Društvo| Moj grad| Životni stil

Spalimo Gazdu!

Biljana 77 RSS / 11.05.2010. u 13:22

Ili možda ne?

Da, možda je najbolje reći da Beograd ima izuzetnu količinu devojaka koje su i lepe i pametne. To se, zaista, retko sreće.

 

Do ovog komentara na sve strane su vrcale duhovite izjave, a smajlići se prevrtali od smeha. I onda, tras. Druga rečenica izazvala je u skorije vreme najživlju akciju na blogu. Jer je je seksistička. Sad meni dođe da se prevrnem od smeha. 

 

Ništa istinitije od ovoga nema. Zašto?

Ima nas mnogo lepih.. Lepe smo svojim muževima, deci, prijateljima, mamama i tatama. Imamo lepe oči, ruke, osmeh,  članak, leđa..  okrenu se za nama kada imamo upadljiv dekolte.   Ima nas pametnih.  Da ne elaboriram. Ali koliko je zaista lepih žena? Onih za kojima se uvek, svi okrenu i pomisle: Koliko je lepa!  Malo.   Koliko je zaista pametnih žena? Ne mnogo. Prosto zato što većinu ljudi na zemlji, muškaraca i žena čine normalni ljudi, obličnog izgleda i prosečne inteligencije. Samim tim verovatnoća radi protiv svih nas.. malo je lepih ljudi, još manje lepih i pametnih. Poznajem samo nekoliko žena za koje mogu neosporno reći da su izuzetne lepote i pameti i srećna sam što ih imam. Takvih muškaraca znam još manje, da se razumemo.

 

Glede samog posta. Možda ne bih imenovala aktere, iz prostog razloga što mi njihova imena ništa ne znače. I na kraju oni su samo figure - poznata ličnost i starleta - najpopularnije novo zanimanje čije ime ne govori ništa. Neki dan gledam emisiju na jednoj našoj urbanoj televiziji u jednoj veoma urbanoj emisiji. Novinarka ispituje strance po beogradskim klubovima kakav je provod i kakve su devojke u Beogradu. Odgovori .. vesele, otvorene, vole da se druže,  imali su već po nekoliko devojaka.. (znaju ljudi da ne televiziji ne sme baš sve da se kaže).  Jedan od njih pita novinarku kako se zove, a ona odgovara: -Ženska! To li je ono što mislimo o sebi? Što govorimo drugima da treba da misle? 

Pre par meseci vraćajući se s posla u auotobusu sam (skupa sa ostalih pedesetak putnika) slušala bučan razgovor tri tinejdžerke koji je sa priče o proteklom kontrolnom iz fizike spontano prešao na ogovaranje četvrte, odsutne. - Ma ona je olupala više jaja o bulju nego ti i ja zajedno. Godinama sam putovala vozom, i mogu da potpišem da vulgarnije ljude od kusadačkih železničara nikad nisam čula. E pa, ovakve rečenice bi se i oni postideli, bar dok ne preguraju šesto pivo.

Nije problem u muškarcima. Žene ne poštuju sebe.  Mlade, poletne, vesele, lepe.. bez trunke samopoštovanja. 

Ne znam šta je rešenje. Možda misli globalno, deluj lokalno.. vaspitajmo svoje sinove da sutra poštuju žene, vaspitajmo svoje ćerke da sutra poštuju same sebe.

_____________________________________________________

Četiri beleške, malo previše lične, malo previše patetične, ali nek ide život..

beleška prva: na ovom blogu, nikad, ali nikad nisam se osetila uvređenom kao žena.  Blogokolegama moj naklon.

beleška druga: ovaj grad je nekad bacao svetla daleko.

 

beleška treća: 

 

beleška četvrta: trebalo je da ovo bude komentar na blogu kod Gazde, ali je ispalo predugačko.

 

 

 



Komentari (361)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

stefan.hauzer stefan.hauzer 07:07 12.05.2010

Re: ...

Manijak?
To nikako,sebe vise smatram za egzibicionistu...

BebaOdLonchara
Da ti nisu od borosana otišle?
(filigranski rad: borosane+udarnik+malje)

Mada ja tu nedvosmisleno vidim hauzerov rukopis.

sigurno je on jer su mi nekako ispucale oko kolena i malo iznad. koncentrisano između nogu, na delu nižeg, takozvanog, predpičja.


Eh,mooram vam objasnim par stvari...ne ide tako!
Hauzer kreće uvek od zglobova,zaustavlja se kod listova,tu pravi cet-pet ,pravilnih,kruzica...pa ondak overava teritoriju,oko kolena( dobro,malo iznad kolena),lagano praveci štetu u vidu malih rupica(jerbo:male prstice je imao)!
Tada sam slabo išao gore...

Ako je princip rada bio takav...

hauzer. 100%.

BebaOdLonchara BebaOdLonchara 09:34 12.05.2010

Re: ...

lagano praveci štetu u vidu malih rupica(jerbo:male prstice je imao)!

da li to znači da sad praviš veće rupe?
mariopan mariopan 10:46 12.05.2010

Re: Kad pročitam nešto ovako ozbiljno

BebaOdLonchara
Te se pitam: jesam li ja tada bio seksista?

nisi. bio si mali manijak

moj brat je mazio po nogama sve žene koje nam dođu u posetu, ako su u najlonkama, uključujući i svoju (našu), baku

sve to pokvaaaareeenooo. do srži.

Hahahahahah

Komšinicin unuk od godinu ipo upravo je primetio da mi imamo noge i sve nas štipka po nogama. Prošla je zima, svi smo bili u dugačkim trenerkama ili pantalonama, sad smo obukle 3/4 pantalone i video je noge prvi put u životu (oduševljen je) i baš mu se sviđa da nas sve štipka
Hoće li ga to proći i do kog uzrasta to traje? Da ne obuvam najlonke do tada?
stefan.hauzer stefan.hauzer 18:29 12.05.2010

Re: Kad pročitam nešto ovako ozbiljno

mariopan

Hoće li ga to proći i do kog uzrasta to traje? Da ne obuvam najlonke do tada?


Uh,kazu da to nikad ne prolazi...


mariopan mariopan 20:13 12.05.2010

Re: Kad pročitam nešto ovako ozbiljno

stefan.hauzer
mariopan

Hoće li ga to proći i do kog uzrasta to traje? Da ne obuvam najlonke do tada?


Uh,kazu da to nikad ne prolazi...



leetaloomis leetaloomis 21:03 11.05.2010

E ovako ...

Milutin je napisao korektan blog, a onda si ti Biljo bila fina i prevela deo bloga. To nije pomoglo nekima da shvate u cemu je rec, jer "Glupost je neunistiva".
O samopostovanju - imala sam mozda 20 godina i sedimo drugarica i ja na nekoj zurci i ona gleda tipa i sve vreme prica "Ja njega volim, ja njega tako volim". Posle ponoci prilazi tip i kaze je joj (preda mnom): "Sidji dole da te kresnem u kolima, i posle necu da te vidim" - tim recima. A ona se okrene prema meni i kaze: "Pa i on mene voli!!!". Ja se na te njene reci sablaznim i kazem da sidje dole samo ako je najveca curka, na sta je njen odgovor bio "Ti si ljubomorna!". Toliko o samopostovanju i gluposti :). Moram priznati da me ni to a ni kasnije stvari nisu naucile da ne dajem savete. Ponekad se zaista osecam odgovorna (i smatram da mi je u nekim situacijama i duznost) da kazem nesto devojkama i mladicima o samopostovanju, ali uvek popijem gorak lek zbog toga.
Biljana 77 Biljana 77 21:10 11.05.2010

Re: E ovako ...

Pa i on mene voli

vladimir petrovic vladimir petrovic 05:56 12.05.2010

Odličan blog, Biljana.

Čestitke.
Odavno nismo imali ovako pravovremenu i ispravnu reakciju, kao primer dobronamerne polemike.
Gazda Milutin obično piše zanimljivo, na različite teme, ali se dogodilo (a to se dogadja i dobrim blogerima) da njegov poslednji post nije bio na visini ostalih.
A opet, bio je dovoljno dobar da je zasluživao polemičan odgovor.

Prema tome, oboje zaslužujete komplimente.

Kamo sreće da ima češće ovakvih pisanja.
Živela polemika, ali bez vredjanja i prizemnih udaraca, što nije strano pojedinim blogerima, he, he, he...
bauer. bauer. 07:47 12.05.2010

Re: Odličan blog, Biljana.

a to se dogadja i dobrim blogerima

na primer...?
Biljana 77 Biljana 77 08:35 12.05.2010

Re: Odličan blog, Biljana.

da njegov poslednji post nije bio na visini ostalih.

Ja i dalje mislim da je njegov post teško svarljivog rečnika, ali da je to sasvim u službi toga da se prikaže rugoba situacije. Isto to radi i Pera Luković na druge teme. Ja ne bih odabrala takav način, ali mi je potpuno zabavno da sad posle pljeskavice svi nešto padaju u nesvest zbog ovoga.
Milutin Milošević Milutin Milošević 10:20 12.05.2010

Re: Odličan blog, Biljana.

Gazda Milutin obično piše zanimljivo, na različite teme, ali se dogodilo (a to se dogadja i dobrim blogerima) da njegov poslednji post nije bio na visini ostalih.

Ovaj moj tekst ima 44 preporuke - mnogo više od tekstova za koje smatram da su značajno bolji. To govori i o onima koji (ne) čitaju tekstove, a ne samo o načinu na koji ja pišem.
mariopan mariopan 11:06 12.05.2010

Re: Odličan blog, Biljana.

Milutin Milošević
Gazda Milutin obično piše zanimljivo, na različite teme, ali se dogodilo (a to se dogadja i dobrim blogerima) da njegov poslednji post nije bio na visini ostalih.

Ovaj moj tekst ima 44 preporuke - mnogo više od tekstova za koje smatram da su značajno bolji. To govori i o onima koji (ne) čitaju tekstove, a ne samo o načinu na koji ja pišem.

Pa meni je važna poruka, tj pojenta, a da mi je važan rečnik nikada ne bih svarila neke dobre knjige, recimo "Ubistvo sa predumišljajem". Ne smeta mi da čitam ako se samo tako, sirovim rečnikom mogu dobro opisati pojave onakve kakve jesu - bez foliranja. Ono što si opisao baš je takvo. Da si pisao "prihvatljivim" rečnikom ne bi ostavio tako snažan utisak, bila bi to samo još jedna mutava i "uštrojena" tirada o nama kakvi smo.
Zato upiši još jednu preporuku
niccolo niccolo 15:49 12.05.2010

Re: Odličan blog, Biljana.

a da mi je važan rečnik nikada ne bih svarila neke dobre knjige

Odlično, Mariopan. Sad si me podsetila na Mirelin tekst o knjizi Nikoloa Amanitija na kome je većina komentatora delovala oduševljeno odlomkom koji je Mirela prenela iako i tamo ima svakakvog izražavanja uključujući i sledeću rečenicu: " Ко јебе за новака рибе ће му дати свака". Zanimljivo da je to super kad se tako izražava Amaniti, a mnogo je ružno kad se tako izražava Milutin...
mariopan mariopan 16:01 12.05.2010

Re: Odličan blog, Biljana.

niccolo
a da mi je važan rečnik nikada ne bih svarila neke dobre knjige

Odlično, Mariopan. Sad si me podsetila na Mirelin tekst o knjizi Nikoloa Amanitija na kome je većina komentatora delovala oduševljeno odlomkom koji je Mirela prenela iako i tamo ima svakakvog izražavanja uključujući i sledeću rečenicu: " Ко јебе за новака рибе ће му дати свака". Zanimljivo da je to super kad se tako izražava Amaniti, a mnogo je ružno kad se tako izražava Milutin...

BebaOdLonchara BebaOdLonchara 16:25 12.05.2010

Re: Odličan blog, Biljana.

Zanimljivo da je to super kad se tako izražava Amaniti, a mnogo je ružno kad se tako izražava Milutin...

milutin je realna osoba a amanitijevi likovi nisu. velika je razlika, nic.
mariopan mariopan 16:58 12.05.2010

Re: Odličan blog, Biljana.

BebaOdLonchara
Zanimljivo da je to super kad se tako izražava Amaniti, a mnogo je ružno kad se tako izražava Milutin...

milutin je realna osoba a amanitijevi likovi nisu. velika je razlika, nic.

Ma dobro, ali ja ipak više volim kada neko kaže lopati da je lopata a ne "alatka sa drškom"
NNN NNN 01:07 13.05.2010

Re: Odličan blog, Biljana.


BebaOdLonchara
Zanimljivo da je to super kad se tako izražava Amaniti, a mnogo je ružno kad se tako izražava Milutin...

milutin je realna osoba a amanitijevi likovi nisu. velika je razlika, nic.
Znači da bi bilo prihvatljivije da je tekst počeo sa npr. "Priča taksista..."
scabies scabies 20:53 17.05.2010

Re: Odličan blog, Biljana.

Ma dobro, ali ja ipak više volim kada neko kaže lopati da je lopata a ne "alatka sa drškom"
Ali ja bih ipak lopatu zvala "alatka sa drškom" ako bih znala da joj "lopata" može zvučati uvredljivo. Sad da li bi ona zbog toga postala manje lopata...ne verujem, ali meni nije ni bitno.
Zato razmislite da li je isto:
invalid - osoba sa invaliditetom
retard - osoba sa mentalnim deficitom
baba - starija gospođa
sidaš - HIV pozitivna osoba
?
jasnaz jasnaz 07:54 12.05.2010

*

dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 17:32 12.05.2010

'Spasimo Gazdu'

uporno čitam naslov.

Spominješ (samo)poštovanje žena. Meni je ova oštra reakcija na Milutnov tekst baš to.
Da, tekst jeste dno, ali ne mislim da treba da se skida jer ovo jednom mora da se raspravi. Taman sam počela da mislim da samo meni ide na živce više taj advertajzing 'naše je meso najsočnije' (da ne kažem najvlažnije).

Jbg, mi smo ljudi kao i svi drugi, ali kao da smo navukli komplekse. Mislim, kad si dugo sam u sobi, pa si tako sam i najlepši i najružniji, pa i ne znaš gde si više u odnosu na druge.
Iskreno, jedini komentar od stranaca (neiznuđen, mislim, ko će na :"A kakve su nam ribe? A?A?A????" da odgovori nešto ružno)o našim devojkama koji sam čula je da su neobično oskudno obučene.
na ovom blogu, nikad, ali nikad nisam se osetila uvređenom kao žena.

Ni onda kad si mladen.mladenu odgovarala na onaj blog? Ne sporim, legitimno je,ali imam utisak da se drugima sada spori pravo da budu uvređeni, kao pogrešno smo shvatili,a to dalje samo vređa i inteligenciju.
Neka je vama ono ok, ali molim da mi se ne objašnjava kako tamo ne piše ono što ja svojim očima vidim.

Ovde je sve već rečeno i što se više priča, sve je gore. Ne znam zašto sam ovo otkucala, al' kad već jesam...

Pozdrav.
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 17:38 12.05.2010

Re: 'Spasimo Gazdu'

Milena sreco gde si ti?
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 17:38 12.05.2010

Re: 'Spasimo Gazdu'

Neka je vama ono ok, ali molim da mi se ne objašnjava kako tamo ne piše ono što ja svojim očima vidim.



gde si, milena?
glupson glupson 17:54 12.05.2010

Re: 'Spasimo Gazdu'

Ovde je sve već rečeno i što se više priča, sve je gore. Ne znam zašto sam ovo otkucala, al' kad već jesam...

o tMilena pa dištuče do sad

@scabi ,znamo se onoliko ja sam onaj što u tri reča napravi šenes pravopisne i 32 štamparske greške a i spadeži sam u odličnim odnosima ,jagi ne zarezujem a ni oni mene
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 17:58 12.05.2010

Re: 'Spasimo Gazdu'

Drugari, apstinencija od neta uopšte nije loša,samo ste mi nedostajali
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 18:00 12.05.2010

Re: 'Spasimo Gazdu'

a i spadeži sam u odličnim odnosima ,jagi ne zarezujem a ni oni mene

dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 18:51 12.05.2010

Re: 'Spasimo Gazdu'

I da dodam: niko neće da spaljuje Gazdu.
Reakcija je ovako burna zbog toga što se 'nakupilo'.Nije on sa onom pričom otkrio toplu vodu, nego su mnogi pre njega tabali isti travnjak, a on je, eto, uhvaćen sa oba guza u zelenilu.
p.s.
Poseban pozdrav novom korisniku glupsonu
scabies scabies 19:12 12.05.2010

Re: 'Spasimo Gazdu'

@scabi ,znamo se onoliko ja sam onaj što u tri reča napravi šenes pravopisne i 32 štamparske greške a i spadeži sam u odličnim odnosima ,jagi ne zarezujem a ni oni mene
Naravno da znam koji si.
scabies scabies 19:13 12.05.2010

Re: 'Spasimo Gazdu'

apstinencija od neta uopšte nije loša,samo ste mi nedostajali
Nijedna apstinencija nije loša, samo uvek nešto nedostaje

Filip2412 Filip2412 19:14 12.05.2010

Re: 'Spasimo Gazdu'

Nije on sa onom pričom otkrio toplu vodu, nego su mnogi pre njega tabali isti travnjak, a on je, eto, uhvaćen sa oba guza u zelenilu.

ovu mudroliju mora da zapamtim
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 19:20 12.05.2010

Re: 'Spasimo Gazdu'

Nijedna apstinencija nije loša, samo uvek nešto nedostaje

Da, ono što je izazvalo zavisnost u startu :)
Scabi, Filipe
Biljana 77 Biljana 77 21:12 12.05.2010

Re: 'Spasimo Gazdu'

Ni onda kad si mladen.mladenu odgovarala na onaj blog?

Na blog nisam odogovarala ja, nego NNN. I nisam se osetila uvređenom. Nemoguće je da te uvredi neko čije ti mišljenje ne znači ništa (nemam nameru da vređam m.m. nego je čovek za mene u tom trenutku bio totalna nepoznanica). Ova moja napomena se odnosila na znatan broj, veoma pristojnih muškaraca koji su komentarisali kod Milutina, a koji su svi skupa okarakterisani kao gomila mizoginih kretena.

Taman sam počela da mislim da samo meni ide na živce više taj advertajzing 'naše je meso najsočnije'
Pa u čemu se ti ne slažeš sa Milutinom.. i njemu smeta taj advertajzing?
Filip2412 Filip2412 21:40 12.05.2010

Re: 'Spasimo Gazdu'

Pa u čemu se ti ne slažeš sa Milutinom.. i njemu smeta taj advertajzing?

Prvi deo Milutinovog posta je upravo taj advertajzing u klasicnom obliku. (uz posebno kreativnu opasku da ima i onih ruznih ali te se kod nas gotovo ne nalaze) Stvarno nemam nista protiv coveka licno a i sam sebi dosadih pa necu vise da pejstujem.
NNN NNN 01:16 13.05.2010

Re: 'Spasimo Gazdu'

Prvi deo Milutinovog posta je upravo taj advertajzing u klasicnom obliku.
100% pogrešno!!!!!!!!!
(je l' moguće da je to toliko teško da se ukapira?)
Prvi deo Milutinovog posta je najsirovije izvrgivanje ruglu te pojave!
(zbog čega mi je u priličnoj meri izazvao odbojnost, mislim na način kojim je to potencirano, tj. rečnik koji je upotrebljen)
Filip2412 Filip2412 01:22 13.05.2010

Re: 'Spasimo Gazdu'

100% pogrešno!!!!!!!!!
pa jebga sad, mozda je sve bilo ironija pa je sve iz Milutinovog trebalo shvatiti upravo obratno, da je Martina fino vaspitana devojka, da nije bitno sto kod nas "ima mnogo lepih i tek poneka ruzna a bogami ima i pametne" itd. ....

da on zapravo u mladosti nije imao devojke za istresanje nego se samo shalio itd. itd. itd.

ne ka pi ram
NNN NNN 01:54 13.05.2010

Re: 'Spasimo Gazdu'

Nisu uopšte bitni manekenka i glumac (oni su samo akteri da bi se vrtela neka priča).
Koriščen je grozan rečnik da bi se najogoljenije pokazalo da ima muških svinja koje žene tretiraju stoku (objekte) i sam čin seksa kao "pražnjenje", i da "kurve to vole" i da je to jedna (odvratna) slika o našem društvu koja se sve češće potencira (maltene kao poželjan obrazac ponašanja).
Dakle, Milutin je tako napisao da pokaže koliko je odvratno tako posmatrati stvari (valjda )

Međutim, preletevši komentare, mogli su se pročitati čak i tako debilni zaključci da je "on ljubomoran, jer on ne jebe manekenku, a ne može da je jebe (između ostalog) zato što mu se više ne diže"
Filip2412 Filip2412 02:20 13.05.2010

Re: 'Spasimo Gazdu'

pazi, tko ce ga znati... mozda si u pravu (valjda )
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 08:30 13.05.2010

Re: 'Spasimo Gazdu'

a to dalje samo vređa i inteligenciju.

Pozdrav :)
što se više priča, sve je gore
irenaema irenaema 09:06 13.05.2010

Re: 'Spasimo Gazdu'

dobrosavljevic_m
I da dodam: niko neće da spaljuje Gazdu.
Reakcija je ovako burna zbog toga što se 'nakupilo'.Nije on sa onom pričom otkrio toplu vodu, nego su mnogi pre njega tabali isti travnjak, a on je, eto, uhvaćen sa oba guza u zelenilu.
p.s.
Poseban pozdrav novom korisniku glupsonu


Nikoj ne go znae
NNN NNN 18:11 12.05.2010

300



EDIT: Biljana 77, sa žmuovog naloga (opet ) koja ide na Adu pa će posle da nastavi da se druži s vama
stefan.hauzer stefan.hauzer 18:17 12.05.2010

301



Uuuu,nepotizam na delu!

edit:, sad mi to kazes?
Filip2412 Filip2412 19:15 12.05.2010

Re: 300

NNN


EDIT: Biljana 77, sa žmuovog naloga (opet ) koja ide na Adu pa će posle da nastavi da se druži s vama
Zasto? Da nisi greskom samu sebe banovala?
scabies scabies 19:18 12.05.2010

Re: 300

Biljana 77, sa žmuovog naloga (opet ) koja ide na Adu pa će posle da nastavi da se druži s vama
Ovde se izvinjavam za možda preoštru reakciju sinoć. Nisam shvatila šalu... dešava se.
A za sve koji misle da je oko moje: moje trepavice su duže, a i nemam onaj otok na donjem kapku, ni bore, naravno
Žao mi je što neću moći da učestvujem do nedelje. Budite dobri i nemojte da se posvađate
Biljana 77 Biljana 77 09:20 13.05.2010

Licemerno do zla boga

kako se u celu priču "sram vas bilo što vređate i ugorožavate slobode žena" i sl. uklapa prebrojavanje dlaka u brkovima Marije Šerifović?


Nije da me stvarno zanima.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 13:37 14.05.2010

Re: Licemerno do zla boga

Nije da me stvarno zanima.

...al' sam' da kažeš
sybil sybil 17:37 14.05.2010

Cao Biljana

Ovaj post sam napisala kod Gazde, ali ponavljam i ovde zato sto si rekla da je sadrzaj ovog tvog bloga kompatibilan sa Milutinovim. Ako je greska i ne sme da se ponavlja, neka se brise.

osnovno pitanje u vezi bilo kojeg ljudskog iskustva ili aktivnosti glasi: cemu to sluzi, kakva je svrha toga? zapitajmo se kakva je svrha ljubavi i seksa? genetika kaze- sluze za reproduktivni benefit. evolucija je izvestaj o reproduktivnom uspehu. vec znamo da je evolucija tj. survival surova borba, prema tome mi imamo gene onih koji su preziveli i uspeli da se reprodukuju. geni nisu racionalni, oni ne posmatraju okolinu pitajuci se- a koje su to ljudske osobine koje favorizuju reprodukciju? geni su skloni mutacijama i nema tu racionalne kontrole. ponekad mutacije koje se desavaju hiljadama godina vode u defekte, a ponekad dovode do razvoja osobina koje favorizuju reprodukciju.
teza evolucione psihologije je da je kapacitet i tendencija za ljubav i seks - genetska crta karaktera. mozgovi su programirani za ljubav i seks. u praistoriji su muskarci bili poligamni i imali su seks sa puno zena, ali su ih narocito privlacile zene sa sekundarnim karakteristikama za plodnost- cista koza, duga kosa, grudi i kukovi. takvo privlacenje je nesvesno. zene su opet instiktivno tezile ka najmocnijim muskarcima. opet, tu nema kalkulacije, to je nesvesno. znaci, da bi reprodukcija bila uspesna, muskarci i zene moraju da imaju odredjene karakterne osobine koje ce omoguciti da im se potomstvo uspesno razvija. lojalnost, briga za potomstvo je ocigledna prednost. muskarac mora da obezbedi da mu je zena lojalna i da nema seks sa ostalim muskarcima, jer u tom slucaju se smanjuje njena briga za potomstvo. zena iliti zenka mora da bude sigurna da muskarac iliti muzjak posto je praistorija, mora da bude sigurna da je muskarac nece ostaviti i pruziti zastitu drugoj zeni i drugom potomstvu. i tako se ta emocija brige i lojalnosti razvila u ljubav.
e, sada dalje kaze genetika, muskarac nista ne gubi ako je promiskuitetan, moze da siri potomstvo ako ima vise zena, tj. prosirio je svoj genetski potencijal. i sta to znaci: da se kod muskaraca ne razvija vernost kso dominantna karakterna crta. zene ne mogu cesto da se reprodukuju i one rizikuju zastitu ako su promiskuitetne. zato su kod zena ljubav i strast spojeni, kod muskaraca su odvojeni. i da se razumemo, ovo nije plan, ovo nisu kalkulacije, ovo je nesvesna persona koja je za sve ljude ista. e, upravo zbog toga imamo i danas u gotovo svakoj kulturi javni moral kao posledicu biologije: promiskuitetne zene su kurve, sto vise zena, to bolji frajer. e, taj tradicionalisticki pogled zastupa gazda Milutin, upravo kao i moj otac koji je imao obicaj da kaze- ja da privedem 10 zena, ja sam muskarac i po, tvoja majka kada bi to isto uradila je kurva. ne vidim razlog za spaljivanje na lomaci. Napred Gazda!
E, sada se javljaju liberalna ubedjenja koja kazu- nature, how do you mean nature, nature is change. oni misle da su to samo nepotrebne konvencije. ako je genetsko nasledje isto, zasto i seksualno-ljubavna iskustva nisu ista za sve ljude?da li su muskarci zakonom obavezni na promiskuitet, zene na vernost? da li se seksualno ponasanje moze kontrolisati moralnim stavom? moze. e, pa molim lepo. geneticari opet, nisu impresionirani, mozes da menjas konvencije, uvodis seksualnu jednakost, feminizam i seks kao tenis ali- ne mozes da pobedis ljudsku prirodu i onda sta biva ostajes sa lazima.
Gde je istina? Usudila bih se da kazem - u sredini. Ljubav i seks su individualno i kulturno specificna iskustva.

Filip2412 Filip2412 21:29 14.05.2010

Re: Cao Biljana

e, taj tradicionalisticki pogled zastupa gazda Milutin, upravo kao i moj otac koji je imao obicaj da kaze- ja da privedem 10 zena, ja sam muskarac i po, tvoja majka kada bi to isto uradila je kurva. ne vidim razlog za spaljivanje na lomaci.


ovo je opstepoznato tradicionalno razmisljanje, medjutim ima tu dva nova & posebno interesantna momenta:

1. "Da li je kurva samo ona koja spava sa drugim" to jes, da li bi tvoj cale kurvama nazivao tih 10 sa kojima bi hipoteticki spvao

2. Koliko je socijalno prihvatljivo (a izgleda postaje) da se zenska hvali kako je obrnula veliki broj muskijeh, s posebnim akcentom na trofeje od posebdmog znacaja kao sto su selebritis i u cijim ocima ona zapravo dize sebi cenu na taj nacin? (i kakva je bioloska uloga ovakvog hvalisanja?)

sybil sybil 10:17 15.05.2010

Re: Cao Biljana

1. "Da li je kurva samo ona koja spava sa drugim" to jes, da li bi tvoj cale kurvama nazivao tih 10 sa kojima bi hipoteticki spvao

da.
2. Koliko je socijalno prihvatljivo (a izgleda postaje) da se zenska hvali kako je obrnula veliki broj muskijeh, s posebnim akcentom na trofeje od posebdmog znacaja kao sto su selebritis i u cijim ocima ona zapravo dize sebi cenu na taj nacin? (i kakva je bioloska uloga ovakvog hvalisanja?)

po tradicionalnom moralu to nije prihvatljivo, otuda Gazdina reakcija.

tamo gore u mom tekstu je dato biolosko obrazlozenje zasto su zene privucene mocnim (citaj izgled, celebrity, pare) muskarcima.

i jos nesto. zene nisu fizioloski opremljene za one night avanture. muskarci jesu. kod muskaraca postoji selfish sexual urge, zato su silovanja u proslosti opravdavana na neki nacin. kod zena ne postoji selfish sexual urge. tako kaze biologija.
sybil sybil 18:02 14.05.2010

Trach

Bila sam kod frizera pre neki dan, procitala sam sve traceve i evo direktno iz Kalifornije. Dzenifer Aniston i Dzerard Butler su bili u nekakvoj fake vezi da bi se povecala gledanost filma, kao da bi ljudi isli da vide chemistry izmedju njih dvoje. Elem, nije potpuni fake s obzirom da postoji slika gde je Dzerardova ruka na njenoj straznjici, bas onako govori da se tu desava nesto seksualno. Dalje, Dzerard se u Parizu, dok su reklamirali film, zagledao u jednu voditeljku, vratio se i izasao sa njom nekoliko puta.
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 18:08 14.05.2010

Re: Trach

Dalje, Dzerard se u Parizu, dok su reklamirali film, zagledao u jednu voditeljku, vratio se i izasao sa njom nekoliko puta.

ma radodavac bre ja da ti kazem!
maksa83 maksa83 18:28 14.05.2010

Re: Trach

Dalje, Dzerard se u Parizu, dok su reklamirali film, zagledao u jednu voditeljku, vratio se i izasao sa njom nekoliko puta.

Pa to nije okej, em ima Ajfelovu kulu & shit, i sad će još umesto nas da postane meka za seks turizam.
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 18:30 14.05.2010

Re: Trach

ja mislim da Beograd treba casno da prizna poraz. nije lako takmiciti se sa Parizom.
sybil sybil 18:31 14.05.2010

Re: Trach

pa kad u parizu izlazi sa novinarkama short-term, sto ne bi u beogradu, nismo ni mi maciji kasalj.
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 18:34 14.05.2010

Re: Trach

ti sybil uopste nisi shvatila ovaj blog : )))))))
maksa83 maksa83 18:35 14.05.2010

Re: Trach

ja mislim da Beograd treba casno da prizna poraz. nije lako takmiciti se sa Parizom.

Ništa ne priznajem dok i Marat Safin ne ode u Pariz da tamo skuplja skalpove.
marco_de.manccini marco_de.manccini 18:39 14.05.2010

Re: Trach

Bila sam kod frizera pre neki dan, procitala sam sve traceve i evo direktno iz Kalifornije. Dzenifer Aniston i Dzerard Butler su bili u nekakvoj fake vezi da bi se povecala gledanost filma, kao da bi ljudi isli da vide chemistry izmedju njih dvoje. Elem, nije potpuni fake s obzirom da postoji slika gde je Dzerardova ruka na njenoj straznjici, bas onako govori da se tu desava nesto seksualno. Dalje, Dzerard se u Parizu, dok su reklamirali film, zagledao u jednu voditeljku, vratio se i izasao sa njom nekoliko puta.

максо, на твоју препоруку, а и неких других људи, потражио сам хармса, да мало читам.

је л’ и ова прича његова?
maksa83 maksa83 18:43 14.05.2010

Re: Trach

максо, на твоју препоруку, а и неких других људи, потражио сам хармса, да мало читам.
је л’ и ова прича његова?


Zvuči bogami totalno kao Harms kada bi mu uštrcao malo estrogena + trunčicu metaamfetamina.

Ali to je naša sybil, baš je tak'u i volimo. :)
sybil sybil 18:44 14.05.2010

Re: Trach

потражио сам хармса

prava literatura za vreme friziranja.
marco_de.manccini marco_de.manccini 18:47 14.05.2010

Re: Trach

што јес’, јес’. одох сад да привређујем (тако ми и треба кад нисам ни славан ни леп).

едит. мој одговор се може сматрати као одговор и макси и сибил.
scabies scabies 19:54 17.05.2010

malo introspekcije

Ja bih samo da kažem ono što nisam stigla, a što se meni čini jako bitnim.
Mislim da je jako opasno biti ubeđen u svoju ispravnost i nikad je ne dovoditi u pitanje. Eto meni je baš bio interesantan opit kod Harija kad su se okupili nesujetni da kažu kako je sujeta ružna, jer je nemoguće da budemo sujetni kad znamo da je to ružno. Razumete? Ili je ipak problem u meni, slaboj i grešnoj? Ja znam da sam ljudsko biće i da mi ništa nije strano. Trudim se da budem objektvna, kad već ne mogu da budem savršena. Eto, ja recimo često primetim svoju rigidnost, netolerantnost, ponekad primetim i svoje greške, svoja uska shvatanja, svoje poglede koji su možda homofobični, malograđanski, čak i mizogini, da. Ipak smo svi mi samo ljudi i ipak smo svi mi odrasli u ovakvom svetu i ovakvoj kulturi. Retki su oni potpuno imuni na sve to i ja im se divim. U međuvremenu, trudim se da radim na sebi i popravljam svoje nedostatke.
Zašto sve ovo pišem? Zato što svega ovog ne bi bilo da je bilo spremnosti da se hrabro pogleda u ogledalo i ljude oko sebe. Jedno "izvinjavam se svima koji su uvređeni" bi rešilo mnogo toga. A "izvinjavam se svima koji su uvređeni" kao model bi popravilo mnogo stvari na ovom svetu. Veliki i hrabri ljudi umeju da pruže izvinjenje i za nehat, jer znaju da je uvređenom jedina kakva-takva satisfakcija svest o šteti koju je pretrpeo. Priča da štete nema jer nije bilo namere samo produbljuje nerazumevanje i često još povećava štetu.
A kad prevaziđemo priču kako naši očevi, partneri, braća, prijatelji, pa čak i mi same nikako ne možemo imati mizogine ideje i izjave napravićemo najveći korak u obračunu sa mizoginijom.
marco_de.manccini marco_de.manccini 23:10 17.05.2010

Re: malo introspekcije

Eto, ja recimo često primetim svoju rigidnost, netolerantnost, ponekad primetim i svoje greške, svoja uska shvatanja, svoje poglede koji su možda homofobični, malograđanski, čak i mizogini, da.

богами, скаби, и ја сам приметио све ово код тебе.

(извињавам се свима, али, брате, много сте озбиљни. не кажем да се не може понекад бити и озбиљан и дати значај нечему, али ипак ... it's only blog. неке ствари се кажу безвезе, неке долазе од неспоразума, неке од мањкавости писане комуникације, ... додуше, за неке је и скаби крива.)
scabies scabies 02:47 18.05.2010

Re: malo introspekcije

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana