Moj grad

Ako je sve to demokratija, dosta mi je demokratije

Vojislav Stojković RSS / 10.10.2010. u 16:17

Šta reći?!?!?

Ne znam šta ćete reći vi u vezi današnjeg rušenja centra Beograda,  ali ja mogu samo da ponovim ono isto što sam više puta  rekao i napiso na ovm istom mestu .

Dosta  mi je protesta, okupljanja, štrjkova, mitinga i kontramitinga, vojnih i drugih parada, molebana, litija, blokada pruga, puteva i, naravno, raskrsnice Nemanjine i Knez Miloševe u Beogradu. Dosta mi je i svečanih dočeka naših sportista posle velikih pobeda ispred Skupštine grada, razdraganih i razuzdanih navijača sa klubskim i nacionalnim zastavama. Dosta mi je patriotskog, nacionalnog, demokratskog, antidemokratskog i svakog drugog ispoljavanja nezadovoljstva ili zadovoljstva kojima se ruši, pljačka i stvara saobraćajni haos i kolaps u Beogradu,  gradu u kome  živim.

 

21155628114cb1d0e6f26b3394660424_450x300.jpg 

Ako je sve to demokratija, dosta mi je i demokratije.

 



Komentari (186)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

silver bullet silver bullet 16:24 10.10.2010

Djole

Di si, Djole Balasevicu?
Ne volem!
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 16:30 10.10.2010

Re : Nataknem ih sve na čivuluk

stari92 stari92 16:33 10.10.2010

Setja li se ko Jarila ?

Verujem da sada kazze (u sebi) : Oprosti im,ne znaju shta pishu !




edit : generalni osvrt na Masu nebuloznih pisanija dole desno (A.D),kao i
sochinjenija provokativnog karaktera ## unaz## ovijeh dana,mes.,godinica,..
shto sa gore navedenim slovima negacije ne ma si ve ze,ich.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 16:41 10.10.2010

Re: Setja li se ko Jarila ?

Jarila se vrlo dobro sećam.
Vodili smo oštre, ali uvek prijateljske rasprave, o kniževnosti, piscima i kritičarima, ali nikada se nismo vređali.
Dok nije sam objavio, u dva po mnogo čemu nenadmašna i neprevaziđena bloga, nisam ni znao da je homoseksualac.

Mislim da bi Jaril, da je sada ovde među nama rekao: Oprosti im Bože, ne znaju šta rade, a ne "Oprosti im, ne znaju šta pišu".
maksa83 maksa83 16:49 10.10.2010

Re: Setja li se ko Jarila ?

Dok nije sam objavio, u dva po mnogo čemu nenadmašna i neprevaziđena bloga

Mislim da je bilo tri, ali nije bitno, to je svakako najupečatljiviji triptih-blog ovde objavljen - i-kad, velika je šteta što ga više nema.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 16:57 10.10.2010

Re: Setja li se ko Jarila ?

OK, tri. Ali su sva tri, za moje poimanje borbe za prava homoseksualaca, bili nenadmašni.
mariopan mariopan 18:17 10.10.2010

Re: Setja li se ko Jarila ?

maksa83
Dok nije sam objavio, u dva po mnogo čemu nenadmašna i neprevaziđena bloga

Mislim da je bilo tri, ali nije bitno, to je svakako najupečatljiviji triptih-blog ovde objavljen - i-kad, velika je šteta što ga više nema.

Slažem se.
docsumann docsumann 18:22 10.10.2010

Re: Setja li se ko Jarila ?

Mislim da je bilo tri, ali nije bitno, to je svakako najupečatljiviji triptih-blog ovde objavljen - i-kad, velika je šteta što ga više nema.


Može link za nas sa kraćim stažom na blogu? Hvala.
maksa83 maksa83 18:26 10.10.2010

Re: Setja li se ko Jarila ?

docsumann
Mislim da je bilo tri, ali nije bitno, to je svakako najupečatljiviji triptih-blog ovde objavljen - i-kad, velika je šteta što ga više nema.


Može link za nas sa kraćim stažom na blogu? Hvala.

Pa - nema. Obrisano.
docsumann docsumann 18:54 10.10.2010

Re: Setja li se ko Jarila ?

Pa - nema. Obrisano.


E, jbg. Ja ukapirao da više nema Jarila na blogu, a ne i da su tekstovi skinuti.
legalizacija011 legalizacija011 20:06 10.10.2010

Re: Setja li se ko Jarila ?

docsumann
Pa - nema. Obrisano.


E, jbg. Ja ukapirao da više nema Jarila na blogu, a ne i da su tekstovi skinuti.

tad su neki drugi vetrovi ovde duvali.danas ne brisu vise.
aleksanadar aleksanadar 20:23 10.10.2010

Re: Setja li se ko Jarila ?

Jarila se vrlo dobro sećam.


Многи међу нама се сећају Јарила.

И ја сам међу онима који су волели његове текстове. И радо сам са њиме расправљао.

Иначе, поменути блог носио је наслов "Православни педер" (ако ме не вара памћење), и излаже драму некога ко је открио своју хомосексуалност, а истовремено је одан православној вери.

Иначе, не разумем због чега се у архиви Блога не могу пронаћи Јарилови текстови, као ни нпр. текстови Горана Свилановића, кога сам такође својевремено са уживањем читао.

Осим уколико оно сами нису тражили да текстови буду уклоњени...
Bili Piton Bili Piton 20:27 10.10.2010

Re: Setja li se ko Jarila ?

aleksanadar


Иначе, не разумем због чега се у архиви Блога не могу пронаћи Јарилови текстови


Mene je bilo na blogu kad je Jaril izlazio ali ne i kad je odlazio....koliko ja znam on je sam obrisao sve svoje tekstove, or so I heard...
markonio92 markonio92 20:29 10.10.2010

Re: Setja li se ko Jarila ?

maksa83
docsumann

Može link za nas sa kraćim stažom na blogu? Hvala.

Pa - nema. Obrisano.

Nešto malo je ipak ostalo:
http://web.archive.org/web/20080514120627/http://blog.b92.net/blog/2505/Jaril/
vishnja92 vishnja92 20:43 10.10.2010

Re: Setja li se ko Jarila ?

koliko ja znam on je sam obrisao sve svoje tekstove

jeste. posle ih je preneo na privatan blog, ali ni to vise ne postoji.
miloseng miloseng 17:03 10.10.2010

parada ponosa

se održala kako se održala. sad ostaju pitanja: 1. da li smo sad veća demokratija nego što smo bili, npr. juče? 2. da li je cena previsoka da bi 1000 gayeva prošetalo 500 metara u krug? 3. ko će to da plati? 4. kako se osećaju organizatori parade tj. da li imaju neki osećaj odgovornosti za sve što se dešavalo danas? 5. da li su pripadnici lgbt populacije zadovoljni sada pošto je njih 1000 prošetalo u kordonu od 3000 policajaca. da li je to uspeh ili ne? ......

Na kraju ipak ostaje da, na žalost još nije vreme da se oragnizuju ovakve parade u srbiji. ipak čini se da je šteta mnogo mnogo veća neko korist.
maksa83 maksa83 17:11 10.10.2010

Re: parada ponosa

se održala kako se održala. sad ostaju pitanja: 1. da li smo sad veća demokratija nego što smo bili, npr. juče? 2. da li je cena previsoka da bi 1000 gayeva prošetalo 500 metara u krug? 3. ko će to da plati? 4. kako se osećaju organizatori parade tj. da li imaju neki osećaj odgovornosti za sve što se dešavalo danas? 5. da li su pripadnici lgbt populacije zadovoljni sada pošto je njih 1000 prošetalo u kordonu od 3000 policajaca. da li je to uspeh ili ne? ......


Materijalna šteta je velika, ali ako ovo rezultuje npr. zabranom navijačkih grupa i hapšenjem bar 20 majmuna, onda se nešto dobro desilo.

Isto tako je dobro što se videlo ko i kakvi "porodični ljudi" su protivnici gej parade.

kako se osećaju organizatori parade tj. da li imaju neki osećaj odgovornosti za sve što se dešavalo danas?

Verovatno imaju, ali to je banalna zamena teza - vrlo je jasno ko je odgovoran za ovaj kermez.
Bili Piton Bili Piton 17:13 10.10.2010

Re: parada ponosa

miloseng
1. da li smo sad veća demokratija nego što smo bili, npr. juče?


Jesmo.
Bonner Bonner 17:14 10.10.2010

Re: parada ponosa

miloseng

......Na kraju ipak ostaje da, na žalost još nije vreme da se oragnizuju ovakve parade u srbiji. ipak čini se da je šteta mnogo mnogo veća neko korist.


Vreme je uvek, vreme je jer se parada odrzala, problem je cini mi se sto se ovako dugo cekalo sa paradom posle promena 2000.

Organizatorima nista ne moze da se prigovori, oni su svoj deo posla sasvim solidno odradili.

Odgovornost je na drzavi da kazni izgrednike i huligane i da radi na ozbiljnoj edukaciji gradjana kad su slobode uopste i seksualne slobode u pitanju.

Jukie Jukie 17:15 10.10.2010

Re: parada ponosa

miloseng
se održala kako se održala. sad ostaju pitanja: 1. da li smo sad veća demokratija nego što smo bili, npr. juče? 2. da li je cena previsoka da bi 1000 gayeva prošetalo 500 metara u krug? 3. ko će to da plati? 4. kako se osećaju organizatori parade tj. da li imaju neki osećaj odgovornosti za sve što se dešavalo danas? 5. da li su pripadnici lgbt populacije zadovoljni sada pošto je njih 1000 prošetalo u kordonu od 3000 policajaca. da li je to uspeh ili ne? ......Na kraju ipak ostaje da, na žalost još nije vreme da se oragnizuju ovakve parade u srbiji. ipak čini se da je šteta mnogo mnogo veća neko korist.


Mislim da je sama šetnja samo odrađena, sudeći po brzini kojom su učesnici jurišali uz i niz ulicu, i onda se nakupili pred ulazom u skc, gde su ih verovatno dočekali sa "Pa kad ste pre već stigli, nema dva minuta da ste otišli u onom smeru" a da je glavna stvar bilo ustanoviti da li policija želi/može/hoće/sme da se suprotstavi izgrednicima. Ako je od 90 povređenih 80 policajaca, očigledno je da policija nije mogla/smela/htela da se suprotstavi i da im je prihvatljivije bilo žrtvovati svoje ljude nego da se obračunaju sa napadačima, kao što bi svaka normalna sila na svetu uradila - ugazili bi bar 500 napaljenih klinaca koji nisu prošli policijsku obuku i kao takvi su slabiji protivnici. Ej, policija pušta da je deca tuku, kao da su da prostiš nastavnici u školi
miloseng miloseng 17:18 10.10.2010

Re: parada ponosa

Materijalna šteta je velika, ali ako ovo rezultuje npr. zabranom navijačkih grupa i hapšenjem bar 20 majmuna, onda se nešto dobro desilo.

Isto tako je dobro što se videlo ko i kakvi "porodični ljudi" su protivnici gej parade.


pa nije valjda cilj parade bio da se vidi koja će se navijačka ili nacionalistička grupa zabraniti

Verovatno imaju, ali to je banalna zamena teza - vrlo je jasno ko je odgovoran za ovaj kermez


nije mi želja to bila. samo sam se pitao da li je sve ovo bilo na silu, sprovedeno i organizovano. ja da šetam medju 1000 pandura koji su zbog mene pitao bih se da li je vredno svega toga?
natasavb natasavb 17:20 10.10.2010

Re: parada ponosa

Verovatno imaju, ali to je banalna zamena teza - vrlo je jasno ko je odgovoran za ovaj kermez.

Bas tako.
Ta teza da nije bilo parade, ne bi bilo ni ovoga sto se desilo mi je ravna onoj "jeste grozno, ali da nije obukla mini suknju i usku majicu ne bi bila silovana."
Biti protiv neceg i rusiti, tuci i paliti su dve veoma razlicite stvari.
miloseng miloseng 17:23 10.10.2010

Re: parada ponosa

Vreme je uvek, vreme je jer se parada odrzala, problem je cini mi se sto se ovako dugo cekalo sa paradom posle promena 2000.

Organizatorima nista ne moze da se prigovori, oni su svoj deo posla sasvim solidno odradili.

Odgovornost je na drzavi da kazni izgrednike i huligane i da radi na ozbiljnoj edukaciji gradjana kad su slobode uopste i seksualne slobode u pitanju.


smatram da nije parada pravi način edukacije srpskog naroda. to je po meni suština. nećemo dobiti mnogo ako se samo oko parade bude pričalo koliko ima povredjenih, razbijenih izloga i upaljenih automobila. kao što se već i dešava. vesti o samoj paradi, ko je šta rekao, ko je bio traju 3 minuta a vesti o neredima pola sata.
Bili Piton Bili Piton 17:27 10.10.2010

Re: parada ponosa

natasavb
"jeste grozno, ali da nije obukla mini suknju i usku majicu ne bi bila silovana."



Čudesno da je ovaj već do mučnine banalan primer još uvek nekome potrebno kvoutovati...
Bonner Bonner 17:30 10.10.2010

Re: parada ponosa

miloseng

...ja da šetam medju 1000 pandura koji su zbog mene pitao bih se da li je vredno svega toga?


Ja da zivim u gradu u kom na miran pride kao podrska ljudima da slobodno zive svoje zivote dodje samo oko hiljadu ljudi pitao bih se u kakvom ja to gradu zivim i bilo bi me sramota.

Ali ja sam taj grad zbog ovakvih i slicnih stvari i napustio i ne zivim vise u njemu, ali opet me je nekako sramota zbog ovoga sto se desilo danas.


yugaya yugaya 17:50 10.10.2010

Re: parada ponosa

i ne zivim vise u njemu, ali opet me je nekako sramota zbog ovoga sto se desilo danas.

Takodje. A jos vise me sramota od onih juce sto su setali "porodice" radi - da danas nije policija sprecila, koliko bi porodica ovi manijaci kao Tatonovu u crno zavili?
miloseng miloseng 18:00 10.10.2010

Re: parada ponosa

Jadna je ta demokratija koja se sprovodi pendrekom i kordonom
maca22 maca22 18:03 10.10.2010

Re: parada ponosa

Policajci potureni kao živo meso.
Bili Piton Bili Piton 18:04 10.10.2010

Re: parada ponosa

miloseng
Jadna je ta demokratija koja se sprovodi pendrekom i kordonom


Pendreci i kordoni su, kao i u svakom društvu, tu zbog onih koji neće da poštuju zakon.
vladimir petrovic vladimir petrovic 18:10 10.10.2010

Re: parada ponosa

Maksa
... Materijalna šteta je velika, ali ako ovo rezultuje npr. zabranom navijačkih grupa i hapšenjem bar 20 majmuna, onda se nešto dobro desilo.

Isto tako je dobro što se videlo ko i kakvi "porodični ljudi" su protivnici gej parade.


Ispravno.

Cudi me da neki, pa i autor bloga, to ne shvataju.

Sve se plaća!

Uzmimo jedan primer: Ako se crnpurasti mladići pobune što ih skinhedsi prebijaju, mi ne možemo stajati po strani i govoriti - svi mi idu na nerve, ako je to demokratija onda mi je svega dosta.

Zlodelima i kriminalcima se mora stati na put.

AlexDunja AlexDunja 18:16 10.10.2010

Re: parada ponosa

Cudi me da neki, pa i autor bloga, to ne shvataju.

mene ne čudi.
autor se autovao prošle godine,
a i drugi su indmintajm
Bili Piton Bili Piton 18:17 10.10.2010

Re: parada ponosa

vladimir petrovic


Zlodelima i kriminalcima se mora stati na put.



ivankagrump ivankagrump 18:24 10.10.2010

Re: parada ponosa

A ja stvarno ne znam, misli li ova drzava ikada da edukuje ovaj narod kroz skolski sistem, sto o seksualnosti i seksualnoj orijentaciji, sto o pravima i slobodama gradjana? Mislim, kada o necemu nemas pojma, zasto ne bi formirao misljenje o tome na osnovu onoga sto cujes od ortaka huligana, veroucitelja i popa, roditelja koji takodje nemaju pojma... Stvarno, kad se sve navedeno uzme u obzir, je li ovo bilo toliko neocekivano?
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 18:28 10.10.2010

Re: parada ponosa

vladimir petrovic


Cudi me da neki, pa i autor bloga, to ne shvataju.

Sve se plaća!


Autor bloga, vladimire, sve to shvata daleko bolje nego što ti to misliš.
I, naravno, sve to plaća, daleko više nego što ti to možeš da pretpostaviš.
ivankagrump ivankagrump 18:30 10.10.2010

Re: parada ponosa

yugaya

Takodje. A jos vise me sramota od onih juce sto su setali "porodice" radi - da danas nije policija sprecila, koliko bi porodica ovi manijaci kao Tatonovu u crno zavili?

A jeste, to mi je najzesce, oni ustaju u odbranu porodice, posto zli gejevi hoce da se zakonom zabrane heteroseksualne porodice i jos pride da sve nateraju da postanu homoseksualci. Nazalost, mada karikiram, ni najmanje me ne bi cudilo da dobar procenat ovih likova upravo to misli.
Doctor Wu Doctor Wu 18:35 10.10.2010

Hocete li mi

najzad zatvoriti nalog?
AlexDunja AlexDunja 18:38 10.10.2010

Re: parada ponosa

Ne znam zasto od ljudi stalno praviti protivnike,

ti imaš ideju da ja od vojislava pravim protivnika?

ne wu.
znaš ti bolje.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 18:42 10.10.2010

Re: parada ponosa

AlexDunja
Cudi me da neki, pa i autor bloga, to ne shvataju.

mene ne čudi.
autor se autovao prošle godine,
a i drugi su indmintajm


Gospođice ili gospođo ALexDunja, a ko zna možda ste i gospodin sa brkovima i kožnim mantilom do ispod kolena....
....više puta sam pokušao da Vam objasnim šta je pisalo u tom banovanom tekstu koji sam postirao pred Paradau ponosa prošle godine.

Kada bih imao sčuvan taj tekst postirao bih ga ponovo, jer u njemu nema ništa od onoga što mi Vi, evo već godinu dana, pokušavate da imputirate.

Pretpostavljam da urednica bloga, g-đa Vesna Dozet ima sačuvan tekst, evo ja je svesrdno molim da ga objavi, zbog Vas AlexDunja i Vama sličnih, i da to konačno argumentovano raspravimo


AlexDunja AlexDunja 18:47 10.10.2010

Re: parada ponosa

i Vama sličnih,

dajte jednog meni sličnog.
ako smo na vi:)

a vi vičete na mene.

ps.
brkovi se ne pominju kad su dame u pitanju.
depilacija tu radi,
bolna ali neprestana.
Doctor Wu Doctor Wu 18:48 10.10.2010

Hocete li mi

najzad zatvoriti nalog?
AlexDunja AlexDunja 18:51 10.10.2010

Re: parada ponosa

bolje pristupati: "Vidis da nista nije strasno i da ne boli." nego "E, luzeri, opet ste izgubili, svi ste isti..."

tu se slažem, i
koliko vidim i nije teško.

i nisu svi isti, samo oni koji podmeću
trajno jesu isti, ako ti to ne vidiš
onda ništa.
ivankagrump ivankagrump 18:51 10.10.2010

Re: parada ponosa


Ta teza da nije bilo parade, ne bi bilo ni ovoga sto se desilo mi je ravna onoj "jeste grozno, ali da nije obukla mini suknju i usku majicu ne bi bila silovana."
Biti protiv neceg i rusiti, tuci i paliti su dve veoma razlicite stvari.


Evo Djilas stari homofob, upravo na RTSu rece da
1) gejevi su sebi napravili medvedju uslugu, jer ce posle ovoga homofobija biti jos veca (?!)
2) jeste imaju oni zakonsko pravo i sve to, ali neka ga ostvaruju na neki nacin koji nece isprovocirati ovakvo rusenje Beograda.

Znaci obrni-okreni, gejevi su krivi.
JJ Beba JJ Beba 18:57 10.10.2010

Re: parada ponosa

Na kraju ipak ostaje da, na žalost još nije vreme da se oragnizuju ovakve parade u srbiji. ipak čini se da je šteta mnogo mnogo veća neko korist.

smatraš?
najbolje je da se svi građanski skupovi zabrane jer u Srbiji za njih vreme nije
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 18:59 10.10.2010

Re: parada ponosa

AlexDunja
i Vama sličnih,

dajte jednog meni sličnog.



Evo TI, primera radi, jedna slična:
Let, a ima i kod antioksidanta koji se, navodno, ispovraćao čitajući taj moj post. Međutim, mrzi me da surfujem po blogu da bih i njega linkovao.

PS: starovremenski sam čovek i ne volim depilaciju.
Doctor Wu Doctor Wu 19:02 10.10.2010

Hocete li mi

najzad zatvoriti nalog?
AlexDunja AlexDunja 19:06 10.10.2010

Re: parada ponosa

Let,

ja mislila da ti jelenu ne računaš.

ipak bi bilo pristojno.

a ao, on jeste, tu si u pravu.
priznajem. ima nas.
Cocoa Cocoa 19:14 10.10.2010

Re: parada ponosa


nije mi želja to bila. samo sam se pitao da li je sve ovo bilo na silu, sprovedeno i organizovano. ja da šetam medju 1000 pandura koji su zbog mene pitao bih se da li je vredno svega toga?

I oni su se pitali i zaključili da jeste vredno.

To što vlast neće da strpa organizatore ovoga negde gde ne mogu nikoga da ugroze je samo jedan u moru njihovih problema. Da je vlast to uradila, danas bi se desio jedan običan protest, uz razumno obezbeđenje i mnogo više učesnicka jer se jedni ne bi plašili a drugi bi uspeli da uđu tamo, što je danas bilo jako teško.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 19:16 10.10.2010

Re: parada ponosa

AlexDunja

ja mislila da ti jelenu ne računaš.

ipak bi bilo pristojno.


Leba ti, objasni mi već jednom u čemi sam bio nepristojan prema g-đi Jeleni Milić i u čemu je taj moj neoprostivo veliki greh?
AlexDunja AlexDunja 19:19 10.10.2010

Re: parada ponosa

objasni mi već jednom u čemi sam bio nepristojan prema g-đi Jeleni Milić i u čemu je taj moj neoprostivo veliki greh?

sa mog, blogerskog stanovišta
to da si ti vip bloger,
a nje ovde nema.

tebi treba još?
mirelarado mirelarado 19:24 10.10.2010

Re: parada ponosa

Doctor Wu
Mislim da je u pregovorima -a ovde, objektivno, pregovaraju neke dve Srbije- bolje pristupati: "Vidis da nista nije strasno i da ne boli." nego "E, luzeri, opet ste izgubili, svi ste isti..."


Ево, да покушам ја. Војиславе, ти се слажеш с твдрњом да припадници ЛГБТ треба да имају сва Уставом и законима загарантована људска и грађанска права. Не слажеш се с начином на који се они за своја права боре и сматраш га контрапродуктивним. Али, по мом мишљењу, ако не спадаш у ту популацију, ако те нико није пребио, отпустио, малтретирао зато што си педер, није твоје да судиш о ваљаности и начинима те борбе, докле год њоме не крше ни Устав, ни законе. Просто мораш да је подржиш, мораш да захтеваш од државе да престане да штити силеџије, да им намигује, и да напокон почне да ради свој посао. Мораш да држави даш до знања да за силеџије нема никаквог оправдања и да се морају строго казнити.

Другим речима: ок, не свиђа ти се Парада поноса, нико те не тера да у њој учествујеш. То није (не би требало да буде) разлог да на жртве и мете насиља гледаш као на изазиваче изгредника. Кривци су овде хулигани и држава која их је све до данас у најмању руку толерисала.
Exitus Letalis Exitus Letalis 19:26 10.10.2010

Re: parada ponosa

2. da li je cena previsoka da bi 1000 gayeva prošetalo 500 metara u krug?

nije 500 gejeva nego oko 1.000 građana.
a bilo bi i više da policija nije svesno opstruisala dolazak.
mnogi moji prijatelji nisu mogli da dođu.

ulazi su bili na tri mesta u gradu: kod apoteke 1. maj, na slaviji i na žel. stanici.

sporo je išlo, prvo su legitimisali i tražili propusnice, pa je onda neko doneo te žute trake (moja je broj 4058) i onda je išlo malo brže.
3. ko će to da plati?

poreski obveznici. i roditelji ovih klinaca koji su rušili grad i koji su ih tako lepo vaspitali.
4. kako se osećaju organizatori parade tj. da li imaju neki osećaj odgovornosti za sve što se dešavalo danas?

nadam se da ne osećaju. zašto bi?
ako roditelji ne osećaju odgovornost što su takvu decu izrodili (ah, te porodične vrednosti!), što bi organizatori parade?!?!?!
5. da li su pripadnici lgbt populacije zadovoljni sada pošto je njih 1000 prošetalo u kordonu od 3000 policajaca. da li je to uspeh ili ne? ......

naravno da su zadovoljni.
sve počinje prvim korakom.
Na kraju ipak ostaje da, na žalost još nije vreme da se oragnizuju ovakve parade u srbiji. ipak čini se da je šteta mnogo mnogo veća neko korist.

a kad je vreme?
život je ograničenog trajanja.
valjda imaju pravo sve ugrožene grupe da ga što pristojnije prožive.
Doctor Wu Doctor Wu 19:31 10.10.2010

Zatvorite nalog

Doctor Wu.
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:32 10.10.2010

Re: parada ponosa

miloseng
Materijalna šteta je velika, ali ako ovo rezultuje npr. zabranom navijačkih grupa i hapšenjem bar 20 majmuna, onda se nešto dobro desilo.

Isto tako je dobro što se videlo ko i kakvi "porodični ljudi" su protivnici gej parade.


pa nije valjda cilj parade bio da se vidi koja će se navijačka ili nacionalistička grupa zabraniti

Verovatno imaju, ali to je banalna zamena teza - vrlo je jasno ko je odgovoran za ovaj kermez


nije mi želja to bila. samo sam se pitao da li je sve ovo bilo na silu, sprovedeno i organizovano. ja da šetam medju 1000 pandura koji su zbog mene pitao bih se da li je vredno svega toga?


A da li bi te bilo blam, od samog sebe, da slegneš ramenima, pogneš glavu i ćutiš jer će te u protovnom nekakvi skotovi u fajerkama i mantijama odrati od batina?
Exitus Letalis Exitus Letalis 19:33 10.10.2010

Re: parada ponosa

Mislim da je sama šetnja samo odrađena, sudeći po brzini kojom su učesnici jurišali uz i niz ulicu, i onda se nakupili pred ulazom u skc, gde su ih verovatno dočekali sa "Pa kad ste pre već stigli, nema dva minuta da ste otišli u onom smeru"

apsolutno netačno.
trasa je bila tolika kolika je bila. išli smo normalno. nikakva jurnjava.
ako već nisi bio, pogledaj snimke.
ima ih na svim tv, čak i na pinku. a verovatno i na yutube.
Ej, policija pušta da je deca tuku, kao da su da prostiš nastavnici u školi

možda im je žao.
trebalo bi da odu kod roditelja i da vide gde i sa kakvim stvorovima žive.
verovatno bi im u nekim razvijenijim zemljama oduzeli decu.

a i po našim zakonima za protivzakonito delo maloletnog lica odgovaraju roditelji.

što ne bi bilo slučaj i sa ovih 500 klinaca, kako kažeš.

mada dačić kaže da je bilo 6.000.

a novinarka koja je od hrama pratila grupu "izgrednika" kaže da su ih predvodili popovi i monasi.
pa ti vidi.

Bili Piton Bili Piton 19:34 10.10.2010

Re: parada ponosa

Exitus Letalis


sporo je išlo, prvo su legitimisali i tražili propusnice, pa je onda neko doneo te žute trake (moja je broj 4058) i onda je išlo malo brže.


Da li je to zato što je trebalo da se učesnici marša prethodno prijave? Mislim da sam to pročitao na prajdovom sajtu.

Ako je tako, onda mi to zvuči kao (dobra) mera predostrožnosti - u njihovu korist, naravno.


Exitus Letalis Exitus Letalis 19:36 10.10.2010

Re: parada ponosa

Da li je to zato što je trebalo da se učesnici marša prethodno prijave? Mislim da sam to pročitao na prajdovom sajtu.

nemam pojma.
znam da sam dva puta zvala bobana i on mi je rekao da puštanje ide od 10 do 11.
i onda mi je jj javila za taj punkt kod 1. maja, te tako dođoh do svoje žute trake.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 19:36 10.10.2010

Re: parada ponosa

AlexDunja
objasni mi već jednom u čemi sam bio nepristojan prema g-đi Jeleni Milić i u čemu je taj moj neoprostivo veliki greh?

sa mog, blogerskog stanovišta
to da si ti vip bloger,
a nje ovde nema.

tebi treba još?


Ako je to tvoje (blogesrko) stanovište, zaista mi sa tvoje strane ne treba baš ništa više.
AlexDunja AlexDunja 19:41 10.10.2010

Re: parada ponosa

ne treba baš ništa više.

to ćeš od mene
i da imaš
angie01 angie01 19:49 10.10.2010

Re: parada ponosa

dajte jednog meni sličnog.


nemna slichnog, jer neko ko se izjasni protiv gejeva-ne znam da l da kopipestujem-ne bi bash trebalo da napada nekog drugog utomsmislu, a josh manje da vrshi kvazi dobronamerni, zabrinuti prenos sa prajda!
AlexDunja AlexDunja 19:51 10.10.2010

Re: parada ponosa

jer neko ko se izjasni protiv gejeva-

e ovo me nervira.
daj cp, pa šta bude.
a ja izjasnila protiv gejeva?
kada?
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 19:52 10.10.2010

Re: parada ponosa

mirelarado


Ево, да покушам ја. Војиславе,

milerado, evo da pokušam i ja:

Kada su izbori, ja kao građanin, glasam...
... i tako mi građani izaberemo vlast...
... Kada je jednom izaberemo, mislim na vlast, njeno je da vlada....
. ..ali, da vlada tako da štiti mene kao građanina, moju porodicu i moju imovinu...

Mene kao građanina, koji je glasao i koji plaća porez, veruj mi na reč - ne tako mali porez, ne interesuje Parada ponosa...
... neka oni slobodno paradiraju, ali...

... izlozi prodavnica mog preduzeća, moj poslovni prostor, dakle, moja privatna imovina, nikao ne sme da trpi....
... a, trpi, i to veoma...

Kontaš?

Otud moje nezadovolstvo i revolt, ne samo kada su u pitanju parade ponosa, već sve ono što sam naveo u postu.


Vojislav Stojković Vojislav Stojković 19:54 10.10.2010

Re: parada ponosa

AlexDunja
ne treba baš ništa više.

to ćeš od mene
i da imaš


Bogu hvala, a i tebi AlexDunja.
angie01 angie01 19:59 10.10.2010

Re: parada ponosa

kada?


kod zokestera-kao ne secash se!

mislim, bash me briga da se natezem s tobom, koga ne mrzi, nek ide da chita- al ako mi je neshto gadno, onda je to licemerje ovakvih razmera!

evo, ispravljam se-imash kompanjona-strongmen- chovek koji je euforichno razapinjao Pedju-koji smrdi, nashao se da sada bude zabrinut!

mashala, nemam rechi!
AlexDunja AlexDunja 20:03 10.10.2010

Re: parada ponosa

kod zokestera-kao ne secash se!

ng, draga,
tada sam ja branila pravo
an archosa da kaže ono što hoće.

on je bio protiv gejeva, ne ja.

ja branim svakoga ko hoće dakaže ono što hoće.
niko zbog toga ne bi trebalo da trpi nasilje.
koksy koksy 20:04 10.10.2010

Re: parada ponosa

Bas tako.
Ta teza da nije bilo parade, ne bi bilo ni ovoga sto se desilo mi je ravna onoj "jeste grozno, ali da nije obukla mini suknju i usku majicu ne bi bila silovana."
Biti protiv neceg i rusiti, tuci i paliti su dve veoma razlicite stvari.

Naravno, stvari su različite: uz težak napor se mogu uporediti huligani i mirni šetači.
Postoji, međutim, jedna dodirna tačka: iracionalno inaćenje.
"E baš ćemo da održimo paradu!"
"E, baš da vidimo kako ćete!"
"Ne, nego ćete nam vi zabraniti!"
"E ajde da vidimo-čekamo vas".
.
.
.
Parada je bila, blago rečeno - smejurija. Ovo, ostalo - gotovo potpuna tragedija.
Ponoviće se i iduće godine. Upravo zbog one dodirne tačke.
angie01 angie01 20:08 10.10.2010

Re: parada ponosa

ng, draga,
tada sam ja branila pravo
an archosa da kaže ono što hoće.


nece biti!

ko shto rekoh-koga ne mrzi,neka potrazi...a meni je jasno i jadno!
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 20:08 10.10.2010

Re: parada ponosa

ja kao građanin, glasam...
... i tako mi građani izaberemo vlast...
... Kada je jednom izaberemo, mislim na vlast, njeno je da vlada....
. ..ali, da vlada tako da štiti mene kao građanina, moju porodicu i moju imovinu...


Jel ovo samo tvoje ekskluzivno pravo ili dozvoljavas da ga imaju i drugi gradjani Srbije koji isto tako placaju porez u toj zemlj i koji isto tako glasaju na izborima? Njih je danas policija PRVI PUT zastitila kada su u zemlji Srbiji na pocetku 21. veka javno iskazali svoje seksualno opredeljenje. Mislim zamisli sebe, izadjes na ulicu i ne smes da se drzis za ruke sa svojom zenom. Pa sta bi mislio, kako bi se osecao? Koliko se god tebi ovo danas ne dopadalo to je korak ka tome da sutra jedan gay par moze slobodno, bez policijske zastite da seta ulicama Beograda. A valjda je u interesu svih ljudi bez obzira na seksualnu orijentaciju da zive u drustvu u kome se drugi ne boje za svoje zivote. Ovo je danas bila setnja za slobodu u celom drustvu.
niccolo niccolo 20:13 10.10.2010

Re: parada ponosa

... izlozi prodavnica mog preduzeća, moj poslovni prostor, dakle, moja privatna imovina, nikao ne sme da trpi....
... a, trpi, i to veoma...

Ovo potpuno razumem, međutim jedna od stvari koje naše društvo treba da dostigne jeste to da se nasilje ne sme koristiti osim onako kako su to propisali zakoni. To se neće postići zatvaranjem u kuće i neorganizovanjem parada, dočeka i slično, već jasnom i nedvosmislenom porukom da uništavanje imovine u takvim prilikama, kao i bilo koje drugo nasilje, jednostavno nije prihvatljivo.
AlexDunja AlexDunja 20:14 10.10.2010

Re: parada ponosa

ko shto rekoh-koga ne mrzi,neka potrazi..

evo, nek jeremija ne bude lenj:)))
miloseng miloseng 20:34 10.10.2010

Re: parada ponosa

3. ko će to da plati?
poreski obveznici. i roditelji ovih klinaca koji su rušili grad i koji su ih tako lepo vaspitali.


znaci li to da svi treba da placamo da bi samo rekli da smo navodno demokratska drzava? preskupo...

4. kako se osećaju organizatori parade tj. da li imaju neki osećaj odgovornosti za sve što se dešavalo danas?

nadam se da ne osećaju. zašto bi?

nisam rekao da su oni krivi za nerede po gradu. samo se pitam da li su zadovoljni time sto su prosetali dok je grad bio pod vanrednim stanjem? da li je to jedan od ciljeva parade? setnja po svaku cenu?


valjda imaju pravo sve ugrožene grupe da ga što pristojnije prožive.


imaju. ali ne na nacin koji je bio danas.

danas je cilj bio da se odrzi parada. ona je odrzana. odlicno. ali voleo bih da cujem sta se drasticno promenilo. da li ce ovi kreteni po obrazima, zverima, delijama grobarima da promene misljenje? da li ce ostali gradjani i gradjanke koji ne podrzavaju lgbt osobe i njihove stavove da promene odnos prema njima? mislim da nece. jer se to samo paradom ne menja.
Domazet Domazet 20:40 10.10.2010

Vrlo si interesantna pitanja postavio...

miloseng
se održala kako se održala. sad ostaju pitanja: 1. da li smo sad veća demokratija nego što smo bili, npr. juče? 2. da li je cena previsoka da bi 1000 gayeva prošetalo 500 metara u krug? 3. ko će to da plati? 4. kako se osećaju organizatori parade tj. da li imaju neki osećaj odgovornosti za sve što se dešavalo danas? 5. da li su pripadnici lgbt populacije zadovoljni sada pošto je njih 1000 prošetalo u kordonu od 3000 policajaca. da li je to uspeh ili ne? ......

Na kraju ipak ostaje da, na žalost još nije vreme da se oragnizuju ovakve parade u srbiji. ipak čini se da je šteta mnogo mnogo veća neko korist.

...pa da to odgovorim kontrapitanjem. nikako mi nije jasno da medju svim tim interesantnim pitanjima nisi postavio sledece:

Kada ce 99.999% od tih 6000 Idiota, Primitivaca, Budala, Bilmeza, Kretena, Isprdaka, Mamlaza, Morona...biti pohapsheno? I sudjeno??

Da stvarno, nikako mi nije jasno kako ti je promaklo da postavish to pitanje. Meni je odmah palo na pamet.

Nego 'ajde sada, kad asm vec odgovorio na ova tvoja inrteresantna pitanja koja si i nisi postavio da ja tebe neshto pitam, mislim da sam zaluzhio odgovor. Shta cesh ti lichno da uradish da na Prajdu 2011 bude Idiota, Primitivaca, Budala, Bilmeza, Kretena, Isprdaka, Mamlaza, Morona manje od 6000? Evo da ti kazhem unapred shta cu ja, ovako mator i na daljinu. Ima vala da pishem shta mislim o tim Idiotima, Primitivacima, Budalama, Bilmezima, Kretenima, Isprdcima, Mamlazima, Moronima sve dok mi se prsti ne osushe. Nije mnogo ali shta cu kad za bolje nisam...

Zaboravio sam u ljutini, stvarno ne mogu da razumem da je Milosengov post dobio PET preporuka. Ne mogu, pa to ti je...
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 20:47 10.10.2010

Re: parada ponosa

Materijalna šteta je velika, ali ako ovo rezultuje npr. zabranom navijačkih grupa i hapšenjem bar 20 majmuna, onda se nešto dobro desilo.

igzektli.

Isto tako je dobro što se videlo ko i kakvi "porodični ljudi" su protivnici gej parade.

naročito oni koji su demolirali pokretni mamograf samo zato što na njemu piše b92.

1. da li smo sad veća demokratija nego što smo bili, npr. juče?

oooo, jesmo. itekako! sada je majmunima pokazano da će se na njih ići svaki put kada se budu ovako ponašali. danas se u beogradu primenjivao zakon. dobar je osećaj, za promenu
aleksanadar aleksanadar 20:47 10.10.2010

Re: parada ponosa

Мирела
Другим речима: ок, не свиђа ти се Парада поноса, нико те не тера да у њој учествујеш. То није (не би требало да буде) разлог да на жртве и мете насиља гледаш као на изазиваче изгредника. Кривци су овде хулигани и држава која их је све до данас у најмању руку толерисала.


Тако гласи и мој став.

Већ сам једном рекао да сматрам да није моје да учествујем у Паради, нити да је исправно тражити тако нешто од људи који не стоје на позицијама ЛГБТ популације.

Али, гнушам се насиља над неистомишљеницима.

Војислав је заузео једну, у суштини, лагодну и а-политичну позицију: "Ја са стране посматрам тај свет".


vojislav
... izlozi prodavnica mog preduzeća, moj poslovni prostor, dakle, moja privatna imovina, nikao ne sme da trpi...


Не сме.

Али ко је угрозио ту имовину? Полиција? Или хулигани?
blogovatelj blogovatelj 21:26 10.10.2010

Re: parada ponosa

ko shto rekoh-koga ne mrzi,neka potrazi...a meni je jasno i jadno!


Ja koliko sam do sada primecivao po blogovima, tebi nikada nista nije bilo jasno.
miloseng miloseng 21:29 10.10.2010

Re: Vrlo si interesantna pitanja postavio...

ma vala da pishem shta mislim o tim Idiotima, Primitivacima, Budalama, Bilmezima, Kretenima, Isprdcima, Mamlazima, Moronima sve dok mi se prsti ne osushe. Nije mnogo ali shta cu kad za bolje nisam...


a ja se kao zalazem da Vam se zabrani pisanje i zalaganje za neku stvar? ne
da li branim hulagane u svom postu? ne
a šta ću ja raditi? neću ništa osim iznošenja svog stava. jer ja ne sprovodim zakone, nisam huligan niti bilo ko iz moje okoline, ne mogu da menjam stavove tako nekih bezmozgaša. za to je zadužena država. ili možda treba da uzmem motku pa da se bijem sa navijačima pošto sam mlad i blizu?
Milan Novković Milan Novković 21:31 10.10.2010

Re: Vrlo si interesantna pitanja postavio...

Kada ce 99.999% od tih 6000 Idiota, Primitivaca, Budala, Bilmeza, Kretena, Isprdaka, Mamlaza, Morona...biti pohapsheno?

Dosta devetki na 6000 "duša" - jednom ostala šuplja glava na slobodi

Ovo je stvarno dobra prilika da se, kad već bliska prošlost nije to donela na lakši način, slanjem velikog broja ovih huligana u zatvore napravi i značajan korak u nekom uspostavljanju autoriteta pravnog u Srbiji.

Utoliko bi to bilo značajnije što ovo danas nije samo huliganstvo, nego neka projekcija huliganstva, neobrazovanja, siromaštva posebno i bespravnosti, tačnije posebno loše države.

Manje huligana na slobodi, više prava i, stvarno, država jeste napravila korak u pravu stranu ovom prilikom (uz opasnost da će napraviti i korak unazad, ali teško je kontrolisati konce kompleksnog procesa), pa kritike dok se prsti ne osuše,a onda i dijaloga uz spuštanje lopte koju Wu pominje, i može neočekivano dobro da se rodi sutra.
die hard die hard 21:59 10.10.2010

Re: parada ponosa

Znaci obrni-okreni, gejevi su krivi.

Od jutros sam pratio vesti iz Bgda iz neke srednje Evrope i pet puta sam bas rekao da ce tako da se ispostavi na kraju.Sve sranje ce biti zaracunato oragnizatorima parade.
hazar hazar 22:07 10.10.2010

Re: Vrlo si interesantna pitanja postavio...

Domazet
Evo da ti kazhem unapred shta cu ja, ovako mator i na daljinu. Ima vala da pishem shta mislim o tim Idiotima, Primitivacima, Budalama, Bilmezima, Kretenima, Isprdcima, Mamlazima, Moronima sve dok mi se prsti ne osushe. Nije mnogo ali shta cu kad za bolje nisam...

Bravo za vas intelektualnu gromadu, koja piše iz daljine. Baš ta karakterizacija dece(koja je inače za sve sama kriva, za razliku od nas matorih) koju izrekoste u vašem pravednom gnevu, će da ispravi stvar.

E jebo nas ko nas ovakve napravi.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 22:20 10.10.2010

Re: Vrlo si interesantna pitanja postavio...

E jebo nas ko nas ovakve napravi.

misliš, naši roditelji? tjah...a hoće da zabrane prikazivanje Srpskog filma.
arianna arianna 22:27 10.10.2010

Re: parada ponosa

misli li ova drzava ikada da edukuje ovaj narod kroz skolski sistem, sto o seksualnosti i seksualnoj orijentaciji, sto o pravima i slobodama gradjana?



slažem se sa pitanjem


Ključ prevencije ovakvih dogadjanja i nasilja prema različitima leži upravo u edukaciji, koju odgovorni još nisu prepoznali kao neophodnu i nisu uveli u redovan obrazovni sistem.


Jukie Jukie 01:22 11.10.2010

Re: parada ponosa

Exitus Letalis
Mislim da je sama šetnja samo odrađena, sudeći po brzini kojom su učesnici jurišali uz i niz ulicu, i onda se nakupili pred ulazom u skc, gde su ih verovatno dočekali sa "Pa kad ste pre već stigli, nema dva minuta da ste otišli u onom smeru"
apsolutno netačno.trasa je bila tolika kolika je bila. išli smo normalno. nikakva jurnjava.ako već nisi bio, pogledaj snimke. ima ih na svim tv, čak i na pinku. a verovatno i na yutube.

Gledao sam navodno direktan prenos na Studiju B. Jurili ste. Ja tom brzinom trčim za autobusom. Doduše možda su na Studiju B ubrzali, ne znam.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 09:01 11.10.2010

Re: parada ponosa

Neues aus der Nachbarschaft
ja kao građanin, glasam...
... i tako mi građani izaberemo vlast...
... Kada je jednom izaberemo, mislim na vlast, njeno je da vlada....
. ..ali, da vlada tako da štiti mene kao građanina, moju porodicu i moju imovinu...


Jel ovo samo tvoje ekskluzivno pravo ili dozvoljavas da ga imaju i drugi gradjani Srbije koji isto tako placaju porez u toj zemlj i koji isto tako glasaju na izborima? Njih je danas policija PRVI PUT zastitila kada su u zemlji Srbiji na pocetku 21. veka javno iskazali svoje seksualno opredeljenje. Mislim zamisli sebe, izadjes na ulicu i ne smes da se drzis za ruke sa svojom zenom. Pa sta bi mislio, kako bi se osecao? Koliko se god tebi ovo danas ne dopadalo to je korak ka tome da sutra jedan gay par moze slobodno, bez policijske zastite da seta ulicama Beograda. A valjda je u interesu svih ljudi bez obzira na seksualnu orijentaciju da zive u drustvu u kome se drugi ne boje za svoje zivote. Ovo je danas bila setnja za slobodu u celom drustvu.


Mislim da posle onoga juče ni jedan gej par nije bezbedniji u Srbiji. Naprotiv.... I nažalost, naravno.

Mislim, također, da parade ponosa nisu najbolji put da seksualne manjine ostvare svoja prava. U tome nam se mišljenja razlikuju.

Inače, sigurno se slažem sa tobom i drugima, da sve manjine, pa i seksualne, imaju sva prava kao i većinski deo populacije, da zbog toga ne smiju trpeti baš nikakve posledice...etc.


JJ Beba JJ Beba 11:39 11.10.2010

Re: parada ponosa

Gledao sam navodno direktan prenos na Studiju B. Jurili ste.

uopšte nismo jurili. Išli smo nogu pred nogu.
a trasa koja je dodeljenja i koju su supeli da obezbede je tolika da je za 10 minuta laganog hoda obđeš.
dakle niko nije nigde trčao, niko se nije plašio, niko od učesnika nije bio ugrožen.
Al jebeš takvu slobodu u državi u kojoj ti do zuba naoružana policija sa hamerima, helikopterima, maricama, antiterorističkim jedinicama, konjima i psima, plus žutim trakama na rukama garantuje bezbednost da te neki jarjarani klinci neće preklati samo zato što si drugačiji

prosto mi nije jasno kako su tako dobro organizovanu policiju pretrukli klinci kamenicama?
zašto je kordon kod televizije pobegao u zgradu?
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 11:50 11.10.2010

Re: parada ponosa

JJ Beba


prosto mi nije jasno kako su tako dobro organizovanu policiju pretrukli klinci kamenicama?
zašto je kordon kod televizije pobegao u zgradu?


Verovatno je u pitanju stepen ovlašćenja u primeni sile.
Slično je bilo kada su zapaljne Barjrakli-džamija i ambasada SAD.

Iz istih razloga je juče broj povređenih policajaca bio znatno veći od broja povređenih huligana, a i materijalna šteta je prilična.
Unfuckable Unfuckable 19:13 11.10.2010

Re: parada ponosa

Verovatno je u pitanju stepen ovlašćenja u primeni sile.

ključna reč.
Policiji je juče komandovano "maksimalno strpljenje", to se sasvim lepo videlo.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 19:48 11.10.2010

Re: parada ponosa

Ključna reč, po mnogo čemu.
Čujem da im je ministar Dačić, zbog istrpljenih batina, povećao platu 20%, ali samo za ovaj meseec. Ako i sledećeg meseca dobiju batine od huliganskog šljama, a pri tom ne prekorače ovlašćenja, možda će dobiti 20% više i sledećeg meseca.
Domazet Domazet 19:58 11.10.2010

Ako dobro razumem...

hazar
Domazet
Evo da ti kazhem unapred shta cu ja, ovako mator i na daljinu. Ima vala da pishem shta mislim o tim Idiotima, Primitivacima, Budalama, Bilmezima, Kretenima, Isprdcima, Mamlazima, Moronima sve dok mi se prsti ne osushe. Nije mnogo ali shta cu kad za bolje nisam...

Bravo za vas intelektualnu gromadu, koja piše iz daljine. Baš ta karakterizacija dece(koja je inače za sve sama kriva, za razliku od nas matorih) koju izrekoste u vašem pravednom gnevu, će da ispravi stvar.

E jebo nas ko nas ovakve napravi.

...ti na moj tekst imash tri promedbe, primedbu na to shto sam intelektualna gromada, na to shto sam intelektualna gromada iz daleka i na to shto sam, kao intelektualna gromada iz daleka, rekao to shta sam rekao. Nije mi sasvim jasno shta ti najvishe smeta a sasvim je moguce da ti i sve podjednako smeta pa cu pokushati da ti odgovorim onim redom koji si naveo.

Dakle, prvo ovo oko intelektualne gromade. Rekao bih, zapravo sam prilichno siguran, da ovde ima poprilichno sarkazma. I da ti zapravo nisi zadovoljan intelektualnim nivoom mog pomenutog uradka.S tim da dozvoljavam da su i mojhi prethodni nastupi na blogu kod tebe izazivali i izazivaju nezadovoljstvo, takodje zbog nedovoljnog intelektualnog nivoa. E sada, ako sam pogreeshno protumachi onda ti se izvinjavam a ako nisam mogu samo da ti kazhem da nisi jedini. Mislim nisi jedini koji misli da moji nastupi nisu na nekom preteranom intelektualnom nivou. I to ti mogu reci iz prve ruke jer ni ja ne mislim da su na nekom preteranom nivou. Ni najmanje. I poshto je moguce da delimo isti stav prema mojim intelektualnim naporima na Blogu B92 dozvolicu sebi slobodu da ti dam savet kako da se postavish prema njima, meni je to pomoglo i ushtedelo mi dosta sekiracije. Ja te moje intelektualne napore posmatram kroz prizmu koja bi se nekako najbolje opisuje kroz 'cuti more, od koga je josh je i odlichno'.

Pa onda ovo o izdaleka. Tu imam dobre vesti za tebe. Cvrsto sam sebi obecao da cu doci u Beograd i uchestvovati u Pride 2011. I pritome cu, znajuci koliko to sve izgleda teatralno i besmisleno pa da bi sebi zbog toga izvukao ushi, trazhiti dozvolu za ucheshce na Paradi lichno od Pedjice, teshko da ima iko ko me na blogu vishe nervira od njega (moram samo da prokljuvim koji od dvojice, ne nerviraju me isto ali da sada ne unosdim razdor). E sad, nemoj da mislish da ja ovo reagujem konstruktivno na tvoje kritike. Moram da ti kazhem, a bez zhelje da te vredjam, da si ti tu potpuno nebitan. Ja to zbog moje sestre. Juche smo se, prvi put u moje pedeset chetiri godine, posvadjali. I to smo se teshko posvadjali. Pa rachunam da kad dodjem ima shanse da me neko klepi, mator sam da prebrzo paradiram. A sestra ce, kad me vidi onako klepnutog, ako koga znam, nju znam, garant da promeni mishljenje. Nije bash da mi se neshto igra heroja i sve se nadam da necu bash ozbiljno da nagrabusim ali, hebi ga, suvishe volim sestru da bih je ostavio da misli tako kako misli.

I sada trece, ono oko toga shto su deca o kojoj raspravljamo za mene idioti, primitivaci, budale, bilmezi, kreteni, isprdci, mamlazi, moroni...Nemoj da mislish da nisam bio u iskushenju da pomislim da se radi o zabludeloj generaciji, bez poshtovanja prema sopstvenom zhivotu (pa otuda ni prema tudjima), bez vere u i (josh gore) bez ideje o boljoj buducnosti, bez ideala i (josh gore) svesti da ideali uopshte postoje. Bio sam, dushevan sam ja chovek, ako meni ne verujesh, mozhesh da pitash Budimca, on ce odmah da ti da link. A onda sam pomislio, chekaj shta bi bio verovatni ishod susreta moje cerke sa grupicom tih Zhrtava Okolnosti. I zakljuchio sam da ih ipak vidim kao idiote, primitivce, budale, bilmeze, kretene, isprdce, mamlaze, morone...Koji su postali to shto jesu sticajem raznih okolnosti. Recimo i zbog toga shto ih niko nikada nije naterao da se suoche sa posledicama sopstvene obezljudjenosti. Nadam se da je juche otpocheto sa promenom makar te okolnosti.

A sada malo digresija.

Digresija prva, sasvim je moguce da bi nashe caskanje bilo na daleko vishem nivou da sam umesto lichnih i emotivnih (zli jezici bi sasvim slobodno mogli da kazhu patetichnih) argumenata/'argumenata' ja krenuo sa prichom o tome da u Beogradu i, josh vishe, u Srbiji ima verovatno puno vishe od 60 000 bezperspektivnih, demoralisanih klinaca (dece, shto ti kazhesh) koji su podjednako ili tu negde zrtve okolnosti. Pa je ipak samo 6000 idiota, primitivaca, budala, bilmeza, kretena, isprdaka, mamlaza, morona...doshlo do zakljucka da je super cool premlacivati one koje dozhivljavaju kao drugachije i (shto je mnogo vazhnije) slabije od sebe. Ili da je u Vajmarskoj republici bilo ako ne mnogo vishe ano bar tu negde razloga za beznadje i bezperspektivnost pa da ipak teshko da to opravdava nechinjenje vajmarskih vlasti i ono shto je posle toga proisteklo iz pomenute besperspektivnosti. Ali sam reshio da budem poshten prema sebi. Ono razmishljanje o cerci je bilo primarno. Ovo drugo je nekako vishe intelektualna nadgradnja kojoj, slozhili smo se, nisam narochito vichan.

Digresija druga, ovo oko drushtvene nebrige koja je dovela do nepismenosti i neobrazovanja koja je dovela do demoralisanoti, bezperspektivnosti, obezljudjenosti znash vec koga. Interesantno mi je da su ta deca kojima su okolnosti uzele sve, u nedostatku svega uspela da razviju specifichnu estetiku umlacivanja svega shto je slabije

E sada, ja mislim da su neki od ovih esteta razvili istu/slichu estetiku sasvim nezavisno od okolnosti. I mogao bih sada da dalje tupim pitaju ci te da li si siguran da medju pomenutim estetama nema i onih kojima okolnosti nisu bash sve uzele. I da je to bar delom pitanje patologije a ne iskljuchivo sociologije. Ali da ne trolujem...

I na kraju digresija treca. Ti kao da od mene ochekujesh nekakov vrednovanje krivice povodom jucherashnjih dogadjaja. Pa evo da pokusham da ti odgovorim. Po meni su za ono shta su pomenuta deca (koja na meni dostupnim fotografijama deluju dosta krupno) radila juche najkrivlja su ta deca. Za to shto su ta decaq to shvatala kao neku vrstu zabave, happeninga tokorekuc, najkrivlji su roditelji te dece a za to shto ima toliko mnogo krivih roditelja i toliko krive dece krivo je nezrelo drushtvo. A za nezrelost drushtva kriva je drushtvena elita. Koja je jako zastupljena u Drzhavi pa ta dva pojma mozhemo, za ovu priliku, izjednachiti.

Sada moram na sastanak i treba mi bar pet minuta da spremim opravdanje za to shto nishta nisam spremio.

hazar hazar 21:35 13.10.2010

Re: Ako dobro razumem...

...ti na moj tekst imash tri promedbe, primedbu na to shto sam intelektualna gromada, na to shto sam intelektualna gromada iz daleka i na to shto sam, kao intelektualna gromada iz daleka, rekao to shta sam rekao. Nije mi sasvim jasno shta ti najvishe smeta a sasvim je moguce da ti i sve podjednako smeta pa cu pokushati da ti odgovorim onim redom koji si naveo.

Dakle, prvo ovo oko intelektualne gromade. Rekao bih, zapravo sam prilichno siguran, da ovde ima poprilichno sarkazma.

Žao mi je što zbog zauzetosti nisam bio na blogu, pa mi ovo sada izgleda pomalo deplasirano, pa ću kratko. U pravu ste za sarkazam i razumem ovaj tepih sastav. Bojim se samo da su razlozi mog komentara mnogo prozaičniji i da nisu lični, tj.našli ste se na pogrešnom mestu u pogrešno vreme. Vi imate razgovor sa sestrom, a ja ogorčenost što smo dozvolili da nam omladina bude tu gde je.

Ne bih ja brinuo da je u pitanju 500 morona (intelektualna odrednica), već mi je problem što ih je bilo 6500. Nije to mali broj, ako imamo u vidu količinu agresije, koja se izlila. Nešto opasno ne valja kada smo ih toliko zagubili na putu u bolju budućnost.

Svojevremeno sam i ja menjao društvo na ulici i verujte mi da sam to radio iz ideala i dobrog kućnog vaspitanja. Nije mi padalo na pamet da gađam policiju, ali sam video da je bilo i takvih. Koji su motivi tih klinaca (moja procena je 60% mlađih od 21 godinu), da li ih je neko izmanipulisao (možda su i mene svojevremeno) jer lako je to kada postoji ogorčenost. Ne sumnjam da je nekima od njih to zabava, ali kao što je onih koji su pravili sr..a u Đenovi bilo tek 1%, tako isto mislim i za nedelju, sa ipak većim procentom jer je u pitanju domaći teren.

Ne mogu, naravno da potkrepim moje špekulacije nečim opipljivim, ali ne mogu ni da izgubim veru u omladinu. Pozdrav vama.
Taska Dana Taska Dana 17:11 10.10.2010

Problemi!

Posle danasnjih dogadjaja se ima mnogo sta reci i jos vise uraditi.

Najpre poraditi na slucaju 30-40 nepismenih, pa na postotak nezaposlenih, pa na postotak raspustenih i lose vaspitanih ( kazu bolje je biti nevaspitan nego lose vaspitan), pa na , pa na, pa na.....uh...Jako tuzna slika!

Kladim se da 85 posto ljudi nije svesno koliki problem su ta lose vaspitana deca koja su danas ponovo razbila Beograd.

Oni sto kazu da dans nije jos bio momenat da se prada ponosa desi su najgori neprijtelji svojoj deci, sebi i buducnosti ovog naroda.

Ko se pravi da ne vidi da je srpska mladez u polumraku bezumlja ?
Domazet Domazet 21:05 10.10.2010

Ovo je zapravo odgovor na...

Taska Dana
Posle danasnjih dogadjaja se ima mnogo sta reci i jos vise uraditi.

Najpre poraditi na slucaju 30-40 nepismenih, pa na postotak nezaposlenih, pa na postotak raspustenih i lose vaspitanih ( kazu bolje je biti nevaspitan nego lose vaspitan), pa na , pa na, pa na.....uh...Jako tuzna slika!

Kladim se da 85 posto ljudi nije svesno koliki problem su ta lose vaspitana deca koja su danas ponovo razbila Beograd.

Oni sto kazu da dans nije jos bio momenat da se prada ponosa desi su najgori neprijtelji svojoj deci, sebi i buducnosti ovog naroda.

Ko se pravi da ne vidi da je srpska mladez u polumraku bezumlja ?

...frustraciju iz naslova threada. Dugorochni. Kratkorochni je da se svi uchesnici pohapse i sude i osude. A ja znam na shta bi ih ja osudio. Da u grupicama po pet chiste lom koji su napravili. Uz shuplijkavi kordon policije koji bi ih shtitio od kupljene gay populacije. Chisto da se previshe ne povrede na radu.

Jedino ce tako sutra u Srbiji biti Demokratije. Svakako vishe nego shto bi je bilo da nije parade. A od Djilasa bi, ako je rekao to shto sam ovde prochitao, bi uporno trebalo trazhiti ostavku. Nisam toliko naivaqn da mislim da ce je dati ali se taostavka uporno mora trazhiti...
Doctor Wu Doctor Wu 17:18 10.10.2010

Hocete li mi

najzad zatvoriti nalog?
niccolo niccolo 17:23 10.10.2010

Re: Koliko ja kapiram neke stvari

Doctor Wu
ovo je upravo vrsta reakcije zbog kojih je i organizovano ovo popodnevno pljackanje prodavnica po Knez Mihailovoj- da se ljudima ukaze na besmisao demokratije a diktatura, tiranija implicitno predstavi kao jedini model odgovarajuci za nekulturne/primitivne/nepismene/netolerantne/dodati po potrebi Srbe.

Slažem se sa Wuom
Taska Dana Taska Dana 17:24 10.10.2010

Re: Koliko ja kapiram neke stvari

To sto policija nije tukla huligane je ok....njih ne treba tuci njih treba vaspitavati i dati im priliku da rade i dokazuju se u necem drugom, necem korisnom za njih same.

vishnja92 vishnja92 17:30 10.10.2010

Re: Koliko ja kapiram neke stvari

ovo je upravo vrsta reakcije zbog kojih je i organizovano ovo

tako je wu

(a i djilas je dobio slagvort, nesrecnik)
escherichije_colic escherichije_colic 18:36 10.10.2010

Re: Koliko ja kapiram neke stvari

(a i djilas je dobio slagvort, nesrecnik)


Đido:

sve su to posledice zlih 90ih


Dokle više?
wlyco wlyco 18:42 10.10.2010

Re: Koliko ja kapiram neke stvari

Taska Dana
To sto policija nije tukla huligane je ok....njih ne treba tuci njih treba vaspitavati i dati im priliku da rade i dokazuju se u necem drugom, necem korisnom za njih same.




a sta da rade sa ovim?

http://www.smedia.rs/vesti/detalji.php?id=46371
Taska Dana Taska Dana 18:56 10.10.2010

Re: Koliko ja kapiram neke stvari


Njemu treba objasniti njegova prava i njegove obaveze. Ocigledno da je covek pobrkao loncice. On moze da misli sta hoce ali ne sme nikome da ugrozava prava.
joseywales joseywales 19:31 10.10.2010

Re: Koliko ja kapiram neke stvari

wlyco
Taska Dana
To sto policija nije tukla huligane je ok....njih ne treba tuci njih treba vaspitavati i dati im priliku da rade i dokazuju se u necem drugom, necem korisnom za njih same.




a sta da rade sa ovim?

http://www.smedia.rs/vesti/detalji.php?id=46371


Taj posebno, na fizički rad! Da vrati na mesto sve one žardinjere, sam! A onda desetak godina na njivu! Da okopava!
Taska Dana Taska Dana 19:45 10.10.2010

Re: Koliko ja kapiram neke stvari

Slazem se! :)

Peporucila bih mu takodje casove iz biologije i sexsologije :)
baroniknez baroniknez 19:53 10.10.2010

Re: Koliko ja kapiram neke stvari

Djilas je jedina tacka koja spaja neke od onih koji su podrzali paradu i neke od onih koji su lomili, palili, pljackali beograd

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana