Muzika| Satira

ONO sinoć

Krugolina Borup RSS / 14.03.2010. u 11:28

Razmišljala sam ja devedesetih da se iselim, nije da nisam. I mogla sam. Imam rodbinu u Kanadi. Čak sam i zahtev podnela u jednom trenutku, ali oni onda promenili proceduru, moralo da se podnosi ispočetka... i hoću, neću, sad ću... dođe bombardovanje. Kad se to završilo, odustanem. Mislila sam: gde ću sad, kad smo ovo preživeli, sve ćemo da preživimo, gore od ovog ne može da bude.

Posle me uhvatio neki ludi entuzijazam. Kao, sad je demokratija, sad samo treba svi zajedno da se borimo da se promene stare navike, stari načini razmišljanja, polako i uporno, i - napravićemo nešto od ove zemlje. Ako ne za nas, ono za našu decu. Ubistvo Đinđića samo me je učvrstilo u tome. Otići znači predati se, priznati poraz. Neće moći!

I onda se desi ONO sinoć...

Uz izvinjenje kolegi Mitroviću koji se specijalizovao za praćenje Beovizije i Eurovizije, što mu utrčavam na teren, i uz izvinjenje čitalaštvu koje na ovom mestu očekuje da se držim zadate teme stanja u porodilištima, ja prosto moram da prokomentarišem ONO sinoć...

Vidim, kod kolege Mitrovića, blogeri se sjajno zabavili. Smejali se, šalili se, bilo im ONO sinoć zabavno.

Meni nije.

Mene je razbesnelo. Diglo mi pritisak.

I prvi put nakon bombardovanja, uspelo da u meni povrati želju da se iz ove zemlje iselim.

Nije ONO sinoć bio samo izbor pesme za našeg predstavnika na Evroviziji.

ONO sinoć bio je prikaz načina na koji ova zemlja ide u budućnost.

Neko je negde u moje ime odlučio, da se najbolje od muzike u mojoj zemlji svodi na, što reče jedan komentator na vesti negde na netu, "buka, buka, bum, tras, cigu-ligu"; "Iš, iš, iš!"; "Op, op, op!" i "Predsedniče, ovo je ludnica!"

Šta je sa odgovornim ljudima u ovoj zemlji? Kako mogu, kako smeju, kako se usuđuju da od svega što imamo, izaberu ONO sinoć?

Nije to pitanje Guče i Egzita. Da je ONO sinoć bila Guča, bilo bi u redu. Ali, nije. ONO sinoć je bila uvreda za Guču. ONO sinoć je odraz buke i neartikulisanosti s kojom ova zemlja korača u budućnost na svim nivoima, a koju kreiraju odgovorni u ovoj zemlji. Skrivaju se iza buke i salate reči u pokušaju da sakriju očigledno - NESPOSOBNOST.

Ima li sposobnih u ovoj zemlji?

I ako ima, zašto nas u budućnost vode nesposobni?

Predsedniče, ovo je stvarno ludnica.

 



Komentari (250)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

blogovatelj blogovatelj 23:54 15.03.2010

Re: Mene nervira

Pa nemoj, idi pa slusaj Faith no more.


Što smo nervozni nesto...
Vidim da imaš kriterijum da Srbija mora da ima umetničko delo za Evroviziju, a Austriji je dozvoljeno da ima šlajm za istu priredbu.
Ova zadnja pesma jeste bolja od prethodnih, ali to i nije tako teško biti bolji od prve dve.
Što se verovatno i videlo po rezultatima.
Ali je otpevana na engleskom. Meni je normalno da Englezi i Ameri pevaju na engleskom, a Austrijanci na nemačkom. Sve ostalo je mega uvlačenje. Mogu da zamislim koliko im je Francuska dala poena za izvodjenje na engleskom. Francuzima se to sigurno veoma dopalo.
Bili Piton Bili Piton 00:39 16.03.2010

Re: Mene nervira

blogovatelj


Što smo nervozni nesto...


Ne nego si ti zapeo da dokazes nesto a zaboravljas da materiju naprosto bolje poznajem od tebe.

Vidim da imaš kriterijum da Srbija mora da ima umetničko delo za Evroviziju, a Austriji je dozvoljeno da ima šlajm za istu priredbu.


Naravno! Radije cu Austriju da gledam kako se glupira nego Srbiju, to se potpuno podrazumeva. I u takvom nacinu razmisljanja ne vidim nista lose, naprotiv.

Francuzima se to sigurno veoma dopalo.


Francuzi su i sami pevali na engleskom, i to bas u Beogradu. Kazem ti da bolje poznajem materiju od tebe.
blogovatelj blogovatelj 02:37 16.03.2010

Re: Mene nervira

Francuzi su i sami pevali na engleskom, i to bas u Beogradu. Kazem ti da bolje poznajem materiju od tebe.


E nek' si mi rekao ;-)
Znao sam da si poznavalac gospoje Strejsend, a sad vidim da si ekspert i za ovo.
Raduje me da su i Francuzi poceli da pevaju na engleskom.
Nego, ne rece mi koliko su Francuzi dali poena ovom dilberu sto peva na engleskom a zivi na pitomim obroncima austrijskih Alpa. Jer to sto su pevali u Srbiji nema veze sa bodovanjem. Ako pricamo o necemu, onda ne preskaci pitanja.
Bili Piton Bili Piton 15:33 16.03.2010

Re: Mene nervira

blogovatelj

Nego, ne rece mi koliko su Francuzi dali poena ovom dilberu sto peva na engleskom a zivi na pitomim obroncima austrijskih Alpa. Jer to sto su pevali u Srbiji nema veze sa bodovanjem. Ako pricamo o necemu, onda ne preskaci pitanja.


Molim te
izvini sto sam preskocio to sustinsko pitanje, koliko su Francuzi dali Austrijancima 2007 godine. Pojma nemam, ne pamtim toliko dobro. Sva je verovatnoca da im nisu dali nista, jer su se Austrijanci sledece godine povukli. A ako te bas toliko zanima da ces da umres ako ne saznas, idi na sajt koji se zove esctoday, tamo koliko se secam postoji rubrika "history" gde mozes da vidis sve tabele glasanja otkad postoji festival, pa mozes da pronadjes podatak koji te toliko zanima.
blogovatelj blogovatelj 03:36 17.03.2010

Re: Mene nervira

A ako te bas toliko zanima da ces da umres ako ne saznas, idi na sajt koji se zove esctoday, tamo koliko se secam postoji rubrika "history" gde mozes da vidis sve tabele glasanja otkad postoji festival, pa mozes da pronadjes podatak koji te toliko zanima.


Baš me zanimalo koliko je bodova dobio štovani Erik Papilaja, predstavnik Austrije na Evroviziji 2007. Otišao sam na sajt koji si mi preporucio i našao sledeće...
Štovani Erik Papilaja nije ni prošao u finale.
Bio je pretposlednji u polufinalnoj predstavi.
Dobio je sve skupa 4 (slovima četiri) poena. Ne znam od koga, nije napisano.
Sad hajde malo analitike. Zašto je Erik imao samo četiri poena, a kažeš da je pesma podnošljiva. I ja mislim kao i ti, da je pesma podnošljiva.
Medjutim, štovani Erik Papilaja je dobio samo ćetiri poena. Niko nije glasao za njega...
Reći ću ti zašto. Štovani Erik Papilaja mislio je da će ako zvuči kao sweet metal bend iz LA dobiti brdo poena... Greška... Treba biti originalan, a ne zvučati kao Def Leppard. Bregović to zna. Ti ne znaš. Bregović ne kopira Def Lepard, on kopira ono što po svetu ljudi nisu čuli a što on poznaje veoma dobro, a to je balkanska narodna muzika.
Sad opet pitanje...
Da li smeš da prognoziraš koje će mesto zauzeti ova pesma?
Da li ćeš, ako zauzme jedno od prvih pet mesta, priznati da je Bregović odradio posao dobro? Ne moraš ti da voliš ovu pesmu, ne volim je ni ja. Specijalno mi je tekst ogavan. a i muzika nije puno bolja.
Samo pitam hoćeš li priznati Bregoviću da je odradio posao dobro ako bude medju prvih pet?
maca22 maca22 13:11 17.03.2010

Re: Mene nervira

blogovatelj
Da li ćeš, ako zauzme jedno od prvih pet mesta, priznati da je Bregović odradio posao dobro? Ne moraš ti da voliš ovu pesmu, ne volim je ni ja. Specijalno mi je tekst ogavan. a i muzika nije puno bolja.
Samo pitam hoćeš li priznati Bregoviću da je odradio posao dobro ako bude medju prvih pet?

Ja cu da se smejem, jel moze? :)
A evo ja cu reci da imas pravo. Ne postaje popularan onaj koji imitira vec izgusirane zvuke, vec potrhranunje neki novi trip i nesto novo.
Bili Piton Bili Piton 16:51 17.03.2010

Re: Mene nervira

blogovatelj

Samo pitam hoćeš li priznati Bregoviću da je odradio posao dobro ako bude medju prvih pet?


Citav roman da bi mi na kraju postavio glupo pitanje...

Bregoviceva pesma ce biti i ostati grozna sve i da pobedi. Ne znam koliko to mogu da nazovem "dobro odradjenim poslom", kao sto ne znam ni koliko su estonska pobeda 2001, turska pobeda 2003 ili finska pobeda 2006 "dobro odradjeni poslovi" - samo znam da su uzasne pesme sve tri, uprkos tome sto su pobedile. Kao i Bregoviceva sto je uzasna. Prema tome, ako mene licno pitas - ne, necu mu priznati da je dobro odradio posao.
blogovatelj blogovatelj 03:34 18.03.2010

Re: Mene nervira

Prema tome, ako mene licno pitas - ne, necu mu priznati da je dobro odradio posao.


Znaci ipak smatras da bi morao da ima podnosljivu pesmu i bude pretposlednji, te mu u tom slucaju ne bi zamerio nista?
Bas kao i stovanom Eriku Papilaji!
looping looping 14:53 14.03.2010

Zelje

RTS:
"Etno hip-hop bio je dobitna kombinacija"
Stanković je pohvalio druga dva kandidata za odlazak u Norvešku, Eminu Jahović i Olivera Katića, kao izuzetne pevače sa kojima je bila čast sarađivati i zbog kojih je imao veliku tremu, dok je saradnju sa Bregovićem opisao kao veliku satisfakciju koju mnogi priželjkuju, a nemaju svi priliku da je ostvare.
Filip2412 Filip2412 15:11 14.03.2010

...

Evrovizija je postala seljacko takmicenje odavno, a to je Bregin fah tako da... sta ste drugo ocekivali?
senka123 senka123 15:28 14.03.2010

uzas

Sramota me je što sam uopšte gledala!!!!!!!!!!! Nisam mogla da prestanem sa samomučenjem! ONO je bila parada prenemaganja i gomila gluposti. Pitam se kojem "geniju" je palo napamet da ovko ONO organizuje, taj treba da se kandiduje za nagradu GLUPOST GODINE, ne može decenije strahujem da će ga neko uskoro prevazići jer kod nas je glupost svakodnevna pojava.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 15:31 14.03.2010

isto!

I prvi put nakon bombardovanja, uspelo da u meni povrati želju da se iz ove zemlje iselim.


to je ono kada mi se panično i nekontrolisano vrzmaju po glavi nemogući planovi tipa Kod koga prvo da odem i koliko da ostanem(?), da li bi mi kirija od stana bila dovoljna bar za klopu i cell dok ne nalete neki sudovi...? gde sve nije kasno za stipendije za PhD...??

a posle Blamovizije, na drugom programu - životni put Vladislava Jovanovića! kad me kap nije strefila. juče sam mislila da oni mene i nikog drugog, mene, sad, zayebavaju, da me d.i.r.e.k.t.n.o z.a.y.e.b.a.v.a.j.u!

onaj bolid od voditeljke sa prosečnim IQom 60, pitanja na koja ne postoji odgovor...?? jezivo. gosti je zayebavaju, da li je ona shvatala s kim je razgovarala uopšte?! pitati harisa đilkoša (umal da napišem đilasa) da li bi pevao na eurosongu, bregovića da li igra karte pa insistiranje na odgovoru iako to sve nema nikakvoga smisla, i to menjanje haljina, čemu?! KOME?! ZAŠTO?! ko plaća te haljine? ja plaćam te haljine! želim te haljine kao odštetu, na kućnu adresu! posle hemijskog čišćenja!

da li taj tijanić ima bar jednog montažera koji Ume da radi svoj posao?! gde su se tonci razbežali? da ih nije bio BLAM pa su proglasili bolovanje? ko je radio ono nešto što se zove scenografija? yeboteštosambesna!!!!

brega koji sebi pravi najavu i reklamu za koncert u Oslu...DNO, reklamu koju mi plaćamo btw, to mi je kost po sred srca zabodena, kolac takoreći, da ja bregi-lopuži išta plaćam, smradina jedna lopovska! on koji svoje saradnike plaća sokom/pivom i haljinom iz butika drugih saradnika, ja da mu plaćam reklamu u Oslu i ceo taj fazon biramo pevača za eurosong. i onda mi serviraju kako moj sms ide za novu sigurnu kuću. MOOOOREEEEE!!!!! da li on zaista misli da sam pala s duda?! zašto se Plavušan ne.ski.da sa pinka ovih dana, a? nismo Znali pobednika unapred, a? zašto aerobik-klinka iz pozadine uleće u kadar milion puta noseći majicu Mitrovićeve Fashion TV?! koliko smo puta videli to što se šatro ne reklamira?!

yebote kako sam besna!

@moderacija: pljuvaću ga i dalje sve žešće, ako vam smeta banujte me opet, zabole me tuki!


ne mogu da pišem o muzici od juče, jako ću psovati. zato evo za rts i bregu jedna skulptura iz prirode.




i grčki vladari su mislili da su grci glupi - eto šta im se desilo. ako im se desilo. mi smo izgleda ipak - glupi. ako nam bregović i tijanić.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 15:38 14.03.2010

Re: isto!

zabole me tuki!

beba je srpska ledi gaga!!!
ps svaka ti na mestu!
cult cult 15:41 14.03.2010

Re: isto!

Bebo, evo ti jedna stravična preporuka za ovaj emotivni prasak. Kako je ovo autentičan jed bio. Dva puta sam pročitao. Briljantno ono za haljine i odštetu. Ma, evo ti i cvet i thumb up
senka123 senka123 15:42 14.03.2010

Re: isto!

AUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU, a ja mislila da sam ja pobesnela.
Misli na suncokrete, kažu da topomaže. Sa srećom
margos margos 16:04 14.03.2010

Re: isto!

Uuuuuuuh!!!!
O muzici neću, al to: sms - Sigurna kuća - Fashion Tv - koncert u Oslu - poskupljenje pretplate - štednja i smanjenje troškova - e o tome ne mogu, nemam reči. Ološ !!!
palilula92 palilula92 16:51 14.03.2010

Re: isto!




Odlican presek Bebo

preporuka
silver bullet silver bullet 16:58 14.03.2010

Re: isto!

da me d.i.r.e.k.t.n.o z.a.y.e.b.a.v.a.j.u!

onaj bolid od voditeljke sa prosečnim IQom 60, pitanja na koja ne postoji odgovor...?? jezivo. gosti je zayebavaju, da li je ona shvatala s kim je razgovarala uopšte?! pitati harisa đilkoša (umal da napišem đilasa) da li bi pevao na eurosongu, bregovića da li igra karte pa insistiranje na odgovoru iako to sve nema nikakvoga smisla, i to menjanje haljina, čemu?! KOME?! ZAŠTO?! ko plaća te haljine? ja plaćam te haljine! želim te haljine kao odštetu, na kućnu adresu! posle hemijskog čišćenja!

da li taj tijanić ima bar jednog montažera koji Ume da radi svoj posao?! gde su se tonci razbežali? da ih nije bio BLAM pa su proglasili bolovanje? ko je radio ono nešto što se zove scenografija? yeboteštosambesna!!!!

brega koji sebi pravi najavu i reklamu za koncert u Oslu...DNO, reklamu koju mi plaćamo btw, to mi je kost po sred srca zabodena, kolac takoreći, da ja bregi-lopuži išta plaćam, smradina jedna lopovska! on koji svoje saradnike plaća sokom/pivom i haljinom iz butika drugih saradnika, ja da mu plaćam reklamu u Oslu i ceo taj fazon biramo pevača za eurosong. i onda mi serviraju kako moj sms ide za novu sigurnu kuću. MOOOOREEEEE!!!!! da li on zaista misli da sam pala s duda?! zašto se Plavušan ne.ski.da sa pinka ovih dana, a? nismo Znali pobednika unapred, a? zašto aerobik-klinka iz pozadine uleće u kadar milion puta noseći majicu Mitrovićeve Fashion TV?! koliko smo puta videli to što se šatro ne reklamira?!

yebote kako sam besna!




Sta reci... znam jednog dobrog doktora za glavu...
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 17:12 14.03.2010

Re: isto!

Sta reci... znam jednog dobrog doktora za glavu...

pa onda idi pa se leči sam, srce, ok? kapiram da će ti dati popust na poznanstvo.
jaksa scekic jaksa scekic 15:52 14.03.2010

Turski adut

Srđan Mitrović Srđan Mitrović 15:56 14.03.2010

Re: Turski adut

Turski adut

ni turci nisu kao što su bili. gde nestade etno? da im pozajmimo bregu?
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 16:04 14.03.2010

Re: Turski adut

pa zar turci nisu i prošle godine imali neke rokerske dječake? pokušavaju da daju signal EU da su deo evrope. možda da se mi iselimo svi u tursku i upropastimo ih te se osevtimo za onih čuvenih 500 godina, a? a brega je pravio aniversri 50 godina (rada?) u bugarskoj. pa nek ga usvoje lepo, i da se ne vraća više nikad!

dunja73 dunja73 16:49 14.03.2010

Re: Turski adut


Ranije (pre desetak i vise ) god.sam bila zapanjena da u Nemackoj neki za taj Eurosong nisu ni znali ili su samo culi ...Ja nekako navikla kao kod nas ..pa to se pripremalo , pricalo jos iz vremena ex yu pa i kasnije ..pa se pratilo , pa sva ta halabuka , navijalo se...Onda ovde ..pravi schok..od svih koje sam poznavala niko i ne prati , niti ima pojma ni o pojmu pojma..Opet nekako mi iz ex yu se najvise radovali ...cak i nasim kaficima se pratio prenos...
"Hajd´ sad ..moguce da Nemci sto su vazda najgori ...pa im taj cool stav kao stit, zid " - ..tako sam ja kontala ..medjutim ..ovde se to tako nesto slepacki organizuje ..neki SLJ se prijavljuju ..lose do kraja...Valjda zato i nikom interesantno ..Mada , cini mi se u poslednjih par godina se kao malo vise prati , mada Nemci o tome komentarisu sa aluzijom i cinizmom zbog sistema bodovanja ..

A Bregovic..k´o Bregovic ..On je tacno imao uvek taj perfektni "njuh" kad sta i gde treba plasirati i sta prolazi...Sa ratom u BiH je pocela era " Balkan trube" i ovamo je bivalo sve vise naseg sveta , pa nove prikljucene drzave u EU ..I normalno ...Stize i ta neka druga , treca generacija gastarbajtera i njihove dece ..koji ne mogu , nemaju mogucnosti da razluce "pravo od krivog" u Balkan- muzici ..i tako Bregovic k´o Bregovic ..ima nekih ´sto njega kopiraju ...na tone ..

Zvuk Balkan trube je ta razlicitost i sarenolikost Evrope .

.A prema ..popu i mantil ..Evrovizija je "tra la la " manifestacija ..pa i "tra la la " svet se prijavljuje...nikakvo cudo ..
jednatanja jednatanja 16:29 14.03.2010

Još

je Brega super odradio muzički deo kad se uzme da je pred sobom imao parče papira sa Marininim tekstom za inspiraciju...
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 16:33 14.03.2010

Re: Još

jednatanja
je Brega super odradio muzički deo kad se uzme da je pred sobom imao parče papira sa Marininim tekstom za inspiraciju...

tanja, grešiš. to je ta sinergija. ne može bez te babe.
Bili Piton Bili Piton 16:38 14.03.2010

Re: Još



Zapravo, kako sam cuo, bilo je upravo obrnuto - prvo je Brega nacionale izasao sa svojom melodioznoscu a tek onda je Tucka malo rakijala te ubacivala op op musaka kaman.

Mislim, izadje na isto, al tek preciznosti radi.
jednatanja jednatanja 17:25 14.03.2010

Re: Još

Opa, ako je tako Bili onda nemam reči...
jednatanja jednatanja 17:29 14.03.2010

Re: Još

Bebo, evo ovo mi poslao drugar, ne znam da li je autentično, mada me ne bi iznenadilo da jeste:

Marina odlazi u klozet. Uzima redom bočice od parfema, domestosa, cifa, vima i čita etikete na njima. Munjevito pravi nekoliko rima ( emulgator - integrator, patnja i bol - etil alkohol, balzam - orgazam...). Posle 5 minuta se vraća iz kupatila i uključuje kompjuter. Otvara jedinu pesmu koju je ikada napisala, 1982. i random metodom, na 10 različitih načina umeće novostvorene rime, i pravi 10 novih pesama. Isključuje kompjuter, pakuje torbu i kreće u banku. Podiže 15 'iljada koje je uplatila Stoja i odlazi u turističku agenciju gde uplaćuje dvomesečno letovanje na Sejšelima.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 17:32 14.03.2010

Re: Još

jednatanja
Bebo, evo ovo mi poslao drugar, ne znam da li je autentično, mada me ne bi iznenadilo da jeste:

Marina odlazi u klozet. Uzima redom bočice od parfema, domestosa, cifa, vima i čita etikete na njima. Munjevito pravi nekoliko rima ( emulgator - integrator, patnja i bol - etil alkohol, balzam - orgazam...). Posle 5 minuta se vraća iz kupatila i uključuje kompjuter. Otvara jedinu pesmu koju je ikada napisala, 1982. i random metodom, na 10 različitih načina umeće novostvorene rime, i pravi 10 novih pesama. Isključuje kompjuter, pakuje torbu i kreće u banku. Podiže 15 'iljada koje je uplatila Stoja i odlazi u turističku agenciju gde uplaćuje dvomesečno letovanje na Sejšelima.

:))))) pa takvi su joj tekstovi, samo mislim da to ne ide sad već bez pola flajke neke tekućine (a nije Veniš) i tekstovi ne koštaju baš toliko a često se dešava da joj zvezde duguju za celu ploču.
bgbgbg bgbgbg 10:20 15.03.2010

Re: Još

Otvara jedinu pesmu koju je ikada napisala, 1982. i random metodom, na 10 različitih načina umeće novostvorene rime, i pravi 10 novih pesama.


Nego, je l' neko obratio paznju na stih iz Eminine pesme:
"ljubav je musaka"

Molila bih za pojasnjenje.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 10:24 15.03.2010

Re: Još

Nego, je l' neko obratio paznju na stih iz Eminine pesme:
"ljubav je musaka"

Molila bih za pojasnjenje.

pa red krompira (ako je musaka od krompira, mogu bili tikvice u alternaciji), pa mleveno meso, pa jaja+mleko, pa opet red krompira/tikvica, pa meso, pa jaja+mleko...
mostarac mostarac 15:40 15.03.2010

Re: Još

BebaOdLonchara
Nego, je l' neko obratio paznju na stih iz Eminine pesme:
"ljubav je musaka"

Molila bih za pojasnjenje.

pa red krompira (ako je musaka od krompira, mogu bili tikvice u alternaciji), pa mleveno meso, pa jaja+mleko, pa opet red krompira/tikvica, pa meso, pa jaja+mleko...

Odma' se prepozna prava domacica
miloseng miloseng 16:54 14.03.2010

mene zanima

kako to da rts zaradjuje na sms porukama ljudi koji glasaju?
pa se kao sinoć odrekao dela zarade za sigurnu kuću. a pretplata 500 rsd
jednatanja jednatanja 17:23 14.03.2010

Realno

meni je verovatno najveći skandal u celoj priči to što je Brega ucenio RTS da bude jedini kompozitor. Ustvari to da je RTS pristao na ucenu kao da je Brega zaista jedini (kvalitetni) kompozitor u zemlji. Brega nije kriv, gleda sebe čovek.

Drugi skandal je tekst, ali ionako ga u Oslu niko neće razumeti (fjuuu!)

Ostalo je OK, muzika bolja nego prošlogodišnja "Cipela". Milan se dobro snalazi na sceni. Evo ja gledala nemački izbor, pesma nije nešto posebno ali Nemci su oduševljeni. Summa summarum, ne treba da se stidimo zbog pesme, ali ne dozvoliti RTSu sledeće godine da uvede kompozitorski ili izvođački monopol! U Nemačkoj se ime kompozitora (3 kompozicije su izvele obe finalistkinje) krilo do završetka glasanja.
Bili Piton Bili Piton 17:34 14.03.2010

Re: Realno



Tja....uz rizik da me lincujete, meni je Cipela i imala neki vic, da ne kazem da mi je Kon bio daleko vise simpa - ovo mi nema nikakav, ama bas dibidus nikakav....golo govno, ako mene pitate.
jednatanja jednatanja 17:50 14.03.2010

Re: Realno

Kon je bio simpa, ali će Milan da se svidi devojčicama koje najviše glasaju...
Doctor Wu Doctor Wu 17:55 14.03.2010

Re: Realno

meni je verovatno najveći skandal u celoj priči to što je Brega ucenio RTS da bude jedini kompozitor. Ustvari to da je RTS pristao na ucenu kao da je Brega zaista jedini (kvalitetni) kompozitor u zemlji. Brega nije kriv, gleda sebe čovek.

Brega, srpski Andrew Lloyd Webber.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 18:09 14.03.2010

Re: Realno

ali će Milan da se svidi devojčicama koje najviše glasaju...

pa svideće se od i dečacima ko zna, možda i pobedi na kraju? fizički se sasvim uklapa u profil Tokio hotel:

koliko vidiš seka?

a koliko bata?

zar nije svejedno?

jednatanja jednatanja 18:15 14.03.2010

Re: Realno

pa svideće se od i dečacima


i to što kažeš, uspelo nam sa marijom četri dečaka i jedna devojčica, bili je navodno bisex
branca branca 19:55 14.03.2010

A od Nemaca - Lena

A evo i nemacke pesme. Na engleskom. To me je oduvek nerviralo, mada kad cujem Milanceta sve se mislim sreca, nece nas bas svi razumeti
dusanovaiivanovamama dusanovaiivanovamama 17:38 14.03.2010

Zasto

nigde nema mog komentara od sinoc, pitah ovde u rts-u, nema ni pitanja ponovo postavljenog, samo hvalospevi...
p.s. Naravno da znam zasto nema, moderacija radi li radi...
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 20:20 14.03.2010

Re: Zasto

A komentari na B92

Sa najviše preporuka:
Dno dna! Da li za ovo plaćamo pretplatu?! Poražavajuće mi je da 130 000 ljudi ima para za bacanje! Bregović autor, kompozitor?! Ne bih dalje...
Sramota me je
Inner Party Inner Party 17:55 14.03.2010

Ali kuda...

... ces da se odselis ako ova pesma pobedi na Evroviziji?!



PS

Pazi, s obzirom na to kakve su pesme pobedjivale dosad, pobeda ove pesme je sasvim moguca!
mmjjmm mmjjmm 18:12 14.03.2010

Re: Ali kuda...

Inner Party
... ces da se odselis ako ova pesma pobedi na Evroviziji?!



PS

Pazi, s obzirom na to kakve su pesme pobedjivale dosad, pobeda ove pesme je sasvim moguca!


Da li mi koji smo u Srbiji smemo da glasamo za "naseg" kandidata? Cini mi se da prosle godine nije moglo.
Bili Piton Bili Piton 21:22 14.03.2010

Re: Ali kuda...

mmjjmm


Da li mi koji smo u Srbiji smemo da glasamo za "naseg" kandidata? Cini mi se da prosle godine nije moglo.


To nikada nije moglo.
mmjjmm mmjjmm 18:01 14.03.2010

idealno utociste

Vidim, kod kolege Mitrovića, blogeri se sjajno zabavili. Smejali se, šalili se, bilo im ONO sinoć zabavno.
Meni nije.
Mene je razbesnelo. Diglo mi pritisak.


Za pritisak se ne pije bensedin. I, uopste, ne razumem tu potrebu da se ovako besno reaguje na nesto sto je drugima bilo zabavno, smesno i veselo.
Poredjenje bombardovanja i bregovizije, kao motiva za emigraciju, deluje mi neumesno. U najmanju ruku.
Volela bih da znam u kojoj drzavi nema sunda, kica, estrade. Gde to nema mutivoda, secikesa, profitera?
A mozda bensedin i deluje kako treba. Pa nam se Krugolina javi sa terena, te blogove mnogo radije pratim.
samodakazemnesto samodakazemnesto 22:51 14.03.2010

Re: idealno utociste

ej,u svakoj zemlji ima svega,ali nema bas u svakoj zemlji sunda i kica kao standarda. to samo ima kod nas. ok,verovatno i u iranu...al dokle da se tesimo da nismo najgori? krugolina nije doslovce mislila da se odseli zbog jedne beovizije,nego je poenta da se tako nesto uvelo kao relevantno da nas predstavlja. razumela? drugo,lako bi mi da je beovizija uzrok,ali na zalost beovizija j eposledica. secas li se hit devedesetih "alaj mi se jede pecena kokoska,pojela bi tri kile banana,nema pare za cigare..." pa onda onog " koka kola,marlboro,suzuki..." e,vidis,ova snocna beovizija vodi upravo ka tome. to su ti standardi devedesetih. ai da sam u krivu,jel ima nesto izmedju guche i exita,a da je nase?
mmjjmm mmjjmm 07:50 15.03.2010

Re: idealno utociste

j,u svakoj zemlji ima svega,ali nema bas u svakoj zemlji sunda i kica kao standarda. to samo ima kod nas. ok,verovatno i u iranu...

Kada neko ovako krene u argumentaciju, stvarno nemam sta da dodam. ili, mozda, samo da upitam sta je standard? ovo mi lici na jedan od onih okruglih stolova kada jedan od sagovornika krene u izlaganje stavova recima: "svima je poznato da...". Meni zaista nije poznato da su narodnjaci 'standard'.

krugolina nije doslovce mislila da se odseli zbog jedne beovizije,nego je poenta da se tako nesto uvelo kao relevantno da nas predstavlja.

1. Cemu onda prisecanje na istorijat neostvarenih pokusaja? Meni je ovaj njen blog zaista prilicno besmislen, na neki nacin. Rekla je, a nije u stvari rekla. Pa onda sta god neko komentarise, poteze se ono suprotno, u fazonu: "Ma niste dobro razumeli." Previse patetike i licnih momenata da bi se saopstilo kako neka pesma ne valja. Cak i ako je u pitanju nesto nalik na hiperbolicno iskazivanje negativnog stava o ovogodisnjem predstavniku na Evroviziji.
2. Po cemu je evro/bregovizija uopste relevantna? I kome?

secas li se hit devedesetih "alaj mi se jede pecena kokoska,pojela bi tri kile banana,nema pare za cigare..."


ne secam se bas tog "hita". onog drugog se secam, kao i stihova poput "rodicu ti sina, kralja kokaina". ali sta nam to govori? da treba da se stidimo sto nas ne predstavlja neko urban sa magistraturom? i dalje tvrdim da takvog trash-a od muzike ima svuda, kao i dosta ljudi kojima bas to prija.

jel ima nesto izmedju guche i exita,a da je nase?

malo li je, dve muzicke priredbe za koje zna dosta sveta izvan srbije?




blogovatelj blogovatelj 00:15 16.03.2010

Re: idealno utociste

. ok,verovatno i u iranu...


Po ovome se vidi koliko ne poznaješ stvari.
Svaka muzika, sem religiozne u Iranu je ZABRANJENA !

Šunda ima najviše na svetu u Holivudu i Bolivudu, tj na mestima gde se najviše para obrće u šou biznisu.

G r o f G r o f 18:37 14.03.2010

aaaaaaaaajoj...

Zahvaljujući jutubeju, čuh i ja pesmu.
U čitavoj priči Milan i nije tako loš...ali tekst...aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...ali muzika aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...
umetnički dogam...aaaaaaaajoj.
Kad će već jednom neko istražiti političku pozadinu ovoga artocida?
G r o f G r o f 18:38 14.03.2010

aaaaaaaaajoj...

Zahvaljujući jutubeju, čuh i ja pesmu.
U čitavoj priči Milan i nije tako loš...ali tekst...aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...ali muzika aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...
umetnički dogam...aaaaaaaajoj.
Kad će već jednom neko istražiti političku pozadinu ovoga artocida?
Krugolina Borup Krugolina Borup 18:42 14.03.2010

Re: aaaaaaaaajoj...

ali tekst...aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa



Evo teksta.
Moj omiljeni stih je: "samo malo mu ga daj"
--------

Eh… ljubice, ljubice
Praviš mi, ljubice zazubice
Eh… stisni me, kissni me
Ljubice, na grudi pritisni me

Ljubiš me ko balavica, nije te sram
Beograd, Beograd, ja bezobrazan
Ne jednom, ne dvaput, tri puta ne
Beograd, Beograd, tri puta, po naški je

Balkan, Balkan, Balkan, ovo je Balkan, come on!
Hop, hop, hop, ovo je Balkan, come on!
Hop, hop, hop, ovo je Balkan, come on!
Hop, hop, hop, ovo je Balkan, come on!
Hop, hop, hop, ovo je Balkan, come on!

Eh… ljubice, ljubice
Grudi ti, ljubice, haubice

Ljubiš me ko balavica, nije te sram
Beograd, Beograd, ja bezobrazan
Ne jednom, ne dvaput, tri puta ne
Beograd, Beograd, tri puta, po naški je

Balkan, Balkan, Balkan, ovo je Balkan, come on!
Hop, hop, hop, ovo je Balkan, come on!
Hop, hop, hop, ovo je Balkan, come on!
Hop, hop, hop, ovo je Balkan, come on!
Hop, hop, hop, ovo je Balkan, come on!

Samo malo, samo malo, samo malo, samo malo
Samo malo, samo malo, samo malo, samo malo
Samo malo, samo malo mu ga daj

Ljubiš me ko balavica, nije te sram
Beograd, Beograd, ja bezobrazan
Ne jednom, ne dvaput, tri puta ne
Beograd, Beograd, tri puta, po naški je
geragera geragera 19:20 14.03.2010

Re: aaaaaaaaajoj...

Krugolina Borup



Pa, ti si jos tu?!?

Mislim da Srbiji ni Evropa ni potomci nikada nece oprostiti sto za ovu smotru poezije kao tekstopisca nije angazovala Dylana ili Cohena, recimo.
niccolo niccolo 21:14 14.03.2010

Re: aaaaaaaaajoj...

Beograd, Beograd

Због чега Џилас не уради коначно неку корисну ствар за град па тражи забрану помињања Београда у овом с... од стихова?
maca22 maca22 22:13 14.03.2010

Re: aaaaaaaaajoj...

geragera
Krugolina Borup



Pa, ti si jos tu?!?

Mislim da Srbiji ni Evropa ni potomci nikada nece oprostiti sto za ovu smotru poezije kao tekstopisca nije angazovala Dylana ili Cohena, recimo.

Šta bi ovo dobacivanje šljama iz ćoškića trebalo da znači, da oni pišu podjednako smeće?
geragera geragera 22:21 14.03.2010

Re: aaaaaaaaajoj...

maca22

Šta bi ovo dobacivanje šljama iz ćoškića trebalo da znači, da oni pišu podjednako smeće?


Probaj pod - sarkastican?
maca22 maca22 22:27 14.03.2010

Re: aaaaaaaaajoj...

geragera
maca22

Šta bi ovo dobacivanje šljama iz ćoškića trebalo da znači, da oni pišu podjednako smeće?


Probaj pod - sarkastican?

Da, to je forma, ali sadržaj ti je glupost, mislim netačan je, tj.lažan.
geragera geragera 22:53 14.03.2010

Re: aaaaaaaaajoj...

maca22

Da, to je forma, ali sadržaj ti je glupost, mislim netačan je, tj.lažan.


Sto?
Mislis da su Bob i Leonard glup izbor za tako eminentno takmicenje?
maca22 maca22 22:59 14.03.2010

Re: aaaaaaaaajoj...

Opet lažeš.
geragera geragera 23:02 14.03.2010

Re: aaaaaaaaajoj...

maca22
Opet lažeš.


Ono mislis te navelo na takav zakljucak?
maca22 maca22 14:22 15.03.2010

Re: aaaaaaaaajoj...

Baš si se upljuvao.
(i opet i i dalje lažeš)
blogovatelj blogovatelj 00:20 16.03.2010

Re: aaaaaaaaajoj...

Mislim da Srbiji ni Evropa ni potomci nikada nece oprostiti sto za ovu smotru poezije kao tekstopisca nije angazovala Dylana ili Cohena, recimo.


samodakazemnesto samodakazemnesto 18:45 14.03.2010

nisam lepa al sam glupa

dajte ljudi moji!
zivimo u delta cityju i slusamo grand. ako saberete te dve cinjenice,bice vam jasno da bolje nismo ni mogli izabrati.

sad cete svi graknuti kako ne slusate grand. evo,ja cu vam se pridruziti. ali koliko nas je? srbi jako malo citaju,al zato jako puno gledaju pink. pink nam skoluje decu,formira javno mnjenje,kroji ukus,...vas problem je sto ne gledate pink muahhaaha.
u zemlji srbiji nema za leba,al ima za kolacha.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 18:48 14.03.2010

Re: nisam lepa al sam glupa

ako saberete te dve cinjenice,bice vam jasno da bolje nismo ni mogli izabrati.

hani, bolje nam se nije ni nudilo, u tome je vitz. nije data šansa boljem.
samodakazemnesto samodakazemnesto 19:01 14.03.2010

Re: nisam lepa al sam glupa

u pravu si,al nije zgoreg da se ponovim da vish da sam i ja u pravu:
zivimo u delta cityju i slusamo grand.
angie01 angie01 19:51 14.03.2010

uf, uf, uf,...

'al se uzajamno lozite-sve prefinjeni ukusi i osecaji za filig!:)))

meni vrh-ono, razlog za odlazak- pa blago onom, k'o prsne na euuurooopjesmicu il recitaciju!

pa majkumu-nije ovo natjecaj za kvalitet- to ti je ba, europjesm'ca-il recitac'ja
i shto blesavije i sa manje komlikovanog teksta- najboljshe ono shto se prevodi na svim jezicima iNDentichno--tzc, tzc, sh, shhhh, ding, dong ,..i taj rad,..kad bi moglo ah, ah , aaaahhhh,..i da je pevjivo na tra la la,..shto se sad svi shokirani- kao prvi put ste chuli da je tako, pa sad ovo/ONO!


za utjehu (toliko neophodnu)- sledece godine takmichenje organicuje grand sashapopovic prodakshn, a uchestvuju provereni narodnjaci-zoki ministarka brnclik,zokili kostolomac markovic i era miloshshestic ojdanic.
totalna-spijunka totalna-spijunka 20:07 14.03.2010

Re: nisam lepa al sam glupa

bolje nam se nije ni nudilo, u tome je vitz. nije data šansa boljem.

U tome je u Srbijici UVEK vic!
Ne zivimo svi u Delta cityju, nesmo svi postovaoci Granda, i ne iskazujemo radost podvriskujuci uz trube...ali se drugacijoj muzici ovde ne daje sansa... ispade da ako si nedajboze nesto obrazovan i imas neke urbane kulturne potrebe, pripadas nekoj sekti bre, i opasan si po drustvo...
Demokratije u Srbijici nema.
A muzika = drzava.
Jos od stare Grcke.
angie01 angie01 20:12 14.03.2010

Re: nisam lepa al sam glupa

muzika = drzava.


pa onda Nemci & Shvajcarci, npr, zive u katastrofalnim drzavama!

njima bre eurosongica SVAKE godine-neprogutljiva,..do didzeshna ni ne stigne!
geragera geragera 20:48 14.03.2010

Re: nisam lepa al sam glupa

totalna-spijunka
ispade da ako si nedajboze nesto obrazovan i imas neke urbane kulturne potrebe, pripadas nekoj sekti bre, i opasan si po drustvo...



Netacno!
Ako imas te prerogative - za Eurosong te zabole!
Mozes, eventualno, da zezas one koji se loze na to.
maca22 maca22 20:52 14.03.2010

Re: nisam lepa al sam glupa

geragera
totalna-spijunka
ispade da ako si nedajboze nesto obrazovan i imas neke urbane kulturne potrebe, pripadas nekoj sekti bre, i opasan si po drustvo...



Netacno!
Ako imas te prerogative - za Eurosong te zabole!
Mozes, eventualno, da zezas one koji se loze na to.

A jel može ako te za Eurosong zabole, da ti se ne sviđa ko i kako arči pretplatu za JaDni servis?
I jel može da ti smeta društveno nametnut neukus? A ukus se, kao što itekako znamo, gradi.

Ili je dovoljno da ti Eurosong kao song nije važan, pa si sve pobedio?
geragera geragera 20:57 14.03.2010

Re: nisam lepa al sam glupa

maca22


A jel može ako te za Eurosong zabole, da ti se ne sviđa ko i kako arči pretplatu za JaDni servis?
I jel može da ti smeta društveno nametnut neukus? A ukus se, kao što itekako znamo, gradi.

Ili je dovoljno da ti Eurosong kao song nije važan, pa si sve pobedio?


Jel govoris, opet, u ime neke grupe?
maca22 maca22 21:18 14.03.2010

Re: nisam lepa al sam glupa

Izbegavate odgovor na pitanje bezobrazlukom kojim ovde sve vreme nastupate. Ali stav koji izražavate je polutanski. Polutan je neko je imao dovoljno mozga da shvati da je nešto na šta se mase lože (kao eurosong) - glupo. Ali ne dovoljno prosvećenosti i širine i pameti da vidite da to i dalje može biti problem samo sa drugih pozicija.

edit: i da vas zbunim do kraja: ja beoviziju sinoć nisam gledala. Niti je ikad gledam. Znam da su pesmuljci svi, ne samo naši, najčešće besmisleni. Ne mislim da se sramotimo u odnosu na druge, jer su se svi neki put obrukali. Ne bih emigrirala zbog pesmuljka. Nešto drugo mi smeta, i to je lepo opisala Beba od Loncara. A pesma može biti i pristojna, kao Lane. Prema tome, smetaće mi trash.
totalna-spijunka totalna-spijunka 22:06 14.03.2010

Re: nisam lepa al sam glupa

geragera
totalna-spijunka
ispade da ako si nedajboze nesto obrazovan i imas neke urbane kulturne potrebe, pripadas nekoj sekti bre, i opasan si po drustvo...



Netacno!
Ako imas te prerogative - za Eurosong te zabole!
Mozes, eventualno, da zezas one koji se loze na to.


E pa netacno!
Ne pratim ja bas sve muzicke manifestacije, ali Evroviziju volim oduvek, a i muzika mi struka, (doduse opera, ali pevam i neke druge stvari).
I to sto je to festival "lakih nota" ne bi trebalo da znaci da je festival idiotske muzike.
Ja se ne lozim na to besomucno, ne vise, sada samo realno posmatram stvari.
Pre par godina su mi odbili pesmu, zato sto smo bili grupa "nepoznatih autora i izvodjaca" i sto nam je pesma suvise "artisticka", a zapravo, niko zivi nije stajao iza nas, par pevaca i igraca iz pozorista, pesma snimljena od nase love, da budem iskrena, sasvim slatka, ne za pobedu, nego da se pojavi na festivalu.
Dobro, odbili, pa sta sad, ajd da vidimo ko je prosao.
E tad sam poslednji put poludela na temu Beovizije, i vise se ne iznenadjujem. I tada smo vec ihaaaaj unapred znali ko ce da pobedi, i cija je pesma stigla ihaaaaj posle zvanicnog zatvaranja konkursa, i ko je svoju doradjivao o svom trosku, a ko o trosku rts -a....
I sve je to bila takva mutljavina i otimacina i vezine veze veza..., ali je sira javnost bar imala neku iluziju o transparentnosti price, te je bilo i roka i popa i narodnjaka, i sa sluhom i bez sluha, pa kao, eto i ziri, pa izaberimo najboljeg...
A ovo ?
Tri "pesme" na isti kalup, sve gluplja od gluplje, ajd da ne komentarisem pevace, jer tu i nema sta da se peva, i sad kao, to smo mi ? A sigurna sam da nije kostalo nista manje od grandioznog spetakla u SC, nazalost...
To je ponuda?
To li je Srbija?
Bili Piton Bili Piton 22:10 14.03.2010

Re: nisam lepa al sam glupa

totalna-spijunka



E pa netacno!
Ne pratim ja bas sve muzicke manifestacije, ali Evroviziju volim oduvek, a i muzika mi struka, (doduse opera, ali pevam i neke druge stvari).
I to sto je to festival "lakih nota" ne bi trebalo da znaci da je festival idiotske muzike.
Ja se ne lozim na to besomucno, ne vise, sada samo realno posmatram stvari.
Pre par godina su mi odbili pesmu, zato sto smo bili grupa "nepoznatih autora i izvodjaca" i sto nam je pesma suvise "artisticka", a zapravo, niko zivi nije stajao iza nas, par pevaca i igraca iz pozorista, pesma snimljena od nase love, da budem iskrena, sasvim slatka, ne za pobedu, nego da se pojavi na festivalu.
Dobro, odbili, pa sta sad, ajd da vidimo ko je prosao.
E tad sam poslednji put poludela na temu Beovizije, i vise se ne iznenadjujem. I tada smo vec ihaaaaj unapred znali ko ce da pobedi, i cija je pesma stigla ihaaaaj posle zvanicnog zatvaranja konkursa, i ko je svoju doradjivao o svom trosku, a ko o trosku rts -a....
I sve je to bila takva mutljavina i otimacina i vezine veze veza..., ali je sira javnost bar imala neku iluziju o transparentnosti price, te je bilo i roka i popa i narodnjaka, i sa sluhom i bez sluha, pa kao, eto i ziri, pa izaberimo najboljeg...
A ovo ?
Tri "pesme" na isti kalup, sve gluplja od gluplje, ajd da ne komentarisem pevace, jer tu i nema sta da se peva, i sad kao, to smo mi ? A sigurna sam da nije kostalo nista manje od grandioznog spetakla u SC, nazalost...
To je ponuda?
To li je Srbija?


Preporuka, kao VRATA preporuka za ovaj komentar.
maca22 maca22 22:11 14.03.2010

Re: nisam lepa al sam glupa

totalna-spijunka
geragera
totalna-spijunka
ispade da ako si nedajboze nesto obrazovan i imas neke urbane kulturne potrebe, pripadas nekoj sekti bre, i opasan si po drustvo...



Netacno!
Ako imas te prerogative - za Eurosong te zabole!
Mozes, eventualno, da zezas one koji se loze na to.


E pa netacno!
Ne pratim ja bas sve muzicke manifestacije, ali Evroviziju volim oduvek, a i muzika mi struka, (doduse opera, ali pevam i neke druge stvari).
I to sto je to festival "lakih nota" ne bi trebalo da znaci da je festival idiotske muzike.
Ja se ne lozim na to besomucno, ne vise, sada samo realno posmatram stvari.
Pre par godina su mi odbili pesmu, zato sto smo bili grupa "nepoznatih autora i izvodjaca" i sto nam je pesma suvise "artisticka", a zapravo, niko zivi nije stajao iza nas, par pevaca i igraca iz pozorista, pesma snimljena od nase love, da budem iskrena, sasvim slatka, ne za pobedu, nego da se pojavi na festivalu.
Dobro, odbili, pa sta sad, ajd da vidimo ko je prosao.
E tad sam poslednji put poludela na temu Beovizije, i vise se ne iznenadjujem. I tada smo vec ihaaaaj unapred znali ko ce da pobedi, i cija je pesma stigla ihaaaaj posle zvanicnog zatvaranja konkursa, i ko je svoju doradjivao o svom trosku, a ko o trosku rts -a....
I sve je to bila takva mutljavina i otimacina i vezine veze veza..., ali je sira javnost bar imala neku iluziju o transparentnosti price, te je bilo i roka i popa i narodnjaka, i sa sluhom i bez sluha, pa kao, eto i ziri, pa izaberimo najboljeg...
A ovo ?
Tri "pesme" na isti kalup, sve gluplja od gluplje, ajd da ne komentarisem pevace, jer tu i nema sta da se peva, i sad kao, to smo mi ? A sigurna sam da nije kostalo nista manje od grandioznog spetakla u SC, nazalost...
To je ponuda?
To li je Srbija?

Hvala i PREPORUKA.
geragera geragera 22:11 14.03.2010

Re: nisam lepa al sam glupa

maca22
Izbegavate odgovor na pitanje bezobrazlukom kojim ovde sve vreme nastupate. Ali stav koji izražavate je polutanski. Polutan je neko je imao dovoljno mozga da shvati da je nešto na šta se mase lože (kao eurosong) - glupo. Ali ne dovoljno prosvećenosti i širine i pameti da vidite da to i dalje može biti problem samo sa drugih pozicija.


Hvala ti sto mislis da sam prosvetitelj.

maca22

edit: i da vas zbunim do kraja: ja beoviziju sinoć nisam gledala. Niti je ikad gledam. Znam da su pesmuljci svi, ne samo naši, glupi. Ne mislim da se sramotimo u odnosu na druge. Ne bih emigrirala zbog pesmuljka. Nešto drugo mi smeta, i to je lepo opisala Beba od Loncara.


E, vidis - ja jesam gledao.
Zato ja iznosim individualni stav, a ti grupni.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 22:24 14.03.2010

Re: nisam lepa al sam glupa

Preporuka, kao VRATA preporuka za ovaj komentar.

takođe
maca22 maca22 22:32 14.03.2010

Re: nisam lepa al sam glupa

geragera
Hvala ti sto mislis da sam prosvetitelj.

Jasno piše da ja to NE mislim. Pogledala sam ja pobednicku pesmu. A jedini stav koji izražavaš je da su drugi glupi, pa si došao da im se rugaš. Samo još nismo videli zašto si ti pametniji od drugih? Po onome što pišeš izgleda da si skontao da festival lakih nota je samo to, pa si potom izmislio da drugima to nije jasno, e da bi zato bio prosvećeniji od sviiiih drugih.
geragera geragera 22:36 14.03.2010

Re: nisam lepa al sam glupa

totalna-spijunka


E pa netacno!
Ne pratim ja bas sve muzicke manifestacije, ali Evroviziju volim oduvek, a i muzika mi struka, (doduse opera, ali pevam i neke druge stvari).
I to sto je to festival "lakih nota" ne bi trebalo da znaci da je festival idiotske muzike.
Ja se ne lozim na to besomucno, ne vise, sada samo realno posmatram stvari.
Pre par godina su mi odbili pesmu, zato sto smo bili grupa "nepoznatih autora i izvodjaca" i sto nam je pesma suvise "artisticka", a zapravo, niko zivi nije stajao iza nas, par pevaca i igraca iz pozorista, pesma snimljena od nase love, da budem iskrena, sasvim slatka, ne za pobedu, nego da se pojavi na festivalu.
Dobro, odbili, pa sta sad, ajd da vidimo ko je prosao.
E tad sam poslednji put poludela na temu Beovizije, i vise se ne iznenadjujem. I tada smo vec ihaaaaj unapred znali ko ce da pobedi, i cija je pesma stigla ihaaaaj posle zvanicnog zatvaranja konkursa, i ko je svoju doradjivao o svom trosku, a ko o trosku rts -a....
I sve je to bila takva mutljavina i otimacina i vezine veze veza..., ali je sira javnost bar imala neku iluziju o transparentnosti price, te je bilo i roka i popa i narodnjaka, i sa sluhom i bez sluha, pa kao, eto i ziri, pa izaberimo najboljeg...
A ovo ?
Tri "pesme" na isti kalup, sve gluplja od gluplje, ajd da ne komentarisem pevace, jer tu i nema sta da se peva, i sad kao, to smo mi ? A sigurna sam da nije kostalo nista manje od grandioznog spetakla u SC, nazalost...
To je ponuda?
To li je Srbija?


Preporuka kao vrata!

Izvini sto se malo salim, verujem da si imala iskustvo koje si opisala i verujem da ti nije bilo nimalo smesno zbog toga.
Namecu se, medjutim, i neka pitanja:
- Zasto si dozvolila da ti neko vredja inteligenciju ako si unapred sve znala?
- Zasto se, sa iskustvom nekog ko je direktno ucestvovao u toj farsi, sada zgrazavas nad ONIM?

Savet kolege Nick Cavea iz pisma kojim je odbio MTV nominaciju:
Moji odnosi sa mojom muzom su u najmanju ruku krhki, i shvatam kao svoju duznost da je zastitim od uticaja koji bi mogli da povrede njenu osetljivu prirodu, moja muza nije konj i ja nisam ni u kakvoj trci, a i da jesam - ne bih je upregao u ta dzelatska kolica, zapregu od odsecenih glava i svetlucavih nagrada.
Moja muza se moze uplasiti, moze mi pobeci...
maca22 maca22 22:39 14.03.2010

Re: nisam lepa al sam glupa

Pa zato što ima ličnost.
samodakazemnesto samodakazemnesto 22:53 14.03.2010

Re: uf, uf, uf,...

bome ni rivina rock me baby nije bila mahabharata,al mi bolja od ove sprdacine.
totalna-spijunka totalna-spijunka 23:09 14.03.2010

Re: nisam lepa al sam glupa

Zasto si dozvolila da ti neko vredja inteligenciju ako si unapred sve znala?

Pa ko sto rekoh, nismo se nadali pobedi, nego smo zeleli to iskustvo u svom zivotu. Uostalom, kao i svi umetnici, zeleli smo malo da se "prezentamo". Mi te "lake note " pevamo vrlo lako, a igraci su imali i super ideju za koreografiju i kostim, i to je sve bilo zamisljeno kao audio - vizuelna bajka, sasvim sam sigurna da bi bili primeceni da nam je ukazana prilika. Ali nije. Ne smatram da mi je zbog toga ne znam koliko vredjana inteligencija. U ovom poslu, sa nepravdom se susreces stalno.
Ljudski je nadati se da ce se stvari promeniti..
Zasto se, sa iskustvom nekog ko je direktno ucestvovao u toj farsi, sada zgrazavas nad ONIM?

Opet, ko sto rekoh, od tada se vise ne nerviram preterano. Ali ne mogu a da ne primetim glupost koja se uporno ponavlja.
Ljudski je nadati da ce se stvari promeniti.
geragera geragera 23:15 14.03.2010

Re: nisam lepa al sam glupa

totalna-spijunka
u
Ljudski je nadati da ce se stvari promeniti.


Da, nada umire poslednja...
Uvek me prijatno iznenadi i ozari bilo kakav optimizam.
Zelim ti svako dobro.
JJ Beba JJ Beba 19:39 14.03.2010

ovo je balkan, kmon

brega (i kusta)se ubiše da nas svetu predstave kao deponiju
jedino što od toga samo oni imaju koristi.

za sve jagodanjanje, i šire, evo jedan projekat gde se igraju neke arapse igre i čuček



margos margos 20:06 14.03.2010

Re: ovo je balkan, kmon

Kuku... ni da se smejem ni da plačem...
Kakav je to stan na špijunku?
Garniseru sam razumela.
Doctor Wu Doctor Wu 20:37 14.03.2010

Re: ovo je balkan, kmon

brega (i kusta)se ubiše da nas svetu predstave kao deponiju
jedino što od toga samo oni imaju koristi.

Ovo me podseca na ono Milovo kako nije on kriminalac "nego to zvanicni Beograd i Politika, pogotovu, lazu". Ili, malo ranije, albanske komunisticke politicare na Kosovu koji su za "izmisljanje demonstracija" svako malo prozivali "beogradsku stampu".

Kako to da nijednom Englezu ne pada na pamet da Ken Loacha optuzi kako svetu Engleze predstavlja kao low lifes koji zive, mnoze se, napijaju i povracaju na svojim council estateima? Ili Danny Boylea da prikazuje Skote kao narkomane koji ne vade glavu iz klozetske solje? Mislim da je malo u pitanju kompleks nize vrednosti u odnosu na "zapad". Ako Srbija nekome lici na deponiju to svakako nije zbog Brege i Kuste.
tripraseta92 tripraseta92 21:03 14.03.2010

Re: ovo je balkan, kmon


Doctor Wu

Kako to da nijednom Englezu ne pada na pamet da Ken Loacha optuzi kako svetu Engleze predstavlja kao low lifes koji zive, mnoze se, napijaju i povracaju na svojim council estateima? Ili Danny Boylea da prikazuje Skote kao narkomane koji ne vade glavu iz klozetske solje? Mislim da je malo u pitanju kompleks nize vrednosti u odnosu na "zapad". Ako Srbija nekome lici na deponiju to svakako nije zbog Brege i Kuste.


Mislite da su ovo Srbi? Neeeee, ovo su Šveđani !
Plavokosi su, jedu ribu, a ne prasetinu, nose plavu zastavu, pričaju nerazumljivo... a sve ostalo je isto


info o klipu
You might have heard of the Swedish midsummer tradition, the day when everybody in Sweden gets drunk and dance around a Maypole. Anyway, last year IKEA Germany produced commercials where they made fun of the swedes and their Midsummer tradition. The commercials got banned by the head office at IKEA Sweden (IKEA is a Swedish company

BebaOdLonchara BebaOdLonchara 23:10 14.03.2010

Re: ovo je balkan, kmon

Kako to da nijednom Englezu ne pada na pamet da Ken Loacha optuzi kako svetu Engleze predstavlja kao low lifes koji zive, mnoze se, napijaju i povracaju na svojim council estateima? Ili Danny Boylea da prikazuje Skote kao narkomane koji ne vade glavu iz klozetske solje? Mislim da je malo u pitanju kompleks nize vrednosti u odnosu na "zapad". Ako Srbija nekome lici na deponiju to svakako nije zbog Brege i Kuste.

JJ Beba JJ Beba 00:47 15.03.2010

Re: ovo je balkan, kmon

Ako Srbija nekome lici na deponiju to svakako nije zbog Brege i Kuste.

kusta i brega ne kažu da srbija liči na deponiju, oni kažu da srbije jeste deponija, ili kako je to Kusta prilikom premijere zajedničkog im projekta Dom za vešanje rekao da mi živimo na balkanu, na svojevrsnom smetlištu kultra, civilizacije a da su Cigani kao narod , njihov život i kultura paradigma tog smetlišta.

dakle ovo je balkan, c'mon
ninasimone ninasimone 19:44 15.03.2010

Re: ovo je balkan, kmon

JJ Beba

kusta i brega ne kažu da srbija liči na deponiju, oni kažu da srbije jeste deponija, ili kako je to Kusta prilikom premijere zajedničkog im projekta Dom za vešanje rekao da mi živimo na balkanu, na svojevrsnom smetlištu kultra, civilizacije a da su Cigani kao narod , njihov život i kultura paradigma tog smetlišta.

dakle ovo je balkan, c'mon

pa, dobro, majku mu, sta je onda Srbija po S. Spasojevicu? A snuff/torture porn chamber? Jos se i zove "Srpski film", da ne bude zabune kojim slucajem.
JJ Beba JJ Beba 20:33 15.03.2010

Re: ovo je balkan, kmon

ninasimone
JJ Beba

kusta i brega ne kažu da srbija liči na deponiju, oni kažu da srbije jeste deponija, ili kako je to Kusta prilikom premijere zajedničkog im projekta Dom za vešanje rekao da mi živimo na balkanu, na svojevrsnom smetlištu kultra, civilizacije a da su Cigani kao narod , njihov život i kultura paradigma tog smetlišta.

dakle ovo je balkan, c'mon

pa, dobro, majku mu, sta je onda Srbija po S. Spasojevicu? A snuff/torture porn chamber? Jos se i zove "Srpski film", da ne bude zabune kojim slucajem.

to jeste srbija- hardkor pornić...zločinci oko nas
ninasimone ninasimone 21:39 15.03.2010

Re: ovo je balkan, kmon

JJ Beba

to jeste srbija- hardkor pornić...zločinci oko nas

hardkor pornic je pesma evrovizije za ovo... izgleda da problem nije u tome sto je kustobregina vizija crna, nego sto nije dovoljno crna, ili urbana, ili ... whatever ....
draganchica draganchica 19:47 14.03.2010

paralela sa Djoletom

..mislim da je jedino Djordje Balasevic uspeo da strpa ludnicu u svoju pesmu i da je nacini bar tragikomicnom, delom nase stvarnosti.ONO sinoc je bio totalni sunovrat.Ne znam na cemu su bili i tekstopisac i pevac, kad su se, ocito je bilo, primili na taj tekst...
arianna arianna 22:42 14.03.2010

Re: paralela sa Djoletom

draganchica
..mislim da je jedino Djordje Balasevic uspeo da strpa ludnicu u svoju pesmu i da je nacini bar tragikomicnom, delom nase stvarnosti.ONO sinoc je bio totalni sunovrat.Ne znam na cemu su bili i tekstopisac i pevac, kad su se, ocito je bilo, primili na taj tekst...


dabome da je sunovrat: „Di-džej, duni u bikini“ „Ding-dong“, „Hajde iš-iš-iš“, „Niže, niže“, „Vozi, vozi, vozi“, „Predsedniče, brate“ „Hej, predsedniče, uhvati anarhiju“, a jedino logično u celoj priči,ako se shvati kao neka vrsta poruke je „svi smo mi za ludnicu“....

Dejan Ninkovic Dejan Ninkovic 20:02 14.03.2010

smrdovizija

Preporuka i samo mali "savetic" ...NE u Kanadu:))) , cigare za vas i to najobicnije paklo 9 dolara...bio... iako nepusac, provereno :)))) Pozdrav
jaksa scekic jaksa scekic 20:25 14.03.2010

Ono sinoc je mala maca

u odnosu na ovo sto sad gledam na Kosavi.
Emisija se zove Skandalozno i vodi je Olja Crnogorac..



ovo je samo malo kako projekat izgleda

klip iz neke ranije emisije



BebaOdLonchara BebaOdLonchara 20:56 14.03.2010

Re: Ono sinoc je mala maca

jakša, Košava je privatna televizija i zabole me za sadržaj programa. za RTS svakog meseca moram da izdvojim sumu novca da bi me oni za uzvrat zalivali govnima. velika je razlika.
jaksa scekic jaksa scekic 20:59 14.03.2010

Re: Ono sinoc je mala maca

BebaOdLonchara
jakša, Košava je privatna televizija i zabole me za sadržaj programa. za RTS svakog meseca moram da izdvojim sumu novca da bi me oni za uzvrat zalivali govnima. velika je razlika.


Govorim o opstoj kontaminaciji TV prostora-in general
Sve je to po sistemu spojenih sudova. Nabise nam na nos veceras koliko je ljudi gledalo i glasalo sms-om za izbor "Plavog andjela" za Oslo, a svi znamo zasto.
Rat rejtinga izmedju javnog i ruzicastog servisa Srbije. Ko je srpki Mardok-Tijanic ili Mitrovic.
I kad je na svim ekranima njesra i to donosi rejting-onda ni sujeta ne moze to da otrpi.
Ali ima jos nesto, u atar istine, kad stepen naplativosti pretplate bude 70-80 posto (u susednoj Hrvtaskoj skoro 90) a pa onda je lakse disati i nije ti kic toliko potreban.
Ali kad je rec o pretplati, to ti je kao prica, sta je starije-kokos ili jaje.
Necu da platim dok program ne bude bolji-program ne moze da bude bolji dok nema vise para.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 21:52 14.03.2010

Re: Ono sinoc je mala maca

Ko je srpki Mardok - Tijanic ili Mitrovic?

Mitrović, i ako bih morala da biram ili glasam za nekog od njih dvojice, glasala bih za Mitrovića (na užas prisutnih, verovatno). on je privatnik i radi ono što mu omogućava zaradu (ne ulazim u to koliko je to što on radi štetno po srpsku omladinu i neulazeći sada u to kako je on do svega toga došao...).
tijanića može samo jedan papir da izmesti sa tog mesta na koje znamo kako je došao, a Mitrovića ne može niko da pomeri nigde. Mitrović je biznismen a Tijanić nije čak ni novinar. da Tijanić ima kinte za TV koliko bi on to želeo, niti jedna novinarka ili novinar ne bi pomerili granice u svom poslu, samo bi imali lepši studio, još višlje štikle za takozvane novinarke, još kraće suknje i još bolje plate (koje su već ogromne). eto, to ja mislim o Tijaniću.

ps. neverovatno mi je da dečiji program toliko basnoslovno košta da ga RTS nema pa sad već decenijama?!

Bili Piton Bili Piton 22:00 14.03.2010

Re: Ono sinoc je mala maca

BebaOdLonchara
a Tijanić nije čak ni novinar



Samo ovde da se ubacim - Tijanic je nekada bio dobar novinar - nekada, jako, jako davno, tvrdi se.

Zapravo, to sto se desilo s njim i s Tucakovickom, taj njihov preobrazaj (u odnosu na ono sta su oboje nekada bili) je potpuno paradigmatican za Srbiju uopste, i sta se njoj desilo.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana