaš izbor koji te zadovoljava, je legetimno i demokrtski.
to što kažu da će neglasački glas da ode nekom drugom to su ižvakane fore - pa oni kontrolišu izbore,
antioksidant antioksidant 14:04 26.02.2010

Re: heh...

da imam stranku, rekao bih glasajte za mene.

valjda umete da procenite kome možete da verujete?

evo na primer ovako, gledate im fizionomije i pitate se "da li bih ja ovom čoveku pozajmio(la) 100 eura na nedelju dana"

Aleksandar Vasović
A sta, kada takvog nema?


smanjite cifru na 50 eura, i tako dalje

tacno
od prve do poslednje
najgore sto se moze uraditi jeste ne izaci na izbore
jer glasali ne glasali trpece te posledice (sem ovih iz dijaspore - oni samo glasaju a posledice su indirektne - ovo nemojte shvatiti kao poziv na novi trol)
ako ds ne valja (a ne valja - naterajte je da se promeni - ako je nacin jedno deljenje u opoziciji - neka je - ali sedeti kuci i gledati kako drugi biraju vasu sudbinu nije bas... resenje)

edit: birati ljude a ne programe je pametno u srbiji koja nema razvijenu politicku svest - svima su programi isti pa ostaje da se bira na osnovu licnih "kvaliteta" kandidata)
Bonner Bonner 14:21 26.02.2010

Re: heh...

antioksidant

...(sem ovih iz dijaspore - oni samo glasaju a posledice su indirektne - ovo nemojte shvatiti kao poziv na novi trol)
...


Itekako su posledice direktne i po mene u dijaspori, direktne pre svega po moj dzep! Sto kroz razne pristupne i predpristupne fondove EU koji se ne pune od vazduha vec od poreza kog placam, plus direktna pomoc drzave u kojoj zivim u bilateralnim odnosima sto takodje nije Rajna ili Dunav doneo sa izvorista nego opet iz mog i dzepa ostalih poreskih obveznika! A koliko poreza placam drzavi bolje da me ne pitas, na to pitanje bljujem vatru!!!

ivana23 ivana23 14:24 26.02.2010

Re: heh...

antioksidant
birati ljude a ne programe je pametno u srbiji koja nema razvijenu politicku svest - svima su programi isti pa ostaje da se bira na osnovu licnih "kvaliteta" kandidata)

Uslov je većinski izborni sistem sa brojem izbornih jedinica koji je ravan broju poslanika u Srbiji.

Bojim se da izborni zakon nece menjati dok god im odgovara sistem partijskih listi koji stranačkim liderima omogućava da proizvoljno kroje izborne liste posle izbora i tako biraju poslanike.
mariopan mariopan 14:25 26.02.2010

Re: heh...

JJ Beba
Ok, ZA šta?Koga, čega?

i ne glasanje, ako nemaš izbor koji te zadovoljava, je legetimno i demokrtski.
to što kažu da će neglasački glas da ode nekom drugom to su ižvakane fore - pa oni kontrolišu izbore,

Meni je najgore da neke druge pustim da meni kroje budućnost, ne izađem ja ali izađu oni, znam da je legitimno, ali ako se ne borim posle nemam pravo ni da kukam? Ko da se bori za mene?
Ajd sad budi pametan?
Možda jedino birati ljude a ne stranke, jer našli bi se, nije da nema poštenih ljudi, moram da verujem da postoje. Od toga su se oni u strankama tako dobro obezbedili onim blanko ostavkama, da nekome ne padne na pamet da bude pošten i dobije glasove pa onda da direktno odgovara biračima,nego ima da radi za celu bulumentu lopova zvane "stranka".
Nikoga ja ne vidim sada kome bih i nacrtanu ovcu dala da mi čuva.Ono za vadikale pišem iz besa, nadam se da čitaju naše komentare,crkilidabogda.
antioksidant antioksidant 14:29 26.02.2010

Re: heh...

Uslov je većinski izborni sistem sa brojem izbornih jedinica koji je ravan broju poslanika u Srbiji.

uslov za biranej ljudi?
ne bas. i sad biras ljude. na ponudi su tadic sa svojim prirepcima, kostunica sa svojim, seselj sa svojim, nikolic i vucic sa svojim, dinkic sa svojim...
vecinski sistem ima svojih prednosti ali ne zaboravi da smo pocetkom 90ih insistirali na proporcionalnom jer opozicija lako postane nevidljiva sa vecinskim sistemom...
(a nevezano za temu - skorije sam se setio da se u jednom trenutku vecinski biralo izmedju borislava pekica i vojislava seselja - tada je rakovica izabrala za sve nas - zasto se cudimo sta nam se sve izdesavalo u poslednje 2 decenije? - pa nisu ovi politicari s marsa pali - nasi su)
antioksidant antioksidant 14:34 26.02.2010

Re: heh...

tekako su posledice direktne i po mene u dijaspori, direktne pre svega po moj dzep! Sto kroz razne pristupne i predpristupne fondove EU koji se ne pune od vazduha vec od poreza kog placam, plus direktna pomoc drzave u kojoj zivim u bilateralnim odnosima sto takodje nije Rajna ili Dunav doneo sa izvorista nego opet iz mog i dzepa ostalih poreskih obveznika! A koliko poreza placam drzavi bolje da me ne pitas, na to pitanje bljujem vatru!!!

znaci tvoj interes je da iz eu glasas za vlast u srbiji koja ce manje para dobiti iz eu pristupnih fondova?
zanimljivo obrazlozenje
Bonner Bonner 14:53 26.02.2010

Re: heh...

antioksidant

...
znaci tvoj interes je da iz eu glasas za vlast u srbiji koja ce manje para dobiti iz eu pristupnih fondova?
zanimljivo obrazlozenje


Da kad bi imao manje mozga pa zakljucivao tako i manje ulozenog licnog truda u ono sto je do sada postignuto!

Moj interes je da u Srbiji na vlasti budu sposobni koji ce drzavu da upristoje sto brze i ucine je manje zavisnom od predpristupnih, pristupnih i clanskih fondova, kako bi ja odvajao manje poreza ali i iz razloga sto su ti fondovi sve tanji i tanji i to nece moci niti ce ici tako u nedogled, tako da bi euforija nekih lokalnih "sposobnih" koji samo broje razliku izmedju predpristupnih i pristupnih fondova mogla u naredno vreme malo da splasne!

Po toj logici bi mogao npr. da tvrdis da pripadnici nekih NVO u Srbiji glasaju za radikale i naprednjake, jer takva vlast implicira potrebu njihovog postojanja, sto njima omogucuje donacije i time egzistenciju, slicno zar ne, samo u ovom slucaju ne iz dzepa nego u dzep!

A za odgovor ko u Srbiji glasa za radikale i naprednjake obrati se nekom drugom ili se pomuci sam! Nisu svi odgovori na pitanja uvek tako prosti i jednostavni!

G r o f G r o f 16:41 26.02.2010

Re: heh...

a vidis, ja ne mogu a arhitekta sam po struci.


Ti si atipični arhitekta...hahah. Drvo je obično suviše krivudavo i nedisciplinovano za njihovo poimanje estetike.
Mislim da ovde nije u pitanju dobro ili loše arhitektonsko rešenje već opravdano nepoverenje u vlast.
Ja im naprosto ne verujem da hoće da naprave nešto bolje i lepše. Mislim da je tu neko jednostavno nanjušio pare. Besom me ispunjava to poturanje očigledne laži o bolesti platana. Način na koji te neko tako bestidno pravi budalom.
Vlast jest promenjljiva ali na žalost platanima to neće pomoći.
Da sam glasao u Beogradu, moj izbor bi, pored svih mana, bio, Biljana. Platani bi se sigurno složoli sa mnom.
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 18:24 26.02.2010

Re: heh...

aleksandarz92
Ok, ZA šta?Koga, čega?


Za prinudnu upravu.
Daj da napravimo neko veliko sranje, da nas okupiraju i naprave protektorat. Bolje da je NATO okupirao celu Srbiju, a ne samo Kosovo, imali bi pošteniju i bolju vlast.


Ovo nije daleko od istine. Samo, sto je NATO pomogao bagri da dodje na vlast, pomogao razno -raznim milionerima, tajkunima i ostalima.....Meni je od uvek bilo sasvim jasno zasto se Jugoslavija raspala, krvavo.
Bonner Bonner 19:19 26.02.2010

Re: heh...

G r o f

...
Da sam glasao u Beogradu, moj izbor bi, pored svih mana, bio, Biljana. Platani bi se sigurno složoli sa mnom.



Samo bi morao Platanima najpre da objasnis za koga u stvari glasaju Biljanu ili Bobana!

Ne znam sta da kazem...

Unfuckable Unfuckable 22:40 26.02.2010

Re: heh...

jbte toliko sam besna da sam pocela da boldujem

Nebek kad banuje to ostavlja večiti trag
ssvetlana92 ssvetlana92 00:41 27.02.2010

Re: heh...

JJ Beba
Ok, ZA šta?Koga, čega?

i ne glasanje, ako nemaš izbor koji te zadovoljava, je legetimno i demokrtski.
to što kažu da će neglasački glas da ode nekom drugom to su ižvakane fore - pa oni kontrolišu izbore,

Ova vlast jasno zna da će otići uskoro, i neće se povući praznih džepova. Grabe, sve za šta im se ukaže prilika
bookbinder bookbinder 02:30 27.02.2010

Re: heh...

antioksidant
sem ovih iz dijaspore - oni samo glasaju a posledice su indirektne - ovo nemojte shvatiti kao poziv na novi trol


Itekako su direktne - da li ce ljudi hteti/moci da se vrate u Srbiju!

Znam da si zamolio da ne pocinjemo trol ovom tvojom opaskom, i stekao sam utisak da to nisi napisao iz zelje da "prozivas" dijasporu, ali ovo mi se cini kao jako bitno pitanje. Pogotovu za one u dijaspori! A i u Srbiji, kad smo kod toga... A cesto se slicna pitanja mogu cuti/procitati, pa sam mislio da je bolje odgpovoriti ovde, kada onaj koji je pitao, cini mi se, nije to uradio sa zlom namerom i odgovor na tvoju opasku ne preti da izazove besmislena prozivanja (kao mnoge slicne situacije, cak i ovde na blogu...).
Bonner Bonner 12:56 26.02.2010

Vecna im slava!

Pa onda mu to dodje kao biznis decenije, mashala!

Nisam od onih namcora nostalgicara koji bi da sacuvaju svaku bgdsku udzericu ma kako ona ruzna i rusevna bila, samo zato sto predstavlja nekakav "duh" bgda. Grad se rusi i gradi, menja, to je za mene potpuno normalan proces.

Ali nisam ni za ovakav vid "obnove" i gradnje. Pretpostavio sam i napisao na jednom od proslih blogova da ce verovatno da iskoriste jos koje cose na Bulevaru da uglave jos po koji "velelepni" a neukusni staklenac, jos koju futuristicku, neukusnu zgradu, sa sve balkonima do pola ulice tako da balkoni sa obe strane mogu gotovo da se dodiruju a komsije mogu s balkona na balkon na kafu.

Ima i gradova sa losijom arhitekturom, ali od evropskih glavnih gradova ne videh bednijih arhitektonskih resenja ko u bgdu! Izbetonirani parkovi, nagurane, gotovo utisnute zgrade jedna uz i u drugu, trgovi od 10 m2, sve nesto stisnuto da ne mozes vazduha da uzmes, to nemanje osecaja za prostor, za sirinu, za space - to je olicenje bgdske arhitektonske skole, totalno neljudski, nehumano, grad napravljen kao svrha samome sebi, a ne da sluzi ljudima koji u njemu zive. Zato je zivot u takvom jednom gradu tako brutalan, okrutan i neljudski. Ko je ikada imao prilike da zivi u nekom drugom, funkcionalnom gradu, koji je svojim izgledom i arhitekturom podredjen i namenjen ljudima koji u njemu zive zna o cemu govorim.

Svaki put se radujem odlasku u bgd, ali sam isto tako svaki put uzasnut kad sve to vidim i uporedim i onda srecan zbog cinjenice sto zivim gde zivim.

Bgdskim Platanima vecna slava!

vishnja92 vishnja92 13:02 26.02.2010

Re: Vecna im slava!

to je olicenje bgdske arhitektonske skole

ne, to je olicenje gradske politike, licnih interesa i slugeranjstva u arhitektonskoj struci (u svakoj ga ima, ali efekti nisu ovako dramaticno vidljivi).
strucnost nema veze sa tim, bilivmi.
Bonner Bonner 13:36 26.02.2010

Re: Vecna im slava!

vishnja92
to je olicenje bgdske arhitektonske skole

ne, to je olicenje gradske politike, licnih interesa i slugeranjstva u arhitektonskoj struci (u svakoj ga ima, ali efekti nisu ovako dramaticno vidljivi).
strucnost nema veze sa tim, bilivmi.



Ne, mislim da je ipak u pitanju nestrucnost, odnosno neznanje i neukus, mogu da uzmu lovu, da korumpiraju, nisu ni drugi evropski gradovi ni sredine operisane od toga ali kad se nesto gradi mora da ima makar minimum minimuma, stil, funkcionalnost, ukus, da se uklapa u okruzenje, nista od toga u bgdu, unistene arhitektonske istorijske celine na svakom koraku!

Meni je Nemacka u kojoj zivim i koju najbolje poznajem najbolji primer, jer je Nemacka 1945 bila srusena gotovo do temelja, i onda se vidi, gradovi koji su imali strucne ljude rekonstruisali su istorijske celine, napravili vece zgrade ali je ulica sa vilama iz 20.-tih godina proslog veka ostala u tom stilu! Ili istocna Nemacka nakon pada zida, Dresden, Leipzig i ostali gradovi, staklenci da ali istorijske arhitektonske sredine su ostale netaknute!

vishnja92 vishnja92 13:59 26.02.2010

Re: Vecna im slava!

mislim da je ipak u pitanju nestrucnost, odnosno neznanje i neukus

da, ali to je neznanje i neukus investitora kojima se povladjuje, umesto da im se strucno, pitko i dopadljivo prezentuje kompetentan stav. i pogresan odabir strucnjaka, naravno - po partijskim, bracnim, rodbinskim i inim vezama. ima ovde ljudi koji i znaju i mogu ali opsta atmosfera im ne ide na ruku.

(komentari JJBebe kod Olge Medenice su skolski primer perfektne i potpuno ocaravajuce ideje koja nema prolaz a morala bi da ga ima - da je samo malo manje pohlepe a vise ljubavi prema gradu. sve je to vidljivo iz aviona)

Srdjane, izvini zbog trola, evo necu vise.
dobila sam lupanje srca pa ga lecim brbljanjem da se ne rasprsnem.
JJ Beba JJ Beba 14:07 26.02.2010

Re: Vecna im slava!

Grad se rusi i gradi, menja, to je za mene potpuno normalan proces.

da, al tako da se sačuva ono što što je komparativna prednost, ono što je ambijentalna celina ili ambijentalna vrednost.
Pogptovo se ne ruši grad tako da nikog ne pitaš, da nikom ne polažeš račune, naročito građanima, poreskim obveznicima, koji su tvoji poslodavci
Bonner Bonner 14:12 26.02.2010

Re: Vecna im slava!

JJ Beba

da, al tako da se sačuva ono što što je komparativna prednost, ono što je ambijentalna celina ili ambijentalna vrednost.
Pogptovo se ne ruši grad tako da nikog ne pitaš, da nikom ne polažeš račune, naročito građanima, poreskim obveznicima, koji su tvoji poslodavci



Apsolutno! To ti kazem!

Exitus Letalis Exitus Letalis 21:27 26.02.2010

Re: Vecna im slava!

da, al tako da se sačuva ono što što je komparativna prednost, ono što je ambijentalna celina ili ambijentalna vrednost.


predatortz predatortz 13:25 26.02.2010

Naivno pitanje

Koliko vas je stručno da donese sud o stanju platana? Da iznese argumentovano:

1. U kom je stanju drveće
2. Ako je bolesno, može li se lečiti
3. Ako može, koliko bi vremena i sredstava lečenje iziskivalo
...
Sledeći aspekt:

Ako imate saznanja da se radi o nekoj prevari, zakulisanoj radnji... Predočite ta saznanja pravosudnim organima.

Ja, kao i većina blogera, niti sam dovoljno stručan da sudim o temi, niti mogu da donesem kvalitetan sud. Sve mi ovo liči na igru 'mi i oni' omiljenu u Srbiji.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 13:28 26.02.2010

Re: Naivno pitanje

dragi moj Predatortz, koji si inače Član od: 24.02.2010
vidim da si nov, pa nisi pročitao sve postove o ovoj temi. lepo se vrati par dana unazad, pročitaj pa dođi.
predatortz predatortz 13:34 26.02.2010

Re: Naivno pitanje

Predatortz jeste taze član ove elitne zajednice koja bi znala rešiti sve svetske probleme. Ali ovaj blog čitam dosta dugo. Ako neko ne komentariše ne znači da ne čita, dragi moj Srđane. Osim opštih mesta, na ovu temu ne pročitah valjane argumente koji bi me ubedili da seča nije neophodna.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 13:35 26.02.2010

Re: Naivno pitanje

pa čitaj malo pažljivije.
JJ Beba JJ Beba 14:01 26.02.2010

Re: Naivno pitanje

Ako imate saznanja da se radi o nekoj prevari, zakulisanoj radnji... Predočite ta saznanja pravosudnim organima.

ma šta mi napriča
hahahahhaha
jbt pun svet cinika
kakva dijagnoza!
Exitus Letalis Exitus Letalis 21:30 26.02.2010

Re: Naivno pitanje

predatortz
Predatortz jeste taze član ove elitne zajednice koja bi znala rešiti sve svetske probleme. Ali ovaj blog čitam dosta dugo. Ako neko ne komentariše ne znači da ne čita, dragi moj Srđane. Osim opštih mesta, na ovu temu ne pročitah valjane argumente koji bi me ubedili da seča nije neophodna.

ma, ne moraš ni da čitaš, samo vidi fotke koje su postavili srđan i ivana.
pa ako ti izgledaju bolesno, onda ništa ...
i nikad ne dobismo odgovor na pitanje profesora - kako to da su zdravi do pravnog a bolesni od pravnog?
da još jednom podvučem!
jinks jinks 13:29 26.02.2010

Gradjevinski preduzimaci vec

Nakon sto bude izdato xy dozvola kojima ce zgrade moci da se zidaju tamo gde su danas udjerice

uveliko pregovaraju sa vlasnicima prizemnih kuca u Bulevaru, iznad Sindjeliceve ulice prema Zvezdari (to traje najmanje godinu dana).

Neke od radnji koje se nalaze u tim kucama, prema ulici, uveliko se pripremaju da se sele.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 13:50 26.02.2010

.

BebaOdLonchara BebaOdLonchara 13:54 26.02.2010

.

BebaOdLonchara BebaOdLonchara 13:57 26.02.2010

.

BebaOdLonchara BebaOdLonchara 13:58 26.02.2010

.

JJ Beba JJ Beba 14:02 26.02.2010

Re: .

BOL super su fotke, paz da ih ne ganeš
Đilasa pogotovo - poglej samo te detinje oči
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 14:25 26.02.2010

Re: .

JJ Beba
BOL super su fotke, paz da ih ne ganeš
Đilasa pogotovo - poglej samo te detinje oči

ja samo pokazujem kako se ja osećam, a za đilasa me bole vrata od ormana iz sobe komšije prekoputa ulice.
JJ Beba JJ Beba 15:30 26.02.2010

Re: .

ja samo pokazujem kako se ja osećam, a za đilasa me bole vrata od ormana iz sobe komšije prekoputa ulice.

pa totikaem, zabole njega kako se osećaju beograđani

eee sad se setih:
pre neko jutro gostovao u jutarnjem progmanu na studju B naš kolega bloger Spaić i pitali ga za platane, šta on misli o toj akciji
I znaš šta je on reko?
Reko da je noć pre toga gledao ovaj novi film o Mendeli sa Morganom Frimenom i tamo, u filmu, Mendela kaže nešto u stilu kako je važno za njega da radi nepopularne stvari,jer je lako raditi popularne...
I pošto se Mendelin rezon kaotakav dopao Spaiću on reče da nije lako raditi nepopularne stvari i zato što Đilas radi nešto nepopularno on ga podržava, on je za seču platana!!!

Udarile mu u glavu sve one nogice i iznutrica i sav onaj krkanluk iz knjige mu.

Đilas ko mendela, kakva uvalaka
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 14:05 26.02.2010

.

BebaOdLonchara BebaOdLonchara 14:10 26.02.2010

.

BebaOdLonchara BebaOdLonchara 14:11 26.02.2010

.

JJ Beba JJ Beba 14:14 26.02.2010

Re: .

libela libela 14:24 26.02.2010

...

juuuuuuuuuu... pa ova prva slika kod mene!
escherichije_colic escherichije_colic 15:15 26.02.2010

:)

mikele9 mikele9 17:57 26.02.2010

Re: :)

escherichije_colic

HVALA, TO JE TO!
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 16:01 26.02.2010

novo

Srđan Mitrović Srđan Mitrović 16:01 26.02.2010

Re: novo

Srđan Mitrović Srđan Mitrović 16:02 26.02.2010

Re: novo

Srđan Mitrović Srđan Mitrović 16:03 26.02.2010

Re: novo

ivana23 ivana23 16:13 26.02.2010

Re: novo

TRULO?

JJ Beba JJ Beba 16:13 26.02.2010

Re: novo

da pitam opet:
jel će umesto posečenih platana da sade pandure?
ivana23 ivana23 16:17 26.02.2010

Re: novo

TRULO?

Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 16:54 26.02.2010

Re: novo

Covece nema NI JEDAN da je truo.

NI JEDAN.
Bili Piton Bili Piton 17:36 26.02.2010

Re: novo



Ovo je strasno, sponzorisani vandalizam sa predumisljajem.
Exitus Letalis Exitus Letalis 21:37 26.02.2010

Re: novo

Anonimni Pojedinac
Covece nema NI JEDAN da je truo.

NI JEDAN.


ima na sajtu gradskog zelenila




možda i kod đilasa u kabinetu, da pokaže ovim iz eu zašto linčuje platane.
odnosno, on im pomaže da se ne muče!
pnbb pnbb 16:13 26.02.2010

garaza?

A ulaz u garazu je, uglavnom, sa prednje strane zgrade, sto bi znacilo da sa Bulevara mora direktno da se udje u garazu, a to je nemoguce. Em imaju shine em imaju platani i pitanje je da li bi se uklopili projekti zgrada tako da garazama moze da se pristupi. Zgrade na coskovima pak mogu da se zidaju jer ulaz u garazu moze da bude i iz sporedne ulice a ne direktno sa Bulevara. I zato se shine izmestaju na sredinu bulevara i zato se ne zna kada ce poceti sadjenje novih platana. Jednostavno.

ne verujem da su toliki debili .. to stvarno nigde nije vidjeno, da se sa glavne ulice pravo ulazi u garazu - od zgrade. pa i iza zgrade mora da bude neka ulica, jbmu, a ne samo sa strane
tripraseta92 tripraseta92 17:49 26.02.2010

Re: garaza?

pnbb

.. to stvarno nigde nije vidjeno, da se sa glavne ulice pravo ulazi u garazu - od zgrade. pa i iza zgrade mora da bude neka ulica, jbmu, a ne samo sa strane


U gotovo sve graže koje su unutar zgrade se baš tako ulazi.
pnbb pnbb 17:51 26.02.2010

Re: garaza?

se baš tako ulazi.

sa glavne ulice, a?
govori se o bulevaru, a ne o 28 novoj 2 red, jel tako?
tripraseta92 tripraseta92 20:52 26.02.2010

Re: garaza?

pnbb
se baš tako ulazi.

sa glavne ulice, a?
govori se o bulevaru, a ne o 28 novoj 2 red, jel tako?

Ja govorim o opštini Vračar.Čak i u zgradi Aleksandra Deroka u Njegoševoj i danas postoji tzv. kolski ulaz.
Inače, Glavna ulica se nalazi u Zemunu.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 16:26 26.02.2010

još jedno trulo....

Srđan Mitrović Srđan Mitrović 16:28 26.02.2010

Rambo Car

Srđan Mitrović Srđan Mitrović 16:29 26.02.2010

Re: Rambo Car

JJ Beba JJ Beba 16:31 26.02.2010

Re: Rambo Car

Srđan Mitrović

jeste
a gde su drugi?
Svi u DSu
ivana23 ivana23 16:36 26.02.2010

Re: Rambo Car

mariopan mariopan 16:42 26.02.2010

Re: Rambo Car

KORDONI, KORDONI, KORDONI..

Svaka vlast koja se od naroda branila kordonima - propala je tog momenta kada ih je pozvala da se zaštiti od tog istog naroda.

Bili Piton Bili Piton 17:38 26.02.2010

Re: Rambo Car



Svaka cast Rambu
Bonner Bonner 18:55 26.02.2010

Re: Rambo Car

Srđan Mitrović

Rambo car



Rambo je genijalac, kao i svi ovi gradjani koji su se okupili!


Sramota za ovu gradsku vlast!!!

Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 20:18 26.02.2010

Re: Rambo Car

Ljudina! Rambo svoju filozofiju prakticno primenjuje. Ovo mirise na dobar pocetak.

Izjava: "Oni ilegalno seku platane. To su vandali. Na kraju se pojavio jedan policajac koji nas je uz razgovor sklonio sa ceste. Molio sam da me uhapse jer sam, kada me jednom sinovi budu pitali gde je drveće na Bulevaru, hteo da budem miran, da mogu da kažem da sam uradio nešto da ih spasim. Ovako me sramota", rekao je Rambo Amadeus za e-Novine.
Olga Medenica Olga Medenica 16:58 26.02.2010

Policija!

Ja od samog pocetka nisam zelela da "slucaj platani" stavljam u politicki kontekst, za i protiv, strancarenje i slicno.
Mislim da je to nekada kontraproduktivno, zasto ovako cisto gradjansko pitanje,okretati na padanje vlade, stranke, funkcionera?
ko radi taj i gresi.
To je OK dok je spreman da ispravi gresku.
Ne mora da je prizna, to nije praksa, znamo.

Vise sam gledala na ovu epizodu kao na PROPUST i NEKOMPETENCIJU.

Ali......danas vidim ovoliku silnu policiju i sacicu gradjana i jedan drvored.
Pitam se, da li je ako se ovo stavi u proporciju: broj policajaca po glavi protestanata je verovatno veci nego "ONO" za vreme Milosevica.











.
mariopan mariopan 17:02 26.02.2010

Re: Policija!

"ONO" za vreme Milosevica.

Povampirio se? Da li bi pomogao kolac od platana, nemamo glogove pri ruci?

vishnja92 vishnja92 17:19 26.02.2010

Re: Policija!

broj policajaca po glavi protestanata

jedan na jedan, otprilike.

da pitam opet: jel ima neko nekoga ko mozda zna na koji nacin drvo moze privremeno da se "uhapsi" nekom metalnom konstrukcijom ili lancima, ili bilo cime? u Zagrebu su Varsavsku ulicu branili tako sto su se ljudi vezivali za drvece, ali pored ovakve murije i ovakvih gradskih vlasti to bi na Bulevaru bilo tesko izvodljivo. obmotavanje drveta necim sto bi moralo da se sece i sece i sece i sece pre nego sto se nasrne na stablo mozda bi kupilo malo vremena.
a onda galama u javnosti, kakvagod.

(net definitivno nije dovoljno javno mesto u zemlji Srbiji)

fotke su jezive
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 17:01 26.02.2010

Seča

Exitus Letalis Exitus Letalis 17:23 26.02.2010

Re: Seča

znači, ima brisanja.
znam da srđan nije ovog puta:)))
al neko jeste il sam ja nešto pobrkala...
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 17:48 26.02.2010

Re: Seča

znam da srđan nije ovog puta:)))

ja nisam.
katica_zlatica katica_zlatica 17:24 26.02.2010

i ti ces na javnu licitaciju!!!!

ivana23 ivana23 17:56 26.02.2010

Dokazi

ivana23 ivana23 17:57 26.02.2010

Re: Dokazi

ivana23 ivana23 18:02 26.02.2010

Re: Dokazi

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana