Društvo| Ljudska prava| Mediji

Noćni napad na Jelenu Karleušu i njenog supruga

Drago Kovacevic RSS / 26.10.2010. u 14:55

Od "Parade ponosa" pa na ovamo, Jelena Karleuša je veoma zaintrigirala domaću javnost a mene lično prijatno iznenadila svojim liberalnim stavovima. Stala je sasvim otvoreno i hrabro u odbranu prava LGBT populacije, usprotivila se nasilju i angažovala u pisanju čitljive kolumne u "Kuriru". Gostuje u najgledanijim emisijama srpskih TV stanica i zaista se trudi da poruka o nenasilju i toleranciji stigne do grupe njenih fanova koje bi mogli posmatrati i kao "potencijalno rizičnu grupu".

Nije sve u njenim angažovanim nastupima briljantno, ali zaslužuje dužno poštovanje za ono što čini, tim više što ona lično, u postojećim okolnostima, može imati zbog toga jedino štetu. Da je kalkulantica, ćutala bi, jer njen liberalizam sigurno neće imati efekat da se poveća prodaja njenih diskova ili da se to vidi na poboljšanju prodaje ulaznica na njenim koncertima. Neće sigurno pomoći ni njenom suprugu, fudbaleru  da se prijatnije i opuštenije oseća pred navijačima Zvezde.

Sva je prilika da je upravo zbog svog javnoga angažmana noćas napadnuta.

Sveže objavljena vest kaže da je noćas u 01:40 časova, Jelena Karleuša prijavila da joj je grupa nepoznatih mladića išarala i oštetila auto i vređala supruga Duška Tošića.

Policija je po pozivu blokirala kraj oko kuće na Bežanijskoj kosi, a potom i uhapsila dve osobe, od kojih je jedna od ranije poznata policiji. Protiv njih su podnete prijave za ugrožavanje sigurnosti.
Nakon što su na vulgaran način izvređali Tošića i Karleušu, navijači su sprejom ispisali više pogrdnih poruka na njihovom automobilu.

Naravno, iz krugova koji priželjkuju i stimulišu nasilje ili koji bi da ga relativizuju,već se čuju interpretacije da je to zato "što je njen suprug igrao loše protiv Partizana", a ne zbog njenog javnoga angažmana. Laž je takva interpretacija, jer pitam se šta bi onda  po toj logici, nasilnici legitimisani kao Zvezdini navijači, trebali da urade Slavoljubu Đorđeviću čija je greška direktno odredila rezultat "večitog derbija".

Nema to nikakve veze sa nedeljnom utakmicom na "Marakani". Majstorima mraka je zasmetao angažman Jelene Karleuše i preko navijača oni joj šalju poruku da prikoči. A izgovor tipa "loša Tošićeva igra" plasiran je jedino zbog blažeg kvalifikovanja krivičnog dela kojeg su nasilnici počinili. Ujedno, tako se stvar i privid da je u Srbiji sve kul, samo Tošić na terenu ne pruža ono što bi mogao.Privid ne koristi samo nasilnicima i njihovim naručiocima nego i vlastima. Vlasti brinu uglavnom "kakva je slika o Srbiji u svetu" više nego kako nasilje sustavno sprečavati.

Vreme je, čini mi se, da veći broj ljudi javnim angažovanjem učestvuje u otporu nasilju i njegovim izvorima. Neće tu biti dovoljna samo Jelena Karleuša, Basara i joše nekolicina pojedinaca. Nasilje nije pred vratima. Ono je već odavno u kući i ne može se suzbiti tako što će povremeno na ulicu izaći par hiljada policajaca u oklopu, a mi biti srećni zbog najnormalnije činjenice, da na "derbiju nije bilo razbijenih glava"..

Atačmenti



Komentari (325)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

dali76 dali76 19:33 26.10.2010

Re: Najsvežija vest

Jedno pitanje za puritance
Jeste li vi ljudi svijesni da mi ovdje pricamo o Srbiji a ne o jednoj Svicarskoj, ili Britaniji koje su kroz sve ovo prosli decenijama ranije?
Naravno da nije normalno da bude bum da se neko zalaze , pa ispadne I junak, zato sto stiti ona prava koja drzava garantuje zakonom.
Ali vi gospodo puritanci ne zelite da prihvatite da u Srbiji nisu vecina koji slusaju Van Goga, Balaseveca , citaju NIN, il izdaju zurnale o politickoj ili , ekonomskoj kulturnoj reformi zemalja u tranziciji.
Pa jebote dajte te se malo probuditi pa da svatite da je van kruga dvojke vecinska Srbija ; da tu Srbiju treba mjenjati, da toj Srbiji treba naci nacina prici .
Mozda onda I svatite ,kao sto je svatio I nas blogokolega,sadasnji urednik NIN-a, u cemu je znacaj kolumne JeleneKarluse.
Al jok, treba je napasti jer valjda nije obukla majicu sa natpisom “ oprostite mi moju ruznu proslost , il je trebala se posuti pepelomzbog muzike koju siri?Kao da je Karleusa izvor te turbo culture a ne posljedica iste.
I na kraju krajeva po kojoj je to logici molim vas ovakv njen jasno iskazani stav ustvari dobar marketinski potez?
Sta, ogromna vecina njenih obozavatelja glasaju za LDP anyway , tolerantni su prema razlicitim ljudima?
Il mislite da ce oni sto ne podnose njenu muziku , radi ovakvog njenog stava da sad potrce na njen sljedeci concert?
Mislim, adjte prosvjetlite me sa tom logikom kako je sve ovo dobro sracunat marketinski potez ?
Sto se tice izjave portparola samo je jos jednom stavio ispred svih pitanje : da li je doticni portparol tkzv. navijaca ili glasnogovornik kluba?
Ili je pak to isto?
Kako bogamu bas Tosica nadjose za razgovor u nocne sate?
Jeli to, na kraju krajeva , ustaljena praksa , volio bih znati,da se na ovakav nacin rijesavaju problemi lose igre?
Sretne te par vatrenih navijaca, jebu ti sve po spisku, ti im se izvinjavas oni ti, cisto radi motiva da sljedeci put igras bolje, malo sjebu kola?
Ne razumijem kako je to zvezdin demanti bilo sto il bilo koga demantovao .
Samo je pokazao koliki “postotak akcija “ u Zvezdi drze oni koji bi silom nametali svoje stavove, il silom motivisali igrace da igraju bolje.
Svaki klub ima takve medju navijacima , ali malo koji klub ima portparola koji njihovo ponasanje zeli umotavati u celofan : pa znate eto navijaci ogorceni, bodre ih celu sezonu , a ta stoka od nezahvalnih igraca tako..
Tako da jos ispadne da je Tosic dobro I prosao majku mu zabusantsku.
Sve je to nista sem jedna ogromno odvratna relativizacija u kojoj vidim ucestvuje sirok diapazon ljudi.
Jebote ko da postoji neka vrsta odredjenog mazohizma da u Srbiji nikad ne bude bolje pa da bi mogli non stop se iscudjivati na tom I takvom Srbijom.


taube taube 19:40 26.10.2010

Re: Najsvežija vest

pogodi ga u sam centar, ovaj put - mazohizam je u pitanju da nikad ne bude bolje, ne znam što je to tako, borim se protiv toga ali bezuspešno, borim se protiv sebe kad prepoznam isti taj mazohizam u sebi ali šta vredi kad se većinski deo srbije van kruga dvojke ne želi boriti protiv mazohizma. srbi su mazohistički narod, šta drugo reći?
ivankagrump ivankagrump 19:40 26.10.2010

Re: Najsvežija vest

angie01
Ali mislim da u budućnosti valja pronaći adekvatniji termin koji neće naglašavati ponos u toj oblasti jer nema mesta ponosu ni na većinsko ni na manjinsku pripadnosti u oblasti čovekove seksualnosti.


Dozvoljavam da je to tacno.

Ali oni koji su se pojavili na paradi ne krijuci svoju homoseksualnu orijentaciju u jebenoj zemlji Srbiji ITEKAKO imaju na sta da budu ponosni. JK mozda nije dovoljno visprena da to objasni Cirilovu, ali bitno je da kapira srcem.

Ja sam razumela da je Cirilov demantovao Karleusinu implikaciju da je on homoseksualac ("moja seksualnost je tako komplikovana", itd) ali ako je tako komplikovana onda on svakako pripada toj populaciji (LGBTQ - pa on neka bude Q) i nema razloga da se ljuti na Karleusu.
Bili Piton Bili Piton 19:43 26.10.2010

Re: Najsvežija vest

dali




koksy koksy 20:04 26.10.2010

Re: Najsvežija vest

karleuša teško može biti peder u opšteprihvaćenom značenju te reči pa se nameće zaključak da je govorila o kategoriji političkog pedera (ili lezbejke- što je čini mi se poznatiji pojam) te pozvala ćirilova da se deklariše kao takav, dakle bez uplitanja u njegove seksualne afinitete.


Kakvo sofisticirano viđenje stvari! Nemam reči!
angie01 angie01 20:07 26.10.2010

Re: Najsvežija vest

ovo o navodno nepremerenom nazivu manifestacije je takvo jedno cinculiranje da bolje da mi ga nisi ni kvoutovala.


ja to kopirala da vidish u chemu je bila stvar!


a u vezi naziva- isto mislim k'o i ti!
freehand freehand 20:42 26.10.2010

Re: Najsvežija vest

Ali oni koji su se pojavili na paradi ne krijuci svoju homoseksualnu orijentaciju u jebenoj zemlji Srbiji ITEKAKO imaju na sta da budu ponosni. JK mozda nije dovoljno visprena da to objasni Cirilovu, ali bitno je da kapira srcem.

Edomojega!
Pa što se JK nije pojavila na paradi nego u Kuriru?
Bili Piton Bili Piton 20:45 26.10.2010

Re: Najsvežija vest

freehand

Edomojega!
Pa što se JK nije pojavila na paradi nego u Kuriru?


Pa rekla je u emisiji - i to je bio dobar i spontan "poklapajući" odgovor - više sam postigla ovim što sam napisala nego da sam išla na paradu - ili nešto u tom stilu.
freehand freehand 21:16 26.10.2010

Re: Najsvežija vest

Bili Piton
freehand

Edomojega!
Pa što se JK nije pojavila na paradi nego u Kuriru?


Pa rekla je u emisiji - i to je bio dobar i spontan "poklapajući" odgovor - više sam postigla ovim što sam napisala nego da sam išla na paradu - ili nešto u tom stilu.

E ako je rekla... baš me briga, bre, šta je rekla. Što nije bila? Uostalom, ovo je blog o brutalnom sprejističkom napadu na limariju njenog fiće, ne? I to pod maskom , kobajagi, gnevnih navijača koji mrze njenog muža!
Pa što onda nisu otišli Đorđevića da linčuju (Drago, daj adresu, zaboravio si!)?
A u stvari oće da se njoj najebu majke pederske i liberalne! Zar našu Silikonsku Pravoslavnu Evitu Sa Prasetom na Sisi tako?
Mož misliti?!?!

Ljudi, odlepili ste.
ivankagrump ivankagrump 21:48 26.10.2010

Re: Najsvežija vest

Jos malo k'o

Hansel Hansel 22:11 26.10.2010

Re: Najsvežija vest

dali76

Tjah, dali, ja sebe ne vidim kao puritanca, naročito ne u onom pežorativnom smislu, al' me nervira selektivna s(a)vest. Da vidim pitanje ostvarenja zakonskih prava TLGB populacije (mnogima JK izgleda kao T) kao goruće pitanje (svih pitanja) ove zemlje, verovatno bih rekao - OK, ili da nju ne vidim kao nekoga ko je na ovaj ili onaj način doprineo da nam stanje kolektivnog duha ne bude ovakvo kakvo jeste - zato se ja (s pravom) pitam šta nam donosi njen angažman, manje odakle dolazi (a oni koji se i to pitaju, u pavu su). I, npr., 1999., na Preobraženjskom mitingu mi je smetalo prisustvo Nove demokratije, Rebeke Srbinović (i D. Mihajlovića u publici, valjda, zaboravih da li je bio na bini) - šta su oni tu tražili, čemu su služili posle sramne uloge 90-ih, šta su posle Petog oktobra uradili ili nisu uradili? Ljudski priznajem pravo svakome da sazreva, raste, menja iskreno svoje stavove; iskustvo me uči da je iskrena promena vrlo retka. Čini mi se da je "borba" JK u najmanju ruku - selektivna, i to teško "puritanski" varim, tako da neću ni da pokušam s varenjem drugih "zalogaja" - zašto to radi. Ne želim da sudim, zaista, ali da prosuđujem - moram.

A ova tvoja rečenica je inače duboko tačna, hvala ti za tu formulaciju:
ko da postoji neka vrsta odredjenog mazohizma da u Srbiji nikad ne bude bolje pa da bi mogli non stop se iscudjivati na tom I takvom Srbijom.
Exitus Letalis Exitus Letalis 22:31 26.10.2010

Re: Najsvežija vest

ja nisam shvatila Ćirilov tekst tako.

ja sam tačno čula šta je rekao.
rekao je da je naziv (loše) upotrebljen prevod.
i da se tu zaustavio, nikom ništa.
ali dalje je obrazlagao šta tu ima da se paradira i šta tu ima
da se ponosi ...nema tu ništa za ponos ... i blablabla ... i tako zabio gol LGBT populaciji.
da nije obrazlagao, sve bi bilo ok.
ok je naziv "protestna šetnja/marš za prava lgbt" što je inače zagarantovano ustavom i pozitivnim zakonima.

p.s. nego kako oblači kaput na onu aljinu?
Bili Piton Bili Piton 22:33 26.10.2010

Re: Najsvežija vest

Exitus Letalis


p.s. nego kako oblači kaput na onu aljinu?


Jao molim te nemoj o tome kako je ko u emisiji izgledao, svi su bili živi piš. Borka u suknji od pozorišne zavese, Joca u Šanel kragni sa Srbijateks prslukom ispod, Kruela De Vil....Olja koja kosu pere samo državnim praznikom....budibogsnama.
mariopan mariopan 22:37 26.10.2010

Re: Najsvežija vest

Zar našu Silikonsku Pravoslavnu Evitu Sa Prasetom na Sisi tako?

maca22 maca22 23:30 26.10.2010

Re: Najsvežija vest

mrdax
G r o f
U pitanju su, koliko smo saznali, momci iz kraja koji su Dušku Tošiću rekli da nema nikakvog smisla da se igrači ne zalažu na utakmici takvog značaja, a da pritom imaju bezrezervnu podršku sa tribina čitave sezone.


Neverovatno kako su ovi navijači fini u 2h posle ponoći. Med i mleko.
Aj' sad da malo budemo glupi.


Prema objasnjenju Zvezde Navijaci su samo hteli sa Tosicem da popricaju o Platonovom konceptu drzave kao i o Hegelovom uticaju na zapadnu kulturu. Nakon toga su planirali da citaju naglas Emila Zolu i to na 5 razlicitih evropskih jezika.

antonacci antonacci 10:23 27.10.2010

Re: Najsvežija vest

Bili Piton
JJ Beba
kao i način na koji je u Utisku nedlje autovala Jovana Ćirilova


To je svakako bio faux-pas ali opet, s druge strane, ako Ćirilov nije voljan ili nije u stanju da pomogne, onda bar neka ne odmaže.


Tačno.

Morao bi da shvati Ćirilov da onakvim apsurdnim nastupima samo odmaže borbi za LGBT prava. Borka je pokušala i njemu i Olji da objasni neke stvari, ali džaba.

A i nije JK autovala Ćirilova, jer ja ne znam da li postoji neko ko zna ko je on, a da ne zna da je gej. Njegova kukavička reakcija mi je mnogo više zasmetala od Jelenine nesmotrenosti.
vesna.gm vesna.gm 10:31 27.10.2010

Re: Najsvežija vest

libela
Nije mi jasno njeno gostovanje s Cirilovim i Borkom. Ona njih nista, ali NISTA nije razumela. Cirilov je pohvaljuje, ona to shvata kao napad na nju kao pevaljku, plavusu... Katastrofa! Zena pored velike kolicine silikona ima bezobrazluk i to je sve!
Cirilov je, blago receno, bio sokiran... sto se i videlo na njemu. Meni je sve to bilo beskrajno tuzno i mucno za gledanje! Iskreno, sramota me je bilo umesto nje!


Ovo je tacno. I to se ponovili nekoliko puta. On se covek, jadan pravda, objasnjava, i to njoj...


I jas pomislila da je sramota zbog nje...
loader loader 11:10 27.10.2010

Re: Najsvežija vest

Broj dosadašnjih komentara na ovu temu pokazuje meru interesovanja, ovakvog, ili onakvog.

No, zanimljiva je pre svega ona populacija koja je bila na ovaj ili onaj način protiv parade ponosa, a koju je Karleuša u nekoj meri trgla. Ona ipak spada više u njihov svet (uslovno rečeno), jer je predstavnik estrade, jer je upravo s ove strane (koja podržava paradu) osporavana... Ako bi se pravila takva podela, bezuslovna, Karleuša bi po nekim krajnje pojednostavljenim merilima pripadala onoj strani. E, kad se neko za koga smatrate da je sa vaše strane iznenada oglasi i kaže upravo suprotno od onoga što bi se od njega na određenu temu moglo očekivati - onda to izaziva priličnu pozornost, a tema o kojoj se govori (prava lgbt populacije) počinje da se gleda i na jedan malo drukčiji način. MAKAR KRIOMICE, da ne opazi komšiluk.

U svakom slučaju, ovim Karleušinim gestom je načinjen pomak. U krajnjoj liniji, batinaši neće više biti uvereni da baš tolika većina u Srbiji podržava eliminaciju i spaljivanje onih koje je Amfilohije prokazao!

E, sad, što neki ne mogu da odvoje svoj zazor od Karleušine "umetnosti" (koji uostalom i ja imam) i njenih ukratko gledajući OK izjava povodom parade - to je njihov problem. Mada, ne samo ni njihov, jer ta gubljenja u mešanju tema i mešanju "dnevnog reda sednice" u krajnjoj liniji štete svim onim - manjinskim - pokušajima da se stav o LGBT populaciji na ovim prostorima učini što normalnijim.
maca22 maca22 11:59 27.10.2010

Re: Najsvežija vest

Loader, preporuka i ovako
Hansel Hansel 14:10 27.10.2010

Re: Najsvežija vest

loader
...Mada, ne samo ni njihov, jer ta gubljenja u mešanju tema i mešanju "dnevnog reda sednice" u krajnjoj liniji štete svim onim - manjinskim - pokušajima da se stav o LGBT populaciji na ovim prostorima učini što normalnijim.

Izvini, loader, ali valjda neko ko je L/G/B/T ili estradna zvezda takođe ima obavezu da bude normalan (pretpostavljam da razumem taj termin onako kako si ga upotrebio)? Ili nema? Zašto bi se nekome dozvoljavao svaki ekstremizam (izuzev fizičkog) a drugima nije dozvoljeno (tj. osuđuju se) da kažu umeren (valjda normalan) stav, povodom jednog vida nečega što smatraju ekstremom/ekstremizmom? Je l' to licemerno, da iskoristim taj i meni sve omiljeniji izraz?
loader loader 22:13 27.10.2010

Re: Najsvežija vest

Izvini, loader, ali valjda neko ko je L/G/B/T ili estradna zvezda takođe ima obavezu da bude normalan

Nije sporno da se i o tome priča. Ali da se time ne diskvalifikuje i sama podrška koju je dotična dala paradi ponosa. I, naravno, ne ovom prilikom, jer je već dovoljno zabunjenosti unutar teme koja se razvodnila,
već:

uzme se virtuelno pero,
pa se lepo napiše blog na tu temu,
pa se principijuelno isproziva taj za koga se smatra
da se ne ponaša kako valja...

Ako treba, spaljivaćemo CD-e, nosićemo na ramenima džinovske note od stiropora..

Ali, sada, pustimo da njene izjave načine štetu među klero-fašističkim mozgovima, kao i među tradicionalno neobaveštenima..

man ray loves me man ray loves me 10:06 29.10.2010

Re: Najsvežija vest

Ja sam razumela da je Cirilov demantovao Karleusinu implikaciju da je on homoseksualac ("moja seksualnost je tako komplikovana", itd) ali ako je tako komplikovana onda on svakako pripada toj populaciji (LGBTQ - pa on neka bude Q) i nema razloga da se ljuti na Karleusu.

Ma nije nego. Pogledaj ko je bio u studiju. Mislis da Karleusa, Borka i Olja B. imaju seksualnost koja je manje komplikovana? I would bet not.
medjutim92 medjutim92 15:20 26.10.2010

Ima li ikakvog dokaza..

da je glavna meta napada bila Jelena, a ne Duško, ili je to samo što je babi milo?
libkonz libkonz 15:23 26.10.2010

Re: Ima li ikakvog dokaza..

e, da je samo to. priča se da ju je prodavačica u jednom butiku juče urokljivo pogledala, pa je morao čak i tatica da interveniše.
markonio92 markonio92 15:43 26.10.2010

Re: Ima li ikakvog dokaza..

medjutim92
da je glavna meta napada bila Jelena, a ne Duško, ili je to samo što je babi milo?


Prvo što mi je palo na pamet jeste da li se ovaj događaj desio na način na koji je opisano? Bez da umanjujem ili relativizujem, ali policijska blokada zbog vređanja i šaranja sprejom?
Hoću reći, da li je moguće da u ovom simulakrumu od države ja naručim da me neko "napadne" i zarad toga bude uhapšen (i posle toga pušten), za urednu novčanu nadoknadu? Zauzvrat dobijam zasluženu medijsku pažnju koja se sasvim slučajno naslanja na nedavne događaje i moja istupanja u vezi tih događaja.
Hoću reći, verujem da postoje momci koji bi prihvatili da odleže par dana u bajbokani u zamenu za nešto love.
Opet, napominjem, bez namere da umanjujem i relativizujem.
Dawngreeter Dawngreeter 16:09 26.10.2010

Re: Ima li ikakvog dokaza..

markonio92
Hoću reći, da li je moguće da u ovom simulakrumu od države ja naručim da me neko "napadne" i zarad toga bude uhapšen (i posle toga pušten), za urednu novčanu nadoknadu?


Bez namere da relativizujem i umanjujem, hipiteticki gledano, mislim da je sasvim moguce. Malo skuplje i malo manje verovatno nego placeni angazman na B92 blogu, ali nikako nemoguce.
mrdax mrdax 15:20 26.10.2010

Usluga na uslugu

Ovi ne bas tako bistri "navijaci" su za samo mesec dana ucinili vise za LGBT osobe u Srbiji nego svi zastupnici i branitelji *ce ljudskih prava u XI veku u Srbiji.
Naravno da im to nije bio cilj i naravno da mi nije drago sto se nasilje desava, samo moram da primetim kako polako ali SIGURNO gube bitku.
Uzgred bacili su ljagu na Zvezdu samo tako.

Jelena je takodje uradila pravu stvar jer ce uskoro biti sramota biti homofob. Evo samo gledajte!


P.S. Ove izgrednike treba propisno kazniti za unistavanje imovine i pretnje i uvrede!
loader loader 15:25 26.10.2010

Re: Usluga na uslugu

henryk henryk 18:34 26.10.2010

Re: Usluga na uslugu

u XI veku


u 11. veku!?


to, zapravo, mnogo toga objašnjava!
nova_slika_srbije nova_slika_srbije 15:56 26.10.2010

Slažem se

Ono što ne pdržavam kod JK to je njeno salonsko bavljenje aktivizmom


Slažem se. Sigurno je to bila prvobitna namera JK ali da je vremenom shvatila da ipak radi pravu stvar pa je možda taj estetski aktivizam polako proširila i na onaj pravi aktivizam. Ipak, kakv god da je aktivitam je i treba joj dati podršku ko kako ume i može. Uostalom mislim da od jedne JK i možemo da očekujemo samo estetski aktivizam jer je ona pevačica i zabavljač. Sumnjam da bi njene mogućnosti mogle da izađu iz tog estetskog.

Neka se svako aktivira onako kako ume i eto nama boljeg društva i manje nasilja.
nova_slika_srbije nova_slika_srbije 15:59 26.10.2010

Re: Slažem se

http://blog.b92.net/text/16372/Politicka-deontologija/


cakiteror cakiteror 16:06 26.10.2010

Svakim danom,

sve vise i vise volim JK!
JK show those fuckers your balls! again
roland_h roland_h 16:38 26.10.2010

...

Nema to nikakve veze sa nedeljnom utakmicom na "Marakani". Majstorima mraka je zasmetao angažman Jelene Karleuše i preko navijača oni joj šalju poruku da prikoči. A izgovor tipa "loša Tošićeva igra" plasiran je jedino zbog lakšeg kvalifikovanja krivičnog dela kojeg su nasilnici počinili.


potpuno se slažem!

cela priča se konstruiše tako da ispada da je prvo započela rasprava sa tošićem, čak ne ni svađa a zatim su ovi (verovatno iz džepova) povadili silne kamenice i sprejeve.

kurir čak ide toliko daleko da navodi kako ni tošić nije ostao dužan navijačima u raspravi... strašno je u kom smeru ide cela priča!
asparagus asparagus 16:49 26.10.2010

Re: ...

Strasno! Ni ja ne verujem da je jedan takav intelektualac kao Tosic nekome ostao duzan! Verovatno ih je na francuskom zamolio da se pristojno ponasaju! Strasno! Jos Kurir da tako nesto objavi! Strasno! Ej, aj da je neko drugi, nego onaj isti slobodoumni Kurir za koji pise gdja Karleusa! Nisu tu cista posla... Sve u svemu strasno! Sva sreca imamo vas koji ste bili prisutni na licu mesta pa znate ko je odakle izvadio sprej i ko je kome sta rekao, inace bi zaista bilo strasno! Znate sta je jos strasnije? B92 isto potencira pricu o napadu na Tosica! Karleusu tek pominju obaska! Strasno! Takvog jednog borca (borkinju?) za ljudska prava, srpskog zenskog Gandija, da skrajnu i vest da naslove "Uhapseni napadaci na Duska Tosica"? Samo na Tosica? Ja sam frapiran!

Drago Kovacevic Drago Kovacevic 16:53 26.10.2010

Re: ...

roland_h
Nema to nikakve veze sa nedeljnom utakmicom na "Marakani". Majstorima mraka je zasmetao angažman Jelene Karleuše i preko navijača oni joj šalju poruku da prikoči. A izgovor tipa "loša Tošićeva igra" plasiran je jedino zbog lakšeg kvalifikovanja krivičnog dela kojeg su nasilnici počinili.


potpuno se slažem!

cela priča se konstruiše tako da ispada da je prvo započela rasprava sa tošićem, čak ne ni svađa a zatim su ovi (verovatno iz džepova) povadili silne kamenice i sprejeve.

kurir čak ide toliko daleko da navodi kako ni tošić nije ostao dužan navijačima u raspravi... strašno je u kom smeru ide cela priča!

Ne, strašno..Pritom je jedan od uhapšenih iz Zemuna i vođa je navijača...
A Zvezdin portparol je po stavovima društvena štetočina...kao i njegovi šefovi.
Pa osećaju ljudi da od najavljene borbe protiv nasilja nema ništa, kao što ništa nije bilo ni prilikom ni jedne druge najave. Šta je sve Tadić do sada najavio, pa šta...da li je okončano suđenje Tatonovim ubicama - nije.da li su uhvaćene kolovođe i organizatori Tatonova ubistva - nisu, a sasvim se uverljivo "šuška" da su u Beogradu...da li su zabranjene navijačke grupe - nisu, da li su zabranjene klerofašističke organizacije - nisu, da li su prilkom zadnjih nereda uhapšene kolovođe - nisu, bilo je zgodnije hapsiti maloletnike, da li se Miladin nagodio sa državom da mu oprosti kaznu a da milion dolara - jeste, da li je okončan postupak protiv onih što su mu izdali lažne dokumente - nije..da li se u nagodbama raznih tajkuna dogodilo pre neki dan da bez kazne prolaze njihovi telohranitelji, aktivni policajci i oficiri vojske Srbije koji su u gradu pucali jedni na druge - jeste...
Nasilje ostaje nekažnjivo u Srbiji...
Bili Piton Bili Piton 16:59 26.10.2010

Re: ...

roland_h
strašno je u kom smeru ide cela priča!


Hit singl je pitanje koje se provlači kroz komentare na vest - šta jedan prvotimac radi na ulici u pola dva noću....


libela libela 17:01 26.10.2010

Re: ...

Bili Piton
roland_h
strašno je u kom smeru ide cela priča!


Hit singl je pitanje koje se provlači kroz komentare na vest - šta jedan prvotimac radi na ulici u pola dva noću....



Mozda su "...pravili sina pod svetlima kazina..."
roland_h roland_h 17:03 26.10.2010

Re: ...

Bili Piton
roland_h
strašno je u kom smeru ide cela priča!


Hit singl je pitanje koje se provlači kroz komentare na vest - šta jedan prvotimac radi na ulici u pola dva noću....




pa ne ide nikako, a tek žena na ulici u to doba! i ko im čuva malu decu?!
asparagus asparagus 17:13 26.10.2010

Re: ...

i vođa je navijača...


Ne znam jel provaljujete da je svako ko je uhapsen u vezi nekakvih navijackih ispada/nedela u zadnjih par godina nekakav "vodja"?

Il' tamo ima petsto vodja il' je netacna ona strasna tvrdnja s kraja insajdera da u Srbiji ima 5000 huligana pod kapuljacama koji cekaju da im vodje nesto narede (cim vodja mora da ide sam da spopada Tosica) ili je to jednostavno etiketa koju ti zalepe mediji kad hoce da vest izgleda strasnije/senzacionalnije?
Razmisljam naglas...
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 17:23 26.10.2010

Re: ...

Ne znam jel provaljujete da je svako ko je uhapsen u vezi nekakvih navijackih ispada/nedela u zadnjih par godina nekakav "vodja"?

U jednoj od vesti objavljenih o hapšenju, piše za jednoga da je vođa neke navijačke grupe...
Ja ne znam koliko ima huligana pod kapuljačama, ali znam da se oni ne procesiraju..
asparagus asparagus 17:38 26.10.2010

Re: ...

piše


O tome i pricam... tj. naglas razmisljam.
Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 17:13 26.10.2010

Nije Jelena potkacila

samo huligane i podrzala gay populaciju.
Ima tu jos kojecega [url=http://www.kurir-info.rs/kolumna/necu-da-cutim-i-pevam-56337.php][/url]

Predrag Azdejković Predrag Azdejković 17:36 26.10.2010

Re: Nije Jelena potkacila

Dirnula je u svetog Legiju i prepodobnog Palmu...
ivankagrump ivankagrump 20:08 26.10.2010

Re: Nije Jelena potkacila

Carica
Hansel Hansel 21:09 26.10.2010

Re: Nije Jelena potkacila

Predrag Azdejković
Dirnula je u svetog Legiju i prepodobnog Palmu...

I bilo joj smešno (meni se učinilo sa - njenim - simpatijama) što bi, je l Spaić reče, Legijine kolumne vrlo lako mogle da se nađu u Kuriru, tako nešto...
cakiteror cakiteror 17:20 26.10.2010

Moram da se osvrnem na Jelenino gostovanje

kod Olje.
Jelena je, naime, bila uvređena stavom Ćirilova oko naziva parade. Ćini mi se da je Borka tu podržala. Moram da kažem sledeće.
Jovan Ćirilov nije napravio grešku koja bi bilo kako mogla da se protumači kao atak na održavanje parade. On je SAMO izneo svoj stav o imenu te manifestacije.
Kada bi to bila greška?
Da je bilo koji pripadnik LGBT populacije rekao sledeće- Ja sam gay i JA NE PODRŽAVAM PRIDE!
Jelena je napravila dve greške u toj emisiji.
Prvo, OUTOVALA je Ćirilova! A to je veliko-NE! To se ne sme raditi! Na samoj je osobi odluka da li će se izjasniti kao homoseksualac-lezbejka. Mislim da je Jovan bio zaprepašćen i to s pravom. Jovan Ćirilov je Jovan Ćirilov i on se može izjašnjaviti kako želi.
Drugo, ona olako koristi reč PEDER ! Da, JK nije homofob, I mislim da je veoma iskrena u svojoj odbrani LGBT populacije i prava na različitost, uopšte. Upotreba te reči u njenom slučaju ne nosi nikakvu opasnost. Takav je kontekst. Ali, svaka druga osoba, sa ne tako iskrenim i dobrim namerama može iskoristiti tu istu reč kao napad na LGBT populaciju.
Sve u svemu, svaka njoj čast. Ona se u jednom krajnje homofobnom okruženju (navijači) usudila da stane na stranu homoseksualaca.

Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 17:30 26.10.2010

Re: Moram da se osvrnem na Jelenino gostovanje

Ali, svaka druga osoba, sa ne tako iskrenim i dobrim namerama može iskoristiti tu istu reč kao napad na LGBT populaciju.


Pa da, to je isto bio njen argument zasto je Cirilov trebao jasno i glasno da podrzi paradu, umesto sto je krenuo da zamagljuje stvari u trenutku kada nije jasno ni sta je crno ni sta je belo.
Iako ne podrzavam to sto ga je autovala (a i kao da neko nije znao), slazem se sa njenim stavom oko ovoga. U Srbiji intelektualci suvise mrsomude oko finih detalja, a ovamo bitke se biju bre na mnogo prizemnijem nivou.
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 17:34 26.10.2010

Re: Moram da se osvrnem na Jelenino gostovanje

Ćirilov je prototip geja iz Đilasove četiri sobe. Savršen i mnogo mi ide na živce.
Goran Vučković Goran Vučković 17:35 26.10.2010

Re: Moram da se osvrnem na Jelenino gostovanje

Savršen i mnogo mi ide na živce.

Takvo smo društvo - savršenstvo se ne oprašta
cakiteror cakiteror 17:40 26.10.2010

Re: Moram da se osvrnem na Jelenino gostovanje

Predrag Azdejković
Ćirilov je prototip geja iz Đilasove četiri sobe. Savršen i mnogo mi ide na živce.

Tvoja ili naša percepcija Ćirilova je nebitna. Bitno je ono što je ona uradila. To nije smelo da se desi.
Kao što nije smeo da se desi napad na nju! Jbt, ova zemlja je u totalnom k.rcu!
cakiteror cakiteror 17:42 26.10.2010

Re: Moram da se osvrnem na Jelenino gostovanje

Anonimni Pojedinac
U Srbiji intelektualci suvise mrsomude oko finih detalja, a ovamo bitke se biju bre na mnogo prizemnijem nivou.

Slažem se. Poruka treba svima da bude jasna.
Bili Piton Bili Piton 17:48 26.10.2010

Re: Moram da se osvrnem na Jelenino gostovanje

Predrag Azdejković
Ćirilov je prototip geja iz Đilasove četiri sobe. Savršen i mnogo mi ide na živce.


Joca je sjajan tip ali....mislim da ga je vreme malko pregazilo.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 17:51 26.10.2010

Re: Moram da se osvrnem na Jelenino gostovanje

Ćirilov je prototip geja iz Đilasove četiri sobe. Savršen i mnogo mi ide na živce.

Hoćeš reći - Đilasov gej...
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 17:55 26.10.2010

Re: Moram da se osvrnem na Jelenino gostovanje

Bitno je ono što je ona uradila. To nije smelo da se desi.


Zašto? Ja apsolutno podržavam to što je uradila. Šta tu toliko strašno?
Ako ja znam da je neko gej, zašto bih ja morao da čuvam tu "tajnu" koja je procurela na sve strane? To što je njega sramota toga, je njegov problem.
cakiteror cakiteror 18:09 26.10.2010

Re: Moram da se osvrnem na Jelenino gostovanje

Predrag Azdejković
Bitno je ono što je ona uradila. To nije smelo da se desi.Zašto? Ja apsolutno podržavam to što je uradila. Šta tu toliko strašno?Ako ja znam da je neko gej, zašto bih ja morao da čuvam tu "tajnu" koja je procurela na sve strane? To što je njega sramota toga, je njegov problem.

Pravo je svakog pojedinca da se izjasnjava kako zeli. Sto ne znaci da se ta osoba stidi.
Sta cemo ako svaka str8 osoba pozeleti da OUTUJE nekog pojedinca/ku?
Zar se ne secas sta se desilo nedavno u Americi gde je cimer snimio svog druga kako vodi ljubav sa svojim deckom i okacio na net? Gay mladic se ubio.
Hajde da podjemo od teze da je nekoga i sramota da je gay (mene nije, ja sam outovan), on ne zasluzuje da zivi? Koliki je % samoubistva mladih homoseksualaca u Svetu? Kakva se slika salje mladim, zbunjenim i uplasenim ljudima koji cesto imaju problem da prihvate sebe, javnim OUTOVANJEM?
Sta to znaci da svaka budala ima prava da uperi prst u tebe i da kaze-PEDER ! Ja se ne brinem za Cirilova, bitna je slika koja se takvim ponasanjem salje!
draft.dodger draft.dodger 18:09 26.10.2010

Re: Moram da se osvrnem na Jelenino gostovanje

Predrag Azdejković
Ako ja znam da je neko gej, zašto bih ja morao da čuvam tu "tajnu" koja je procurela na sve strane? To što je njega sramota toga, je njegov problem.


Kao da ti je JK popila mozak...
libela libela 18:18 26.10.2010

Re: Moram da se osvrnem na Jelenino gostovanje

cakiteror

Tvoja ili naša percepcija Ćirilova je nebitna. Bitno je ono što je ona uradila. To nije smelo da se desi.
Kao što nije smeo da se desi napad na nju! Jbt, ova zemlja je u totalnom k.rcu!

BRAVO!
Bili Piton Bili Piton 18:29 26.10.2010

Re: Moram da se osvrnem na Jelenino gostovanje


Support for outing

Some gay rights activists defend outing as a tactic. The British activist Peter Tatchell says "The lesbian and gay community has a right to defend itself against public figures who abuse their power and influence to support policies which inflict suffering on homosexuals." In 1994 Tatchell's activist group OutRage! named fourteen bishops of the Church of England as homosexual or bisexual, accusing them of hypocrisy for upholding the Church's policy of regarding homosexual acts as sinful while not observing this prohibition in their personal lives. "Outing is queer self-defence," Tatchell says. "Lesbians and gay men have a right, and a duty, to expose hypocrites and homophobes. By not outing gay Bishops who support policies which harm homosexuals, we would be protecting those Bishops and thereby allowing them to continue to inflict suffering on members of our community. Collusion with hypocrisy and homophobia is not ethically defensible for Christians, or for anyone else."

President of Finland Tarja Halonen released a book for the reelection campaign in 2006, where she mentions her legal work in promoting sexual equality in the effect of the president of SETA, a LGBT rights organization. She criticizes the people in the closet for "not daring to do anything themselves, but being happy when we [SETA] did their work for them".

Criticism

Some gay activists, however, continue to disapprove of outing as a political tactic, arguing that even anti-gay conservatives have a right to personal privacy which should be respected. Steven Fisher, a spokesman for the Human Rights Campaign, the largest advocacy group for gay and lesbian issues in the United States, commenting on the Schrock outing, said he opposed using "sexual orientation as a weapon." Christopher Barron, political director of the Log Cabin Republicans, a group representing gay and lesbian Republicans said: "We disagree strongly with the outing campaign, but we also strongly disagree with President Bush's sponsorship of the anti-family Federal Marriage Amendment."

Roger Rosenblatt argued in his January 1993 New York Times Magazine essay "Who Killed Privacy?" that, "The practice of 'outing' homosexuals implies contradictorily that homosexuals have a right to private choice but not to private lives." (Signorile, p. 80) In March 2002, singer Will Young revealed he was gay, pre-empting a tabloid newspaper that was preparing to out him.

Other criticism concerning outing centers upon the harm that outing individuals as homosexual, transgender, or transsexual does to them personally and professionally and upon the fact that some individuals have been erroneously outed or have been outed when there is no proof to substantiate the 'allegation' that they are gay, transgendered, or transsexual.

Christine Jorgensen, Beth Elliott, Renée Richards, Sandy Stone, Billy Tipton, Alan L. Hart, April Ashley, Caroline Cossey ("Tula" ) , Jahna Steele, and Nancy Jean Burkholder were outed as transsexuals by European or American media or, in the case of Billy Tipton, by his coroner. In many cases, being outed had an adverse effect on their personal lives and their careers.

In some cases well-known celebrities have been outed as transgender or intersex when no proof to substantiate the claims was presented, e.g., Jamie Lee Curtis[9].
andjelija_lisac andjelija_lisac 18:31 26.10.2010

Re: Moram da se osvrnem na Jelenino gostovanje


Jelena je, naime, bila uvređena stavom Ćirilova oko naziva parade.


jelena jeste rekla-napisala nesto sto je zaista ok... sve je to super, ali, zaista bez ikakve zle namere kazem, ne treba je precenjivati... ona vecim delom emisije i nije razumela ono sto je cirilov pokusao da kaze... i nema tu nista lose sto ona ne razume... samo nema potrebe da se sad ocekuje da joj svaka bude ka' njegoseva!!


Jelena je napravila dve greške u toj emisiji.
Prvo, OUTOVALA je Ćirilova!
Drugo, ona olako koristi reč PEDER !


kazem, ne treba je precenjivati... a cirilov je veoma dobronameran, tako sam ga ja skontala, da se apsolutno nije uvredio... vec je pokusao, a koliko sam videla, i uspeo da objasni da ga ona uporno cita na pogresni nacin... prosto receno, ne konta riba... sustinski, ni tu nema nista lose!!



Predrag Azdejković Predrag Azdejković 18:36 26.10.2010

Re: Moram da se osvrnem na Jelenino gostovanje

Sta to znaci da svaka budala ima prava da uperi prst u tebe i da kaze-PEDER ! Ja se ne brinem za Cirilova, bitna je slika koja se takvim ponasanjem salje!


Ako neko priča u intervjuu za Playboy o svom gej-seks životu, a Karleuša ga posle prozove, ja tu ne vidim problem.
cakiteror cakiteror 18:48 26.10.2010

Re: Moram da se osvrnem na Jelenino gostovanje

Bili Piton
Support for outing

Nadam se da mi autor ovor bloga nece zameriti na off-topic-u, s obzirom da sam ja ovo zapoceo.
Ja moram da pitam da li cemo se protiv ugnjetavanja boriti krsenjem sloboda pojedinaca.
Naime, sve ovo me ne jako podseca na Borkinu pricu o tome ko ima prava sta da kaze i kome se to pravo treba oduzeti. Nadam se da sam je dobro razumeo kod Olje.
Pravo na govor i rec imaju svi! I oni koji pricaju o ljubavi i oni koji mrze.
Ali svaka rec mora imati konsekvence. Ako osoba javno poziva na spajivanje pojedinaca zato sto drugacije misle, ne samo da ima prava na to, vec to i treba biti objavljeno. Novinar mora nekako da se ogradi od stavovova svog sagovornika, naravno ako ne misli isto kao i sagovornik.
Onda drzava treba da reaguje i da prepozna da li je u tom tekstu/izjavi bilo govora mrznje i poziva na linc. Ako ima tih elemanata, neko mora biti kaznjen-drakonski.
Mi imamo zakone za tako nesto, ali drzava ocigledno nema volju da ih sprovodi.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 18:55 26.10.2010

Re: Moram da se osvrnem na Jelenino gostovanje

Predrag Azdejković
Ćirilov je prototip geja iz Đilasove četiri sobe. Savršen i mnogo mi ide na živce.

Šta bi tek mogli reći homofobi iz Đilasovog vremena?

Pazi, Predraže, i ti ćeš jednom da ostariš i ići ćeš mladim pederima na živce.

I pederi bi morali voditi računa o svojim satrim kolegama.

Uostalom, to su opšata načela humanosti.
cakiteror cakiteror 18:57 26.10.2010

Re: Moram da se osvrnem na Jelenino gostovanje

Predrag Azdejković
Sta to znaci da svaka budala ima prava da uperi prst u tebe i da kaze-PEDER ! Ja se ne brinem za Cirilova, bitna je slika koja se takvim ponasanjem salje!Ako neko priča u intervjuu za Playboy o svom gej-seks životu, a Karleuša ga posle prozove, ja tu ne vidim problem.

Taj intervju nisam procitao.
Ono sto sam ja video je bio covek koji prica o svojoj seksualnosti kao komplikovanoj, bla, bla, u godinama u kojima se nalazi. Meni je izgledalo kao da ga je outovala. Ako se vec on sam outovao, onda je Jeca bila samo malko nepristojna.
Bilo bi sjajno kada bi neko dao neki link za taj Playboy intervju.
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 18:58 26.10.2010

Re: Moram da se osvrnem na Jelenino gostovanje

I pederi bi morali voditi računa o svojim satrim kolegama.


Kad vidim matorog pedera u prevozu, ja mu ustanem i ustupim mesto.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 19:01 26.10.2010

Re: Moram da se osvrnem na Jelenino gostovanje

Predrag Azdejković
I pederi bi morali voditi računa o svojim satrim kolegama.


Kad vidim matorog pedera u prevozu, ja mu ustanem i ustupim mesto.

Pošteno i vaspitano...
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 19:10 26.10.2010

Javni angažman ili šou-biznis?

Ne bih rekao da je javni angažman na zaštiti LGTB primarni cilj poslednjih nastupa Jelene Karleuše.
Toj estradnoj umetnici je, naravno, primaran njen šou-biznis, cilj joj je da bude glavna tema u medijima i javnosti.

Jelena je svog ranijeg partnera u šou biznisu, izvesnog Bokija:



zamenila novim:



angie01 angie01 19:10 26.10.2010

Re: Moram da se osvrnem na Jelenino gostovanje

ja tu ne vidim problem.


on chovek to ne krije i ne radi se tome- nego o nachinu i pravu da to neko podvlachi kada i kako mu je volja!

valjda postoji neki odnos prema stvarima i ljudima-kad, gde, kako, ko!

to na jebeshmimater-moze sa svojima iz peska.

pri tome-taj se chovek sam izborio za svoje pravo zivota kao gej i ne vidim da mu taj detalj smeta u zivotu, radu i poshtovanju od drugih!


JJ Beba JJ Beba 19:19 26.10.2010

Re: Moram da se osvrnem na Jelenino gostovanje

Kao što nije smeo da se desi napad na nju! Jbt, ova zemlja je u totalnom k.rcu!

t o t a l n o m
JJ Beba JJ Beba 19:24 26.10.2010

Re: Moram da se osvrnem na Jelenino gostovanje

Ako ja znam da je neko gej, zašto bih ja morao da čuvam tu "tajnu"

jbt jadni oni za koje znaš da su gej a koji se nisu autovali. Ima sve da ih drukneš samo ako ti stanu na žulj
JJ Beba JJ Beba 19:38 26.10.2010

Re: Moram da se osvrnem na Jelenino gostovanje

Pravo na govor i rec imaju svi!

hmmmm ne baš
Sloboda govora je ono što ostaje kad se odredi kojim se oblicima govora ne sme dopustiti da se razvijaju. govori Stenli Fiš, profesor prava na Internacionalnom Univerzitetu u Floridi, svetski autoritet na temu pravne zaštite govora. Crta mora biti podvučena kojim se oblicima govora ne sme dopustiti da se razviju. kada pravno zaštiš govor onda pojedanac može imati odgovornost prema izovorenom. Naša zemlja nema veze sa pravnom državom, te ovde svako može govoriti šta mu volja.
na TV ex Fox onomad gostovao lik koji čeka presuda u slučaju Brankice Stanković eeeejjj čoveku su se sudi, čeka se presuda a njega pozivaju da priča SVOJU priču upravo o tom slučaju!!!! i nikom ništa
cakiteror cakiteror 19:58 26.10.2010

Re: Moram da se osvrnem na Jelenino gostovanje

JJ Beba
Pravo na govor i rec imaju svi!hmmmm ne bašSloboda govora je ono što ostaje kad se odredi kojim se oblicima govora ne sme dopustiti da se razvijaju. govori Stenli Fiš, profesor prava na Internacionalnom Univerzitetu u Floridi, svetski autoritet na temu pravne zaštite govora. Crta mora biti podvučena kojim se oblicima govora ne sme dopustiti da se razviju. kada pravno zaštiš govor onda pojedanac može imati odgovornost prema izovorenom. Naša zemlja nema veze sa pravnom državom, te ovde svako može govoriti šta mu volja. na TV ex Fox onomad gostovao lik koji čeka presuda u slučaju Brankice Stanković eeeejjj čoveku su se sudi, čeka se presuda a njega pozivaju da priča SVOJU priču upravo o tom slučaju!!!! i nikom ništa

O tome ti ja pricam. Taj momak je jednom rekao sta ima o Brankici. Da je zakon primenjen, on ne bi imao prilike da kaze dva puta.
Je l` to treba da znaci da mi treba da branimo rec dok se zakon *kasalj, kaslalj* koji postoji i mislim da su zakoni u pitanju, ne primenjuje?
Sve sto treba da se desi jeste da drzava postuje zakon koji je sama donela.
JJ Beba JJ Beba 20:15 26.10.2010

Re: Moram da se osvrnem na Jelenino gostovanje

Sve sto treba da se desi jeste da drzava postuje zakon koji je sama donela.

da
jednino što nisam sigurna da li je naša zemlja pravno zaštritila govor, podvukla crtu ispod koje se ne sme ići (fašizam, rasizam, antisemitizam etc)
Kad neko viče ubićemo pedera i smatra da je homoseksualnost bolest on govori ono što smatra istinom. Kad shvatiš da taj govori ono što misli da je istina onda moraš da shvatiš da taj nije bolestan i da ne možeš da mu daš neki lekić koji će mu pomoći da ozdravi i da prestane da govori Ubi ubi pedera, a i da misli da je homosekusalnost bolest. jedini način da suzbišeš takav govor je da ga "zgaziš" zakonom, a ne da ga pozivaš u talk shaw da objašnjava svoju istinu.
Tako istao i sa antisemitizmom, rasizmom....
Hansel Hansel 20:47 26.10.2010

Re: Moram da se osvrnem na Jelenino gostovanje

JK je svoju "platformu" iznela kao histerična "skojevka" (navodnici su jer ne želim da vređam autentične skojevce koji su verovali u svoju misiju, mada je i među njima bilo možda i previše onih koji u svoje ciljeve i metode nisu ni najmanje sumnjali). Zašto "skojevka" - zato što je bila očigledna njena "pripremljenost" za "agitaciju" ("govorite jasno i kratko, da vas svi razumeju" , "sada nema mesta za nijanse, ili je crno ili belo" - parafraziram; teško "ubadanje" nekih reči - novih, izgleda, u njenom vokabularu) i zato što je njen entuzijazam - gorljivost, što bi rekli Hrvati ) došla do histerije čim je naišla na (civilizovan) otpor nekoga ko NEŠTO drukčije misli. Skoro kao razmaženo derište. Dok je bila s Ćandom valjda isto niko nije smeo ništa da joj kaže što je bilo u suprotnosti s njenim poimanjima (valjda je to bio NJEN Ćanda, niakko kriminalac, kao što joj je sada bitna terminološka razlika između huligana i NAŠE DECE ), a ja nikako da se pouzdano setim da li sam svojevremeno video njene ili Ražnatovićkine slike u donjem rublju od maskirnog platna (mislim, kad je to bilo IN)!?

I tako, sve ovo ispisah jer se otvorilo pitanje njenog lika i dela (neću više ni da pišem da sam protiv nasilja prema bilo kome, pa i prema njoj iako je, u poverenju, teško podnosim, pardon - tolerišem ), napisah Jakši Šćekiću od koga prvog saznah za rečenu kolumnu - da je zadnje vreme došlo ako JK treba da nas uči vrednostima. Posle njenog gostovanja kod Olje mogu samo da kažem da ničeg tu nema sem subjektivnosti, podgrejane ili ne, ne znam, izgledala mi je kao podgrejana i - svakako - pregrejana (čak joj se autentično crvenilo od besa u jednom trenutku probilo kroz rumenilo, taman sam pomislio da mi TV počeo da otkazuje ).

Kad već trošimo vreme na njenu pojavu, evo nekih detalja iz biografije:

VREME 945, 12.02.2009.
MALA OD SKANDALA: Iako je karijeru praktično izgradila na skandalima, o ljubavnom životu Jelene Karleuše se gotovo ništa nije znalo dok 1999. nije otpočela vezu sa Zoranom Davidovićem Ćandom, "uspešnim biznismenom", za kog se pričalo da je umešan u trgovinu narkoticima i kradenim automobilima. Romansa je bila kratkog veka. Dva meseca nakon što je srpska folk zvezda broj jedan, Ceca, obukla crninu, slična sudbina zadesila je njenu najveću rivalku. Zoran Davidović Ćanda ubijen je 23. marta 2000. godine dok se vraćao sa sahrane Branislava Lainovića Dugog, još jednog "žestokog momka", ubijenog takođe u sačekuši. U vreme dok je bila sa Ćandom, Karleuša je, poput koleginica koje su se upuštale u veze sa momcima sličnog profila, tvrdila da je njen dečko mlad i uspešan, a da su priče o njegovim kriminalnim radnjama podmetanja zlih jezika.

Poslednjih godina činilo se da je na Ćandu sasvim zaboravila, a onda je pre godinu dana optužila Cecu Ražnatović za Ćandino ubistvo. U intervjuu za tabloid "Skandal" ispričala je da je prisustvovala telefonskom razgovoru posle Arkanovog ubistva, u kome je Ceca navodno otvoreno zapretila Ćandi: "Sedela sam pored Zorana, koji je okrenuo Cecin broj da joj izjavi saučešće, a ona je vrisnula u slušalicu: ‘Vući će ti se creva po Beogradu!’ Ja sam to čula, jer sam sedela pored njega. Nepuna dva meseca posle toga prosuli su mu mozak."

Ni Ceca ni bilo ko drugi nije bio voljan da komentariše i preispituje ove tvrdnje. Svega petanestak dana kasnije, Karleuša je mnogo veću pažnju privukla provokativnim spotom snimljenim u svečanoj sali Gimnazije u Sremskim Karlovcima, pa je i sama uskoro zaboravila na ovaj slučaj. Danas je udata za fudbalera Duška Tošića i ima ćerku Atinu. Pažnju privlači kupovinom cipela sa štiklama za svoju četvoromesečnu ćerku.
http://www.vreme.com/cms/view.php?id=819709

legalizacija011 legalizacija011 20:48 26.10.2010

Re: Moram da se osvrnem na Jelenino gostovanje

JJ Beba
Sve sto treba da se desi jeste da drzava postuje zakon koji je sama donela.

da
jednino što nisam sigurna da li je naša zemlja pravno zaštritila govor, podvukla crtu ispod koje se ne sme ići (fašizam, rasizam, antisemitizam etc)
Kad neko viče ubićemo pedera i smatra da je homoseksualnost bolest on govori ono što smatra istinom. Kad shvatiš da taj govori ono što misli da je istina onda moraš da shvatiš da taj nije bolestan i da ne možeš da mu daš neki lekić koji će mu pomoći da ozdravi i da prestane da govori Ubi ubi pedera, a i da misli da je homosekusalnost bolest. jedini način da suzbišeš takav govor je da ga "zgaziš" zakonom, a ne da ga pozivaš u talk shaw da objašnjava svoju istinu.
Tako istao i sa antisemitizmom, rasizmom....


jj beba..poznati borac za 'slobodu govora'..
JJ Beba JJ Beba 21:15 26.10.2010

Re: Moram da se osvrnem na Jelenino gostovanje

j beba..poznati borac za 'slobodu govora'..

pa jesam. Pogotovo sam borac za slobodu govora na blogu, protivnik sam banovanja i brisanja komnetara sem kad oni ne predstavlju govor mržnje, negiranje ratnih zločina, rasizam etc..ja sam prihvatila čnjenicu da ćemo od pada zida da živimo u demokrtaksom društvu.
U svakoj civilizovanoj, demokratskoj i pravnoj državi mora da se zna šta ne sme da se govori. Mnogi u ovoj zemlji pojma nemaju šta je to demokratija. Ovde se ljudi susreću sa stvaranjem sistema koga nemaju u svom iskustvu, tako da u svom praktičnom životu o prednostima i plodovima demokratije mogu samo da razmišljaju kroz neke teoretske okvire, kroz ličnu percepciju pojma ili kroz one praktične događaje koje im vladajuća politička nomenklatura servira kao demokratske. Svi ovde u manjoj ili većoj meri raspolažu nekim znanjima o demokratji ali šta je to stvarno demokratija, koji su njeni dosezi, koji su njeni praktični uticaji na život još uvek se ne zna. Obično onome što ne odgovara opisu demokratije koju neko ima kao ideju, pripisuje se nedemokratski karakter i traži se ukidanje toga.
Liberano demokratsko društvo kome težimo treba da stekne poverenje ljudi koji imaju razlite koncepe života i koji žive u stanju stalno mogućeg konflikta. Treba pronaći one demokratske mehanizme koji su u stanju da zaštite autonomiju pojedinca.

pročitaj doktora Fiša, poučno je

edit
ono što je meni najvažnije u zaštiti govora je ko nas čuva od čuvara?
mariopan mariopan 22:51 26.10.2010

Re: Moram da se osvrnem na Jelenino gostovanje

Predrag Azdejković
Bitno je ono što je ona uradila. To nije smelo da se desi.


Zašto? Ja apsolutno podržavam to što je uradila. Šta tu toliko strašno?
Ako ja znam da je neko gej, zašto bih ja morao da čuvam tu "tajnu" koja je procurela na sve strane? To što je njega sramota toga, je njegov problem.

Njega je bilo sramota njene bezobraštine i nevaspitanja.
U kulturnim sredinama vaspitane osobe o seksu ne pričaju javno, koje god da su orjentacije to je privatna stvar svakog pojedinca - pogotovo se ne priča o tuđim seksualnim opredeljenjima. Bilo bi degutantno i da je progovorila o svojim a tek o njegovim - to je nevaspitano i nekulturno..nasuprot njoj je sedeo vaspitan i kulturan gej čovek.
E, sad, što se tebi takav tip ne dopada jer je previše kulturan i fin za tvoj ukus to je druga stvar, ali on je bio sasvim u pravu ako se zaprepastio i uvredio.
Exitus Letalis Exitus Letalis 22:54 26.10.2010

Re: Moram da se osvrnem na Jelenino gostovanje

U Srbiji intelektualci suvise mrsomude oko finih detalja, a ovamo bitke se biju bre na mnogo prizemnijem nivou.

ništa loše im nije rekla.
samo da govore jasne i kratke rečenice da prosek može da razume.
i to je živa istina.
borku obožavam, al kad je nekad slušam na konferencijama, mislim kako li je
onim jadnim simultanim prevodiocima.
počne rečenicu .... pa odeeeee ... negdeeee ... na nešto drugo, pa se vrne
na početak ... e, al nije dosta, još se nečeg dosetila ... i tako jedno pola sata a da ne znaš o čemu je počela i s čim je završila.

ovde treba kratko i jasno i široko otvorenim ustima kao da ti čitaju sa
usana ... i polakooooo ... pa ponoviti ako treba ... pa opet ...
i bio jedan pas ... i ujo kuvara ...
Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 10:14 27.10.2010

Re: Moram da se osvrnem na Jelenino gostovanje

Exitus Letalis
U Srbiji intelektualci suvise mrsomude oko finih detalja, a ovamo bitke se biju bre na mnogo prizemnijem nivou.

ništa loše im nije rekla.
samo da govore jasne i kratke rečenice da prosek može da razume.
i to je živa istina.
borku obožavam, al kad je nekad slušam na konferencijama, mislim kako li je
onim jadnim simultanim prevodiocima.
počne rečenicu .... pa odeeeee ... negdeeee ... na nešto drugo, pa se vrne
na početak ... e, al nije dosta, još se nečeg dosetila ... i tako jedno pola sata a da ne znaš o čemu je počela i s čim je završila.

Ziva istina. Treba odgledati Utisak nedelje i videti da li je barem jednu recenicu zavrsila.
Neko ko nema pojma ko je JK a ko BP bi 'ladno mogao da stekne utisak da se JK bolje izrazava. Sto mozda i ne bi bio pogresan utisak.


ovde treba kratko i jasno i široko otvorenim ustima kao da ti čitaju sa
usana ... i polakooooo ... pa ponoviti ako treba ... pa opet ...
i bio jedan pas ... i ujo kuvara ...


Tacno, to i pricam. Pusti ti te finese, mozda PRIDE nije najbolji naziv. Ove bre ljude zanima prosta stvar: jesi ti ZA ili si PROTIV. Pa sta mislite zasto toliko vole Farmu? Jer se tu opredeljuju. Ali ne na osnovu razmatranja finesa.


maca22 maca22 02:05 28.10.2010

Re: Moram da se osvrnem na Jelenino gostovanje

Anonimni Pojedinac
Pa sta mislite zasto toliko vole Farmu? Jer se tu opredeljuju.

Jer je tu sex u 4 zida, a opet autovan da svi mogu da gledaju, jer vole.
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 17:32 26.10.2010

Sličan se sličnom raduje...

+ Napad se desio
+ Grafit nije snimljen jer su kola brže bolje odvežena na farbanje (možete misliti šta je pisalo)
+ Niko neće da kaže šta je pisalo na kolima
+ Policija je uhapsila osumnjičene
+ Crvena zvezda demantuje napad koji su Karleuša i Tošić prijavili ispred svoje kuće?!
+ Pola Srbije se po raznim sajtovima raduje napadu

A vidim da se i ovde pridružuju
Goran Vučković Goran Vučković 17:34 26.10.2010

Re: Sličan se sličnom raduje...

+ Crvena zvezda demantuje napad koji su Karleuša i Tošić prijavili ispred svoje kuće?!

Ako ništa drugo - ovo je siguran dokaz da se napad desio
Bili Piton Bili Piton 17:49 26.10.2010

Re: Sličan se sličnom raduje...

Goran Vučković

Ako ništa drugo - ovo je siguran dokaz da se napad desio


LOOOOOOOOL
cakiteror cakiteror 17:56 26.10.2010

Re: Sličan se sličnom raduje...

Predrag Azdejković
+ Napad se desio+ Grafit nije snimljen jer su kola brže bolje odvežena na farbanje (možete misliti šta je pisalo)+ Niko neće da kaže šta je pisalo na kolima+ Policija je uhapsila osumnjičene+ Crvena zvezda demantuje napad koji su Karleuša i Tošić prijavili ispred svoje kuće?!+ Pola Srbije se po raznim sajtovima raduje napaduA vidim da se i ovde pridružuju

To je direktan udar na slobodu govora.
Ali sta je novo u nasoj zemlji???
Mi ne zivimo u ozbiljnoj drzavi. Seca li se, mozda neko, neke bombe i nekog novinara? I onda predsednika koji posecuje istog novinara... Meni, sve nekako mutno, breee!
angie01 angie01 19:00 26.10.2010

Re: Sličan se sličnom raduje...

+ Napad se desio


iz Blica
Dawngreeter Dawngreeter 11:51 27.10.2010

Re: Sličan se sličnom raduje...

Predrag Azdejković
+ Pola Srbije se po raznim sajtovima raduje napadu


Moram priznati da se i ja radujem napadu. Ne na isti nacin kao i vecina, do duse. Mislim da je strasno sto je Karleusa toliko ekspresno bila meta nasilja zbog svog angazmana i sto upustiti se u takav angazman ocigledno znaci osvrtati se gde god krenes ne bi li dobio ciglu il istanglu u glavu.

Ali ipak mi je drago jer to znaci da su postali mnogo nervozni ti bezbecili. Bas me zanima sta ce sledece Karleusa napisati, ide joj verbalno samaranje u sirokim zamasima.



...sto ne menja cinjenicu da, doklen mi je drago sto se slazem sa Karleusinim angazmanom, ona je i dalje krava po vecini ostalih pitanja.
mikimedic mikimedic 14:40 27.10.2010

Re: Sličan se sličnom raduje...

Ne na isti nacin kao i vecina, do duse.


a do tela

Dawngreeter Dawngreeter 15:18 27.10.2010

Re: Sličan se sličnom raduje...

Telad ostavljam tebi.
mikimedic mikimedic 17:14 27.10.2010

Re: Sličan se sličnom raduje...

a do tela

Telad ostavljam tebi.


tvoje telo?

hvala, nisam zainteresovan... pre bih...
... karleusu...

Bili Piton Bili Piton 18:14 27.10.2010

Re: Sličan se sličnom raduje...

mikimedic


hvala, nisam zainteresovan... pre bih...
... karleusu...



evo jedna taman za tebe

mikimedic mikimedic 20:52 27.10.2010

Re: Sličan se sličnom raduje...

eh bili bolja je ivanina slicka

draft.dodger draft.dodger 17:58 26.10.2010

CRVENA ZVEZDA...

Šantava kobila koju jašu moralne krntije, Dušan Savić i Vladan Lukić...
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 18:06 26.10.2010

Re: CRVENA ZVEZDA...

draft.dodger
Šantava kobila koju jašu moralne krntije, Dušan Savić i Vladan Lukić...

Jes vala...
man ray loves me man ray loves me 19:03 26.10.2010

par stvari

Prvo, ne mogu da verujem da neko ima problem sa time da neko ko je gej ne voli gej prajd. Pa prajd je parada slobode da se bude razlicit ...

Zatim, Karleusa ovo radi samo radi publiciteta. Ipak, na kraju su je napali i sada treba svi da stanemo u njenu zastitu. Fair enough.

Bez obzira na Karleusu, neko na b92 je dao komentar koji mi se svideo: U ovoj zemlji mozes da pokazes dupe i sise, ali ne i stav. A to je vec cist Pasolini.
Bili Piton Bili Piton 19:11 26.10.2010

Re: par stvari

man ray loves me
Prvo, ne mogu da verujem da neko ima problem sa time da neko ko je gej ne voli gej prajd.


Uh, meni je to jasno kao dan. Ali, da ne širim priču sada (a veruj mi, široka je i zahteva izlaganje za koje nemam živaca niti sam siguran čemu bi služilo, da se izrazim na Pižonov način).

Bez obzira na Karleusu, neko na b92 je dao komentar koji mi se svideo: U ovoj zemlji mozes da pokazes dupe i sise, ali ne i stav. A to je vec cist Pasolini.


Da, i mene je oduševio taj komentar, video sam...


cakiteror cakiteror 19:22 26.10.2010

Re: par stvari

Ne, nije to uradila samo zbog publiciteta. Njeno kolumna meni odise iskrenoscu. Voleli je mi ili ne, ona je uradila hrabru stvar. Ja mislim bez ikakve demagogije.
Nikada ne treba da zaboravimo iz kakvog miljea dolazi Karleusa a i iz kakvog Mira Karanovic. Mira je umetnik, njeno okruzenje, samo po sebi je tolerantnije. Mada, ima i tu nekih primera....losih.
Jelena dolazi iz tog ESTRADA-KRIMINAL-NAVIJACI miljea. To ti je kao Amerika 50-60 godina. Samo sto su oni stvarali malo bolju muziku od nas i nisu imali navijace, a i njihovi krimosi su bili emancipovaniji. Svako ko se uzdigne iz tog miljea, koji po mom skromnom misljenu obiluje gejevima, ali ne pada mi na pamet da bilo koga autujem, zasluzuje jedno veliko-KUDOS!
man ray loves me man ray loves me 19:32 26.10.2010

Re: par stvari

Kako je Karleusa iz kriminalnog miljea? Majka joj je novinar a otac pandur. Ona je samu sebe stavila u taj milje, isto kao sto je i Mira Karanovic samu sebe stavila u umetnicki milje.
Ne vidim gde se to Karleusa izdigla. Rosa Parks anyone?
cakiteror cakiteror 19:53 26.10.2010

Re: par stvari

man ray loves me
Kako je Karleusa iz kriminalnog miljea? Majka joj je novinar a otac pandur...

Brate, reci cu samo LOL! Nema ljutis!
ivankagrump ivankagrump 20:21 26.10.2010

Re: par stvari

Prvo, ne mogu da verujem da neko ima problem sa time da neko ko je gej ne voli gej prajd. Pa prajd je parada slobode da se bude razlicit ...


Ali ako vec neces da pomognes, bar ne odmazi... Cinjenica je da Cirilov samo daje municiju homofobima. Njegov stav neka bude njegov stav, niko ga ne tera na paradu.
man ray loves me man ray loves me 20:48 26.10.2010

Re: par stvari

Njegov stav neka bude njegov stav, dok god cuti?



Brian: You're all individuals.
Crowd: Yes, we're all individuals.
Brian: You're all different.
Crowd: Yes, we are all different.
Individual: I'm not.
Crowd: Shut up.
Bili Piton Bili Piton 20:51 26.10.2010

Re: par stvari

man ray loves me
Njegov stav neka bude njegov stav, dok god cuti?


Pa kako ćuti? Jel rekao šta misli? "Lepo od vas, thanks for nothing".

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana