Moj grad

Krvnici ne miruju

Srđan Mitrović RSS / 27.02.2010. u 12:03

Radi se i subotom. Pokolj se nastavlja. Seku i ono što su rekli da će sačuvati. Ovi platani su preživeli Hitlera, komuniste, Slobu i NATO ali neće Đilasa i žute. Ono D u DS je za drvoseče. 

24682_331548176225_714941225_4020675_6268149_n.jpg

 

Sa fejsbuk grupe: 

Bas sada su posekli mlade platane na ostrvu izmedju batutove i cvetka (u visini knjizare). za ove platane su kazali da ce ih sacuvati i posaditi na bulevaru. (11:55 casova)

 

Gradjani su odbranili nekoliko stabala preko puta Lipovog Lada, radnici su s pomerili vise prema Cvetku. Ali zato prema Djermu, do Trscanske ulice poseceno je preko 20 stabala.

...

horor se nastavlja. 

 



Komentari (279)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

AlexDunja AlexDunja 20:36 27.02.2010

Re: ***

Gospode!
kao groblje.
ivana23 ivana23 20:50 27.02.2010

Re: ***

AlexDunja
Gospode!
kao groblje.


Tek ce biti kad dovrse posao...
Tek ce se tada ljudi (valjda) osvestiti!

Katastrofa...
tripraseta92 tripraseta92 21:31 27.02.2010

Re: ***

AlexDunja
Gospode!
kao groblje.


Pripremaju teren za Nikolića
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 21:44 27.02.2010

Re: ***

Tek ce biti kad dovrse posao...
Tek ce se tada ljudi (valjda) osvestiti!

neće. osvestiće se (ako je to uopšte pravi izraz?) kad im zapeče zvezda u junu, a niđe 'lada...
Olga Medenica Olga Medenica 22:19 27.02.2010

Re: ***

Sad and ugly!
Olga Medenica Olga Medenica 22:19 27.02.2010

Re: ***

Sad and agly!
mlekac mlekac 23:17 27.02.2010

Re: ***

E, bar da je kao groblje...
Gde bi nam kraj bio. Na groblju bar ima drveca (samo da im ne padne na pamet da i tamo nesto, ne daj Boze, renoviraju).
G r o f G r o f 20:48 27.02.2010

Pamtite...

Pamtite? Klinac pamtite. Pamtite. Paaaaamtite! Paaaaaaamtiteeeeeeeeee!!!!!!!!!
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 20:55 27.02.2010

ČEDIMIRE JOVANOVIĆU

Priznaj koliko ti je Đilas platio?
skener92 skener92 21:00 27.02.2010

Re: ČEDIMIRE JOVANOVIĆU

e, srdjane, ti si vidjen za ivanjicu!
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 21:01 27.02.2010

Re: ČEDIMIRE JOVANOVIĆU

ja sam za ludaru čim živim ovde!
Olga Medenica Olga Medenica 21:04 27.02.2010

Re: ČEDIMIRE JOVANOVIĆU

Carevi truli platani i
carev novi drvored.

ivana23 ivana23 22:02 27.02.2010

Re: ČEDIMIRE JOVANOVIĆU

Olga Medenica
Carevi truli platani i
carev novi drvored.


I poneka tek sada vidljiva nepodopstina.

Nadogradnja u blizini opstine Zvezdara je najzad dobila svoje zasluzeno mesto u ocima ljudi koji gledaju sa Bulevara. - by vucko

Exitus Letalis Exitus Letalis 23:39 27.02.2010

Re: ČEDIMIRE JOVANOVIĆU

Srđan Mitrović
Priznaj koliko ti je Đilas platio?

de da prizna.
nemoj da si naivan.
on je saučesnik.
drži prst na dugmetu testere.
ivana23 ivana23 21:08 27.02.2010

Sklonjeni 4. fajl - Resenja -

AKO POSTOJI NEKO KOGA DOKAZI ZANIMAJU I KOJI ŽELI NEŠTO DA PREDUZME PO TOM PITANJU ovde imate čuveni, sklonjeni 4. dokument "Rešenja", koji je volšebno nestao u noći 23. na 24. februar sa sajta Zelenila Beograd, koje lično smatram da je trebalo TUŽITI JOŠ DAAAVNO.... Za zločin koji traje već preko 10 godina, koji se sada ovom EGZEKUCIJOM BEOGRADSKOG DRVOREDA U BULEVARU samo logično završava. Nisu marili tada, ne mare ni sada. Umesto toga već preko mesec dana obmanjuju javnost, zastrašuju građane, a iz njihovih dokumenata se lepo vidi da je RAZLOG seče zapravo višemilionska rekonstrukcija bulevara.
OVO SU ZVANIČNI DOKUMENTI ZAVEDENI U OPŠTINI ZVEZDARA!

Izvolite, IGRAJTE SE, PRAVITE PDF-ove, ANALITIRAJTE, ČITAJTE, DELITE DALJE, PIŠITE TUŽBU, radite sa ovim šta god želite... JA VIŠE NEMAM SNAGE DA PONAVLJAM OVE STVARI I SAM SA SOBOM DA PRIČAM... Svako po svojoj savesti i pameti. JA SAM SVOJE ODRADIO! A vi izvolite...

Ako mislite da se vas ovo ne tiče, sačekajte da stigne zločinačka praksa i na vaša vrata...


Pedro

link

Isti dokumenti na fb pojedinacno
tripraseta92 tripraseta92 21:46 27.02.2010

Re: Sklonjeni 4. fajl - Resenja -

ivana23
ovde imate čuveni, sklonjeni 4. dokument "Rešenja", koji je volšebno nestao u noći 23. na 24. februar sa sajta Zelenila Beograd


Hm!
Ova dokumentacija je dostavljena 12.02.2010.
17.02.2010.
i 19.02.2010.

U pouci o pravnom leku piše da je " dopuštena žalba u roku od 15 dana od dana dostavljanja". Rok za žalbu po jednom rešenju ističe 27.02.2010.
drugom 04.03.2010.
i trećem 06.03.2010.


A oni su platane isekli 26-og.02.2010.


Olga Medenica Olga Medenica 22:18 27.02.2010

Re: Sklonjeni 4. fajl - Resenja -

Oba komentara gore su vrlo vazne informacije.
Pitam se da li iko obraca paznju na kolicinu relevantih informacija koje su prostrujale ovim Blogom?

JA SAM SOKIRANA!!!

1. bahatoscu gratskih vlasti koje su se zaintacile da sprovedu ovu vezbu, ovu demonstraciju nemoci gradjanstva

2. naivnoscu i rezigniranoscu gradjana kojima sve to promice pred ocima kao neki manje bitan dokumentarac

3. nesposobnoscu gradjana i sugradjana da ovu epizodu, ma koliko je ona za neke trivijalna povezu u opsti scenario koji se oko nas desava, ne shvatanjem da ako postoji nezdovoljstvo: ovo je bar bila relativno benigna situacija da se vezba civilna volja, a ispala je demonstacija moci vlasti

4. nedostatkom razumevanja i obrazovanja ogromnog broja sugradjana i nepoverenjem medju gradjanima
Pa ljudi, mi kao da vise verujemo vlasti kojoj ne verujemo nego sto verujemo nekome sugradjaninu koji nesto zna o materiji i potrudio se da to negde i iznese? ili nekom svom komsiji koji nije ni glup ni neobrazovan a udubio se u materiju pa eto.....
U glavnom, ljudi su tu da prihvate kad se sire neke socne glasine, vecinu ne zanima nista konkretno.
Kakav apsurd!

Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 22:37 27.02.2010

Re: Sklonjeni 4. fajl - Resenja -

U pouci o pravnom leku piše da je " dopuštena žalba u roku od 15 dana od dana dostavljanja". Rok za žalbu po jednom rešenju ističe 27.02.2010.
drugom 04.03.2010.
i trećem 06.03.2010.


Znaci oni cak nisu ispostovali ni svoju stranu. Ako ovo prodje nekaznjeno, kakvu poruku to salje? Do first, ask later? Muljanje moze, ako se dovoljno hitro izvede.
Pa da, moze im se, jer mi smo budale, i angazman nije vise cool. Dosadan je. A i popularan je, brateeee, onoliko.
Nema problema, radite sta god hocete, moze vam se, taj deo kapiram, samo nemojte mi vise o demokratiji, pliz.
Vazno da je Tadic platio sto je pio sampanjac, jer zakon je jednak za sve.

ivana23 ivana23 22:47 27.02.2010

Re: Sklonjeni 4. fajl - Resenja -

Pa ljudi, mi kao da vise verujemo vlasti kojoj ne verujemo nego sto verujemo nekome sugradjaninu koji nesto zna o materiji i potrudio se da to negde i iznese? ili nekom svom komsiji koji nije ni glup ni neobrazovan a udubio se u materiju pa eto.....
U glavnom, ljudi su tu da prihvate kad se sire neke socne glasine, vecinu ne zanima nista konkretno.
Kakav apsurd!

Jos uvek ne bi bilo kasno da sutra neki advokat/pravnik otkuca zahtev nadleznom sudu za odredjivanje privremene mere - obustavu izvodjenja radova, pozivajuci se na ova resenja.

Ima li ikoga od struke u Beogradu ko bi zalegao za sprecavanje dalje sece platana?
AlexDunja AlexDunja 22:50 27.02.2010

Re: Sklonjeni 4. fajl - Resenja -

Ima li ikoga od struke u Beogradu ko bi zalegao za sprecavanje dalje sece platana?

ima li?
bindu bindu 22:53 27.02.2010

Re: Sklonjeni 4. fajl - Resenja -

Jos uvek ne bi bilo kasno da sutra neki advokat/pravnik otkuca zahtev nadleznom sudu za odredjivanje privremene mere - obustavu izvodjenja radova, pozivajuci se na ova resenja.

Ima li ikoga od struke u Beogradu ko bi zalegao za sprecavanje dalje sece platana?


to se bas i ja pitam celo posle podne.
ime_korisnicko ime_korisnicko 23:23 27.02.2010

Svi junaci nikom ponikoše

Ima li ikoga od struke u Beogradu ko bi zalegao za sprecavanje dalje sece platana?


Očekivana tišina!



ivana23 ivana23 23:30 27.02.2010

Topola -> Platan

Proširuju ulicu

preopterećenu saobraćajem

seku topole

Buldožeri uzimaju zalet

i jednim jedinim udarcem

obaraju drveće

Jedna se topola samo zatresla

odolela je gvožđu

Buldožer se od nje odmiče

bučno unatraške

priprema se za poslednji juriš

Među okupljenim prolaznicima

stoji i jedan postariji čovek

Skida šešir pred topolom

maše joj kišobranom

i viče iz sveg glasa

Ne daj se dušo



"PROLAZNIK I TOPOLA", Vasko Popa
Exitus Letalis Exitus Letalis 23:49 27.02.2010

Re: Sklonjeni 4. fajl - Resenja -

Jos uvek ne bi bilo kasno da sutra neki advokat/pravnik otkuca zahtev nadleznom sudu za odredjivanje privremene mere - obustavu izvodjenja radova, pozivajuci se na ova resenja.

Ima li ikoga od struke u Beogradu ko bi zalegao za sprecavanje dalje sece platana?

ja sam zvala već i sutra će sve to da iščita moj prijatelj advokat i videće da li ima osnova - verovatno ima - nisam pravnik ni blizu.
eto.

još ću da vidim koga da zovem.
hebiga, kad su svi koje znam u ldp i to nerazočarani:)))
Olga Medenica Olga Medenica 00:54 28.02.2010

Re: Svi junaci nikom ponikoše

Pa prvi strucnjaci na udaru su arhitekte / urbanisti posto su oni smislili i dizajniralo plan i odobrili radove.
Neki su se i javljali.
Sumarski fakultet / gradsko zelenilo su u ovakvom jednom procesu konsultant / izvodjac.
Na njima nije da odluce o seci. Naravno i njihovi izvestaju se mogu staviti u pitanje ali to je tek zasebna prica. O tome sam i ja napisala post. Onaj o drvoredu od 5 miliona.
Ne razumem kako je u celoj ovoj prici uspeo da se sakrije urbanisticki zavod iza ledja gradskog zelenila.
Ljudi, oni su izvrsioci,oni nista ne mogu da odluce bez dozvole!
ivana23 ivana23 01:09 28.02.2010

Re: Svi junaci nikom ponikoše

Olga Medenica
Pa prvi strucnjaci na udaru su arhitekte / urbanisti posto su oni smislili i dizajniralo plan i odobrili radove.Neki su se i javljali.Sumarski fakultet / gradsko zelenilo su u ovakvom jednom procesu konsultant / izvodjac. Na njima nije da odluce o seci. Naravno i njihovi izvestaju se mogu staviti u pitanje ali to je tek zasebna prica. O tome sam i ja napisala post. Onaj o drvoredu od 5 miliona.Ne razumem kako je u celoj ovoj prici uspeo da se sakrije urbanisticki zavod iza ledja gradskog zelenila.Ljudi, oni su izvrsioci,oni nista ne mogu da odluce bez dozvole!

Tacno, Olga u onim resenjima Opstina je dala saglasnost, kao lokalna samouprava, za tacan broj platana za koje odobrava secu, na striktno odredjenim lokacijama. Pogledaj. Sve je podvuceno.
Olga Medenica Olga Medenica 01:14 28.02.2010

Re: Svi junaci nikom ponikoše

Vidim otprilike o cemu se radi.
Tesko mi je da gledam dokument tako.
Jel' mogu da ga dobijem na obican mail?
Onaj gore link ne mogu da otvorim.
Olga Medenica Olga Medenica 01:17 28.02.2010

Re: Svi junaci nikom ponikoše

Osim toga, platani se ne nalaze samo na jednoj opstini.
ivana23 ivana23 01:20 28.02.2010

Re: Svi junaci nikom ponikoše

Olga Medenica
Vidim otprilike o cemu se radi. Tesko mi je da gledam dokument tako. Jel' mogu da ga dobijem na obican mail? Onaj gore link ne mogu da otvorim.

Olga ja samo prekopiram link sa neta. Nemam ja dokument.

Probaj ponovo
Olga Medenica Olga Medenica 01:26 28.02.2010

Re: Svi junaci nikom ponikoše

Ne moze.
:(
ivana23 ivana23 01:30 28.02.2010

Re: Svi junaci nikom ponikoše

Olga Medenica
Ne moze.:(

Probaj preko fb, sada je jedan dokument na 2. a ostali na 3. strani linka koji sam dala.
intrepid intrepid 23:03 27.02.2010

Kostunica platane i jos po nesta

1. Kad je Kostunica otisao sa vlasti, evro je bio 78 din. Danas je 101 din.
2. Kad je Kostunica otisao sa vlasti, moja plata je bila oko 600 evra. Danas je oko 300 evra.
3. Kad je Kostunica otisao sa vlasti, komunalije su mi bile 3700 din. Danas su 5000 hiljada.
4. Kad je Kostunica otisao sa vlasti, markica za prevoz je bila 1400 din. Danas je 2200 dinara.
5. Kad je Kostunica bio na vlasti, struju sam placao 900 din. Danas je 1300 din.
6. Kad je Kostunica bio na vlasti, nosio sam flase vina za useljenje u novokupljene stanove na mojih prijatelja. Danas vise nema razloga za to.
7. Kad je Kostunica bio na vlasti, moji roditelji su kupili novo pokucstvo (frizider, sporet, tv, ). I dan danas ih zovu „novi frizider“, „novi sporet“…Danas, od penzije, to ne bi mogli.
8. Kad je Kostunica bio na vlasti diler nije stajao na mom cosku.
9. Kad je Kostunica bio na vlasti siladzije nisu unistavale drvorede u Beogradu.

A onda je dosla sloboda, i "direktne strane investicije".

Nije bio idealan ali je od ovih bio bolji. tacka. nema ali.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 23:11 27.02.2010

Re: Kostunica platane i jos po nesta

hani, jel to počela predizborna kampanja DSS-a, a? ništa-ništa, samo pitam...
smokvica92 smokvica92 23:13 27.02.2010

Re: Kostunica platane i jos po nesta

intrepid
1. Kad je Kostunica otisao sa vlasti, evro je bio 78 din. Danas je 101 din.
2. Kad je Kostunica otisao sa vlasti, moja plata je bila oko 600 evra. Danas je oko 300 evra.
3. Kad je Kostunica otisao sa vlasti, komunalije su mi bile 3700 din. Danas su 5000 hiljada.
4. Kad je Kostunica otisao sa vlasti, markica za prevoz je bila 1400 din. Danas je 2200 dinara.
5. Kad je Kostunica bio na vlasti, struju sam placao 900 din. Danas je 1300 din.
6. Kad je Kostunica bio na vlasti, nosio sam flase vina za useljenje u novokupljene stanove na mojih prijatelja. Danas vise nema razloga za to.
7. Kad je Kostunica bio na vlasti, moji roditelji su kupili novo pokucstvo (frizider, sporet, tv, ). I dan danas ih zovu „novi frizider“, „novi sporet“…Danas, od penzije, to ne bi mogli.
8. Kad je Kostunica bio na vlasti diler nije stajao na mom cosku.
9. Kad je Kostunica bio na vlasti siladzije nisu unistavale drvorede u Beogradu.

A onda je dosla sloboda, i "direktne strane investicije".

Nije bio idealan ali je od ovih bio bolji. tacka. nema ali.



E Koštunice, smaraš...
ivana23 ivana23 23:16 27.02.2010

Re: Kostunica platane i jos po nesta

smokvica92
E Koštunice, smaraš...

I vrlo malo struje trosi...
jaksa scekic jaksa scekic 23:16 27.02.2010

Re: Kostunica platane i jos po nesta

Dok je Kostunica bio na vlasti otisla CG
Dok jee Kostunica bio na vlasti ubijen je Zoran Djindjic
Dok je Kostunica bio na vlasti podrzao je strajk Crvenih beterki
Dok je Kostunica bio na vlasti stalno je bio neobavesten
Dok je Kostunica bio na vlasti XX je dosao na celo javnog servisa
Dok je Kostunia bio na vlasti-znalo se gde je Mladic

Lakse mi je i sve ono gore negativno nabrojano na replici gore,samo da je neobavesteni otisao u tamo gde mu je mesto...I da ja malo budem neobavesten o njemu
cbronson cbronson 23:31 27.02.2010

Re: Kostunica platane i jos po nesta

postovani intrepid,
kad je kostunica otisao sa vlasti on to nije ni znao, niko ga nije obavestio

ako je standard tada i bio bolji, kostunica nije imao mnogo veze sa tim...
bindu bindu 23:32 27.02.2010

Re: Kostunica platane i jos po nesta

jaksa scekic
Dok je Kostunica bio na vlasti otisla CG
Dok jee Kostunica bio na vlasti ubijen je Zoran Djindjic
Dok je Kostunica bio na vlasti podrzao je strajk Crvenih beterki
Dok je Kostunica bio na vlasti stalno je bio neobavesten
Dok je Kostunica bio na vlasti XX je dosao na celo javnog servisa
Dok je Kostunia bio na vlasti-znalo se gde je Mladic

Lakse mi je i sve ono gore negativno nabrojano na replici gore,samo da je neobavesteni otisao u tamo gde mu je mesto...I da ja malo budem neobavesten o njemu


a cuvena paljavina i pljacka po gradu-ono, kad su palili ambasad???koji je to bio povod- nesto se nesecam.
Exitus Letalis Exitus Letalis 23:36 27.02.2010

Re: Kostunica platane i jos po nesta

odgledh džaba ceo dnevnik b92.
ama ni p od platana.
ni u kajronu.

e, al nije džaba.
oglasio se tadić i rekao - svaki građanin ima pravo da zna koliko para i odakle im imaju i sadašnji i bivši funkcioneri, pa se to odnosi i na zorana živkovića.
eto ko je sledeći.
ili šta je sledeća tema.

a zemljotres?
samo u kajronu i to zemljotres od bokte 8.8 stepeni.

cbronson cbronson 23:38 27.02.2010

Re: Kostunica platane i jos po nesta

a cuvena paljavina i pljacka po gradu-ono, kad su palili ambasad???koji je to bio povod- nesto se nesecam.

... kada je kostunica otisao sa vlasti i najke su poskupele
intrepid intrepid 00:45 28.02.2010

Re: Kostunica platane i jos po nesta

ko je standard tada i bio bolji, kostunica nije imao mnogo veze sa tim


naravno, kako bi predsednik vlade imao veze sa standardom gradjana. a, i nisu ga ni strani ambasadori voleli. pa nam napravili pro-evropsku vladu sve sa palmom, krkobabicem i mrkom.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 00:52 28.02.2010

Re: Kostunica platane i jos po nesta

koštunica nije tema, tako da molim da koštunjavog ostavite tamo gde mu je i mesto, u istoriji.
tripraseta92 tripraseta92 00:59 28.02.2010

Re: Kostunica platane i jos po nesta

intrepid
ako je standard tada i bio bolji, kostunica nije imao mnogo veze sa tim

naravno, kako bi predsednik vlade imao veze sa standardom gradjana

Slušaj Aligrudiću. Idi, deder, cugni koju, možda ti se naglo razbistri.

a, i nisu ga ni strani ambasadori voleli

a gradjani još manje
JJ Beba JJ Beba 01:04 28.02.2010

Re: Kostunica platane i jos po nesta

intrepid
1. Kad je Kostunica otisao sa vlasti, evro je bio 78 din. Danas je 101 din.
2. Kad je Kostunica otisao sa vlasti, moja plata je bila oko 600 evra. Danas je oko 300 evra.
3. Kad je Kostunica otisao sa vlasti, komunalije su mi bile 3700 din. Danas su 5000 hiljada.
4. Kad je Kostunica otisao sa vlasti, markica za prevoz je bila 1400 din. Danas je 2200 dinara.
5. Kad je Kostunica bio na vlasti, struju sam placao 900 din. Danas je 1300 din.
6. Kad je Kostunica bio na vlasti, nosio sam flase vina za useljenje u novokupljene stanove na mojih prijatelja. Danas vise nema razloga za to.
7. Kad je Kostunica bio na vlasti, moji roditelji su kupili novo pokucstvo (frizider, sporet, tv, ). I dan danas ih zovu „novi frizider“, „novi sporet“…Danas, od penzije, to ne bi mogli.
8. Kad je Kostunica bio na vlasti diler nije stajao na mom cosku.
9. Kad je Kostunica bio na vlasti siladzije nisu unistavale drvorede u Beogradu.

A onda je dosla sloboda, i "direktne strane investicije".

Nije bio idealan ali je od ovih bio bolji. tacka. nema ali.

svašta
ne mora svako da se pravi lud
Bonner Bonner 09:33 28.02.2010

Re: Kostunica platane i jos po nesta

tripraseta92

E Koštunice, smaraš...
...
Slušaj Aligrudiću. Idi, deder, cugni koju, možda ti se naglo razbistri.



Nisu Kostunjavi ni Aligrudic, mladje "snage" su u pitanju, tetovaze i taj rad rekao bi...

bitkazabg bitkazabg 23:27 27.02.2010

Tuzan Bulevar, tuzan grad...

Nas nekoliko obicnih ljudi sa Djerma imali smo potrebu da se obratimo Gradonacelniku koji je ipak prezauzet obilaženjem Sajma turizma ovih dana. On verovatno misli da je ‘’posao vec skoro odradjen’’, i to odlicno!


Gradonačelniče,

Buduci da kao slobodni gradjani ovoga grada danima nismo u mogucnosti da dignemo svoj glas ili barem da podelimo svoje misljenje sa onima koji takodje smatraju da je seca platana u Bulevaru vandalski cin (‘’slobodni elektronski mediji’’ od juce banuju nase postove), primorani smo da Vam se, iz najiskrenijeg revolta i sasvim ljudske potrebe nemotivisane bilo kakvim politickim idejama, obratimo i tako umirimo dusu. Ova bitka za Beograd je izgubljena. Nazalost, bojimo se da nije poslednja. I bojimo se da ce pred betonom umreti jos mnogo prirode, bez da nas gradjane iko pita ili konsultuje. Mi, kao druga generacija ''Djeramske dece'' osecamo i dodatni licni bol zbog sece platana, koji niste mogli da nadomestite slabasnim uveravanjima o njihovoj trulezi (vec dva dana gledamo kako divno zdravo drvece lezi unakazeno po trotoaru).

(Ovde samo jedna poruka medijima- SRAM VAS BILO!!! Na celu sa Studiom B i g. Timofejevim! Ostali nas nisu toliko ni iznenadili, ali nekadasnji ‘’prozor u slobodni svet i bolji i evropski Beograd’’!!!???)

I zbog cega, g. Djilas, platane obezbedjuje policija? Verujemo da se slazete da se policijom ne brani ''istina i zdravlje gradjana'' (za koje se tako zalažete). Ko tu uopste koga brani od koga i od cega? I cemu ono ruzno legitimisanje gradjana koji se bune protiv sece od strane policije?
Bojimo se da se ovde ne radi ni o platanima ni o sinama za tramvaje. Sa druge strane razumemo sto niste mogli sa nama da podelite bas kompletnu istinu o tome koji je pravi motiv za secu platana. Tesko je priznati da se drvece sece jer tu moyda treba da niknu zgrade, koje do sada nisu mogle da niknu, jer su upravo Platani onemogucavali pravljenje garaza (bez kojih je nemoguce dobiti dozvolu za gradnju). Tesko je to priznati.
Ali je casnije od lazi.
Zivimo kod Djerma i svedoci smo kako je ulica u kojoj stanujemo promenila licni opis za nekih 5-6 godina. Sta je radjeno oko Djerma svih ovih godina i kakvu bahatost i nemar investitora smo trpeli, to je tema neke druge diskusije. Ali, nije li indikativno upravo to, da se po celoj Zvezdari do sada gradilo, a samo na Bulevaru ne? Zar ne mislite da ste nam ostali duzni za mnoge odgovore?
Mislite li da se na ovaj nacin gradi prestonica buducnosti? Da li je vasa vizija buducnosti u okamenjenom gradu, netransparentnoj vlasti i gradskim celnicima gluvim i slepim da cuju i drugaciji glas? Mi smo se licno kao studenti 96-97 borili da imamo to pravo. Danas, osecamo da ga vise nemamo. Trebalo bi da to razumete, na kraju krajeva, i Vi ste Gradonacelnice nekada bili predvodnik studenata za jednu bolju i slobodniju Srbiju, za jedan lepsi i evropski Beograd.
Dodatno se osecamo iznevereni jer smo mi bili od onih pripanika mladje generacije koji smo svoju okolinu uveravali da ste bas Vi, g. Djilas pravi covek za funkciju Gradonacelnika, covek sa vizijom. Ali na primeru slucaja ‘’Platani’’ za samo nekoliko dana razuverili ste nas u sve to. Zauvek.
I za kraj, jedna konstatacija ( nije pitanje- posto znamo da nam necete odgovoriti): seku se samo platani na potezu od Vuka do Batutove. Pretpostavljamo da je to zato sto na ostalim potezima vec postoje blokovi zgrada, pa su i ''platani zdravi'' ? Mnogo ima kontradikcija i nepotpunosti u svemu sto je receno (a malo je receno) na ovu temu.
Prosetajte Gradonacelnice Bulevarom ovih dana. Mozda naidjete na jednog starijeg gospodina sa stapom koji stoji pored platana u koji je verovatno gledao ceo zivot (sada vec samo panja). Budite smeker barem malo jer, secamo se, voleli ste oduvek da se slikate sa gradjanima i u opustenom tonu pricate o ‘’vrucim temama’’. Vase sadasnje uopste nije smekersko Gradonacelnice.
A posebno vam preporucujemo da se prosetate Bulevarom kad dodje prolece, verujemo da cete biti zadivljeni ‘’dokle se odmaklo sa radovima’’ pa Vam padne na pamet bas ideja o zameni onih ruznih udzerica sa desne strane, sto vam je mozda od pocetka i bila misija. Tada cete videti kakav je Bulevar zapravo. Da je to samo jos jedna tuzna i ruzna beogradska ulica.
A trebalo je imati samo malo svesti i hrabrosti i izaci pred gradjane i reci javno zasto se vade platani. Toliko bar, mislimo, celni ljudi grada duguju Beogradu, nama stanovnicima ovoga kraja i pokojnom drvecu koje je ulepsavalo nase dane.

NIKADA VAM NECEMO ZABORAVITI.
JER NAS NISTE PITALI.
JER STE LAGALI.
JER STE SE OGLUSILI.
JER STE POVREDILI NASA OSECANJA I UVREDILI NASU INTELIGENCIJU.
JER SE PONASATE BAHATO, HAJDUCKI I SILNICKI.
A TREBALO BI DA STE U SLUZBI BEOGRADA I NJEGOVIH GRADJANA.


skener92 skener92 23:36 27.02.2010

Re: Tuzan Bulevar, tuzan grad...

sto je govorio moj deda: "to su sve 'ajduci, iz 'ajduckih familija, cim vide nesto zeleno, odmah da poseku i zabetoniraju, da ih ne podseca na njihova sela."
Nune Popović Nune Popović 23:41 27.02.2010

Re: Tuzan Bulevar, tuzan grad...

Tuzan Bulevar, tuzan grad...
Nas nekoliko obicnih ljudi sa Djerma...


Ne odustajte, okupite još komšija i prijatelja, organizujte se i borite se za svoja prava, kako znate i umete, kreativno i nenasilno!
Exitus Letalis Exitus Letalis 23:52 27.02.2010

Re: Tuzan Bulevar, tuzan grad...

Nune Popović
Tuzan Bulevar, tuzan grad...
Nas nekoliko obicnih ljudi sa Djerma...


Ne odustajte, okupite još komšija i prijatelja, organizujte se i borite se za svoja prava, kako znate i umete, kreativno i nenasilno!

eh, kad bi bilo vremena za platane.
nego tužba, bre!
ja već tim povodom krenula u neku akciju.

p.s. možda da zatrpamo pismima skupštinu grada, sve na ime đilasa & saučesnika...
bitkazabg bitkazabg 00:01 28.02.2010

Re: Tuzan Bulevar, tuzan grad...

Svakako necemo odustati, ali zaista je tesko probuditi ljude. Nekako, ove pripadnike ''srednje klase'' i da razumemo- ucenjeni kreditima, obnevideli u kancelarijama, umrtvljeni ''Babama koje se cesljaju'' i umoreni ''vaznim vestima''. Ono sto porazava je letargija danasnjih klinaca (moramo priznati i ovih na prvoj liniji, sa Bulevara). Gde su ti studenti? Jesu li stvarno mladi danas toliko nezainteresovani za sve sto je od nekog opsteg znacaja? Ovih dana zaista porazava taj neutesni osecaj usamljenosti...
intrepid intrepid 00:17 28.02.2010

Re: Tuzan Bulevar, tuzan grad...

Gde su ti studenti? Jesu li stvarno mladi danas toliko nezainteresovani za sve sto je od nekog opsteg znacaja?


naravno da ih nema. lagali su ih sve ove godine o nekakvom boljem zivotu a ono sve gore i gore. ako mislis na omladinu DS ili LDP-a oni vas sigurno nece podrzati zato sto bi bili iskljuceni iz stranke. moraju striktno provoditi politiku vrha stranke a i sami vide da se to isplati. zar primer djilasa, cede, sutanovca ne govore najbolje kako se bez rada uz politicku podobnost postaje mocan i bogat.

ps. naravno, kostunica je kriv i za platane
ivana23 ivana23 00:34 28.02.2010

Re: Tuzan Bulevar, tuzan grad...

bitkazabg
Gde su ti studenti? Jesu li stvarno mladi danas toliko nezainteresovani za sve sto je od nekog opsteg znacaja? Ovih dana zaista porazava taj neutesni osecaj usamljenosti...

Napisala sam ranije danas, sin mi je sa 11 drugova otisao prepodne na Bulevar i nigde nikoga nije bilo. Obisli 'celu trasu' protesta nema, oni sami nisu mogli nista i vratili se kucama.
Ako cuju da sutra ima naroda ici ce opet, ali vec u ponedeljak nema sanse. Sada, po "Bolonji' za svaki izostanak sa predavanja potrebno je opravdanje - na fakultetu je kao i u skoli.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 00:42 28.02.2010

Re: Tuzan Bulevar, tuzan grad...

ps. naravno, kostunica je kriv i za platane

sjaši više sa tog koštunjavog. sad je tamo gde mu je i mesto. duboko u istoriji.
intrepid intrepid 00:56 28.02.2010

Re: Tuzan Bulevar, tuzan grad...

sjaši više sa tog koštunjavog. sad je tamo gde mu je i mesto. duboko u istoriji.


vazno je da ti zivis bolje zbog toga. nekako mi je i drago sto se vrtite u krug u sopstvenoj nemoci. ajd' sad, laku noc, ne bi te vise zadrzav'o.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 00:58 28.02.2010

Re: Tuzan Bulevar, tuzan grad...

intrepid
sjaši više sa tog koštunjavog. sad je tamo gde mu je i mesto. duboko u istoriji.


vazno je da ti zivis bolje zbog toga. nekako mi je i drago sto se vrtite u krug u sopstvenoj nemoci. ajd' sad, laku noc, ne bi te vise zadrzav'o.

ej, šetaj malo. pun mi je kofer i djilasovih i koštunjavih.
JJ Beba JJ Beba 01:17 28.02.2010

Re: Tuzan Bulevar, tuzan grad...

skener92
sto je govorio moj deda: "to su sve 'ajduci, iz 'ajduckih familija, cim vide nesto zeleno, odmah da poseku i zabetoniraju, da ih ne podseca na njihova sela."



beton i blato, to su oni
JJ Beba JJ Beba 01:25 28.02.2010

Re: Tuzan Bulevar, tuzan grad...

Gde su ti studenti?

jedni u zavičaju, drugi u zari i springfildu.
zabole njih za drveće, oni bi da budu PRovi kod đilasa.
naši mladi su matori
skener92 skener92 14:56 28.02.2010

Re: Tuzan Bulevar, tuzan grad...

JJ Beba



beton i blato, to su oni



i iz dubine duse mrze grad, jer ga se plase.

'idemo u gradove
da bijemo gadove'

bese li tako pevao montanjarski bard karadzic?
JJ Beba JJ Beba 15:05 28.02.2010

Re: Tuzan Bulevar, tuzan grad...

i iz dubine duse mrze grad, jer ga se plase.

'idemo u gradove
da bijemo gadove'

bese li tako pevao montanjarski bard karadzic?

a kad dodju u isti , bzo bi da ga zabetniraju da ih ne seca na njivu.
a ako dodje do rasprave oko sece drveca sledi cuveni argument - ako vam je do drvece idite na selo
maksa83 maksa83 15:46 28.02.2010

Re: Tuzan Bulevar, tuzan grad...

ps. naravno, kostunica je kriv i za platane

Hu d fak je Koštunica?
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 00:43 28.02.2010

da se nadje u arhivi

smokvica92 smokvica92 00:49 28.02.2010

Re: da se nadje u arhivi

Srđan Mitrović


Graditelji, Boga se ne boje.
JJ Beba JJ Beba 01:18 28.02.2010

Re: da se nadje u arhivi

dva rada neimara, fali im treći za preferans
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 01:30 28.02.2010

Re: da se nadje u arhivi

ova slika me podseća na onu kada je pokojni Badža došao kod pokojnog Slobe dan nakon pokolja demonstranata u Beogradu, na Onim protestima...verujem da ova dvojica gore planiraju izradu kundaka od platana.
ivana23 ivana23 00:48 28.02.2010

***

Olga Medenica Olga Medenica 00:56 28.02.2010

Re: ***

Jako!
Filip Mladenović Filip Mladenović 01:00 28.02.2010

Re: ***

POŠTO JE EVROPSKA INVESTICIONA BANKA SUFINANSIJER REKONSTRUKCIJE BULEVARA, RED JE DA JE UPOZNAMO REČIMA, SLIKAMA I SNIMCIMA ŠTA SE RADI SA PLATANIMA.

KONTAKTI:

EVROPSKA INVESTICIONA BANKA

98-100, boulevard Konrad Adenauer
L-2950 Luxembourg
Tel.(+352) 43 79 1
FAX: (+352) 43 77 04

Communication Department
info@eib.org
(+352) 43 79 - 22000
FAX: (+352) 43 79 - 62000

press@eib.org
(+352) 43 79 - 21000
FAX: (+352) 43 79 - 61000

complaints@eib.org
mariopan mariopan 01:03 28.02.2010

Re: ***

Ja sve iščitala, muka mi je toliko da nemam reči. Tako sam razočarana i tužna.
Jedino da ga tuži neko stručan, samo to mi daje nadu da ovo neće tako glatko proći kako su se nadali.
Ne mogu da prepoznam slike, kako to golo sada izgleda.
JJ Beba JJ Beba 01:19 28.02.2010

Re: ***

Ne mogu da prepoznam slike, kako to golo sada izgleda.

izgleda odvratno
Olga Medenica Olga Medenica 01:20 28.02.2010

Re: ***

Naravno.
bitkazabg bitkazabg 01:23 28.02.2010

Re: ***

Kapital nazalost ne bira način. Da li je moguce da su toliko drski da na ovaj nacin plaćamo drugima kamate? I to nasim parama!

Znaci, kredit smo uzeli i pre nego sto smo gradjane pitali da li ovo odobravaju i na koji nacin bi projekat trebalo sprovesti?

U kriznim vremenima, privreda se može pomoći samo infrastrukturnim projektima. Vrlo dobro se zna sta podrazumevaju ti projekti. Da li ce nam ovaj projekat doneti preko neophodna novcana sredstva za oporavak Drzave? Ili, posto su "ljudi sa vizijom" imaju ideju da stave punktove na Bulevar, pa da naplacuju putarinu?

A sto se privrednih i ekonomskih pitanja, o tome neki drugi put na blogu. Ima tu dosta toga da se kaze.

Dragan Pavlicevic Dragan Pavlicevic 03:51 28.02.2010

Re: ***

Filip Mladenović
POŠTO JE EVROPSKA INVESTICIONA BANKA SUFINANSIJER REKONSTRUKCIJE BULEVARA, RED JE DA JE UPOZNAMO REČIMA, SLIKAMA I SNIMCIMA ŠTA SE RADI SA PLATANIMA.KONTAKTI:EVROPSKA INVESTICIONA BANKA98-100, boulevard Konrad AdenauerL-2950 Luxembourg Tel.(+352) 43 79 1 FAX: (+352) 43 77 04 Communication Department info@eib.org (+352) 43 79 - 22000 FAX: (+352) 43 79 - 62000 press@eib.org(+352) 43 79 - 21000 FAX: (+352) 43 79 - 61000 complaints@eib.org


rayzippo rayzippo 06:20 28.02.2010

vid' seljaka,neda bukvu...






Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 11:40 28.02.2010

Bulevar sada

Dogadja li se sada nesto na Bulevaru? Ima li koga tamo da izvesti? Treba li da se ide ili je zatisje?
prskalica prskalica 16:27 28.02.2010

budjenje ranog proleca...

..i blagi bol u grudima...


dakle secom platana docekujemo prolece u srbiji...
kakvi smo, ne treba nikad ni da nam dodje...
wukadin wukadin 19:53 28.02.2010

pa dobro vise...

Ja razumem bes, ali znate li da u Kragujevcu seku ljudima promrzle delove tela, jer nema prihvatilista. Sto tamo ne usmerite bes? Rekao nesto Nietzsche da treba cuvati snagu za dostojnog protivnika. To je isto hrabrost, a ne samo da se vitla...
'bali vas Djilas i zuti...
Mada ova crvena boja mi se ich ne svidja. Stvarno deluje ko da place. Place zemlja Srbija pod njihovim jarmom. Ako ste se sad i zbog ovoga opametili, neka!
Mazeltov!!!
Exitus Letalis Exitus Letalis 23:37 28.02.2010

možda se ne uklapa ...

gledala utisak nedelje.
nikom nisu utisak platani, ni urednici, ni gostima, ni gledaocima!
sve ih od reda zabole.
a možda su im predočili argumente koje nisu mogli da odbiju.
ko ni čeda.
JJ Beba JJ Beba 23:42 28.02.2010

Re: možda se ne uklapa ...

Exitus Letalis
gledala utisak nedelje.
nikom nisu utisak platani, ni urednici, ni gostima, ni gledaocima!
sve ih od reda zabole.
a možda su im predočili argumente koje nisu mogli da odbiju.
ko ni čeda.

pa da ovo se u stvari ne događa
to samo mi na netu onako, virtuelno, zezamo se.
ovo je igrica a inače sve je u redu.
stanje redovno
branca branca 00:34 01.03.2010

Prolece je, a ja zivim u Srbiji....

Rambo Amadeus legao na ulicu da brani platane
http://www.e-novine.com/index.php?news=35273

Pevač Rambo Amadeus legao je sa još dvojicom muškaraca popodne u petak na cestu u ulici Bulevar kralja Aleksandra, iz protesta zbog seče platana u ovom delu grada * Saobraćaj je u tom delu ulice bio zaustavljen a Rambo je molio da ga uhapse

Prema rečima Ramba Amadeusa, oko 13 časova na prvom mestu seče platana u Bulevaru kralja Aleksandra, oko 300 metara iznad Vukovog spomenika, on je bio prinuđen da legne na ulicu i zaustavi saobraćaj jer mu ekipa Zelenila Beograd, koja je sekla stabla, nije htela dati dozvole za seču na uvid. Pridružilo mu se oko 20 do 30 ljudi koji su zajedno s njim vikali "Lopovi, ubice".

"Oni ilegalno seku platane. To su vandali. Na kraju se pojavio jedan policajac koji nas je uz razgovor sklonio sa ceste. Molio sam da me uhapse jer sam, kada me jednom sinovi budu pitali gde je drveće na bulevaru, hteo da budem miran, da mogu da kažem da sam uradio nešto da ih spasim. Ovako me sramota", rekao je Rambo Amadeus za e-Novine.

Prema njegovim rečima, sprema se velika akcija za zaštitu preostalih beogradskih platana. Samo nekoliko sati pre ove konretne akcije, Rambo Amadeus se na svom portalu javno usprotivio sramnoj seči platana koja je u petak počela na tri mesta u Bulevaru kralja Aleksandra u Beogradu. "Jutros je počela vandalska seča Platana u Bulevaru. Bulevarci, gde ste?", zavapio je ekološki svesni muzičar je na svom sajtu www.ramboamadeus.com.

Rambo je ocenio da se radi o "kratkovidom planiranju koje preti da Beograd ostane bez sedamdesetogodišnjih gorostasa platana i njihovih
prijatnih i blagotovornih krošnji koje su nas branile od letnje žege i pružale utočište pticama". Prema njegovim rečima, o seči platana "medijska blokada je temeljna, čak se i sajtovi hakuju, da cela istina ne dopre do građana".

Prema najavama gradskih vlasti, u Bulevaru će biti posečeno oko 400 platana, za koje vlast tvrdi da su bolesni. Ekipu gradskog zelenila u seči platana obezbeđuje policija, a predstavnici neformalnog udruženja "Sačuvajmo platane" okupili su se na mestima u Bulevaru gde se seče drveće, ali nisu pokušavali da spreče seču. U petak ujutru Bulevar kralja Aleksandra izgledao je otužno. Na nekoliko mesta u ulici napravljene su ograde, i sekla su se stabla, građani su nemo stajali i promatrali sa obe strane ulice šta se dešava, bez glasa. Nadajmo se da je od šoka i da će bulevarci uskoro izaći da odbrane svoju ulicu, najdužu u Beogradu, od vandalskog ponašanja gradskih vlasti. U petak ju je branilo jedva 100 ljudi.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana