Moj grad

Dokle bre više! Posekli ste, sjašite.

Srđan Mitrović RSS / 19.03.2010. u 16:00

23848_1393151465936_1146639973_1162604_1754844_n.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

autor fotografije: Marija Milić 

Da je Gebels živ, bio bi jako ponosan na gradonačelnika. Mašinerija radi kao podmazana, svi mediji su upregnuti i pevaju istu pesmicu. Ajd što mora da se peva, nego je nedeljnik Vreme na tome i zaradio. Uz svaki broj ovog šta god, dobijete plaćeni oglas pod nazivom "Moderan evropski bulevar".  Kao uvod ide sledeći tekst:  Bilo je nekog istočnjačkog šarma u tome što su putnici, zatečeni u tramvaju u Bulevaru kralja Aleksandra, strpljivo čekali dok vlasnik automobila parkiranog  na šinama završi hitnu kupovinu. Prevagnulo je kontinuirano gunđanje nezadovoljnih  Beograđana zbog haotičnog bulevarskog života i saobraćaja. Grad Beograd je doneo odluku da počne realizaciju ovogodišnjeg najvećeg projekta rekonstrukcije najduže ulice na Balkanu u okviru Projekta obnove Beograda...

A onda slede mudre reči:

Dragan Đilas, gradonačelnik Beograda, kaže da je rekonstrukcija najduže ulice na Balkanu, svojevrsnog simbola našeg grada, najveći projekat u 2010. godini. “Rekonstrukcija Bulevara je deo Projekta obnove Beograda u okviru kojeg smo napravili značajne rezultate u pogledu izgradnje infrastrukture, kvalitetnijeg, lepšeg i bezbednijeg života građana. Uprkos činjenici da su predviđeni radovi veoma složeni i obimni, dao sam nalog da ovaj Projekat mora biti završen u roku od šest meseci, po cenu da se radi 24 časa dnevno. Ova investicija vredna je 1,8 milijardi dinara a sredstva su obezbedili Grad i Evropska investiciona banka. Realizacijom ovog projekta dokazujemo da će ova gradska vlast, uprkos ekonomskoj krizi i činjenici da je ona, između ostalog, za posledicu imala i znatno umanjenje budžeta, nastaviti da od Beograda pravi pravu evropsku
metropolu. Kada rekonstrukcija Bulevara bude završena, ova strateški veoma značajna saobraćajnica postaće najmoderniji bulevar u svetskom smislu. Rezultat rekonstrukcije biće kvalitetniji život, bolji saobraćaj, izgradnja infrastrukture od koje zavise i kvalitet života i razvoj privrede, pa i povećanje vrednosti imovine i ljudi. Realizacijom ovog projekta uvešće se red u mnogim oblastima – od parkiranja, čistoće, toplifi kacije i bezbednosti”, kaže gradonačelnik

 I za kraj biser novinarstva:

PROTESTI I ODLUČNOST: Prva faza rekonstrukcije počela je sa protestima građana koji nisu bili spremni da čuju argumente nadležnih, ubeđeni da je reč o “betonizaciji” Beograda. Gradonačelnik je bio odlučan, nije se dvoumio da li da obustavi uklanjanje bolesnih stabala bez obzira na rastući otpor i komentare. Kad se buka stišala, ostalo je otvoreno jedno pitanje: da li je zamena platana mogla da se obavlja sukcesivno? Da li je, pod pritiskom grupe građana koji terete gradsku vladu za “platanocid”, trebalo sačekati da se za koju godinu neko drvo sruči na prolaznike, pa onda menjati platane? Javnost pamti da je na proteklom festivalu Exit u Novom Sadu jedna devojka poginula, a dvoje mladih teško povređeno zbog iznenadnog odlamanja grane u kampu; devetnaestogodišnjoj Subotičanki je pad trulog kestena teško povredio kičmeni stub; u Sremčici je pod sličnim okolnostima nastradao jedan petogodišnji dečak. U Vršcu je tek nakon tih događaja uveden obavezan pregled i uklanjanje trulih stabala, a tamošnja javnost je manje bučno izražavala neslaganje sa odlukom lokalne vlasti. Gradonačelnik Dragan Đilas kaže da je za njega, kao gradonačelnika pre svega, bezbednost Beograđana na prvom mestu i da “ne može da rizikuje da neko strada zato što će za dve-tri godine neko drvo da padne”. “Odluku o seči stabala u Bulevaru kralja Aleksandra nije doneo nijedan političar, već stručnjaci. Ova vlast ne može da bude neodgovorna pa da se oglušuje o studiju kojom su stručnjaci  Šumarskog fakulteta u dva navrata, 2005. i 2008. godine, upozorili da su platani truli i da ih treba poseći pri prvoj rekonstrukciji. Po završetku rekonstrukcije drvored duž Bulevara imaće veći broj stabala nego pre i neuporedivo savremeniji sistem navodnjavanja koji će garantovati njihovu dugovečnost”, rekao je gradonačelnik. “Meni je važan život platana, jer se i sam zalažem da Beograd ima što više zelenila, ali su mi mnogo važniji životi ljudi.” Nova stabla sadiće se u saradnji sa Šumarskim fakultetom i Republičkim šumarskim institutom. Novi drvored, obećavaju Beograđanima ljudi iz ovih institucija, neće biti nalik drvoredima u ulicama Kralja Milana ili Nemanjinoj (za koje ne možemo da kažemo da su lepi u ovoj fazi rasta sadnica) zato što će biti posađene već formirane sadnice, njihovo korenje će pod zemljom biti zaštićeno od instalacija, a sistem navodnjavanja obezbediće bujanje novih biljaka. Gradonačelnik poziva socijalno odgovorne kompanije da se uključe u akciju obnove drvoreda u Bulevaru. “Obećali smo da će taj drvored odmah izgledati kao pravi, što znači da moramo naći stabla stara 20 godina, gajena na pravilan način, rasađivana i redovno orezivanog korena. Reč je o velikim sredstvima, a kako svi znamo da ekonomska situacija građana nije sjajna, mislim da nije opravdano da se toliki novac izdvaja iz gradskog budžeta. Smatram da je to dobra prilika da se socijalno odgovorne kompanije ovog grada uključe u projekat i zajedno sa nama obnove drvored. Na taj način Bulevar bi dobio svoj puni izgled i, uprkos krizi, smatram da postoji dovoljan broj kompanija koje bi mogle da učestvuju u tom projektu. Sa konkretnom akciom počećemo kada se odlučimo za vrstu drvoreda, a dobar znak je da već ima nekoliko kompanija koje su spremne da nam pomognu da Bulevar kralja Aleksandra izgleda onako kako Beograd zaslužuje”, kaže Đilas.

Dalje više nisam mogao da čitam. Muka mi je više od svega. Posekli su sve i šta hoće više! Nek sad pred sudom dokazuju svoju ispravnu odluku.

A što se Vremena tiče, sad sam ih uzeo u ruke i nikad više. 



Komentari (217)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

lavinia_amaldi lavinia_amaldi 19:19 21.03.2010

Re: Sudim...

Bili Piton
I sad tu imamo jednu veliku dilemu o kojoj je govorio Maksa.

Sta znaci konkretno "nikad ne oprostiti" - nikad ne glasati vise za njih? Okej.

Medjutim, da bi ih covek stvarno ritnuo tamo gde ce stvarno da ih boli, treba da glasa za Tomu.

ja nikad necu glasati za radikale, sto znaci da cu - ako budem u prilici, izaci i ponisztiti svoj glasacki listic.
ili glasati za neku manjinsku stranku,
tako nesto.

ako su me ovi izgubili, ne znaci da su me ovi drugi dobili.
moja savest ce biti mirna.

Srđan Mitrović Srđan Mitrović 19:47 21.03.2010

Re: Sudim...

ako budem u prilici, izaci i ponisztiti svoj glasacki listic.

ovo svakako.
tmrnsk tmrnsk 20:35 21.03.2010

Re: Sudim...

Mnogo volim idealiste.

A ovde za idealiste nema mesta.
Ovo je zemlja lopova, tajkuna, bizMismena, perača prljavog novca... Takođe je zemlja ljudi bez morala, koji će onim prvima podastirati svoje znanje, svoju struku, svoj obraz. Pollitičari su prvi koji će uslužiti tajkune.
- Izvolte, gospodine! Hteli ste da gradite? Smetaju platani? Saćemo mi to! Ej, ti mali sa Šumarskog fakulteta, napiši jednu studiju i pojavi se na TV! Pa smisli nešto, truli su, nisu orezivani kako treba... Ajde, brzo, gazda čeka!
Ja ne zelim da zivim na kartonskim kutijama, medju udzericama.

Da, ne želiš da živiš među udžericama, a ne želiš ni metro! Kako gazda kaže!
Ali i dalje ja tu ne vidim nista sporno

Pa i nema ništa sporno. Znamo kakvih ljudi sve ima. Ljigavaca koji zaljigave sve što dohvate. O njima je ovaj post - SJAŠITE VIŠE!
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 20:39 21.03.2010

Re: Sudim...

Koliko para toliko muzike. Metro, tramvaji... Gde ti zivis? U Svajcarskoj?

pa da uvedemo onda konjsku zapregu. to bi bilo najprimerenije našem trenutnom stanju, zar ne?
Mnogo volim idealiste. I ja sam takva bila.

i šta bi? to nema veze sa godinama već stanjem duha.
maca22 maca22 21:05 21.03.2010

Re: Sudim...

"Ako smo pali, padu smo skloni bili"

(ovo se ne odnosi na platane, oni nisu pali, već su posečeni)
43nikola 43nikola 21:31 21.03.2010

Re: Sudim...

Sve sam ja to vec procitala. Ne moras ti da mi govoris.


Obraćaš se čoveku koga ne poznajes sa TI!!! Hitno na neku periferijsku pijacu! Nije ti mesto ni na Đeramskoj, a kamoli na FB!
silver bullet silver bullet 21:57 21.03.2010

Re: Sudim...

i šta bi? to nema veze sa godinama već stanjem duha.


A mozda malkice i sa iskustvom?

Kada bi ljudi vise paznje obracali na svoje mogucnosti a manje na zelje, bili bi daleko srecniji.
silver bullet silver bullet 21:59 21.03.2010

Re: Sudim...

Obraćaš se čoveku koga ne poznajes sa TI!!! Hitno na neku periferijsku pijacu! Nije ti mesto ni na Đeramskoj, a kamoli na FB!


Meni su rekli da tako treba na blogu. Sic!
Ti si nov.
I ja sam u pocetku svima persirala.

To nema veze sa postovanjem.
maca22 maca22 22:05 21.03.2010

Re: Sudim...

silver bullet
Kada bi ljudi vise paznje obracali na svoje mogucnosti a manje na zelje, bili bi daleko srecniji.

a šta ti dobijaš time što pričaš kako su platani loši?
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 22:16 21.03.2010

Re: Sudim...

Kada bi ljudi vise paznje obracali na svoje mogucnosti a manje na zelje, bili bi daleko srecniji.

kad bi bilo tako kako ti kažeš, onda ne bi postojao nikakav napredak. ovaj svet upravo pokreću ljudi koji nisu se osvrtali na svoje mogućnosti nego na svoje želje.
ivana23 ivana23 22:53 21.03.2010

Re: Sudim...

43nikola
Obraćaš se čoveku koga ne poznajes sa TI!!! Hitno na neku periferijsku pijacu! Nije ti mesto ni na Đeramskoj, a kamoli na FB!

Nikola, zaista se na blogu svi obracaju jedno drugom sa TI. To je nepisano pravilo koje se upraznjava bez obzira na godine, status i sl.
silver bullet silver bullet 22:58 21.03.2010

Re: Sudim...

Kažu stručnjaci. Raspitaj se. Da li garaži po zakonu može preko šina i među drvećem da se prilazi. Meni rekla prijateljica urbanistkinja još pre koji mesec.


Ulica 27. marta, 20-tak metara pre raskrsnice sa Takovskom.
Nice zgrada od 6 spratova.
Cetiri velika platana ispred nje.
Netaknuti.
Sine ispred, po ivici puta.
Prilaz za garazu vec ostavljen izmedju dva drveta.

Danas.


maca22 maca22 00:08 22.03.2010

Re: Sudim...

Da, uzvratim, korenje plata ne pravio problem pod zemljom. Setala Bulevrom i gledala kako kopaju. Danas. lol

Pa ima ovde na blogu dovoljno klipova da se vidi o cemu se radi. Laki metro and stuff
43nikola 43nikola 02:03 22.03.2010

Re: Sudim...

Ali Ivana, on nije jedini - pala bi na teme kad bi videla koliko je takvih koji ce da izvrnu dan u noc i belo u crno - meni su u jednoj ostroj diskusiji drugde prilepili da sam sebican sto ne razmisljam "kako ce divno taj bulevar izgledati za 50 godina, kad drvece opet izraste".

Manckinlend jbt.


Наравно да има много таквих, иначе до сече не би ни дошло.


Tačno je to, mnogo ljudi je naselo na manipulaciju, koju su mediji odradili po strogo napisanom scenariju, ali za vreme seče, i neposredno potom (snimio sam stotine snimaka na potezu od Vuka do Djeram pijace), svi koji su prolazili bili su zblanuti, zapanjeni, nisu mogli da veruju svojim očima, i govorili su - 'pa ovi platani su zdravi, a govorili su da su truli..??!'! I stvarno, ja nisam video ni jedan, makar i malo natruo, bili su zdravi k'o dren!
Dakle, dosta njih je bilo medijski izmanipulisano, ali mene su najviše razočarali stanari zgrada ispred kojih su sekli, a oni virili iza zavesa i nisu smeli da izađu! Doduše, žandara bilo duplo više od nas, ali nas nisu baš tukli...[
43nikola 43nikola 02:12 22.03.2010

Re: Sudim...

Kada bi ljudi vise paznje obracali na svoje mogucnosti a manje na zelje, bili bi daleko srecniji.


Da su naši stari tako mislili još bismo bili pod Turcima! Nažalost, sada mi se čini da su došle neke nove DAHIJE..., a mi nekako opet 'sirotinja raja'!
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 13:17 22.03.2010

Re: Sudim...

silver bullet
Cujete samo ono sto zelite. Trulo drvo.

Ali i dalje ja tu ne vidim nista sporno.
Ovo je grad. Ovo je centar grada, cak. Mora da se gradi.
Ja ne zelim da zivim na kartonskim kutijama, medju udzericama.
Necu favelu. Sto ne znaci da bih raznela eksplozivom statue Buda.
Kako neki to ovde impliciraju.
Ko ima para da bude investitor, neka gradi.


Mnogo volim idealiste.

I ja sam takva bila.

Nekad.

Godine, godine...

Koliko para toliko muzike. Metro, tramvaji... Gde ti zivis? U Svajcarskoj?



Jaoooooooooo, samo sam cekala da mi se kaze KAKO JE OVO GRAD....TREBA DA SE GRADI!!!!
MA nemoj! Eno i luku kupuje kojeko sa parama zaradjenim NA CEMU? KOME? GDE? KAKO? PAzi bogati, BEograd je ma izvolte SVIMA sa dubokim dzepovima.....Svidja im se Beograd mnogo. Pa, jeste, na dobrom je mestu...Namerno poseljacen kroz dugogodisnji proces.Nemoj slucajno da bilo sta ostane sto ce da potseca da su nekada i neki drugi ljudi ziveli u tom Beogradu....Ne da ludim od ovih komentara i ovog tupavog gledanja na MODERNIZOVANJE MOG BEOGRADA. NE, vaseg, Bekovog, MISKOVICEVOG, DJILASOVOG,nego MOG BEOGARADA!!!!!!Truli platani, karstonske kutije, eno ih prselile se u "molovi" "po butici" More.....Nego, nema ni 1% gradjana. RAdio Sabac ovde, sviraj Mile.....!!!!!!!!
silver bullet silver bullet 15:14 22.03.2010

Re: Sudim...

ovog tupavog gledanja na MODERNIZOVANJE MOG BEOGRADA. NE, vaseg,


Hvala na komplimentu.
Prostackom.

Pozdrav,
rodjena Beogradjanka.

PS.
potseca

poDseca.


eno ih prselile se u "molovi" "po butici"


S kim si takav si.
maca22 maca22 15:24 22.03.2010

Re: Sudim...

silver bullet
Prostackom.

Draga mi je kultura. Ali mi je istina draža. :)
Out of Beirut Out of Beirut 17:28 22.03.2010

Re: Sudim...

"Nisam cula da korenje pravi problem cevima."

Korenje se veoma cesto smatra uzrokom blokiranih podzemnih cevi

http://cedb.asce.org/cgi/WWWdisplay.cgi?0100881

Ali stvari su komplikovanije. Prema nekima, jedino su zglobovi osetljivi na uticaj korenova.

http://www.roots-and-tubes.com/previous%20findings.html
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 17:55 22.03.2010

Re: Sudim...

silver bullet
ovog tupavog gledanja na MODERNIZOVANJE MOG BEOGRADA. NE, vaseg,


Hvala na komplimentu.
Prostackom.

Pozdrav,
rodjena Beogradjanka.

PS.
potseca

poDseca.


eno ih prselile se u "molovi" "po butici"

SB, nemoj da se ljutis jer moj bes se na tebe licno ne odnosi i savrseno mi je sve jedno da li je neko, ili nije iz Beograda dokle god se pprema Beogradu, ili bilo kom drugom gradu odnosi sa postovanjem i sa merom, tj, da ga prihvata onakvim kakvim ga je zatekao. Mozes ti da "modernizujes' grad, regiju, jos kako i selo, ali ne mozes da upadnes (opet sa tobom nema veze) i pocnes da rasturas kako ti se cefne, citavu strukturu tog grada u koju spadaju ti nesretni platani koji su poseceni bez ikakve veze sa bilo cim. Niko u Beogradu ne razmislja o stanovnicima Beograda. Sami stanovnici su indiferentni kada su im komsije, sugradjani u pitanju. Upadnu u tudje zgrade i zaposedaju svaki prostor koji im odgovara, zaposedaju ulice svojim izdrndanim automobilima koje parkiraju po pesackim prelazima. Dosta vise opravdavanja suluude sece zelenih povrsina po Beogadu u korist lopova i sechikesa. BESNA SAM I BAS ME BRIGA DA LI PISEM PRAVILNO, ILI NE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
silver bullet silver bullet 09:19 23.03.2010

Re: Sudim...

SB, nemoj da se ljutis jer moj bes se na tebe licno ne odnosi i savrseno mi je sve jedno da li je neko, ili nije iz Beograda dokle god se pprema Beogradu, ili bilo kom drugom gradu odnosi sa postovanjem i sa merom, tj, da ga prihvata onakvim kakvim ga je zatekao. Mozes ti da "modernizujes' grad, regiju, jos kako i selo, ali ne mozes da upadnes (opet sa tobom nema veze) i pocnes da rasturas kako ti se cefne, citavu strukturu tog grada u koju spadaju ti nesretni platani koji su poseceni bez ikakve veze sa bilo cim. Niko u Beogradu ne razmislja o stanovnicima Beograda. Sami stanovnici su indiferentni kada su im komsije, sugradjani u pitanju. Upadnu u tudje zgrade i zaposedaju svaki prostor koji im odgovara, zaposedaju ulice svojim izdrndanim automobilima koje parkiraju po pesackim prelazima. Dosta vise opravdavanja suluude sece zelenih povrsina po Beogadu u korist lopova i sechikesa. BESNA SAM I BAS ME BRIGA DA LI PISEM PRAVILNO, ILI NE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Ti mesas vise problema i generalizujes. A tako upravo neces resiti nijedan problem.

Ko i kako gradi je posebno pitanje.
Ko je maznuo pare, ko je mafija, ko je tajkun, ko je u sprezi sa kim... to sve nema veze sa ovim sto sam htela da kazem.

Dakle da ponovim: ne prihvatam da ti ili bilo ko drugi, pa ni autor bloga, vise voli Beograd od mene samo zato sto pljuje po gradonacelniku i seci platana. To sto ja imam drugacije misljenje po pitanju Bulevara, ne svrstava me u red zlocinaca, maloumnika, placenika i aparatcika.
I ja uopste nisam indiferentna prema nacinu na koji se ovaj grad "razvija", ali mislim da je sredjivanje Bulevara, pa i na ovaj nacin, neophodno!

Naposletku, zar te to ne podseca na lepe nase devedesete?
Ja sam izdajica i petokolonas, a ti patriota?

Upravo ste se svi vi pretvorili u ono sto ste mrzeli.
dragannalovic dragannalovic 10:06 23.03.2010

Re: Sudim...

Ti mesas vise problema i generalizujes. A tako upravo neces resiti nijedan problem.

Ko i kako gradi je posebno pitanje.
Ko je maznuo pare, ko je mafija, ko je tajkun, ko je u sprezi sa kim... to sve nema veze sa ovim sto sam htela da kazem.

Dakle da ponovim: ne prihvatam da ti ili bilo ko drugi, pa ni autor bloga, vise voli Beograd od mene samo zato sto pljuje po gradonacelniku i seci platana. To sto ja imam drugacije misljenje po pitanju Bulevara, ne svrstava me u red zlocinaca, maloumnika, placenika i aparatcika.
I ja uopste nisam indiferentna prema nacinu na koji se ovaj grad "razvija", ali mislim da je sredjivanje Bulevara, pa i na ovaj nacin, neophodno!

Naposletku, zar te to ne podseca na lepe nase devedesete?

Ja sam izdajica i petokolonas, a ti patriota?

Upravo ste se svi vi pretvorili u ono sto ste mrzeli.

Upravo Vi mešate babe i žabe i generalizujete! Niko vama ne brani da više volite beton od platana i stajling gdina gradonačelnika, niti je ovde reč o tome ko više voli grad u kome živi, pa valjda ga svi volimo!
Ovde je problem što mafija , ko i kako gradi i tajkuni čine nepopravljivu štetu, čine krivična dela, vode gebelsovsku propagandnu i šire medijski mrak tako i toliko da svi oni koji misle drugačije mogu nešto da kažu samo na ovom blogu ili u medjusobnoj komunikaciji a Vi se zadovoljavate saopštenjima iz kabineta, kao što su devedesetih to činili sledbenici gdina Miloševića, ili imate neki lični interes,zaista ne vidim šta bi moglo biti treće!
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 10:31 23.03.2010

Re: Sudim...

ne prihvatam da ti ili bilo ko drugi, pa ni autor bloga, vise voli Beograd od mene samo zato sto pljuje po gradonacelniku i seci platana.

sad sam veoma razočaran. ako je ovo tvoj način zaključivanja onda zaista nemamo više o čemu da razgovaramo. da li sam ja to ikada rekao ili napisao?
ako se ti tako osećaš to je tvoj problem. nemoj meni da prebacuješ nešto što nisam rekao.
silver bullet silver bullet 11:14 23.03.2010

Re: Sudim...

Upravo Vi mešate babe i žabe i generalizujete! Niko vama ne brani da više volite beton od platana i stajling gdina gradonačelnika, niti je ovde reč o tome ko više voli grad u kome živi, pa valjda ga svi volimo!
Ovde je problem što mafija , ko i kako gradi i tajkuni čine nepopravljivu štetu, čine krivična dela, vode gebelsovsku propagandnu i šire medijski mrak tako i toliko da svi oni koji misle drugačije mogu nešto da kažu samo na ovom blogu ili u medjusobnoj komunikaciji a Vi se zadovoljavate saopštenjima iz kabineta, kao što su devedesetih to činili sledbenici gdina Miloševića, ili imate neki lični interes,zaista ne vidim šta bi moglo biti treće!


Hocemo opet na pocetak ove rasprave?

Evo, Srdjane, procitaj ovaj komentar i shvati zasto sam ja jos vise razocarana od tebe.

Ti, Silver, nemas prava na svoje misljenje!
Ako je to zaista tvoje misljenje, nasela si na propagandu, ergo - maloumna si.
Ako je to tudje misljenje, onda si placena da ga ponavljas...
To je sustina moje primedbe.
Mozemo ti i ja da se ne slozimo oko necega, ali nije sve zavera, nisu svi placeni, nisu svi debili!

I da li ovde moze da se vodi ikakva rasprava bez vredjanja, etiketiranja, lozenja, cinizma bez pokrica?
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 11:22 23.03.2010

Re: Sudim...

Evo, Srdjane, procitaj ovaj komentar i shvati zasto sam ja jos vise razocarana od tebe.

to što si citirala nisu moje reči. tek zarad istine.
Mozemo ti i ja da se ne slozimo oko necega, ali nije sve zavera, nisu svi placeni, nisu svi debili!


što se ovoga tiče, previše je djilasovih jurišnika se registrovalo poslednjih nedelja da šire istinu, tako da moraš i ti da razumeš nepoverenje.
dragannalovic dragannalovic 13:09 23.03.2010

Re: Sudim...

11:14 23.03.2010 / *novo Re: Sudim...
Upravo Vi mešate babe i žabe i generalizujete! Niko vama ne brani da više volite beton od platana i stajling gdina gradonačelnika, niti je ovde reč o tome ko više voli grad u kome živi, pa valjda ga svi volimo!
Ovde je problem što mafija , ko i kako gradi i tajkuni čine nepopravljivu štetu, čine krivična dela, vode gebelsovsku propagandnu i šire medijski mrak tako i toliko da svi oni koji misle drugačije mogu nešto da kažu samo na ovom blogu ili u medjusobnoj komunikaciji a Vi se zadovoljavate saopštenjima iz kabineta, kao što su devedesetih to činili sledbenici gdina Miloševića, ili imate neki lični interes,zaista ne vidim šta bi moglo biti treće!


Hocemo opet na pocetak ove rasprave?

Evo, Srdjane, procitaj ovaj komentar i shvati zasto sam ja jos vise razocarana od tebe.

Ti, Silver, nemas prava na svoje misljenje!
Ako je to zaista tvoje misljenje, nasela si na propagandu, ergo - maloumna si.
Ako je to tudje misljenje, onda si placena da ga ponavljas...
To je sustina moje primedbe.
Mozemo ti i ja da se ne slozimo oko necega, ali nije sve zavera, nisu svi placeni, nisu svi debili!

I da li ovde moze da se vodi ikakva rasprava bez vredjanja, etiketiranja, lozenja, cinizma bez pokrica?

Voleo bih da ste replicirali meni a ne Srdjanu
dajte neki argument, ne plašim se rasprave,
što se tiče etiketa vi ste zalepili
kako smo se pretvorili u ono što smo mrzeli

pa sam se osetio prozvanim
inače radi se o jednoj ozbiljnoj stvari,
mnogi gradjani su skandalizovani ovim činom, i naročito onim što je usledilo kasnije i uopšte ovakvim bahatim odnosom
gradskih vlasti, koji objektivno niko ne može da porekne
43nikola 43nikola 15:43 23.03.2010

Re: Sudim...

Re: Sudim...
Bili Piton
Medjutim, da bi ih covek stvarno ritnuo tamo gde ce stvarno da ih boli, treba da glasa za Tomu.

Da, mozda i bih da se (makar) oglasio povodom ove sece.

'Ovamo' skuplja potpise za vanredne izbore, a o Djilasovim 'projektima' ni reci. Sve su to isti profili...

Mislili ste "Sve je to ista BAGRA..."?
ivana23 ivana23 16:26 23.03.2010

Re: Sudim...

43nikola
Mislili ste "Sve je to ista BAGRA..."?


Da...
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 16:41 23.03.2010

Re: Sudim...

Mislili ste "Sve je to ista BAGRA..."?

ne. sve su to ista g*vna
maca22 maca22 21:08 24.03.2010

Re: Sudim...

Drago mi je misljenje, ali mi je istina draza. :)
buldozer92 buldozer92 22:55 19.03.2010

da sjašu? teško...

oni se drže one stare priče koja se završava sa:

sa svojim magarcem ću da činim što je meni volja, a ljudi neka govore što im je drago.
tripraseta92 tripraseta92 16:19 21.03.2010

Re: da sjašu? teško...

buldozer92

More,ima da moli da uzjaše... sve u svoje vreme



43nikola 43nikola 00:56 20.03.2010

Feđa Dimović - intervju za nedeljnik Pečat

http://www.beogradskisindikat.com/index.php?option=com_content&view=article&id=85:posle-planera-dolaze-aneri&catid=31:general&Itemid=18
maca22 maca22 03:08 20.03.2010

Re: Feđa Dimović - intervju za nedeljnik Pečat

Zasto je obrisana moja poruka?
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 10:08 20.03.2010

Re: Feđa Dimović - intervju za nedeljnik P

Zasto je obrisana moja poruka?

ja brisao nisam ništa.
moderatokantabile moderatokantabile 11:41 20.03.2010

Re: Feđa Dimović - intervju za nedeljnik Pečat

Feđa Dimović - intervju za nedeljnik Pečat



P: I na platanima smo pali.

F.D: Bojim se da su platani bili samo probni balon za ono što dolazi. U ovoj akciji spinovanje je bilo vrhunsko, uspeli su da isperu mozak građanima mantrom o „opasnim, trulim stablima“, koja se vrtela danima. Ljudi nemaju potrebu da dođu i vide svojim očima, njima je dovoljno da čuju poruke „javnog servisa“ i ostalih TV stanica, koje su ovom prilikom zvučale prilično unisono. Kad se nakon seče pokazalo da su zdravi, niko nije demantovao laži...

P: Mediji su odigrali ključnu ulogu u tom kolektivnom zločinačkom poduhvatu. Može li se to ponoviti?

F.D: Naravno da može i ponavljaće se u nedogled jer vlasti potpuno kontrolišu sve medije. Uglavnom ili ne izveštavaju ili se primenjuje ono što se popularno zove spinovanje javnosti ili prosto zamena teza. Dok je prilikom rušenja Lokija 50 policajaca tuklo i rasterivalo ljude, novinara nije bilo. Došli su na kraju da snime mirnu „grupicu“ posmatrača... Na TV-u se vrte uvek isti politički korektni komentatori, a svedoke sa lica mesta niko ne zove da pita za mišljenje. U slučaju Zvezdarske šume prozivali smo i Olivera Dulića, koji je istovremeno ministar za ekologiju i ministar za građevinarstvo. Zar to nije sukob interesa? Zato smo i napisali stih: posle planera dolaze šaneri.
dragannalovic dragannalovic 12:07 20.03.2010

Re: Feđa Dimović - intervju za nedeljnik Pečat

Dok je prilikom rušenja Lokija 50 policajaca tuklo i rasterivalo ljude, novinara nije bilo. Došli su na kraju da snime mirnu „grupicu“ posmatrača...

Ovom akcijom je komandovao Djilas, policija je primenila brutalnu silu prema ljudima koji su branili svoja radna mesta, provalila u objekat bez sudskog naloga i uhapsila radnike koje je zatekla kao i vlasnika i njegovog sina.
Nekoliko lica je povredjeno a u vezi ovog slučaja vlasnik će takodje podneti krivičnu prijavu kao i tužbu protiv gradonačelnika.
Ovo je ujedno i poruka gradonačelnika gradjanima kako će da prodje svako ko mu se nadje na putu ili na atraktivnoj lokaciji.
maca22 maca22 13:34 20.03.2010

Re: Feđa Dimović - intervju za nedeljnik Pečat

E ovo sa Lokijem je zanimljivo, ali na malo složeniji način.

Zašto bismo mislili da siroti Loki nema doovljno novca da zakupi neko od prostora u obližnjim zgradama gde bi moga da ima i dimnjak po propisu, a ne da začađuje komšiluk. Takođe je verovatno bio priključen na kišnu kanalizaciju koja nije za to predviđena. A sigurno je svojevremeno imao i neke vezice (zbog kojih ga ne krivim) kad je na onakvoj lokaciji moga da podigne onakvo ruglo od kioska i pravi minijaturne i ne previše ukusne pljeskavice uvek po višoj ceni.

E sad, kada bi neko stvari ovako postavio i "objasnio narodu" ljudi verovatno ne bi imali osećaj da brane nešto časno, pa ne ni policija imala koga da tuče.
Ali objašnjenje, čak i kada postoji se ne pruža. Nije li to prezir sopstvenih građana?
Kao da se preferira se batinanje svakog ko bi inače imao volju, želju ili samostalnu misao da se buni.
dragannalovic dragannalovic 15:09 20.03.2010

Re: Feđa Dimović - intervju za nedeljnik Pečat

Zašto bismo mislili da siroti Loki nema doovljno novca da zakupi neko od prostora u obližnjim zgradama gde bi moga da ima i dimnjak po propisu, a ne da začađuje komšiluk. Takođe je verovatno bio priključen na kišnu kanalizaciju koja nije za to predviđena. A sigurno je svojevremeno imao i neke vezice (zbog kojih ga ne krivim) kad je na onakvoj lokaciji moga da podigne onakvo ruglo od kioska i pravi minijaturne i ne previše ukusne pljeskavice uvek po višoj ceni.


Niste dovoljno upućeni u problem i napisali ste nešto što ne odgovora istini. Da dimnjak i sanitarni čvor nisu po propisu ne bi mogao da radi .Što se tiče filtera za dimnjake, jedan od krivaca je i moj otac koji je svojevremno još početkom sedamdesetih pokrenuo kampanju da se uvedu, jer dotle nisu bili regulisani propisima.Inače što se tiče rugla , gdin Loki je dobio kiosk od opštine Stari Grad 1989 god. po sistemu ključ u ruke, gde je kajmak pokupila firma "Estetika" koja je imala ekskluzivno pravo na izgradnju tipskih kiosaka koji su jedno vreme bili izloženi na trgu Nikole Pašića, kao prvi tipski kiosci. Što se tiče mita i korupcije odgovorno tvrdim da poznajem ljude koji su dobili lokacije bez ijednog dinara a jedan od njih je i otac našeg najuspešnijeg tenisera. Istorija Beograda nije počela dolaskom DS-a na vlast što se teško može zaključiti ako se pogleda jedno mnogo veće ruglo upravo na sledećem uglu prema Francuskoj gde je zgrada koja je zaštičena napola srušena da bi se na nju nadogradila skalamerija zvana zgrada agencije RAA. Inače ta priča o ruglu je i potekla iz kuhinje bivšeg gradonačelnika da bi se sa svojih lokacija proterali stari vlasnici( kojima nije bilo dopušteno da postave savremenije objekte) da bi ih zauzeli novokomponovani tajkuni. Inače gdin Loki je uradio projekat sa uredjenjem celog okolnog prostora ali očigledno je da opštinari imaju mnogo unosnije planove.
maca22 maca22 15:41 20.03.2010

Re: Feđa Dimović - intervju za nedeljnik Pečat

Da, istina je da nisam konkretno upućena (samo sa strane posmatram)
moderatokantabile moderatokantabile 15:57 20.03.2010

Re: Feđa Dimović - intervju za nedeljnik Pečat

E sad, kada bi neko stvari ovako postavio i "objasnio narodu" ljudi verovatno ne bi imali osećaj da brane nešto časno, pa ne ni policija imala koga da tuče.

Policija je tukla radnike koji su samo branili svoja radna mesta. Gdin Fedja je dao intervju za Tv- Beogradsku Hroniku neposredno posle incidenta gde je izrazio protest protiv ovakvog postupka policije i postavio pitanje gradskoj vlasti da li će možda oni da zaposle radnike koji su tu proveli po 20 godina ali taj intervju, normalno, nikada nije objavljen. Nažalost drže nas u potpunom mraku i misle da mogu da rade i ovakve stvari! Sistem represije počeo je da primenjuje i svoje najjače adute, da bije gradjane!
dragannalovic dragannalovic 16:33 20.03.2010

Re: Feđa Dimović - intervju za nedeljnik Pečat

Da, istina je da nisam konkretno upućena (samo sa strane posmatram)

Znači da se nisam džabe trudio, nažalost danas se sve teže dolazi do istine i akciju platani i akciju Loki vodili su isti ljudi na isti način, samo što su u ovoj poslednjoj još i tukli i hapsili bez sudskog naloga! Pozdrav, odoh da radim.

tmrnsk tmrnsk 23:00 21.03.2010

Re: Feđa Dimović - intervju za nedeljnik Pečat

P: Da li imate utisak da se nakon ovih protesta nešto ipak promenilo?

F.D: Poslata im je poruka da ne mogu više da rade šta hoće bez ozbiljne medijske kampanje ispiranja mozga. I da nijednu akciju ne mogu da odrade bez učešća policije...

Ovo je dakle uvod, otvaranje sezone.
Svaka vlast na kraju dodje do toga da okrene policiju protiv razuma naroda.
Kažu da političar, posle 8 godina na vlasti, gubi vezu sa realnošću. Zato je neko i smislio mandate od po 4 godine, a predsednički da se ne mogu ponavljati treći put...
MOžda onda ima pravo Maksa kad kaže da će glasati za bilo koga. Treba samo ne dozvoliti da neko predugo bude van realnosti.
dragannalovic dragannalovic 00:43 22.03.2010

Re: Feđa Dimović - intervju za nedeljnik Pečat

tmrnsk
..Ovo je dakle uvod, otvaranje sezone. Svaka vlast na kraju dodje do toga da okrene policiju protiv razuma naroda. Kažu da političar, posle 8 godina na vlasti, gubi vezu sa realnošću. Zato je neko i smislio mandate od po 4 godine, a predsednički da se ne mogu ponavljati treći put... MOžda onda ima pravo Maksa kad kaže da će glasati za bilo koga. Treba samo ne dozvoliti da neko predugo bude van realnosti.

Sezonu je otvorila prošla vlast kada su krenuli u masovno uklanjanje malih objekata da bi rasterali konkurenciju monopolistima i firmama bliskim gradskoj vladi, gde je učestvovalo i po nekoliko stotina policajaca, samo što se o tome nedovoljno zna zbog medijskog mraka. Policija postaje jedna od glavnih poluga vlasti koja gubi bilo kakvu vezu sa realnošću, pa otuda i najave o zabrani protesta i štrajkova na javnim mestima i uvodjenju policijskog režima a zna se gde to dalje vodi. Što se tiče desetogodišnje vladavine, setio sam se kako se, nakon prošlih izbora, uveliko širila priča, da je u kancelariji gradonačelnika vladala prava panika i da je počela i da se uklanja dokumentacija kada su čuli da je opozicija sklopila dogovor za formiranje gradske vlasti.
Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 15:14 22.03.2010

Re: Feđa Dimović - intervju za nedeljnik Pečat

tmrnsk

MOžda onda ima pravo Maksa kad kaže da će glasati za bilo koga. Treba samo ne dozvoliti da neko predugo bude van realnosti.


Ne za bilo koga, nego za one koji imaju najvise sanse da ih smene. Na zalost, to su Narodnjaci, ali sto se mene tice, ne vidim drugo resenje da se bilo ko na vlasti iskontrolise. Mozemo da ostavimo ove, ili da precrtamo listic - mozda cemo se osecati zbog toga bolje, ali ako hocemo neki efekat, tj. efekat njihovog skidanja sa vlasti, onda je glasanje za nekog drugog duplo bolja opcija, jer je pravi duplo veca razlika u njihovim glasovima.
Dakle, kao sto rekoh, na zalost to jeste bolno, ali imam opciju da ovi prodju nekaznjeno i da u slecem mandatu budu jos "deblji" i bahatiji. Mogu oni da mi govore "ali to su oni isti radikali iz 90-ih" mislim da nista vise nije isto, a ponajmanje DS.
Jedino sto je isto je da i dalje kradu narod i da vlast kvari ljude. Pa kad je vec to tako, ja cu da im pomognem da se poprave.
banat.hardkor banat.hardkor 03:01 20.03.2010

Хммм...

dao sam nalog da ovaj Projekat mora biti završen u roku od šest meseci, po cenu da se radi 24 časa dnevno.


Јел' се то ближиду избори?
mariopan mariopan 08:39 20.03.2010

Re: Хммм...

banat.hardkor
dao sam nalog da ovaj Projekat mora biti završen u roku od šest meseci, po cenu da se radi 24 časa dnevno.


Јел' се то ближиду избори?

Bližidu se.
Ko što vidiš, neki su već izgubili.
medjutim92 medjutim92 10:42 20.03.2010

A što se Vremena tiče,..

Kupio u četvrtak, krenuo redom, došao dotle i ostavio. Više ne uzimam, hvala na pitanju.
43nikola 43nikola 22:50 22.03.2010

Re: A što se Vremena tiče,..

Kupio u četvrtak, krenuo redom, došao dotle i ostavio. Više ne uzimam, hvala na pitanju.


I siguran sam da ste oprali ruke posle toga, kao i ja!
Filip2412 Filip2412 17:39 20.03.2010

...

e, mnogo dobra stvar, mala trol muzicka pauza ako ne zamerate
lavinia_amaldi lavinia_amaldi 21:13 20.03.2010

uf

koliko je ovo bljutavo.. ti si izdrzao puno redova, ja posle cirka treceg morala da odustanem

nego ne znam jel mi se vise povraca od ovoga,
ili od cinjenice da je koliko vidim dss krenuo sa tim da se gradonacelnik smeni

bilo bi im to prvo i jedino dobro delo od osnivanja do danas
...
lavinia_amaldi lavinia_amaldi 21:15 20.03.2010

100

e pa jednom i ja da zakucam stoti ;d))

pozz
ivana23 ivana23 21:21 20.03.2010

Re: 100

lavinia_amaldi
e pa jednom i ja da zakucam stoti ;d))
pozz


lavinia_amaldi lavinia_amaldi 15:43 22.03.2010

Re: 100

ivana23
lavinia_amaldi
e pa jednom i ja da zakucam stoti ;d))
pozz



o hvala :)
Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 21:55 20.03.2010

Da ne poverujes

Da li je, pod pritiskom grupe građana koji terete gradsku vladu za “platanocid”, trebalo sačekati da se za koju godinu neko drvo sruči na prolaznike, pa onda menjati platane? Javnost pamti da je na proteklom festivalu Exit u Novom Sadu jedna devojka poginula, a dvoje mladih teško povređeno zbog iznenadnog odlamanja grane u kampu; devetnaestogodišnjoj Subotičanki je pad trulog kestena teško povredio kičmeni stub; u Sremčici je pod sličnim okolnostima nastradao jedan petogodišnji dečak. U Vršcu je tek nakon tih događaja uveden obavezan pregled i uklanjanje trulih stabala, a tamošnja javnost je manje bučno izražavala neslaganje sa odlukom lokalne vlasti. Gradonačelnik Dragan Đilas kaže da je za njega, kao gradonačelnika pre svega, bezbednost Beograđana na prvom mestu i da “ne može da rizikuje da neko strada zato što će za dve-tri godine neko drvo da padne”. “Odluku o seči stabala u Bulevaru kralja Aleksandra nije doneo nijedan političar, već stručnjaci. Ova vlast ne može da bude neodgovorna pa da se oglušuje o studiju kojom su stručnjaci Šumarskog fakulteta u dva navrata, 2005. i 2008. godine, upozorili da su platani truli i da ih treba poseći pri prvoj rekonstrukciji.




Ne mogu ovo ni da prokomentarisem koliko je imbecilno.
maca22 maca22 21:59 20.03.2010

Re: Da ne poverujes

Drveće vreba svugde oko nas!
Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 22:17 20.03.2010

Re: Da ne poverujes

Pogotovo ako si na drogama



ivana23 ivana23 00:29 21.03.2010

Re: Da ne poverujes

Bozemeoprosti

Danas se covek obesio na Gazeli (ne, nije skocio).
Dete ispalo kroz prozor sa treceg sprata.

Po 'izvesnoj' logici sve to treba srusiti i zazidati.
tripraseta92 tripraseta92 16:29 21.03.2010

Re: Da ne poverujes

Anonimni Pojedinac
Ova vlast ne može da bude neodgovorna pa da se oglušuje o studiju kojom su stručnjaci Šumarskog fakulteta u dva navrata, 2005. i 2008. godine, upozorili da su platani truli i da ih treba poseći pri prvoj rekonstrukciji.


Pa što onda ne okreče fasade - koje ZAISTA padaju ?



Exitus Letalis Exitus Letalis 16:24 21.03.2010

kakav cinizam!

BEOGRAD, 21. marta (Tanjug) - Gradonačelnik Beograda Dragan Ðilas i predsednik Upravnog odbora JP "Srbijašume" Momčilo Kojić su danas, zajedno sa zaposlenim u tom preduzeću, besplatno podelili Beograđanima 10.000 sadnica belog bora i smrče, povodom Svetskog dana šuma i početka proleća. Na Trgu Republike je još od ranog jutra, pred drvenom kućicom "Srbijašuma", bio veliki broj ljudi različitog uzrasta, koji su nestrpljivo čekali da dobiju svoju sadnicu.
tripraseta92 tripraseta92 16:33 21.03.2010

Re: kakav cinizam!

Exitus Letalis
BEOGRAD, 21. marta (Tanjug) - Gradonačelnik Beograda Dragan Ðilas i predsednik Upravnog odbora JP "Srbijašume" Momčilo Kojić su danas, zajedno sa zaposlenim u tom preduzeću, besplatno podelili Beograđanima 10.000 sadnica belog bora i smrče, povodom Svetskog dana šuma i početka proleća. Na Trgu Republike je još od ranog jutra, pred drvenom kućicom "Srbijašuma", bio veliki broj ljudi različitog uzrasta, koji su nestrpljivo čekali da dobiju svoju sadnicu.




I neka kaže još neko da ne voli zelenilo

edit: evo sad gledam ovo.Gradjani su napravili gužvu i grabež oko besplatne sadnice ( koliko ja znam, sadnica ove veličine nije skuplja od 100-150,00 din.) Strašno me podseća na onaj čuveni grabež za hlebom iz '93.
I narod i vlast



zokinac zokinac 16:30 21.03.2010

Moderan evropski bulevar

Ne bi se Gebels ovde stideo nikog takva neprimerena propaganda za sečenje i protiv ponovo potvrđuje po ko zna koji put da je Beograd kancer na telu Srbije.
Dobro bre braćo poseče li neko još nešto nezakonito po Srbiji, pokradoše i posekoše šumu na granici sa Kosovom Albanci puno veće kubikaže.Niko ni rači od Beogradskih intelektualaca kojima je intelektulno nadgornjavanje omiljen hobi.Treba li u Srbiji još negde asvalt?Treba.Onda meštani skupe prilog pa stave tanak asfalt.Jesu li branioci svega i svačega dali koju kintu za taj asvalt, jesu li sadili platane o svom trošku i održavali o svom trošku.Naravno naj lakše gunđati i pametovati.Stvarno sjašite više sa tim platanima zasadi pa onda brani.
ivana23 ivana23 16:39 21.03.2010

Re: Moderan evropski bulevar

jesu li sadili platane o svom trošku i održavali o svom trošku.Naravno naj lakše gunđati i pametovati.Stvarno sjašite više sa tim platanima zasadi pa onda brani.

Jesu sadili o svom trosku, jer su platani dobijeni kao ratna odsteta. Za razrusen grad, pretpljene strahote...

Odrzavali o svom trosku! Od kog novca se finansira Gradsko zelenilo? Od novca gradjana.

Tebi ako ova tema ne odgovara, ti je lepo preskoci.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 17:01 21.03.2010

Re: Moderan evropski bulevar

.Stvarno sjašite više sa tim platanima zasadi pa onda brani.

a i ti sjaši sa ovog posta.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 18:03 21.03.2010

Re: Moderan evropski bulevar

a i ti sjaši sa ovog posta.

najviše volim kad srđan odreši kesu
Bili Piton Bili Piton 18:21 21.03.2010

Re: Moderan evropski bulevar

zokinac
Stvarno sjašite više sa tim platanima


Izgleda da nas narod nije navikao na to da neko zagrize pa ne pusta.

E tako je bogami Srkisrle zagrizao i nema nameru da pusti. Tek ce da se "jase", to jest tek cete da vidite sta je "histerija", sto rece neko.
mivlad mivlad 17:04 21.03.2010

pozdrav

Činjenice o seči platana na Bulevaru:

O seči nisu odlučili stručnjaci. U elaboratu o stanju drvoreda iz 2008. jasno se kaže da „drvored neophodno zadržati u svim sledećim rekontrukcijama Bulevara, a njegovo stanje unaprediti“. Prema tom elaboratu za seču je u 2010 godini određeno samo 5 % od sada planiranih stabala za seču.

I prema elaboratu i u stvarnosti, stabla koja su posečena nisu bila trula. Nijedno stablo nije imalo trulež u deblu. Statika svih stabala (verovatno čak i onog krivog stabla kod ispod Liona) je bila besprekorna. Nije postojala ni minimalna opasnost da se neko od njih sruši.

Opštinska rešenja o seči jasno kažu da se stabla seku „zbog rekonstrukcije Bulevara“ i mogućih oštećenja korena koja će nastati usled rekonstrukcije. To je zato što se u prvom delu istih rešenja preporučuje da većina stabala ostane.

Brojke o seči platana na Bulevaru:

14 od 299 stabala iz posečenog drvoreda je prema elaboratu iz 2008 bilo određeno za seču. 6 sa desne strane Bulevara i 8 sa leve (od toga 4 na samom početku).

100% stabala je bilo zdravo u deblu. Nijedno stablo (osim možda prvog koje je posečeno) nije imalo trulež u deblu, ni na 1-2 m visine, ni bilo gde u deblu.

100% stabala je imalo besprekornu statiku. Nije postojala opasnost da se bilo koje stablo sruši.

0 grana je bilo zdravo samo po obodu od 3 cm.

100% tanjih grana je bilo zdravo. 95% većih grana je bilo zdravo, a one koje nisu bile zdrave navedene su u elaboratu.

Zelenilo je već odustalo od toga da zasadi 262 stabla više.
smokvica92 smokvica92 18:02 21.03.2010

Pa ovaj je čovek beskrupulozan!



B92:
Gradonačelnik Beograda, Dragan Đilas, kaže da veliko interesovanje za akciju dokazuje visoku ekološku svest građana.

“Vidite koliko je Beograđana danas došlo da bi dobilo ovu sadnicu to znači da zaista postoji i spremnost naših sugrađana i svest o tome koliko je to važno. Mi planiramo jednu akciju pošumljavanja delova Beograda koji su danas potpuna ledina i na kojima nema ništa”, najavljuje on.

Na pitanje hoće li i sam zasaditi jednu sadnicu, gradonačelnik odgovara: “Mogu jedino na terasicu, ne znam gde bih durgde, ali ja sam od onih koji sadi jelke za novu godinu svake godine”.


Unfuckable Unfuckable 18:32 21.03.2010

Re: Pa ovaj je čovek beskrupulozan!

“Mogu jedino na terasicu, ne znam gde bih durgde, ali ja sam od onih koji sadi jelke za novu godinu svake godine”.

...a ostatak godine - sečem malo po Bulevaru i okolo.
Koje licemerje.
dragannalovic dragannalovic 13:39 22.03.2010

Re: Pa ovaj je čovek beskrupulozan!

Pa ovaj je čovek beskrupulozan!

Ovo ukazuje na to da ipak prate kritički deo javnosti,(bliže se izbori) kao i na koji način razmišljaju(i kako) i koliko im je zaista stalo do onoga, zbog čega se navodno zalažu. Ipak imaju previše para, tako da mogu da ih bacaju i na ovaj jeftin marketing. Kao da su zaboravili , kako su na jedvite jade uspeli da formiraju vlast, kao i na cenu koju su morali da plate, mada briga ih, jer na kraju krajeva, ceo ceh opet plaćaju gradjani, koji uostalom i nisu glasali za Djilasa. Upravo zbog svega ovoga na sledećim izborima gradonačelnik bi trebao da se neposredno bira!
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 14:46 22.03.2010

Re: Pa ovaj je čovek beskrupulozan!

Upravo zbog svega ovoga na sledećim izborima gradonačelnik bi trebao da se neposredno bira!

slažem se!
Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 15:20 22.03.2010

Re: Pa ovaj je čovek beskrupulozan!

“Vidite koliko je Beograđana danas došlo da bi dobilo ovu sadnicu to znači da zaista postoji i spremnost naših sugrađana i svest o tome koliko je to važno.




Kako ga nije sramota?
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 15:34 22.03.2010

Re: Pa ovaj je čovek beskrupulozan!

Kako ga nije sramota?

što bi ga i bilo. da ga je sramota, ne bi se bavio politikom. ovako ima đon umesto obraza, bankovni račun je sve veći, zabole njega. i kad ode sa vlasti, namirio je i praunuke.
43nikola 43nikola 01:28 23.03.2010

Re: Pa ovaj je čovek beskrupulozan!

[url=http://www.e-novine.com/kolumna/petar-lukovic/35967-Menjamo-mozak-sadnicu-smre.html][/url]
43nikola 43nikola 01:38 23.03.2010

Re: Pa ovaj je čovek beskrupulozan!

...a ostatak godine - sečem malo po Bulevaru i okolo.
Koje licemerje.


...pardon 'sečem SVE po Bulevaru..'

43nikola 43nikola 01:44 23.03.2010

NA KOGA VAM LIČI...?

Ne znam 'zašto', ali me ovaj čovek sve više potseća na SS-ovca!!!
ivana23 ivana23 20:02 21.03.2010

Crno na belom



Istina O Seci Platana - Ovo je fotografija kanala koji je iskopan da bi se postavile nove toplovodne cevi od Batutove do Cvetka. Korenje platana koji su ostali u Bulevaru ovom rekonstrukcijom uopste nije osteceno, jer i ne dopire do te daljine. To znaci da otpada i poslednji razlog za secu koji je naveden u resenjima opstina.

*sa fb grupe
maca22 maca22 20:22 21.03.2010

Re: Crno na belom

Zasto su ti fantomi pazarili tramvaje (tramvajem u 21. vek, zaista) umesto da grade metro?
Ipak verujem da bi umeli pare da raspodele i cak i da je repubilka dobila taj novac od Rusa.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 20:26 21.03.2010

Re: Crno na belom

Zasto su ti fantomi pazarili tramvaje (tramvajem u 21. vek, zaista) umesto da grade metro?

ostavio im u amanet prošli gradonačelnik, gospodin "10 %".
maca22 maca22 21:13 21.03.2010

Re: Crno na belom

moderatokantabile moderatokantabile 23:12 21.03.2010

Re: Crno na belom

ostavio im u amanet prošli gradonačelnik, gospodin "10 %".

Po svemu sudeći Djilas je na dobrom putu da prevazidje svog prethodnika.
Za sve što se od 2008. do danas dogodilo Beogradu i Beograđanima, pre svih, odgovoran je predsednik DS Boris Tadić. Zašto? Zato što mu je Akademija arhitekture, tokom kampanje za izbore 2008. pismeno dostavila sve o Metro-sistemu Zorana Đinđića, tramvaju Nenada Bogdanovića, o mostu na Adi sa imenima „sedmorice nedodirljivih“... Mada je Boris Tadić sve to znao, imenovao je Đilas Dragana za gradonačelnika Beograda sa „partijskim zadatkom“ da realizuje „viziju“ prethodnog gradonačelnika. Imenovao je Đilas Dragana, vojnika partije s dvostrukim moralom i kratkim fitiljom koji nogom otvara vrata. Postavio je čelo prestonice egzekutora koji motornom testerom trasira tramvaj „španskih prijatelja“ i imenuje njihovog ambasadora za počasnog građanina Beograda! Naravno, od Đilas Dragana ovo nije sve: još će nam taj mnogo toga urbicidnog i eko-zločinačkog demonstrirati, jer Borisu Tadiću ni na kraj pameti nije da smeni lojalnog, bogatog i bahatog partijskog poslušnika.

Da li se još neko seća Tadićeve najave o čišćenju vlastitih redova, da možda nije mislio na ove nedodirljive gradske funkcionere?
manituu manituu 00:30 22.03.2010

Moram da zahvalim

drvoseci i njegovim poltronima, uspeli su nesto sto ja vec dugo godina pokusavam...

Odavno ne zivim u delta sistemu, ne vozim kola, vec bajs, srecom, stanujem u centru...
Ne koristim usluge banaka, sem kupovine avio karata preko neta, debitnom karticom, na koju pare stavim samo par sati pred kupovinu..
ne idem u hipermarkete, ne ucestvujem u shopping maniji, a bogami ne citam vise ni jedne novine, niti gledam ikog od perjanica nezavisnog novinarstva po raznim televizijama..
Ali drvoseci je uspelo da na my way okrene veliku vecinu mojih prijatelja i poznanika.
Konacno su svi shvatili :
1. da je zanimanje politicar, ili novinar( cast izuzecima, i odseku za kulturu) takvo da se time bave samo losi, najgori ljudi
2. da se jedina prava informacija moze naci na internetu, i to posle temeljnog pretrazivanja sa vise strana, i iz vise izvora, pa ni u to ne verovati 100%
3. da ne postoji nezavisno novinarstvo, ili novinari, vec samo skupi i malo manje skupi novinari
4. sta je spin, i kako se jedna informacija moze plasirati u odredjenom kontektstu, tako da istina postane laz, i obrnuto...kako se informacija moze sakriti, obojiti, nasminkati
ovo im je najteze palo, jer nisu mogli da poveruju da bas svi, ali svi mogu da duvaju u istu tikvu..ali drvoseca i nasi mediji su im objasnili da se ipak sve moze
5. da sa tv-a ili iz novina mogu da veruju jedino osnovnim, faktografskim informacijama, tipa- koliko je stepeni u ovom trenutku, koliko je rihtera bio jak zemljotres koji je pogodio Cile, ili koliko je visok Pancicev vrh...
6. i da nikad, ali nikad vise ne izadju na izbore i glasaju za ds...
7. i najvaznije, da se bore za svoje ideale, jer ovaj pokusaj umrtvljivanja ljudskog duha u poslednjih desetak godina je bio i ostao samo to- pokusaj, jer tako nesto nije poslo za rukom ni jednom politicaru, kralju ili bogu, pa cak ni zlobi, koga tako svesrdno sadasnji pokusavaju da kopiraju..

ali jednu stvar moji drugari ne zaboravljaju..kupali smo se februara 97` na Brankovom mostu zbog sebe, a ne zbog politicara, i tako ce biti i ubuduce...


i za kraj:
Obala strma a reka shiroka,
ima li socne trave preko puta?
i da li ce smeti da prepliva stoka
ili ce suvim pasnjakom da luta !?

-za VD-a :)
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 08:41 22.03.2010

Re: Moram da zahvalim

da sa tv-a ili iz novina mogu da veruju jedino osnovnim, faktografskim informacijama, tipa- koliko je stepeni u ovom trenutku

bogami i tu lažu. osim ovih sitnih za par stepeni omaški, seti se velikih vrućina kad nisu smeli da kažu zaista kolika je temperatura jer bi u tom slučaju moralo da se proglasi vanredno stanje.
moderatokantabile moderatokantabile 13:00 22.03.2010

Re: Moram da zahvalim

00:30 22.03.2010 Moram da zahvalim
drvoseci i njegovim poltronima, uspeli su nesto sto ja vec dugo godina pokusavam...

Da ukažem i ostalima na nešto što ne možeš nigde da pročitaš, niti bilo gde da se obavestiš, dok se ne uveriš svojim očima, ili te njihova britka testera ne poseče,
a to je da NEOGRANIČENA MOĆ, PARE i LOŠ karakter čine da čovek izgubi kontakt sa realnošću ali i sa prirodom
BEOGRADSKI PLATAN
43nikola 43nikola 02:02 23.03.2010

Re: Moram da zahvalim

Nemam šta da kažem, osim BRAVO! Mada mi ipak, u ovom Vašem PISMU O NAMERAMA, koje cu i sam usvojiti, nešto malo nedostaje...?! Na primer nekoliko stotina godina zatvora za URBICID, pravilno raspoređenih na učesnike u 'zajedničkom zločinačkom poduhvatu', kol'ko da mirnije spavamo..
Olga Medenica Olga Medenica 12:02 22.03.2010

ja nisam mogla da procitam

ni pola ovog teksta iz novina (kakav bezobrazluk!)
odmah sam presla na zadnju recenicu
"onako kako Beograd zasluzuje" ?
hm, zanimljivo
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 15:02 22.03.2010

Re: "ipak se okreće" - galilej

a gde su svi oni bili dok se seklo? čekali da se završi pa da uberu koji politički poen. Koji bednici. svi zajedno.
maca22 maca22 15:25 22.03.2010

Re: "ipak se okreće" - galilej

Tako je!
lavinia_amaldi lavinia_amaldi 15:47 22.03.2010

Re: "ipak se okreće" - galilej

Srđan Mitrović
a gde su svi oni bili dok se seklo? čekali da se završi pa da uberu koji politički poen. Koji bednici. svi zajedno.

slazem se.
jedino tzv gradonacelnika treba smeniti svejedno
pre nego sto posece i ovo malo preostalog zelenila
plasim se da se neko toliko bez obraza nece na ovom zaustaviti ako jos na bilo kojem drugom mestu namirise neku kintu
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 15:48 22.03.2010

Re: "ipak se okreće" - galilej

plasim se da se neko toliko bez obraza nece na ovom zaustaviti ako jos na bilo kojem drugom mestu namirise neku kintu

pa neće se zaustaviti, već najavio 27. marta, dušanova, skadarlija...
jagru1 jagru1 16:01 22.03.2010

Re: "ipak se okreće" - galilej

Srđan Mitrović
plasim se da se neko toliko bez obraza nece na ovom zaustaviti ako jos na bilo kojem drugom mestu namirise neku kintupa neće se zaustaviti, već najavio 27. marta, dušanova, skadarlija...

Ja pročitala negde i Braće Jugovića .
gently5210 gently5210 17:26 22.03.2010

Re: "ipak se okreće" - galilej

Pred sednicu odbora skupstine Srbije za ekologiju kojom je predsedavao Cedomir Jovanovic dostavili smo sva dokumenta i ukazali na neregularnosti svim strankama i jedino je DSS reagovao i podneo ustavnu zalbu.Cak je i njihova poslanica tom merom energicno reagovala u skupstini i kritikovala secu da nismo imali izbora da mi gradjani(nas desetak koje su pustili na balkon) aplaudiramo iz sve snage kao da se radi o pozoristu.Seca nije smela biti zapoceta pre 10marta ako se dobro secam jer je do tada trajao rok za zalbu na resenja.

Stoji naravno da bi DSS isto ovo uradio da je na vlasti ali nama obicnim smrtnicima/gradjanima ili kako god to nazvali je jedini nacin da izvucemo nesto je medjusobnim sukobima stranaka.

Da nije bilo Vlade koji brani plata 198 i reakcije DSS-a siroka javnost ne bi cula nista o seci platana i ovo bi im proslo skoro neprimeceno.
Unfuckable Unfuckable 19:54 22.03.2010

Re: "ipak se okreće" - galilej

Koalicija DSS - NS zatražila je od gradskog parlamenta da razreši dužnosti gradonačelnika Beograda

pazi ove secikese sad našle da prodaju poštenje, aumajkomila, pa oni svi stvarno misle da smo retardirani?
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 20:56 22.03.2010

Re: "ipak se okreće" - galilej

lepo kažem, kartmana za predsednika!
gently5210 gently5210 23:31 22.03.2010

Re: "ipak se okreće" - galilej

GajaR
.

Koalicija DSS - NS zatražila je od gradskog parlamenta da razreši dužnosti gradonačelnika Beograda Đilasa, koji je "sečom platana u Bulevaru kralja Alaksandra oštetio Beograđane za tri miliona evra".Inicijativa narodnjačke koalicije podneta je Skupštini grada u petak, 19. marta, ali je zahtev potpisalo samo 12 odbornika DSS-a i NS, pošto odbornici Srpske radikalne stranke nisu bili zainteresovani da je podrže.


Sada u maju rade pionirski park,ali u zadnjim intervjuima ne pominjase vise drvorede u ulicama mada mislim da ce navaliti u kraljice marije jer tu ima platana i nekoliko udzerica za izgradnju.
gently5210 gently5210 17:20 22.03.2010

Drveni Advokat i Djilas

Pozdrav drugari,ovde branilac Zvezdarske sume i Vladin saborac,pratim blog vec neko vreme i do sada nisam imao razloga da se registrujem.Niste videli na facebooku danasnje novosti pa rekoh da vam postavim.Vlada je juce bio na akciji deljenja sadnica da bi popricao sa gradonacelnikom evo i slika sa njegovim komentarima :)


Ukratko, u neformalnom razgovoru (niko nije snimao) Đilas je rekao da su se u principu složili da će ostaviti i platan br. 198, i „izlečiti ono što može da se izleči“, pošto je već opstao do sada i pošto su odlučili da ostave nekoliko drveta iz ranijeg drvoreda, mada će to „malo poružneti Bulevar“... Elem, kritikujte po želji i bacajte drvlje i kamenje na ovaj sarkazam, ali suština je u tome da je u ovakvom razgovoru mogao sasvim lepo i da kaže ono što je onomad javno izjavio: „Lepo je što ljudi hoće nešto drugačije, ali...“ Naravno, ja svog klijenta još uvek nisam odbranio, ali šanse sada nisu ispod minimuma nego samo na minimumu


„Drago mi je da upoznam drvenog advokata, čitao sam u novinama.“
(Lepo, čita čovek novine, nije neobavešten...)


Skupljam potpise u redu za nove sadnice na Trgu
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 17:26 22.03.2010

Re: Drveni Advokat i Djilas

Pozdrav drugari,ovde branilac Zvezdarske sume i Vladin saborac,

pozdrav i vama, i svaka čast!
što se ovog Đ tiče, želudac mi se prevrće od svake njegovew replike.
možda bi i mi trebali da menjamo gradonačelnika jer je ružan.
Unfuckable Unfuckable 19:59 22.03.2010

Re: Drveni Advokat i Djilas

njegova arogancija umnogome podseća na Miloševićevu
(tako će isto u novinama da pročita da je puko izbore)
Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 22:46 22.03.2010

Re: Drveni Advokat i Djilas

Srđan Mitrović

što se ovog Đ tiče, želudac mi se prevrće od svake njegovew replike.


Ni ja vise ne mogu da ga smislim ni nacrtanog.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana