Istorija| Mediji| Politika| Život

.

Aleksandar Vasović RSS / 30.03.2010. u 19:49

.



Komentari (173)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Aleksandar Vasović Aleksandar Vasović 21:47 30.03.2010

Re: off tema

ali bilo sta bilo...


hm...

off tema


slazem se
Exitus Letalis Exitus Letalis 21:51 30.03.2010

Re: off tema

KOG stoleca ce na dnevni red da dodje sadasnjost, pa da se ukljucimo u temu ???

to uopšte nisu odvojeni procesi.
tako nam je kako nam je, između ostalog, i zbog te i takve prošlosti.
dok je mladić heroj a skupština njegova sigurna kuća, tvoja/moja neće biti sigurne.



ej! srpsku srebrenicu, srpskom narodu vraća, i konačno se osvetio turcima! (ko su ovde turci?) od bune na dahije!
preslušaj, kratko je.
ako si nekad čuo, šta si mislio?
jel u redu?
il nije u redu?
a ako nisi, koja je prošlost dalja/bliža - buna na dahije il srebrenica?

samodakazemnesto samodakazemnesto 22:02 30.03.2010

Re: off tema

dok je mladić heroj a skupština njegova sigurna kuća, tvoja/moja neće biti sigurne.



meni samo nije jasno dokle cemo biti taoci proslosti? pa zvala se ona kosovski boj,mladic,karadzic,srebrenica,sarajevo....
i izvinite,ni jednda decija suza,ni jedna majcina suza nije vredna srpske srebrenice. pucati onim decacima u srebrenici u ledja? mashala junaci! lako je bezati od haga,volela bi da docekaju momenat kad pocnu bezati od sebe. e tu trku nece dobiti.
cajtnot cajtnot 22:23 30.03.2010

Re: off tema

Slusaj, na hiljade mladih ponovo vadi PASOS, odlazi da pere, kafenise, kuva, gradi, fizikalise, projektuje, pise, svira i stvara ... TAMO NEGDE DALEKO !!!! I NEKE DRUGE ZEMLJE...

BELA KUGA LJUDI !!! POZAR !!! a MI

JA nemam nista da pocnemo da belezimo i pravimo statistike, pa da udarimo suma sumarum: ko je koga, ko tu kome dodje izvinjenje ... ali ... ZIVOT NE CEKA ! NA zalost !!!

Aj da pricamo o buducnosti... energija, komunikacije, softver, hardver, resursi, poljoprivreda, berza, kupi, prodaj, stedi...

Vizionari NAMA trebaju a ne STATISTICARI.

samodakazemnesto samodakazemnesto 22:27 30.03.2010

Re: off tema

ti ni ne znas koliko si u pravu! ali,ovo se nije desilo pre par vekova,ovo se desilo juce. ja samo zelim da kazem da nismo nista naucili i da ce se desiti sutra. vizionara smo roknuli u sred bela dana. statisticari nam ne smetaju,jer nas ne bude iz zabluda.
cajtnot cajtnot 22:57 30.03.2010

Re: off tema

samodakazemnesto
ti ni ne znas koliko si u pravu! ali,ovo se nije desilo pre par vekova,ovo se desilo juce. ja samo zelim da kazem da nismo nista naucili i da ce se desiti sutra. vizionara smo roknuli u sred bela dana. statisticari nam ne smetaju,jer nas ne bude iz zabluda.


`LJUDE KOJI `PRESKACU po par stepenika`, ili ubijemo ili oteramo iz zemlje` nema trece !!!
Na zalost !!




Exitus Letalis Exitus Letalis 23:23 30.03.2010

Re: off tema

ZIVOT NE CEKA ! NA zalost !!!

ne čeka.
al šta je s onima koji su ostali bez života, ni krivi ni dužni, samo što su se "pogrešno" zvali?
TAMO NEGDE DALEKO !!!! I NEKE DRUGE ZEMLJE...

al ne možeš nigde da pobegneš od sebe, u koju god rupu da se uvučeš!
JJ Beba JJ Beba 23:30 30.03.2010

Re: off tema

`LJUDE KOJI `PRESKACU po par stepenika

ljudi koji preskaču po par stepenika bili su su dobrodošli jedno kratko vreme.
sada su dobrodošli oni ljudi koji preskaču leševe
cajtnot cajtnot 23:42 30.03.2010

Re: off tema


Exitus Letalis
ZIVOT NE CEKA ! NA zalost !!!
al šta je s onima koji su ostali bez života, ni krivi ni dužni, samo što su se "pogrešno" zvali?

TAMO NEGDE DALEKO !!!! I NEKE DRUGE ZEMLJE...
al ne možeš nigde da pobegneš od sebe, u koju god rupu da se uvučeš!


Obrati paznju na moje postove, ja upravo pricam o DECI koja su SADA upravo GLADNA, i ovog trenutka ostaju BEZ ZIVOTA, BUDUCNOSTI, bez NADE...
TREBAMO LI DA ih pustimo... pa onda da 10 godina kasnije pisemo `NEKA` NOVA IZVINJENJA ???

ZELIM SAMO DA ovog TRENUTKA budemo ODGOVORNI !!!! JAKO ogovorni !!!

SVU ENERGIJU da skupimo nemamo JE dovoljno da je USMERIMO na `nase male klince u skolama` oni vec sutra imaj novi problem koji moramo SADA, a vec juce da resimo...

evo pesme koja govori `sve o proslosti i puno o buducnosti`














samodakazemnesto samodakazemnesto 23:44 30.03.2010

Re: off tema

cajtnot
samodakazemnesto
ti ni ne znas koliko si u pravu! ali,ovo se nije desilo pre par vekova,ovo se desilo juce. ja samo zelim da kazem da nismo nista naucili i da ce se desiti sutra. vizionara smo roknuli u sred bela dana. statisticari nam ne smetaju,jer nas ne bude iz zabluda.


`LJUDE KOJI `PRESKACU po par stepenika`, ili ubijemo ili oteramo iz zemlje` nema trece !!!
Na zalost !!






samo da dodam da nemam sta da dodam!
Exitus Letalis Exitus Letalis 01:09 31.03.2010

Re: off tema

Obrati paznju na moje postove, ja upravo pricam o DECI koja su SADA upravo GLADNA

pažljivo sam pročitala.
ne moraš tako krupno, vidim odlično i znam na čemu je tvoj akcenat.
al vidi, neka deca su i tamo gladna a nemaju tatu da bar nešto zaradi.
misli malo o tome.
nemoj samo svoje ćilimće...

i da ponovim, gladna su i hrane i obrazovanja ...
a sa ovakvim sistemom vrednosti koji je usvojen i koji se odlično danas očitovo u skupštini, neće se skoro najesti ... dok ovi tupe za velike pare po ceo dan i za male pare jedu karađorđevu i krempite...
cajtnot cajtnot 15:02 31.03.2010

Re: off tema

pod A: `off tema` se naravno ne odnosi na ovaj blog i temu na blogu, vec na off temu svakodnevice...

Pod B: Akcenat ne stavljam da nekog uvredim ili u kontekstu povisenog tona, tebi svaka cast, sve sto napisem, `nazalost` napisem spontano...

Gubljenje vremena me `pomalo` nervira....i glavni je razlog VELIKIH slova..

Jer znamo `sta ce se desavati` narednih 10-tak dana...
Kao, za svaki slucaj ako neko nije cuo sta se desavalo 90-tih sad da cuje...

Ko je citao setice se `svaki rat je unapred izgubljen`, a svaka nova prica o ratu je ‚‚NOVI osvrt NA bezumlje vremena‚‚...cemu vise...

Covek koji nam tako fali, pokusao bi da preskoci koji stepenik i umesto gubljenja vremena fokusirao se da pokloni neku stipendiju zrtvama, sagradi neku kucu, zaposli nekog od njih, da nesto novca, podeli par cipela...

Svaka rec `izvini` je onda tako mala i besmislena...

Pod C: Nemam nista protiv toga da zrtvama kazemo izvini ali od reci se ne zivi...

SVI bi imali mnogo manje problema da smo malo vise prakticniji NARODI...





dolybell92 dolybell92 15:56 31.03.2010

Re: off tema

dok je mladić heroj a skupština njegova sigurna kuća, tvoja/moja neće biti sigurne.


Kraja Kraja 20:48 31.03.2010

...da se ne zaboravi...

...pomazu njima i kuvajt i saudijska arabija, dali su velika sredstva da im se otvori evropska skola u gornjoj mioci...toliko dobra zele njima muslimanska braca, vracaju ih 5 vekova natrag, spremaju ih za zive bombe...toliko oni njima vrede... da li je to ono o cemu pokusavamo da pricamo...zasto to necemo da vidimo...
...i da nismo protestovali, a jesmo, ako smo tako glupi i nesposobni, zasto nam svet nije pomogao, zasto neko nije tresnuo demarkacionu liniju tamo gde se ocekivao sukob, nemojte mi reci da nisu znali, nemojte reci da nisu sipali oruzje i ti MIRNI SVESNI NEMCI, i amerikanci koji su protestovali protiv vijetnama, i veliki broj muslimanskih zemalja...

...vi nam ne date da se pomerimo iz gliba u kojem smo, kako se koje dete rodi vi mu na pelenu odmah ispisete da je koljac iz srebrenice...

dosta
inco inco 02:25 01.04.2010

Re: off tema

cajtnot
ali ... ZIVOT NE CEKA !


Narocito nije cekao one kojima danas ne mozemo da smognemo snage ni ljudski da se izvinimo

Slazem se ja da treba misliti o buducnosti i da je ista daleko vaznija i od proslosti i od sadasnjosti, ali kako da koracamo u tu buducnost kad imamo tovar olova na ledjima?
cajtnot cajtnot 09:31 01.04.2010

Re: off tema

Ne volem ove teme sa olovom, ali da ti odgovorim...

Naravno da se vidi humana ideja u svemu ali... ja nemam zaista problem, pisem cisto na ljudskoj osnovi i trudim se da ostanem neutralan politicki (trezan)...

Optimista sam po prirodi, ali licno ne verujem da ce se ostale zemlje nama uskoro izviniti, sto ce dodatno vise da pogodi izbegla lica.
Ali da ne pricam ja o tome, ako ti je stvarno stalo pronadji na netu ko ima najveci broj izbeglih lica u regionu !?! Poseti neki izbeglicki kamp...
Olovo je teska rec i na papiru, pisao sam o statistici (gore), ako pocnemo da brojimo svaki metak necemo zavrsiti nikad i nigde.

Hejteri samo cekaju sa svih strana, pljustace komentari i tamo i ovde.
Muzicari, pisci, umetnici, naucnici oni lako oproste, jer da vise slusamo njih nebi nikad ni ratovali.
Sve bi se zavrsilo na sali, pesmi i veceri...
Rat su poceli oni kojima je dosadio Riziko, pa su krenuli `Live`
Oni teze oprastaju.
`Hejting` je tako bolest cija ce inkubacija trajati jos 100 godina.
Znaci pre toga nista. Bolje je da cutimo, sve smo rekli i jedni i drugi.

Mene licno cela ova stvar setila samo balasevicevih pesama iz tih 90-tih, sve nekako tu stoji, ali takvi smo, zaboravljamo....

Zato je napametnije da deci krenemo da gradimo neku novu buducnost, pa ako oni jednog dana budu dokoni i zasiceni od putovanja, provoda i svega, neka se sete nas i krenu da lutaju po mraku proslosti, gladni, goli i bosi...
sve vreme pokaze, kad vreme ohladi strast, racio pocne da govori...

do tada znas kako kazu `sit gladnom ne veruje`.





Exitus Letalis Exitus Letalis 19:34 01.04.2010

Re: off tema

Exitus Letalis Exitus Letalis 19:41 01.04.2010

Re: off tema

komentari ispod ovog ne znam kako da nazovem:
Musliman je dobar kad je na raznju i kad pliva u sumpornoj kiselini;
e Ratko Ratko što ne pobi svu tu gamad;
BRATE SVAKA CAST NA OVOJ  PJESMI!!!;
Stase ono na Ovcari i Srebrenici sjaji moj srpski noz pod turskoustaskoj glavi!!
.... i tako dalje i još gore i to ovi što su pismeni ... što znaju u kompjuter ...
Jelena Gall Jelena Gall 21:47 30.03.2010

fotka

ova mašinka, šta li je, na fotki na profilu.
sto puta već mislila da te pitam, pa odustajala.
sad već kad si progovorio, eto da pitam: je li i to (izbor takve fotke) zbog nemogućnosti da se zaboravi?
Aleksandar Vasović Aleksandar Vasović 21:48 30.03.2010

Re: fotka

je li i to (izbor takve fotke) zbog nemogućnosti da se zaboravi?


radi se o zastavinom lovackom karabinu. slika je (bila) iz lova, ali da ne zbunjujem narod, od sad pa na dalje, zastupa me moj dobri ker
Jelena Gall Jelena Gall 22:52 30.03.2010

Re: fotka

Aleksandar Vasović
je li i to (izbor takve fotke) zbog nemogućnosti da se zaboravi?


radi se o zastavinom lovackom karabinu. slika je iz lova

daj ti neku s pecanja, bolje je.

nije neshvatljiva, ma koliko bila nepojmljiva, sama smrt, cak ni raspad tela, neshvatljiva je ljudska volja za ubijanjem. meni potpuno neshvatljiva. da ne govorim o ogavnom naknadnom trgovanju odgovornoscu - mada je to samo posledica.

EDIT: sad vidim dobrog kera :)

istovremeno, setih se - jednom prilikom sam na tv-u videla jedan madonin koncert. nisam fan. ali dve stvari mi se urezale u pamcenje, "vogue" i "american life". beware that madonna is an american; tako se govori o ratovima svoje zemlje - u svojoj zemlji. sve sa SLIKAMA (ne mislim (samo) na plesace, nego snimke u pozadini).

I'm just living out the ... dream:



ana_radmilovic ana_radmilovic 13:51 31.03.2010

Re: fotka

Jelena Gall
tako se govori o ratovima svoje zemlje - u svojoj zemlji.



da i mene se dojmila ta pesma,
a evo još jedna, stara

samodakazemnesto samodakazemnesto 21:53 30.03.2010

ufff

"spasen je taj prvi pogodjeni,a svi su drugi vecni taoci koshmara..."
Jelica Greganović Jelica Greganović 22:17 30.03.2010

Re: ufff

Zbog tih par stihova sam i okačila pesmu.
Aleksandar Vasović Aleksandar Vasović 22:18 30.03.2010

Re: ufff

Zbog tih par stihova sam i okačila pesmu.


i to je tacno to. ja dzaba tupio zube
samodakazemnesto samodakazemnesto 22:20 30.03.2010

Re: ufff

znam,tu je sva istina...
ana_radmilovic ana_radmilovic 02:00 31.03.2010

ne valja

ni kad ih slušaš

elem,

ne volim vam ja mnogo ratne priče ali imam problem jer nikako ne mogu da ih zaboravim.


da parafraziram,
ne volim da slušam ratne priče, ali pošto sam ih se naslušala, imam problem jer nikako ne mogu da ih zaboravim. najviše sam omrzla one koji su mi pričali detalje

ne umem da osudjujem ne umem da branim
šta ostaje posle kraja?
ruine od ljudi, ostaci srušenih kuća i oni koji su se "snašli" koji su trgovali ili odnosili, otimali i koji su mislili da nešto stiču dok su zapravo gubili sve.

Aleksandar Vasović Aleksandar Vasović 06:30 31.03.2010

Re: ne valja

e sad da dovršim ono što sam počeo gore.

a) onako kao iz gornjeg teksta jednako prolaze svi koji se u tome nadju. čak i pobednici.

b) bio sam spreman da se pobijem svojevremeno dokazujući da ne smemo da prihvatimo kolektivnu odgovornost. ni mi ni bilo ko drugi jer ima koljača i skotova i psihopata i monstruma, a ima i sveta koji je učinio sve u ljudskoj moći (sem posezanja za nasiljem) da spreči da do ubijanja ne dodje.

medjutim, sve srpske i hrvatske garde, orlovi, vukovi, škorpioni, zmajevi, međedi i ine životinje, te sve muslimanske hamze i gazije i ljiljani i sve albanske oslobodilačke armije (bilo je i ono nešto u sloveniji, ali sam zaboravio kako se zvalo) su išle da ubijaju u narodno ime, a slali su ih izabrani predstavnici naroda ili službenici tih izabranih predstavnika.

budući da se nikad ne ubija ni u čije drugo ime sem u narodno (čak se i frižideri i lesnina klub garniture tovare na traktore, a marke i zlato trpaju u džepove u narodno ime), dakle, ako je većina izabrala te svoje predstavnike (a 1990 i 1991 je bila većina, da se ne zezamo), red je da se većina i izvinjava. a većinu predstavlja parlament.

to što su njihove hodže i župnici blagosiljali ubice sa one strane ne potire činjenicu da su sveštenici svete srpske pravoslavne crkve blagosiljali ubice sa ove strane. i tu smo dužni.

da li su oni u čačku ili ljigu ili u gornjem dubcu i vlaškom dolu znali šta se dešavalo u kozarcu (seća li se neko kozarca?) ili u srebrenici ili oko dervente (a seća li se ko dervente?), pa skoro sam 100% siguran da nisu (sem onoga što im se javljalo sa ondašnjeg javnog servisa; možda su naslućivali ili su znali fragmente na osnovu onog što su pričali oni koji su dolazili na odsustvo). znala je vlast.

da li će oni da se izvinjavaju nama za medak, bljesak, oluju, zatvore po mostaru i sarajevu, porodicu zec, ono nešto u lici, osijek, dobrovoljačku, tuzlansku kolonu, radonjićko jezero, lodju kod peći, volujački vis, bežaniju iz 1999 i 2004, itd, na njima je.

mislim da mi (kao narod=parlament=vlast) imamo obavezu da kažemo da nam je žao jer su neki manijaci, zavedeni klinci, kriminalci, ekstremisti i ljudi koje su pojele okolnosti išli da ubijaju u ime srpstva, velike, male ili srednje srbije u njojzinim istorijskim i svakim drugim granicama i u odbranu nejači.

zajebali su se medjutim, jer se nejač ne brani ubijanjem druge nejači, niti se jasenovac i jadovno svete ubijanjem zarobljenika i nenaoružanog i civila (a tek se ništa ne brani tudjom belom tehnikom na traktoru).

dakle, ako je neko išao da to radi u moje, tvoje, vaše, naše, njihovo i svačije ime, a sa ove strane drine na onu stranu drine, a onaj koga je birala većina jeste znao šta se dešava, čaršijski je red da zamolimo one koji su naši koljači poubijali da nam oproste.

da li će se oni (njibovi narodni predstavnici) setiti da kažu isto, e to je njihov čaršijski red i obraz.

to se zove pomirenje. jer ako je za i vajdu, pa bilo je dosta.




arianna arianna 09:46 31.03.2010

Re: ne valja

JJ Beba
nismo krivi ali smo odgovorni što nismo učinili ništa ili ne dovoljno da zaustavimo to ludilo, nego smo bili svedoci kako se dobrovoljci kao heroji ispraćaju u ratove a tenkovi zasipaju cvećem.
nismo kolketivno krivi nego smo odgovorni.




Žalosno u celoj našoj priči je što i dan danas ništa ne radimo. Samo smo svedoci ludila i ništa više. Ranije nismo mogli da zaštitimo ljude, sad više ne možemo ni platane, o obrazovanim, poštenim ljudima, privredi i drugim resursima da i ne govorimo. Zvanično imenom i prezimenom odgovornih nema, pa ispada da smo svi kolektivno kao narod odgovorni, jer ništa nismo uradili, već pustili izabrane predstavnike da sve poslove obave u ime naroda, bez potrebe da bilo kom odgovaraju za posledice.
Samo se periodično pročita u štampi da je neko od bivših funkcionera prestao da se bavi politikom i to je sve. Ko je od političara pozvan na odgovornost u zadnjih recimo deset, dvadeset ili više godina? (izuzmimo Hag) Da li se vodio neki spor pred bilo kojim sudom u zemlji za zloupotrebu sl. položaja i ispitivanje i utrvdjivanje odgovornosti bivših nosioca neke od političkih funkcija? Koje su presude donete? Dovoljno je da političari podnesu ostavku, povuku se iz politike, obično iz ličnih ili zdravstvenih razloga i bivaju zamenjeni drugim, podobnijim. Za vreme mandata mnogi se pozivaju na imunitet, a kad više ne budu u politici padaju u zaborav, slučajevi zastarevaju i odgovornih jednostavno nema. Zato je politika postala unosan biznis kod nas. Odgovornost nema, a mogućnost zloupotrebe ogromna.Gradjani ćute i to je naša najveća opasnost, opasnost po život.

Što reče mudri Ivo Andrić: dođe vreme kad pametni zaćute, budale progovore, a fukara se obogati... samo što su kod nas ovakva vremena neprolazna



cajtnot
BELA KUGA LJUDI !!! POZAR !!! a MI



Srba nema, ali sve je više novorodjenih kineza, upisano u matične knjige rodjenih u Srbiji. Mislite o tome
Exitus Letalis Exitus Letalis 19:55 31.03.2010

Re: ne valja

Srba nema, ali sve je više novorodjenih kineza, upisano u matične knjige rodjenih u Srbiji. Mislite o tome

ovo treba da znači šta?
malo zvuči rasistički, kako da ti kažem.
ko srbe, kako ti zoveš samo jedan narod koji živi u srbiji, sprečava da rađaju decu?
ima neka zabrana?
il neki uslovi fale, šta li.
ali reći i ne trepnuti Srba nema, ali sve je više novorodjenih kineza, upisano u matične knjige rodjenih u Srbiji. Mislite o tome u najmanju ruku je skandalozno!
još kinezi sa malo k a srbi sa velikoS a nigde ni za živu glavu drugih manjuna ...
Exitus Letalis Exitus Letalis 20:00 31.03.2010

Re: ne valja

greška za obavesti moderatora.
trebalo je da se osnosi na ovog što si ga ti već banovao.

mada i ovaj/ova što pominje da je sve manje srba a sve više kineza zaslužuje barem opomenu!

p.s. pre su ikonice za te stvari bile na vrhu komentara:)) pa se ponekad zbunim.
za svoj komentar kliknula "obavesti moderatora":)))
sorry!
arianna arianna 20:38 31.03.2010

Re: ne valja

Exitus Letalis
malo zvuči rasistički, kako da ti kažem.


pa lepo si mi rekla, prihvatam misljenje

sta da ti kazem? tacno je da fale uslovi! mnogi mladi parovi se ne odlucuju na brak i porodicu upravo iz nepostojanja adekvatnih uslova za podizanje potomstva, glavni uzrok koji se pominje je ekonomska nesigurnost, a da li je napisana recenica rasisticka ili skandalozna zavisi od licnog dozivljaja napisanog; ja licno mislim da nije vec je vrlo realna i informativna,ali ako ti kazes da zvuci rasisticki onda ok, korigovacu je.

a sad da li je velikim ili malim slovima napisano imena naroda (Srbi, srbi,Kinezi ili kinezi) i tome se mozemo dogovoriti, ovde je poenta bila nesto sasvim drugo, a ne gramatika

izvinjavam se domacinu na trolu.

Exitus Letalis Exitus Letalis 21:39 31.03.2010

Re: ne valja

a sad da li je velikim ili malim slovima napisano imena naroda

velika i mala slova su imale smisla u kontekstu tvog posta.
pazi, u londonu živi zvanično 15 miliona. od toga je tih stranaca: indusa, kineza, arapa, afrikanaca, balkanaca ... koga sve ne ... nekoliko puta veći nego engleza.
nemaju problem s tim.

u americi izabraše afroamerikanca za predsednila, da ne pričamo da su i ranije imali i ministra vojske i gleneralnu sekretarku ... biraju il po stručnosti il po partijskoj liniji, ne po nacionalnosti.

ovde nedajbožedamožeikoosimsrbadabudepredsednik.
čak je i tadić eksplicitno rekao kad se pastor kandidovao - kao de to ima u svetu da se stranac kandiduje il tako neko sr.... a pri tom je pun svet toga.
recimo, sarkozi... da ne idemo dalje a francuzi su kao nacionalisti...

nema brakova zato što su pomalo prevaziđeni.
nema dece jer nema ko da ih čuva.
meni pomaže u kući mlada žena, nema 25 godina. ni ona ni muž nemaju posao. neće da im prime dete u obdanište zato što su nezaposleni pa mogu da ga čuvaju sami. pazi tu logiku!
a oni su se odlučili da imeju dete, makar to jedno...
za dalje ... kad đilas izgradi ona obdaništa što je obećao...
zaboravih da kažem, školovani oboje, a rade šta stignu. čak muž radi kao moler ... a moleri sede u skupštini ... tradicija...
dolybell92 dolybell92 07:51 01.04.2010

Re: ne valja

ovde nedajbožedamožeikoosimsrbadabudepredsednik.


Može - Crnogorac, npr. i to ne samo precednik i primajer,
već i mini Star...
mikimedic mikimedic 10:56 01.04.2010

Re: ne valja

dakle, ako je neko išao da to radi u moje, tvoje, vaše, naše, njihovo i svačije ime, a sa ove strane drine na onu stranu drine, a onaj koga je birala većina jeste znao šta se dešava, čaršijski je red da zamolimo one koji su naši koljači poubijali da nam oproste.


iako u potpunosti razumem tvoj komentar (i da, lupio sam ti preporuku) ne mogu da se slozim da ti i ja nosimo i delic odgovornosti za sve sto se desavalo.

u svakom kontaktu sa pripadnicima bosnjacke nacije ja cu izraziti saosecanje sa svim sto se desilo, ali moje saosecanje ne moze povlaciti moju licnu odgovornost.

kao sto meni mnogi prijatelji iz hrvatske i danas izrazavaju saosecanje za ono sto se dogodilo u drugom svetskom ratu, ali niti se oni osecau odegovornim, niti ja to od njih ocekujem.

i da, problem je sto se ti tako osecas kao pripadnik srpskog naroda.

sa izuzetkom nemaca, ne verujem da takvo uopsteno osecanje odgovornosti mozes naci i kod jednog naroda na svetu.

ne verujem da ce americko javno mnjenje izraziti izvinjenje vijetnamu (o cemu smo govorili gore), ne verujem da ce hrvati izraziti izvinjenje srbima za oluju, ne verujem da ce belgijanci izraziti izvinjenje narodu konga za drzanje u ropstvu u dvadesetom veku uz besprizornu eksploataciju sirovina (sto je i danas osnov belgijske ekonomije), ne verujem da ce... you name it...

i uostalom, zasto srbi opet imaju potrebu da se ponasaju razlicito od ostatka zemljine kugle? niko se ne izvinjava, samo srbi moraju?



escherichije_colic escherichije_colic 08:17 31.03.2010

banovan u najavi

Mislio sam da napišem svašta ali što da bezveze navlačim hejt. Naravno da smo krivi, ne za jedan nego za stotinu genocida. Priznaćemo sve što se od nas traži, samo da nas više ne tuku. I to je razumljivo.

Ja ću sebi da dozvolim malo umetničke slobode i stavim takoreći "amandman" na rezoluciju - zbog počinjenog genocida u Srebrenici, Srbija se odriče svoje državnosti i pridružuje se suverenoj BiH kao zaseban pašaluk, uz ponovno uvođenje "desetine", "danka u krvi", "prve bračne noći" i ostalih lepih običaja iz vremena otomanske imperije.

Valjda će biti dovoljno?
Aleksandar Vasović Aleksandar Vasović 08:43 31.03.2010

Re: banovan u najavi

Valjda će biti dovoljno?


skroz je dovoljno. potrefio si u najavi. banovan si kod mene za vo vjeki vjekov amin. za lektiru ti preporučujem marka miljanova i primjere čojstva i junaštva (bez svake šale i ironije).
babmilos babmilos 09:17 31.03.2010

izvinjenje

ne vidim prostor da se osećam lično pogođenim rezolucijom. tadašnja država srbija je manipulisala svojim građanima taman koliko i sadašnja država srbija manipuliše svojim građanima. Svi smo živeli i sada živimo manipulacije i znamo koliko je teško, zapravo nemoguće, samostalno isplivati iz tog mulja.
sadašnju skupštinu čine ljudi koje su delegirale stranke, mi nismo izabrali te ljude već smo izabrali te stranke u tom procentu (izuzev sns). u tom smislu mislim da je izvinjenje iz teksta rezolucije vezano za skupštinu kao instituciju, koja pokušava da načini papirnati otklon u odnosu na miloševićevu skupštinu iz vremena genocida u Srebrenici. kažem papirnati jer jučerašnja rasprava nije bila na nivou ni stočne pijace.
Aleksandar Vasović Aleksandar Vasović 09:36 31.03.2010

Re: izvinjenje

skupštinu kao instituciju, koja pokušava da načini papirnati otklon u odnosu na miloševićevu skupštinu iz vremena genocida u Srebrenici. kažem papirnati jer jučerašnja rasprava nije bila na nivou ni stočne pijace.


slažem se.

mi nismo izabrali te ljude već smo izabrali te stranke u tom procentu (izuzev sns)


ovo je takodje tačno i otvara problem institucije narodnog predstavništva u srbalja.



JJ Beba JJ Beba 12:36 31.03.2010

Re: izvinjenje

ne vidim prostor da se osećam lično pogođenim rezolucijom

treba da te bude sramota od takvog parlamenta u kome sede krvnici koji su odgovorni za isti taj zločin koji treba da se osudi.
treba da te bude sramota što živiš u takvoj zemlji koja iskreno ne saoseća sa sopstvenim žrtvama i nnihovim porodicama, nego ih na to prisiljava međunarodna zajednica.
ono kako su juče o Srebrenici pričali u skupštini je bolesno i odvratno i treba svi da se stidimo što tamo sede takvi ljudi i još ih plaćamao debelim parama
babmilos babmilos 12:46 31.03.2010

Re: izvinjenje

nikakve svrhe ne vidim u vikanju "sramota". rado bih vikao ako bih time isterao svih 250 nevaspitanih, nemoralnih, neizabranih... iz skupštine i doveo vaspitane, moralne, izabrane... ako ti znaš razlog zbog čega bi moja sramota promenila skupštinu, reci.
mikimedic mikimedic 11:03 01.04.2010

Re: izvinjenje

treba da te bude sramota od takvog parlamenta u kome sede krvnici koji su odgovorni za isti taj zločin koji treba da se osudi.


sramota me je, ali ja nisam glasao za njih. i ne smatram da tamo sede krvnici.
vecina poslanika, da ne zaboravimo, potice iz kanabet stranke. nadam se da ne mislis da su oni krvnici, a glasas za njih?
babmilos babmilos 09:56 31.03.2010

ćutanje

ja sam živeo u kragujevcu i celo svoje školovanje tamo proveo. nezgodna strana školovanja tamo su obavezni pismeni zadaci na temu kragujevačkog oktobra. nezgodna jer znači minimum 12 pisanja o ubijanju. i zato više ne mogu da pričam o ubijanju i njegovim finesama, svoje reči sam istrošio. što se mene tiče, kragujevačka lekcija je naučena: svi ljudi su isti, grešne su samo vlasti. ne volim da idem na stratišta, ali kad me put nanese, poklonim se i ćutim.
antioksidant antioksidant 10:17 31.03.2010

Re: ćutanje

grešne su samo vlasti.

vlast cine ljudi
nisu oni na vlasti s marsa pali
babmilos babmilos 10:49 31.03.2010

Re: ćutanje

iskustvo mi govori da čovek + vlast nije isto što i čovek. za tadić i obamu se ne čudim: grubo rečeno, čim ne moraš da plaćaš račun za struju, to je drugo mozgovno stanje. no magija bilo kakvog šefovskog mesta meni ostaje i misterija i činjenica.
Aleksandar Vasović Aleksandar Vasović 11:03 31.03.2010

Re: ćutanje

čovek + vlast nije isto što i čovek.


misliš - "daj mu vlast, prvo obesi oca"
antioksidant antioksidant 11:28 31.03.2010

Re: ćutanje

iskustvo mi govori

bi si na vlasti? ili si sad?
babmilos babmilos 11:56 31.03.2010

Re: ćutanje

ne, već gledam kolege koji nisu bili vlast pa postali vlast. drugi ljudi.
antioksidant antioksidant 12:05 31.03.2010

Re: ćutanje

babmilos
ne, već gledam kolege koji nisu bili vlast pa postali vlast. drugi ljudi.

ljudi su isti samo su se nasli u prilici da iskazu svoje najgore i najbolje...
nisu oni bili dobri ni bez vlasti..
babmilos babmilos 12:20 31.03.2010

Re: ćutanje

antioksidant
nisu oni bili dobri ni bez vlasti..

nisu.
JJ Beba JJ Beba 12:31 31.03.2010

Re: ćutanje

i zato više ne mogu da pričam o ubijanju i njegovim finesama,

finese ubijanja

svoje reči sam istrošio

jel?

ne volim da idem na stratišta

ne priliči bambiju?
babmilos babmilos 12:33 31.03.2010

Re: ćutanje

nemoj meni bebo. pusti me.
filantrop filantrop 19:29 31.03.2010

Re: ćutanje

ja sam živeo u kragujevcu i celo svoje školovanje tamo proveo. nezgodna strana školovanja tamo su obavezni pismeni zadaci na temu kragujevačkog oktobra. nezgodna jer znači minimum 12 pisanja o ubijanju. i zato više ne mogu da pričam o ubijanju i njegovim finesama, svoje reči sam istrošio. što se mene tiče, k


zamisli
tebi je mucno da pises o ubijanju
kako li je tek onim ubijenim pitam se
babmilos babmilos 22:05 31.03.2010

Re: ćutanje

filantrop
zamisli
tebi je mucno da pises o ubijanju
kako li je tek onim ubijenim pitam se

jesi li se ti školovao u kragujevcu? jesi li se ti igrao pored panoa sa scenama ubijanja i porukama ubijenih? nemam šta da kažem jer nema šta da se priča. i nije cilj da se priča radi priče nego da se radi da ne se desi ponovo. imaš li dete? nemoj ništa da mu pričaš. odvedi ga u šumarice ili srebrenicu. svakog vikenda.
samodakazemnesto samodakazemnesto 22:54 31.03.2010

Re: ćutanje

ovi nasi ko da jesu.
dolybell92 dolybell92 07:55 01.04.2010

Re: ćutanje

ne, već gledam kolege koji nisu bili vlast pa postali vlast. drugi ljudi.


"Svaki čovek koji dođe na vlast izleči se od
bolesti koje je do tada imao i oboli od drugih
koje do tada uopšte nije imao."
cartmanikus cartmanikus 10:07 31.03.2010

Ne nisam kriv

Ne ja nisam kriv sto ulicama budale hodaju.
Ne ja nisam kriv sto sto negde ima, a negde nema.
Ne ne prihvatam da sam kriv sto skup izopacenih monstruma koriste svoje male i kratke zivote za unistavanje tudjih.
Ne ne i ne, mi koji takvi nismo mi nismo krivi.

Izvinite molim Vas sto budale postoje.
ana_radmilovic ana_radmilovic 10:13 31.03.2010

Re: Ne nisam kriv

cartmanikus

Ne neprihvatam da sam kriv .

ne prihvatam.
uvek odvojeno.

izvin'te za upadicu
cartmanikus cartmanikus 10:22 31.03.2010

Re: Ne nisam kriv


u zaru borbe...
Aleksandar Vasović Aleksandar Vasović 10:27 31.03.2010

Re: Ne nisam kriv

Ne ne i ne, mi koji takvi nismo mi nismo krivi.


nismo. jesu krivi oni koji tvrde da su zastupali nas (pus pas za sviju nas). pa se onda u ime svih nas imaju izvinjavati za ono što su radili (ili nisu).
babmilos babmilos 11:18 31.03.2010

Re: Ne nisam kriv

Aleksandar Vasović
pa se onda u ime svih nas imaju izvinjavati za ono što su radili (ili nisu).

tu je finesa. u deklaraciji piše:

Ovom Deklaracijom Narodna skupština Republike Srbije izražava saučešće porodicama žrtava i izvinjenje što nije učinjeno sve kako bi se ova tragedija sprečila.

ne piše "sprski narod" ili "građani Srbije". ovde je samo Narodna skupština. lično mi je nemoguće da se prepoznam u onolikoj sinoćnoj paradi elementarne nevaspitanosti.

Predsednik, koga smo glavom i bradom izabrali, toliko često iznosi svoje jasno mišljenje na toliko različitih tema, da ozbiljno zadire u delokrug rada premijera. Da ne govorim o formalnom paradoksu konferencije u Sloveniji: našeg predsednika nema, iako on mora da predstavlja našu zemlju u inostranstvu. Umesto njega, tu je Hašim Tači, kao (sa zvanične tačke gledišta) srpski državljanin. Formalno i zvaničnopolitički, Hašim Tači predstavlja Srbiju u Sloveniji.

Poenta je: ako predsednik (koga smo birali neposredno) izbegava svoje obaveze i preuzima tuđe, što bi Narodna Skupština (koju nismo birali neposredno) predstavljala bilo koga od nas, posebno ako radi kako radi?
Aleksandar Vasović Aleksandar Vasović 12:09 31.03.2010

Re: Ne nisam kriv

Poenta je: ako predsednik (koga smo birali neposredno) izbegava svoje obaveze i preuzima tuđe, što bi Narodna Skupština (koju nismo birali neposredno) predstavljala bilo koga od nas, posebno ako radi kako radi?


vrlo dobro! samo je muka što barem ja ne umem da odgovorim na ovo pitanje. ja jedino velim idu izbori... a mi smo valjda neki koji glasaju (iako je neumrli džugašvili jednom jasno rekao šta je imao o izborima...)
babmilos babmilos 12:27 31.03.2010

Re: Ne nisam kriv

Aleksandar Vasović
samo je muka što barem ja ne umem da odgovorim na ovo pitanje. ja jedino velim idu izbori... a mi smo valjda neki koji glasaju (iako je neumrli džugašvili jednom jasno rekao šta je imao o izborima...)

ne umem ni ja. da odem izbornog dana mirne duše u prirodu ne mogu; da glasam za nekog - nemam za koga; da glasam protiv nekog - neću, jer se svodi da glasam za nekog a nemam za koga. kako god se okrenem dupe je pozadi.
ivana23 ivana23 13:57 31.03.2010

***

Mozda nije zgoreg, a shodno smeru u kom je krenula diskusija, pogledati (ponovo) dok. film Srdjana Mitrovica

Proslost traje zauvek
cajtnot cajtnot 21:42 31.03.2010

nema nam spasa dok se reke ne zaustave...

ivana23
Mozda nije zgoreg, a shodno smeru u kom je krenula diskusija, pogledati (ponovo) dok. film Srdjana Mitrovica

Proslost traje zauvek


pogledao, odlican je, hvala Ivana....

nema nam spasa dok se reke ne zaustave...












Biljana 77 Biljana 77 17:37 31.03.2010

Ne volim baš o tome

ali ukratko..
Otac mi je bio na ratištu u Hrvatskoj. Mobilisan. Imao je 36 godina i bio među starijima tamo. Nagledao se svačega. Nije pričao skoro ni o čemu. Osim o Breni, kučetu, koje je tamo zatekao. Tvrd je čovek. Kada je prvi put na TV-u pušten snimak onog škorpionskog užasa iz Srebrence, plakao je i psovao. Sve su nas isprljali i osramotili. I šta god se mislilo, šta god tupili po skupštini o herojima i budalaštinama, ja verujem da se većina Srbije tako oseća.
Aleksandar Vasović Aleksandar Vasović 21:31 31.03.2010

Re: Ne volim baš o tome

Sve su nas isprljali i osramotili.


e to je to.
samodakazemnesto samodakazemnesto 21:42 31.03.2010

Re: Ne volim baš o tome

"i opet ce,i opet ce roboovati neeeceee"
AlexDunja AlexDunja 22:12 31.03.2010

Re: Ne volim baš o tome


e to je to.

kraj, nema razgovora.
mostarac mostarac 22:34 31.03.2010

posledice deklaracije

Sulejman Tihić: I nad Srbima je bilo zločina u proteklom ratu koje BiH mora osuditi
pun tekst

PS
Obratiti paznju na reakcije citalaca
samodakazemnesto samodakazemnesto 22:58 31.03.2010

Re: posledice deklaracije

pa sta onda? pogledaj komentare naasih citalala u nasim novinama? il se to ne vazi? kako nam je uvek zanimljivje tudje dvoriste,chudo jedno.
dolybell92 dolybell92 07:59 01.04.2010

Re: posledice deklaracije

samodakazemnesto
pa sta onda? pogledaj komentare naasih citalala u nasim novinama? il se to ne vazi? kako nam je uvek zanimljivje tudje dvoriste,chudo jedno.


" Nije meni što ja nemam - već je meni što drugi ima !"

...toliko o tuđem dvorištu... sa takvim načinom
posmatranja stvari funkcioniše pola Skupštine...
samodakazemnesto samodakazemnesto 11:06 01.04.2010

Re: posledice deklaracije

dolybell92
samodakazemnesto
pa sta onda? pogledaj komentare naasih citalala u nasim novinama? il se to ne vazi? kako nam je uvek zanimljivje tudje dvoriste,chudo jedno.


" Nije meni što ja nemam - već je meni što drugi ima !"

...toliko o tuđem dvorištu... sa takvim načinom
posmatranja stvari funkcioniše pola Skupštine...


vala i pola naroda. sto bi skupstina bila bolja? al zanimljivo sto uvek pljunemo po boljem, slovenicima,npr. kao "pas mater,vidi kako su oni daleko dogurali." i to mi pljunemo njih onako ironicno iz sveg srca,ahahahaah. samo ne znam koliko ce nam vremena trebati da nastavimo tu recenicu ovako na primer: pas mater,vidi kako su oni daleko dogurali,ajmo i mi!"
ali necemo skoro. lakse je sedeti u nekoj udobnoj fotelji (koji smo kupili jos osamdesetih,za novu nemamo para) i pljuvati sve redom,mahom sve one koji su bolji od nas. mi smo tragikomedija.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana