Mediji| Politika

ARANDJELOVAC, ZABRANJENI GRAD

Biljana Srbljanović RSS / 03.12.2007. u 19:53
Upravo sam razgovarala sa Svetlanom Lukic.
Ona nam prenosi porazavajuce vesti: uprkos jakim policijskim snagama koje su obezbedjivale grad, tribina Pescanika je upravo prekinuta.
arandjelovac-003-foto-s-mar.jpg

002-foto-s-maricic_n.jpg

ARANDJELOVAC-04-SM_mc.jpg

005-foto-s-maricic_m.jpg

Zahvaljujem se fotografima Stanislavu Milojkovicu iz Danasa i Andreju Isakovicu iz lista "ALO" na fotografijama.
Jednom od organizatora tribine, Dr Slobodanu Plećiću, noćas razbijači tribine uporno prete telefonom, najavljuju obračun sa njim, a policija i dalje ništa ne preduzima po pitanju zaštite ovog Arandjelovčanina.
Da li je obaveza policije je da zaštiti svakog, pa i ovog gradjanina, od pretnji i mogućeg nasilja, ili je na dr Plećića večeras otvoren lov, samo zbog njegovih političkih ubedjenja, otvorene kritike vlasti i želje da i njegovi sugradjani saslušaju tribinu Peščanika!
Nocas sam zaznala da ljudi iz LDP-a brinu o bezbednosti organizatora tribine, kad vec policija odbija da do kraja radi svoj posao.

ARANDJELOVAC-02-SM_m.jpg

ARANDJELOVAC-11-SM_M.jpg

ARANDJELOVAC-12-SM_m.jpg

Kordoni policije su, sasvim korektno, stitili goste iz Beograda, ali su istovremeno pripadnici Nove Srbije, koje je gradonacelnik Topole autobusima organizovano doveo u Arandjelovac, zajedno sa clanovima Srpske Radikalne Stranke, koji vladaju ovim gradom, uz pretece urlike i neprekidno ometanje, uspeli da prekinu tribinu.
Ucesnici iz Beograda, protiv kojih se na lokalnoj televiziji danima vodila kampanja, u kojoj je ucestvovao i Aleksandar Vucic, su samo zahvaljujuci pomoci policije uspeli da se evakuisu, samo nekoliko trenutaka pre tuce u kojoj su povredjeni neki organizatori i publika koja je zelela da slusa tribinu pescanika.
Predvidjeni govornici Mirko Djordjevic, Vesna Rakic Vodinelic, Teofil Pancic, Miljenko Dereta i Petar Lukovic, nisu uspeli da kazu ni rec.
U parlamentu radikali slave.
U Srbiji vlada mrak.

Javljacu dalje utiske tokom veceri.

Zahvaljujem se fotografu Danasa Stanislavu Milojkovicu na fotografijama.

ARANDJELOVAC-09-SM_m.jpg

ARANDJELOVAC-08-SM_m.jpg


Komentari (391)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

mvelja mvelja 22:03 03.12.2007

Re: Biljana moram te ispraviti!

svaka cast na informacijama
remorker remorker 22:05 03.12.2007

Re: Biljana moram te ispraviti!

Bio, video doziveo,cak i pomagao da se gospodin Dereta , spusti sa betonske ogradice ima povredjenu nogu
Biljana Srbljanović Biljana Srbljanović 22:10 03.12.2007

Re: Biljana moram te ispraviti!

hvala gorrane, ako ima jos svedoka iz arandjelovca koji su vec stigli kuci, molim vas, javite se!
Nicola S. Nicola S. 22:00 03.12.2007

ARANDJELOVAC, ZABRANJENI GRAD

Znam da je ovo daleko od najbitnijeg u ovom času, ali mene je nekako stid zbog tih ljudi koji trpe šikaniranje.

Želim ekipi Peščanika da što pre organizuju tribinu, što više njih, u onim mestima gde neće da imaju posla sa polusvesnom bezobraznom i lopovskom NS+DSS+SRS stokom.
gorran gorran 22:04 03.12.2007

napolju


Kamera me izdala :((( A bilo je baš živopisno - kokarde, slike čiča-Draže i Putina, uzvici "svi, svi, svi!"... A bio i jedan sa crvenom beretkom.
Zovu se "Nova" Srbija...
Ali ja ih znam odavno... :(((
Ne po dobru...
Cocoa Cocoa 22:09 03.12.2007

Re: napolju

U, je...
Više glava nego zuba...
mp40 mp40 22:05 03.12.2007

Fight back

Ne mogu da verujem da su opet isli mecki na rupu a da se nisu pripremili. Majku mu, dokle vise uzivanje u gandijevskim mukama? Jel ima neko da NIJE znao da ce se ovo desiti? Kome vise pokusavaju da pokazu ko su Radikali, ko su Seljovci? Nikog vise nece biti ni da se zgrazava ako ostanemo pacifisticki blentavci! Nijedan siledzija nije svojevoljno prestao da terorise dok ga nisu sprecili njegovim oruzjem.

Kad hoce da te biju - BRANI SE!!! Ne simbolicno, ne proglasom, ne osudom - nego fizicki! Onako kako su te i napali.
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 22:08 03.12.2007

Re: Fight back

mp40
Ne mogu da verujem da su opet isli mecki na rupu a da se nisu pripremili. Majku mu, dokle vise uzivanje u gandijevskim mukama? Jel ima neko da NIJE znao da ce se ovo desiti? Kome vise pokusavaju da pokazu ko su Radikali, ko su Seljovci? Nikog vise nece biti ni da se zgrazava ako ostanemo pacifisticki blentavci! Nijedan siledzija nije svojevoljno prestao da terorise dok ga nisu sprecili njegovim oruzjem.

Kad hoce da te biju - BRANI SE!!! Ne simbolicno, ne proglasom, ne osudom - nego fizicki! Onako kako su te i napali.

uvek govorio... bravo
JJ Beba JJ Beba 22:11 03.12.2007

Re: Fight back

Kad hoce da te biju - BRANI SE!!! Ne simbolicno, ne proglasom, ne osudom - nego fizicki! Onako kako su te i napali.

Kako bre da se bijemo? Mi nemamo Velju Ilića, Vučića i njihove batinaše .Mi smo samo građani i građanke koji bi da slobodno misle i govore
Spadalo Spadalo 22:19 03.12.2007

Re: Fight back


Kad hoce da te biju - BRANI SE!!! Ne simbolicno, ne proglasom, ne osudom - nego fizicki! Onako kako su te i napali.


Pa naravno! Ko tebe kamenom, ti njega zidanim mostom! Odavno se držim toga! Pridružujem se protestu!
Nenad M. Nenad M. 00:43 04.12.2007

Re: Fight back

Kako bre da se bijemo? Mi nemamo Velju Ilića, Vučića i njihove batinaše .Mi smo samo građani i građanke koji bi da slobodno misle i govore


Bebo, pogledaj Covek koji je ubio Liberti Valsa ( najbolji film J. Forda).
bosiljkap bosiljkap 22:05 03.12.2007

Ne smemo da ćutimo


Dobrodošli u 1990.
Ako nešto ovaj narod ne preduzme, odosmo u pizdu materinu.
Samo ima razlike u odnosu na devedesete. Ovi su opasniji od Slobe, njih je sad mnogo više i imaju kapital za koga su spremni sve da nas pobiju. Sad više nemaju priču o Bosni, Hrvatskoj, Crnoj Gori, sad će pobiti svoj narod ili bolje rečeno one koji im se protive , samo da bi sačuvali svoje prljave pare.
Ima još jedna razlika, onda su bili samo SPS-ovci, a sada su zajedno DSS; DS; SRS;SPS;G-17, NS,

Narode, na jednoj su strani sva ova bagra, a na drugoj Čeda i LDP, pa sad vidite šta će te.
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 22:07 03.12.2007

pacovi iz podruma uzeli su vlast

ovakva depresija me je hvatala u ono vreme Slobe, kada jednostavno nisi mogao nista - da sedis i da places, kada bi-da si mogao-zubima ih kidao od besa, da ti se telo oduzima od svega sto nam se desava... Evo nas opet, dame i gospodo, na isto frontu, tamo gde smo stali 26.12.1996.- valja se ponovo dici, da nas govna ne prekriju... evo, zapljunuh se i ja -cisto da se vidi d nas je vise, iako se popishanije nisam osecao jos od devedesetih.... jbo nas ko nas izmisli
gorran gorran 22:09 03.12.2007

Dubok problem

Žandarmerija je najpre pustila oveću grupu demonstranata u salu, a zatim postavila kordone s obe strane Doma omladine, i na samom ulazu, tako da niko nije mogao unutra. Promocija nije imala nikakvu šansu :((
Ali, pogrešno bi bilo kriviti žandarmeriju. Problem je dublji :((((
Domazet Domazet 22:09 03.12.2007

Sta znas Disk...

Disk
ludvig

e napokon....već pola sata čekam da se neko javi na blog sa vestima iz ar...
znači to je to....zabrane, putujući autobusi batinaša i ostalo je opet krenulo...
zanimljiva stvar sa "nasima" - jedan od cetvorice je tzv "veroucitelj" u nekoj osnovnoj skoli.

a postoji i ovo
...mozda Cece krenule da se dopisuju carsavima a to nikog medju 'nasima' ne zanima? Pa zakljucali tribinu?
adam weisphaut adam weisphaut 22:16 03.12.2007

Re: Sta znas Disk...

...mozda Cece krenule da se dopisuju carsavima a to nikog medju 'nasima' ne zanima? Pa zakljucali tribinu?

Domazete, spremas li ti cikaski korpus za odbranu Kosova ili ces i dalje da .....iz dijaspore?
milandess milandess 22:57 03.12.2007

Re: Sta znas Disk...

Domazete, spremas li ti cikaski korpus za odbranu Kosova ili ces i dalje da .....iz dijaspore?

Njegova tacna, GPS lokacija je: ...diarea.
Domazet Domazet 23:05 03.12.2007

He, he...

adam weisphaut
...mozda Cece krenule da se dopisuju carsavima a to nikog medju 'nasima' ne zanima? Pa zakljucali tribinu?

Domazete, spremas li ti cikaski korpus za odbranu Kosova ili ces i dalje da .....iz dijaspore?
...cudo jedno koliko su lokalni eksperti za Demokratiju alergicni na sopstvenu 'medicinu'.

Uzgred Adame, ima sanse da se za sledecih nekoliko godina preselim u Pariz. To ce ti, pretpostavljam, pribliziti moje stavove.
new pony new pony 23:43 03.12.2007

Re: He, he...

kakav narod u topoli takva i podrska od elite iz dijaspore
tvoja cinicna proseravanja domazet, toliko lice na onog gradonacelnika sa fotografija, onog pokusnog kunica rubinovog vinjaka. prosto se slazu sa celom slikom.
tesko da se vasi stavovi mogu pribliziti, njihov patriotizam i zastita srbije se vec potpuno poklapaju sa tvojim debeloguzim jalovim preferans filozofiranjem
Domazet Domazet 00:49 04.12.2007

Da znas da si me zbunio...

new pony
kakav narod u topoli takva i podrska od elite iz dijaspore
tvoja cinicna proseravanja domazet, toliko lice na onog gradonacelnika sa fotografija, onog pokusnog kunica rubinovog vinjaka. prosto se slazu sa celom slikom.
tesko da se vasi stavovi mogu pribliziti, njihov patriotizam i zastita srbije se vec potpuno poklapaju sa tvojim debeloguzim jalovim preferans filozofiranjem
...Novo Konjce, sta sad pa imas protiv preferansa? Jesi li ti to onako nacelno protiv igara na srecu ili...
Milan M. Ćirković Milan M. Ćirković 01:20 04.12.2007

Re: He, he...

Domazet
...cudo jedno koliko su lokalni eksperti za Demokratiju alergicni na sopstvenu 'medicinu'.

Kao poznati specijalista za OHLOKRATIJU, pretpostavljam da cete nam sad objasniti sta je tu demokratsko, a narocito sta je NEdemokratsko u radu i pisanju Pescanika. U Srbiji je vec veoma dugo u pitanju cista ohlokratija, Tukidid, Platon, Aristotel i Polibije bi ruku dali da mogu da vide ovako fenomenalan knjiski primer "vladavine olosa"...
Domazet Domazet 01:49 04.12.2007

Ohlokratija...

Milan M. Ćirković
Domazet
...cudo jedno koliko su lokalni eksperti za Demokratiju alergicni na sopstvenu 'medicinu'.

Kao poznati specijalista za OHLOKRATIJU, pretpostavljam da cete nam sad objasniti sta je tu demokratsko, a narocito sta je NEdemokratsko u radu i pisanju Pescanika. U Srbiji je vec veoma dugo u pitanju cista ohlokratija, Tukidid, Platon, Aristotel i Polibije bi ruku dali da mogu da vide ovako fenomenalan knjiski primer "vladavine olosa"...
...i to jos velikim slovima!? I uvodjenje u tu pricu Pescanika? Gde sam ja to pominjao Pescanik? To sto Pescanik ima ponekad goste koji 'oce da budu alergicni na medicinu koju vole da daju drugima ne znaci i da je Pescanik takav. Zar ne?

Medjutim, nesto me drugo ovde kopka. Otkuda sada ja specijalista za ohlokratiju!? Nije valjda zbog toga sto volim Saramaga?
Dr M Dr M 02:13 04.12.2007

Re: Da znas da si me zbunio...

Domazet

new ponykakav narod u topoli takva i podrska od elite iz dijasporetvoja cinicna proseravanja domazet, toliko lice na onog gradonacelnika sa fotografija, onog pokusnog kunica rubinovog vinjaka. prosto se slazu sa celom slikom.tesko da se vasi stavovi mogu pribliziti, njihov patriotizam i zastita srbije se vec potpuno poklapaju sa tvojim debeloguzim jalovim preferans filozofiranjem...Novo Konjce, sta sad pa imas protiv preferansa? Jesi li ti to onako nacelno protiv igara na srecu ili...


@ Domazet

Preferans nije igra na srecu nego na pamet.
Ni ova igra koja se igra u Srbiji nije igra na srecu nego na nesrecu.
Milan M. Ćirković Milan M. Ćirković 02:42 04.12.2007

Re: Ohlokratija...

Domazet
...i
to jos velikim slovima!? I uvodjenje u tu pricu Pescanika? Gde sam ja
to pominjao Pescanik? To sto Pescanik ima ponekad goste koji 'oce da
budu alergicni na medicinu koju vole da daju drugima ne znaci i da je
Pescanik takav. Zar ne?

Pa rekoh, kad ste Vi stavili demokratiju velikim pocetnim slovom, sto ja da ne stavim nesto sto je daleko prisutnije i "stvarnije" oko nas u all caps. A dalje: vidite na ovoj temi se radilo i radi o Pescaniku. Vas komentar o carsavima i "Demokratiji" i "medicini" se onda vrlo prirodno interpretira kao suprotstavljen Pescaniku i promociji knjige o kojoj se radilo, te prekidanju i incidentima kao prirodnoj "retorziji" (jer kako drugacije protumaciti tu "svoju "medicinu""?) Izvinjavam se ako je ta interpretacija bila pogresna, a Vi se brzopleto izrazili.

Domazet

Medjutim, nesto me drugo ovde kopka. Otkuda sada ja specijalista za ohlokratiju!? Nije valjda zbog toga sto volim Saramaga?

Saramago nije sad relevantan (mada je indikativan u nekim drugim kontekstima, ali da ne ulazimo sad u to; seticete se ko ovde prvi skoci na one koji vicu "fashizam", pa onda malo vidite tu portugalsku politiku, pa stavite prst na celo, itd.) relevantno je da Vi osporavate demokraticnost, kako kazete bar jednom delu gostiju Pescanika, koji sami pak ukazuju na nedemokraticnost srpske prakse. Dakle, posto ne priznajemo fashizam, ne priznajemo ni demokratiju, vidimo sta se desava sa "spontanim okupljanjima" gradjana, jedino sto sledi iz Vaseg odobravanja jeste da se interpretira u ohlokratskom kljucu...
Krasici Krasici 02:51 04.12.2007

Re: Da znas da si me zbunio...

doktore em, to kad se domazet - buduci pokopan bez okolisanja i suvisnih reci - poziva na igre na srecu, to je znak da ga boli. a kada se poziva i na saramaga, to je znak da ga mnogo boli.

ostaje da new pony-ju i drugarima pozelimo da od ove igre ne odustanu tako lako. neka oni igraju svoj pref, a domazet ce, po obicaju, da ih prati na ruskom ruletu. :)
Domazet Domazet 03:20 04.12.2007

Vidi boga ti...

Dr M

Domazetnew ponykakav narod u topoli takva i podrska od elite iz dijasporetvoja cinicna proseravanja domazet, toliko lice na onog gradonacelnika sa fotografija, onog pokusnog kunica rubinovog vinjaka. prosto se slazu sa celom slikom.tesko da se vasi stavovi mogu pribliziti, njihov patriotizam i zastita srbije se vec potpuno poklapaju sa tvojim debeloguzim jalovim preferans filozofiranjem...Novo Konjce, sta sad pa imas protiv preferansa? Jesi li ti to onako nacelno protiv igara na srecu ili...@ DomazetPreferans nije igra na srecu nego na pamet.Ni ova igra koja se igra u Srbiji nije igra na srecu nego na nesrecu.
...a ja mislio da ti u preferansu prvo podele karte pa ti onda pocnes da pametujes. A onda ko zna, mozda Drugi i Bolji igraju to drugacije. Svi dobiju iste karte pa stanu da dumaju...Ne bih se zacudio ni da one sahovske satove krenu da koriste...
Dr M Dr M 03:23 04.12.2007

Re: Da znas da si me zbunio...

@ Krasici

Domazet i slicni ne nude ruski rulet, oni nam stavljaju u ruke revolver za Srpski rulet +, burence sa 6 metaka.
Domazet Domazet 03:29 04.12.2007

Pa 'de si ti meni Krasicka...

Krasici
doktore em, to kad se domazet - buduci pokopan bez okolisanja i suvisnih reci - poziva na igre na srecu, to je znak da ga boli. a kada se poziva i na saramaga, to je znak da ga mnogo boli. ostaje da new pony-ju i drugarima pozelimo da od ove igre ne odustanu tako lako. neka oni igraju svoj pref, a domazet ce, po obicaju, da ih prati na ruskom ruletu. :)
...dugo te nesto nije bilo!? I kakve su sad ovo formalnosti, odjednom postadoh Domazet, nista ime i prezime. Za nekoga ko tako dobro poznaje moje (dusevne) boli nekako mi delujes hladno, formalno.

Nego vidi, sad kad si opet tu na Biljaninom blogu, imam jedno pitanjce. Da li ja sad da prestanem da pisem a da vas dve nastavite da postujete u moje ime? Ili vas ovaj put mrzi?
Domazet Domazet 03:37 04.12.2007

Ma da ...

Milan M. Ćirković

Vas komentar o carsavima i "Demokratiji" i "medicini" se onda vrlo prirodno interpretira kao suprotstavljen Pescaniku i promociji knjige o kojoj se radilo, te prekidanju i incidentima kao prirodnoj "retorziji" (jer kako drugacije protumaciti tu "svoju "medicinu""?) Izvinjavam se ako je ta interpretacija bila pogresna, a Vi se brzopleto izrazili.
...ja brzoplet. Nije boga mi burazeru. Nego ti ne citas pazljivo. Narocito si nepazljiv kada su u pitanju Biljanini postovi.

Znas sta
Milan M. Ćirković
...relevantno je da Vi osporavate demokraticnost, kako kazete bar jednom delu gostiju Pescanika, koji sami pak ukazuju na nedemokraticnost srpske prakse. Dakle, posto ne priznajemo fashizam, ne priznajemo ni demokratiju, vidimo sta se desava sa "spontanim okupljanjima" gradjana, jedino sto sledi iz Vaseg odobravanja jeste da se interpretira u ohlokratskom kljucu...
ja bih rekao da ti bas 'oces da se svadjas sa mojom malenkoscu. Nevalja ti to, ja sam ti dusa od coveka. Evo da ti dokazem, pusticu te da prepravis ovo sto si napisao tako da dobije neki smisao. Da ne ispadne da te zaskacem za svasta.
Krasici Krasici 04:19 04.12.2007

Re: Pa 'de si ti meni Krasicka...

Domazet
Za nekoga ko tako dobro poznaje moje (dusevne) boli nekako mi delujes hladno, formalno.


davno sam te napustila, tacno. ali kao i da nisam - i dalje odbijas da se uskladis sa okolinom i iskustvom, a stvarnost te je, na svakom planu, odavno demantovala. cujem da ti je sve teze i da se izrazis, pa prizeljkujes da ti neko pise komentare?! pa to je najbolji znak da je vreme da se skines. ili predjes na manju adikciju - pasijans.

Domazet Domazet 04:37 04.12.2007

Eh pa sad nije lepo da mi otkrivas...

Krasicka
davno sam te napustila, tacno. ali kao i da nisam - i dalje odbijas da se uskladis sa okolinom i iskustvom, a stvarnost te je, na svakom planu, odavno demantovala. cujem da ti je sve teze i da se izrazis, pa prizeljkujes da ti neko pise komentare?! pa to je najbolji znak da je vreme da se skines. ili predjes na manju adikciju - pasijans.
...greske iz mladosti. I sto se sad pa cudis, ima na ovom blogu dobrih ljudi, pismenih, napisu post umesto tebe, potpisu ga tvojim nickom, ma kao pravi...E sad ako ti nisi takva i ako neces onda nista, ima ko hoce...

A sto se tice zavisnosti, ne ide to tako lako. Zavisnost je opaka stvar, dovodi do mnogo neprospavanih noci. Narocito ova moja...
Krasici Krasici 04:46 04.12.2007

Re: Da znas da si me zbunio...

Dr M
Domazet i slicni ne nude ruski rulet, oni nam stavljaju u ruke revolver za Srpski rulet +, burence sa 6 metaka.


doktore, on samo cini fintu da je opasan tip. u stvari, covek zivi za to da mu se ime pojavi na biljaninim blogovima. lakse je dete skinuti s tresnje nego domazeta sa biljaninog bloga. baci udicu, neko mu replicira, i onda ga krene. kadar je, tako zalepljen za monitor, danima da melje na prazno. on i virtuelni su u toj disciplini daleko dogurali. takoreci mini-liga.

nego, neko pomenu saramaga, a meni na pamet pao henri miler. "hrast ostaje hrast, svinja svinja, a magarčina - magarčina."
Domazet Domazet 05:27 04.12.2007

Opa, citali smo erotsku literaturu...

Krasici

doktore, on samo cini fintu da je opasan tip. u stvari, covek zivi za to da mu se ime pojavi na biljaninim blogovima. lakse je dete skinuti s tresnje nego domazeta sa biljaninog bloga. baci udicu, neko mu replicira, i onda ga krene. kadar je, tako zalepljen za monitor, danima da melje na prazno. on i virtuelni su u toj disciplini daleko dogurali. takoreci mini-liga. nego, neko pomenu saramaga, a meni na pamet pao henri miler. "hrast ostaje hrast, svinja svinja, a magarčina - magarčina."
Dobro ti ovo. Mada mi nije naj-jasnije ko je tu ko. Ajde, ja sam hrast to je jasno (stalno visim na Biljaninom blogu a ne kaze se dzabe 'postojan kao hrast'. Ali ko su svinnja i magarcina?
Biljana Srbljanović Biljana Srbljanović 05:42 04.12.2007

domazete,

kao sto vidis, nisi ni brisan, ni banovan.
molim te da ne zloupotrebljavas ovo meste.
nisi ti tema, domazete.
tema je jedan vazan dogadjaj.
ako nemas sta da kazes o tome, nemoj se uopste oglasavati.
hvala.
Domazet Domazet 06:01 04.12.2007

Da mi je samo znati...

Biljana Srbljanović
kao sto vidis, nisi ni brisan, ni banovan.molim te da ne zloupotrebljavas ovo meste.nisi ti tema, domazete.tema je jedan vazan dogadjaj.ako nemas sta da kazes o tome, nemoj se uopste oglasavati.hvala.
...cime li sam to zasluzio...

Tema je, kazes, jedan Vazan Dogadjaj. Pa ne znam, meni to deluje nekako skuceno, ja sam vise sklon da stvari posmatram fenomenoloski. Pa sam tako pomislio de je tema jedan nasty obicaj u predpoliticnih Balkanaca, obicaj da se onima sto misle drugacije ne dozvoli da kazu to sto misle. Nekako mi se cini da je Vazni Dogadjaj samo jedna od manifestacija tog nasty obicaja. I da ce manifestacije nestati tek kada nestane obicaja...

Takodje laku noc/dobro jutro...
Biljana Srbljanović Biljana Srbljanović 06:08 04.12.2007

Re: Da mi je samo znati...

e, domazete, nemoj fenomenoloski. ni o preferansu, ni o zivotu. zauzimas previse prostora i uporno skreces paznju na sebe.
odmori malo.
adam weisphaut adam weisphaut 08:51 04.12.2007

Re: He, he...

...cudo jedno koliko su lokalni eksperti za Demokratiju alergicni na sopstvenu 'medicinu'.

Pa mozes da se poredis sa tom situacijom, Domazete. Ti dodjes i obilno istotolujes temu da bi je skrajnuo, oni dodju s motkama da bi sprecil promocijui. Na zalost zandarmerija ne moze da se poredi sa moderacijom.

Uzgred Adame, ima sanse da se za sledecih nekoliko godina preselim u Pariz. To ce ti, pretpostavljam, pribliziti moje stavove.

Pa Domazete naglasak je na ...... ne na dijaspori, ona samo to naglasava .
Dr M Dr M 10:17 04.12.2007

Re: Da znas da si me zbunio...

@ Krasici

Kad je Domazet izjavio da u preferansu svi na pocetku dobiju iste karte.. uvideo sam da nema svrhe takmiciti se sa takvom logikom i poznavanjem stvari.
Sad, kad je odlucno izjavio da je drvo, hrast valjda, necu vise da se bavim njime, nisam drvoseca.
Milan M. Ćirković Milan M. Ćirković 14:19 04.12.2007

Re: Ma da ...

Domazet
Milan M. Ćirković

Vas komentar o carsavima i "Demokratiji" i "medicini" se onda vrlo
prirodno interpretira kao suprotstavljen Pescaniku i promociji knjige o
kojoj se radilo, te prekidanju i incidentima kao prirodnoj "retorziji"
(jer kako drugacije protumaciti tu "svoju "medicinu""?) Izvinjavam se
ako je ta interpretacija bila pogresna, a Vi se brzopleto izrazili.
...ja brzoplet. Nije boga mi burazeru. Nego ti ne citas pazljivo. Narocito si nepazljiv kada su u pitanju Biljanini postovi.

Znas sta
Milan M. Ćirković
...relevantno
je da Vi osporavate demokraticnost, kako kazete bar jednom delu gostiju
Pescanika, koji sami pak ukazuju na nedemokraticnost srpske prakse.
Dakle, posto ne priznajemo fashizam, ne priznajemo ni demokratiju,
vidimo sta se desava sa "spontanim okupljanjima" gradjana, jedino sto
sledi iz Vaseg odobravanja jeste da se interpretira u ohlokratskom
kljucu...
ja bih rekao da ti bas 'oces da se svadjas sa
mojom malenkoscu. Nevalja ti to, ja sam ti dusa od coveka. Evo da ti
dokazem, pusticu te da prepravis ovo sto si napisao tako da dobije neki
smisao. Da ne ispadne da te zaskacem za svasta.

A tako smo onda krenuli - tipicna ohlokratska podmetacina. Ja ne mogu da ti pomognem ako ne razumes - to je konstatacija, nije pitanje (kako Dirak odavno lepo rece).
Domazet Domazet 16:21 04.12.2007

Ma potpuno legitimna...

Dr M
@ Krasici

Kad je Domazet izjavio da u preferansu svi na pocetku dobiju iste karte.. uvideo sam da nema svrhe takmiciti se sa takvom logikom i poznavanjem stvari.
Sad, kad je odlucno izjavio da je drvo, hrast valjda, necu vise da se bavim njime, nisam drvoseca.
...ova tvoja odbrana sopstvenom gluposcu. Tzv. pravo presedana. Ako su mogli pametniji od tebe sto onda ne bi i ti...
Domazet Domazet 16:43 04.12.2007

Ma pusti sad mene...

Milan M. Ćirković
Domazet
Milan M. Ćirković

Vas komentar o carsavima i "Demokratiji" i "medicini" se onda vrlo
prirodno interpretira kao suprotstavljen Pescaniku i promociji knjige o
kojoj se radilo, te prekidanju i incidentima kao prirodnoj "retorziji"
(jer kako drugacije protumaciti tu "svoju "medicinu""?) Izvinjavam se
ako je ta interpretacija bila pogresna, a Vi se brzopleto izrazili.
...ja brzoplet. Nije boga mi burazeru. Nego ti ne citas pazljivo. Narocito si nepazljiv kada su u pitanju Biljanini postovi.

Znas sta
Milan M. Ćirković
...relevantno
je da Vi osporavate demokraticnost, kako kazete bar jednom delu gostiju
Pescanika, koji sami pak ukazuju na nedemokraticnost srpske prakse.
Dakle, posto ne priznajemo fashizam, ne priznajemo ni demokratiju,
vidimo sta se desava sa "spontanim okupljanjima" gradjana, jedino sto
sledi iz Vaseg odobravanja jeste da se interpretira u ohlokratskom
kljucu...
ja bih rekao da ti bas 'oces da se svadjas sa
mojom malenkoscu. Nevalja ti to, ja sam ti dusa od coveka. Evo da ti
dokazem, pusticu te da prepravis ovo sto si napisao tako da dobije neki
smisao. Da ne ispadne da te zaskacem za svasta.

A tako smo onda krenuli - tipicna ohlokratska podmetacina. Ja ne mogu da ti pomognem ako ne razumes - to je konstatacija, nije pitanje (kako Dirak odavno lepo rece).
...daj prvo da pomognemo tebi. nemoj da si stidan, ko nije za sebe taj nije ni za druge. Vidi da ti kazem, ja sam ti veliki pristalica upotrebe matematickog aparata u diskusijama. Mnogo pomaze u skakljivim situacijama. Kao recimo u ovoj. Ovaj tvoj ponesto nesredjeni tekst:
e da Vi osporavate demokraticnost, kako kazete bar jednom delu gostiju
Pescanika, koji sami pak ukazuju na nedemokraticnost srpske prakse.
Dakle, posto ne priznajemo fashizam, ne priznajemo ni demokratiju,
vidimo sta se desava sa "spontanim okupljanjima" gradjana, jedino sto
sledi iz Vaseg odobravanja jeste da se interpretira u ohlokratskom
kljucu...
se moze razbiti na sledece tvrdnje:

1.Vi osporavate demokraticnost, kako kazete bar jednom delu gostiju Pescanika, koji sami pak ukazuju na nedemokraticnost srpske prakse.
2. Dakle, posto ne priznajemo fashizam,
3. ne priznajemo ni demokratiju,
4. vidimo sta se desava sa "spontanim okupljanjima" gradjana
5. jedino sto sledi iz Vaseg odobravanja jeste da se interpretira u ohlokratskom kljucu...

Ako se na set gornjih tvrdnji primeni matematicki aparat dobija se

1. IF A AND B
2. AAIF C
3. BAAIF D
4. AWS E
5. TTGiGA F
where are:
AAIF - and also if
BAAIF- but above all if
AWS - and we see
TTGiGA -then the God is Great and

Sto jes' jes', komplikovan sistem jednacina. Medjutim moze se resiti. Pod uslovom da mu se dodaju znakovi jednakosti. 'Ajde sad, probaj opet. Mozda ti krene.



Cocoa Cocoa 22:12 03.12.2007

Ne slave samo krezavi


U parlamentu radikali slave.


Pa ne slave samo krezavi vadikali.
Slavi i DS, samo ne pokazuju toliko otvoreno.
dragan7557 dragan7557 02:29 04.12.2007

Re: Ne slave samo krezavi

Pa ne slave samo krezavi vadikali.
Slavi i DS, samo ne pokazuju toliko otvoreno.


Slave svi je tačna konstatacija
Nenad M. Nenad M. 22:14 03.12.2007

miting za slobodu Arandjelovca

Dosta je kukanja. Pescanik u petak treba da ide uzivo sa Trga Republike.
I svi treba da se okupimo, svi mi koji smo bar malo zabrinuti pred onim sto se desava i sto se moze desiti ako cutimo i cekamo.

JJ Beba JJ Beba 22:19 03.12.2007

Re: miting za slobodu Arandjelovca

Nenad M.
Dosta je kukanja. Pescanik u petak treba da ide uzivo sa Trga Republike.I svi treba da se okupimo, svi mi koji smo bar malo zabrinuti pred onim sto se desava i sto se moze desiti ako cutimo i cekamo.

Tako je. BUĐENJE
anelie anelie 22:26 03.12.2007

Re: miting za slobodu Arandjelovca

mozda treba da ide uzivo sa nekog trga u Arandjelovcu?
pa direkt u osinjak!!
-petar- -petar- 01:05 04.12.2007

Re: miting za slobodu Arandjelovca

Da, a bilo bi dobro da se miting organizuje kao neka *ZURKA*. Cak nevezano za Pescanik, nego kao podrska slobodi govora. Da se ne zaborave i ne ponove 90-te! A mozda bi se i neki poznati muzicari odazvali da na Trgu bude koncert uzivo? Ne znam, bilo bi sjajno kada bi tako nesto moglo da se organizuje, cisto da vidimo koliko ljudi bi se okupilo. I to bez hard-feelings, neko kao koncert i miran protest! Muzikom za slobodu govora. Ne treba se protiv ovih divaljaka boriti na njihovim premisama. I plus, to treba bas sad, bez obzira na Kosovo, cisto da se pokaze da ima zivota i posle Kosova...
milivoye milivoye 09:46 04.12.2007

Re: miting za slobodu Arandjelovca

Молим, без разводњавања.

1) Не може да буде "невезано за Пешчаник" када је у питању Пешчаник.
2) Немој више музичаре, кеве ти. Доста им је што их развлаче по билбордима. Ко хоће нека дође.
3) Без хард филингс?! Не, него чил-аут парти? Оне мотке у Аранђеловцу нису биле од стиропора.
4) Не против "ових дивљака", него против криминалног завереничког удружења које их инструира.

gorran gorran 22:28 03.12.2007

Nisu to branitelji Miloševića,

nego oni što su ga rušili.
Oni su bili protiv Miloševića - ne zbog etničkog čišćenja, genocida i velike Srbije, nego što u svemu tome nije bio uspešan.
Slobo, Santrače :(((((((
Prihvatili smo ih da nam pomognu protiv Miloševića, s računicom "samo nek ode glavni, a posle ćemo pomoću napretka, slobodnih medija, međunarodne saradnje, uzdići Srbiju iznad svega toga..."
Ali njihova računica je bila bolja. :((((( Tačnija :(((
Soylent Green Soylent Green 22:29 03.12.2007

Zgrazavanje kao metod politicke akcije ...

... nije bas najfunkcionalnije.

Potrebno je izmanipulisati dovoljan broj gradjana da bi se nesto postiglo (kazem izmanipulisati, jer samo mali procenat vodi, ostali prate, u svim politickim pokretima.) To je ono sto daje snagu politickom pokretu - velicina batine koja moze da se mobilise iza ideje.

Da li druga ili treca srbija moze da pridobije za sebe dovoljan broj gradjana za efektnu batinu? Posle 5. oktobra je delovalo da moze, zato je prva srbija bila tiha, ali danas to nije izvesno.

Da li 2. srbija uopste zeli da konvertuje prvosrpske gradjane u svoje pristalice i kako misli to da postigne? Evo konkretnog pitanja: kako ce naprednjaci dovezeni autobusima u Arandjelovac da ubede batinase dovedene autobusima u Arandjelovac da ih ne biju? Pozivanje na policiju, zakon, itd. je glupost jer isti stite preovladjujucu vlast. Pozivanje svojih batinasa je isto glupost posto ih nema dovoljno. Ako 2.(3.) srbija hoce politicki uspeh, mora da otme od pristalica 1. srbije. Nema druge. Oslanjanje na "evropu" je kontraproduktivno posto se kod prvosrba dozivljava kao izdaja.

Mislim da je drugosrpska elita zakazala na ovom pitanju. Valjda je ocekivala da prva srbija spontano prestane da se reprodukuje. Ne vidim ni jedan pokret sa strategijom omasovljenja na racun 1. srbije, a bez toga 2/3 srbija je osudjena na vecnu unutrasnju emigraciju i oslanjanje na spoljne (ne)prijatelje.

Cinjenica je da je danas 1. srbija jaca, i da joj ogranicenje nije unutrasnji protivnik - 2. srbija, posto ona po snazi ne moze da se meri sa prvom, nego spoljno okruzenje, i dok god 2. srbija bude kohabitirala sa spoljnjim okruzenjem bice marginalizovana. Ili mozda neko ima ideju kako da pobije, recimo, 5 miliona srba? Nisam ni mislio.



Lektorka Lektorka 22:40 03.12.2007

Re: Zgrazavanje kao metod politicke akcije

dok god 2. srbija bude kohabitirala sa spoljnjim okruzenjem bice marginalizovana.

ispada da je dovoljno odreći se evrope. a kuda i kome se okrenuti u tom slučaju? u ime čega?
ogar ogar 23:51 03.12.2007

Re: Zgrazavanje kao metod politicke akcije

Mozda da proba da ne manipulise?
Soylent Green Soylent Green 01:35 04.12.2007

Re: Zgrazavanje kao metod politicke akcije

Lektorka

ispada da je dovoljno odreći se evrope. a kuda i kome se okrenuti u tom slučaju? u ime čega?


Ne mislim da se treba odreci evrope ili japana ili bilo cega, nego treba nesto ponuditi batinaskoj sirotinji iz autobusa. To je ona ista koja glasa za SRS i DSS. Ako 2. srbija nema sta da im ponudi, pozivanje na evropu, civilizaciju itd. je besmisleno, posto je cinjenica da su oni u vecini i da vole da tabaju izdajnike.

Ja nisam optimista da oni mogu da se konvertuju u drugosrbe. Pre mislim da ce kapital uciniti svoje, praveci od takvog donjeg sloja stanovnistva duznicke robove, istrebljujuci srednju klasu i kooptirajuci istaknute proponente 2. srbije u svoje krilo. Tako ce Srbija polako uci u evropu, a ova vremena ce ostati u uspomeni kao period kad je nesto mozda moglo da se uradi, ali nije.

Ili kako to Hunter S. Thompson mnogo lepse kaze:

"We had all the momentum; we were riding the crest of a high and beautiful wave. So now, less than five years later, you can go up on a steep hill in Las Vegas and look West, and with the right kind of eyes you can almost see the high-water mark -- the place where the wave finally broke and rolled back."



semele semele 22:39 03.12.2007

Santa Claus is Coming to Town

Njihovi stizu autobusima a vasi na sankama?


You better watch out, you better not cry.
Better not pout, I'm telling you why:
Santa Claus is coming to town!

He's making a list, and checking it twice;
He's gonna find out who's naughty and nice.
Santa Claus is coming to town!

He knows when you are sleeping,
He knows when you're awake,
He knows if you've been bad or good,
So be good for goodness sake!

Oh! You better watch out, you better not cry.
Better not pout, I'm telling you why:
Santa Claus is coming to town!

Lektorka Lektorka 22:42 03.12.2007

Re: Santa Claus is Coming to Town

semele se razveselila kao da je čula dobru vest.
adam weisphaut adam weisphaut 22:45 03.12.2007

Re: Santa Claus is Coming to Town

Lektorka
semele se razveselila kao da je čula dobru vest.

Zemicke znaju da se vesele?
gorran gorran 22:48 03.12.2007

Čega se pametan stidi,

Tome se semele raduje...
Lektorka Lektorka 22:49 03.12.2007

Re: Santa Claus is Coming to Town

Zemicke znaju da se vesele?

i da pevaju. vidiš.
Miss Blaise Miss Blaise 22:45 03.12.2007

zabranjeni grad

Ljubazno od policije sto pravi kordon, ali je njihov posao da HAPSE one koji prete, urlaju, psuju, ometaju pristojne ljude (odrzavanje javnog skupa), ometaju slobodu izrazavanja, udruzivanja, remete javni red.

JOCIC mora da podnese OSTAVKU ako NE UHAPSI bar sve koji se vide da urlaju i prete na snimku, pa on i njegov sef se bar prave vazni da su legalisti. U protivnom, jasno je da su psi pusteni i da se vladajuci "Kosovo ili smrt" bleferi spremaju da posle 10. decembra sklone kordone pa da plati ko je kriv.

Sta ces TADICU sad da URADIS? Umes li da sprecis da Srbija ode dodjavola, fasistima?

Strongman Strongman 22:59 03.12.2007

Postoji samo jedno resenje





Oni su

Ovo nimalo nije politicki korektno,
ni levo ni desno, vec pravo u meso.
Pesnajom u vugla da ostanu bez zuba,
da frfljaju u Skupstini kad raspravlja se Ustav.
Ovo je buna protiv dahija, ovo je kidanje bukagija,
nad ovim nemate kontrolu, to je masovna reakcija.
Brzo budi premijera, cujem zveckaju lisice:
Postroj mi sve ministre! Kljuceve od riznice!
Ajmo, raport za narod, da cujemo ko je krao,
sjebo' nam zivote, a nije odgovar'o?
Sad ste se usemili, pa nema revansizma,
to je kodeks lopova, niko nece da prizna.
A ljudi slabo pamte, to je ovde glavni problem
ko te jebo'o godinama, jebace te opet
Al' zapitaj se: Dokle? Kakav si to covek?
Ponizan i plasljiv, zivis bez slobode,
dovoljne su mrvice da odreknes se borbe.
Jajajre, funjare, zarazna bolest,
prodali bi kevu da u tome vide korist,
placamo racune na kojima je vas potpis.
Ne treba nam BIA da mi kaze da sam posten,
niti radikali da li Srbin sam uopste.
Ne treba demagog da me s' govornice zove,
da borim se za bolje
mi znamo sto smo ovde!
ref:
Oni su sistem instrukcija,
dogma, korupcija,
teror institucija,
represija ubija!
Mafija - murija,
drzava - hajducija,
kadija - sudija,
a mi smo revolucija! x2
To nije nasa Srbija!
Zajebi dijalog, nepregovaram s bagrom,
vi lazete ko stoka, eno stala vam je tamo.
Stranacki vojnici bolje palite u zaklon,
zakljucacemo grad dok ne ocistimo talog.
I nek bude jasno svakom s poslanickom platom
ko nastavi po starom, platice nam glavom.
Patriote pred izbore stoput su nas izdale
slali nas u ratove za svoj licni interes.
Dok ikone su pevale, majke su naricale,
na krvavim parama institucije su nicale.
Realnost sve je skuplja, a gudra sve jeftinija,
zuto kao stampa kojom upravlja policija.
Crno-bela Srbija, nesloga ubija,
na putu ka Evropi u govnima zavrsila.
Zar bombom da kazem da ta prica mi se smucila?
Na sednice da upadam i taoce da uzimam?
Zar vas istorija nasa nije nas nista naucila?
Sami smo sebi poput najvecih dusmana.
Ovo je otvorena poruka svim najgorim njuskama,
za sva vasa dela presudice vam ulica!
ref:
U amanet svima, da ne ponovi se nikad,
generacije da pate za dobrobit rezima,
zapamtite zauvek: SVI ZAJEDNO ko jedan,
samo ZDRAVI U GLAVI protiv sistema!
milivoye milivoye 09:17 04.12.2007

Re: Postoji samo jedno resenje

Стронгман, није ваљда да још слушаш те мороне?! Па њих више нема ни код Верана?!
Strongman Strongman 13:38 04.12.2007

Re: Postoji samo jedno resenje


milivoye
Стронгман, није ваљда да још слушаш те мороне?! Па њих више нема ни код Верана?!



Sta je pisac hteo reci??
jeb jeb 23:14 03.12.2007

Vojislav Koštunica nije izdržao

Kada se saberu svi pojedinačni pritisci i skandali, bilo da se radilo o napadu na Peru, napadu na Čedu, napadu na baner, očito je da postoji jedna glavna meta - Peščanik.

O tome da je napad na Peščanik, pokušaj gašenja poslednje sijalice u Srbiji, nema nikakve sumnje.

Opet, ako se osetila potreba da se i ta jedna nevladina radijska emisija od dva sata, mora ukloniti za dobrobit srpstva i prosperitet pravoslavlja zamazanog prasetinom, možda nam valja vratiti se na ono Basarino pismo
iza koga je ostao samo muk.

Tamo su pominjani nekakvi spiskovi na kojima su, sasvim sam siguran, i nesuđeni govornici u Aranđelovcu?
Tamo je pominjano i vanredno stanje.

Ćutanje svih onih koji bi se morali oglasiti, pored zlokobnog saučesništva, sasvim rečito govori i o koalicionom konsenzusu da je, pored spiskova za Upravne odbore, neophodno sačiniti i spiskove za zastrašivanje.

Državni teror koji je danas promovisan u Aranđelovcu najava je zlog nauma koji omamljena Srbija dočekuje bez reči otpora.




new pony new pony 23:15 03.12.2007

crni srbi...

crni srbi kako ce skupo sve nas da kosta sto imamo ovakve patriote.
da li se secate skupstine i "uhapsite vlasija"?
sve je to posle placeno i jos uvek se placa.
ne treba biti vidovit pa videti kakvu cenu ce platiti ceo narod zbog ovoliko pogresnih ljudi.
nema saopstenja iz ds-a.
nema ni od informativne redakcije rts-a

ima li jos nekog ko ce da glasa za ds i g17+?

peralozac peralozac 23:21 03.12.2007

Re: crni srbi...

ali zato ima saopstenj u www.jutarlji.hr
caranovic caranovic 23:20 03.12.2007

Arandjelovac

Strasno!! Zena mi je iz AR..Idemo chesto....Strashno! Pa bre ko je bre ovde LUD!Jebote ne mogu da verujem, kromanjonci
Miss Blaise Miss Blaise 00:03 04.12.2007

Re: Arandjelovac

Cuti, bolje nego da je iz Topole
-petar- -petar- 23:27 03.12.2007

da li je ovo upravo bio

prvi nagovestaj gradjanskog rata u Srbiji?
Ako Radikali, Ns, i D-SSS nastave sa fashistickom politikom, meni deluje da je, posle otcepljenja Kosova, na redu gradjanski rat u Srbiji? To je strasno kako pale narod, isto kao SM 90-tih godina. Samo, mnogo je vode od tada proteklo i neke granice su predjene, bojim se da sada ako krene 'lemanje', to se nece zaustaviti na vodenim topovima, motkama i suzavcu.

Ali, neka znaju svi ti radikalni matorci, NS i D-SSS, i popovi ogrezli u politici i mahinacijama, da je mladost na strani LDP-a, tj. koalicije. A 6-tog oktobra, ako do njega ponovo dodje, necemo napraviti istu gresku 2 puta.

gorran gorran 23:30 03.12.2007

Imaju oni svoj podmladak :(

Ali, neka znaju svi ti radikalni matorci, NS i D-SSS, i popovi ogrezli u politici i mahinacijama, da je mladost na strani LDP-a, tj. koalicije. A 6-tog oktobra, ako do njega ponovo dodje, necemo napraviti istu gresku 2 puta.
U Aranđelovcu su u većini bili mlađi ljudi...
-petar- -petar- 23:43 03.12.2007

Re: Imaju oni svoj podmladak :(


Znam, to me i brine, eto sta se desava kad se dozvoli da se idiotske organizacije namnoze. To je kao da imamo desetine huliganskih udruzenja -- nemaju pojma o cemu govore, ali su spremni za tuchu u svakom trenutku.
Mada, kad ih matorci ne bi palili i vodili, ne bi oni bili opasni.

Ranije je bila stvarno podela SM = matorci protiv mladjih ljudi. Sad je situacija pola-pola, to me jako brine. Oni koji ovo sve reziraju, a to su Kostunica, Vucic, Nikolic, Velimir Ilic, Palma, neki popovi itd. -- igraju se vatrom, a posledice mogu ovoga puta stvarno biti nesagledive!!
U svakom slucaju, moramo pobediti, ili nas nece biti, pa ma kakav nacin borbe da nam nametnu. I trebalo bi vec jednom da svakom normalnom coveku postane jasno da ova bagra ne preza ni od izazivanja gradjanskog rata, samo da bi se odrzala na vlasti. Pa to smo vec jednom prosli, alo, ljudi?
milandess milandess 23:55 03.12.2007

Re: Imaju oni svoj podmladak :(

Znam, to me i brine, eto sta se desava kad se dozvoli da se idiotske organizacije namnoze. To je kao da imamo desetine huliganskih udruzenja -- nemaju pojma o cemu govore, ali su spremni za tuchu u svakom trenutku.
Mada, kad ih matorci ne bi palili i vodili, ne bi oni bili opasni.

Ranije je bila stvarno podela SM = matorci protiv mladjih ljudi. Sad je situacija pola-pola, to me jako brine. Oni koji ovo sve reziraju, a to su Kostunica, Vucic, Nikolic, Velimir Ilic, Palma, neki popovi itd. -- igraju se vatrom, a posledice mogu ovoga puta stvarno biti nesagledive!!
U svakom slucaju, moramo pobediti, ili nas nece biti, pa ma kakav nacin borbe da nam nametnu. I trebalo bi vec jednom da svakom normalnom coveku postane jasno da ova bagra ne preza ni od izazivanja gradjanskog rata, samo da bi se odrzala na vlasti. Pa to smo vec jednom prosli, alo, ljudi?

"Limeni doboš", lagano, postaje obavezna literatura...
Exitus Letalis Exitus Letalis 23:56 03.12.2007

Re: da li je ovo upravo bio

da li je ovo upravo bio

prvi nagovestaj gradjanskog rata u Srbiji?


ja sam bila tamo.
što je nekad bio požarevac sada je aranđelovac.
i tačno je da su tamo bili mladi ljudi u većini.
i tačno je da su pravili spiskove onih koji su došli.
i tačno je da je bilo jezivo, bedno, odvratno.

i tačno je da se to moglo očekivati.

atmosfera se pripremala danima.
treba pogledati samo sajt tih fašista koji se zovu "naši"
i naravno, gostovanje vučića.
i naravno, dolazak kolega im iz topole,

to su inače ovi iz nove srbije. jer su imali beđeve na kojima je znak
"naša srbija" i "stop b92"

promocija "peščanika" do sada je bila u 55 gradova,
i nigde nije bilo incidenata.
samo u aranđelovcu.

ovih je bilo oko 300 do 400.
da li u aranđelovcu ima toliko onih koji ne misle ko "naši"?
ako ih ima, gde su? u kojim sigurnim rupama?
mislim da građani aranđelovca treba da se stide što su ostali zavaljeni u svoje
sigurne trosede, dvosede.
laku noć aranšelovčani.


ako vam je dobro, onda ništa.
nema vam pomoći!




adam weisphaut adam weisphaut 23:59 03.12.2007

Re: da li je ovo upravo bio

laku noć aranšelovčani.

Sto rece onaj "heroj" iz Antina sto je bio 49h predsednik skuptine:hvala i laku noc!
Laku noc, Srbijo!
Miss Blaise Miss Blaise 00:14 04.12.2007

Re: da li je ovo upravo bio

Bojim se da si u pravu.
ZAPALICEMO BOSNU, POBITI INTELEKTUALCE, GLANCATI SA PUTINOM RAKETE I CEKATI SANSU DA VRATIMO KOSOVO je size blefa kojim nadlezni plase SAD i EU.
Sumnjam da ce iko od blefera na celu s Tadiccem imati politicke (ljudske?) hrabrosti da, kad ovi priznaju Kosovo, kaze blefirali smo, nije upalilo, nastavimo normalan zivot. Politicka retorika ce u ovako napujdanoj Srbiji dugo ostati u post-kosovskom placljivo ratnickom takmicenju u radikalizmu...
-petar- -petar- 00:21 04.12.2007

Re: da li je ovo upravo bio

Da, ali, svi ti koji protestuju protiv Pescanika i B92 treba da imaju na umu: Pescanik ni B92 ne pozivaju nikada na linc, ne pozivaju na obracun, na to ne cini ni Blog B92. Do sada pristalice Pescanika nikoga nisu pretukle, nikome nisu stavile bombu na prozor, nikome nisu pretile... Pristalice Pescanika i ne postoje organizovane kao neko 'udruzenje'... I sad, mi smo kao opasnost, i 'ekstremisti', ajde bre!
Ali, sa druge strane, ako se represija nastavi, moze neki klinac da uleti sa bocom fozgena u Narodnu Skupstinu u vreme punog zasedanja, i tako udje direktno u istoriju, sa jos 300-tinak dusa...
medjutim medjutim 10:47 04.12.2007

Re: da li je ovo upravo bio

-petar-
Da, ali, svi ti koji protestuju protiv Pescanika i B92 treba da imaju na umu: Pescanik ni B92 ne pozivaju nikada na linc, ne pozivaju na obracun, na to ne cini ni Blog B92. Do sada pristalice Pescanika nikoga nisu pretukle, nikome nisu stavile bombu na prozor, nikome nisu pretile... Pristalice Pescanika i ne postoje organizovane kao neko 'udruzenje'... I sad, mi smo kao opasnost, i 'ekstremisti', ajde bre!
Ali, sa druge strane, ako se represija nastavi, moze neki klinac da uleti sa bocom fozgena u Narodnu Skupstinu u vreme punog zasedanja, i tako udje direktno u istoriju, sa jos 300-tinak dusa...


.. a onda bi neko ko se slucajno(?) nije zatekao u Skupstini bio proglasen za novog Vuka Brankovica..
Viktor Milicevic Viktor Milicevic 23:33 03.12.2007

dokle bre vise?

Vise mi je smesno da gledam reprizu devedesetih. Narocito kada se ovako vratim iz uvek suncanog Los Angelesa. Taman odmorim mozak, dusu i telo i onda se vratim ovde i dozivim shok! Ali totalni shok. Nemam nista protiv pescanika, ali sve te face koje kao da namerno idu po ovoj sugavoj i napacenoj Srbiji ne bi li isporvocirali sve te niskobudetne Srbe, malo mi je muka i od njih. Cemu sve to? DA bi dokazali jos jednom kako smo losi, glupi, ruzni, prljavi i zli? Znamo svi to, ne treba vise to dokazivati. A nemoguce je i ispraviti. Dajte da zivimo u nasim getima. Mi ovamo,oni tamo. Mozemo se kasnije i odvojiti. Predlazm Svetlanu Lukic i Biljanu Srblanovic za predsednika vlade i predsednika te nove drzave. Ovo vise nema smisla. Svi ti filozofii i naratori sa strane pescanika i sve te face sa strane onih koji ih proganjaju, sve je stvarno nepotrebno. Ali skroz nepotrebno. Srbija je i dalje na cudnom putu, narod toga nije ni svestan. Najmanje onaj deo sto sprecava ovakve dogadjaje a pomalo i oni koji ih organizuju.
vucko vucko 23:35 03.12.2007

Re: dokle bre vise?

Svi ti filozofii i naratori sa strane pescanika i sve te face sa strane onih koji ih proganjaju, sve je stvarno nepotrebno. Ali skroz nepotrebno.

U Los Angelesu svakako - koj' ćemo im mi.
adam weisphaut adam weisphaut 23:40 03.12.2007

Re: dokle bre vise?


U Los Angelesu svakako - koj' ćemo im mi.

Stvarno, koj cemo
Lektorka Lektorka 23:42 03.12.2007

Re: dokle bre vise?

Nemam nista protiv pescanika, ali sve te face koje kao da namerno idu po ovoj sugavoj i napacenoj Srbiji ne bi li isporvocirali sve te niskobudetne Srbe, malo mi je muka i od njih. Cemu sve to?

ovo je 55. promocija peščanika ove jeseni/zime, pa nisu valjda sve do jedne bile u ime provociranja?
a što se života u getima tiče, to je već na delu. da nije, ovo u aranđelovcu ne bi moglo da se dogodi.
-petar- -petar- 23:54 03.12.2007

Re: dokle bre vise?

Lek je gorak ali mora da se popije. Sto se kaze: psovkom do zdravlja!
Inace, ne radi se ovde o dokazivanju narodu da je glup, ruzan, prljav, i zao. Ovde se radi o pokusaju da se na vlast izvrsi pritisak zato sto je vlast glupa, prljava, ruzna, i zla. A onda oni podmetnu neke jadnike iz naroda, da se oracunavamo sami medju sobom. Stara fora, radi savrseno.
Ajde malo, "nashi" i ostali, razmislite ako mozga imate, koga ste dosli da bijete i u ime cega? Koliko ja kapiram, Pescanik je u Arandjelovcu trebalo upravo to pitanje da prodiskutuje, ali niko nije stigao da izgovori ni rec.
doktorka doktorka 00:04 04.12.2007

Re: dokle bre vise?

Ma ta instruirana , napujdana stoka ,garant, nikda nije ni cula za Pescanik . Milosevic je za ove sto su sada na vlasti mala maca.
Viktor Milicevic Viktor Milicevic 00:17 04.12.2007

Re: dokle bre vise?

Nije pitanje LA-ja, pitanje je Srbije gde sam sada, svojom voljom a ne zato sto moram. Putujem cesto i svakim dolaskom ovamo sve se vise cudim dokle cemo da vrtimo istu plocu? Imamo tu kao neke koji se bore za moderniju, drugaciju i bolju Srbiju i one druge, kojih je vecina i kojih ce jos dugi niz godna biti vecina, koji vuku ka Rusiji, kojima je Kosovou u srcu, koji bi se lako latili i oruzja ponovo. DA li cmo ih promeniti ovakvim dogadjanima tipa pescanika?Tesko, cak mislim da ce samo da se isprovociraju a jos kada im uspe ovakva akcija samo ojacaju. Moj predlog je da se ide po ovim tribinama i da se nose video snimci, kako se zivi tamo negde. Neka bude London, Paris, LA, Vankuver, Berlin itd. Bez reci, bez diskusije pod parolom hocemo i mi ovako! Ovo sve mi se svodi na rat filozofa koji tesko da bi igde prosli na "trulom" zapadu, i onih nisobudzetnih koje isto tesko da mozemo videti tamo negde. DA neko dodje za zastavama Srbije da bi prekinuo pescanik? Pa mi je to smesno. I koga provociraju zastave jedne zemlje u kojoj zivi? Koga je sramota da kaze da je Srbin a zivi u Srbiji, ili ko misli da to nije u redu. Frka sa himnom? Pa ugledajmo se na USA naprimer. Svaki auto skoro nosi americku zastavu, ja je imam tamo u kuci. Uvek kazem za sebe da sam amerikanac jer imam njihovo drzavljanstvo. A ovde? Treba se osecam radikal ako imam srpsku zastavu kuci? Treba da razmisljam o nekim nacionalnim manjinama i kako nemaju neka prava dok gledam kako sta s radi sa tim pravima na zapadu? Sve su to sitne gluposti koje su nejasne svakom normalnom coveku koji nije ponikao odavde. Plasim se da je sve sto je vredelo otislo odavde. Ovo malo "progresivnog" sto je ostalo, ili sto nije imalo sta da trazi tamo gde se mnogo radi a ne prica, cima trenutno onaj sloj drustva koji takodje ne radi ali nije sposoban da filozofira kao oni i da od toga zivi. Zato ne vidim ama bas nista pametno. Sa ce promocija pescanika po svim gadovima? Pa to je radio emisija ne show za provokaciju. DA me neko pogresno ne razume, uvek sam pre za te face koje su po pescaniima, LDP-u, pored Natase Kandic i svih ostalih njima slicnih. Ali bi voleo da nema ni jednih ni drugih. Puste zelje
man ray loves me man ray loves me 23:50 03.12.2007

.

Zmijsko jaje.
gorran gorran 23:53 03.12.2007

Re: .

Zmijsko jaje
Exactly :(
gorran gorran 23:57 03.12.2007

možda tripujem,

možda uopšte nema nikakve veze - ali evo asocijacije:

Tomorrow Belongs to Me

Doduše, "naši" nisu tako uredni... Ni tako muzikalni...
Da li je to olakšavajuća okolnost? :((
Vega Vega 07:07 04.12.2007

Re: možda tripujem,

uredni


Nashi "Nashi" kazu da su organizovani po ugledu na Putinove "Nashe":

pa ti sad vidi....
Nenad M. Nenad M. 00:06 04.12.2007

eglasio se i Djordje Vukadinovic

evo kako tzv nezavisni dss analiticar pocinje kolumnu i sta sve stavlja u istu recenicu:

"...Танка љуска нормалности испод које буквално ври вулкан социјалних и политичких тензија, интереса, мржње и интрига, које у тренутку могу изменити и прекомпоновати читав регионални политички пејзаж – то вам је слика данашње Србије. Нешто као Помпеја уочи ерупције. Тек ту и тамо, потмула грмљавина из дубине Везува и неки прамен дима у виду “Пешчаника”, “Гарде Цара Лазара” и маскираних припадника Албанске националне армије наговештава могућност блиске несреће...."
-petar- -petar- 00:11 04.12.2007

Re: oglasio se i Djordje Vukadinovic

A na ovo se savrseno nadovezuje slika Djordje Vukadinovic opisana njegovim sopstvenim recima: znate ono, kako bi on hteo Klaudiju Shifer, ali se mora zadovoljiti drugaricom iz skolske klupe u srednjoj skoli, ili komsinicom iz zgrade...
Vukadinovic i njemu slicni klovnovi opasni su samo zato sto im se daje prostor u medijima u potpunoj nesrazmeri sa njihovim kompetencijama i znacajem. DB.
adam weisphaut adam weisphaut 00:14 04.12.2007

Re: eglasio se i Djordje Vukadinovic

A evo kako je njegov kolega Antonic u melodramaticno ruho zavijeno najavio jos pocetkom godine ovo:
Ali, Srbijo mila, ipak, ne moraš zbog njega glumiti. Slobodno plači. I najvažnije je da ih sve zapamtiš. I one koji su se po tebi ređali i one koji su navijali i dobacivali. Jer, jednoga dana...
Milan M. Ćirković Milan M. Ćirković 00:56 04.12.2007

Re: eglasio se i Djordje Vukadinovic

Pazi kad covek stavlja Pescanik sa GCL i ANA?!?! Kakav degenerik -- jos jedna potvrda povecanja stopa mutacija zbog nuklearnih proba (ali i povecane Sunceve atmosferske aktivnosti), tako nesto nakazno jednostavno ne moze priroda normalnom evolucijom da iznedri...
milivoye milivoye 09:28 04.12.2007

Re: eglasio se i Djordje Vukadinovic

Искрено, најтеже ми пада тај слинаво-муцави мелодранатични тон.
То је толико имбецилно, несувисло и несететско словослагање да би могло да се упореди једино са Мирјаном Марковић и Љиљаном Хабјановић.

Све и да није гомила гована, језив је мазохизам исчитавање НСПМ текстова :(
man ray loves me man ray loves me 18:36 04.12.2007

Re: eglasio se i Djordje Vukadinovic

Nenad M.
...у виду “Пешчаника”, “Гарде Цара Лазара” и маскираних припадника Албанске националне армије

Da, obozavam da citam mislioce u vidu Vukadinovica, Hume-a, Locke-a...
jakikaki jakikaki 00:16 04.12.2007

Arandjelovac

Pre neko veče je išao film "Neka čudna zemlja" po motivima Radoja Domanovića i u njemu ima jedna izuzetna replika
policajca upućena šefu policije a koja otprilike glasi "A DA GA JA IPAK MALO UBIJEM ?" Plašim se da zaista u zemlji
Srbiji može doći do "malog ubijanja" anti-Srba,Soroševih plaćenika,možda i onih koji se ne prezivaju na "ić".Nekada
zaista pomislim da je u redu što u Srbiji vlada "bela kuga" i što izumiremo kao narod.Ne smatram da je Koštunica kriv
( Car je go. ).Kriv je Tadić sa kompletnim DS-om,koji toliko popušta Koštunici,da je to odurno,ali kako seješ tako ćeš i žnješ.Biće Predsednički,lokalni pa i parlamentarni izbori (ako ih doživimo ).Molim blogere da me potsete ko je rekao da će se definitivni raspad Jugoslavije završiti tek kada SRBI zarate izmedju sebe.
-petar- -petar- 01:11 04.12.2007

Re: Arandjelovac

da me potsete ko je rekao da će se definitivni raspad Jugoslavije završiti tek kada SRBI zarate izmedju sebe


Ne znam, ali to je kao u knjigama: da bi se proces zavrsio, krug mora da se zatvori. To mu je tako u prirodi, mozda sudbina...
medjutim medjutim 10:53 04.12.2007

Re: Arandjelovac

jakikaki
Pre neko veče je išao film "Neka čudna zemlja" po motivima Radoja Domanovića i u njemu ima jedna izuzetna replika
policajca upućena šefu policije a koja otprilike glasi "A DA GA JA IPAK MALO UBIJEM ?" Plašim se da zaista u zemlji
Srbiji može doći do "malog ubijanja" anti-Srba,Soroševih plaćenika,možda i onih koji se ne prezivaju na "ić".


Neka pocnu od: Kostunica, Mihajlov, Kolundzija, Bubalo, Naumov, Forcan..
mila mila 00:17 04.12.2007

Arhangelovac

Peščanik u tv izdanju, to bi možda bilo rešenje.
Evo zašto: radio b92, tv b92 i blog, jesu kompatibilni, ali ne u celosti. Ciljne grupe su im različite. Velika većina gleda samo tv.
Emisija Peščanik, mogla bi da se snimi za tv tako da se urednicima omogući da im kamere "ne smetaju puno", a mogla bi da ima i sasvim drugačiju , sažetiju formu da se naknadno montira , dokumentuje itd. Sagovornici bi bili u pravom planu, po principu izajva ako je tako lakše seckati od intervjua, a moglo bi rediteljskoj mašti da se da na volju.
Autori emisije posle svega, trebalo bi verovatno da prošire tim jer su isuviše angažovane projektom koji je počeo da prerasta inicijalnu emisiju postavši karavan dobre volje. I to je naravno uspeh za ovu emisiju, kao i knjiga ali ljudima zadojenim " informativnim besnilom "u prethodnom periodu stvarno treba omogućiti i da vide ljude koji veruju da je bolja država moguća. Većina sagovornika emisije Peščanik na vreme je, još pre više od decenije upozoravala kuda ide država. Ne verujem da egoistično uživaju u svom " providjenju", što su eto bili u pravu, već iznova , pošto nije očigledno bilo dovoljno, pokušavaju da probude zdravi razum.

*Sory za prošli komentar na blogu kod tebe Biljana. Peraluk me bio omamio. Pobrljavila mi bila taštatura.
akai akai 00:21 04.12.2007

Cestitam Ceci & Ceci...

... koliko god to blesavo izgleda ali Pescanik se podigao na novu lestvicu. Prvo su bile pojedinacne pretnje, pa ignorisanje kao da ne postoji, pa sad pocinje nova faza u reziji DB-a & co.
ceda_urosevic ceda_urosevic 00:27 04.12.2007

I JA SAM PESCANIK!




O Nemačka, bleda majko,
kako uprljana sediš među narodima,
među ukaljanima padaš u oči.
Najbedniji od tvojih sinova leži umlaćen.
Kad mu je glad bila velika,
drugi su tvoji sinovi digli ruku na njega.
To se raščulo.
U tvojoj kući urla laž,
a istina mora da ćuti, je li tako?
Zašto te svuda hvale tlačitelji,
a potlačeni okrivljuju?
Izrabljivani prstom ukazuju na tebe,
a izrabljivači hvale sistem što je u tvojoj kući izmišljen.
A svi vide kako skrivaš skut svoje suknje,
krvav od krvi tvog najboljeg sina.
Kad slušaju govore što dopiru iz tvoje kuće, smeju se,
ali ko te ugleda, maša se noža kao da vidi haramiju.
O Nemačka, bleda majko,
ala su te udesili tvoji sinovi,
da među narodima sediš kao ruglo
ili kao užas.
imarko imarko 00:54 04.12.2007

brz odgovor...

par minuta nakon mog pozdravnog maila, dobio sam i odgovor :))

On Dec 4, 2007 12:17 AM, Удружење "НАШИ" Аранђеловац <udruzenjenasi@gmail.com> wrote:
> Stoka ti tata mamu ti jebem seljacku
>
> 2007/12/4, Marko Ilic <ilic***@gmail.com>:
> > STOKO!
> >
>

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana