Društvo| Politika| Život

Sebemrzi

Vojislav Stojković RSS / 27.10.2010. u 23:47

Mržnja je pogrešno usmerena ljubav, kaže Andrić, a ko mrzi samog sebe, od njega treba da strepimo, jer ćemo biti žrtve njegove kivnosti i osvete,  kaže Niče, i dodaje: Gledajmo, dakle, kako da ga navedemo da samog sebe voli.

Danima listam rečnike i enciklopedije, surfujem i gugulujem, ali bez uspeha. Nema te reči ni kod Vujaklije, a ni kod Vukajlije, pa čak ni svemoćni gugul nije od naročite pomoći. Čini se da u literaturi ne postoje, da teorijski još nisu definisani. Međutim u stvarmosti  postoje. Srećem ih gotovo svakodnevno. Slušam na radiju, gledam na televiziji,  čitam šta pišu po novinama, časopisima i knjigama, a o blogovima i drugim internet sočinjenijima da i ne govorim. I svaki put se pitam: „O, Bože, zašto?“

Mržnja se obično definiše kao duboko, trajno i snažno osećanje koje izražava animozitet, ljutnju i neprijateljstvo prema drugoj osobi, grupi ili predmetu. Dakle, po definiciji mržnja je usmerena prema van, pa otkud onda sebemrzi? Ko su oni?

Ako ste slučajno pomislili da je sebemrz onaj  koji pre podne mrzi sebe, a popodne čitav svet, pogrešili ste.

 pic.php?uid=AAAAAQAQIYbwL2pUmEogKXZiSUNbbQAAAAooKEWO9VS5YO3LZXDM3JMF&t=1

Sebemrz mrzi sebe i svoje i prepodne i popodne i uveče, sve dok ne zaspi, a moguće da su mu i  snovi  puni mržnje prema  sebi i svojima. Čitav ostali svet mu je potaman, svi su bolji, lepši, vredniji, pametniji, pošteniji i plemenitiji od njega i njegovih, naročito od njegovih. Sebemrz u tuđem oku ne vidi čak ni balvan, ali u očima svojih najbližih vidi svaki trun.

Prema mojim preliminarnim istraživanjima reč je o ne tako malom broju visokoobrazovanih prilično uticajnih ljudi, srpske nacionalnosti, oba pola, srednjih godina ili starijih, njačešće okupljenih u NVO, mada deluju i u okviru političkih stanaka ili kao nezavisni intelektualci, tj. slobodni strelci.

Mislio sam da su sebemrzi produkt ovog vremena, da su nastali kao posledica ratova devedesetih i, još više, kao posledica razočaranja postpetooktobarskim periodom. To bi, bar za mene, bilo koliko-toliko racionalno objašnjenje. Međuitim, nedavno sam naišao na tekst jednog istoričara u kome on kaže da naša samomržnja, srbofopski autošovinistički pokret, kako ga on naziva, ima stotinak godina dugu, složenu i nedovoljno istraženu istoriju.

“Pojedini autori su odavno primetili zanimljivu pojavu: prvi socijaldemokrati, predstavnici malobrojne gradske radničke sirotinje, kritikovali su još malobrojniju buržoaziju i pozivali srpsko selo da sa njima stvori zajednički front političke borbe. Za to vreme srpsko selo je posredstvom Narodne radikalne stranke ostvarilo svoje zahteve. Cena je bila veće poresko opterećenje gradova, u njima je beda bila veća i nisu bili u stanju da daju pun doprinos modernizaciji društva... Seme nezadovoljstva, frustracije i podele bilo je posejano. Ratovi i jugoslovensko iskustvo doveli su do postepenog raspada srpskog sela, elite su postale jugoslovenske, nacionalizam potisnut na socijalnu i političku marginu, u verski konzervatizam. Komunistička partija formirana je na ideji o srpskoj „krivici“. Vremenom, krivica za ratove, za „porobljavanje“ drugih naroda (koji su tek u Jugoslaviji stvorili moderne nacije), za sopstveno, često više nego objektivno i spolja nametnuto zaostajanje, postala je u očima ovih malobrojnih, ali uticajnih ljudi isključivo srpska osobenost.

Posle kobnog raspada Jugoslavije autošovinistička opcija postala je u Srbiji legitimna, snažna i politički neophodna – kako za formiranje vlasti, tako i za komunikaciju sa pojedinim krugovima u SAD i EU. Paradoksalno, ali osnovna postavka domaće srbofobije propoveda suštinsku posebnost srpskog naroda. Srpski narod je prema njihovom mišljenju nemoguće modernizovati ili reformisati demokratskim putem i unutrašnjim snagama. Osuđen na protektorat, srpski narod mora da zna da nije reč o ropstvu, niti o dobroj nameri – već o „zasluženoj kazni“; kolektivnoj odmazdi zbog ratova, za (naknadno izmišljenu) fašističku vertikalu srpske istorije; kazni čiji povod treba da pruže medijske kampanje protiv demokratskih tradicija, crkvene organizacije, prosvetnih ustanova i pojedinih ličnosti iz prošlosti, kao što su Jaša Tomić, Vuk Karadžić, car Dušan... Zato je, tvrde, neophodno da Srbija pomogne susednim nacionalizmima prilikom asimilacije srpske kulture (nedavno je pomoć pružila i Narodna biblioteka Srbije!)...

Najvažnije izvorište autošovinizma u Srbiji nije, međutim, štedro finansiranje iz pojedinih razvijenih zemalja, koje na taj način ostvaruju svoje često posredne i sa Srbijom nepovezane interese. Nije reč o skrivenom nacionalizmu susednih ili manjinskih naroda. Megalomanija je, baš kao i kod srpskog šovinizma, ključna osobenost. Značajni uglavnom samo dok žive u Srbiji, protagonisti ovog pokreta veruju da su globalno važni i da svetu daju nekakav svetao primer. Stideći se Srbije oni su, za razliku od pojedinih svojih suštinski nezainteresovanih vođa koji su se zahvaljujući ovome obogatili, nesvesni da bez nje, ovakve kakva je, svojim sagovornicima u svetu ne bi ništa značili.” (Citirani tekst preuzet iz Politike).

Mržnja je pogrešno usmerena ljubav, kaže Andrić, a ko mrzi samog sebe, od njega treba da strepimo, jer ćemo biti žrtve njegove kivnosti i osvete,  kaže Niče, i dodaje: Gledajmo, dakle, kako da ga navedemo da samog sebe voli.

 



Komentari (140)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

jinks jinks 20:27 28.10.2010

Re: Podmladak

Ja Vas stvarno ne razumem ... kakva mrznja, kakvi nebeski narodi.

Osim toga nije tacno da su svi Srbi samo za vreme njega bili u jednoj drzavi.

Bili su u jednoj drzavi i u Kraljevini SHS, kao i u Kraljevini Jugoslaviji, i to sto su i nakon 1945. ziveli u jednoj drzavi zasluga je ujedinitelja iz 1918. a ne Josipa Broza.

Upravo je politika Josipa Broza je zasluzna za to sto Srbi vise ne zive u jednoj drzavi. Setite se plenuma iz 1963. kada je formalno sve pocelo. Ili pocetka sedamdesetih, pa kulminacije 1974. Zbog toga, i mnogo drugih stvari koje je ucinila Titova kamarila Srbi vise ne zive u istoj drzavi.

I da, Josip Broz i njegovi sledbenici direktno su odgovorni za devedesete, bez obzira na to ko se kada rodio.
Milan Karagaća Milan Karagaća 15:46 29.10.2010

Re: Podmladak

bez obzira na to ko se kada rodio.

i kada će se roditi i kada je umro.
Bili su u jednoj drzavi i u Kraljevini SHS, kao i u Kraljevini Jugoslaviji,

pa što onda samo njega optužujete.A u toj kraljevini su bili u takvim odnosima koji su kulminirali bratoubilačkim ratom.Onda ih je taj glupi komunizam malo primirio pa kad komunizma nestade a ono se oni opet povampiriše i nastaviše ono što su u 2.svetskom ratu započeli.
Što se tiče ustava iz 1974.godine, zar ne misliš da bi jedna demokratska federacija pa i sa konfederalnim elementima bila bolje rešenje nego što smo dobili.
A što se kamarila tiče uvek je jedna kamarila onu drugu tako nazivala.
Zbog toga, i mnogo drugih stvari koje je ucinila Titova kamarila Srbi vise ne zive u istoj drzavi.

Ne, nego zato što su se preigrali pa na kraju za..bali, na glup način hteli sve da bi onda pristajali na ništa.Ispalo je da ne znamo ni pametno raditi a da baš i ne volimo toliko ratovati.
wukadin wukadin 09:19 28.10.2010

Odličan tekst!

Stvarno sam prijatno iznenađen, mada je Stojiljković morao posle malo da cepidlači. Antića gotivim još od onda kad je drugom Čedi fizički objasnio nešto glede liderskih ambicija
Što se tiče prvog:
Ovo meni liči na namerno podmetanje nacionalnog identiteta kao jedinog mogućeg i pokušaja nacionalne homogenizacije patologizacijom bilo kakvog neslaganja sa jedinstvom interesa pojedinca i nacije

A koji je drugi mogući pokušaj nacionalne homogenizacije ako ne oko nacionalnog identiteta? To bi voleo da vidim, recimo u praksi... u Srbiji.
Patologizacija je duža priča, pa reći ću samo da ima i takvih. Recimo izvesni advokat koji je odobravo NATO bombardovanje. Kada sam ga na jednom blogu pomenuo, mislim da mi je Stošić rekao onako revolucionarno-otresito "NE LAŽI!", pa posle nisam mogao da citatom i linkom dokažem jer me je banovao.
Istina žulja...

Drugo, što se tiče faula, slažem se sa zamerkom. No, imajmo u vidu da je kolumna ili već novinski tekst po sebi ograničen. Mislim da Čedomir Antić dobro zna ono što sam ja napisao u jednom eseju, a nije toliko moje koliko prerada stavova ruskih evroazijaca.
Но, како онда објаснити космополитизам као шовинизам међу другим народима –
Словенима, Арапима, Турцима, Индусима, Кинезима или Јапанцима. Узрок, по
Трубецкоју треба тражити у хипнотичко учинку речи “човечанства” и
“општељудске цивилизације” на интелигенцију других народа, што је, у крајњем,
последица научно-техничког развоја и јаза који је у једном моменту настао између
романо-германске и осталих цивилизација. Тако егоцентризам прераста у
ексцентризам – стављање центра ван себе!
Европеизација иде с врха на доле, тј. захвата прво социјални врх, аристократију,
урбано становништво, посебне професије, а затим постепено остале слојеве народа.
Веменом, процес имитирања и усвајања туђих културних ведности и
цивилизацијских тековина доводи и до губитка самопоштовања, те народ који
настоји да се европеизује учи да “презире своје, самобитно, национално”. Све ове
последице стичу се у “проклетству заосталости”, који сталном тежњом да се
“достигне” туђи ниво развоја доводи до смене “историјских скокова” и “застоја” у
унапред изгубљеној трци:”Историја европеизованог народа састоји се од тих
сталних смена кратких периода брзог ‘прогреса’ и више или мање дугих периода
‘застоја’.” Међутим, у случају од ослобођења од овакве наметнуте матрице,
национална самосвест ће бити руковођена максимама спознај самог себе и буди то
што јеси
.


A šta je kod nas karakteristično... Hm... skroman doprinos
Ипак, постоји једна битна разлика у односу на дату матрицу. Разлика је та да наши
“европејци” у суштини и нису европеизовани. Они су чак примитивнији од народа
или делова народа које стално прозивају због примитивизма. Њихови лидери су
разни сурчински реформатори и остали празилук-политичари, а “европске идеје”,
наравно у народу насхваћене, само су изговор како за разне мутне радње, тако и за
правдање властитог неуспеха да у нешто убеде народ (који је ионако примитиван,
па не може да разуме – овде је јасно да је на делу таутологија).


Mada nije baš da to "ima samo kod nas"... Videti tekstove o kompradorskoj eliti, recimo u Kini u periodu 1840-1949...
Evropocentrizam (kompletan esej)

Možda bih se mogao složiti da je bolji pojam "nasomrz". Tačno je da "sebemrz" ne mrzi baš sebe, štaviše on sebe smatra za neshvaćenu elitu. Mada iz izraza lica, gestikulacije i boje glasa takvih pojedinaca i pojedinki koji "zdravo mrze", i time se hvale, neretko vidimo da nisu baš načisto sami sa sobom. Problem sa izrazom "nasomrz" je što ja između sebe i njih ne vidim nikakvo "mi", a bogami vidim bar anomizitet, ako ne i mržnju, uperene i prema meni lično, ili meni i još nekima - što kažu "takvi kao ti".
Najzad, već postoji izraz - autošovinizam.
mariopan mariopan 09:32 28.10.2010

Re: Odličan tekst!

Odličan tekst.

Samo mislim da to nisu sebemrzi. Oni sebe ne vide tu gde mrze, oni su obavezno bolji i lepši. Zato osećaju potrebu da skrenu pažnju svima nama na razlike između njih i nas.
Goran Vučković Goran Vučković 09:45 28.10.2010

Manipulacija identitetom

Ovo meni liči na namerno podmetanje nacionalnog identiteta kao jedinog mogućeg i pokušaja nacionalne homogenizacije patologizacijom bilo kakvog neslaganja sa jedinstvom interesa pojedinca i nacije

A koji je drugi mogući pokušaj nacionalne homogenizacije ako ne oko nacionalnog identiteta? To bi voleo da vidim, recimo u praksi... u Srbiji.
Patologizacija je duža priča, pa reći ću samo da ima i takvih. Recimo izvesni advokat koji je odobravo NATO bombardovanje. Kada sam ga na jednom blogu pomenuo, mislim da mi je Stošić rekao onako revolucionarno-otresito "NE LAŽI!", pa posle nisam mogao da citatom i linkom dokažem jer me je banovao.
Istina žulja...

Hm... malo je rečenica bila komplikovana, izvinjavam se ako je nerazumljiva.

Pokušaj podmetanja nacionalnog identiteta kao "jedinog mogućeg" - izjednačavati "sebe" sa jednom od grupa sa kojima se identifikuješ.

Svako bira identitete koji su mu primarni - neki mogu biti urođeni, a neki stečeni na ovaj ili onaj način. Na primer, da li Peđa Azdejković sebe smatra više homoseksualcem ili Srbinom (namerno uzimam apsurdan primer "biranja" između dva "urođena" identiteta)? Ili Srxov primer dedosocijaldemokratije kao identiteta koji te čini emotivnim u odnosu na ovakve nacionalističke pamflete kakav je Antićev.

Iskreno, meni je "Misionarska inteligencija" (koliko sam je zapamtio, davno sam je čitao) ili neki od onih tvojih tekstova sa tvog sajta mnogo iskreniji pristup temi frustracija zbog pripadnosti tipa nacionalne i manipulacije istom. Oni se bave ideološkim protivnicima i vrše dekonstrukciju njihovih određenih stavova - i to je po meni pošteniji pristup nego ovo - gde se manipuliše nacionalnom pripadnošću (ili nacionalizmom) čitaoca da bi se dissenters pokazali kao neprirodni, patološki slučajevi, tvrdeći pri tome da je to jedini slučaj u svetu, a koristeći poznatu mehaniku diskursa - što je po meni besmisleno i zlonamerno - jer te vrste dissenter-a ima gde hoćeš i samo počni da kucaš "self hating" u google pa ćeš videti šta sve izlazi kao ponuda.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 09:59 28.10.2010

Re: Odličan tekst!

mariopan
Oni sebe ne vide tu gde mrze, oni su obavezno bolji i lepši.


Svakako, oni misle da su bolji, lepši i pametniji, ali njihovo samopotvrđivanje, njihovu sreću i uspeh koči upravo to što su Srbi i, što je još gore, što žive u Srbiji. Jer, da nisu Srbi gde bi im bio kraj ...ohoho...

Sličnost između šovinista i autošovinista je frapantna.

Šovinisti glorifikuju svoju naciju i mrze sve druge, jer ti drugi sprečavaju njega šovinistu i njegovu naciju na putu ka sreći i boljem životu.

Autošovinisti glorifikuju sve druge nacije, a mrze svoju, jer ih njihova nacija sprečava na putu u srećniji, uspešniji i bolji život.
wukadin wukadin 11:09 28.10.2010

Re: Manipulacija identitetom

Svako bira identitete koji su mu primarni


Антић је одабрао шта му је примарно, или можда није. Мислим да није прецизирао, а мислио је само на једну врсту слажем се...
И сваки идентитет има свог издајника. За Аздејковића видесмо недавно (и за Карлеушу), тзв. чедисти су својевремено извикивали "Издао си Зорана" и покушали да гађају БоТу упаљачима

Iskreno, meni je "Misionarska inteligencija" (koliko sam je zapamtio, davno sam je čitao) ili neki od onih tvojih tekstova sa tvog sajta mnogo iskreniji pristup temi frustracija zbog pripadnosti tipa nacionalne i manipulacije istom.


Па хвала...
Мисионарска интелигенција је добра деконструкција. Понављам, реч је о формату. Ја кад нешто пишем "за своју душу" могу да се распишем и на 20 страна, ако ми је воља.
Нема директне везе, али замисли да мораш за сат времена написати и објаснити што детаљније чиме се све бавиш на послу. Баш ми се то догодило. Нешто остане изостављено, зар не...
loader loader 10:16 28.10.2010

Dobre volje, razuma i hrabrosti

Srpski narod je razoren stalnim ratovima, pri čemu je nečuveno stradao i biološki, i vrednosno. Nedobronamerni su ga učili da je manje vredan od ostalih i pun mana, a pseudoprijatelji i profiteri su ga učili da je narod najpravedniji i najčistiji, usled čega se stvorila sklonost ka iracionalizaciji sebe i sebe u okviru istorijskih konteksta.

Danas je prisutan neki vid opreza prema stvarnosti, jer se stekao utisak da sve što je probano nije valjalo i dovodilo je do sunovrata. Jedan tihi otpor prema skoro svemu što je novo potiče upravo i odatle. Povrh toga stoje i poremećena vrednovanja. Sigurno je da u tom smislu ne možemo porediti srpski narod pre 2. sv. rata i nakon tog rata i čistki, fizičkih i duhovnih, čega je rezultat ova generacija danas.

U svakom slučaju, treba se iskobeljati iz te zamke da smo ili "narod svinje i lopovi", ili smo "narod najlepši, nebeski".

Neophodan je novi prosvetiteljski rad.

Vojislav Stojković Vojislav Stojković 10:25 28.10.2010

Re: Dobre volje, razuma i hrabrosti

loader


Neophodan je novi prosvetiteljski rad.



Saglasan sam i slobodan da predložim loadera za novog Dositeja.
loader loader 10:33 28.10.2010

Re: Dobre volje, razuma i hrabrosti


Saglasan sam i slobodan da predložim loadera za novog Dositeja.

Dositej bi rekao:

"Ej, narode, ovo nije zafrkancija. U redu ovaj brbljivi poletarac.. ali... mislim... zar se ja nisam već dokazao?! Predložite, bre, mene!"

wukadin wukadin 11:14 28.10.2010

Re: Dobre volje, razuma i hrabrosti

Лоадер као неки будући просветитељ је показао доста мана. За почетак, исувише је окренут прошлости и објашљавању онога што нам се догодило, а премало ономе што се сада догађа и обрисима света какав настаје. Такав свет не мора на крају настати, но сложићемо се да боље реагује неко ко на основу онога што се догађа антиципира будућност.
Хинт: 1989. је још увек постојао СССР. чак и Варшавски пакт, сада још увек постоје...
loader loader 11:34 28.10.2010

Re: Dobre volje, razuma i hrabrosti

Tu ste vi, kao osvedočeni futurista, da nam pokažete kuda i kako ići ...
wukadin wukadin 12:53 28.10.2010

Re: Dobre volje, razuma i hrabrosti

Ја сам углавном гласник.
Добра анализа
irenaema irenaema 11:19 28.10.2010

?

Šta ja radim ovde?????

(citat iz filma " sve što ste hteli da znate ......)
gorran2 gorran2 12:25 28.10.2010

Odi profanum vulgus,

et arceo.

<što je imao običaj da kaže moj deda dok je kopao kukuruze. Naravno, sa Vergilijom u džepu, a te tamonekim Gorskim vencom.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 12:43 28.10.2010

Re: Mrzim neobrazovanu rulju...

...(i držite je dalje od mene).
Pretpostavljam da je u dedinom drugom džepu bio i Horacije, tj. njegovo delo "Odeon".
wukadin wukadin 13:00 28.10.2010

Re: Mrzim neobrazovanu rulju...

Vojislav Stojković
...(i držite je dalje od mene).Pretpostavljam da je u dedinom drugom džepu bio i Horacije, tj. njegovo delo "Odeon".


Их како вас не мрзи...
А ја сам као неки фан Римљана, или бар амбивалентни проучавалац... а даље од Метаморфоза и понеког пригодног цитата нисам много одмакао.
Добро де, ваљда су и године потребне, и време да се прочитају сабрана дела Бранимира Џ. Ш.
Ево шта знам добро:
flectere si nequeo superos achaeronta movebo
Вергилије, ако се не варам
vladimir petrovic vladimir petrovic 14:20 28.10.2010

Re: Mrzim neobrazovanu rulju...

Pretpostavljam da je u dedinom drugom džepu bio i Horacije, tj. njegovo delo "Odeon".


A u trećem džepu (ili u nedrima) bio Satyricon.

wukadin wukadin 12:56 28.10.2010

Насомрз

Морам признати да и сам помало постајем насомрз.
Наиме, дојадило ми је да ме Тадић брука, ако се до пописа нешто битније не измени намеравам да се изјасним као Индијанац. Ионако у овој земљи бити припадник мањине има предности, ако је та мањина етничка, верска или сексуална.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 13:01 28.10.2010

Re: Насомрз

Kad već menjaš, onda se odmah izjasni kao Indijanac zoofil paganske veroispovesti.
wukadin wukadin 13:03 28.10.2010

Re: Насомрз

Размишљао сам и о вероисповести, а за сексуалну орјентацију не знам да ли има рубрика
Dawngreeter Dawngreeter 12:56 28.10.2010

Bla

Evo vec cetvrti put pokusavam da srocim koherentan komentar i zaista mi ne polazi mi za rukom. Sadrzaj toliko snazno pokusava da govori nesto na temu naslova i toliko siroko promasuje, sve se trudeci da odrzi reference, da prosto ne umem da srocim neku jasnu kritiku. Mislim da je produktivnije pricati otvoreno o izdajicama nacionalnih interesa, kad ti je vec do toga.

Ukratko - mislim da je u ovom tekstu najveca greska to sto je napisan a zatim i to sto je objavljen.
wukadin wukadin 13:01 28.10.2010

Re: Bla

А ја мислим, си кларо из погледа на свет који наслућујем код тебе, да је највећа грешка што "Политика" није довољно европеизирана...
Нвер мајнд, потрудиће се Бујошевић и Лихтова већ...
Dawngreeter Dawngreeter 13:05 28.10.2010

Re: Bla

wukadin
из погледа на свет који наслућујем код тебе


Molim te, stani. Povredices se.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 13:06 28.10.2010

Re: Bla

Dawngreeter
cetvrti put


Iz četiri pokušaja nisi uhvatio suštinu.
Pokušaj još koji put, ako ti je već do komentarisanja.
Dawngreeter Dawngreeter 13:08 28.10.2010

Re: Bla

Nisam cetri puta citao, ne brini. Iako me je naslov privukao i zapravo se ponadao nekoj zanimljivoj diskusiji na temu samomrznje, ipak ne mrzim sebe toliko da procitam ovo jos jednom.

Kazem da sam cetri puta pokusavao da otkucam komentar.
wukadin wukadin 13:10 28.10.2010

Re: Bla

Dawngreeter

wukadinиз погледа на свет који наслућујем код тебеMolim te, stani. Povredices se.


Што бих се повредио.
Европа Нема Алтернативу, је ли? Скраћено ЕНА

Па ево једине Ене коју поштујем
alselone alselone 13:13 28.10.2010

Re: Bla

Dawngreeter


Uvek mozes najoptimalnije potrositi vreme tako sto ces postati Night Elf levela 36.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 13:14 28.10.2010

Re: Bla

Dawngreeter


Kazem da sam cetri puta pokusavao da otkucam komentar.


Pa, i ja govorim o tvom komentaru.
Черевићан Черевићан 13:05 28.10.2010

мрзко мрзић

штој а мрзим себемрзе
на живчаној бази
одвајкада их неволех
и сад је на снази

свет иние можда прелеп
ал нам је једини
па уместо дас ужива
мене једе једи њини

а мого би ја и безњи
даим велим - кови јебе
али оћеш све и више
уочавам око себе

Vojislav Stojković Vojislav Stojković 13:12 28.10.2010

Re: мрзко мрзић

Черевићан


а мого би ја и безњи
даим велим - кови јебе
али оћеш све и више
уочавам око себе



Zar ih i u Libiji ima?

poz. g. Čer.
predatortz predatortz 13:16 28.10.2010

Re: мрзко мрзић

Zar ih i u Libiji ima?


Gde god ima naših ljudi ima i njih.
wukadin wukadin 13:28 28.10.2010

Re: мрзко мрзић

A jel znate onaj kad je Strumfeta zakevila?
mariopan mariopan 14:39 28.10.2010

Re: мрзко мрзић

wukadin
A jel znate onaj kad je Strumfeta zakevila?

Pa ispričaj ja čekam
PS, molim te
wukadin wukadin 16:51 28.10.2010

Re: мрзко мрзић

... i kaze Veliki Strumf
"E stvarno vam nije fazon, jel sam rekao da pazite... I da mi je znati samo koji pametnjakovic je napravio dete"
Kad cujes jedan glas
"Mrzim kondom!"
mariopan mariopan 17:25 28.10.2010

Re: мрзко мрзић

wukadin
... i kaze Veliki Strumf
"E stvarno vam nije fazon, jel sam rekao da pazite... I da mi je znati samo koji pametnjakovic je napravio dete"
Kad cujes jedan glas
"Mrzim kondom!"

Vojislav Stojković Vojislav Stojković 19:31 28.10.2010

Re: мрзко мрзић

Glas je bio onog Ljutka Kondommrza.
mashha mashha 18:40 28.10.2010

Kad smo kod mržnje...

evo sveže formirane grupe na fejsbuku koja poziva na ubijanje žena a sve u ime Boga i časnog krsta http://www.facebook.com/pages/Belgrade/Smrt-zenama/128451107208911


Goran Vučković Goran Vučković 18:44 28.10.2010

Re: Kad smo kod mržnje...

evo sveže formirane grupe na fejsbuku koja poziva na ubijanje žena a sve u ime Boga i časnog krsta http://www.facebook.com/pages/Belgrade/Smrt-zenama/128451107208911

Kad vidim ovako nešto odmah mi padne na pamet ona Ajnštajnova o dve stvari koje smatra beskonačnima, ali za onu jednu još nije siguran
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 19:29 28.10.2010

Re: Kad smo kod mržnje...

Auuuuuu...sebemrzi su za ove ženomrze nevina deca.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana