Politika

Milo nepobedivi

Drago Kovacevic RSS / 24.05.2010. u 11:27

Evo, još jednom Milo Đukanović na izborima u Crnoj Gori hametice porazi favorite najvećeg dela političke javnosti u Srbiji.

Zaludne su bile neprikrivene nade značajnih političkih krugova u Srbiji da je konačno pronađena formula koja bi mogla načeti Đukanovićevu političku dominaciju u Crnoj Gori. U poslednjoj nedelji kampanje bila je aktuelna priča gde je to sastavljena opoziciona ekipa koja garantuje izborni uspeh i početak Đukanovićevog pada. Sam Đukanović je bez ustezanja pokazao prstom na kabinet predsednika Srbije i njegova savetnika za region. U Beogradu su to vrlo žurno negirali i proglasili Đukanovića nervoznim. Istovremeno je urađena još jedna stvar koja se ne može protumačiti nikako drugčije nego kao pomaganje opoziciji, odnosno Medojeviću. Iz "tehničkih razloga" je odložena ranije ugovorena poseta predsednika crnogorske skupštine i lidera SDP-a, Ranka Krivokapića.

Na dan izbora, većina elektronskih medija u Srbiji je svakoga sata izveštavali o tome "kako se u 14 opština u Crnoj Gori odvijaju lokalni izbori", a mogli smo slušati i o izlaznosti urednije nego da se to događalo u nekom delu Srbije. E, čim su bili poznati prvi rezultati, minuo je entuzijazam. To je značilo da treba "daljinac" u ruke pa naći RTCG. Kad tamo, svuda Milo ili pobednik ili bitno popravio rezultat, a beogradski favoriti kukaju na uslove i biračko telo.

Ako Beograd baš želi promenu vlasti u Crnoj Gori (iako ne mogu domisliti zašto), za početak bi bilo najpametnije ne mešati se u stvari "sestrinske države". To se pokazalo potpuno kontraproduktivno po stoti put. Iz izbora u izbore, Milo je sve jači a rezultati mu sve ubedljiviji.



Komentari (154)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

behemot123 behemot123 13:48 24.05.2010

Re: Hefe...

Ne, bogumi..Meni je samo milo...


Čuš i mene. Bar si duhovit
medjutim92 medjutim92 14:15 24.05.2010

Re: Hefe...

Drago Kovacevic
Ne, bogumi..Meni je samo milo...


Vlastita imenica se piše velikim slovom
behemot123 behemot123 14:37 24.05.2010

Re: Hefe...

Vlastita imenica se piše velikim slovom


Ne, lepo je napisao. Meni je miiiiiloooo (uh). Što potvrđuje moju tezu da je ipak štrcnuo u gaćke. Jes malo otužno, ali to je život u Srbiji. Baba što ljubi Slobovu sliku mi je ipak bila simpatičnija. Baba je baba, ali dede mi nisu jasne
gorio92 gorio92 14:57 24.05.2010

Naša posla

Ako Beograd baš želi promenu vlasti u Crnoj Gori (iako ne mogu domisliti zašto), za početak bi bilo najpametnije ne mešati se u stvari "sestrinske države"


Beogradski režim su u sve meša , samo ne u svoj posao.
dali76 dali76 16:03 24.05.2010

unique democracy

Nije li taj triumfijalni nadimak iz vaseg naslova dovoljna cinjenica da,vi kao pobornik demokracije, se upitate sta je trulo u drzavi Danskoj, pardon Crnoj Gori?
Covjek koji zadnje dve decenije samo se seli sa mjesta predsednika na mjesto premijera a tako se za njim seli I politicka moc nevezano da li Crna Gora ima predsednicki ili parlamentarni system.
Mislim mnogi kazu da je recimo Ruski , malo premijer malo predsednik , Putin doprinio boljitku Rusije, pa ne vidim nesto gospodine Kovacevicu da ste pobornik “Putinove demokracije”?
Kao nekom ko se zalaze za demokraciju zar ne bi trebalo upasti u oko ta nepobedivost covjeka koji vlada jednom zemljom pune dvije decenije ?
Nije to problematicno sto se politicka moc seli sa funkcije na funkciju zavisno gdje sjedi doticni “the nepobedivi”?
Ja koliko znam obojica kritikujemo Tadica za to sto prisvaja vlast koja mu po ustavu ne pripada.
Obojica se slazemo da premijer Putin je samo promjenio funkciju al ne I politicku moc.
Sta vas to motivise da tako otvoreno zatvarate oci pred cinjenicom da dvadeset godina “the nepobedivi” nije I ne moze biti odlika jednog demokratskog drustva
Mogu cak da razumijem da stranka DPS je dosad mnogo ucinila na putu Crne Gore prema EU , al ne mogu da svatim taj vas triumfalizam u podrsci tolikoj personalizaciji jednog politickog sistema.
Ako se zalazet protiv partiokratske drzave, protiv poglavica koje kontrolisu sve I svja pod zastavom partije, sta je to unikatno sa Crnom Gorom. Mozda cinjenica da je srpska vlast nikako ne “mirise”?
To bi znacilo moze I diktatura samo nek je Srbija protiv.
Sto bi reko Cercil: neprijatelj mog neprijatelja je moj prijatelj , pa jos ako je doticni nepobediv , masala !!
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 16:14 24.05.2010

Re: unique democracy

Nije li taj triumfijalni nadimak iz vaseg naslova dovoljna cinjenica da,vi kao pobornik demokracije, se upitate sta je trulo u drzavi Danskoj, pardon Crnoj Gori?

Nije trijumfalizam Dalibore...pre bih to nazvao konstatacijom..
Mogu cak da razumijem da stranka DPS je dosad mnogo ucinila na putu Crne Gore prema EU , al ne mogu da svatim taj vas triumfalizam u podrsci tolikoj personalizaciji jednog politickog sistema.

Crna Gora je demokratija bar koliko i Srbija...manje nije.
A u evroatlanskim integracijama je otišla ispred Srbije za čitavu godinu, ako ne i više...
A Mila ne biram ja i nebitno je šta o njemu ja mislim. Biraju ga građani Crne Gore i verovatno znaju zašto to rade..
docsumann docsumann 16:15 24.05.2010

Re: unique democracy

Pa da je Crna Gora za ovih dvadeset godila doživjela neviđeni prosperitet, da je već duže vremena punopravna članica EU, da su ostvareni skandinavski standardi u sferi demokratije i životnog standarda, bilo bi vrijeme da malo počinu...

Upravo im nepostojanje istinski slobodnog društva u CG, omogućuje da oni i dalje vladaju bez i približno ostvarenih rezultata u odnosu na gore navedeno.
docsumann docsumann 16:20 24.05.2010

Re: unique democracy

A Mila ne biram ja i nebitno je šta o njemu ja mislim. Biraju ga građani Crne Gore i verovatno znaju zašto to rade..


Zašto je nebitno. Zašto bi se u svojim političkim ocjenama zadržavali samo na političare sopstvene države. Naše je pravo da imamo sud o svemu i svakome, pa bio to i američki predsednik.
Ne vidim zašto bi Milo bio izuzetak.
Zašto onda uošte pisati o njemu a ne izreći svoje mišljenje...
dali76 dali76 17:01 24.05.2010

Re: unique democracy

Slazem se sa vama da Srbija ne treba da se petlja ko koga bira u CG,ali ni vi ni ja nismo srpska vlada zar ne.
Ako vam je stalo do demokratije protiv partokratije, protiv personalizacije jednog sistema, protiv setanja sa mesta predsednika do mesta premijera, onda se valjda ti principi brane svud?
Da vam kazem iskreno meni se cini da srpskoj vlasti pase Djukanovic,jer zaboga cim bi se oni bavili ,ako im zatreba, a o Djukanovicu da ne pricam koliko mu je potrebno da upper prstom preko granice ne bi li opoziciju optuzio za surovanje sa nekom tamo stranskom vladom.
A o tome da li je cinjenica da gradjani Crne Gore dvadeset godina biraju istu partiju , istom covjeku daju mandate, dovoljna za obranu demokratije , suvise znamo da bi to bilo dovoljno.
Birali su mnogi narodi mnoge lidere na mnogo godina, pa to ama bas nista ne mora
govooriti koliko to ima veze sa demokratijom.
Ina kraju ajde da se slozimo da Srbija I CG imaju problema sa demokratijom ; Cemu onda podrska jednom nedemokratskom sistemu dok sva kritika ode u avliju drugog nedemokratskog sistema?
Mislite da vi kao iz Srbije o tome nemate pravo govoriti?
Po tome ,ja iz Teksasa, ne bi trebao slova prozboriti nego samo o politici u USA, a sumnjam da bi bili medju onima koji bi to pravo oduzeli radi toga sto nisam iz Srbije.
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 21:50 24.05.2010

Re: unique democracy

Dragec
Crna Gora je demokratija bar koliko i Srbija...manje nije.


aha kao i Srbija sto je bila za vreme Milovog ucitelja i saborca Milosevica. Mada u pravu si, i CG je jos i vise demokratija od ondasnje Srbije: ucenik je prevazisao ucitelja - prvi je bio na vlasti "samo" jednu deceniju a ucenik je vec dve. I bogu mi jos ce nekoliko - evo svaki put pobedjuje sve ubedljivije ... ma dogurace taj demokrata i do 90% podrske ...
Domazet Domazet 17:51 24.05.2010

Ja bih molio Moderaciju...

...da banuje Docsumanna. Javno je nazvao Shjentija slepcem a Drago nishta!?

Nego sam hteo o nechem drugom. Bata Drago ada shto je ovo?? Gledam prije neki dan Stanje Nacije kad tamo nekakva bledunjava kopija nashega Shjentija drzhi govore. Reko' bledunjava, ali pushti ti to, TV je TV. A od tebe nidje ni traga ni glasa. Ni kopija, makar i bledunjava. Ada vala nije fer, zaljega si za Nashu Stvar samo tako a Don Milo nishta. 'Oceli te bar zvat na neki simpozijum Ubudvu???
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 17:58 24.05.2010

Re: Ja bih molio Moderaciju...

Domazet
...da banuje Docsumanna. Javno je nazvao Shjentija slepcem a Drago nishta!?

Nego sam hteo o nechem drugom. Bata Drago ada shto je ovo?? Gledam prije neki dan Stanje Nacije kad tamo nekakva bledunjava kopija nashega Shjentija drzhi govore. Reko' bledunjava, ali pushti ti to, TV je TV. A od tebe nidje ni traga ni glasa. Ni kopija, makar i bledunjava. Ada vala nije fer, zaljega si za Nashu Stvar samo tako a Don Milo nishta. 'Oceli te bar zvat na neki simpozijum Ubudvu???

E, pa đe si ti...
Imam za tebe specijalnu vijest.
U Kolašinu dobio Milov DPS..
Nosilac liste i pobjednik se preziva Brajušković...
E, stvarno ste vi Brajuškovići čudo....
adam weisphaut adam weisphaut 18:07 24.05.2010

Re: Ja bih molio Moderaciju...

Brajo, cestitam
dali76 dali76 20:37 24.05.2010

Re: Ja bih molio Moderaciju...

Nisam ni sumnjao da ces i ti Adame kao veliki pobornik demokratije uzeti ucesce u proslavljanju pobjede velikog demokrate Mila.
mariopan mariopan 21:27 24.05.2010

Re: Ja bih molio Moderaciju...

A čita li Milo ovaj blog?
Čisto da ne propadne toliki trud.
adam weisphaut adam weisphaut 22:26 24.05.2010

Re: Ja bih molio Moderaciju...

dali76
Nisam ni sumnjao da ces i ti Adame kao veliki pobornik demokratije uzeti ucesce u proslavljanju pobjede velikog demokrate Mila.

Ja? Pa ne slavim ja, slavi Brajan, ja samo cestitam
mariopan
A čita li Milo ovaj blog?
Čisto da ne propadne toliki trud.

Ne znam.
A Medo?
Doduse jedan je zauzet slavljenjem n-te pobede, drugi zauzet 39-tim gostovanjam na RTS-u, pa tesko da ce da stignu..
docsumann docsumann 23:02 24.05.2010

Re: Ja bih molio Moderaciju...

Domazet
da banuje Docsumanna. Javno je nazvao Shjentija slepcem a Drago nishta!?


Šala, pretpostavljam...I molim docsumann sa malim d
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 23:50 24.05.2010

Re: Ja bih molio Moderaciju...

Ja? Pa ne slavim ja, slavi Brajan, ja samo cestitam

Vala ima. I da časti za muštuluk ne bi prećerao. Ne ulazi rodbina svaki dan u vlast...
Doduse jedan je zauzet slavljenjem n-te pobede, drugi zauzet 39-tim gostovanjam na RTS-u, pa tesko da ce da stignu..

Ja..Medo ko da se kandiduje u Srbiji...
sentinel26 sentinel26 00:08 25.05.2010

Re: Ja bih molio Moderaciju...

Drago Kovacevic
.Medo ko da se kandiduje u Srbiji...

Nijesi Drago dobro obaviješten.

Jedne godine (mislim 2004. ? ) Medo hteo da se kandiduje za predsednika Srbije...
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 00:18 25.05.2010

Re: Ja bih molio Moderaciju...

sentinel26
Drago Kovacevic
.Medo ko da se kandiduje u Srbiji...

Nijesi Drago dobro obaviješten.

Jedne godine (mislim 2004. ? ) Medo hteo da se kandiduje za predsednika Srbije...

A, sjećam se toga...Jest, nakon što je prestao biti kolumnist, htio se kandidovati za predsjednika...
docsumann docsumann 23:23 24.05.2010

100

Ja?! Kakva simbolika...
Domazet Domazet 03:12 25.05.2010

Ada no shto no smo...

Bata Drago
E, stvarno ste vi Brajuškovići čudo....

...chudo. Ima nas svakakvija, od Milovih Pobjednika do hajvana poput mene. A nemo' mi rec da su svi tvoji Kovachevici ka ti, e ti necu vjerovat. Mora bit da ih ima i poshtenija. Makar jedan
dali76 dali76 03:55 25.05.2010

Re: Ada no shto no smo...

Vidim ja da se vas dvojica bolje znate (Drago & Domazet) pane bi da ulazim u raspravu oko familija ,samo bi da reknem tj da obranim moju licku stranu familije :) sve Kovacevici.
dali76 dali76 03:44 25.05.2010

ko se tu pravi englez

Evo gospodine Kovacevicu vi kao covjek zaintereseran za demokraciju, pretpostavljam ne samo u Srbiji, odbijate da pricate bilo sta lose o crnogorskoj demokratiji . Nijednog trenutka niste ni pokusali opovrgnuti da jedini razlog sto vi “likujete” Milovu pobjedu jeste zato sto ga “ne voli “ Beograd.
Evo I vama I gospodinu sentinentalu saljem artikal koga je napisao
“Florian Bieber is a political scientist working on interethnic relations, ethnic conflict and nationalism, focusing on the Balkans. He is currently a Lecturer in East European Politics at theDepartment department of Politics and International Relations of the University of Kent, Canterbury, UK.

Zasto poraz opozicije nije dobar za demokraciju u Crnoj Gori.

http://fbieber.wordpress.com/2010/05/24/why-the-failure-of-the-opposition-is-bad-for-
democracy-in-montenegro/

Ovaj predavac na fakultetu nije nikakav clan anticrnogorskog lobija sa Dedinja. Covjek se zanima za demokratiju I tranziciju kroz lece politickih nauka.
Gospodin Sentinal je iznio statisticke podatke o napredku Crne Gore. Ja sam mu zahvalan na tome.Moglo bi to dobro zapusiti usta onim koji pricaju o ekonomskom napredku Srbije, ali vas dvojica isto tako dobro znate da level ekonomskog napretka izrazen u brojkama ne mora znaciti mnogo za razvoj demokratije.
Recimo isti ,visok, HDI( human development index ) kao Crna Gora ima jedna Belorusija.
Da li kome od vas pada na pamet proslavljati pobjedu Demokrate Lukasenka?
Ako ste samo vojnici ideologije kojima je bitno biti samo protiv nekog , onda izvinite ….., mislio sam da niste.
A o tome sta znaci likovati slaviti il cestitati , ljudi mogu sami zakljuciti po komentarima.
PS
Zapitate li se g. Kovacevicu kako ovaj Englez sto se “usudio” kazti zasto 20godina dominacije jedne partije I jednog covjeka ne da objasnjenje kao vi: gradjani sami biraju !!
Meni tako objasnjenje zvuci neverovatno .
Ko se tu pravi Englez?
sentinel26 sentinel26 11:21 25.05.2010

Re: ko se tu pravi englez

dali76
Evo I vama I gospodinu sentinentalu saljem artikal koga je napisao
“Florian Bieber is a political scientist working on interethnic relations, ethnic conflict and nationalism, focusing on the Balkans. He is currently a Lecturer in East European Politics at theDepartment department of Politics and International Relations of the University of Kent, Canterbury, UK.

Zasto poraz opozicije nije dobar za demokraciju u Crnoj Gori.

http://fbieber.wordpress.com/2010/05/24/why-the-failure-of-the-opposition-is-bad-for-democracy-in-montenegro/

Ovaj predavac na fakultetu nije nikakav clan anticrnogorskog lobija sa Dedinja. Covjek se zanima za demokratiju I tranziciju kroz lece politickih nauka.
Gospodin Sentinal je iznio statisticke podatke o napredku Crne Gore. Ja sam mu zahvalan na tome.Moglo bi to dobro zapusiti usta onim koji pricaju o ekonomskom napredku Srbije, ali vas dvojica isto tako dobro znate da level ekonomskog napretka izrazen u brojkama ne mora znaciti mnogo za razvoj demokratije.

Gospodine Dali, ničim vam nijesam dao povoda da mene prozivate u povodu "dopunske teme" o demokratiji u Crnoj Gori. Sve relevantne medjunarodne organizacije su i referendum i prethodne izbore u Crnoj Gori ocjenili kao demokratske. Samo je Srbija imala primjedbe.

Savjet Evrope je povukao svoje predstavništvo iz Crne Gore jer je ocijenio da je Crna Gora dostigla stepen napretka da više nije potreban nikakav monitoring.
Iz Srbije je stigao zahtjev da se izmijeni obrazloženje... Da ga ne citiram, a srpski predstavnik (ambasador ) je dobio kritike zašto nije glasao protiv...
Predsedavajući je u Podgorici na konferenciji za štampu izneo komplet sve detalje...
Kome je to trebalo u Srbiji i zašto ?

Ja u tekstovima nijesam pominjao demokratiju ni u Srbiji ni u Crnoj Gori..

Prezentirao sam validne i zvanične podatke koji su veoma važni za EU i koje ona uvijek uzima u razmatranje...
To su zvanični dokumenti i rezultati koje je izradio WEF za potrebe EU i oni naspram bilo čijeg privatnog mišljenja, pa makar to bili i uvaženi profesori bilo kojeg univerziteta imaju veliku prednost...

Čudno da ni vama a ni profesoru Florijanu nije palo na pamet da je u jednoj zapadnoj i demokratskoj zemlji jedna partija bila na vlasti neprekidno 39 godina i da njenu vladavinu zbog toga niko nije nazivao autokratskom.
Valjda se do tog atributa dolazi zbog načina a ne dužine vladavine.

Ne bi mi bilo teško da dokažem da se po pitanju demokratije Crna Gora nalazi ispred Srbije, ali ni mene kao ni veliku većinu u Crnoj Gori ta priča ne interesuje.
Degutantno je porediti Crnu Goru sa Bjelorusijom. To mogu samo oni koji informacije o Crnoj Gori nijesu sticali na licu mjesta već na drugi način.

Profesor nije i ne može biti u pravu sa svojim zaključkom. Oni ne gube izbore stalno zbog manjka demokratije već zbog nečeg drugog, ali to nije teorijsko već praktično pitanje...
Crna Gora je u dvostrukoj tranziciji..

I pored velikog napora Evrope, Crna Gora još uvijek nema pravu opoziciju vlasti.. Ona ima opoziciju državi... Opozicije u Sloveniji i Hrvatskoj se ne bore da nestanu njihove države.

Evropa je pokušala sa Medojevićem ali on osim što nije uspio da opere svoju biografiju okićenu zemunskim cvijećem još više je upao (voljno ili nevoljno ) u kandže srpskih tajkuna odakle više i ne može napolje.

Socijalistička narodna partija (SNP ) je takodje krenula na put državotvornosti i na posljednjim parlamentarnim izborima napredovala, a Mandićeva i Medojevićeva partija su počele da padaju. U Evropi primetno zadovoljstvo a u Beogradu suprotno, nezadovoljstvo...

Na ovim lokalnim izborima bi oni dobili više glasova bez Medojevića, a sada neko bi morao znati odgovor zašto im je bukvalno naredjeno da moraju da ga prime u koaliciju? Crna Gora zna zašto ali to nije njena briga...

Znajući da kroz čitavu istoriju medjusobnih odnosa Srbije i Crne Gore, Srbija nije imala nijednu vladu koja je imala poštene namjere prema Crnoj Gori, postavljam jedno hipotetičko pitanje:

Šta bi izabrala Srbija?

1)(Prosrpske ) crnogorske opozicione stranke stalno slušaju Beograd i stalno su u opoziciji...

2) Te iste crnogorske opiozicione stranke počinju i da pobjedjuju na izborima (bez osporavanja nezavisnosti, puta u EU i NATO ) ali više ne slušaju Beograd.

Srbija će uvijek izabrati varijantu br. 1.
Osim Crne Gore dokaza ima i u BiH i na Kosovu...
dali76 dali76 22:00 25.05.2010

Re: ko se tu pravi englez

Ako vi gledate na moj komentar kao neosnovanu prozivku svaki daljni dialog se svodi na igru gluvih telefona I prepucavanje.
Bojim se da niste u stanju izaci iz te kutije iz koje svaki kriticki osvrt na demokratiju u crnoj Gori ne gledate kao napa d na drzavu Crnu Goru.
Toliko ste dobrih stvari , potkovani argumentima , rekli za demokratiju u Srbiji , a ljudi se vas gledali kao neprijatelja Srbije .
To vi isto radite sad gledajuci na svakukritiku crnogorskog rezima kao napad na Crnu Goru.
U takvoj atmosferi svaki dialog je trosenje vremena I puko prepucavanje .
PS
Belorusiju sam spomenu u kontekstu onoga da ekonomija I demokratija nisu nupitno povezane pupcanom vrpcom . To je sve.


Milan Karagaća Milan Karagaća 23:19 25.05.2010

Re: ko se tu pravi englez

I pored velikog napora Evrope, Crna Gora još uvijek nema pravu opoziciju vlasti.. Ona ima opoziciju državi..

potpuno tačno, tako ispada
Opozicije u Sloveniji i Hrvatskoj se ne bore da nestanu njihove države.

A ovo je tek sasvim tačno i poučno svim strankama u regionu pa i našim u Srbiji.
Onaj ko dovodi u pitanje opstanak države zarad svojih stranački ili nečijih drugih interesa može dobiti i vrlo konkretnu kvalifikaciju.
Domazet Domazet 23:28 25.05.2010

Sad poshto sam te greshkom preporuchio...

Milan Karagaća
I pored velikog napora Evrope, Crna Gora još uvijek nema pravu opoziciju vlasti.. Ona ima opoziciju državi..

potpuno tačno, tako ispada
Opozicije u Sloveniji i Hrvatskoj se ne bore da nestanu njihove države.

A ovo je tek sasvim tačno i poučno svim strankama u regionu pa i našim u Srbiji.
Onaj ko dovodi u pitanje opstanak države zarad svojih stranački ili nečijih drugih interesa može dobiti i vrlo konkretnu kvalifikaciju.

...Milanche, daj mi navedi kljuchne razlike izmedju, drzhave, valsti i Don Mila u Crnoj Gori.Evo da ti pomognem, ja lichno mislim da su i crnogorska vlast i crnogorska drezhava samo podskupovi skupa Don Milo. if you know what I mean...
Milan Karagaća Milan Karagaća 23:44 25.05.2010

Re: Sad poshto sam te greshkom preporuchio...

..Milanche, daj mi navedi kljuchne razlike izmedju, drzhave, valsti i Don Mila u Crnoj Gori.Evo da ti pomognem, ja lichno mislim da su i crnogorska vlast i crnogorska drezhava samo podskupovi skupa Don Milo. if you know what I mean...

Yes I know.
Daklem,mislim sledeće:država i njena nezavisnost se ne mogu dovoditi u pitanje i za to je primer stranaka u Sloveniji i Hrvatskoj, jer država to je teritorija i ljudi, narod koji je čini i na tom prostoru bira vlast i na vlasti je onaj ko ima najviše mandata. Da li će biti Milo ili Momo, monarhija ili republika, to je stvar izbora ali da li je neko za državu kao takvu ili da nestane , to ne može biti dovođeno u pitanje.
Slično i u Srbiji,nebitno ko je na vlasti ali niko nema pravo da kaže da Srbija kao država ne treba da postoji i da treba da postane gubernija nečija.
Ću reći, država Srbija je iznad svake vlasti i njenog oblika, pa tako i Crna Gora.Milo će biti i proći ali država ostaje.
docsumann docsumann 07:26 26.05.2010

Re: ko se tu pravi englez

I pored velikog napora Evrope, Crna Gora još uvijek nema pravu opoziciju vlasti.. Ona ima opoziciju državi..
potpuno tačno, tako ispada

Apsolutno netačno. Ne znam u kojim izjavama, postupcima, programskim ciljevima opozicionih stranaka se ovo očitava.
Crnogorska opozicija (kako god jalova bila) je opozicija privatnoj državi.
Ovo je tipičan primjer kako nedemokratska vlast vidi svoje političke protivnike.
docsumann docsumann 13:17 27.05.2010

Re: ko se tu pravi englez

Možda je, zapravo, najveća greška crnogorske opozicije što učestvovanjem na izborima, pomaže Milu u fingiranju demokratije.
Slavko Perović o crnogorskoj opoziciji
Domazet Domazet 18:35 27.05.2010

Re: Sad poshto sam te greshkom preporuchio...

MK
Daklem,mislim sledeće:država i njena nezavisnost se ne mogu dovoditi u pitanje...

Sasvim moguce mada ne znam shto to meni kazhesh? Zar ne mislish da bi bilo bolje da si to uputio ovima ovdashnjima shto bez dileme stavljaju Drzhavu Crnu Goru ispred srpske manjine u istoj i isto tako bez dileme stavljaju sve moguce manjine u Srbiji ispred Drzhave Srbije? Ili je mozda ovo tvoj odgovor/pretnja toj fukari shto jedno drugima pridikuje a sama suprotno radi:
Onaj ko dovodi u pitanje opstanak države zarad svojih stranački ili nečijih drugih interesa može dobiti i vrlo konkretnu kvalifikaciju.

A malo si mi
MK
...pa tako i Crna Gora.Milo će biti i proći ali država ostaje.

kontradiktoran ovde. To ja zato shto se nisi previshe bunio na moje postavljanje jednakosti izmedju Mila i Drzhave (ako cemo precizno, i vishe od znaka jednakosti. Pa ako je Milo isto ili malo vishe od crnogorske drzhave, shta ce onda biti sa njom kada njega vishe ne bude?

Filip2412 Filip2412 04:50 25.05.2010

...

Ima li neka pozitivna rec da se kaze u vezi tog Mila osim sto stalno pobedjuje na izborima?

To da Milo vuce CG u Evropu brze nego sto ide Srbija je netacno. Srbija sa sve zamrsenim pitanjem Kosova gotovo isto napreduje prema EU a CG ne bi bila ni to malo ispred da nije priznala Kosovo tacno kada se to od Mila trazilo.

I jos nesto, ima li nesto dobro kod Milove poitike osim sto se svidja zapadu? Ako je to jedini kriterijum onda ajde da prestanemo i Tadica da kritikujemo jer je on ocito omiljena faca zapadnjaka.

Moje licno misljenje je da Milo opstaje na vlasti jer se najzesce za vlast bori, jer zna da mu treba imunitet i nema nikakvu ideju kako bi bez imuniteta izbegao procese koji se protiv njega mogu povesti ako izgubi taj imunitet.

Srbija treba da prestane da se petlja to se apsolutno slazem, ali nemojte sada pricati kako je normalno da neko vlada 20 godina u jednoj demokrtatskoj zemlji jer tako nesto nigde na svetu ne postoji. Neko gore pominje Mihalja Kertesa koji je eto isto trgovao cigaretama, pa Mihalj Kertes nije vise na vlasti u Srbiji covece o cemu govoris?

Milo pumpa male novinske clanke o CG koji se javljaju u Blicu itd. kako bi nalozio javno mnjenje tamo da ce eto Srbija sad da okupira Crnu Goru ili sta vec? Ako jadni ljudi glasaju naplaseni od takve sumanute ideje onda ih zalim. I Sloba je ovde nekada pricao kako nas ceo svet mrzi, zao mi je sto Crnogorci jos uvek padaju na slicnu pricu... ljudi glasajmo za Mila ili nestade nam Crna Gora!!! frka panika.... smesno pa nema kud. Zaboravimo sad sto Milovi ministri pistoljem prete novinaru, zaboravimo sve samo glasajmo za Mila inace ode nam zemlja... nisam pratio ali naslucujem da se Milo tako reklamirao pred izbore :)

Naravno, mozda je i opozicija slaba, takodje, jednom treba i da se prestane sa tim prosrpskim/ procrnogorskim podelama jer dok je toga mafija ce nesmetano da vlada nego da se ljudi bore za slobodu i civilizovano gradjansko drustvo. Dok se to ne desi Milo ce pobedjivati sakupljajuci glasove nacionalista koji se plase od invazije Srbije. Nevidjena glupost u sadasnjem trenutku kada se Srbija kao i Crna Gora krece u smeru evroatlanskih integracija.

filantrop filantrop 05:50 25.05.2010

Re: ...

Neko gore pominje Mihalja Kertesa koji je eto isto trgovao cigaretama, pa Mihalj Kertes nije vise na vlasti u Srbiji covece o cemu govoris?


nije lepo Filipe da izvlacis iz konteksta sta sam rekao i da uzimas samo deo komentara,
budi covek i pomeni sve sto sam rekao:
...gde su Mihalj end co sada i sta rade?

Nemoj da se gradis naivan, (znajuci da pljuvanje po Milu donosi nevidjene preporuke, zato si i sastavio ovaj traktat) da ne znas da se pipci tadasnje mafijaske vlasti protezu do danas, zapravo su legalizovani koalicijom demokratske stranke i sps-a.
dali76 dali76 06:28 25.05.2010

Re: ...

nemoj da se gradis naivan, (znajuci da pljuvanje po Milu donosi nevidjene preporuke, zato si i sastavio ovaj traktat)
ajde reci da je neka zajebancija . Jutro je shvatit ce ljudi. Mislim ako si uzeo vremena procitati onaj link gore vislje pretpostavljam da je I taj autor bloga pisao blog preporuka radi?
Kakav common sense !!
Just for the records
Ja sam jedan od (zasad sedmorice) sto je lupio preporuku za Dragov blog te za neke statisticke blogove sentinela. Mislim ocekujem isplatu BIA. Placenici oce da sruse crnogorsku demokratiju .PS
Dosad su mi tvoji komentari izgledali kao trezveni , al jbg cesto zaboravim da slabije vidim

filantrop filantrop 06:42 25.05.2010

Re: ...

zao mi je sto sam te razocarao, sta ces, zivot je surov.
Nemoj ni ti da se gradis naivan da ne znas da pljuvanje po Milu i CG donosi gomile zagarantovanih preporuka.
Zamisli i ja sam dao preporuku Dragu i to onu zadnju, sedmu.

----------
A... jel moze neki konkretan komentar na ono sto sam rekao ili si dosao samo da me onako malo... na licnoj osnovi?

dali76 dali76 08:16 25.05.2010

Re: ...

Prvo nista licno blogokolega samo sam reagirao na tu besmislicu o “nevidjenom broju preporuka” radi koga se pise o Milu kako se pise. Samo jos fali da si odredio kol’ko se placa po komadu pa da bude kompletno.
Tvoj argument u svezi sverca cigareta ,koliko sam ja svatio je ,ajde da kazem biblijski.
Kad je Isus rekao Zidovima koji su se spremali da kamenuju zenu: neka od vas prvi koji je bezgresan baci kamen na ovu zenu.
Naravno posto bezgresnih nema niko kamen ne baci.
Daklem odkud Srbiji koja nije osudila svoje svercere (Kertes and co.) pravo da pljuje po Milu I istog naziva mafijasom.
Jas am vec ovdje napisao da mi je drago sto je Sentinel napisao neke podatke koji jasno govore o napredku Crne Gore . Posebno mi je drago sto ovim brojkama mogu da se pritisnu srpski politicari koji pricaju o Evropi.
Ali, pitam ja tebe kao trezvenu osobu da li je normalno da covjek vlada jednom zemljom dve decenije seleci se od mjesta predsednika do mjesta premijera?
Prosli mjesec tacnije aprila 10prisustvovao sam political science conference na kojoj se razgovaralo o tranziciji I demokrtizaciji .
Milov demokratski rezim ocenjen je kao “Competitive authoritarianship”.
Postoje izbori, postoje institucije ,ali dominantna partija ili osoba cini sve ,koristeci drzavni aparat,kako nitko drugi ne bi osvojio vlast.Postoje zloupotrebe I manipulacije.
Jesu li ti svi ljudi iz sfer pol nauka svercovali cigarette?Da li si uopce uzeo vremena procitati blog ciji sam link ostavio gore vislje u komentaru?
Da li je taj englez ,inace predavac na fakultetu cija je oblast Balkan , svercovao cigarette pa je njegov stav bezvredan kad kaze da za demokratiju u Crnoj Gori nije dobro sto opozicija ne moze do vlasti. Sto covjece vlast nije smenjiva. I on kaze da opozicija igra na “srpsku kartu” ,al isto tako dodaje da Milo I DPSznalacki to zloupotrebljava naduvvaavajuci to preko granica .
Nit je zivot crno bijeli film, a politika jos manje.
Ako ja kritikujem Tadica jer mislim da se ponasa neustavno ,grabeci za sebe vlast koja mu ne pripada , ako kazem da nije normalno da on bude sef partije I sef stranke u isto vreme, ako se borim protiv partokratije ,pa kako onda da gledam na vlast koja se nije menjala dvadeset godina kao demokratsku .
Ako sam sisao veslo,nisam sisao camac .
Mislim ajdde objasni mi boga ti ?
docsumann docsumann 10:26 25.05.2010

Re: ...

Filipe,

Odlična opservacija iz daleke Kanade. Mnogo bolja nego neke koje potiču od analitičara kojima je CG tu odmah ispred nosa.
Valjda ne vide šumu od drveća, niti more od barki...
Pojedine stvari, kao što je demokratski potencijal vladavine DPS-a, postojanje paralelnih centara moći, privatizovanje države, nepotizam, kriminal, su tu tolko elementarne u svojoj pojavnosti, da me plaši njihovo neuviđanje. Ili ja (srećom nisam sam) haluciniram ili oni.
Znači li to da će nam se uvijek takve stvari dešavati jer će mnogi među nama biti slijepi za njihovo prisustvo.
Skora prošlost me navodi na pomisao da to upravo tako i funkcioniše...Zažmuriš, zaćutiš - i to bude.
docsumann docsumann 10:37 25.05.2010

Re: ...

dali76

Ali, pitam ja tebe kao trezvenu osobu da li je normalno da covjek vlada jednom zemljom dve decenije seleci se od mjesta predsednika do mjesta premijera?Prosli mjesec tacnije aprila 10prisustvovao sam political science conference na kojoj se razgovaralo o tranziciji I demokrtizaciji .
Milov demokratski rezim ocenjen je kao “Competitive authoritarianship”.
Postoje izbori, postoje institucije ,ali dominantna partija ili osoba cini sve ,koristeci drzavni aparat,kako nitko drugi ne bi osvojio vlast.Postoje zloupotrebe I manipulacije.


Upravo tako. Ako moramo da se ubjeđujemo oko ovih notornih stvari, kako tek da vodimo dijalog oko mnogo složenijih političkih zamešeteljstava...

Jesu li to ti naši frejmovi, naša getoizirana društvena svijest?
Filip2412 Filip2412 19:31 25.05.2010

Re: ...

filantrop
Nemoj da se gradis naivan, (znajuci da pljuvanje po Milu donosi nevidjene preporuke, zato si i sastavio ovaj traktat)
filantrope, mozda sam naivan ali svakako ne sastavljam traktate radi preporuka, ja ne branim Mihalja Kertesa a ti branis Mila u tome je razlika.

Nije mi jasno kako slucaj Kertesa ili kriminal u Srbiji opravdava Mila, jel moze to da se pojasni?
filantrop filantrop 03:17 26.05.2010

Re: ...

Izvinjavam se sto odgovaram tek sad, od necega se mora ziveti.
filantrop filantrop 03:28 26.05.2010

Re: ...

Dali
da li je normalno da covjek vlada jednom zemljom dve decenije seleci se od mjesta predsednika do mjesta premijera?


Bojim se da ce nas ispitivanje normalnosti daleko odvesti:
npr. jel normalno da u zemlji od 300+ miliona ljudi otac i sin budu predsednici drzava ili muz i zena predsednik i drzavni sekretar? Jel normalno koliko je dugo Margareta Tacer bila premijer? Jel normalno kako se Putin odrzava na vlasti?
Koliko se puta Berluskoni vracao na vlast?
Jel normalno da se u Gckoj smenjuju dve dinastije Karamanlisi i Papanderusi decenijama?
Apsolutno gledano, nije normalno da je Milo dve decenije na vlasti, ali posto se ne Milo moze posmatrati apsolutno vec u istorijskom kontekstu, dobija se jedna sasvim drugacija slika zar ne?
Mislim da je jasno da se koncept normalno-nenormalno ne moze koristiti pa da se fokusiramo na rezultate Milove dvodecenijske politike a ona je po Crnu Goru evidentno - dobra. Shvatio je pravila igre, shvatio je kako sistem funkcionise i vodi Crnu Goru tamo gde ona zeli, u EU.
Zasto mu to ne priznati?


Ne znam kako tebi, ali meni nije ispod ponosa da nekome kazem well-done kad dobro obavi posao.
Ocekujem isto.
Filip2412 Filip2412 03:35 26.05.2010

Re: ...

Ne znam kako tebi, ali meni nije ispod ponosa da nekome kazem well-done kad dobro obavi posao.
Ocekujem isto.
A sto brani svog ministra koji mlatara pistoljem na novinara? well done?

Ako je jedina referenca put ka EU onda uredu. medjutim zaboravljas da su se stvari malo promenile, nismo u devedesetim, i grobar Toma Nikolic je sada za EU, zar ne mislis da se treba osvrnuti na lokalne probleme i istinske vrednosti, danas nema spora oko EU svi oce u EU, ceo Balkan, dosta vise o tome, dokle na tu foru da se tolerise kriminal i realni problemi u drustvu.

I naravno, nije Milo izmislio EU. Tadic zapravo ima bolji imidz od Mila u EU. Ali meni to ne smeta da kazem kako Tadic pravi sranja danas kada tolerise kriminal, huligane koji prete novinarki itako dalje...
filantrop filantrop 03:39 26.05.2010

Re: ...

Filip2412
filantrop
Nemoj da se gradis naivan, (znajuci da pljuvanje po Milu donosi nevidjene preporuke, zato si i sastavio ovaj traktat)
filantrope, mozda sam naivan ali svakako ne sastavljam traktate radi preporuka, ja ne branim Mihalja Kertesa a ti branis Mila u tome je razlika.

Nije mi jasno kako slucaj Kertesa ili kriminal u Srbiji opravdava Mila, jel moze to da se pojasni?


Zamenjujes.
Ja uopste ne branim Mila, a kako bih i mogao? I sto bih? Ja nemam pojma da li je Milo svercao cigare i osim rekla-kazala o Milu imam samo ovo:

http://www.biznisnovine.com/cms/item/stories/sr.html?view=story&id=6928&sectionId=7

Ti, sa druge strane vidim, imas mnogo vise, ti si ga vec i osudio i etiketirao kao svercera.

I opet si se napravio nevest: znas veoma dobro da sam izvukao Kertesa analogno fenomenu "Milo mafijas svercer cigara".
Potpuno si promasio moju poentu:
ne branim ja Mila (jadan on ako ga ja branim) vec sam od onih koji smatraju da Srbija ne treba da se bavi tudjim problemima vec da resava svoje, ima ih do grla. Konstantno napadanje Crne Gore i Mila, sto je nacionalni sport u Srbiji, ni malo ne doprinosi normalizovanju odnosa sa Crnom Gorom. Sta god da je Milo, to nije srpski problem. Ima Srbija svoje, i bolje joj je da se bavi njima a ne crnogorskim.
filantrop filantrop 03:42 26.05.2010

Re: ...

well done?

evo dole sam ti odogovorio, ne znam sta bih ti vise rekao.
Milo za Mila, Tadic za Tadica.
Filip2412 Filip2412 04:26 26.05.2010

Re: ...

ne branim ja Mila (jadan on ako ga ja branim) vec sam od onih koji smatraju da Srbija ne treba da se bavi tudjim problemima vec da resava svoje, ima ih do grla. Konstantno napadanje Crne Gore i Mila, sto je nacionalni sport u Srbiji, ni malo ne doprinosi normalizovanju odnosa sa Crnom Gorom. Sta god da je Milo, to nije srpski problem. Ima Srbija svoje, i bolje joj je da se bavi njima a ne crnogorskim.
Apsolutno se slazem, ali posto je ovaj blog napisan kao hvalospev Milu i tebi se to svidja ja samo konstatujem da je to tragikomicno.

Licno na osnovu informacija iz medija cini mi se da je Milo mnogo mutan. Iz njegovih izjava vidim da smatra kako ministar moze mlatarati pistoljem na novinare i kako su zato novinari krivi. Kome je to lepo neka nastavi da hvali.

Naravno da CG politika ne spada u srpska posla (osim onih Srba u CG), slazem se da Tadic i ekipa nemaju razloga da kritikuju vlast susedne drzave. Licno nikada nisam ni cuo niti procitao da Tadic govori bljuvotine o Milu kao sto to Milo cini o Tadicu kada svoju sopstvenu opoziciju prakticno naziva izdajnicima jer eto kovu planove u susednoj drzavi(peta kolona... setimo se cika Slobe i njegove terminologije, ipak je Milo njegov djak).

Da, Blic je pisao protiv Mila i ja mislim da je to sranje i da ne treba to da rade, ali nisam cuo Tadica da ga on sam opanjkava, ne pratim redovno, mozda sam propustio. Novine su drugo, sad kad bi smo po CG novinama poceli da ceprkamo ko zna sta bi smo nasli.
Milo se sa druge strane ne libi da lupeta kako CG opozicija radi protiv CG i kako sluze drugoj drzavi, no on time samo vredja svoje gradjane, opet nije posao Srbije da se time bavi.

BTW, da, i Berluskoni je kriminalac pa nije osudjivan. Slobodno se krece.... dok se onaj lik sto je napisao knjigu o mafiji (Gomora) krije i plasi za zivot.
docsumann docsumann 07:31 26.05.2010

Re: ...

Nemoj da se gradis naivan, (znajuci da pljuvanje po Milu donosi nevidjene preporuke, zato si i sastavio ovaj traktat)


A od tih preporuka može dobro da se profitira...
E pa ja trenutno živim u CG gdje od pljuvanja po Milu možeš samo da se najebeš
i to u apoenima mnogo opipljivijim nego što su preporuke na blogu...
sentinel26 sentinel26 11:23 26.05.2010

Re: ...

filantrop
Filip2412
filantrop
Nemoj da se gradis naivan, (znajuci da pljuvanje po Milu donosi nevidjene preporuke, zato si i sastavio ovaj traktat)
filantrope, mozda sam naivan ali svakako ne sastavljam traktate radi preporuka, ja ne branim Mihalja Kertesa a ti branis Mila u tome je razlika.
Nije mi jasno kako slucaj Kertesa ili kriminal u Srbiji opravdava Mila, jel moze to da se pojasni?

Zamenjujes.
Ja uopste ne branim Mila, a kako bih i mogao? I sto bih? Ja nemam pojma da li je Milo svercao cigare i osim rekla-kazala o Milu imam samo ovo:
http://www.biznisnovine.com/cms/item/stories/sr.html?view=story&id=6928&sectionId=7
Ti, sa druge strane vidim, imas mnogo vise, ti si ga vec i osudio i etiketirao kao svercera.
I opet si se napravio nevest: znas veoma dobro da sam izvukao Kertesa analogno fenomenu "Milo mafijas svercer cigara".
Potpuno si promasio moju poentu:
ne branim ja Mila (jadan on ako ga ja branim) vec sam od onih koji smatraju da Srbija ne treba da se bavi tudjim problemima vec da resava svoje, ima ih do grla. Konstantno napadanje Crne Gore i Mila, sto je nacionalni sport u Srbiji, ni malo ne doprinosi normalizovanju odnosa sa Crnom Gorom. Sta god da je Milo, to nije srpski problem. Ima Srbija svoje, i bolje joj je da se bavi njima a ne crnogorskim.

Prijatelju, nema ni potrebe braniti Mila, on se odbranio sam.

Tone papira i falsifikata su arhivirane zajedno sa optužbom na njegov račun.
Protiv njega uopšte nije podignuta optužnica. O tome razglabaju oni koji slučajno ili "namjerno" ne znaju kako funkcioniše italijansko pravosudje, pa pokušavaju gradjanima u Srbiji sugerisati da je ono isto (ili slično ) kao u Srbiji...
Bivši ministar finansija B.Ivanišević je takodje oslobodjen...

Grupa italijanskih državljana navodnih saučesnika je oslobodjena...
Ostala su još tri državljanina Crne Gore i dva iz Srbije, protiv kojih takodje nema ozbiljnih dokaza..

Kompletnu dokumentaciju o tranzitu cigareta (i papira ) kroz Crnu Goru je dva puta detaljno pregledala Olafova komisija i utvrdila da je novac od toga tranzita (zarada) u cjelosti prenet u budžet Crne Gore, a sve operacije sprovedene po tada važećim propisima u SRJ...

Projekat propalog kabineta V.Koštunice (i njegovih nastavljača ) je propao a o njemu pišu sano "novinari u pokušaju" (i oni na "probnom" radu ) da bi se dodvorili vlastima u očekivanju njihove milosti ... a svi zajedno u zabludi da bi rušenjem Djukanovića srušili Crnu Goru, odnosno spriječili njenu nezavisnost, što im je bio i ostao krajnji cilj...

Njima ne treba prijateljska već poslušna Crna Gora...
Bila je već na tom užetu, "umalo se uže ne pretrže"...

Ovi odavde koji su 50 puta više cigareta preturili preko Srbije i u Srbiji zaradu stavili u svoj džep i oštetili budžet Srbije nijesu interesantni...

Poslije prodaje Telekoma Italijanima i Grcima, S. Milošević & Co. su 29 miliona DEM dali kao poroviziju (mito) italijanima, preko jednog njihovog poznatog ministra protiv koga i ostalih koji su učestvovali (sa obje strane ) je u Italiji pokrenuta istraga...
Ko se i zašto odrekao tih para i u koje namjene, kada je ta istraga obustavljena, teško će ikada saznati raja i poreski obveznici Srbije..?
Da li si igdje pročitao da se neki "istraživački novinar" interesovao šta je bilo sa tim novcem, kako je rasporedjen i gdje je završio te je istraga obustavljena...?
To je novac otet od gradjana Srbije...

Pokušaji da se dvije afere oko dvojice srpskih državljana "izvezu" u Crnu Goru su potpuno propali ... a približava se trenutak kada će i javnost u Srbiji saznati zašto ... Nijesu oni što su pisali "p-otjernicu" za Šarićem slučajno "pogriješili" i u istoj napisali da je on državljanin Crne Gore...
Namjere su bile jasne...
docsumann docsumann 13:03 26.05.2010

Re: ...

Prijatelju, nema ni potrebe braniti Mila, on se odbranio sam.
Tone papira i falsifikata su arhivirane zajedno sa optužbom na njegov račun.
Protiv njega uopšte nije podignuta optužnica. O tome razglabaju oni koji slučajno ili "namjerno" ne znaju kako funkcioniše italijansko pravosudje, pa pokušavaju gradjanima u Srbiji sugerisati da je ono isto (ili slično ) kao u Srbiji...
Bivši ministar finansija B.Ivanišević je takodje oslobodjen...

Grupa italijanskih državljana navodnih saučesnika je oslobodjena...
Ostala su još tri državljanina Crne Gore i dva iz Srbije, protiv kojih takodje nema ozbiljnih dokaza..

Kompletnu dokumentaciju o tranzitu cigareta (i papira ) kroz Crnu Goru je dva puta detaljno pregledala Olafova komisija i utvrdila da je novac od toga tranzita (zarada) u cjelosti prenet u budžet Crne Gore, a sve operacije sprovedene po tada važećim propisima u SRJ...


prva rečenica i nastavak teksta su u maloj kontradikciji

a istina je da optužnica nije podignuta, ali ...
sentinel26 sentinel26 16:10 26.05.2010

Re: ...

docsumann

a istina je da optužnica nije podignuta, ali ...

Ja sam pisao o onome što piše u zvaničnim sudskim dokumentima a vi se pozivate na novinski članak koji je preuzet iz lista "DAN"....

Priča o imunitetu je takodjer već izlizana... Niti je bilo pozivanja na njega niti u sudskim aktima piše da je nešto odlučeno na osnovu njega...

Žali bože bačenih para....

Filip2412 Filip2412 21:02 26.05.2010

Re: ...

ma istina se tesko sazna u vezi politicara, evo i Berluskoni cist ko suza, nema ni procesa ni sudjenja, i u Srbiji je korupcija visoka i mnogo je mutnih samo niko ih ovde na blogu za to ne hvali i ne dize u nebesa, razumni smo ljudi...

ne znam da li je Milo radio mutne radnje ali na kraju najbitnije da tamo ima slobode za obicne ljude... na primer da novinar moze da uslika ministra na ulici koji pogresno parkira bez da mu budala mlati pistoljem ispred nosa
docsumann docsumann 02:17 27.05.2010

Re: ...

Ja sam pisao o onome što piše u zvaničnim sudskim dokumentima


Možete li dati link, rado bih se upoznao sa sadržajem navedenih dokumenata. Hvala.

a vi se pozivate na novinski članak koji je preuzet iz lista "DAN"....


Slično je pisalo i u "Vijestima", a za "Pobjedu" nisam siguran.
Ne sjećam se demantija.
NNN NNN 20:31 27.05.2010

DRAGU MILO - MILU DRAGO

docsumann docsumann 15:33 28.05.2010

Re: DRAGU MILO - MILU DRAGO

DRAGU MILO - MILU DRAGO


iliti - MILO ZA DRAGO...

Dobro ti je ovo sa sve velikim slovima, krajnje višeznačno...

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana