Kultura| Literatura| Mediji| Muzika| Umetnost

ŠETNJA SA DINOSAURUSOM

Sestre Bogavac RSS / 11.04.2010. u 23:07

(kako je Cane Partibrejker pljunuo na Poezin Party)

Čuveni kritičar, teoretičar i nadasve pesnik Cane, poznatiji po prezimenu Partibrejkers, svratio je na prošli Poetski clubbing.

Inače, Poetski clubbing je novo gradsko dešavanje.
Odigrao se tek dva puta; treći je zakazan za 25. april.

Clubbing organizuje grupica ljudi, okupljena oko web fanzina Poezin, posvećenog angažovanoj poeziji i pop kulturi.
Poezin radi moj prijatelj Milan Mijatović- entuzijasta i pesnik, čija je nova zbirka izašla nedavno, u ediciji „Total underground", izdavačke kuće Liber. Ova edicija, promovisana je u Malom klubu Akademije, nakon čega je Milanu ponuđeno da osmisli i organizuje program u okviru kog bi, jednom mesečno, pesnici i pesnikinje s OFF scene, mogli da čitaju ili izvode svoje pesme. Po uzoru na Pesničenje, koje rade Škartovci u Rexu i koje je za godinu dana postalo najpopularnije gradsko zbivanje; ali - kamernije, prljavije i intimnije... 

Manje nalik na reviju poezije, a više nalik na žurku. Milan je na Poetski clubbing, pozvao nekolicinu značajnih i talentovanih mladih pesnika/pesnica, ostavljajući mogućnost da se svako ko to želi, prijavi za učešće. Putem sajta, ili na licu mesta, pod uslovom da nekog iz publike časti pićem. Stvar je jasna.

Poetski clubbing nije zasedanje SANU o poeziji, niti je „All stars" pesničko veče. Tu dolaze slemeri, slemerke, aktivisti, aktivistiknje, mladi bendovi, pesnici, pesnikinje, stihoklepci, čudaci, performeri i klinci, odnosno: klinke, od kojih neki po prvi put javno čitaju svoje stihove.
Nema selekcije.Ima demokratije. Nema očekivanja. Ima strpljenja.
Nastupi su različiti. Autori su različiti, i baš ta različitost estetika i načina (ili kako da kažem: diskursa) jeste ono zbog čega je Poetski clubbing zanimljiv. Šaren je, populistički i nepredvidljiv. Umesto da samo piju, ljudi ovde piju, recituju, slušaju i tapšu... Malo dobacuju, malo navijaju, ali mnogo se druže. Poetski clubbing je kreativno druženje.
Otvorena, „grass root" manifestacija, kod koje je bitnije to što otvara prostor za sve glasove, nego što pokušava da uspostavi jedan, artikulisan.
Snimila sam Caneta u uglu.
Primetila sam kad je ušao.
Poslušao je par pesama i glasno dobacivao... To je u redu. Večeri poput ove i postoje zbog dobacivanja.
Neki su autori prilazili da mu se jave. Da ga izrespektuju. ...
Bila mi lepa ta slika.
Matori Cane na Maloj Akademiji.
Nešto kao: Beograd nekad i sad.

Kasnije, iste noći, dok sam s ekipom sa Poezina („Lirička banda-poetska govna!") zbrajala utiske u Ventilu, čini mi se da smo i ovo pomenuli.
Eto, kakav je Cane car, kad je došao da čuje stihove klinaca koji su isto godište s njegovim trećim albumom. ...
I samo par nedelja kasnije, u Politici, izlazi Canetov tekst.
Matori Cane objavio je šta misli o Poetskom clubbingu!

Nije štedeo medijskog prostora u najstarijem srpskom listu, da ošine britkim prutom učesnike i učesnice Clubbinga. Krvavim srpom oštre reči, Cane je osuo paljbu po brutalnom amaterizmu pesničke večeri na Akademiji, generacijama Beograđana poznatoj po milom nadimku Rupa.
Cane zna da prepozna kada je pesničko veče raspad.
On je stručan, dakako: relevantan. On nije Julija, on nije Romeo, noćas je nešto gadno pojeo... Zaboravlja da je po profesiji penzionisani roker, pa umišlja da je PhD Poet i s te se, prestižne pozicije, gnuša poetskog „amaterizma" mladih, o čijim biografijama, CV-jevima, profesijama, obrazovanju i mestu na novoj art sceni - ne zna ništa.
Ja nemam nameru da ga o tome obaveštavam. Tu je Google.
Imam samo potrebu da, kao dramaturškinja, profesionalna spisateljica i iskusna kolumnistinja, objasnim zašto je njegov tekst kolumnistički promašaj godine i primer lošeg i nekonsekventnog pisanja u medijima.
Ne ulazim, naravno, u Canetovo pravo da piše o bilo čemu, o svakoj gluposti koja mu padne na pamet. ... Ipak, čudim se uređivačkoj odluci redakcije Politike, kada su jedan ovako loš tekst objavili na svojim stranama.


U Canetovu kolumnu pod naslovom „Veče potrošenih reči", uvodi nas sledeći lid: „Život svoj treba da se ore i po danu i po mraku sve do cika zore", da bi tekst počeo u duhu komunističke retorike, gde se pominju zborovi, odmetnici i nepravda. Tu Cane pada u vatru loših metafora i tupi o razgrtanju žara i rasplamsavanju njegove duše, koja je pretila da ga sagori... Moćno.
Cane Partibrejkers, ta stara vatra pod vedrim nebom!
Taj orač njive života svoga... Taj paor, taj zemljoradnik življenja... Mada, u neku ruku, i Rock Prometej, što višnjem otima vatru, kujući na njoj oštrice stihova: „Rođen loš, rođen loš, rođen loš!" ... „Kreni, kreni prema meni!" ... „Ne želim da živim hiljadu godina, ceo bi mi život stao u jedan dan." .
Kad se svojski okiti komplimentima (a ko se može bolje o tebi izraziti, ako ne ti sam?!) , Cane lagano uvodi u atmosferu rečima: „Bila je nedelja uveče. Na Maloj Akademiji sam, prvi put u životu na pesničkoj večeri..."
... Dalje se ispričava što je uopšte došao: ne bi on nikad, ima pametnija, nego je baš u Velikom klubu trebalo da svira njegov sin.
Kad se pohvalio da mu je sin gitarista, Cane se doseća sinovljevog rođenja... Sledi anegdota: gomila prisećanja i drugog trenutno bespotrebnog materijala. Reminiscencija na nulti B-day Cane Jr-a, kada Caneta i njegovog Prijatelja nisu pustili u porodilište.
Da ova priča ne bude opšte mesto, Cane je krasi inventivnim detaljem: podatkom o tome da je u porodilište poneo cveće, što je zaista orginalno i što, pre Caneta, ni jednom ocu, nikada nije palo na pamet.
Canetov Prijatelj je, inače, i sam učesnik Poetskog clubbinga.
I tu se Cane opet ograđuje: nije ni Prijatelj došao što je to hteo, nego je morao nekog da zameni, pa je na licu mesta sklepao pesmu i naravno: bio najbolji. Kako i ne bi kad je Canetov drug?... Mora da je malo stare vatre Rock and rolla, prešlo i na njega... Čovek se našao u „neopranom grožđu" - morao je da spase druga u nevolji. To valjda zato što smo mi, Poetski clubberi, nesnađena ekipa. Ako nas jedan čovek ispali, nas trideset prisutnih, nije u stanju da napravi sopstveni program. Izostanke ne tolerišemo, delimo neopravdane i nedajbože da se prijavite, pa se ne pojavite: Clubbing će razočarati najbolje prijatelje učesnika, koji, inače, čine 98% posto publike.
Zato je savršeno nerealno i glupo, kad Cane u svojoj kolumni tvrdi kako je samo Njegov Prijatelj, za svoju fresh- sklepanu pesmu, dobio veliki aplauz. Tvrdim da je aplauzom, sa scene ispraćen svako ko se na nju popeo, bez obzira na kvalitet nastupa i poezije koju je čitao.
Poetski clubbing je takva, friendly manifestacija.
U nekom od narednih redova, matori roker ulazi u sferu direktnog vređanja, pa stihove koje je čuo, naziva nebulozama, a pesnike i pesnikinje lažno hrabrim i odvažnim, u prikazivanju svog života.
Zaboravlja da je sopstveni tekst počeo masom jednako nebuloznih fraza, o oranju života i vatri u kojoj gori, a da je potom natrućao i čitav odeljak, sećajući se rođenja svog Prvenca, na način koji se ne da objasniti, nikako drugačije, osim lažnom odvažnošću u prikazivanju svog života.
Dakle, upravo onim što zamera mladim pesnicima i pesnikinjama.
Canetovom logikom, ispada ipak da matori rokeri, imaju to ontološko pravo na lične reminiscencije. Jer, kad se Cane priseća mladosti, to je tema za kolumnu u Politici, a kad o svojoj mladosti pišu autori i autorke sa OFF- OFF- OFF scene, onda imamo posla sa Lažno Odvažnom Nebulozom.
Nova mladost, kaže Cane, nema Avanturizma... I on to tvrdi, pozivajući se na to da je i sam bio mlad. Ni za trenutak se ne pita da li, iz nekog razloga, ne može da razume autorsku poetku/politiku ili estetiku nove generacije. Da li su genaracije Nas, koji smo glasačko pravo stekli u XXI veku, zbog nečeg različite od Njih, Titovih pionira, lažno pobunjenih rokera s Crvenim soškama, čiji su se vrhunci karijera, rasplamsavali u isto vreme kada i predposlednji rat na ovim prostorima? ...
Cane se time ne zamara.
On ne razmatra opciju da ga je pregazilo vreme.
On prosto tvrdi da je super lik, da mu je sin super lik i da su svi Njegovi Prijatelji- super likovi... Ne libi se da potom pljuje po svima drugima...
Mada u stvari, to nije fer... Jer je generacija koju je pljunuo, odrasla na njegovim kvazi-pesmama, te je krivica za zapušteno stanje u kom se nalazi, delimično i njegova, lična.
On dakle, pljuje iste one klince koji su štedeli feninge džeparca da bi kupovali njegove albume i Nove godine sačekivali na protestima gde je svirao.

(„Braćo i sestre, nešto smo kaljavi od ove Srpske Nove!" ... )


Odbijam da analiziram kvalitet poezije koju smo čuli na prošlom Poetskom clubbingu. U ovom tekstu mene zanima etička problematika Canetovog postupka: doći na underground pesničko veče, provesti tamo kratko vreme a potom otići kući i otkucati kritički tekst, uperen protiv- KOGA?! ČEGA?!
Protiv švrći koje se tresu od treme, dok za publiku od sto ljudi, čitaju nešto iz svog srca, napisano kako su najbolje znali. Sve to za dž i bez ambicija da urade bilo šta, osim da pročitaju svoje stihove na sceni.
U trenutku dok kulturom našeg društva, kao i državom, caruje stranačka mafija, Cane na metu stavlja osamnaestogodišnjake, sa no-budget večeri poezije, gde je svako dobrodošao i svako može da čita šta hoće.


Bravo, Cane!


Legendo Roka!
Jebeno Rokaš!

Sad si nam svima pokazao!!!

Zapušio si gubicu Ireni Plaović (rođenoj '92), učenici Filološke i laureatkinji dve nagrade za mlade autore. Napušio si Teodoru Budimir, studentkinju dramaturgije na FDU, čija prva zbirka, takođe, nije prošla nenagrađena. Jebo si Nemanju Arsovića s Filozofskog u Novom Sadu, čiju prvu knjigu upravo izdaje Matica srpska. Jelenu Tipšin, organizatorku Poezije u kući u CK13, koja je čitala svoje divne prevode Stramera...
I Mene, uostalom. Moje prijatelje i saradnike. Moju ekipu.
Milana Mijatovića, zahvaljujući čijem trudu svi mladi i neafirmisani autori, imaju gde da se obaveste o poestkim zbivanjima i gde da objave svoje radove.


Cane, Cane... Stoko nevaspitana.
Bez ideje i bez inspiracije.
Potrošen, produvan keršme bivšeg i izduvanog BG-a, iz petog veka pre nove ere, bez želje da pogledaš svet oko sebe i medijski prostor koji ti se nudi, potrošiš na nešto zaista važno.


Kaže da smo ga podsetili na decu u školi, pa me zanima: da li bi tako pisao i o školarcima, kad bi ga neki rokerski nastrojen nastavnik, pozvao na razgovor sa đacima?! ...

Bivši pesnik i bivši rock star („Bolje biti pijan nego star" - !), objavio je svoju RNR verziju mitketovskog „Žala za mladost", na stranicama Politike. („Potrebno je puno vremena da se postane mlad.")

Canetov frust izbija iz svakog reda njegovog teksta.
On jednostavno i ubeđeno radi najgluplju moguću stvar: bez trunke autoironije i pokušaja da problematizuje sopstvenu poziciju, piše tekst o tome da mladost nije kao kad je on bio mlad, i da životi i glasovi mladih ljudi, vrede manje od njegovog glasa.
Ne zna gde je bio, ne zna ni šta je radio ali zato, odlično zna kako bi dobar kolumnista trebalo da zauzme opak stav.
Na kraju teksta (Uvod, Razrada) Cane iznosi zajeban Zaključak.
Nije on ovo pisao da bi bacio hejt na Mlade, nego tek tako, da nas podseti kako je Šesti april, osnosno da je 69. (i slovima: šesdesetdeveta) godišnjica bombardovanja Beograda 1941. , kada je (na dan Uskrsa) stradala Narodna biblioteka.
Ovo sad izgleda ko digresija i kao ozbiljan obrt u poslednjim redovima teksta. Ipak, ako taj isti tekst interpretiramo malo pažljivije, postaje jasno da Cane, ne samo što hejtuje mlade, nego saoseća sa starijima od sebe, to jest s generacijom Moje Babe, koja se ovog bombardovanja još seća.
„Bio je uvek star! "
Apstrahuje sva bombardovanja koja su ovaj siroti grad zadesila u poslednjih 69 dina, pa svoju ljubav za pisanu reč uvodi u oblast nekrofilije, predlažući da se napravi spomenik KNJIGA U PLAMENU, gde ćemo dovoditi Zle Švabe (valjda ove Nemce, koji su kupili naša propala preduzeća, među kojima je i renomirana Politika?!) da polože vence i po mogućstvu, pojedu svoje dupe, zbog onog što su nam uradili u Drugom svetskom ratu.


Caneta niko nije obavestio o skorijem ratovanju?


Cane je u vreme poslednjih ratova bio na vrhu rock- karijere!
Beznadežno je, dakle, podsećati ga na set-up u kom je odrasla generacija koje se toliko grozi. Beznadežno je, jer je živeo „ludo i brzo", pa nije imao kad da provali kako se rađaju novi ljudi... koji, kada porastu, neće jebati poeziju „od koje zaboraviš ko si".


Moramo da se setimo ko smo, Cane!
Da se izmislimo, odbacivši RNR bajku Vaših pionirskih genercija!


Možeš da laješ koliko hoćeš, vreme je ipak na našoj strani.
Ti si zašao u drugu, mi smo i dalje u prvoj polovini svojih života.
I moguće je, vrlo je moguće, da smo operisani od avanture.
Odrastali smo u vrlo avanturističkom okruženju: sve te hiperinflacije, pametne bombe, restrikcije struje i vanredna stanja... Vrlo je moguće da smo smoreni i slažem se da nas treba ukinuti... No, onda, Cane, postavljam pitanje: ako se sada sklonimo sa scene, na koji način će biti stvoreni tako savršeni sredovečni ljudi, kao što si recimo Ti?!

Pomozi svima, skoči na lice!

 

U susret aprilskom Poetskom clubbingu, koji ću voditi i na kom će nastupati mladi polaznici i mlade polaznice prve beogradske Slem radionice, želela bih da Canetu posvetim pesmu za njegov 165. rođendan.
Ovo je sasvim lično. From Me, to You, torima! ... Dakle:
Za Deda Caneta, od Male Minje sa Senjaka - Uffie sa numerom „IN CHARGE" ... i posebnim osvrtom na lajnu teksta:
„We grow up on hearing rap, not your fake ass rockers!"

Milena aka Minja Bogavac
(poetesa i slem princeza, mojne sa mnom da se zezaš!)

Atačmenti



Komentari (408)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

BebaOdLonchara BebaOdLonchara 17:56 12.04.2010

Re: Cane je to, stari provokator

ivane, da li znaš onu anegdotu kada je Marko Kraljević orao drumove?
Ivan Marović Ivan Marović 18:03 12.04.2010

Re: Cane je to, stari provokator

Znam, kako da ne znam.

Marko Kraljević orao drumove, naiđu Turci janjičari, Marko podigne ralo i volove i pobije Turke janjičare, naiđe Cane i veli: "Srećna vam žetva, seljani."
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 18:09 12.04.2010

Re: Cane je to, stari provokator

naiđe Cane i veli: "Srećna vam žetva, seljani."


Cane Partibrejkers, ta stara vatra pod vedrim nebom!
Taj orač njive života svoga... Taj paor, taj zemljoradnik življenja

Ivan Marović Ivan Marović 18:24 12.04.2010

Re: Cane je to, stari provokator

Nego, jel znaš ti, Bebo, kako je Cane izmislio pčelu?
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 18:51 12.04.2010

Re: Cane je to, stari provokator

Nego, jel znaš ti, Bebo, kako je Cane izmislio pčelu?

nemam pojma, naravno :)
Ivan Marović Ivan Marović 18:56 12.04.2010

Kako je Cane izmislio pčelu

Jednom Cane, na putu sa radne akcije obnove manastira Stupovi, kod Djurdjeva, sretne coveka koji sedi kraj puta, noseci sesir sa mrezom i place...

"Jeeeboteee, misim... sto cmizdris matori?" - upita ga produhovljeni roker.

"Ne mogu vise! Strsljen nije od boga dat da se drzi u kosnici a i med gorak, gotovo opor mu je..." - odvrati Strsljenar.

Cane utom uze dva strsljena, muzjaka i nemuzjaka, stavi ih u dzep i ponese svome duhovniku. Sutradan, dodje na isto mesto i zabesedi jos uvek tuznom coveku:

"Na ti ovi, na ubodnom planu osiromaseni strsljeni... sad ih poteraj i mjed im zamuzi o Krstovdanu, ne pre".

Siromasak poslusa i, zaista, vec o Casnim Verigama poce obozenim stvorovima sladak med slivati se niz spolovila...

Sad vec ex-strsljenar zahvali se Canetu ali ovaj vec niz drum posao ne bi li stigao da gostuje na radio Svetigori.

"Nazovi ih Pcele, po nasem drugom demu... I reci sestri da je toliko ruzna da joj ne bih dao ni tudj k*rac da pusi"- samo je rekao...
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 19:27 12.04.2010

Re: Kako je Cane izmislio pčelu

produhovljeni roker



mogu da zamislim kako tek izgleda anegdota sa Musom Kesedžijom. o vili ravijojli ne smem ni da pitam, to bi palo pod X-rated.
Ivan Marović Ivan Marović 19:48 12.04.2010

Re: Kako je Cane izmislio pčelu

Mislim da je bilo dosta, što bi Cane rekao "dosta je valjanja u starom blatu". Za kraj, red je i da napišem šta bi o svemu ovome imao da izjavi Cane:

"Ljudi često ne čuju ono što im ja govorim, interpretiraju na svoj način. Na primer ja kažem gde ste zemljaci a oni razumeju gde ste seljaci. Ipak, gde ima dima ima i vatre."


Sestre Bogavac Sestre Bogavac 01:02 13.04.2010

Re: Cane je to, stari provokator

Cane je to, stari provokator
Pazi kad me ništa ne čudi, jedino me zabrinjava to rasplinjavanje, nekada je on to umeo u dve reči, onako lakonski (tipa šta je bre, seljaci/Hrvati/emigranti itd, izabrati po potrebi), a sad mu treba čitava Politika da kaže šta je bre, klinci.




Marovicu, hoces da se ugusim od smeha, na kraju napornog radnog dana na poziciji moderatorke?




G r o f G r o f 14:33 12.04.2010

Lajtmotiv

Lajtmotiv čitave rasprave može se svesti ne Jeličinu rečenicu.

odmah da se razumemo ja te podržavam. I tebe i mlade pesnike, makar ih nisam ni čula, verujem da se jako trude radeći nešto što je dobro - da pišu.


Samo neko bla, bla, bla i kritika kritike bez objekta kritike.
Novinari su stvarno odlepili.
Kako se može potrošiti toliko reči o nekoj pesničkoj večeri, a pre toga ne poslušati pesme.
Iz iskustva sa umetničkih izložbi i nakon preslušavanja pesničke večeri na youtube, mislim da Cane nije daleko od istine.
Umetnicima su povadili zube.
Naravno da to ne znači da ovakve manifestacije nisu potrebne i zato svaka pohvala organizatoru.
Odgovor na kritiku, koji argumente traži u godinama kritičara, a ne u analizi kritikovanih dela, je smešan.
Sestre Bogavac Sestre Bogavac 01:24 13.04.2010

Re: Lajtmotiv

Odgovor na kritiku, koji argumente traži u godinama kritičara, a ne u analizi kritikovanih dela, je smešan.


Pre svega, postovani Grofe, sta podrazumevamo pod kritikom?
Da je Cane napisao kritiku, Milan bi imao prava da u istoj toj Politici objavi odgovor. Cane je, medjutim, napisao svoju impresiju Mogao je i sve to da izmisli, došlo bi na isto. Njegov tekst je dnevnička zabeleška. No, ja se ovde ne bavim analizom Poetskog Clubbinga, već KRITIKOM Canetove KOLUMNE, pri čemu sam jako držala do toga da, pored svog stava o istoj, prikažem čitaocima strukturu i logiku tog teksta, kao i da pokušam da objasnim zašto je etički problematičan, u kontekstu u kom je objavljen.

Smatram da je sramota to što svakog jutra plaćam Politiku, da bi u njoj čitala isto što za dž. čitam na Bundolu.

mislim da Cane nije daleko od istine.

Možda i nije daleko od istine, ali mu je tekst daleko od dobrog teksta, čime se stavio u poziciju da bude kritikovan, baš kao i mladi ljudi na čiju se poeziju kritički osvrnuo.


Odgovor na kritiku, koji argumente traži u godinama kritičara, a ne u analizi kritikovanih dela, je smešan.

Dodje mi da se zapitam: da li sam to ja, ili odsjaj moga gašenja?!
Ipak, dodje mi i da te pitam: da li uopšte znaš šta je to kritika, i koja je razlika između kritike, prikaza i kolumne? ... Mislim da bi ti jasnija distinkcija između ovih pojmova pomogla da shvatiš ono što si na ovom blogu mogao da pročitaš.

smešan


Drago mi je ako sam te nasmejala... ipak... Moraćeš da priznaš da argumente nisam tražila u Canetovim godinama, već u sumnjivoj kompoziciji teza u njegovom tekstu, koji se logički, sam u sebe urušava, što ga čini kolumnističkim promašajem.

Jasno je da sam, na kraju, morala da se pozabavim time koliko Cane ima godina, jer on i sam piše o Našoj Generaciji, i Mladosti - na vrlo generalizovan način, u kom izuzetak zavređuje samo njegov sin.
I dalje mi nije jasno zašto nije pisao o impresijama sa sinovljeve svirke, već se okomio na tuđe sinove i ćerke koji su iste večeri, nastupali u istom klubu.



Ubi me prejaki Cane.
Haahahhahah.
G r o f G r o f 20:10 13.04.2010

Re: Lajtmotiv

Draga moja sestro Bogovac.
Jedina dobra strana ove diskusije je to, što neće biti mtvih, jer nema prejake reči.
Čak i Branko koji je evidentno osetljiv na njih, pre bi crkao od smeha nego od ovih reči.
Ja nisam Canetov fan i ne govorim o njemu nego pisanju dragih mi blogera.
Promašio sam temu!? Pa naravno sestro slatka. To mi se uvek dogadja.
Naprosto me živcira kad neki poznatiji bloger nešto napiše, a onda svi potrče ili da budu prvi, ili da se šlihtaju zanemarujući svoj stav.
Ja iskreno mislim da Cane nije rekao ništa loše, mislim da si i ti svesna toga, ali mislim da svesno dižeš tenziju jer tako pamažeš poeziji.
To je u redu.
Umetmosti je uvek potrebna provokacija. Ako je nema iznutra, neka dodje spolja.
Pa makar i u obliku Caneta.
Pa makar i morali recitovati goli...:)))))))
Nije mi strano pisanje poezije i znam da uvek više koristi neuvijena kritika, od kurtoaznog tapšanja po ramenu.
Sestre Bogavac Sestre Bogavac 22:48 13.04.2010

Re: Lajtmotiv

neuvijena kritika, od kurtoaznog tapšanja po ramenu.


Cane nije napisao neuvijenu kritiku poezije, već jednu vrlo uvijenu. Da tako kazem, metaforicnu... gde su prazne reci predstavljene ko prnje, a pesnici kao neko ko se u prnje zaodeva mesto da se ogoli.
(?!) Licno, mislim da ovakva vrsta kritikovanja ima mnogo više sličnosti sa lošom poezijom, nego sa dobrim kritikovanjem. ...
Problem Canetove kolumne i jeste to što umnožava "potrošene reči", koje navodno ne voli i navodno kritikuje.

poezin poezin 14:59 12.04.2010

Mail pravo od, znate već koga

Ovaj mail nam je upravo stigao od gospodina iz Politike:

"gospodine mijatovicu, kolege koje su citale vas tekst kazu da je pun licnih uvreda i insinuacija. molim vas da iz teksta izostavite licne uvrede i da ponovo posaljete tekst. pozdrav b.radivojsa"

Ovo je naš odgovor:

"Poštovani,
Šaljem Vam spisak medija koji su objavili ovaj tekst:

http://www.e-novine.com/index.php?news=36515
http://www.nspm.rs/polemike/cane-covek-potrosenih-reci.html?alphabet=l
http://www.malenovine.com/?p=1859

Koliko čujem, ti mediji su zainteresovani da objave da ste nas konačno odbili da damo odgovor Canetu iz Partibrejkersa. Za njih, ovaj tekst nije bio uvredljiv i čak su ga objavili u celini. Vi razmislite. Ako do utorka ne objavite, smatraćemo da ste izvršili cenzuru."
Sestre Bogavac Sestre Bogavac 01:41 13.04.2010

Re: Mail pravo od, znate već koga

smatraćemo da ste izvršili cenzuru.


Okej, kapiram da si iznerviran, ali to nije cenzura.
Cenzura je kad neki sadržaj zabraniš, a Uređivačka Politika je kad nećeš da objaviš tekst koji ti je poslat.

(ja ne bih to dalje čačkala... jer se plašim da će ti, na kraju, stići jako zajeban odgovor)

S obzirom da Cane nigde nije imenovao Poetski Clubbing, Poezin niti bilo kog učesnika ili učesnicu na ovom dogadjaju, Politika zaista ima pravo da ne objavi tvoj odgovor.
Sasvim je u redu to sto stite svog kolumnistu... ALI, poslednje što želim da kažem je da su u pravu, s obzirom na to kakve kolumniste biraju da objavljuju i štite.

To je ziheraški i jadno.
Jer nije teško baciti hejt po pesničkoj večeri, ali je teško prihvatiti da se ovakvi tekstovi objavljuju u renomiranom listu kakva je Politika.

Kao što reče neko gore: nije Cane kriv što Politika objavljuje tekstove tipa "DRAGI DNEVIČE", ali jeste što je tekst tog tipa njegov.

Na kraju krajeva, zar je bitno da ti objave odgovor?
Objavljen je na nekoliko mesta i to je sasvim dovoljno.

Želiš li plejs u Politici, napiši novi. Jbg, to je prestižan list... Neće valjda da prenose tekstove iz Malih novina. Hahahhahahahhaha!

p.s.
za tvoj trud na mladoj poetskoj sceni!
Jbo Politiku! Čak im je i horoskop loš.
JJ Beba JJ Beba 16:37 12.04.2010

alala vera, alal vera

sestro, brate

U susret aprilskom Poetskom clubbingu, koji ću voditi i na kom će nastupati mladi polaznici i mlade polaznice prve beogradske Slem radionice, želela bih da Canetu posvetim pesmu za njegov 165. rođendan.

zahvaliće se u Agape, gde bogougodno besedi
Sestre Bogavac Sestre Bogavac 01:43 13.04.2010

Re: alala vera, alal vera

zahvaliće se u Agape


To sam oduvek zelela!

behemot123 behemot123 16:45 12.04.2010

Uh...

Da niste malo preterali? Za mene je Cane uvek bio apsolutni car, možda ne mogu da sudim objektivno. U svakom slučaju je ružno što je tako napisao o tuđem pesničkom trudu. Ipak, on ima pravo da iznese svoj lični utisak u kolumni. Pritom, u ovom intervjuu je rekao toliko fenomenalnih stvari

http://www.b92.net/zivot/licni_prostor.php?nav_id=387475

Kako god. Pozdrav.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 18:55 12.04.2010

Re: Uh...

Za mene je Cane uvek bio apsolutni car, možda ne mogu da sudim objektivno.

jel? a zašto je on za tebe opsolutni car? ozbiljno pitam.



behemot123 behemot123 21:07 12.04.2010

Re: Uh...

a zašto je on za tebe opsolutni car?


Zato što volim njegovu muziku, a u ovom gore intervjuu je rekao gomilu super stvari (pogotovo onaj deo koji se tiče odnosa mladi-stari), pa smatram da je Cane jako mudar čovek. To što je postao pravoslavac je njegova lična odluka. Očigledno mu je bilo potrebno nešto za šta bi se uhvatio, a sve što pomaže u životu je OK.
Ne slažem se uopšte sa onim što je napisao, jer su stvari kao Pesničenje ili ova nova varijanta fenomenalne, ali on ima pravo na svoje viđenje. Beše li Volter, ne slažem se sa tobom, ali ću braniti tvoje pravo da to kažeš. I ne sviđa mi se to da je Cane zbog stava oko pesničke večeri sada automatski postao najgori skot, idiot, jajara, loš muzičar, pesnik, večito crno-belo.
A za tebe, kao i uvek od mene, veliki poljubac . Kao i za sestre Bogavac, pogotovo Minju, jer sam uživao slušajući je na Pesničenju.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 00:55 13.04.2010

Re: Uh...

Kao i za sestre Bogavac, pogotovo Minju, jer sam uživao slušajući je na Pesničenju.



ja o canetu oduvek imam slično mišljenje ali ga do sada ovde nisam iznosila. ovo je nekako bila zgodna prilika
Sestre Bogavac Sestre Bogavac 01:52 13.04.2010

Re: Uh...

Pritom, u ovom intervjuu je rekao toliko fenomenalnih stvari


Behemot, hvala za link.

Posebno mi se svidja ovo:

Kako danas da čovek ostane slobodan, sam i svoj?
Da bude svoj
.

Mada, bez losih namera, imam potrebu da pejstujem jos jedan deo.

Danas mlade odmah opterete sa teškim stvarima. Sa nekom beskrupuloznošću koja vlada sa svim zamenjenim tezama i gnjilim frazama. A u naše vreme su bili perfidniji. Mislim i u ovo vreme. Mi smo bili prva generacija na kojoj je to okušano. Pušten je besmisao, droga....Najbolji, najplemenitiji su uništavani da bi osrednji mogli da egzistiraju i da nameću svoja pravila koja nemaju veze sa mozgom. Nemaju veze sa istinom.



Jos jednom, hvala.

Bojana Maljević Bojana Maljević 17:48 12.04.2010

Moj zakljucak

Pisala sam dug odgovor na pitanja koja su direktno meni postavljena. I onda mi je pao sistem. Nemam vremena da ponovim to sada. U svakom slucaju, mislim da je Cane bio destruktivan, mislim da je pogresno sto je napisao takvu kolumnu, mislim da on to moze puno bolje, mislim da je bio neinsprativan u svakom smislu. A pogotovo onima o kojima je govorio i mnogima kojima je idol.
Iskljucujem se iz ove "rasprave" sa predlogom: svako kome nije jasno zasto mnogi ljudi zameraju Canetu to sto je uradio neka pogleda ponovo film Dead poet's Society.
Evo samo jednog inserta. Cane je mogao da pronadje 1001 bolji nacin da kaze to sto misli. Izabrao je najgori.

BebaOdLonchara BebaOdLonchara 18:02 12.04.2010

Re: Moj zakljucak

I onda mi je pao sistem.

nisi valjda prešla na Windows?! (shocked)

ah, piter vir
Bojana Maljević Bojana Maljević 18:20 12.04.2010

Re: Moj zakljucak

nisi valjda prešla na Windows?! (shocked)

O, ne, nikako
Ipak, desilo se. Jednostavno je Safari nestao sa ekrana
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 18:37 12.04.2010

Re: Moj zakljucak

Ipak, desilo se. Jednostavno je Safari nestao sa ekrana

meni crk'o hard prošle nedelje...

nego, probaj Chrome za OS X. ja ne uključujem safari više! ja, koja sam se klela u safari, nemam ga dole u Dock-u.




stefan.hauzer stefan.hauzer 19:21 12.04.2010

Re: Moj zakljucak


'vako nesto?

(jest' da nije safari i chrome,al' taj je rad!)
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 19:51 12.04.2010

Re: Moj zakljucak

the one and only

stefan.hauzer stefan.hauzer 21:12 12.04.2010

Re: Moj zakljucak

only one,too bad...
Bojana Maljević Bojana Maljević 22:32 12.04.2010

Re: Moj zakljucak

nego, probaj Chrome za OS X.

Ma probala, pokusavam i dalje. Ne ide mi da se naviknem. Bolji mi Safari
poezin poezin 21:29 12.04.2010

Zvanično obaveštenje

Poštovani blogeri, dobili smo informaciju da sajt Politika neće objaviti našu reakciju na Canetov tekst.

Na taj način, prekršen je Zakon o informisanju. Mi nemamo novca da se sudimo sa Politikom ali jedino što želimo to je da javnost bude informisana da reakcija na Canetov tekst neće biti objavljena i na taj način urednik Politike koji je već pomenut u prethodnom tekstu je izvršio otvorenu cenzuru.

Mi ne možemo ništa da uradimo da sprečimo cenzuru ali sada se bar zna da Politika forsira određene ljude i guši sve ostale. Mi smo strana koja je direktno prozvana na njihovom sajtu i nismo dobili mogućnost da odgovorimo na jedan zlonameran i maliciozan tekst.

Toliko.

P.S: zahvaljujemo se urednicima BETONA što su objavili naš odgovor.

Link: http://www.elektrobeton.net/javniradovi.html#cane


Bili Piton Bili Piton 22:55 12.04.2010

U prolazu



Ma koji bre Cane ste vi normalni???? Hohštapler najobičniji.

Puna podrška klincima.
Bili Piton Bili Piton 23:40 12.04.2010

Re: U prolazu



* posto je ovde obrisan citav trol, brisem i ovo sto je ostalo da ne bi visilo samo za sebe van konteksta.
Sestre Bogavac Sestre Bogavac 01:55 13.04.2010

Re: U prolazu

Ma koji bre Cane ste vi normalni????




Vala bas... Vec sam se i sama smorila!

BebaOdLonchara BebaOdLonchara 02:06 13.04.2010

Re: U prolazu

Ma koji bre Cane ste vi normalni???? Hohštapler najobičniji.

e pa sad moram da ponovim svoj komentar, koji je bio jako rečit inače, ovako je glasio:

Bili Piton Bili Piton 03:39 13.04.2010

Re: U prolazu



onda cu i ja da ponovim, odnosilo se na Caneta - ne samo da gadan deda raste, nego mu jos i smrdi iz usta kad se oglasi.
ninasimone ninasimone 19:39 13.04.2010

Re: U prolazu

Bili Piton


Ma koji bre Cane ste vi normalni????

Bili, u sred srede!!! Kratko i jasno.:))))))
Zamisli da vas je nahvalio?! Sta biste onda? Ako bi has been but born again rocker krenuo da me hvali, ja bi se zabrinula.
blogovkolac blogovkolac 03:42 13.04.2010

Sumrak Idola, pardon, Caneta

Svi se previše ložite...
Religija/e razdvaja/ju ljude,udaljava/ju ih.
Bog ne postoji.
Na Islandu se takođe održavaju večeri poezije.Oštre.
Vežbaju.
Sudar titana poetike.
Amaterske.Najiskrenije što se može.
Devojke odlepljuju na najboljeg pesnika.
O pesnicama i nasilju ni govora.
Björk im nikad ne bi rekla da su nebulozne.
Cane me je razočarao,odavno.
Od radničke kontrole do pesničke kontrole.
Šta sledi? Kontrola kompletnog hidrocefalusa?
Počeo je da me podseća na Mariju Antoanetu.
Znamo kako je završila.
Minja,razumem zašto se ljutiš.Imaš pravo.
Cane se trta mlade generacije jer misli da će ga
neko od njih svrgnuti sa "trona" srpske r`n`r poezije.
Ali on na njemu nikada nije ni sedeo.
Niske strasti drobe duh.
Teško je postati zvezda.Idiot vrlo lako.
Strah od smrti je zajebana stvar.
Nisam mlad,a nisam ni star.
Ja sam zver.Ja imam dar.
Napraviću dar-mar.
Pesnički,naravno.
Sestre Bogavac Sestre Bogavac 22:56 13.04.2010

Re: Sumrak Idola, pardon, Caneta

Ja sam zver.Ja imam dar.
Napraviću dar-mar.
Pesnički,naravno.


draft.dodger draft.dodger 04:08 13.04.2010

OHOLO ZORANČE...


Caneta siluje sopstveni ego...
mrdax mrdax 21:51 13.04.2010

Cane Partibrejkers

U osnovnoj skoli neke moje drugarice su se lozile na Caneta Pertibrejkersa. Neki moji drugovi su se lozili na Caneta Partibrejkersa. Ja ga jednostavno nisam ni cuo ni video, po neki hit i to je to. Ja sam slusao i ziveo tehno. I dok je jedan DJ Marko Nastic punio Industriju u godinama najvece bede u SRbiji i stavio Srbiju na DJ mapu, omladina je klicala otrcanim i pre 50 godina preslusanim rock & roll , R&B ala Cane melodijama. A onda se desilo nesto jos gore saznao sam da je gospodin i veliki vernik.
Slucajno sam video i ovaj klip na kojem vredja voditeljku B92. Sta reci?
Dok neko sada repuje, pravi muziku na kompjuteru, uploaduje na razne sajtove, pravi kombinaciju muzickih pravaca, i obilazi svet i zaradjuje ,odredjen deo "mladih ljudi" je i dalje fasciniran rock&roll "cetnicima" , potpuno ogrezlim u samoljublje, pravoverje i drzanje propalih govora sa TV-a. Pri tome Cane izgleda kao ofucana pijandura , izvucena iz obliznjeg jarka, bez dinara u dzepu, puna usta crkve. Pogledajte recimo Koju iz Discipline Kitschme , covek se i dalje drzi , nije se tako srozao kao gore pomenuti luzer.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 21:55 13.04.2010

Re: Cane Partibrejkers

Ja sam slusao i ziveo tehno.

gde si, brate?!
mrdax mrdax 07:46 14.04.2010

Re: Cane Partibrejkers

BebaOdLonchara
Ja sam slusao i ziveo tehno.
gde si, brate?!


Here I am sister!
Sestre Bogavac Sestre Bogavac 22:54 13.04.2010

Cane je dobio posvetu :)



Jelena Paligorić, dramska spisateljica i pesnikinja, posvetila je Canetu nekoliko stihova.

Uzivajte!


canetova.

Rekao mi je da nisam avanturista
a meni je samo palo na pamet
koliko više nemam snage ni da objašnjavam
mentalnu ubijenost moje generacije
generacije koja je nesposobna da doživi katarzu i
koja je sa depresijom i apatijom na dobar dan.
Rekao je meni i mojima
Da nismo avanturisti.
a ja ne znam odakle da krenem
da li od toga da imam 23
i 5 zemalja u kojima sam živela
ili toga da moja sestra nije znala
do svoje četvrte godine kako izgleda kivi
ili toga da sam prvi put prešla granicu sa 17 godina.
Rekao mi je da nisam avanturista
A mislim da sam bila najveći
Još od prvog osnovne
Kad sam ponosno nosila mamine šivene pačvorak haljine
A moj drug iz odeljenja imao obezbedjenje i stilistu.
Bila sam najveći anaturista u pravljenju kolaža
Za vreme restrikcije struje
I najveći avanturista u lupanju varjačom o šerpu
Za vreme dnevnika
Sa samo 9 godina.
Bila sam najgrlatiji avanturista na koncertima za vreme bombardovanja
I najjači avanturista Zvezdare kad su se delili bedževi „ Otpora „ .
A tek kakav sam avanturista bila da izađem sa 200 dinara u grad
Kad keva i ćale nisu radili
I da se provedem najbolje na svetu
Kakav sam avanturista bila da upišem i završavam fakultet na vreme
Radim 500 stvari u isto vreme
Da ne bih mislila koliko u ovoj zemlji
Ništa jebeno nije u redu
I da ne bih mislila
Šta sam ja bogu zgrešila da se rodim ovde.
Najveći sam avanturista bila kad sam ispratila u drugu zemlju
Osobu koju najviše volim
Jer je ona za razliku od mene svesna
Da se ovde nikad ništa neće promeniti.
I zato nemoj ti meni da sereš
Da ja nisam avanturista.
Ja sam preveliki avanturista za moje premale godine
I umorna sam.
Volela bih da znaš kako izgleda
Kad više nemaš velikih želja
Sem da imaš kuću, posao i klince
Kad želiš mali smireni mikrosvet
Jer ti je avanture dosta
A nisi ni do pola života stigao.
Zamisli kako je to
Da se i dalje raduješ nekoj klopi
Mirisu hleba
Mirisu kafe
Zamisli kako je to
Kad ne želiš da pojedeš svet
Već da se sklanjaš da svet ne bi pojeo tebe.
I zato pre nego što mi kažeš
Da nisam avanturista
Vrati se u svoju crvenu prošlost
Kada vas je sve kolektivno boleo kurac
Šta će biti posle
Vrati se i seti se
Da je za vas tad avantura bila da se zajebavate ispred hotela „ Moskva „
i idete u London po ploče.
Vrati se i seti se
Da ste svi išli na more
Da ste svi imali indekse i pasoše
I da ste se svi smejali.

Da mi je jedna takva avantura
Da se odmorim.
Bojana Maljević Bojana Maljević 23:45 13.04.2010

Re: Cane je dobio posvetu :)


Jelena Paligorić, dramska spisateljica i pesnikinja, posvetila je Canetu nekoliko stihova.

Ova pesnikinja već ga je pominjala u jednoj ranijoj pesmi
Sećam se toponima našeg vračarskog odrastanja
odranih kolena u crvenom parku
sećam se hiljade
poslednjih cigareta
u rana jutra
na uglovima
Golsvortijeve
Mutapove
Kursuline
Sinđelićeve
Sećam se pijace
na kojoj si mi jednom
kupio praziluk umesto cveća.
Sećam se dilera dopa
dole na uglu
koji su mi sa 8 godina
davali žvake od cimeta.
Sećam se komisiona
šampona od koprive
pacova u samoposluzi
Dejana Koturovića sa torbom preko ramena
i
Caneta koji kupuje pljuge
preko puta moje zgrade.

Sestre Bogavac Sestre Bogavac 23:59 13.04.2010

Re: Cane je dobio posvetu :)

Ova pesnikinja već ga je pominjala u jednoj ranijoj pesmi


Da, da... i sto je najcudnije i tu je pesmu napisala nedavno, koliko je meni poznato, samo nekoliko dana pred Canetovu kolumnu.




Do kraja, Cane ce jos dobiti status vecnog uzora i inspiracije novim genaracijama!

BebaOdLonchara BebaOdLonchara 01:42 14.04.2010

Re: Cane je dobio posvetu :)

Do kraja, Cane ce jos dobiti status vecnog uzora i inspiracije novim genaracijama!

ekšli, to mu je i bio cilj
Bojana Maljević Bojana Maljević 02:19 14.04.2010

Re: Cane je dobio posvetu :)

Do kraja, Cane ce jos dobiti status vecnog uzora i inspiracije novim genaracijama!

Ja mislim da je to sasvim u redu.
Neko Iz Mase Neko Iz Mase 01:58 14.04.2010

Minja vs Cane

u tom fight-u cu uvek izabrati Minju!.

Glupo je napadati Minju shto brani decu. Ne brani sebe. Boli je uvo za Caneta...
Cane je, odavno, potroshio sam sebe, kao shto i Politika odavno nije Politika.
Ja ceo zivot pevam jednu pesmu (otpevati u Canetovom stilu, uz muziku pesme 1000 godina).
Vecina nas zna bar 10 Canetovih pesama od pochetka do kraja. Vecina nas je u nekom momentu svog zivota mislila kako je Cane veliki shmeker. No, Cane je postao light varijanta Bore Djordjevica. Light zato shto je Bora u svemu bio veci, pa i u svom ludilu. Gadi mi se Bora, gadi mi se Cane. Isti qrac. Ko zna, mozda se stari Cane ugleda na starog Boru?

Najbolji odgovor starom Canetu je dala Jelena Paligoric, sve ostalo mi sad deluje besisleno.
"Volela bih da znaš kako izgleda
Kad više nemaš velikih želja
Sem da imaš kuću, posao i klince
Kad želiš mali smireni mikrosvet
Jer ti je avanture dosta
A nisi ni do pola života stigao."
Ja bih voleo da je Cane odrastao u nashe vreme. Mada, ja sa 30 i kojom vishe ne soadam u kategoriju mladih
Neko je spakovao Caneta u istu grupu sa Magi, Milanom, VD-om, Sonjom, ako je i spadao u tu grupu dugo, dugo, dugo mu u njoj nije mesto! Sada je nacionalista, pravoslavac, veliki vernik... ne smeta mi ni nacionalizam, ni veroispovest, smeta mi shto su ti pojmovi kod nas postali sinonimi za shovinizam i fundamentalizam. Mogu da razumem da ne slushash Azru jer ti se iz nekog razloga ne svidja, ne mogu da razumem da je ne slushash jer je bend iz Hrvatske...
Ma nije ni bitno, imam utisak da trolujem.
Neka si mu rekla, Minja! :)
RESPECT
radojicic92 radojicic92 02:50 14.04.2010

...

jadna mala deca, rasla u teskim uslovima, pa ne sme niko da ih dira

niti ste vi deca, niti je Cane odrtaveli roker i hohstpler, kako ga vidim dole kolega muzicar Bili naziva, dao vam je covek kompliment, shvatio vas ozbiljno za razliku od vas samih

ko vam brani, okupljajte se na poetskim zurkicama, angazovanim naravno i bez pretenzija

zezajte se, pijuckajte i tu i tamo izvredjajte boljeg od sebe, ostacete i dalje mediokriteti sa jakom i za odrastanje bitnom podrskom prijatelja i komsija







blogovatelj blogovatelj 03:45 14.04.2010

Re: ...

zezajte se, pijuckajte i tu i tamo izvredjajte boljeg od sebe, ostacete i dalje mediokriteti sa jakom i za odrastanje bitnom podrskom prijatelja i komsija


Ono sto je on pokusavao tada, oni nece za ceo svoj zivot!

kukusigameni kukusigameni 07:16 14.04.2010

Re: ...

I dodao bih, da je veroispovest jedno od osnovnih ljudskih prava.
antioksidant antioksidant 07:47 14.04.2010

Re: ...

I dodao bih, da je veroispovest jedno od osnovnih ljudskih prava.

и српских обавеза
kukusigameni kukusigameni 07:52 14.04.2010

Re: ...

Kukusigameni!

Bili Piton Bili Piton 14:34 14.04.2010

Re: ...

radojicic92
i hohstpler, kako ga vidim dole kolega muzicar Bili naziva


Vidim da te je ljutnulo ovo - zao mi je ako mislis da sam se preostro izrazio (zapravo sam birao reci) - neke druge kolege muzicari na ovom blogu nazvali su ga i mnogo pogrdnijim imenima.

Samo imam da dodam da to sto sam rekao nema veze sa Canetom kao takvim, zapravo nije nista licno. Isto bih imao da kazem za bilo koga u toj situaciji koji radi to sto je Cane uradio. Da je Milan Mladenovic danas ziv i da ima kolumnu u politici i napise tako nesto isto bih reagovao.

Samo sto Milanu nikad ovakvo nesto ne bi palo na pamet.
crossover crossover 14:40 14.04.2010

Re: ...

Bili Piton
Samo sto Milanu nikad ovakvo nesto ne bi palo na pamet.

E, Били, мојне леба ти.
blogovatelj blogovatelj 16:00 14.04.2010

Re: ...

Da je Milan Mladenovic danas ziv i da ima kolumnu u politici i napise tako nesto isto bih reagovao.

Samo sto Milanu nikad ovakvo nesto ne bi palo na pamet.


Milan umro pre vise od petnaest godina i ti znas sta bi on danas radio?! Svaka cast. Idi onda igraj neke igre na srecu
Evo i Rambo pise za Politiku. Mislis li da je i on hohstapler?
Bili Piton Bili Piton 17:07 14.04.2010

Re: ...

blogovatelj

Milan umro pre vise od petnaest godina i ti znas sta bi on danas radio?!


Ne znam naravno, nisam prorocica, ali kad vec pitas, bio je manja sirovina od Caneta (ako uopste "sirovina" ) - pa je blisko mozgu zakljuciti da bi bio u stanju da ono o cemu se sprema da pise sagleda u sirem kontekstu.

Evo i Rambo pise za Politiku. Mislis li da je i on hohstapler?


Ramba obozavam otkad je stao da odbrani od sece drveca, moj heroj.
Ivan Marović Ivan Marović 17:49 14.04.2010

Re: ...

Bili Piton
Ramba obozavam otkad je stao da odbrani od sece drveca, moj heroj.

Znači oprostio si mu sve što je uradio pre toga?
Bili Piton Bili Piton 18:04 14.04.2010

Re: ...

Ivan Marović
Bili Piton
Ramba obozavam otkad je stao da odbrani od sece drveca, moj heroj.

Znači oprostio si me sve što je uradio pre toga?


Never really held anything against him as such.
antioksidant antioksidant 18:38 14.04.2010

Re: ...

Bili Piton
Ivan Marović
Bili Piton
Ramba obozavam otkad je stao da odbrani od sece drveca, moj heroj.

Znači oprostio si me sve što je uradio pre toga?


Never really held anything against him as such.

on licno i personalno snimio djilasu borbenu pesmu a ti sad tako ...
legao na bulevar par minuta i ti mu sve oprostio

blogovatelj blogovatelj 18:44 14.04.2010

Re: ...

E sada idemo malo analitike i logike... Ovo najvise volim

Najpre - rekao si sledece:

Da je Milan Mladenovic danas ziv i da ima kolumnu u politici i napise tako nesto isto bih reagovao.


A za Ramba koji takodje ima kolumnu u Politici kazes da ga obozavas.
Znaci, pisanje za Politiku nije razlog sto Caneta smatras hohstaplerom.
Zakljucak #1 - Caneta smatras hohstaplerom zbog onoga sto je napisao u Politici.

Idemo sad dalje sa analitikom i logikom... Da vidimo sta je to Cane pisao, sto ga svrstava u grupu hohstaplera...
Cane je pisao clanak o necijoj poeziji. Bio je tamo, slusao neke ljude kako recituju neke pesme, to mu se iz nekog razloga nije svidelo, pa je napisao sta je mislio da treba da napise.
E sad, da ja tebe pitam...
Da li si ti ikada cuo ili procitao ma koju od tih pesama o kojima je Cane pisao. Smem da se kladim da nisi. Nikada. Nijednu. Ako gresim, izvini.
Znaci ako nisi cuo nijednu pesmu o kojoj je pisao, na osnovu cega zakljucujes da je hohstapler?
Zakljucak #2 - na osnovu licnog utiska, ne na osnovu cinjenica, u svakom slucaju.

Ti iz nekih razloga ne volis Caneta, pa hajde da ga zbog toga upljujes malo. Npr on religiozan, a ti nisi - pa ajd malo pljuc zbog toga. Ili - on voli direktno da kaze sta misli, tebi se to ne svidja - pa ajd opet slajmom na Zokija...
Jbg - to nije argumentacija... To je onda pljuvanje...
Ivan Marović Ivan Marović 18:52 14.04.2010

Re: ...

blogovatelj
Ti iz nekih razloga ne volis Caneta...

Možda mu je Cane, davnih osamdesetih, sa bine poželeo sretnu žetvu i izblamirao ga pred ribom?

Pazi, to mu niko ne bi oprostio!
Bili Piton Bili Piton 19:17 14.04.2010

Re: ...

antioksidant

legao na bulevar par minuta i ti mu sve oprostio


Jasta.

Da sam bio u BG ko zna, mozda bih lego i ja - pa nek ide zivot...i bubrezi.
antioksidant antioksidant 19:24 14.04.2010

Re: ...


za one koje ne znaju - - kada je djilas ubijao drvece po beogradu rambo se izlezavao...
svaka cast care!!!

Ivan Marović Ivan Marović 19:38 14.04.2010

Re: ...

antioksidant
za one koje ne znaju - - kada je djilas ubijao drvece po beogradu rambo se izlezavao...svaka cast care!!!

Dok su stradala drveta od Tajfuna, on spašavao asfalt od automobila! Mis'im stvarno...
antioksidant antioksidant 19:45 14.04.2010

Re: ...

Ivan Marović
antioksidant
za one koje ne znaju - - kada je djilas ubijao drvece po beogradu rambo se izlezavao...svaka cast care!!!

Dok su stradala drveta od Tajfuna, on spašavao asfalt od automobila! Mis'im stvarno...

prileg'o covek da se malo odmori...
jebi ga, tezak je zivot mega careva
blogovatelj blogovatelj 22:49 14.04.2010

Re: ...

Možda mu je Cane, davnih osamdesetih, sa bine poželeo sretnu žetvu i izblamirao ga pred ribom?

Pazi, to mu niko ne bi oprostio!


Pa moguce je... Jedino sto znam da netrpeljivost prema Canetu nema argumente vezane za poeziju o kojoj pricamo.
A ko ide kod Caneta na svirku i ne nada se takvim isspadima tipa zetva - riba - kameno doba - seljani itd itd, taj je sam sebi napravio problem.
radojicic92 radojicic92 02:48 16.04.2010

Re: ...

Bili Piton
radojicic92
i hohstpler, kako ga vidim dole kolega muzicar Bili naziva


Vidim da te je ljutnulo ovo - zao mi je ako mislis da sam se preostro izrazio (zapravo sam birao reci) - neke druge kolege muzicari na ovom blogu nazvali su ga i mnogo pogrdnijim imenima.

Samo imam da dodam da to sto sam rekao nema veze sa Canetom kao takvim, zapravo nije nista licno. Isto bih imao da kazem za bilo koga u toj situaciji koji radi to sto je Cane uradio. Da je Milan Mladenovic danas ziv i da ima kolumnu u politici i napise tako nesto isto bih reagovao.

Samo sto Milanu nikad ovakvo nesto ne bi palo na pamet.

jbg Bili
neko bi se postideo ovakvog komentara, ti se vidim ponosis
cudo od bloga stvarno, gomila malogradjanstine, povredjenih sujeta, tapsanja po ramenu tipa lutkice princezo volimo te, uz tebe smo njanjanja

Gosn Kostic je izgleda stvarno puko jer nikad nije bio nezniji prema svrcama umetnicima buntovnicima al' kad bi se zezali




blogovatelj blogovatelj 05:20 16.04.2010

Re: ...

jbg Bili
neko bi se postideo ovakvog komentara, ti se vidim ponosis
cudo od bloga stvarno, gomila malogradjanstine, povredjenih sujeta, tapsanja po ramenu tipa lutkice princezo volimo te, uz tebe smo njanjanja


Bas tako.
A voleo bih sad da svi ovi sto su blanko pljuvali Caneta pogledaju ovo, pa ako smeju da napisu nesto posle toga.
Koliko ja razumem, ovo je snimak TE pesnicke veceri? Zar ne?
Molim vas ispravite me ako gresim.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 10:12 16.04.2010

Re: ...

Gosn Kostic je izgleda stvarno puko jer nikad nije bio nezniji prema svrcama umetnicima buntovnicima al' kad bi se zezali

gosn kostić piše za Politiku. naravno da je puk'o.

mislim da se omašuje tema...
Bili Piton Bili Piton 12:03 16.04.2010

Re: ...

radojicic92

jbg Bili
neko bi se postideo ovakvog komentara, ti se vidim ponosis


Voleo bih da mi kazes dve stvari - prvo, zasto bih se postideo ovakvog komentara, i drugo - gde vidis da se njime ponosim?


cudo od bloga stvarno, gomila malogradjanstine, povredjenih sujeta, tapsanja po ramenu tipa lutkice princezo volimo te, uz tebe smo njanjanja


Ovo pricas uopsteno ili je ovo nesto na moju licnu adresu? Ako je na moju adresu onda mi molim te objasni na koji to nacin ispadam malogradjanin povredjene sujete. Ako pricas uopsteno zaboravi da sam te ovo pitao.

Gosn Kostic je izgleda stvarno puko jer nikad nije bio nezniji prema svrcama umetnicima buntovnicima al' kad bi se zezali


Vec sam rekao sta mislim o ispadu gosn Kostica pa ne bih da se ponavljam (klip sam pogledao).
draft.dodger draft.dodger 21:45 14.04.2010

BOLJE ŽABA NEGO BABA!


Nije u redu porediti Ramba sa konzervativnim i oholim (džaba religija) Zorančetom.

Rekoh ranije da je Zoranče odavno u MENTOPAUZI.

Na kraju, Rambo je muzičar, Zoranče peva i klepeće stihovima!

EDIT

Klepet mudrosti detektujem samo kod MUDROSERNIH,
NARCIS ĐULE i CANE ZLATOUSTI.

Od stare slave može da se živi samo ako u međuvremenu ne postaneš seronja.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 21:52 14.04.2010

Re: BOLJE ŽABA NEGO BABA!

Rambo je muzičar

JJ Beba JJ Beba 22:11 14.04.2010

Re: BOLJE ŽABA NEGO BABA!

Klepet mudrosti detektujem samo kod MUDROSERNIH,
NARCIS ĐULE i CANE ZLATOUSTI.

Od stare slave može da se živi samo ako u međuvremenu ne postaneš seronja.

kukusigameni kukusigameni 22:47 14.04.2010

Re: BOLJE ŽABA NEGO BABA!

Od stare slave može da se živi samo ako u međuvremenu ne postaneš seronja.


Onda je sreca sto ti nemas staru slavu.
draft.dodger draft.dodger 23:04 14.04.2010

Re: BOLJE ŽABA NEGO BABA!

Onda je sreca sto ti nemas staru slavu.


Otvoreno me nazovi seronjom, samo me nemoj povređivati lošim humorom.
blogovatelj blogovatelj 03:21 15.04.2010

Re: BOLJE ŽABA NEGO BABA!

Od stare slave može da se živi samo ako u međuvremenu ne postaneš seronja.


Ovo lepo zvuci, dobio si i par aplauza za ovo kako vidim.
Ali imam jedno pitanje.
Ko izdaje sertifikate da je neko seronja? Ti?
Ono sto tebi deluje seratorski, verovatno nekome deluje i simpaticno.
Opet iskljucivost koje je ovaj blog prepun. Opet sve crno i belo.
Posle dolazi cudjenje ko sece psima sape, posle cudjenje otkud psovanje u parlamentu.
Pa ako ti je Cane serator, sta bi onda Stoji uradio? Priklao je?
draft.dodger draft.dodger 04:06 15.04.2010

Re: BOLJE ŽABA NEGO BABA!

Vrlo je jednostavno.
Ja napišem ono što mislim.
To što ja mislim nikoga ne obavezuje.
Ne žesti se.

Što se sertifikata tiče, izdajem ih.
To je krajnje subjektivan, štaviše intiman proces čiji rezultat rado podelim sa drugima.
U tom sistemu Cane se odavno nalazi u grupi plitkih, pretencioznih umova, pre ŠIMPATIČNIH no SIMPATIČNIH.

U vezi sa Zorančetom se ne slažemo...
BIG DEAL!
blogovatelj blogovatelj 05:12 15.04.2010

Re: BOLJE ŽABA NEGO BABA!

To što ja mislim nikoga ne obavezuje.
Ne žesti se.


Daleko bilo da se zestim. Zato sam i otisao u Kanadu da se ne bih zestio.

U tom sistemu Cane se odavno nalazi u grupi plitkih,


To si vec rekao. Ali nisi rekao za Stoju. Sta bi njoj uradio? Kako bi njoj presudio?

U vezi sa Zorančetom se ne slažemo...
BIG DEAL!


Ovo sto mu tepas mi je znak da si ga voleo. I ja ga od miloste zovem Zoki. Mora da te mnogo razocarao nekim postupcima...
draft.dodger draft.dodger 06:10 15.04.2010

Re: BOLJE ŽABA NEGO BABA!

To si vec rekao. Ali nisi rekao za Stoju. Sta bi njoj uradio? Kako bi njoj presudio?


Ovo bi mogao da me pitaš da sam negde rekao da Canetu treba nešto uraditi ili mu presuditi.
Daleko od toga, ja samo mislim da je Cane, ponoviću, plitkoumni pretenciozni seronja.

Zašto bih bilo kome nešto uradio, presudio, priklao.

Boldovao sam reči koje si ti koristio i koje, iz meni neshvatljivih razloga, pokušavaš da mi prišiješ.

Ponavljam, to što ja mislim da je neko seronja ne znači da mu želim bilo šta loše!

Ovo sto mu tepas mi je znak da si ga voleo. I ja ga od miloste zovem Zoki. Mora da te mnogo razocarao nekim postupcima...


Da nije bilo njegove neprijateljski nastrojene, ohole i plitkoumne agrarno-vatrogasne (ore, džara i razgara, eto materijala za 100ju) analize mladih pesnika i pesnikinja, nikada mi ne bi pao na pamet.


Bili Piton Bili Piton 14:13 15.04.2010

Re: BOLJE ŽABA NEGO BABA!

draft.dodger


Boldovao sam reči koje si ti koristio i koje, iz meni neshvatljivih razloga, pokušavaš da mi prišiješ.



Stalno on to radi jer drugo ne ume, a obozava da se nateze s ljudima i donosi zakljucke o njima i njihovim misljenjima. Ignorisi ga.
blogovatelj blogovatelj 21:31 15.04.2010

Re: BOLJE ŽABA NEGO BABA!

Boldovao sam reči koje si ti koristio i koje, iz meni neshvatljivih razloga, pokušavaš da mi prišiješ


Nesto si nervozan.
Samo sam pitao, nista vise.
Zasto ne odgovoris normalno. Nista nisam pokusavao da ti prisivam. Sam kazes, sam stojis iza svojih reci, bas kao i ja iza svojih. Vrlo prosto.
Hajde da preformulisem pitanje. Najpre, izvinjavam se ako te vredjaju moje prejake reci. Samo bih da dodam da ih i ti koristis i to "prejakije" nego ja, pa sam ja recju "priklao" doveo tvoju pricu do karikaturalnosti, a ne bi li ti uvideo prejakost svojih reci.
Sledi preformulisano pitanje. Sta li tek mislis o Stoji kad imas tako fino misljenje o Canetu?
Evo, ne prisivam nista, najuctivije pitam.
Bio bih ti zahvalan na odgovoru.
Samo da dodam - znas zasto pitam ovo za Stoju? Zato sto si tako grube i nekontrolisane reci koristio za Caneta, pa me zivo zanima kojim ces recima Stoju opisati.
blogovatelj blogovatelj 21:40 15.04.2010

Re: BOLJE ŽABA NEGO BABA!

Stalno on to radi jer drugo ne ume, a obozava da se nateze s ljudima i donosi zakljucke o njima i njihovim misljenjima. Ignorisi ga.


Batice, ja se ne natezem, ja imam argumente. Samo ti to ne zelis da priznas. Hajde ako smes da jedan drugom postavljamo pitanja u vezi ove teme, ili bilo koje druge teme, tzv sokratovska pitanja, koja za odgovor imaju "da" "ne" ili "mozda" pa da vidimo koji cemo zakljucak zajednicki doneti.
Ti nazalost u diskusije ulazis sa predrasudama, donosis uglavnom ekstremne sudove o stvarima, nisi u stanju da nijansiras realan svet, a onda se cudis kad ti objasnim zabludu. I trudis se da me ignorises.
Pa ignorisi
Ako vec mislis da se natezem, onda vise ne komentarisem tvoje komentare i sve je OK.
Bili Piton Bili Piton 22:05 15.04.2010

Re: BOLJE ŽABA NEGO BABA!

blogovatelj
u vezi ove teme,


Kaze se "u vezi sa ovom temom" a ne "u vezi ove teme", batice.


Ako vec mislis da se natezem, onda vise ne komentarisem tvoje komentare i sve je OK.


Polemisati s tobom je potpuno jalovo jer tebi i nije cilj polemika nego samodokazivanje. Juce su me posle tvojih "zakljucaka" na moj racun najlepse zamolili, na PP, da ti ne odgovaram, da te ne lozim i ne podsticem da dalje sejes svoje komentare. Eto tako stoje stvari.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 23:08 15.04.2010

Re: BOLJE ŽABA NEGO BABA!

Polemisati s tobom je potpuno jalovo jer tebi i nije cilj polemika nego samodokazivanje. Juce su me posle tvojih "zakljucaka" na moj racun najlepse zamolili, na PP, da ti ne odgovaram, da te ne lozim i ne podsticem da dalje sejes svoje komentare. Eto tako stoje stvari.

draft.dodger draft.dodger 01:41 16.04.2010

Re: BOLJE ŽABA NEGO BABA!

Bili Piton
draft.dodger


Boldovao sam reči koje si ti koristio i koje, iz meni neshvatljivih razloga, pokušavaš da mi prišiješ.



Stalno on to radi jer drugo ne ume, a obozava da se nateze s ljudima i donosi zakljucke o njima i njihovim misljenjima. Ignorisi ga.


Hoću, hvala.
blogovatelj blogovatelj 02:31 16.04.2010

Re: BOLJE ŽABA NEGO BABA!

Kaze se "u vezi sa ovom temom" a ne "u vezi ove teme", batice


Hvala. To nisam znao.
Verovatno moze i "vezano za ovu temu" a ti me ispravi ako je netacno.
Vidis da me nije sramota da priznam.
Batice.
Nije sramota ne znati. Sramota je ne nauciti.
A ko te to zamolio na PP? Pretpostavljam neko vrlo bitan? Neko ko dize "two thumbs up" i likuje kao foka u ranom pubertetu?
Nebitno je, veruj mi, ovo je cetrstoti komentar, to ionako niko zivi ne cita sem nas nekoliko.
antioksidant antioksidant 07:37 16.04.2010

Re: BOLJE ŽABA NEGO BABA!

Ја сам га замолио и овим путем му и захваљујем јер је прекинуо јалову расправу. Били је увек био џентлмен спреман да испуни каприце једне даме. Били .
.........

Твоја ментална онанисања ти вероватно доносе неку врсту первезног задовољства али ипак иди играј се сам пред другом децом.
blogovatelj blogovatelj 16:43 16.04.2010

Re: BOLJE ŽABA NEGO BABA!

Ја сам га замолио


Били је увек био џентлмен спреман да испуни каприце једне даме




Obrati paznju da imas visestruku licnost u sebi. To vrlo cesto ima nezeljen ishod po mentalno stanje.
Da ne bude da te nisam upozorio.
antioksidant antioksidant 16:54 16.04.2010

Re: BOLJE ŽABA NEGO BABA!

Bili Piton Bili Piton 17:11 16.04.2010

Re: BOLJE ŽABA NEGO BABA!

antioksidant
Ја сам га замолио


Nisi bio jedina koja me je to isto zamolio


Били је увек био џентлмен




blogovatelj blogovatelj 18:39 16.04.2010

Re: BOLJE ŽABA NEGO BABA!

antioksidant
Ја сам га замолио


Nisi bio jedina koja me je to isto zamolio



Били је увек био џентлмен


Zakljucak...
Polemisem sa dve individue. Koje imaju sledecu argumentaciju:
1. Jedna od njih zna sta bi pokojni Milan Mladenovic radio petnaest godina posle smrti! Ocigledno je prorok Isaija u pitanju.
2. Druga je bloger na najcitanijem sajtu koji postoji na srpskom jeziku. Na poslednjem blogu koji na sajtu stoji peti dan ima deset komentara, od toga cetiri svoja. Plus cetiri preporuke za napisani blog!

Edit:

Sa individuom #2 ne polemisem iz principa, nego se sama javila pa sam morao da odgovorim.
Posto me ovakva vrsta blogerisanja zamara, jer pametni su odavno shvatili sta sam hteo da kazem, odoh.
I da ne zaboravim. Prosto je impresivno kako jedan drugom kljucate preporuke. Svako ima po jednu uknjizenu u rokovnik
Bili Piton Bili Piton 19:00 16.04.2010

Re: BOLJE ŽABA NEGO BABA!

blogovatelj

odoh.


Not a moment too soon
antioksidant antioksidant 09:55 17.04.2010

Re: BOLJE ŽABA NEGO BABA!

Zakljucak...
Polemisem sa

Unfuckable Unfuckable 23:13 16.04.2010

"želim da verujem"

što bi znameniti srpski rocker Dobrica Ć. rekao, da se Cane malo zaneo - zaboravivši Nas (i Sebe, među Nama), od pre 30 godina, koji smo isto ili slično bili izloženi nekoj vrsti "nerazumevajuće ali poučne paljbe" od strane tadašnjih "Onih Koji Znaju Sve", sa kosama do dupeta i baš nikakvom idejom na faci.
Mali nesporazum, volim što nije prošao neopaženo jer će koristiti svima.

Pozdrav Sestri
blogovatelj blogovatelj 00:24 17.04.2010

Re: "želim da verujem"

Pozdrav Sestri


Samo jednoj?
Unfuckable Unfuckable 00:46 17.04.2010

Re: "želim da verujem"

Onoj Koja Piše Ovde, ili treba titl?
(sad ti kažeš "Ne treba" i završimo to)
JJ Beba JJ Beba 11:39 17.04.2010

Re: "želim da verujem"

nerazumevajuće ali poučne paljbe" od strane tadašnjih "Onih Koji Znaju Sve",

totika'em
Unfuckable Unfuckable 12:16 17.04.2010

Re: "želim da verujem"

da, između ostalog i na to sam mislio - nas su svi oni hiposi i ostala prašnjava "rock - čoUveččče" - bratija skroz popreko gledali, kao i mi njih uostalom: oni su mislili da mašimo poentu i "ne kapiramo prave vrednosti", a mi da im još niko, očigledno, nije javio da je Jim Morisson malo umro, a trebalo bi.
Oni su mislili da nema zvuka bez Gibsona i kose do pola dupeta, mi da je to malo passe.
A u stvari i jedno i drugo je - zvuk, samo se tu uvek malo raspravlja oko tapije na istinu, večita tema

edit: 400 he he he

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana