Eksperimenti u blogovanju| In memoriam| IT| Sex| Tehnologija

Kamo naše preporuke???

krkar RSS / 15.10.2010. u 13:10

 

thumbs_up_thumbs_down.jpg 

Nestadoše odjednom sve preporuke sa bloga!

Nema kategorije preporuči, nema broja preporuka uz stare blogove. Pojavili su se dugmići za Facebook, Twitter i još neke nepoznate mi aplikacije.

Dakle, sad valjda treba da idemo VAN bloga da bismo znali koliko je nešto čitano NA blogu??? Svašta!

Doduše, preporuke se (u trenutku pisanja) još vide u VIP listi ali to je gotovo sigurno bug. Za očekivati je da će se mrske i nepotrebne preporuke i odatle ukloniti. Baš svašta!

Možda će ovo privući nekoga ko nije na blogu a vidi preporuku na FB ili Twitteru da dođe i vidi o čemu se radi ali će bar neke od nas odbiti od bloga jer hebeš ti kad treba da idem kojekude i da tražim po bespućima facebooka vaskolikog da vidim kako se neki blog kotira.

A moglo je i neko obaveštenje, objašnjenje, najava, ne bismo se naljutili da nam se reklo o čemu se radi.

Baš vam hvala, nije trebalo :(

463px-symbol_thumbs_downsvg.png



Komentari (413)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

topcat topcat 23:34 15.10.2010

Re: Preporuka bez FB


Nebojsa Krstic RSS / 12.10.2010. u 19:27

* Komentari: 365
* /
* Pošaljite komentar
* /
* Čitanost: 4762
* Preporuči 72


Pih, amater...

Kako sam pokušao da postanem peder (ne ja - Istok)
Strongman / 12.10.2010. u 12:51
Komentari: 68
/
Pošaljite komentar
/
Čitanost: 4923
/
preporuči: 391
topcat topcat 04:35 16.10.2010

Re: Preporuka bez FB

WOW!
Mr. Loader, komplimenti!

10.000 porodica večeras napušta Srbiju
loader / 13.10.2010. u 01:07
Komentari: 142
/
Pošaljite komentar
/
Čitanost: 9316

Preporuči: 772
angie01 angie01 07:41 16.10.2010

Re: Preporuka bez FB

krki sa cim ?


sa blogom pre ovog-onim, je bila aluzija na naslov!
margos margos 22:55 15.10.2010

Još nešto...

Ovde se povremeno nađu tekstovi koji se tiču samo blogozajednice i u tom smislu ih je imbecilno šerovati po fejsu. Kao ovaj na primer. Ali, vid'la žaba...
Jelica Greganović Jelica Greganović 23:53 15.10.2010

Re: Još nešto...

Marketing, slatka, marketing...
margos margos 00:00 16.10.2010

Re: Još nešto...

Jašta.

Ili što bi rekla umetnica Vendi:
Sve su to varijacije na permutacije, ma šta to značilo.
Milan Karagaća Milan Karagaća 00:03 16.10.2010

Eto vam ga sad

pogledati ono što sam napisao u mome postu upravo misleći i na potrebu da se narod tj.blogeri za nešto pitaju , konsultuju, a sve se odnosilo upravo na nas na blogu B92 u bilo kom svosjtvu.
A gospodo blogeri, vi umesto da se pozabavimo tim pitanjima okrenušte da se zezate i zapodevate prepucavanja sa onima što su imali onaj skup.Pa još počešte da me napadate kako nisam u trendu.
maksa83 maksa83 01:06 16.10.2010

Re: Eto vam ga sad

Milan Karagaća
pogledati ono što sam napisao u mome postu upravo misleći i na potrebu da se narod tj.blogeri za nešto pitaju , konsultuju, a sve se odnosilo upravo na nas na blogu B92 u bilo kom svosjtvu.
A gospodo blogeri, vi umesto da se pozabavimo tim pitanjima okrenušte da se zezate i zapodevate prepucavanja sa onima što su imali onaj skup.Pa još počešte da me napadate kako nisam u trendu.

Dobro de, što s' na kraj srca, malo smo se zekili i proveselili.
Ali stvarno nisi u trendu, treba da shvatiš kako taj svet funkcioniše. Blog92 je kamen u moru blogova.

Mimo toga ovo je otpr. treća revolucija, prva (koju ja pamtim, pošto sam pao pokošen kontrarevolucionarnim hicima) je bila kada se integrisao blog92 sa b92.fm-om i kad su se, za Telekomov ćeif kalemile brojke na juzere, tako ja dobio ovo 83 pa ljudi ili misle da imam 27 godina (a nemam) ili 83 godine (a nemam). Istina čak nije ni blizu aritmetičke sredine, ali bitno da je nama Telekom zdrav, zadovoljan i debeo, a b92.fm pobačen.


Druga revolucija je bila kada je ukinuta mogućnost svima da pišu blogove.

Druga i po revolucija je bila kada su blog ofarbali u snežno belo i učinili ga napornim za čitanje.

Slutim da će i ovo dizanje blogokuke i blogomotike proći kao i prethodna dva i po.

Ja mislim da nam samo preostaje da bežimo u šumu i tamo se naoružavamo. Okupator, Četnici i Partizani all over again. Biter Lemon ili Tonic Water, uvek je bilo pitanje i ostaće, i pravi odgovor ne postoji.
Jelica Greganović Jelica Greganović 01:40 16.10.2010

Re: Eto vam ga sad

ovo je otpr. treća revolucija

E, moj šinko, ovo je već četvrta...bila je prva ona kad šu eldepeovci štrajkovali žbog tada novog šoftvera, ta je bila jedno od većih izginuća ovde, jer šu uvedeni i "nebitni", odnosno neVipovci, kako ih je tada nazvala glavna pokretačka štrajkačka šila BS...aman šu naš podavili i šmorili ža medalju, kad še šamo šetim
Goran Vučković Goran Vučković 01:47 16.10.2010

Re: Eto vam ga sad

Ali stvarno nisi u trendu, treba da shvatiš kako taj svet funkcioniše. Blog92 je kamen u moru blogova.

Milanu je to bilo jasno i pre nego što je tekst stavio (inače ga ne bi stavljao), ali je pretpostavio drugačiju granularnost i organizaciju. Sad sam likovao kod njega novi Varagićev blog koji u sebi ima link na jedan stariji Varagićev tekst o granulaciji (opinionated, naravno - ali stavovi su uvek tu da ofarbaju reči).

Meni je od Milanove zbunjenosti razvojem događaja mnogo interesantnija (i smešnija) bila ta, kako je Varagić zove, "sektaška" akcija i reakcija, posebno od strane BlogOpen zajednice (valjda sam ove naše naučio napamet ) - podsetila me strašno na Pajtonovski "Front za oslobođenje Judeje". A takođe i reakcije raznih tradicionalnih "ljubitelja" b92 bloga (tj. više njegovog "originalnog duha" iz 2006/7 i uređivačke politike) po "ideološkoj" osnovi - koji su iskoristili priliku da "naskoče" po sistemu "neprijatelj mog neprijatelja".

A šta ko treba da radi će on sam najbolje znati, mislim da nije dobra ideja gurati ljudima takve stvari - a meni se čini zaista da bi Milanu bio zanimljiv Twitter, uz dobro izabranu listu za praćenje - ja sam ga uporedio DVesiću danas preko telefona (pa posle i dodao na njegovom malom edukativnom blogu o Twitteru) sa teleks vestima u doba klasičnog novinarstva - koncizno, pravovremeno i time efikasno kao vesti sa "žice" nekada.
topcat topcat 03:28 16.10.2010

Re: Eto vam ga sad

300.

(glas iz pozadine: čestitamo, ulogirani ste na FB, twitter, tračeve.com i još 5 sajtova za koje nikad niste čuli)
iris.davidovich iris.davidovich 04:44 16.10.2010

Re: Eto vam ga sad

probala. kakvo sranje (da sublimiram, sto rece angie)
Milan Karagaća Milan Karagaća 09:01 16.10.2010

Re: Eto vam ga sad

Ali stvarno nisi u trendu, treba da shvatiš kako taj svet funkcioniše. Blog92 je kamen u moru blogova.

Da li ti misliš da ni ova diskusija nije u trerndu?
E nedokazanog mladića, nije poenta da li sam ili ne u trendu ali ti nisi shvatio da sam ja govorio samo o Blogu B92 a ne onome u Blicu, Žemin Žibaou, BBC, Sky News.
Milan Karagaća Milan Karagaća 09:19 16.10.2010

Re: Eto vam ga sad

Milanu je to bilo jasno i pre nego što je tekst stavio

Dakle, gluvima ne vredi govoriti. Moja tema nije bila vrsta, format , konfiguracija, broj blogozajednica već ima li potrebe , razloga i načina da se govori o zakonskoj regulativi.
Što se trenda tiče eto kažite i Krkaru da ni on nije u trendu jer, bože moj, šta pokreće pitanje ukidanja preporuka.
A kad smo već kod toga eno kod nekih drugih blogokošnica imate opciju ocenjivanja teksta.
reanimator reanimator 11:58 16.10.2010

Re: Eto vam ga sad

Mimo toga ovo je otpr. treća revolucija, prva (koju ja pamtim, pošto sam pao pokošen kontrarevolucionarnim hicima)


marco_de.manccini marco_de.manccini 06:00 16.10.2010

пишем два памтим један

мало сам размишљао и схватио да нема шта да се размишља.

б92 жели промоцију где год може даје нађе. то је ваљда природно стање сваког медија. фејсбук изгледа као разумно добра опција за промоцију, много људи је тамо, посећује, размењује, прати, препоручује шта год већ и како год се већ то зове. све у свему, чудно је да се ово повезивање није десило раније.

они кој ионако висе на фејсбуку неће ни приметити никакве промене у механици препоручивања.

видим само два проблема (не укључујем ту проблем комуникације, на то сам огуглао), али оба су, у поређењу са промоцијом и повећаном читаношћу коју б92 очекује да генерише, потпуно занемарљива (не мислим ја ово, мислим да је рачун плусева и минуса које је неко урадио сведен на то).

та два проблема су

- људи који висе тамо, а не желе да се зна да висе и овде. такви једноставно треба да се откажу од препоручивања текстова.

- људи који висе овде и не желе да висе тамо. такви и не могу да дају препоруке.

и то је то. б92 је вољан да занемари 10 до 50 препорука које се овде генеришу интерно у замену за стотине препорука на фејсбуку уграђених у ”шири даље” механизам и повећање читаности која уз тај механизам иде.

дакле, мени је б92 рачуница јасна. сад свако нека уради своју рачуницу и то је то.
marco_de.manccini marco_de.manccini 06:58 16.10.2010

’беш препоруке, it's not about sushi again

понекад сам непотребно опширан. извињавам се. али да ипак додам још ово.

препоруке саме за себе не значе ништа за б92. њихова једина функција је да, ако је могуће, повећају читаност. пребацивањем препорука на терен фејсбука, где има мали милион потенцијалних читаоца и где су механизми препорука, промоција, повезивања и сличних заврзлама већ фино разрађени, б92 се бори за много веће тржиште него што смо ми овде.

корисницни, овдашњи, већ постојећи, по обичају, нити се за шта питају ниту имају много опција. желимо да се бакћемо с фејсбуком, не желимо, желимо да се бакћемо с б92, не желимо, а успут, најмање битно од свега, важне су нам препоруке, или нису. ето то су опције, па бирајмо.

а шта би било да сам ја краљ је једна сасвим друга прича. и има срећан крај.
maksa83 maksa83 12:08 16.10.2010

Re: пишем два памтим један

дакле, мени је б92 рачуница јасна. сад свако нека уради своју рачуницу и то је то.

Da, sve si, naravno, u pravu.

Ovaj potez će im na neke srednje-duge staze verovatno doneti dodatni exposure, što je uvek dobro za sve, ali će svakako promeniti ovaj krajolik ako fora upali tj. ako krene to masovno FB lajkovanje ovdašnjih blogouradaka. Alternativno broj preporuka će prosto globalno pasti, i to je to. To je jedna od onih promena za koju ne znaš da li će od nje biti bolje ili gore, a tu vrednosni sudovi i nemaju puno smisla - nekome će biti bolje, nekome gore, uvek je tako kad se stvari menjaju.

Ono što je izuzetno ružno (zapravo ne mogu da kažem ništa što gordanac nije već jako dobro rekla) je ukidanje izbora i forsiranje - "ako hoćeš da preporučiš, otvori FB nalog". Rado bih rekao da je to presedan ovdašnje poslovne politike ali okačih gore link na ycombinator (vrlo štovan hub u tom svetu) thread u kome neki tip kuka na isto to. Opet, razumeo bih taj potez da je npr. ovo neki start up koji nema vremena-volje-resursa da odradi svoj authentication, ali ne - ovaj sajt to ima, ali je dodatno odlučio da ti postojeću funkcionalnost odjednom uslovi (ne dopunjuje, nego baš uslovi) imanjem FB naloga. E, to je arogantno siledžijstvo o kome piše gordanac gore, i bilo bi zanimljivo znati čija je to briljantna odluka. Ko god da je pokazuje elementarno nepoznavanje psihologije korisnika i u krajnjoj liniji ko-vas-jebe nepoštovanje. Kada bi taj uređivao portal čiji opstanak zavisi od posećenosti backlash takve odluke bi ga brzo skinuo sa mesta na kome se bilo šta bitno odlučuje. Nota bene - ne mislim da je ovo odluka Tajanstvene Urednice. Nemam nikakvog osnova za to, ali tako mi se eto čini.

Pozitivan način da se ovo gleda bi bio - kukali smo (poneko) na hermetičnost bloga92? Ovo je korak u suprotnom smeru. (Na ne bude nesporazuma, meni se odluka ne sviđa.)
antioksidant antioksidant 12:21 16.10.2010

Re: пишем два памтим један

i bilo bi zanimljivo znati čija je to briljantna odluka. Ko god da je pokazuje elementarno nepoznavanje psihologije korisnika i u krajnjoj liniji ko-vas-jebe nepoštovanje.

ili jednostavno poučen iskustvima shvata da to tako prolazi: ldp je ušao u gradsku vladu, ds se "pomirio" sa sps-om, sps glasao za osudu zločina u srebrenici...

)da ostanem pri politickim temama jer politika je nesto sto definise nacine na koji se uredjuju odnosi medju ljudima).
Milutin Milošević Milutin Milošević 12:23 16.10.2010

Re: пишем два памтим један

Nota bene - ne mislim da je ovo odluka Tajanstvene Urednice. Nemam nikakvog osnova za to, ali tako mi se eto čini.

Ovde si (kao i u celom komentaru) potpuno u pravu. TU nije mogla da utiče na nezgrapnost sprovodjenja ove odluke, kakva god ona bila.
marco_de.manccini marco_de.manccini 15:18 16.10.2010

Re: пишем два памтим један

To je jedna od onih promena za koju ne znaš da li će od nje biti bolje ili gore, a tu vrednosni sudovi i nemaju puno smisla

Не знам ни ја да ли је рачуница тачна. али је та. Успут, не само да ми се чини, него сам сигуран да ове одлуке не долазе од ТУ. Тичу се ширег аспекта и начина презентирања целе медијске куће, а ено има дугме ”б92 на фејсбуку” на насловној б92 (не блога већ б92).
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 15:27 16.10.2010

Re: пишем два памтим један

не само да ми се чини, него сам сигуран да ове одлуке не долазе од ТУ

naravno da ne dolaze. ona je urednica bloga a ne glavonja kreativnog centra b92 (ako to i dalje postoji?) i glavni strateg razvoja firme (a i to ne znam da li postoji )
Hansel Hansel 07:31 16.10.2010

Kompromis

A da Uredništvo&Tehnika obezbede obe opcije - kapiramo zašto je FB interesantan (mada nekima od nas subjektivno nije), pa i da progutamo glasanje sa FB-a, ali i neka vrate mogućnost davanja preporuka na stari način? Šta kažete? Pa, k'o u Utisku nedelje - glasovi gledalaca uključenih u program i SMS glasovi, odvojeno!
zilikaka zilikaka 16:10 16.10.2010

Re: Kompromis

A da Uredništvo&Tehnika obezbede obe opcije

Eto i ja da potvrdim da nikoda neću razumeti zašto uvođenjem nove isključuju staru opciju.
Da li postoji neko tehničko ograničenje
Mogu li da se posebno vode preporuke ovde i preporuke na FB, ili da sve idu u isti džak, od volje im?
G r o f G r o f 08:20 16.10.2010

gakh...

... jbt, fejsbook je kao korov.
očekujem da se jednog dana pojavi objava
Mirko je bio u WC-u, subota, 9.15
nsarski nsarski 08:38 16.10.2010

Re: gakh...

... jbt, fejsbook je kao korov.

Fejsbuk je vise kao globalna "Farma".
maksa83 maksa83 09:10 16.10.2010

Re: gakh...

Mirko je bio u WC-u, subota, 9.15

Naravno, svako kazanče za vodu će biti povezano sa FB-om, i imaćeš na njemu dugmić "Like" da oceniš kvalitet minulog rada i onda ćeš to moći sa svima da podeliš.

Kad si srećan i kad želiš
s drugim sreću tu da deliš
Kad si srećan neko sranje lajkuj ti
Milan Novković Milan Novković 09:57 16.10.2010

Re: gakh...

... jbt, fejsbook je kao korov.

Fejsbuk je vise kao globalna "Farma".

Jeste, i jedno i drugo (NŠarski, bilo bi tako dobro kad bi i ti koristio emoticons, ovako je nemoguće znati da li ti je bio smešak na licu dok si komentarisao, polu-grč neodobravanja, ili si, prosto, bio cool)

Samo, kad bi čovek obraćao pažnju na svašta tako bi mogao da se klasifikuje i život uopšte.

Primer, uzmimo Grofov, pošto je "reprezentativan":
Mirko je bio u WC-u, subota, 9.15

Zamisli odeš sa ortakom Mirkom u kafanu u subotu. U nekom trenutku čovek mora do WC-a, daće neku indikaciju, ne može tek tako u pola priče ćutke da ustane i ode, tebe, slučajno, interesuje koliko je sati i ono 9:15.

What's a big deal?


To mi u životu ne primećujemo nego, u proseku, nastavimo da mentalno vrtimo temu koju smo do tog trenutka zajedno vrteli.

Tako, na FB se dnevno gubi samo nekoliko minuta na ono što nas ne interesuje.
Skoro nemoguće je tih nekoliko minuta izbeći i u realnom životu.

Interesovanja su druga priča i ako je nama informacija da je Mirko bio u klonji problem nema neke velike veze sa FB-om pošto:

- Kao što NŠarski kaže možemo da gledamo farmu na TV-u. Pa pošto ni to nije pravi život onda...

- Možemo da sednemo na pravu klupu, preko puta prave kafane i skupljamo podatke za statističku distribuciju vlažnosti usana pravih pijanih ljudi preko puta.

Karikiram paralele, naravno, ali:

- Posmatram ove klince koje poznajem na FB-u i vidim da oni brzo nauče da filtriraju đubre.

- Interesantno je da se posle nekog vremena više viđaju sa ortacima uživo (online razmene sve više iniciraju želju za viđanjem uživo)

- Jeste problem da sve manje idu u parkove, bazene itd. ALi to je uopšte "online", eMedia problem.

Da ne tupim više evo dole priloga sa linkova, koje sam onomad već pozajmljivao u jednom svom blogu, B92 blogerke mcub, univerzitetski prof (ili reader, zaboravih) u UK na teme eLearninga, eCommerce i sličnog.

Došla na B92 2006, Drupal era, postavila nekoliko komentara, pitala što pišemo ovde kad je ovo zatvorena platforma i ne mogu svi da pišu, i otišla.

Ko je ne poznaje uživo kvalitetne reference, pointere i mišljenja od nje može da nađe samo na FB. Tamo je i mnogo B92 blogera, neki su autori, neki nisu, neki bili pa sad više nisu i mnogi jako kvalitetni.

Evo šta je meni mcib onomad poslala:

The 2009 THE HORIZON REPORT by The New Media Consortium and EDUCAUSE Learning Initiative

EDUCAUSE is a nonprofit association whose mission is to advance higher education by promoting the intelligent use of information technology. EDUCAUSE helps those who lead, manage, and use information resources to shape strategic decisions at every level....

Pa abstract:

The annual Horizon Report is a collaborative effort between the New Media Consortium (NMC) and the EDUCAUSE Learning Initiative (ELI). Each year, the report identifies and describes six areas of emerging technology likely to have a significant impact on teaching, learning, or creative expression in higher education within three adoption horizons: a year or less, two to three years, and four to five years.
The areas of emerging technology cited for 2009 are:

Mobiles (i.e., mobile devices)
Cloud computing
Geo-everything (i.e., geo-tagging)
The personal web
Semantic-aware applications
Smart objects

...dalje...

Doc2: Confronting the Challenges of Participatory Culture: Media Education for the 21st Century - Henry Jenkins (sa kolaboratorima), Director of the Comparative Media Studies Program at the Massachusetts Institute of Technology (MIT)

Ceo dokumenat ima preko 70 stranica, iako je i Executive Summary više nego ilustrativan:

According to a recent study from the Pew Internet & American Life project (Lenhardt & Madden, 2005), more than one-half of all teens have created media content, and roughly onethird of teens who use the Internet have shared content they produced. In many cases, these teens are actively involved in what we are calling participatory cultures.A participatory culture is a culture with relatively low barriers to artistic expression and civic engagement, strong support for creating and sharing one's creations, and some type of informal mentorship whereby what is known by the most experienced is passed along to novices.A participatory culture is also one in which members believe their contributions matter, and feel some degree of social connection with one another (at the least they care what other people think about what they have created). Forms of participatory culture include:

Affiliations - memberships, formal and informal, in online communities centered around various forms of media, such as Friendster, Facebook, message boards, metagaming, game clans, or MySpace).

Expressions - producing new creative forms, such as digital sampling, skinning and modding, fan videomaking, fan fiction writing, zines, mash-ups).

Collaborative Problem-solving - working together in teams, formal and informal, to complete tasks and develop new knowledge (such as through Wikipedia, alternative reality gaming, spoiling).

Circulations - Shaping the flow of media (such as podcasting, blogging).

A growing body of scholarship suggests potential benefits of these forms of participatory culture, including opportunities for peer-to-peer learning, a changed attitude toward intellectual property, the diversification of cultural expression, the development of skills valued in the modern workplace, and a more empowered conception of citizenship. Access to this participatory culture functions as a new form of the hidden curriculum, shaping which youth will succeed and which will be left behind as they enter school and the workplace.

Some have argued that children and youth acquire these key skills and competencies on their own by interacting with popular culture.Three concerns, however, suggest the need for policy and pedagogical interventions:

The Participation Gap - the unequal access to the opportunities, experiences, skills, and knowledge that will prepare youth for full participation in the world of tomorrow.

The Transparency Problem - The challenges young people face in learning to see clearly the ways that media shape perceptions of the world.

The Ethics Challenge - The breakdown of traditional forms of professional training and socialization that might prepare young people for their increasingly public roles as media makers and community participants.

Educators must work together to ensure that every American young person has access to the skills and experiences needed to become a full participant, can articulate their understanding of how media shapes perceptions, and has been socialized into the emerging ethical standards that should shape their practices as media makers and participants in online communities.

A central goal of this report is to shift the focus of the conversation about the digital divide from questions of technological access to those of opportunities to participate and to develop the cultural competencies and social skills needed for full involvement. Schools as institutions have been slow to react to the emergence of this new participatory culture; the greatest opportunity for change is currently found in afterschool programs and informal learning communities.

Schools and afterschool programs must devote more attention to fostering what we call the new media literacies: a set of cultural competencies and social skills that young people need in the new media landscape. Participatory culture shifts the focus of literacy from one of individual expression to community involvement.The new literacies almost all involve social skills developed through collaboration and networking.These skills build on the foundation of traditional literacy, research skills, technical skills, and critical analysis skills taught in the classroom.

The new skills include:

Play - the capacity to experiment with one's surroundings as a form of problem-solving

Performance - the ability to adopt alternative identities for the purpose of improvisation and discovery

Simulation - the ability to interpret and construct dynamic models of real-world processes

Appropriation - the ability to meaningfully sample and remix media content

Multitasking - the ability to scan one's environment and shift focus as needed to salient details.

Distributed Cognition - the ability to interact meaningfully with tools that expand mental capacities

Collective Intelligence - the ability to pool knowledge and compare notes with others toward a common goal

Judgment - the ability to evaluate the reliability and credibility of different information sources

Transmedia Navigation - the ability to follow the flow of stories and information across multiple modalities

Networking - the ability to search for, synthesize, and disseminate information

Negotiation - the ability to travel across diverse communities, discerning and respecting multiple perspectives, and grasping and following alternative norms.

Fostering such social skills and cultural competencies requires a more systemic approach to media education in the United States. Everyone involved in preparing young people to go out into the world has contributions to make in helping students acquire the skills they need to become full participants in our society. Schools, afterschool programs, and parents have distinctive roles to play as they do what they can in their own spaces to encourage and nurture these skills.

.........

"If it were possible to define generally the mission of education, it could be said that its fundamental purpose is to ensure that all students benefit from learning in ways that allow them to participate fully in public, community, [Creative] and economic life." - New London Group (2000, p. 9)....


.....itd, da ne pokušavam s pričom zašto FB ima 500 miliona klijenata.
Milan Novković Milan Novković 10:14 16.10.2010

Re: gakh...

Naravno, svako kazanče za vodu će biti povezano sa FB-om, i imaćeš na njemu dugmić "Like" da oceniš kvalitet minulog rada i onda ćeš to moći sa svima da podeliš

Makso, ti si bar progresivan thinker - zar nije bolje GPS, GSM i Neural Inteface negde u glavi (meni slobodno mogu iz glave da odstrane nekoliko regiona da bi se napravilo mesta
angie01 angie01 10:47 16.10.2010

Re: gakh...

What's a big deal?


objasnila gordanac-vrlo razumljivo!


(NŠarski, bilo bi tako dobro kad bi i ti koristio emoticons, ovako je nemoguće znati da li ti je bio smešak na licu dok si komentarisao, polu-grč neodobravanja, ili si, prosto, bio cool)



da povuchem paralelu- eto doktor ima pravo da to shto ti pitash ostane u vazduhu-da ne definishe!

grofe,
kiss!
angie01 angie01 10:48 16.10.2010

Re: gakh...

meni slobodno mogu iz glave da odstrane nekoliko regiona da bi se napravilo mesta


hm,..mislim-da!
Krugolina Borup Krugolina Borup 10:12 16.10.2010

?

Božemeoprosti, ja upravo dadoh sama sebi preporuku na poslednji tekst. Nisam htela, majke mi. Kliknula sam da vidim šta će da se desi, ako se išta desi. I desilo se. Izgleda da mene taj njihov softver ne prepoznaje kao istu osobu ovdi i tamo?

Ono što mene LJUTI, ali baš LJUTI, jeste što se niko od nadležnih nije udostojio da nam se obrati i kaže koju ovim povodom. Da najavi, ili pak da obavesti nakon svršenog čina. A ne da, ko guske u magli, bauljamo ovom BELINOM i mantramo: "Šta se dešava? Šta se dešava?"

Supermode, gde si?
cult cult 10:15 16.10.2010

Re: ?

Kad su odveli potpalublje, ćutala sam...
Krugolina Borup Krugolina Borup 10:22 16.10.2010

Re: ?

cult
Kad su odveli potpalublje, ćutala sam...


Nije tačno da sam ćutala. Ukidanje potpalublja sam mogla da razumem, i bez objašnjenja, te sam tu odluku i branila.

Ovo ne razumem. Nije mi objašnjeno. Ako mi objasne, možda ću i da razumem.

Ali ne razumem da se nikad ništa ne objašnjava, ili u najmanju ruku OBAVEŠTAVA.
iris.davidovich iris.davidovich 10:49 16.10.2010

Re: ?

Ali ne razumem da se nikad ništa ne objašnjava, ili u najmanju ruku OBAVEŠTAVA.

Ono što mene LJUTI, ali baš LJUTI, jeste što se niko od nadležnih nije udostojio da nam se obrati i kaže koju ovim povodom. Da najavi, ili pak da obavesti nakon svršenog čina.

setih se sad jednog crtaca, kad sina, inace ribu, grdi majka:

"ribiću mladji,
po ceo dan za bilijarom,
ti si samo sitna riba
u ovom moru plavom"
angie01 angie01 10:50 16.10.2010

Re: ?

Ukidanje potpalublja sam mogla da razumem, i bez objašnjenja,


pa objasni i nama-sa slabijim kapiranjem!
Krugolina Borup Krugolina Borup 10:56 16.10.2010

Re: ?

Angie, nije bilo načina da B92 obezbedi potreban broj moderatora da redovno vodi računa o sadržaju svega što se u Potpalublju piše. B92 nije mogao sebi da dozvoli da se na stranicama s njihovim imenom objavljuju tekstovi puni, na primer, svakojake mržnje i uvreda, a nisu imali sredstava da zaposle armiju moderatora koji bi vodili računa da se to ne dešava.
cult cult 10:56 16.10.2010

Re: ?


te sam tu odluku i branila.

Sećam se tog žara.

Zo...
ne razumem da se nikad ništa ne objašnjava, ili u najmanju ruku OBAVEŠTAVA

Korisniče, svaki otpor je besmislen.
Krugolina Borup Krugolina Borup 11:00 16.10.2010

Re: ?

Korisniče, svaki otpor je besmislen.


Naravno da je besmislen. Zato otpor i ne pružam.
Samo pitam: zašto nas niko ništa ne obaveštava?
angie01 angie01 11:06 16.10.2010

Re: ?

nije bilo načina


hvala kru-neshto mi nije dovoljno,..dash ljudima mogucnost, oni se naloze, nastane neka atmosfera, ljudi pishu i ma svashta dobro i posle ih samo otkachish!



B92 nije mogao sebi da dozvoli da se na stranicama s njihovim imenom objavljuju tekstovi puni, na primer, svakojake mržnje i uvreda,


a kako to moze na glavnoj strani-iako je protiv pravila?!
cult cult 11:06 16.10.2010

Re: ?

Samo pitam: zašto nas niko ništa ne obaveštava?


Uvek će se naći mnogi Korisnik pun razumevanja za odluke blogouprave. On(a) će ostalim korisnicima objasniti zašto je to dobro, biti spreman da se baci u vatru i vodu, ako treba. Ni sneg, ni vetar, ni kiša...
angie01 angie01 11:08 16.10.2010

Re: ?

cult
Samo pitam: zašto nas niko ništa ne obaveštava?Uvek će se naći mnogi Korisnik pun razumevanja za odluke blogouprave. On(a) će ostalim korisnicima objasniti zašto je to dobro, biti spreman da se baci u vatru i vodu, ako treba. Ni sneg, ni vetar, ni kiša...


:)))))))))))))))

neshto mi deluje da smo mi u stavri chlanovi udruzenja Homer!
margos margos 11:08 16.10.2010

Re: ?

Samo pitam: zašto nas niko ništa ne obaveštava?

Zabole ih...
Eto zato.

Što, svakako, ne znači da nemamo prava da pitamo i/ili komentarišemo glupost i neotesanost.
ecce-florian ecce-florian 11:17 16.10.2010

Re: ?

Krugolina Borup
Angie, nije bilo načina da B92 obezbedi potreban broj moderatora da redovno vodi računa o sadržaju svega što se u Potpalublju piše. B92 nije mogao sebi da dozvoli da se na stranicama s njihovim imenom objavljuju tekstovi puni, na primer, svakojake mržnje i uvreda, a nisu imali sredstava da zaposle armiju moderatora koji bi vodili računa da se to ne dešava.
u

Auuu

Rezultat

Potbalublje nekažnjeno širi mržnju i uvrede širom neta po raznim blogovima gde još nije obezbeđena dostatna moderacija

Zapisano u zvezdama
Krugolina Borup Krugolina Borup 11:31 16.10.2010

Re: ?

hvala kru-neshto mi nije dovoljno,..dash ljudima mogucnost, oni se naloze, nastane neka atmosfera, ljudi pishu i ma svashta dobro i posle ih samo otkachish!


Surovi kapitalizam, ebi ga.

a kako to moze na glavnoj strani-iako je protiv pravila?!


Stvar percepcije.
Ono što ti smatraš uvredljivim, moderacija možda ne smatra?
angie01 angie01 11:38 16.10.2010

Re: ?

Stvar percepcije.
Ono što ti smatraš uvredljivim, moderacija možda ne smatra?


da nije malo suvishe jeftina demagogija!?

zar nije postavljen disklejmer-da ne bi bilo zabune?!


Surovi kapitalizam, ebi ga.


koliko sam videla-ziveci u surovom kapitalizmu-tamo se ljudi lome oko svojih korisnika, kako bi oni bili shto zadovoljniji, u shto vecem broju i koristili njihov medij do izbezuljenja!
JJ Beba JJ Beba 11:43 16.10.2010

Re: ?

Surovi kapitalizam, ebi ga.

tako mali mikica zamišlja kapitalizam.


Krugolina Borup Krugolina Borup 11:48 16.10.2010

Re: ?

koliko sam videla-ziveci u surovom kapitalizmu-tamo se ljudi lome oko svojih korisnika, kako bi oni bili shto zadovoljniji, u shto vecem broju i koristili njihov medij do izbezuljenja!


Stvarno ne znam šta nezadovoljne korisnike B92 bloga sprečava da koriste blog nekog drugog medija, koji čini više da ih privuče i da na njemu budu zadovoljniji nego ovde. Što je svima zinulo dupe da budu baš na B92 blogu?
marco_de.manccini marco_de.manccini 12:01 16.10.2010

Re: ?

Božemeoprosti, ja upravo dadoh sama sebi preporuku na poslednji tekst. Nisam htela, majke mi. Kliknula sam da vidim šta će da se desi, ako se išta desi. I desilo se. Izgleda da mene taj njihov softver ne prepoznaje kao istu osobu ovdi i tamo?

уопште им није важно да ли си иста особа или не, уопште им није важно да ли себи дајеш препоруке, улогуј се са више фејсбук налога ако имаш и препоручи себе са свих и то их не интересује, у ствари то би било супер све док на сваком фејсбук налогу имаш милион пријатеља који ће о твојој препоруци бити обавештени. то је све што се броји.

препоруке нису препоруке. оне су, од јуче и искључиво, механизам за промоцију.
kukusigameni kukusigameni 12:14 16.10.2010

Re: ?

Stvarno ne znam šta nezadovoljne korisnike B92 bloga sprečava da koriste blog nekog drugog medija, koji čini više da ih privuče i da na njemu budu zadovoljniji nego ovde.


Sad kad sam istetovirao na desnoj ruci B92 i password?
angie01 angie01 12:22 16.10.2010

Re: ?

Stvarno ne znam šta nezadovoljne korisnike B92 bloga sprečava da koriste blog nekog drugog medija, koji čini više da ih privuče i da na njemu budu zadovoljniji nego ovde. Što je svima zinulo dupe da budu baš na B92 blogu?


da , ovo su mi omiljene replike!

ne govore nishta-sem o autoru istih!

ako ti zagovarash klaustrofobiju -to je tvoje pravo,ili samo mogucnost, al ne znam kako nisi primetila, da je 21. vek i da je prilichno normalno da ljudi komuniciraju i da se dogovore!

eno na blogopenu se skupili i razmenili utiske, a mi smo josh uvek u zabezeku!

a btw-mnogi su i otishli da koriste neki drugi medij, a, kada se vec pozivash na kapitalizam i jbga, tamo se odgovorni trude-da se to NE dogodi, ili da- al u njihovim pravcu!
antioksidant antioksidant 12:22 16.10.2010

Re: ?

препоруке нису препоруке. оне су, од јуче и искључиво, механизам за промоцију.

lorde, svaka vam je zlatna
Krugolina Borup Krugolina Borup 12:41 16.10.2010

Re: ?

ne govore nishta-sem o autoru istih!


Ljubi te autor tako perceptivnu.
angie01 angie01 12:48 16.10.2010

Re: ?

Ljubi te autor tako perceptivnu.


pa vidi-ti, za koje te sad boli tuki i lako ih se odrichesh svojom percepcijom, su tebi omogucili prostor da se promovishesh i podrzali te-mislem, koliko ima tih nezadovoljnih, koji su tebi dali preporuke, glasali za autorsku opciju i popularizovali tvoj ngo!?

kako da ti kazem, ovaj blog, njegov znachaj i popularnost, (pa i tvoju), su napravili neki ljudi-koji sada ispadaju da nisu bitni!
Krugolina Borup Krugolina Borup 13:35 16.10.2010

Re: ?

pa vidi-ti, za koje te sad boli tuki i lako ih se odrichesh svojom percepcijom, su tebi omogucili prostor da se promovishesh i podrzali te-mislem, koliko ima tih nezadovoljnih, koji su tebi dali preporuke, glasali za autorsku opciju i popularizovali tvoj ngo!?

kako da ti kazem, ovaj blog, njegov znachaj i popularnost, (pa i tvoju), su napravili neki ljudi-koji sada ispadaju da nisu bitni!


Ako si ti iz mog mišljenja da je B92 imao opravdane razloge da ukine Potpalublje izvukla sve ovo gore što si izvukla, onda ja više na tu temu jednostavno nemam više ništa da kažem. Izuzev da si na mom blogu uvek dobrodošla da aktivno kritikuješ sve što smatraš da kritikovati treba. Ili, pak, da pasivno isti ignorišeš, da mu ne bi pridavala važnost koju ne zaslužuje.

Svi koji se prepoznaju u tvom korišćenju množine, takođe.

angie01 angie01 14:13 16.10.2010

Re: ?

izvukla sve ovo gore što si izvukla,


nisam nishta izvukla-ti si lepo objasnila i rekla da si podrzala, sa sve cudjenjem, shto su josh uvek prisutni, oni koji imaju neshto da kazu drugachije!

da aktivno kritikuješ sve što smatraš da kritikovati treba. Ili, pak, da pasivno isti ignorišeš, da mu ne bi pridavala važnost koju ne zaslužuje.


pa dobro, malicioznost je vrlina, valjda, ako je toliko zastupljena!

pa ne mora uvek da se kritikuje:))), a, posle tvoje vukove diplome date onom tuznom dogadjaju, verovatno ne bi kritikovali isto, shto je valjda i dobro-pod jedan, a to oko ignorisanja-ja lichno sam podrzala mnoge autore- chak iako se nisam bash sa istima slagala, svaki put, kada je neko trebao podrshku-ja sam bila medju onima koji su tu podrshku dali-pa i tebi,..to shto ne komentarishem uvek sve shto prochitam- ne znachi to besmisleno, shto si ti napisala-barem ne kod mene, ne znam zashto i kako to rade drugi!

al, ako vec tako razmishljash-onda valjda i tvoje nepojavljivanje na tudjim blogovima-isto znachi=da ih pasivno ignorishesh, da im ne bi pridavala vaznost koju ne zasluzuju.
Krugolina Borup Krugolina Borup 15:24 16.10.2010

Re: ?

Andži, predajem se, pobedila si.
Sve si u pravu, ja sam jedno odvratno biće.
Stidim se.
uros_vozdovac uros_vozdovac 16:30 16.10.2010

Re: ?

Krugolina Borup

Stvarno ne znam šta nezadovoljne korisnike B92 bloga sprečava da koriste blog nekog drugog medija, koji čini više da ih privuče i da na njemu budu zadovoljniji nego ovde. Što je svima zinulo dupe da budu baš na B92 blogu?


Ovo je jako ružno rečeno.
angie01 angie01 16:44 16.10.2010

Re: ?

Andži, predajem se, pobedila si.
Sve si u pravu, ja sam jedno odvratno biće.
Stidim se.


nisi-samo se shlihtash!:)))
ecce-florian ecce-florian 16:56 16.10.2010

Re: ?

uros_vozdovac
Krugolina Borup

Stvarno ne znam šta nezadovoljne korisnike B92 bloga sprečava da koriste blog nekog drugog medija, koji čini više da ih privuče i da na njemu budu zadovoljniji nego ovde. Što je svima zinulo dupe da budu baš na B92 blogu?


Ovo je jako ružno rečeno.

Ma jok.
To je samo Kru prepevala ono . Ako ti ovde nije dobro, što i dalje dolaziš.
ili
Ako ti ovde nije dobro , ko te drži
Nemoj bre na Kru.Nije ona jedina zastupala ove stavove.
Pokazivanje vernosti i razumevanja je povremeno omiljena disciplina.
uros_vozdovac uros_vozdovac 17:46 16.10.2010

Re: ?

ecce-florian

Nemoj bre na Kru.Nije ona jedina zastupala ove stavove.
Pokazivanje vernosti i razumevanja je povremeno omiljena disciplina.


Pouzdao sam se u očiglednu senzibiliranost na nepravdu, bahat tretman i fight the power pogled na svet. Ali sam, izgleda, video samo ono što želim da vidim. Mene lično ovo ne dotiče nimalo, nit ću ja komentarima stići do autorske nit ću da cimam lične veze da dobijem autorsku. Blog za svoju dušu i dušu prijatelja pišem na drugom mestu. Mada, iako nemam nikakvog interesa umem da prepoznam očiglednu nepravdu, bahat tretman i hoću da se bunim.

Za Krugolininu borbu imam razumevanja i hoću da pomognem, koliko god treba, što se Krugolininog stava tiče i dalje mi se izgleda ružno.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 19:49 16.10.2010

Re: ?

Za Krugolininu borbu imam razumevanja i hoću da pomognem, koliko god treba, što se Krugolininog stava tiče i dalje mi se izgleda ružno.


Slazem se Urose.

I nije samo ruzno nego ako se kaze

Stvarno ne znam šta nezadovoljne korisnike B92 bloga sprečava da koriste blog nekog drugog medija, koji čini više da ih privuče i da na njemu budu zadovoljniji nego ovde.

Surovi kapitalizam, ebi ga.


onda se oduzima pravo i svim ljudima koji se ovde bune protiv odluke sa preporuka da kazu bilo sta. Jer eto niko ih 'ne sprecava da koriste blog drugog medija'. Sto nije sporno, eto nekoliko ljudi su vec pomenuli da razmisljaju o promeni mesta. Ali ako se to desi od bloga b92 nece ostati nista osim imena.
uros_vozdovac uros_vozdovac 20:11 16.10.2010

Re: ?

Još jednu i neću, obećavam...
Surovi kapitalizam, ebi ga.


Baš vala, sve kapitalista do kapitaliste, iza njih stupaju menadžer do menadžera, pa ekspert do eksperta.

Au!

A gde je taj ebeni kapitalzam bio kad je B92 tulio upomoć? Kad smo išli da ga branimo, mi mali iz potpalublja, koji bez moderacije eksperta ne umeju da pišu dostojno imena B92? Što nam onda ne rekoše da se ne akamo?
Unfuckable Unfuckable 12:29 16.10.2010

DB ubija petkom

Ista ona mala pamet i velika bahatost koja nas je zimus uveseljavala svojom arogancijom i dosledno – pa što ne reći i bezobrazno - ignorisala mali milion saveta, ideja, preporuka i rešenja u pogledu funkcionalnosti i izgleda bloga B92 koje smo davali, dakle isti taj mali „B92 – to sam ja – Staljin“ je kreator ove gluposti čijoj se impresivnoj veličini divimo već preko 24 sata.

Kao što smo već ranije naučili od DB-a, najbolji i najpraktičniji dan za ubijanje je petak jer, kao što reće Jelica gore – do ponedeljka ima dovoljno vremena da se usijanje ohladi.

To što će fekalije da lete po glavama nedužnih (u ovom slučaju, kao i zimus: Urednica i Moderatori) zombiranim dahijama iz web tima apsolutno je nebitno: realno je očekivati da će ventilator u koji je uleteo feces već nekako crći do ponedeljka.

Baš kao i zimus, gde su od sve silesije (bar 10 gusto kucanih A4 strana) naših predloga i ideja videli jedino bezobrazluk i poziv na pobunu - tako i sada taj trust pilećih mozgova bez ikakve realne veze sa blogerima i blogom donosi spektakularno dalekovide strateške odluke i radi plastičnu hirurgiju motornom testerom očekujući da njihovu mudrost i hirušku veštinu brani i objašnjava neko drugi - koga su po ko zna koji put mudro isturili na najzabavniju, i najprofitabilniju svakako, poziciju između čekića i nakovnja.

Uopšte ne želim da se petljam u logiku i benefite odluke da se blog B92 na neki način integriše sa FB, čak sam – lično se uverivši kao i svi vi u limitiranost vijuga inženjera ovakvih akcija - i pomalo srećan što se nisu dosetili da svakom registrovanom blogeru automatski otvaraju i FB nalog, još smo i dobro prošli
(što me, opet, u narednim danima od takvih Kardeljevih manekena ne bi uopšte začudilo, naprotiv! Pa ni za FM nas niko ništa nije pitao, jelte?)
ali moram da se zapitam zašto je postojeća opcija davanja preporuka iz B92 naloga – ukinuta?
Pretpostavljam da bi nezadovoljstvo svih nas bilo daleko manje i nešto drugačijeg karaktera da je ta opcija ostavljena.
Dakle: vraćaj nam preporuke a na FB – ko voli nek izvoli.
Milan Novković Milan Novković 12:36 16.10.2010

Re: DB ubija petkom

srećan što se nisu dosetili da svakom registrovanom blogeru automatski otvaraju i FB nalog

Zamisli tu twilight zonu, tektonski pomeraj, nas što bi tad imali dva FB računa banuju, i na FB ostane samo "sveža krv"
antioksidant antioksidant 12:37 16.10.2010

Re: DB ubija petkom

vraćaj nam preporuke a na FB – ko voli nek izvoli.

ovo je daleko od besmislenog pa ga lajkujem, podrzavam i dajem mu preporuku
nije mi jasno zasto su preporuke bitne ali ocito je da izvesnom broju ljudi (koji su veoma bitni za identitet ovog mesta) nedostaju
a cak i onima kojima su nebitne (tu ubrojte i mene) izrazito smeta odsustvo bilo kakve komunikacije. ok, volim ja kada mi marko mancini li maksa sve lepo objasne ali oni su moji drugari i pomazu mi da se snadjem iz dobre volje (da ne kazem cistog altruizma) ali zar nema nekog ciji je to posao?
dakle da ponovim - dajte obracanje predsednika iz rumunije i razmotrite da ostane i stari nacin preporucivanja
Unfuckable Unfuckable 12:40 16.10.2010

Re: DB ubija petkom

nije mi jasno zasto su preporuke bitne ali ocito je da izvesnom broju ljudi (koji su veoma bitni za identitet ovog mesta) nedostaju
a cak i onima kojima su nebitne (tu ubrojte i mene) izrazito smeta odsustvo bilo kakve komunikacije.


Ok, da dodam: preporuke su bitne u smislu prava.
Nije logično da korisnik FB ima veća prava od registrovanog B92 blogera
maksa83 maksa83 12:52 16.10.2010

Re: DB ubija petkom

Nije logično da korisnik FB ima veća prava od registrovanog B92 blogera

Ako je neregistrovani korisnik Telekomovog ADSL-a imao veća prava od registrovanog korisnika B92 bloga, ne bih se šokirao da sa FB bude isto tako.
angie01 angie01 12:56 16.10.2010

Re: DB ubija petkom

Ako je neregistrovani korisnik Telekomovog ADSL-a imao veća prava od registrovanog korisnika B92 bloga, ne bih se šokirao da sa FB bude isto tako.


oteli nam rodjene nikove-pa svi morali da prihvatimo prezimena od udaje!
Milan Novković Milan Novković 13:03 16.10.2010

Re: DB ubija petkom

Ok, da dodam: preporuke su bitne u smislu prava.
Nije logično da korisnik FB ima veća prava od registrovanog B92 blogera

Da, potpuno si u pravu.

I samo koristim priliku da se još jednom vratim na jednu svoju nit (sorry Unfuck, veseo subotnji dan :

- FB u ovom blogu privlači previše pažnje, po mom mišljenju

- I Gordanac je potpuno u pravu sa svojom linijom o silovanju

Meni i dalje najviše smeta što ovi ljudi što vode blog nisu dovoljno sposobni, inspirativni, kreativni, iskusni, kako ko hoće to da nazove.

Oni uništavaju, ne kreiraju. I meni posbno smeta podrivanje kreativnosti od strane onih koji su manje kreativni.

I neka količina nasilja može da se proguta kad je nasilnik kreativan. Karajan je u Berlinskoj Filharmoniji bio pomalo siledžija, ali je od njih napravio veliku stvar, svaki pojedinac je bio dovoljno sposoban da ima uspešnu solo karijeru, ali je Berlinsk Filharmonija za vreme Karajana bila neodoljiv kreativni magnet.

Ovde, na blogu B92, problem ide dotle da se uništava nešto što ume da bude posebno progresivno u auto-pilotskom modalitetu, gde top menadžerski brass može slobodno da se premesti u kafe kuhinju.

Ali strast za menadžerskom "kreativnošću" je teško ugasiti - sećam se jedne davne priče, istinite, o strašću za neurohirurškom praksom koja nije utihnula ni kad su prsti počeli da drhte.
maksa83 maksa83 13:15 16.10.2010

Re: DB ubija petkom

Meni i dalje najviše smeta što ovi ljudi što vode blog nisu dovoljno sposobni, inspirativni, kreativni, iskusni, kako ko hoće to da nazove.

Meni je još uvek najzanimljiviji mindset iza ove odluke.

Pazi, imaš ovo ovde, i imaš FB. Hoćeš da povećaš izloženost ovog ovde.

Postoje dva moda:

- Šta mogu da uradim da omogućim korisnicima promovisanje Bloga92 kroz FB?
- Šta mogu da uradim da navedem korisnike da promovišu Blog92 na FB?

I u normalnom svetu tu se staje.

Ovde imamo treći stepen:

- Šta mogu da uradim da primoram korisnike da promovišu Blog92 na FB?

Ta patologija me zbunjuje i intrigira.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 14:42 16.10.2010

Re: DB ubija petkom

Ta patologija me zbunjuje i intrigira.

još uvek? mene pak zbunjuju bilo kakva, pa i najmanja, očekivanja od web office-a.
margos margos 15:16 16.10.2010

Re: DB ubija petkom

Unf
Ok, da dodam: preporuke su bitne u smislu prava.

Za mene su preporuke važne i kao skretanje pažnje na neki tekst - nije obavezno da je kvalitetan, nekada je samo informativan, a nekada (samo) intrigantan.
marco_de.manccini marco_de.manccini 15:34 16.10.2010

Re: DB ubija petkom

Ovde imamo treći stepen:

да, тај трећи степен је занимљив. потпуни недостатак идеје да се може, дозвољавањем и интерних и спољашних препорука, свесно отказати од промотивног аспекта препорука корисника који нису улоговани на фејсбук, али сачувати при томе оно што трули капиталисти овде зову good will (а што је ресурс који се не расипа олако и кошта ништа мање од добре промоције).

али изнеађења су одавно престала. трећи степен уопште није нов.

ЕДИТ. сваки пут кад оставим коментар добијем internal server error. коментар се сачува, али ја морам да чекам минут два да поново могу да дођем на блог. надам се да нећу морати и коментаре да пишем с фејсбука да би све радило како треба.
Hansel Hansel 16:17 16.10.2010

Re: DB ubija petkom

ignorisala mali milion saveta, ideja, preporuka i rešenja u pogledu funkcionalnosti i izgleda bloga B92 koje smo davali,

Ja sa svoje strane da dodam da još nije ispravljen bag:

" + ) = .



ecce-florian ecce-florian 17:01 16.10.2010

Re: DB ubija petkom

Jest' tačno da treći stepen nije nov, al' je zato efikasan.
Vi napolju samo trošite i dalje novac na te dobrovoljce , mi smo ovde bre siromašni i trebali bi da imate više razumevanja. Ne mož' da se ovde razbacuješ resursima tek tako
omega68 omega68 13:21 16.10.2010

izvinjavam se

ja sam kriv. Ubijte me , streljajte.
Znao sam da ću da napravim sranje čim sam shvatio da sam na pretposlednjem Kara Gaćinom blogu uspeo da odjednom dam tri ( 3 ) preporuke.
Prvu
Poslednju
I nijednu više
jasnaz jasnaz 14:56 16.10.2010

mrežarenje

zilikaka zilikaka 16:43 16.10.2010

E, blago nama!

Ko što rekoste, oni delali u petak pred kraj radnog vremena, mi se uzmuvali, digli jednodnevnu dreku, i... ništa.
Sad subota, mi lepo varimo po ćoškovima, napolju kiša...
Ko će se sekira više...
Nego, ako mislimo da išta uradimo, mora da menjamo način.
Sutra pre ručka (obavezno na prazan stomak, jer će u protivnom da nam se drema) da se mi svi odavde okupimo na tajnom mastu i krenemo u frontalnu borbu.
Na čelo mećemo Krkara. On em je domaćin i inicijator ove dreke, em dimenziono odgovara tom mestu.
Sa njegove leve i desne strane po jedan odgovarajući, da nosi barjak (treba visoki, al nemoj da ih vetar prevrće).
I uopšte, taj prvi red mora biti gabaritno upečatljiv. Ako reše da pucaju u nas, bar da se ne brukamo! Iza već može ko stigne, i tako ih kamere neće uhvatiti.
Ja mogu da (na znak vrlog nam vođe ili već nekog iz protokola) počnem pesmu. Odlično vladam opusom iz NOB-a, i uopšte revolucionarnim programom.
Parole da donesu oni pismeniji, i da se dogovorimo ko će ih pregleda i spravi greške. Dobro je i ako neko zna neki strani jezik, neka napiše nešto prigodno. Možda dođu i strane TV.
A ovo do sutra da navežbate!


krkar krkar 17:38 16.10.2010

Re: E, blago nama!

Na čelo mećemo Krkara. On em je domaćin i inicijator ove dreke, em dimenziono odgovara tom mestu.
Sa njegove leve i desne strane po jedan odgovarajući, da nosi barjak (treba visoki, al nemoj da ih vetar prevrće).
I uopšte, taj prvi red mora biti gabaritno upečatljiv. Ako reše da pucaju u nas, bar da se ne brukamo! Iza već može ko stigne, i tako ih kamere neće uhvatiti.


Znači, mi dvometraši treba da izginemo da bi neki od vas sitnijih postao Napoleon?

Dobro, nek pucaju, ja i sada držim čas!
Kazezoze Kazezoze 18:04 16.10.2010

Re: E, blago nama!

Na čelo mećemo Krkara. On em je domaćin i inicijator ove dreke, em dimenziono odgovara tom mestu.

e, moja ti, krkar je jebena spijuncina, zar ti to vec nije jasno do sada.
zar nisi do sada primetila da on o svemu sve zna, ali nikad ne daje imena... a nastup mu je ko u djenerala mladica - autoritativan i sa visine (boldovan).
nisam sasvim siguran da li radi za biu ili ciu, ali sasvim se uklapa u najnoviju fb spijunazu koju nam namece b92.
mene mogu da povuku za__________ jer sam uspeo da odjavim nalog sa fb, a zanimanje za ovaj blog mi je ionako davno opalo.
antioksidant antioksidant 18:16 16.10.2010

Re: E, blago nama!

Znači, mi dvometraši treba da izginemo

прво да кажем да сам отворио налог на фејсбуку
твитер ћу сутра
шта ћу кад волим промене, навели ме мангупи да пробам (мод бр.2 о коме макса прича горе)
друго - имам 2 метра па ми некако иде
ПРАВДА ЗА СТАРЕ ПРЕПОРУКЕ
и да вас обавестим да ћу и у понедељак питати зашто се третирамо као да нас нема?
и треће и најважније
знате ли ВИ колико се зезате са приватношћу?
Unfuckable Unfuckable 18:25 16.10.2010

Re: Pitati, jašta!

и да вас обавестим да ћу и у понедељак питати зашто се третирамо као да нас нема?

Ključno, ukoliko si mislio na najavu bloga.
Dakle, ne dozvoliti Kardeljevim manekenima da pomisle da je vikend obavio posao.
Ako već oni pokušavaju da obesmisle mogućnost postavljanja bilo kakvog prokletog pitanja sa naše strane, treba i mi da obesmislimo njihovu podlu taktiku.
Nema ni jednog pametnog, logičnog ili "tehničkog" razloga da ne vrate registrovanim blogerima mogućnost da daju preporuke na tekstove.
Ili neka onda to omoguće apsolutno svima (ionako je trećina Srbije na fejsu, jel?) tako će najlakše obesmisliti preporuke, ako im je to bio cilj.
AlexDunja AlexDunja 18:26 16.10.2010

Re: E, blago nama!

знате ли ВИ колико се зезате са приватношћу?

o, da:)
antioksidant antioksidant 18:35 16.10.2010

Re: E, blago nama!

AlexDunja
знате ли ВИ колико се зезате са приватношћу?

o, da:)


Ključno, ukoliko si mislio na najavu bloga.
mislis na nedostatak bilo kakve najave
Nema ni jednog pametnog, logičnog ili "tehničkog" razloga da ne vrate registrovanim blogerima mogućnost da daju preporuke na tekstove.
za prva dva se slazem za treci ne znamo a i ako postoji red ga je objaviti
Unfuckable Unfuckable 18:50 16.10.2010

Re: E, blago nama!

ok, ne znam koliko sam se jasno izrazio - ako je to što ćeš pitati u stvari najava bloga za ponedeljak, u radno vreme, kada opravdano očekujemo da Majstori Majstori najzad malo bace pogled na svoje laptopove - na kojima vide sve ali ne primećuju ništa - a u očekivanju basnoslovnog skoka čitanja, preporuka i sveopšteg boljitka ovog mesta kom su doprineli svojim ingenioznim rešenjima - onda apsolutno podržavam:
treba da pročitaju šta mi, registrovani blogeri mislimo o toj njihovoj kolosalnoj ideji, pa sve i neka im opet utrne patka (za koju iskreno sumnjam da je poseduju) jer ipak - manijake ne treba puštati da neometano činodejstvuju.

Što se tiče tog "tehničkog" dela: pazi; jedva čekam da spakuju opet neki spin kako je "jednostavno neizvodljivo", nepovratno, ovo - ono...a sve u očekivanju da se opet par gikova naloži i upre da im pokaže da jeste izvodljivo, na šta će ovi naravno samo odmahnuti rukom i počešati ona atrofirana jajca ili ono malo proređene kosice iznad isto tako atrofiranog mozga, te cezarovskog pogleda ka moderaciji prosiktati kroz zube: "poseci bundžije"
antioksidant antioksidant 19:33 16.10.2010

Re: E, blago nama!

ako je to što ćeš pitati u stvari najava bloga za ponedeljak, u radno vreme, kada opravdano očekujemo da Majstori Majstori najzad malo bace pogled na svoje laptopove - na kojima vide sve ali ne primećuju ništa - a u očekivanju basnoslovnog skoka čitanja, preporuka i sveopšteg boljitka ovog mesta kom su doprineli svojim ingenioznim rešenjima - onda apsolutno podržavam:
mislim da je ovo prvi blog za koji imam podrsku pre nego sto je i napisan :)
nisam mislio blog da pisem po toj temi ali hajde, jeste bitno za ljude koji su aktivni ovde a to je ono sto je b92 u vipblogub92
Bili Piton Bili Piton 19:36 16.10.2010

Re: E, blago nama!

antioksidant

прво да кажем да сам отворио налог на фејсбуку


vamo linka na PP oma.

знате ли ВИ колико се зезате са приватношћу?


pravo da ti kažem (a znam da sam ovde verovatno u manjini) mene zdravo zabole patka. nit sam terorista nit sam pedofil, što je jedino što nekog u vezi sa mnom u principu može da zanima
topcat topcat 19:52 16.10.2010

Re: E, blago nama!

Bili Piton

pravo da ti kažem (a znam da sam ovde verovatno u manjini) mene zdravo zabole patka. nit sam terorista nit sam pedofil, što je jedino što nekog u vezi sa mnom u principu može da zanima


Kakve to ima veze?
Da li to znači da su oni koji ne žele da im se lik i djelo razvlači blogom (Fejsom itd), automatski kriminalci?

How about some respect?
Bili Piton Bili Piton 20:04 16.10.2010

Re: E, blago nama!


topcat

Kakve to ima veze?
Da li to znači da su oni koji ne žele da im se lik i djelo razvlači blogom (Fejsom itd), automatski kriminalci?

How about some respect?


Prvo, što uskačeš u zaključke i drugo, što si se sva primila toliko?
topcat topcat 20:19 16.10.2010

Re: E, blago nama!

Bili Piton

Prvo, što uskačeš u zaključke i drugo, što si se sva primila toliko?


Zato što svojim stavom insinuiraš da oni koji nisu spremni na određen stupanj kontrole svog privatnog života od strane "nadređenih", automatski nešto skrivaju.
Danas malo tko vodi računa o jednostavnoj činjenici da te samoovlašteni "nadređeni" nemaju pravo kontolirati.
Imaš pravo navući zavjesu kad navečer upališ svjetlo i nitko te nema pravo dovoditi u situaciju u kojoj se radi toga moraš pravdati.

Ako ti je lakše, protumači kao "puše na hladno".
Bili Piton Bili Piton 20:21 16.10.2010

Re: E, blago nama!


topcat
Bili Piton

Prvo, što uskačeš u zaključke i drugo, što si se sva primila toliko?


Zato što svojim stavom insinuiraš da ako nisam spremna na određen stupanj kontrole svog privatnog života od strane "nadređenih", mora da nešto skrivam.


Ama ko uopšte o tebi nešto govori??


topcat topcat 20:26 16.10.2010

Re: E, blago nama!

Bili Piton

Ama ko uopšte o tebi nešto govori??


Govorim općenito.
Promijenit ću lice. Možda bude jasnije.


In d min tajm...STIGAO JE! ; )))

Internal Server Error

The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request.

Please contact the server administrator, webmaster@localhost and inform them of the time the error occurred, and anything you might have done that may have caused the error.

More information about this error may be available in the server error log.
Unfuckable Unfuckable 20:31 16.10.2010

Re: E, blago nama!

mislim da je ovo prvi blog za koji imam podrsku pre nego sto je i napisan :)
nisam mislio blog da pisem po toj temi ali hajde, jeste bitno za ljude koji su aktivni ovde a to je ono sto je b92 u vipblogub92


Pojasniću: ako se umelo i moglo pisati bezbroj blogova o gej Prajdu i posledičnom huliganizmu - tj o pravu nekoga na nešto - pa o 5.oktobru, četnicima, ustašama i partizanima...ne vidim ništa sporno u tome da se napravi ista količina tekstova glede ovog bahaćenja ovde i prava registrovanih blogera da u svojoj Kući, u pogledu prava pristupa, budu ravnopravni sa korisnicima neke druge socijalne mreže, mreže koja se ovim nepametnim i slepačkim potezom Majstora Majstora debelo favorizuje.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 20:39 16.10.2010

Re: E, blago nama!

Pojasniću: ako se umelo i moglo pisati bezbroj blogova o gej Prajdu i posledičnom huliganizmu - tj o pravu nekoga na nešto - pa o 5.oktobru, četnicima, ustašama i partizanima...ne vidim ništa sporno u tome da se napravi ista količina tekstova glede ovog bahaćenja ovde i prava registrovanih blogera da u svojoj Kući, u pogledu prava pristupa, budu ravnopravni sa korisnicima neke druge socijalne mreže, mreže koja se ovim nepametnim i slepačkim potezom Majstora Majstora debelo favorizuje.


To moze biti vid protesta, neka sto vise autora/autorki u ponedeljnik napise po tekst na zadatu temu, ili drugi predlog, neka sto vise autora/autorki tog dana objave prazan blog sa istim naslovom. Ima da pljuste preporuke sa FB. Doduse ovo se mora kordinisati. Gde je onaj sekretar?
antioksidant antioksidant 21:25 16.10.2010

Re: E, blago nama!

Pojasniću: ako se umelo i moglo pisati bezbroj blogova o gej Prajdu i posledičnom huliganizmu - tj o pravu nekoga na nešto - pa o 5.oktobru, četnicima, ustašama i partizanima...ne vidim ništa sporno u tome da se napravi ista količina tekstova

pa napravi unf, ko ti brani... cini mi se da imas primedbi na tudje odabire tema koje ih interesuju...
pogresan pristup veruj mi
ja cu smisliti nesto za pon, zato to mi je stalo do ljudi kojima je stalo. ali nemam potrebu pravdati se ikome za teme o kojima ppisem
Unfuckable Unfuckable 21:35 16.10.2010

Re: E, blago nama!

mislim da se nismo razumeli, i mislim da ti niko ništa nije tražio - pravdanje ponajmanje - ali ne bih dalje da insistiram.
A spinove povodom toga koje mi se teme dopadaju a koje ne, ne želim trenutno da komentarišem.
Jer, u ovom momentu najmanje je bitno kome se koja tema manje ili više dopada, kao i to koga manje ili više zabole ali će (eto dobrote!) da se solidariše - ali jeste veoma bitno koliko je ovaj potez Majstora glup i disfunkcionalan.

Pozdrav.
antioksidant antioksidant 21:52 16.10.2010

Re: E, blago nama!

mislim da se nismo razumeli

moguce
zilikaka zilikaka 22:28 16.10.2010

Re: E, blago nama!

Znači, mi dvometraši treba da izginemo da bi neki od vas sitnijih postao Napoleon?

Slušaj, neje bitno da si dvometraš, nego da onako ukupno imaš gabarite (može i zapreminski), teže će te obale
Nego, vidim da si ne novom mestu prihvatio ideju, al menjaš scenografiju. Umesto sebe, na čelo meto žene i nejač. Pravi menaŽDer!
e, moja ti, krkar je jebena spijuncina, zar ti to vec nije jasno do sada.

Pa zato sam i predložila da ga svi sledimo, al on veštim manevrima pokušava da se izvuče. Obučen, nema šta!
ime_korisnicko ime_korisnicko 17:23 16.10.2010

sta to radis, buldozeru jedan

Dobar dan, izvinite, moze li neko da mi objasni u cemu je problem?

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana