Društvo| Moj grad| Životni stil

Spalimo Gazdu!

Biljana 77 RSS / 11.05.2010. u 13:22

Ili možda ne?

Da, možda je najbolje reći da Beograd ima izuzetnu količinu devojaka koje su i lepe i pametne. To se, zaista, retko sreće.

 

Do ovog komentara na sve strane su vrcale duhovite izjave, a smajlići se prevrtali od smeha. I onda, tras. Druga rečenica izazvala je u skorije vreme najživlju akciju na blogu. Jer je je seksistička. Sad meni dođe da se prevrnem od smeha. 

 

Ništa istinitije od ovoga nema. Zašto?

Ima nas mnogo lepih.. Lepe smo svojim muževima, deci, prijateljima, mamama i tatama. Imamo lepe oči, ruke, osmeh,  članak, leđa..  okrenu se za nama kada imamo upadljiv dekolte.   Ima nas pametnih.  Da ne elaboriram. Ali koliko je zaista lepih žena? Onih za kojima se uvek, svi okrenu i pomisle: Koliko je lepa!  Malo.   Koliko je zaista pametnih žena? Ne mnogo. Prosto zato što većinu ljudi na zemlji, muškaraca i žena čine normalni ljudi, obličnog izgleda i prosečne inteligencije. Samim tim verovatnoća radi protiv svih nas.. malo je lepih ljudi, još manje lepih i pametnih. Poznajem samo nekoliko žena za koje mogu neosporno reći da su izuzetne lepote i pameti i srećna sam što ih imam. Takvih muškaraca znam još manje, da se razumemo.

 

Glede samog posta. Možda ne bih imenovala aktere, iz prostog razloga što mi njihova imena ništa ne znače. I na kraju oni su samo figure - poznata ličnost i starleta - najpopularnije novo zanimanje čije ime ne govori ništa. Neki dan gledam emisiju na jednoj našoj urbanoj televiziji u jednoj veoma urbanoj emisiji. Novinarka ispituje strance po beogradskim klubovima kakav je provod i kakve su devojke u Beogradu. Odgovori .. vesele, otvorene, vole da se druže,  imali su već po nekoliko devojaka.. (znaju ljudi da ne televiziji ne sme baš sve da se kaže).  Jedan od njih pita novinarku kako se zove, a ona odgovara: -Ženska! To li je ono što mislimo o sebi? Što govorimo drugima da treba da misle? 

Pre par meseci vraćajući se s posla u auotobusu sam (skupa sa ostalih pedesetak putnika) slušala bučan razgovor tri tinejdžerke koji je sa priče o proteklom kontrolnom iz fizike spontano prešao na ogovaranje četvrte, odsutne. - Ma ona je olupala više jaja o bulju nego ti i ja zajedno. Godinama sam putovala vozom, i mogu da potpišem da vulgarnije ljude od kusadačkih železničara nikad nisam čula. E pa, ovakve rečenice bi se i oni postideli, bar dok ne preguraju šesto pivo.

Nije problem u muškarcima. Žene ne poštuju sebe.  Mlade, poletne, vesele, lepe.. bez trunke samopoštovanja. 

Ne znam šta je rešenje. Možda misli globalno, deluj lokalno.. vaspitajmo svoje sinove da sutra poštuju žene, vaspitajmo svoje ćerke da sutra poštuju same sebe.

_____________________________________________________

Četiri beleške, malo previše lične, malo previše patetične, ali nek ide život..

beleška prva: na ovom blogu, nikad, ali nikad nisam se osetila uvređenom kao žena.  Blogokolegama moj naklon.

beleška druga: ovaj grad je nekad bacao svetla daleko.

 

beleška treća: 

 

beleška četvrta: trebalo je da ovo bude komentar na blogu kod Gazde, ali je ispalo predugačko.

 

 

 



Komentari (361)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

dunja73 dunja73 15:17 11.05.2010

-

Dok se dizalo dva prsta , ustajalo starijem i ucitelju , nosila uniforma..malo je i komunikacija bivala "tisa" ..
Biljana 77 Biljana 77 15:23 11.05.2010

Re: -

malo je i komunikacija bivala "tisa" ..

Često razmišljam o tome da li smo i mi kao srednjoškolci bili tako bučni.. Otkud znam, možda i jesmo.. Ja sam mnogo psovala u tom periodu (sad kad se setim, blam), čak su me i drugari stalno cimali zbog toga, ali ono...
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 15:34 11.05.2010

uh...

mene zanima samo jedna stvar:

Ma ona je olupala više jaja o bulju nego ti i ja zajedno.


trima drugaricama smeta koliko četvrta lupa jaja o bulju...jer šta? možda one lupaju manje jaja? to je problem? i one bi toliko ili šta? mislim, wtf?! da li cenimo drugaricu ili bilo koju drugu ženu po tome koliko malo ili mnogo lupa jaja o bulju i da li žena poštuje sebe Više ako Bira čija će jaja da slupa i da li Birati jaja znači automatski - manje jaja? zašto bi? sklonosti su različite. zaista ne kapiram. šta ako žena bira svaki dan nova jaja za lupanje? zašto je to Naš problem, at the first place?!

koliko će žena jaja da olupa o svoje dupe je Samo i Jedino Njena Stvar. o tome se NE SME suditi. to je PRIVATNA stvar. ako žena olupa o svoje dupe nečija i svaki dan druga jaja, i ako to njoj odgovara iz Nekog razloga, zašto je to za osudu? gde su druge osobine i sklonosti te žene po kojima je manje ili više cenimo i po kojim sve osobinama se ceni neka osoba?

šta znači da li ja poštujem sebe kao ženu? šta to uopšte znači? molim da mi se objasni ako nije teško, stvarno imam problem. hvala.

mene savršeno zabole ko i koliko sexa ima u životu i s kim, sve dok to ne ugrožava mene lično ili bilo kod drugog na ovom svetu!

mnoge glumice, modeli, sekretarice, pevačice...su do naslovnih strana/boljeg posla...došle na identičan način kao i ta manekenka. to je toliko poznata stvar. u javnom sektoru, tako da ga nazovem, zanimanje Model je po mom kriterijumu gori vid prostitucije od one sexualne, no to je samo moje mišljenje. opet, nažalost, to deo tog posla. sada se svi kunemo u Madonnu, ali ona je išta potpuno identičnim stopama. meni je to odvratno, ali mogu da razumem. zašto ta manekenka ne poštuje sebe ako spava sa holivudskim selebritijem? da li će joj to omogućiti da sigirno dođe na naslovne strane i da intervju "spava la sam sa XY"? hoće. da li će joj to obezbediti skuplje gaže? hoće. da li je to samo njen izbor i samo njena stvar? JESTE. da li ću je zbog toga više ili manje ceniti? neću. svejedno mi je.
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 15:52 11.05.2010

Re: uh...

trima drugaricama smeta koliko četvrta lupa jaja o bulju...jer šta? možda one lupaju manje jaja? to je problem? i one bi toliko ili šta? mislim, wtf?! da li cenimo drugaricu ili bilo koju drugu ženu po tome koliko malo ili mnogo lupa jaja o bulju i da li žena poštuje sebe Više ako Bira čija će jaja da slupa i da li Birati jaja znači automatski - manje jaja? zašto bi? sklonosti su različite. zaista ne kapiram. šta ako žena bira svaki dan nova jaja za lupanje? zašto je to Naš problem, at the first place?!

kad smo vec kod lupanja jaja o guze, jel' to boli ili golica?
Biljana 77 Biljana 77 15:52 11.05.2010

Re: uh...

Citiranu rečenicu je izgovorila srednjoškolka tik posle priče o kontrolnom. Ta rečenica me šokirala jer je jezivo prostačka, ne priliči njenim godinama, dečijem izgledu, mestu na kojem je izgovorena.. Ne verujem da ne shvataš šta je problem u toj rečenici. Takvu formulaciju za yabačinu, kao što rekoh, nisam čula ni od najokorelijih prostaka. Ne bavim se ja brojem olupanih jaja, time su se one bavile. Ja sam zbog svoje profesionalne deformacije bavim načinom na koji je nešto rečeno. Za mene je poražavajuće da neko seks u tim godinama vidi na takav način. Ali to je već stvar ličnog ukusa.

Što se tiče manekenke, zabole me i za nju i sa kim se i zašto i koliko kreše. Nisam nikad čula za nju i več sam zaboravila kako se zove. Imam problem sa tim što se Beograd (nevezano za gospojicu) predstavlja kao jeftin yebarnik od strane onih koji u njemu žive. Ako pitaš devojku za ime, a ona ti se predstavi kao Ženska, sa sve odgovarajućim osmehom i naglaskom, šta ćeš da misliš?

Imam problem što se Milutinov tekst interpretira na jedna ružan način, unose se konotacije koje tekst nema i na kraju krajeva vređa se on lično u pojedinim komentarima.

Što se samopoštovanja tiče, teško da postoji univerzalni odgovor. Za mene je pitanje samopoštovanja bilo i da napišem ovaj i ovakav tekst.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 15:54 11.05.2010

Re: uh...

kad smo vec kod lupanja jaja o guze, jel' to boli ili golica?

da li ovo treba da je duhovito?
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 15:56 11.05.2010

Re: uh...

da li ovo treba da je duhovito?

nikako drukcije ne treba shvatiti
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 16:25 11.05.2010

Re: uh...

znam biljana ko je rekao to iz navoda ali si dovela to u vezu za sledećim:

Nije problem u muškarcima. Žene ne poštuju sebe. Mlade, poletne, vesele, lepe.. bez trunke samopoštovanja.


molim te, da mi u kontekstu ovoga puta tvoje rečenice odgovoriš na potanje: šta je samopoštovanje u žena?
Biljana 77 Biljana 77 16:41 11.05.2010

Re: uh...

molim te, da mi u kontekstu ovoga puta tvoje rečenice odgovoriš na potanje: šta je samopoštovanje u žena?

U kontekstu ovog i onog bloga: samopoštovanje u žena je da uživaju u seksu a ne da ga doživljavaju kao lupanje jaja u bulju.. mene ovo asocira isključivo na nasilje i poniženje ili na nešto što se odrađuje..prosto izbor reči je takav.
Samopoštovanje je i da se ne vidiš sebe kao o šemu za jednu noć (vidi gore citiranu izjavu)... ja nekako mislim da elementarno samopoštovanje podrazumeva i to da žena misli da je dovoljno dobra u krevetu da će biti i više od toga.

Samopoštovanje je da znaš da imaš pravo na izbor (u svakom smislu), na rad, na školovanje, na putovanje, na kontracepciju, na informacije .. i da imaš obavezu da se za ta svoja prava izboriš ako su ti ugrožena.
Biljana 77 Biljana 77 16:57 11.05.2010

Re: uh...

Aleksandar Stosic
Ti se samo zajebavaj.. Biće posle, a što mene da spalite, nisam ja ništa... A Spira je daleko. Lako je Gazdi, njega brani iz komšiluka..
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 17:04 11.05.2010

Re: uh...

Samopoštovanje je i da se ne vidiš sebe kao o šemu za jednu noć (vidi gore citiranu izjavu)... ja nekako mislim da elementarno samopoštovanje podrazumeva i to da žena misli da je dovoljno dobra u krevetu da će biti i više od toga.

a šta ako žena želi da ima šemu za jednu noć? da li ona onda ne poštuje samu sebe? c'mon...!

(ovu drugu rečenicu nisam razumela, fali neki zarez i nešto, ili umesto jednog "da" ide "ako". inače ne ispravljam ali zaista je ne razumem.)

te tri drugarice + četvrta su jako mlade i za njih sex i ne može biti ništa drugo osim zabave. psihički, one su nezrele za tako nešto. kako se izražavaju jeste jezivo ali se sasvim uklapa u beogradski šarm i sleng.
Biljana 77 Biljana 77 17:10 11.05.2010

Re: uh...

kako se izražavaju jeste jezivo ali se sasvim uklapa u beogradski šarm i sleng.
To je poenta. To je postao beogradski šarm. Devojčice-prostakuše.

I nije nikakav problem da žena želi da ima šemu za jednu noć. Problem je kad ne želi, a to postane.

BebaOdLonchara BebaOdLonchara 17:22 11.05.2010

Re: uh...

I nije nikakav problem da žena želi da ima šemu za jednu noć. Problem je kad ne želi, a to postane.

pa šit hepns koliko je samo frajera nasankano na bebu, bolje da ne otvaramo taj topic ili ono: ona 22 a on 96, venčaju se iz ljubavi.
svako bar jednom lupi glavom, i to je za ljude i mislim da treba da se dešava. to se zove - iskustvo.

moja je poenta da svako treba da se ponaša u skladu sa svojim potrebama i željama, sve dokle god to ne ugrožava druge, i da o tome niko ne treba da sudi.

a prostaka je bilo i biće.

nego, ja sad ne razumem sasvim o čemu je tvoj tekst, ustvari? ozbiljno pitam.
Biljana 77 Biljana 77 17:31 11.05.2010

Re: uh...

sad ne razumem sasvim o čemu je tvoj tekst, ustvari?

O onome o čemu i Milutinov, samo malo pristojniji. Da postajemo destinacija jeftinog provoda...i ne mislim na cene pića i smeštaja. O tome da su beogradski šarm postale te i takve.. polugole, proste i jetfine, bez samopoštovanja. Polako počinjem da se ponavljam. Ako se ne razumesmo u ovih par komentara nećemo ni do sutra..
scabies scabies 17:32 11.05.2010

Re: uh...

Samopoštovanje je i da se ne vidiš sebe kao o šemu za jednu noć (vidi gore citiranu izjavu)... ja nekako mislim da elementarno samopoštovanje podrazumeva i to da žena misli da je dovoljno dobra u krevetu da će biti i više od toga.
Idi, bre, Biljo... Šema za jednu noć je dvosmerna koliko znam i ne kapiram uopšte kako se ovo uklapa u tvoje mišljenje da je i muškarcima i ženama seks podjednako važan, interesantan, štagod? Zašto žena sebe ne poštuje ako je šema za jednu nođ, a muškarac sebe poštuje??? O čemu mi prišamo?! Meni to sve malo poviše liči na malograđanski pogled na život i seks.
Možeš ti misliti o meni šta god hoćeš, ali ja imam hrabrosti da naglas pred svima kažem da nemam problem sa tim što sam nekome bila dobra samo za krevet, jer sam sa svima koji su meni bili dobri i za van kreveta umela i uspela da funkcionišem, samo su retki uspeli da se dotle kvalifikuju. A ko na osnovu toga sudi o mom moralu i mojim ljudskim kvalitetima - nek' sudi, ja niti živim život niti upražnjavam seks zbog toga da budem po bilo čijim merama do svojim!
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 17:35 11.05.2010

Re: uh...

Idi, bre, Biljo... Šema za jednu noć je dvosmerna koliko znam i ne kapiram uopšte kako se ovo uklapa u tvoje mišljenje da je i muškarcima i ženama seks podjednako važan, interesantan, štagod? Zašto žena sebe ne poštuje ako je šema za jednu nođ, a muškarac sebe poštuje??? O čemu mi prišamo?! Meni to sve malo poviše liči na malograđanski pogled na život i seks.
Možeš ti misliti o meni šta god hoćeš, ali ja imam hrabrosti da naglas pred svima kažem da nemam problem sa tim što sam nekome bila dobra samo za krevet, jer sam sa svima koji su meni bili dobri i za van kreveta umela i uspela da funkcionišem, samo su retki uspeli da se dotle kvalifikuju. A ko na osnovu toga sudi o mom moralu i mojim ljudskim kvalitetima - nek' sudi, ja niti živim život niti upražnjavam seks zbog toga da budem po bilo čijim merama do svojim!



ajlavju
Biljana 77 Biljana 77 17:38 11.05.2010

Re: uh...

Jao ljudi, izvlačenje iz konteksta nas je dovde i dovelo. Nije problem šema za jednu noć.. Problem je ako ona viče: Mi smo zajedno!, a on: Ma jok ja je samo krešem., a onda ona viče: Pa dobro i ako me samo kreše, on je ipak poznat glumac. Nemoguće da ne kapirate o čemu pričam.
docsumann docsumann 17:39 11.05.2010

Re: uh...

molim te, da mi u kontekstu ovoga puta tvoje rečenice odgovoriš na potanje: šta je samopoštovanje u žena?


Da ne pristaju na podređenu ulogu (u odnosu na muškarce) u porodici, na poslu, u vezi, u društvu.

Da ne pristaju na ulogu seksualnog objekta, niti u ličnim odnosima, niti kao sirovina za reklamnie materijale.

Da uživaju u svojoj seksualnosti. Da je ne tretiraju kao prirodni plijen muškarca, već kao inregralni dio svoje ličnosti.

Da (politički) zahtjevaju pristup i aktivno učešće u centima moći.

Da ne pristaju na rodne stereotipe.

Da same počinju da primjenjuju rodnu ravnopravnost u svakodnevnom govoru i razmišljanju. Ovaj vid latentne neravnopravnosti, podsvjesno i te kako utiče i na sve druge vidove istih, čineći ih društveno prihvatljivijim.

Da budu jednako plaćene za iste poslove kao muškarci. Ovo je danas najrasprostranjeniji vid neravnopravnosti u zapadnom svijetu.

Da budu voljene i poštovane.

scabies scabies 17:40 11.05.2010

Re: uh...

ajlavju

Biljana 77 Biljana 77 17:41 11.05.2010

Re: uh...

Meni to sve malo poviše liči na malograđanski pogled na život i seks.


Meni je malograđanski da neko opravdava to što ga je neko oladio time što je on poznat, pa je onda u redu i da vara ženu i da ima šemu za jednu noć i bilo šta.. Je l' se kapiramo malo bolje?
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 17:48 11.05.2010

Re: uh...

Biljana 77
Jao ljudi, izvlačenje iz konteksta nas je dovde i dovelo. Nije problem šema za jednu noć.. Problem je ako ona viče: Mi smo zajedno!, a on: Ma jok ja je samo krešem., a onda ona viče: Pa dobro i ako me samo kreše, on je ipak poznat glumac. Nemoguće da ne kapirate o čemu pričam.

ali meni je sasvim neverovatno da ti ne razumeš da je to samo njena stvar
to šta je on rekao pa šta je ona rekla pa šta je on odgovorio...to se zove - trač

uvek i u svakoj prilici pljujemo domaću štampu ali joj slepo verujemo onda kada nam to odgovara. ko je i šta zaista rekao, nikada nećemo saznati. i ne treba.
Biljana 77 Biljana 77 17:49 11.05.2010

Ajmo obrnut primer..

Koliko sam shvatila devojka ovog glumca je Dženifer Aniston. Recimo da je ona bila ovde, zavela nekog sirotog domaćeg manekena i onda rekla: Ne loži se mali, ja imam dečka! Da li bi siroti dečko rekao: Pa to je sasvim u redu, ona je poznata! Ne .. Da li bi javnost rekla tako nešto .. ne.. Nego bi ona bila jedna fuksa..

Dakle, time što smatra da u redu što je neko ispalio samo zato što je poznat, mlada gospođica pokazuje da nema samopoštovanja. Nema to veze sa seksom, ni za jednu, ni za sto i jednu noć.
scabies scabies 17:51 11.05.2010

Re: uh...

Problem je ako ona viče: Mi smo zajedno!, a on: Ma jok ja je samo krešem., a onda ona viče: Pa dobro i ako me samo kreše, on je ipak poznat glumac.

Ima dana kad sam vanserijski glupa, ali ja uopšte ne vidim problem u tome što je nekoj ženi dovljno da je kreše poznati glumac. Lično preferiram šarmantne, zgodne džentlmene koji su odlični u krevetu. Samo i dalje nisam sigurna da se ta dva skupa baš nigde ne seku
I da ponovim, degutantno mi je raspravljati o tuđim seksualnim navikama i sklonostima, a smešno i pogrešno (da ne koristim teže reči) mirjamovski dovoditi moral u vezu sa istim.
Biljana 77 Biljana 77 17:51 11.05.2010

Re: uh...

meni je sasvim neverovatno da ti ne razumeš da je to samo njena stvar

Koju ona iznosi u javnost, a ne ja. I ostalom više vremena nisam potrošila na neko (meni) beznačajno biće odavno.
scabies scabies 17:53 11.05.2010

Re: uh...

Da uživaju u svojoj seksualnosti. Da je ne tretiraju kao prirodni plijen muškarca, već kao inregralni dio svoje ličnosti.

U moje vreme, to se zvalo "riba za kresanje". Ni za šta drugo, nego da se istreseš.
Da li je sada jasnije šta je seksističko u drugom citatu koji je pisao muškarac?
Biljana 77 Biljana 77 17:54 11.05.2010

Ajd ovako

ja uopšte ne vidim problem u tome što je nekoj ženi dovljno da je kreše poznati glumac.
Ne vidim ni ja. Vidim problem u tome da se neko, kad se ispostavi da je samo to u pitanju, time i zadovolji.

Nije prvi put da mi prebacuješ neko moralisanje i sl. pa bih volela da mi se citira gde sam i kako pominjala moral i vezi sa seksom.
Biljana 77 Biljana 77 17:57 11.05.2010

Re: uh...

Da li je sada jasnije šta je seksističko u drugom citatu koji je pisao muškarac?

Na to sam već odgovorila negde gore. Ima riba koje su samo za seks, kao što ima i takvih tipova. Prosto dobri su u krevetu, nemaju drugih kvalieteta ili prosto nisu kompatibilni po drugim osnovama sa onima sa kojima se krešu.

Btw. komentar ocenjen kao seksistički je onaj citiran na početku teksta. Ovaj je samo prost. I to sam već rekla. Je l' čitate komentare ili moram svaki put iz početka?
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 18:02 11.05.2010

Re: Ajmo obrnut primer..

Koliko sam shvatila devojka ovog glumca je Dženifer Aniston. Recimo da je ona bila ovde, zavela nekog sirotog domaćeg manekena i onda rekla: Ne loži se mali, ja imam dečka! Da li bi siroti dečko rekao: Pa to je sasvim u redu, ona je poznata! Ne .. Da li bi javnost rekla tako nešto .. ne.. Nego bi ona bila jedna fuksa..

you are soooo wrong my dear

Ima dana kad sam vanserijski glupa, ali ja uopšte ne vidim problem u tome što je nekoj ženi dovljno da je kreše poznati glumac. Lično preferiram šarmantne, zgodne džentlmene koji su odlični u krevetu. Samo i dalje nisam sigurna da se ta dva skupa baš nigde ne seku
I da ponovim, degutantno mi je raspravljati o tuđim seksualnim navikama i sklonostima, a smešno i pogrešno) da ne koristim teže reči) mirjamovski dovoditi moral u vezu sa istim.

(da ponovi, ajlavju )

pazi, ja mogu da potpišem da se nikada neću kresnuti sa Džonijem Depom, ali bih to tako volela

i da, bila bih zadovoljna i samo tim činom (ako bi mi bilo dobro, ok? )

scabies, sve se slažem, ali sve!
scabies scabies 18:03 11.05.2010

Re: Ajd ovako

Prvo da mi obećaš da se nećeš ljutiti na mene, a onda možemo da nastavimo razgovor?
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 18:08 11.05.2010

Re: uh...

Ima riba koje su samo za seks, kao što ima i takvih tipova. Prosto dobri su u krevetu, nemaju drugih kvalieteta ili prosto nisu kompatibilni po drugim osnovama sa onima sa kojima se krešu.

ima riba koje su dobre u krevetu a imaju i drugih kvaliteta (takvih tipova je nešto manje )

ps. meni je kresanje toliko grozan izraz. onaj drugi, takođe na K, mi je nekako bliži


pps. ovo je sve toliko smešno već sad, da plačem
docsumann docsumann 18:13 11.05.2010

Re: uh...

ps. meni je kresanje toliko grozan izraz. onaj drugi, takođe na K, mi je nekako bliži


koitus?
Biljana 77 Biljana 77 18:15 11.05.2010

Re: Ajd ovako

Možeš ti misliti o meni šta god hoćeš, ali ja imam hrabrosti da naglas pred svima kažem da nemam problem sa tim što sam nekome bila dobra samo za krevet, jer sam sa svima koji su meni bili dobri i za van kreveta umela i uspela da funkcionišem, samo su retki uspeli da se dotle kvalifikuju.


Pa ovo manje - više svako od nas može da kaže. I šta sad?

Samopoštovanje podrazumeva da je to tvoja/moja/njena odluka, a ne da se pomiri sa sudbinom jer .. on je poznat pa mu se može.

Lično preferiram šarmantne, zgodne džentlmene koji su odlični u krevetu. Samo i dalje nisam sigurna da se ta dva skupa baš nigde ne seku
Seku se. Ja se udala za jednog.

I dalje ne shvatam šta je mirjamovski ili kako god (nisam stigla da ispratim seriju) u svemu ovome? Što ne želim da Beograd strancima izgleda kao kupleraj u kojem sporadično nekog prebiju?
Biljana 77 Biljana 77 18:18 11.05.2010

Re: uh...

meni je kresanje toliko grozan izraz. onaj drugi, takođe na K, mi je nekako bliži

Jbg.. to je već stvar navike i ukusa.. (nemoj da se sad neko nakači na ovo ukusa sa neki duhovitim komentarom, molim vas)
scabies scabies 18:34 11.05.2010

Re: Ajd ovako

Lično preferiram šarmantne, zgodne džentlmene koji su odlični u krevetu. Samo i dalje nisam sigurna da se ta dva skupa baš nigde ne seku

Seku se. Ja se udala za jednog.
Ma ova tri moja skupa se definitivno seku, ja i rekoh da su mi to uvek bili nužni uslovi da se neko i do kreveta kvalifikuje, za sve dalje je bilo potrebno mnooogo mnoooogo više. Mislila sam kad rekoh "dva skupa" na ovaj moj (od tri podskupa) i na poznate glumce. A sve je pošelo od toga kome je dovoljno da se s' kim kreše.
Samopoštovanje podrazumeva da je to tvoja/moja/njena odluka, a ne da se pomiri sa sudbinom jer .. on je poznat pa mu se može.
Pa dobro, samo ja ne znam kako se samopoštovanje uteruje u kosti? Seka misli da je faca što je spavala sa poznatim glumcem koji je premija u odnosu na (verujem) sve prethodne i u odnosu na nju samu i shodno tome mu pridaje značaj koji pridaje... Meni je strašno kad žena nekog debelog, matorog vlasnika firme sa tri zaposlena tako rezonuje i pušta ga da radi šta hoće jer mu se može, ali ni u to se ne bih mešala. A to je isto jako rasprostranjena pojava u Srbiji. Naročito onoj patrijarhalno tradicionalnoj. Mislim da se i autor spornog bloga više puta izjašnjavao na temu, ali ne bih ni o njemu sad.

I dalje ne shvatam šta je mirjamovski ili kako god (nisam stigla da ispratim seriju) u svemu ovome?
Moraš odgledati seriju (sve epizode x2 da bismo mogli o tome da pričamo ) Šalim se, naravno.
Mirjamovska mi je ta priča da žena koja drži do sebe (ili svoje časti, jel) ne leže u krevet (ovo mi je odvratniji izraz nego Bebi kresanje ) sa onim koji ne želi da je vodi u bioskop, šeta pored reke, upozna sa porodicom, oženi i za kraj joj napravi troje dece.
Biljana 77 Biljana 77 18:46 11.05.2010

Re: Ajd ovako

Mirjamovska mi je ta priča da žena koja drži do sebe (ili svoje časti, jel) ne leže u krevet (ovo mi je odvratniji izraz nego Bebi kresanje ) sa onim koji ne želi da je vodi u bioskop, šeta pored reke, upozna sa porodicom, oženi i za kraj joj napravi troje dece.

Ja to nigde nisam rekla. Najveći deo mog bloga odnosio se na temu lepe&pametne, ali se kroz komentare to nekako izgubilo.

Meni je strašno kad žena nekog debelog, matorog vlasnika firme sa tri zaposlena tako rezonuje i pušta ga da radi šta hoće jer mu se može, ali ni u to se ne bih mešala. A to je isto jako rasprostranjena pojava u Srbiji. Naročito onoj patrijarhalno tradicionalnoj.
E sad stižemo gde treba. O toj se vrsti samopoštovanja u radi. Da li će ćerka odrasla u takvoj porodici imati samopoštovanja? Kakav će odnos prema ženama imati sin iz takve porodice?
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 18:56 11.05.2010

Re: Ajd ovako

E sad stižemo gde treba. O toj se vrsti samopoštovanja u radi. Da li će ćerka odrasla u takvoj porodici imati samopoštovanja? Kakav će odnos prema ženama imati sin iz takve porodice?

toga ima svuda. svu-da. to nije naša specijalnost.

i kakve to veze sad ima sa sex-turizmom u Beogradu?
Biljana 77 Biljana 77 18:59 11.05.2010

Re: Ajd ovako

toga ima svuda. svu-da. to nije naša specijalnost.

i kakve to veze sad ima sa sex-turizmom u Beogradu?

Kod nas ima malo više. Da ne širimo priču dalje na temu muž - otac - bog (a bogami i batina).

Nema veze. Moj tekst nije o tome. O tome je Milutinov tekst. Moj je o tome da mlade žene u Srbiji nemaju samopoštovanja.
scabies scabies 19:03 11.05.2010

Re: Ajd ovako

Mirjamovska mi je ta priča da žena koja drži do sebe (ili svoje časti, jel) ne leže u krevet (ovo mi je odvratniji izraz nego Bebi kresanje ) sa onim koji ne želi da je vodi u bioskop, šeta pored reke, upozna sa porodicom, oženi i za kraj joj napravi troje dece.


Ja to nigde nisam rekla.
A ko je ovo rekao:
ja nekako mislim da elementarno samopoštovanje podrazumeva i to da žena misli da je dovoljno dobra u krevetu da će biti i više od toga.
Možda sam pogrešno povezala, ali meni je tako zvučalo...
U svakom slučaju ja mislim da pojam šema (neki kažu ljubav) za jednu noć obuhvata mnogo više od prostitucije za koju se ne dobije novac o kojoj je Milutin pisao. One kojima je bitno da se istresu (od ovog termina normalni ljudi dobiju nagon za povraćanjem) a razliku među ženama prave samo na osnovu toga da li je neka pristala da se istresu samo ako će da deluju kao da će da je žene, stvarno
svrstavam u niže oblike života i sasvim sam sigurna da ti nikad ni ne dorastu da bar teorijski shvate širinu i mogućnosti tog pojma.
glupson glupson 19:08 11.05.2010

Re: uh...

ali meni je sasvim neverovatno da ti ne razumeš da je to samo njena stvar

bebe nije njena stvar pošto je žemska javna ličnost ona em nema pravo na svoje stvari već treba da bude odgovorna i za svoje postupke jer upravo ovakvim postupcima dotičneve šalice a sad bogme i zamene za gumenu lutku,daklem žemska je poslala jasnu poruku klinkama koje tumače čije je dupe skršilo vciše jaja da je to uredu,e pa nije to uredu to je isto ko da je rekla da snifuje koku i da je to njena privatna stvar,neće biti ako ćeš da budeš javna ličnost onda kaži zbogom malograđanskom pojmu privatnosti.

gazda majlutine malo si precenio svoje spisateljačke sposobnosti pa ti je text ispao konfuzan i svojom konfuzijom izazvao pogolemu sekiraciju kod naše bebe i doveo je u smutnji.
sobzirom da sam se vrlo intenzivno družio sa više para žemskinja koje su u moj grad.onaj što se ne manja po padeži,i da su to praktično a i skoro jedine žemske koje me nisu zajebale,ne može niko da mi prilepi sexetizsm ni za dupe ni za ništa

ps
šteta je da ti i višnja puknete na ovako debilnoj temi
....92
Biljana 77 Biljana 77 19:09 11.05.2010

Re: Ajd ovako

Možda sam pogrešno povezala,

Aha, mislilo se: žena koja drži do sebe, veruje da je dovoljno dobra u krevetu da će posle jedne noći ovaj sigurni poželeti bar još jednu. To što si ti učitala decu, bioskop i ostalo, to na tvoju dušu..
scabies scabies 19:20 11.05.2010

Re: Ajd ovako

Moj je o tome da mlade žene u Srbiji nemaju samopoštovanja.
Dobro, ja se slažem prilično sa ovom izjavom. Ali to je mnogo širi problem od problema žena i mnogo širi problem od problema šeme za jednu noć. I o tome smo više hiljada puta pričali ovde. Ali možemo opet
To je problem koji neće prestati sve dok se od muškaraca očekuje da skinu mrak pre šesnaeste, a da do dvadesete prevrnu dvocifren broj žena, a paralelno sa tim se od žena očekuje da nevinost izgube posle šest meseci zabavljanja sa tipom koji je obećao da će da ih ženi, a da u brak uđu sa maksimalno jednim prethodnim seksualnim partnerom. (Moraš Biljo odgledati seriju koja je bila najgledanija, sve će ti biti jasno :))
Neće prestati sve dok žene pričaju da im je seks bez kondoma lepši, a ako već treba da se koristi kondom onda je najbolji onaj ultra tanki Neće pristati sve dok im se servira kao najnormalnija stvar da njihov momak ejakulira po njima. Dok pristaju na oralni seks, a da nikad nisu ni pomislile da i one mogu biti oralno zadovoljene.
I tako dalje i tako bliže. Opet ja odoh predaleko i preeksplicitno

BebaOdLonchara BebaOdLonchara 19:22 11.05.2010

Re: uh...

nismo pukle ni višnja ni ja. i jeste to njena stvar s kim će da spava. snifanje koke je zakonom zabranjeno, a spavanje sa holivudskim glumcima nije. čak je preporučljivo ako se želi napredak u karijeri modela, kako kod nas, tako i diljem ove totalno syebane planete.

sad je ona ispala problem one dve trandže JK i Ceca nam vaspitavaju omladinu već 20 godina. ova klinka je Produkt. i još nešto: da li se sećamo fima "Kako se udati za milionera?"

BebaOdLonchara BebaOdLonchara 19:30 11.05.2010

Re: Ajd ovako

Kod nas ima malo više

oh, please! to na osnovu iskustva pričaš? videla? c'mon!!! negde je maksa kod milutina postirao sajtove gde biraš ruskinje

kod nas su žene ili najlepše na svetu (i stimuvezi smo i nebeski nardo) ali su i kurve.
scabies scabies 19:41 11.05.2010

Re: Ajd ovako

To što si ti učitala decu, bioskop i ostalo, to na tvoju dušu..
Šta?! Ne mora bioskop i šetnja? Ko će meni da vrati sve protraćene sate života na glupe filmove i sve one silne kilometre? Zašto mi ovo niste pre rekli?
Biljana 77 Biljana 77 19:53 11.05.2010

Re: Ajd ovako

oh, please! to na osnovu iskustva pričaš? videla? c'mon!!! negde je maksa kod milutina postirao sajtove gde biraš ruskinje


E sad stižemo gde treba. O toj se vrsti samopoštovanja u radi. Da li će ćerka odrasla u takvoj porodici imati samopoštovanja? Kakav će odnos prema ženama imati sin iz takve porodice?
Kod nas malo više.. se odnosilo na ovo.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 19:53 11.05.2010

Re: Ajd ovako

scabies
To što si ti učitala decu, bioskop i ostalo, to na tvoju dušu..
Šta?! Ne mora bioskop i šetnja? Ko će meni da vrati sve protraćene sate života na glupe filmove i sve one silne kilometre? Zašto mi ovo niste pre rekli?

a tek na FEST što sam morala da idem...
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 19:57 11.05.2010

Re: Ajd ovako

Kod nas malo više.. se odnosilo na ovo.

da li Nas porediš samo sa evropom, šire...? mora da postoji odrednica, ne možeš samo tako da kažeš kod nas ima više. u odnosu na koje druge?
glupson glupson 19:58 11.05.2010

Re: uh...


sad je ona ispala problem one dve trandže JK i Ceca nam vaspitavaju omladinu već 20 godina. ova klinka je Produkt

daklem ako je ona produkt JeceiCece ondakništa pustimo da se idalje produktuju ovakve generacije živih gumenih lutki.
čak je preporučljivo ako se želi napredak u karijeri modela,

ovo je na istom nivou kao i radodajke ,daklem poruka onim klinkama iz busa ostaje yebite se da bi napredovale u karijeri.

ova vešalica je moralni invalid što pkazuje svojom izjavom o vrsti veze koju ima sa tim tipom,a pošto je i ona nekakva javna ličnost svako može da pljuje po njoj bez ikakog obzira i bez njenog prava na tužbu za uvredu,anonimusi imaju pravo na tužbu javne ličnosti ne.
kao što sam iseko jednog prijatelja koji je teo da se podsmeva Xeniji na račun njenog ubistva rečima da bez obzira na sve,njeno delo,ona je ipak nevina žrtva tog sumanutog balavca izgubljenog u vremenu i prostoru.nije urodu podsmevati se žrtvi,pa ni žrtvi koja je stradala od tog hedonizma koje je popularisala za života.
i nije uredu da srbija nudi svoje ženske kao kofice za spermu ,što upravo i radi već godinama.
upravo izjava ove vešalice pokazuje kolika je moralna propast i ne razumevanje te propasti ,pravo ogledalo društvene zbilje u srbalja.kao i ono žalosno ubistvo i sav cirkus
ovo je svojevrsno "Judas Tree" o koje se obesilo srpsko društvo ,šta ću kad volim moraliste u književnosti.
NNN NNN 20:14 11.05.2010

Re: Ajd ovako

u odnosu na koje druge?
Na Vatikan
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 20:16 11.05.2010

Re: uh...

ovo je na istom nivou kao i radodajke ,daklem poruka onim klinkama iz busa ostaje yebite se da bi napredovale u karijeri.

nije, jer ja ne preporučujem takve aktivnosti zarad uspeha u karijeri, ali to Jeste deo tog posla (nažalost) a taj posao nismo mi izmislili. nismo mi tu ništa spec. različiti od drugih.

još nešto: taj glumac je manekenki trofej. još ako ga je dženifer aniston ostavila zbog nje, ona je ispunila kvotu mnogih mladih zavodnica i verujem da su na nju ljubomorne mnoge kolegenice, tako da kažem, što naše, što inostrane.

ps. termin radodajka je najodvratniji na planeti. šta to ona Rado Daje? ima nešto pa da nekome..na korišćenje? "e, daj nam loptu, idemo napolje pa malo da e šutiramo" - taj fazon? jezivo. mislim, mnogo je logičnije da muškarci daju, iz čisto tehničkih razloga
Biljana 77 Biljana 77 20:37 11.05.2010

Re: Ajd ovako

da li Nas porediš samo sa evropom, šire...? mora da postoji odrednica, ne možeš samo tako da kažeš kod nas ima više. u odnosu na koje druge?

Jbt.. da ne znam, mislila bih da radiš za DB. Da ne ređam citate, ceo kontekst je: kod nas je rasprostranjeniji koncept patrijarhalne porodice i tradicionalnih vrednosti (i njeogva zloupotreba) nego u kulturno-socijalnom kontekstu kojem pripadamo, a to bi bila zapadna/hrišćanska civilizacija.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 20:50 11.05.2010

Re: Ajd ovako

Jbt.. da ne znam, mislila bih da radiš za DB.

pa, ekšli, ne znaš

kod nas je rasprostranjeniji koncept patrijarhalne porodice i tradicionalnih vrednosti (i njeogva zloupotreba) nego u kulturno-socijalnom kontekstu kojem pripadamo, a to bi bila zapadna/hrišćanska civilizacija.

ja ne mogu o tome mnogo da kažem jer ne znam. mislim, ne radim za stranu obaveštajnu
JJ Beba JJ Beba 21:00 11.05.2010

Re: uh...

ovo je na istom nivou kao i radodajke ,daklem poruka onim klinkama iz busa ostaje yebite se da bi napredovale u karijeri.

ja držim da je bolje da su noge dignute nego oduzete!
Biljana 77 Biljana 77 21:20 11.05.2010

Re: uh...

kao i ono žalosno ubistvo i sav cirkus

koji je pokušavao da taj užas predstavi kao fatalnu ljubav i štatijaznam..
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 21:21 11.05.2010

Re: uh...

ja držim da je bolje da su noge dignute nego oduzete!

JJ, briljiraš kod milutina
JJ Beba JJ Beba 21:28 11.05.2010

Re: uh...

BebaOdLonchara
ja držim da je bolje da su noge dignute nego oduzete!

JJ, briljiraš kod milutina


nisam bila na blogu par dana i gle imam šta da naučim - gde zapne pamet, lepota prolazi
ssvetlana92 ssvetlana92 21:31 11.05.2010

Re: uh...

BebaOdLonchara
Idi, bre, Biljo... Šema za jednu noć je dvosmerna koliko znam i ne kapiram uopšte kako se ovo uklapa u tvoje mišljenje da je i muškarcima i ženama seks podjednako važan, interesantan, štagod? Zašto žena sebe ne poštuje ako je šema za jednu nođ, a muškarac sebe poštuje??? O čemu mi prišamo?! Meni to sve malo poviše liči na malograđanski pogled na život i seks.
Možeš ti misliti o meni šta god hoćeš, ali ja imam hrabrosti da naglas pred svima kažem da nemam problem sa tim što sam nekome bila dobra samo za krevet, jer sam sa svima koji su meni bili dobri i za van kreveta umela i uspela da funkcionišem, samo su retki uspeli da se dotle kvalifikuju. A ko na osnovu toga sudi o mom moralu i mojim ljudskim kvalitetima - nek' sudi, ja niti živim život niti upražnjavam seks zbog toga da budem po bilo čijim merama do svojim!



ajlavju

Takodje!
JJ Beba JJ Beba 21:38 11.05.2010

Re: uh...

ps. termin radodajka je najodvratniji na planeti. šta to ona Rado Daje? ima nešto pa da nekome..na korišćenje? "e, daj nam loptu, idemo napolje pa malo da e šutiramo" - taj fazon? jezivo. mislim, mnogo je logičnije da muškarci daju, iz čisto tehničkih razloga

kad dajemo onda smo razvratnice - vratarke?

BebaOdLonchara BebaOdLonchara 21:51 11.05.2010

Re: uh...

kad dajemo onda smo razvratnice - vratarke?

dajemo ga po vratima, a?
glupson glupson 21:54 11.05.2010

Re: uh...

dženifer aniston ostavila

ma kresnubi i ja đenifer kad bi mi dala,al to me june neće nune,na moju žalost i njenu sreću.
ona je ispunila kvotu mnogih mladih zavodnica i verujem da su na nju ljubomorne mnoge kolegenice, tako da kažem, što naše, što inostrane.

super za ju i njene prijateljice al lepo je mogla da se uzdrži od komentara,tu je problem,kažem moralni invalid.
ps. termin radodajka j

slučajno odabran,moglo je i radica,kofica za s..ima toga ođe onoliko
ja držim da je bolje da su noge dignute nego oduzete!

i ja držim da je bolje biti unutra nego napolju pa ispadne da patim od agorafobije
Biljana 77 Biljana 77 21:58 11.05.2010

Re: uh...

Šema za jednu noć je dvosmerna koliko znam i ne kapiram uopšte kako se ovo uklapa u tvoje mišljenje da je i muškarcima i ženama seks podjednako važan, interesantan, štagod? Zašto žena sebe ne poštuje ako je šema za jednu nođ, a muškarac sebe poštuje??? O čemu mi prišamo?! Meni to sve malo poviše liči na malograđanski pogled na život i seks.
Možeš ti misliti o meni šta god hoćeš, ali ja imam hrabrosti da naglas pred svima kažem da nemam problem sa tim što sam nekome bila dobra samo za krevet, jer sam sa svima koji su meni bili dobri i za van kreveta umela i uspela da funkcionišem, samo su retki uspeli da se dotle kvalifikuju. A ko na osnovu toga sudi o mom moralu i mojim ljudskim kvalitetima - nek' sudi, ja niti živim život niti upražnjavam seks zbog toga da budem po bilo čijim merama do svojim!

OK. Ovo ćemo da uzmemo za manifest. A kakve veze to ima sa tekstom mog bloga? .. A da to smo već razjasnili. Nikakve.
glupson glupson 22:13 11.05.2010

Re: uh...

Možeš ti misliti o meni šta god hoćeš, ali ja imam hrabrosti da naglas pred svima kažem da nemam problem sa tim što sam nekome bila dobra samo za krevet, jer sam sa svima koji su meni bili dobri i za van kreveta umela i uspela da funkcionišem, samo su retki uspeli da se dotle kvalifikuju. A ko na osnovu toga sudi o mom moralu i mojim ljudskim kvalitetima - nek' sudi, ja niti živim život niti upražnjavam seks zbog toga da budem po bilo čijim merama do svojim!

сцаби бе де си ти била целог мог шифота мег се појављујеш овако у јесен
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 22:20 11.05.2010

Re: uh...

OK. Ovo ćemo da uzmemo za manifest. A kakve veze to ima sa tekstom mog bloga? .. A da to smo već razjasnili. Nikakve.

to je odgovor na tvoj komentar, biljana, da se ne pravimo nevešti

Samopoštovanje je i da se ne vidiš sebe kao o šemu za jednu noć (vidi gore citiranu izjavu)... ja nekako mislim da elementarno samopoštovanje podrazumeva i to da žena misli da je dovoljno dobra u krevetu da će biti i više od toga.
glupson glupson 22:21 11.05.2010

Re: uh...

BebaOdLonchara
kad dajemo onda smo razvratnice - vratarke?

dajemo ga po vratima, a?

бебе батали гимнастику на врата и пенђери нег погле како цепамо јабуке
The SimplyMEPIS Assistant for OSX is offered to help you prepare a MacTel computer for the installation of SimplyMEPIS.

This is experimental software. You use it at your own risk. This application is released AS-IS, with no warranty of any kind. It is probably incompatible with Sysytem Drives that have MS-Windows installed via Bootcamp Assistant.

MEPIS recommends that you do NOT install MS-Windows via Bootcamp Assistant. This may open your system to attack by blackhats. Instead we recommend that if you absolutely must install MS-Windows, run it sandboxed inside VMWare Workstation hosted in SimplyMEPIS.

MEPIS may be run from CD and/or installed on any MacTel computer that is running OSX Tiger with all of the latest updates installed.

The 64 bit version of SimplyMEPIS may be installed only on the MacTel computers that have Intel Core 2 or Xeon processors, and NOT on MacTels with Intel Core processors.

At this time, the MecTel firmware will not boot a SimplyMEPIS bootable USB Key.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 22:22 11.05.2010

Re: uh...

сцаби бе де си ти била целог мог шифота мег се појављујеш овако у јесен

BebaOdLonchara BebaOdLonchara 22:28 11.05.2010

Re: uh...

бебе батали гимнастику на врата и пенђери нег погле како цепамо јабуке

neću ništa reći.

JJ Beba JJ Beba 22:35 11.05.2010

Re: uh...

Samopoštovanje je i da se ne vidiš sebe kao o šemu za jednu noć

šta je sad ovo?
šta fali sexu za jednu noć?
Da je bilo bolje možda ne bi bilo samo za jednu noć.
Samopoštovanje je da znaš da imaš pravo na izbor (u svakom smislu), na rad, na školovanje, na putovanje, na kontracepciju, na informacije .. i da imaš obavezu da se za ta svoja prava izboriš ako su ti ugrožena

zar to pravo na izbor ne podrazumeva i pravo da se kreseš sa nekim samo jednom?
i zašto samo za jednu noć? mislim što noću a ne danju?
glupson glupson 22:35 11.05.2010

Re: uh...

BebaOdLonchara
бебе батали гимнастику на врата и пенђери нег погле како цепамо јабуке

neću ništa reći.


pa đabe bi trošila rečoviu na to
Biljana 77 Biljana 77 22:35 11.05.2010

Re: uh...

to je odgovor na tvoj komentar, biljana, da se ne pravimo nevešti

I to smo razjasnili 50ak komentara ranije.
Biljana 77 Biljana 77 22:37 11.05.2010

Re: uh...

šta je sad ovo?
šta fali sexu za jednu noć?
Da je bilo bolje možda ne bi bilo samo za jednu noć.

I ovo smo već razjasnili. Ljudi, čitajte komentare...
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 22:38 11.05.2010

Re: uh...

mislim što noću a ne danju?



patrijarhalno društvo, JJ
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 22:40 11.05.2010

Re: uh...

I to smo razjasnili 50ak komentara ranije.

jesmo, ali si ti ponovo citirala ka da nismo razjasnili. zato sam malo podvukla, ako ne zameraš

ps. zašto je obavezno da se pročitaju svi komentari pre nego što se postavi svoj?
JJ Beba JJ Beba 22:41 11.05.2010

Re: uh...

I ovo smo već razjasnili. Ljudi, čitajte komentare.

e ako je razjašnjeno onda niš'
JJ Beba JJ Beba 22:51 11.05.2010

Re: uh...

BebaOdLonchara
mislim što noću a ne danju?



patrijarhalno društvo, JJ

misionarski
scabies scabies 23:05 11.05.2010

Re: uh...

Takodje!
SSvetlana,
Biti na istoj strani u ovoj raspravi sa takvim ženama kao što ste ti i Bebe je čast i zadovoljstvo
scabies scabies 23:07 11.05.2010

Re: uh...

сцаби бе де си ти била целог мог шифота мег се појављујеш овако у јесен
Stvarno me nema u poslednje vreme na blogu, ali mi se ipak čini da se mi već duže znamo
Biljana 77 Biljana 77 23:18 11.05.2010

Re: uh...

ašto je obavezno da se pročitaju svi komentari pre nego što se postavi svoj?

Nije obavezno. Nego je praktičnije. Da se ne ponavljamo.

ali si ti ponovo citirala ka da nismo razjasnili

Ja sam citirala jer je i svetlana citirala, pa zajebancije radi..
Biljana 77 Biljana 77 23:21 11.05.2010

Re: uh...

Biti na istoj strani u ovoj raspravi

OK. Sad kad znam ko je na kojoj strani mogu da idem da spavam. Budite dobri dok nisam tu, nemoj da mora moderacija da vršlja.
scabies scabies 23:49 11.05.2010

Re: uh...

Sad kad znam ko je na kojoj strani mogu da idem da spavam.
Izvlačiš iz konteksta. Ili si pogrešno shvatila. Ali ni jedno ni drugo me neće sprečiti da se pravdam
Pod "ova rasprava" sam mislila na ovo što se ovde priča a što se prelilo sa Milutinovog bloga. Sad sam čitala komentare tamo i ponovila bih da mi je drago da sam videla da delim mišljenje sa nekim ženama na blogu koje izuzetno cenim. To ne znači da ne cenim neke koje su u konkretnom slučaju (ili po pitanju bilo čega) suprotnog mišljenja. Kao što i ne formram mišljenje da bih se sa nekima slagala ili sa nekima ne slagala. Ali mi i dalje bude interesantno kad vidim sa čijim se moje mišljenje podudara a sa čijim ne i vezano za šta.
Ti si taktički izbegla da još pre 50ak komentara obećaš da se nećeš ljutiti na mene
Laku noć
Biljana 77 Biljana 77 23:53 11.05.2010

Ne daš mi da spavam

.. nisam izvukla iz konteksta, stavila sam smiley-a.

Ti si taktički izbegla da još pre 50ak komentara obećaš da se nećeš ljutiti na mene
Nisi dosad skapirala da ne mogu da se naljutim na tebe? NNN bi mi se na glavu popeo..

scabies scabies 23:59 11.05.2010

Re: Ajd ovako

To što si ti učitala decu, bioskop i ostalo, to na tvoju dušu..
Kad si već pomenula... Mislim da vam nikad nisam otkrila mračnu tajnu da sam se jedno vreme (pre desetak godina) bavila nekom vrstom edukacije omladine odnosno nekom vrstom seksualnog vaspitanja. I, da ne bude nesporazuma, bioskop im nisam pominjala, sva sreća
scabies scabies 00:02 12.05.2010

Re: Ne daš mi da spavam

Nisi dosad skapirala da ne mogu da se naljutim na tebe?
Ne reci to dva puta, ja sam uporna kad je istraživanje granica tuđeg strpljenja u pitanju
Hvala ti
Biljana 77 Biljana 77 00:06 12.05.2010

Re: Ajd ovako

(pre desetak godina) bavila nekom vrstom edukacije omladine odnosno nekom vrstom seksualnog vaspitanja
U prethodnom životu, a? Pa ti si pre desetak godina ima 15 godina.. Mislim, sudeći po avatru, ništa bore oko očiju i te fore.

'ku noć!
scabies scabies 00:14 12.05.2010

Re: Ajd ovako

Mislim, sudeći po avatru, ništa bore oko očiju i te fore
Ti još nisi naučila da ne veruješ svemu što vidiš u avataru?
A na insinuacije da ne govorim istinu sam posebno osetljiva, kao što znaš, ili ne znaš? Tako da što se tiče avatara, bora i godina - možeš da pričaš šta god želiš, ali bih te najlepše zamolila da ako misliš da nešto lažem i izmišljam to tako kažeš i pitaš.

blogovatelj blogovatelj 03:41 12.05.2010

Re: uh...

A da to smo već razjasnili. Nikakve.


Biljana 77 Biljana 77 08:25 12.05.2010

Re: Ajd ovako

možeš da pričaš šta god želiš, ali bih te najlepše zamolila da ako misliš da nešto lažem i izmišljam to tako kažeš i pitaš.

U kom si bre ti fazonu; ne vidiš smiley, ili šta? Ja stvarno nemam živaca za ove toplo-hladno tripove.
ssvetlana92 ssvetlana92 15:04 12.05.2010

Re: uh...

SSvetlana,
Biti na istoj strani u ovoj raspravi sa takvim ženama kao što ste ti i Bebe je čast i zadovoljstvo

Hvala, zadovoljstvo je moje
Teško je u našoj sredini izaći na kraj sa malogradjanštinom i ispiranjem mozga. Najteže pada kada žene u nadi da će poentirati kod muškaraca, potpuno aminuju tako glupe zablude. Primerima kojima žele da objasne neku banalnu situaciju, automatski sve nas svrstavaju u istu kategoriju. Jednostavno nije prihvatljivo da se jednim primerom sve žene stave u isti koš.Ponajmanje identifikovati jedan slučaj sa celim gradom, zemljom!
Dok žene to ne budu utuvile i postavile sve na svoje mesto..moraćemo da izdržimo ovakvu mizoginiju.
Uvek na tvojoj strani, Svetlana :)
Biljana 77 Biljana 77 15:17 12.05.2010

Re: uh...

Najteže pada kada žene u nadi da će poentirati kod muškaraca, potpuno aminuju tako glupe zablude.

Ja bih pojašnjenje, ako može. Ko je i šta je aminovao?
Jednostavno nije prihvatljivo da se jednim primerom sve žene stave u isti koš.Ponajmanje identifikovati jedan slučaj sa celim gradom, zemljom!
Pa je l' taj slučaj dobar ili loš? Čas je primer slobode izbora, čas ne bismo da se identifikujemo sa njim? Ja sam potpuno zbunjena.
Dok žene to ne budu utuvile i postavile sve na svoje mesto..moraćemo da izdržimo ovakvu mizoginiju.

Meni nije jasno kako vi (žene na istoj strani) ne shvatate da je sloboda izbora narečene gospojice potpuna negacija bilo kakve slobode za koju se se žene borili i izborile. Ona ništa nija IZABRALA, poznata faca je nju izabrala, a menadžer gurnuo stvari u odgovarajućem pravcu. Pored tolikih drugih stvari kojima žene mogu da pokažu svoje pravo na izbor, slobodu koju imaju, uzimati za svetli primer ovo podvođenje je smešno.
ssvetlana92 ssvetlana92 18:01 12.05.2010

Re: uh...

Biljana 77
Najteže pada kada žene u nadi da će poentirati kod muškaraca, potpuno aminuju tako glupe zablude.

Ja bih pojašnjenje, ako može. Ko je i šta je aminovao?
Jednostavno nije prihvatljivo da se jednim primerom sve žene stave u isti koš.Ponajmanje identifikovati jedan slučaj sa celim gradom, zemljom!
Pa je l' taj slučaj dobar ili loš? Čas je primer slobode izbora, čas ne bismo da se identifikujemo sa njim? Ja sam potpuno zbunjena.
Dok žene to ne budu utuvile i postavile sve na svoje mesto..moraćemo da izdržimo ovakvu mizoginiju.

Meni nije jasno kako vi (žene na istoj strani) ne shvatate da je sloboda izbora narečene gospojice potpuna negacija bilo kakve slobode za koju se se žene borili i izborile. Ona ništa nija IZABRALA, poznata faca je nju izabrala, a menadžer gurnuo stvari u odgovarajućem pravcu. Pored tolikih drugih stvari kojima žene mogu da pokažu svoje pravo na izbor, slobodu koju imaju, uzimati za svetli primer ovo podvođenje je smešno.


Tebi mnogo toga nije jasno, a ja ne bih da sitničarim i objašnjavam. Ko je razumeo, razumeo je. Jedino što na sve ove tvoje i Milutinove opaske mogu reći da ispada da je devojka silovana.
Ako jeste, trebalo bi da tuži gospodina..a ako nije, njena je stvar sa kim će da bude.
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 18:10 12.05.2010

Re: uh...

Biljana
Meni nije jasno kako vi (žene na istoj strani) ne shvatate da je sloboda izbora narečene gospojice potpuna negacija bilo kakve slobode za koju se se žene borili i izborile.

Izvinjavam se sto se mesam ali meni nije jasno kako tebi nije jasno da to nije tvoj problem? na koji nacin je njena akcija ugorzila moju slobodu, ili tvoju, ili bilo ciju? lepo si vaspitana i ja isto i nameravam da svoju decu lepo vaspitam i cuvam od losih uticaja tako da ja ne vidim problem dok god je u mom dvoristu sve OK. i tako svi redom. ne zanima me tudje dvoriste, nemam prava da se mesam u tudje stvari. da li je to jasno?

Ona ništa nija IZABRALA, poznata faca je nju izabrala, a menadžer gurnuo stvari u odgovarajućem pravcu.

gde tebe boli sto se to desilo ako se uopste desilo na nacin na koji tvrdis, jer ja iskreno ne vidim kako ti mozes da znas sta se ustvari desilo. (koristim priliku da se izvinim reci "desilo" za prekomernu upotrebu)
Biljana 77 Biljana 77 20:43 12.05.2010

Re: uh...

Tebi mnogo toga nije jasno, a ja ne bih da sitničarim i objašnjavam

OK. Ništa lepše od argumentovane rasprave.
Biljana 77 Biljana 77 20:54 12.05.2010

Re: uh...

Izvinjavam se sto se mesam ali meni nije jasno kako tebi nije jasno da to nije tvoj problem? na koji nacin je njena akcija ugorzila moju slobodu, ili tvoju, ili bilo ciju?

Ali pobogu, nisam ni rekla da je ugrozila ničiju slobodu. Rekla sam mi je smešno što se kod Milutina pokušalo objasniti da je to što se ona do'vatila sa njim vrhunska potvrda slobodnog izbora.

ne zanima me tudje dvoriste, nemam prava da se mesam u tudje stvari. da li je to jasno?
Njoj niko nije zavirivao u krevet, nego je devojka opričala novinarama šta je imala. A da me zanima, ne zanima me.

U mom blogu, vezano za taj događaj (i ja se izvinjavam što beznačajnostima tog tipa dajem uopšte to ime) stoji:

Glede samog posta. Možda ne bih imenovala aktere, iz prostog razloga što mi njihova imena ništa ne znače. I na kraju oni su samo figure - poznata ličnost i starleta - najpopularnije novo zanimanje čije ime ne govori ništa. I jesu figure, slike, simboli, jednog načina na koji funkcioniše Srbija i koji je u prilično tesnoj vezi sa onom seksualno neobrazovanom omladinom o kojoj smo pričali par blogova ranije.

Dakle, o tom događaju ja sam rekla samo toliko. Vezano za Milutinov blog još sam analizirala i jednu (na početku citiranu) rečenicu koja je nazavana seksističkom, što je smešno. Imam utisak da se malo pomešao šta je ko rekao. No hard feelings!
sybil sybil 18:13 14.05.2010

Re: uh...

Biljana 77
sad ne razumem sasvim o čemu je tvoj tekst, ustvari?O onome o čemu i Milutinov, samo malo pristojniji. Da postajemo destinacija jeftinog provoda...i ne mislim na cene pića i smeštaja. O tome da su beogradski šarm postale te i takve.. polugole, proste i jetfine, bez samopoštovanja. Polako počinjem da se ponavljam. Ako se ne razumesmo u ovih par komentara nećemo ni do sutra..

to nije problem, tu nema prostitucije. da vidis na tajlandu sto je jeftin provod. a to sto se manekenke muvaju sa glumcima, fudbalerima, od toga ne preti opasnost.
sybil sybil 18:20 14.05.2010

Re: uh...

Za mene je poražavajuće da neko seks u tim godinama vidi na takav način.


seks je prostacka aktivnost, bezobrazne reci itakoto. nema tu nicega uzvisenog.
draga, sada cu nezno voditi ljubav sa tobom, ili
sada cu da te razbijem od y...
jednatanja jednatanja 15:45 11.05.2010

Gledam

pre par meseci show Heidi Klum "Germany´s Next Topmodel", međ´ 20-tak kandidatkinja i jedna Ruskinja, onako prosečne lepote ali ajde, ušla je u tih 20. Ono po čemu se razlikuje od ostalih svojih koleginica i vršnjakinja je otprilike ovo: puno šminke, namerno napućene usne, pogleduje, prevrće, trepka, flertuje, takoreći sve je prenaglašeno, od odeće, šminke, hoda, mimike i pokreta. Heidi joj par puta skreće pažnju da je to odavno passé u Nemačkoj, i da se ugleda na koleginice koje su potpuno prirodne. Danas čak ni Playboy neće zečice sa fake grudima.

A mi nemamo samo kulturno nasleđe veštačkih pomada već i čitav niz relativno nedavno poremećenh vrednosti, pa donekle i razumem te naše mlade dame, when in Rome, do as the Romans do, je li? Danas je u svetu "in" biti prirodan, koristiti prirodnu i diskretnu šminku, biti zdrav, fizički aktivan i veseo, blještati iznutra. Treba 20 godina da nadoknadimo. Valjda će nam tada i blogovi koje pišu VIP muškarci postati pristojniji.

Za tvoj blog Biljana
Biljana 77 Biljana 77 16:06 11.05.2010

Re: Gledam

Valjda će nam tada i blogovi koje pišu VIP muškarci postati pristojniji.

Ja pomenutom blogu samo to mogu da zamerim, može biti da je nepristojan u rečniku i zadiranju u nečiju privatnost (mada je ta privatnost prilično javna), ali je suštinski išao u ispravnom cilju - da ne šaljemo sliku o Beogradu kao o gradu jeftinih devojaka i nasilinih momaka (taj je drugi deo nekako svima promakao).
jednatanja jednatanja 16:46 11.05.2010

Re: Gledam

Ne znam, ne volim da sudim čak ni o onima koje poznajem, ali tokom nekog vremena na blogu stekne se kakav-takav utisak o ljudima koji pišu, a dotičnog sam doživela kao semi-naduvanog, znaš ono, ortak si ako uđeš u "kliku", e onda je čoek-kum-lafčina. Klike i sujetne ljude nikad nisam podnosila, mada me ne dotiče kao ranije (valjda sam stekla imunitet u Americi okružena jednostavnim ljudima) tako da me njegova persona ne privlači, ali cenim njegove tekstove o izviđačima, i nek se drži toga najbolje, u tome je profi, to mu je strast. Onaj prethodni tekst je bljak, i izbor teme i jezik. Ne može se slati "moralna poruka" ako ton teksta odiše prostaklukom. Ali se o temi itekako može na drugi način prodiskutovati. Eto, toliko.
Biljana 77 Biljana 77 16:55 11.05.2010

Re: Gledam

Ja samo molim ako možemo da svi da se uzdržimo od ličnih kvalifikacija. Malo je onih koji se ovde dovoljno poznaju da bi smeli da se u to upuštaju.
buba_truba buba_truba 17:14 11.05.2010

Re: Gledam

jednatanja
Onaj prethodni tekst je bljak, i izbor teme i jezik. Ne može se slati "moralna poruka" ako ton teksta odiše prostaklukom. Ali se o temi itekako može na drugi način prodiskutovati. Eto, toliko.

Da, tako nekako. Ja ne mislim da je Milutin mizogin, naprotiv. Rekla bih - malko se zaneo.

To na šta je Milutin hteo da skrene pažnju jeste za skretanje pažnje, onoliko! Meni se ne dopada način, zaličilo je na Kurir, Gloriju... i taj rad. A tek komentari! Društvance se raspojasalo.

Tema jeste za priču, ali moglo je to drugačije - mnogo bolje. Milutin to ume, zato onakav odijum, čini mi se.
jednatanja jednatanja 18:02 11.05.2010

Re: Gledam

Ja ne mislim da je Milutin mizogin, naprotiv. Rekla bih - malko se zaneo.


Slažem se...

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana