Politika

Nezvanično, već poznata presuda ICJ o nezavisnosti Kosova

Jelica Greganović RSS / 20.07.2010. u 23:06

icj1.jpgOdluka Međunarodnog suda pravde (ICJ) u Hagu, po pitanju zakonitosti proglašenja nezavisnosti Kosova je navodno, nezvanično, već poznata – Nezavisnost Kosova je u suprotnosti sa međunarodnim pravom, ali je legitimna zbog genocida nad kosovskim Albancima.

 

Direktan prenos saopštenja zvanične odluke ICJ će, 22. jula u 15 časova, moći da se gleda na internet portalu ovog suda http://www.icj-cij.org/homepage/index.php?lang=en

 

Slovenački mediji već prenose gore navedenu, nezvanično, odluku suda, za koju crnogorski portal Analitika, tvrdi da je već stigla u Beograd. Kolega, Miša Brkić u svom članku za pomenuti portal piše i da od jednog od insajdera saznaje da će presuda imati dve ključne stavke: prvu, da će ICJ dati savetodavno mišljenje da nezavisnost Kosova nije u skladu sa međunarodnim pravom i drugu, da je Srbija, odnosno tadašnji režim Slobodana Miloševića, 1999. godine izvršio genocid nad kosovskim Albancima, zbog čega je njihova reakcija, odnosno proglašenje nezavisnosti Kosova – legitimno.

Zbog toga se očekuje da se, nakon zvaničnog saopštenja odluke ICJ, bitka za Kosovo biti preseljena na East River, u Ujedninjene nacije, gde bi u Generalnoj skupštini UN, Srbija mogla da traži glasanje o novoj rezoluciji o Kosovu, koja bi mogla da bude  osnova za nove pregovore Beograda i Prištine. Kako prenose slovenački mediji, pod uticajem lobiranja Srbije bi obična večina u Generalnoj skupštini mogla da izglasa ovu rezoluciju, koja bi trebalo da bude i poruka Srbije velesilama, poput SAD i EU da je Srbija spremna na svaku vrstu kompromisa, od podele Kosova, do čak i ponude modela nekadašnjeg »Plana Z4«, odnosno onoga što je Zagreb svojevremeno nudio Milanu Martiću i Milanu Babiću za Kninsku krajinu, a što je Slobodan Milošević odbio. Taj model bi sada mogao biti ponuđen Albancima na Kosovu.

Kosovo je nezavisnost proglasilo februara 2008. godine, od tada ga je priznalo 69 država, od kojih su 22 članice EU. Ove godine je Kosovo, kako pišu slovenački mediji, uknjižilo samo pet novih priznanja.

Ostaje da se čeka zvanično saopštavanje odluke ICJ, iskreno rečeno, gore navedena, navodna i za sada nezvanična odluka ICJ mi zvuči...očekivano.

 EDIT: 22. 7. 

S obzirom da je ovaj blog tako pun komentara da se sve teže prati, molim vas da diskusiju ili vaša razmišljanja o ovoj temi pišete na mom novom,upravo objavljenom blogu na tu temu. Hvala :)

EDIT 2:

S obzirom da se ovde još uvek pojavljuju komentari, a postoji moj novi blog na istu temu, zatvoriću ovaj za komentare. Nadam se da nemate ništa protiv.



Komentari (344)

Bloger je isključio mogućnost postavljanja komentara za ovaj tekst

filvas filvas 11:06 22.07.2010

Re: Koji genocid?

Nesto je tu nelogicno.

Ivana23, full respect.
escherichije_colic escherichije_colic 11:07 22.07.2010

Re: Koji genocid?

Ali ono sto je plebs, pa i ja sa njim, tih dana gledao na televiziji (mislim na te satore i sve ostalo sto se dalo videti) je definitivno bila tacka prevrata u zapadnom javnom mnenju posle kog povratka vise nije moglo biti - tada je postalo jasno da ce stvari krenuti iz zla u (mnogo) gore, sto je kulminiralo bombardovanjem.




Evo opet da podsetim na Wag the dog. Niko te snimke ne pušta bezveze, niti su snimljeni tek tako slučajno na terenu. Sve je to producirano i pažljivo režirano. Uostalom, i naša TV se pokazala kao šampion montaže i ratne propagande 90ih, ne vidim zašto bi ovi sa svojom lovom, tehničkom podrškom itd bili nešto drugačiji/moralniji u izveštavanju sa ratišta.
freehand freehand 11:27 22.07.2010

Re: Koji genocid?

Pa eto, složismo se.
Ali su šatori stvar lako sklopiva i rasklopiva, brzo to ide. A i narod se lako pokreće, naročito kad je naviako da ne pita mnogo gde, kako i zašto. Taj model - žene i deca kao štit, opali i utekni pa čekaj da dođe besna policija... Nisu to albanci izmislili, ali su izvanredno primenili. Kao i Ameri hokus-pokus - od terorista oslobodioci, od Faktora mira i stabilnosti - Balkanski kasapin. Ta je ekvilibristika postala već uobičajena, ko mprovaljeni mađioničarski trik.
Moj je problem što se osećam ko Kalimero, eto. Zaboli me stomak svaki put kad se pomene Kosovo, jer je to tačka u kojoj su sabrane sve moje socio-političke frustracije!
Kad god kažem da sam za mir, moram da napomenem da nemam veze sa antiratnim militaristima; kad kažem da nisam nacionalista automatski moram da pravim razliku između sebe i građanskih šovinista. To što sam za apsolutno poštovanje ljudskih prava nikako me ne svstava uz one koji njihovo promovisanje i odbranu sprovode osiromašenim uranijumom i obogaćenim multinacionalnim kompanijama...
Tako da ni moje poimanje demokratije ne znači da u ime pomirenja i ljubavi među narodima i komšijama treba rasipati dedovinu.

P.S. Eto, Bili, pa izvini; 9/10 ovoga što mi izlete nije namenjeno tebi, al praštaj, jerbo je u dalekoj vezi sa temom uopšte
Bili Piton Bili Piton 11:31 22.07.2010

Re: Koji genocid?

freehand


P.S. Eto, Bili, pa izvini; 9/10 ovoga što mi izlete nije namenjeno tebi


Ma jok bre, sve kul, nista licno
011-495 011-495 15:06 22.07.2010

Re: Koji genocid?

Proterivanje nije ni blizu genocida. Da je tako neko bi osudio mnoge vojskovodje i politicare u Hrvatskoj za genocid nad Srbima.
constans constans 15:03 21.07.2010

Let the games begin

1.Misljenje MSP ima ponajmanje veze za Kosovom,pa tako ono sto se tamo bude desavalo
biti manje bitno od desavanja u drugim regionima u svetu.
2.Misljenje MSP ce glasiti da je JPN Kosova u skladu(duhu) medjunarodnog prava.
3.Srbija nikad nece postati deo EU.

Ovo je cisto moj stav, videcemo sutra...
koksy koksy 15:36 21.07.2010

Re: Let the games begin

constans
1.Misljenje MSP ima ponajmanje veze za Kosovom,pa tako ono sto se tamo bude desavalo
biti manje bitno od desavanja u drugim regionima u svetu.
2.Misljenje MSP ce glasiti da je JPN Kosova u skladu(duhu) medjunarodnog prava.
3.Srbija nikad nece postati deo EU.

Ovo je cisto moj stav, videcemo sutra...


ad1. o kako ti grešiš
ad2. aj' baš da vidimo
ad3. o kako si ti u pravu
constans constans 16:07 22.07.2010

Re: Let the games begin


koksy
constans
1.Misljenje MSP ima ponajmanje veze za Kosovom,pa tako ono sto se tamo bude desavalo
biti manje bitno od desavanja u drugim regionima u svetu.
2.Misljenje MSP ce glasiti da je JPN Kosova u skladu(duhu) medjunarodnog prava.
3.Srbija nikad nece postati deo EU.

Ovo je cisto moj stav, videcemo sutra...


ad1. o kako ti grešiš
ad2. aj' baš da vidimo
ad3. o kako si ti u pravu

koksy


1.Cilj ovakovog misljenja nije da se uspostavi mir u svetu vec naprotiv... Kosovo je poodavno vec fakticki nezavisno, a ono sto sledi u EU a i sirom
sveta je scenario raspada bivse SFRJ. Nije realno da se u Evropi vode ratovi
izmedju drzava ali je realno da cemo biti svedoci mnostva gradjanskih, verskih i etnickih ratova, medjutim moguce je da dodje u 2. fazi dodje i do ratova medju drzavama, jer u slucaju da manjina koja zeli nezavisnot bude u svom pokusaju neuspesna moze dobiti pomoc i zastitu susedene drzave. Krajnji efekat ce biti isti kao WWII, nova sansa za USA.
2.Iako sam po struci nesvrseni pravnik,nisam slep, ovakva odluka je bila ocekivana, ponavljam ne zbog Kosova, jer je Kosovo zamrznut problem, strane trupe su prisutne, priznato od x zemalja... Ona samo otvara prostor za haos koji ce uslediti. Sve velike odluke su donete par godina pre nego sto pocnu da se sprovode...
3.Srbija nikad u svojoj istoriji nije bila deo Evrope(rimsko carstvo je izuzetak jer su onda sa one strane bili varvari) ma sta god radila.Tako
da ako se pogleda u proslost, nema razloga za optimizam,nema garancija da ce EU postojati za 10g, nema garancija da ce biti volje EU za prosirenjem
za 10g, nema garancija da ce Srbija ispuniti uslove za prijem za 10g, nema garancija da ce Srbija zeleti da bude deo Eu za 10g, na cemu onda zasnivati
iluzije o ulasku u EU?

"Videcemo sutra" -znaci da necu da komentarisem nista dok ne vidim da li sam u pravu.

Druze Gavrilo mi ti se kunemo da sa tvog puta ne skrenemo....
ljuboten ljuboten 21:46 21.07.2010

"Nije mi jasno i videćemo sutra"

Česti su komentari koji završavju sa "nije mi jasno" i "videćemo sutra". Svima kojima do sada nije postalo jasno, nemaju šta da očekuju ni od sutrašnjeg dana, kada će se pročitati odluka u Hagu.
vludvig vludvig 22:17 21.07.2010

Kakvo licemerje

Sad se u krugovima EU više i ne spominje ranije isticani stav da su pitanje Kosova i pridruživanje Srbije Uniji dva odvojena procesa.

izvor: Beta
011-495 011-495 00:13 22.07.2010

jel'

su drzavni genocid ba KiM dokazali, beyond rasonable doubt?
Gonzo92 Gonzo92 00:19 22.07.2010

Zasto cuti Dobrica Cosic?

Nesto se iza brda valja...
freehand freehand 10:20 22.07.2010

Re: Zasto cuti Dobrica Cosic?

Gonzo92
Nesto se iza brda valja...


Čuti, more, ne čačkaj mečku!
Jerbo ćemo opet najebati...
Hansel Hansel 11:13 22.07.2010

Re: Zasto cuti Dobrica Cosic?

Bez namere da ga branim, ali D.Ć. je davno predlagao podelu Kosova... kada smo možda i bili u poziciji da tako nešto mnogo autoritativnije predložimo, a možda i dobijemo...
palilula92 palilula92 04:17 22.07.2010

blog(ovaj)

DELUJE KO DOMACI ZADATAK PO POLITICKIJ LINIJI( ukljucujuci i mnoge koji se javljaju sa "proverenim" informacijama po prvi put)

A TI BANUJ AKO HOCES
palilula92 palilula92 04:18 22.07.2010

blog(ovaj)

DELUJE KO DOMACI ZADATAK PO POLITICKIJ LINIJI( ukljucujuci i mnoge koji se javljaju sa "proverenim" informacijama po prvi put)

A TI BANUJ AKO HOCES
Jelica Greganović Jelica Greganović 08:34 22.07.2010

Re: blog(ovaj)

DELUJE KO DOMACI ZADATAK PO POLITICKIJ LINIJI( ukljucujuci i mnoge koji se javljaju sa "proverenim" informacijama po prvi put)

A TI BANUJ AKO HOCES

Biće da je to, provalila si me palilulo... a ja više od svega najbolje obožavam one koji drugima podmeću svoje sklonosti. Na nesreću dugo pamtim, a tebe se sećam upravo sa kolektivnih domaćih zadataka ovdašnjih, kad si se kretala u istinoljubivim formacijama jedne od stranaka.
Što se ponude tiče, to ti je završeno.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 07:53 22.07.2010

?

Si sigurna, Jelice, da je to danas 22.07.2010.?
Jelica Greganović Jelica Greganović 08:46 22.07.2010

Re: ?

intrepid intrepid 11:26 22.07.2010

.....

Vodeći britanski stručnjak za međunarodno pravo Filip Sends takođe misli da se radi o suštinskom pitanju, ocenjujući da je veliki broj onih koji će vrlo pažljivo čitati mišljenje Međunarodnog suda pravde o Kosovu.

"Veliki je broj zemalja koje su u sličnoj situaciji: Kanada ima Kvebek, Španija ima Baskiju i Kataloniju, Britanija Škotsku, Gruzija Abhaziju i Južnu Osetiju, Kina ima Tibet itd. Zbog toga odluka suda ima potencijalno ogroman značaj, jer je reč o pitanju koje ima naglašeno političku dimenziju", kazao je on.



Mislim da su se pojedinci iz americke administracije veoma zaigrali kad su olako usli u sve ovo podrzavajuci cepanje jedne suverene drzave. a, za komsije, koji se kako vidim javljaju u velikom broju.. zakljucak Badinterove komisije: granice između bivših federalnih jedinica smatraju se državnim granicama naslednica i ne mogu se menjati silom, nego samo sporazumom - načelo uti possidetis.
Jelica Greganović Jelica Greganović 11:41 22.07.2010

Re: .....

zakljucak Badinterove komisije: granice između bivših federalnih jedinica smatraju se državnim granicama naslednica i ne mogu se mijenjati silom, nego samo sporazumom - načelo uti possidetis.

Dok se nije pojavilo Kosovo kome je data titula Jedinstvenog primera i napravljen izuzetak. Zato mi se čini da je moguće da će sud, makar i nepitan, u svoju presudu probati da ugura i tumačenje te jedinstvenosti, koja će se, pretpostavljam, bazirati na kršenju ljudskih prava.
ivanivica ivanivica 11:53 22.07.2010

Re: .....

OK, mišljenje je da je Kosovo neodvojivi dio Srbije. Kosovski Albanci dužni su svoja prava osigurati unutar srpskih institucija. I? Uzimajući u obzir odnos Srbije u proteklih 20 godina prema Albancima (masovne grobnice posijane po Srbiji i Kosovu) i razvijenost srpske demokratske kulture, kolika je vjerojatnost da Srbija prihvati Kosovare kao jednakopravan narod? Da imaju pravo sudjelovatiu oblikovanju vanjske i unutarnje politike (što, uz cca 25% od ukupnog broja stanovništva čini veeeeeliko učešće u oblikovanju politike). Koliko su Srbi spremni na to? Meni se čini Vlada Srbije Boga moli da odluka bude pozitivna po Kosovare pa da može reći: "evo narode, viša sila, po hiljduistoti put ceo svet protiv Srba"
freehand freehand 11:55 22.07.2010

Re: .....

Jelica Greganović
zakljucak Badinterove komisije: granice između bivših federalnih jedinica smatraju se državnim granicama naslednica i ne mogu se mijenjati silom, nego samo sporazumom - načelo uti possidetis.

Dok se nije pojavilo Kosovo kome je data titula Jedinstvenog primera i napravljen izuzetak. Zato mi se čini da je moguće da će sud, makar i nepitan, u svoju presudu probati da ugura i tumačenje te jedinstvenosti, koja će se, pretpostavljam, bazirati na kršenju ljudskih prava.

To smo već čuli. Problem je samo kako posle toga oidržati bar privid autoriteta i ozbiljnosti. Mislim, pitanje je da li su Ameri rešili da taj Sud potroše na brzake, jednokratno i bez kusura, i da li je Sud u stanju da se tome odupre.
ali znaćemo vrlo brzo.
Lično - duduk sam za te stvari pa ne bih da prognoziram. Uvek se zajebem, i to onoliko.
intrepid intrepid 12:00 22.07.2010

Re: .....

Dok se nije pojavilo Kosovo kome je data titula Jedinstvenog primera i napravljen izuzetak. Zato mi se čini da je moguće da će sud, makar i nepitan, u svoju presudu probati da ugura i tumačenje te jedinstvenosti, koja će se, pretpostavljam, bazirati na kršenju ljudskih prava.



naravno da ste u pravu, pritisci i lobiranja ce verovatno uciniti svoje, samo ne znam kako ce naterati juznu osetiju i abhaziju nazad u gruziju. jednom kad napravis presedan..gotovo je. osim sto ce gore navedene vlade pazljivo citati presudu mislim da i celi niz lidera kojekakvih separatistickih pokreta u svetu, sa nestrpljenjem ceka da vidi sta ce se desiti.
freehand freehand 12:04 22.07.2010

Re: .....

ivanivica
OK, mišljenje je da je Kosovo neodvojivi dio Srbije. Kosovski Albanci dužni su svoja prava osigurati unutar srpskih institucija. I? Uzimajući u obzir odnos Srbije u proteklih 20 godina prema Albancima (masovne grobnice posijane po Srbiji i Kosovu) i razvijenost srpske demokratske kulture, kolika je vjerojatnost da Srbija prihvati Kosovare kao jednakopravan narod? Da imaju pravo sudjelovatiu oblikovanju vanjske i unutarnje politike (što, uz cca 25% od ukupnog broja stanovništva čini veeeeeliko učešće u oblikovanju politike). Koliko su Srbi spremni na to? Meni se čini Vlada Srbije Boga moli da odluka bude pozitivna po Kosovare pa da može reći: "evo narode, viša sila, po hiljduistoti put ceo svet protiv Srba"

Dosadan si.I dobrosusedski maliciozan.
Nije mi svojstveno da potežem ovakve argumente, ali ova opaska
razvijenost srpske demokratske kulture
nekako me tera da se setim hrvatske demokratske kulture i nježnog odnosa prema manjinama... No, to je ispričana priča. Samo Vi komentarišite, dragi susjede, možda nešto i naučimo.
ivanivica ivanivica 12:10 22.07.2010

Re: .....

freehand

Dosadan si.I dobrosusedski maliciozan.
Nije mi svojstveno da potežem ovakve argumente, ali ova opaska
razvijenost srpske demokratske kulture
nekako me tera da se setim hrvatske demokratske kulture i nježnog odnosa prema manjinama... No, to je ispričana priča. Samo Vi komentarišite, dragi susjede, možda nešto i naučimo.

Uh, isprika, nisam htio biti maliciozan. Evo: "Kosovo je kolevka srpstva". "Ničija nije gorela do zore". "Srbija se saginjati neće". Bolje?
intrepid intrepid 12:21 22.07.2010

Re: .....

Uh, isprika, nisam htio biti maliciozan. Evo: "Kosovo je kolevka srpstva". "Ničija nije gorela do zore". "Srbija se saginjati neće". Bolje?



Idi odmori se. Domacica ovog bloga je tolerantna a ja te mogu podsetiti na iste takve parole iz hrvatskog sabora. Evo: "Drina je granica". "Hrvatski barjak viorit ce se na Romaniji", "Zemun je hrvatski", Hrvatski srijem", Hrvatska boka, Hrvatska Banja Luka, Hrvatski Mostar"...O's jos?
freehand freehand 12:24 22.07.2010

Re: .....

Bolje?

Ma krasno!
Očekujte da Vam ponude počasnu člansku kartu SRS!
Zbog rezona, ne zbog citata.
antioksidant antioksidant 12:29 22.07.2010

Re: .....

"Drina je granica". "Hrvatski barjak viorit ce se na Romaniji", "Zemun je hrvatski", Hrvatski srijem", Hrvatska boka, Hrvatska Banja Luka, Hrvatski Mostar"...O's jos?

Само Хрватско Косово нису спомињали
intrepid intrepid 12:37 22.07.2010

Re: .....

Само Хрватско Косово нису спомињали


nisam bas siguran da hrvatski kralj zvonimir, u sedmom stoljecu, nije vladao kosovom. moram proveriti u knjizi "bespuca povijesne zbiljnosti"
maca22 maca22 12:42 22.07.2010

Re: .....

ivanivica
OK, mišljenje je da je Kosovo neodvojivi dio Srbije. Kosovski Albanci dužni su svoja prava osigurati unutar srpskih institucija. I? Uzimajući u obzir odnos Srbije u proteklih 20 godina prema Albancima (masovne grobnice posijane po Srbiji i Kosovu) i razvijenost srpske demokratske kulture, kolika je vjerojatnost da Srbija prihvati Kosovare kao jednakopravan narod? Da imaju pravo sudjelovatiu oblikovanju vanjske i unutarnje politike (što, uz cca 25% od ukupnog broja stanovništva čini veeeeeliko učešće u oblikovanju politike). Koliko su Srbi spremni na to?

Auh, pa eto Franja je u bljesku i oluji proterao nezadovoljno stanovnistvo? Sta mislis ti o tome?
ivanivica ivanivica 12:48 22.07.2010

Re: .....

intrepid
Само Хрватско Косово нису спомињали


nisam bas siguran da hrvatski kralj zvonimir, u sedmom stoljecu, nije vladao kosovom. moram proveriti u knjizi "bespuca povijesne zbiljnosti"



Dobar. Samo što su takve teme u hrvatskom političkom diskursu davno otišle u ropotarnicu povijesne (neo)zbiljnosti. A, borami, glavne srpske političke teme o kojima se gorljivo priča i analizira su srpske koljevke, vilenjaci i kraljevi, kako 1990., tako i 2010. Kako je krenulo o istom će se raspravljati 2040.
ivanivica ivanivica 12:54 22.07.2010

Re: .....

maca22
ivanivica
OK, mišljenje je da je Kosovo neodvojivi dio Srbije. Kosovski Albanci dužni su svoja prava osigurati unutar srpskih institucija. I? Uzimajući u obzir odnos Srbije u proteklih 20 godina prema Albancima (masovne grobnice posijane po Srbiji i Kosovu) i razvijenost srpske demokratske kulture, kolika je vjerojatnost da Srbija prihvati Kosovare kao jednakopravan narod? Da imaju pravo sudjelovatiu oblikovanju vanjske i unutarnje politike (što, uz cca 25% od ukupnog broja stanovništva čini veeeeeliko učešće u oblikovanju politike). Koliko su Srbi spremni na to?

Auh, pa eto Franja je u bljesku i oluji proterao nezadovoljno stanovnistvo? Sta mislis ti o tome?

I ne bog zna što. Mislim da je jedan od blogera, gospodin Kovačević izravni svjedok tih događaja i nezadovoljstva tog stanovništva. On će ti bolje objasniti uzrok i razloge njihova nezadovoljstva i odlaska. Mislim da ima veze s prolupalim psihijatrima, zubarima naknadne pameti i morala i lokalnog šerifa koji se zaželio igrati visoke politike nauštrb jadnika u traktorima.
intrepid intrepid 12:57 22.07.2010

Re: .....

Samo što su takve teme u hrvatskom političkom diskursu davno otišle u ropotarnicu povijesne (neo)zbiljnosti.


a, jel, ko i ona poruka u splitu od pre nekoliko dana. nole i momci vam odrzali skolu tenisa a vi bi nas odmah na vrbe. daj, naucite se jednom i gubiti. to je samo sport.
antioksidant antioksidant 13:01 22.07.2010

Re: .....

A, borami, glavne srpske političke teme o kojima se gorljivo priča i analizira su srpske koljevke, vilenjaci i kraljevi, kako 1990., tako i 2010.

Vidim, upoznat si sa srpskom političkom scenom daleko bolje nego ja čim primećuješ takve stvari. A što se tiče hrvatske, pa skoro je bila predizborna kampanja i koliko se sećam Bandić je na kolenima polagao cveće izginulim braniteljima a prisecam se i zbrke oko registra pomenutih... Istina ne spominje se Kosovo toliko često kao kod nas ali imate i vi teme za priču...
maca22 maca22 13:07 22.07.2010

Re: .....

ivanivica
odlaska.

Covek etnicko ciscenje naziva "odlaskom". Odlicno.
antioksidant antioksidant 13:12 22.07.2010

Re: .....

maca22
ivanivica
odlaska.

Covek etnicko ciscenje naziva "odlaskom". Odlicno.

da li su sad tu? nisu, dakle otišli su. izražava se krajne precizno. isto kao što je "odlazak" podstaknut i potpomognut krajnje precizno.
maca22 maca22 13:17 22.07.2010

Re: .....

antioksidant
isto kao što je "odlazak" podstaknut i potpomognut krajnje precizno.

Ma ja mislim da su otisli svojevoljno, onako sami od sebe. Tj. on to misli.
Vidis kako on to lepo resava, proglasi da su žrtve same krive.
antioksidant antioksidant 13:22 22.07.2010

Re: .....

ma ja mislim da su otisli svojevoljno, onako sami od sebe.

shvatili da će hrvatska biti bolja i lepša bez njih... nekako hrvatskija... naravno, zašto bi ih ivanivica i zadržavao kad su oni sami krenuli da odlaze...
milisav68 milisav68 13:33 22.07.2010

Re: .....

ivanivica

Uh, isprika, nisam htio biti maliciozan. Evo: "Kosovo je kolevka srpstva". "Ničija nije gorela do zore". "Srbija se saginjati neće". Bolje?

Gadjaš pogrešnu metu.
nestor92 nestor92 13:48 22.07.2010

Dosao ujka da se zabavi...

...a rodjaci se primaju.
antioksidant antioksidant 13:57 22.07.2010

Re: Dosao ujka da se zabavi...

nestor92
...a rodjaci se primaju.

вала баш
freehand freehand 12:07 22.07.2010

Jeremićev vremeplov

Kaže Vukić - "Nastavićemo da se ponašamo kao i u budućnosti."
Jebote, šta ti je Harvard?!

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana