Mediji| Satira| Zdravlje

KAKO SAM POSTALA MODERATOR

Ana WithAFamilyNameTooHardToPron RSS / 10.03.2010. u 08:57

...Tacnije, moderator-volonter.

Sa moje strane, mislim da je stvar karaktera ili neke licne etike. Kad neko pise o mojoj oblasti stvari koje zbunjuju narod i izazivaju kolektivnu sumnju i paniku, ja se osecam prozvano, neki put cak i poimence jesam od strane drugih blogera, da dam svoje misljenje o tome. Tako se sinoc i jutros npr. desilo da sam provela 2 sata pisuci na tudjem blogu, pokusavajuci ljudima da objasnim da, iako postoje mnoge finansijske mlaverzacije u zdravstvenoj politici, niko ne pokusava da ih otruje insulinom. Desavalo se to i ranije: na blogu o “blagodetima” pusenja, pa na onom o mleku I mesu americkih krava zbog kojih ljudi dobijaju rak, o svinjskom gripu i sl.

Kad sam pocela da pisem na blogu, to mi je bila zabava, a sad se pretvorilo u nesto nalik poslu. Nemam nista protiv da pomognem ljudima savetom ako im je to potrebno. Medjutim, ono sto ne razumem je da se medijska kuca B92 oslanja iskljucivo na moju do zuba trudnu malenkost kao jedinog zdravstvenog moderatora. Mozda je stvar u tome sto ja to radim bez ikakve novcane nadoknade?

Svi smo svedoci sve prisutnije politicke i vaspitno-komunikacione moderacije na ovom blogu. Medjutim, VIP-aminovani blogeri cesto pisu i o ozbiljnim temama koje nisu iz domena njihove kompetencije, nad kojim nisu mnogo vremena proveli proucavauci ih I ne ogranicavaju se na licne impresije, vec cinjenice predstavljaju na vrlo odlucan I definitivan nacin koji ponekad biva bez osnova. Pitam se ko onda snosi odgovornost za ono sto je napisano? VIP autor ili B92? Ovaj problem je donekle i posledica uvodjenja VIP statusa kojim B92 kaze da su neki ljudi pozvanji i kompetentniji da pisu o raznim temama od drugih, cak iako za to nemaju nikakvo formalno pokrice, tako da sve mirise da je odgovornost na medijskoj kuci B92. Kad bi blog bio samo blog autora, onda ne bi bilo nikakvih problema. Svi znamo sta blog forma predstavlja.

Ova nekonzistentnost moderacije, ako je cilj vece kontrole kvaliteta clanaka i komentara, mogla bi se ispraviti zaposljavanjem nekog ko bi se bavio npr naucnim/zdravstvenim/umetnickim istrazivackim novinarstvom.

Usput, ocekujem da se porodim ovih dana, tako da cu morati da vam uskratim svoje volonterske usluge. 



Komentari (264)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 11:23 10.03.2010

Re: Insulin

BTW..Imam jednu drugaricu i koleginicu koja je anesteziolog, u Mančesteru valjda,...Dr Vesna Ćolović. Ako je znate, da li bi ste bili ljubazni da mi pošaljete njen mail? Hvala unapred!

Re: Insulin

Nebojsa Krstic
Tako se sinoc i jutros npr. desilo da sam provela 2 sata pisuci na tudjem blogu, pokusavajuci ljudima da objasnim da, iako postoje mnoge finansijske mlaverzacije u zdravstvenoj politici, niko ne pokusava da ih otruje insulinom

Pa zar nije jedan lekar iz KCB u bekstvu u Kanadi, osumnjičen da je trebalo da insulinom prekrati život ranjenom Zoranu Đinđiću u slučaju da ovaj preživi atentrat? O tome su pisale novine.

nikad cula. ali rado cu procitati ako das link.
ivana23 ivana23 11:24 10.03.2010

Re: Insulin

Nebojsa Krstic
Tako se sinoc i jutros npr. desilo da sam provela 2 sata pisuci na tudjem blogu, pokusavajuci ljudima da objasnim da, iako postoje mnoge finansijske mlaverzacije u zdravstvenoj politici, niko ne pokusava da ih otruje insulinom
Pa zar nije jedan lekar iz KCB u bekstvu u Kanadi, osumnjičen da je trebalo da insulinom prekrati život ranjenom Zoranu Djinđiću u slučaju da ovaj preživi atentrat?

Izvinjavam se Ani sto cu uskociti u dijalog.

Svakom laiku je jasno da se prekomerna doza bilo kog leka pretvara u otrov.
Boze, Krsticu, pa ti si lekar! Ana ne pise o tome. Procitaj blog kod Strongmena, bice ti jasnije o cemu se radi.
Goran Vučković Goran Vučković 11:27 10.03.2010

Re: Insulin

Svakom laiku je jasno da se prekomerna doza bilo kog leka pretvara u otrov.
Boze, Krsticu, pa ti si lekar! Ana ne pise o tome. Procitaj blog kod Strongmena, bice ti jasnije o cemu se radi.

Prekomerna doza vode se ponekad zove waterboarding - nego - otkad je to zabranjeno trolovanje?
Alava Alava 11:27 10.03.2010

Re: Insulin

Baš lepo, od toga ja sam kompetentna a nemam vip status, preko žalopojke odlazim i znajte da će vam faliti moje volonterske usluge, pa sve do Đinđića.

Ček, ček, šta još fali?
Sex - ima, eno pominjao Anfak.
Ax, da , fale još Hitler i Amfilohije.
Ali se oni ne uklapaju u ovu insulinsku patetiku.

Krstiću, da niste i Vi trudni do zuba?
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 11:39 10.03.2010

Re: Insulin

Boze, Krsticu, pa ti si lekar! Ana ne pise o tome.

Pa dobro, što se odmah ljutite? Pomenula je trovanje insulinom pa me je to asociralo.
maksa83 maksa83 11:46 10.03.2010

Re: Insulin

Pa dobro, što se odmah ljutite? Pomenula je trovanje insulinom pa me je to asociralo.

Što se čovek izvitoperi od ovih blogova, ja ovo sve vreme čitam kao "trolovanje insulinom".

Re: Insulin

Nebojsa Krstic
BTW..Imam jednu drugaricu i koleginicu koja je anesteziolog, u Mančesteru valjda,...Dr Vesna Ćolović. Ako je znate, da li bi ste bili ljubazni da mi pošaljete njen mail? Hvala unapred!

ne znam vasu drugaricu (ako smo vec na vi)

a sto se trovanja insulinom tice, cini mi se da je ovde nesporazum oko definicije otrova.
stvar je samo u kolicini i problem nastaje kad ga ima previse ili premalo.
kao sto znate, i voda moze "da otruje" ako je ima previse. bio je slucaj na londonskom maratonu gde su ljudima davani saveti "da piju sto vise vode" da ne bi dehidrirali, pa je jedan maratonac to shavtio bukvalno, i umesto da pije izotonicnu tecnost ili vodu na osnovu toga koliko je zedan, jer je mehanizam zedji vrlo fino bazdaren da kaze koliko vam je vode potrebno, prepio vode i umro od tzv centralne mielinolize ponsa.

Re: Insulin

maksa83
Pa dobro, što se odmah ljutite? Pomenula je trovanje insulinom pa me je to asociralo.

Što se čovek izvitoperi od ovih blogova, ja ovo sve vreme čitam kao "trolovanje insulinom".

makso, ti si za mene car bloga (da izvine kralj majmuna)
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 11:51 10.03.2010

Re: Insulin

Krstiću, da niste i Vi trudni do zuba?

Pa zar nije ideja bloga da pišete o stvarima o kojima nemate pojma? U toj mogućnost je suština oslobađanja koje je donela digitalna revolucija. Muziku pisu nemuzikalni, fotografije i filmove snimaju oni koji to ne znaju...piše ko šta hoće...šta ima lepše od toga?

Re: Insulin

Alava
Baš lepo, od toga ja sam kompetentna a nemam vip status, preko žalopojke odlazim i znajte da će vam faliti moje volonterske usluge, pa sve do Đinđića.

Ček, ček, šta još fali?
Sex - ima, eno pominjao Anfak.
Ax, da , fale još Hitler i Amfilohije.
Ali se oni ne uklapaju u ovu insulinsku patetiku.

Krstiću, da niste i Vi trudni do zuba?


tamo gde neko vidi patetiku, neko vidi humor i satiru.

lepota (i sve drugo) je u ocima koje gledaju.
Dr M Dr M 11:57 10.03.2010

Re: Insulin

Muziku pisu nemuzikalni, fotografije i filmove snimaju oni koji to ne znaju...piše ko šta hoće...šta ima lepše od toga?


Ima, biti savetnik...
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 11:59 10.03.2010

Re: Insulin

Ima, biti savetnik..

Što misliš da je to lepo?
Unfuckable Unfuckable 12:01 10.03.2010

Re: Insulin

šta ima lepše od toga?

savetovanje?
Ne mislim na Stolice, naravno.

edit: mada, pazi - rečenica Savetovanje u Stolicama mogla bi imati sasvim drugačiju konotaciju kada bi je tumačio neki šaljivdžija kao Brajović, recimo
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 12:12 10.03.2010

Re: Insulin

savetovanje?

Pa baš pitam i DR M-a, zašto je to lepo. Reci, zanima me.
Dr M Dr M 12:13 10.03.2010

Re: Insulin

Ima, biti savetnik..

Što misliš da je to lepo?


Mora biti, cim najmuzikalniji, najdramaticniji, najnajiji odose u savetnike..
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 12:17 10.03.2010

Re: Insulin

Mora biti, cim najmuzikalniji, najdramaticniji, najnajiji odose u savetnike..

Daj nešto što ima bar zrnce smisla.
Unfuckable Unfuckable 12:23 10.03.2010

Re: Insulin

Gos'n Krle, ja sam se samo malo šalio na temu kako se svi bave svačim, ništa ozbiljno.Uzgred, teško je insistirati na smislu u sred "digitalne revolucije" kako je TO već nazvano.
Inače, moje lično i iskreno mišljenje je da, recimo, inženjer elektrotehnike može biti sasvim dobar šef prodaje sportske opreme, jer (opet iskreno) mislim da ne biraju ljudi situacije nego situacije - ljude i da samo od njihove inteligencije, adaptibilnosti i marljivosti zavisi koliko će dobro obavljati neki posao.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 12:26 10.03.2010

Re: Insulin

Gos'n Krle, ja sam se samo malo šalio na temu kako se svi bave svačim, ništa ozbiljno.Uzgred, teško je insistirati na smislu u sred "digitalne revolucije" kako je TO već nazvano.

Pa ja se, gosn Unfuckable, slažem s tobom.
Unfuckable Unfuckable 12:34 10.03.2010

Re: Insulin

Pa ja se, gosn Unfuckable, slažem s tobom.

Gos'n Krle, pa to je, takorekuć - veoma dobro, fantastično čak!
Ali i loše, loše... jako loše: mogli bi da nas proglase za istomišljenike, tojest - klan.
antioksidant antioksidant 12:35 10.03.2010

Re: Insulin

Nebojsa Krstic
savetovanje?

Pa baš pitam i DR M-a, zašto je to lepo. Reci, zanima me.

невезано за тему, али зашто се осећаш прозваним да браниш част целе саветничке професије?
ипак си ти већи траг у животу оставио од тог свог последњег занимања (што се мене лично тиче већи си траг оставио и од тог што га саветујеш) па не видим потребу да ти је до тога толико стало.
а саветовање је дуго већ симбол "лези лебу да те једем" занимања (скоро као "члан управног одбора". некад је љуба мољац причао да би волео да ради у фабрици домина на одељењу "дупло голо". примаш паре а не мораш да бушиш. : ) сада је жеља увалити стражњицу у саветничу фотељу и то је то...
(немој само разочарати широко пучанство и рећи да ни фотеље нема - а ако почнеш да причаш о некој одговорности и да има нешто да се ради - то ти нико неће веровати)

Re: Insulin

Unfuckable
Pa ja se, gosn Unfuckable, slažem s tobom.

Gos'n Krle, pa to je, takorekuć - veoma dobro, fantastično čak!
Ali i loše, loše... jako loše: mogli bi da nas proglase za istomišljenike, tojest - klan.


unfuck, ako tako nastavis mogao bi da snosis odgovornost za porodjaj
arianna arianna 12:43 10.03.2010

Re: Insulin

Dr M
Ima, biti savetnik...

kad svi troliju, ajd i ja

Jeli, zna li neko koliko godina radnog iskustva treba da napapirčim, da bih mogla i ja u savetnike?
Unfuckable Unfuckable 13:26 10.03.2010

Re: Priroda to sve ionako...

ako tako nastavis mogao bi da snosis odgovornost za porodjaj

Dakle, ako nastaviš da čitaš ova moja činodejstvovanja ovde, B92 bi mogli biti odgovorni za prevremeni porod? Au!
...ok, gospodžo: stavite lonac vode na šporet, za početak.

(šala, šala!!! Ne podižite ništa teško...š a l a !)
mikele9 mikele9 13:35 10.03.2010

Re: Insulin

Pa zar nije ideja bloga da pišete o stvarima o kojima nemate pojma? U toj mogućnost je suština oslobađanja koje je donela digitalna revolucija. Muziku pisu nemuzikalni, fotografije i filmove snimaju oni koji to ne znaju...piše ko šta hoće...šta ima lepše od toga?

Izvinite gospodine Krstiću, nov sam i neiskusan, da li je ovo što napisaste sarkazam ili samo uobičajen cinizam vas na vlasti?
Ne zamerite mi zbunjenom.

Re: Insulin

arianna
Dr M
Ima, biti savetnik...

kad svi troliju, ajd i ja

Jeli, zna li neko koliko godina radnog iskustva treba da napapirčim, da bih mogla i ja u savetnike?


zanimljiva paralela izmedju savetnika i (vip) blogera B92...
kao i blogera, i savetnika bira gazda, tj onaj kome je savet potreban, MEDJUTIM, ako onaj koji placa savet donese odluku na osnovu onog sto mu je savetnik savetovao, pa se ta odluka pokaze losom, taj gazda nosi sve posledice. njegova je stvar da li ce onda savetnika da baci krokodilima ili sta vec.
Alava Alava 13:52 10.03.2010

Re: Insulin

tamo gde neko vidi patetiku, neko vidi humor i satiru.

lepota (i sve drugo) je u ocima koje gledaju.


Da, da, baš tako, pravo zboriš trudno devojče.

Kao što tamo gde neko vidi nedostatak kompetencije neko drugi vidi slobodu da na blogu kao takvom svako piše o onome o čemu želi. Ovo nije naučni časopis, ovo je blog, a svi mi, bogu hvala, još uvek imamo tu slobodu da biramo koje tekstove i autore ćemo čitati.

Mada, moram priznati da mi je zabavno prisustvovati prvom blogu u kome se neko žali što je dva sata potrošio na komentare kod nekog drugog autora. Cenim to što si tako savesna, prosto ne mogu ni da zamislim kako bi se razletela da te stvarno neko za to još i plaća. Svaka čast.

Re: Insulin

Alava
tamo gde neko vidi patetiku, neko vidi humor i satiru.

lepota (i sve drugo) je u ocima koje gledaju.


Da, da, baš tako, pravo zboriš trudno devojče.

Kao što tamo gde neko vidi nedostatak kompetencije neko drugi vidi slobodu da na blogu kao takvom svako piše o onome o čemu želi. Ovo nije naučni časopis, ovo je blog, a svi mi, bogu hvala, još uvek imamo tu slobodu da biramo koje tekstove i autore ćemo čitati.

Mada, moram priznati da mi je zabavno prisustvovati prvom blogu u kome se neko žali što je dva sata potrošio na komentare kod nekog drugog autora. Cenim to što si tako savesna, prosto ne mogu ni da zamislim kako bi se razletela da te stvarno neko za to još i plaća. Svaka čast.

takva mi je priroda, radna i pozrtvovana . zalba je samo dramski uvod.
Alava Alava 14:06 10.03.2010

Re: Insulin

zalba je samo dramski uvod.

Ma da, zbog hormona...
ecce-florian ecce-florian 14:49 10.03.2010

Re: Insulin

ja bi vam se rado pridružio u trolovanju, ali od pre neki dan moram prvo moderatora da zamolim za dozvolu, da ne bi posle bilo ...... ( ovim sam se malo dotakao teme moderacije, zar ne?)
arianna arianna 16:40 10.03.2010

Re: Insulin

Ana WithAFamilyNameTooHardToPron

zanimljiva paralela izmedju savetnika i (vip) blogera B92...
kao i blogera, i savetnika bira gazda, tj onaj kome je savet potreban, MEDJUTIM, ako onaj koji placa savet donese odluku na osnovu onog sto mu je savetnik savetovao, pa se ta odluka pokaze losom, taj gazda nosi sve posledice. njegova je stvar da li ce onda savetnika da baci krokodilima ili sta vec.



Ja mislim da bih stručno bila kompetentna, samo očigledno moram da poradim i na drugim veštinama
JJ Beba JJ Beba 16:51 10.03.2010

Re: Insulin

Muziku pisu nemuzikalni,

Krle, ova ti je na mestu

100% na mestu
oskar-z-wild oskar-z-wild 18:39 10.03.2010

Re: Insulin

Nebojsa Krstic

Pa zar nije ideja bloga da pišete o stvarima o kojima nemate pojma? U toj mogućnost je suština oslobađanja koje je donela digitalna revolucija. Muziku pisu nemuzikalni, fotografije i filmove snimaju oni koji to ne znaju...piše ko šta hoće...šta ima lepše od toga?



"It's not what you know. It's who you know."

Paul Arden
Nadpalfi Nadpalfi 20:12 10.03.2010

Re: Insulin

Ax, da , fale još Hitler i Amfilohije

A zasto njih dvojicu u istu kosaru?
Alava Alava 21:19 10.03.2010

Re: Insulin

Nadpalfi
Ax, da , fale još Hitler i Amfilohije

A zasto njih dvojicu u istu kosaru?

Nisu u istoj košari, nego je jedna izuzetno mudra osoba primetila jednu istinu - na koju god temu da se pokrene rasprava na blogu, na kraju se uvek stigne ili do sexa, ili do Hitlera ili do Amfilohija.
A vole ljudi i Đinđića da ubace kad ustreba.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 21:28 10.03.2010

Re: Insulin

kao i blogera, i savetnika bira gazda

A što misliš da ne može obrnuto?
Unfuckable Unfuckable 21:30 10.03.2010

Re: Insulin

A što misliš da ne može obrnuto?

pravo je vreme za vic:
došao drug Stane Dolanc u novootvorenu ultraextra klanicu
LM, pokazuju mu ponosni domatjini - te ovo, te ono...i dođu do najsavremenije (tada) mašine u koju s jedne strane uguraju svinju a sa druge strane izlaze kobaje.
I hvale se oni, skroz ponosito, kako mogu na taj način da proizvedu ne zna se koliko kobaja, a drug Dolantz, pošto su kamere, jelte, uključene, opseti se da bi bilo dolično da postavi i neko umesno pitanje.
Posle kraćeg ali intenzivnog pregnuća, prostre on svoju dilemu u obliku:
"Hm, odljično, odljično (i on je, kao i Ljubičić, pokušavao da "skine" Broza) ali bokcamu, možemo lji mi u usljovima ove krize stočnog fonda pokušati da u tu vašu mašinu guramo kobasice a da posle izađe - svinja?"
Gleda ga domaćin, gleda.... pa reknu:
"A, ne druže Dolanc, tako nešto je samo Vašem starom uspelo!"
arianna arianna 21:51 10.03.2010

Re: Insulin

Nebojsa Krstic
A što misliš da ne može obrnuto?


Certum est, quia impossibile est
krkar krkar 22:02 10.03.2010

Re: Insulin

Nebojsa Krstic
kao i blogera, i savetnika bira gazda

A što misliš da ne može obrnuto?


Da ostanem pri Anfakovim kasapskim analogijama:

Mnogo je mačku goveđa glava!

Mada, Tadić kao instalacija - to mi sasvim prihvatljivo zvuči.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 08:54 11.03.2010

Re: Savetnik

Unfuckable

pravo je vreme za vic:


Primeti gazdarica da po kući miševi kolo vode i pozove svog kućnog mačka i pita:
-Šta je ovo, bre?
-Pa, februar je, gazdarice, odgovori mačak.
Prođe februar, a miševa i dalje puna kuća, a mačka nigde. Pozove svog mačka i ponovi isto pitanje, a mačak odgovori:
-U pravu ste, gazdarice, februar je prošao, ali prosladilo mi se.
Vidi gazdarica da ne pomaže ubeđivanje, pa naloži da se mačak uštroji.

Posle izvesnog vremena gazdarica konstatuje da je miševa sve više, a mačka i dalje nema kod kuće.
-Pa, dobro, pita ga, gde lutaš svake noći i dalje kad si uštrojen?
-Gazdarice, tačno je da sam uštrojen i da mačkama ne mogu ništa, ali i dalje nemam vremena da lovim miševe, sada sam savetnik mlađim mačorima.
arianna arianna 09:58 11.03.2010

Re: Savetnik

Vojislav Stojković


Primeti gazdarica da po kući miševi kolo vode i pozove svog kućnog mačka ....


... da je gazdarica pozvala mačku a ne mačora, verovatno bi problem bio rešen.

preporuka za vic


NNN NNN 10:23 11.03.2010

Re: Savetnik

sada sam savetnik mlađim mačorima
Poveli savetnici mačori mladog mačora u jebač1nu i stali oni pored nekog zida, popeli se na neku ogradu i urlaju li urlaju (kako samo mačci mogu) i čekaju da se mačke pojave, međutim počne neki pljusak ledeni februarski, oni svi pokisli nikak'i, a ovaj mlađani kaže:
- Ej, idem ja sad kući, dosta sam jeb'0!
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 10:59 11.03.2010

Re: Savetnik

NNN

- Ej, idem ja sad kući, dosta sam jeb'0!

U varijanti koju sam ja čuo kraj glasi:

"Striko, ja ću još malo ovako jebati, pa idem kući":)
Nadpalfi Nadpalfi 18:06 11.03.2010

Re: Insulin

Alava

Nadpalfi
Ax, da , fale još Hitler i AmfilohijeA zasto njih dvojicu u istu kosaru?Nisu u istoj košari, nego je jedna izuzetno mudra osoba primetila jednu istinu - na koju god temu da se pokrene rasprava na blogu, na kraju se uvek stigne ili do sexa, ili do Hitlera ili do Amfilohija. A vole ljudi i Đinđića da ubace kad ustreba.

Razumeo!
I slazem se sa zakljuckom
trener92 trener92 11:23 10.03.2010

Draga buduća majko!

Želim ti, da sve prođe u najboljem redu .

Ovde si napisala dosta stvari koje bi mogle da se prokomentarišu, samo, pre svega ako možeš da objasniš , šta podrazumevaš pod

Svi znamo sta blog forma predstavlja.

Re: Draga buduća majko!

hvala na lepim zeljama

a evo sta kaze wiki
trener92 trener92 11:32 10.03.2010

Re: Draga buduća majko!

Ana WithAFamilyNameTooHardToPron
hvala na lepim zaljama

a evo sta kaze wiki

Poznato mi je to što kaže wiki,

Na to mogu da ti odgovorim ovako:
Evo šta kažu "Pravila ponašanja " bloga B92

Mišljenja objavljena na Blogu su privatno mišljenje autora i komentatora, i ne predstavljaju stavove redakcije B92.

Re: Draga buduća majko!

trener92
Ana WithAFamilyNameTooHardToPron
hvala na lepim zaljama

a evo sta kaze wiki

Poznato mi je to što kaže wiki,

Na to mogu da ti odgovorim ovako:
Evo šta kažu "Pravila ponašanja " bloga B92

Mišljenja objavljena na Blogu su privatno mišljenje autora i komentatora, i ne predstavljaju stavove redakcije B92.


postavlja se pitanje cemu onda tako intenzivna moderacija komentara?
antioksidant antioksidant 11:42 10.03.2010

Re: Draga buduća majko!

Mišljenja objavljena na Blogu su privatno mišljenje autora i komentatora, i ne predstavljaju stavove redakcije B92.

nista sporno ali mislim da ana pokusava da skrene paznju na cinjenicu da se ovaj blog uredjuje. a jedna od posledica uredjivanja jeste cinjenica da neki autori tj tekstovi postaju vidljiviji nego ostali. neki autori onda pisu stvari o kojima nemaju pojma (zasto sam napisao neki autori nemam pojma) a urednistvo bloga snosi i deo odgovornosti za medijski uticaj takvih tekstova.

s druge strane - moj stav je - ako ima onih koji ce verovati svemu samo zato sto je na naslovnoj strani - njihov problem
trener92 trener92 12:15 10.03.2010

Re: Draga buduća majko!

Ovde si napisala nekoliko stvari , tako sam razumeo, koje objašnjavaju tvoje viđenje ovog , nazovimo problema, kako si predstavila.
Promenićusamo redosled , kojim si pisala , da bi ti bilo jasnije kako ja razumem ovo što si pisala
Prvo ovo :

Kad sam pocela da pisem na blogu, to mi je bila zabava,


A onda , ovo , što mislim da je najvažnije , u tvom tekstu:

ja se osecam prozvano,


Utisak ( moj)je da si preozbiljno pristupila ,ili videla svoju ulogu u svemu tome.
Mnogo je komplikovano, pokušaću da objasnim šta mislim,, nadam se da ćeš me razumeti pravilno.
Blog, nikako nije neka forma obavezujuće (naučno)profesionalno stručne publikacije,diskusije ili čega već.
Sve se svodi na lični utisak ili mišljenje koje neko ima o bilo čemu .Naravno sve zavisi od toga da li neko želi da iznese to svoje mišljenje i podupre odgovarajućim argumentima.
Tvoj pristup ukazuje ili insinuira da bi ovde sve trebalo da se odvija u strogo stručno- profesionalnom smislu, kao neka naučna panel-diskusija, što u startu može da stvori odbojnost publike.
Pa zamisli recimo kada bi se pridržavali samo stručnih termina vezanih za muziku,
Bilo bi jedan ,do dva komentatora na tu temu i to Mića Marković da nam drži časove.
Tu nema mesta za neko lično viđenje,kreativnost ,osećaj,

Ili nešto o tome znaš ili ne .I tu se priča završava.


Unfuckable Unfuckable 12:18 10.03.2010

Re: Draga buduća majko!

Bilo bi jedan ,do dva komentatora na tu temu i to Mića Marković da nam drži časove.

Bilo bi ih više, da samo malo korigujem ovaj tvoj, inače odličan komentar Coach.
Ali, ne puvakaju se svi profesijama, to je
edit:

postavlja se pitanje cemu onda tako intenzivna moderacija komentara?

Ih, sele...ne znaš ti srećom, šta je to "intenzivna moderacija komentara"

Re: Draga buduća majko!

trener92
Ovde si napisala nekoliko stvari , tako sam razumeo, koje objašnjavaju tvoje viđenje ovog , nazovimo problema, kako si predstavila.
Promenićusamo redosled , kojim si pisala , da bi ti bilo jasnije kako ja razumem ovo što si pisala
Prvo ovo :

Kad sam pocela da pisem na blogu, to mi je bila zabava,


A onda , ovo , što mislim da je najvažnije , u tvom tekstu:

ja se osecam prozvano,


Utisak ( moj)je da si preozbiljno pristupila ,ili videla svoju ulogu u svemu tome.
Mnogo je komplikovano, pokušaću da objasnim šta mislim,, nadam se da ćeš me razumeti pravilno.
Blog, nikako nije neka forma obavezujuće (naučno)profesionalno stručne publikacije,diskusije ili čega već.
Sve se svodi na lični utisak ili mišljenje koje neko ima o bilo čemu .Naravno sve zavisi od toga da li neko želi da iznese to svoje mišljenje i podupre odgovarajućim argumentima.
Tvoj pristup ukazuje ili insinuira da bi ovde sve trebalo da se odvija u strogo stručno- profesionalnom smislu, kao neka naučna panel-diskusija, što u startu može da stvori odbojnost publike.
Pa zamisli recimo kada bi se pridržavali samo stručnih termina vezanih za muziku,
Bilo bi jedan ,do dva komentatora na tu temu i to Mića Marković da nam drži časove.
Tu nema mesta za neku lično viđenje,kreativnost ,osećaj,

Ili nešto o tome znaš ili ne .I tu se priča završava.




hm, sve bi bilo tako kako ti kazes, da je ovo klasican blog. medjutim - nije, ovo je blog sa uredjivackom politikom gde neko odlucuje sta je tu podobno a sta nije i to ga cini slicinijim novinama samo interaktivnijim. kao npr televizija. a s obzirom na citanost i to da je pod okriljem medijske kuce, logicno je ocekivati da medijska kuca snosi ODGOVORNOST za to sto se na njemu pise. moze se postaviti pitanje ako neko prateci savete sa bloga ucini nesto, da li je B92 potpuno nevin za to, tj. postoji li zakonska osnova za podnosenje tuzbe npr. to bi bolje mogli da nam kazu neki pravnici ovde, ako su raspolozeni.

ps. ja sam u tekstu ovog bloga samo slucajni akter, radi bolje ilustracije "problema" :)

antioksidant antioksidant 12:44 10.03.2010

Re: Draga buduća majko!

slicinijim novinama samo interaktivnijim. kao npr televizija.

опет ван теме

шта је то "интерактивно" у телевизији?
trener92 trener92 12:51 10.03.2010

Re: Draga buduća majko!

Unfuckable
Bilo bi jedan ,do dva komentatora na tu temu i to Mića Marković da nam drži časove.

Bilo bi ih više, da samo malo korigujem ovaj tvoj, inače odličan komentar Coach.
Ali, ne puvakaju se svi profesijama, to je


Dobro , malo sam karikirao, recimo navešću jedan primer :



Lokrijska skala !

Koga bi interesovalo,na primer, šta je ovo? Mali broj ljudi i sama diskusija o tome nisam siguran da bi interesovala veći broj ljudi. Mislim budimo realni.
Ali većina zna šta je to tek kada čuje, i većini se dopada , ali pitanje je koliko ih interesuje citiraću Miću Markovića:

Upotrebom ove skale jos je R. Wagner izazvao zabunu kada ju je koristio Tristanu i Izoldi. Teoreticari su tvrdili da je razbio tonalitet, koristeci dva tritonusa.



Nadam se da smo se razumeli
Unfuckable Unfuckable 12:52 10.03.2010

Re: Draga buduća majko!

ako neko prateci savete sa bloga ucini nesto, da li je B92 potpuno nevin za to, tj. postoji li zakonska osnova za podnosenje tuzbe npr. to bi bolje mogli da nam kazu neki pravnici ovde, ako su raspolozeni.

da jbt, koga bi trebalo da tuže ovi što su, po savetima raznoraznih blogera, svojevremeno glasali za ldp?
Ili ovi što su glasali za Džilasa?
Koga ja da tužim ako poslušam i primenim savete sa nekog sajta o paljenju nastambi, recimo, pa posle toga nagrabusim?
Pitanja je mnogo, a znanje krhko, što bi Tata rekao - "želim da verujem" da ćemo do kraja epohe pronaći put kroz tamu izazova
trener92 trener92 13:03 10.03.2010

Re: Draga buduća majko!

Ana WithAFamilyNameTooHardToPron

ovo je blog sa uredjivackom politikom gde neko odlucuje sta je tu podobno a sta nije


Ovo te nisam najbolje razumeo.Ako misliš na tekst autora , onda ću ponoviti Milutinov komentar,još nisam čuo da je neko postavljao uslov za pisanje neke određene teme, ali ako misliš na komentare na blogu, to je nešto drugo .
I meni su komentari bili obrisani i nisam to baš prihvatio sa simpatijama.
ps. ja sam u tekstu ovog bloga samo slucajni akter, radi bolje ilustracije "problema" :)


Za ovo što si napisala , kao i mnogi ,verujem , mogu samo da ti zahvalim na strpljenju i dobroj volji i želji da nam razjasniš nešto što nam je nejasno ili nemamo pojma o tome, a hoćemo malo da diskutujemo .
niccolo niccolo 13:03 10.03.2010

Re: Draga buduća majko!

Nadam se da smo se razumeli

Potpuno razumljivo - hteo si da kažeš da je Mića Marković hteo da kaže da je Wagner izazvao zabunu koristeći lokrijsku skalu u Tristanu i Izoldi, a da su teoretirači tvrdili da je njenim korišćenjem razbio tonalitet, koristeći dva tritonusa...
trener92 trener92 13:16 10.03.2010

Re: Draga buduća majko!

niccolo
Nadam se da smo se razumeli

Potpuno razumljivo - hteo si da kažeš da je Mića Marković hteo da kaže da je Wagner izazvao zabunu koristeći lokrijsku skalu u Tristanu i Izoldi, a da su teoretirači tvrdili da je njenim korišćenjem razbio tonalitet, koristeći dva tritonusa...

....

" Mismo se upoznali preko cigle...Avram Gojić "

Re: Draga buduća majko!

Unfuckable
ako neko prateci savete sa bloga ucini nesto, da li je B92 potpuno nevin za to, tj. postoji li zakonska osnova za podnosenje tuzbe npr. to bi bolje mogli da nam kazu neki pravnici ovde, ako su raspolozeni.

da jbt, koga bi trebalo da tuže ovi što su, po savetima raznoraznih blogera, svojevremeno glasali za ldp?
Ili ovi što su glasali za Džilasa?
Koga ja da tužim ako poslušam i primenim savete sa nekog sajta o paljenju nastambi, recimo, pa posle toga nagrabusim?
Pitanja je mnogo, a znanje krhko, što bi Tata rekao - "želim da verujem" da ćemo do kraja epohe pronaći put kroz tamu izazova

eh, vidis ako se konkretan savet sta da radis pojavi na sajtu neke firme, ti tako postupis, pa stavri krenu naopako, ti onda imas osnova da tu firmu tuzis. to se u uk cesto desava. mozda ne u srbiji, jos uvek...

mislim da je ova nekonvencionalna blog forma pod pokroviteljstvom medijske kuce na nacin na koji trenutno postoji vrlo neozbiljna

Re: Draga buduća majko!

antioksidant
slicinijim novinama samo interaktivnijim. kao npr televizija.

опет ван теме

шта је то "интерактивно" у телевизији?

stalno nesporaum oko mog shvatanja tv kao interaktivnog medija... dakle u uk ako tv peikljucis na telefonsku liniju, ti mozes da glasas i komentarises. kapiram da to u srbiji trenutno nije moguce. u tom slucaju tvoje misljenje je misljenje samo anonimnog pojedinca, i ISTINSKI nema veze sa uredjivackom politikom televizije. na blogu B92 to stoji samo na "papiru"
mikele9 mikele9 13:39 10.03.2010

Re: Draga buduća majko!

Koga ja da tužim ako poslušam i primenim savete sa nekog sajta o paljenju nastambi, recimo, pa posle toga nagrabusim?

Zavisi u kojem kolu igraš i kako stojiš sa kolovođom. A ako si slobodni mislilac kao što jesi, beri kožu na šiljak.
stasava stasava 17:18 10.03.2010

Re: Draga buduća majko!

Draga Ana,
Kada sam procitala blog o dijabetesu , prvo emotivno odreagovala sama sa sobom(mislim ono-ljutnja, bes, i sve posle toga), pa malo porazmislila, prva ideja je bila-Kako bi bilo dobro da Ana kao strucnjak razjasni osnovne stvari, vrste i dejstvo insulina, razlike, kvalitet a posle toga i iskustva iz UK. Naravno, ako si raspolozena za to, a vidim jesi, jer kao trudnica vredno pises i objasnjavas u 1 i 30 i u 7 ujutru. Stvarno, koliko spavas?Bile su tu i mnoge druge teme, i pricam o licnom iskustvu, posle nekih naucno-medicinskih objasnjenja, tvojih, sagledavam problem iz potpuno drugacije perspektive. E, sada, da li autor bloga hoce konzumente smisljeno da vodi u jednom pravcu, da li odgovorno prilazi nekoj temi, u smislu da ozbiljno prouci predmet koji predstavlja, potpuno je druga prica, a i u slucaju pozitivnog odgovora, ne oslobadja odgovornosti ni blogere. Jer, zreo konzument informacija medija masovnih komunikacija mora da vrsi izbor i selekciju, odnosno da ima kriticki stav.Da li autor bloga moze da "mesi", savija, modelira "blogerski" kolektivitet, da manipulise i formira javno mnjenje u malom-da, naravno. Ali, meni je uvek bitna namera autora bloga-ako je namera npr. da se stvari menjaju nabolje, moze da ne bude od tolikog znacaja cinjenica da nije potpuno upucen u problematiku kojom se bavi, jos ako stvari stvarno i krenu nabolje, opravdanost takvih blogova je evidentna.
Jelica Greganović Jelica Greganović 17:23 10.03.2010

Re: Draga buduća majko!


postavlja se pitanje cemu onda tako intenzivna moderacija komentara?

Komentari se moderišu kao i sva ostala komunikacija u B92, što se mene tiče, opravdana elementarna kultura u komunikaciji, koja pre svega isključuje govor mržnje i vređanja.
NNN NNN 11:39 10.03.2010

Biće...

... ovde veselo (the kompetentan )

Ana, sve najbolje

Re: Biće...

hvala. na sumnjam u veselost. sina vec zovemo pracko
miloradkakmar miloradkakmar 11:45 10.03.2010

Srećno

Usput, ocekujem da se porodim ovih dana,

Nije ovo usputno , ovo je najvažnije.

Re: Srećno

za mene najvaznije, a za blog usputno.
arianna arianna 11:53 10.03.2010

Re: Srećno

Ana,srećno na porodjaju

Re: Srećno

hvala. veci mi je stomak nego ovoj sa slike
Biljana 77 Biljana 77 12:36 10.03.2010

Lopta je već u kukuruzu

pa da probam nešto...

Koliko sam ja shvatila Ana+ pokušava da kaže sledeće: moderacija briše politički nekorektne, uvredljive i komentare koji se ne podudaraju sa stavovima medijske kuće čiji smo gosti. Sa druge strane neopaženo prolaze komentari koji mogu da izazovu paniku kod ljudi pogođenih (lično ili u okruženju) nekom bolešću ili su prosto neistiniti sa naučne tačke gledišta. Ana je savestan lekar i razumljivo je da je pogađa mogućnost da neko ugrozi svoje zdravlje ili se samo bespotrebno uznemiri zbog nečega što je pročitao u vezi sopstvenog problema. Koliko kog da smo samosvesni, racionalni, obrazovani, informisani, ipak smo svi donekle podložni medijima i onome što se u njima plasira. Ali je to ipak lična odgovornost svakog od nas.

S druge strane, blog je veoma slobodna forma.. i komentar kao njegov najvredniji deo. Pa ako neko iznese neistinu, naći će se neko ko će ga komentarom demantovati. A čitaoci na osnovu zdrave pameti prosude koju će informaciju prihvatiti ili se prosto obrate nekome ko zna bolje.

Nemoguće je očekivati kvlitativnu moderaciju, jer bi to značilo imati moderatore-lekare, moderatore-istoričare, moderatore-matematičare i tako u nedogled.. Moderacija je takva kakva je .. vaspitno nastrojena i usmerena na političke i uređivačko-političke teme. Ostalo je na nama. Da svako pristupi pisanju dovoljno odgovorno u plasiranju informacija bilo kao autor ili kao komentator.

Mislim da ipak što se tiče poverenja/uzimanja inofrmacija zdravo za gotovo/ koje neko može imati u autora samo zato što je VIP malo preterano.

EDIT: Ana, jbš.. blog, ne uzrujavaj se ni malo..
Unfuckable Unfuckable 12:39 10.03.2010

Re: Lopta je već u kukuruzu

Nemoguće je očekivati kvlitativnu moderaciju, jer bi to značilo imati moderatore-lekare, moderatore-istoričare, moderatore-matematičare i tako u nedogled.. Moderacija je takva kakva je .. vaspitno nastrojena i usmerena na političke i uređivačko-političke teme. Ostalo je na nama. Da svako pristupi pisanju dovoljno odgovorno u plasiranju informacija bilo kao autor ili kao komentator.

Eto.
A ja kad to napišem, odma me karaju
Unfuckable The Lazar
Gospodja Klara Gospodja Klara 12:57 10.03.2010

Re: Lopta je već u kukuruzu


Mislim da ipak što se tiče poverenja/uzimanja inofrmacija zdravo za gotovo/ koje neko može imati u autora samo zato što je VIP malo preterano.


I - glupo, dodala bih. Svaki iole pametan čovek će tražiti proverene informacije o zdravlju, gde drugo - nego u rubrici Zdravlje. O kulturi - u istoimenoj rubrici. O sportu u rubrici Sport. O, ne znam, npr. seči platana... e yebiga, nema rubrika baš za sve.

NNN NNN 13:22 10.03.2010

Re: Lopta je već u kukuruzu

Unfuckable
... odma me karaju

Unfuckable
... ja o seksu (trpno stanje) ...

Gospodja Klara Gospodja Klara 13:31 10.03.2010

Re: Lopta je već u kukuruzu

A ja kad to napišem, odma me karaju

Šta bre napišeš? Daj dajdžest verziju da prenesem nekim drugaricama kad počnu da kukaju kako nema više dobrog seksa u njihovim godinama.
mikele9 mikele9 13:45 10.03.2010

Re: Lopta je već u kukuruzu

odma me karaju

A ono: Karala me stara majka ili Mjesec kara zvijezdu Danicu?
Unfuckable The Lazar

Vaskrsni samostalno, ne čekaj na Ješuu, reče mi da je preko glave u poslu oko ekumenizma ili beše ekukumenizma?
P.S. Pozdravi seke Martu i Mariju prezimenom Unfuckable.
iris.davidovich iris.davidovich 16:37 10.03.2010

Re: Lopta je već u kukuruzu

Biljo, ala prozimas
vladimir petrovic vladimir petrovic 18:50 10.03.2010

Re: Lopta je već u kukuruzu

Nedovezujem se na NNN koji se čudi:

Unfuckable
... odma me karaju

Unfuckable
... ja o seksu (trpno stanje) ...


Pa i ja pitam povodom ovoga, sasvim dobronamerno
...odma me karaju

Koliko puta?
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 09:02 11.03.2010

Re: Lopta je već u kukuruzu

Gospodja Klara


I - glupo, dodala bih. Svaki iole pametan čovek će tražiti proverene informacije o zdravlju, gde drugo - nego u rubrici Zdravlje. O kulturi - u istoimenoj rubrici. O sportu u rubrici Sport. O, ne znam, npr. seči platana... e yebiga, nema rubrika baš za sve.



I o seksu, naravno.
Neće valjda tek tako, čitajući blog, da krene u tu opasnu avanturu.

resenje?

ako se ovo vec zove blog, mozda je kljuc u tome da samo autori moderiraju a da B92 dozvoli autorsku opciju samo "proverenoj" manjini, a mi ostali samo da budemo komentatori. to bi onda bila prava "corporate blog" forma?
Gospodja Klara Gospodja Klara 13:04 10.03.2010

Re: resenje?

"proverenoj" manjini


Majko mila, ta proverena manjina, it gives me the creeps.

Re: resenje?

da ali su stvari bar jasne i dosledne
Unfuckable Unfuckable 13:33 10.03.2010

Re: resenje?

ja bih to sve proveravao recimo, elektrošokovima: pa ko pokaže otpornos' - molim lepo, izvol'te.
topcat topcat 13:34 10.03.2010

Re: resenje?

Ana WithAFamilyNameTooHardToPron
autorsku opciju samo "proverenoj" manjini



A na koji način će "provjeravati" manjinu?
Slat ćemo certifikate i diplome uredništvu?
topcat topcat 13:37 10.03.2010

Re: resenje?

Unfuckable
ja bih to sve proveravao recimo, elektrošokovima: pa ko pokaže otpornos' - molim lepo, izvol'te.


A tko će provjeriti da li je moderator kompetentan i dovoljno stručan za sprovođenje takve dijagnostike?

Re: resenje?

topcat
Ana WithAFamilyNameTooHardToPron
autorsku opciju samo "proverenoj" manjini



A na koji način će "provjeravati" manjinu?
Slat ćemo certifikate i diplome uredništvu?

zakonski, moze im se kako god hoce. isto i po pitanju moderatora. jer, to njihova kuca i za stanje u njoj su odgovorni sami. ako dodje do posledica, jer zaboga, sigurna sam da znate ba nekoliko ljudi koji prate savete iz novina kao bibliju, onda lepo urednistvo moze biti sudski gonjeno.

poenta je sto se ovo zove blog, a u sustini to bas i nije.
Unfuckable Unfuckable 13:41 10.03.2010

Re: resenje?

na sve sam mislio: to nema veze s kompetencijom moderatora već sa izdržljivošću obližnje trafo stanice.
Unfuckable The Iskusan

ps: molim da mi se dodeli neka plaketa za 100. komentar, ako sam za nešto kompetentan, onda je to svakako za mažnjavanje okruglih komentara.
Mislim, mora i to neko da radi.

Re: resenje?



Unfuckable
na sve sam mislio: to nema veze s kompetencijom moderatora već sa izdržljivošću obližnje trafo stanice.
Unfuckable The Iskusan

ps: molim da mi se dodeli neka plaketa za 100. komentar, ako sam za nešto kompetentan, onda je to svakako za mažnjavanje okruglih komentara.
Mislim, mora i to neko da radi.


izvinjavam se, moja domacinska politika to nije predvidela, ali evo skromne i iskrene cestitke od srca
topcat topcat 13:50 10.03.2010

Re: resenje?

Nikad nisam razumjela ljude koji ovo mjesto razumiju kao natjecanje.

Ana WithAFamilyNameTooHardToPron

zakonski, moze im se kako god hoce jer je to njihova kuca.


Da, to je njihova kuća i na ovaj način (ne tražeći diplome za kompetenciju)su dobili puno više ljudi. Uostalom, ako sam ja stručnjak za nuklearnu fiziku, da li to podrazumijeva da sam u stanju napisati nestručnoj javnosti ČITLJIV članak na zadanu temu, voditi diskusiju, moderirati i šta ti ja znam šta...

Ovo je blog, dakle ključna riječ je komunikacija, a za to koliko mi je poznato nije izmišljen mjerodavni certifikat.
mikele9 mikele9 13:54 10.03.2010

Re: resenje?

dakle ključna riječ je komunikacija,

Potpisujem!

Re: resenje?

topcat
Nikad nisam razumjela ljude koji ovo mjesto razumiju kao natjecanje.

Ana WithAFamilyNameTooHardToPron

zakonski, moze im se kako god hoce jer je to njihova kuca.


Da, to je njihova kuća i na ovaj način (ne tražeći diplome za kompetenciju)su dobili puno više ljudi. Uostalom, ako sam ja stručnjak za nuklearnu fiziku, da li to podrazumijeva da sam u stanju napisati nestručnoj javnosti ČITLJIV članak na zadanu temu, voditi diskusiju, moderirati i šta ti ja znam šta...

Ovo je blog, dakle ključna riječ je komunikacija, a za to koliko mi je poznato nije izmišljen mjerodavni certifikat.


ali ovde vrlo opipljivo postoji merodavni sertifikat (koji je nama relativno nepoznat) po kom neko treci osim bloger ai autora intervenise u komunikaciji
topcat topcat 14:25 10.03.2010

Re: resenje?

Ana WithAFamilyNameTooHardToPron

ali ovde vrlo opipljivo postoji merodavni sertifikat (koji je nama relativno nepoznat) po kom neko treci osim bloger ai autora intervenise u komunikaciji


Tražiš polje u kom autor ima apsolutnu vlast - a tko garantira da "stručnjak" i taj (po tebi odabran) "mjerodavni" autor neće plasirati dezinformaciju ili će jednostavno biti u krivu? Može se to. Diploma nije tapija na istinu.

Osim toga, u previše slučajeva se pokazalo da autori nemaju pojma šta bi s ovlastima i svim tim opcijama koje se ukazuju u panelu. Zato su tu moderatori i uredništvo da im - pomognu.
Što bi vi? Blog bez moderacije? Ili urednicu s crvenom kemijskom koja nama đacima ispravlja greške (od kvantne fizike do turskog mjuzikla)?

Mislim, imam ja primjedbi, da se razumjemo...ali malo realnosti ne bi škodilo.

edit:
ne mogu vjerovati šta pišem.
trener92 trener92 15:05 10.03.2010

Re: resenje?

edit:
ne mogu vjerovati šta pišem.

pnbb pnbb 16:29 10.03.2010

Re: resenje?

Tražiš polje u kom autor ima apsolutnu vlast - a tko garantira da "stručnjak" i taj (po tebi odabran) "mjerodavni" autor neće plasirati dezinformaciju ili će jednostavno biti u krivu? Može se to. Diploma nije tapija na istinu.

jeste al ipak nekako lakse ti je za citati nekog merodavnog pa i ako je u krivu, nego nekog ko lupa, pa muse desi da bude u pravu ...

drugim recima, niko neupucenom blogeru ne brani da autoritativno prica o stvarim ao kojima blage veze nema, kao sto niko ne brani ni estradnim licnostima da preko medija dele svoja razmisljanja i savete o svetskoj ekonomiji, zemljotresu u cileu, pomoru riblje mladji u kini .. ali malo je , kako da kazem glupo .. slusas nekog, odnosno citas, vidis lepo da lupa, al jos vise te nervira ta ozbiljnost s kojom on pristupa sebi i svom izlaganju . .sta sam ono poceo?
da, rekao bih da je poenta bilau tome, da bi zarad mentalne higijene probitacnije bilo moderisati vip blogera koji lupa o necemu, nego nevip blogera koji , recimo, nije politicki korektan .. ili postavlja lascivne slike .. ili vec nesto...
Jelica Greganović Jelica Greganović 17:27 10.03.2010

Re: resenje?

a da B92 dozvoli autorsku opciju samo "proverenoj" manjini, a mi ostali samo da budemo komentatori. to bi onda bila prava "corporate blog" forma?

Takva forma je i bila u početku, autorsku opciju su imali samo VIP-ovci, ostali su mogli samo da komentarišu.
(pogledaj arhivu)

Re: resenje?

Jelica Greganović
a da B92 dozvoli autorsku opciju samo "proverenoj" manjini, a mi ostali samo da budemo komentatori. to bi onda bila prava "corporate blog" forma?

Takva forma je i bila u početku, autorsku opciju su imali samo VIP-ovci, ostali su mogli samo da komentarišu.
(pogledaj arhivu)

Znam, Ali to je stvar proslosti, ova sadasnja forma I politika je drugacija. Od promene bi se ocekivalo da donese jasnije definisana pravila I rascisti nedomice, Ali, cini mi se da se na blogu b92 desilo upravo obrnuto.
Goran Vučković Goran Vučković 21:47 10.03.2010

Re: resenje?

Od promene bi se ocekivalo da donese jasnije definisana pravila I rascisti nedomice,

Pa pitanje je da li si zagovornik istraživanja/razvoja po stochastic tinkering metodu (osim što sam pristalica gručomarksizma, osećam se prilično i kao talebista ).
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 09:09 11.03.2010

Re: resenje?

topcat
Unfuckable
ja bih to sve proveravao recimo, elektrošokovima: pa ko pokaže otpornos' - molim lepo, izvol'te.


A tko će provjeriti da li je moderator kompetentan i dovoljno stručan za sprovođenje takve dijagnostike?

Njih treba stavit na detektor laži, u Trenutak istine, recimo.

Pitanja bi mogla biti:
1) Da li je istina ili ne, da astrofiziku poznajete bolje od blogera Milana Ćirkovića?
2) Da li je istina ili ne, da ste jači od blogera Strongmena?
3)..

Unfuckable Unfuckable 09:52 11.03.2010

Re: resenje?

Još malo pitanja za moderatore - volontere:
imate li završen kurs profesionalnog ronjenja, višemesečnog boravka u svemiru, umete li da izvršite bezbolan i bezbedan porođaj ili bar manju hirurgiju na otvorenom srcu i ako umete, mislite li da ste zaista kompetentni za to?
(podpitanje: šta Vas nagoni da mislite da ste kompetentni i od kada traje taj poremećaj?)
Znate li unatraške da odrecitujete tim Ajaksa koji je na Marakani pobedio ekipu Juventusa sa 1-0?
Ako ne znate - zašto ne znate?
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 11:09 11.03.2010

Re: resenje?

Ne bi mogli proći i bez ovog pitanja (samo za moderatore - maskulinum):

-Da li je istina ili laž, da imate veći od blogera Čerevićana?

Samo da podsetim, g. Čer se po tom pitanju već izjasnio: "мамга Огроомног, скоје год стране да га мерите исто. аи подебоје."
Unfuckable Unfuckable 11:14 11.03.2010

Re: resenje?

eto!
i šta sad da radi, i kome da se žali - pa što se ne zapitati i koga da tuži - vaskolika blogerka koju ponese mam Čerovog advertajzinga, a recimo ispadne da im se pojmovi o veličinama ne poklapaju?
Ili se ispostavi da je g.Čer pisao o svom - buđelaru.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana