Mediji| Politika

Čudne vesti sa severnoga Kosova

Drago Kovacevic RSS / 06.10.2010. u 12:27

Stižu čudne vesti sa severnoga Kosova.

Tamo su raspoređene značajne međunarodne vojne i policijske snage. Stižu vesti da se po Severnoj Mitrovici dižu kontrolni punktovina svakih pedeset metara.

Jučer su izgleda usledila hapšenja nekih lica povezanih sa kriminalom, a govori se o još nekim potragama.

http://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2010&mm=10&dd=06&nav_category=640&nav_id=463392

E sad, Koha Ditore, novina koja ima kredibilitet spekuliše o 20 ruskih specijalaca koji su ušli na sever Kosova sa namerom da destabilizuje stanje.

Meni to zvuči nemogućim i neverovatnim, ali svakoakvoga smo se čuda nagledali do sada.

Ovo liči na neku igru, mnogo veću od hapšenja desetak kriminalaca..

 



Komentari (122)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

mikimedic mikimedic 14:29 08.10.2010

Re: da nije...


evo vidi


ja video, i cini mi se da taj post nema ama bas nikakve veze sa tvojim komentarom gedzi...

gedza.73 gedza.73 14:52 08.10.2010

Re: da nije...

Bilo bi korektno da ovaj tekst staviš ispod onoga u kojem si preterao.

Jesam preterao ali u delu gde sam sve strpao u isti koš. I dalje isto mislim o pojedincima. Čak sam gore i napisao 'na takav sistem, takve oficire i takvu vojsku' misleći time na model ponašanja dotičnog majora i njemu sličnih.

Ali jesam preterao sa malo oštrijim kvalifikacijama
mada suština komentara je onakva kakav je moj stav.
Boldirano je da bi malo više upalo u oči. Je li u redu Milane?
Dobar ti je onaj blog gore o turcima i srbima. Mada je trebao biti oštriji u odnosu na dešavanja u raškoj. Pozivi na linč organizatora protesta, nabijanja na kolac, dranja kože, javno davanje njegovih podataka i adrese ne deluju baš naivno.
Milan Karagaća Milan Karagaća 15:12 08.10.2010

Re: da nije...

esam preterao ali u delu gde sam sve strpao u isti koš. I dalje isto mislim o pojedincima.

Nije problem u pojedincima, i ja o mnogim pojedincima ne mislim najbolje, ;ak o nekima mnogo lošije no ti, ali ja ne spadam u te pojedince gde me ličnim obraćanjem strpa, i većina nije takva .
Mada je trebao biti oštriji u odnosu na dešavanja u raškoj. Pozivi na linč organizatora protesta, nabijanja na kolac, dranja kože, javno davanje njegovih podataka i adrese ne deluju baš naivno.

Napisao sam upravo sa idejom da treba biti oštriji prema tim pojavama obostrano.
Pozivi na linč organizatora protesta, nabijanja na kolac, dranja kože, javno davanje njegovih podataka i adrese ne deluju baš naivno

Država tu treba da reaguje ali i javno mnenje, kao i na izjave onih koji idu tamo da im j..u majku tursku i pokažu da je to Srbija.
Ne interesuju me patriotski napaljeni govori, samo se plašim da zbog njih nekome ne fali glava a onda i njemu i roditeljima takva vrsta patriotizma ništa značiti neće.
Milan Karagaća Milan Karagaća 15:24 08.10.2010

Re: da nije...

mikimedic

evo vidi


ja video, i cini mi se da taj post nema ama bas nikakve veze sa tvojim komentarom gedzi...


Bog te mazo, pa ostalo mi na opciji ćirilica a paralelno sam odgovarao kod Drage i sređivao moj post.
Vidi na kompjuteru pa probaj da klikneš na ćirilicu i uverićeš se da će stvarno pisati ćirilična slova, a ako mehanički kucaš nj latinicom onda ćeš udariti i нј
ћирилицом.
ОК.ОК
freehand freehand 16:30 08.10.2010

Re: da nije...

Milan Karagaća
mikimedic

evo vidi


ja video, i cini mi se da taj post nema ama bas nikakve veze sa tvojim komentarom gedzi...


Bog te mazo, pa ostalo mi na opciji ćirilica a paralelno sam odgovarao kod Drage i sređivao moj post.
Vidi na kompjuteru pa probaj da klikneš na ćirilicu i uverićeš se da će stvarno pisati ćirilična slova, a ako mehanički kucaš nj latinicom onda ćeš udariti i нј
ћирилицом.
ОК.ОК

Nego, Milane, mani tastaturu. Sad mi pade nešto na pamet (jeste offtopic al' šta ću): gledam ovo u Mađarskoji slušam šta se i kod nas dešava, pa da te pitam. Kad je ono bio Černobilj, da li su narodu, kad i šta saopštili oni tvoji fini ljudi na vlasti?
Pa da više ne pričamo o divnom socijalizmu i majstorima koji su vladali SFRJ. Uključujući i tvoju JNA u kojoj je i vojnički jelovnik bio vojna tajna, a ne eksplozija nuklearne elektrane koja je zagadila pola sveta, zaobilazeći samo Jugoslaviju.
gedza.73 gedza.73 19:32 08.10.2010

Re: da nije...

ali ja ne spadam u te pojedince gde me ličnim obraćanjem strpa,

Strpao sam te jer imaš dobru iskru za temu, a onda ubaciš negde malu rečenicu gde pomeneš komunizam, tita, bolje vreme a ja ko bik ispred crvene marame, očas posla mi se zakrvave oči.

Ne interesuju me patriotski napaljeni govori, samo se plašim da zbog njih nekome ne fali glava a onda i njemu i roditeljima takva vrsta patriotizma ništa značiti neće.


Slažem se.
Milan Karagaća Milan Karagaća 21:06 08.10.2010

Re: da nije...

za Freehand-a
Kad je ono bio Černobilj, da li su narodu, kad i šta saopštili oni tvoji fini ljudi na vlasti?

Nego jel vi to na smenu.
Ja tada bio u selu kod mojih i ;uo na radiju i video na TV. Nije se krilo šta se zbilo, a posle saopštavano ono što su Rusi saopštavali.Ako su oni nešto krili, a ne sumnjam da jesu, onda ne misliš valjda da je JNA trebala da ode nasilno u SSSR i izmeri zračenje.
Vidiš da se ne pravimo sada da smo s neba pali i ta SFRJ i ta JNA su bili i tvoje kao i moje, ili si ti možda pokušao da ih obe srušiš pa si kao takav poznati disident i ležao 100 godina na robiji. Prijatelju sve što je bilo i špto jeste je naše, hteli mi to ili ne, sviđalo nam se ili ne,a umesto takvih začkoljica bilo bi bolje da se vidi šta se u sadašnjosti i za budućnost popraviti može a ne da nam je prošlost izgovor za sve i posebno potvrda kako smo nekada bili pametni pre svih ostalih.
To da je jelovnik bio vojna tajna je obična glupost, ko je kome branio da priča šta je na jelovniku, a koga je to baš pa izuzetno interesovalko da mu se vojksa ispoveda šta jede. E a u slučaju rata i to je tajna jer je snabdevenost hranom i drugimpotrebama elemenat procene moralnog stanja i snage neke jedinice. Pa ako ti je to pričano za slučaj rata a nisi razumeo onda ti nisam ja kriv.
A što se tiče informacije o kretanju radioaktivnog oblaka zar misliš da su Nemačka i Francuska koje kao što ti je poznato nisu bile socijalizam obaveštavale javnost isto kao i mi. Prikazivano je da se oblak kreče prema Skandinaviji i da će najviše biti zahvaćena i ozračena Finska.
Ili možda misliš da je trebala da reaguje ONOiDSZ pa da podigne paniku i svo stanovništvo sjavi u atomska skloništa i tamo ostanu dok se Rusi ne odobrovolje da kažu da su ipak ozračeni.
E baš si me začudio sa pitanjima i konstatacijama, ipak ja te smatram ozbiljnim čovekom.
freehand freehand 22:06 08.10.2010

Re: da nije...

A što se tiče informacije o kretanju radioaktivnog oblaka zar misliš da su Nemačka i Francuska koje kao što ti je poznato nisu bile socijalizam obaveštavale javnost isto kao i mi. Prikazivano je da se oblak kreče prema Skandinaviji i da će najviše biti zahvaćena i ozračena Finska.
Ili možda misliš da je trebala da reaguje ONOiDSZ pa da podigne paniku i svo stanovništvo sjavi u atomska skloništa i tamo ostanu dok se Rusi ne odobrovolje da kažu da su ipak ozračeni.
E baš si me začudio sa pitanjima i konstatacijama, ipak ja te smatram ozbiljnim čovekom.

Ček polako; pola sam se šalio.
JNA jeste jednim delom bila krš vojska, ideološki opterećena i preglomazna, puna karijerista i političkih radnika koji su samo smetali pravim starešinama. Sa druge strane, ni približno loša kao što je mnogi predstavljaju, zbog devedestih. Nijedna se vojska na svetu ne pravi i ne obučava za građanski rat. A ovde se upravo to dogodilo. Njenu realnu snagu znali bismo da je došlo do spoljne agresije. Nego mani to.
Stvarno mislim da nas ni pola nisu obaveštavali koliko su građani na zapadu informacija dobijali; da, trebalo je da reaguje ONO i DSZ, odnosno samo ova druga skraćenica. I kakva panika, majke ti? Pa valjda se te službe prave da bi se sve organizovalo i radilo sistematično u takvim situacijama?
A na ovaj post me je inače ponukalo to što mislim da se, recimo, u ovoj situaciji sa Mađarskom i ovim otrovčinama država vrlo ozbiljno i odgovorno ponaša. Čini mi se da rade ok, a da je najbolji lek protiv eventualne panike upravo informativna preventiva. Ljudi su mnogo pametniji i odgovorniji kad znaju šta se dešava. Eto, to je poanta.
A ne smeta mi da te podbodem po malkice, kad se zbude zgodna situacija.

P.S. Priznaj da ti je ovo za "ozbiljnog čoveka" Drago šapnuo. Nekad me, davno, i on takvim smatrao, ali je shvatio svoju zabludu skoro pa na vreme.
Čak mnogo brže nego neke ideološke.
Milan Karagaća Milan Karagaća 23:53 08.10.2010

Re: da nije...

Priznaj da ti je ovo za "ozbiljnog čoveka" Drago šapnuo

Nije časna reč, sam sam se setio.
escherichije_colic escherichije_colic 13:20 06.10.2010

jeste

E sad, Koha Ditore, novina koja ima kredibilitet spekuliše o 20 ruskih specijalaca koji su ušli na sever Kosova sa namerom da destabilizuje stanje.

Meni to zvuči nemogućim i neverovatnim, ali svakoakvoga smo se čuda nagledali do sada.

Ovo liči na neku igru, mnogo veću od hapšenja desetak kriminalaca..


Slažem se, podseća na igru, a pošto su uključeni i ruski specijalci, tipujem na "modern warfare 2"?

edit- verovatno priprema za uspostavljanje nove "realnosti na terenu"?
milisav68 milisav68 15:06 06.10.2010

Re: ***

Ima i interesantnih komentara na vest.
Laz ova vest nije istinita ja zivim u severnoj Mitrovici i sada sam prosao ceo grad i nisam video nijedan punkt Kfor-a. Ali sam i ja pristalica hapsenja ali tesko da ce do toga doci kada znamo da ni strancima ne ide u interesu da bude situacija mirna!
(Drazen, 6. oktobar 2010 10:09)


hmmm na ulicama Mitrovice je uobicajeno stanje i nema vise pripadnka KFOR-a i EULEX-a nego sto smo navikli. Tih "punktova" na 50 metara nema nigde (upravo se vratih iz setnje gradom) pa me samo interesuje koja je svrha ovakvih dezinformacija.
Sto se najavljenih hapsenja tice - ne znam sta su cekali do sad...
(ja, 6. oktobar 2010 12:52)


link
slow_hand slow_hand 20:50 06.10.2010

Re: ***

E, sad u vesti nema pomena o Rusima, samo u komentarima... Neko se postideo izgovorene gluposti ili su baćuške udarile dve, tri diplomatske vaspitne...nekom...
mariopan mariopan 21:54 06.10.2010

Re: ***

ili su baćuške udarile dve, tri diplomatske vaspitne...nekom...

Dragi valjda neće?
slow_hand slow_hand 22:17 06.10.2010

Re: ***

Neće, zbog KREDIBILITETA... ili zbog Tite, znao matori kako se igra na svetskoj sceni...
Innana Innana 07:24 07.10.2010

Ma kakva hapšenja

Samo bih da primetim da oni koji su uhapšeni su nakon manje od 48 sati pušteni na slobodu, iako su osumnjičeni za gomilu stvari.

To se zove farsa i to što se radi je preko potrebna pozitivna reklama za Eulex koji je do sada bio na meti kritičara kao veoma neuspešna misija.

Sve ovo ostalo je u domenu teorija zavere, što jeste osnovna delatnost gore pomenutog dnevnog lista, koji i jeste zadužen za spin.

Drago Kovacevic Drago Kovacevic 10:12 07.10.2010

Evo normalnijih vesti

silver bullet silver bullet 10:41 07.10.2010

Re: Evo normalnijih vesti

Dnevnik "Danas" objavljuje verovatnije vesti..
http://www.danas.rs/danasrs/politika/tadic_i_dacic_dali_zeleno_svetlo_.56.html?news_id=200866

Pozdravljam ovu vest, ako je interpretacija "Danasa" tacna.
Ali je sramota sto akcija nije zaokruzena na ceo Kosmet.
Da je izvedena koordinisano i na severu i na jugu poverovala bih u dobre namere EULEX-a i kosovske policije da suzbije kriminal, da je obavljeno i hapsenje albanskih mafijasa na jugu, jer zasigurno su oni svi umrezeni i lepo saradjuju - bilo bi sve kredibilno. Ovako sve mirise na jos jedno prljavo politicko podvaljivanje.
background noise background noise 11:41 07.10.2010

Izvinjavam se na trolu

Danas je bila vest da je zapoceta istraga o pobuni u JSO iza koje ide i politcka pozadina ubistva Zorana Djindjica . . . pa je posle link za "detaljnije" otvarao neku vest o sastanku u vezi ekonomije, pa su onda i vest i link nestali ??? Jel ovo jos neko primetio ili sam ja paranoican?
uros_vozdovac uros_vozdovac 11:55 07.10.2010

Re: Izvinjavam se na trolu

Ja video isto
ivana23 ivana23 12:02 07.10.2010

Re: Izvinjavam se na trolu

background noise
Danas je bila vest da je zapoceta istraga o pobuni u JSO iza koje ide i politcka pozadina ubistva Zorana Djindjica . . . pa je posle link za "detaljnije" otvarao neku vest o sastanku u vezi ekonomije, pa su onda i vest i link nestali ??? Jel ovo jos neko primetio ili sam ja paranoican?


Nisi napisao o kom sajtu se radi.

U Blicu, Politici i nekim dr. medijima ta vest i dalje 'stoji'.
gorio92 gorio92 17:05 07.10.2010

Re: Izvinjavam se na trolu

Danas je bila vest da je zapoceta istraga o pobuni u JSO iza koje ide i politcka pozadina ubistva Zorana Djindjica . . . pa je posle link za "detaljnije" otvarao neku vest o sastanku u vezi ekonomije, pa su onda i vest i link nestali ??? Jel ovo jos neko primetio ili sam ja paranoican?


Vidi B92, Dačić: Nisam informisan o istrazi
Ne radi mi link.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana