Život

Čovek koji nikada nije bio zaljubljen

Ivana Knežević RSS / 14.08.2010. u 16:30

Upoznala sam jednom prilikom muškarca koji nikada nije bio zaljubljen. Bio je oženjen, zatim razveden, odgovoran otac, pristojna osoba po svemu sudeći, ali nikada zaljubljen. I on je zbog toga patio. Nadao se celim svojim praznim srcem da će mu se desiti bar jednom pre nego što umre. Ta misao, potreba ili opsesija, ga je vodila kroz život. Pored loših i dobrih navika, naravno.

Mislio je i da sam ja dobar kandidat da ga izlečim od takve jedne gadne muke, iako je vrlo verovatno da je on to mislio o svakoj ženi koja je ispunjavala izvesne uslove po planu koji je sam stvorio, i ti uslovi su se vrteli oko standardne formule izgleda, godina, intelekta i sličnih proverenih atributa, proverenih u smislu da su obezbedili produženje vrste a ako je verovati većem delu umetnosti obezbedili su i ljubav, ali ja im lično ne verujem. I nisam bila zainteresovana. Nije mi bio seksi, a mislim da me je tih dana seks daleko više interesovao od ljubavi. Nije mi bio ni zanimljiv. Nije mi se uopšte ulazilo u jednu takvu ulogu, jer, da budem iskrena, mislila sam da je sasvim moguće da mu nešto fali a kako i meni samoj fali puno toga, upuštati se u tako multidisciplinarno falične odnose bi bilo prilično patetično. Ja nisam nikakva učiteljica a on je vapio za jednom takvom, za ženom koja će ga naučiti da voli. Oh, dear.  On je mislio da ne zna. Uštedela sam mu prilične muke, rekla bih, jer on bi se trudio, bilo je jasno, i pre ili kasnije bi pokušao da mene nauči kako da njega naučim, kao kad neko pokušava da vas natera da ga počešete... ma, strašno. Ali bilo mi ga je žao. On je mislio da je propustio nešto fundamentalno u životu. Verovatno jeste, ali to nisu stvari o kojima volim da sudim. Kod pitanja ubistva i zločina različitih vrsta je puno lakše sa suđenjem, čak i kad te niko ne pita ni za sud ni za mišljenje. Čovek koji nikada nije bio zaljubljen nije mogao da podnese još i moj sud. On je otišao dalje u svom traganju za ljubavlju, ja sam ostala odlučna u svom ubeđenju da se ni za čim ne traga, jer mi, ljudi, nismo nikakvi moreplovci a ni sjajni avanturisti uprkos svakakvim umišljanjima i pomagalima koja nas podržavaju u takvim iluzijama, ali takva mišljenja vredi zadržati za sebe.

Ono što mi jeste ostalo nakon susreta sa njime je jedna doza skromnosti, do koje sam putovala neravnim putem samoanalize - ne baš destinacija koju bih sama izabrala, ali dok traženje ne postoji, putovanje je već jedna puno realnija metafora čak i kad se ne mrda s mesta. Seksualnih tj. erotskih ljubavi ima svakakvih, i između onih koji joj pevaju orgijastične hvalospeve do cinika na drugom kraju, ja najviše poštujem one koji o celoj stvari ćute, ili eventualno izjave koju lepo složenu ali to je previše za očekivati od ljudi i mora da je to razlog što svi i svuda o njoj stalno pevaju. Možda čovek koji nikada nije bio zaljubljen ne bi nikada ni shvatio da mu nešto fali da mu nisu sa svih strana pristizali neprekidni izveštaji o tuđim ljubavima, i uprkos tome što su ti izveštaji ogromnom većinom čista nerazređena mizerija, on se, budući savršeno srećan i bez problema, primio. U stvari, mislim da sam imala poveću želju da ga dohvatim za ramena i dobro protresem, ali možda bi on to pogrešno razumeo pa je dobro da nisam.  A i ja se retko upuštam u dodire sa strancima, kažu da je to tipično za vage, i danas mi je drago da ga nisam dodirnula, jer bih sada i to nosila na savesti. Dodir nije mala stvar, ni laka, ni jeftina, i ne daje se tek tako. To ljudi previše lako zaboravljaju.

Iza čoveka koji nikada nije bio zaljubljen stoji daleko veći problem, kao što to obično biva: mali čovek kao ilustracija velikog problema - česta laž. Iako je moguće da je njegov problem dosta redak, da baš nikada nije bio zaljubljen, pokretačka energija većeg dela stanovništva, bar ovog dvonožnog, je da nisu trenutno zaljubljeni. I to im treba nadoknaditi, nadomestiti, isplatiti, zameniti... Ta potreba - ili da se upotrebi primereniji izraz, potražnja - pokreće veći deo globalne ekonomije. Znam da je muškarac koji nikada nije bio zaljubljen mislio za sebe da je prilično redak bednik, ali sve i da je znao ostatak, ne verujem da bi bio srećniji. Nikome ne može da bude bolje kad vidi svoju intimu zalepljenu na milion načina preko lica ostalih ljudi. Vrlo je verovatno da ne više od 20% stanovništva ume da se izvini kad napravi grešku, ili to praktikuje; daleko manji broj ljudi bi pred nepoznatima izveo akt uriniranja ili defekacije; ljudi čak neće sesti ni da pojedu obrok baš sa kompletnim strancem, ali o ljubavi - ah, o ljubavi svi sa svima pričaju.  Tu smo jedni drugima najbliži, kažu da postoji neka mudrost o tome. Konceptalno, sve je pokriveno mudrostima - ništa nije ostalo za mlade naraštaje. I uglavnom je to neko ne samo uradio pre njih, već i daleko bolje.

Nakon što sam se setila čoveka koji nikada nije bio zaljubljen, setila sam se Richarda Dawkins-a. On je trenutno najpopularniji ateista, pored Christophera Hitchens-a. Dopalo mi se u jednoj sceni - deo intervjua od koga sam videla svega minut-dva - gde on kaže da ateistima uopšte ne fale čuda, jer da je bilo ko od nas uopšte živ je pravo čudo (ne mogu da kažem da se slažem sa nadmetanjem sa teistima korišćenjem slične terminologije, iako je propaganda u pitanju, jer kako inače postati popularan, međutim ovo je bila prava stvar). Pravo neizmišljeno kupljeno pa prodato statistički zanemarljiva mogućnost neverovatno čudo. I ja se s vremena na vreme zamislim nad time. Sviđa mi se. Jer ranije sam to gledala drugačije - da nije čudo, da ne može da bude čudo kad se desilo nebrojen milijardi puta, da... - ali jeste. Zaista jeste čudo. Povrh toga, ako si nekoga volela, ako si preležala dečije bolesti, ako si letela avionom i prizemljila se, ako si rodila dete koje je tek to čudo - od jednog čuda drugom - i u svetu velikog broja neverovatnih slučajnosti koje su naučile kako da se ponove bez da se svakog puta izmišlja točak i topla voda a nikada nisu iste, ako neko to ne zna, i oseća se uskraćenim jer nije dovoljno visok, debeo, ili žut, onda im zaista treba odseći makazama neku glavnu nit, ili glavu od trupa, pa neka se u ostatku priče traže. Jer mora da je utešno nikada se ne pronaći ako si tako masivno, tragično glup.



Komentari (276)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

lavandablue lavandablue 13:10 17.08.2010

Re: malo anticke ljubavne filozofije

sybil

Filip241


2zato sto je ljubav-strast, emocija- najmocnije i najdramaticnije emotivno iskustvo ever. kazu da uzimanje heroina ima priblizno jak i uzbudljiv efekatu to ime, postoji jos jedan lepsi mit, a to je da bog kupidon ili eros bez da ikoga pita za odobrenje gadja strelicama od kojih se zaljubljuje. drugim recima, ljubav je sila van kontrole,a to jok, nije tacno ne verujem u to uopste, sami sebi to dozvoljavamo bas kao sto narkoman govori da droga vlada njegovim zivotom a zaboravlja da je prvih nekoliko puta konzumirao svesno poznavajuci posledice.... zavisnost i opcinjenost ne nastaje trenutno, mada nastaje jako brzo ako se igramo sa tim stvarima.


tacno tako.




opet se brka zaljubljenost sa ljubavlju. ljubav nije strast.

ovde je tema zaljubljenost.
Ivana Knežević Ivana Knežević 14:17 17.08.2010

Re: malo anticke ljubavne filozofije

maksa83
Toj enciklopediji prilažem tehniku Međed vs Zeka, ili ti pijukom na nejač.


OMG!

You're a bad man, you're a bad man.. - ne znam da li ce mi ove reci iscileti iz mozga do vremena za spavanje veceras, ali iskreno se nadam tome
Ivana Knežević Ivana Knežević 14:20 17.08.2010

Re: malo anticke ljubavne filozofije

Filip2412
stalno to radim, znam da je nekima fuj ali ja tako.... pocnem da se javljam ako me privuku komentari pa tek kasnije procitam i sam tekst


Uvezbao si se ocito, jer ja sam nasela
Ivana Knežević Ivana Knežević 14:28 17.08.2010

Re: malo anticke ljubavne filozofije

reanimator

Filip Ivana proveri reanimatora, mnogo lici na optuzenog.
Negativ!I repeat, negativ!Khm,khm..mislim :
Nije mi bio seksi
???


Filipe,...bas si me zamislio..

Naucio je dosta dobar srpski. VELIKI plus.
Ali ova usplahirena reakcija... to mi je nesto poznato.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 14:31 17.08.2010

Re: malo anticke ljubavne filozofije

Ali ova usplahirena reakcija

onda je Pocesta, nije reanimator.
maksa83 maksa83 14:34 17.08.2010

Re: malo anticke ljubavne filozofije

You're a bad man, you're a bad man.. - ne znam da li ce mi ove reci iscileti iz mozga do vremena za spavanje veceras, ali iskreno se nadam tome

E, pusti, to je neki arhetip, nije to bezveze.

Da ilustrujem da je čist instinkt u pitanju - šetamo letos moje starije dete (još malo pa 5 godina u tom trenutku) i ja po rivi Skiathosa, i naletimo na onog tipa što radi one kana-tetovaže. Hoće mangup da "istetovira" sliku neke zlokobne kobre. Ja: "Miki, zašto baš ta kobra?".
Naslednik: "Da devojčice vide da sam loš pa da se zaljube u mene. I da uplašim Jocu Popovića." (Prim. prip. - izvesni Joca Popović je arhi-nemezis iz vrtića)

Mislim, ja ga to nisam učio (da treba da bude loš), nego da bude fini, pogleda ih u oči, kaže "ćaaaooo", itd. Ali decu ne možeš prevariti.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 14:36 17.08.2010

Re: malo anticke ljubavne filozofije

pogleda ih u oči, kaže "ćaaaooo", itd. Ali decu ne možeš prevariti.

to je čist fol. prvo se gleda u dekolte pa posle u oči.
reanimator reanimator 14:45 17.08.2010

Re: malo anticke ljubavne filozofije

onda je Pocesta, nije reanimator

Pazi..jeste da se sve poklapa, ali :
odgovoran otac

..stvarno mislim da ipak nije radjao :)
Ivana Knežević Ivana Knežević 14:46 17.08.2010

Re: malo anticke ljubavne filozofije


maksa83
Mislim, ja ga to nisam učio...


Eh, ovo je upravo tragedija roditeljstva, na moj veliki, ogroman ocaj.
Nauce ga drugi.
reanimator reanimator 14:53 17.08.2010

Re: malo anticke ljubavne filozofije

Ivana Knežević

Nauce ga drugi.

Kako je krenuo da ga uči...to "ćććao" i te fore..bolje da ga preuzme neko drugi :)
Evo..Beba već demonstrira da vidi širu sliku i nudi rešenja koja će da ga pripreme za stvaran život :)
Ivana Knežević Ivana Knežević 15:01 17.08.2010

Re: malo anticke ljubavne filozofije

BebaOdLonchara
Ali ova usplahirena reakcija

onda je Pocesta, nije reanimator.


Ko je Pocesta?
Ili je bolje da ne znam?
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 15:02 17.08.2010

Re: malo anticke ljubavne filozofije

Kako je krenuo da ga uči...to "ćććao" i te fore..bolje da ga preuzme neko drugi :)

pa to su ti te androidske fore "kako smuvati ribu?".
maksa83 maksa83 15:04 17.08.2010

Re: malo anticke ljubavne filozofije

Kako je krenuo da ga uči...to "ćććao" i te fore..bolje da ga preuzme neko drugi :)

Pazi, to je veliki korak od njegovog dotadašnjeg pristupa gde je fora zaleteti se na devojčicu i oboriti je u prolazu i produžiti nehajno dalje u nadi da će za tobom gledati čežnjivo.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 15:05 17.08.2010

Re: malo anticke ljubavne filozofije

Ko je Pocesta?
Ili je bolje da ne znam?

bolje je tako.
Ivana Knežević Ivana Knežević 15:06 17.08.2010

Re: malo anticke ljubavne filozofije


reanimator
Kako je krenuo da ga uči...to "ćććao" i te fore..bolje da ga preuzme neko drugi :)


Pa ga pretvori u medjeda?
Zeke sasvim fino prolaze kod zecica. Najbolje.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 15:06 17.08.2010

Re: malo anticke ljubavne filozofije

Pazi, to je veliki korak od njegovog dotadašnjeg pristupa gde je fora zaleteti se na devojčicu i oboriti je u prolazu i produžiti nehajno dalje u nadi da će za tobom gledati čežnjivo.

pa zar to nije ona fora zeka vs meda?

kasnije u životu najčešće radi baš taj fazon
maksa83 maksa83 15:14 17.08.2010

Re: malo anticke ljubavne filozofije

Zeke sasvim fino prolaze kod zecica. Najbolje.

Is that so...

Zeka vs Zeka:



Ivana Knežević Ivana Knežević 15:14 17.08.2010

Re: malo anticke ljubavne filozofije

maksa83
Pazi, to je veliki korak od njegovog dotadašnjeg pristupa gde je fora zaleteti se na devojčicu i oboriti je u prolazu i produžiti nehajno dalje u nadi da će za tobom gledati čežnjivo.


To je u stvari vrlo dobar pocetni materijal. Samo ga malo treba usmeriti.
Umesto u devojcice, zaleti se u nesto tvrdo, kao vrata na primer, ugruva se, protrese se, ustane i ode dalje. I nikad vise to ne ponovi.
Devojcice ce ga gledati i ceznjivo i sa divljenjem: hrabar, jak, i pametan - idealan.
Ivana Knežević Ivana Knežević 15:18 17.08.2010

Re: malo anticke ljubavne filozofije

maksa83
Is that so...Zeka vs Zeka:


Sick bunnies, ima i takvih. Ali to je druga tema.
reanimator reanimator 16:21 17.08.2010

Re: malo anticke ljubavne filozofije

Pazi, to je veliki korak od njegovog dotadašnjeg pristupa gde je fora zaleteti se na devojčicu i oboriti je u prolazu i produžiti nehajno dalje u nadi da će za tobom gledati čežnjivo.

Maksimoviću, kada jednom oformim leksikon, ti ćeš prvi da mi se upišeš :)
Nego..da se vratim na temu.. ne može bre tako..iz krajnosti u krajnost :)
Mislim, ne možeš bezobzirnog huligana koji obara u prolazu preko noći da uvedeš u "ćććaooo" režim.
Uvedi neku prelaznu fazu..treniraj ga da neko vreme bude mistik.
maksa83 maksa83 17:41 17.08.2010

Re: malo anticke ljubavne filozofije

Uvedi neku prelaznu fazu..treniraj ga da neko vreme bude mistik.

Uuu, mistik nije prelazna faza, to je krajnji stadijum, ultimativni Zen od kog padaju k'o pokošene, do toga mora sam da dođe (if ever) kroz uspone, padove i sl. olupavanja o tananu dinamiku muško-ženskih odnosa.

Ili što kažu Japanci - do Fudžijame vodi hiljadu puteva, ali samo na jednom od njih možeš ubrati svež bosiljak.

(Lupetam naravno, pojma nemam da li tamo uopšte znaju šta je bosiljak.)

reanimator reanimator 23:01 17.08.2010

Re: malo anticke ljubavne filozofije

maksa83

Uuu, mistik nije prelazna faza, to je krajnji stadijum, ultimativni Zen od kog padaju k'o pokošene, do toga mora sam da dođe (if ever) kroz uspone, padove i sl. olupavanja o tananu dinamiku muško-ženskih odnosa.
Ili što kažu Japanci - do Fudžijame vodi hiljadu puteva, ali samo na jednom od njih možeš ubrati svež bosiljak.
(Lupetam naravno, pojma nemam da li tamo uopšte znaju šta je bosiljak.)


Jeste tako...mislim za zen, ne za bosiljak :)
Baci ti njega lepo na fudbal. Premlad je za ćććao, a ako nastavi da ih obara naleteće na neku naprednu, posle čije intervencije neće smeti da pridje ženskom polu do puberteta :)
muaddib92 muaddib92 12:46 15.08.2010

Jok ja - ne, ne..

What do you get when you fall in love?
A guy with a pin to burst your bubble
That's what you get for all your trouble.
I'll never fall in love again.
I'll never fall in love again.

What do you get when you kiss a guy?
You get enough germs to catch pneumonia.
After you do, he'll never phone you.
I'll never fall in love again.
I'll never fall in love again.

Don't tell me what is all about,
'Cause I've been there and I'm glad I'm out,
Out of those chains, those chains that bind you
That is why I'm here to remind you

What do you get when you fall in love?
You get enough tears to fill an ocean
That's what you get for your devotion.
I'll never fall in love again.
I'll never fall in love again.

What do you get when you fall in love?
You only get lies and pain and sorrow.
So, for at least until tomorrow,
I'll never fall in love again!
I'll never fall in love again!


Ivana Knežević Ivana Knežević 16:55 15.08.2010

Re: Jok ja - ne, ne..

muaddib92
What do you get when you fall in love?


You'd sell your ass to keep it alive.
And sell your soul, if you can get more for it.

If it dies, you die too.
After a while you go back to selling.
Your ass, your soul... just to fall in love again.

muaddib92 muaddib92 21:43 15.08.2010

Re: Jok ja - ne, ne..

WOW!!!!!!
Како је дообар одговор! Па још и изричит - хм, лепо. Веома сам задовољан а и слажем се (мслеем, овде су се у горњем делу мало око Ога, то ме не занима) да је заљубишкање са зрном романтике права тема, па макар после страдале и гуза и душа
Ivana Knežević Ivana Knežević 03:27 16.08.2010

Re: Jok ja - ne, ne..

jinks jinks 14:24 15.08.2010

.

.
jasnaz jasnaz 16:14 15.08.2010

radost (i opomena


пази:
овако:
никада ми, удишем то као чист кисеоник,
неће
бити
боље
него
што је
сад а
ти види шта ћеш са својим. пишем
на брзину
и настављам
на миру
да те гледам и волим
сигурна да имам само 1
све
овога тренутка
најбоље. а ти
преваришлисе да је то
romansiranje
настави да будеш у потрази за свим што је
?

боље
_______________

док:
упорно и срећна:
уживам у твојој љубави и
теби
таквом

каква је



Ivana Knežević Ivana Knežević 16:58 15.08.2010

Re: radost (i opomena

jasna... sirok osmeh i lep dan ti zelim.

Hvala!

razmisljam razmisljam 22:56 15.08.2010

Неспремна вечерас

на велику причу о великим темама ( питања је као и обично више него одговора који се често ни не наслућују ), тек да Вам кажем како је добро што сте поново овде.
Ivana Knežević Ivana Knežević 03:30 16.08.2010

Re: Неспремна вечерас

razmisljam
на велику причу о великим темама


Kako ste samo u pravu.

Hvala na lepim recima, i danas i ranije, divni ste.
49 41 49 41 00:25 16.08.2010

Moja "ljubavnica" - muzicka

zaljubih se u nju mlad, kad sam je cuo po prvi put na radiju u Beogradu 70-tih.
I danas kad je "sretnem" - poslusam; imam isti osecaj prema njoj.

Valjda i ja mogu i hocu;; da volim nekoga makar to bila i
" Jelena, zena koje nema ".

Ako moze jedan Andric Ivo, mogu i ja!

To je moje pravo, potreba, htenje; makar povremeno.


Subject: YouTube video; Koncert za jedan Glas-Concert pour une voix


> http://www.youtube.com/watch?v=24TaTGljBAE
Ivana Knežević Ivana Knežević 03:32 16.08.2010

Re: Moja "ljubavnica" - muzicka

Ovo je jedan vrlo lep, neocekivani obrt, dragi 41 49.

Poslusacu sutra, i unapred se radujem.

Hvala sto ste podelili.
fixxerus fixxerus 07:45 16.08.2010

efes:.




vodio sam jednu gusku u efes
pita ona zašto
marekoajdebre da ti pokažem nešto
bili mi tamo
gleda guska gleda
ja gledam u gusku

šta je šta me gledaš
da nije ono, ?a
više voliš da gledaš ono što nemoš da karaš
nego da karaš ono što nemoš da gledaš xaxaxaxa

nasmejax se i ja al kiselo i tanko xxxa

pita guska što si me doveo ovde

doveo sam te ovde na artemidinu pijacu
da ti dam slobodu

ti da mi daš
pa ti nemaš ni svoju

u pravu si lutko
al dajući ti tvoju
ja dobijam i svoju

ix ti samo nešto komplikuješ
još odkako si me pokupio tamo gore na altini
nego gde je ovde more ja bi se okupala

daleko

eto
ti me samo lažeš
rekao si da je ovo jedna od najpoznatijix luka u mediteranu ikada

pa jeste

pa kako jeste gde ti je more
kakav lažov jeee

izmeandriro kajster godinama mulj
naneo razliku
i pobegao grad sa mora

ma šta baronišeš tu
i ko još jednu ovaku reku da nazove kajzer
i šta mi stalno tu govoriš sve sa nekom težinom
neko ti premestio grad u laži, jeli

ma nije bre
mada je lizimax pokušavao i to
jer njegova žena nije volela more

pfff kaka je to žena koja ne voli more
i šta mi tu trabunjaš
i imal nešto od tog velikog aleksandra da se vidi
makar neki batak xaxa
a rekao si da ćeš da me vodiš u njixovu arenu

nije arena dušopatko
arena je na novom beogradu ona sa 12000 mesta
ovde ti je amfiteatar sa 30000 mesta iz nekoliko vekova pre nove ere

ma ajde ti si brojao sigurno

jesam

šta si brojao sedišta ili vekove xaxa

uxbre što voliš sve uz qurac da gušiš
daj se malo opusti

pa opusti me ti
zato valjda postojiš

oćeš da ti izmasiram vrat

izmasiraj ga majci
ja oću akciju bre
AKCIJU
a
el odavde onaj dimitar gađao svetog pavla

eto, čim je neka frka ti znaš sve

paa i mi guske ponekad čitamo
nego aj dosadno je ovde
slikaj me iz dlana al pazi ja ću stanem ovde ko karijatida
i daj šta me samogledaš tako zaljubljeno
radi nešto
čoveče
joooooooooj
lepo je moja keva govorila
trebaju ti bar tri muškarca
da bi dobila jednog
koji liči na bilo šta
Ivana Knežević Ivana Knežević 16:00 16.08.2010

Re: efes:.

Eh, fixxeru, buduci alien arheolozi ce moci samo da zakljuce jedno: nije im bilo lako.

JJ Beba JJ Beba 20:24 16.08.2010

Re: efes:.

pita guska što si me doveo ovde

da ti pokažem velikog Heraklita?
fixxerus fixxerus 07:46 16.08.2010

(you can call me professor)




Ivana Knežević Ivana Knežević 16:07 16.08.2010

Re: (you can call me professor)

Ovo cu poslusati kasnije.
Hvala!

fina

mala prica. hvala na ulepsavanju jutra.
Ivana Knežević Ivana Knežević 16:01 16.08.2010

Re: fina

Drago mi je da je prijala.
reanimator reanimator 16:31 16.08.2010

...

I nisam bila zainteresovana. Nije mi bio seksi, Nije mi bio ni zanimljiv.

Ovaj se, ako čita blog, obesio u klonji.
A ako nije, ima da baci nervni gas u Delta City.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 16:44 16.08.2010

Re: ...

Ovaj se, ako čita blog, obesio u klonji.
A ako nije, ima da baci nervni gas u Delta City.



možda pak izučava dopunsko gradivo?
reanimator reanimator 16:51 16.08.2010

Re: ...

BebaOdLonchara

možda pak izučava dopunsko gradivo?

Ova tema zahteva poseban blog!
Anybody? (a da nije Pocesta)
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 16:53 16.08.2010

Re: ...

(a da nije Pocesta)

misliš, maloletan je?
reanimator reanimator 16:56 16.08.2010

Re: ...

BebaOdLonchara
(a da nije Pocesta)

misliš, maloletan je?

Jok..svašta je prošao..da malo odmori :)
Ivana Knežević Ivana Knežević 17:08 16.08.2010

Re: ...

reanimator

Ovaj se, ako čita blog, obesio u klonji.
A ako nije, ima da baci nervni gas u Delta City.


102. razlog zasto citati blogove ponekad nije zdravo.
ljuboten ljuboten 20:17 16.08.2010

Re: ...

102. razlog zasto citati blogove ponekad nije zdravo


Na žalost svi izbegavaju poentu teme. Međutim, u svakoj temi, ako se uloži napor, može se potražiti i naći odgovor na suštinska životna pitanja. Inače, ovaj svet koji izbegava napore, pa čak kad je u pitanju i ljubav, dok za zaljuljivanje se ne može to reći, jer se to dešava i dok se vozimio gradskim prevozom da nam neko probudi centre pa da poteku hormoni.
No, iako je "Neznanje jedini porok", pa kada imamo da ljudi tvrde da nema istinske ljubavi, neznajući da su time sebi presudili, jer ljubav nije da te samo neko voli, već da ti znaš da voliš; pa kada većina ne zna da zaljublenost nije ljubav, onda smo došli do poente zašto u većini hrišćnskih zemalja Evrope odumire stanovništvo, kao i u siromašnoj Srbiji. Zato što težimo samo za dožvljaje bez napora, gde spada i zaljubljivanje, odnosno sex. Pa kada do toga ne možemo lako da dođemo, "zamenjujemo" je alkoholom ili drogom.
Jer ko u životu nije osetio doživljaj kada zagrli svoje dete, taj nije bio na ovome svetu. Kao što onaj ili ona kada osete teret zato što imaju dete, takvi su najveći teret sebi i svima na planeti Zemlji. A nadaju se da će ih sex, zaljubljenost spasiti!!! Ne njima spasa nema. Nažallost odrastaju decu kao psihosiciološke invalide. Tu je odgovor zašto toliko nasilja od strane mladih.
Još tako žive i ljudi koje tvrde da veruju u Boga!!! A šta bi na to odgovorio Božji sin Isus Hristos, koji se žrtvovao za ljubav prema Čoveku!?
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 21:57 16.08.2010

Re: ...

Kao što onaj ili ona kada osete teret zato što imaju dete, takvi su najveći teret sebi i svima na planeti Zemlji. A nadaju se da će ih sex, zaljubljenost spasiti!!! Ne njima spasa nema. Nažallost odrastaju decu kao psihosiciološke invalide. Tu je odgovor zašto toliko nasilja od strane mladih.
Još tako žive i ljudi koje tvrde da veruju u Boga!!! A šta bi na to odgovorio Božji sin Isus Hristos, koji se žrtvovao za ljubav prema Čoveku!?

JJ Beba JJ Beba 22:54 16.08.2010

Re: ...

jer se to dešava i dok se vozimio gradskim prevozom da nam neko probudi centre pa da poteku hormoni.

uh bre. za to treba mnooogo mašte. i parfema

onda smo došli do poente zašto u većini hrišćnskih zemalja Evrope odumire stanovništvo, kao i u siromašnoj Srbiji. Zato što težimo samo za dožvljaje bez napora, gde spada i zaljubljivanje, odnosno sex. Pa kada do toga ne možemo lako da dođemo, "zamenjujemo" je alkoholom ili drogom.

misliš ti da je to lako?

Tu je odgovor zašto toliko nasilja od strane mladih.

daklem, ti kažeš da nasilje među omladinim raste jer bi 'teli samo da se zaljubuljuju i da se sexaju? ..ništa 5 dece, nemamo čime da ih 'ranimo, nema gajbe, nema posla?
mirelarado mirelarado 23:39 16.08.2010

Re: ...

JJ Beba
jer se to dešava i dok se vozimio gradskim prevozom da nam neko probudi centre pa da poteku hormoni.

uh bre. za to treba mnooogo mašte. i parfema


Или бар штипаљка за нос.
docsumann docsumann 00:04 17.08.2010

Re: ...

BebaOdLonchara



JJ Beba JJ Beba 00:20 17.08.2010

Re: ...

mirelarado
JJ Beba
jer se to dešava i dok se vozimio gradskim prevozom da nam neko probudi centre pa da poteku hormoni.

uh bre. za to treba mnooogo mašte. i parfema


Или бар штипаљка за нос.


bez zaljubljivanja, molim
ljuboten ljuboten 00:39 17.08.2010

Re: ...

daklem, ti kažeš da nasilje među omladinim raste jer bi 'teli samo da se zaljubuljuju i da se sexaju? ..ništa 5 dece, nemamo čime da ih 'ranimo, nema gajbe, nema posla?


Ne, nego roditelji odgajaju mlade bez ljubavi, kao teret, problem.
Pa nemamo zato što oni koji su mrzeli, a ne ljubili, upropastili su politički i društveni sistem koji je imao ime SFRJ. Kao što ovi što treba da grade i ne moraju, više njih razgrađuju, jer nas nigde nema, osim što kukamo, ili bi hteli da se zaljubljujemo, a nemamo u koga, odnosno nemamo skim da se...
Filip2412 Filip2412 00:45 17.08.2010

Re: ...

bez zaljubljivanja, molim
izmedju dve stanice nakupis seksualnog iskustva za ceo zivot

nego ovaj autobus je skroz gej
Ivana Knežević Ivana Knežević 03:17 17.08.2010

Re: ...

ljuboten
..u svakoj temi, ako se uloži napor, može se potražiti i naći odgovor na suštinska životna pitanja.


Sa ovim se slazem, ljubotene, sa ostatkom ne.
Problem sa pricom o sustinskim pitanjima je da ona moze da postane vrlo opsta prica.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 08:37 17.08.2010

Re: ...

nego ovaj autobus je skroz gej

ma neee, ovo su sve indijski metrosexualci.
ljuboten ljuboten 10:07 17.08.2010

Re: ...

Sa ovim se slazem, ljubotene, sa ostatkom ne.
Problem sa pricom o sustinskim pitanjima je da ona moze da postane vrlo opsta prica.


Ja ću i dalje verovati da je sreća suština života, a da je srećan samo onaj ko ume da voli.
Evo šta je zapisao Herman Hese u svom eseju “Srećan je samo onaj ko ume da voli: ”Što sam bivao stariji, sve manje su me ispunjavala sitna zadovoljstva kajo mi je život pružio i sve jasnije sam shvatio gde treba tražiti prave izvore radosti i smisla. Naučio sam da biti voljen ne znači ništa a da je voleti sve, da je sposobnsot da osećamo ono što daje vrednost i lepotu našem postojanju. Gde god bi se na zemlji pojavilo ono što se može nazvati srećom, bilo je satkano od emocija. Novac nije ništa, moć nije ništa. Mnogi imaju i jedno i drugo, a ipak su nesrećni. Lepota nije ništa, video sam lepe muškarce i lepe žene koji su bili nesrećni uprkos svojoj lepoti. Ni zdravlje nije sve; svako je zdrav ko se tako oseća; bilo je bolesnika punih volje za životom koju su je negovali do samog kraja, i bilo je zdravih koji su venuli mučeni strahom od patnje. Ali sreća je uvek bila tamo gde je neko umeo da voli i živeo za svoja osećanja; ako ih je negovao, ako ih nije gazio i potiskivao, ona su mu donosila zadovoljstvo. Lepota ne pruža radost onome ko je poseduje, već onom ko ume da je voli i da joj se divi.”
I naša Lepotica Ana krenula je da nađe sreću u zaljubljivanju, nije bila svesna, a niko nije smeo da joj to kaže, da već dve godine igra tenis kao početnica, čak nije mogla ni lopticu da baci uvis pa da je reketom zahvati kako treba. Poražena od lecemerja raznih kazanova, postala je svesna koja su joj osećanja donosila sreću. Pa tamo gde ulaže trud i napor. I evo vratila se tenisu i sreći, sa tolikim žarom da se pored terena tresla od želje i nestrpljenja da joj protivnica što pre pošalje lopticu da bi ona mogla da je neodbranlivo vrati. Nažalsot u toj velikoj želji očekivano je da se povredi.
Ili, nisu srećni oni vršnjaci naših košarkaša koji se svake večeri dovijaju da dođu do para da mogu da dožive neku avanturu izlaskon na splavove i druga mesta za zabavu. Zato će pogrešno obrazovani noninar postaviti idiotsko pitanje našim uspešnim sportistima: ”Jeli žalite što ste žrtvovali mnoge godine svoje mladosti kada ste morali da naporno trenirate, dok su se vaši vršnjaci zabavljali?”.
No, kada ljudi i ne znaju ni šta je to ljubav, kako bi mogli da vole i da budu srećni. A pre nego su ljudi toliko naučili o mnogo čemu što nije ljubav, što ih je udaljio od ljubavi i sreće, znali su kada, koga i koliko su voleli. Poznata je, sačuvani su zapisi, ljubav Indijanaca prema zemlji i svojoj okolini.
JJ Beba JJ Beba 11:34 17.08.2010

Re: ...

nego ovaj autobus je skroz gej

hmmm
evo ti jedan skoro beogradski bus



sa potencijalnim kandidatima
lavandablue lavandablue 13:40 17.08.2010

Re: ...

Ivana Knežević Ivana Knežević 14:39 17.08.2010

Re: ...

BebaOdLonchara


ma neee, ovo su sve indijski metrosexualci.




Indijski metroseksualci ovde su vrlo simpaticni. Balansiraju tradiciju i modernizam ne puno drugacije od tog jadnog busa.
A i svima ostalima jednako ide.
I taman kad su se snasli, ispostavi se da je medjed i zeka (videti kod makse) pravilo igre.
And we all fall down.
Ivana Knežević Ivana Knežević 14:51 17.08.2010

Re: ...

ljuboten
”Što sam bivao stariji..


Nekim stvarima treba uciti decu na pravi nacin, i od malena - u cemu ljudska drustva zakazuju na tragican nacin - ali treba ih i ostaviti na miru. Iskustvo i ucenje su celozivotne aktivnosti, i tako treba da bude.
ljuboten ljuboten 22:44 17.08.2010

Re: ...

Nekim stvarima treba uciti decu na pravi nacin, i od malena - u cemu ljudska drustva zakazuju na tragican nacin - ali treba ih i ostaviti na miru. Iskustvo i ucenje su celozivotne aktivnosti, i tako treba da bude.



Naravno, deca se uče ne samo našim pričanjem već pre svega našim ponašanjem, odnosom prema životnim problemima. “A život je problem”, napisaće mudri psihijatar, pa će podrobnije o “Problemu i bolu u životu”: “Život je težak. Ovo je velika istina. Jedna od najvećih (Prva od “Četri plemenite istine” koje je učio Buda bila je “Život je patnja”.)...Većina ne shvata u potpunsoti ovu istinu. Umesto toga, oni manje više neprekidno kukaju kako su njihove teškoće posebna vrsta pošasti.....Život pretstavlja niz problema. Da li želimo da kukamo nad njima ili da ih rešavamo i da naučimo svoju decu da ih rešavaju?
Disciplina je osnovno oruđe za rešavanje životnih problema. Bez discipline ne možemo ništa rešiti. Samo uz određenu dozu discipline možemo rešiti određene probleme. Sa totalnom disciplinom možemo rešiti sve probleme.”
A kako je za ostvarenje ljubavi potreban napor, nedisciplinovani, samovoljni, sebićni ljudi nikad je i ne ostvare. Ali zato, pak, ostvaruju laka zaljubljivanja, koja ih troše i odlažu im da duhovno napreduju.
Pa evo da uzmemo primer nobelovca Hermana Hesea, inače duhovni preteča Rok kulture, koji neki filozofi smatraju naveći događaj od vremen Antičke civilzacije. Dok je on naporno radio na sopstevnom usavršavanju, što znači da je razmišaljo i pisao, njegova supruga je produžila da očekuje da bude zaljubljena kao što je to osećala pre i tokom medenog meseca. Ostavila ga je jer je osetila da je neko drugi uzbuđuje, a za nju je to bila ljubav.
Baš kao što danas isto važi za veliku većinu žena ili mišrakaraca koji se olako razvode, a de ne znaju da su time pokazali da ne rade na sopstvenom usavršavanju. Jer ljubav zahteva širenje sopstvenih duhovnih granica. Ljubav uključuje ljubav prema samome sebi i ljubav prema drugome. Posvetiti se duhovnom sazrevanju, ne čekati da ostarimo za da na sopstvenim porazima postanemo mudriji. Ne da pomislmo da je zaljubljivanje ljubav, zato što nismo radili na usavršavanju odnosa sa partnerom. Zbog takvog neznaja, već je postala praksa, da nanesete zlo svima oko vas a najviše svojoj deci, ukoliko ste krenuli da se zaljubljujete u sve nova i nova lica, sve dok ne pastanete neporivalčni za druge, a da pritom celoga života ne uspete nikada da budete srećni, pa tako da prenesete svoju nesreću na svoje potomke.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 23:23 17.08.2010

Re: ...

Baš kao što danas isto važi za veliku većinu žena ili mišrakaraca koji se olako razvode

mislim da ljudi pre svega olako uleću u bračnu zajednicu i prave decu. razvod je samo logičan sled događaja, to je posledica.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 23:25 17.08.2010

Re: ...

izmedju dve stanice nakupis seksualnog iskustva za ceo zivot

pa sad ako je gradski bus onda sumnjam
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 23:25 17.08.2010

Re: ...

.
ljuboten ljuboten 07:45 18.08.2010

Re: ...

mislim da ljudi pre svega olako uleću u bračnu zajednicu i prave decu. razvod je samo logičan sled događaja, to je posledica.



Nažalost i ovde je “neznaje jedini porok.” Pa osnov svih mentalnih bolesti je pogrešno vaspitanje - dobijeni pogrešni socijalni programi s kojima su roditelji iskupljuju u želji da budu dobri prema svojoj deci, da im pokažu kolkiko ih vole, pa za da im olakšaju životne probleme, umesto da ih stavljaju u probleme koje treba da ih rešavaju, oni ih uče da ih izbegavaju, a time i emotivnu patrnju. Karl Jung je lepo rekao: “Neuroza je uvek zamena za legitimu patnju”.
Znači, tako vaspitani kada stupe u brak nailaze na veće probleme nego kada su živeli samo za sebe, i zaključe da je problem pratner a ne nje(govo)(no) nevaspitanje, jer nije neučen(a) da rešava probleme, zato što su im ih drugi rešavali, ili ih su ih izbegavali.
Novi socijalni problemi nastali su, i što već dve decenije izvodimo kontrarevoluciju a uvodimao divlji politički i društveni sistem anglosaksonskog tipa, čime smo još više raspametili mlade. Opet neznanje, i to onih koji imaju najviša naučna zvanja i titule!!! Jer taj sistem su upražnajvali imeprije koje su ekslplotisale narode na nekoliko kontinenta, i vekovima držali robove.
Za razliku od kapitalizma skandinavskog, no i nemačkog tipa, gde se primenjuje i kontroliše socijalna pravda pomoću države. A tamo se i brakovi održavaju i na taj način što bračni partneri sa znajem dozvoljavaju svojim partnerima da imaju seks i sa drugima. Znači, mogu da se zaljubljuju da bi mogli da grade i unapredjuju ljubav u braku. A deca su posebna briga države. Čak ih po kratkom postupku oduzimaju od roditelja ukoliko zaključe da nisu dobri vaspitači.
Da se izjasnim, nisam lecemerni sveštenik, koji tvrdi da kada smo u braku ne treba da se zalkjubljujemo, tj. da se seksamo sa nekom(kim), kada dobijemo priliku, pa makar da je sretnemo i gradskom uautobusu. Naravno ne u indiskom. Setio sam se odgovora ćuvenog pok. ginekologa dr. Šulovića, kada je odgovarao na pitanja čitateljki u jednom ženskom časopisu. Devokja je pitala: “Da li je moguće da sam ostala trudna zato što sam sa mokrim gaćama sedela na panju?” A doktor joj odgovrio:”Od panja nikako, ali na panju itekakao!”
reanimator reanimator 08:03 18.08.2010

Re: ...

ljuboten
A tamo se i brakovi održavaju i na taj način što bračni partneri sa znajem dozvoljavaju svojim partnerima da imaju seks i sa drugima.Znači, mogu da se zaljubljuju da bi mogli da grade i unapredjuju ljubav u braku

Kud ne saznah ovo ranije, pa da se zaletim do skandinavije i postanem kamen temeljac na gradilištima tudjih ljubavi :)
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 08:23 18.08.2010

Re: ...

Kud ne saznah ovo ranije, pa da se zaletim do skandinavije i postanem kamen temeljac na gradilištima tudjih ljubavi :)

od temelja do krova, dear re
reanimator reanimator 08:30 18.08.2010

Re: ...

BebaOdLonchara
Kud ne saznah ovo ranije, pa da se zaletim do skandinavije i postanem kamen temeljac na gradilištima tudjih ljubavi :)od temelja do krova, dear re

Misliš, potrebno je kontinuirano prisustvo? :)
Nemam ja toliko vremena (tolika gradilišta čekaju)..tu sam da postavim temelj i presečem vrpcu, a oni dalje nek vide šta će i kako će :)
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 11:44 18.08.2010

Re: ...

tu sam da postavim temelj

da zabodeš ašov, što se kaže
reanimator reanimator 11:51 18.08.2010

Re: ...

BebaOdLonchara
tu sam da postavim temelj da zabodeš ašov, što se kaže


Ne bre..to ovi šljakeri..ja sam tehničko lice..instrumenti..sonda.. :)
reanimator reanimator 11:52 18.08.2010

Re: ...

Domaćice, briši nas preventivno, dok nas Dačić ne odvede s' bloga :)
JJ Beba JJ Beba 12:09 18.08.2010

Re: ...

Za razliku od kapitalizma skandinavskog, no i nemačkog tipa, gde se primenjuje i kontroliše socijalna pravda pomoću države. A tamo se i brakovi održavaju i na taj način što bračni partneri sa znajem dozvoljavaju svojim partnerima da imaju seks i sa drugima.

jel ti to hoćeš da kažeš da u skandinavskim zemljama nema razvoda zato što s' blagoslovom drugog partnera mogu da se vanbrančno zaljubljuju & sexaju do mile volje?


Devokja je pitala: “Da li je moguće da sam ostala trudna zato što sam sa mokrim gaćama sedela na panju?” A doktor joj odgovrio:”Od panja nikako, ali na panju itekakao!”

činimi se da je ta dosetka autosrko delo Matije Bećkovića, tada pesnika u nemilosti, koji je gidinama, ne bi li prehranio sebe i porodicu, izmišljao i pisao genijalna pisma uredništvu za časopis Čik
u toj redakciji bili su i Ljubiša Kozomora i Gordan Mihić
Mnogi su Čik kupovali uglavnom zbog tih pisama
Ivana Knežević Ivana Knežević 04:30 19.08.2010

Re: ...

reanimator
Domaćice, briši nas preventivno...


Ne znam da bi to bilo lepo, aluziju ionako nisam razumela.
Simpaticno je ovo pricanje o razlicitim temama, na razlicitim stranama; ja sam vec drugog dana odustala od pokusaja da odrzim korak, i sve lepo funkcionise. Samo sto temu o ljubavi, zaljubljenosti, braku, seksu, treba postavljati puno cesce
reanimator reanimator 08:14 19.08.2010

Re: ...

Ivana Knežević

Simpaticno je ovo pricanje o razlicitim temama, na razlicitim stranama; ja sam vec drugog dana odustala od pokusaja da odrzim korak, i sve lepo funkcionise.

Molim te, ne mešaj nas sa onim nerdovima sa prve strane. Mi se ovde držimo teme i vodimo konstruktivnu diskusiju o različitim uticajima na zaljubljenost u anglosaksonskom i skandinavskom društvenom sistemu, a oni tamo cepaju integrale i piče po binarnom sistemu :)
Plus..
Ivana Knežević

Samo sto temu o ljubavi, zaljubljenosti, braku, seksu, treba postavljati puno cesce

...vidiš kako smo te diskretno usmerili pred buduća pisanja i ukazali na pravi put do srca prosečnog srpskog blogera :)
Ivana Knežević Ivana Knežević 21:23 20.08.2010

Re: ...

reanimator
...a oni tamo cepaju integrale i piče po binarnom sistemu :)


Bas je sareno, zar ne

reanimator

...vidiš kako smo te diskretno usmerili pred buduća pisanja i ukazali na pravi put do srca prosečnog srpskog blogera :)


Vazna lekcija, i ozbiljne, ozbiljne teme. Nimalo lak zadatak, pa jos tako vazan cilj... videcu sta se moze uraditi :)

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana