Politika

Velika sramota koju treba odmah sprečiti

Drago Kovacevic RSS / 15.06.2010. u 11:53

U selu Jabuka, nedaleko od Pančeva, već nekoliko dana traju napadi na romske kuće. Prema onome što se moglo pročitati napadi se odvijaju uglavnom noću, i to tako što više stotina meštana toga sela kamenuje romsko naselje tražeći od Roma da se odatle isele.

Povod za napade je tragični događaj od pre nekoliko dana kad je 17-ogodišnji Rom zbog nekih ranijih razmirica u tuči ubio  nožem 17-togodišnjeg dečaka neromske nacionalisti. Zaista strašan događaj koji izaziva širok odjek i otvara brojna pitanja, kako u toj sredini tako i u našem društvu. Ubica je uhapšen i nalazi se u zatvoru. Ubijeni mladić je sahranjen. I onda je eksplodiralo ludilo. Pojavila se grupa ljudi koja je za zločin okrivila sve Rome i krenula tražiti neku svoju pravdu. Okupe se ispred škole i kreće nasilje. Romi se moraju skrivati, lupaju im prozore, vrata, krovove. Ne mogu na ulicu, u pradovnicu, ne mogu iz kuća.Brojne policijske snage čuvaju romske kuće a čuje se da je u Jabuku stigla i žandarmerija. Policija je saopštila da je uhapsila petoricu nasilnika zbog širenja rasne, verske i nacionalne mržnje, ali to nije uticalo na produžetak nasilja. Opštinska vlast, gradonačelnica i njeni saradnici pokušali su da razgovaraju sa meštanima, ali oni odbijaju svaki razgovor dok se na slobodi ne nađu uhapšeni podstrekači nereda. Jedino što je opština mogla bilo je da pošalje materijalnu pomoć romskim porodicama koje praktično žive u kućnom pritvoru.

Iako se sramotno nasilje događa već nekoliko dana, tek danas su naši mediji zabeležili ovaj događaj. Kako i po kojoj logici mogu biti krivi svi građani romske nacionalnosti za zločin koji je učinio dečak njihove nacionalnosti, znaju samo rasisti, fašisti i barabe koje predvode ove sramne napade. Zašto vlada ovakva tišina i zašto se nigde ne čuje nikakav zvuk protesta.

Sramota je ovo koju odah treba prekinuti, ako imamo ambiciju da sebe zovemo civilizovanim društvom i državom. Pa taman u zatvor završilo pola sela...

 

 



Komentari (137)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

duchesse duchesse 11:57 15.06.2010

Srpska muška pravda.

Naravno, u najgorem mogućem smislu svih gorenavedenih reči.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 12:03 15.06.2010

Re: Srpska muška pravda.

duchesse
Naravno, u najgorem mogućem smislu svih gorenavedenih reči.

On što je meni strašno je potpuna neoseljivost ljudi na ono što se događa. Niko ni da pisne.
Jelica Greganović Jelica Greganović 12:07 15.06.2010

Potpuno se slažem,

ovo strašno podseća na događaje od pre par godina u Sloveniji, na romsku porodicu Strojan koja je proterana sa svog imanja, živela u Centru za strance (iako su slovenački državljani), noćne straže, napade i ispade rasizma koji je teško i danas zaboraviti.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 12:09 15.06.2010

Re: Potpuno se slažem,

Jelica Greganović
ovo strašno podseća na događaje od pre par godina u Sloveniji, na romsku porodicu Strojan koja je proterana sa svog imanja, živela u Centru za strance (iako su slovenački državljani), noćne straže, napade i ispade rasizma koji je teško i danas zaboraviti.

I meni je to palo na pamet...
inco inco 13:30 15.06.2010

Re: Srpska muška pravda.

Drago Kovacevic
On što je meni strašno je potpuna neoseljivost ljudi na ono što se događa. Niko ni da pisne.


Kamo srece da bar cute, pogledaj komentare i 'ocene' istih na vesti o ovome na info strani B92 vesti ako stvarno hoces da se smrznes ...

Posle mnogo vremena pojavilo se nesto sto me opet tera na razmisljanje da l' da ipak odem odavde...
Vlasta92 Vlasta92 13:36 15.06.2010

Re: Potpuno se slažem,

ovo strašno podseća na događaje od pre par godina u Sloveniji, na romsku porodicu Strojan koja je proterana sa svog imanja, živela u Centru za strance (iako su slovenački državljani), noćne straže, napade i ispade rasizma koji je teško i danas zaboraviti.


Rečju: OVO PODSEĆA

mirakulus mirakulus 20:02 15.06.2010

Re: Potpuno se slažem,

I meni je to palo na pamet.

Ili na slicne dogadjaje u medjimurju. No problem romske zajednice sirok je i slojevit. Niti jedna drzava u regiji ne radi dovoljno na socijalizaciji i ukljucivanju roma te pretvaranju cergara u sjedioce. Pored toga i centri za socijalnu skrb cesto ne rade svoj posao te preko raznih pomoci i naknada podsticu nerad te pored toga Romi ostvaruju samo prava a nemaju nikakvih obaveza. Od slanja djece u skolu do registracije automobila. No mora se reci kako je preko programa dekada roma ostvaren odredjeni napredak.
die hard die hard 00:22 16.06.2010

Re: Srpska muška pravda.


Posle mnogo vremena pojavilo se nesto sto me opet tera na razmisljanje da l' da ipak odem odavde...


Ako imas vremena i ne previse godina - trci,bezi iz ove jadne i naporne drzave.
sybil sybil 12:07 15.06.2010

a sto da i oni

malo ne divljaju. u ovoj zemlji to je tako popularno. jel' neko sme da izadje na crtu obrazovcima, dverima i raznim huliganima i huliganstvu. jel' ih mozda neko optuzuje za propagiranje nasilja, sirenje mrznje i ugrozavanje ljudskih prava? jel' neko zatvoren? zabranjen? ama nema sanse.
i sto da se onda i ti mestani malo ne huliganisu, kad je to sasvim normalno, nekaznjivo, pozeljno cak.
dr.wagner dr.wagner 12:24 15.06.2010

Re: a sto da i oni

....dan

-To je pogodak u centar !

-Jedino što ste nekorektno ograničili pojavu sa onim " u ovoj zemlji.... "

-Gospođa J je spomenula slučaj u Sloveniji , a ovdje je još "bolje" ....


Wagner
sybil sybil 12:27 15.06.2010

Re: a sto da i oni

nemojte da relativizujete i ta disciplina je veoma popularna. u sloveniji je to lokalna pojava, kod nas sistemska.

hint: obraz, dveri, nasi, premlacivanja, pretnje koje su ustvari sale jer siledzija nije tako mislio
dr.wagner dr.wagner 12:41 15.06.2010

Re: a sto da i oni

Pozdrv gospođo S

-Nisam isključiv ...., ali me smeta kada mislite da su vaše budale veće
od naših ....

-Nemojte glorificirati ni njihovu zastupljenost unutar sistema , jer
ovdje su ga oni i kreirali .... po sebi ....

....nadam se kako vam se to više neće ponoviti ...


Wagner

libkonz libkonz 12:49 15.06.2010

Re: a sto da i oni

dveri,

Sibil, aj se mani više "Dveri".
Dveri nisu klerofašistička organizacija.
Nije mi dosadilo, reagovaću svaki put:
DVERI i Obraz mogu porediti samo zlonamerni ljudi i totalne neznalice.
sybil sybil 12:50 15.06.2010

Re: a sto da i oni

Gospodine Wagner, odista ne znam sta ste hteli da kazete, i to nije ni bitno, samo ja sa vama nisam ovce cuvala - otkuda vam pravo da mi delite lekcije sta ja treba ili ne treba da ponavljam?
sybil sybil 12:52 15.06.2010

Re: a sto da i oni

libkonz
dveri,Sibil, aj se mani više "Dveri".Dveri nisu klerofašistička organizacija.Nije mi dosadilo, reagovaću svaki putVERI i Obraz mogu porediti samo zlonamerni ljudi i totalne neznalice.

meni je to sve isto, patriotsko nacionalisticko slepilo, ako tebi nije- ok, ne moras da se trudis i da ponavljas, ja imam izgradjeno misljenje o tome.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 12:55 15.06.2010

Re: a sto da i oni

libkonz
dveri,

Sibil, aj se mani više "Dveri".
Dveri nisu klerofašistička organizacija.
Nije mi dosadilo, reagovaću svaki put:
DVERI i Obraz mogu porediti samo zlonamerni ljudi i totalne neznalice.

Mada je "Obraz" militantniji, ja u ideologiji ne vidim razlike...Da je živ Nikolaj Velimirović, verujem da ni on ne bi pravio razlike..
duchesse duchesse 12:57 15.06.2010

Re: a sto da i oni

sistemska

Naravno. I nisu samo etničke manjine na udaru u zemlji Srbiji, eno onaj snimak od pre neki dan kod Strongmena, gde ona zadrigla budala tuče neku stariju ženu. Svako malo vesti o zlostavljanju žena, dece, starijih ittsl. Zanima me onaj drugi deo statistike: svi znamo ko su zlostavljani, al ko je, prosečno, onaj koji ih zlostavlja? Da nije možda sredovečni/mladji beli muškarac? O tome bih volela da čitam. Elem, kad kažem da je maltretiranje obespravljenih i slabijih kod nas veoma popularna sistemska pojava, ne isključujem mogućnost da je tako i van granica R. Srbije, al ne živim tamo, pa neću da potežem priču o nečemu o čemu nisam dovoljno informisana.
dr.wagner dr.wagner 12:58 15.06.2010

Re: a sto da i oni


-Vidim .... ,tj čitam .....

-Ipak ste pobjedili ...., odjednom je "voda na vašem mlinu" ...

-Oprostite .... neće se ponoviti

.... i u nogometu ste bolji !!!


Wagner
libkonz libkonz 13:06 15.06.2010

Re: a sto da i oni

.Da je živ Nikolaj Velimirović, verujem da ni on ne bi pravio razlike..

Verujem da bi. Obraz pogrešno tumači reči Nikolaja Velimirovića, nije prvi put da se nečije reči izvrću iz konteksta.
Dveri njegove reči tumače pravilno.
sybil sybil 13:06 15.06.2010

Re: a sto da i oni

Naravno. I nisu samo etničke manjine na udaru u zemlji Srbiji, eno onaj snimak od pre neki dan kod Strongmena, gde ona zadrigla budala tuče neku stariju ženu. Svako malo vesti o zlostavljanju žena, dece, starijih ittsl. Zanima me onaj drugi deo statistike: svi znamo ko su zlostavljani, al ko je, prosečno, onaj koji ih zlostavlja? Da nije možda sredovečni/mladji beli muškarac? O tome bih volela da čitam. Elem, kad kažem da je maltretiranje obespravljenih i slabijih kod nas veoma popularna sistemska pojava, ne isključujem mogućnost da je tako i van granica R. Srbije, al ne živim tamo, pa neću da potežem priču o nečemu o čemu nisam dovoljno informisana.

evo, ja zivim u usa, zivela sam u nemackoj i uk i tvrdim sledece: kultura nasilja u srbiji bi se mogla spreciti veoma jednostavnim metodama pravne drzave. zatvoris obraz, 1389 i slicne za propagiranje nasilja, fasizma, sirenje mrznje i krsenja ljudskih prava. pa onda istaknute clanove u zatvor 6 meseci, ako se povampire godinu dana, pa 5 godina itd. isto tako zatvoris novine iz istih razloga propagiranja fasizma, itd. huligane po istom principu, da vidis sto bi im palo na pamet da divljaju. ima takvih i ovde, ali takvi ne smeju da zucnu pred silinom pravne drzave. kod nas je obrnuto. niko ne sme da izadje ne crtu huliganima. pravo pitanje glasi: zasto je to tako.
libkonz libkonz 13:10 15.06.2010

Re: a sto da i oni

zatvoris obraz, 1389 i slicne za propagiranje nasilja, fasizma, sirenje mrznje i krsenja ljudskih prava. pa onda istaknute clanove u zatvor 6 meseci, ako se povampire godinu dana, pa 5 godina itd.

vidiš Sibil da se mi ponekad možemo složiti
sybil sybil 13:15 15.06.2010

Re: a sto da i oni


evo, recimo neka neko u americi pocne da preti smrcu, bilo kome, bio bi uhapsen za sat vremena. kod nas sudija kaze - nema veze sto preti, ne misli on tako. pa te sudije sto to kazu treba uhapsiti za saucesnistvo u nasilju.
duchesse duchesse 13:18 15.06.2010

Re: a sto da i oni

pravo pitanje glasi: zasto je to tako.

Pa sama si rekla: pravna država. Kod nas ne postoji ni pravo ni država. Sve ostalo vezano za spregu huligana, organizovanog kriminala i odredjenih struktura u vlasti, te za kulturu nasilja u Srbiji, nezainteresovanost sugradjana i blablabla bilo bi irelevantno kada bi postojali prikladni zakoni i institucije da ih sprovode. Naravno, ne kažem da nasilja onda ne bi bilo, al bi postojao adekvatan odgovor, pa polako dok se ludilo ne iskoreni, jednog dana. Možda.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 13:20 15.06.2010

Re: a sto da i oni

Dveri njegove reči tumače pravilno.

Čuveni izgovor...Kako god ko tumačio Nikolaja mi dolazimo do zajedničkog nazivnika poznatog kao antisemitizma, do onoga što je politički zastupao Ljotić, koga Nikolaj zove "divnim"..i do antizapadnjašva i antievropejstva, kakvo se ovde nije viđalo...
sybil sybil 13:25 15.06.2010

Re: a sto da i oni

tacno, to su sveci spc, a ti ljudi su propagirali da je Evropa pogana, da su narodi koji nemaju kulturu u prednosti jer su blizi bogu, a narodi koji imaju kulturu su otpadnici, itd.
da se razumemo, ne bih ja da se mesam u spc, neka oni proglasavaju svecem i slobodana milosevica, ali ne smeju to da rade od para poreskih obveznika. drzava finansira spc i morala bi da preispita sta se to radi od drzavnih para, ko su sveci i ko finansira obraz, 1389, itd.
Jelica Greganović Jelica Greganović 13:28 15.06.2010

Re: a sto da i oni

-Gospođa J je spomenula slučaj u Sloveniji , a ovdje je još "bolje" ....

Mislim da te stvari ne mogu da se porede, ni ne treba, sve su - odvratne. Rasizam je neljudska pojava, a u Jabuci i ovde je rasizam na delu. Što je nedopustivo.
libkonz libkonz 13:47 15.06.2010

Re: a sto da i oni

Drago, možda ne bi bilo loše da nekad pročitaš neku knjigu Vladike Nikolaja. Ako hoćeš da ti pozajmim, javi
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 13:49 15.06.2010

Re: a sto da i oni

libkonz
Drago, možda ne bi bilo loše da nekad pročitaš neku knjigu Vladike Nikolaja. Ako hoćeš da ti pozajmim, javi

Čitao, moj zemljače..Pa ti zato ovo i pričam...
dragoljub92 dragoljub92 14:11 15.06.2010

Re: a sto da i oni

ne isključujem mogućnost da je tako i van granica R. Srbije, al ne živim tamo, pa neću da potežem priču o nečemu o čemu nisam dovoljno informisana.


ps
izvini za copipaste al sve si reklai tamo i ovde
uros_vozdovac uros_vozdovac 14:26 15.06.2010

Re: a sto da i oni

libkonz
.Da je živ Nikolaj Velimirović, verujem da ni on ne bi pravio razlike..

Dveri njegove reči tumače pravilno.


Baš šteta, mogao je Nikolaj i da govori jasno i razgovetno, da ne trebaju tumači. Ovako svako tera na svoju vodenicu.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 14:33 15.06.2010

Re: a sto da i oni

uros_vozdovac
libkonz
.Da je živ Nikolaj Velimirović, verujem da ni on ne bi pravio razlike..

Dveri njegove reči tumače pravilno.


Baš šteta, mogao je Nikolaj i da govori jasno i razgovetno, da ne trebaju tumači. Ovako svako tera na svoju vodenicu.

Ma on je vrlo direktan...i ne treba ga uopšte tumačiti. Ako kaže "da jke Evropa kužna tvorevina", šta ima tu da se naknadno tumači. Ako za Jevreje govori sve ono što je rekao, nema tu naknadnih tumačenja. Ako za Hitlera kaže ono što je rekao i upoređuje ga sa Sv. Savom koji mu je uzor, onda tu ne treba naknadno tumačenje. Ako Ljotiću drži posmrtni govor i slavi ga kroz ode..šta ima tu naknadno tumašiti...
Jasan je vrlo Nikolaj Velimirović, a i njegovi sledbenici..

libkonz libkonz 14:55 15.06.2010

Re: a sto da i oni

Ako za Hitlera kaže ono što je rekao i upoređuje ga sa Sv. Savom

da, sigurno, zato su ga Nemci odmah pritvorili i kasnije poslali u Dahau.
Jadna vam je ta komunistička propaganda.
libkonz libkonz 14:58 15.06.2010

Navodni antisemitizam

СВЕДОЧЕЊЕ ЕЛЕ ТРИФУНОВИЋ

Јеврејке из Београда

Еле Трифуновић, рођене Најхаус, Јеврејке из Београда. Ела ТрнФуновић, у свом кратком писаном сећању и сведочењу о светом Николају Жичком, који је 17. октобра 2001. године са адрсом и кућним бројем телефона доставила у нашу Патријаршију, између осталог каже: Скоро ће се навршити шездесет година од краја Другог светског рата,највеће трагедије у историји јеврејског, српског и ромског народа, који су претрпели до тада незабележена страдања, прогонства и мучења. После толико протеклих година владе Немачке тражи од преживелих из холокауста доказе о томе како су преживели рат, а у циљу остваривања пензија.

Мени су 73 године и једини сам прсживели члан породцце Најхаус. Мој отац Александар Најхаус, пр занимању доктор стоматологије, живео је пре рата у Трстенику. Он јс био велики пријатељ и побратим са владиком др Николајем Велимировићем. Када је избио рат, после краћег времена, владика је оцу наредио да бежи и да спасава живот, а нас као његову породицу (моју мајку Маргиту и мене, његову кћерку Елу) збринуо је тако штоје рескирао и сопствени живот. Спасао нас је тако што је мајку обукао у монашку одору, а мене је стрпао у џак. Мајка и он су сели у фијакер, а мене је ставио испод ногу, и намнрнице преко џака, одџосно мене, да би било што мање сумњиво. Прошли смо кроз немачки обруч окупираног града и том приликом преживели велики страх и стрес све док нисмо сгигли у манастир Љубостињу. Ту нас је владика предао игуманији по имену Варвара, која је имала пратњу јер је била слепа. У манастиру Љубостиња смо остали 18 месецн и у то време владика је набавио фалсификоване личне документе за моју мајку под именом Мара Јовановић, а за мене под именом Јелена Јовановић.

Ko zna koliko je ovakvih primera bilo.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 15:05 15.06.2010

Re: a sto da i oni

libkonz
Ako za Hitlera kaže ono što je rekao i upoređuje ga sa Sv. Savom

da, sigurno, zato su ga Nemci odmah pritvorili i kasnije poslali u Dahau.
Jadna vam je ta komunistička propaganda.

To nije nikakva komunistička propaganda nego se radi o sasvim konkretnom događaju. U pitanju je predavanje koje je on održao na Kolarcu i gde je izgovorio te reči hvale za Hitlera...Tad je upotrebljen izraz "nacionalizam sv. Save"...koje se rabe i od strane Dveri i Obraza danas...
No, zamolio bih te da sada ne trolujemo...i da ovu temu stavimo posebno..
JJ Beba JJ Beba 16:37 15.06.2010

Re: a sto da i oni

Sibil, aj se mani više "Dveri".
Dveri nisu klerofašistička organizacija.
Nije mi dosadilo, reagovaću svaki put:
DVERI i Obraz mogu porediti samo zlonamerni ljudi i totalne neznalice.

o dverjanima

o velimiroviću
sybil sybil 17:37 15.06.2010

Re: a sto da i oni

Pa sama si rekla: pravna država.

bojim se da nije tako jednostavno. radi se o tome da atmosfera nacionalizma i huliganizma ima jak politicki background, tj. nekome je to u interesu i zato su nedodirljivi.
sybil sybil 17:39 15.06.2010

Re: a sto da i oni

JJ Beba
Sibil, aj se mani više "Dveri".Dveri nisu klerofašistička organizacija.Nije mi dosadilo, reagovaću svaki putVERI i Obraz mogu porediti samo zlonamerni ljudi i totalne neznalice.o dverjanimao velimiroviću

da, tako divni omladinci, zalazu se za slobodu govora.
libkonz libkonz 18:09 15.06.2010

Re: a sto da i oni

JJ Beba

Prosto čovek ne zna da li je smešniji Mirko Đorđević ili Peščanik. Samo ti E novine fale da slika bude potpuna. Ne pada mi na pamet da čitam misli MĐ i naklapanja Peščanika.
Ovim završavam raspravu ovde.
Nisam hteo da trolujem, mada ću svaki put da reagujem kada neko stavlja znak jednakosti između Dveri sa jedne i Obraza, 1389 i ostalih bitangi sa druge strane.
Exitus Letalis Exitus Letalis 18:49 15.06.2010

Re: a sto da i oni

Drago, možda ne bi bilo loše da nekad pročitaš neku knjigu Vladike Nikolaja. Ako hoćeš da ti pozajmim, javi

kod madere se prodaju i iznajmljuju po 100 dinara.
nemoj da bacaš pare.

samo da kažem da sam napravila napor i pročitala jednu knjigu.
možda se kasnije razvio kao pisac...
JJ Beba JJ Beba 18:57 15.06.2010

Re: a sto da i oni

Prosto čovek ne zna da li je smešniji Mirko Đorđević ili Peščanik.

šta fali Mirku Đorđeviću?
Ne valja Jovan Byford? ne valja način na koji analizira lik i delo Nikolaja Velimirovića? Ako te nervira Peščanik uzmi knjige
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 19:02 15.06.2010

Re: a sto da i oni

JJ Beba
Prosto čovek ne zna da li je smešniji Mirko Đorđević ili Peščanik.

šta fali Mirku Đorđeviću?
Ne valja Jovan Byford? ne valja način na koji analizira lik i delo Nikolaja Velimirovića? Ako te nervira Peščanik uzmi knjige

Ma, nema tu puno pomoći. Kad samo nešto kažeš o Nikolaju, odnosno samo ako citiraš ono što je rekao,a njegovim fanovima se to svidi, odmah dočekaju sa onim - to ti tako tumačiš- A Nikolaj je osnova srpskog klerofašizma...apsolutno..
sybil sybil 19:18 15.06.2010

Re: a sto da i oni

Prosto čovek ne zna da li je smešniji Mirko Đorđević ili Peščanik. Samo ti E novine fale da slika bude potpuna. Ne pada mi na pamet da čitam misli MĐ i naklapanja Peščanika.
Ovim završavam raspravu ovde.
Nisam hteo da trolujem, mada ću svaki put da reagujem kada neko stavlja znak jednakosti između Dveri sa jedne i Obraza, 1389 i ostalih bitangi sa druge strane.

Lib, na Bebinom linku se ne radi o sadrzaju pescanika, radi se o vesti/informaciji da su dveri ometale i nasilno prekinule tribinu pescanika. e sada, ti mozes da volis ili da ne volis pescanik, to je tvoje pravo i to u ovom slucaju uopste nije bitno. ali i taj pescanik ima pravo na svoje misljenje i delovanje. niko, medjutim, nema pravo da nasiljem sprecava slobodu govora, a to su uradile dveri.dakle, dveri se sluze nasiljem u cilju sprecavanja sloboode govora, a sloboda govora je fundamentalni princip normalne drzave. i u cemu je onda razlika izmedju obraza, 1389 i dveri? svi oni koriste pretnje i nasilje protiv drugacijeg misljenja, i zato ih treba zabraniti. kada kazes- postoji razlika izmedju dveri i obraza, to je isto kao da kazes postoji razlika izmedju milosevica i kostunice. da, ali ne sustinska.
srdjan.pajic srdjan.pajic 22:31 15.06.2010

Re: a sto da i oni

libkonz

Nisam hteo da trolujem, mada ću svaki put da reagujem kada neko stavlja znak jednakosti između Dveri sa jedne i Obraza, 1389 i ostalih bitangi sa druge strane.



Dveri <=> Obraz
libkonz libkonz 22:52 15.06.2010

Re: a sto da i oni

Dveri <=> Obraz

aj ti živiš u Ameriku, pa nemoš da pravilno sagledaš situaciju u Srbiju. Tebi se prašta
docsumann docsumann 23:00 15.06.2010

Re: a sto da i oni

to je isto kao da kazes postoji razlika izmedju milosevica i kostunice. da, ali ne sustinska.

pretjeruješ
tyson tyson 23:34 15.06.2010

Re: a sto da i oni

svi oni koriste pretnje i nasilje protiv drugacijeg misljenja, i zato ih treba zabraniti.

Svakako.
I treba biti dosledan pa zabraniti LDP, ASI itd.



die hard die hard 00:26 16.06.2010

Re: a sto da i oni

Dveri njegove reči tumače pravilno.

Tumace ih tako da su te reci odvratne i neprimerene bilo kom ljudskom bicu? Ili kako?
sybil sybil 07:29 16.06.2010

Re: a sto da i oni

treba biti dosledan pa zabraniti LDP

kada se ldp sluzio pretnjama i nasiljem u cilju sprecavanja drugacijeg misljenja. jesu li nasilno prekinuli neku tribinu? da li propagiraju fasizam na web - sajtu?
antioksidant antioksidant 07:43 16.06.2010

Re: a sto da i oni

Dveri <=> Obraz

Dveri <=> Obraz <=> bitange

napomena: zivim u srbiji i sve pravilno sagledavam
alselone alselone 12:20 16.06.2010

Re: a sto da i oni

sybil
. jesu li nasilno prekinuli neku tribinu?


jesu, ako vec pitas.

Da li je trebala biti prekinuta - po meni jeste, ali to nema veze.
sybil sybil 13:08 16.06.2010

Re: a sto da i oni

kad? koju tribinu. stvarno nemam pojma.
alselone alselone 13:15 16.06.2010

Re: a sto da i oni

sybil
kad? koju tribinu. stvarno nemam pojma.


Prekinuta je promocija knjige "Zoran Đinđić u mrezi mafije", knjige sa predgovorom Nikole Milosevica dok je pisac bio ne znam ko, zaboravio sam. Mahom je to bila omladina vec umirujuceg GSS-a, te se danas moze smatrati ledepeom.
sybil sybil 13:18 16.06.2010

Re: a sto da i oni

a, pa to mafijasko smece nije sloboda govora, to se ne racuna, to je drzava trebala da spreci, a nije.
docsumann docsumann 13:44 16.06.2010

Re: a sto da i oni

sybil
a, pa to mafijasko smece nije sloboda govora, to se ne racuna, to je drzava trebala da spreci, a nije.

ti imas veoma kreativno tumacenje termina "sloboda govora".
to te diskvalifikuje iz svake iole normalne rasprave.

sybil sybil 13:48 16.06.2010

Re: a sto da i oni

to te diskvalifikuje iz svake iole normalne rasprave

ha, ha, ti tje mi ka'ez. daj clansku kartu obraza na videlo.
tyson tyson 19:32 16.06.2010

Re: a sto da i oni

sybil
treba biti dosledan pa zabraniti LDP

kada se ldp sluzio pretnjama i nasiljem u cilju sprecavanja drugacijeg misljenja. jesu li nasilno prekinuli neku tribinu? da li propagiraju fasizam na web - sajtu?

Vidim da ti je već odgovoreno na pitanje, a vidim po tvojoj reakciji da bi i tebe trebalo ukinuti, ako ćemo već igrati po pravilima koje si sama pomenula.



koksy koksy 21:23 16.06.2010

Re: a sto da i oni

sybil
a, pa to mafijasko smece nije sloboda govora, to se ne racuna, to je drzava trebala da spreci, a nije.


Ma sta: na veshala, bre!
tyson tyson 22:04 16.06.2010

Re: a sto da i oni

Ma sta: na veshala, bre!

Streljati gole u zoru, u dvorištu.



Milutin Milošević Milutin Milošević 12:08 15.06.2010

Odmah?

Velika sramota koju treba odmah sprečiti


Nažalost, ovo "odmah" je trebalo da se desi dan posle nesrećnog slučaja ako se znalo ko je u njemu učestvovao. Ovako, opet se bavimo posledicama, i to prekasno.
draft.dodger draft.dodger 12:26 15.06.2010

Policija žmuri...

Okupe se ispred škole i kreće nasilje.


Pa nisu u pitanju obučeni dupli agenti kojima se teško ulazi u trag.
U pitanju je rulja kojoj je do linča.
Nije teško pohapsiti te budale.
Exitus Letalis Exitus Letalis 12:30 15.06.2010

Re: Policija žmuri...

Nije teško pohapsiti te budale.

dadadada, uvek su to neke budale.
bre, to je celo mesto.
a nije nepoznat odnos prema romima u srbiji (ograničavam se na našu
državu, mada znam da je taj rasizam prilično raširen u evropi)
Atomski mrav Atomski mrav 12:31 15.06.2010

Re: Policija žmuri...

Nije teško, samo što je država po ko zna koji put zatajila.
Inače, "junačine" se skupljaju noću da bacaju kamenje po romskim kućama jer ne smeju po danu... to bi bre dva pandura rasterala očas posla, samo da se izda takva naredba. Čuj, opštinske vlasti još pregovaraju sa tim vandalima...
libkonz libkonz 12:58 15.06.2010

Re: Policija žmuri...

a nije nepoznat odnos prema romima u srbiji

Evo dežurnih pljuvača. Po ovom komentaru opet ispada da je odnos prema Romima u Srbiji ekstremno gori nego drugde u Evropi. A svi znamo da je situacija baš suprotna. Imam komšije Rome i niti ja, niti bilo ko drugi njih gleda drugačije zbog njihove nacionalne pripadnosti. Pijemo kafu, igramo basket i NIKADA mi nije palo na pamet da sam ja nešto posebno fin čim se družim sa Ciganima. Ljudi kao i svaki drugi.
duchesse duchesse 13:02 15.06.2010

Re: Policija žmuri...

dadadada, uvek su to neke budale.
bre, to je celo mesto.

Nije isključeno da u celom mestu/celoj zemlji žive budale.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 13:12 15.06.2010

Re: Policija žmuri...

duchesse
dadadada, uvek su to neke budale.
bre, to je celo mesto.

Nije isključeno da u celom mestu/celoj zemlji žive budale.

Ja znam da budala ima svuda po svetu. I mislim da budalakanje u ovoj zemlji nije veći problem od budalakanja u nekoj drugoj državi. Ovde je pravi problem nekažnjivost nasilnika. Nasilnici se kažnjavaju samo ako napadnu kakvog političara. Imali smo napad na Velju Ilića i sve je završeno za 3 meseca. Za ubistvo Tatona, suđenje će trajati godinama, navijačko nasilje se ne tretira, nasilje prema bilo kojoj manjin od LGBD populacije pa do nacionalnih i verskih manjina, ni slučajno. Ne pamtim da je neko odgovarao za entisemitizam, a za nasilje nad ženama, decom, za nasilje nad starima...jedino ako se desi nešto baš drastično..
Nekažnjivost nasilja i nasilništva se podstiče nekažnjivošću, sistemski...
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 13:22 15.06.2010

Re: Policija žmuri...

Po ovom komentaru opet ispada da je odnos prema Romima u Srbiji ekstremno gori nego drugde u Evropi. A

Kad bi ovo zemljače bilo potpuno tačno, kakvo je to opravdanje. Treba li zato što odnos prema Romima ne valja negde drugde, nalaziti opravdanje za ovakvu sramotu..
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 13:31 15.06.2010

Re: Policija žmuri...

A svi znamo da je situacija baš suprotna. Imam komšije Rome i niti ja, niti bilo ko drugi njih gleda drugačije zbog njihove nacionalne pripadnosti. Pijemo kafu, igramo basket i NIKADA mi nije palo na pamet da sam ja nešto posebno fin čim se družim sa Ciganima

sve dokle ne dodje pitanja izmestanja romskih naselja do vasih (ovo se ne misli na tebe -mada ko zna) dvorista. Tad krecu demonstracije i otvoreni rasizam. pa mi cak ni ulicu jednom Romu ne zelimo da damo.
Jelica Greganović Jelica Greganović 13:34 15.06.2010

Re: Policija žmuri...

Ovde je pravi problem nekažnjivost nasilnika.

Upravo to je bio problem i u Sloveniji, u kojoj se policija bavila porodicom Strojan ("štiteći" je), a nimalo onima koji su mesecima demonstrirali nasilje i takav rasizam da je to bilo strahota. Ni jedan od tih likova nije kažnjen. Ni jedan. Ali je jedan od ovd. šefova policije smenjen jer je rasistički raspoložene "demonstrante" (koji su pokušavali da spreče porodicu Strojan da se vrati svojoj kući iz Centra za strance) zaustavio kordonom specijalaca. Evo ovako je to izgledalo...njima ništa, šef policije odleteo.

Drago Kovacevic Drago Kovacevic 13:36 15.06.2010

Re: Policija žmuri...

Jelica Greganović
Ovde je pravi problem nekažnjivost nasilnika.

Upravo to je bio problem i u Sloveniji, u kojoj se policija bavila porodicom Strojan ("štiteći" je), a nimalo onima koji su mesecima demonstrirali nasilje i takav rasizam da je to bilo strahota. Ni jedan od tih likova nije kažnjen. Ni jedan. Ali je jedan od ovd. šefova policije smenjen jer je rasistički raspoložene "demonstrante" zaustavio kordonom specijalaca.

A, onda bi se to moglo tumaćiti da je država podstakla nasilnike...Kao ovde kod paljenja ambasada..onako, diskretno, namignuvši..
duchesse duchesse 13:37 15.06.2010

Re: Policija žmuri...

izmestanja romskih naselja

Mislim da je ovo posebna tema i malo kompleksnija od pitanja: a kako bi ti reagovao da ti pored kuće postave kontejnere u koje će da rasele Rome.
libkonz libkonz 13:39 15.06.2010

Re: Policija žmuri...

izvinjavam se ako tako ispada, nije mi to cilj.
Problem postoji i slažem se sa tobom da je kažnjavanje jedini recept da se stvari poprave u ovoj zemlji.
Sa druge strane, zatvoriti pola sela nije recept za budućnost, jer taj ekstrem može izazvati nesagledive posledice.
libkonz libkonz 13:43 15.06.2010

Re: Policija žmuri...

sve dokle ne dodje pitanja izmestanja romskih naselja do vasih (ovo se ne misli na tebe -mada ko zna) dvorista. Tad krecu demonstracije i otvoreni rasizam. pa mi cak ni ulicu jednom Romu ne zelimo da damo.

Stošiću, otvorio si jedno jako bitno pitanje.
Ne gledam ljude ko su i šta su, njihova nacija i boja kože su mi nebitni. Ali i rukama i nogama bih se borio protiv toga da mi se pored kuće postavi naselje u kom caruju nehigijena i kriminal. To nema veze sa bojom kože ili nacijom, tu su u pitanju samo uslovi života.
Ne verujem da bi iko od vas prihvatio jedno takvo naselje u svom komšiluku, zato se manite licemerja.
Borimo se za inkluziju Roma u srpsko društvo!
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 13:44 15.06.2010

Re: Policija žmuri...

Mislim da je ovo posebna tema i malo kompleksnija od pitanja: a kako bi ti reagovao da ti pored kuće postave kontejnere u koje će da rasele Rome.

prihvatio bi ih oberucke!
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 13:45 15.06.2010

Re: Policija žmuri...

Ne gledam ljude ko su i šta su, njihova nacija i boja kože su mi nebitni. Ali i rukama i nogama bih se borio da mi se pored kuće postavi naselje u kom caruju nehigijena i kriminal.

sve je to sto si rekao a priori. treba imati svest pomoci tim ljudima. ili je imas ili je nemas.
To nema veze sa bojom kože ili nacijom, tu su u pitanju samo uslovi života.
to bas ima veze sa bojom koze. zar stvarno mislis da bi ti bio bolji i cistiji da si ziveo ispod Gazele? zar stvarno mislis da se ti ljudi ne bi kupali da su imali vode? zarstavrno mislite da bi tamo vladala kuga ako bi im se omogucili uslovi distojni zivota?
libkonz libkonz 13:45 15.06.2010

Re: Policija žmuri...

prihvatio bi ih oberucke!

nešto ti ne verujem, ali kako hoćeš.
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 13:49 15.06.2010

Re: Policija žmuri...

nešto ti ne verujem, ali kako hoćeš.

nesto me zabole sto mi neverujes. Ne verujes zato sto je tvoj sistem latentno rasisticki, a a toga nisi ni svestan, pa ne mozes da shvatis da neko moze da razmislja drukcije.
antioksidant antioksidant 13:50 15.06.2010

Re: Policija žmuri...

Ali i rukama i nogama bih se borio protiv toga da mi se pored kuće postavi naselje u kom caruju nehigijena i kriminal.

predrasude?
rasisticke...
libkonz libkonz 13:51 15.06.2010

Re: Policija žmuri...

treba imati svest pomoci tim ljudima. ili je imas ili je nemas.

apsolutno imam!
Inkluzija u sve segmente društva, da njih ne gledamo drugačijim očima. Ja ih ne gledam drugačije, niti se foliram.
Ali jedno veliko NE opasnosti koju donosi zajednica ljudi u kojoj caruje kriminal.
Jelica Greganović Jelica Greganović 13:52 15.06.2010

Re: Policija žmuri...

Tačno tako, a impresivan je bio i rad medija, koji su "s najboljim namerama" to posredno i podsticali...recimo otac porodice Strojan je uporno, sve vreme, nazivan - poglavarom. Nikada ni jedan drugi otac porodice ovdašnje nije tako nazivan, taj naziv je bio rezervisan samo za Rome.
A, bilo je strašno:
- Prvo je pretučen jedan od lokalnih žitelja, Slovenac. Mediji su pisali da je to uradio Rom, od Strojanovih.
- Seljaci su počeli noću da se okupljaju i plaše Rome, Strojanove, medju kojima je najviše bilo žena i dece.
- Strojanovi su pobegli u obližnju šumu, gde su bili par dana dok ih nije kaznio susedni gradić, kome je pripadala šuma.
- Ispostavilo se da napadač uopšte nije bio Rom, već Slovenac, koji je odležao aps i kog su Strojanovi pustili da spava kod njih, jer nije imao gde drugde.
- Strojanovi su se iz šume vratili na svoje imanje, na šta se okupilo oko 400 seljaka i krenulo na njih. Stigla je policija i da bi ih "zaštitila" odvela ih u Centar za strance, a ministar unutrašnji, koji je tu takođe došao, je obećao seljacima da se Strojanovi neće vratiti.
- Od tada je traženo kuda da ih presele, niko ih nije hteo, najpreciznije rečeno - tretirali su ih kao nuklearni otpad koji niko neće, kao što je rekao ovd. bivši ministar.
- Mesecima su Strojanovi živeli u Centru za strance, a svuda gde su meštani posumnjali da bi mogli da budu preseljeni Strojanovi, su organizovane noćne straže, blokade puteva i čak - zaustavljanje i legitimisanje prolaznika od strane meštana. U jednoj od tih blokada su meštani iz Kočevja čak zaustavili i kolonu automobila specijalne policije i pregledali im automobile i kamione, tražeći u njima sakrivene Strojanove. Specijalci su im to dozvolili.
- Strojanovi nisu mogli da napuste Centar, ali se baka Strojan sa par male dece "probila" oko Božića i vratila na imanje, sa namerom da živi na otvorenom (jer su im sve u međuvremenu srušili). Pokojni predsednik Drnovšek se setio da su i Romi njegovi državljani, pa je krenuo da odnese baki Strojanovoj kontejner da spava u njemu...ali su ga sačekali seljaci i sprečili predsednika države da priđe Strojanovima.
- Strojanovi su preseljeni u objekat u bivšoj kasarni, odnosno u vojnu bazu...decu su im kombijima vozili u školu, naglašavajući kako idu u "obične" razrede.
- Strojanovi se nikada nisu vratili na svoje imanje.
- Niko nikada nije kažnjen ni za pokušaj linča, ni za rasizam, ni za noćne straže, ni za barikade od balvana na putevima, neovlašćeno legitimisanje drugih građana i pretresanje...
libkonz libkonz 13:54 15.06.2010

Re: Policija žmuri...

Ne verujes zato sto je tvoj sistem latentno rasisticki, a a toga nisi ni svestan, pa ne mozes da shvatis da neko moze da razmislja drukcije.

predrasude?
rasisticke...

Licemerje!
antioksidant antioksidant 13:58 15.06.2010

Re: Policija žmuri...

libkonz
Licemerje!

pa recimo da ti ovo verujem (da si licemer) ali ko dveri hvali... (sta drugo i ocekivati)
Jelica Greganović Jelica Greganović 14:02 15.06.2010

Re: Policija žmuri...

nehigijena i kriminal

To nema veze sa nacionalnom pripadnošću. Nacionalna ili rasna, kako god...pripadnost, još uvek nikog nije uspela da učini pametnijim ili boljim čovekom, kao što nije uspela nikom ni da pomogne da ne bude budala i loš čovek.
libkonz libkonz 14:03 15.06.2010

Re: Policija žmuri...

antioksidant
libkonz
Licemerje!

pa recimo da ti ovo verujem (da si licemer) ali ko dveri hvali... (sta drugo i ocekivati)

Izraz više pristaje tebi.
To što ne voliš Dveri, baš me briga.
libkonz libkonz 14:05 15.06.2010

Re: Policija žmuri...

nehigijena i kriminal


To nema veze sa nacionalnom pripadnošću. Nacionalna ili rasna, kako god...pripadnost, još uvek nikog nije uspela da učini pametnijim ili boljim čovekom, kao što nije uspela nikom ni da pomogne da ne bude budala i loš čovek.


Tako je. Ti ljudi su taoci takvog načina života i žrtve kriminalaca. Mora im se pomoći pri inkluziji.
antioksidant antioksidant 14:11 15.06.2010

Re: Policija žmuri...

Izraz više pristaje tebi.

po logici nikolaja velimirovica

mariopan mariopan 14:16 15.06.2010

Re: Policija žmuri...

Specijalci su im to dozvolili.

Jao
Exitus Letalis Exitus Letalis 14:17 15.06.2010

Re: Policija žmuri...

libkonz
a nije nepoznat odnos prema romima u srbiji

Evo dežurnih pljuvača. Po ovom komentaru opet ispada da je odnos prema Romima u Srbiji ekstremno gori nego drugde u Evropi. A svi znamo da je situacija baš suprotna. Imam komšije Rome i niti ja, niti bilo ko drugi njih gleda drugačije zbog njihove nacionalne pripadnosti. Pijemo kafu, igramo basket i NIKADA mi nije palo na pamet da sam ja nešto posebno fin čim se družim sa Ciganima. Ljudi kao i svaki drugi.



cela rečenica glasi:
a nije nepoznat odnos prema romima u srbiji (ograničavam se na našu
državu, mada znam da je taj rasizam prilično raširen u evropi)


ali ne čudi od tebe.
poznat si po podmetanju i izvlačenju iz konteksta.
libkonz libkonz 15:00 15.06.2010

Re: Policija žmuri...

ali ne čudi od tebe.
poznat si po podmetanju i izvlačenju iz konteksta.

a ti si specijalista da se praviš naivna.
ova tvoja rečenica:
a nije nepoznat odnos prema romima u srbiji (ograničavam se na našu
državu, mada znam da je taj rasizam prilično raširen u evropi)

ipak ima gradaciju. Netačno je da je odnos prema Romima u Srbiji gori nego u drugim državama. Baš suprotno, stojim iza toga.
Exitus Letalis Exitus Letalis 16:12 15.06.2010

Re: Policija žmuri...

Ali jedno veliko NE opasnosti koju donosi zajednica ljudi u kojoj caruje kriminal.

nisam znala da su šarići, legije, budale, pacovi & ostali, romi. baš sam, se iznenadila.

fala na info!
Exitus Letalis Exitus Letalis 16:15 15.06.2010

Re: Policija žmuri...

ipak ima gradaciju.

gradacija u smislu u kom je ti vidiš ne postoji.
samo sam se ograničila na zemlju u kojoj živim.

ne bih da pričam kako je u pragu, tamo mi sestričina upravo radi na tome.
ili kako je u drugim zemljama.
al gde god ima desničara ima i rasista.
libkonz libkonz 16:18 15.06.2010

Re: Policija žmuri...

nisam znala da su šarići, legije, budale, pacovi & ostali, romi. baš sam, se iznenadila.

posle ovakvog budalizma povlačim se iz dalje diskusije.
draft.dodger draft.dodger 17:19 15.06.2010

Re: Policija žmuri...

Exitus Letalis
Nije teško pohapsiti te budale.

dadadada, uvek su to neke budale.
bre, to je celo mesto.
a nije nepoznat odnos prema romima u srbiji (ograničavam se na našu
državu, mada znam da je taj rasizam prilično raširen u evropi)


Budale uvek imaju vođu il' dve...
Siguran sam da par budala deluju kao kvasac na ostale članove linč rulje.
Najgori scenario je da dođe policija, da zaštiti napadnute, a nikoga ne uhapsi.
Tako će i biti...

O ledenom slovenačkom licemerju nisam imao, a i dalje nemam reči...

die hard die hard 00:32 16.06.2010

Re: Policija žmuri...

Po ovom komentaru opet ispada da je odnos prema Romima u Srbiji ekstremno gori nego drugde u Evropi. A svi znamo da je situacija baš suprotna.


Evo ja nemam pojma da je situacija suprotna, i na kraju bas me briga.U ovom slucaju je strasna, to je dovoljno.I ne menjaj teze, a da pri tome mislis da si inteligentan.Jer nisi jadni covece.
gedza.73 gedza.73 08:03 16.06.2010

Re: Policija žmuri...

To nema veze sa nacionalnom pripadnošću. Nacionalna ili rasna, kako god...pripadnost, još uvek nikog nije uspela da učini pametnijim ili boljim čovekom, kao što nije uspela nikom ni da pomogne da ne bude budala i loš čovek.

Iam kod mene par porodica Roma (mada oni sami sebe zovu, a i svi mi koristimo rec Cigani). Nista se ljudi ne razlikuju od nas. I radni, i lenji, i imaju porodicne i novcane probleme kao i svi ostali. Nikad problemi sa njima ni problemi sa nama.

A u komsiluku majka, Romkinja sa Kosova, B. je odgajila i vaspitala sina tako da kad on nesto ukrade ona to opravda recima da treba detetu za dzeparac. Mali je siledzija, lopov i divljak. Oceva strana familije je domorodacka, generacijama sitni lopovi pilicari. Sestra pomenute B. istog porekla udata za Srbina, domoroca (malo ruzna rec, ali laka za koriscenje) notornog alkoholicara, neradnika, vredna, radna odgajila tri kcerke za primer.

Dakle, ta masa ljudi dal' su Srbi,Madjari, Rusini su budale i treba da pohapse kolovodje.

Isto, sto iz iskustva znam, da su tog malog na vreme uhapsili do ubistva mozda ne bi doslo.

A ovde, na blogu, isti su mi i ovi koji prozivaju bilo Rome, bilo Srbe i sve stavljaju u isti kos, sa ovim majmunima koji imaju hrabrosti da u coporu dodju necijoj kuci gde deca spavaju i lupaju prozore i prete. Kod njih je samo pitanje nedostatka moci, sto neko pomenu pescanik i pristalice, identicno bi se i oni ponasali prema neistomisljenicima.
Exitus Letalis Exitus Letalis 13:56 16.06.2010

Re: Policija žmuri...

Iam kod mene par porodica Roma (mada oni sami sebe zovu, a i svi mi koristimo rec Cigani). Nista se ljudi ne razlikuju od nas.


izvini, ne mogu da odolim ...

ima kod mene u komšiluku mini-maxi, ništa se ne razlikuju od nas, al su krupni lopovi.

jogurt od pola litra kod njih košta 20 više nego u sitnim (sve više gušenim bakalnicama).
znači 20 dinara x nekoliko stotina hiljada dnevno, pa ti vidi ...
optprilike ...
a ništa se ne razlikuje od nas...

tu odmah pored mene u komšiluku isto neki ko mi, srušio zgradu pod zaštitom
države i gradi hotel ...

u blizini je i onaj što ima/nema veze sa koferčetom i 100 iljada jura ...

dakle, ne razlikuju se od nas al nisu sitni, no krupni ...

ko bajatović (jel on?) ... koje zasluge ima za državu da može da zapošljava legijinu decu/žene/svastike ... i da ima 13 ilja jura platu ... mesečno ...

pa, stvarno, još samo da kradu paštete po radnjama ... za džeparac ...
gedza.73 gedza.73 15:30 16.06.2010

Re: Policija žmuri...

izvini, ne mogu da odolim ...

Ma, slobodno ne odoljevaj.
Mada moram da priznam da uopste nisam razumeo tvoj komentar.

Mozda ni ja nisam bio bas najasniji pa da probam da ti uprosti.
Mislim da svi mi, bez obzira na nacionalnost, (ne) opredeljenost religiji imamo manje-vise iste probleme. Da ima losih ljudi u svim grupama i podgrupama i da takvu bagru treba strpati u zatvor. Da svi koji misle da je jedan narod gori od drugog isto spadaju u bagru.

u blizini je i onaj što ima/nema veze sa koferčetom i 100 iljada jura ...
ko bajatović (jel on?) ... koje zasluge ima za državu da može da zapošljava legijinu decu/žene/svastike ... i da ima 13 ilja jura platu ... mesečno .

Po kolentivnoj odgovornosti ti si vise kriva za njih nego ja.
Secam se ovde komentara pojedinaca koji su agitovali za LDP, sva sreca da nisu imali oruzje, pola blogera bi bilo lincovano, jer nije htelo da gace u grupi, a sad LDP sa, jel bese, S.Biserkom u politickom odboru odrzava SPS-ovce na vlasti i tali se sa njima.
Skrecemo sa teme, i izvinjavam se ako sam pogresno shvatio tvoj komentar jer sam pomislio da relativizujes nasilje nad Romima u Jabuci.
Exitus Letalis Exitus Letalis 18:19 16.06.2010

Re: Policija žmuri...

vidi, zakačila sam se na - ništa se ljudi ne razlikuju od nas!
ko smo ti mi koji procenjujemo dal su neki isti ko mi?

već ta prepotencija je dovoljna da iritira svakog ko nije većiniski, pa još beo.

Ja ih ne gledam drugačije, niti se foliram.
Ali jedno veliko NE opasnosti koju donosi zajednica ljudi u kojoj caruje kriminal.


ali drugi deo odgovora više ide na ovo, što nije tvoje, ovo boldovano.
gde to caruje kriminal? samo među njima?
zato i kažem - sitni i krupni kriminal ...
jer ovaj veliki se zove biznis, dobar biznis ...
a ovaj mali se zove krađa i tu caruje kriminal.
a nikako tamo međ karićima, miškovićima, kostićima ... malo je artije da se napiše.

a kako se sprema novi zakon, biće prijatelju - nećemo o tome preko telefona/interneta ...

prihvatam da sam se zeznula.
glasla sam za ldp jer sam član sdu-u.
više ne bih ni za šta na svetu.
ali malo manje zlo su naneli oni, nego ovi ratnici iz 90tih.
ruku na srce.
libkonz libkonz 19:09 16.06.2010

Re: Policija žmuri...

ko smo ti mi koji procenjujemo dal su neki isti ko mi?

auuu, ovo su neke opasne frekvencije, na čemu si, leba ti?
gde to caruje kriminal? samo među njima?
zato i kažem - sitni i krupni kriminal ...
jer ovaj veliki se zove biznis, dobar biznis ...
a ovaj mali se zove krađa i tu caruje kriminal.
a nikako tamo međ karićima, miškovićima, kostićima ... malo je artije da se napiše.

ovo me podseti na priče koje sam čuo po gradu:
Hapse Katarinu Rebraču, a Ceci ništa.
Mislim... proslaviću ja ako Ceca ode u zatvor, stvarno, jer bi mi to bio znak da postajemo država, ali i KR je mesto u zatvoru. Na duže vreme, nadam se.
Zato: Romi koji žive u tim zajednicama su žrtve njihovih vođa, kraljeva... kako li se god zovu. I ugrožavaju bezbednost ljudi u njihovom okruženju. Čuo iz prve ruke, svesno ne želim da navodim primere. Ti ljudi su žrtve, postojali Miškovići, Peconiji i ostali, ili ne postojali.
gedza.73 gedza.73 21:14 16.06.2010

Re: Policija žmuri...

vidi, zakačila sam se na - ništa se ljudi ne razlikuju od nas!
ko smo ti mi koji procenjujemo dal su neki isti ko mi?
već ta prepotencija je dovoljna da iritira svakog ko nije većiniski, pa još beo.

Ma ja sam mogao da napišem i da se
mi ništa ne razlikujemo od njih ljudi i ti bi opet nešto prigovorila.
I ja sam se tamo nekad i negde razlikovao pa mi to uopšte nije smetalo.
Ovo za kriminal procitaj kod mene u tekstu pa ćeš da vidiš da to nema veze sa bojom kože.
glasla sam za ldp jer sam član sdu-u.
više ne bih ni za šta na svetu.
ali malo manje zlo su naneli oni, nego ovi ratnici iz 90tih.
ruku na srce.

Pazi, doktrina i vaspitanje koje nosi SDU i LDP su ljudi koji su odrasli na sistemu kradje, ubistva,otimačine i jednoumlja. To što su oni umiveni i uvijeni u ljudska prava, tobožnju ravnopravnost je, za mene, isto kao sad 'reformisani' 'europejski' SPS ili SNS.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana