Astrologija| Društvo| Ekologija| Zabava| Životinjski svet

zašto "desničarske" organizacije

ana_radmilovic RSS / 09.08.2010. u 04:10

ne smatramo margnalnim grupama nego ih tretiramo kao ozbiljan politički subjekat?

"nacionalističe", "fašističke", "klerofašističke", " desničarske", "huliganske", propalitetske, iz nekih tamo predgrađa, kriminogene, rasističke, koje slave srebrenicu i nose majice sa likom ratka mladića... koje prete, biju novinare, pave sranja na kosovu, prave sranja gde god se zateknu, razulareni su, anarhičniji su od onih koji sebe nazivaju anarhistima... sve su... ništa su... mnogo ih je...

zapravo, malo ih je. oni su, (što nije tema ovog teksta) malobrojni  kao i grupa oko "peščanika" , usamljeni ekstemi, nalaze se na rubovima, svako na svom rubu naravno, na sasvim drugačijim rubovima... ali to su ipak rubovi.

te "desničarske organizacije" (koje inače žive, ponašaju se i čak propovedaju nešto što pre liči na komunu, koji su "narodni" i naroski dok je levica ovde više nalik desnici, ali to sad nema veze, pojmovi su ionako daleko od onoga što opisuju) te, dakle "desničarske" ili čak "ultradesničarske" organizacije su, koliko god da ih je, male i još uvek slabe da bi im se pridavao toliki značaj. a pridaje im se, u medijima.  oni su veliki problem, i što su oni veći problem i što se više priča o zabrani ovakvih organizacija -  one su jače.

jače su zato što dve trećine  u srbiji misli ono što ti klinci govore. jače su zato što panduri gledaju njihova sranja sa simpatijom. jače su zato što je to pobuna iz predgrađa o kojoj se zapravo malo zna iako se mnogo govori. zato što njihova razularenost deluje primamljivo klincima koji su siromašni, a jesu siromašni i biće sve siromašniji. zato što ne putuju, i ne putuje im se jer im je politika ulila strah od sveta;  zato što su rasli u klimi gde nije najnormalnije biti s nekim ko je druge nacionalnosti. zato što je nezamislivo danas se udati za nekog bekima fehmijua. zato što je problem biti sa muslimanom. zato što je grozno pitati "a u  čemu je toliki problem sa tim ekumenizmom?" jer ste onda unijata, uostalom, satansta ste. i bezbožnik. a to je isto. 

zato što, uostalom, ništa od svega ovoga i nije važno nego je važno da se bude pobunjenik, onoliko koliko je nekima od nas bilo zabavno da slušamo pistolse, toliko je tim klincima zabavno da gledaju legijine slike i slušaju srpske pesme, da slušaju uostalom 357 (meni je 357 super - mnogo više nego BS, al nema veze) i da kažu društvu da se nosi i da ide dođavola. 

i biće još jači. posle svih zabrana, posle hapšenja, posle svakodnevnih napisa u novinama o tome kakvi su oni veliki mangupi, kada se još malo išlifuju, kada se još malo iškoluju, kada malo češće budu išli u rusiju, kada dobiju pare sa još nekih strana, kada se ujedine i kada već neki toma ili boris objave da kosovo nije više srbija (što ne znači da srbija nije jedno malo veće kosovo) i kada, na radost one dve trećine s početka teksta, priznaju da nas u onoj eu baš i ne žele, i kada se još malo naslušamo vesti o tome kako se u ukrajini vratila "prava" strana i kako rumuni s nostalgijom pričaju o čaušeskom i kako je desnica svuda sve jača, u istočnoj evropi, kako je rusija sve veća a evropa sve siromašnija.... ti klinci neće više biti klinci, biće veterani u političkom životu srbije...  a srbija je poistovetila levicu sa lopovlukom i gubitkom suvereniteta, evropu je poistovetila sa činovnicima koji naređuju našim predsednicima, tranziciju sa otimačinom i siromaštvom, demokratiju sa diktatorskim zakonima poput onog o informisanju ili onog o elektronskim komunikacijama... 

kada novine prenose šta su sve predstavnici rečenih organizacija rekli, šta im piše na plakatima, šta planiraju itd...  kada to sve češće i sve podrobnije prenose, onda neko sebi daje oduška jer sam ne sme to da kaže, a hteo bi, i onaj koji zapisuje i onaj koji čita.  na kraju, jer je to jeres. a jeres je zabava kad nema druge zabave. a druge zabave nema jer je narod ovde sve siromašniji, i to izgeda zabravljaju oni koji zabranjuju. 

najopasnija je ona pesma koja je zabranjena, tad je najglasnija i peva je čak i onaj koji je, da nije zabrane, ne bi zapevao. 


  

 



Komentari (370)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

hazar hazar 21:20 09.08.2010

Re: ma ne lupaj

Nije to nikakva fraza,to je jednostavno cinjenica....mlade u ovoj zemlji jednostavno zapostavljaju,koliko samo ima politicara preko 60 godina...Oni su svoje odavno zavrsili,i zasta se oni bore..

Mojne dete, pa oni su u najboljim godinama. Ti bi njih u grob sada kada mogu najviše da pruže. Eto kakva je ova današnja omladina, nema poštovanja za starije, c.c.c.
cbronson cbronson 21:29 09.08.2010

Re: ma ne lupaj

Mojne dete, pa oni su u najboljim godinama. Ti bi njih u grob sada kada mogu najviše da pruže. Eto kakva je ova današnja omladina, nema poštovanja za starije, c.c.c.


decak nije u toku, mladi su vec tu, tacnije receno - nikada nisu ni odlazili...
ana_radmilovic ana_radmilovic 21:34 09.08.2010

Re: ma ne lupaj

cbronson

decak nije u toku, mladi su vec tu, tacnije receno - nikada nisu ni odlazili...

hazar hazar 22:02 09.08.2010

Re: ma ne lupaj

Deda Mićun je ovih dana pominjao nekih 90 godinica, kada će možda da odustane. Molim službe zadužene za bezbednost države da mu hitno predoče moguće apokaliptične scenarije po Srbiju, ako ne nastavi svoj rad i kasnije.
mlekac mlekac 09:03 10.08.2010

Re: ma ne lupaj

smarac
Univerzalna izjava svih mladih od kako je sveta i veka!



Nije to nikakva fraza,to je jednostavno cinjenica....mlade u ovoj zemlji jednostavno zapostavljaju,koliko samo ima politicara preko 60 godina...Oni su svoje odavno zavrsili,i zasta se oni bore..



Keve mi, ovo je DEJA VU!

Znam da mi neces verovati, ali isto to je pricala i moja generacija, davne 80 i neke...

Jedina razlika izmedju vas i nas je sto smo mi imali neki tamo SSO, par listova i dva radijska programa da se omladina 'zanima' i da mnogo ne smeta cikama u sivim odelima...

Doduse, ta se omladina malo vise zanimala po tim listovima i radijima, pa ponekad znala i posteno da stane na zulj tim istim cikama, ali to je bilo za ocekivati. Morala je omaldina negde da 'da oduska'.

Vama, bojim se, bas to nedostaje.
smarac smarac 10:30 10.08.2010

Re: ma ne lupaj

Jedina razlika izmedju vas i nas je sto smo mi imali neki tamo SSO, par listova i dva radijska programa da se omladina 'zanima' i da mnogo ne smeta cikama u sivim odelima...


Izmedju nas i vas postoji velika razlika...Vi zivot posmatrate iz potpuno razlicite perspektive od nas...Razbijanje kioska,lomljenje stolica,paljenje zastava,meni bi bilo drago da su to uradili oni momci na tv,ali u stvari nisu oni to uradili...Zato treba objasniti gos. Ani da to rade neke cike u sivim i crnim odelima kojima je to u interesu...I koji od toga imaju debele pare...

Potpuno sam siguran da su poglavice tih grupa vrlo dobro kotirane kod staresina ove drzave...A da oni ostali klinci idu samo za po neko pivo,boks cigara...Ti momci vrv nemaju neku skolu,pa ih je i lako nagovoriti da izgube glavu zbog gluposti...

Ali ne brinite oni ce se vrlo brzo osvestiti,pa cete onda videti njihovu pravu snagu,ne mislim na fizicku...
mlekac mlekac 12:35 10.08.2010

Re: ma ne lupaj

smarac

Potpuno sam siguran da su poglavice tih grupa vrlo dobro kotirane kod staresina ove drzave...A da oni ostali klinci idu samo za po neko pivo,boks cigara...Ti momci vrv nemaju neku skolu,pa ih je i lako nagovoriti da izgube glavu zbog gluposti...



Slusaj, da se prazna trafika razbije zbog boksa cigara ili flase pica - toga je bio i pre...

Ali da se zena unakazi od batina jer nije u kasi imala vise od 10.000...

A pri tom napadac ponosno fura duks sa grbom!


(Foto iz Press-a)

Za to, moras priznati, ne posotoji NI JEDNO razumno opravdanje!
smarac smarac 14:37 10.08.2010

Re: ma ne lupaj

Za to, moras priznati, ne posotoji NI JEDNO razumno opravdanje!



Apsolutno je tako........Ali ovo je neki vandal,takvih je 0,01% u nas,ja se verujte grozim ovakvih scena kojih ima...

Nemojte nas sve stavljati u kos sa ovakvim antihristima,ovakvih je malo...Ostali mladi SRBI su isti kao i ja odlicni djaci,sljakamo leti,ja ceo vikend sudim pred seljacima da bih uzeo 2 crvene za grad...

Ovo nije Srbin,ovo je lopov,ali verujte da ce izaci jedna nova,mlada,prava generacija SRBA koji ce uspeti da sklone ove diktatore...

Samo sto cemo do tada da cekamo jos malo,i ne daj boze da ce tada na celu mladih da budu neki slicni Velji,koji su napravili ovo sto su napravili...
maca22 maca22 15:00 10.08.2010

Re: ma ne lupaj

Nacionalnost se nasledjuje bez pitanja rodjenjem, a nije neka vrlina koja se osvaja.
mlekac mlekac 15:03 10.08.2010

Re: ma ne lupaj

smarac
Za to, moras priznati, ne posotoji NI JEDNO razumno opravdanje!



Apsolutno je tako........Ali ovo je neki vandal,takvih je 0,01% u nas,ja se verujte grozim ovakvih scena kojih ima...

Nemojte nas sve stavljati u kos sa ovakvim antihristima,ovakvih je malo...Ostali mladi SRBI su isti kao i ja odlicni djaci,sljakamo leti,ja ceo vikend sudim pred seljacima da bih uzeo 2 crvene za grad...

Ovo nije Srbin,ovo je lopov,ali verujte da ce izaci jedna nova,mlada,prava generacija SRBA koji ce uspeti da sklone ove diktatore...

Samo sto cemo do tada da cekamo jos malo,i ne daj boze da ce tada na celu mladih da budu neki slicni Velji,koji su napravili ovo sto su napravili...


Duso draga,
Imam jednog od 22 i jednog od 16 (ovu sitniju boraniju da ne pominjem) i dobro znam da nisu SVI takvi.

Stavr predstavljanja, kao sto Ana rece. Pre neki dan oni sto su napali teofila, 18 i 19 godina. Juce ova dvojica, 19 i 23. I sta ce baba sa coska koja se obrazuje iz novina da zakljuci????

To je velika muka za sve vas koji NISTE to. Oni drugi mnogo vise upadaju u oci.
Drzim vam fige i nadam se da ce IPAK jednom doci i vasih 5 minuta. Moja generacija ih, nazalost, nije docekala.

Da parafraziram moga dragog druga Radomana Kanjevca - Govorili su nam kako smo mladi i kako nase vreme dolazi, a onda izbise ratovi, napravi se haos i dok smo se opasuljili, proslo 10 godina i nase vreme proslo!

pnbb pnbb 16:21 10.08.2010

Re: ma ne lupaj

i dok smo se opasuljili, proslo 10 godina i nase vreme proslo!

tako je!
koliki je nas deo, dosta ste vi nas zajebavali
stasava stasava 09:36 09.08.2010

putovanja

Ne mogu klinci da budu krivi, ali, Ana, nazalost, mislim da si u pravu kada si primetila da veliki deo misli kao oni. Naravno, krivi su odrasli. Poznajem adolescenta koji je zastupao njihove stavove dok nije otisao na putovanje od desetak dana u jednu evropsku, uredjenu zemlju. Doziveo je , moze se reci, egzistencijalni skok. Ali, ne mogu svi da putuju, zapravo, vecina ne moze i da hoce da putuje, ne zbog straha od Evrope, vec zbog siromastva. I onda, sta im se nudi ovde, koji modeli ponasanja, uzora?I kako je deprimirajuce ono-Kakva su nam deca danas, takva ce nam zemlja biti za 20godina.Sveobuhvatna analiza, zaista.
nikola_tnt nikola_tnt 18:36 09.08.2010

Re: putovanja


Vi stvarno verujete da ce putovanja da promene ovu ekipicu???
mlekac mlekac 09:52 09.08.2010

Ne znam koliko ima veze...

U stvari, ima, jer oslikava gde zivimo:
Jutrosnja vest sa Studija B
Razbojnici pretukli radnicu "grila"

09. Avgust. 2010 | (08:50 -> 09:41), Izvor : Studio B, Komentari: 0

Tokom noći razbojnici su pretukli 56. godišnju Stoju S. koja je radila u restoranu brze hrane u ulici Mite Ružića.


Povređenu ženu ekipa hitne pomoći, sa teškim povredama glave i uz obilno krvarenje, prevezla je na reanimaciju u Urgentni Centar.
Kako saznajemo, napadači su od žene oteli oko 8 hiljada dinara i pritom je pretukli šipkama, rukama i nogama. Policija Zvezdare uhapsila je napadače u Ustaničkoj ulici za samo nekoliko minuta.


Pojasnjenje - grupa mladica od dvadesetak godina METALNIM SIPKAMA pretukla je prodavacicu pljeskavica...

A ja celo jutro pokusavam da izigravam "Criminal Minds" i da shvatim koji li je to stepen asocijalnosti koji navodi mladica u punoj snazi da tako zverski premlati stariju zenu?
ana_radmilovic ana_radmilovic 10:04 09.08.2010

Re: Ne znam koliko ima veze...

grozna priča, stvarno.
mislim da ne prođe dan da nešto slično ne čujemo, pročitamo, vidimo n tv-u a ko nema sreće i uživo.
i odakle im uopšte ideja o tim šipkama, koja je to moda sad?
mlekac mlekac 10:12 09.08.2010

Re: Ne znam koliko ima veze...

ana_radmilovic
grozna priča, stvarno.
mislim da ne prođe dan da nešto slično ne čujemo, pročitamo, vidimo n tv-u a ko nema sreće i uživo.
i odakle im uopšte ideja o tim šipkama, koja je to moda sad?


Stvarno moda. Koliko god to grozno zvucalo.
Mada, kao sto rekoh, jos uvek ne mogu da shvatim - ZASTO???

Mislim, ne zasto sipke ili zasto pljacka, nego zasto tolika kolicina asocijanosti?????
predatortz predatortz 09:55 09.08.2010

Bravo!

Ništa za dodati.
ana_radmilovic ana_radmilovic 10:01 09.08.2010

Re: Bravo!

predatortz
Ništa za dodati.

hvala
behemot123 behemot123 11:03 09.08.2010

Re: Bravo!

Ja sam jedan od onih što misle da su 1389 i „Peščanik” dve strane istog novčića. To jesu ekstremi koji prave zlo. Naravno, postoji taj argument da jedni koriste šipke, a drugi ne, nego su fini i uglađeni. To je loš argument.
Kad su uhvatili ovu dvojicu Teofilovih advertajzera, prva reakcija je bila „na električnu stolicu sa stokom”. Ljudi koji to tvrde takođe misle da su bolji od njih, da su Evropejci i civilizovani. Ne mogu to da razumem. Da to kaže Teofilova keva, razumeo bih. I to samo u prvom, emotivnom cugu. Ženi su malo prebili sina. Ipak, civilizovan čovek bi trebalo da koristi mozak i ono malo duše, ako je ima. Trebalo bi da kaže, Čekaj ti momci imaju 18, 19 godina. To su deca. Hajde prvo da vidimo ko su im roditelji. Da li iz pomodarstva prilaze tim opskurnim grupama, a u suštini im ništa ne fali. Ili gledaju kako njihovi bogati vršnjaci imaju ono što oni nemaju, kola, devojke, novac, pa su zbog toga besni? Da li je njihova porodica toliko razorena, da im ni ćale ni keva nisu primetili šta imaju u kući, pa im nije palo na pamet da im umesto štagle pobude, recimo, gitaru? Mi smo mnogo pametni, njima nije data prava šansa, hajde da prbamo da razumemo koren nasilja, pa da probamo ne da ga sasečemo, nego da ga zalečimo.

Dok god jedna, odnosno druga strana bude tvrdila da „to sve teba pobiti”, odnosno „spaliti na električnoj stolici” to je sve isto. Suština demokratije je u RAZGOVORU. To ni pripadnici Obraza ni pripadnici Peščanika nikako da shvate. Imao sam my share zlih žena u životu i vrlo dobro znam da verbalno nasilje može da bude mnogo gore od fizičkog. Trudim se da izbegavam Peščanik jer hoću da očuvam ono malo duše i zdravog razuma. Jer smatram da nisam dovoljno glup i neobrazovan da ne znam kako nasilje koje se dešava u Beogradu, ima svoj pandan u svakoj evropskoj zemlji. Štaviše, da mi kao mala i nerazvijena zemlja, samo usvajamo trendove iz sveta. Znam, recimo, da će u Danskoj u sledećih nekoliko godina nastati jezgro evropskog neonacizma. Da u Kopenhagenu postoji ozbiljna rasna segregacija. Te vesti na Peščaniku nema. Dakle, Peščanik nudi lažnu sliku sveta i šalje pogrešnu poruku mladima koji ih čitaju. Što ih stavlja u isti rang sa klerofašistima (šta god to bilo). „Da, ali mi ne bijemo”, reći će oni u svoju odbranu. Da, ali vi se iživljavate, zbunjujete ionako zbunjene i frustrirane mlade ljude, govorite im da su glupi, da su krivi za Srebrenicu (??), da smo mi to sve zaslužili. Da li možda nekad gospođe pomisle da ta vrsta javnog mobinga, na momente, bolnija od metalne šipke? Da možda ostavlja trajnije posledice? Ne vidim kako nametanje sopstvenog stava kao jedinog pravog može da bude korisno i zdravo. Nemoguće je da nekom govoriš da je glup, ružan, pokvaren i zao, da je čitav narod nakazan, nekakav prišt na lepom licu Evrope, i da on to prihvati kao apsolutnu istinu. I popovi misle da prodaju jedinu, živu istinu, ali ja znam da lažu. Laže i Peščanik i to opasno. Ali polako, kada ti srpski nusprodukti ratova (Obraz i Peščanik) odu u zasluženu penziju, vremenom ćemo naučiti da RAZGOVARAMO i onda će sve biti mnogo bolje.

kukusigameni kukusigameni 11:14 09.08.2010

Re: Bravo!

behemot ti bas mrzis Pescanik! Lose ti je to.
behemot123 behemot123 11:24 09.08.2010

Re: Bravo!

behemot ti bas mrzis Pescanik! Lose ti je to.


Moguće da sam malo preterao. U pravu si, bez ironije. Eto vidiš kako je lako !
kukusigameni kukusigameni 11:26 09.08.2010

Re: Bravo!

Eto vidiš kako je lako


Ili sto bi mi u Srbiji rekli po srpski: "yes indeed!"
behemot123 behemot123 11:46 09.08.2010

Re: Bravo!

yes indeed!"


Ja volim ono „Aferim!”
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 12:58 09.08.2010

Re: Bravo!

behemot, nisi preterao. uopste.


p.s.
Ana, gledacu veceras da se osvrnem na ovaj tekst, bitna je tema. sad mora da se radi.

samo par teza
-zasto se 2/3 ljudi oseca kao da zivi pod okupacijom?
-zasto nemamo pravu levicu, (a svaka prava levica u ovom trenutku moze da bude samo antiglobalisticka, pa i rodoljubiva)koja bi na sebe preuzela kanalisanje sve ociglednijeg bunta?
-vidim, negde u komentarima si rekla nesto kao, nista vise nema znacenja zivimo u postmodernom svetu.
to je iluzja, postmodenrnizam je mrtav (ako je ikada tako nesto i imalo zivota u sebi). sada je jasno da nema nista od "kraja istorije".
-bojim se da su vremena takva, da dolazi do postrojavanja svak na svoju stranu i bice sve manje dijaloga.
behemot123 behemot123 13:13 09.08.2010

Re: Bravo!

zasto nemamo pravu levicu, (a svaka prava levica u ovom trenutku moze da bude samo antiglobalisticka, pa i rodoljubiva)


E, to je to. Aferim!
jacquesmayol jacquesmayol 13:38 09.08.2010

Re: Bravo!

behemot123

Kao što će biti očigledno iz mog komentara ja sam jedan od onih koji ne misle da se "Peščanik" i "1389" mogu porediti kao dve strane istog novčića.

U tvom tekstu su izmešani uzroci, posledice, ljudska mogućnost/pravo na izbor (kao osnova za razlikovanje ljudi od životinja) u jednu finu smesu, a sve u cilju spinovanja koje bi trebalo da dokaže teoriju o "dve strane novčića". Ali da počnem:

1) "Teofilovi advertajzeri" bi verovatno trebalo da znači kako su mu ona dvojica u stvari napravili uslugu napadom. Mislim da količina niskosti u ovakvoj konstrukciji ne zaslužuje komentar,
2) "Da li iz pomodarstva prilaze tim opskurnim grupama, a u suštini im ništa ne fali. Ili gledaju kako njihovi bogati vršnjaci imaju ono što oni nemaju, kola, devojke, novac, pa su zbog toga besni?". Možeš li da mi objasniš kakve veze pa Teofil ima sa njihovim vršnjacima čije su tate i mame ušle u pare 90-ih (a blago nama nastavile da ih prave i u ovih zadnjih desetak godinica bez problema)? Da nije možda Peščanik i ekipa koja piše za njega firma u sastavu Delta Holding/MPC/Salford/šta ti ga ja znam koje off shore kompanije, pa da je isto ako prebiješ Teofila kao da si to uradio Gazda Mišku i ostalima? Ili je možda "malo" lakše napasti njega nego one druge dok sedaju u svoje limuzine? A nema ni telohranitelja, "baš zgodno", zar ne?
3) Tačno da verbalno nasilje može da bude strašno, ali za razliku od toga kada te dvojica mlate štanglama iz čista mira, nekako mi se čini da od verbalnog nasilja ne ostaju šavovi (a i lakše je da se okreneš i odeš). Ono o "zlim ženama" neću ni da komentarišem jer verujem da si se i sam postideo tog dela.
4) Da, vesti o porastu neonacizma u Danskoj nema na Peščaniku, kao ni mase drugih loših vesti iz Evrope i sveta, ali ako ti to dod sada nije jasno Peščanik se bavi NAŠIM problemima! A oni niti će nestati, niti biti manji ako ih neko drugi ima.
5) "ali vi se iživljavate, zbunjujete ionako zbunjene i frustrirane mlade ljude, govorite im da su glupi, da su krivi za Srebrenicu (??)"! Znači mladi ljudi su zbunjeni i frustirani jer im neko govori da je u njihovo ime ubijeno nekoliko hiljada ljudi negde, a nisu zbunjeni i frustirani jer se to neko uradio u njihovo ime i zbog toga što se nepriznavanjem tog zločina omogućava da neko, nekada ponovo učini nešto slično? Naravno, Peščanik je kriv jer daje prostor onima koji zbunjuju te mlade ljude govoreći im o tim zločinima, i to je " bolnija od metalne šipke"!

Količina i obim izvrtanja informacija, kao i pokušaj spinovanja u cilju zauzimanja linije "nisam ja ni za jedne, samo vam dokazujem da su isti" ubacivanjem izraza kao što je "Što ih stavlja u isti rang sa klerofašistima (šta god to bilo)" u ovako kratkom tekstu su fascinantne.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 14:05 09.08.2010

Re: Bravo!

ali ako ti to dod sada nije jasno Peščanik se bavi NAŠIM problemima!


i ruskim.
prosto su opcinjeni Putinom. a mozda oni u stvari Ruse smatraju za NASE?
pedja1008 pedja1008 14:30 09.08.2010

Re: Bravo!

Sad je u pitanju globalizam, antiglobalizam, to sto neko ima dobre patike a neko nema pa je isfrustriran. To su sve smesne teme, izgovori za te budale. Srbija pod okupacijom? Kad je ova zemlja imala ozbiljnu strategiju svog politickog i ekonomskog razvoja ili na neki duzi rok ozbiljno liderstvo? Nikad, i za to nije kriv niko spolja... brakovi i drzave se raspadaju iznutra.
behemot123 behemot123 14:44 09.08.2010

Re: Bravo!

jacquesmayol

Već sam napisao poveći odgovor, ali sam ga izbrisao, jer postoji 90 odsto šanse da se ne bismo dobro razumeli. U moje ime niko nije ubijao. Nisam „spinovao”, nego dijalektički dokazivao jednu istinu. Ne moraš, niti tražim da se složiš. Nisam ni fašista, a ni pripadnik paravojne jedinice Peščanik, te mi ta vrsta satisfakcije ne pričinjava silno zadovoljstvo. I da, šavovi od verbalnog nasilja često su mnogo dublji, nego od štangle.
P. S. Nisam primetio ni da Teofil u svojim tekstovima napada sinove u limuzinama. Lako je napadati poor white trash. U osamdesettrojci su se, što se mene tiče, srele dve grupe kukavica. Jedan je krupan i skriboman, ostalo su deca sa štanglom, zadojena mržnjom.
uros_vozdovac uros_vozdovac 14:46 09.08.2010

Re: Bravo!

Da, ali vi se iživljavate, zbunjujete ionako zbunjene i frustrirane mlade ljude, govorite im da su glupi, da su krivi za Srebrenicu (??), da smo mi to sve zaslužili. Da li možda nekad gospođe pomisle da ta vrsta javnog mobinga, na momente, bolnija od metalne šipke


Ma da najbolje da se ne govori o tome po dobrom starom šizofrenom običaju da se ćuti i da se celokupno društvo pravi da se ništa pod bogom milim nije desilo. To kolega možda možeš ti, zajedno sa ovih osam preporuka koliko si skupio, ali ja ne mogu, mene je stid što nisam bio u stanju da preduzmem više protiv onog koji je to uradio a još više protiv ovih koje se prave da se ništa nije dogodilo.
behemot123 behemot123 14:56 09.08.2010

Re: Bravo!

Ma da najbolje da se ne govori o tome po dobrom starom šizofrenom običaju da se ćuti i da se celokupno društvo pravi da se ništa pod bogom milim nije desilo. To kolega možda možeš ti, zajedno sa ovih osam preporuka koliko si skupio, ali ja ne mogu, mene je stid što nisam bio u stanju da preduzmem više protiv onog koji je to uradio a još više protiv ovih koje se prave da se ništa nije dogodilo.


Ko ne govori o tome? Čitav svet i Srbija i nacije koje su odgovorne za mnogo veće zločine od Srba, govore o tome. Ljudi koji su to uradili su što po sudovima, što u zatvoru.

Svako IMA PRAVO da tvrdi kako se to nije dogodilo. Šta to tebe briga? Ti bi sad da se oni stide koliko i ti. Valjda misliš da si bolji zbog toga? Live and let live... i stidi se zbog svojih grešaka i zlodela, ne tuđih. I sad ti mene vraćaš na tupavu priču o Srebrenici, o kojoj je valjda i Bog već rekao sve što ima da se kaže, a ja sam hteo da kažem nešto mnogo važnije od toga. Bezveze.
pnbb pnbb 14:58 09.08.2010

Re: Bravo!

Dok god jedna, odnosno druga strana bude tvrdila da „to sve teba pobiti”, odnosno „spaliti na električnoj stolici” to je sve isto. Suština demokratije je u RAZGOVORU

kakvo spaljivanje na stolici, kakav razgovor, kakvi bakraci...

za prebijanje coveka metalnom sipkom - 2 godien zatvora, ili koliko pise u zakonu.. za razbijanje izloga i kradju patika - 3 meseca.. itd.
i tako za svaki prekrsaj , na svim nivoima.. bez obzira na pol, rasu, imovinsko stanje, politicku pripadnost, veru, naciju..

pa tek posle teoretska nadrgradnja, da proucavamo uzroke i da ih lecimo
uros_vozdovac uros_vozdovac 15:14 09.08.2010

Re: Bravo!

Svako IMA PRAVO da tvrdi kako se to nije dogodilo. Šta to tebe briga?


Tom logikom svako ima pravo da mlati ljude po autobusu, ili da ubija muškarce u Srebrenici na primer, a mene nije briga. Iako sam deo društva? Neće biti baš tako jednostavno, ima stvari koje ljudi koji drže do sebe ne rade, ali to je komplikovano, bojim se. Mnogo je jednostvnije praviti se da se ništa nije desilo, uostalom ti kolega imaš više preporuka javnost bloga jeste na toj strani, pravite se vi da se ništa pod bogom milim nije desilo. I na kraju dobićete društvo po meri.
ana.antic ana.antic 15:18 09.08.2010

Re: Bravo!

a ne moze se bas sa svima ni razgovarati. ne moze 'nacionalno pomirenje' sa onima koji su krvavi do lakata i svim njihovim kumovima. postoje valjda neki minimumi odgovornosti i u demokratskom dijalogu.
meni samo ostade nejasno, ako moze neko da mi nacrta, koje su to ekstremne vrednosti i ciljevi za koje se 'pescanik' zalaze. po kojoj je to definiciji 'pescanik' ekstreman? na kakvom je on ideoloskom rubu?
lepo je sto bi oni koji se kunu u dijalog najradije ucutkali ove ciji im se stavovi ne svidjaju, proglasavajuci arbitrarno te mrske stavove nasiljem gorim od fizickog. pa bi valjda za takav jedan mobing i stangle bile preblaga kazna.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 15:23 09.08.2010

Re: Bravo!

upravo vi koji toliko drecite o toj Srebrenici a u cilju jedne bezocne manipulacije, ne da pljujete po njima, vec kofama govana polivate i te zrtve i sve ostale nevine zrtve tih nesrecnih ratova.

i zali boze taj ubuntu znak koji imas kao avatar
docsumann docsumann 15:24 09.08.2010

Re: Bravo!

zasto nemamo pravu levicu, (a svaka prava levica u ovom trenutku moze da bude samo antiglobalisticka, pa i rodoljubiva)


proleteri svih zemalja ujedinite se!
uros_vozdovac uros_vozdovac 15:29 09.08.2010

Re: Bravo!

vrabac_u_steni
upravo vi koji toliko drecite o toj Srebrenici a u cilju jedne bezocne manipulacije, ne da pljujete po njima, vec kofama govana polivate i te zrtve i sve ostale nevine zrtve tih nesrecnih ratova.

i zali boze taj ubuntu znak koji imas kao avatar


Heh, pa Ubuntu upravo znači čovečnost prema drugima, a tu svakako nikakvo pljuvanje nije dobrodošlo, stoga ponosno stoji.
behemot123 behemot123 15:32 09.08.2010

Re: Bravo!

Tom logikom svako ima pravo da mlati ljude po autobusu, ili da ubija muškarce u Srebrenici na primer, a mene nije briga. Iako sam deo društva?


Logika ti je nakaradna. Zato što si, poput gomile ljudi na blogu, ekspert za zamenu teza. Dakle: svako ima pravo da misli šta hoće, a onaj koji prebija po autobusu i ubija muškarce u Srebrenici ima da ide u zatvor. Onaj što misli da je to OK IMA PRAVO NA TO. Sorry, demokratija. Moje ruke i moja savest su čiste kao suza, ama nisam ubio a ni prebio nikog. Hoćemo sad da se vratimo na širu temu bloga, zašto deca uzimaju štangle u ruke? Ne, očigledno je zanimljivije da seirimo nad mrtvima u Srebrenici. Hoćeš da ti dam 200 evra, da malo naričeš? Hoćeš da budeš glasniji od srebreničkih majki? Šta tebe muči, u stvari?
ana.antic ana.antic 15:33 09.08.2010

Re: Bravo!

docsumann
zasto nemamo pravu levicu, (a svaka prava levica u ovom trenutku moze da bude samo antiglobalisticka, pa i rodoljubiva)


proleteri svih zemalja ujedinite se!


okupice se oko kusturice
uros_vozdovac uros_vozdovac 15:40 09.08.2010

Re: Bravo!

Šta tebe muči, u stvari?


Ma ne nisam mislio tako pogotovo da menjam teze, a domaćici se izvinjavam na trolu, ako sam uzrok, neću više, obećavam.

Hvala na ponudi, ali nepristojna je za moje standarde, ne sumnjam da ima kandidata. Što se ostalog tiče. pa citirao sam deo na koji sam replicirao, da nije napisan ja ne bi, ali napisan je. Ako ti smeta neću. Mogu da se pravim da nije napisan? Da se uklopim u mainstream?
ana_radmilovic ana_radmilovic 15:44 09.08.2010

Re: Bravo!

vrabac_u_steni

to je iluzja, postmodenrnizam je mrtav (ako je ikada tako nesto i imalo zivota u sebi). sada je jasno da nema nista od "kraja istorije".
.

ne, ne, vrapče u steni, postmoderno je doba (ne znači to samo kraj istorije, ako uopšte znači kraj istorije)
nije to umetnost, to je način mišljenja. ustrojstvo takoreći :) spojiš sve moguće i nemoguće stilove i voziš (vezanih očiju) pa onda budeš i levičar i ultradesničar, i klerofašista a zapravo ateista i sve tako... staviš neku cenu, sve je niža, i šta prodaš... nema veze
behemot123 behemot123 15:44 09.08.2010

Re: Bravo!

Mogu da se pravim da nije napisan? Da se uklopim u mainstream?


Ti si se uklopio u mejnstrim, samo ti niko nije rekao .
pnbb pnbb 15:49 09.08.2010

Re: Bravo!

a svaka prava levica u ovom trenutku moze da bude samo antiglobalisticka

kolko ja vidim , prava levica trenutno najbolje sljaka u trulom kapitalizmu.. mislim na prava radnika, sindikate, i to...

u ovim satro levicarskim zemljama - nesto slabije..

mozda i gresim... da proverimo kako stoje stvari po latinskoj americi

jer ove satro antiglobaliste zabole dupe za prava radnika jednako koliko i .. pa recimo ove nase satro levicare, sto bi jelte bio ldp
uros_vozdovac uros_vozdovac 15:49 09.08.2010

Re: Bravo!

behemot123
Mogu da se pravim da nije napisan? Da se uklopim u mainstream?


Ti si se uklopio u mejnstrim, samo ti niko nije rekao .


Pod pretpostavkom da si u pravu ova zemlja ima svetlu budućnost!
koksy koksy 15:52 09.08.2010

Re: Bravo!

Moje ruke i moja savest su čiste kao suza, ama nisam ubio a ni prebio nikog

Moja savest sve nesto i da nije cista ja se ne bih sekirao buduci su "Zene u crnom" poodavno okajale (i uporno okajavaju) sve moje grehe.
U tom smislu, ja se toplo zahvaljujem i - molim lepo - neka zajebu ovi sto i dalje insistiraju da se kolektivno samospalimo.
gorran2 gorran2 16:01 09.08.2010

Re: Bravo!

pa recimo ove nase satro levicare, sto bi jelte bio ldp
??? ???
LDP - levica? Ovo je stvarno "postmoderno", u smilu kako je to ana definisala
pnbb pnbb 16:27 09.08.2010

Re: Bravo!

???
LDP - levica?

sto, pa tako izgleda po programu, levi centar.. a tako se i deklarisu...
blogovatelj blogovatelj 16:36 09.08.2010

Re: Bravo!

Da li iz pomodarstva prilaze tim opskurnim grupama, a u suštini im ništa ne fali. Ili gledaju kako njihovi bogati vršnjaci imaju ono što oni nemaju, kola, devojke, novac, pa su zbog toga besni?


U kapitalistickim drustvima siromasna deca gledaju kako bogata voze Porsee, Ferarije, avione, ali nikome ne pada na pamet da tuku sipkama, iz prostog razloga sto znaju da ce sistem da ih primiri na fin ili manje fin nacin.
Gde je tu logika da ako neko ima pare, a ti nemas, ti treba da uzmes stanglu i bijes nekog treceg cije ti se reci ili dela ne svidjaju?
blogovatelj blogovatelj 16:47 09.08.2010

Re: Bravo!

okupice se oko kusturice



Gospode dragi, gde tvoj mozak ide...
ana.antic ana.antic 17:17 09.08.2010

Re: Bravo!

koksy
da se kolektivno samospalimo.


malo predramaticno, ne?
cbronson cbronson 19:28 09.08.2010

Re: Bravo!

jacque
1) "Teofilovi advertajzeri" bi verovatno trebalo da znači kako su mu ona dvojica u stvari napravili uslugu napadom. Mislim da količina niskosti u ovakvoj konstrukciji ne zaslužuje komentar,


dragi jacque,
da ste potrazili odgovor na prvo pitanje, dobili biste odgovore i na preostala cetiri.
ovako ste promasili temu, cak ste boldovali delove komentara postovanog komentatora b123 a niste ih pazljivo procitali i odgovarali ste na sasvim druga pitanja.
zibr zibr 20:06 09.08.2010

Re: Bravo!

A sta je, samo po sebi, lose u tome da si "ekstremista"?
Ako mogu da biram izmedju plate od 10,000, 20,000 i 150,000 evra godisnje, ja cu izabrati 150,000 (jedan os ekstrema) makar me bilo ko smatrao "ekstremistom".
Biti ekstreman nikako ne znaci ne biti u pravu.
Mislim da ti brkas netolerantost sa ekstremizmom.
ana_radmilovic ana_radmilovic 20:14 09.08.2010

Re: Bravo!

zibr

Mislim da ti brkas netolerantost sa ekstremizmom.

biranje veće plate nije ekstermizam.

ana.antic ana.antic 20:22 09.08.2010

Re: Bravo!

zibr
A sta je, samo po sebi, lose u tome da si "ekstremista"?
Ako mogu da biram izmedju plate od 10,000, 20,000 i 150,000 evra godisnje, ja cu izabrati 150,000 (jedan os ekstrema) makar me bilo ko smatrao "ekstremistom".
Biti ekstreman nikako ne znaci ne biti u pravu.
Mislim da ti brkas netolerantost sa ekstremizmom.


ja se potpuno slazem da nema nista samo po sebi lose u onom sto drustvo definise kao ekstremno, samo mislim da 'pescanik' i njegovi sagovornici zaista ne pripadaju bas nijednom ekstremu. ja sam na politickoj levici daleko radikalnijoj od bilo koga ko je govorio u 'pescaniku,' oni su u najboljem slucaju neki levi centar, socijal-demokratska opcija. hocu da cujem sve vreme ovde na blogu sta je to tako radikalno u njihovim stavovima, i uglavnom cujem tu primedbu da su netolerantni i misle kako su pametniji od drugih, sto je stvarno... mislim, sta je tu ekstremno: to sto misle da drustvo treba da preuzme neku vrstu odgovornosti za ono sto je drzavni vrh cinio vise od deset godina? sto ih nervira ds-ovsko shvatanje slobode trzista i borbe protiv nepotizma? sto im nacionalna pripadnost nije glavni i jedini referentni sistem? bas talibani.
biti u manjini ne znaci biti ekstreman.
maca22 maca22 20:29 09.08.2010

Re: Bravo!

ana.antic
docsumann
proleteri svih zemalja ujedinite se!

okupice se oko kusturice


maca22 maca22 20:30 09.08.2010

Re: Bravo!

uros_vozdovac
Mogu da se pravim da nije napisan? Da se uklopim u mainstream?

vrabac_u_steni vrabac_u_steni 20:41 09.08.2010

Re: Bravo!

ja sam na politickoj levici daleko radikalnijoj od bilo koga...


a ne, nemoj se samozavaravati. ti si na na ekstremnoj desnici, kao i ostali neoljotićevci...
Jelica Greganović Jelica Greganović 20:46 09.08.2010

Re: Bravo!

LDP - levica

Što se mene tiče oni su ono što se dobija permutovanjem poslednja dva samoglasnika u reči levica.
cbronson cbronson 20:49 09.08.2010

Re: Bravo!

ana.antic
ja se potpuno slazem da nema nista samo po sebi lose u onom sto drustvo definise kao ekstremno, samo mislim da 'pescanik' i njegovi sagovornici zaista ne pripadaju bas nijednom ekstremu. ja sam na politickoj levici daleko radikalnijoj od bilo koga ko je govorio u 'pescaniku,' oni su u najboljem slucaju neki levi centar, socijal-demokratska opcija. hocu da cujem sve vreme ovde na blogu sta je to tako radikalno u njihovim stavovima, i uglavnom cujem tu primedbu da su netolerantni i misle kako su pametniji od drugih, sto je stvarno... mislim, sta je tu ekstremno: to sto misle da drustvo treba da preuzme neku vrstu odgovornosti za ono sto je drzavni vrh cinio vise od deset godina? sto ih nervira ds-ovsko shvatanje slobode trzista i borbe protiv nepotizma? sto im nacionalna pripadnost nije glavni i jedini referentni sistem? bas talibani.
biti u manjini ne znaci biti ekstreman.


anci dusho, odmori se malo, ceo dan si na blogu.
dodji sutra ponovo, odmornija i spremnija.
i nemoj da kucas ovako dugacke komentare, oduzimas prostor ljudima koji imaju sta da kazu.
ana.antic ana.antic 20:53 09.08.2010

Re: Bravo!

cbronson
ana.antic
ja se potpuno slazem da nema nista samo po sebi lose u onom sto drustvo definise kao ekstremno, samo mislim da 'pescanik' i njegovi sagovornici zaista ne pripadaju bas nijednom ekstremu. ja sam na politickoj levici daleko radikalnijoj od bilo koga ko je govorio u 'pescaniku,' oni su u najboljem slucaju neki levi centar, socijal-demokratska opcija. hocu da cujem sve vreme ovde na blogu sta je to tako radikalno u njihovim stavovima, i uglavnom cujem tu primedbu da su netolerantni i misle kako su pametniji od drugih, sto je stvarno... mislim, sta je tu ekstremno: to sto misle da drustvo treba da preuzme neku vrstu odgovornosti za ono sto je drzavni vrh cinio vise od deset godina? sto ih nervira ds-ovsko shvatanje slobode trzista i borbe protiv nepotizma? sto im nacionalna pripadnost nije glavni i jedini referentni sistem? bas talibani.
biti u manjini ne znaci biti ekstreman.


anci dusho, odmori se malo, ceo dan si na blogu.
dodji sutra ponovo, odmornija i spremnija.
i nemoj da kucas ovako dugacke komentare, oduzimas prostor ljudima koji imaju sta da kazu.



eto, i posle kad te prebijem, bice ti djavo kriv.
zibr zibr 21:02 09.08.2010

Re: Bravo!

ana.antic
zibr
A sta je, samo po sebi, lose u tome da si "ekstremista"?
...
Biti ekstreman nikako ne znaci ne biti u pravu.


ja se potpuno slazem da nema nista samo po sebi lose u onom sto drustvo definise kao ekstremno, samo mislim da 'pescanik' i njegovi sagovornici zaista ne pripadaju bas nijednom ekstremu. ja sam na politickoj levici daleko radikalnijoj od bilo koga ko je govorio u 'pescaniku,' oni su u najboljem slucaju neki levi centar, socijal-demokratska opcija. hocu da cujem sve vreme ovde na blogu sta je to tako radikalno u njihovim stavovima, i uglavnom cujem tu primedbu da su netolerantni i misle kako su pametniji od drugih, sto je stvarno... mislim, sta je tu ekstremno: to sto misle da drustvo treba da preuzme neku vrstu odgovornosti za ono sto je drzavni vrh cinio vise od deset godina? sto ih nervira ds-ovsko shvatanje slobode trzista i borbe protiv nepotizma? sto im nacionalna pripadnost nije glavni i jedini referentni sistem? bas talibani.
biti u manjini ne znaci biti ekstreman.

Potpuno se slazem sa tobom. Cini mi se da je nekako precutno prihvaceno da je ekstremno i lose jedno te te isto, kao i da ako "dokazez" da je neko ekstreman, dokazao si i da taj nije u pravu i gotovo.
Uopste ne moras da dokazujes da, recimo "drustvo NE MORA da preuzme neku vrstu odgovornosti za ono sto je drzavni vrh cinio vise od deset godina"; dovoljno je da kazes: Aha, to Pescanik tvrdi suprotno, a oni su "ekstremisti" i samim tim sve sto kazu mije istina. Znaci, stvarno, "drustvo NE MORA da preuzme neku vrstu odgovornosti za ono sto je drzavni vrh cinio vise od deset godina".
Mislim da takav stav ne samo da je logicki besmislen, vec i onemogucava pravi dijalog.

maca22 maca22 21:06 09.08.2010

Re: Bravo!

cbronson
anci dusho, odmori se malo, ceo dan si na blogu.
dodji sutra ponovo, odmornija i spremnija.
i nemoj da kucas ovako dugacke komentare, oduzimas prostor ljudima koji imaju sta da kazu.

Kulturo, eve me...
cbronson cbronson 21:13 09.08.2010

Re: Bravo!

eto, i posle kad te prebijem, bice ti djavo kriv.

ko dusho, ti i crvena armija?
cbronson cbronson 21:34 09.08.2010

Re: Bravo!

Kulturo, eve me...


pusti macika kulturu...
drzi se tema koje ti idu od ruke...
jacquesmayol jacquesmayol 21:45 09.08.2010

Re: Bravo!

dragi charles,

nadam se da ćete mi kao novom blogeru pomoći u dešifrovanju vašeg posta.

koji bi mi to odgovor na prvo pitanje razrešio dilemu sa preostala 4, i pritom me ubedilo da je divljačko ponašanje koje sebi dozvoljavaju oni koji se danas u srbiji nazivaju rodoljubima/braniocima vere (a da pri tom nisu ni jedno ni drugo, jer svojim ponašanjem brukaju ono što tvrde da brane) isto što i pisanje ljudi sa Peščanika?

verujem da sam pažljivo pročitao post koje je napisao ¨poštovani komentator¨, kao i da zaključak da nije OK ako si siledžija i razbojnik (kao ona dvojica iz busa), da si smrad ako optužuješ i napadaš one koji ti pokazuju u kakvom svinjcu od društva živiš a ne one koji su te tu i doveli (1389, Obraz, i sl.), da je jadno u životu govoriti ¨pa tako je i kod drugih¨ i time pokušati relativizovati zlo kod sebe koje sam ponudio nisu promašili njegov post, već naprotiv.

A da se ovo ne pretvori u trolovanje, te grupe se u ovoj državi ne marginalizuju iz 2 razloga: država je postala udruženje stranaka (na valsti i onih u opoziciji - a na čekanju da dođu na vlast), a u takvoj situaciji strankama su takvi dripci uvek interesantni kao potencijalni ¨izvođači radova¨ na ulicama.
cbronson cbronson 22:02 09.08.2010

Re: Bravo!

dragi charles,

nadam se da ćete mi kao novom blogeru pomoći u dešifrovanju vašeg posta.

uzalud su vasa nadanja dragi jackues,
kasni je deo dana, vremena malo a obaveza mnogo.
uputicu vas na blog gde mozete procitati sve o napadu na ikonu pravdoljubive i slobodoljubive i svegaljubive slobodne i druge srbije. i bolje, podrazumeva se.

sada dragi jackues,
ucinite napor i
kliknite ovde

ps
tekst autora bloga zanemarite, nije vredan paznje.
koksy koksy 14:59 10.08.2010

Re: Bravo!

Jelica Greganović
LDP - levica

Što se mene tiče oni su ono što se dobija permutovanjem poslednja dva samoglasnika u reči levica.

Oko sokolovo!
ana_radmilovic ana_radmilovic 23:53 10.08.2010

Re: Bravo!

koksy
Jelica Greganović
LDP - levica

Što se mene tiče oni su ono što se dobija permutovanjem poslednja dva samoglasnika u reči levica.

Oko sokolovo!

a vidi meni promače :)
baroniknez baroniknez 11:02 09.08.2010

niste dosledni

... jer ima li vecih ekstremista od onih koji su na celu NATO-a? sta je huliganstvo naspram razaranja gradova ubijanja ljudi...
kukusigameni kukusigameni 11:07 09.08.2010

Re: niste dosledni

ta je huliganstvo naspram razaranja gradova ubijanja ljudi...


Mislis na Sarajevo ili na Vukovar?
ana_radmilovic ana_radmilovic 11:13 09.08.2010

Re: niste dosledni

kukusigameni
ta je huliganstvo naspram razaranja gradova ubijanja ljudi...


Mislis na Sarajevo ili na Vukovar?


joj!
nije agrument za taj nato đavo - vukovar. nije opravdanje.
kukusigameni kukusigameni 11:16 09.08.2010

Re: niste dosledni

Nisam ni rekao da je opravdanje.
predatortz predatortz 11:20 09.08.2010

Re: niste dosledni

kukusigameni
ta je huliganstvo naspram razaranja gradova ubijanja ljudi...


Mislis na Sarajevo ili na Vukovar?


E ovo je srž problema!
Postoje ljudi koji misle da su opsade Sarajeva i Vukovara junačka dela, a ne kukavički činovi jedne sluđene armije koja nije bila dorasla savremenom ratovanju.
Postoje i oni drugi, koji smatraju da se svi naknadni zločini nad jednim narodom mogu pravdati Sarajevom, Vukovarom, Srebrenicom... I teško će izaći iz svojih rovova.
A kad im kažeš da su isti i jedni i drugi će ti skočiti za vrat!
ana_radmilovic ana_radmilovic 11:21 09.08.2010

Re: niste dosledni

kukusigameni
Nisam ni rekao da je opravdanje.

tako mi zazvučalo, pardon :)
baroniknez baroniknez 17:27 09.08.2010

Re: niste dosledni

baroni

kukusigameni
ta je huliganstvo naspram razaranja gradova ubijanja ljudi...


Mislis na Sarajevo ili na Vukovar?


Na Sarajevo svakako jer je NATO intervenisao tamo protiv Srba, a za Vukovar prvi put cujem da je Nato intervenisao, imate neke podatke o tome?

baroniknez baroniknez 22:53 11.08.2010

Re: niste dosledni

Емир Кустурица, редитељ

За такве који ме прозивају ни Запад није валидан. Када ми Саркози додели Легију части, онда он за њих није председник Француске него муж Карле Бруни.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 11:08 09.08.2010

ah, predgradje

shvatio sam s vremenom da moja snaga saosecanja ne moze da prevazidje sklonost ka samodestrukciji momaka iz predgradja. pobegao sam odande, a oni su tonuli josh vishe. u njihove zivote se jos uvukao i heroin, nasilje, sitni, ochajnichki kriminal. danas oni nisu samo na margini drushtva, vec na onoj tanushnoj medji blizu smrti, nehajni za bilo shta shto ih moze odvesti u zivot. smrt povremeno pomalja svoju koshchatu pojavu i odnosi ih jednog po jednog, po naizgled nasumichnom izboru.

... secash se one poruke brankici stankovic svojevremeno: "sestro... krenula si na ljude i igru gde zhivot mnogo malo znachi".
behemot123 behemot123 11:17 09.08.2010

Re: ah, predgradje

shvatio sam s vremenom da moja snaga saosecanja ne moze da prevazidje sklonost ka samodestrukciji momaka iz predgradja. pobegao sam odande, a oni su tonuli josh vishe. u njihove zivote se jos uvukao i heroin, nasilje, sitni, ochajnichki kriminal. danas oni nisu samo na margini drushtva, vec na onoj tanushnoj medji blizu smrti, nehajni za bilo shta shto ih moze odvesti u zivot. smrt povremeno pomalja svoju koshchatu pojavu i odnosi ih jednog po jednog, po naizgled nasumichnom izboru.


Kao čovek iz lepog kraja na mrtvoj reci, vrlo dobro znaš kako stvari tamo funkcionišu. Problem je u atavizmu predgrađa, da se stručno odrazim. Njima nije data šansa iz milion razloga, a većina njih potiče direktno iz porodice, što ih momentalno vraća za 15 dužina nazad u životnoj trci. To je ta čuvena tuga predgrađa.
Pozdrav.
ana_radmilovic ana_radmilovic 11:19 09.08.2010

Re: ah, predgradje

da, predgrađe i ne samo predgrađe
i ne samo sada
tako je izgledao i vračar pre petnaestak godina
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 11:27 09.08.2010

Re: ah, predgradje

behemot i ana,
ja sam oduvek bio pobornik teorije spasenja u kojoj mi ukrshtamo gene sa vracharom, i tako, spajanjem nasheg sluha za prirodu sa praktichnim kvalitetima vracharaca a pre svega vracharkinja, stvorimo novu neunishtivu rasu koja ce izvuci ovu zemlju iz propasti.

jedino sam malo pogreshio u navigaciji te me je odiseja odvela daleko izvan vrachara, preko arabijske i saharske pustinje, na novosadske obale...
behemot123 behemot123 11:29 09.08.2010

Re: ah, predgradje

tako je izgledao i vračar pre petnaestak godina


Vračar je bio još gori, pouzdano znam. A tamo momcima ama baš ništa nije falilo. Bes u glavi može da se rodi iz nemaštine, ili iz činjenice da ti je ćale kupio nova kola za 18. rođendan. Meni je gore ovo drugo.

behemot123 behemot123 11:42 09.08.2010

Re: ah, predgradje

jedino sam malo pogreshio u navigaciji te me je odiseja odvela daleko izvan vrachara, preko arabijske i saharske pustinje, na novosadske obale...


I dobro si uradio. Ove ..... sa Vračara klincu ne valjaju. I to pouzdano znam . Slaninarke su zakon!
pnbb pnbb 15:16 09.08.2010

Re: ah, predgradje

Njima nije data šansa iz milion razloga, a većina njih potiče direktno iz porodice, što ih momentalno vraća za 15 dužina nazad u životnoj trci

pa sto se neko ne zajebe da tih 15 duzina nadoknadi time , da postane vrhunski sportista? navata na prevaru ( a za to bar ima ihaj prilika) veliku kintu pa ulozi u edukaciju, pa za desetak godina jebe kevu tom tatinom sinu sto se srebrnom kasilkom provlacio ceo zivot?
nego ih nadoknadi duzinom stangle?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 18:08 09.08.2010

Re: ah, predgradje

pnbb

pa sto se neko ne zajebe da tih 15 duzina nadoknadi time , da postane vrhunski sportista? navata na prevaru ( a za to bar ima ihaj prilika) veliku kintu pa ulozi u edukaciju, pa za desetak godina jebe kevu tom tatinom sinu sto se srebrnom kasilkom provlacio ceo zivot?
nego ih nadoknadi duzinom stangle?


ima i toga, bro, deki savic, dacha ikodinovic, neke odbojkashice, novak iz bore stankovica koji je dno od OSh po populaciji, no dzeneralajzejshon...

za vrachar je uvek dolazila najplemenitija sa periferije... darkwoodi, plejboj, sanshajn... oduvek smo znali gde je srce grada.

po meni je taj beskompromisni kooltni vrachar najbolje opjevan kod Sabljara...
ana_radmilovic ana_radmilovic 18:54 09.08.2010

Re: ah, predgradje

behemot123
. Bes u glavi može da se rodi iz nemaštine, ili iz činjenice da ti je ćale kupio nova kola za 18. rođendan. Meni je gore ovo drugo.



tačno tako
(aferim!)
baroniknez baroniknez 01:38 10.08.2010

Re: ah, predgradje

ana_radmilovic
behemot123
. Bes u glavi može da se rodi iz nemaštine, ili iz činjenice da ti je ćale kupio nova kola za 18. rođendan. Meni je gore ovo drugo.



tačno tako
(aferim!)


cinjenica da ti je cale kupio kola znaci da neces vise na odredjena mesta ici peske. svaka dalja prica o tome je lupetanje dokonih
sybil sybil 11:25 09.08.2010

mene vise zanima

ko finansira te organizacije. nadalje- tim organizacijama se pridaje znacaj zato sto mainstram politika tako hoce. kao pise po novinama protiv njih, a ne zabranjuje ih, nego im se osmehuje, kao hoce u evropu, a nece da radi na tome i sve tako. zabranom im se povecava vaznost? pa nemojte molim vas, to je kao da neko kaze- zabranama i borbom protiv nacista im je povecana vaznost. upravo suprotno. njihova vaznost je povecana mainstream politikom.
i na kraju da uskliknem: moralna obaveza svakog civilizovanog drustva je da se bori-bespostedno, iskreno i do kraja protiv ovakvih grupa koje nasiljem sprecavaju pluralizam misljenja.
ana_radmilovic ana_radmilovic 11:49 09.08.2010

Re: mene vise zanima

sybil

i na kraju da uskliknem: moralna obaveza svakog civilizovanog drustva je da se bori-bespostedno, iskreno i do kraja protiv ovakvih grupa koje nasiljem sprecavaju pluralizam misljenja.

ne mislim da te grupe išta sprečavaju, niti da se protiv nji treba boriti bespoštedno. naka drugovi već jednom saopšte građanima šta je politika ove države i onda da se suoče sa eventualnom posledicom da se velika većina sa tom politikom ne slaže
sybil sybil 11:59 09.08.2010

Re: mene vise zanima

ne mislim da te grupe išta sprečavaju, niti da se protiv nji treba boriti bespoštedno. naka drugovi već jednom saopšte građanima šta je politika ove države i onda da se suoče sa eventualnom posledicom da se velika većina sa tom politikom ne slaže

ako je politika ove drzave obraz, 1389, itd. onda zaista ne znam sta da kazem. srecan projekat- beogradski pasaluk, sta drugo reci.
ne mislim da te grupe išta sprečavaju,

kako ne sprecavaju? ovi sto su prebili teofila pancica su clanovi obraza. dveri su prekinule tribinu, 1389 je premlacivao na kosovu, etc. na njihovim sajtovima se otvoreno preti. ja ne znam sta jos treba da urade pa da ih zabrane.
ana_radmilovic ana_radmilovic 18:59 09.08.2010

Re: mene vise zanima

sybil
ovi sto su prebili teofila su clanovi obraza. dveri su prekinule tribinu, 1389 je premlacivao na kosovu, etc. na njihovim sajtovima se otvoreno preti. ja ne znam sta jos treba da urade pa da ih zabrane.

verovatno vam zvuči kao da je svejedno, ali istine radi:
teofila su napali neki iz onog stroja koji se raspao pa sad... nije bitno
tribinu su prekinuli "naši" u aranđelovcu (ako je reč o toj tribini)
1389 nije premlaćivao na kosovu. ja sam pisala da je sve što rade pogrešno (na kosovu, ovde ne znam šta rade) ali nisu nikoga premlaćivali
sybil sybil 06:36 10.08.2010

Re: mene vise zanima

istine radi:
sve novine su objavile informaciju da su ti sto su premlatili teofila pancica iz obraza.
tacno, i dveri i nasi su prekidali neke tribine JJ Beba je vec postovala link kod Libkonza na blogu.
1389. ucestvuje u nasilju na neposlusnim srbima na kosovu, o tome se uveliko prica, ali ako vam te nezvanicne informacije nisu dovoljne da zakljucite o nasilnoj prirodi ovih pokreta, evo vam jedne od izjava jednog od vodja 1389.:

Srpski narodni pokret “1389“ prosledio je svim beogradskim redakcijama i-mejl da će otkupljivati fotografije učesnika “Parade ponosa“ da bi ih objavljivao na “jednom sajtu“, “kako bi roditelji mogli da prepoznaju seksualno devijantne osobe i zaštite decu od njihovog štetnog uticaja“.
looping looping 12:34 09.08.2010

Nisam desnicar ali

kao drzavljanina Srbije najvise me uzasava pomisao da su ove organizacije mozda u pravu.
G r o f G r o f 15:52 09.08.2010

Niš' ja ne razumem...

Putem javnog medija oglašavam da ja ovu Anu ništa nisam razumeo.
U samom startu sam se upetljao kao pile u kučine. Ko to ne smatra desničarske oraganizacije marginalnim grupama i tko ih to smatra ozbiljnom političkim subjektom?
Tko?
Kad su te grupe "ozbiljan politički subjekat", a kad klinci.
Kad budu još jači, kad budu toliko jaki da pobede, znači li to da će svi koji drugačije misle dobiti štanglom po glavi, a onda će doći policajac pa još jednom udariti neistomišljenika štanglom po glavi? Pa kad jednu trećinu lepo izudataju štanglom po glavi krenuće, oni celih glava, da osvoje Kosovo, Ameriku i Štatijaznamkoga...
Znači li to to...?
Niš' ja ne razumem.
ana_radmilovic ana_radmilovic 15:59 09.08.2010

Re: Niš' ja ne razumem...

kako, grofe, tko ih smatra....
el ih 'apse? 'apse ih. 'el pišu o njima svaki dan u novinama? pišu o njima svaki dan u novinama. 'el je njihovih simpatizera puna srbija? jeste njihovih simpatizera puna srbija. 'el to što ih 'apse povećava njihovu popularnos' u maldih? povećava.
a mi i dalje pričamo "marginalne su to pojave".. "sporadične"
cvrc milojka sproradične :)
znaš onu staru "ko ne sluša pjesmu slušaće oluju"? men' ponekad liči na to, možda ja i preterjem, ne branim :)
pnbb pnbb 16:25 09.08.2010

Re: Niš' ja ne razumem...

a mi i dalje pričamo "marginalne su to pojave".. "sporadične"
cvrc milojka sproradične :)

te "desničarske organizacije" (koje inače žive, ponašaju se i čak propovedaju nešto što pre liči na komunu, koji su "narodni" i naroski dok je levica ovde više nalik desnici, ali to sad nema veze, pojmovi su ionako daleko od onoga što opisuju) te, dakle "desničarske" ili čak "ultradesničarske" organizacije su, koliko god da ih je, male i još uvek slabe da bi im se pridavao toliki značaj. a pridaje im se, u medijima. oni su veliki problem, i što su oni veći problem i što se više priča o zabrani ovakvih organizacija - one su jače.


cekaj sad ja ne razumem..
jel ti mislis da su male i da im se daje previse paznje, ili mislis da su "marginalne i sporadicne" ??
mislim ti navodnici me bune.. kazes da ih ima mnogo, ali su zapravo jako malobrojni? i da im ne treba pridavato paznju, ali da ko ne slusa pesmu slusace oluju?
no pun intended, al ovo me bas podseca na upadljivo suv i debeo
ninasimone ninasimone 16:41 09.08.2010

Re: Niš' ja ne razumem...

da se pridruzim, ama bas nista. Zar ih ne 'apse (i treba da ih apse) zbog toga sto biju ljude? Kako je to davanje politickog legitimiteta? Marginalni a puna Srbija njihovih simpatizera? Sorry, Ana, ovako mogu do sutra.
I ta deca ili "deca", kako hocete, ne biju samo one iz Pescanika. Cime je to ona sirota zena, radeci nocu da prezivi, zasluzila da je onako isprebijaju? Za nedela ovakvog tipa postoji redosled: apsenje, sud, kazna po meri. Sta pa tu nije jasno? Kako to sprecava paralelan rad na otklanjanju dubljih uzroka?
filantrop filantrop 17:05 09.08.2010

Re: Niš' ja ne razumem...

jeste njihovih simpatizera puna srbija. 'el to što ih 'apse povećava njihovu popularnos' u maldih? povećava.


kad sam onomad jedva zivu glavu izvuk'o sa dragovog bloga, mislio sam da je u pitanju samo jedna (blogovska) krvozedna druzina.
cak sam se i na pedju izdr'o.

izgleda da dugo nisam bio u srbiji.
ana_radmilovic ana_radmilovic 19:10 09.08.2010

Re: Niš' ja ne razumem...

pnbb

no pun intended, al ovo me bas podseca na upadljivo suv i debeo

da znaš da mi je malo falilo da to napišem

evo šta sam 'tela da kažem:

činjenica je da članova tih org. nema mnogo. ono što zbunjuje jeste važnost koja im se pridaje u medijima.
mislim da je razlog te važnosti jedna druga činjenica - a to ej da ono što oni govore vipe od pola građana srbije misli, ali ne sme da kaže.
to sme da kaže samo onaj koji je na margini
kome od toga ne zavisi posao, život, bilo šta skupo dovoljno da čovek ne rizikuje pričajući stvari koje su zvanično jeres.

oni dakle pričaju stvari koje se ljudima u srbiji u dobroj meri dopadaju i onda ti ljudi u srbiji daju sebi oduška slušajući šta ovi govore i rade.

to ih čini bitnom pojavom, bez obzira na tu marginalnost

i još
u toj marginalnosti, na tom rubu, u toj nezavisnosti jer nema šta da se izgubi, leži i njihova najveća snaga

el sam sad malo pojasnila?
pnbb pnbb 19:52 09.08.2010

Re: Niš' ja ne razumem...

to sme da kaže samo onaj koji je na margini
kome od toga ne zavisi posao, život, bilo šta skupo dovoljno da čovek ne rizikuje pričajući stvari koje su zvanično jeres.

da, ima ovde nesto..

ali rekao bih ipak da svi zajedno previse komplikujemo - u sustini barabe samo traze izgovor da nekaznjeno biju i lome.. mozemo do sutra da analiziramo politicke implikacije... socijalne uzrocnike..

G r o f G r o f 21:04 09.08.2010

Re: Niš' ja ne razumem...

el sam sad malo pojasnila






Bilo je i pre jasno ali htio sam da popraviš dikciju.
Hahaha..
khm..
Moraš reći -Dame i gospodo ja stojim na brdu tom i tom, nadmorske visine te i te i iz ove perspektive vidim to i to. Ovako, brdo na kojem stojiš malo je u izmaglici, zato pogled koji nam opisuješ nije jasan.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana