Društvo| Na današnji dan| Politika

Makiju se opet sudi

Nune Popović RSS / 13.09.2010. u 14:46

Update:  Maki je pušten večeras iz pritvora, nakon što je predsednik Srbije Boris Tadić potpisao odluku o pomilovanju, javljaju agencije

maki.jpgMislim da u Srbiji svako zna ko je Maki - Bogoljub Arsenijević, umetnik, hajduk i podvižnik u borbi protiv Miloševićevog režima. Da bi se u Srbiji uspostavila demokratija, Maki je rizikovao svoj život. Takvih je bilo malo. Individualnih herojstava u borbi protiv Miloševićevog režima je bilo jako malo. Svi su se strašno plašili, s razlogom. Maki se borio mnogo pre nego što su mase izašle na ulice da smene diktatora. Bio je hapšen, zatvaran, zlostavljan, progonjen, osuđen.

Naravno, kada je Miloševićev režim oboren, Maki je otišao u zaborav, jer su titule »zaslužnih« i »prvoboraca« morali da dobiju neki drugi ljudi, koji se verovatno i danas na isti način bore za demokratiju, kao što su to činili i dok je tiranin bio na vlasti - u sebi. I za svoj džep.

Ne znam šta više da kažem kao svoju reakciju na vest o ponovnom privođenju i suđenju Makiju. Reči su malo, jer ni dela se, očigledno, ne računaju.

Što bi rekao Cole, "dok se pametni napametovaše, budala se ogreja pored vatre".



Komentari (169)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

angie01 angie01 20:52 13.09.2010

Maki

pripada onom delu gradjana ove zemlje, koji su obichni, iskreni, normalni, radni, poshteni...na kojima se jedino i primenjuje zakon!

gde su saborci da spreche ovu sramotu?

neshto im teshko da ustanu sa fotelja u koje su smestili guzice-preuzevshi kompletnu konstrukciju protiv koje su se navodno borili!
Jelica Greganović Jelica Greganović 20:56 13.09.2010

Možda ipak treba podsetiti...



"Revija Kolubara", 2003. godine

Petooktobarske promene izbacile su na površinu mnogovrsni ljudski mulj i svakojaki talog decenijskog propadanja. Istovremeno, sa javne scene povukli su se mnogi koji su u najvećoj meri i doprineli da do promena uopšte i dođe. Jedan od heroja ulice i istinska ikona bespoštedne protivmiloševićevske borbe je slikar iz Valjeva, Bogoljub Arsenijević Maki. Ne želeći da daje legitimitet onima koji ga nisu zaslužili, odrekao se slave i lovorika, nastavljajući da radi ono što je i pre radio. U jednom od intervjua datih nedeljniku „Vreme”, rekao je: „Ako Bog da dâ uskoro oslobodimo ovu jadnu i napaćenu zemlju, ja ću opet uzeti svoje četke i boje i otići na Ostrog da slikam novi manastir.”

DANAS Maki ikonopiše petnaestu crkvu, a u međuvremenu slika. Gostujući u emisiji Radio Kikinde „Radioaktivna kuhinja”, dotakao se i tog segmenta svog života i rada - „Crkve ne oslikavam iz verskih ili religijskih ubeđenja, već čisto i jedino iz umetničke potrebe i motiva. Neretko mi se dešavalo da mi ne bude plaćeno, dok su popovi tim novcem sebi kupovali automobile.”

MAKI je rođen 1955. godine u siromašnoj radničkoj porodici, a živeći u najsiromašnijem valjevskom radničkom naselju Kolonija, nije bio u prilici da se redovno školuje. Ipak, to ga nije sprečilo da mnogo čita i bavi se sobom. Nakon što su mu vlasti 1987. godine zatvorile jednu od prvih privatnih valjevskih štamparija zbog kritika upućenih na račun Saveza komunista, počinje njegova bespoštedna borba protiv režima. U leto 1992. godine osniva Republiku Kolonija sa sobom kao autokratom na čelu. Postavlja ministre, a policiji zabranjuje pristup. U Republici podiže spomenik Srpskom radniku, predsedniku, vojvodi i sinu zbog čega ga vlasti osuđuju na četiri meseca zatvora. Republika Kolonija, zvanično, do danas nije ukinuta. Kao vođa Građanskog otpora Valjeva, uhapšen je, brutalno pretučen i zadržan u zatvoru. Iz njega ipak, beži šireći talas želje za slobodom po Srbiji. Po pobedi opozicije na septembarskim izborima 2000. godine pljušte ponude za učešćem u vlasti. Nuđeno mu je, čak, mesto ministra kulture u Vladi pokojnog Zorana Đinđića. Srećom po Branislava Lečića, Maki je ponudu odbio.

– Osećao sam da mnogi koji su se tada busali u prsa ni najmanje nisu bolji od svojih prethodnika. Nisam se borio za povlastice i vlast, već protiv zla koje prezirem ma ko ga činio. Ljude delim samo na dobre i zle. To je jedini način na koji mogu i želim da živim.

POSLE incidenta na petrovdanskom mitingu u Valjevu, MUP je saopštio da je „vandale” predvodio Bogoljub Arsenijević Maki, besposličar i narkoman, odranije poznat organima reda. Međutim, Maki niti pije, niti puši, a „naročito se ne drogira”.

– Istina, doktor mi je zbog niskog pritiska predložio da počnem da jedem meso, a i da popijem ponekad. Pijem samo čistu domaću rakiju.

DANAS se Maki useljava u iznajmljenu kuću u prirodi kraj Valjeva, koju pretvara u atelje, brine za svoje šestoro dece od kojih najmlađa kćer ima godinu i po, a najstarija 24 godine. Već četiri godine Maki je deda. Pasionirani je kolekcionar muzičkih izdanja, a sa nekoliko smederevskih muzičara osnovao je bend koji se bavi eksperimentalnom muzikom. Nerado gostuje na medijima, a za sledeće gostovnje na Radio Kikindi obećao je da će slikati uživo i slikom oplemeniti prostor zgrade ICK kojom, kako kaže: „još uvek lutaju duhovi nekih prošlih, loših vremena”.

brandname brandname 21:49 13.09.2010

Re: Maki

Maki
pripada onom delu gradjana ove zemlje, koji su obichni, iskreni, normalni, radni, poshteni...

Sve se slažem osim da je običan. Znam da si mislila u najboljem smislu reči- kao "one of us", nepretenciozan, lišen bolesnih arivističkih ambicija - i nije mi namera da ovim komentarom išta ispravljam, nego mi je zgodno da dopišem šta imam. A osećam potrebu jer gajim duboko poštovanje prema onima koji su spremni da podnose žrtve i - što je mnogo ređe! - da ih kasnije ne kapitalizuju.
Mislim da je Maki svim onim što je radio ubedljivo dokazao - ne želeći, naravno, da bilo šta dokazuje već postupajući u skladu sa svojim bićem - kako je vrlo neobičan.
Naš narod takve ljude zove budalama; ja volim da ih zovem ljudima od integriteta.
G r o f G r o f 22:03 13.09.2010

Re: Maki

gde su saborci da spreche ovu sramotu?


Slično pitanje sam i ja postavio, medjutim obrisano je monumentalno...
angie01 angie01 07:35 14.09.2010

Re: Maki

Slično pitanje sam i ja postavio, medjutim obrisano je monumentalno...


pa jbga-mora da se pazi & chuva!
angie01 angie01 07:39 14.09.2010

Re: Maki

Sve se slažem osim da je običan.


u smislu=suprotano od neobichan:)-zashticen sistemom, samo za odabrane!
moderator05 moderator05 10:18 14.09.2010

Re: Maki

G r o f
gde su saborci da spreche ovu sramotu?


Slično pitanje sam i ja postavio, medjutim obrisano je monumentalno...

angie01
pa jbga-mora da se pazi & chuva!

Pošto insinuirate na račun moderacije (pretpostavljam), evo da vam kažem: sporni komentar je obrisan jer je autoru zasmetalo kako ste mu se obratili - "... ma znate već."

Povedite više računa o stilu, pa će biti manje brisanja.

Hvala.
mikimedic mikimedic 14:47 14.09.2010

Re: Maki

pripada onom delu gradjana ove zemlje, koji su obichni, iskreni, normalni, radni, poshteni...na kojima se jedino i primenjuje zakon!

gde su saborci da spreche ovu sramotu?


saborci se umorili sestog oktobra... sta njih briga za zakone...
maharaja2 maharaja2 14:01 15.09.2010

Re: Možda ipak treba podsetiti...

Jelica Greganović

...

POSLE incidenta na petrovdanskom mitingu u Valjevu, MUP je saopštio da je „vandale” predvodio Bogoljub Arsenijević Maki, besposličar i narkoman, odranije poznat organima reda. Međutim, Maki niti pije, niti puši, a „naročito se ne drogira”.

...


Ovaj tekst je na mnogo mesta netacan i ocigledno autor nikad nije ziveo u Koloniji. Maki ne pusi, ne rola po koji, ne cuga svaki dan... kako da ne :)

A tek revija Kolubara, tamo kad udjem bez par casica se ne izlazi...

No besmisleno je da mu sude za 1999. godinu. Ako vec hoce da mu sude, imaju za mnogo toga iz kasnijeg perioda. A ne bi bilo lose da se malo proceslja mladja ekipa iz Kolonije. Ovi matori ce ioanko da pomru ubrzo od ciroze jetre.

Mozda ce zvucati zlobno, ali jbg, u Valjevu svi znaju za Makija, zahvalni su mu za devedesete, ali kada se kaze njegovo ime nikad ne ide "titula" slikar, vec uvek ide Maki "narkoman".
angie01 angie01 15:43 15.09.2010

Re: Možda ipak treba podsetiti...

Mozda ce zvucati zlobno, ali jbg, u Valjevu svi znaju za Makija, zahvalni su mu za devedesete, ali kada se kaze njegovo ime nikad ne ide "titula" slikar, vec uvek ide Maki "narkoman".


koji si ti dobronamernik!

samo mi pokazi nekog drogosha, koji ima neku konstruktivnu ideju i josh ima energije da je iznese!

chak i da si u pravu- kakve veze ova tvoja sluchajnaupadica ima sa bilo chim spornim u sluchaju o kome se govori?

kada bi otvorili kartone svih znachajnih faktora u ovoj drzavi- bash bi se iznenadili! A poshto je to privatna stvar svakog pojedinca-zakonom zagarantovana-moze se prichati samo o uchinku-sve ostalo je sramno!

narochito shto u sluchaju Makija- on nikave zaluge niti trazi, niti naplacuje!
sybil sybil 17:47 15.09.2010

Re: Možda ipak treba podsetiti...

angie01
Mozda ce zvucati zlobno, ali jbg, u Valjevu svi znaju za Makija, zahvalni su mu za devedesete, ali kada se kaze njegovo ime nikad ne ide "titula" slikar, vec uvek ide Maki "narkoman". koji si ti dobronamernik!samo mi pokazi nekog drogosha, koji ima neku konstruktivnu ideju i josh ima energije da je iznese!chak i da si u pravu- kakve veze ova tvoja sluchajnaupadica ima sa bilo chim spornim u sluchaju o kome se govori?kada bi otvorili kartone svih znachajnih faktora u ovoj drzavi- bash bi se iznenadili! A poshto je to privatna stvar svakog pojedinca-zakonom zagarantovana-moze se prichati samo o uchinku-sve ostalo je sramno!narochito shto u sluchaju Makija- on nikave zaluge niti trazi, niti naplacuje!

jos samo treba naglasiti da je maki jedna lenstina i neradnik i - umesto da cuti, radi i podrzava rezim 90-ih, on se iz dosade bunio.
maca22 maca22 18:52 15.09.2010

Re: Možda ipak treba podsetiti...

angie01
samo mi pokazi nekog drogosha, koji ima neku konstruktivnu ideju i josh ima energije da je iznese!

Spiridon Spiridon 20:57 13.09.2010

Re: ..

Prosto je neverovatno kako se redovni glasnogovornici sa ovog bloga ne javljaju i ne komentarisu ovakve vesti. Ekipi je verovatno ispod casti da gule slova na tastaturi za ovakve marginalne teme.

Seronje su se uglavile po dobrim firmama po inostranstvu i odatle truju i pale lokalne lakovernike i gubitnike. Onanisu.


Nune i Maki su imena koja nikada necu zaboraviti kada je protest u pitanju.



alselone alselone 07:10 14.09.2010

Re: ..

Spiridon
Prosto je neverovatno kako se redovni glasnogovornici sa ovog bloga ne javljaju i ne komentarisu ovakve vesti. Ekipi je verovatno ispod casti da gule slova na tastaturi za ovakve marginalne teme.

Seronje su se uglavile po dobrim firmama po inostranstvu i odatle truju i pale lokalne lakovernike i gubitnike. Onanisu.

Nune i Maki su imena koja nikada necu zaboraviti kada je protest u pitanju.


Javljaju se na isti nacin na koji se i ti javis na blogove koje pise vecina koja nije u pravu.
Spiridon Spiridon 07:31 14.09.2010

Re: ..

Javljaju se na isti nacin na koji se i ti javis na blogove koje pise vecina koja nije u pravu.


Ovo je kao generalna konstatacija tacno ali nema nikakve veze sa mojim stavom i nacinom delovanja na ovom blogu.
Za pocetak, "vecina koja nije u pravu" i "glasnogovornici" su dve razlicite stvari.
Tako na primer ti ne spadas ni u jednu od ove dve kategorije vec u onu "ljudi koji su promasili blog". Potrazi fudbalerske blogove, tamo ima da budes glavni baja.

stefan.hauzer stefan.hauzer 00:53 16.09.2010

Re: ..

Potrazi fudbalerske blogove, tamo ima da budes glavni baja.

......

shure shure 20:58 13.09.2010

sram

Nisam iznenadjen,ali sam uzasnut ...
Nakon petog oktobra,zavrsni,pobednicki miting u Zrenjaninu.Prepun trg,ljudi kojih se ne secam sa nasih protestnih setnji.Mali grad,pa se poznajemo i naravno prepoznajem julovce,koji to vise nisu ....vidim,nije mi tu mesto i sklonim se.No,nije im to dosta,sto smo se sklonili.Mi smo svedoci nihove sramote.
A mene je sram!
Jelica Greganović Jelica Greganović 21:08 13.09.2010

Da li zaista...

Nebojša Milenković Nebojša Milenković 21:22 13.09.2010

Re: Da li zaista...

setio se jedne svoje prigodne pesmice iz tih dana:

BUDIMO HRABRI, BUDIMO JAKI
- U SVAKOM GRADU PO JEDAN MAKI

najporaznije od svega, naravno, jeste više nego
simptomatično i sramno ćutanje
tzv.srpskih "demokratskih elita"


JJ Beba JJ Beba 21:40 13.09.2010

Re: Da li zaista...

tzv.srpskih "demokratskih elita"

misliš Homen, Milivojević, Andrić i ostali bivši ministri i vlasnici državnih NGO?
važno da smo mi džedžili isped zatvora kad su njih hapsili
pamti pa vrati za njih ne važi. sad su elita
Spiridon Spiridon 21:52 13.09.2010

Re: Da li zaista...

misliš Homen, Milivojević, Andrić i ostali bivši ministri i vlasnici državnih NGO?
važno da smo mi džedžili isped zatvora kad su njih hapsili
pamti pa vrati za njih ne važi. sad su elita


jedino je Paroski ostao dosledan
alselone alselone 07:13 14.09.2010

Maki legenda

To Gljivica resava jednog po jednog starog neprijatelja. Al' nije to greda, greda je sto ga se prodalo i zaboravilo jutro posle.
kukusigameni kukusigameni 08:14 14.09.2010

Iz programa SPS-a

Посебно монструозан је медијски, "правни" и политички линч нашег председника Слободана Милошевића и његове породице. Њему се измишљају или непостојећа кривична дела или се чак на терет стављају убистава за која цела Србија зна да немају баш ништа ни са државом Србијом ни са СПС-ом ни са председником Слободаном Милошевићем. Да је тако сведочи и одбијање ДОС-овских власти да допусте председнику Милошевићу да се од јавних оптужби одбрани јавно и пред Србијом.
Домаће право је сасвим потчињено међународном и то чак и оном које никада није ратификовано у скупштини ове земље. Тако је киднапован и у Хаг одведен председник СПС Слободан Милошевић, где је читав свет могао да види какву смо част имали и као партија и као народ што смо имали таквог председника. Осим што су му била ускраћена елементарна људска права, осим што наша држава није показала ни најмању жељу да му у борби помогне, ускраћено му је право и да се лечи. Наш председник је тако и убијен у тамници правде и права у Хагу. Још увек чекамо да видимо пред лицем правде оне који су одговорни за његову отмицу али и оне који су одговорни за његову смрт.
Ми нећемо заборавити !
aleksandarkarisik aleksandarkarisik 19:08 14.09.2010

Re: Iz programa SPS-a

brrr, jeza...
predatortz predatortz 09:56 14.09.2010

7.oktobar

Makija sam upoznao u stanu jednog asistenta sa PMF , uveče 7.oktobra. Tada je bio ikona. I rekao je nešto što nikad neću zaboraviti :

Mislim da je krajnje vreme da krenemo na ove...

Već tad je bio razočaran. Mislio sam puk'o čovek. Sad vidim da je , jednostavno, vizionar. Da ima nos da namiriše bitange!
jeca92 jeca92 11:06 14.09.2010

Hmm

Da li postoji neka šansa da ga predsednik pomiluje nekim ukazom po završetku njegovog suđenja ako ishod bude nepovoljan po Makija. Ne znam šta je moguće ali ono što znam da je teško izvući se iz kandži pravosuđa, makar se radilo o nepoštovanju procedure, kada ti se jednom nakači na leđa. Lako je filozofirati, ali ne bi smelo ni po koju cenu da se desi da Maki bude osuđen zbog toga što je bio jedan od najistaknutijih protivnika Miloševićevog režima. Neka nosioci vlasti nađu rešenje, sigurna sam da bi oni to mogli ako bi hteli. Videćemo<_<.
NNN NNN 11:44 14.09.2010

Re: Hmm

Da li postoji neka šansa da ga predsednik pomiluje nekim ukazom...
Ako Krle kaže da je će to biti dobar marketinški potez...
maca22 maca22 12:06 14.09.2010

Re: Hmm

Krleeeeeeeeeeeee!
NNN NNN 22:37 14.09.2010

Re: Hmm

Bravo, maco
(a bravo i za Krleta što čita i šapuće 'de treba )
lavinia_amaldi lavinia_amaldi 11:22 14.09.2010

Ocajno

dakle ne mogu a da ne napisem da je katastrofa sta se radi u toj drzavi...
sybil sybil 12:46 14.09.2010

Zastrasujuce

Alarmantno!
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 13:15 14.09.2010

Kontinuitet

I dok Makija hapse, evo današnje vesti iz Požarevca..Vrlo logično..i vrlo alarmantno..
Zastareo slučaj Marka Miloševića
Blic online, B92 | 14. 09. 2010. - 13:40h | Foto: FoNet | Komentara: 12

Osnovni sud u Požarevcu je zbog zastarelosti doneo rešenje o obustavljanju krivičnog krivičnog postupka protiv Marka Miloševića i petorice njegovih prijatelja, javlja B92.
Nune Popović Nune Popović 13:20 14.09.2010

Re: Kontinuitet

A Makija su morali da privedu da ne bi slučaj zastario. Kakva ironija
predatortz predatortz 13:23 14.09.2010

Re: Kontinuitet

Nune Popović
A Makija su morali da privedu da ne bi slučaj zastario. Kakva ironija



Na neki bolestan način, svako je dobio za šta se zalagao. Maki se borio za to da država funkcioniše. Da ima i sprovodi zakone. I eto...

Marko se stavljao iznad zakona. I eto...

Žali bože cipela!
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 13:31 14.09.2010

Re: Kontinuitet

Nune Popović
A Makija su morali da privedu da ne bi slučaj zastario. Kakva ironija

To je strašno...Marko zastareo, sa Miladinom kog su platili milion dolara se dogovorili, napravili sporazum na dve godine, a Makija u bukagije...
Nit se jebi. Nit padni mrtva. Ništa.(Mika Oklop).
Nune Popović Nune Popović 13:33 14.09.2010

Re: Kontinuitet

Na neki bolestan način, svako je dobio za šta se zalagao. Maki se borio za to da država funkcioniše. Da ima i sprovodi zakone. I eto...


Nije se borio da tužbe koje je pakovao Miloševićev režim i danas budu na snazi.
predatortz predatortz 13:38 14.09.2010

Re: Kontinuitet

Nune Popović
Na neki bolestan način, svako je dobio za šta se zalagao. Maki se borio za to da država funkcioniše. Da ima i sprovodi zakone. I eto...


Nije se borio da tužbe koje je pakovao Miloševićev režim i danas budu na snazi.



Zato i rekoh : Na neki bolestan način...
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 14:44 14.09.2010

Marku zastarelo, a Makiju nije..!!!


Zastareo slučaj Marka Miloševića


Osnovni sud u Požarevcu je zbog zastarelosti doneo rešenje o obustavljanju krivičnog krivičnog postupka protiv Marka Miloševića i petorice njegovih prijatelja.

Rešenje je donelo veće sudije Gordane Vidojković, a postupak je vođen po tužbi člana Otpora Nebojše Sokolovića za nanošenje teških telesnih povreda.

Veće iste sudije je 2008.godine oslobodilo petoricu Miloševićevih saradnika optužbi za teške telesne povrede nanete Radojku Lukoviću i Nebojši Sokoloviću, dok je optužba prema Marku Miloševiću odbijena.

Otporaši Nebojša Sokolović, Momčilo Veljković i Radojko Luković, koji je poginuo pre dve godine, fizički su napadnuti u centru Požarevca 2. maja 2000. godine.

Advokat Dušan Cvejić smatra da suđenje nije bilo fer. On podseća da su pre 10 godina žrtve događaja u centru Požarevca bile optuživane za najteža krivična dela, kao i da ni okružno ni opštinsko tužilaštvo nisu preuzeli gonjenje.

"Ne samo da je bilo opšte poznato već i tokom postupka, na osnovu izvedenih dokaza, utvrđeno je da su dva lica zadobila teške telesne povrede što je za Lukovića bilo potpuno nesporno. Ta krivična dela nisu bila optužena od strane tužilaštva“, kaže on.

Požarevački otporaš Momčilo Veljković kaže da nije logično da se nekadašnji otporaši kao Bogoljub Arsenijević i dalje krivično gone, a slučajevi pretučenih razvlače do zastarevanja.

"Ovo pokazuje dvostruke aršine srpskog pravosuđa. Teže su povrede opasne po život nego ometanje službenih lica u vršenju dužnosti za šta se Maki sada hapsi“, ocenjuje Veljković.

Na rešenje Osnovnog suda u Požarevcu podneta je žalba, a advokat Dušan Cvejić kaže da će ukoliko otporaši ne ostvare pravdu pred domaćim sudovima biti prinuđeni da to pokušaju pred Međunarodnim sudom pravde.
Autor / izvor: B92
mikimedic mikimedic 14:51 14.09.2010

Re: Marku zastarelo, a Makiju nije..!!!

Zastareo slučaj Marka Miloševića


da, jer marko nije dostupan. maki je uhapsen na granicnom prelazu ako se ne varam.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 14:57 14.09.2010

Re: Marku zastarelo, a Makiju nije..!!!

mikimedic
Zastareo slučaj Marka Miloševića


da, jer marko nije dostupan. maki je uhapsen na granicnom prelazu ako se ne varam.

Aha..zbog toga...a jesu li bila dostupna ona trojica suoptuženih i je li mogao biti suđen u odsustvu..
Veruješ li da je zastara zbog nedostupnosti...
mikimedic mikimedic 15:22 14.09.2010

Re: Marku zastarelo, a Makiju nije..!!!

Aha..zbog toga...a jesu li bila dostupna ona trojica suoptuženih i je li mogao biti suđen u odsustvu..
Veruješ li da je zastara zbog nedostupnosti...


nego zbog cega bi bilo? ako mislis da je iz bilo kojih drugih razloga, a ne zbog nedostupnosti, zar bi bilo potrebno da se optuzeni krije?
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 15:24 14.09.2010

Re: Marku zastarelo, a Makiju nije..!!!

mikimedic
Aha..zbog toga...a jesu li bila dostupna ona trojica suoptuženih i je li mogao biti suđen u odsustvu..
Veruješ li da je zastara zbog nedostupnosti...


nego zbog cega bi bilo? ako mislis da je iz bilo kojih drugih razloga, a ne zbog nedostupnosti, zar bi bilo potrebno da se optuzeni krije?

Kako onda tumačiš da nisu suđeni ni oni dostupni...
I zašto nije suđen u odsustvu...
mikimedic mikimedic 15:30 14.09.2010

Re: Marku zastarelo, a Makiju nije..!!!

Kako onda tumačiš da nisu suđeni ni oni dostupni...
I zašto nije suđen u odsustvu...


1) nedostatkom politicke volje u kvazipravnoj drzavi.

2) ne znam. to je pitanje za sud, a ne za mene.
e sad sto sud ne postoji, sto parlament ne postoji, sto vlada ne postoji... to mozes da pitas ove sto su to obecali petog oktobra (pa pozurili da izbacuju poslanike iz tog istog parlamenta). nemoj mene.
uros_vozdovac uros_vozdovac 15:34 14.09.2010

Re: Marku zastarelo, a Makiju nije..!!!

mikimedic


2) ne znam. to je pitanje za sud, a ne za mene.
e sad sto sud ne postoji, sto parlament ne postoji, sto vlada ne postoji... to mozes da pitas ove sto su to obecali petog oktobra (pa pozurili da izbacuju poslanike iz tog istog parlamenta). nemoj mene.


Meni nije jasno, što ih braniš? ne Njih nego rezultat? Valjda je to pitanje za tebe?
expolicajac expolicajac 15:41 14.09.2010

Re: Marku zastarelo, a Makiju nije..!!!

Kako onda tumačiš da nisu suđeni ni oni dostupni...
I zašto nije suđen u odsustvu...

Dragec nemoj da zajebavaš blogere. Znaš ti dobro ko i zašto je sprečio postupak i omogućio da dođe do zastarevanja. A uzgred budi rečeno dobar ti je blog za pedere
ljuboten ljuboten 15:44 14.09.2010

Re: Marku zastarelo, a Makiju nije..!!!

Zastareo slučaj Marka Miloševića


da, jer marko nije dostupan. maki je uhapsen na granicnom prelazu ako se ne varam.


Da se pripremimo za novo iznenađenje:da se vrati Marko, a da Maki ostane u zatvoru. Što bi se radovali ovi koji veruju da je Milošveić bio onak kome treba da se divimo.
Pa još poručuju:
Ми нећемо заборавити !

Drago Kovacevic Drago Kovacevic 15:55 14.09.2010

Re: Marku zastarelo, a Makiju nije..!!!

uros_vozdovac
mikimedic


2) ne znam. to je pitanje za sud, a ne za mene.
e sad sto sud ne postoji, sto parlament ne postoji, sto vlada ne postoji... to mozes da pitas ove sto su to obecali petog oktobra (pa pozurili da izbacuju poslanike iz tog istog parlamenta). nemoj mene.


Meni nije jasno, što ih braniš? ne Njih nego rezultat? Valjda je to pitanje za tebe?

Brani Tadića...
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 15:57 14.09.2010

Re: Marku zastarelo, a Makiju nije..!!!

Dragec nemoj da zajebavaš blogere. Znaš ti dobro ko i zašto je sprečio postupak i omogućio da dođe do zastarevanja. A uzgred budi rečeno dobar ti je blog za pedere

Pa ne...evo ti kao iskusni vuk kaži...Bi li Tadić više profitirao da je Marko osuđen a on ga pomilovao nego ovako...
Jes da je Marko deo aražmana sa NIS-om...ali opet...
mikimedic mikimedic 15:59 14.09.2010

Re: Marku zastarelo, a Makiju nije..!!!

Meni nije jasno, što ih braniš? ne Njih nego rezultat? Valjda je to pitanje za tebe?


koga branim? ja ih napadam od sestog oktobra pa nadalje.
mikimedic mikimedic 16:00 14.09.2010

Re: Marku zastarelo, a Makiju nije..!!!

Brani Tadića...


izvini drago, ali ovde gresis. jako.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 16:03 14.09.2010

Re: Marku zastarelo, a Makiju nije..!!!

mikimedic
Brani Tadića...


izvini drago, ali ovde gresis. jako.

Iznenađen sam Miroslave.....baš, baš...
uros_vozdovac uros_vozdovac 16:10 14.09.2010

Re: Marku zastarelo, a Makiju nije..!!!

mikimedic
Meni nije jasno, što ih braniš? ne Njih nego rezultat? Valjda je to pitanje za tebe?


koga branim? ja ih napadam od sestog oktobra pa nadalje.


Izvini ako sam omašio, ali učinilo mi se da braniš ovakav odnos suda i pravnog sistema koji jeste delo onih "koji su izbacivali poslanike" prema Makiju. Ukoliko sam stekao pogrenaš utisak - izvini, nije mi namera da uvredim.
mikimedic mikimedic 16:13 14.09.2010

Re: Marku zastarelo, a Makiju nije..!!!


izvini drago, ali ovde gresis. jako.

Iznenađen sam Miroslave.....baš, baš...


cime drago?

mikimedic mikimedic 16:16 14.09.2010

Re: Marku zastarelo, a Makiju nije..!!!

Izvini ako sam omašio, ali učinilo mi se da braniš ovakav odnos suda i pravnog sistema koji jeste delo onih "koji su izbacivali poslanike" prema Makiju. Ukoliko sam stekao pogrenaš utisak - izvini, nije mi namera da uvredim.


ok, razumemo se. ja samo kazem da je odnos suda i pravnog sistema danas prema makiju posledica izbacivanja poslanika iz parlamenta, i mnogobrojnih slicnih akata posle petog oktobra. da ne pominjemo sadasnju reformu sudstva koja se ni u cemu ne razlikuje od izbacivanja poslanika.

Drago Kovacevic Drago Kovacevic 16:20 14.09.2010

Re: Marku zastarelo, a Makiju nije..!!!

mikimedic

izvini drago, ali ovde gresis. jako.

Iznenađen sam Miroslave.....baš, baš...


cime drago?


A ne znam...Činilo mi se da nema većeg branioca Tadićevih političkih gluposti na blogu..ozbiljno...
Ali ti znaš da ja tebi verujem..
mikimedic mikimedic 16:32 14.09.2010

Re: Marku zastarelo, a Makiju nije..!!!

A ne znam...Činilo mi se da nema većeg branioca Tadićevih političkih gluposti na blogu..ozbiljno...
Ali ti znaš da ja tebi verujem..


eh drago, razumemo se

daleko od toga - veruj mi tu si skoro savrseno pogresio. tadic je, po meni, posle djindjica najveci urusavatelj pravne drzave, ako je takva ikad mogla da postoji u srbiji.

to sto je jeremic maestralno delovao na medjurodnom planu ne pripisujem tadicu. naravno, i tu ima stvari oko kojih se ne slazem ni sa jeremicem (na primer da li je bilo bolje ici na tuzbe ili savetodavno misljenje).
expolicajac expolicajac 16:48 14.09.2010

Re: Marku zastarelo, a Makiju nije..!!!

Bi li Tadić više profitirao da je Marko osuđen a on ga pomilovao nego ovako...

Kohabitacija bato. To se u šahu zove iznuđen potez.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 16:57 14.09.2010

Re: Marku zastarelo, a Makiju nije..!!!

to sto je jeremic maestralno delovao na medjurodnom planu ne pripisujem tadicu. naravno, i tu ima stvari oko kojih se ne slazem ni sa jeremicem (na primer da li je bilo bolje ici na tuzbe ili savetodavno misljenje).

Ma ok..nadam se da se ne ljutiš...
Iako, kad ovaj tvoj post pročita dobri Vasilije biće ljuto razočaran..
mikimedic mikimedic 08:05 16.09.2010

Re: Marku zastarelo, a Makiju nije..!!!

Ma ok..nadam se da se ne ljutiš...
Iako, kad ovaj tvoj post pročita dobri Vasilije biće ljuto razočaran..


gde bre drago pa razumemo se ti i ja



mikimedic mikimedic 16:37 14.09.2010

jos jedan u nizu

koraka


koji vode ka urusavanju pravne drzave, i upliva izvrsne vlasti u sudsku. naravno, nije za cuditi od strane ministarstva koje moze da trazi da se sa 'radnim sporovima malo uspori', kao najbanalniji primer.
Jelica Greganović Jelica Greganović 17:17 14.09.2010

Man'te se stonog tenisa, Maki je počeo

štrajk glađu

Beograd -- Bogoljub Arsenijević Maki počeo je štrajk glađu u Okružnom zatvoru u Valjevu. Ministarstvo pravde pokrenulo inicijativu za obustavljanje postupka, piše "Blic".

Valjevski slikar Bogoljub Arsenijević Maki, kome je određen pritvor u ponedeljak, počeo je štrajk glađu u Okružnom zatvoru u Valjevu.

Prema poslednjim informacijama iz valjevskog suda, početak novog suđenja zakazan je za 23. septembar pred Višim sudom u tom gradu.

Arsenijevića je jutros obišao lekar, kako bi utvrdio njegovo zdravstveno stanje, s obzirom na to da je Arsenijević astmatičar.

Luka Aćimović, advokat Bogoljuba Arsenijevića, protiv koga je podignuta optužnica zbog organizovanja protesta protiv Miloševića 1999, ranije je rekao da postoji mogućnost da Arsenijević danas bude na slobodi.

Aćimović je za B92 rekao da je višesatno saslušanje Makija sinoć završeno.

"Ja očekujem da, pošto smo preduzeli određene korake, da će se u utorak tokom dana rešiti to i da će on biti pušten“, kaže Aćimović.

Blic: Ministarstvo pregovara

Ministarstvo pravde pokrenulo je inicijativu za obustavljanje krivičnog postupka protiv Bogoljuba Arsenijevića Makija, piše "Blic".

Ministarstvo je, prema saznanjima "Blica", trenutno u pregovorima s Arsenijevićem i traži od njega da prihvati rešenje po kojem bi ga predsednik Boris Tadić, na predlog Ministarstva, pomilovao. Arsenijević je ranije izjavio da neće prihvatiti Tadićevo pomilovanje.
"Desile su se neke stvari koje nisu bile poznate u momentu donošenja odluke tako da sada Tužilaštvo ima neke novine za razmatranje, doneće odluku u utorak, i mi očekujemo, da sada je ne prejudiciram stvar, ja lično očekujem da će on biti pušten“, kaže on.

Aćimović navodi da pravosudni organi rade i da on i njegov klijent "očekuju sve najbolje“.

Arsenijević je uhapšen pretprošle noći na graničnom prelazu Kotroman, kod Mokre gore, prilikom pokušaja ulaska u Srbiju iz Bosne i Hercegovine, po poternici Višeg suda u Valjevu zbog neodazivanja na sudske pozive za novo suđenje po optužnici iz 1999. godine.

Bogoljub Arsenijević je 12. jula 1999. na Gradskom trgu u Valjevu organizovao "miting protiv Miloševića na kojem je prilikom pokušaja zauzimanja zgrade SO Valjevo povređeno nekoliko policajaca i demonstranata.

Iste godine, Okružni sud Arsenijevića osuđuje na tri godine zatvora, ali Vrhovni sud nalaže novo suđenje sa rekonstrukcijom. Ponovni postupak još nije počeo zbog toga što glavni pretres nije zakazivan ili se Maki nije odazivao na sudske pozive.

Pre nego što mu je određen pritvor Arsenijević je izjavio da je istražnom sudiji rekao da ne prihvata novo suđenje po optužnici iz 1999. godine.

SPO: Umesto dželata, u pritvoru žrtva

Srpski pokret obnove zatražio je da valjevski slikar Bogoljub Arsenijević – Maki bude pušten na slobodu, ocenivši da je neprihvatljivo da u pritvoru budu "žrtve umesto dželata".

SPO u saopštenju ocenjuje da je Arsenijević, zajedno sa celom Srbijom, žrtva totalitarnog režima Slobodana Miloševića.

"Posle svih tragedija koje nam je doneo ondašnji režim devedesetih godina prošlog veka i posle 5. oktobra 2000. koji je nažalost amnestirao gotovo sve krivce koji su uništili Srbiju, ne smemo dozvoliti da još budu i kažnjavani oni koji su se protiv tog zla borili", poručili su iz Srpskog pokreta obnove.
Nune Popović Nune Popović 17:23 14.09.2010

Re: Man'te se stonog tenisa, Maki je počeo

Kažu u Blicu: Postupak protiv Makija biće obustavljen u najkraćem roku
maca22 maca22 09:08 15.09.2010

Re: Man'te se stonog tenisa, Maki je počeo

Ja citam kako je pomilovanje za one koji su krivi, i osudjeni. A ovako je odbacivanje optuznice.
Dakle, sta je?
ivana23 ivana23 12:32 15.09.2010

Re: Man'te se stonog tenisa, Maki je počeo

maca22
Ja citam kako je pomilovanje za one koji su krivi, i osudjeni. A ovako je odbacivanje optuznice. Dakle, sta je?


Abolicija.
predatortz predatortz 08:59 15.09.2010

Čit'o Krle?

Stiglo pomilovanje!

Bilo kako bilo, drago mi je zbog Makija...
Spiridon Spiridon 10:40 17.09.2010

Kažiprst - Bogoljub Arsenijević Maki

16.09.2010.

http://www.b92.net/video/video.php?nav_category=900&nav_id=459176
Nune Popović Nune Popović 17:41 18.09.2010

Re: Kažiprst - Bogoljub Arsenijević Maki

Hvala Spiro!

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana