Eksperimenti u blogovanju| In memoriam| IT| Sex| Tehnologija

Kamo naše preporuke???

krkar RSS / 15.10.2010. u 13:10

 

thumbs_up_thumbs_down.jpg 

Nestadoše odjednom sve preporuke sa bloga!

Nema kategorije preporuči, nema broja preporuka uz stare blogove. Pojavili su se dugmići za Facebook, Twitter i još neke nepoznate mi aplikacije.

Dakle, sad valjda treba da idemo VAN bloga da bismo znali koliko je nešto čitano NA blogu??? Svašta!

Doduše, preporuke se (u trenutku pisanja) još vide u VIP listi ali to je gotovo sigurno bug. Za očekivati je da će se mrske i nepotrebne preporuke i odatle ukloniti. Baš svašta!

Možda će ovo privući nekoga ko nije na blogu a vidi preporuku na FB ili Twitteru da dođe i vidi o čemu se radi ali će bar neke od nas odbiti od bloga jer hebeš ti kad treba da idem kojekude i da tražim po bespućima facebooka vaskolikog da vidim kako se neki blog kotira.

A moglo je i neko obaveštenje, objašnjenje, najava, ne bismo se naljutili da nam se reklo o čemu se radi.

Baš vam hvala, nije trebalo :(

463px-symbol_thumbs_downsvg.png



Komentari (413)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

ivana23 ivana23 14:58 15.10.2010

Re: FB k'o krst!

antioksidant
Nesto je stvar principa. Sopstvenih.

kojih principa? ne čitam ako ne mogu da dam preporuku?


Sto si svadjalacki nastrojen? Vidi na sta sam dala takav odgovor.

Ne radi se uopšte o preporukama, vec o uslovljavanju.
ivana23 ivana23 15:01 15.10.2010

Re: FB k'o krst!

buba_truba

ivana23
Nesto je stvar principa. Sopstvenih.

Ako je tako, onda je ok. Ja sam mislila da će mi neko objasniti ono o "zapaljenom obruču", ako je to to, pa da ne "preskačem". Nova sam po tom pitanju, pa da se ne zalećem, zato pitam.


Nisam ja spominjala zapaljen obruc. Pitaj macu o tome.
mariopan mariopan 15:02 15.10.2010

Re: FB k'o krst!

ivana23
antioksidant
Nesto je stvar principa. Sopstvenih.

kojih principa? ne čitam ako ne mogu da dam preporuku?


Sto si svadjalacki nastrojen? Vidi na sta sam dala takav odgovor.

Ne radi se uopšte o preporukama, vec o uslovljavanju.

PREPORUKA
antioksidant antioksidant 15:03 15.10.2010

Re: FB k'o krst!

Sto si svadjalacki nastrojen? Vidi na sta sam dala takav odgovor.

Ne radi se uopšte o preporukama, vec o uslovljavanju.

izvini ako tako deluje
ali i stari nacin je vid uslovljavanja
(uslovljen si da se registrujes ovde da bi dao preporuku)
sad si uslovljen da se logujes na facebook
(nisam tamo pa ne znam tacno kako to izgleda)
natasavb natasavb 15:04 15.10.2010

Re: FB k'o krst!

A da MORAM da odem i da se registrujem da bih videla preporuke (ako ih ima ili nema) je vrsta prisile?

Mariopan preporuke se vide i ovde, samo moras da otvoris tekst, ne vide se na naslovonoj. Ne mozes da das preporuku ako nisi ulogovana na fejs.

Sad sam videla da se na profilu pojavi da sam dala preporuku. Mozda su to uradili da bi citanost bila vece, ali ni to mi se ne svidja. Za one blogove za koje sam smatrala da zanimaju moje prijatelje, sam i sama stavljala link tamo.
buba_truba buba_truba 15:06 15.10.2010

Re: FB k'o krst!

ivana23
Nisam ja spominjala zapaljen obruc. Pitaj macu o tome.

macoooo! Šta može da me strefi ako otvorim nalog na FB?

Ivana
maca22 maca22 15:11 15.10.2010

Re: FB k'o krst!

To je uslovljavanje. Prisila. Uostalom, ako sam zelela da javim prijateljima sta citam, sama bih okacila link. Ne treba mi nikakvo automatsko spijuniranje.
buba_truba buba_truba 15:11 15.10.2010

Re: FB k'o krst!

antioksidant
... ali i stari nacin je vid uslovljavanja (uslovljen si da se registrujes ovde da bi dao preporuku)sad si uslovljen da se logujes na facebook(nisam tamo pa ne znam tacno kako to izgleda)

Zato ja i pitam - da ne idem "tamo" ako će da me boli, ako je "bolno" isto koliko i registracija na blogu, onda - odo'.
mariopan mariopan 15:12 15.10.2010

Re: FB k'o krst!

Ne mozes da das preporuku ako nisi ulogovana na fejs.

Eto, zašto da ja to ne mogu? Da sam htela na fejs mogla sam odavno da budem tamo, eto ne sviđa mi se tamo i neću da se ulogujem - automatski ne mogu ni da preporučujem tekstove koji mi se dopadaju?
Nepravda

Preporuke nisu samo gorivo za nečiji ego nego i znak da je bloger- autor na pravom putu i da piše tekstove koji su se dopali velikom broju čitalaca, ili su bar pokrenuli raspravu o nekoj temi koja zanima veliki broj ljudi.

Ovako, bez pravog broja preporuka , jer deo ljudi neće moći da ih ostavi, ni autor neće znati baš to što ga najviše zanima - koliko ljudi ima da im se zaista dopao tekst?
topcat topcat 15:15 15.10.2010

Re: FB k'o krst!

A u čemu je problem da se otvori nalog na FB?


Evo, ja probala:
Our automated system will not approve this name. If you believe this is an error, please contact us.


gospodin_ne gospodin_ne 15:15 15.10.2010

Re: FB k'o krst!

Promene su uvek bolne!
Videli smo to u nedelju...
topcat topcat 15:20 15.10.2010

Re: FB k'o krst!

gospodin_ne
Promene su uvek bolne!
Videli smo to u nedelju...


Šta smo vidjeli? Kakve veze ima ovo s nedjeljom?
NEĆU se registrirati na drugi sajt da bi OVDJE dala preporuku.
Član sam od decembra 2008. Aktivan...poprilično.

Ako i odem na FB, pod imenom i prezimenom, to opet neće imati nikakve veze sa blogom, niti želim da sva moja rodbina i prijatelji čitaju koji sam tekst preporučila.

Ono...OFF!
natasavb natasavb 15:27 15.10.2010

Re: FB k'o krst!

Ovako, bez pravog broja preporuka , jer deo ljudi neće moći da ih ostavi, ni autor neće znati baš to što ga najviše zanima - koliko ljudi ima da im se zaista dopao tekst?

Ali ce znati ko je od njegovih FB prijatelja preporucio njegov tekst.

Ja se sa ovim sve vreme zezam i igram (bolujem, pa mi ovo taman doslo da prekratim vreme) jer u principu mi svejedno ima li preporuka ili nema.
Nedostajace mi ta opcija jedino kad procitam neki dobar tekst, a na koji je komentar suvisan, pa samo dam preporuku.

Opcija preporuci je sad ustvari mozda i dobila pravu funkciju. Oni koji su vec na blogu vide broj ulaza, a i deo tekst, pa na osnovu toga mogu odluce da li ce da citaju ili ne . Ovako vise ljudi sazna za blog. Jedino sto bi trebali onda tu opciju da stave i za neke druge socijalne mreze, a ne samo za FB.
gospodin_ne gospodin_ne 15:28 15.10.2010

Re: FB k'o krst!

Šta smo vidjeli? Kakve veze ima ovo s nedjeljom?

Ovo nema nikakve veze sa nedeljom. Samo napravih paralelu sa promenama...
A preporuka nije obavezna. I logicnija je na FB-u
gospodin_ne gospodin_ne 15:31 15.10.2010

Re: FB k'o krst!

Jedino sto bi trebali onda tu opciju da stave i za neke druge socijalne mreze, a ne samo za FB.

Recimo Twitter...
mariopan mariopan 15:44 15.10.2010

Re: FB k'o krst!

topcat
gospodin_ne
Promene su uvek bolne!
Videli smo to u nedelju...


Šta smo vidjeli? Kakve veze ima ovo s nedjeljom?
NEĆU se registrirati na drugi sajt da bi OVDJE dala preporuku.
Član sam od decembra 2008. Aktivan...poprilično.

Ako i odem na FB, pod imenom i prezimenom, to opet neće imati nikakve veze sa blogom, niti želim da sva moja rodbina i prijatelji čitaju koji sam tekst preporučila.

Ono...OFF!

Jelica Greganović Jelica Greganović 15:59 15.10.2010

Re: FB k'o krst!

A u čemu je problem da se otvori nalog na FB?

Da li je Fejsbuk omogućio ukidanje naloga ili su još uvek ko hrišćanska crkva, kad te jednom upišu, skidanja sa spiska nema, pa ti vidi...
mariopan mariopan 16:04 15.10.2010

Re: FB k'o krst!

Ja se sa ovim sve vreme zezam i igram

I ja

(bolujem, pa mi ovo taman doslo da prekratim vreme)

Želim ti brzo ozdravljenje

Nije samo preporuka u pitanju već moranje da se registrujem negde gde ne želim da budem.
Da bih se registrovala treba da izađem iz anonimnosti. Moje podatke ne mogu nikako da zaštitim? Ne ulivaju mi poverenje.
Da sam to htela već bih bila pod imenom i prezimenom i ovde. Znači prisila je malo šira..i neće se dopasti jednom broju blogera.
topcat topcat 17:51 15.10.2010

Re: FB k'o krst!

gospodin_ne
Šta smo vidjeli? Kakve veze ima ovo s nedjeljom?

Ovo nema nikakve veze sa nedeljom. Samo napravih paralelu sa promenama...
A preporuka nije obavezna. I logicnija je na FB-u


Tek je na fejsbuku logicnije da ce prijatelji preporuciti tvoj tekst, uglavnom ne citajuci sto si pisao. (Podsjetnik: ovo nije FB nego blog B92)
Jedno je ostaviti opciju da sajt bude vidljiv i dostupan drugoj mrezi, a nesto sasvim drugo na ovakav nacin pokusati uvesti dodatnu kontrolu komentatora i sadrzaja.

Kad si vec povukao paralelu s nedjeljom - mozda imas pravo - mozda je sad vise nego ranije vidljivo da se svaku kriticku misao pokusava relativizirati, taman glupavim fejsbuk lajkovanjem.

Internet je nemoguce kontrolirati!
Informacije su dostupne. Tko zeli ima gdje saznati da ovo nije 1000, kao i da je ovo vise od 2000.

Ne zamjerite, drugari, od mene nema preporuka.
loader loader 22:06 15.10.2010

Re: FB k'o krst!

Za one blogove za koje sam smatrala da zanimaju moje prijatelje ...

Naravno.
Kazezoze Kazezoze 15:02 15.10.2010

preporuke,

predlazem da se ostave preporuke samo na politicke teme.
jako je zanimljivo kad se navijaci jedne politicke opcije zale na preporuke navijaca one druge strane. tad je primetno trenutno brojno stanje navijackih grupa na blogu, i ako su brojcano priblizno izjednaceni, tada sukob navijackih grupa dobija na ostrini. samo zahvaljujuci moderatorima, koji na vreme sankcionisu zutim ili crvenim kartonima najagresivnije blogere, nema ozbiljnih posledica huliganskih ispada jedne ili druge navijacke strane, ali je zabava pasivnim citaocima, izmedju ostalog i zbog preporuka, zagarantovana.
zato ostavite preporuke na politicke teme da se i pasivni citaoci mogu zabavljati.
blogerima koji pisu o drugim stvarima, manje-vise, preporuke nisu toliko ni vazne.
njihov ego je manje opterecen takvim stvarima. dobro, i tu ima izuzetaka, kao pizon, npr, ali mislim da vecina van politickih blogera nema tih kompleksa.
myredneckself myredneckself 18:28 15.10.2010

Re: preporuke,

zato ostavite preporuke na politicke teme da se i pasivni citaoci mogu zabavljati.
blogerima koji pisu o drugim stvarima, manje-vise, preporuke nisu toliko ni vazne.
njihov ego je manje opterecen takvim stvarima. dobro, i tu ima izuzetaka, kao pizon, npr, ali mislim da vecina van politickih blogera nema tih kompleksa.

kaz
nsarski nsarski 18:47 15.10.2010

Re: preporuke,

myredneckself
zato ostavite preporuke na politicke teme da se i pasivni citaoci mogu zabavljati.
blogerima koji pisu o drugim stvarima, manje-vise, preporuke nisu toliko ni vazne.
njihov ego je manje opterecen takvim stvarima. dobro, i tu ima izuzetaka, kao pizon, npr, ali mislim da vecina van politickih blogera nema tih kompleksa.

kaz

Kaz, to sto si rekao je delimicno tacno. Medjutim, postoje i kontra primeri, ili side effects.

Kada se neki trecerazredni politikant raspise o nekoj temi, i postavi blog na kome ima 2000 citanja i 2 preporuke, onda ti je i bez otvaranja bloga jasno sta se desava. Ljudi su ga ispljuvali, medjusobno se posvadjali, i niko ga nije preporucio (sem tetke iz unutrasnjosti) i to je uzelo 200 komentara.

Citanost, preporuke i komentari su prihvatljiv nacin da se misljenje o necijem blogu precizira. Nije najbolji, ali je prihvatljiv.
U ovoj novoj verziji, taj trecerazredni politikant, ili bulshiter - posle cijeg bloga ja imam neodoljivu zelju da se istusiram - je uskracen otreznjujuce dijagnoze o svom socinjeniju. Ja se za njihova prava borim!
Strongman Strongman 19:51 15.10.2010

Re: preporuke,

Citanost, preporuke i komentari su prihvatljiv nacin da se misljenje o necijem blogu precizira. Nije najbolji, ali je prihvatljiv.


Možda je zgodnije reći pozicionira... Uz duđno poštovanje bontona o neispravljanju tuđih reči u javnosti
nsarski nsarski 20:27 15.10.2010

Re: preporuke,

Možda je zgodnije reći pozicionira...

Moze i pozicionira. U svakom slucaju, bez realnog broja preporuka, taj bulshiter odjednom postaje, ljubigamajka, super bloger koji je nesto suvislo sastavio - hej!, 2000 citanja i 200 komentara, malo li je za dokaz?!
snezana mihajlovic snezana mihajlovic 20:44 15.10.2010

Re: preporuke,

taj bulshiter odjednom postaje, ljubigamajka, super bloger koji je nesto suvislo sastavio - hej!, 2000 citanja i 200 komentara, malo li je za dokaz?!

pa,
ne mora da znači.
(cifre su nam različite, al ne mari)

1
2

meni su preporuke
)koliko god da se može opravdati njihova svrha, a da zaboravimo ona srećna vremena kad se lobiralo preko pp-a i to(
ubile nešto što je blog imao...numem dobjasnim,
ustvari umem,
al' to nikog ne zanima.
nsarski nsarski 20:54 15.10.2010

Re: preporuke,

pa,
ne mora da znači.

Tacno, ne mora da znaci. Secam se da je Dejan Stankovic jednom napisao da ce biti srecan kada broj preporuka njegovog bloga bude veci od broja komentara. Nekada se zaista nema sta komentarisati - pisac bloga je sve rekao i - basta!.
Ja sam gore napisao da su tri parametra (citanost, komentari, preporuke) razuman nacin da se proceni neki blog. Dakle, ne idealan, ali minimalno prihvatljiv. Ukidati jedan od ta tri parametra samo dodatno muti vodu u ovoj vec zamucenoj bari.
jednatanja jednatanja 15:06 15.10.2010

Preporuka

nije bitna za komentatore koliko za samog autora. A za b92 statistiku nije uopšte bitna, čini mi se, parametar "čitanost" je dovoljan pokazatelj situacije na terenu....
rastinjak rastinjak 15:06 15.10.2010

Što mi je ovo poznato...

Komentari i komentatori me neodoljivo podsećaju na raspoloženje medju ne VIP blogerima u trenutku ukidanja Podpalublja. Bilo je čudjenja, galame, i koječega još a Podpalublje ode u istoriju i ilegalu , tek po koja iskrica izleti iz kotlarnice, da zasija kao gost autor kod ljubaznih VIP domaćina.

Sada se preporuke sele na FB, moći ćete da ih posećujete ništa strašno , šta se mi pa pitamo, biznis je biznis

Čuli ste ovo sigurno već odavno




Unfuckable Unfuckable 15:08 15.10.2010

mora da je

neko posebno vreme došlo kada blog B92 promoviše (da ne kažem : siluje ili zahteva) registrovanje na Fejsbuk.
Ne želim dalje da komenatrišem ovakva bedasta rešenja koja jako podsećaju na one socijalističke trulex štosove "vezane kupovine" tipa - 'oćeš jogurt, ok - moraš da kupiš i pola kile pršute.

ps: što se mene tiče - i dalje mi cvrkuće za FB
Bili Piton Bili Piton 15:19 15.10.2010

Re: mora da je

Unfuckable

ps: što se mene tiče - i dalje mi cvrkuće za FB


To je OK, ali ja se nešto mislim, pošto je fejs na dobrom putu da pojede sve ostalo - da li svoje blogove od sada tamo da pišem?

edit - serem vam se u ton film
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 15:21 15.10.2010

Re: mora da je

Unfuckable


antioksidant antioksidant 15:24 15.10.2010

Re: mora da je

njanja - mnogo mi nesto plavkasata ova vasa preporuka
dirtyharry dirtyharry 15:31 15.10.2010

Re: mora da je

antioksidant
njanja - mnogo mi nesto plavkasata ova vasa preporuka

Da si i ti preplivao onoliki okean i ti bi bio plav, ovako:



PS: Samo pazi nemo te nešto ize!
Jelica Greganović Jelica Greganović 16:01 15.10.2010

Re: mora da je

Bili,
edit - serem vam se u ton film


PREPORUKA!
JJ Beba JJ Beba 16:07 15.10.2010

Re: mora da je

ps: što se mene tiče - i dalje mi cvrkuće za FB

hahaha i mene
Milutin Milošević Milutin Milošević 16:34 15.10.2010

Re: mora da je

pošto je fejs na dobrom putu da pojede sve ostalo

Ne bih stavio ruku u vatru za ovo
prskalica prskalica 18:44 15.10.2010

Re: mora da je

Jelica Greganović
Bili,
edit - serem vam se u ton film


PREPORUKA!

preporuka za jelicu koja preporucuje bilija
dunja73 dunja73 15:17 15.10.2010

koji kreten ovo smisli ?

Ko je vama dozvolio da na mom FB se uopste pokazuje da ja blogujem.?????????.Ja da hocu javno ja bih blogovala pod imenom i prezimenom , a ne pod Nick-om??
Kako ovo sme da se uveze sa Fejsom i koga ste pitali Vi gospodo za to ??
antioksidant antioksidant 15:18 15.10.2010

Re: koji kreten ovo smisli ?

dunja73
Ko je vama dozvolio da na mom FB se uopste pokazuje da ja blogujem..Ja da hocu javno ja bih blogovala pod imenom i prezimenom , a ne pod Nick-om??
Kako ovo sme da se uveze sa Fejsom i koga ste pitali Vi gospodo za to ??

e to već jeste problem
snezana mihajlovic snezana mihajlovic 15:27 15.10.2010

Re: koji kreten ovo smisli ?

Ja da hocu javno ja bih blogovala pod imenom i prezimenom , a ne pod Nick-om??


e to već jeste problem


džabe što ti možeš tamo da kažeš - remove,
opcija kao opcija je bzvz,
a i nije u skladu sa pravilima igre,

....
ili se pravila igre menjaju?
Kazezoze Kazezoze 15:31 15.10.2010

Re: koji kreten ovo smisli ?

dunja73
Ko je vama dozvolio da na mom FB se uopste pokazuje da ja blogujem..Ja da hocu javno ja bih blogovala pod imenom i prezimenom , a ne pod Nick-om??
Kako ovo sme da se uveze sa Fejsom i koga ste pitali Vi gospodo za to ??

da, ovo je ozbiljan prekrsaj!
ko ste vi da ne postujete moju anonimnost?
zasto niko od odgovornih iz urednistva ne zeli da ponudi neko objasnjenje za ovu odluku?
krkar krkar 15:39 15.10.2010

Re: koji kreten ovo smisli ?


Saglasan!
ivana23 ivana23 15:51 15.10.2010

Re: koji kreten ovo smisli ?

Руски хакер под надимком Кирил (Кириллос) успео је, како се процењује, да прода личне податке око 700.000 корисника друштвене мреже "Фејсбук" (Фацебоок) на црном тржишту.

Како је наведено на веб-сајту www.zdnet.fr >link< , подаци с укупно 1,5 милиона "Фејсбукових" корисничких налога (односно подаци сваког 300. коринсика те чувене друштвене мреже), продају се на црном тржишту неке од источноевропских земаља.

Информацију о продатим подацима су саопштили стручњаци из компаније "ВериСајн ајДифенс" специјализоване за Интернет безбедност, који су навели да су подаци са 1.000 налога продати по цени између 25 и 45 долара, што је далеко испод важеће цене на црном тржишту.

Купци тих података су такође пирати или криминалне организације који ће их искористити за убацивање злонамерних програма у рачунаре.

У "Фејсбуку" за сада нису дали никакав коментар.



Izvor


vishnja92 vishnja92 16:14 15.10.2010

Re: koji kreten ovo smisli ?

da, ovo je ozbiljan prekrsaj!
ko ste vi da ne postujete moju anonimnost?

postoji resenje: otvoris dva fb naloga - jedan pravi a drugi pod nickom sa bloga, i kada hoces da das preporuku, izlogujes se sa pravog, ulogujes se na nickovski, preporucis, izlogujes se sa nickovskog, ulogujes se na pravi i nastavis da se pravis blesav.

prosto.

ecce-florian ecce-florian 16:16 15.10.2010

Re: koji kreten ovo smisli ?

Kazezoze
dunja73
Ko je vama dozvolio da na mom FB se uopste pokazuje da ja blogujem..Ja da hocu javno ja bih blogovala pod imenom i prezimenom , a ne pod Nick-om??
Kako ovo sme da se uveze sa Fejsom i koga ste pitali Vi gospodo za to ??

da, ovo je ozbiljan prekrsaj!
ko ste vi da ne postujete moju anonimnost?
zasto niko od odgovornih iz urednistva ne zeli da ponudi neko objasnjenje za ovu odluku?


Saglasan Dunja.

Pravo pitanje Kaz.
Kazezoze Kazezoze 17:13 15.10.2010

Re: koji kreten ovo smisli ?

vishnja92
da, ovo je ozbiljan prekrsaj!
ko ste vi da ne postujete moju anonimnost?

postoji resenje: otvoris dva fb naloga - jedan pravi a drugi pod nickom sa bloga, i kada hoces da das preporuku, izlogujes se sa pravog, ulogujes se na nickovski, preporucis, izlogujes se sa nickovskog, ulogujes se na pravi i nastavis da se pravis blesav.

prosto.


ma meni zao sto sam otvorio i ovaj trenutni fb nalog, a sad jos treba da otvorim jos jedan... nego, zna li neko tajnu kako zatvoriti fb nalog?
maksa83 maksa83 17:30 15.10.2010

Re: koji kreten ovo smisli ?

. nego, zna li neko tajnu kako zatvoriti fb nalog?

To je pitanje svih pitanja. Praktično je nemoguće, možeš samo da ga deaktiviraš, evo ovako (pri dnu):

Your Mom's Guide To Those Facebook Changes and How To Block Them.

njanja_de.manccini njanja_de.manccini 17:40 15.10.2010

Re: koji kreten ovo smisli ?

nego, zna li neko tajnu kako zatvoriti fb nalog?

ima neka web strana mislim da su je napravili decki iz holandije koja ti moze pomoci da zatvoris FB nalog. samo jos da se setim kako se zove. bilo ovde na PBS channel-u. u medjuvremenu dok se setim evo ti ovaj link.
4krofnica 4krofnica 17:53 15.10.2010

Re: koji kreten ovo smisli ?

u medjuvremenu

moze ovako
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 17:54 15.10.2010

Re: koji kreten ovo smisli ?

evo nasla sam link i nadam se da ces biti u mogucnosti da ga pogledas

zove se web2.0 suicide machine (ja ne mogu da je otvorim iz USA)
Kazezoze Kazezoze 18:02 15.10.2010

Re: koji kreten ovo smisli ?

njanja_de.manccini
evo nasla sam link i nadam se da ces biti u mogucnosti da ga pogledas

zove se web2.0 suicide machine (ja ne mogu da je otvorim iz USA)

ja mogu, hvala njanjo.hvala maksi i 4krofnici, kad uhvatim malo vise vremena procitacu linkove jer sad gasim komp i izlazim...
margos margos 18:58 15.10.2010

Re: koji kreten ovo smisli ?

ulogujes se na pravi i nastavis da se pravis blesav.

Višnjo, ako sve ovo uradim, nema šta da se pravim - definitivno dokažem da jesam...

&
Jelica Greganović Jelica Greganović 19:02 15.10.2010

Re: koji kreten ovo smisli ?

postoji resenje: otvoris dva fb naloga - jedan pravi a drugi pod nickom sa bloga, i kada hoces da das preporuku, izlogujes se sa pravog, ulogujes se na nickovski, preporucis, izlogujes se sa nickovskog, ulogujes se na pravi i nastavis da se pravis blesav.

Odlično, obaška što nije komplikovano i ne oduzima vreme...hebote, treba da dajem preporuku ko da sam Mata Hari...mlekom, preobučena u batlera i najbolje u 2 noću.
cvexkeks cvexkeks 18:55 16.10.2010

Re: koji kreten ovo smisli ?

nego, zna li neko tajnu kako zatvoriti fb nalog?


nego, zna li neko tajnu kako zatvoriti B92 blog nalog?
mirelarado mirelarado 15:18 15.10.2010

Тржишно пословање

Будући да је број могућних препоручилаца смањен, предвиђам да ће основати синдикат и подићи цену препоруке на минимум 50 евара по комаду.
mariopan mariopan 16:14 15.10.2010

Re: Тржишно пословање

mirelarado
Будући да је број могућних препоручилаца смањен, предвиђам да ће основати синдикат и подићи цену препоруке на минимум 50 евара по комаду.

Mi siroti pemzioneri dajemo preporuke u po cene
( biće duga zima)
draft.dodger draft.dodger 15:22 15.10.2010

Silom na društvenu mrežu !?

Fejsbučilo, krilati konj...
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 15:23 15.10.2010

ton film

dirtyharry dirtyharry 15:26 15.10.2010

Bez neke želje da dalje komentarišem

jedan predlog je zašto ne bi postojale i stare i ove preporuke:
- one stare za raju koja ima nalog na blogu a
- ove nove za one koje mrzi da se registruju (a više vole da fejsbučare) i koji hoće samo da kliknu i toliko.

Svakom autoru je važno koliko je koji tekst kvalitetan. Mada stare preporuke ne moraju baš da budu adekvatan pokazatelj a ove nove još manje. Povezivanje Bloga sa FB nije loše zbog čitanosti i promovisanja onog materijala koji je kvalitetan, ali NIKAKO ne bi trebalo da predstavlja preduslov da korisnici Bloga imaju FB nalog da bi dali preporuku nekom tekstu.

Bilo kakvo uslovljavanje uvek otera jedan manji ili veći deo ljudi, naravno možda će ovaj korak i da privuče neke druge, ali mislim da je nepotrebno bilo koga uslovljavati.

Inače ako se davanje bilo kakvih preporuka vidi na FB-u, onda ogroman broj ljudi neće ni davati preporuke (tačnije svi koji su pod nick-ovima) tako da dotične i gube smisao.

Ko me ne razume evo muzike. Isto peva što i ja pričam:


maksa83 maksa83 15:41 15.10.2010

pandemija



Start ups, pelase don't force me to log in with Facebook


I just came off of a project where we built the entire auth system on facebook. No other regi options - just facebook.

I will never do that again. If that was to become the standard, facebook shot themselves in the foot with their crappy APIs anyhow (see http://news.ycombinator.com/item?id=1731427 )

And I have a facebook account, and I'm really hesitiant to like or authorize anything for fear of the author (or hacker) using it for malicious purposes or Facebook one day making my actions public etc. I think a lot of folks are too.

nsarski nsarski 16:27 15.10.2010

Re: pandemija

maksa83


Start ups, pelase don't force me to log in with Facebook


I just came off of a project where we built the entire auth system on facebook. No other regi options - just facebook.

I will never do that again. If that was to become the standard, facebook shot themselves in the foot with their crappy APIs anyhow (see http://news.ycombinator.com/item?id=1731427 )

And I have a facebook account, and I'm really hesitiant to like or authorize anything for fear of the author (or hacker) using it for malicious purposes or Facebook one day making my actions public etc. I think a lot of folks are too.


Makso, ti imas tu moc - molim te banuj blog B92 do daljnjeg! (mislim, ako mozes da im promenis boje i sve, siguran sam da mozes i ovo).
krkar krkar 15:41 15.10.2010

Možda je ovo (privremeno) (polu)rešenje


Za nas staromodne - PREPORUKE DAVATI OVDE
uros_vozdovac uros_vozdovac 15:44 15.10.2010

Zabavna koincidencija

Nije se ni slegla gužva sa Milanovog bloga sa BlogOpen zajednicom, kad evo ga, u punoj snazi i lepoti prikazuje se najveća mana blog agregata... Naime agregat ti promeni pravila i na tebi je da ih prihvatiš... Mene ovaj blog uporno tera od sebe, jednom mu je zakratko i uspelo, ali vratih se. Sad? Nemam pojma...

U svakom slučaju da nije nekoliko meni dragih autora, i nešto više još dražih neistomišljenika ne bi me bilo ovde, ali to je sasvim druga priča. Usput jedna od mana samostalnog bloga je u činjenici da se na njemu skupljaju istomišljenici.

U svakom slučaju sa etičke strane povezivati funkcionalnost bloga sa facebook-om je krajnje sumnjivo, o motivima ne mogu čak ni da nagađam, a korist ni da naslutim. Ono što mi se čini sad, na prvu loptu, je da će Blog Open zajednica da uživa u razvoju događaja i da se slatko smeje, što nije tako loše, imaću gde da se zabavim.
E da, fb nalog nemam...
ecce-florian ecce-florian 16:32 15.10.2010

Re: Zabavna koincidencija

Zabavna koincidencija
Nije se ni slegla gužva sa Milanovog bloga sa BlogOpen zajednicom, kad evo ga, u punoj snazi i lepoti prikazuje se najveća mana blog agregata... Naime agregat ti promeni pravila i na tebi je da ih prihvatiš... Mene ovaj blog uporno tera od sebe, jednom mu je zakratko i uspelo, ali vratih se. Sad? Nemam pojma...

Dešava se s vremena na vreme da se neko doseti da promeni pravila u toku utakmice .
Skrati npr. drugo poluvreme, te se prvo nadalje ima igrati četiri dana a drugo tri.
I tome slično (daje i uskraćuje autorske opcije,......)

Kako glasi čuveni argument?
Ako ti nije dobro, niko te ne tera da budeš ovde


krkar krkar 16:36 15.10.2010

Re: Zabavna koincidencija

Ako ti nije dobro, niko te ne tera da budeš ovde


Vrlo mudro, doista.

Da nema ovde onih koji pišu, komentarišu i preporučuju - bilo bi manje poseta a time i brojivih klikova po kojima se uzima kinta.

Ovako, ovo me otprilke podseća na situaciju prijaviš se dobrovoljno za radnu akciju migradimopruguprugagradinas, rmbačiš 20 dana k'o konj - i onda ti na odlasku podnesu račun za hranu i prenoćište.
Milutin Milošević Milutin Milošević 16:39 15.10.2010

Re: Zabavna koincidencija

Blog Open zajednica da uživa u razvoju događaja i da se slatko smeje

Ili, da parafraziram ono što je Maksa gore napisao
Blog B92 shot themselves in the foot
aleksandarz92 aleksandarz92 00:19 16.10.2010

Re: Zabavna koincidencija

E da, fb nalog nemam...

Si siguran?
Milan Karagaća Milan Karagaća 00:21 16.10.2010

Re: Zabavna koincidencija

Nije se ni slegla gužva

eto
uros_vozdovac uros_vozdovac 10:01 16.10.2010

Re: Zabavna koincidencija

aleksandarz92
E da, fb nalog nemam...

Si siguran?


Sasvim siguran. Imao sam nekad My space nalog, i moja draga ima jedan facebook, ali ja jok. Čak i ne dam sa mog kompjutera da se igra tamo, eno im komp gore na njemu čak ima i windows pa nek uživaju koliko hoće. E da ukinuo sam remote desktop na kućnoj mreži može samo SSH i to zaštićen SSH ključem.
indiana92 indiana92 16:08 15.10.2010

U ime nas tihih

Sad vec moram da izronim iz senke i ostavim komentar (jer nemam opciju da kliknem na preporuci ispod teksta!).
Vec nekoliko godina sam registrovana na blogu i redovno pratim sta se desava. Za ovo vreme ostavila sam sacicu komentara i desetine (stotine?) preporuka.
Najcesce nemam vremena ili nemam nista novo da kazem (sto nije vec receno od strane komentatora pre mene), ali zelim da podrzim tekst i misljenja iznesena u njemu. Zato kliknem na "preporuci".
Sigurna sam da na B92 Blogu ima jos ljudi kao ja (bar pet! ) koji naocigled pasivno, ali ipak ucestvuju u stvaranju atmosfere na blogu.

Ukoliko nam se ukine opcija da preporucimo tekst direktno kroz portal B92 - izgubicemo priliku da iskazemo svoje misljenje.
draft.dodger draft.dodger 16:12 15.10.2010

FB PREPORUKA!

Ko je ovo smislio, nek' se zove BABUNOVA GUZICA!
noboole noboole 16:14 15.10.2010

Da uvedemo nedeljno glasanje?

Uvedemo blog koji sluzi za ispitivanje_javnog_mnjenja.
krkar krkar 16:22 15.10.2010

Re: Da uvedemo nedeljno glasanje?

Uvedemo blog koji sluzi za ispitivanje_javnog_mnjenja.


SPS sigurno nije partija koja se bori za census i molim istraživače javnog mnjenja da promene uzorak.
(Ivica Dačić, ministar)
mariopan mariopan 16:26 15.10.2010

Re: Da uvedemo nedeljno glasanje?

krkar
Uvedemo blog koji sluzi za ispitivanje_javnog_mnjenja.


SPS sigurno nije partija koja se bori za census i molim istraživače javnog mnjenja da promene uzorak.
(Ivica Dačić, ministar)

nsarski nsarski 16:18 15.10.2010

Na ovu sjajnu vest

da preporuke mogu da se daju samo ako imate nalog na fejsbuku setih se stare izreke:

ovaj novi zakon, u svojoj beskrajnoj mudrosti, podjednako zabranjuje i bogatima i siromasnima da spavaju pod mostom ili prose za hleb.
Milan Novković Milan Novković 17:01 15.10.2010

Re: Na ovu sjajnu vest

ovaj novi zakon, u svojoj beskrajnoj mudrosti, podjednako zabranjuje i bogatima i siromasnima da spavaju pod mostom ili prose za hleb

Dobra tema za blog: zloupotreba verovatnoće i statisitke. Ima obrazaca, a nisu previše kompleksni, na koje se upecaju i vrlo ozbiljni ljudi.

Samo pokazuje kako loše procesiramo semantičke stepene separacije, mostove između raznik koncepata. Verovanto često grešimo namerno, tj ne želimo da znamo istinu.
nsarski nsarski 17:24 15.10.2010

Re: Na ovu sjajnu vest

Samo pokazuje kako loše procesiramo semantičke stepene separacije, mostove između raznik koncepata. Verovanto često grešimo namerno, tj ne želimo da znamo istinu.

Mislim da nikakva kolicina visokoumnih reci ne moze da opravda ovo sto se desilo. Nikakav Nice ili Hajdeger ili Sartr, kvantna mehanika ili teorija haosa - fuck that, ovo je gaf vredan Ibarske magistrale i neka im sluzi na cast.

Najbolja ilustracija onoga sto hocu da kazem je ovaj skec Monti Pajtona (ko nije ranije video, molim vas, odvojite par minuta i pogledajte):

krkar krkar 16:32 15.10.2010

Evo ga i glogov kolac

Doduše, preporuke se (u trenutku pisanja) još vide u VIP listi ali to je gotovo sigurno bug. Za očekivati je da će se mrske i nepotrebne preporuke i odatle ukloniti. Baš svašta!


E, ni ovo više ne važi. Odbagovali su se, sad ni tamo više nema starih preporuka.

Doduše, ima i ovo saznanje svoju dobru stranu: potvrđuje da je neko u Blogouredništvu/Blogotehničarstvu još uvek živ, što nas ostavlja da živimo u nadi da će nam se jednog dana ipak možda eventualno neko i obratiti.
nsarski nsarski 16:42 15.10.2010

Re: Evo ga i glogov kolac

potvrđuje da je neko u Blogouredništvu/Blogotehničarstvu još uvek živ, što nas ostavlja da živimo u nadi da će nam se jednog dana ipak možda eventualno neko i obratiti.

Iz verodostojnih izvora saznajem da se taj neko zove Godo.

A sada ozbiljno: neverovatno mi je da se ove promene daju bez ikakvog upozorenja. Promene kako su naumili - i to je to. Sledeci korak je, mozda, da svi moramo da imamo kamere da dokazemo da smo izuli cipele pre nego sto pristupimo blogu.

Ovo je k'o survival, ybt! Ovo su vam danasnja pravila, a vi se snadjite. A sutra? E, sutra ke go vidime.
JJ Beba JJ Beba 16:44 15.10.2010

Re: Evo ga i glogov kolac

što nas ostavlja da živimo u nadi da će nam se jednog dana ipak možda eventualno neko i obratiti.

pre će nam se obratiti preCednik i po običaju oštro osuditi celu stvar, nego neko loga se čeka da se obrati


ps
ili če nam se obraiti neko na grčkom. priča se da 92ku kupili Grci
Kazezoze Kazezoze 16:46 15.10.2010

Re: Evo ga i glogov kolac

ps
ili če nam se obraiti neko na grčkom. priča se da 92ku kupili Grci

od sorosa?
zna li se novi vlasnik?
Milutin Milošević Milutin Milošević 16:47 15.10.2010

Re: Evo ga i glogov kolac

nego neko loga se čeka da se obrati

ps
ili če nam se obraiti neko na grčkom

Bebo, jes ti ovo počela da veDŽbaš grčki
JJ Beba JJ Beba 16:52 15.10.2010

Re: Evo ga i glogov kolac

Bebo, jes ti ovo počela da veDŽbaš grčki

jbg, brzi prsti
JJ Beba JJ Beba 16:55 15.10.2010

Re: Evo ga i glogov kolac

zna li se novi vlasnik?

pa znaju valjda
Milutin Milošević Milutin Milošević 16:56 15.10.2010

Re: Evo ga i glogov kolac

brzi prsti

To i ja često govorim

Μωρό μου, δεν είναι τρελός. Λίγο αστεία, κωμωδία
krkar krkar 16:59 15.10.2010

Re: Evo ga i glogov kolac

ili če nam se obraiti neko na grčkom. priča se da 92ku kupili Grci


Nisu kupili, kuvaju Verana i KVM na tihoj vatri.

Bilo je negde početkom juna sve spremno, posle velikih mnogodecibelskih razmirica unutar vlasničke strukture (kako sam ovo lepo rekao), bilo dogovoreno da predatavnici većinske vlasničke strukture pristanu na Grkove uslove. Ptičica kaže da je na sastanak sa Grcima eminentni predstavnik vlasničke strukture doneo potpisan ugovor - da bi Grci na sastanku mrtvo-ladno saopštili da odustaju.

Sad ptičice pričaju da predstavnici vlasničke strukture izedoše živce jerbo zima ide a para se nema i da se nude pošto poto ali da Grci mudro ćute i gledaju kako se B92 krčka na tihoj vatri. Pojma nemam šta kuvaju i hoće li zapapriti i koliko.

Inače, nije Šoroš većinski vlasnik B92, ni direktno ni indirektno.
JJ Beba JJ Beba 17:07 15.10.2010

Re: Evo ga i glogov kolac

Ptičica kaže da je na sastanak sa Grcima eminentni predstavnik vlasničke strukture doneo potpisan ugovor - da bi Grci na sastanku mrtvo-ladno saopštili da odustaju.

sve je tako foxy
palilula92 palilula92 21:16 15.10.2010

Re: Evo ga i glogov kolac

JJ Beba
što nas ostavlja da živimo u nadi da će nam se jednog dana ipak možda eventualno neko i obratiti.pre će nam se obratiti preCednik i po običaju oštro osuditi celu stvar, nego neko loga se čeka da se obratipsili če nam se obraiti neko na grčkom. priča se da 92ku kupili Grci



da nismo mozda davali puno preporuka pogresnim blogovima?
miloradkakmar miloradkakmar 17:01 15.10.2010

Dao sam ti preporuku

Ni jedan moj tekst nije toliko čitan za 24 sata kao ovaj aktuelni.
Možda je u tome fazon.
Možeš i sam sebe da preporučiš. Kliknuo sam na ono i pojavi se da ja volim to.
NNN NNN 17:08 15.10.2010

ŠTRAJK!

Ja stupam u jednodnevni štrajk upozorenja
krkar krkar 17:11 15.10.2010

Re: ŠTRAJK!

Ja stupam u jednodnevni štrajk upozorenja


Vidi se da pojma nemaš - štrajk u petak u 1800, posle radnog vremena, mrak pao...

To mora po danu, pa da u velikom broju izađeš na raskrsnicu Kneza Miloša i Nemanjine i zakrčiš saobraćaj, pa da trubiš i zviždiš, nosiš smešne papirne kape i zastave ničega. Pa moraš da imaš sopstveno obezbeđenje koje stvara još veću gužvu. Ni tetkice u Borosanama nisu naodmet.

Baš si amater!
docsumann docsumann 17:30 15.10.2010

Re: ŠTRAJK!

pa da trubiš i zviždiš, nosiš smešne papirne kape i zastave ničega


geri larson

Goran Vučković Goran Vučković 18:09 15.10.2010

Re: ŠTRAJK!

docsumann

geri larson

Doc, kad već o stripovima - jel znaš za ove?
Milutin Milošević Milutin Milošević 18:22 15.10.2010

Re: ŠTRAJK!

Ja ću, u znak negodovanja, svoj naredni tekst da postavim na drugom mestu (sad ću nešto da otkucam zinat na brzinu), a na ovom blogu da ostavim samo link + da zaključam tekst za komentare. I ne mora da mi dajete preporuke, ič se ne potresam
Milan Novković Milan Novković 18:29 15.10.2010

Re: ŠTRAJK!

Ja ću, u znak negodovanja, svoj naredni tekst da postavim na drugom mestu (sad ću nešto da otkucam zinat na brzinu), a na ovom blogu da ostavim samo link + da zaključam tekst za komentare. I ne mora da mi dajete preporuke, ič se ne potresam

Super fora, odlična strategija.

Na beonblog već ima dosta blogera koji su bili na B92 ili su još uvek i na B92.

Doduše, oni uopšte nemaju preporuke, al imaju dobru volju.
AlexDunja AlexDunja 18:31 15.10.2010

Re: ŠTRAJK!

Doduše, oni uopšte nemaju preporuke al imaju dobru volju.

docsumann docsumann 18:32 15.10.2010

Re: ŠTRAJK!

Doc, kad već o stripovima - jel znaš za ove?


Baš su dobri, sličan humor kao kod Gerija

Evo link, za njegovu online kolekciju. Čista antologija.
Milan Novković Milan Novković 18:40 15.10.2010

Re: ŠTRAJK!

*novo

A i kad ih hvalim da ih hvalim ljudski:

- Tamo, osim mnogih kreativnih blogera koji i ovde pišu, ili samo tamo pišu, u originalu možemo čitati i Fixera, npr:

žena sa isčupanim jezikom
maca22 maca22 19:01 15.10.2010

Re: ŠTRAJK!


Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana