Eksperimenti u blogovanju

Kako razmišljaju pacijenti

marco_de.manccini RSS / 26.03.2010. u 18:57

 

Ja sam Napoleon. U to ne može biti nikakve sumnje. Ja sam jedini koji tako misli i upravo to je nepobitna potvrda mog identiteta.

Dani slave su iza mene, zatvoren sam ovde na Institutu Sveta Jelena, ali ne žalim se. Šetam, sedim, opet šetam, malo napolju, malo u sobi, i razmišljam. Svoje misli zapisujem na blogu. Čitanost je jako mala, ali to me neobično raduje. Mrzeo bih da je drugačije. Oh, oh, kako bih to mrzeo.

* * *

Ја сам супериорно биће. Та чињеница се не заснива на томе што сам ја Наполеон. Управо обрнуто. То је само једна од последица. Бити Наполеон је лако кад ми и све друго иде. А све ми иде зато што добро пазим да увек будем у мањини. Јер мањина је увек у праву.

* * *

Одувек сам био бунтован и свој. Кад су сви отварали кишобране ја сам мој затварао. После, кад су ми сви нудили лекове за упалу плућа ја сам пио рицинус. Онда сам, на шољи, размишљао колико сам поносан што никада не поклекнем под притиском средине.

* * *

Понекад волим да демонстрирам колико сам далеко одмакао изнад свих. Попнем се на столицу и вичем

- Ја повезујем чињенице које нико не повезује. Говорим што нико не говори. Слушам музику коју нико други не слуша.

Прекинуо сам с овим кад су ми неки од њих почели говорити, хеј, колега, није то ништа посебно, па и ми чујемо гласове које нико други не чује.

* * *

Дуго сам мислио да су доктори јако паметни. То би, наравно, било за очекивати с обзиром да већина људи нису доктори. Али некако лако излазим на крај с овим мојим. Мора да је број доктора све већи.

- Докторе, бадава губимо време. Ствар је очигледна. Па свака велика идеја је у почетку била исмевана. Велике идеје и, самим тим, сав људски прогрес по природи ствари припадају мањини. Истина је за малобројне. За одабране.

Он понекад покушава да ме поколеба.

- Али све идеје у почетку припадају мањини. И оне потпуно глупе. И те глупе идеје остају глупе без обзира колико мало људи им се диви. Знаш оно, само једна од хиљаду идеја је добра, а само једна од хиљаду добрих идеја је одлична.

- Па ето, докторе, зар то не говори све? Одличне идеје су у мањини.

Не може он против моје супериорне логике.

Мада, мало ми је непријатно кад разговарамо сами. Желео бих да буде ту још неко и да му држи страну. Тако се осећам сигурнији. Понекад, усред разговора, не могу да издржим више па истрчим и питам прву сестру на коју наиђем да ли је сагласна са доктором. Одмах ми лакне кад потврди. Једном била једна нова па рекла да није. Кучка једна, била је већ плава у лицу кад су је ослободили мог стиска око грла. У сваком случају, рачун за лекове и поготову онај за струју су тог месеца на Инситуту били јако повећани.

* * *

Данас ме срео у ходнику и рекао

- Баш сам прочитао једну студију у којој пише да већина пацијената мисли да су у праву увек кад су у мањини. Овај осећај се појачава што је група мања. 

Хммм, ако већина сматра да је мањина увек у праву, а с обзиром на то да већина није никада у праву, излази да мањина није увек у праву. Чекај, чекај, ово не штима, да пробам с друге стране. Пошто је мањина увек у праву, у овом случају је у праву да мањина није увек у праву. А?

- Доктореее, нешто ме глава боли. Дај рицинус!

- Знаш шта, Наполеоне, пре сам мислио да је на нервној бази, али сад сам схватио због чега тебе стално мучи желудац. 

= = = ukratko i mnogo jasnije! = = =

Ако сте охоли а празни, ако сте се уживели у улогу усамљеног страдалника за истину у борби против предрасуда, неправде и надмоћног непријатеља, а сва муниција за промену света вам се састоји од тврдње да је мањина увек у праву, онда много серете. Мора да је од рицинуса. 



Komentari (137)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

marco_de.manccini marco_de.manccini 18:58 26.03.2010

glasajte

мањина је увек у праву!
marco_de.manccini marco_de.manccini 18:58 26.03.2010

Re: glasajte

мањина није увек у праву!
marco_de.manccini marco_de.manccini 18:59 26.03.2010

Re: glasajte

само да вас опоменем. ако већина изгласа да мањина није увек у праву, то ће пацијентима само бити потврда да већина, као и увек, није у праву.

пацијенти се не могу победити никако.
seceranac seceranac 19:04 26.03.2010

Re: glasajte

marco_de.manccini
мањина је увек у праву!


daj treci ponudjeni odgovor: niko nije u pravu uvek
marco_de.manccini marco_de.manccini 19:06 26.03.2010

Re: glasajte

ти то нешто покушаваш да понудиш разумну алтернативу пацијенту?

ево, добро, замисли да се већина сложи с тобом. шта би то мени рекло?
seceranac seceranac 19:10 26.03.2010

Re: glasajte

marco_de.manccini
ти то нешто покушаваш да понудиш разумну алтернативу пацијенту?

ево, добро, замисли да се већина сложи с тобом. шта би то мени рекло?


ne znam tebi, ali meni bi reklo da su mozda u pravu jer vecina je ponekada u pravu

mislim da bi bilo bolje da radis na dokazu nego da pitas masu da glasa
marco_de.manccini marco_de.manccini 19:18 26.03.2010

Re: glasajte

ne znam tebi, ali meni bi reklo da su mozda u pravu jer vecina je ponekada u pravu

ах, па ти користиш циркуларни аргумент. полазећи од претпоставке да је већина понекад у праву закључујеш да је већина можда у праву кад тврди да је то тако.

не дамо се ми пацијенти тако лако.

уосталом, исто толико је логички исправан и наш став.

полазећи од претпоставке да је мањина увек у праву, може се закључити да већина греши кад тврди да мањина није увек у праву. савим конзистентно.

зато се и не може расправљати с пацијентом.
seceranac seceranac 19:29 26.03.2010

Re: glasajte

marco_de.manccini
ne znam tebi, ali meni bi reklo da su mozda u pravu jer vecina je ponekada u pravu

ах, па ти користиш циркуларни аргумент. плазећи од претпоставке да је већина понекад у праву закључујеш да је већина можда у праву кад тврди да је то тако.

не дамо се ми пацијенти тако лако.

уосталом, исто толико је логички исправан и наш став.

полазећи од претпоставке да је мањина увек у праву, може се закључити да је већина греши кад тврди да мањина није увек у прву. савим конзистентно.

зато се и не може расправљати с пацијентом.



moju pretpostavku da ni vecina ni manjina nisu uvek u pravu je lako dokazati nalazeci primere kada grese jedni i primere kada grese drugi.

Posto takvih primera ima mnogo, pacijent bi u raspravi izgubio racionalno tlo u sto bi bilo dovoljno da ga proglasimo za neuracunjivog i da nu damo nesto za smirenje
marco_de.manccini marco_de.manccini 19:36 26.03.2010

Re: glasajte

ti nudiš komplikovane odgovore. sad je ovako, sad je onako, svaka situacije se treba razgledati i argumentovati posebno. to uzima suviše vremena i napora.

moj recept (a tu ne mislim na ricinus) je lakši. i ima nepobedivu logiku.
Unfuckable Unfuckable 21:11 26.03.2010

Re: glasajte

ja mislim da slučajevima treba pristupati uniformno, i bez improvizacija, situacija se za tili čas ume iskomplikovati toliko da ni cisterna ricinusa ne bi imala valjan efekat.
Ali - topla, nežna, lekovita struja od 220 volti rešava čak i ivične situacije, retko opisane u literaturi!
zeks92 zeks92 22:16 26.03.2010

...

... a ti prste iz štekera ne vadiš ...
seceranac seceranac 22:22 26.03.2010

Re: glasajte

Unfuckable
ja mislim da slučajevima treba pristupati uniformno, i bez improvizacija,situacije se za tili čas ume iskomplikovati toliko da ni cisterna ricinusa ne bi imala valjan efekat.
Ali - topla, nežna, lekovita struja od 220 volti rešava čak i ivične situacije, retko opisane u literaturi!



ja sam i dalje za bensedin
Unfuckable Unfuckable 22:27 26.03.2010

Re: ...

... a ti prste iz štekera ne vadiš ...

Sasvim se slažem i nekako znam da ćeš razaznati, da ne kažem prepoznati - moj stav je:
bolje par sekundi prst u štekeru, nego ceo život u nosu.
Hansel Hansel 12:20 27.03.2010

Što se mene tiče...

... svako ko a priori drugu osobu smatra pacijentom, pacijent je sâm... pa bio u manjini ili većini!
marco_de.manccini marco_de.manccini 16:07 27.03.2010

Re: Što se mene tiče...

пошто сам ја у тексту себе прогласио пацијентом, то значи да сам ја пацијент.

има логике. ако је било неоправдано онда, по твом постулату, зато што сам се тако назвао неоправдано. ако је било оправдано онда зато што је било оправдано.
Hansel Hansel 19:36 27.03.2010

Re: Što se mene tiče...

Pa, ne znam da li si sebe proglasio pacijentom a priori ili ne! I ne znam da li si u odnosu na sebe manjina ili većina! Manjina u tebi, koja je u pravu, valjda to najbolje zna? Ili pak, većina (tebe) ako si zapravo proglasio celinu sebe - manjinom?!
mariopan mariopan 19:24 28.03.2010

Re: glasajte

ja sam i dalje za bensedin

Ne deluje više, narod je postao rezistentan.
Ricinus još nismo probali.
Pacijent koji je pun sebe, pomoću ricinusa biće van sebe,(bar jedan deo) i olakšaće se malo, što i jeste cilj lečenja. Zato glasam za ricinus.

stefan.hauzer stefan.hauzer 19:13 26.03.2010

na solji su svi odgovori...

Онда сам, на шољи, размишљао колико сам поносан што никада не поклекнем под притиском средине.


Eh,umesto razmisljanja,preporucujem...citanje uputstava ze deterdzente,praskove,novine od pre dvadesetak dana,vreme prodje ,dok si rek'o keks.
Za ,buntovnika bez razloga,uvek glas!

Lepo je promenitise,no...jos lepse je promeniti se zauvek.
marco_de.manccini marco_de.manccini 19:21 26.03.2010

Re: na solji su svi odgovori...

само онима што знају да гледају у шољу.
stefan.hauzer stefan.hauzer 19:25 26.03.2010

Re: na solji su svi odgovori...

marco_de.manccini
само онима што знају да гледају у шољу.


ili oko nje...
Unfuckable Unfuckable 20:06 26.03.2010

Re: na solji su svi odgovori...

Lepo je promenitise,no...jos lepse je promeniti se zauvek.

Uopšte se ne slažem: mnogo je lepše promeniti druge nego sopstvenu savršenost.
marco_de.manccini marco_de.manccini 20:35 26.03.2010

Re: na solji su svi odgovori...

није лако ни кад си савршен и увек у праву. јер онда то људи примете, па почну да се слажу.

пропаст. и како онда да се задржи тај горд став мученика који проповеда истину упркос недаћама и неразумевању ако сви вичу тако је?

мора се постигнути фин баланс.
radojicic92 radojicic92 20:52 26.03.2010

Re: na solji su svi odgovori...

мора се постигнути фин баланс.

ovo nije tacno, balans nikom nista nije doneo sem onima kojima jeste, a ti su u vecini

није лако ни кад си савршен и увек у праву

ovo ti isto nije tacno, al' nema veze



Unfuckable Unfuckable 20:54 26.03.2010

Re: na solji su svi odgovori...

мора се постигнути фин баланс.

naravno, zato treba s vremena na vreme lupiti po neku bedastoću.
Jedini potencijalni problem koji vidim u bedastoćama je taj što umeju da se oslade.
mirelarado mirelarado 21:26 26.03.2010

Re: na solji su svi odgovori...

marco_de.manccini
није лако ни кад си савршен и увек у праву.


Mој аксиом гласи: нико није савршен, нико није увек у праву.
marco_de.manccini marco_de.manccini 00:59 27.03.2010

Re: na solji su svi odgovori...

мирела, како можеш да кажеш овакво нешто и то откако смо се већ упознали?
mirelarado mirelarado 01:09 27.03.2010

Re: na solji su svi odgovori...

marco_de.manccini
мирела, како можеш да кажеш овакво нешто и то откако смо се већ упознали?


Па баш зато, Марко. Морам да ти противречим, како би био сигуран да си и даље у мањини, самим тим и у праву. Него, признај да си већ помало уморан и да ти је досадно јер знаш да си увек у праву.
marco_de.manccini marco_de.manccini 02:02 27.03.2010

Re: na solji su svi odgovori...

- а не, мирела, ја сам рекао да није лако, а не да ми је досадило, ја сам спреман да се жртвујем за опште добро

(поглед у даљину, а затим откако се пренем)

- не досади ми, не, могу ја.

(затим, одлазећи, себи у браду)

- ма шта ова прича, намешта ме нешто, хоће да престанем да се пренемажем и гађам великим речима из души угодне позиције угњетеног истинољупца, па ја бих умро без тога.
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 02:23 27.03.2010

Re: na solji su svi odgovori...


ja nisam u manjini, niti u većini ja sam individual, we are all individuals!

mirelarado mirelarado 02:25 27.03.2010

Re: na solji su svi odgovori...

Упс, нешто сам зезнула.

Њањо, поздрав.
mirelarado mirelarado 02:48 27.03.2010

Re: na solji su svi odgovori...

marco_de.manccini
- ма шта ова прича, намешта ме нешто, хоће да престанем да се пренемажем и гађам великим речима из души угодне позиције угњетеног истинољупца, па ја бих умро без тога.


Знам да нема те силе која би те натерала да се одрекнеш своје изузетности и несхваћености, исувише уживаш у њој.
marco_de.manccini marco_de.manccini 04:12 27.03.2010

Re: na solji su svi odgovori...

јесте уживање, али није баш све мед и млеко.

замисли да годинама мораш да одбијаш кад ти нуде сладолед, да се гнушаш пива, да мораш да читаш књиге, слушаш џез, ... мука је то велика.
stefan.hauzer stefan.hauzer 11:27 27.03.2010

Re: na solji su svi odgovori...

Uopšte se ne slažem: mnogo je lepše promeniti druge nego sopstvenu savršenost.


Dragi moj,to je niska insinuacija i dezinformacija...sezona je zeceva...

Eh,krecuci se ka savrsenosti,drugi ce slediti taj primer i svi cemo biti savrseni.
Lako je promenuti druge,sebe dovesti do savrsenosti,tesko...ali neki su uspeli!

nikola_kovac nikola_kovac 12:37 27.03.2010

Партибрејкер Наполеон

ja nisam u manjini, niti u većini ja sam individual, we are all individuals!

Њањо, па стварно, ниси индивидјуалс, ти си "партибрејкер Наполеон", таман смо добили увод, онда кренула разрада и у пола разраде ти пређе на закључак. И би у праву.
marco_de.manccini marco_de.manccini 15:17 27.03.2010

Re: Партибрејкер Наполеон

we are all individuals!

али зар онда индивидуалци нису већина?
iris.davidovich iris.davidovich 16:34 27.03.2010

Re: na solji su svi odgovori...

njanjo, ne mozes da budes individual, jer nisi napoleon, aman zaman, kako ne razumes
Unfuckable Unfuckable 21:29 27.03.2010

Re: Партибрејкер Наполеон

али зар онда индивидуалци нису већина?

pa zar individualci nisu - pojedinci?
Dakle: većina pojedinaca, individualna većina...?
crossover crossover 23:10 28.03.2010

Re: Партибрејкер Наполеон

marco_de.manccini
we are all individuals!

али зар онда индивидуалци нису већина?

Нису. Код нас је већина увек у мањини.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 19:54 26.03.2010

Dragi Bonaparta,

... negde oko sredine teksta shvatio sam da ste Vi u pravu.
Srdačno,
Vaš Dr Ragin
marco_de.manccini marco_de.manccini 19:58 26.03.2010

Re: Dragi Bonaparta,

u to ime, da proslavimo uz moj najstariji hit

napoleon XIV ...

samo se nadam da većina neće podeliti Vaše mišljenje. to ne bih mogao da podnesem.
Unfuckable Unfuckable 20:08 26.03.2010

Re: Dragi Bonaparta,

slažem se s Jeremijom da je marco u pravu.
Dakle: Jeremija je u pravu
marco_de.manccini marco_de.manccini 20:13 26.03.2010

Re: Dragi Bonaparta,

унфе, збунио си ме скроз. како сад да се определим?
Unfuckable Unfuckable 20:17 26.03.2010

Re: Dragi Bonaparta,

Lako: ako ja mislim da je Jeremija - koji misli da si ti u pravu - u pravu, onda sam i ja u pravu. Većina, a?
Treba, dakle, samo da se ne slažeš sa sobom i nećeš biti u pravu.
Ali ćeš biti manjina - koja jeste u pravu.
marco_de.manccini marco_de.manccini 20:29 26.03.2010

Re: Dragi Bonaparta,

нешто се и мени чини да ћу морати да противречим себи да бих остао доследан.
Unfuckable Unfuckable 21:00 26.03.2010

Re: Dragi Bonaparta,

нешто се и мени чини да ћу морати да противречим себи да бих остао доследан.

slažem se
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 23:02 26.03.2010

Re: Dragi Bonaparta,

U konkretnom slučaju svi koji misle da su uvek u pravu, biće smešteni u Paviljon br.6 radi višegodišnjeg besplatnog odmora i oporavka.

Upravnik bolnice
Dr Ragin s.r.
myredneckself myredneckself 11:05 28.03.2010

Re: Dragi Bonaparta,

нешто се и мени чини да ћу морати да противречим себи да бих остао доследан.


марко, тек сад стигох
одлично, насмејао ме твој пост и коментари
само ми кажи, да ли је свака сличност случајна или намерна
marco_de.manccini marco_de.manccini 14:49 28.03.2010

Re: Dragi Bonaparta,

ако мислиш на моју сличност са бонапартом, ту нема случајности, па ја јесам бонапарта.

остале сличности су случајне или подсвесне. све се то лепо измеша, слегне, и после немаш појма одакле је почело. вероватно неки небитни карактери.

и после буде као кад се ђорђе балашевић једном жалио: ”а што мене увек питају да ли је васа стварно постојао? што нико не пита драгојевића на којег је то тачно он галеба мислио, него увек мене.”

(ово ”него увек мене” прочитати са израженим лалинским приступом, умећеш ти то.)

a gde ti je mrs?

JJ Beba JJ Beba 14:22 29.03.2010

Re: Dragi Bonaparta,

па ја јесам бонапарта.

marco_de.manccini marco_de.manccini 19:32 29.03.2010

Re: a gde ti je mrs?

mrs bila malo u šetnji. van Instituta. ali vratila se sinoć.

a tebi i bebcu, Ana, sve najbolje.

Re: a gde ti je mrs?

Hvala, marco.
mostarac mostarac 20:13 26.03.2010

Garant

Djuro je uvek u pravu!
stasava stasava 20:50 26.03.2010

Katarina Velika


Bonaparta, ja, Katarina Velika, rekla bih ti neke stvari, ali, citaju sve sto napisem, ovi ovde nisu kao ti na Sv. Jeleni.
marco_de.manccini marco_de.manccini 21:45 26.03.2010

Re: Katarina Velika

то је јако непријатно. ја, како рекох, уживам кад људи слабо читају оно што напишем. то ме јако орасположи. што сам несхваћенији то ми је лепше. милина ме нека обузме и само гледам у огледало.
mikele9 mikele9 00:20 27.03.2010

Re: Katarina Velika

ovi ovde nisu kao ti na Sv. Jeleni.

Ja sam na Terezi a nisam siguran da li se to računa. Ako se računa, ja bih to podvrgao Svetoj Inkviziciji kao najsigurnijem utočištu pacijenata svih vrsta i dobi.
Te Deus!
Injacio Lojola s.r.
marco_de.manccini marco_de.manccini 16:20 28.03.2010

Re: Katarina Velika

na Terezi

питају неког мог колегу са института како је проводио дане. а он каже,

- устанем, одмах се попнем на миранду, уживам мало, доручкујем, па се опет попнем на миранду, па попијемо кафу, па кад жена оде на посао, понем се опет на миранду, ...

- чекај, чекај, значи миранда није твоја жена?!

- не. моја жена се зове веранда.
marco_de.manccini marco_de.manccini 21:31 26.03.2010

него ја ћу сада као озбиљно

понекад, заступати став мањине (да не кажем сакривати се иза става мањине), ма како то парадоксално звучало, значи ићи линијом мањег отпора.

не постоји одговорнот. став мањине нема последице. човек у већини мора стално преиспитивати себе ”а шта ако грешимо?”. мањина нема такав проблем нити такву потребу. зато и тако олако себи даје за право.

хоћу да кажем, бити увек у мањини није уопште тешко. не захтева ни посебну храброст ни мудрост. напротив.

стати с времена на време иза нечега што има последице је много захтевније.
stasava stasava 22:03 26.03.2010

Re: него ја ћу сада као озбиљно

Iskustvo, individualno i kolektivno, cesto govori drugacije. Populizam bas i ne podrazumeva odgovornost i preispitivanje. Ili, npr. avangarda, koja ne mora nuzno uvek da nosi nesto bolje, ali obicno donosi napredak, uvek ide sa manjinom.Zamislimo situaciju da su umetnici vecina populacije. Onda ne bi bili neshvaceni, a obicno to jesu.
marco_de.manccini marco_de.manccini 22:45 26.03.2010

Re: него ја ћу сада као озбиљно

изједначаваш популизам и већину, чиме ме сатерујеш у ћошак још пре него ишта покушам да кажем.

не ради се ту о оправдавању популизма, па чак ни, ако омекшамо твоју квалификацију, у оправдавању традиционалног, уобичајеног, постојећег.

ради се о једноставном принципу да мањина не може аргументовати исправност свог мишљења бесмислицом ”ми смо у мањини, па смо стога у праву”.

ибзен је, на пример, био много суптилнији. рекао је нешто као ”већина никада није у праву. мањина је ретко када”.

а сад што разни забораве половину онога што је ибзен рекао па им остане у глави да већина није никада у праву, па неком аристотеловско-самозаљубљеном логиком дођу до ”мањина је увек у праву” није ништа крив чика ибзен.
arianna arianna 00:21 27.03.2010

Re: него ја ћу сада као озбиљно

Lud je samo onaj čija se ludost ne poklapa sa ludošću većine- reče nekad davno S. Beket
nsarski nsarski 07:53 27.03.2010

Re: него ја ћу сада као озбиљно

па неком аристотеловско-самозаљубљеном логиком дођу до ”мањина је увек у праву” није ништа крив чика ибзен.

Svojevremeno je Ronald Regan, govoreci o Kini i komunizmu, rekao: "Cak i ako milijardu ljudi veruje u glupost (stupid idea), ona i dalje ostaje glupost".

(Pitanje novinara je bilo: "Kako mozete da kazete da je komunizam stupid idea, ako milijardu Kineza u njega veruje?" )
Biljana 77 Biljana 77 09:41 27.03.2010

Neozbiljna

него ја ћу сада као озбиљно
Znala sam da ću i ovo dočekati..

Inače, saglasna (vidiš, ne slažem se) sam sa svime što si u ovom komentaru napisao. Je l to znači da sam manjina? U pravu? Ili Napoleon?
marco_de.manccini marco_de.manccini 15:25 27.03.2010

Re: него ја ћу сада као озбиљно

Cak i ako milijardu ljudi veruje u glupost (stupid idea), ona i dalje ostaje glupost

ево, кад није он хтео, додаћу ја.

”чак и ако само пет људи верује у глупост, она и даље остаје глупост.”

(хмм, видим да је овај блог могао бити много јаснији и краћи.)
marco_de.manccini marco_de.manccini 17:06 27.03.2010

Re: Neozbiljna

Znala sam da ću i ovo dočekati..

ја нисам био тако сигуран.

(него, хавала за неке речи, чини ми се код нсарског. тамо се нисам сетио да захвалим јер сам био збуњен.)
Biljana 77 Biljana 77 16:52 28.03.2010

The pleasure

is mine.. and everyone else's here (bar mislim).
libkonz libkonz 22:42 26.03.2010

Asocijacija

Čitajući ovaj tvoj tekst palo mi je na pamet koliko naših političara i "eksperata" treba da se nađe pod ključem
Ја сам супериорно биће. Та чињеница се не заснива на томе што сам ја Наполеон. Управо обрнуто. То је само једна од последица. Бити Наполеон је лако кад ми и све друго иде. А све ми иде зато што добро пазим да увек будем у мањини. Јер мањина је увек у праву.
marco_de.manccini marco_de.manccini 22:49 26.03.2010

Re: Asocijacija

јој, кажи неко име, мене већ пропитују на кога сам мислио овим текстом а ја не знам да им кажем. ја то онако, ђутуре.
Unfuckable Unfuckable 22:54 26.03.2010

Re: Asocijacija

evo ja ću: meni na pamet pao Prokić, iz taka!
marco_de.manccini marco_de.manccini 23:02 26.03.2010

Re: Asocijacija

одох ја да гуглам. ја сам ти, бре, професор, не знам ништа конкретно, само општа места.
Dr M Dr M 23:10 26.03.2010

Re: Asocijacija

Od "oduvek sam bio svoj", pomislio sam da citiras prosecnog srpskog glasaca...
libkonz libkonz 23:36 26.03.2010

Re: Asocijacija

meni ex guverner - ministar finansija - ekonomije i šta sve već nije bio +
marco_de.manccini marco_de.manccini 00:43 27.03.2010

Re: Asocijacija

Od "oduvek sam bio svoj", pomislio sam da citiras prosecnog srpskog glasaca...

никако. ради се о натпросечном.
marco_de.manccini marco_de.manccini 00:51 27.03.2010

Re: Asocijacija

evo ja ću: meni na pamet pao Prokić, iz taka!

гуглао мало, је л’ то он стварно рекао да ће пасуљ са ребарцима испасти одличан, са ребарцима или без њих?
Unfuckable Unfuckable 01:14 27.03.2010

Re: Asocijacija

ja ne znam da je on to rekao, ali mislim da je u pravu: kao prvo - ne izgleda mi kao da jede pasulj, već nešto što daleko jače nadima
- a kao drugo, ne guglam Prokića, ipak nisam toliki kapacitet za povezivanje pojmova
(Prokić + rebarca....search)
iris.davidovich iris.davidovich 17:04 27.03.2010

Re: Asocijacija

evo ja ću: meni na pamet pao Prokić, iz taka!
meni, iz taka, neko drugi ( a koji Prokić?)
marco_de.manccini marco_de.manccini 17:28 27.03.2010

Re: Asocijacija

ваљда ненад. мада не знам што је унф љут на њега. ако је због ребарца то је већ лепо објашњено. ако ребарца не буду разумна биће замењена паприком или тако нечим. пасуљ неће чекати.
Unfuckable Unfuckable 21:32 27.03.2010

Re: Asocijacija

пасуљ неће чекати.

štobiseono reklo:
"periculum in mora est"
duchesse duchesse 22:49 26.03.2010

Ovaaaaaj.......

prepoznala sam se!
Svoje misli zapisujem na blogu. Čitanost je jako mala, ali to me neobično raduje. Mrzeo bih da je drugačije. Oh, kako bih mrzeo.

Ја сам супериорно биће.

Дуго сам мислио да су доктори јако паметни. То би, наравно, било за очекивати с обзиром да већина људи нису доктори. Али некако лако излазим на крај с овим мојим. Мора да је број доктора све већи.


- Докторе, бадава губимо време.

Genijalno! Preporuka kao vrata!
marco_de.manccini marco_de.manccini 22:59 26.03.2010

Re: Ovaaaaaj.......

ааа, па ја то имам конкуренцију. наполеон версус јованка орлеанка, а?
Moja agresija je posledica prenapumpanog osećanja sopstvene važnosti kao i pogrešnog uverenja da mi svi duguju poštovanje.

супер ти је блог.
duchesse duchesse 23:36 26.03.2010

Re: Ovaaaaaj.......

marco_de.manccini
супер ти је блог.

I humbly thank thee!
iris.davidovich iris.davidovich 17:03 27.03.2010

Re: Ovaaaaaj.......

prepoznala sam se!
dzaba. to ipak nisi ti, bez obzira sto se zoves jovanka i sto ides kod doktora. da li pijes ricinus? ne. eto, izvolte dokaz
duchesse duchesse 15:37 28.03.2010

Re: Ovaaaaaj.......

dzaba. to ipak nisi ti, bez obzira sto se zoves jovanka i sto ides kod doktora.

A ako ti i većina posetilaca mog bloga verujete da sam ja Jovanka, onda je to samo dokaz da ja to zapravo nisam!!!
partizanka.mira partizanka.mira 22:54 26.03.2010

Preporuka kao kuća!

Не може он против моје супериорне логике.


Ahahahhahah, duchesse, ovo kao da je rekla Jovanka! u više navrata!

duchesse duchesse 23:00 26.03.2010

Re: Preporuka kao kuća!

partizanka.mira
Не може он против моје супериорне логике.Ahahahhahah, duchesse, ovo kao da je rekla Jovanka! u više navrata!

Znam! Odvalih se od smeha!
nikola_kovac nikola_kovac 23:54 26.03.2010

У праву?

Шта значи: "у праву"...?
marco_de.manccini marco_de.manccini 00:39 27.03.2010

Re: У праву?

то је једнa ментална деформација умногоме слична наполеоновској. манифестује се тако што си све убеђенији да јеси кад ти све више људи каже да ниси.
Unfuckable Unfuckable 00:43 27.03.2010

Re: У праву?

a Napoleon se valjda, postaje kada ti svi kojima veruješ kažu da - jesi, što umnogome učvršćuje veru.
JJ Beba JJ Beba 00:59 27.03.2010

Re: У праву?

a Napoleon se valjda, postaje kad ti svi kojima veruješ kažu da - jesi.


"Napoleon is always right."
George Orwell, Animal Farm
marco_de.manccini marco_de.manccini 01:03 27.03.2010

Re: У праву?

бебо, мајсторе.
Unfuckable Unfuckable 01:16 27.03.2010

Re: У праву?

da,da...majstore: a ko je centrirao, i to....desnom ?

edit:
mali eksperiment
sada bi išlo:
"Desnom? Nikako!"
"Ok...samo centrirao...dakle - a ko je centrirao?"
"Može. A...kojom?"
marco_de.manccini marco_de.manccini 01:35 27.03.2010

Re: У праву?

centriranje levom je strogo zabranjeno.
nikola_kovac nikola_kovac 12:34 27.03.2010

Шта сам ја?

манифестује се тако што си све убеђенији да јеси кад ти све више људи каже да ниси.


... а ако сам све убеђенији да нисам кад ми све више људи каже да јесам? Сам ја то онда "обрнути Наполеон" или, недајбложе, "Наполеон отпозади"?

... а ако ја стално јесам желећи да ме други разувере да нисам, а они ме уверавају да јесам, па ја ућутим да бар испадне да нисам? Сам ја то онда "потистнути Наполеон"?

... а ако ја нисам и признам да нисам, што онда значи да јесам? Сам ја то онда "принудни Наполеон"?

... а ако ја нисам, а тврдим да јесам свестан да нисам? Сам ја то онда "несуђени Наполеон"?
JJ Beba JJ Beba 13:27 27.03.2010

Re: У праву?

da,da...majstore: a ko je centrirao, i to....desnom ?

..a onda mu ja pošaljem kiflu -Dragan Džajić
marco_de.manccini marco_de.manccini 16:50 27.03.2010

Re: Шта сам ја?

... а ако сам, ... а ако сам, ... а ако нисам, ... а ако нисам

ништа није теже, и стога драгоценије, него способност одлучивања.

Наполеон Пр(а)ви
Filip2412 Filip2412 05:04 27.03.2010

....

marco otrovao si ga, super pricica

nadam se da nisam u vecini koja tako smatra to bi me dotuklo, vecina je uvek glupa
manjina je sharmantnija cak i kad je glupa

more, kad malo bolje razmislim, gnusam se pripadnosti bilo kojoj grupi pa makar to bila i manjina... zapravo, primetio sam kod sebe sledece simptome (de ima taj ricinus da se nabavi?): kad se nadjem u manjini izigravam vecinu i obratno.


Izgleda da sam od onih koji milse da su u pravu samo ako kontriraju. Mada opet, ne bih da se identifikujem sa tom skupinom, izgubicu na individualnosti.

sada ozbiljno (a mozda i off topic), award acceptance speach meni omiljene pevaljke ovih dana...


Karin Dreijer Andersson








marco_de.manccini marco_de.manccini 16:27 27.03.2010

Re: ....

manjina je sharmantnija cak i kad je glupa

погледај некад шта глен бек и његови шармантни другари говоре. сигуран сам да се можеш досетити и неких шармантних групица по србији.

мислим, на глупост могу да гледам и благонаклоно, глуп сам често и сам, али охола глупост није уопште безазлена.
Filip2412 Filip2412 16:57 27.03.2010

Re: ....

мислим, на глупост могу да гледам и благонаклоно, глуп сам често и сам, али охола глупост није уопште безазлена.
Ma shalim se. Naravno kapiram sta zelis da kazes. Nego u svakodnevnom zivotu cesce me gnjavi vecina, pre svega u domenu popularne kulture, film, muzika... tako da mi je veci merak kritikovati tu vecinu.
marco_de.manccini marco_de.manccini 17:01 27.03.2010

Re: ....

потпуно невезано за тему охоле глупости, попи ли ти бан тамо због ”контаминације простора за релаксацију” или само брисање?
iris.davidovich iris.davidovich 17:11 27.03.2010

Re: ....

(de ima taj ricinus da se nabavi?):

ovde, tamo nema. znaci, nista ni od tebe (sem ako ti neko ne posalje)

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana