Društvo| Hronika| Politika

Napadači na Teofila

Goran Miletic RSS / 03.08.2010. u 14:31

profil 1
profil 1
Policija je saopštila da su danas uhpašeni Danilo Žuža (1991) i Miloš Mladenović (1992) koji su osumnjičeni da su 24. jula 2010. metalnim šipkama napali novinara Teofila Pančića u autobusu na liniji broj 83. Policija je hapšenje izvršila uz saradnju BIA (pohvalno ?) i na osnovu DNK analize.Naravno da svi treba da poštujemo pretpostavku nevinosti i da sve treba da se okonča u brzom i pravednom postupku pred sudom (ovo je u interesu i žrtve i počinilaca), ali vredi preliminarno pogledati koga je policija uhapsila i za šta se te osobe terete.

 

Na facebook-u je lako naći prvog osumnjičeog (dva profila). Iz dve

Kosovo se brani štanglom
Kosovo se brani štanglom
priložene fotografije lako je utvrditi pripadnost nasilnim grupama koje se "bore" protiv svakog ko kaže da Srbija mora (i može) da se menja. Dovoljno dobri Srbi su za pripadnike ovih grupa samo oni koji su dovoljno ubijali (ili makar pozivali na mržnju i ubijanje), a loši svi oni koji vide i kažu da u Srbiji mora biti pravde i jednakosti.

 

 

 

 

 

Danilo Zuza (1991)
Danilo Zuza (1991)
Danilo Žuža je (sudeći po policijskim podacima), imao samo 4 godine kada je potpisan Dejtonski mirovni sporazum, samo 7 kada je Milošević krenuo da nasiljem "sređuje stanje" na Kosovu, 8 kada je usledila NATO intervencija, 9 kada je Milošević sišao sa vlasti.Imao je 12 godina kada su ubili Zorana Đinđiča, 15 kada je Crna Gora proglasila nezavisnost, a 17 kada je to učinilo Kosovo.

Na jednoj od njegovih slika (ako su profili autentični) piše krajnje uobičajeno "Kosovo je Srbija", dok je u pozadini poster Radovana Karadžića iz poznate kolekcije "SRB-IN" nezabranjene organizacije "Obraz". Na drugoj slici (opet ukoliko je profil autentičan) je pomenuti mladić u crnom duksu na kome piše "Srbija Srbima-Srbin za Srbina: nema predaje, borba se nastavlja".

Tužilaštvo je saopštilo da ih tereti za kvalifikovane oblike nasilničkog ponašanja i ugrožavanja sigurnosti. Pravnici uglavnom znaju šta ovo znači, ali ne razumem zašto tužilaštvo to propušta da saopšti i građanima. To "pojašnjenje" bi trebalo da bude poruka da će država oštrije kažnjavati sve one koji napadaju "neistomišljenike",a zakonodavac bi konačno trebalo da jasno predvidi "zločin iz mržnje" u našem Krivičnom zakonu.

 Za kraj, članovi zakona na koje se poziva Tužilaštvo:

Ugrožavanje sigurnosti

Član 138.

(1) Ko ugrozi sigurnost nekog lica pretnjom da će napasti na život ili telo tog lica ili njemu bliskog lica,
kazniće se zatvorom do tri godine.
(2) Ko delo iz stava 1. ovog člana učini prema više lica ili ako je delo izazvalo uznemirenost građana ili druge teške posledice,
kazniće se zatvorom od tri meseca do pet godina.
(3)„Ко дело из става 1. овог члана учини према председнику Републике, народном посланику, председнику Владе, члановима Владе, судији Уставног суда, судији, јавном тужиоцу и заменику јавног тужиоца и лицу које обавља послове од јавног значаја у области информисања у вези са пословима које обавља,

казниће се затвором од једне до осам година.".
 

Nasilničko ponašanje

Član 344.

(1) Ko grubim vređanjem ili zlostavljanjem drugog, vršenjem nasilja prema drugom, izazivanjem tuče ili drskim ili bezobzirnim ponašanjem značajnije ugrožava spokojstvo građana ili teže remeti javni red i mir,
kazniće se zatvorom do tri godine.
(2) Ako je delo iz stava 1. ovog člana izvršeno u grupi ili je pri izvršenju dela nekom licu nanesena laka telesna povreda ili je došlo do teškog ponižavanja građana,
učinilac će se kazniti zatvorom od šest meseci do pet godina.

 



Komentari (331)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

man ray loves me man ray loves me 18:50 04.08.2010

Re: Dugotrajnije posledice?

jbš li ti nešto

teofil mi je drag ali istina mi je draza :) ovo jeste malo jadno.

nisam shvatala u kojoj meri teofil pripada toj pescanik ekipici. za mene je on uvek bio nekako svoj covek, izvan te price. ali ustvari, kad se covek krece u hermetickoj grupi koja se odrzava odredjenim diskursom cija glavna svrha je, cini mi se, da jedni drugima titraju kako su oni bolji od ostalih jer vide to to to i to, vremenom se neminovno izgubi kompas. cak i ako su vecim delom u pravu za stvari koje vide, ta zatvorenost i ta atmosfera koju sami stvaraju na kraju postaje bolesna, ko u Bunuelovom 'Andjelu unistenja'.
man ray loves me man ray loves me 20:20 04.08.2010

Re: Dugotrajnije posledice?

tako se postaje frajer a ne stanglom po glavama i hebanjem "necega"



kinky kitten kinky kitten 15:38 05.08.2010

Re: Dugotrajnije posledice?

ninasimone
Goran Vučković
Izgleda da je udarac u glavu imao dugotrajnije posledice na Teofila...

Veliki avangardni pesnik Vujica Rešin Tucić priupitao bi vragolasto takve dilbere, takve smušene bezveznjake šupljikave odakle god da ih zahvatiš: jbš li ti nešto? Odgovor, žalosno naslutljiv, ne bi dobio, osim u vidu štangle u glavu, pomalo falusoidne.


Izvor: Vreme


E, pa sad cu odmah napad PMS-a da dobijem! Jel' moze da se odreaguje na ovakve dogadjaje bez tog vecitog muskog qurcenja ko je kome, kome je veci, itd. a sve preko zenskih glava?! Pa sa ovim ni Teofil, a ni Vujica (edit:bio), nisu nista bolji od ovih klinaca koji su ga sad izgleda i silovali usput. More mrs' svi zajedno!

Uuuu jbt, PC sojke se omdah prepoznale u "necemu" i djuture pod istu kapu strpale sve zenske glave. Jer zaboga, ako uz glagol "jbti" stavis "nesto" to mogu biti jedino i iskljucivo zene? A sve preteci napadom PMSa (so cute) da se kanda zrtvi prilepi jos i etiketa soviniste i protresu jos malo gace od str'a.
Jbti se dakle, mogu samo zene, nikako i muskarci ili nesto drugo... Zagrebes malo i naletis da l na homofobiju, da l na frustraciju?
And then... sta je tako strasno i grozomorno u tom jbnju?
ninasimone ninasimone 16:26 05.08.2010

Re: Dugotrajnije posledice?

kinky kitten

Jbti se dakle, mogu samo zene, nikako i muskarci ili nesto drugo... Zagrebes malo i naletis da l na homofobiju, da l na frustraciju?

heh, reci onim junosama sa slike da nije tako pa da vidim sta ce da ti se desi nego si mene nasla da optuzujes za homofobiju.
And then... sta je tako strasno i grozomorno u tom jbnju?

kad shvatis razliku izmedju ovog jbnja i onog jbnja, javi se.
pc sojka (ovo cu da uzmem za moj novi nik )
kinky kitten kinky kitten 16:55 05.08.2010

Re: Dugotrajnije posledice?

ninasimone
kinky kitten

Jbti se dakle, mogu samo zene, nikako i muskarci ili nesto drugo... Zagrebes malo i naletis da l na homofobiju, da l na frustraciju?

heh, reci onim junosama sa slike da nije tako pa da vidim sta ce da ti se desi nego si mene nasla da optuzujes za homofobiju.

Cekaj, ti si se obracala junosama sa slike, ne Teofilu?

And then... sta je tako strasno i grozomorno u tom jbnju?

kad shvatis razliku izmedju ovog jbnja i onog jbnja, javi se.
pc sojka (ovo cu da uzmem za moj novi nik )

Poduci me, molim te.
ninasimone ninasimone 19:36 05.08.2010

Re: Dugotrajnije posledice?

kinky kitten

Cekaj, ti si se obracala junosama sa slike, ne Teofilu?


Da, i njemu, a da ti je zaista stalo do prava homoseksualaca, i ti bi. Zar nije dovoljno reci: nasilje je uzasno bez obzira na razloge a nasilje prema neistomisljenicima dodatno gusi pravo na slobodu govora i misljenja. Umesto toga, dobili smo neku flower-power rapsodiju o pogresno usmerenim seksualnim frustracijama zacinjenu zakljuckom o nemanju pogodnijih objekata na kojima bi se te frustracije istresle. A one falusoidne sipke na kraju, sta treba da znace? Kako bi zvucalo "napadaju me sto branim Rome a ja njima kazem nisam ja ciganin, vi ste". Pa, izvini, ali 'fala mu na takvoj odbrani. Nista mu razmisljanje nije zrelije od razmisljanja ovih tabadzija.
kinky kitten kinky kitten 21:55 05.08.2010

Re: Dugotrajnije posledice?

ninasimone
kinky kitten

Cekaj, ti si se obracala junosama sa slike, ne Teofilu?


Da, i njemu, a da ti je zaista stalo do prava homoseksualaca, i ti bi. Zar nije dovoljno reci: nasilje je uzasno bez obzira na razloge a nasilje prema neistomisljenicima dodatno gusi pravo na slobodu govora i misljenja. Umesto toga, dobili smo neku flower-power rapsodiju o pogresno usmerenim seksualnim frustracijama zacinjenu zakljuckom o nemanju pogodnijih objekata na kojima bi se te frustracije istresle. A one falusoidne sipke na kraju, sta treba da znace? Kako bi zvucalo "napadaju me sto branim Rome a ja njima kazem nisam ja ciganin, vi ste". Pa, izvini, ali 'fala mu na takvoj odbrani. Nista mu razmisljanje nije zrelije od razmisljanja ovih tabadzija.

Izvini, sad vidim da si ti funkcionalno nepismena, ako je ovo zapravo nacin na koji "razumes" njegove tekstove.
Priznaj da si jedva docekala da stavis znak jednakosti izmedju 2 bubuljicave nedojbne nacisticke sline i Teofila Pancica? Jeste, bas je isto razmisljanje dijagnosticiranje akni nejbcom i premlacivanje lobanja koje se koriste i u svrhe razmisljanja. Srm vam se u relativizaciju i politiku ekvidistance.
Prvo u citiranom prepoznas nepostojecu mizoginiju, jerbo "nesto" mogu biti samo zene, da bi se potom vadila bukvalnim tumacenjem potpuno nebitnog kolokvijala.
Vidis, svakako je daleko zdravije falus koristiti u svrhe jbnja partnera ili partnerke (svako po svom izboru), nego nekanalisani i nadasve iracionalni bes istresati metalnim, o da falusoidnim stanglama po lobanjama neistomisljenika. Da su otkrili cari ovog prvog mozda bi imali cistiji ten, bistriji um i miroljubivu narav. Stvarno je taj Teofil jedan nevaljalac sto se drznuo da postavi bezobrazno pitanje. Isti je k'o nacisti, pzd mu materina!
maca22 maca22 22:07 05.08.2010

Re: Dugotrajnije posledice?

Impresivna gomiletina skraćenica.

Ma nije samo ona funkcionalno nepismena. Vidis da su ljudi ovde masovno nepisemni i misle da je to jadan komentar.
kinky kitten kinky kitten 22:14 05.08.2010

Re: Dugotrajnije posledice?

Vidim... toliko jadan da je prakticno opravdao stangliranje.
Svakakva se relativizatorska nacoska boranija nagomilala na ovom blogu.
man ray loves me man ray loves me 22:34 05.08.2010

Re: Dugotrajnije posledice?

Svakakva se relativizatorska nacoska boranija nagomilala na ovom blogu.

Teofil je pitao (u tirazu od, apparently, 8000 primeraka) svoje napadace "Jebes li ti nesto"? Zar se obicno ne jebe neko?

Edit: Uostalom, Teofil sam pobija sopstvenu tezu da su ga "brabonjci" napali zato sto nista ne jebu. Surely, on sam je prosao kroz mnogi susni period (ko nije, jelte), pa se nikad nije uhvatio stangle.
Ustvari, najvise me nervira to sto im je odgovorio kao klinac od pet godina. Smlatili su ga na njihov verbalni nivo.
maca22 maca22 22:38 05.08.2010

Re: Dugotrajnije posledice?

kinky kitten
Vidim... toliko jadan da je prakticno opravdao stangliranje.
Svakakva se relativizatorska nacoska boranija nagomilala na ovom blogu.


Naravno, kada neko kaže da je to pitanje "jadno" ti odmah vidiš pravdanje batina. Impresivan vid. Treće oko?
maca22 maca22 23:15 05.08.2010

Re: Dugotrajnije posledice?

man ray loves me
Ustvari, najvise me nervira to sto im je odgovorio kao klinac od pet godina. Smlatili su ga na njihov verbalni nivo.

Nije mu to prvi put. :)
kinky kitten kinky kitten 23:20 05.08.2010

Re: Dugotrajnije posledice?

man ray loves me
Svakakva se relativizatorska nacoska boranija nagomilala na ovom blogu.

Teofil je pitao (u tirazu od, apparently, 8000 primeraka) svoje napadace "Jebes li ti nesto"? Zar se obicno ne jebe neko?

Edit: Uostalom, Teofil sam pobija sopstvenu tezu da su ga "brabonjci" napali zato sto nista ne jebu. Surely, on sam je prosao kroz mnogi susni period (ko nije, jelte) pa se nikad nije uhvatio stangle.
Ustvari, najvise me nervira to sto im je odgovorio kao klinac od pet godina. Smlatili su ga na njihov verbalni nivo.

Da li je moguce da ste svi redom toliki bukvalisti?
Naravno da nije pitao svoje napadace, jer ti bolidi nit ce to procitati, nit bi razumeli sve i da procitaju, nit ga ravno zabole falus da li su zaista skinuli mrak. Niti se o jbnju kao takvom uopste u toj sintagmi radi. A nije ni pobio tezu, ne sopstvenu, nego objektivnu o motivima napada na njega. Potkacio je tek usput cinjenicu da brabonjci u najplodnijim godinama s potencijalom zdrave erekcije, umesto falusa, koriste falusoidne stangle, iz pobuda koje bi trebalo da su i najobicnijoj budali jasne, ako ne zeli da zatvara oci pred endemskom posasti koja sistemski razara ovo drustvo.

A sad me izvinite, ja zaista dalje nemam nameru da se bavim tekstualnim trivijama dok nacisti pune dzakove kamenicama i stanglama kojima ce maziti svoju narednu zrtvu. Mozda ces to biti bas ti, ili ja ili neko od ovih slobodarskih nikova, koji se zateknu na Paradi Ponosa da podrze prava GLBT populacije....
maca22 maca22 23:50 05.08.2010

Re: Dugotrajnije posledice?

kinky kitten
iz pobuda koje bi trebalo da su i najobicnijoj budali jasne, ako ne zeli da zatvara oci pred endemskom posasti koja sistemski razara ovo drustvo.

U filmu Romper Stomer glavni nasilnik nacista jebe. I to naveliko.
Bili Piton Bili Piton 23:53 05.08.2010

Re: Dugotrajnije posledice?

ninasimone

pc sojka (ovo cu da uzmem za moj novi nik )





Kinky, you're so barking up the wrong tree...
kinky kitten kinky kitten 23:55 05.08.2010

Re: Dugotrajnije posledice?

maca22
kinky kitten
iz pobuda koje bi trebalo da su i najobicnijoj budali jasne, ako ne zeli da zatvara oci pred endemskom posasti koja sistemski razara ovo drustvo.

U filmu Romper Stomer glavni nasilnik nacista jebe. I to naveliko.

I..?
maca22 maca22 00:00 06.08.2010

Re: Dugotrajnije posledice?

kinky kitten
I..?

Zaključak: postoje nasilnici uprkos tome što jebu.
man ray loves me man ray loves me 00:07 06.08.2010

Re: Dugotrajnije posledice?

Naravno da nije pitao svoje napadace, jer ti bolidi nit ce to procitati, nit bi razumeli sve i da procitaju, nit ga ravno zabole falus da li su zaista skinuli mrak.

Sta tu ima da se ne razume? Da nije mozda na latinskom? Bas ih jeste pitao njihovim jezikom, prostim, primitivnim, prakticno ih je zacikavao. Naravno da ce da procitaju. Ne implicira se da je njemu stalo do njihovog seksualnog zdravlja, naravno, vec im Teofil porucuje da je njegov em veci em bolje iskoristen i da oni to treba da znaju i da shvate da su ga dzabe tukli, jer prirodni poredak u kome je on superioran u odnosu na njih ne mogu da promene!
Sto je kul, ali nikako nije na Teofilu da on to licno kaze! Ispalo je tako prostacki, tako jadno, tako pretenciozno, zvuci lazno, pompezno i glupo, prosto ne mogu da verujem da je to sebi dozvolio.

A ta teza - jebi da ne bi mlatio, da bi 'istresao negativnu energiju', to je tek posebna prica. Sto se mene tice to je tek dno dna. Motivi za jedno i za drugo su potpuno razliciti. Ne postoji dilema "Da li da razlupam komsijinu pekaru ili da napisem pesmu?" To ne odgovoara stvarnosti.
maca22 maca22 00:10 06.08.2010

Re: Dugotrajnije posledice?

man ray loves me
Da nije mozda na latinskom?

Bili Piton Bili Piton 00:16 06.08.2010

Re: Dugotrajnije posledice?

man ray loves me
Ispalo je tako prostacki, tako jadno, tako pretenciozno, zvuci lazno, pompezno i glupo


Jeste. To je u redu za kafanu (i to ne svaku) ali ne za clanak u novinama koje pretenduju da su ozbiljne. S druge strane, ako se stavim u njegove cipele, mogu da razumem zasto je to napisao, mada ne i da opravdam. Simple error of judgement in the heat of the (writing) moment.
Goran Vučković Goran Vučković 00:17 06.08.2010

Emotivni striptiz

Sta tu ima da se ne razume? Da nije mozda na latinskom? Bas ih jeste pitao njihovim jezikom, prostim, primitivnim, prakticno ih je zacikavao. Naravno da ce da procitaju. Ne implicira se da je njemu stalo do njihovog seksualnog zdravlja, naravno, vec im Teofil porucuje da je njegov em veci em bolje iskoristen i da oni to treba da znaju i da shvate da su ga dzabe tukli, jer prirodni poredak u kome je on superioran u odnosu na njih ne mogu da promene!
Sto je kul, ali nikako nije na Teofilu da on to licno kaze! Ispalo je tako prostacki, tako jadno, tako pretenciozno, zvuci lazno, pompezno i glupo, prosto ne mogu da verujem da je to sebi dozvolio.

Mislim da nisi shvatila razmere blamaže i jada tvog omiljenog autora, sa kojim se sada svađaš, dok nam, presvučen u perverznu macu, ovde deli lekcije iz antifašizma.

Ali da ti ne objašnjavam ja, evo nek ti objasni pokojni Dino:



Ako nije ovo mislio, onda je bio veoma dvosmislen.
Bili Piton Bili Piton 00:21 06.08.2010

Re: Emotivni striptiz

Goran Vučković

Ako nije ovo mislio, onda je bio veoma dvosmislen.


Pitaj boga sta je mislio, u to doba se vec razvaljivao od koke. Mada je dobra stvar
man ray loves me man ray loves me 00:23 06.08.2010

Re: Emotivni striptiz

Mislim da nisi shvatila razmere blamaže i jada tvog omiljenog autora, sa kojim se sada svađaš, dok nam, presvučen u perverznu macu, ovde deli lekcije iz antifašizma.

If it be so, onda da ne 'ucim oca kako se prave deca'... :)

...but you and i we've been through that ...
... the hour's gettin late...
Goran Vučković Goran Vučković 00:26 06.08.2010

Re: Emotivni striptiz

Pitaj boga sta je mislio, u to doba se vec razvaljivao od koke. Mada je dobra stvar

"Mislio" se odnosi na Teofila, a ne na Dina. A jeste dobra stvar - iako je meni "zašto praviš slona" bila bolja, iskreno.
Bili Piton Bili Piton 00:28 06.08.2010

Re: Emotivni striptiz

najbolja mu je "ti si mi u mislima" (energy, judy, energy!) - ali, sto rekla MRLM the hour is getting late.
ninasimone ninasimone 00:59 06.08.2010

Re: Dugotrajnije posledice?

kinky kitten
Da su otkrili cari ovog prvog mozda bi imali cistiji ten, bistriji um i miroljubivu narav. Stvarno je taj Teofil jedan nevaljalac sto se drznuo da postavi bezobrazno pitanje. Isti je k'o nacisti, pzd mu materina!

Pa, osnujte NVO za besplatno pruzanje seksualnih usluga neonacistima - ko sta ima da ponudi, svaki prilog dobrodosao - da ne bi tukli novinare po autobusima. A neozbiljni gradjani, totalno nezabrinuti za njihove seksualne frustracije, gradjani sto hoce sa njima na sud pa u zatvor (za nedelo ucinjeno tom istom Teofilu i sva druga nasilja prema bilo kome, mind you) ionako nemaju pojma kako funkcionise pravna drzava. A o nerazumevanju pesnickih metafora da ne govorimo, tu su jos gori od nacista, ti politicki korektni.

My point is:

Ovo je nepotrebna i neproduktivna trivijalizacija jednog krajnje ozbiljnog problema. Ako hocemo da zivimo u slobodnom, demokratskom drustvu (ma sta to znacilo, niko nema iluzija) gde nije normalno da se ljudi tuku po ulicama iz cista mira, onda moramo i da ponudimo ozbiljnije stavove, neka efikasnija, brza, drusveno sira resenja. Teenage angst nek proucavaju psiholozi i sociolozi, a bubuljice kozmeticari. I nije Teofil jedini koji dobija batine, samo se udarci jace cuju jer je javna licnost. Pa nek sad iskoristi priliku i nek bude nas megafon jer to mu je kao novinaru posao. Da se stvari mrdnu sa mrtve tacke, davno je proslo vreme klinackih potprcavanja.
kinky kitten kinky kitten 01:51 06.08.2010

Re: Dugotrajnije posledice?

maca22
kinky kitten
I..?

Zaključak: postoje nasilnici uprkos tome što jebu.

Ne seeeeeerrriiiii?!

Goran Vučković
Mislim da nisi shvatila razmere blamaže i jada tvog omiljenog autora, sa kojim se sada svađaš, dok nam, presvučen u perverznu macu, ovde deli lekcije iz antifašizma.

Teofil Pancic = perverzna maca
Pokusavam da zamislim gabaritnog i dugokosog Teofila koji sedi za kompom ulogovan kao kinky kitten (hilarious ) dok deli lekcije iz antifa potpuno nebitnim likovima na blogu, jer zaboga nema drugog nacina... Carski
Bes'te slike....

Nego da vas pitam... 'ste vi uopste citali njegove kolumne, kad vam pada na pamet da bi takav jedan mrzitelj drustvenih mreza pisao anonimno na blogu? Ili nesto od sledeceg...

nikako nije na Teofilu da on to licno kaze!

To je u redu za kafanu (i to ne svaku) ali ne za clanak u novinama koje pretenduju da su ozbiljne

'Se secate uopste kako je samo terminoloski obradjivao radikale u istim tim ozbiljnim (stresem se svaki put na ovu rec) novinama?

Msm, pitanje je retoricko, a Teofil je ipak kolumnista...
Goran Vučković Goran Vučković 01:58 06.08.2010

Re: Dugotrajnije posledice?

lekcije iz antifa potpuno nebitnim likovima na blogu, jer zaboga nema drugog nacina

A to si ti, Biksi - izvini što te nisam prepoznao
Bili Piton Bili Piton 02:05 06.08.2010

Re: Dugotrajnije posledice?


kinky kitten
(stresem se svaki put na ovu rec)?


neeeemoj da se stresas



kinky kitten
Msm, pitanje je retoricko...


obozavam da odgovaram na takva (think: deadpan) - cita ga moj otac mnogo redovnije nego ja i tvrdi da je TP dobar novinar (sud jednog mnogo dobrog starog novinara u penziji). Ali ovom prilikom smo se slozili - ne valja mu (teofilu) poso. Not the way to go...
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 02:18 06.08.2010

Re: Dugotrajnije posledice?

Zaključak: postoje nasilnici uprkos tome što jebu.

man ray loves me man ray loves me 06:01 06.08.2010

Re: Dugotrajnije posledice?

Nego da vas pitam... 'ste vi uopste citali njegove kolumne

Jasta. Ja se cesto opustam na netu uz Teofila... Ako ne jebem nesto, razume se...
'Se secate uopste kako je samo terminoloski obradjivao radikale u istim tim ozbiljnim (stresem se svaki put na ovu rec) novinama?

Svidja mi se kako totalno ignorises sadrzaj. Tehnika se zove 'sut u aut'. Ja sam rekla - nije na Teofilu da odstampa u osam hiljada primeraka 'sto sam jebac'! Zbog skromnosti, ne zbog psovanja. (I naravno zato sto je taj info, mada mi je licno drago zbog njega, totalno irelevantan za diskusiju in question. A imalo je sta da se kaze sto bi bilo relevantno. Sto je reko Bili, not the way to go - to uopste nije bio nacin da se suoci sa realnim problemom. Suocio se kao razmazeno deriste, a ne kao ozbiljan i misleci covek, zbog cega (ozbiljnosti i misljenja) je i nadrljao in the first place.)

I na kraju, s obzirom na to da optuzujes ljude da su funkcionalno nepismeni a imas dar za pracenje argumenata ko aleksandar vucic, da pitam i ja tebe, ko u onom vicu o Fati - citas li ti nesto?

and now if you'll excuse me, radnicka klasa odlazi u raj...

(i fala za dina, good point)
cbronson cbronson 10:36 06.08.2010

Re: Dugotrajnije posledice?

man ray
Sta tu ima da se ne razume? Da nije mozda na latinskom? Bas ih jeste pitao njihovim jezikom, prostim, primitivnim, prakticno ih je zacikavao. Naravno da ce da procitaju. Ne implicira se da je njemu stalo do njihovog seksualnog zdravlja, naravno, vec im Teofil porucuje da je njegov em veci em bolje iskoristen i da oni to treba da znaju i da shvate da su ga dzabe tukli, jer prirodni poredak u kome je on superioran u odnosu na njih ne mogu da promene!Sto je kul, ali nikako nije na Teofilu da on to licno kaze! Ispalo je tako prostacki, tako jadno


ohoho, da li mi to ovde na blogu prisustvujemo radjanju novog nadcoveka u liku teofila pancica i njegovih sledbenika iz druge i bolje srbije?
da li i vi gospodo pripadate tom novom prirodnom poretku?
hocete li gospodo uskoro i moj jezik proglasiti prostim i primitivnim?
mozda vam se nece dopasti neka moja fizicka osobina?
mozda cete spaliti knjige u kojima se pominju debeli i dugokosi ljudi?
hoce li pescanik biti jedini medij koji govori istinu?
maca22 maca22 10:38 06.08.2010

Re: Dugotrajnije posledice?

kinky kitten
maca22
Zaključak: postoje nasilnici uprkos tome što jebu.

Ne seeeeeerrriiiii?!

Bio si nesposoban to sam da shvatis, i objasnjavao si to silno.
reanimator reanimator 10:51 06.08.2010

Re: Dugotrajnije posledice?

man ray loves me
Surely, on sam je prosao kroz mnogi susni period

Nema šanse. Ovde bre ko god gostuje u Trenutku istine mometalno postaje celebrity i na krilima uspeha delje bar tri puta nedeljno, a kamo li poznati kolumnista.
kinky kitten kinky kitten 11:11 06.08.2010

Re: Dugotrajnije posledice?

man ray loves me
Ja sam rekla - nije na Teofilu da odstampa u osam hiljada primeraka 'sto sam jebac'!

A ja ti uporno sve vreme objasnjavam da to nije ni poAnta.

I na kraju, s obzirom na to da optuzujes ljude da su funkcionalno nepismeni a imas dar za pracenje argumenata ko aleksandar vucic, da pitam i ja tebe, ko u onom vicu o Fati - citas li ti nesto?

Jako
Pa citam svoje kolumne ili drame, u zavisnosti da l' sam TP ili BS.

maca22
Bio si nesposoban to sam da shvatis, i objasnjavao si to silno.

man ray loves me man ray loves me 11:12 06.08.2010

Re: Dugotrajnije posledice?

chobsone, ne razumem o cemu pricas. ovo sto si citirao, to je moje uprosceno vidjenje onoga sto je teofil napisao.
A ja ti uporno sve vreme objasnjavam da to nije ni poAnta.

Ja sam procitala njegov tekst, to je tamo napisano. Ne mogu da gledam u bob sta je on hteo da kaze. Trebalo je mozda da kaze drugacije.
maca22 maca22 11:14 06.08.2010

Re: Dugotrajnije posledice?

man ray loves me
chobsone, ne razumem o cemu pricas. ovo sto si citirao, to je moje uprosceno vidjenje onoga sto je teofil napisao.

Perverzna maca zna da si nacoš boranija.
A bronson zna da si ljubitelj kulta Druga Srbija i da je TP tvoje božanstvo.
Sta ti nije jasno?
man ray loves me man ray loves me 11:17 06.08.2010

Re: Dugotrajnije posledice?

Sta ti nije jasno?

sta jos uvek radim ovde? trudim se da upadnem u crnu rupu?
see ya later

Nema šanse. Ovde bre ko god gostuje u Trenutku istine mometalno postaje celebrity i na krilima uspeha delje bar tri puta nedeljno, a kamo li poznati kolumnista.

a el dozivljavaju orgazam?
reanimator reanimator 11:38 06.08.2010

Re: Dugotrajnije posledice?

man ray loves me
a el dozivljavaju orgazam?

Izvesno.
I to onaj važniji, mentalni
antioksidant antioksidant 11:56 06.08.2010

Re: Dugotrajnije posledice?

reanimator
man ray loves me
a el dozivljavaju orgazam?

Izvesno.
I to onaj važniji, mentalni

koji je naravno izmisljotina kao i vaginalni
AlexDunja AlexDunja 12:21 06.08.2010

Re: Dugotrajnije posledice?


koji je naravno izmisljotina


dobra ti stojim da nije.
samo kontext bi morao da bude sasvim drugačiji
antioksidant antioksidant 12:43 06.08.2010

Re: Dugotrajnije posledice?

AlexDunja

koji je naravno izmisljotina


dobra ti stojim da nije.
samo kontext bi morao da bude sasvim drugačiji

hajde ovako: ja ti verujem a ti nemoj nikom vise da kazes
maksa83 maksa83 20:04 06.08.2010

Re: Dugotrajnije posledice?

a el dozivljavaju orgazam?

Dobro odglumljen se računa k'o pravi.
liricar liricar 16:51 04.08.2010

aaaaaa

bitno je kako neko radi svoj posao a ne treba sve sakrivati iza plasta plemenite profesije, inace, ne znam konkretno cime se g. pancic bavio, konkretno sta je pisao, niti podrzavam bilo kakav oblik i vid nasilja ako to nekome bilo sta znaci, ali, ovde je neko napisao napad na novinara je napad na slobodu. To ovako lepo zvuci ali je previse uopstavajuce, da se tako izrazim, a pozivati na ubistvo ili dozivotne robije dece, to je jedna ostrascenost i valjda jedan strah i to prema nasoj deci, hocu reci, za mene je to neprihvatljivo.
maca22 maca22 11:00 05.08.2010

Re: aaaaaa

Naravno, ne moz ti tu da pricas sta hoces. Ako kaze nesto sto se dečici ne svidja, zasluzuje stanglu od strane bolje je reći, andjela, jer mislim da rec "deca" nije dovoljno hvalospevna da izrazi one najbolje medju nama, ma cvet nase mladosti.
Goran Vučković Goran Vučković 18:39 04.08.2010

Kanda se ipak kreće?

ninasimone ninasimone 19:09 04.08.2010

Re: Kanda se ipak kreće?

Goran Vučković
16 meseci zatvora za "Opasna si kao zmija"

Super, prosli put je bilo O meseci. Sledeci put 32 pa kome pre dosadi.
cbronson cbronson 20:59 04.08.2010

da vidimo sta smo imali za ovim stolom?

huligani prebili poznatog novinara t. pancica u autobusu br. 83.

pancic sutradan otputovao na odmor.

bezdusni putnici i prolaznici cutke i necinjenjem saucestvovali.

druga i bolja javnost srbije osudila napadace, putnike i zitelje zemuna, beograda i srbije, za svaki slucaj.

ministar dacic sve prati i zagonetno se smeska dok premotava video snimak sa mesta napada.

bia i dnk kazu da su napadaci otkriveni i uhapseni.

video snimak sa mesta dogadjaja dospeva u javnost koja je sada u dilemi da li da veruje svojim ocima ili drugoj i boljoj srbiji?


pancic razresava sve dileme, objavljuje tekst u vremenu u kome napadace pita kresu li sta?


zaista, pancicu, ko i sta ovde krese?


angie01 angie01 23:25 04.08.2010

Re: da vidimo sta smo imali za ovim stolom?

video snimak sa mesta dogadjaja dospeva u javnost koja je sada u dilemi da li da veruje svojim ocima ili drugoj i boljoj srbiji?



ne vidim da je u dilemi bilo ko, sem par vas, koji maliciozno okrecete prichu-jer snimak prikazuje vreme neposredno posle nemilog dogadjaja, koji se desio u autobusu, a ne na stanici gde je bila kamera!
ivana23 ivana23 23:36 04.08.2010

Re: da vidimo sta smo imali za ovim stolom?

angie01
video snimak sa mesta dogadjaja dospeva u javnost koja je sada u dilemi da li da veruje svojim ocima ili drugoj i boljoj srbiji?

ne vidim da je u dilemi bilo ko, sem par vas, koji maliciozno okrecete prichu-jer snimak prikazuje vreme neposredno posle nemilog dogadjaja, koji se desio u autobusu, a ne na stanici gde je bila kamera!

Ne samo posle dogadjaja, vec i ulazak TP u autobus i utrcavanje one dvojice.
Zatim, imamo coveka koji hoda duz stanice bez namere da udje u vozilo (nije bitan on, vec tok vremena koje njegovo kretanje registruje). Nije ni pola duzine busa prosao, vrata se otvaraju i ona dvojice istrcavaju. Onaj koji drugi istrcava ima u ruci torbu TP koju ispusta/odbacuje (?), a vrlo je cudno da je za tako kratko vreme (ne znam kako) ostao bez duksa koji je imao na sebi prilikom utrcavanja, ali ne i prilikom istrcavanja iz busa.

Treba snimak pazljivo pogledati, zato sam i pitala (bez trunke cinizma):

Sta si ti gledala?
angie01 angie01 23:41 04.08.2010

Re: da vidimo sta smo imali za ovim stolom?

Sta si ti gledala?


ne razumem pitanje-alnajozbiljnije!

ja sam shvatila da je napad bio u autobusu-a snimci su sa stanice, kada su izashli iz istog! Je l tako bilo, ili ne?
milisav68 milisav68 23:54 04.08.2010

Re: da vidimo sta smo imali za ovim stolom?

jer snimak prikazuje vreme neposredno posle nemilog dogadjaja, koji se desio u autobusu, a ne na stanici gde je bila kamera!

Na snimku se vidi kako Teofil ulazi u bus i kako za njim uleću one dve budale, zatim, kako oni beže iz busa i bacaju njegovu torbu i kako ih on juri i na kraju se vidi kako ljudi prilaze Teofilu i verovatno ga pitaju dal je ok.
Unfuckable Unfuckable 00:23 05.08.2010

Re: da vidimo sta smo imali za ovim stolom?

takođe se vidi kako ljudi - da li pod pritiskom "sa strane" koji skoro pa mogu da "pročitam", ili pak (što bi daleko tužnije bilo) neke nazovi - autocenzure - brišu sadržaj svojih komentara i ostavljaju prazno polje, kao "rukav invalida na vjetru" - da se pesnički izrazim
(pre nego što se ispovraćam)
supracorona supracorona 00:55 05.08.2010

Re: da vidimo sta smo imali za ovim stolom?

cbronson
huligani prebili poznatog novinara t. pancica u autobusu br. 83.

pancic sutradan otputovao na odmor.

bezdusni putnici i prolaznici cutke i necinjenjem saucestvovali.

druga i bolja javnost srbije osudila napadace, putnike i zitelje zemuna, beograda i srbije, za svaki slucaj.

ministar dacic sve prati i zagonetno se smeska dok premotava video snimak sa mesta napada.

bia i dnk kazu da su napadaci otkriveni i uhapseni.

video snimak sa mesta dogadjaja dospeva u javnost koja je sada u dilemi da li da veruje svojim ocima ili drugoj i boljoj srbiji?


pancic razresava sve dileme, objavljuje tekst u vremenu u kome napadace pita kresu li sta?


zaista, pancicu, ko i sta ovde krese?





Policija objavljuje da je zamenila snimak?

Banka ulaze protest, jer je sa snimka uklonjena reklama za povoljne stambene kredite?

GSP tvrdi da je autobus u vlasnistvu privatnog prevoznika?

Pancic pronalazi sponzora za novu knjigu?

angie01 angie01 08:54 05.08.2010

Re: da vidimo sta smo imali za ovim stolom?

takođe se vidi kako ljudi - da li pod pritiskom "sa strane" koji skoro pa mogu da "pročitam",


vidi se uticaj tvoje drugarice-kada ga prepozna, ko prstom u pekmez!

ivana je-ako na to mislish-meni postavila pitanje, koje je kopirano u mom odgovoru- znachi nije nishta od pomenutog, te ne drami uzalud, jer mislish da bash sve treba da posolish i dash mu poseban shmek!
angie01 angie01 08:59 05.08.2010

Re: da vidimo sta smo imali za ovim stolom?

Na snimku se vidi kako Teofil ulazi u bus i kako za njim uleću one dve budale, zatim, kako oni beže iz busa i bacaju njegovu torbu i kako ih on juri i na kraju se vidi kako ljudi prilaze Teofilu i verovatno ga pitaju dal je ok.


ali je napad i udaranje shipkama bio u autobusu-a to se ne vidi, jer kamera nema u vozilu-tako da maliciozno prevrtanje pojedinih, da je napad izmishljen i nije bash prihvatljiva verzija-na stranu, morbidnost da se tako nechim poigrava i ironishe!
reanimator reanimator 10:25 05.08.2010

Re: da vidimo sta smo imali za ovim stolom?

angie01
tako da maliciozno prevrtanje pojedinih, da je napad izmishljen i nije bash prihvatljiva verzija-na stranu, morbidnost da se tako nechim poigrava i ironishe!

Mislim da niko nije rekao da je napad izmišljen, nego da se nakon snimka javila odredjena dilema (bar kod mene, a koliko vidim, nisam usamljen), vezano za intenzitet napada, tj za pitanje..zašto je neko (velika većina medija)imao potrebu da stvari predstavi intenzivnijim i to u meri da izveštavanje predje granicu tradicionalnog novinarskog senzacionalizma, naročito kada je u pitanju neko poznat.
Hoću da kažem, emitovanje snimka je na neki način izneverilo moja očekivanja (ne nadanja), jer sam, upijajući informacije prethodnih dana, stekao sliku o višeminutnom lešenju TP. A onda na snimku vidim da su u pitanju sekunde. Po slobodnoj proceni, tu su pala plafon dva udarca, što ne da osudjujem, nego bih ih samo zbog toga osudio na 5 godina..samo mi nije jasno zašto mi je, sinhronizovanom akcijom medija priredjeno da zamišljam epsku borbu TPa sa huliganima.
Takodje, gube mi smisao paralelne priče o pasivnosti drugih putnika, te nemom posmatranju dvosekundnog dogadjaja. A krivica dotičnih, koji su kao qlirali, se u javnosti maltene izjednačila sa krivicom maloletnih manekena za doroslovac.
maca22 maca22 10:54 05.08.2010

Re: da vidimo sta smo imali za ovim stolom?

reanimator

jer sam, upijajući informacije prethodnih dana, stekao sliku o višeminutnom lešenju TP.

??? On je od pocetka rekao da je to trajalo petnaestak sekundi (15 sec).
reanimator reanimator 11:25 05.08.2010

Re: da vidimo sta smo imali za ovim stolom?

maca22

??? On je od pocetka rekao da je to trajalo petnaestak sekundi (15 sec).

Tačno. Uzgred, trajalo je mnogo kraće, što je vrlo značajno kad piješ batine (za nekoliko sekundi dobiješ dva,tri udarca, a za 15 sekundi te odvale od života), ali se čoveku u takvoj situaciji uvek čini mnogo više...u svakom slučaju, uopšte mi nije ideja da je TP sam naduvavao priču. Zato i pitam šta se to desilo kasnije, jer je po medijima njegovih 15 sekundi razvučeno na minut, a saputnici u busu obeleženi maltene kao saučesnici, koji su celu večnost posmatrali šta se dešava, bez namere da se uključe.
Iskreno...mogu da smislim hiljadu i jedan razlog zašto bi mnogi imali interes da jedan huliganski ispad (da ponovim..za koji svakako smatram da zaslužuje minimum dve godine ležanja) podignu na nivo napada na slobodno novinarstvo, ali da ne hipotetišem i nek ostane samo na tome da me intenzivno smara senzacionalizam i horsko jahanje na tudjoj nesreći.

maca22 maca22 11:35 05.08.2010

Re: da vidimo sta smo imali za ovim stolom?

reanimator

Iskreno...mogu da smislim hiljadu i jedan razlog zašto bi mnogi imali interes da jedan huliganski ispad (da ponovim..za koji svakako smatram da zaslužuje minimum dve godine ležanja) podignu na nivo napada na slobodno novinarstvo

Aha, znaci nisu ga napali jer im se ne svidja sta prica?
Pa sto li su onda to priznali...
reanimator reanimator 12:01 05.08.2010

Re: da vidimo sta smo imali za ovim stolom?

maca22

Aha, znaci nisu ga napali jer im se ne svidja sta prica?Pa sto li su onda to priznali...

Ne znam stvarno zašto su ga napali..nemam konkretnije informacije sa lica mesta, za razliku od tebe, koja tonom odaješ utisak nekoga obaveštenog, ko je u najmanju ruku prisustvovao saslušanju.
Takodje, iskustvo me naučilo da nikada...ali bukvalno nikada na prvu loptu ne treba verovati kad neko nešto prizna pandurima. Znam mnoge koji su u stanici bili na liz od priznanja da su lično pucali na Kenedija.
I da se vratim na početak...što se tiče motiva napada, mogu samo da nagadjam.
a) klinci dobili nalog od nekog desničara idola,
b) klincima TP antipatičan,a pa u svoj svojoj bahatosti ne vide drugi način da se sa tim izbore, nego ga štangliraju (lično sam dva puta u životu imao žešći poriv da štangliram Aleksandra Vučića i dobro je što sam se suzdržao, jer bih pandurima zvesno priznao da sam politički motivisan. Mislim..ko bi mi verovao da ne mogu više da ga gledam onako napućenog)
maca22 maca22 12:31 05.08.2010

Re: da vidimo sta smo imali za ovim stolom?

reanimator
Mislim..ko bi mi verovao da ne mogu više da ga gledam onako napućenog)

Mislis da su njega napali jer izgleda gej, duga kosa i sve to...?
reanimator reanimator 12:39 05.08.2010

Re: da vidimo sta smo imali za ovim stolom?

maca22

Mislis da su njega napali jer izgleda gej, duga kosa i sve to...?

Možda nekome.
Možda je prosto nekome antipatičan.
Možda nekoga iritira šta priča.
Stvarno nemam pojma..samo razmatram mogućnosti (što sam naglasio još u prvom komentaru). Uostalom, nisam uopšte krenuo u diskusiju o motivima, već o paušalnim senzacionalističkim reakcijama na slučaj i pokušao da obrazložim šta mi nije jasno nakon odgledanog snimka.
NNN NNN 12:56 05.08.2010

Re: da vidimo sta smo imali za ovim stolom?

Re, igraš se s vatrom!
Očekujem (na osnovu ovog tvog priznaja) natpise u senzacionalističkim (dakle svim) medijima:
Planiran atentat na Vučića!
- a onda i njegove beslovesne žalopojke nad svojom nesrećnom sudbinom
antioksidant antioksidant 12:58 05.08.2010

Re: da vidimo sta smo imali za ovim stolom?

Stvarno nemam pojma..samo razmatram mogućnosti (što sam naglasio još u prvom komentaru). Uostalom, nisam uopšte krenuo u diskusiju o motivima, već o paušalnim senzacionalističkim reakcijama na slučaj i pokušao da obrazložim šta mi nije jasno nakon odgledanog snimka.

лично не знам шта ме више плаши:
- клинци саминициајтивно решили да испеглају неког ког не готиве,
- клинци су одрадили налог неке (њима) више инстанце.

толико о "мотивима"

што се тиче снимка и неусаглашености са претходним верзијама интерпретације догађаја - теофил је рекао да је све трајало 15ак секунди (снимак показује мање али треба урачунати стрес - када те нападну време постане релативно), да нису успели да га оборе и да је сам сачекао полицију (пошто су му претходно пришли неки младић и возач аутобуса који је шипку коју је нашао увио у марамицу и оставио поред теофила). конкретно, написамо је "остао сам сам као пас". на снимку се то не види јер је приказано само неколико (десетина секунди) после истрчавања из аутобуса.

то је што се тиче теофилових описа шта се догодило и то ми после одгледаног снимка делује крајње коректно (мада је сву коректност крајње умешно избрисао текстом у последњем броју времена). што се тиче сензационализма осталих медија - крајње је дегутантан а могу рећи и веома очекиван.

драго ми је што су нападачи ухваћени (ако су у питању они) а волео бих да последица свега овога буде да таквих ствари у будућности више не буде...
reanimator reanimator 13:08 05.08.2010

Re: da vidimo sta smo imali za ovim stolom?

NNN
Re, igraš se s vatrom

Tako je..prestajem da se izjašnjavam na zadatu temu. Još da mi izvuku priznanje da je Vučić bio meta tada, a da je sada lista za štangliranje beskrajna...
reanimator reanimator 13:14 05.08.2010

Re: da vidimo sta smo imali za ovim stolom?

I da ne bude da samo mračimo..da iz cele priče izvučemo i jedan smehotresan detalj : Policija počinioce otkrila na osnovu DNK sa štangle
Mislim..Dačić izrasta u glavnog komedijaša na političkoj sceni.
maca22 maca22 13:16 05.08.2010

Re: da vidimo sta smo imali za ovim stolom?

reanimator

Možda nekoga iritira šta priča.

Nije li to napad na slobodu govora?
maca22 maca22 13:20 05.08.2010

Re: da vidimo sta smo imali za ovim stolom?

reanimator

Ne znam stvarno zašto su ga napali..nemam konkretnije informacije sa lica mesta, za razliku od tebe, koja tonom odaješ utisak nekoga obaveštenog, ko je u najmanju ruku prisustvovao saslušanju.

Ni slucajno. Ja odajem utisak nekog kome je to sasvim verovatno, i razumno za poverovati. I nikakav senzacionalizam to ne menja.
reanimator reanimator 13:22 05.08.2010

Re: da vidimo sta smo imali za ovim stolom?

maca22

Nije li to napad na slobodu govora?

Naravno da jeste. Razlika izmedju mene i tebe je što ja tvrdim da može da bude i napad na slobodu govora, a ti tvrdiš da je ultimativno to u pitanju.
E sad..ako imaš tako čvrst stav na osnovu onoga što si čula na TVu, onda ću ja sebi u bradu da kažem "sine, al je maca naivna..sve prihvata zdravo za gotovo" i da se povučem iz razgovora zbog odsustva argumenata.
A ako počneš da obrazlažeš sa "sedimo inspektori i ja u stanici i uvode klince..", onda ću da ti se zahvalim što si mi argumentovano otklonila dilemu.
kukusigameni kukusigameni 13:25 05.08.2010

Re: da vidimo sta smo imali za ovim stolom?

Cekaj, a sta je ovo?

Prema nezvaničnim informacijama, uhapšeni mladići su članovi podgrupe organizacije ekstremne desničarske organizacije “Obraz”, što je ponovo otvorilo raspravu o negativnom uticaju ultradesničarskih grupa.

Iz policijskih izvora već je procurelo da su 18-godišnji Miloš Mladenović i godinu dana stariji Danilo Žuža tokom saslušanja izjavili da su Teofila Pančića napali jer su ih nervirali njegovi stavovi.

Odavno im tako smeta što Pančić kritikuje Srpsku pravoslavnu crkvu, brani homoseksualce i ima, navodno, ”anti-srpske stavove“, o čemu opširnije možete čitati u posebnoj vesti.

maca22 maca22 13:27 05.08.2010

Re: da vidimo sta smo imali za ovim stolom?

reanimator
maca22

Nije li to napad na slobodu govora?

Naravno da jeste. Razlika izmedju mene i tebe je što ja tvrdim da može da bude i napad na slobodu govora, a ti tvrdiš da je ultimativno to u pitanju.

Nenen, ne tvrdim. Tu si se prevario. Pogledaj samo sa kojom samouverenoscu meni priprisujes sta ja mislim. I onda verujes da si ti taj koji je spreman na sumnju i preispitivnje? Tesko, zar ne?

Nego ja iz istog tog isksustva znam da oni koji pozvaju na otvorenost i sumnju u izvestaje su ljudi kojima se takav motiv napada NE SVIDJA. E ja mislim da je tu razlika izmedju mene i tebe. Tebi se takva motivacija verovatno ne dopada.

(i obrati paznju da ja pisem "verovatno" dok ti ono sto pomislis o meni pises kao da pouzdano znas )
reanimator reanimator 13:31 05.08.2010

Re: da vidimo sta smo imali za ovim stolom?

maca22

Ni slucajno. Ja odajem utisak nekog kome je to sasvim verovatno, i razumno za poverovati. I nikakav senzacionalizam to ne menja.

Drugim rečima..želiš da veruješ? :)
Sad ozbiljno..naravno da je sasvim verovatno i razumno, pa ćemo fokus, koji uporno bacam na tvoju sklonost da veruješ odredjenim medijima i svojoj intuiciji da prebacimo na moju paranoičnu potrebu da dovedem pod sumnju sve što kaže bilo koji političar, bilo koji novinar i bilo koja nvo ili udruženje. Sa posebnim naglaskom na "bilo koji".
reanimator reanimator 13:36 05.08.2010

Re: da vidimo sta smo imali za ovim stolom?

maca22

E ja mislim da je tu razlika izmedju mene i tebe. Tebi se takva motivacija verovatno ne dopada


Raskidamo! :)
maca22 maca22 13:40 05.08.2010

Re: da vidimo sta smo imali za ovim stolom?

reanimator
maca22

Ni slucajno. Ja odajem utisak nekog kome je to sasvim verovatno, i razumno za poverovati. I nikakav senzacionalizam to ne menja.

Drugim rečima..želiš da veruješ? :)
Sad ozbiljno..naravno da je sasvim verovatno i razumno, pa ćemo fokus, koji uporno bacam na tvoju sklonost da veruješ odredjenim medijima i svojoj intuiciji da prebacimo na moju paranoičnu potrebu da dovedem pod sumnju sve što kaže bilo koji političar, bilo koji novinar i bilo koja nvo ili udruženje. Sa posebnim naglaskom na "bilo koji".

I ovo je razlika izmedju tebe i mene. Ti vidis ono cega nema.

Poz.
reanimator reanimator 13:43 05.08.2010

Re: da vidimo sta smo imali za ovim stolom?

maca22

Nenen, ne tvrdim. Tu si se prevario.

To ćemo da utvrdimo kad još malo izrokaju prvu stranu komentarima, pa se ceo naš dijalog prebaci na drugu, pa onako hronološki detaljno predjemo preko tvojih komentara
angie01 angie01 14:45 05.08.2010

Re: da vidimo sta smo imali za ovim stolom?

Mislim da niko nije rekao da je napad izmišljen,


prochitaj malo bolje komentare,

drugo, snimak je montiran, ima neke prekide i ubrzanja-a l shto se mene tiche- dovoljna su i ta dva udaraca, koja ti priznajesh da su mogla da se dogode- mada ne vidim , shto bi sada tu bilo ko shta mislio, kada ima policijski izveshtaj-i da se niko od putnika nije makao, 5 ili 10 ili 15 sekundi-bitna je ta (ne)reakcija, ista se desila u mnogo duzoj tuchi a u sred centra grada, gde je ubijen francuski navijach, ili se i u tom sluchaju slazesh sa duletomrajevicsavicem- gde on kaze- pa mi ne znamo pozadinu te tuche!?

meni su, izvini, komentari te vrste na huliganske napade-neumesni!
reanimator reanimator 16:12 05.08.2010

Re: da vidimo sta smo imali za ovim stolom?

angie01
bitna je ta (ne)reakcija, ista se desila u mnogo duzoj tuchi a u sred centra grada, gde je ubijen francuski navijach, ili se i u tom sluchaju slazesh sa duletomrajevicsavicem- gde on kaze- pa mi ne znamo pozadinu te tuche!?

Prvo, nije tačno da se u tuči na ohbilićevom vencu desila ista (ne)reakcija. Desila se reakcija..umešao se kkonobar, kojeg su onda razvlačili do trga.
Drugo...potpuno razumem kad se neko ne umeša. Nije svejedno uleteti medju huligane (pogotovu danas, kada je pištolj ko dobar dan) i isterivati pravdu braneći nekoga nepoznatog. ne kažem da ne treba..samo kažem da nije baš lako odlučiti se.
Treće..dulesavić valjda u javnosti nastupa kao glasnogovornik jedne šabanske partije, pa se po difoltu ne slažem, a naročito ne u ovako glupavim politikantskim izjavama.
Inače, sa kim sam se to složio, pa me pitaš da li se i u slučaju dileta savića slažem?
angie01 angie01 16:43 05.08.2010

Re: da vidimo sta smo imali za ovim stolom?

pa me pitaš da li se




nego da se nakon snimka javila odredjena dilema (bar kod mene, a koliko vidim, nisam usamljen), vezano za intenzitet napada, tj za pitanje..zašto je neko (velika većina medija)imao potrebu da stvari predstavi intenzivnijim i to u meri da izveštavanje predje granicu tradicionalnog novinarskog senzacionalizma, naročito kada je u pitanju neko poznat.

pa onda razocharenje brojem sekundi- jer onda nije bash autentichna pricha!

shte je bre vama, je l bitno koliko je trajalo to siledzijstvo ili to shto se ono uopshte desilo-shta nije bilo dovoljno dugo u odnosu na dramatizaciju u izveshtajima!

pa koliko sekundi treba da neko potegne oroz?

shta, kao bila suvishe velika halabuka, a ono sitnica u pitanju-moglo je sve i skromnije da se odreaguje!

reanimator reanimator 17:15 05.08.2010

Re: da vidimo sta smo imali za ovim stolom?

angie01

shta, kao bila suvishe velika halabuka, a ono sitnica u pitanju-moglo je sve i skromnije da se odreaguje!

Da, baš tako. Prevelika buka. Meni lično to smeta, zato i komentarišem. Smeta mi što, šta god da se dešava, bilo da je u pitanju štangliranje Teofila, ili podmetačina uplatnica u Boru, ili peglanje roma sa neromima, ili masakriranje platana...šta god da neko zajebe, uvek se nadje dežurni paničar i savest društva, koji će dranjem navodno da izvrši pritisak na institucije sistema i javnost da reaguju. I uopšte mi nije bitno da li tu buku pravi Press, Kurir, b92, žene u crnom, Obraz, SNS..jebe mi se..ko god da je...meni postalo malo muka od svega toga, jer od te buke, sa koje god strane da dolazi, više ne čujem ni svoje misli.
Na stranu to što više niko nikoga ni ne sluša i kao da svi jedva čekaju da se se desi neko sranje, pa da krene horsko arlaukanje.
I na stranu to što sasvim slučajno, svaki put kada bilo koja od strana pravi buku, na sedamnaestoj strani nekih dnevnih novina pročitaš nešto interesantno. Npr da je u parlamentu, ne predlog vlade izglasano nešto vezano za obaveze vlade oko gradnje puteva, ili oko 16 funcija nekog funkcionera i sl.
I da ponovim još jednom, da ne bude zabune..napadače na TP bih osudio na..ne znam..ja bih na što više, ali eto, neka bude u skladu sa zakonom za takve stvari. A mislim da bi i policija, čak i bez tolike buke.
angie01 angie01 17:29 05.08.2010

Re: da vidimo sta smo imali za ovim stolom?

Na stranu to što više niko nikoga ni ne sluša i kao da svi jedva čekaju da se se desi neko sranje, pa da krene horsko arlaukanje.


izvini RE-al svuda u svetu na isto takvo deshavanje-da se pretuche novinar od organizovanih extremista, da se sjebe drvored u velikom bulevaru u glavnom gradu, kome je trebalo ohoho godina da naraste,....objavi i sasvim je normalno da postoji reakcija javnog mnjenja koje negoduje na ono shto nije normalno i ne zeli da se deshava u njegovom okruzenju!

meni je mnogo veca buka ona sva okolosalata saopshtenja vlade o Kosovu, mladicu, tranziciji,...-to meni zvoni i pravi nepotrebnu galamu u kojoj se svi davimo i umesto da se vishe neshto konstruktivno reshi-ovim se stvarima godinama zamajavaju ljudi, dok se sa druge strane pune dzepovi samo izabranima-dodushe od nas, al za neke druge rabote!
reanimator reanimator 17:38 05.08.2010

Re: da vidimo sta smo imali za ovim stolom?

angie01

izvini RE-al svuda u svetu na isto takvo deshavanje-da se pretuche novinar od organizovanih extremista, da se sjebe drvored u velikom bulevaru u glavnom gradu, kome je trebalo ohoho godina da naraste,....objavi i sasvim je normalno da postoji reakcija javnog mnjenja koje negoduje na ono shto nije normalno i ne zeli da se deshava u njegovom okruzenju!

Pa ne mislim ja da takve stvari treba da se prećute. Naravno da treba alarmirati, ali bre treba imati meru, koju ovde više niko nema.
Potpuno si u pravu..stvarno nije bitno da li je jedan ili dva ili petnaest udaraca i da li je 1,2 15 sekundi..sasvim je dovoljno 1. Meni. Ali očigledno ne i ovima o kojima pričam i koji iz razloga lične promocije, sakrivanja nečeg bitnijeg ili čiste zluradosti sve naduvaju i preduvaju. Zato sam se i uključio u diskusiju..jer mi je ovaj slučaj paradigma baš tog fenomena.
I slažem se..tabloidi su isti svuda u svetu, ali se brate zna razlika izmedju tabloida i ozbiljnih medija, koji pretenduju da budu uticajni na dnevno-politčke prilike.
Eto..samo to..smara me vikanje..mislim da može i drugačije. Svojevremeno je, početkom devedesetih, Djindjić tako iskusno ugasio šešelja, da se bahati čoban više nije oglasio do kraja skupštine. Počelo je tako što je primitivac penio iz klupe dok je ZDJ bio za govornicom, a onda ga ovaj sahrani sa : "hoćete li prekinuti..nije ovo kozačka skupština, pa da reč ima onaj ko se najglasnije dere ili ima najveći stomak".
angie01 angie01 17:55 05.08.2010

Re: da vidimo sta smo imali za ovim stolom?

pa da reč ima onaj ko se najglasnije dere ili ima najveći stomak".


pa ovde su se najjache drali batinashi, a mediji su to preneli, a javnost, (barem se nadam-vecinska), ima zelju da ih ugasi!

tabloidi pishu o sisama jk i s kim je spavala ceca-ovu vest o pretuchenom novinaru su preneli svi ozbiljni mediji!

sad ne znam- da l bi tvoja mera za ovakav sluchaj, bilo dva reda nonparela, (to su ona jedva chitljiva slova, koja se obichno koriste na dnu ugovora posle 20 smarajucih strana, pa se obichno preskochi skriveni kech u istom), na strani o nama!?

Ali očigledno ne i ovima o kojima pričam i koji iz razloga lične promocije, sakrivanja nečeg bitnijeg ili čiste zluradosti sve naduvaju i preduvaju


nismo samo definisali- ko si zluradi, shta to bitno skrivaju i shta su to iz chiste zluradosti i prema kome-mozda prema nasilnicima?, naduvali i preduvali, a iz lichne promocije-mozda Teofil, eto posle toliko godina uspeshnog rada, odluchio da se promovishe, tako shto ce da ga obrazovci pretuku u autobusu!
reanimator reanimator 18:06 05.08.2010

Re: da vidimo sta smo imali za ovim stolom?

angie01

nismo samo definisali- ko si zluradi, shta to bitno skrivaju i shta su to iz chiste zluradosti i prema kome-mozda prema nasilnicima?, naduvali i preduvali, a iz lichne promocije-mozda Teofil, eto posle toliko godina uspeshnog rada, odluchio da se promovishe, tako shto ce da ga obrazovci pretuku u autobusu!

E..čitaj malo šta pišem..bar dva puta sam napisao da naravno ne mislim da je teofil sam naduvao priču, niti da bi to želeo, nego da se, na ledjima njegove nesreće (a paraleno sa medijima koji su profesionalno preneli), javilo još xy njih, koji su krenuli dodatno da dramatizuju slučaj.
Meni bi bilo mnogo i da su ga tukli sekund...sam čovek je rekao 15..a bar 5 puta sam čuo termine "minut..dva minuta..čak sam na nekom radiu čuo višeminutno batinanje, koje su ostali putnici posmatrali". E meni to nepotrebno preuveličavanje smeta, jer ga tretiram kao nastup novinara, koji zaključuje da nismo dovoljno osvešćeni da adekvatno reagujemo, pa će on kao malo da nam pojača doživljaj kićenjem priće.
Pod ličnom promocijom sam konkretno mislio da nekog mediokriteta iz DSS, za kojeg mi se javlja da mu trne za teofila, a koji kao ne znam kako zabrinut osudjuje.
Zluradom smatram onu plavu tetketinu iz stranke tome nikolića, koji koristi priliku da poziva na smenu ministra policije.
I naravno..uvek ostvljam mogućnost da se buka pravi sinhronizovano, da bi se u8 pozadini provuklo nešto bitnije. Pomenuo sam malopre dva izglasana zakona.
angie01 angie01 18:20 05.08.2010

Re: da vidimo sta smo imali za ovim stolom?

Pod ličnom promocijom sam konkretno mislio da nekog mediokriteta iz DSS, za kojeg mi se javlja da mu trne za teofila, a koji kao ne znam kako zabrinut osudjuje.
Zluradom smatram onu plavu tetketinu iz stranke tome nikolića, koji koristi priliku da poziva na smenu ministra policije.


ovo se sve slazem- al zar ovi likovi uvek ne koriste sve i apsolutno sve prilike da trtamude na isti nachin- sa sve vrelom usnom, koji uvezbanim skrushenim pogledom nadole, u sloumoushn dinamici, drhtavim glasom zabrinuto nariche?!
angie01 angie01 18:27 05.08.2010

Re: da vidimo sta smo imali za ovim stolom?

Treba snimak pazljivo pogledati, zato sam i pitala (bez trunke cinizma):


e, dobro kad si se smislila kako da popravish komentar!:))) Chisto zbog ovih, kojima se javlja, da je ono najgore!

pa i ovako prepravljeno- a nisam ni prvi put mislila da si cinichna:)))), to si naprosto ti:))))- imam samo da kazem isto- ne razumem shta je sporno?

je l su klinci tukli Teofila- jesu!

je l metalnim shtanglam-da!

je l bitno koliko je to trajalo-ne!

je l chovek i sam rekao, oko 15 sekundi-da!

evo izbroj do petnaest- to je otprilike to!

a, na zalost- rachun je isti-taj koji stoji i na pochetku priche!
reanimator reanimator 18:29 05.08.2010

Re: da vidimo sta smo imali za ovim stolom?

angie01

ovo se sve slazem- al zar ovi likovi uvek ne koriste sve i apsolutno sve prilike da trtamude na isti nachin- sa sve vrelom usnom, koji uvezbanim skrushenim pogledom nadole, u sloumoushn dinamici, drhtavim glasom zabrinuto nariche?!

I ne samo ovi likovi. Skoro svi to koriste, sa koje god strane da dolaze. Politika, NVO, mediji, udruženja..komplet svi imaju spremne nastupe za svaku priliku i komplet svi selektivno skaču na prvu loptu, sude, hapse, brane, objašnjavaju...nikad nije dosadno, uvek neko drugi galami...a u pozadini svega, ništa se ne menja.
Ja bih se, posle ovih..koliko...deset godina vike zapitao da li je to pravi način.
maca22 maca22 18:29 05.08.2010

Re: da vidimo sta smo imali za ovim stolom?

Angie, jel sad opseda tebe?
reanimator reanimator 18:31 05.08.2010

Re: da vidimo sta smo imali za ovim stolom?

maca22
Angie, jel sad opseda tebe?

U, pa ti si veća šlihtara nego što sam mislio.
Šta si u horoskopu?
odoh na pivo..aj sad vas dve (ali bez svadje), pa kad se vratim, da preuzmem odmorniju
maca22 maca22 18:32 05.08.2010

Re: da vidimo sta smo imali za ovim stolom?

reanimator
To ćemo da utvrdimo

Dragi gos'n manijace - progenitelju, nemam nista s tobom. Tesko shvatiti, ali eto...
reanimator reanimator 18:38 05.08.2010

Re: da vidimo sta smo imali za ovim stolom?

maca22
reanimator
To ćemo da utvrdimo

Dragi gos'n manijace - progenitelju, nemam nista s tobom. Tesko shvatiti, ali eto...

Da udje u zapisnik da, dok mi nisi ovde replicirala (da,da..ti meni..a nakon što sam se ja obratio endži...da,da..ne tebi)nisam stigao da registrujem tvoje postojanje.
A da sam se, nakon što si mi se obratila (ti meni), opsesivno vezao, to jesam

maca22 maca22 18:39 05.08.2010

Re: da vidimo sta smo imali za ovim stolom?

reanimator
odoh na pivo..aj sad vas dve (ali bez svadje), pa kad se vratim, da preuzmem odmorniju

Nema ti povratka. Povukli smo vodu.
reanimator reanimator 18:41 05.08.2010

Re: da vidimo sta smo imali za ovim stolom?

maca22

Nema ti povratka. Povukli smo vodu.



Život mi je groblje pokopanih nada.
Aj, pa tako
maca22 maca22 18:50 05.08.2010

Re: da vidimo sta smo imali za ovim stolom?

Bas volis da se spustimo na tvoj nivo.

Da se normalno razgovara, rekla bih da priznanje klinaca nema veze, jer zaista moze biti iznudjeno i izmisljeno kao i mnogo toga drugog. Ali tesko mi je da zamislim ijedan drugi motiv, u slucaju ovih klinaca i ovog napada, do onog sta TP pise + mozda i kako izgleda. A to sto postoji halabuka meni pre znaci da se svi koriste dogadjajem, nego da su ga izmislili.
E sad, da li je neko sapnuo klincima da se istaknu, to ne znam.
antioksidant antioksidant 19:00 05.08.2010

Re: da vidimo sta smo imali za ovim stolom?

reanimator



Život mi je groblje pokopanih nada.
Aj, pa tako

хајде ја ћу да ти продужим бан тамо код мене на још један дан (не може на 7 - ипак ниси био први, ниси заслужио)

едит: шта ћемо са слованом.. много се нервирам...
angie01 angie01 19:29 05.08.2010

Re: da vidimo sta smo imali za ovim stolom?

odoh na pivo..aj sad vas dve (ali bez svadje), pa kad se vratim, da preuzmem odmorniju


ovo je neki vishak- shto se mene tiche, koliko brojim, krajnje sam se korektno isprichala s tobom, ti mis'ish 'vako, ja 'nako, negde smo se i slozili- s moje strane ni grama necheg neprijateljskog nije bilo!

macin i tvoj sluchaj nisam otpratila-te ne znam shta je to bilo, a ona meni, ne vezano, isto krajnje simpa- iako se ne slazem uvek sa onim shto napishe!

toliko od mene!
milisav68 milisav68 22:12 05.08.2010

Re: da vidimo sta smo imali za ovim stolom?

angie01
Na snimku se vidi kako Teofil ulazi u bus i kako za njim uleću one dve budale, zatim, kako oni beže iz busa i bacaju njegovu torbu i kako ih on juri i na kraju se vidi kako ljudi prilaze Teofilu i verovatno ga pitaju dal je ok.


ali je napad i udaranje shipkama bio u autobusu-a to se ne vidi, jer kamera nema u vozilu-tako da maliciozno prevrtanje pojedinih, da je napad izmishljen i nije bash prihvatljiva verzija-na stranu, morbidnost da se tako nechim poigrava i ironishe!

Nigde nisam napisao da je napad izmišljen, samo sam korigovao tvoje zapažanje.
-jer snimak prikazuje vreme neposredno posle nemilog dogadjaja,



angie01 angie01 22:48 05.08.2010

Re: da vidimo sta smo imali za ovim stolom?

Nigde nisam napisao da je napad izmišljen, samo sam korigovao tvoje zapažanje.


shta si korigovao- to da je glavno deshavanje bilo u autobusu-a sve ono nebitno, na snimku??!
reanimator reanimator 22:57 05.08.2010

Re: da vidimo sta smo imali za ovim stolom?

angie01

ovo je neki vishak- shto se mene tiche, koliko brojim, krajnje sam se korektno isprichala s tobom, ti mis'ish 'vako, ja 'nako, negde smo se i slozili- s moje strane ni grama necheg neprijateljskog nije bilo!

Slažem se. U delu mog komentara koji si citirala si dospela igrom slučaja, jer je maca nastupila u stilu "mi", pa je to zahtevalo odgovor "vi".
I da dodam..nemam ništa ni protiv mace (aj da ne kvarim atmosferu omiljenim dodatkom..ništa efikasno)...naprotiv..upijam
reanimator reanimator 22:58 05.08.2010

Re: da vidimo sta smo imali za ovim stolom?

antioksidant

хајде ја ћу да ти продужим бан тамо код мене на још један дан (не може на 7 - ипак ниси био први, ниси заслужио)
едит: шта ћемо са слованом.. много се нервирам...

Hvala Bajra, baš si drug
PS Koj Slovan..nemam pojma o čemu pričaš :)

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana