Eksperimenti u blogovanju| Gradjanske inicijative| IT| Ljudska prava| Sex

Blogoustanak. Naši zahtevi

krkar RSS / 16.10.2010. u 20:30
 36716_1425277105492_1039685230_31244335_1346628_n.jpg

Prošlo je dan ipo od ukidanja preporuka u dosadašnjoj formi. Kao i u svakoj dobroj kafani valjalo bi da sumiramo šta smo imali:

1. 394 komentara
(u trenutku pisanja ovog bloga) - ogromna većina je protiv nove ideje ("serem vam se u ton-film")

2. Veliko ogorčenje većine blogera na uvođenje ovako radikalne promene bez ikakvog obaveštenja ("ni pisma ni razglednice")

3. Mnogo suštinskih pitanja o usklađenosti ove izmene sa pravilima Bloga B92 koja se odnose na (garantovanu) anonimnost ("mene si naš'o da cinkariš")
 
Stav Blogozajednice najbolje je sublimirala Gordanac, evo ovde.

Jedini, sasvim mali izuzetak, gotovo na nivou statističke greške, je jedno pola tuceta Blogogeekova koji po definiciji vole nove dugmiće, eksperimente (in vivo, al na nekom drugom). Njima opraštamo jer ne znaju šta čine. cool.gif

Ali ako ćemo da oprostimo mangupima u sopstvenim redovima - nećemo tuđim mangupima. Ocena cele ideje i realizacije Web Genijâ B92 (samoproglašenih, naravno) ostaje: glup, nepotreban i promašen potez.

Što Restaku do koljena bilo,
Genijima po zemlji se vuče


Mis'm, nije to ništa strašno, neko se rodi pametniji i talentovaniji a neko se rodi manje pametan i manje talentovan. Život je čupav i dlakav. Ali naučite da čupave i dlakave ne treba izazivati bez dobrog razloga i bez dobre pripreme.

Kad smo već kod toga, ne mogu da odolim da ne poučim Webgenijalce jednom osnovnom pravilu koje važi u menadžmentu otkako je sveka i veka: Nikad bez vrlo dobrog razloga ne prepuštaj drugome kontrolu nad resursom koji držiš. Ovo, dragi Genijalci, važi od Kromanjonca do Spejs Šatla, u ratu, biznisu, proizvodnji...). I preporuke su jedna vrsta resursa jer vam omogućavaju uvid u popularnost, trendove itd. Uostalom, to je neko odavno prepoznao čim je omogućio rangiranje blogova po preporukama (što ste juče takođe ukinuli).

Dakle, gospodo Genijalci, kao predstavnik ljudi koji čine ovaj blog (o, da, činimo ga mi blogeri, vi ste tehnička lica koja stvarate tehničke uslove ali blog je sadržaj a ne forma) predlažem vam

Rešenje:

1. Vratite opciju preporučivanja na blogu registrovanim blogerima
2. Ostavite mogućnost preporučivanja na FB-u, Twitteru i ostalim eksternim aplikacijama pa ko voli - nek izvoli

Mogli biste usput i da uvedete da i neregistrovani korisnici mogu da daju blogopreporuke na blog (ne i na komentare) - to nikako ne škodi a može samo da bude korisno jer Blog B92 čini privlačnim i onima koji neće da se bakću sa registracijom ili slučajnim/povremenim posetiocima (od kojih neki posle možda postanu i redovni).
 
Pored gorenavedenog, obaveštavamo vas da bismo smatrali (okasnelim) znakom elementarnog vaspitanja jedno zvanično obraćanje sa vaše strane, sa objašnjenjem.
 
Ako vam se učini da je potrebno - može i sa izvinjenjem.
 
Dakle, evo vam naših predloga pa je sad do vas.
 

naked-prey-wilde-chased.jpg

 
Razmislite, znate kakve su kod nas pobune i ustanci!
 
Vaš Spartak

P.S.
Oprostiće vam i Brat Đura.
 
strajk.jpg 
 


Komentari (344)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

margos margos 02:33 17.10.2010

Re: Potpalublje

od onog glasnogovorništva & zastupništa.

Kao neko ko je mnogo vršljao i boravio po potpalublju i na palubu linkovao mnoge autore - dala sam sebi za pravo da objavim vest o ukidanju potpalublja i pružim mogućnost svima da napišu (štagod), zajedno sa urednicom, da i ona napiše suvislo objašnjenje, što se, kao što znaš, nije desilo. Nisam se nizašta borila... :)

Ono što ne razumeš je da su mnogi blogeri znali da se to sprema, a onda se pojavili da se čude, potpaljuju nezadovoljne i napadaju 'zastupnike'.

snezana mihajlovic snezana mihajlovic 07:04 17.10.2010

Re: Potpalublje


Ono što ne razumeš je da su mnogi blogeri znali da se to sprema, a onda se pojavili da se čude, potpaljuju nezadovoljne i napadaju 'zastupnike'.

ja sad ozbiljno pitam,
možda je pitanje gloopy,
ali:
odakle blogerima informacija o tome da se nešto (bilošta) sprema(lo?
ecce-florian ecce-florian 10:18 17.10.2010

Re: Potpalublje

snezana mihajlovic

Ono što ne razumeš je da su mnogi blogeri znali da se to sprema, a onda se pojavili da se čude, potpaljuju nezadovoljne i napadaju 'zastupnike'.

ja sad ozbiljno pitam,
možda je pitanje gloopy,
ali:
odakle blogerima informacija o tome da se nešto (bilošta) sprema(lo?

pa javilo

cult cult 10:52 17.10.2010

Re: Potpalublje

Ono što ne razumeš je da su mnogi blogeri znali da se to sprema, a onda se pojavili da se čude, potpaljuju nezadovoljne i napadaju 'zastupnike'.


Znači, ako si došao u posed informacije o tome da će se neki dogadjaj na koji ne možeš da utičeš desiti, onda nemaš pravo na reakciju kad se dogoadjaj desi.
Sto mu muka. Ne vidim relevantnost ovog "argumenta".
margos margos 13:24 17.10.2010

Re: Potpalublje

Sto mu muka. Ne vidim relevantnost ovog "argumenta".

Aha... znači, ipak si razumeo.
vishnja92 vishnja92 13:37 17.10.2010

Re: Potpalublje

Aha... znači, ipak si razumeo.

ne opra te, margita, ni sava ni mutno dunavo... jerbo ova naplavina od njihove zamene teza traje vec mesecima.
na stranu sto se za potpalublje borila unapredobavestena zenska celjad sa autorskom opcijom, gde smo mnogi mi bez iste ispali grbavi glasnogovornici... sa tobom na celu kolone.

ali uvek zvuci kulije boriti se za necija prava, to je tako romanticno. dok si, ako razumes ukidanje svojih (pa neka i nisu prava nego tek mogucnost koja ti je poklonjena, privremeno) samo jedan obican bednik i ulizica.

spin majstorija, samo takva.
a ondaK su otisli i napravili blog za pljuvacinu, pa se malo vratili ovde, i tako... jasuci ka Horizontu, dakako.
cult cult 14:08 17.10.2010

Re: Potpalublje

margos
Sto mu muka. Ne vidim relevantnost ovog "argumenta".

Aha... znači, ipak si razumeo.


?

Ovo je verovatno neko blogopoentiranje.
Ono dalje ne razumijem...
cult cult 14:23 17.10.2010

Re: Potpalublje

ali uvek zvuci kulije boriti se za necija prava, to je tako romanticno. dok si, ako razumes ukidanje svojih (pa neka i nisu prava nego tek mogucnost koja ti je poklonjena, privremeno) samo jedan obican bednik i ulizica.


Pa, da. Eto, recimo, svako od nas može da bude pun razumevanja za ukidanje našeg prava tj.tek mogućnosti koja nam je poklonjena preporučivanja tekstova, mislim, zaista nas to minimalno dotiče, isn't it? Pa, opet, ako vidimo da je to autore ovdašnje baš taklo, možemo da se bar ne mešamo. A možemo da budemo i kalif umesto kalifa i bacimo se u vatreno objašanjavanje zašto je to za sve nas čak i dobro.
Stvar stila.
margos margos 14:29 17.10.2010

Re: Potpalublje

cult
Ovo je verovatno neko blogopoentiranje.

Ma jok... Samo završetak jalove priče.


Vishnjo, moja omiljena afirmacija je : jebe mi se...
Čudesno je delotvorna.


edit: sori zbog stila
vishnja92 vishnja92 14:29 17.10.2010

Re: Potpalublje

cult

tvoje drugaritze su za ukidanje potpalublja znale unapred.
zivo me zanima da li su u trenutku saznanja o tome ispoljile svoj pravednicki (vec prepoznatljiv, bednojadan i opstemestovski) gnev tamo gde treba, ili su ga sacuvale za veliku pozornicu, sa sve (opet opstemestovskim) markiranjem svojih neistomisljenika.
veliki revolucionari, tzvrtz.

ali, kao sto kazes - sve je to stvar stila (kao i mesanje baba & zaba)
vishnja92 vishnja92 14:36 17.10.2010

Re: Potpalublje

sori zbog stila

znas i sama...

:))
cult cult 08:14 18.10.2010

Re: Potpalublje

Da. Definitivno se odvikoh od ovih tipicnih blog rasprava.
U nedostatku argumenata glede teme, brz obrt na (kvazi)lični plan, poneka pravednička psovčica, prstohvat slatke zajedljivosti, saboračka gimme fives...Smarajuće predvidivo.

Elem, tužno je bilo tada posmatrati glasnogovornike blogouredništva. Na isti predvidiv način ste i onda promovisale njihove odluke. That's all.
margos margos 08:55 18.10.2010

Re: Potpalublje

Definitivno se odvikoh od ovih tipicnih blog rasprava.

Možda zato što si malo više lično i zajedljivo, (što se mene tiče), bez razloga, mene pomenuo. Mora da ti je bilo mnogo tužno onomad.
Na listi 'mojih' tekstova, mnogo se jasnije vidi čiji sam (bila) glasnogovornik. No, kad si ti odlučio da ne vidiš....

cult cult 09:38 18.10.2010

Re: Potpalublje

Možda zato što si malo više lično i zajedljivo, (što se mene tiče), bez razloga, mene pomenuo.


Pomenuo sam te jer te je čovek imenom i prezimenom proglasio "promoterom bune protiv ukidanja potpalublja" što jednostavno, kao što oboje znamo, ne da ne odgovara istini, već je na suprotnoj strani od istine. Bila bi blogoistorijska nepravda ne demantovati to. Ostali su se sami javili.

Lista tvojih prethodnih tekstova i lista tvojih komentara u vreme "bune" stoje u razumu teško objašnjivoj suprotnosti.

No, to je, kao što već rekoh u pokušaju da završim ovu nebitnu raspravu, daleka blogoprošlost.
margos margos 13:18 18.10.2010

Re: Potpalublje

cult
Okeeej. :)
Eto, ili sam ja nerazumna ili me ne razumeš. Prihvatam.
rastinjak rastinjak 13:58 18.10.2010

Re: Potpalublje

Za Margos
uz izvinjenje što nisam bio precizniji u opisu. Margos sam pomenuo kao promotera, jer je otvorila blog na kojem smo imali prliku da iskažemo nezadovoljstvo, koje se tokom rasprave pretvorilo dobro zezanje , nakon nekih komentara na konto bundžija od strane uveženih VIP blogera. Margos nisam naveo kao vodju bune, možda loša formulacija koja je izazvala jednu prilično bespotrebnu raspravu.Potpalublje ili kotlarnica je završena priča, već odavno.

Cult je dobrim delom u pravu, samo me čudi kako ga još uvek drži ljutina,toliko je vremena prošlo...

Po blogerima ispade da smo neka greška sistema, imamo sreće što nismo Spartanci, pobacali bi nas u sinje more sa najviše stene

Ovako smo dobro prošli, možemo i dalje da navijamo za našu prvu postavu, čak smemo da sedimo na klupi za rezerve i uživamo u dešavanjima iz prve ruke.
Šta da kažemo za one jadnike sa Fejsbuka, koji mogu samo da glasaju, a komentar - šipak (ako sam dobro shvatio tehničke promene )
Domaćine sorry za trol i otvaranje pandorine kutije iz potpalublja, plaćam turu kad se vidimo
uros_vozdovac uros_vozdovac 15:38 18.10.2010

Re: Potpalublje

rastinjak

Cult je dobrim delom u pravu, samo me čudi kako ga još uvek drži ljutina,toliko je vremena prošlo...



Pa kad ima sećanje duže od hrčka. Uz svo svoje neslaganje prema cultovim stavovima ima veliku preporuku od mene.
ime_korisnicko ime_korisnicko 23:19 16.10.2010

ako ste vi normalni...

BebaOdLonchara BebaOdLonchara 23:39 16.10.2010

Re: ako ste vi normalni...

ako ste vi normalni...

sonja.m sonja.m 23:42 16.10.2010

ko je sve ukinut?

Posto se niko do sada nije oglasio u ime bloga
mozda su ukinuti i moderatori na celu sa supermoodom
istovremeno kad i preporuke kako ih znamo i obozavamo
aaaaaaaaaaaaaaaa???
ivana23 ivana23 00:22 17.10.2010

Re: ko je sve ukinut?

sonja.m
Posto se niko do sada nije oglasio u ime bloga mozda su ukinuti i moderatori na celu sa supermoodom istovremeno kad i preporuke kako ih znamo i obozavamoaaaaaaaaaaaaaaaa???


Pogledala sam, svi su off line.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 00:58 17.10.2010

Re: ko je sve ukinut?

Pogledala sam, svi su off line.

pa subota je...
ivana23 ivana23 01:06 17.10.2010

Re: ko je sve ukinut?

BebaOdLonchara
Pogledala sam, svi su off line.

pa subota je...


Mislis da je to razlog...
Jukie Jukie 01:18 17.10.2010

Re: ko je sve ukinut?

BebaOdLonchara
Pogledala sam, svi su off line. pa subota je...

Sad je već nedelja
ženićemo medveda
oženiće lisicu
kurjakovu sestricu
ecce-florian ecce-florian 10:24 17.10.2010

Re: ko je sve ukinut?

ivana23
BebaOdLonchara
Pogledala sam, svi su off line.

pa subota je...


Mislis da je to razlog...


Nema Spire pa da ga citiram

Da nije najgore?
sonja.m sonja.m 05:49 17.10.2010

Re: deja vu

Hvala ti sto si me potsetio na fixera
koga sam upoznala na drugom blogu
kad se pretvorio u leptira
najlepseg koga ja znam
zadnjapetoletka zadnjapetoletka 00:56 17.10.2010

Sad sam n@bo

Njima opraštamo jer ne znaju šta čine.


Ne tražim oproštaj, neko valjda mora i da odgovara za ono što čini znao il ne znao<_< U onim tvojim sada već istoriskim blogoanalzama gde nije imalo jedne jedine rupe da propušta vodu bilo ih je podosta koji su rupe uporno tražili. Pa morali da čekaju da im crna kutija objasni da rupa nema. Evo zašto mi se čini da je sada malo drugačije.

U Prvom blogoustanku ustanici su verovatno bili i brojniji i glasniji ali ustanak se neslavno završio. Sve se svelo na to da su ljudi pričali da im se novi dizajn ne svidja a gazde tvrdile kako je osim što se njima svidja, da je sve uradjeno kako treba pa su čak dale i link na neki engleski sajt da pokažu kako eto to što su uradili i kod Engleza izvrsno radi. Tu se tek videlo da ono što je ovde napravljeno samo kad se gleda iz aviona liči na Engleze jer sve ono što su Englezi uradili kako treba ovde odradjeno naopako. (Mislim na zakonitosti u optici i dizajnu koji se odnose na rad sa belom pozadinom)

Sada se dogadja isto. Glavni argument je - nama se ovo ne svidja. Nažalost nedovoljno da bi se očekivao bilo kakav suvisliji odgovor nego opet - a nama se eto, svidja. Krug zatvoren. A za sve ostale primedbe, pa dovoljno je da se gazde oglase sa objašnjenjem da je samoupravljanje davna prošlost, možda je bilo dobro, možda nije ali sad važe neka druga pravila. Pretpostavljam (samo pretpostavka) da gazde smatraju da ove "interne" preporuke služe više za klanovska prepucavanja nego kao realni pokazatelj bilo čega. Držalo im vodu dok je Blog bio više panel za oglašavanje jedne partije a sad imaju neke druge prioritete i to je to.

Naravno da neću navratiti ponovo ovde. Nemam srca da gledam sopstveno linčovanje
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 01:05 17.10.2010

Re: Sad sam n@bo

U Prvom blogoustanku ustanici su verovatno bili i brojniji i glasniji ali ustanak se neslavno završio. Sve se svelo na to da su ljudi pričali da im se novi dizajn ne svidja

to je drugi blogoustanak. prvi je bio protiv prelaska sa Drupala na tada novi blog, onaj sa koga se posle prešlo na ovaj beli. (amateurs...)
Unfuckable Unfuckable 01:11 17.10.2010

Re: Sad sam n@bo

Glavni argument je - nama se ovo ne svidja.

Wrong:
glavni argument, za mene bar, je da je nelogično i nemoguće da registrovani fb korisnik ima veća prava od registrovanog B92 blogera.
(Nebeck bold, a?)
Ta raspodela prava se meni ne sviđa
margos margos 01:14 17.10.2010

Re: Sad sam n@bo

Prvi: prelazak s drupala.
Drugi: fm i menjanje nikova.
Treći: ukidanje potpalublja.
Četvrti: bolesno bledilo bloga.
Peti: fasovanje fejsa.

I mnoštvo malih brutalnih akcija ograničenog dejstva.

Sad tek kapiram da smo kolektivno mazohisti.
Jukie Jukie 01:22 17.10.2010

Re: Sad sam n@bo

zadnjapetoletka
Glavni argument je - nama se ovo ne svidja. Nažalost nedovoljno da bi se očekivao bilo kakav suvisliji odgovor nego opet - a nama se eto, svidja. Krug zatvoren.

Možda treba igrati na kartu dečjih prava.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 01:24 17.10.2010

Re: Sad sam n@bo

Sad tek kapiram da smo kolektivno mazohisti.

pa Srbi...
krkar krkar 01:28 17.10.2010

Re: Sad sam n@bo

Glavni argument je - nama se ovo ne svidja.


Ne bih se složio da je argument namaseovonesviđa. Mislim da su argumenti sasvim precizno navedeni još kod Gordanec. A otada i više puta ponovljeni.
krkar krkar 01:30 17.10.2010

Re: Sad sam n@bo

Možda treba igrati na kartu dečjih prava.


E, samo nam još Pocesta fali!
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 01:36 17.10.2010

Re: Sad sam n@bo

E, samo nam još Pocesta fali!

DON'T!!!!!!!
zadnjapetoletka zadnjapetoletka 01:55 17.10.2010

Re: Sad sam n@bo

Četvrti: bolesno bledilo bloga.


Vratio se kad sam se setio da niti sam mislio niti napisao da argumenti nisu razložni. Napisao samo da da ih je lako ignorisati kad se hoće.

Inače, ja sam se svojevremeno registrovao samo da bih mogao da pošaljem ovaj donji tekst urednici. Ne znam da li je pismo stiglo do nje jer je urednica isključila mogućnost primanja PP pa sam zamolio jednog VIPovca da prosledi (Eizo, napiši ponešto ako nisi baš ti bio u onoj grupi koja je zaglavila). Jeste li ili nije pismo došlo do nje-ne znam ali u medjuvremenu su neke izmene napravljene.

"nista, ali bas nista loseg nema u izboru bele podloge novog dizajna. Da je to odlican izbor u trendu vidi se bas I iz primera sa Gvardijanovim sjatom na koji ste uputili. Razlika je nazalost ogroma. Gvardijanovci su ispostovali sve zahteve koji se postavljaju da se olaksa zahtevima ljudskog oka a vasi momci su sve sto su morali da urade uradili pogresno.

Ljudsko oko je slozen instrument koji registruje svetlost (sliku predmeta), I boju. I tu smo kod prve greske: crno nije boja nego nedostatak bilo koje boje. Crno uopste ne podstice ocne zivce u mreznjaci. Mreznjaca registruje samo boje, odnosno u ovom slucaju samo belu koja je skup svih boja spektra. Oko se “vredno” trudi da prepozna bezbojne rupe na belini (crna) I prosledjuje mozgu sliku jedine boje koje tu primecuje-bele. I tu nastaje problem. Celije mreznjace koje vide belo podsticu sve susedne celije koje su za oko prakticno nezaposlene jer one ne vide crno. Uprosceno- nas mozak prima informaciju da se belina “razliva”. I dolazi do sve veceg I veceg osecaja zamora.

Resenje za ovaj fenomen je pronadjeno davno,jos kada se koristio samo beo papir I crna slova. U ovoj kombinaciji da bi se olaksalo oku da obradi primljenu sliku koriste se slova koja imaju malo deblje linije (times na pr.) da osecaj belog ne bi “progutao” slovo. Guardijanovci ocigledno to vrlo dobro znaju pa su da bi koristili font koji koriste a ipak olaksali oku posao uradili dve stvari: za naslov su uzeli bold fontove I drugo, dodali su slovima boju. Nisu dozvolili oku da se muci sa “crnim rupama”.

Drugi vazan problem kada je fiziologija oka u pitanju je sirina vidnog polja oka I sirina polja koje oko moze da vidi savrseno ostro (ono sto se od celokupnog vidnog polja projektuje na zutu mrlju). Od 180 stepeni koliko ljudsko oko vidi samo 2 stepena ono vidi ostro. Znajuci to nije tesko uraditi posao najbolje moguce u zavisnosti sa koje daljine ce oko posmatrati ono sto mi hocemo da oko vidi jasno I bez napornog naprezanja da se pomera levo-desno I gore-dole.

Resenje ovog problema je najbolje primenjeno u novinama gde je bas zbog navedenog problema tekst podeljen na kolone. Nisu Gardijanovci tek tako svoje kolone na sajtu napravili skoro duplo uze od naseg Bloga. Iz istog razloga je vrlo svesno npravljen I manji razmak izmedju redova."
ime_korisnicko ime_korisnicko 01:55 17.10.2010

Re: Sad sam n@bo

krkar


E, samo nam još Pocesta fali!


Ejdzizam!!!!!
cult cult 02:07 17.10.2010

Re: Sad sam n@bo

Jukie
zadnjapetoletka
Glavni argument je - nama se ovo ne svidja. Nažalost nedovoljno da bi se očekivao bilo kakav suvisliji odgovor nego opet - a nama se eto, svidja. Krug zatvoren.

Možda treba igrati na kartu dečjih prava.


Unfuckable Unfuckable 02:27 17.10.2010

Re: Sad sam tek n@bo

Možda treba igrati na kartu dečjih prava.

ili inkluzije?
Inkluzije blogera B92 u sve opcije bloga B92, to bi mogla biti keva svih pitanja.
topcat topcat 02:32 17.10.2010

Re: Sad sam tek n@bo

Ili inkluzije blogera u fejsbuk?

Odnosno, možda bolje, pokazati razumijevanje za inkluziju fejsbukovaca u blog?
freehand freehand 04:06 17.10.2010

Re: Sad sam n@bo

BebaOdLonchara
Sad tek kapiram da smo kolektivno mazohisti.

pa Srbi...

zovitemegrunf zovitemegrunf 09:42 17.10.2010

Re: Sad sam n@bo

Sad tek kapiram da smo kolektivno mazohisti


Ma, nismo, samo smo mnogo gloopy, nikako da shvatimo da su devedesete odavno prosle i da ovo sa onim, osim imena, nema mnogo zajednickog. Zato sam pominjao skidanje.
Jelica Greganović Jelica Greganović 14:25 17.10.2010

Re: Sad sam n@bo

glavni argument, za mene bar, je da je nelogično i nemoguće da registrovani fb korisnik ima veća prava od registrovanog B92 blogera.

PREPORUKA!

Edit: Jedino bi "nemoguće" (jer je kanda ipak moguće) možda bilo bolje zameniti rečju "nepošteno".
Unfuckable Unfuckable 14:33 17.10.2010

Re: Sad sam n@bo

(jer je kanda ipak moguće)

da, pa to je taj kardeljevski talenat pred kojim ostajem obezrečen, talenat da se i nemoguće učini verovatnim, mogućim pa i izvodljivim.
freehand freehand 15:12 17.10.2010

Re: Sad sam n@bo

Unfuckable
(jer je kanda ipak moguće)

da, pa to je taj kardeljevski talenat pred kojim ostajem obezrečen, talenat da se i nemoguće učini verovatnim, mogućim pa i izvodljivim.

Aj' ako otkriješ taj recept (šta si zapeo sa tim Bevcom, mjkumubžju?), podeli ga sa nama. Ima ih ovde još koje bi valjalo OBEZREČITI.
Unfuckable Unfuckable 18:28 17.10.2010

Re: Bevc i Ja

(šta si zapeo sa tim Bevcom, mjkumubžju?),


Iskreno, od petka popodne, kada sam posle duge kontemplacije ipak nekako skapirao veličinu i dalekovidost majstorskog zahvata, pred oči mi je niotkuda izronio Drug Bevc, i ne napušta me:
kako koji tekst otvorim, pročitam i krenem da preporučim - iskoči Drug Bevc, sada malo savremenijeg autfita, u majici na kojoj ispod loga Blog B92 piše "Lajkuj, fant! Lajkuj!"
namigne mi i onako, malo, očinski i zapreti kažiprstom - a onda ga uperi ka glavi ukazujući mi da treba, ovako mlad i neiskusan, prvo dobro da razmislim.
Ja onda (šta ću) - dobro razmislim, pa ne preporučim tekst i nastavim da čitam komentare, evidentno rastrzan između nevelikih želja i još oskudnijih mogućnosti a Drug Bevc se, očigledno zadovoljan, povuče na zasluženi odmor u rajske vrtove eksperimentalno-socijalističke istorije, sve do prve sledeće prilike.
freehand freehand 19:14 17.10.2010

Re: Bevc i Ja

Unfuckable
(šta si zapeo sa tim Bevcom, mjkumubžju?),


Iskreno, od petka popodne, kada sam posle duge kontemplacije ipak nekako skapirao veličinu i dalekovidost majstorskog zahvata, pred oči mi je niotkuda izronio Drug Bevc, i ne napušta me:
kako koji tekst otvorim, pročitam i krenem da preporučim - iskoči Drug Bevc, sada malo savremenijeg autfita, u majici na kojoj ispod loga Blog B92 piše "Lajkuj, fant! Lajkuj!"
namigne mi i onako, malo, očinski i zapreti kažiprstom - a onda ga uperi ka glavi ukazujući mi da treba, ovako mlad i neiskusan, prvo dobro da razmislim.
Ja onda (šta ću) - dobro razmislim, pa ne preporučim tekst i nastavim da čitam komentare, evidentno rastrzan između nevelikih želja i još oskudnijih mogućnosti a Drug Bevc se, očigledno zadovoljan, povuče na zasluženi odmor u rajske vrtove eksperimentalno-socijalističke istorije, sve do prve sledeće prilike.

Čekaj sad... To sa prstom, mis'im . jes' ti siguran da je Bevc? Nije Vinko Hafner??
Unfuckable Unfuckable 05:15 18.10.2010

Re: Bevc i Ja

Ima brkove kao Bevc, naočare kao Bevc, kurvinski izraz između očiju kao Bevc i razume se u problematiku rešenja (snimi izraz: problematika rešenja!) kao Bevc - dakle mora da je Bevc.
Hafner je u mom vrednosnom sistemu nekako više - razulareni hipik.
Bevc je čist štreber - genijalac, onaj koji se trudi da stvari rade kako treba, onaj koji samopregornim danonoćnim radom svoje genijalne ideje pretače u praksu - na sreću, zadovoljstvo i korist ushićene Zajednice
topcat topcat 03:07 17.10.2010

Btw,

je li još kod nekog Krkarov tekst drugačijeg fonta nego ostali?
Ovdje je sve nekako...veće.

& da li je i kod drugih lista blogova sa strane dobila bold?

Unfuckable Unfuckable 03:18 17.10.2010

Re: Btw,

jbg, ja lepo kažem da ne treba preterivati sa zelenim čajem ali nema ko da me sluša.
krkar krkar 04:04 17.10.2010

Re: Btw,

je li još kod nekog Krkarov tekst drugačijeg fonta nego ostali?
Ovdje je sve nekako...veće.


I kod mene je veći. Od samog početka.

Gledao, razmišljao, ne znam šta da mu radim.
Jelica Greganović Jelica Greganović 11:17 17.10.2010

Re: Btw,

jbg, ja lepo kažem da ne treba preterivati sa zelenim čajem ali nema ko da me sluša.

BebaOdLonchara BebaOdLonchara 12:05 17.10.2010

Re: Btw,

Unfuckable
jbg, ja lepo kažem da ne treba preterivati sa zelenim čajem ali nema ko da me sluša.

pa i kod mene su veća slova ali nemam taj bold. ja sam pomislila da je to Krkar od pre dva dana postao jednakiji pa je dobio opciju većih slova. jbg, hoda na dve noge, oblači haljine...
reanimator reanimator 12:38 17.10.2010

Re: Btw,

I kod mene je veći. Od samog početka.
Gledao, razmišljao, ne znam šta da mu radim.

Khm...na blogu si, a ne na chat-dating kanalu..ovde se vode ozbiljne diskusije, a ne to..šta imaš na sebi i te fore
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 13:28 17.10.2010

Re: Btw,

Khm...na blogu si, a ne na chat-dating kanalu..ovde se vode ozbiljne diskusije, a ne to..šta imaš na sebi i te fore

Jelica Greganović Jelica Greganović 14:28 17.10.2010

Re: Btw,

jbg, hoda na dve noge, oblači haljine...

Sprema slatko, organizuje bunu gore bez i ne ćuti k'o sova
mariopan mariopan 15:25 17.10.2010

Re: Btw,

topcat
je li još kod nekog Krkarov tekst drugačijeg fonta nego ostali?
Ovdje je sve nekako...veće.

& da li je i kod drugih lista blogova sa strane dobila bold?


I kod mene
Jelica Greganović Jelica Greganović 15:42 17.10.2010

Re: Btw,


I kod mene je veći. Od samog početka.

Gledao, razmišljao, ne znam šta da mu radim.

Da ipak otvoriš ženi vrata od kupatila?

Izvini, ali nisam mogla da izdržžžžiiiim
mariopan mariopan 16:37 17.10.2010

Re: Btw,

Jelica Greganović

I kod mene je veći. Od samog početka.

Gledao, razmišljao, ne znam šta da mu radim.

Da ipak otvoriš ženi vrata od kupatila?

Izvini, ali nisam mogla da izdržžžžiiiim

Ti nisi normalna, evo me plačem od smeja
dolybell92 dolybell92 08:25 17.10.2010

...

I like
G r o f G r o f 09:36 17.10.2010

khm..

Dobro jutro revolucijo...
Dobro jutro Krkare vodjo Amazonki Orleanki i nas sitne raje.

Ovaj blog jest malo konzervativan. Priznati se mora. Tako deluje ova revolucionarna storija.
Ja mislim....
O vidi čuda, on misli...
Daklem, ja mislim da ideja sa pofejsbučavanjem pagana na blogu i nije tako loša.
Neki tekst mi se svidja. Što je loše u tome da to podelim sa fejs-prijateljima i tako dam na važnosti omiljenom tekstu jer ća ga više ljudi videti.
Ali...
O svete, uvek ima ali...
Zašto fejsbuk-misionari nisu stali pred pagane i pripremili njihove oči na svetlost svojih ideja.
Ovako zaslepljeni latili su se mača, lancima sužanjstva zaustavili planetu i izazvali potrese neslućenih razmera
iris.davidovich iris.davidovich 09:59 17.10.2010

Re: khm..

Neki tekst mi se svidja. Što je loše u tome da to podelim sa fejs-prijateljima i tako dam na važnosti omiljenom tekstu jer ća ga više ljudi videti.

nije nista lose, taman posla.
s tim sto to mozes da postavis i kao link (ja sam tako radila bas nedavno za nekoliko tekstova povodom parade ponosa), a postoje i tekstovi koji nemaju bas mnogo veze sa ljudima van bloga, pa i nema neke sire svrhe da im tako dajes na vaznosti (jedan od mojih omiljenih primera je zurka koju je topcat napravila za unfov rodjendan).
razumem sta se htelo (konacno! ), ali mi se ne dopada, i necu da preporucujem tekstove na taj nacin. ete.
babela babela 11:08 17.10.2010

Re: khm..

Boze boze cuda velikoga sta se sjati u zemlji Srbiji.

Najnovija vjest:

"Privatizacija koja je zahvatila veliki deo nase privrede u vreme tranzicije prosirila se i na najnovije tech sublimatore znanja ,te je zahvatila i populaciju vrsnih blogera koji ne zele da svoj kapital trose i dele sa nepotkovanim radnicima korisnika istih.
Do teskog obracuna ce doci onda kada i Fb korisnici budu protestovali sto ne mogu da zadju u privatne sadzaje blogera i time daju svoj skromni(mada mora se priznati vrlo limitiran)doprinos.Web policija se vec ukljucuje u citav dogadjaj,zato mozemo biti spokojni da do krvoprolica i razbijanja nece doci"

Jelica Greganović Jelica Greganović 12:28 17.10.2010

Re: khm..

sa nepotkovanim radnicima korisnika istih

Jelica Greganović Jelica Greganović 15:47 17.10.2010

Re: khm..

pagana na blogu

Ne diraj mi pagane, šta fali paganima? To je bilo vreme demokratije u religiji. Imaš bogova kol'ko ti duša ište, em rodna ravnopravnost, pa bira, volj' boga naslona od stolice, volj' boginju dikinog oka i ladoleža. A, ne ovi jednobošci, samo zineš da priupitaš nešto, oni već pale lomaču. Pogledaj samo kako se proveo anđeo Gabrijel kad mu je palo na pamet da pripita za ustav i vanredne izbore.
freehand freehand 16:42 17.10.2010

Re: khm..

Jelica Greganović
pagana na blogu

Ne diraj mi pagane, šta fali paganima? To je bilo vreme demokratije u religiji. Imaš bogova kol'ko ti duša ište, em rodna ravnopravnost, pa bira, volj' boga naslona od stolice, volj' boginju dikinog oka i ladoleža. A, ne ovi jednobošci, samo zineš da priupitaš nešto, oni već pale lomaču. Pogledaj samo kako se proveo anđeo Gabrijel kad mu je palo na pamet da pripita za ustav i vanredne izbore.

Al je i taj Jahve mila najka, Nelson Mendela i Mahatma Gandi u odnosu na ovog Gej 17 boga Mamona što je Srbijicom zavladao.
G r o f G r o f 18:42 17.10.2010

Re: khm..

Ne diraj mi pagane, šta fali paganima?


Ovo mi miriše na tajnu organizaciju "Metla prvog reda"...haha
Evo sad ću da ti šljapim preporuku na post...
Eto...
Sad ću da isfilozofiram preporuku...
Misim...
Nekome sam preporučio tvoje pisanie. Kome. Ovde ga i tako svi vide, a ja sam ga globalno preporučio. Znači treba ubaciti fejs i za preporuke na komentare...


Sad će me revolucionarni savet streljati...
maksa83 maksa83 10:01 19.10.2010

Re: khm..

Sad će me revolucionarni savet streljati...

A pa ti mu sad dođeš nešto kao Trocki.
ecce-florian ecce-florian 10:46 17.10.2010

Re: Otpor


Milutin Milošević
09:54 17.10.2010
Otpor
Ja sam svoje odradio još u petak predveče


Tako je gazda. Tako se pruža primer omladini.Kad bi svi svoje obaveze u životu i braku u odrađivali savesno i blagovremeno i društvena zajednica bi, a samim tim i blog, mnogo lakše napredovalo.

Nago sekretaru Milošević.
Ne liči mi ovaj bloger Krkar na Jovanku

Da nije ubačen?
Šta da radimo?
Da pustimo da i dalje jurišaju na blog i da ginu , ili....
ps
Sekretari NVO da stupe u kontakt.
Skupiti što više informacija. Ne otkrivati mrežu i pozicije
Posebno biti oprezan na pruženu podršku predstavnika vlade i paravladinih formacija ( skupština etc.)


Milutin Milošević Milutin Milošević 10:50 17.10.2010

Re: Otpor

Da nije ubačen?
Šta da radimo?

Ako se tetovira i nabavi kapuljaču, onda da mu organizujemo inicijaciju medju sekretare
mariopan mariopan 11:15 17.10.2010

Re: Otpor

Milutin Milošević
Ja sam svoje odradio još u petak predveče

A ja zaboravila lozinku, htela sam da ti preporučim taj tekst u komentaru - e sada evo i ovde lupam preporuku
ecce-florian ecce-florian 11:21 17.10.2010

Re: Otpor

Milutin Milošević
Da nije ubačen?
Šta da radimo?

Ako se tetovira i nabavi kapuljaču, onda da mu organizujemo inicijaciju medju sekretare


Ma ne sumlivo mi je to.
Paz on nako piše dva teksta dnevno i tu se izduvaju svi i splasne tenzija. To ti dođe ko sigurnosni ventil.
Pored tog još kači obnažene fotografije torzoa žena itd.

treba ukazati na konkretne načine borba.
Evo npr.
Pošaljite što više obavestii moderatora i zatrpajte ga u ponedeljak.

Za početak obavestio sam moderatora o komentaru Mariopan.
Jelica Greganović Jelica Greganović 11:34 17.10.2010

Cvetko,

samo da ti javim da nisam ništa saznala, jer nisam imala kad ni koga.
Jelica Greganović Jelica Greganović 13:16 17.10.2010

Re: Otpor

inicijaciju medju sekretare

ecce-florian ecce-florian 13:33 17.10.2010

Re: Cvetko,

Jelica Greganović
samo da ti javim da nisam ništa saznala, jer nisam imala kad ni koga.

Fala
samo da ti kažem da sam i o tvom komentaru obavestio moderatora.
Možda je to pravi način?
Jelica Greganović Jelica Greganović 15:37 17.10.2010

Re: Cvetko,

Možda je to pravi način?

Ne bih se nadala previše.
angie01 angie01 10:28 17.10.2010

igubljene preporuke!

gasan gasan 15:24 17.10.2010

...

ja sam jedan od onih koji ponekad navrate ovde, i preporuče poneki blog... nekih autora koje volim da čitam...
ali retko, gotovo nikad, ne učestvujem u diskusiji. prvenstveno zbog koncepta bloga koji mi se ne sviđa. podele na važne i manje važne... i sad bih ja, potpuno nevažan, trebao da se mešam u njihovu raspravu...
autoritet bi pojedini blogeri stekli i bez onog VIP predznaka (pisanjem), a drugima ni to ništa ne vredi jer nemaju šta da kažu....

nalog na fejsu imam, ali nikako ne bih želeo da moji virtuelni prijatelji doznaju da posećujem stranice ove medijske kuće... to je greh koji upražnjavam tajno.
i to dođem samo na blog, pošto je na ovom sajtu jedino tu ostalo pomalo slobode govora. al' vidim neće još dugo...



freehand freehand 16:52 17.10.2010

Saopštenje uredništva

1. Ја сам Господ Блог Твој, немој имати других блогова осим мене,

2. Не прави себи интерфејс други нити каква лика, немој им се клањати нити им служити.

3. Не узимај узалуд миша свога и тастатуру своју.

4. Сећај се дана одмора да га светкујеш; шест дана ради и сврши све своје послове, а седми дан је одмор Господу Блогу твоме.

5. Поштуј Модератора свога и Супермодератора те Васколико Уредништво своје да ти добро буде и да дуго поживиш на Блогу.

6. Не убиј и не стављај препоруке.

7. Не чини прељубе и не стављај препоруке.

8. Не кради и н стављај препоруке.

9. Не сведочи лажно на Модерацију своју, клони се Кркара и других пророка лажнијех.

10. Не пожели ништа што је туђе, препоруке или груди жене жмуа другога.

11. Не кликћи препоруке другде до на Фејсбуку својему.
vishnja92 vishnja92 16:53 17.10.2010

Re: Saopštenje uredništva

jestinormalan, ima ih 11?!

krkar krkar 17:01 17.10.2010

Re: Saopštenje uredništva

jestinormalan, ima ih 11?!


Da se ukine 7. - iovako je davno trebalo
freehand freehand 17:21 17.10.2010

Re: Saopštenje uredništva

vishnja92
jestinormalan, ima ih 11?!


Biće još.
Samo mi odvojte dete odone kurve!
margos margos 18:17 17.10.2010

Re: Saopštenje uredništva

3. Не узимај узалуд миша свога и тастатуру своју.

Ju ju... ja pročitah мишка
freehand freehand 19:17 17.10.2010

Re: Saopštenje uredništva

margos
3. Не узимај узалуд миша свога и тастатуру своју.

Ju ju... ja pročitah мишка

Pa to je kao onaj 28. frejm i one iluzije-varke šaralavarala.
A umesto tastature?
margos margos 19:53 17.10.2010

Re: Saopštenje uredništva

A umesto tastature?

Tastakura... logično.
zilikaka zilikaka 17:03 17.10.2010

Revolucija?

Nego, provari li ti ručak, il da revoluciju odložimo još malo?
Kad nešto razmislim, imaš elemente vođe:
1. Tajanstveni identitet - skriven iza zvučnog nadimka ( a ne ko Stanko zvani Veljko)
2. Godište (tu ste negde za pojavljivanje na sceni)
3. Hedonista, proputovo sveta, razume se u razne stvari... (da uzmeš koji čas klavira!)

...ako ti žena/e ne dođu glave, možda bude 88 stabala za druga Krkara
Biljana 77 Biljana 77 09:19 18.10.2010

Ništa

Sve se slažem. Toliko.
jacHa. jacHa. 12:04 18.10.2010

sad

ih vratiše! mislim, preporuke
Milutin Milošević Milutin Milošević 12:06 18.10.2010

Kaj se zbiva?

Pokušavam da pošaljem komentar na AO-vom tekstu, ali nigde ne vidim dugmad za komentare. Zna li neko o čem se radi?
jacHa. jacHa. 12:14 18.10.2010

Re: Kaj se zbiva?

antioksidant antioksidant 12:19 18.10.2010

Re: Kaj se zbiva?

jacHa. jacHa. 12:24 18.10.2010

Re: Kaj se zbiva?


antioksidant antioksidant 12:27 18.10.2010

Re: Kaj se zbiva?

jacHa.


Milutin Milošević Milutin Milošević 12:52 18.10.2010

Re: Kaj se zbiva?

Evo, opravilo se.

Usput, jeste da su nam vratili mogućnost da dajemo preporuke, ali se broj datih preporuka još ne pojavljuje. Nešto su mnogo spori
margos margos 12:56 18.10.2010

Re: Kaj se zbiva?

Da, ne vide se dok ne uđeš u tekst, te i dalje treba da klikćemo kojekuda.
Milutin Milošević Milutin Milošević 13:18 18.10.2010

Re: Kaj se zbiva?

I kad se udje u tekst broj preporuka je još uvek 0 na svim blogovima koje sam preporučio pre više od sat vremena. Jesu poslovično spori, ali ja ipak nešto sumnjičavo vrtim glavom
margos margos 13:23 18.10.2010

Re: Kaj se zbiva?

Volela bih da obe preporuke budu vidljive na prvo gledanje.
margos margos 16:05 18.10.2010

Re: Kaj se zbiva?

HVALA, vidljivo je :))))

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana