Dobri dečko, samo ako ga se pita......

Drago Kovacevic RSS / 01.12.2007. u 22:54

 

 Ne znam je li tačno, ali sve se više šuška o mobilizacijskim pozivima. Ja ga lično nisam dobio, nije niko od mojih bližnjih, ni od mojih prijatelja. Niko od dece mojih prijatelja. Jučer sam sreo drugara sa juga.Nišliju. On kaže da na jugu dele pozive. Ne masovno, ali dele.. Verujem mu, jer znam čoveka.Od juga prema severu, kaže. I znajući nas (jebo ti nas), znajući kakvi smo i gde smo, podilazi me neka jeza.

Da lično dobijem poziv, ne bi mi bio prvi put.Šta bih mogao, ovakav kakav sam, osim da se odazovem u još jedan od uzaludnih ratova. Mene to više ne može šokirati, jer sam istu stvar u groznim varijantama preživeo, mereno u više godina, ostajući gde jesam. Hteo sam tako i niko mi za to nije kriv.

Te važne  godine moga života su "pojeli skakavci" u punom značenju tog naslova.I grđe, reako bih. Neke ožiljke i sasvim izvesnu "metafizičku studen duše", čovek tek naknadno skapira. Nikome, ama nikome na svetu ne želim rat. Čak ako ga svi oko njega, sav svet, svi bližnji i svi daljnji nazovu najpravednijim. Ne postoji pravedan rat. No rekoh već, ostao bih u toj crnoj, opakoj, jebenoj situaciji, iz samo jednoga glupoga razloga - neka skakvci završe svoje pustošenje. Za mene i nije neka velika šteta.

Ali svim mlađima od mene, pa bar samo godinu, svim starijima koji rat nisu ostetili, pune savesti i pune pameti, a pun straha za budućnost bih preporučio sledeće - Ljudi, kakav rat, bežite od toga. Ovo nije 1804. nije ni 1914. nije 1941. godina. Ovo je 21. vek, period globalizacije gde "crkavaju" posljednji ostatci naopakih shvatanjua vrednosti i potpune devastacije shvatanja tzv "nacionalne države". To što propagiraju zagovarači "teritorija", koje smo videli na delu i uverili se u njihov "patriotizam",  ne vredi ni pola pišljiva boba, a kamo li jednoga ljudskoga života. 

No pročitah večeras, dolaskom na blog jednu vest koja mi vraća veru u zdrav razum. Ona kaže da predsednik države, do duše na glavnom odboru svoje stranke, kaže da neće biti rata, ma šta bilo. Pročitao sam to radosno. Ali. opet me grize crv sumnje, i pravo da vam kažem, predsednik nije čovek koji je do sada, svojim postupcima, mene uverio (dozvoljam da ima onih koje jeste), da baš on drži potrebne  konce.  Ali, opet, kod njega su poluge... Pa da se nadam. 

I evo šta je kazao Predsednik...

P.S. Ovo, što on misli da Mišković nije monopolist, odnosno što kaže kako će to "utvrditi nadležni organi", to mi ovaj čas nije bitno, ako stvarno drži u ruci mir. Mada.....

 

"Politika mira glavni cilj Srbije"
1. decembar 2007. | 14:54 -> 16:14 | Izvor: B92
Beograd -- Dok sam predsednik Srbije neće biti politike koja će mladost Srbije voditi u nove ratove, izjavio predsednik DS-a Boris Tadić.

Predsednik Srbije Boris Tadić najavio je, na sednici Glavnog odbora Demokratske stranke, da će se na sledećim izborima ponovo kandidovati za tu funkciju i da će Demokratska stranka, na čijem je čelu, voditi politiku približavanja Evropskoj uniji, jer jedino to vodi građane ka boljem životu.

"Dok sam predsednik Srbije ovde neće biti politike koja će mladost Srbije voditi u novu neizvesnost, ratove i razaranje", rekao je Tadić u uvodnom obraćanju na sednici Glavnog odbora Demokratske stranke.

Srbija neće odustati od suštinske autonomije Kosova, kaže predsednik Srbije i lider Demokratske stranke, Boris Tadić, poručivši da Srbija neće prihvatiti nezavisnost Kosova niti bilo kakvu deklaraciju o tome.

Ukoliko, pak, dođe do priznanja nezavisnosti Kosova i Metohije koja nije u skladu sa međunarodnim principima, Srbija će se tome usprotiviti svim pravnim sredstvima.

"Mi nećemo nikakvo nasilje, mi nećemo rat i time dokazujemo da smo evropska demokratija, da smo odgovorni ljudi, da smo Srbija koja deli evropske vrednosti. I za one pobornike rata i u našoj zemlji moram da konstatujem da su to ljudi koji ustvari suštinski žele da Kosovo trajno ode od Srbije. Upravo ratom, Kosovo bi otišlo trajno od Srbije, jer Srbija bi ponovo bila prinuđena da vodi rat protiv čitavog sveta. Imali smo to iskustvo pre samo nekoliko godina", kazao je Tadić.

On je izjavio da će dok je predsednik Srbije voditi politiku koja će brinuti o legitimnim državnim i nacionalnim interesima zemlje, integritetu, suverenitetu, ali i identitetu Srbije, a prioritetni cilj je članstvo u EU, od čega se neće odustati.

"Realno vreme za ostvarenje tog cilja jesu godine 2012, 2013. i 2014. U tom nekom periodu realno je očekivati da Srbija izvrši potrebne reforme, Da se naše društvo promeni u pozitivnom smislu. I da se steknu uslovi kada je u pitanju EU za novo proširenje i da Srbija konačno postane članica EU i da zajedno budemo sa drugim evropskim narodima", rekao je predsednik DS-a.

Tadić smatra da Srbija u narednih pet godina treba da posveti veliku pažnju razvoju infrastrukture, posebno modernih puteva, koji moraju da budu urađeni u tom roku. U narednom periodu će, kako je dodao, prioritet države biti pronalaženje tržišnih načina da se pomogne najsiromašnijim građanima Srbije.

"Moja briga više nisu ljudi koji pripadaju srednjoj klasi, ni oni koji pripadaju visokoj klasi, moja i briga vlade ove zemlje jesu najsiromašniji", istakao je Tadić.

Predsednik DS-a je kazao da se protivi svakom monopolu na tržištu Srbije, ali da ocenu o tome da li neka kompanija posluje kao monopolista moraju da donesu nadležni državni organi.

 

trans.gif

 
trans.gif

 



Komentari (109)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

vipera vipera 23:01 01.12.2007

Za mir

Nadam se da se neće rat ponoviti ni u kojoj varijanti. Apsolutno se slažem, da nema ničeg da vrijedi jednog ljudskog života. Skakvci su u ovim krajevima dovoljno pojeli. Strpljenja i suradnje, pa jedno dana ko zna...
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 23:07 01.12.2007

Re: Za mir

vipera
Nadam se da se neće rat ponoviti ni u kojoj varijanti. Apsolutno se slažem, da nema ničeg da vrijedi jednog ljudskog života. Skakvci su u ovim krajevima dovoljno pojeli. Strpljenja i suradnje, pa jedno dana ko zna...

Strpljena i saradnje. To u sebi podrazumeva i ljudskosti i razumevanja za druge. Druge ljude, drugačije potrebe, druge nacije i kulture. Nema boljeg načina.
No, kaže, ovde potpuno satanizovani Marks, kao da je ne daj bože Staljin, " tradicija mrtvih kao mora pritiskuje mozgove živih"...

marumi marumi 23:14 01.12.2007

Izjava

Ukoliko, pak, dođe do priznanja nezavisnosti Kosova i Metohije koja nije u skladu sa međunarodnim principima, Srbija će se tome usprotiviti svim pravnim sredstvima.

se svodi na to da ce Srbija od MZ traziti da se postuju medjunarodna prava sto je vec poznato i nista novo. Ali 10-i decembar je dan ljudskih prava i u tom kontekstu ce se mozda Albancima dati pravo na nezavisnost. To je nagovestio i francuski premijer Sarkozy a to su nagovestile i vecina zemalja koja se NIJE izjasnila da NECE podrzati nezavisnost Kosova. Da li se to nasi politicari prave nemusti pa za svaki slucaj sprem'te se sprem'te se ali da to bude zvanicno. Nadam se da gresim u proceni.

I jos nesto. Kad namerava nasa vlast na celu sa Premijerom Kostunicom da uspostavi pravnu drzavu? Mislim kad se MZ upozorava da se mora postovati medjunarodno pravo i kad se mozda razmislja i o tuzbama zemalja koje priznaju nezavisnost Kosova medjunarodnom sudu u Hagu.
marumi marumi 23:15 01.12.2007

Re: Izjava

sprem'te se sprem'te se ali da to bude zvanicno.

Izvinjavam se trebalo je da stoji NEZVANICNO umesto zvanicno.
AlexDunja AlexDunja 23:14 01.12.2007

drago!

bez sve sale,
ja znam da pozivi stizu. ovde ,po provinciji.
ponekad su u formi promene ratnog rasporeda.(sta god yo znacilo)
ponekad , kao neka uniforma, ali znam mnogo ljudi koji
su dobili(razlicite vrste) vojnih poziva, ovih dana.
ludvig ludvig 23:15 01.12.2007

jedan od uzaludnih ratova

sve mi se ovih dana vraća ona scena iz Lepih sela.... " ....nego reci ti meni hoće li biti rata..."
nisam siguran da znam odgovor
NAŽALOST...
a pozivi i ratni rasporedi su apsolutno aktuelni....znam ljude koji su ih već primili...
neverlander neverlander 23:24 01.12.2007

neverovatno, ali istinito!

Ne znam je li tačno, ali sve se više šuška o mobilizacijskim pozivima. Ja ga lično nisam dobio, nije niko od mojih bližnjih, ni od mojih prijatelja. Niko od dece mojih prijatelja. Jučer sam sreo drugara sa juga.Nišliju. On kaže da na jugu dele pozive. Ne masovno, ali dele..


Nazalost, tacno je! Makar koliko sam jos prosle nedelje iz prve ruke cula - Nis, Prokuplje i okolina. Specijalci su vec dole.
Zasto niko ne kaze o cemu se radi?
O tome se uopste ne prica javno, ni rec.
Sta je ovo?
Lepo je sve to sto predsednik prica, ali kada bi jos tako i radio...
Dokle? Zasto? Kako? Sa kojim ciljem?


ZA CIJE DOBRO???
sara99 sara99 23:27 01.12.2007

Nazalost

opet sve po starom.....
neverlander neverlander 23:35 01.12.2007

Re: Nazalost

vec samo zaboravili kako nam je "lepo" bilo, a i ove nove generacije nisu videle dosta sr.... pa cemo opet.
Bruka i sramota!
Ivan Marović Ivan Marović 23:36 01.12.2007

Izbor

Da lično dobijem poziv, ne bi mi bio prvi put. Šta bih mogao, ovakav kakav sam, osim da se odazovem u još jedan od uzaludnih ratova.
Ovo me zaista čudi. Zar je moguće da uprkos svemu u šta veruješ (a o čemu si pisao ovde na blogu) da bi se odazvao? I još to opravdavaš rečima: "Šta bih mogao... osim da se odazovem..." Šta bi mogao? Mnogo toga. Baš sam se začudio. Možda bi mogao dodatno da objasniš ono ovakav kakav sam, možda tu leži odgovor koji ja ne mogu da dokučim.
AlexDunja AlexDunja 23:40 01.12.2007

Re: Izbor

Možda bi mogao dodatno da objasniš ono ovakav kakav sam, možda tu leži odgovor koji ja ne mogu da dokučim.

i ja pitam!
vidomir pavlovic vidomir pavlovic 23:51 01.12.2007

Re: Izbor

"Moja briga više nisu ljudi koji pripadaju srednjoj klasi, ni oni koji pripadaju visokoj klasi, moja i briga vlade ove zemlje jesu najsiromašniji", istakao je Tadić."

Šta je "pesnik" hteo da kaže sa ovom rečenicom,,,
Da će se truditi ako krene sranje, siromašne poslati da ratuju a isplaćivaće ostalim...

E MOJ TADIĆU BOLJE DA SI IM LEBA DAO....

Drago Kovacevic Drago Kovacevic 00:04 02.12.2007

Re: Izbor

Ivan Marović
Da lično dobijem poziv, ne bi mi bio prvi put. Šta bih mogao, ovakav kakav sam, osim da se odazovem u još jedan od uzaludnih ratova.
Ovo me zaista čudi. Zar je moguće da uprkos svemu u šta veruješ (a o čemu si pisao ovde na blogu) da bi se odazvao? I još to opravdavaš rečima: "Šta bih mogao... osim da se odazovem..." Šta bi mogao? Mnogo toga. Baš sam se začudio. Možda bi mogao dodatno da objasniš ono ovakav kakav sam, možda tu leži odgovor koji ja ne mogu da dokučim.

Eh, Ivane...Dobro ti je pitanje.
Ja ti lično, nisam više za nikakve odlaske iz ove "vu.....ine".Kasno je. A tamo bih,gde kažem da bih se odazvao, verujem, bio od koristi, da one koji su mlađi i napaljeni, posavetujem kako da se sačuvaju i ne čine belaja..
AlexDunja AlexDunja 00:07 02.12.2007

Re: Izbor

A tamo bih,gde kažem da bih se odazvao, verujem, bio od koristi, da one koji su mlađi i napaljeni, posavetujem kako da se sačuvaju i ne čine belaja..

zar im ne bi bio bolji primer,
kada se ne bi odazvao?
Ivan Marović Ivan Marović 00:11 02.12.2007

Re: Izbor

Ja ti lično, nisam više za nikakve odlaske iz ove "vu.....ine".Kasno je.
Nije to jedina alternativa. Recimo poseta lekaru je jednostavnija (samo ne zaboravi kovertu).
A tamo bih... bio od koristi, da one koji su mlađi i napaljeni, posavetujem kako da se sačuvaju i ne čine belaja.
To je takozvana borba protiv sistema iznutra. Možda bi usput mogao da se učlaniš u DSS, i njima tamo bi pokoji savet bio od koristi
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 00:15 02.12.2007

Re: Izbor

AlexDunja
A tamo bih,gde kažem da bih se odazvao, verujem, bio od koristi, da one koji su mlađi i napaljeni, posavetujem kako da se sačuvaju i ne čine belaja..

zar im ne bi bio bolji primer,
kada se ne bi odazvao?

Ma neće mene niko ni zvati..o)) Šta ću im ja...
Zamisli šta bi Vaso, Domazet ili Kasper kazali da pozivam sve da se ne odazovu a da ja kažem kako ni ja neću..o))
AlexDunja AlexDunja 00:17 02.12.2007

zobilazne strategije:))

Ma neće mene niko ni zvati..o)) Šta ću im ja...
Zamisli šta bi Vaso, Domazet ili Kasper kazali da pozivam sve da se ne odazovu a da ja kažem kako ni ja neću..o))

sve cestitke:)) ovo nisam ocekivala. respect.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 00:19 02.12.2007

Re: Izbor

Ivan Marović
Ja ti lično, nisam više za nikakve odlaske iz ove "vu.....ine".Kasno je.
Nije to jedina alternativa. Recimo poseta lekaru je jednostavnija (samo ne zaboravi kovertu).
A tamo bih... bio od koristi, da one koji su mlađi i napaljeni, posavetujem kako da se sačuvaju i ne čine belaja.
To je takozvana borba protiv sistema iznutra. Možda bi usput mogao da se učlaniš u DSS, i njima tamo bi pokoji savet bio od koristi

Ma nije Ivane, kakav DSS..0)))
Ovo je ipak tražilo ukupno čitanje...o)))
Recimo, onako kako je pisao Smoje....0)) Furbasto...
No, nisam ja majstor njegova kalibra, čim me špotaš.o)))
marumi marumi 00:23 02.12.2007

Re: Izbor

Ma neće mene niko ni zvati..o)) Šta ću im ja...
Zamisli šta bi Vaso, Domazet ili Kasper kazali da pozivam sve da se ne odazovu a da ja kažem kako ni ja neću..o))

Ovo je bas pravi odgovor. BRAVO!
Ivan Marović Ivan Marović 00:30 02.12.2007

Re: Izbor

Drago Kovacevic
No, nisam ja majstor njegova kalibra
Meštar si ti, vrag ti sriću odnija, nemoj se pravit nevišt. Kad smo ono nosili plave monture, u šumu smo bižali, carevinu oborili, pa se s rkaćima ujedinili. Moj je did bija kod Kaporeta.
adam weisphaut adam weisphaut 00:31 02.12.2007

Re: Izbor

Vaso, Domazet ili Kasper

Ja ocekujem da sva trojica dodju preventino i stave se na raspolaganje otadzbini. Jeste da je to zahtevan zadatak ali nije li kolekvka srpstva u pitanju> Operacija je toku i nema prostora za igranku
AlexDunja AlexDunja 00:36 02.12.2007

Re: Izbor

adam weisphaut
Vaso, Domazet ili Kasper

Ja ocekujem da sva trojica dodju preventino i stave se na raspolaganje otadzbini. Jeste da je to zahtevan zadatak ali nije li kolekvka srpstva u pitanju> Operacija je toku i nema prostora za igranku

totalno & wanna fight
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 00:38 02.12.2007

Re: Izbor

Ivan Marović
Drago Kovacevic
No, nisam ja majstor njegova kalibra
Meštar si ti, vrag ti sriću odnija, nemoj se pravit nevišt. Kad smo ono nosili plave monture, u šumu smo bižali, carevinu oborili, pa se s rkaćima ujedinili. Moj je did bija kod Kaporeta.

Muči Ivane, nisi za mučkanje...o)))
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 00:45 02.12.2007

Re: Izbor

adam weisphaut
Vaso, Domazet ili Kasper

Ja ocekujem da sva trojica dodju preventino i stave se na raspolaganje otadzbini. Jeste da je to zahtevan zadatak ali nije li kolekvka srpstva u pitanju> Operacija je toku i nema prostora za igranku

I ne samo da se odazovu, nego da sobom dovedu po čitacv korpus. Recimo, Čikaški korpus, pa Bonski korpus pod Bonerovim vođstvom, pa bar četa pod komandom "čoveka u belom", pa brigada pod komandom Čika Miloja...
Ma ima da zakrče drumove i nebo...o)))
adam weisphaut adam weisphaut 00:58 02.12.2007

Re: Izbor

ne samo da se odazovu, nego da sobom dovedu po čitacv korpus. Recimo, Čikaški korpus, pa Bonski korpus pod Bonerovim vođstvom, pa bar četa pod komandom "čoveka u belom", pa brigada pod komandom Čika Miloja...
Ma ima da zakrče drumove i nebo...o)))


Nego sta nego da ce da zakrce. Probili su nam usi pricama o "srpskom Jerusalimu" pa ako je Kosovo za njih Jerusalim molim neka urade isto sto rade Jevreji iz celog sveta
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 01:12 02.12.2007

Re: Izbor

adam weisphaut
ne samo da se odazovu, nego da sobom dovedu po čitacv korpus. Recimo, Čikaški korpus, pa Bonski korpus pod Bonerovim vođstvom, pa bar četa pod komandom "čoveka u belom", pa brigada pod komandom Čika Miloja...
Ma ima da zakrče drumove i nebo...o)))


Nego sta nego da ce da zakrce. Probili su nam usi pricama o "srpskom Jerusalimu" pa ako je Kosovo za njih Jerusalim molim neka urade isto sto rade Jevreji iz celog sveta

E, Adame, jesi zahtevan...o)))
Mislim ipak da bi oni rađe navijali, a ni to nije lako. Bride dlanovi, ne legneš na vreme, daš 100 evra..o)))
Evo, neka Boner kaže....o)))
adam weisphaut adam weisphaut 01:22 02.12.2007

Re: Izbor

daš 100 evra..o)))

Malo li je 100 evra ? Drma kriza i u Nemackoj
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 01:29 02.12.2007

Re: Izbor

adam weisphaut
daš 100 evra..o)))

Malo li je 100 evra ? Drma kriza i u Nemackoj

Kakvi malo...100 evra je kao sto maraka...o)))
mikimedic mikimedic 17:02 02.12.2007

Re: Izbor

Mozda Ivane,

Drago bi se javio iz istih razloga kao svojevremeno i Neverlanderkin tata?

Mislite o tome.
adam weisphaut adam weisphaut 19:20 02.12.2007

Re: Izbor

mikimedic
Mozda Ivane,

Drago bi se javio iz istih razloga kao svojevremeno i Neverlanderkin tata?

Mislite o tome.

Hm da nije ovo preruseni bonner koji vec vezba za elitne dobrovoljacke jedinice iz dijaspore
mikimedic mikimedic 19:27 02.12.2007

Re: Izbor

Ako znas pricu o Neverlanderkinom tati (vidi Vlastin blog), onda ces znati o cemu pricam.
neverlander neverlander 23:39 01.12.2007

Stvarno...

Da li bi ste se Vi stvarno odazvali?
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 00:41 02.12.2007

Re: Stvarno...

neverlander
Da li bi ste se Vi stvarno odazvali?

Ma odmah...Iz prve..o))
Red Devil Red Devil 23:42 01.12.2007

Drago

"To što propagiraju zagovarači "teritorija", koje smo videli na delu i uverili se u njihov "patriotizam", ne vredi ni pola pišljiva boba, a kamo li jednoga ljudskoga života."

Potpisujem. Pozdrav.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 00:47 02.12.2007

Re: Drago

Red Devil
"To što propagiraju zagovarači "teritorija", koje smo videli na delu i uverili se u njihov "patriotizam", ne vredi ni pola pišljiva boba, a kamo li jednoga ljudskoga života."

Potpisujem. Pozdrav.

Pozdrav Devile...I oderaćemo Bolton..o)))
jesen jesen 23:45 01.12.2007

Ja znam..

...da u "civilnoj vojsci" organizuju neke kurseve civilne zastite sto do sada nisu radili...Da li to ima veze sa necim ne znam, al me uznemirava....
Dax Dax 23:57 01.12.2007

Re: Ja znam..

Ja sam u civilnoj vojsci,na fakultetu ,i niko me nije zvao na nekakve obuke i sta ti ja znam.Ali! Drugarica mi je rekla da se pripremim jer je njen momak pozvan na obuku od neke 3 nedelje!Nemam pojma sta je, samo znam da sam do juna u vojsci pa videcemo....Nadam se da je ovo nesto radi reda i tako te gluposti,jer mi se ne ide bas u rat,treba da diplomiram uskoro.
ludvig ludvig 00:02 02.12.2007

Re: Ja znam..

Ja sam u civilnoj vojsci,na fakultetu ,i niko me nije zvao na nekakve obuke i sta ti ja znam.Ali! Drugarica mi je rekla da se pripremim jer je njen momak pozvan na obuku od neke 3 nedelje!Nemam pojma sta je, samo znam da sam do juna u vojsci pa videcemo....Nadam se da je ovo nesto radi reda i tako te gluposti,jer mi se ne ide bas u rat,treba da diplomiram uskoro.


e pa i ja sam u istoj situaciji...znači idemo na civilnu obuku....kontam da će tamo moći malko da se uči:)....da ne idemo bez diplome u rat kasnije..
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 00:40 02.12.2007

Re: Ja znam..

ludvig
Ja sam u civilnoj vojsci,na fakultetu ,i niko me nije zvao na nekakve obuke i sta ti ja znam.Ali! Drugarica mi je rekla da se pripremim jer je njen momak pozvan na obuku od neke 3 nedelje!Nemam pojma sta je, samo znam da sam do juna u vojsci pa videcemo....Nadam se da je ovo nesto radi reda i tako te gluposti,jer mi se ne ide bas u rat,treba da diplomiram uskoro.


e pa i ja sam u istoj situaciji...znači idemo na civilnu obuku....kontam da će tamo moći malko da se uči:)....da ne idemo bez diplome u rat kasnije..

E to... U ratu ti je diploma zakon...o)))
pozz
AlexDunja AlexDunja 00:41 02.12.2007

Re: Ja znam..

E to... U ratu ti je diploma zakon...o)))
pozz

i dvogled!
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 00:53 02.12.2007

Re: Ja znam..

AlexDunja
E to... U ratu ti je diploma zakon...o)))
pozz

i dvogled!

I rusak..o)))
ludvig ludvig 01:19 02.12.2007

Re: Ja znam..

znači poveći rusak i u njem diploma i dvogled...
razumem!
služimo narodu!
AlexDunja AlexDunja 01:23 02.12.2007

Re: Ja znam..

ludvig
znači poveći rusak i u njem diploma i dvogled...
razumem!
služimo narodu!

i pali , ako mozes:)))
i ne okreci se...ako mozes...
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 01:27 02.12.2007

Re: Ja znam..

AlexDunja
ludvig
znači poveći rusak i u njem diploma i dvogled...
razumem!
služimo narodu!

i pali , ako mozes:)))
i ne okreci se...ako mozes...

Može..Zapravo - " Ne okreći se sine"...o))) Arsen Diklić, ako se ne varam...o)))
ludvig ludvig 01:28 02.12.2007

Re: Ja znam..

pa čoveče ja dobih kompletnu obuku večeras:)
AlexDunja AlexDunja 01:31 02.12.2007

Re: Ja znam..


Može..Zapravo - " Ne okreći se sine"...o))) Arsen Diklić, ako se ne varam...o)))

tako je.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 01:36 02.12.2007

Re: Ja znam..

ludvig
pa čoveče ja dobih kompletnu obuku večeras:)

Eto....najjednostavnije strategije su one vezane za krizu...o))) Prostosrdačne i kraktke..o)))
adam weisphaut adam weisphaut 01:39 02.12.2007

Re: Ja znam..

ludvig
pa čoveče ja dobih kompletnu obuku večeras:)

A evo i prigodnog slavlja u to ime
AlexDunja AlexDunja 01:45 02.12.2007

Re: Ja znam..


Može..Zapravo - " Ne okreći se sine"...o))) Arsen Diklić, ako se ne varam...o)))

sorry, zaboravih proslavljenog reditelja branka bauera...
mi znamo literaturu, ali, mnogi se secaju filma...
bio je bas, kakoseonokaze, upecatljiv:)
dobronamjeran dobronamjeran 09:01 02.12.2007

Re: Ja znam..

I narocito IKOM.
Igla
Konac
Ogledalo
Maramica.
jesen jesen 13:37 02.12.2007

Re: Ja znam..

...moj sin je isto na jednom fakultetu, junska klasa....pozvali su junsku i septembarsku.....mozda ne sve u ovom trenutku ali su im rekli da to svi moraju da zavrse....
marumi marumi 14:30 02.12.2007

Re: Ja znam..

jesen
...moj sin je isto na jednom fakultetu, junska klasa....pozvali su junsku i septembarsku.....mozda ne sve u ovom trenutku ali su im rekli da to svi moraju da zavrse....

I to moraju da avrse BAS SADA?
Ko je tu naivan a ko se pravi nemust?
juzer juzer 01:54 03.12.2007

Re: Ja znam..

AlexDunja
Može..Zapravo - " Ne okreći se sine"...o))) Arsen Diklić, ako se ne varam...o)))sorry, zaboravih proslavljenog reditelja branka bauera...mi znamo literaturu, ali, mnogi se secaju filma...bio je bas, kakoseonokaze, upecatljiv:)










jbg............ima se moze se........nataliteta radi............But aLL..ali stvarno !
saphira saphira 11:16 03.12.2007

Re: Ja znam..

jesen
...da u "civilnoj vojsci" organizuju neke kurseve civilne zastite sto do sada nisu radili...Da li to ima veze sa necim ne znam, al me uznemirava....


Organizovali su...
Jos od prve "generacije" civilnih imali su neku obuku od 2-3 nedelje (bar u NS) gde su ih ucili prvoj pomoci, osnovama protivpozarne zastite, kako da se zastite od radioaktivne kise (?!??) i tako to... Na kraju su cak i test polagali, da vide da li su sve savladali....
No, da li su sad u obuku dodali i neke "nove momente" ne znam...
Eni Eni 00:02 02.12.2007

"HIMNA DIJASPORE"

Ako pocnu mobilizacije bice jos onih koji ce recitovati HIMNU DIJASPORE.
adam weisphaut adam weisphaut 00:26 02.12.2007

Re: "HIMNA DIJASPORE"

Eni
Ako pocnu mobilizacije bice jos onih koji ce recitovati HIMNU DIJASPORE.

Nego da li ce sada nase vrle blog patrijote sirom sveta rasejane da dotrce za slucaj da ih otazbina pozove ?
marumi marumi 00:33 02.12.2007

Re: "HIMNA DIJASPORE"

Nego da li ce sada nase vrle blog patrijote sirom sveta rasejane da dotrce za slucaj da ih otazbina pozove ?

Ko bi to hteo i jare i pare. Pa ne moze dijaspora da salje tolike milione i jos da salje i vojsku za maticne vecite ratove.
Ivan Marović Ivan Marović 00:45 02.12.2007

Re: "HIMNA DIJASPORE"

Nego da li ce sada nase vrle blog patrijote sirom sveta rasejane da dotrce za slucaj da ih otazbina pozove?
Dolazimo!


adam weisphaut adam weisphaut 01:43 02.12.2007

Re: "HIMNA DIJASPORE"

Dolazimo!

Ajd Ivane sto si stavio ratove izmedju Engleza i Francuza i Engleza i Amerikanaca al' izmedju Engleza i Rusa i jos onaj u kome su ovi prvi pobedili! Da nisi ti neki anglofil i rusofob ?
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 01:46 02.12.2007

Re: "HIMNA DIJASPORE"

adam weisphaut
Dolazimo!

Ajd Ivane sto si stavio ratove izmedju Engleza i Francuza i Engleza i Amerikanaca al' izmedju Engleza i Rusa i jos onaj u kome su ovi prvi pobedili! Da nisi ti neki anglofil i rusofob ?

Stvarno, šta ima ovaj Ivan protiv Rusa...o)))
Ivan Marović Ivan Marović 01:53 02.12.2007

Re: "HIMNA DIJASPORE"

adam weisphaut
al' izmedju Engleza i Rusa
Ubih se dok ovaj nisam našao :)
i jos onaj u kome su ovi prvi pobedili!
A jel' ima neki u kome su ovi drugi pobedili?
Ivan Marović Ivan Marović 01:57 02.12.2007

Re: "HIMNA DIJASPORE"

Drago Kovacevic
Stvarno, šta ima ovaj Ivan protiv Rusa...o)))
Ma volim ja Ruse. Što reče drug Tito: maši ka istoku, skreći ka zapadu. Ili što kaže moj drug Dima iz Kijeva: lako je vama da volite Ruse kad su daleko.
adam weisphaut adam weisphaut 01:58 02.12.2007

Re: "HIMNA DIJASPORE"

Ivan Marović
adam weisphaut
al' izmedju Engleza i Rusa
Ubih se dok ovaj nisam našao :)

Cuveni juris lake konjice. Mislim da je jedan od viktorijanskih pesnika to i opevao al' posto su mi oni svi dosadni ne mogu da se setim koji
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 02:00 02.12.2007

Re: "HIMNA DIJASPORE"

Ivan Marović
Drago Kovacevic
Stvarno, šta ima ovaj Ivan protiv Rusa...o)))
Ma volim ja Ruse. Što reče drug Tito: maši ka istoku, skreći ka zapadu. Ili što kaže moj drug Dima iz Kijeva: lako je vama da volite Ruse kad su daleko.

Ma Dima govori ko iz jevanđelja...o)))
Ne mislim ja da ti njih generalno ne voliš..Nego ovako, kroz igrice....o)))
AlexDunja AlexDunja 02:01 02.12.2007

Re: "HIMNA DIJASPORE"

Cuveni juris lake konjice. Mislim da je jedan od viktorijanskih pesnika to i opevao al' posto su mi oni svi dosadni ne mogu da se setim koji

lako je tebi da volis ruse , kad su daleko
adam weisphaut adam weisphaut 02:05 02.12.2007

Re: "HIMNA DIJASPORE"

AlexDunja
Cuveni juris lake konjice. Mislim da je jedan od viktorijanskih pesnika to i opevao al' posto su mi oni svi dosadni ne mogu da se setim koji

lako je tebi da volis ruse , kad su daleko

Pa ja vise volim Ruskinje, a tu daljina bas i ne pomaze
AlexDunja AlexDunja 02:12 02.12.2007

Re: "HIMNA DIJASPORE"

Pa ja vise volim Ruskinje, a tu daljina bas i ne pomaze

uh, bas
samo da ih , nekako priblizis, nije nemoguce
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 02:17 02.12.2007

Re: "HIMNA DIJASPORE"

adam weisphaut
AlexDunja
Cuveni juris lake konjice. Mislim da je jedan od viktorijanskih pesnika to i opevao al' posto su mi oni svi dosadni ne mogu da se setim koji

lako je tebi da volis ruse , kad su daleko

Pa ja vise volim Ruskinje, a tu daljina bas i ne pomaze

Pa još ako igraju tenis...o))
sentinel26 sentinel26 00:48 02.12.2007

Ne valja vam naslov

Da li stvarno tako mislite:
Dobri dečko, samo ako ga se pita......

Ja se nikako ne slažem da je u pitanju "dobar dečko", jer ni na jednom jedinom poslu to nije pokazao.
Ako mislite na uspjehe Oli Rena i ostale ekipe iz EU koja ga je "častila", onda se varate da to narod ne primjećuje.
U eri savremenih komunikacija se sve vidi, nerma ništa sakriveno.

Funkcionisanje po metodi spojenih sudova se vidi iz aviona i ne može se više prikrivati ni obmanjivati narod.

Kao, šatro sada ćemo malo da plašimo narod ratom, ako nas ne daj bože "neko" napadne, a mi nikoga i nikada nijesmo ni napadali, to samo neki ljudi zli pričaju. Onda ćemo odlučno da nastupimo kao "mirotvorci", kao novi "faktor stabilnosti na Balkanu" i da pobijedimo na izborima.

Ne vjerujem da oni ne ramišljaju o mogućnosti, da bi u slučaju masovnig pokretanja vojske nekuda ili na nekoga, ona mogla doći pravo u Beograd.

Iz vašeg teksta proizilazi da postoji neko ozbiljan ko bi mogao da odlučuje bez njegovog pitanja, suprotno Ustavu i Preambuli. Šta ako čovjek lupi pesnicom o sto i uzvikne - Ko ovde kosi a ko vodu nosi!?

Pravo rješenje je da ga njegova, umiruća stranka smijeni i izabere novoga predsjednika i novog kandidata za šefa države.

Zbog onoga što je uradio, moje povjerenje neće moći steći nikada.

Umjesto vojnih poziva, duguju ovom namučenom narodu cedulje-obavještenja za glasanje.
Dužni su da raspišu izbore.
Smesta !
Ali smesta !!
Smesta !!!


marumi marumi 00:55 02.12.2007

Re: Ne valja vam naslov

Dužni su da raspišu izbore.
Smesta !
Ali smesta !!
Smesta !!!

Potpisujem.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 01:01 02.12.2007

Re: Ne valja vam naslov

Da li stvarno tako mislite:

Ako uradi ono što je danas rekao, zaslužuje poštovanje..
No što bi rekao jedan od "posvećenih mudraca" - Strepnja mi je dublja od nade...o)))
P.S. Njegova stranka nije više ozbiljna tema. Ja imam problem samo sa tim što je to stranka koju "lažno predstavljaju"...o)))
sentinel26 sentinel26 01:24 02.12.2007

Re: Ne valja vam naslov

Drago Kovacevic
Da li stvarno tako mislite:
Ako uradi ono što je danas rekao, zaslužuje poštovanje..
No što bi rekao jedan od "posvećenih mudraca" - Strepnja mi je dublja od nade...o)))
P.S. Njegova stranka nije više ozbiljna tema. Ja imam problem samo sa tim što je to stranka koju "lažno predstavljaju"...o)))

Kažite ko je taj koji hoće da vodi narod u nove ratove?

Ako je to neko ko nije na vlasti - to znači da ovi koji jesu na vlasti ne vrše vlast.
Ako je to neko ko jeste u vlasti - red bi bio da kaže o kome je riječ i na kojem je položaju.
Radi se o životu i smrti.

Ili ove njegove riječi:
"Dok sam predsednik Srbije ovde neće biti politike koja će mladost Srbije voditi u novu neizvesnost, ratove i razaranje"

znače da možda u DS-u postoje neki "jastrebovi", pa on njima prijeti?
Radi se o prostoj predizbornoj zvonjavi.

Ima li još koji predsjednik koje države koji antiratnu politiku vodi tako što pred cijelim svijetom sprovodi mobilizaciju vojnih obveznika?

"Realno vreme za ostvarenje tog cilja jesu godine 2012, 2013. i 2014. U tom nekom periodu realno je očekivati da Srbija izvrši potrebne reforme"

isto kao 2006.godine kad je jedan politčar iz "G" stranke govorio šta nas čeka 2012.godine.
Zašto Srbija sada stoji sa reformama, mnogi kažu da ide natraške.

Drago Kovacevic Drago Kovacevic 01:55 02.12.2007

Re: Ne valja vam naslov

sentinel26
Drago Kovacevic
Da li stvarno tako mislite:
Ako uradi ono što je danas rekao, zaslužuje poštovanje..
No što bi rekao jedan od "posvećenih mudraca" - Strepnja mi je dublja od nade...o)))
P.S. Njegova stranka nije više ozbiljna tema. Ja imam problem samo sa tim što je to stranka koju "lažno predstavljaju"...o)))

Kažite ko je taj koji hoće da vodi narod u nove ratove?

Ako je to neko ko nije na vlasti - to znači da ovi koji jesu na vlasti ne vrše vlast.
Ako je to neko ko jeste u vlasti - red bi bio da kaže o kome je riječ i na kojem je položaju.
Radi se o životu i smrti.

Ili ove njegove riječi:
"Dok sam predsednik Srbije ovde neće biti politike koja će mladost Srbije voditi u novu neizvesnost, ratove i razaranje"

znače da možda u DS-u postoje neki "jastrebovi", pa on njima prijeti?
Radi se o prostoj predizbornoj zvonjavi.

Ima li još koji predsjednik koje države koji antiratnu politiku vodi tako što pred cijelim svijetom sprovodi mobilizaciju vojnih obveznika?

"Realno vreme za ostvarenje tog cilja jesu godine 2012, 2013. i 2014. U tom nekom periodu realno je očekivati da Srbija izvrši potrebne reforme"

isto kao 2006.godine kad je jedan politčar iz "G" stranke govorio šta nas čeka 2012.godine.
Zašto Srbija sada stoji sa reformama, mnogi kažu da ide natraške.


Ne treba niko da nam kaže da idemo natraške. To se prosto vidi....
A čitali ste Lešeka Kolokavskoga i ono da ljudi bez argumenata, svoje glavne adute redovno smeštaju u budućnost...o)))
Legitimna su pitanja - ko- stvar je samo u tome što firma koja bi bila nadležna za odgovore ne voli licitirati detaljima iz personalnih dosijea..o)))
rayzippo rayzippo 02:29 02.12.2007

Re: Ne valja vam naslov

rat je jedno veliko njesra al' ako neko ima volje za rat srecno mu bilo...meni bilo dosta..
Belius Belius 02:44 02.12.2007

Zavijajući zvuk sirene

U tom slučaju, ne bi bilo loše da se nekim čudom blogeri zadese u jednom rovu. Možda nešto kao Lepa sela ili Crni Guja...

S' obzirom da se situacija već neko vreme odvija bez da se bilo ko od nas običnih smrtnika nešto pita, a organizovana inicijativa postoji samo kroz matricu: čobani - stado ovaca, ni rat me ne bi iznenadio, koliko god suludo zvučalo.

Možda da se čobani strpe još koju godinu, pošto se još uvek poneki građanin seća da smo pre par godina zbog njih izginuli ko zečevi, a to bi moglo da negativno utiče na borbenu gotovost topovskog mesa.

Mislim da smo definitivno 5.oktobra prerano bacili motke iz ruku...

Pozdrav gos'n Dragu


rayzippo rayzippo 02:56 02.12.2007

Re: Zavijajući zvuk sirene

U tom slučaju, ne bi bilo loše da se nekim čudom blogeri zadese u jednom rovu.


neko bi o pravima manjina u ratu,neko o chedi i ldp-u,verovatno bi neko zazivao izbore i to smesta,pera lukovic bi tukao mrskog neprijatelja iz beztrzajnog topa,naravno neki bi branili peru jer on to ne radi iz mrznje,verovatno bi proradio i osecaj krivice,itd,itd...zaboravih ove sto bi recitovali poeziju na liniji fronta...

kolega,vi ste izabrali najlosiji i najslabiji branjeni deo fronta;u svim ratovima neprijatelja mirotvorne ideje ne zanimaju...bolje se vi ukopajte na drugom mestu...recimo 63-ca zvuci sigurnije
Ivan Marović Ivan Marović 03:03 02.12.2007

Re: Zavijajući zvuk sirene

Belius
U tom slučaju, ne bi bilo loše da se nekim čudom blogeri zadese u jednom rovu.
U tom slučaju predlažem sledeći ratni raspored:

Drago Kovačević - komora
AlexDunja - snajper s crkvenog zvonika
sentinel26 - mitraljesko gnezdo, šarac
marumi - mitraljesko gnezdo, dodaje municiju (pola pije, pola šarcu daje)
Ivan Marović - bombaš samoubica, al' na konju (ne ginem samo ja, garant)
adam weisphaut - minobacač, al' na daljinu (gađa samo u neprijateljevu pozadinu)
ludvig - kadet, na obuci u Vest Pointu
rayzippo - na odsustvu u Mataruškoj banji, bilo mu dosta
Belius - komesar za moral i poučne priče
doktorka doktorka 03:06 02.12.2007

Drago,

pa ne morash bash da se odazovesh ako dobijesh poziv

Belius Belius 03:12 02.12.2007

Re: Zavijajući zvuk sirene

rayzippo
neko bi o pravima manjina u ratu,neko o chedi i ldp-u,verovatno bi neko zazivao izbore i to smesta,pera lukovic bi tukao mrskog neprijatelja iz beztrzajnog topa,naravno neki bi branili peru jer on to ne radi iz mrznje,verovatno bi proradio i osecaj krivice,itd,itd...zaboravih ove sto bi recitovali poeziju na liniji fronta...

radije bih se u rovu družio sa blogerima (barem sa onima koje čitam), nego sa nekim Rambom i Terminatorom... onako kako ste vi takvo društvo opisali, zvuči vrlo zanimljivo...
Belius Belius 03:21 02.12.2007

Re: Zavijajući zvuk sirene i raspored

Ivan Marović
U tom slučaju predlažem sledeći ratni raspored:

Harizmatični kamikaza bi bilo bolje da se prijavi kao politički komesar, ako ga prethodno ne streljaju zbog objave ratnog rasporeda na blogu...

rayzippo rayzippo 04:53 02.12.2007

Re: Zavijajući zvuk sirene


Ivan Marovic
rayzippo - na odsustvu u Mataruškoj banji, bilo mu dosta


preferiram malo deblju pozadinu...
Ivan Marović Ivan Marović 04:59 02.12.2007

Re: Zavijajući zvuk sirene

rayzippo
preferiram malo deblju pozadinu...
Naređenje iz Vrhovnog štaba. URGENTNO: Upućuje se redov rayzippo na odsustvo u Baden Baden.

Jel' bolje? Tamo su pozadine deblje.
rayzippo rayzippo 05:03 02.12.2007

Re: Zavijajući zvuk sirene

nije lose,nije lose...sto rece bora todorovic u balkan expresu;da i nas sunce malo ogreje...
Ivan Marović Ivan Marović 05:07 02.12.2007

Re: Zavijajući zvuk sirene

rayzippo
nije lose,nije lose...sto rece bora todorovic u balkan expresu;da i nas sunce malo ogreje...
Samo pazi, adam weisphaut ima naređenje da tuče po pozadini iz minobacača.
rayzippo rayzippo 05:09 02.12.2007

Re: Zavijajući zvuk sirene

u pozadini su rovovi mnogo sigurniji nego na prvoj liniji...i reci mu da se ne zajebava,hag jos uvek radi u tri smene...
marumi marumi 11:47 02.12.2007

Re: Zavijajući zvuk sirene

marumi - mitraljesko gnezdo, dodaje municiju (pola pije, pola šarcu daje)

ja bi sarcu sve da se dobro napije pa da neprijatelja pogazi ali onog pravog.:)
Filip Mladenović Filip Mladenović 03:12 02.12.2007

Rat kao paravan, priča o ratu kao....

Ratovi tokom devedesetih bili su, u stvari, paravan da bi se tristotinak familija u Srbiji obogatilo bezočnom pljačkom gradjana.

Priča o ratu za Kosovo je dimna zavesa, kako bi gradjani i dalje pristajali na bezočnu pljačku u režiji pomenutih familija i njihovih menadžera, u likovima lidera ovdašnjih stranaka.


„Borba čoveka protiv sile je borba sećanja protiv zaborava.“

Milan Kundera: „Knjiga smeha i zaborava“, 1979.

oldtajmer oldtajmer 04:38 02.12.2007

Zasto nece biti rata

(od jednog koji recituje "himnu" upravo iz tog razloga (samo 90-tih): elem, rata nece biti bez obzira na to sta kazu Tadic, Kostunica, Nikolic, Kurta ili Murta. Prost razlog. Srnija vise NEMA CIME da ratuje, a nema ni ko. Ako bi i pokusali da ratuju, rat bi trajao cirka 2 dana.
doktorka doktorka 04:52 02.12.2007

Re: Zasto nece biti rata

I ja mislim da nece biti rata , medjutim , bojim se , da ce onoga trenutka kad albanci proglase kosovo nezavisnim , kostunica i drustvo proglasiti vanredno stanje u srbiji kako bi se obracunali sa "drugom srbijom" . dakle, kosovo ce im posluziti samo kao izgovor. volela bih da gresim.
rayzippo rayzippo 04:55 02.12.2007

Re: Zasto nece biti rata

ma gresite doktorka,nema nista od toga..opustite se i priroda ce to sve sama da obavi...
Vasa S Tajcic Vasa S Tajcic 06:25 02.12.2007

Re: Zasto nece biti rata

Draga doktorka, nisam ljubitelj vladajuce koalicije, ali moram da naglasim da je vanredno stanje specijalitet takozavne druge Srbije. Mada mozda i ova "prva Srbija " to proba. Ne verujem da su gadljivi. Ja sam inace za trecu Srbiju. Pravu demokratsku koja se brine o svim svojim gradjanima. Ove prve dve se vise bore samo za sebe.
doktorka doktorka 06:46 02.12.2007

Re: Zasto nece biti rata

Vasa S Tajcic
Draga doktorka, nisam ljubitelj vladajuce koalicije, ali moram da naglasim da je vanredno stanje specijalitet takozavne druge Srbije. Mada mozda i ova "prva Srbija " to proba. Ne verujem da su gadljivi. Ja sam inace za trecu Srbiju. Pravu demokratsku koja se brine o svim svojim gradjanima. Ove prve dve se vise bore samo za sebe.


Ako ste mislili na vanredno stanje uvedeno odmah po ubistvu naseg premijera , moram vas podsetiti da je nash premijer ubijen ispred vlade srbije. A ako se pri tome ima u vidu da je Kostunica prethodno podrzao pobuno JSO i da je ubica Zorana Djidnjica , Zvezdan Jovanovic, bio pomoćnik komandanta JSO , onda stvarno ne znam sta vas cudi? Jedino ako niste rodjak Ace Tomica ili Cece Raznatovic pa vam je vanredno stanje zasmetalo.

No setite se kako je za vreme vanrednog stanja koje je proglasio Milosevic, ubijen Curuvija. S obzirom da ova vlast na celu sa Kostunicom ,gotovo se nimalo ne razlikuje od Miloseviceve , s razlog brinem.

Treca Srbija? Pa znate kako se kaze , narod ima vlast kakvu zasluzuje. Druga Srbija je ona u manjini. Vecina
zna se kako je glasala tako da ne znam ko bi spadao u "trecu Srbiju"
Ivan Marović Ivan Marović 06:57 02.12.2007

Re: Zasto nece biti rata

doktorka
Treca Srbija? Pa znate kako se kaze , narod ima vlast kakvu zasluzuje. Druga Srbija je ona u manjini. Vecina zna se kako je glasala tako da ne znam ko bi spadao u "trecu Srbiju"
Zaista, ko pripada trećoj Srbiji? Ja znam da ja pripadam četvrtoj Srbiji, a ima nas još nekolicina na ovom blogu.
mikimedic mikimedic 17:20 02.12.2007

Re: Zasto nece biti rata

Doktorko,

U trecu Srbiju bi spadali svi mi, normalni. Nadam se da ce da me prime.

Mislite o tome.
doktorka doktorka 19:42 02.12.2007

Re: Zasto nece biti rata

mikimedic
Doktorko, U trecu Srbiju bi spadali svi mi, normalni. Nadam se da ce da me prime. Mislite o tome.


aha, to su oni sto ne glasaju jer im je svejedno da li ce radikali , dss-ds ili ldp vladati srbijom. njima i tako nije dobro. vidish ,oni bi trebalo da se zamisle .
Nenad M. Nenad M. 21:01 02.12.2007

Treca Srbija

Treca Srbija? Pa znate kako se kaze , narod ima vlast kakvu zasluzuje. Druga Srbija je ona u manjini. Vecina
zna se kako je glasala tako da ne znam ko bi spadao u "trecu Srbiju"


Treca Srbija je poslednja kolumna Slobodana Antonica u Politici o B. Tadicu. Samozvani "srednji put" po kojem je

1. jedina moguca koalicija ds-dss
2. srs je ustavotvorna stranka, neko ko postuje demokratsku proceduru i kao takva ima demokratski karakter
3. ldp je pretnja jer ozbiljno dovodi u pitanje 1 i 2 i kao takva neprihvatljiva

predstavlja ukratko ono sto nam se namece kao Treca ( umerena) Srbija koja je vecna uteha kao zamena za odgovornost. Spinovanje o ekstremizmu prve dve Srbije je garancija za Miskovica,sve BIA-e i nalogodavce, "podelu plena" u javnim preduzecima, i blazeni koalicioni brak sve dok ih smrt ne rastavi.

Kako su barjaktari NSPM nasli novog vodju ozbijno sam se zabrinuo. Sve mi se vise cini da koracamo unazad - Kostunica je ono sto bi danas bio Milosevic a Tadic je preuzeo Kostunicino mesto.
networker networker 17:23 03.12.2007

Re: Treca Srbija

Nenad M.
Treca Srbija?
Nema nikakve prve, druge i trece Srbije ... Svi se, nazalost, kuvamo u istom loncu. Cak i da postoji neka druga Srbija koja ce da kaze kaze "make love, not war" i pusti onu prvu da ratuje - posledice ce trpeti i jedna i druga. Jer Srbija je jedna te ista, narod ce da ispasta. E, to je sustina.
mikimedic mikimedic 02:05 04.12.2007

Re: Zasto nece biti rata

Meni je dobro, doktorka, hvala na pitanju. A poslednja stranka za koju sam zaista ZELEO da glasam bila je DS, na celu sa Micunom, Djinjdjom i Kostunicom.
Vasa S Tajcic Vasa S Tajcic 06:22 02.12.2007

Rata nece biti

Rata nece biti zato sto je to proizvod idiota i ratnih profitera. Srbija vise ne slusa idiote, a ratnim profiterima ne odgovara rat, zato sto su otvorili trzne centre na Novo Beogradu. Rat bi smanjio kupovnu moc gradjana Srbije. A to pogadja Miskovica.

Rat trenutno samo vode razvijene zemlje. Okupacija Iraka, a vidim i Turska je napala Irak. Mi smo dosta daleko iza Turske i Amerike, tako da od rata nema nista. Ko se nadao tome, morace da nadje pravi posao.

Pozdrav
background noise background noise 08:40 02.12.2007

Nista ne crkava u 21 veku

Ovo je 21. vek, period globalizacije gde "crkavaju" posljednji ostatci naopakih shvatanjua vrednosti i potpune devastacije shvatanja tzv "nacionalne države".


Sa svim se slazem samo ne sa ovim sto sam citirao. Ne znam ni sta bi o tom veku pametno rekao. Tek je poceo i ne sidja mi se!

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana