Luković, LDP i „shvatanje" demokratije

Dušan Maljković RSS / 24.11.2007. u 10:38

 „Naučio si me da govorim tvojim jezikom, a sva korist koju ja imam od toga je da znam da proklinjem." Šekspir, „Bura".

Ldp_baner1.jpg

Šta se to dešava s LDP ovih dana Gospodnjih? Stranka je objavila rat na mnogim frontovima, koji se u njenoj vizuri skupljaju u jedan - optuženi su za konspiraciju (preciznije: kriminalno udruživanje) tajkun Mišković, čelni ljudi vlade i deo žutotiskačke, tabloidne artiljerije. Međutim, ovde se priča ne završava: potencijalno, u "zaveri nad zaverama" učestvuje i američka ambasada, jer neće da prizna da je dokument kojim se dokazuje Miškovićeva nepristojna ponuda autentičan, već prikrivajući tragove, uporno negira. Na kraju, celoj šapatom ispričanoj priči priključuju se i pojedini pripadnici „nezavisnog novinarstva", pre svega uposlenici RTV B92. Tako Gordan Paunović postaje agent 007 srpskog DB-a, a novinarke Olja Bećković i Danica Vučenić „skotovi, ludače i bolesnice". Sve to u nedavnom tekstu Petra Lukovića koji prenosi sajt LDP. Ukoliko ste iznenađeni ovim paranoičkim scenarijem, u kome dojučerašnji saveznici i na političkom i na medijskom planu okreću leđa LDP i u dubini noći kuju supertajne paktove, znajte da to nije presedan. I dok su slične teorije za vreme Miloševića trebalo da kreiraju dimnu zavesu nad režimskim postupcima (i postupcima dela opozicije) i za sve nedaće optuže međunarodnu zajednicu koja nemilosrdno kidiše protiv vaskolikog srpstva, dotle ni ona „alternativa", samookićena demokratskim oreolom, nije ostajala dužna. U sferi kulturne politike ona je izgradila svoj paranoički scenario: turbo-folk smislili su i u zlodelo sproveli, a sve da bi narod „zaglupeli" ni manje ni više nego SPS, RTV Pink, SANU, estradne dive, ali i „našoj kulturi strani i primitivni azijski elementi", „anti-evropski i ne-civilizacijski" sadržaji, Bagdad i Teheran u svom „radio-muzičkom" izdanju.

Čime LDP pravda svoju medijsku ulogu ovoj aferi, zašto uopšte prenosi tekst, i zašto, posle svih kritika, neće da ga skine? Argumenti na koje se poziva glase, otprilike, ovako: Luković je izuzetno zaslužna osoba za razvoj demokratije u Srbiji, a to je njegov uobičajeni, prepoznatljivi način izražavanja, njegovo lično svojstvo. LDP kao stranka ne može da takve „stavove" artikuliše u javnom prostoru, ali su Lukoviću dozvoljenje, i to posredstvom prava na slobodu izražavanja. "Bez obzira što njegov stil prevazilazi granicu komunikacije koje su dozvoljene političkim strankama, smatramo da je to Petar Luković i da je to pitanje njegove autorske slobode", navodi LDP. Na kraju, prenošenje Lukovićevog teksta smatraju u LDP podrškom slobodi javnog informisanja, koje je, po njihovoj oceni, gore nego devedestih (videti http://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2007&mm=11&dd=23&nav_category=11&nav_id=273410).

Na dva mesta LDP insistira na slobodi - autorskoj tj. personalnoj i ona „kolektivnoj" slobodi javnog izražavanja, pri čemu podrškom takvoj slobodi, krši jedan od svojih manifesthih dokumenata, tzv. „Povelju slobode". Tačka druga kaže: „Slobodni smo da volimo koga želimo, obavezni da se suprotstavljamo svakoj mržnji". Nisu li kvalifikacije pune mizoginije i homofobije, kao što su "kad žrtva uđe u krletku, vrata se zaključavaju, voditeljka oblači maskirnu uniformu prošaranu biseksualnim orlovima" i "žena je krenula da kidiše zubima i muškom frizurom; bez obzira na feministički hendikep da liči na muškobanjastu Ugricu" dobri primeri „govor mržnje" i ne bi li LDP trebalo protiv takvog diksursa da se bori, u skladu sa svojom deklaracijom, a ne da ga promoviše? Pravdanje takvog nastupa Lukovićevim autorskim pečatom, koji treba uvažavati kao njegovu personalnu specifičnost, pada u vodu upravo zbog njegovih napada na lična svojstva novinarki - stvarna ili pretpostavljena, svejedno. Tom logikom mogli bismo reći za bilo kakvu diskriminativnu retoriku da predstavlja lično svojstvog onog ko je praktikuje, što bi svaki napad tog tipa učinilo legitimnim, pa i rasizam, nacional-šovinizam, seksizam, itd. Takođe, ideja da u slobodu javnog govora spada i „pravo na uvredu" teško da može opstati upravo u demokratskom kontekstu, koji poznaje ograničenja - „govor mržnje" moguće je praktikovati u privatnom, ali ne i u javnom kontekstu. Drugim rečima: kod kuće mogu da mrzim koga želim, a li u medijima ne smem to da izražavam, inače podležem zakonskim sankcijama.

180px-Ceda_jovanovic.jpg

Ono što je, na osnovu rečeno, odista zanimljivo jeste kakve sve to posledice ima na shvatanje demokratije kojim operiše LDP. Pored toga što se političkim saveznicima brani pravo na diskriminaciju pod plaštom slobode govora, Lukoviću je to dozvoljeno zbog toga što je on bio i ostao veliki lučonoša i mučenik tranzicione demokratije. Skupljajući tako demokratske poene, on ima prava da ih iskoristi na najvulgarniji način. Ovde se LDP ponaša kao manufaktura koja deli bonove (ili tačkice) onima koji su "prave demokrate", isključivo po njihovoj proceni, jer ostaje nejasno zašto Olja Bećković I Danica Vučenić takve zasluge nemaju, kao „nezavisne novinarke". Možda zbog toga što su kritički nastupile prema Jovanoviću? I to je još jedno mesto sa koga se vidi kako LDP doživljava sebe, naime kao političku elitu na mestu istine koju uopšte nije poželjno kritikovati, jer mogu da uzvrate podrškom tekstovima u kojima se njihovim neistomišljenicama premerava obim grudi i ustanovljava nivo estrogena. Ukoliko se neka od novinarki i profesionalno ogrešila o LDP, ne bi li kritika koja bi se fokusirala na "radne prestupe", oslobođena diskriminativnog sadržaja, bila daleko primerenija? U tom kontekstu, deklarativna spremnost LDP da objavi tekstove gde su oni sami predmet kritike zvuči kao jeftino mazanje očiju javnosti.

Demokratija u kojoj postoji „dobar" i „loš" govor mržnje, u zavisnosti ko ga artikuliše i da li je po meri uske elite, nije nikakva demokratija, već oligarhijski koncept vladavine u kome samozvana i samoizabrana „politička aristokratija" nekim ljudima daje manje, a nekima više prava. Tako Luković ima više, zbog sakupljenih zasluga, dok će ostali, nezaslužni građani biti sankcionisani za „govor mržnje", koji ostaje privilegija koju LDP dodeljuje svojim pravedničkim „ognjem i mačem". Radikali postaju vrhunski prestupnici kada objavljuju knjigu u čijem naslovu se Nataša Kandić karakteriše kao „ustaška kurva", ali miljenicima LDP može se dozvoliti da svoje "mete" zakiću vencima epiteta kao što su „skotovi, ludače i bolesnice". Kada na sve to dodamo i Jovanovićevo karakterisanje volje većine kao nedemokratske, a većine građana kao neznalica (vidi youtube-link), jasno je da LDP u stvari rehabilituje „feudalni" totalitarizam u kome je jedino "demokratska opcija" ona koja podržava njih, dakle oko 5% stanovištva. Ovakav kultur-rasizam spram sopstvenih građana i građanki nespojiv je sa demokratskim konceptom, ali je u vezi sa još jednom karakterizacijom građana Srbije, drugačijeg muzičkog ukusa, jer se SVI oni koji slušaju npr. Cecu, u diskriminatornoj generalizaciji, nazivaju „polu-svetom" (u poslednjem „Utisku nedelje"). Drugim rečima, glasali za drugu političku opciju ili pak slušali muziku koja „nije adekvatna", političkim subjektima negira se upravo subjektivnost, te nam se nagoveštava društvo u kome će LDP, pored deljenja demokratskih „crtica", određivati i ko je na izborima podoban za glasanje, a ko nije.

Još jedan razlog navodi Jovanović kao opravdanje za objavljivanje diskriminatornih tekstova. Naime, on kaže: „Tako i oni o nama" (opet „Utisak nedelje")! Dakle, poruka je - klin se klinom izbija, bez uviđanja da ovakav politički princip izneverava deklarativne postavke LDP dvostruko. Prvo, on dozvoljava da sam LDP upotrebljava „govor mržnje" koji inače programski osuđuje (samo ako nije počeo prvi), ali i da učestvuje u perpetuaciji ovakvog diskursa, čineći ga sastavnim delom svakodnevnog političkog opštenja, nečim uobičajenim, normalnim i u krajnjoj liniji prihvatljivim. Kada je sam žrtva takvog odnošenja tj. kada dobija neutemeljene, mahom moralističke i uvredljive optužbe da je narkoman, lopov, manipulant, tada Jovanović uglavnom podsnosi tužbe, s punim pravom. Ali kada biva navodno napadnut (zajedno sa LDP) uopšte se ne libi, krijući se iza Lukovića, da indirektno odgovori i tako se razračuna sa političkim neistomišljenicima. Jer, pojavljivanje  takvog Lukovićevog teksta na sjatu LDP, a kasnije istrajavanje na njemu uz navedene argumente, predstavlja eksplicitno „vraćanje duga" na perfidan i degutantan način.

Na kraju, primetimo i sledeće: B92 u celoj ovoj burleski vulgarnosti nije nevin. Reakcija ove medijske kuće zakasnela je koliko i selektivna. Naime, Luković je u svojim „komentarima" i do sada bio uvredljiv i diskriminativan, ali dok nije dirao B92 nije bio nepoželjan u „Peščaniku" (njegove kolumne prenosi sajt te emisije). Bez obzira kakav stav imali prema „prvoj Srbiji" karakterisanje Ljiljanje Smajlović, bila vam i direktni politički protivnik, kao „siseless" nedopustivi je seksizam koji nije smeo da se pojavi u programu. Nauk, koji B92 iz ove priče treba da izvuče, jeste onaj „Frankenštajna" Meri Šeli - pripazite se da ne učestvujte u kreiranju čudovišta koje se može okrenuti i proziv svog tvorca (metaforički govoreći, naravno). Nadajmo se da umerena reakcija B92 prekida ovo „vrzino kolo" diskriminacije, odbijajući da taj krug zatvori novom rundom vređanja. I da će u javnom polju Srbije biti više onih spremnih da polemiku sa ovakvim napadima uopšte ne vode, već ih u startu odbiju, kritikujući argumentima, a ne uvredama.

b92.jpg

P.S. Luković je opet odgovorio, ponavljajući optužbe, što je tragično očekivano koliko i očekivano tragično. Ukoliko vas zanima, posetite sajt LDP. Link ovde neću stvaljati, razumljivo.



Komentari (452)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

vlada dvm vlada dvm 17:14 24.11.2007

Re: LDP i taktika

Cika Miloje
reba se imati u vidu da su ljudi okupljeni oko LDP-koalicije svetlo na kraju tunelaCim ste ovo stavili u tekst, jasno je da smatrate da sunce izlazi i zalazi na Cedinoj glavi (pa mozda i g. Lukovica koji privatno nije ni polovina od "demokrate" za koga ga smatrate), da su sve primedbe (sustinski mnogo manje od onih koje se mogu pripisati sadasnjoj korumpiranoj, i prethodnim zlocinackim vlastima) gnusne klevete i lazi, da se lik i delo g. Jovanovica mora zastititi od onih koji pitaju koliko se sluzbenickog hleba najeo pre nego sto je postao covek koji iskljucivo zaradjuje od politike (jer drugog zaposlenja nema).Onaj ko od naroda trazi da ne bude prost, svetina i sl, i pretenduje da bude lider ne moze sam sebi da skoci u usta i da se istim tim prostaklucima koje osudjuje sluzi. Ne, zato se angazuje poznati ? Muzicki kriticar i spisatelj Feral Tribuna da oplete najnizim rasistickim i nipodistavackim recnikom po svima koji nam se ne svidjaju. To je vec radjeno u doba "druga" Tita, gde on sam nikad nije napadao, nego uvek neki poslusnik i dupeuvlacitelj. Dapace bahatost tog titovog rezima, a to su:- potpuno ponizavanje i nipodastavanje politickih protivnika nekad i najnizim kvalifikacijama radi politickog ubistva njihovog kredibiliteta (to je svetina, polusvet, neljudi, stoka, djubre... cudno lici na Lukoviceve tekstove, ali nije nego iz 50 o klasnom neprijatelju)- Koriscenje dupeuvlacitelja kako bi se izbegla sopstvena odgovornost za izgovorenu rec (btw pitajte Latinku, ona kao bivsi kadar KPJ zna mnogo vise o sastancima komiteta i "drugarskim kritikama"- Potpuna bahatost u sprovodjenu sopstvenih zelja i prilagodjavanje Beograda svojim saobracajnim potrebama (ne mada podseca na zebru, govorim o Titovom otimanju ograde oko skupstine i odnosenju na Ohrid da ogradi njegovu vilu)Sve ovo u stvari podseca da je Djindjic bio jedina svetlost na kraju tunela, a ovi sto se danas kite njegovim perjem u stvari glavni nosioci one misli iz '80 - Ziv je Tito umro nije, kao i Tito zivi u svima nama


POTPISUJEM!
milos g. milos g. 22:38 24.11.2007

Re: LDP i taktika

da se lik i delo g. Jovanovica mora zastititi od onih koji pitaju koliko se sluzbenickog hleba najeo pre nego sto je postao covek koji iskljucivo zaradjuje od politike (jer drugog zaposlenja nema).

Takva mu je sudbina.Mogao je posle fakulteta da radi milion stvari u toj bransi,"btw radio i za studentskih dana",jednostavno :ustao i progovorio dok su ostali cutali i nametnuo se kao lider studentskog protesta kojim su se,znam iz prica prijatelja-mnozina-iz inostranstva prvi put osetili ponosnim( ili ponovo) sto su srbi,jer su putem svetskih medija pratili sve one invetivne akcije za vreme tih zimskih dana,i zajedno sa novim prijateljima sa zapada se odusevljavali,jer su poruke smisljene da deluju globalno i da ih svi razumeju.I tako je i bilo.Tako je dobio i ponudu od Zorana Djindjica,ponudu koju niko kome je stalo da nesto promeni u tadasnjem vrednosnom sistemu nije mogao odbiti.
Hiljadu puta ce se ponoviti frazne i izlizane optuzbe na racun CedomiraJovanovica.A bio je na onoliko sudskih procesa,privodjenja,poligrafa,anketnih odbora i sta sad? ispostavilo se da su ga tuzili kriminalci sa biografijom,a cuvari u zatvoru?idemo opet jos jedan krug?Jel se ova drzava ovih dana,cini mi se ,krece unazad?
Dokle ljudi vise?
Ako vam je antipatican ili sta vec ne morate po svaku cenu,kao u stadu nekom,ponavljati teske,ustvari trivijalne i prizemne kritike ,ako se kritikama mogu nazvati,bez ikakvog pokrica.
Ima ljudi koji to rade umesto Vas i ostalih slicnog ubedjenja,koji to rade za novac.Od12-og marta2003e.
wk wk 15:20 24.11.2007

Pera k'o Pera, LDP ko LDP, B92 kao ____*

*) Dopunite sami

Ne mogu da verujem da niko od menadzera B92 (a reklo bi se da imaju menadzera za sve i svasta) nije do sada citao Peru Lukovica i da do sada nije primetio da covek pljuje levo-desno po svakome ko mu zasmeta. Da li je to politicki korektno? Verovatno nije, ali nije ni mnogo bitno. Pisao je i Tijanic mnogo ozbiljnije stvari ("ako Djindjic prezivi, Srbija nece" pa B92 nije dizao ovakvu frku kao sada.

Pera je prozvao jednog zaposlenog u B92 da je saradnik DB-a. Nije ni prvi ni poslednji za kojeg je Pera to napisao. I bio je link (ni prvi ni poslednji) sa sajta LDP-a na Perin tekst. Da li je to razlog da se CJ i LDP napadnu iz svih oruzja na B92?

Hajde da postavimo stvari drugacije, tj. da postavimo nekoliko pitanja B92:
* Kolike su sanse da nijedan zaposleni B92 nije saradnik DB-a?
* Koliko su sanse da je B92 potpuno nezavisna od M. Miskovica?

Najveca "opoziciona" radio stanica u Srbiji sigurno mora da ima bar nekog inflitriranog agenta DB-a; jedna od najvecih medijskih kuca u Srbiji htela ili ne mora da ima direktne ili indirektne poslovne odnose sa ubedljivo najvecom firmom u Srbiji. I zasto onda da verujemo da je B92 tako cist a LDP naprasno tako prljav, da zasluzi da se prema njemu dve novinarke B92 odnose prema njegovom predsedniku kao prema poslednjem otpatku?

Da na to ne dodajemo da je postojao celi niz pitanja "koje mole da budu pitana" kada se pojavljuju razni likovi iz sadasnje i prethodne vlasti koje se u obe emisije (a i u drugim, navodno "ostrim" emisijama) uporno precutkuju; a onda kada se pojavi CJ, odjednom je pitanje i otkud njemu odelo od 400EUR.
nikson nikson 15:23 24.11.2007

Re: Pera k'o Pera, LDP ko LDP, B92 kao ___

Hajde da postavimo stvari drugacije, tj. da postavimo nekoliko pitanja B92:
* Kolike su sanse da nijedan zaposleni B92 nije saradnik DB-a?
* Koliko su sanse da je B92 potpuno nezavisna od M. Miskovica?


Kolike su sanse da nijedan clan Ldp nije saradnik DB-a?
Kolike su sanse da je Ldp potpuno nezavisan od bilo kojeg tajkuna?
wk wk 15:27 24.11.2007

Re: Pera k'o Pera, LDP ko LDP, B92 kao ___

nikson
Hajde da postavimo stvari drugacije, tj. da postavimo nekoliko pitanja B92:
* Kolike su sanse da nijedan zaposleni B92 nije saradnik DB-a?
* Koliko su sanse da je B92 potpuno nezavisna od M. Miskovica?


Kolike su sanse da nijedan clan Ldp nije saradnik DB-a?
Kolike su sanse da je Ldp potpuno nezavisan od bilo kojeg tajkuna?


Vrlo male. Ali nije LDP napao B92 nego je B92 napao LDP.
milos g. milos g. 15:32 24.11.2007

Re: Pera k'o Pera, LDP ko LDP, B92 kao ___

Kolike su sanse da je Ldp potpuno nezavisan od bilo kojeg tajkuna?

Kolike su sanse da bilo koja partija zivi bez novca?
Jest da postoji "parlamentarni dohodak" sto je smesno.
Kolika je sansa da svi politicari nose odela kao ex predsednik skupstine Pedja Markovic,od deset dvajs godina,krpljeno,ali domace?
Da li samo Ceda mora da podnosi fiskalni za odelo?
Za kampanju su predali i ako si pratio duzni su ama bas svim televizijama i FM stanicama na kojima su nastupali tokom kampanje.Samo oni.Samo oni nisu zavisni od Delte.Verovali ili ne dokumentu USA ambasade.
cult cult 15:40 24.11.2007

Re: Pera k'o Pera, LDP ko LDP, B92 kao ___

Mhm.
A koliko bi reklama ("od kojih se živi" ostalo na B92, ako bi Mišković prestao da reklamira sve proizvode koje uvozi/proizvodi/prodaje?
Zar "emotion" nije udario b92 po prstima kad su bili principijelni? Kad su im zapretili ukidanjem Velikog brata? Pa se naglo zaćutalo na B92 o toj temi...
Direktiva je da se na sve načine udari po el de pe u. I tačka.
Ako treba i uz pomoć Lukovićeve političke nekorektnosti.
Ali svi da udare.
I to je to.
A Miškovićeve reklame su mnoooogo veće pare nego jedna sezonica Velikog brata.
vlada dvm vlada dvm 17:16 24.11.2007

Re: Pera k'o Pera, LDP ko LDP, B92 kao ___

milos g.
Kolike su sanse da je Ldp potpuno nezavisan od bilo kojeg tajkuna?Kolike su sanse da bilo koja partija zivi bez novca?Jest da postoji "parlamentarni dohodak" sto je smesno.Kolika je sansa da svi politicari nose odela kao ex predsednik skupstine Pedja Markovic,od deset dvajs godina,krpljeno,ali domace?Da li samo Ceda mora da podnosi fiskalni za odelo?Za kampanju su predali i ako si pratio duzni su ama bas svim televizijama i FM stanicama na kojima su nastupali tokom kampanje.Samo oni.Samo oni nisu zavisni od Delte.Verovali ili ne dokumentu USA ambasade.


Mozda se bas zato i bune!
milandez milandez 18:15 24.11.2007

Re: Pera k'o Pera, LDP ko LDP, B92 kao ____*

poslednjem otpatku?

Pise se: odpatku. Sve drugo podpisujem.
vlada dvm vlada dvm 18:58 24.11.2007

Re: Pera k'o Pera, LDP ko LDP, B92 kao ____*

milandez
poslednjem otpatku?Pise se: odpatku. Sve drugo podpisujem.

Kud se dede palatalizacija prijatelju???? Ako je "odpatku", da li to znaci da je od patke, sa pogresnim padezom??
milandez milandez 19:14 24.11.2007

Re: Pera k'o Pera, LDP ko LDP, B92 kao ____*

Kud se dede palatalizacija prijatelju???? Ako je "odpatku", da li to znaci da je od patke, sa pogresnim padezom??

Jednacenje po mestu zvucnosti
Exitus Letalis Exitus Letalis 03:04 25.11.2007

Re: Pera k'o Pera, LDP ko LDP, B92 kao ___

milandez
poslednjem otpatku?

Pise se: odpatku. Sve drugo podpisujem.


nažalost, ne piše se.

kao ni podpisujem, nego potpisujem
ima mala knjiga "rečnik jezičkih nedoumica" dr ivana klajna.
lako je

dakle
ne podc nego potc
ne podč nego potč
ne podh nego poth
ne podk nego potk
ne podp nego popt
ne pods nego pots i tako dalje
vlada dvm vlada dvm 10:26 25.11.2007

Re: Pera k'o Pera, LDP ko LDP, B92 kao ___

Exitus Letalis

milandez
poslednjem otpatku?
Pise se: odpatku. Sve drugo podpisujem.
nažalost, ne piše se.kao ni podpisujem, nego potpisujemima mala knjiga "rečnik jezičkih nedoumica" dr ivana klajna.lako jedakle ne podc nego potc ne podč nego potčne podh nego pothne podk nego potkne podp nego poptne pods nego pots i tako dalje


Ooo nebesa, pa i ja da se jednom slozim sa Vama. Ima nade.
vlada dvm vlada dvm 10:26 25.11.2007

Re: Pera k'o Pera, LDP ko LDP, B92 kao ___

Exitus Letalis

milandez
poslednjem otpatku?
Pise se: odpatku. Sve drugo podpisujem.
nažalost, ne piše se.kao ni podpisujem, nego potpisujemima mala knjiga "rečnik jezičkih nedoumica" dr ivana klajna.lako jedakle ne podc nego potc ne podč nego potčne podh nego pothne podk nego potkne podp nego poptne pods nego pots i tako dalje


Ooo nebesa, pa i ja da se jednom slozim sa Vama. Ima nade.
Exitus Letalis Exitus Letalis 00:00 26.11.2007

Re: Pera k'o Pera, LDP ko LDP, B92 kao ___

vlada dvm
Exitus Letalis

milandez
poslednjem otpatku?
Pise se: odpatku. Sve drugo podpisujem.
nažalost, ne piše se.kao ni podpisujem, nego potpisujemima mala knjiga "rečnik jezičkih nedoumica" dr ivana klajna.lako jedakle ne podc nego potc ne podč nego potčne podh nego pothne podk nego potkne podp nego poptne pods nego pots i tako dalje


Ooo nebesa, pa i ja da se jednom slozim sa Vama. Ima nade.


eto a ja s vama ne. ni u čemu pa ni u upotrebi ovog predloga sa koji se piše kao s bez apostrofa. a sa se koristi samo kada je otežan izgovor, na primer, s mnom je teže nego sa mnom.
dobro, ovo nije škola a ima i raznih pravopisa po radnjama i bibliotekama.
jel tako lex?

cult cult 15:26 24.11.2007

LDP - uloga i shvatanja

LDP je remetilački faktor u opštem saglasju i jednoglasju oko "podela plena", "borbe za kosovo" i primanja donacija od Miškovića. To je trenutno glavna misija te stranke u ovoj jadnoj i tužnoj zemlji. Da li to taktički radi dobro - ne znam. Ali znam da je pritisak koji je izvršila apropo Delte toliko jak, da su svi primaoci Donacija toliko zagraktali da je buka zaglušujuća. U tom smislu, ne znam je li ovo bavljenje Lukovićevim tekstovima samo još jedno graktanje u simultanom nizu, ili je, recimo, ubacivanje nove teme jer su zebra i džip dosadili i bogu i narodu.

Btw, danas sam u nekom kafiću uzeo nekoliko "dnevnih novina" da prelistam uz espreso.
Jbt, kakva nemaštovitost. Čak su i naslovi isti. Mislim na tekstove vezane za "kontrolu štete" koju je Čeda napravio primaocima Donacija.
Kao one jednoobrazno štampana parole sa espeesovskih mitinga.

Tako da...ne znam šta piše Luković i da li je to pristojno.
Postoje mnogo bitnije stvari, u stvari.
angie angie 15:27 24.11.2007

izvinite,

Skupljajući tako demokratske poene, on ima prava da ih iskoristi na najvulgarniji način.



Napisati ovakvu opservaciju o Lukovicevom delanju, ako nije iz loshih namera, onda moze biti samo iz potpunog nerazumevanja.
rayzippo rayzippo 15:53 24.11.2007

Re: izvinite,

peru citam vec dosta godina i iskreno govoreci dopadao mi se njegov stil,medjum u zadnje vreme pera preteruje sa vulgarnostima u svojim textovima...ok,mozda je bio izlozen napadu doticnih novinarki sa b92 ali ipak to nije razlog za onakav vokabular

ps.posto vec pise za feral mogao bi ponesto i da nauci od njih...
angie angie 16:07 24.11.2007

Re: izvinite,

pera preteruje sa vulgarnostima u svojim textovima...




...Perin manir se toliko godina gradio kroz razne situacije i okolnosti, da prosto ne mogu da zamislim da drugachije govori i te psovke koje koristi tako teku i stoje- i nachin na koji ih intonira, da su krajnje nezamenljive narochito shto obradjuje materiju, koja u nashim okolnostima ni ne zasluzuje drugachiji vokabular, a pri tome sam ja neko ko smatra da sve moze da se kaze normalno. E pa s ovima ne moze.

rayzippo rayzippo 16:11 24.11.2007

Re: izvinite,

u narodu postoji poslovica'lepa rec i gvozdena vrata otvara...

da probamo prakticno !?
angie angie 16:19 24.11.2007

Re: izvinite,

ovo nije taj sluchaj!!!

Drugo pojam demokratije podrazumeva da ono shto vecina izglasa bude verifikovana opcija,
sad da li treba da ponavljavo ko su i kakva je vecina u srBijici i koji mehanizmi vladaju i kakvi su rezultati po gradjane,
kako bi mogli da razumemo i sve ostalo= pa i neshto toliko jasno kao shto je Pera Lukovic.
JJ Beba JJ Beba 16:36 24.11.2007

Re: izvinite,

medjum u zadnje vreme pera preteruje sa vulgarnostima u svojim textovima...ok,mozda je bio izlozen napadu doticnih novinarki sa b92 ali ipak to nije razlog za onakav vokabular

pa niko ne mora da čita Peru ako mu se ne sviđa Perin stil. Prosto ko pasulj - čovek tako piše, njegovi tekstovi ne pozivaju na nasilje, na mržnju, na fašizam..... može nekome da se ne sviđa Perin stil, ali to nije govor mržnje zašta ga prozivaju
JJ Beba JJ Beba 16:38 24.11.2007

Re: izvinite,

u narodu postoji poslovica'lepa rec i gvozdena vrata otvara...

da probamo prakticno !?

a da probamo da vežbamo pravo na slobodu govora?
nikson nikson 17:02 24.11.2007

Re: izvinite,

JJ Beba
medjum u zadnje vreme pera preteruje sa vulgarnostima u svojim textovima...ok,mozda je bio izlozen napadu doticnih novinarki sa b92 ali ipak to nije razlog za onakav vokabular

pa niko ne mora da čita Peru ako mu se ne sviđa Perin stil. Prosto ko pasulj - čovek tako piše, njegovi tekstovi ne pozivaju na nasilje, na mržnju, na fašizam..... može nekome da se ne sviđa Perin stil, ali to nije govor mržnje zašta ga prozivaju


nego sta je nego govor mrznje. da nije mozda govor ljubavi?
Cika Miloje Cika Miloje 17:14 24.11.2007

Re: izvinite,

Verovali ili ne Pera uopste nije toliko vulgaran u svakodnevnom zivotu. Te prema tome ovakvo pisanje predstavlja najgori oblik licemerstva, odnosno srtacunato je na izazivanje odredjenih reakcija koriscenjem vulgarnosti.
JJ Beba JJ Beba 17:16 24.11.2007

Re: izvinite,

nego sta je nego govor mrznje. da nije mozda govor ljubavi?

Niksone za tebe kao neobrazovanog lika pouzdano znam da pojma nemaš šta je to govor mržnje. u svim demokrtaskim zemljama država slobodu govora ustavno zaštićuje a govor mržnje pravno sankcioniše. država definiše koji je to govor koji će se sankcionisati i obično je to onaj govor koji širi rasnu, versku rodnu mržnju, govor fašizma...itd. Da ne bi bilo kršenja prava na slobodu govora u ustavnoj zaštiti mora da postoji osećaj za ravnotežu između prava pojedinaca da slobodno iznose svoja mišljenja i želje i potrebe društva. Rekla sam dole, da ono što ostaje kad se odredi kojim se oblicima govora ne sme dopustiti da se razvijaju je govor koji se ne sankcioniše. Pera Luković ne koristi govor mržnje.
I niksone, obrazuj se, čitaj o tome šta je to govor mržnje pre nego što počneš da pričaš o tome.
JJ Beba JJ Beba 17:22 24.11.2007

Re: izvinite,

Verovali ili ne Pera uopste nije toliko vulgaran u svakodnevnom zivotu. Te prema tome ovakvo pisanje predstavlja najgori oblik licemerstva, odnosno srtacunato je na izazivanje odredjenih reakcija koriscenjem vulgarnosti.

:)))))))))))))))
ja sam čula da je Nušić privatno bio vrlo dosadan čovek - ćutao je pućkao pljugu na muštiklu. A u knigama se raspriča onoliko, pa blati vlast, pa na boga ne misli kad krene da izvrće ruglu srBski mentalitet. Čudo jedno. Baš je licemer.
nikson nikson 17:23 24.11.2007

Re: izvinite,

JJ Beba
nego sta je nego govor mrznje. da nije mozda govor ljubavi?

Niksone za tebe kao neobrazovanog lika pouzdano znam da pojma nemaš šta je to govor mržnje. u svim demokrtaskim zemljama država slobodu govora ustavno zaštićuje a govor mržnje pravno sankcioniše. država definiše koji je to govor koji će se sankcionisati i obično je to onaj govor koji širi rasnu, versku rodnu mržnju, govor fašizma...itd. Da ne bi bilo kršenja prava na slobodu govora u ustavnoj zaštiti mora da postoji osećaj za ravnotežu između prava pojedinaca da slobodno iznose svoja mišljenja i želje i potrebe društva. Rekla sam dole, da ono što ostaje kad se odredi kojim se oblicima govora ne sme dopustiti da se razvijaju je govor koji se ne sankcioniše. Pera Luković ne koristi govor mržnje.
I niksone, obrazuj se, čitaj o tome šta je to govor mržnje pre nego što počneš da pričaš o tome.


vrlo dobro znam sta je to, a nisam dosao ovde tebe da ucim o tome.

nego, ono sto pera lukovic radi jeste govor mrznje, i to bi ti znala da si pametna, a posto nisi, onda ne mozes da znas.
JJ Beba JJ Beba 17:25 24.11.2007

Re: izvinite,

nego, ono sto pera lukovic radi jeste govor mrznje, i to bi ti znala da si pametna, a posto nisi, onda ne mozes da znas.

ubedi me sa dve reči
nikson nikson 17:30 24.11.2007

Re: izvinite,

lepo si krenula da citiras ono sto citas. sada nauci to dobro i primeni na slucaj lukovica.
JJ Beba JJ Beba 18:17 24.11.2007

Re: izvinite,

si krenula da citiras ono sto citas. sada nauci to dobro i primeni na slucaj lukovica.

da ne bi samo mrsomudio kao obično, navedi nam svima, ilustruj nam citatima iz teksta PL gde to on širi rasnu, versku, nacionalnu mržnju....
nikson nikson 18:21 24.11.2007

Re: izvinite,

ko hoce moze sam da nadje, a ja tebi necu da ispunjavam lepe zelje, niti me zanima da gubim vreme na to...
milandez milandez 18:34 24.11.2007

Re: izvinite,

vrlo dobro znam sta je to, a nisam dosao ovde tebe da ucim o tome.

nego, ono sto pera lukovic radi jeste govor mrznje, i to bi ti znala da si pametna, a posto nisi, onda ne mozes da znas.

Da li se secate kad je Velja Ilic napusio Olju Beckovic, ali onako, zastvarno i dostojansveno kako to on vec ume? Kada je upotrebio sve one kondicionale glede Olje Beckovivc i cele redakcije B92? Nesto se tada nije videla sadasnja uskopištenost devedesetdvojke!? Evo, metnucu to na YouTube (pod imenom Sexy Beast ) - pa uživajte u "govoru ljubavi"!
JJ Beba JJ Beba 18:43 24.11.2007

Re: izvinite,

ko hoce moze sam da nadje, a ja tebi necu da ispunjavam lepe zelje, niti me zanima da gubim vreme na to...

ne ko hoće, niksone, nego ti argumentuj citatima iz Perinog teksta tvoju tvrdnju da on poziva na rasnu, versku, rodnu ili bilo koji mržnju.
A vreme i ovako gubiš uludo jer nikada ništa novo ne kažeš. Sve same manipaulacije i podmetanja, Tako niksonovski
nestorijanac nestorijanac 18:48 24.11.2007

Re: izvinite,

Sve same manipaulacije

Jel mozete nekom slicicom da ilustrujete tu manipAulaciju ?
vlada dvm vlada dvm 19:00 24.11.2007

Re: izvinite,

JJ Beba
Verovali ili ne Pera uopste nije toliko vulgaran u svakodnevnom zivotu. Te prema tome ovakvo pisanje predstavlja najgori oblik licemerstva, odnosno srtacunato je na izazivanje odredjenih reakcija koriscenjem vulgarnosti.:)))))))))))))))ja sam čula da je Nušić privatno bio vrlo dosadan čovek - ćutao je pućkao pljugu na muštiklu. A u knigama se raspriča onoliko, pa blati vlast, pa na boga ne misli kad krene da izvrće ruglu srBski mentalitet. Čudo jedno. Baš je licemer.


Nusic=lukovic?!?!?!
JJ Beba JJ Beba 19:08 24.11.2007

Re: izvinite,

Jel mozete nekom slicicom da ilustrujete tu manipAulaciju ?

da si putovao po Africi više, shavtio bi da je greška u kucanju. Ovako...potpuno te kapiram
JJ Beba JJ Beba 19:13 24.11.2007

Re: izvinite,

Nusic=lukovic?!?!?!


Ma daj, ko je to reko? rekla sam da se i Nušić privatno razlikovao od svojih knjiga, kao što je neko to primetio za PL.
Nisi dobro pročitao. Ili skapirao. Ili oba.
nestorijanac nestorijanac 19:17 24.11.2007

Re: izvinite,

JJ Beba
da si putovao po Africi više, shavtio bi da je greška u kucanju. Ovako...potpuno te kapiram

ShAvtio sam !
:))
JJ Beba JJ Beba 19:20 24.11.2007

Re: izvinite,

ShAvtio sam !
:))

to je nemoguće, al da ti verujemo na reč
:)
nikson nikson 20:21 24.11.2007

Re: izvinite,

Proveo sam dan pokušavajući da otkrijem imena 22 države koje će priznati državu nezavisno Kosovo na teritoriji zavisne Srbije. Otkrio sam imena 18 tajanstvenih država, a imena četiri države nisam uspeo da pribavim. Odustao sam od namere da otkrijem 191 članicu OUN koja podržava državu i svaku drugu nezavisnost Kosova. Zbunio me je demarš pet velikih sila koje ne shvataju zašto Srbi brkaju dve različite priče, onu o Kosovu i onu o RS, umesto da priznaju da je ono na Kosovu moguće u BiH, kada se radi o Srpskoj nemoguće. RS je neodvojiva, a Kosovo je odvojivo. Jedan gospodin gostujući na B92 ili u "Glasu Amerike", možda i na Foksu, što je u sve tri ruke svejedno, rekao je da bi se zbog nerazumevanje svetske evropske politike Srbiji opet moglo dogoditi da padne u samoizolaciju i fasuje još jedan embargo.

Probaj da zaspiš, prikane, gledajući domaću i stranu televiziju, što je u sve četiri ruke svejedno. Odavno nam je domaća televizija strana, a strana domaća. Evropa sve više liči na kuću Velikog Brata iz koje će Srbija biti izbačena glasovima one 22 države koje unapred priznaju nezavisnost Kosova. Ali gde će Srbi stanovati kada Srbija bude izbačena iz Srbije? Je li moguće, pitaju strani politički epileptičari domaće političke epileptičare, da je Srbija zaboravila zbog čega je bombardovana? Koliko vas puta moramo bombardovati dok ne shvatite da smo mi pustinja u kojoj ste vi samo zrnce peska? Koliko smo protektora u Srpskoj potrošili uveravajući prekodrinske Srbe da su pod protektoratom, a oni buncaju o savezu sa Srbijom. Dejtonski sporazum više nije na snazi, sada je aktuelan britanski nesporazum. Koliko su ambasadora Amerikanci i Englezi potrošili ne bi li poučili Srbe da se ambasadori menjaju a politika velikih sila ne! Koliko vam je puta Karla rekla-kazala šta se od vas očekuje? Ukinućemo vam rezoluciju 1244 kao telefonski broj, uzalud zovete broj 1244, taj broj više nije u imeniku OUN. Amerika vam pruža ruku, Evropa vam pruža ruku, NATO vam nudi da trenirate lokalne međunarodne ratove, a vi, odjednom iznenada, buncate o vojnoj neutralnosti. Mi smo došli da ostanemo, a vi nam nudite da odemo. Mi smo vaši prijatelji, Rusija vam nikada ne može pomoći koliko vam mi, ako se uzjogunimo, možemo odmoći. Zaboravite da smo vas bombardovali, mi smo to već zaboravili.
Ne kažem da je ovaj zapis najtačniji prevod sa novog srpskog jezika na stari srpski jezik. Pred nama su, vaj, još jedni izbori. Biraćemo se sve dok im se ne izaberemo. Kako im se izaberemo, takvi će nam prijatelji biti. Sigurno je da oni koji više veruju Putinu nego Bušu, baš kao i oni koji nisu shvatili da je telefonski broj 1244 ukinut, neće i ne mogu biti po volji našim NATO prijateljima
vlada dvm vlada dvm 20:46 24.11.2007

Re: izvinite,

JJ Beba
Nusic=lukovic?!?!?!Ma daj, ko je to reko? rekla sam da se i Nušić privatno razlikovao od svojih knjiga, kao što je neko to primetio za PL. Nisi dobro pročitao. Ili skapirao. Ili oba.

Aman, dobro. Zasto morate odmah sa licnim prepucavanjem tipa, "ako-nisi-dobro-procitao-onda-nisi-skapirao" . Da se razumemo, mene to ne vredja, ali taj tip komunikacije dovodi do Per Lukovica, Velje Ilica, Seselja, Bakija i ostalih sarenih likova ove nesrecne zemje. Ovaj nacin komunikacije onemogucava da vidim svoje sagovornike, pa samim time izostaje mogucnost registrovanja nacina i tona na koji je nesto izreceno. Otuda i nerazumevanje. Zato je drugi deo Vaseg komentara suvisan. No hard feelings, bar ne sa moje strane. Pozz
JJ Beba JJ Beba 20:57 24.11.2007

Re: izvinite,

Vlado, ja se ne prepucavam i mislim da je moj deo komentara bio nužan. Ti si se čudio Nušić- Luković paraleli i izveo pogrešan zaključak. Morala sam da ispravim i pojasnim.
Kada bi ljudi pažljivije čitali napisano do nesporazuma ne bi dolazilo.
No hard feelings
vlada dvm vlada dvm 21:21 24.11.2007

Re: izvinite,

JJ Beba
Vlado, ja se ne prepucavam i mislim da je moj deo komentara bio nužan. Ti si se čudio Nušić- Luković paraleli i izveo pogrešan zaključak. Morala sam da ispravim i pojasnim.Kada bi ljudi pažljivije čitali napisano do nesporazuma ne bi dolazilo. No hard feelings

NO HF
vlada dvm vlada dvm 21:36 24.11.2007

Re: izvinite,

JJ Beba
u narodu postoji poslovica'lepa rec i gvozdena vrata otvara...da probamo prakticno !?a da probamo da vežbamo pravo na slobodu govora?

Po toj logici, mentalno-verbalne egzibicije Velimira Ilica, takodje mogu da se objasne pravom na slobodu govora. Seselj mu onda dodje kao apostol slobodne reci. Zar ne bi trebalo negde da postoji granica?
rayzippo rayzippo 23:54 24.11.2007

Re: izvinite,



[JJBeba
quote]a da probamo da vežbamo pravo na slobodu govora?

sloboda govora se ovde presiroko shvata...
JJ Beba JJ Beba 00:00 25.11.2007

Re: izvinite,

vlada dvm

JJ Bebau narodu postoji poslovica'lepa rec i gvozdena vrata otvara...da probamo prakticno !?a da probamo da vežbamo pravo na slobodu govora?Po toj logici, mentalno-verbalne egzibicije Velimira Ilica, takodje mogu da se objasne pravom na slobodu govora. Seselj mu onda dodje kao apostol slobodne reci. Zar ne bi trebalo negde da postoji granica?

naravno. granicu uspostvalja džava koja kaže koji se govor ne sme razvijati. I najveći zagovornici slobode govora smatraju da se mora podvući crta ispod koje se ne sme ići (antisemitizam, rasizam, verka netolerancija, nacionalne manjie,,,). Ljudi koji šire govor mržnje, recimo kad daju rasisističke izjave, ne razmišljaju o tome kao o govoru mržnje, već su ubeđeni da govore istinu. Kad shvatite da rasista nije popravljiva pogreška, nije nešto što se može lečiti već da je to vizija istine , društvo ne sme da dozvoli da se taj govor razvije već ga kao vašku mora da zgazi zakonskom zabranom. Ali ne psovke, ne ružne reči...
Exitus Letalis Exitus Letalis 03:06 25.11.2007

Re: izvinite,

JJ Beba
Verovali ili ne Pera uopste nije toliko vulgaran u svakodnevnom zivotu. Te prema tome ovakvo pisanje predstavlja najgori oblik licemerstva, odnosno srtacunato je na izazivanje odredjenih reakcija koriscenjem vulgarnosti.

:)))))))))))))))
ja sam čula da je Nušić privatno bio vrlo dosadan čovek - ćutao je pućkao pljugu na muštiklu. A u knigama se raspriča onoliko, pa blati vlast, pa na boga ne misli kad krene da izvrće ruglu srBski mentalitet. Čudo jedno. Baš je licemer.



a el pesnici u privatnom životu pričaju u stihovima?
ne znam, samo pitam.
JJ Beba JJ Beba 03:15 25.11.2007

Re: izvinite,

a el pesnici u privatnom životu pričaju u stihovima?

ael glumci i u privatnom životu glume?
ne znam, samo pitam
:))
Covek u belom Covek u belom 04:27 25.11.2007

Re: izvinite,

bebica
u svim demokrtaskim zemljama država slobodu govora ustavno zaštićuje a govor mržnje pravno sankcioniše. država definiše koji je to govor koji će se sankcionisati
E zato ce da vam se Seki vrati za jedno godinu dana, pa cete onda lepo da vezbate slobodu govora do mile volje, uglavnom na haskom tribunalu :))).
vlada dvm vlada dvm 10:46 25.11.2007

Re: izvinite,

JJ Beba

vlada dvmJJ Bebau narodu postoji poslovica'lepa rec i gvozdena vrata otvara...da probamo prakticno !?a da probamo da vežbamo pravo na slobodu govora?Po toj logici, mentalno-verbalne egzibicije Velimira Ilica, takodje mogu da se objasne pravom na slobodu govora. Seselj mu onda dodje kao apostol slobodne reci. Zar ne bi trebalo negde da postoji granica?
naravno. granicu uspostvalja džava koja kaže koji se govor ne sme razvijati. I najveći zagovornici slobode govora smatraju da se mora podvući crta ispod koje se ne sme ići (antisemitizam, rasizam, verka netolerancija, nacionalne manjie,,,). Ljudi koji šire govor mržnje, recimo kad daju rasisističke izjave, ne razmišljaju o tome kao o govoru mržnje, već su ubeđeni da govore istinu. Kad shvatite da rasista nije popravljiva pogreška, nije nešto što se može lečiti već da je to vizija istine , društvo ne sme da dozvoli da se taj govor razvije već ga kao vašku mora da zgazi zakonskom zabranom. Ali ne psovke, ne ružne reči...


Cek, cek, ako mi kazete da PL nije izazivao versku netrpeljivost, ako nije bio sovinista....direktno je vredjao ljude....nebitno je da li ima pravo kada govori o SPC ili ne, to jednostavno nije nacin, nebitno je da li se nekome svidja ili ne Ljilja Smajlovic, ali to nije nacin (ovde na blogu b92 se digla prasina onomad, kada je RTS pustio 48 sati svadbu, sa mladozenjom koji bije svoju buducu zenu - pa pocemu se razlikuje PL u svom ophodjenju prema LJ.S.). Citam ovde komentare, pa kazu ljudi: pa to je Perin manir, to je Perin stil....U cemu je razlika izmedju njegovog i Seseljevog stila. I jedan i drugi su agresivni, uvredljivi, ogorceni....Seselj je bar dosledniji, ode u Hag zbog svojin suludih, bolesnih principa, dok je PL otisao na Pink koji je do juce pljuvao. I sad, Velja Ilic pocne da psuje po, recimo b92 i svi skoce ( s pravom, da se razumemo!!), Seselj opsuje sve redom i svi skoce (opet s pravom!), ali ne, kad Pera Lukovic pocne da psuje i vredja one koji nisu po volji "demokratama" onda se poteze argument "sloboda govora", to je stil . Po meni to je licemerije, po meni, to su dupli standardi.
JJ Beba JJ Beba 17:35 25.11.2007

Re: izvinite,

Covek u belom

bebicau svim demokrtaskim zemljama država slobodu govora ustavno zaštićuje a govor mržnje pravno sankcioniše. država definiše koji je to govor koji će se sankcionisatiE zato ce da vam se Seki vrati za jedno godinu dana, pa cete onda lepo da vezbate slobodu govora do mile volje, uglavnom na haskom tribunalu :))).

veri fani
:)
JJ Beba JJ Beba 17:42 25.11.2007

Re: izvinite,

razlika je između vređanja i govora mržnje. Šta da ti radim al tako je. U mnogim zemljama sloboda govora je najviši stepen demokratije. Ljudi ovde nemaju pojma šta je to demokratija pa i slobode kapiraju kako hoće. Država je ta koja mora da podvuče crtu i da kaže koji se govor mora zaštititi. Ona je ta koja zakonom definiše govor mržnje. Uvrede i psovke to nisu.
MaNdRaK MaNdRaK 02:22 26.11.2007

Re: izvinite,

nikson

nego, ono sto pera lukovic radi jeste govor mrznje, i to bi ti znala da si pametna, a posto nisi, onda ne mozes da znas.




Lupash gluposti, i kad ti na to ukazhu, i dalje se otimash.
U tom kontekstu bi i ta tvoja konstatacija da ona nije pametna potpala pod "govor mrzhnje". A nije, nego TI NISI PAMETAN.
Lun Lun 16:13 24.11.2007

Basaru nema ko da chuje

Zanimljiva je pojava da se jednom autoru koji pishe iskljuchivo pod svojim imenom, iznoseci lichne stavove, pridaje znachaj drzavnog neprijatelja #2 koga podrzava drzavni neprijatelj #1.

Neupuceni bi mogli pomisliti da "novinari i zaposleni" raspolazu izuzetnim politichkim senzibilitetom i etichnoshcu ili makar, poput neutralne Jelene Milic, nadnaravnim smislom za politichku korektnost.

Da li je to bash tako, lurker namernik moze proveriti jednostavnim uvidom u mnogobrojne arhive.

Naime, Chedomir Jovanovic, prema tvrdjenju njegovih najzapurenijih kritichara, predstavlja samo lidera jedne marginalne stranke koja jedva doseze pet procenata glasachkog tela, a Petar Lukovic satirichnog hronichara koji je tuzbama profesionalno proteran iz zemlje Srbijice.
Otkud toliki odijum spram jedne male stranke i jednog novinara koji, prema anallizama moralnih gromada poput Zarkovica, Antonica, Vukadinovica, ne predstavljaju nikoga i nishta?
Shodno onoj - to shto je vas vishe i dalje ne znachi da ste u pravu - izgleda da je problem u onome shto govore i shto "ugradjenoj" vecini nikako ne prija.

S druge strane, postoji izvesni Jakshic, parlamentarni predstavnik vladajuce stranke koji sa skupshtinske govornice i uz TV prenos, a potom i na nekakvom skupshtinskom odboru, elaborira tezu o "ciganskom mentalitetu".
Medjutim, za novinare, zaposlene, politichki korektne, korporativno humane i choporativno "ugradjene", to ni priblizno nije tako opako kao Lukovicevi autorski tekstovi.

Po toj logici, ispada da su, u ovoj karikaturi od drzave i medija, zashticenije grudi gospodje Smajlovic i frizura gospodje Vuchenic od cele jedne manjinske grupe. Da je Lukovicev lichni stav opasniji od drzavno proklamovanog fashizma.
Ali, kada se jednog dana (11. decembra?) vaspostavi narodnjachki projekat iz jakshicevske prezentacije, sise i frizure bice ponajmanji problem. Ono ispod njih postace predmet novih patriotskih evaluacija.
Metodoloshki pristup ste vec videli Dvanaestog marta.


Vega Vega 16:55 24.11.2007

Re: Basaru nema ko da chuje

Lun

Otkud toliki odijum spram jedne male stranke i jednog novinara koji, prema anallizama moralnih gromada poput Zarkovica, Antonica, Vukadinovica, ne predstavljaju nikoga i nishta?


Otuda sto su ozbiljni igraci manje upadljivi dok se narod zabavlja Cedom i Lukovicem .
ogar ogar 16:32 24.11.2007

problem sa LDP

Problem sa LDP nije u tome sto Petar Lukovic koristi govor mrznje, jer ce Olja Beckovic to preziveti, nego u tome sto je to autoritarna stranka, koja nimalo ne doprinosi demokratiji u Srbiji. Dakle, to nije otvorena nego zatvorena stranka.

Ova optuzivanja o posetama ambasadama na nivou Seslja samo to potvrdjuju.

LDP je zbrda zdola sakupljeno drustvo koje nema nikakvih zivih ideja o tome kuda dalje, ali znaju da vlastite stavove proglasavaju za jedino legitimne.

doktorka doktorka 16:46 24.11.2007

Maljkovicu,

ne videh da vam je zasmetala i jednog trenutka medijska hajka na Cedomira Jovanovica, ali ste zato pokazali jaku zabrinutost za one koji u toj hajci ucestvuju. Tako ste ,zapravo, dali nam do znanja da podrzavate linc Cedomira Jovanovica. Samo da kazem , nije problem u LDP-u ,ni najmanji, najveci problem je u Vasoj glavi , i u glavama onih koji razmisljaju poput Vas.
Dušan Maljković Dušan Maljković 17:05 24.11.2007

Re: Maljkovicu,

doktorka
ne videh da vam je zasmetala i jednog trenutka medijska hajka na Cedomira Jovanovica, ali ste zato pokazali jaku zabrinutost za one koji u toj hajci ucestvuju. Tako ste ,zapravo, dali nam do znanja da podrzavate linc Cedomira Jovanovica. Samo da kazem , nije problem u LDP-u ,ni najmanji, najveci problem je u Vasoj glavi , i u glavama onih koji razmisljaju poput Vas.


Naravno da ne videste, kad to nije tema mog bloga. Medijskom hajkom na Jovanovića se bave drugi blogeri -- pogledajte. Pa rek'o što bih i ja. Uostalom, to mi je manje interesantno. Mene transparentni fašizam ne zanima previše, već onaj latentni, između redova.

Linc Cede Jovanovica, by the way, ne podržavam, jer ne podržavam govor mržnje ma od koga dolazio. Ja sam tu konsekventan. To sam i napisao u blogu, samo vam je promaklo.
doktorka doktorka 17:18 24.11.2007

Re: Maljkovicu,

Dušan Maljković

doktorkane videh da vam je zasmetala i jednog trenutka medijska hajka na Cedomira Jovanovica, ali ste zato pokazali jaku zabrinutost za one koji u toj hajci ucestvuju. Tako ste ,zapravo, dali nam do znanja da podrzavate linc Cedomira Jovanovica. Samo da kazem , nije problem u LDP-u ,ni najmanji, najveci problem je u Vasoj glavi , i u glavama onih koji razmisljaju poput Vas.Naravno da ne videste, kad to nije tema mog bloga. Medijskom hajkom na Jovanovića se bave drugi blogeri -- pogledajte. Pa rek'o što bih i ja. Uostalom, to mi je manje interesantno. Mene transparentni fašizam ne zanima previše, već onaj latentni, između redova. Linc Cede Jovanovica, by the way, ne podržavam, jer ne podržavam govor mržnje ma od koga dolazio. Ja sam tu konsekventan. To sam i napisao u blogu, samo vam je promaklo.


Tema vaseg bloga su LDP, Pera Lukovic , Pescanik i oni koji ucestvuju u medijskom lincu Cedomira Jovanovica.
Kako Vas ne zanima transparentni fasizam?
vlada dvm vlada dvm 18:05 24.11.2007

Re: Maljkovicu,

doktorka

Dušan Maljkovićdoktorkane videh da vam je zasmetala i jednog trenutka medijska hajka na Cedomira Jovanovica, ali ste zato pokazali jaku zabrinutost za one koji u toj hajci ucestvuju. Tako ste ,zapravo, dali nam do znanja da podrzavate linc Cedomira Jovanovica. Samo da kazem , nije problem u LDP-u ,ni najmanji, najveci problem je u Vasoj glavi , i u glavama onih koji razmisljaju poput Vas.Naravno da ne videste, kad to nije tema mog bloga. Medijskom hajkom na Jovanovića se bave drugi blogeri -- pogledajte. Pa rek'o što bih i ja. Uostalom, to mi je manje interesantno. Mene transparentni fašizam ne zanima previše, već onaj latentni, između redova. Linc Cede Jovanovica, by the way, ne podržavam, jer ne podržavam govor mržnje ma od koga dolazio. Ja sam tu konsekventan. To sam i napisao u blogu, samo vam je promaklo.Tema vaseg bloga su LDP, Pera Lukovic , Pescanik i oni koji ucestvuju u medijskom lincu Cedomira Jovanovica. Kako Vas ne zanima transparentni fasizam?


Fasizam? Pa jos transparentan?
A kako to da Vas ne zanima ozonska rupa, jer ako se ona poveca, nece biti ni Cede J., ni LDP, a bogami ni ostalih? Naceo covek temu, a Vas sekira sto ne prica o necem drugom, sto je toliko transparentno, da bi mogli diskutovati o postojanju istog. Njegov blog, njegova tema.
doktorka doktorka 18:27 24.11.2007

Re: Maljkovicu,

vlada dvm

doktorkaDušan Maljkovićdoktorkane videh da vam je zasmetala i jednog trenutka medijska hajka na Cedomira Jovanovica, ali ste zato pokazali jaku zabrinutost za one koji u toj hajci ucestvuju. Tako ste ,zapravo, dali nam do znanja da podrzavate linc Cedomira Jovanovica. Samo da kazem , nije problem u LDP-u ,ni najmanji, najveci problem je u Vasoj glavi , i u glavama onih koji razmisljaju poput Vas.Naravno da ne videste, kad to nije tema mog bloga. Medijskom hajkom na Jovanovića se bave drugi blogeri -- pogledajte. Pa rek'o što bih i ja. Uostalom, to mi je manje interesantno. Mene transparentni fašizam ne zanima previše, već onaj latentni, između redova. Linc Cede Jovanovica, by the way, ne podržavam, jer ne podržavam govor mržnje ma od koga dolazio. Ja sam tu konsekventan. To sam i napisao u blogu, samo vam je promaklo.Tema vaseg bloga su LDP, Pera Lukovic , Pescanik i oni koji ucestvuju u medijskom lincu Cedomira Jovanovica. Kako Vas ne zanima transparentni fasizam? Fasizam? Pa jos transparentan? A kako to da Vas ne zanima ozonska rupa, jer ako se ona poveca, nece biti ni Cede J., ni LDP, a bogami ni ostalih? Naceo covek temu, a Vas sekira sto ne prica o necem drugom, sto je toliko transparentno, da bi mogli diskutovati o postojanju istog. Njegov blog, njegova tema.


zbog cega ste se osetili prozvanim?

brtw , nije problem da uvredjene i povredjene podnesu tuzbu . njihova ce sigurno biti odmah uzeta u razmantranje . nego problem ce za njih nastati kasnije ,kad se vlast promeni i kada pocnu da se razmatraju cedine tuzbe.

"Mediji koje uređuju prijavljeni puni su tekstova o tome kako je Čedomir Jovanović kriminalac, član zemunskog klana, učesnik u atentatu na Zorana Đinđića... Nije nikakva tajna da većinu tih medija poseduje ili finansira Miroslav Mišković. Čedomir Jovanović je u prethodnih godinu i po dana podneo sudu preko 100 privatnih krivičnih tužbi za klevetu protiv prijavljenih medijskih poslenika ali, zahvaljujući uticaju zločinačkog udruženja na rad sudova, nije održano nijedno (i brojem: 0) suđenje po tim tužbama"




vlada dvm vlada dvm 19:10 24.11.2007

Re: Maljkovicu,

doktorka

vlada dvmdoktorkaDušan Maljkovićdoktorkane videh da vam je zasmetala i jednog trenutka medijska hajka na Cedomira Jovanovica, ali ste zato pokazali jaku zabrinutost za one koji u toj hajci ucestvuju. Tako ste ,zapravo, dali nam do znanja da podrzavate linc Cedomira Jovanovica. Samo da kazem , nije problem u LDP-u ,ni najmanji, najveci problem je u Vasoj glavi , i u glavama onih koji razmisljaju poput Vas.Naravno da ne videste, kad to nije tema mog bloga. Medijskom hajkom na Jovanovića se bave drugi blogeri -- pogledajte. Pa rek'o što bih i ja. Uostalom, to mi je manje interesantno. Mene transparentni fašizam ne zanima previše, već onaj latentni, između redova. Linc Cede Jovanovica, by the way, ne podržavam, jer ne podržavam govor mržnje ma od koga dolazio. Ja sam tu konsekventan. To sam i napisao u blogu, samo vam je promaklo.Tema vaseg bloga su LDP, Pera Lukovic , Pescanik i oni koji ucestvuju u medijskom lincu Cedomira Jovanovica. Kako Vas ne zanima transparentni fasizam? Fasizam? Pa jos transparentan? A kako to da Vas ne zanima ozonska rupa, jer ako se ona poveca, nece biti ni Cede J., ni LDP, a bogami ni ostalih? Naceo covek temu, a Vas sekira sto ne prica o necem drugom, sto je toliko transparentno, da bi mogli diskutovati o postojanju istog. Njegov blog, njegova tema. zbog cega ste se osetili prozvanim?brtw , nije problem da uvredjene i povredjene podnesu tuzbu . njihova ce sigurno biti odmah uzeta u razmantranje . nego problem ce za njih nastati kasnije ,kad se vlast promeni i kada pocnu da se razmatraju cedine tuzbe. "Mediji koje uređuju prijavljeni puni su tekstova o tome kako je Čedomir Jovanović kriminalac, član zemunskog klana, učesnik u atentatu na Zorana Đinđića... Nije nikakva tajna da većinu tih medija poseduje ili finansira Miroslav Mišković. Čedomir Jovanović je u prethodnih godinu i po dana podneo sudu preko 100 privatnih krivičnih tužbi za klevetu protiv prijavljenih medijskih poslenika ali, zahvaljujući uticaju zločinačkog udruženja na rad sudova, nije održano nijedno (i brojem: 0) suđenje po tim tužbama"


Prozvan???? Nikako!!! Ali, ako Miskovic drzi neke ljude u saci, a drzi, ako ne funkcionise sudstvo, a ne funkcionise, 'ajd' da resavamo te probleme, a ne da vicemo "fasizam, fasizam!!!!", jer ga nema. Ima budala, kako kod nas tako i po svetu (eno neonacista u Ceskoj, Nemackoj...), ali ne moze se reci za ovu zemlju da je fasisticka. Dakle, nista licno.
doktorka doktorka 19:27 24.11.2007

Re: Maljkovicu,

vlada dvm

doktorkavlada dvmdoktorkaDušan Maljkovićdoktorkane videh da vam je zasmetala i jednog trenutka medijska hajka na Cedomira Jovanovica, ali ste zato pokazali jaku zabrinutost za one koji u toj hajci ucestvuju. Tako ste ,zapravo, dali nam do znanja da podrzavate linc Cedomira Jovanovica. Samo da kazem , nije problem u LDP-u ,ni najmanji, najveci problem je u Vasoj glavi , i u glavama onih koji razmisljaju poput Vas.Naravno da ne videste, kad to nije tema mog bloga. Medijskom hajkom na Jovanovića se bave drugi blogeri -- pogledajte. Pa rek'o što bih i ja. Uostalom, to mi je manje interesantno. Mene transparentni fašizam ne zanima previše, već onaj latentni, između redova. Linc Cede Jovanovica, by the way, ne podržavam, jer ne podržavam govor mržnje ma od koga dolazio. Ja sam tu konsekventan. To sam i napisao u blogu, samo vam je promaklo.Tema vaseg bloga su LDP, Pera Lukovic , Pescanik i oni koji ucestvuju u medijskom lincu Cedomira Jovanovica. Kako Vas ne zanima transparentni fasizam? Fasizam? Pa jos transparentan? A kako to da Vas ne zanima ozonska rupa, jer ako se ona poveca, nece biti ni Cede J., ni LDP, a bogami ni ostalih? Naceo covek temu, a Vas sekira sto ne prica o necem drugom, sto je toliko transparentno, da bi mogli diskutovati o postojanju istog. Njegov blog, njegova tema. zbog cega ste se osetili prozvanim?brtw , nije problem da uvredjene i povredjene podnesu tuzbu . njihova ce sigurno biti odmah uzeta u razmantranje . nego problem ce za njih nastati kasnije ,kad se vlast promeni i kada pocnu da se razmatraju cedine tuzbe. "Mediji koje uređuju prijavljeni puni su tekstova o tome kako je Čedomir Jovanović kriminalac, član zemunskog klana, učesnik u atentatu na Zorana Đinđića... Nije nikakva tajna da većinu tih medija poseduje ili finansira Miroslav Mišković. Čedomir Jovanović je u prethodnih godinu i po dana podneo sudu preko 100 privatnih krivičnih tužbi za klevetu protiv prijavljenih medijskih poslenika ali, zahvaljujući uticaju zločinačkog udruženja na rad sudova, nije održano nijedno (i brojem: 0) suđenje po tim tužbama"Prozvan???? Nikako!!! Ali, ako Miskovic drzi neke ljude u saci, a drzi, ako ne funkcionise sudstvo, a ne funkcionise, 'ajd' da resavamo te probleme, a ne da vicemo "fasizam, fasizam!!!!", jer ga nema. Ima budala, kako kod nas tako i po svetu (eno neonacista u Ceskoj, Nemackoj...), ali ne moze se reci za ovu zemlju da je fasisticka. Dakle, nista licno.


fasizam je maljkovic spomenuo
"...Pa rek'o što bih i ja. Uostalom, to mi je manje interesantno. Mene transparentni fašizam ne zanima previše, već onaj latentni, između redova"
vlada dvm vlada dvm 21:25 24.11.2007

Re: Maljkovicu,

doktorka

vlada dvmdoktorkavlada dvmdoktorkaDušan Maljkovićdoktorkane videh da vam je zasmetala i jednog trenutka medijska hajka na Cedomira Jovanovica, ali ste zato pokazali jaku zabrinutost za one koji u toj hajci ucestvuju. Tako ste ,zapravo, dali nam do znanja da podrzavate linc Cedomira Jovanovica. Samo da kazem , nije problem u LDP-u ,ni najmanji, najveci problem je u Vasoj glavi , i u glavama onih koji razmisljaju poput Vas.Naravno da ne videste, kad to nije tema mog bloga. Medijskom hajkom na Jovanovića se bave drugi blogeri -- pogledajte. Pa rek'o što bih i ja. Uostalom, to mi je manje interesantno. Mene transparentni fašizam ne zanima previše, već onaj latentni, između redova. Linc Cede Jovanovica, by the way, ne podržavam, jer ne podržavam govor mržnje ma od koga dolazio. Ja sam tu konsekventan. To sam i napisao u blogu, samo vam je promaklo.Tema vaseg bloga su LDP, Pera Lukovic , Pescanik i oni koji ucestvuju u medijskom lincu Cedomira Jovanovica. Kako Vas ne zanima transparentni fasizam? Fasizam? Pa jos transparentan? A kako to da Vas ne zanima ozonska rupa, jer ako se ona poveca, nece biti ni Cede J., ni LDP, a bogami ni ostalih? Naceo covek temu, a Vas sekira sto ne prica o necem drugom, sto je toliko transparentno, da bi mogli diskutovati o postojanju istog. Njegov blog, njegova tema. zbog cega ste se osetili prozvanim?brtw , nije problem da uvredjene i povredjene podnesu tuzbu . njihova ce sigurno biti odmah uzeta u razmantranje . nego problem ce za njih nastati kasnije ,kad se vlast promeni i kada pocnu da se razmatraju cedine tuzbe. "Mediji koje uređuju prijavljeni puni su tekstova o tome kako je Čedomir Jovanović kriminalac, član zemunskog klana, učesnik u atentatu na Zorana Đinđića... Nije nikakva tajna da većinu tih medija poseduje ili finansira Miroslav Mišković. Čedomir Jovanović je u prethodnih godinu i po dana podneo sudu preko 100 privatnih krivičnih tužbi za klevetu protiv prijavljenih medijskih poslenika ali, zahvaljujući uticaju zločinačkog udruženja na rad sudova, nije održano nijedno (i brojem: 0) suđenje po tim tužbama"Prozvan???? Nikako!!! Ali, ako Miskovic drzi neke ljude u saci, a drzi, ako ne funkcionise sudstvo, a ne funkcionise, 'ajd' da resavamo te probleme, a ne da vicemo "fasizam, fasizam!!!!", jer ga nema. Ima budala, kako kod nas tako i po svetu (eno neonacista u Ceskoj, Nemackoj...), ali ne moze se reci za ovu zemlju da je fasisticka. Dakle, nista licno.fasizam je maljkovic spomenuo "...Pa rek'o što bih i ja. Uostalom, to mi je manje interesantno. Mene transparentni fašizam ne zanima previše, već onaj latentni, između redova"

Latentni???? Sta je sad pa to?
dsoldo dsoldo 16:39 24.11.2007

Luković

Neverovatno, ovoliko buke oko Lukovića kao krunski dokaz LDPovog lošeg sistema vrednosti i to baš kad su potkačeni ‚‚stubovi srpske države‚‚ DS DSS Delta i DB.(interesantno sve je na D !).Molim Vas , ako već po mom mišljenju gubimo vreme na potpuno periferne stvari dok se ustoličava kupovina cele države(koju je pokušao ranije Karić i to u mnogo manjem obimu!), da mi pojasnite koliko ste ranije puta pominjali pisanje g.Lukovića?
Zatim, jako bi me interesovalo Vaše mišljenje o Svetlani Lukić i Peščaniku gde se ljudi kvalifikuju mnogo ozbiljnijim pridevima od ‚‚sisles‚‚, nisam čuo poziv na rasturanje peščanika osim u Arandjelovcu gde su dejstvovali‚Naši‚‚ i sprečili promociju pretnjama nasiljem.
Potom bih skrenuo pažnju na isti pristup iz devedesetih kada se vrlo jasna situacija ili dogadjaj objašnjava paranojom i umišljanjem glavnog aktera- Ko još NE MISLI da je u ubistvo Zorana Djindjića umešan sadašnji deo državnog vrha ? Vidite, a ljudi osušiše usta pričajući o zaveri koju su osmislili i vodili mnogo pametniji i sposobniji pojedinci od Legije i Spasojevića, no ubediše nas da je to normalno da se ne sazna ,kao ‚‚ to ti je fazon Kenedija‚‚ pa oni koji su voleli i poštovali rad pokojnog premijera dobiju to ‚‚zadovoljenje‚‚ da svi priznaju da je bio kao Kenedi , a planerima ubistva ostaje sloboda .
Kukavice i lezilebovići(da li je ovo politički korektno ?) sa svojih pozicija ‚‚intelektualaca‚‚ svaki pokušaj rada i konkretne borbe (koja nosi greške sa sobom jer ste živi i radite nešto) za ciljeve zdravijeg i naprednijeg društva karakterišu kao ekstremizam, polit.nekorektnost, drogiranost, izdaju itd...
Svoju nesposobnost i preplašenost da pokrenu delić tema od suštinskog značaja za društvo maskiraju ‚‚objektivnošću‚‚ pa tako samo fali da otvorimo blog gde će iskustva razmenjivati pedofili i silovana deca jer je to ‚‚da čujemo obe strane‚‚.
Koliko ste prostora posvetili Lukoviću čovek pomisli da živi u divnoj zemlji gde su rešili sve pa sada energiju usmeravaju na neliterarni i ponegde uvredljiv rečnik Petra Lukovića.
p.s. Što se zasluga tiče, pa, lepo bi bilo da čujemo od svih koji se javljaju šta su oni preduzeli u zadnjih godinu dana da bar njihov ulaz živi bolje.
SilverMoon SilverMoon 16:53 24.11.2007

Re: Luković

pa LDP ima D u nazivu. mislite o tome
Exitus Letalis Exitus Letalis 16:58 24.11.2007

maljkoviću,

Na kraju, primetimo i sledeće: B92 u celoj ovoj burleski vulgarnosti nije nevin. Reakcija ove medijske kuće zakasnela je koliko i selektivna. Naime, Luković je u svojim „komentarima" i do sada bio uvredljiv i diskriminativan, ali dok nije dirao B92 nije bio nepoželjan u „Peščaniku"


a ti navijaš da se zabrani il pera il peščanik il u paketu?

kao što si izjednačavao radeta konstantinovića i radovana karadžića, to jest filozofiju palanke i filozofkju pala, jel to?
ajd briš, ne bi ti bilo sefte. i prošli put si i briso pa zaključo.
Dušan Maljković Dušan Maljković 17:08 24.11.2007

Re: maljkoviću,

Ne, ja navijam da se sve zabrani, sem LDP i 5% glasačkog tela koje je jedino demokratsko, pa da onda konačno živimo u demokratiji.

Elem, vidim da vam je smisao za humor i sarkazam kanda malo zarđao, no ne marim. Ni jezičke igre više nisu dobrodošle! Pa gde mi to živimo...
vlada dvm vlada dvm 17:22 24.11.2007

Re: maljkoviću,

ajd briš, ne bi ti bilo sefte. i prošli put si i briso pa zaključo


'El' se vi to za demokratiju zalazete???
Vega Vega 18:30 24.11.2007

Re: maljkoviću,

Dušan Maljković
Ne, ja navijam da se sve zabrani, sem LDP i 5% glasačkog tela koje je jedino demokratsko, pa da onda konačno živimo u demokratiji.



Pa onda napisite blog "Miskovic, vladajuca koalicija i 'shvatanje' demokratije" :)
milandez milandez 18:48 24.11.2007

Re: maljkoviću,

Exitus Letalis
kao što si izjednačavao radeta konstantinovića i radovana karadžića, to jest filozofiju palanke i filozofiju pala, jel to?

Posle ove genijalnosti za mene ste od sada pa na dalje, jednostavno: "Exitus Rex"
Mala dopuna uz narecene osobe: kada bi im se reklo "Sex Pistols" njima bi se ucinilo da da su cule "Six Pistols"!
poz.
pidola pidola 19:02 24.11.2007

Re: maljkoviću,

Exitus Letalis

ajd briš, ne bi ti bilo sefte. i prošli put si i briso pa zaključo.

a ne,ne.
prosli put je zakljucao pa brisao,sve koji drugacije misle.
ulickao,skockao,sredio,po njegovom ukusu,a krajnji ishod,lazan izgled.
kako drugacije,gde da se cuje da neko ne misli isto kao postavljac teme.
i onda neko takav mi prica sta je demokratija,sramota.
do brisanja.
milandez milandez 20:16 24.11.2007

Re: maljkoviću,

prosli put je zakljucao pa brisao,sve koji drugacije misle.
ulickao,skockao,sredio,po njegovom ukusu,a krajnji ishod,lazan izgled.
kako drugacije,gde da se cuje da neko ne misli isto kao postavljac teme.

Uraditi nakon svakog apdejta: save as *.mht. I pomahnitali autor posta sa sskarama moze da ti pljune pod windows.
Exitus Letalis Exitus Letalis 03:09 25.11.2007

Re: maljkoviću,

Dušan Maljković
Ne, ja navijam da se sve zabrani, sem LDP i 5% glasačkog tela koje je jedino demokratsko, pa da onda konačno živimo u demokratiji.

Elem, vidim da vam je smisao za humor i sarkazam kanda malo zarđao, no ne marim. Ni jezičke igre više nisu dobrodošle! Pa gde mi to živimo...


ono bila igra, ono o palanci i palama?
pa stavrano....
gorran gorran 18:36 24.11.2007

Korisna razmena mišljenja

Кнез Роган

Ја се овој и чудим работи!
Поп грешника за грехове пита,
да га ђаво није превластио,
а ђавола јошт нијесам гледа
да се попу исповиједао.

Кнез Јанко

Кад ме жена пита ђе сам био,
казаћу јој да сам со сијао.
Куку њојзи ако не вјерова!
gorran gorran 18:40 24.11.2007

biće bolje

U Srbiji imamo dva problema:

Jedan, što se koriste ružne reči,
i drugi, manji, što ima korupcije, fašizma i kriminala.

Ovaj drugi ćemo lako rešiti, čim se izborimo s ovim prvim...
Vega Vega 18:48 24.11.2007

Re: biće bolje

gorran
U Srbiji imamo dva problema:

Jedan, što se koriste ružne reči,
i drugi, manji, što ima korupcije, fašizma i kriminala.

Ovaj drugi ćemo lako rešiti, čim se izborimo s ovim prvim...

gorran
U Srbiji imamo dva problema:

Jedan, što se koriste ružne reči,
i drugi, manji, što ima korupcije, fašizma i kriminala.

Ovaj drugi ćemo lako rešiti, čim se izborimo s ovim prvim...


In medias res gorrane
Srki Srki 18:43 24.11.2007

Maljkovicu

Uz svo postovanje gospodine, mislim da je vas problem sto se, kao sto sami rekoste, druzite za veoma pametnim i obrazovanim likovima koji bas vole Cecinu "muziku" ;-). Ako je tako kako vi kazete, bojim se da se broj takvih jako uvecao, na zalost nas preostalih.

Tanak je taj vas argument, znate. Evo na primer ja apsolutno ne poznajem ni jednog pametnog i obrazovanog postovaoca muzickih dostignuca pomenute dive, a i drugih iz tog njenog "pravca" i mada to moze da zvuci ruzno i nadmeno sa moje strane, zaista je u pitanju polusvet. Mislim, vozite li se vi nekad GSP-om? Jeste li se zadesili nekad na nekoj zurci sa ovakvom podlogom? Videli nekad neku svadbu u zivotu? Videli miting podrske Seselju ili ranije Milosevicu? Pogledajte samo Velju ilica, ili onog Aligrudica...to nije polusvet?

Ali sem sto Lukovicev stil i recnik paraju nase Cecinom prefinjenom muzikom istancane usi i uznemiravaju krhki nam intelektualni i vazda pravde zeljni duh (Nikson, Vasilije, itd.), svaka rec koju kaze mu je na mestu, zar ne?. Ili se mozda pored forme ne slazete ni sa sustinom?

Nije da je to sad mnogo bitno, ali sto se mene tice, mislim da ako LDP/Pescanik popuste pod navalom ovakvih budaletina (Nikson, Vasilije, da ne nabrajam opet, skoro ceo blog vam je zatrpan njihovim laznim moralisanjem) i sklone njegove tekstove, bicu duboko razocaran. Kao sto rekoh, nije da je sad to nekom bitno, naravno, ali ja sam osetio potrebu da kazem.
gorran gorran 18:47 24.11.2007

Ceca sucks

Vesna Zmijanac rules!

potpis: četvrtsvet
milandez milandez 19:08 24.11.2007

Re: Ceca sucks

potpis: četvrtsvet

frtaljsvet...
...tri frtalja je ono sto je sprecava da bude siseless; tzv. "kipuća trojka".
Nenad M. Nenad M. 19:16 24.11.2007

Osveta Cecinih fanova

li sem sto Lukovicev stil i recnik paraju nase Cecinom prefinjenom muzikom istancane usi i uznemiravaju krhki nam intelektualni i vazda pravde zeljni duh (Nikson, Vasilije, itd.), svaka rec koju kaze mu je na mestu, zar ne?. Ili se mozda pored forme ne slazete ni sa sustinom?


izgleda da j eovo osveta Cecinih fanova: evo sta pie danasnji Press:

"Lider LDP-a Čedomir Jovanović tražio je u julu 2003. godine da pevačica Svetlana - Ceca Ražnatović ni slučajno ne bude puštena iz zatvora! Jovanović je na neformalnom sastanku s tadašnjim premijerom Zoranom Živkovićem pobesneo kad je saznao da će Ceca biti puštena iz pritvora i tražio da ona po svaku cenu ostane u CZ-u bar još šest meseci, saznaje Press od jednog od ministara u Živkovićevoj vladi!

- Na tom sastanku u zgradi Vlade bili smo Zoran, Čeda i ja. Bilo je reči o krizi odnosa u DOS-u, jer su Živkovića tada ucenjivali „orlićevci"... Onda je, usred sastanka, Čedi stigla SMS poruka. Kad ju je pročitao, pocrveneo je od besa! Odmah je počeo da viče da „neki idioti iz suda hoće da oslobode Cecu iz zatvora". Pozvao je ministra pravde Vladana Batića i tražio od njega da Cecu po svaku cenu drži u zatvoru bar još šest meseci, jer, kako je rekao, ima čvrste dokaze da je ona ubila Đinđića (?!) - prepričava izvor Pressa...."

ostatak ovog bolnog teksta na www.pressonline.co.yu
sentinel26 sentinel26 20:42 24.11.2007

Re: Maljkovicu

Srki

Tanak je taj vas argument, znate. Evo na primer ja apsolutno ne poznajem ni jednog pametnog i obrazovanog postovaoca muzickih dostignuca pomenute dive, a i drugih iz tog njenog "pravca" i mada to moze da zvuci ruzno i nadmeno sa moje strane, zaista je u pitanju polusvet. Mislim, vozite li se vi nekad GSP-om? Jeste li se zadesili nekad na nekoj zurci sa ovakvom podlogom? Videli nekad neku svadbu u zivotu? Videli miting podrske Seselju ili ranije Milosevicu? Pogledajte samo Velju ilica, ili onog Aligrudica...to nije polusvet?

Ali sem sto Lukovicev stil i recnik paraju nase Cecinom prefinjenom muzikom istancane usi i uznemiravaju krhki nam intelektualni i vazda pravde zeljni duh (Nikson, Vasilije, itd.), svaka rec koju kaze mu je na mestu, zar ne?. Ili se mozda pored forme ne slazete ni sa sustinom?

Čeda čak nije ni cijelu njenu publiku nazvao polu-svetom nego jedan dio i objasnio je precizno na koga se to odnosi, ali lovcima je to dobrodošlo. Gospodja Milić "ne prihvata" njegovo objašnjenje, a gospodin Maljković ga i ne spominje.
Autorovo tumačenje tih riječi se ne priznaje, ima da bude kako kaže gospodja koja za sebe tvrdi da je neutralna.

Nešto se ne sjećam brige zbog uvreda koje je M.Dinkić izrekao na račun Verice Barać i članova saveta čiji je ona predsednik, nazvavši je "babom narikačom" ili su ženske grudi skriveni (tajni) nacionalni brend Srbije pa sada
se mnogo sjekiraju ljudi.
angie angie 21:19 24.11.2007

Re: Maljkovicu

Srki- evo i ja se iznenadila kolichinom naglo profinjenih ushiju i povredjenih suptilnih dusha!
milos g. milos g. 22:55 24.11.2007

Re: Osveta Cecinih fanova

"Lider LDP-a Čedomir Jovanović tražio je u julu 2003. godine da pevačica Svetlana - Ceca Ražnatović ni slučajno ne bude puštena iz zatvora!"
Obzirom da je bila umesana u akciju atentata,Zzemunci trazili i dobili alibi od Cece preventivno ,ako krene naopako,plus zezanje sa telefonom Duce munze konzaa...sta drugo da se ocekuje osimset meseci u vanrednom stanju,za,jel,tako naivnu i nevinu osobu,koja plus nakon cetiri godine biva razotkrivana i za tipovanje Zeljka Mitrovica,njenim "prijateljima,pajtocima,bracom..."
ps izvori pressa su uvek relevantni i dobrodosli ,pa i na ovom sajtu.
"hvala niste morali".
milos g. milos g. 23:05 24.11.2007

Re: Maljkovicu

Gospodja Milić "ne prihvata" njegovo objašnjenje, a gospodin Maljković ga i ne spominje.

tako se to ovde oduvek radilo.Ali:"Nista nije skriveno sto se nece otkriti".
milandez milandez 15:06 25.11.2007

Re: Osveta Cecinih fanova

Nenad M...
izgleda da j eovo osveta Cecinih fanova: evo sta pie danasnji Press:

"Lider LDP-a Čedomir Jovanović tražio je u julu 2003. godine da pevačica Svetlana - Ceca Ražnatović ni slučajno ne bude puštena iz zatvora! Jovanović je na neformalnom sastanku s tadašnjim premijerom Zoranom Živkovićem pobesneo kad je saznao da će Ceca biti puštena iz pritvora i tražio da ona po svaku cenu ostane u CZ-u bar još šest meseci, saznaje Press od jednog od ministara u Živkovićevoj vladi!

- Na tom sastanku u zgradi Vlade bili smo Zoran, Čeda i ja. Bilo je reči o krizi odnosa u DOS-u, jer su Živkovića tada ucenjivali „orlićevci"... Onda je, usred sastanka, Čedi stigla SMS poruka. Kad ju je pročitao, pocrveneo je od besa! Odmah je počeo da viče da „neki idioti iz suda hoće da oslobode Cecu iz zatvora". Pozvao je ministra pravde Vladana Batića i tražio od njega da Cecu po svaku cenu drži u zatvoru bar još šest meseci, jer, kako je rekao, ima čvrste dokaze da je ona ubila Đinđića (?!) - prepričava izvor Pressa...."

ostatak ovog bolnog teksta na www.pressonline.co.yu


Vi ste bolno zamućni izvor! Pa o čemu to press ima da piše, kada je to DB govnoid novijeg datuma od periodike koju tretira?
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 10:26 26.11.2007

Re: Maljkovicu

Srkisa
Nije da je to sad mnogo bitno, ali sto se mene tice, mislim da ako LDP/Pescanik popuste pod navalom ovakvih budaletina (Nikson, Vasilije, da ne nabrajam opet, skoro ceo blog vam je zatrpan njihovim laznim moralisanjem)


S obzirom na boldovano je i jasno zasto branis Perin recnik. Tragedija Srbije i jeste sto postoje stotine hiljada (ili mozda milioni?) obozavalaca Pere Lukovica i Vojislava Seselja BAS zbog tog recnika ... Peri medjutim niko ne moze odreci inteligenciju i (cesto) duhovitost (sto on opet ne odrice ni Vojislavu Seselju) ali kad se te dve karakteristike eliminisu iz onoga sto on pise dobijamo ovo sto ti pises ... ruzno i prljavo pljuvanje i vredjanje ...

Zato milioni razmunih i pristojnih u Srbiji i ne mogu da dodju do reci ... ako vec nisu pobegli iz nje ...
vucko vucko 10:30 26.11.2007

Re: Maljkovicu

Zato milioni razmunih i pristojnih u Srbiji i ne mogu da dodju do reci ... ako vec nisu pobegli iz nje ...

Srećom postoje blogovi :)))
skener skener 19:15 24.11.2007

maljkovicu,

vidim da ste vi covek vrlo tanan i nezan, koji ne moze da podnese tog grubog, bahatog, prostog i nadrkanog peru lukovica. to je lepo.
a jos je lepse sto ce jednog dana svi da se secaju pere lukovica koji nam je bio zaista, u nekim trenucima, jedina iskrica svetlosti i jedini koji je mogao u uzasima koji su se dogadjali da nam pomogne da shvatimo da nismo sami i da je sav taj olos oko nas zaista zlikovacki, odvratan i bedan i, sto je najvaznije, smesan.
a vas se nece secati niko. sto je, naravno, isto takodje, vrlo lepo.
gorran gorran 20:04 24.11.2007

crocodile tears

doktorka doktorka 21:05 24.11.2007

Re: crocodile tears


Oglasio se i RTS. Da li ono bese primitivni , bahati, vulgarni Tijanic generalni direktor RTS ?
"Povodom napada na novinarke Danicu Vučenić i Olju Bečković, kolegijum i novinari Informativnog programa RTS-a smatraju nedopustivim metode, sadržaj i rečnik najprimitivnijih ličnih uvreda kojima se Petar Luković, stalni saradnik emisije Peščanik na Radiju B92 i splitskog Feral Tribjuna, direktor TV Pink i poslanički kandidat na listi LDP-a, koristi u obračunu sa političkim i drugim neistomišljenicima, a pre svega s kolegama novinarima.

Nego, ne vidim da su se nesto preterano isti uzbudili zbog pokusaja atentata na novinara Vremena, Dejana Anastasijevica. Btw , dokle se stiglo sa istragom. Eto , te bih izvastaje volela da slusam svakodnevno na RTS i B92. Ili nas , kako rece Maljkovic ne zanima previse transparentni fasizam?
man ray loves me man ray loves me 21:18 24.11.2007

Pera Lukovic kicks ass !!!

Ja sam totalni fan Pere Lukovica. Imam sva njegova gostovanja u Pescaniku na ipodu, a kad su hteli da ugase Feral nudila sam im lovu kao i mnogi. Njegov stil je savrsen za bavljenje problemima kojima se bavi. Kad me neko pita sta mislim o najnovijoj postavci u Boburu, svakako da cu koristiti potpuno drugaciji jezik nego kad me pita sta mislim o Aleksandru Tijanicu. Ne treba zaboraviti da ljudi koje Pera pljuje nisu slucajni prolaznici, oni vec godinama nanose veliku stetu svojim 'radom'. Olja Beckovic nije nikakva nezavisna profesionalna novinarka, vec je otvoreno biased ka Kostunici i protura najgore stereotipe i lupetanja kao 'stav nas obicnih ljudi', a da pritom jedan obican covek tesko moze da odgleda njenu emisiju od pocetka do kraja. O Smajlovicki necu nista da kazem. Npr. Aleksandar Tijanic, njega covek moze da opise na mnogo nacina, ali najbolje od svega sto sam ikada cula bio je Bebin haiku opis: znojavi siledzija iz Podujeva. Uvreda? Meni izgleda kao da te tri reci obuhvataju sustinu njegove (javne) licnosti.
Iz Pere Lukovica govori frustracija jednog pristojnog coveka zbog svega sto gleda u Srbiji. Zato je njegov glas tako dragocen. Ako mene neko izlema na ulici a ja mu kazem idiote, ko je tu negativac? Prava pitanja su, dakle, otkud Smajlovicka, Kostunica, A. Mladenovic i slicni u nasem politickom i medijskom zivotu? I DB: zasto je to tabu? Ajde da pricamo o tome ko je DB. Ajde gledajuci spolja sta neki ljudi rade i koja im je agenda da postavimo pitanje jesu li oni DB.
Vega Vega 21:31 24.11.2007

Re: Pera Lukovic kicks ass !!!

Ne treba zaboraviti da ljudi koje Pera pljuje nisu slucajni prolaznici, oni vec godinama nanose veliku stetu svojim 'radom'.

Tacno, odlican komentar
milandez milandez 22:26 24.11.2007

Re: Pera Lukovic kicks ass !!!

man ray loves me
Ajde da pricamo o tome ko je DB. Ajde gledajuci spolja sta neki ljudi rade i koja im je agenda da postavimo pitanje jesu li oni DB.

Napravite statistiku potrosenih reci da se u ovm postu ne kaze nista - izvedite zakljucak.
ps. Gary Kasparov uhapsen.
milos g. milos g. 23:02 24.11.2007

Re: Pera Lukovic kicks ass !!!

Ja sam totalni fan Pere Lukovica

...svaka cast na stavu.jbt doslo zaista vreme,a i napisao i zapitao se malopre jel se vremenski vracamo unazad.
Ova tvoja ispovest mi je probudila ono iz Slobinog doba,kazez svoj stav u trenutku kada je sve protiv tebe i shvatis da si tog trena oslobodjen a pre svega hrabar.a onaj ko procita dobije nesto kao "brate ima nas jos".Katastrofa
Definitivno ovih dana je ta atmosfera u vezi sa....
pozdrav
MaNdRaK MaNdRaK 02:45 26.11.2007

Re: Pera Lukovic kicks ass !!!

Do jaja. Potpisujem, sve tachno!!!
Dexter Dexter 21:47 24.11.2007

Petar Lukovic

"Primedbe" koje je PL naveo na racun voditeljki B92 svakako jesu uvrede.
To je verovatno maksimum uvreda koja jedna novina moze da objavi. Sledeci korak bi bile zacinjene prostacke psovke.Te novinarke imaju svako pravo da podnesu privatne tuzbe protiv PL-a.
Sa druge strane, nije jasna tvrdnja b92 da PL ima zastitu LDP-a odnosno da radi pod njihovim okriljem. Kako to LDP moze da zastiti PL-a? Sajt LDP-a vec duze vreme prenosi Perine tekstove, a i b92 mu daje medijski prostor. Da li ga je trebalo selektivno cenzurisata kada je napao novinarke b92?
Mislim da je stav LDP-a jasan - Radi se o Perinom licnom stavu.
Da li PL "doprinosi razvoju demokratije"? Po mom misljenju i da i ne. Njegovi tekstovi cesto razoblicavaju degenericne drustvene pojave, dok salve psovki ipak ne doprinose civilizovanoj komunikaciji, na kojoj, i ako ne postoji dovoljno - treba raditi.
Inace, sam tekst je dosta pronicljiv i prilicno raskrinkava politicku poziciju Olje Beckovic koja eto zeli da se predstavi (ili to mnogi misle o njoj) kao etalon neutralnosti, perjanica slobodnog novinarstva i javne reci na najdemokratskijoj televiziji - b92.
Set pitanja koja se postavljaju Cedi je do te mere tendenciozan da ga neminovno svrstava u jednu od 2 kategorije:
a) ako imas pare onda si ih uzeo od mafije ili si i sam mafijas
b) ako nemas pare onda si glupak, nesposobnjakovic, sitna riba itd...
Serijal negativnih kvalifikacija, koje su razni mediji objavljivali o Cedi, a sublimiranih na nacin na koji je to uradio PL u pomenutom tekstu su malo umetnicko delo. Za trenutak pomislite da se radi o nekom grotesknom liku iz pozorisnog komada i postaje vam jasno da takva pljuvacina moze da bude jedino rezultat "napornog rada" bolesnih umova ciji rad , eto cuda, placaju poreski obveznici Srbije!
Tako da, Gospodine Maljkovicu, mozete da nastavite da se bavite PL-om ,te njegovom moralnom podobnoscu i prikljucite se masi onih u ovoj zemlji koji su u stanju da relativizuju i izjednace (pozajmljeni)dzip i milijarde, plasirane glasine i ocigledan kriminal itd...
Mita Bat Mita Bat 21:56 24.11.2007

Najbolji provod u gradu...

Tema ovog trenutka u Srbiji ne može biti Pera Luković. Pokrenuta je velika tema. Mišković i "Delta". Interesantno je kako su se mediji brzo prilagodili zataškavanju pokrenutog pitanja. Pa su tako postali tema Čeda, Pera i "njihova" mafija. Pogledajte o čemu se ovih dana piše. Tako ste i vi g. Maljkoviću postavili ovu temu. A što Srbija postaje vlasništvo jedne grupe ljudi - to nema veze. Dobro, naši su ljudi. Nećemo sada da teramo mak na konac. Ali onaj Čeda, stvarno je bezobrazan što traži formiranje anketnog odbora. Treba ga staviti na stub srama. Jedino on smeta da Srbija postane srećna i pravna država. Hajde sada da analiziramo šta su rekli Čeda i Pera. Ovi ostali koji stvarno utiču na naše živote mogu da rade šta hoće - zaboga, glasali smo za njih.
Mislim stvarno, razmislite malo o tome. Ako vam je dobro, onda slobodno u najbolji provod u gradu.
Lektorka Lektorka 23:42 24.11.2007

Re: Najbolji provod u gradu...

ne volim vulgarnosti iz bilo čijih usta, pa ni iz perinih. mnogo onoga što pera kaže ja bih rekla drugačije - ali bih najčešće rekla ISTO TO što on kaže. i evo, upravo on je u svom odgovoru b92 u prvom pasusu sve stavio na svoje mesto. hajde neka blog b92 bude tolerantnije mesto od sajta vesti b92, pa ostavi ovaj mali citat iz tog odgovora. ne zato što b92 ne sme u svojoj kući da bude ljut na onoga ko ga je uvredio, nego zato što i kad se b92 ljuti, i kad pera ne zna za meru u korišćenju epiteta i ružnih reči, pera vidi ono što je važno:

Friday On My Mind/ Easybeats: Istog onog fucking dana kad slavna Garda Cara Lazara predvođena osveštanim junakom Hadži Andrejom Milićem na pisarnici Narodne Skupštine Srbije hladnokrvno, bezbedno, bez frke, patriotski slobodno, upućuje poziv poslanicima za “rat do oslobođenja”, svečano najavljujući da poseduje naoružanje kojim će “raketirati Prištinu sa 80 kilometara udaljenosti”, o čemu ugledna “Politika” profesionalno ledeno izveštava, ni luk jela, ni rakete glancala; istog onog dana kad DSS-portparol Andreja Mladenović o Čedomiru Jovanoviću govori kao o “moralnoj nakazi pod opijatima”, što, taman posla, daleko bilo, nije govor mržnje, već govor ljubavi; istog onog dana kad vladajuća falanga, unisono, u stavu mirno, ustaje u odbranu svog šefa – Milorada Miškovića, jedna od glavnih vesti na Radiju B92 (između voljenog Kosova i voljenije Delte) jeste slučaj Petra Lukovića kojeg B92 optužuje zbog “napada na novinare i zaposlene u B92”.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana